tulok99 | 107514 | 2016. május 16. 20:41 | Válasz erre: 107479 |
Csabi ezt is értem, csak azt nem, hogy mivel tudom papírpénzen kívül motiválni a vizsgabiztost, hogy a vázon szereplõ ( nem biztos hogy helyes az érték, de most lényegtelen is ) 88 decibel 3500-as fordulatnál az hülyeség, és a motorom mûszakilag akkor lesz a stabil és megbízható és stb., ha ezzel az új csodakipufogóval hajkurászom majd! aztán mérnek rajta egy 110 decibelt, és nem értem, mire fel fogja rá bárki kimondani az áment...
|
gesszti | 107513 | 2016. május 16. 20:40 |
kawa550 | 107512 | 2016. május 16. 20:23 | Válasz erre: 107510 |
Na, ez viszont tényleg így van, az osztrák bankrendszer valami tetû lassú. A minap is, szombaton elutalta a fõni a fizetésem, láttam az utalási gépi nyugtát, oszt csütörtök este bírt megjelenni a számlámon a lé.
|
csokabi | 107511 | 2016. május 16. 20:18 | Válasz erre: 107506 |
Neked most régi számlád van vagy egy újra akarsz regisztrálni? |
csokabi | 107510 | 2016. május 16. 20:17 | Válasz erre: 107507 |
Egy éve még nekem is egy héttel (öt munkanappal) kellett számolnom, de aztán dobták az osztrákokat majd átvitték a németekhez a számlájukat és azóta nagyon felgyorsult az utalás. Múlt hétvégén küldtem rá 200 eurót és hétfõn délelõtt már jött is az email a paypal-tól a beérkezésrõl.
|
kawa550 | 107509 | 2016. május 16. 20:14 | Válasz erre: 107502 |
Különben valami olcsó kis Güde, de megvan már vagy 15-20 éve, jól müxik, mindig elég volt amire kellett.
|
kawa550 | 107508 | 2016. május 16. 20:13 | Válasz erre: 107502 |
Kiszoktam fújni kompresszorral, ma is, jött belõle por meg cica rendesen.
|
kawa550 | 107507 | 2016. május 16. 20:12 | Válasz erre: 107505 |
Nekem 4-5 nap szokott lenni, és mind1 hogy befizetéssel az unicreditnél(az a hazai paypalos) vagy átutalással az otp-rõl. http://www.ingyen-tarhely.info/paypal/szamla/penzbetet/ |
csanesz | 107506 | 2016. május 16. 20:11 | Válasz erre: 107505 |
Nemtom hova küldjem, mert még számlaszámot sem tudok. Évekkel ezelõtt használtam, de akkor másképp nézett ki, egyszerûbb volt. |
csokabi | 107505 | 2016. május 16. 20:07 | Válasz erre: 107504 |
Jelentkezz be az online felületen és ha az megy akkor szerintem semmi akadálya a zseton küldésének. Elõször egy kisebb összeget küldj tesztjelleggel! Nekem másnapra rajta szokott lenni a lóvé.
|
csanesz | 107504 | 2016. május 16. 20:01 |
Egy kérdésem lenne! PayPal -ra, ha regisztrálok egybõl küldhetem rá a pénzt (ami 1-2 napos tranzakciós idõt jelent) vagy várnom kell pár napot valami visszajelzésre? |
Karex | 107503 | 2016. május 16. 19:59 | Válasz erre: 107485 |
110 alatt használva jobb is mint a nagy. Felette azért nem. :D Az ára is olyan kicsi mint a plexi........ |
Fido71 | 107502 | 2016. május 16. 19:57 | Válasz erre: 107500 |
Tiszta a belseje? Nekem egy Eltra 100/160 van. Ha kikapcsol, akkor is max 5 perc. Nyáron meg rá szoktam dobni egy kartont papírt, hogy ne süsse a nap. Az is számít... A régi Hetrám kényesebb, azt lefestettem fehérre. :)))) |
Karex | 107501 | 2016. május 16. 19:55 |
No, nálam fûteni kell. Hajszárítóra kötöztem 60 -as flexi csövet, azt jól bedugtam a motoros ruhámba. Most már olvadok kifelé lassan. Motorúni köllött. 12 fokban. Széltoló tesztelés. Ilyenkor kell, mikor érzed a szelet....... Ááá........ |
kawa550 | 107500 | 2016. május 16. 19:52 | Válasz erre: 107496 |
Na, látod, Tibike tudja!:))))))) Különben bizony tényleg sikerült már fõleg nyáron 2-3 alkalommal úgy megmelegíteni hogy leállt fél órára. Garázskapu, kertkapu, ilyesmi. Most utoljára mikor a bmx csúszdát csináltuk a gyerekkel, akkor mögé tettem egy sima ventilátort, oszt még egy maréknyi pálca elsütögetése után is vígan mûködött, csak hát macerás a ventilátort hurcolni ha garázson kívül ügyködök, oszt most hogy behalt a gyerek pc-je oszt cserélni kellett, nekiláttam a már kigondolt tervnek a felesleges ventilátorokkal. Hát így. Egy biztos, az állandó hûtés tuti nem fog ártani. :))))) |
Lomha 8V | 107499 | 2016. május 16. 19:49 | Válasz erre: 107488 |
Köszi! Maradok is, jó hely a kis plexis tábor. :)
|
kawa550 | 107498 | 2016. május 16. 19:47 | Válasz erre: 107495 |
Sejtettem hogy valami disznóság van a dologban és ez nem motor. :)))) No, nem baj, hozzad magaddal ha legközelebb jöttök, Zsuzsi tud zongorálni. :)))))))
|
lendvai | 107497 | 2016. május 16. 19:46 | Válasz erre: 107496 |
Tudod, a nyulak mindent kiásnak, a kecskék felmásznak meg szétrágnak, a birka meg állandóan ott töketlenkedik, körbe kell páncélozni az állatkertet. :-)
|
Fido71 | 107496 | 2016. május 16. 19:44 | Válasz erre: 107473 |
Meenyit hegesztõ Te egyhuzamban, hogy a hõkioldó bemükszik???? Nekem 10 pálca elmegy 140 A-al hidegen folyamatosan. |
lendvai | 107495 | 2016. május 16. 19:34 | Válasz erre: 107487 |
Egy PSR-500-as Yamaháról van szó, az évjáratát illetõen nem vagyok biztos, 1991, vagy 1992 lehet. :-) |
Anfanger001 | 107494 | 2016. május 16. 19:22 | Válasz erre: 107493 |
kawa550 | 107493 | 2016. május 16. 19:13 | Válasz erre: 107490 |
Ahhoz már az én pofám is kicsi, hogy ezen tudjam színi a gázt.:)))))))
|
sagipet | 107491 | 2016. május 16. 19:09 | Válasz erre: 107467 |
Ötödikben 4 és 6000 között befulladt, kisebb fokozatban meg olyan 3000 körül. Meg menet közben néha leesett a fordulatszám mutatója, alapjáraton pedig idõnként 3000-et mutatott, ez a hibakódjelzés.
|
Anfanger001 | 107490 | 2016. május 16. 19:07 | Válasz erre: 107473 |
Ez neked vastag csûûû??? Ez itt máá valami... Bár inkább lyukas rúd :)) Ez a csûûû :)) ![]() ![]() |
tomhahn | 107489 | 2016. május 16. 19:02 | Válasz erre: 107488 |
És nekem már mióta kis /törés miatt/ plexim van! :))
|
kawa550 | 107488 | 2016. május 16. 18:55 | Válasz erre: 107485 |
Üdvözöllek a megvilágosodott vasalódeszka ellenzõk egyre népesebb táborában. :)))))
|
kawa550 | 107487 | 2016. május 16. 18:52 | Válasz erre: 107486 |
Kéééépet! :)))))))) Oszt legalább kerekes géppark, vagy zongora, vagy gitár, vagy mijjafax? |
lendvai | 107486 | 2016. május 16. 18:14 |
Jó napot kívánok! Örömmel jelenthetem, hogy a mai szent napon a családi Yamaha géppark egy fõvel bõvült. :-) Köszönet érte VVLaci barátunk aktív közremûködésének! :-) Mert ahogy Séf bácsi mondaná, mindenki tudja, hogy egy rendes férfiember otthonában legalább két Yamaha van. :-) |
Lomha 8V | 107485 | 2016. május 16. 18:12 |
kawa550 | 107484 | 2016. május 16. 16:51 | Válasz erre: 107483 |
Nyílt forráskódú 5let, bárki szabadon felhasználhatja. :))))
|
csanesz | 107483 | 2016. május 16. 16:36 | Válasz erre: 107473 |
Egész szalonképes lett! :) Sorozatgyártás mikó lesz? |
Rolidave007 | 107482 | 2016. május 16. 15:53 | Válasz erre: 107461 |
Megvan a csati. fix testet kap, de +-t nem kapcsolja be semmi. ha rákötöm direktbe, akkor a ventillátor mûködik. a hûtõn van fix test, a gombán mértem +12-t. gondolom van egy elektronika vagy egy relé ami kapcsolja a hûtõre a +-t. Ezt keresem...
|
Rolidave007 | 107481 | 2016. május 16. 15:49 | Válasz erre: 107459 |
Hol van a csatija? Próbáltam megfejteni, hogy merre megy, de valahol a légszûrõ alatt eltûnik...
|
Suprati | 107480 | 2016. május 16. 15:38 | Válasz erre: 107465 |
Nem bírja megállni... csak-csak beszólogat... :)))
|
csokabi | 107479 | 2016. május 16. 15:06 | Válasz erre: 107476 |
Vagy szemlézteted egy vizsgabázison és ha a vizsgabiztos elfogadja az indokaidat és mûszakilag megalapozottnak gondolja a cserét, akkor bejegyzik a forgalmiba és a viszontlángos.
|
kawa550 | 107476 | 2016. május 16. 15:01 | Válasz erre: 107474 |
Na, akkor a tehén már meg is bukna, mert a kisipari fesszabályzóm nagyobb mint a gyári, így új lyukat kellett fúrni a vázra a rögzítõcsavarnak. Megyek, ki is dobom a pitsába az egészet!:)))))))))
|
csokabi | 107475 | 2016. május 16. 14:44 | Válasz erre: 107473 |
A jobb ventilátor rögzítése, tömítése pedig igazi minõségi munka:))))
|
csokabi | 107474 | 2016. május 16. 14:42 | Válasz erre: 107464 |
Tök igazad van, de ne feledd, Laci Dájcslandban nyomja életvitelszerûen és neki mindenképpen legális verzió kellene. Ott is meg lehet oldani, csak pénz és papírmunka kérdése. Ez pedig Lacinak egy kis mankó https://cdn1.louis.de/content/catalogue/articles/zusatz/anl/TUEV_Hanse_Aenderungen_08_2007.pdf a Lajos oldaláról. |
kawa550 | 107473 | 2016. május 16. 14:35 |
Mahlzeit! És igen, az ott a háttérben egy állványos fúró, meg egy jó vastag csõ! :)))))))))) ![]() |
kawa550 | 107471 | 2016. május 16. 14:29 | Válasz erre: 107470 |
Istenemre mondom, te szép lassan megérted a lényeget! :))))))))) Viszont asszem Tibikének még hegesztõje sincs...... :D |
Karex | 107470 | 2016. május 16. 14:09 | Válasz erre: 107468 |
:D Igen tudjuk, mert nem férfi az akinek nincs egy mókolt turbóhûtéses hegesztõje a mûhelyben......... Fényképet toljál majd, hogy másoljuk! |
Karex | 107469 | 2016. május 16. 14:05 | Válasz erre: 107458 |
Ahogy lejjeb írva vagyon. Lebontott vezetékre mehet a 12v meg test. Ha nem megy, akkor a hûtõventinél van gond. |
kawa550 | 107468 | 2016. május 16. 14:03 | Válasz erre: 107467 |
Azé kehelycsövet vegyen csak mindenki, jó vastagot, jó az ha van. :)))))))))) Most mek, oszt 2 rossz számítógép tápból meg egy airsoft puska töltõjébõl turbóléghûtést építek a hegesztõgépre. :))))))) |
Karex | 107467 | 2016. május 16. 14:01 | Válasz erre: 107463 |
Jó hatással vagyunk rá! Te meg ritkán írsz, örül neked....... Naszóval, 4tx szenzor problémát még nem jelzett senki. Mik a tünetei? Mert lehet hogy a hirtelen gázreakciót nem is a kehelycsõ okozza, hanem ez? : D |
kawa550 | 107466 | 2016. május 16. 14:00 | Válasz erre: 107463 |
Nyugodj meg gyermekem, ilyen a jövõben is csak azokkal fog elõferdülni, akiket kedvelek. :))))
|
kawa550 | 107465 | 2016. május 16. 13:59 | Válasz erre: 107462 |
Ja, a kis copfos áruló kapott le mindenkit egyesével levonulásnál. :)))) https://goo.gl/XvtLqA |
tulok99 | 107464 | 2016. május 16. 13:29 | Válasz erre: 107448 |
Csabi! nincs olyan módosítás, amin a sógor zsaru nem borul ki! ezt itt már sokszor kielemeztük, hogy az a szabályos, ami gyári, még ha nem is szabályos, ami meg szabályos lenne de nem szerepel a forgalmiban, az büntethetõ... nekem soha senki nem szólt sem a sportdobért, sem az átalakított gyáriért egyik motoromon sem... ha mégis szóltak volna, akkor meg így jártam, tudtam, mikor variáltam, hogy benne van a pakliban akár mûszakin, akár túrán...
|
tulok99 | 107463 | 2016. május 16. 13:23 | Válasz erre: 107453 |
Séf bácsi! nem hiszek a szememnek! hogy a memóriámat fényezted, vagy a hozzá nem értésemet, az szinte mind1 is, a lényeg, hogy igazat adtál itt mindenki elõtt nyilvánosan valakinek aki nem te vagy???! :D te sem vagy már a régi... |
sagipet | 107462 | 2016. május 16. 12:13 | Válasz erre: 107453 |
Hoppá! Ezek bizony mi vagyunk! :) Felsõtárkány??
|
sagipet | 107461 | 2016. május 16. 12:02 |
A hõgomba a hûtõben bizonyos hõre (90-105C) testre zár, innen kapja a testet a ventilátor, az áramot pedig állandóan kapja gyújtáson. Így ha a hõgomba vezetékét lehúzod és testet adsz neki, akkor mûködni kell a ventinek. 850-nél a TPS a gyújtástérképet tudja változtatni a pillangószelep állás és a fokozatjel függvényében. Én sem hallottam még hogy másnak lett volna ilyen problémája, de sajnos engem elért. Most az a gond hogy pont a 96-os verziót tudom megszerezni, az enyém pedig 99-es, de megpróbálom összehozni. Mivel a motorvezérlõ ugyanaz, ezért a jelnek is ugyanolyannak kell lennie. |
Rolidave007 | 107460 | 2016. május 16. 11:41 | Válasz erre: 107459 |
Hol van a csatija? Próbáltam megfejteni, hogy merre megy, de valahol a légszûrõ alatt eltûnik...
|
Hr.Geiger | 107459 | 2016. május 16. 11:08 | Válasz erre: 107458 |
Húzd szét a ventilátor csatit és teszteld le, hogy mûködik-e a motor direkt 12V-tal megkínálva.
|
Rolidave007 | 107458 | 2016. május 16. 10:53 | Válasz erre: 107457 |
Köszi a tippet. Azt most megmértem, van benne delej. Valakinek esetleg más ötlet???
|
Hr.Geiger | 107457 | 2016. május 16. 10:44 | Válasz erre: 107455 |
Elektromosságban nem vagyok jó, de szerintem ha lehúzod a hõfokjeladóról a vezetékeket és összezárva nem indul a ventilátor, akkor vagy kábeltörésed van, vagy a ventilátor motorja ment tönkre. Multiméterrel mérd ki, hogy a 12V megvan a zöld vezetéken? |
Hr.Geiger | 107456 | 2016. május 16. 10:27 | Válasz erre: 107453 |
Bizony, TPS van a karbis motorokon is... :-) A TDM 850 4TX sem kivétel, viszont itt két típus is létezik. Akinek 99-elõtti gépe van, azok annyiból jobb helyzetben vannak, hogy az ott használt szenzort beépítette a Yamaha más modellekbe is, pl. : TRX 850; XJ900 Divi; XJR 1200 / 1300 ; XV1100; szóval bontókban is lehet matatni utána. 99-tõl másik szenzor lett alkalmazva és azt már csak a TDM 850-es kapta 2001-ig. :-) |
Rolidave007 | 107455 | 2016. május 16. 10:26 |
Sziasztok! 2001-es 4TX hûtõjén van egy zöld (a gombán) és egy fekete vezeték. Ha jól sejtem, ha gyújtáson, járó motornál összeérintem a két vezetéket, akkor be kellene, hogy kapcsoljon a hûtõventillátor. A feketén testet mértem. Nem indul be a ventillátor. Menet közben és álló helyzetben, sem forró motornál). A hátul lévõ szóló narancssárga 7.5A-es biztosíték jó, azt megnéztem. Nézegettem a hûtõbõl és a ventillátorból jövõ kábeleket, de nem látom merre vannak vezetve (tankot is levettem). Tudna valaki segíteni, hogy hol lehetnek a kötések, illetve mi lehet a bibi? Esetleg van egy relé valahol, amit nem találtam meg???? Elõre is köszi! |
kawa550 | 107454 | 2016. május 16. 10:09 | Válasz erre: 107450 |
De az is ott van a nevében hogy sensor, szóval ez csak adatot szolgáltat. Hogy aztán a szabályozás a benzin mennyiségével vagy az elõgyújtási idõpont változtatásával történik, az már egy más tészta,asszem talán rétestészta...:))))))))))
|
kawa550 | 107453 | 2016. május 16. 10:03 | Válasz erre: 107447 |
Azé csak hogy értsd, ez a tulok gyerek nemhülye ám, én is úgy emlékeztem hogy petinek egy kék/fekete 4tx-e van......
![]() |
csokabi | 107450 | 2016. május 16. 09:31 | Válasz erre: 107445 |
A neve alapján inkább a gázálláshoz lehet köze TPS-Throttle Position Sensor.
|
csokabi | 107449 | 2016. május 16. 09:29 | Válasz erre: 107444 |
Mi a megfizethetõ ár? Neked legális kell rendesen lepapírozva az meg cirka 5-600 eurótól indul. Anno a Bódistól kértem ajánlatot és az is 200 000 ft környékén volt.
|
csokabi | 107448 | 2016. május 16. 09:26 | Válasz erre: 107446 |
Az a baj, hogy az elsõ német ajkú zsernyák meg fogja fingatni, ha ezt kiszúrja...
|
Karex | 107447 | 2016. május 16. 09:18 | Válasz erre: 107445 |
Persze! A megoldás: a 900- as nem karbis. A tps probléma azoknál volt. Korábbi évjáratoknál nem jelezte senki még. :D |
tulok99 | 107446 | 2016. május 16. 09:03 | Válasz erre: 107444 |
Kedves László! szerintem ami E betûs és jól szól, az a gyári dob. akinek az halk, annak is a gyárit tudom javasolni kicsit másképpen... a mellékelt ábrán hallható a hangja. nekem a végén ez vált be. az eredeti megoldást nem hallottam menet közben egyáltalán, a sportdobot meg két faluval odébb is lehetett hallani, az már zavaró volt hosszú távon. a gyári átalakítva volt a legjobb. olyan volt mint a sport, de hangerõben pont a gyári és a sport között félúton. ezt már hallottam menet közben is, de nem üvöltött. https://www.youtube.com/watch?v=JaaslRTy5Do |
tulok99 | 107445 | 2016. május 16. 08:56 | Válasz erre: 107435 |
Azt is tudjuk, hogy a karbis motornál a motorvezérlõ hogyan szabályozza a hengerekbe jutó benzin mennyiségét? szerintem inkább a gyújtás paramétereihez lehet köze annak a potinak...
|
Anfanger001 | 107444 | 2016. május 16. 07:49 |
Kérdés... Van valami e számos kipufogó ami szépen muzsikál és megfizethetõ??? 4TX
|
Anfanger001 | 107442 | 2016. május 16. 07:38 | Válasz erre: 107436 |
Szurkolok neked!!! Nehogy mááá kimaradj a jóóóbóóó ;))
|
Anfanger001 | 107441 | 2016. május 16. 07:22 | Válasz erre: 107403 |
Köszönöm szépen! A többit személyesen... iszunk rá valamit:-))
|
Anfanger001 | 107440 | 2016. május 16. 07:19 | Válasz erre: 107399 |
2005 óta kint vagyok kis megszakítással, de természetesen ismerem a magyar valóság show-t...
|
tdm lori | 107439 | 2016. május 16. 07:08 |
Jó reggelt kívánok! Hétvégén nagy esemény volt a Csíki medencében a Pünkösdi búcsú, gondolom innen is volt pár ember a vasárnapi felvonulást szeretném megosztani veletek volt pár TDM is. https://www.youtube.com/watch?v=ScShKqZYqUA |
Karex | 107438 | 2016. május 16. 01:02 |
Ugyan más motor alkatrészt keresve, de találtam egy oldalt ami érdekes lehet nekünk is. http://oem-parts.hu/hu/parts/yamaha/2000/tdm850-4tx6 Jó minõségû robbantott ábrákkal, mi hol van stb........ nem mondom hogy itt kell vásárolni, de segíthet. |
csanesz | 107436 | 2016. május 15. 22:17 | Válasz erre: 107434 |
Még akármi is lehet! Úgy még nem volt, hogy ne lett volna sehogy... :) |
Karex | 107435 | 2016. május 15. 21:59 | Válasz erre: 107431 |
A gázállás érzékelõ poti nem mûködik rendesen, ezért hibás adattal látja el a központot, ami ezért nem jól adagolja a benzint. Ezt cserélték gariban. Tüneteket majd a tulajok írják. |
PalmBela | 107431 | 2016. május 15. 20:49 | Válasz erre: 107427 |
Üdv Mindenkinek! Mi volt ez a TPS probléma pontosan? Azt hogy lehet kimérni hogy jó-e? Nem ez az a cserés alkatrész, amit visszahívásban, vagy gariban cseréltek? Sok a kérdés bocs, de velem is elõfordult nem rég, hogy indítás után, indulás elõtt lefulladt...lehet ez a baj, vagy csak nyomi vagyok? Köszivagyok! |
csokabi | 107430 | 2016. május 15. 20:44 | Válasz erre: 107429 |
Erre http://www.boats.net/parts/detail/yamaha/outboard/Y-4NX-11400-01-00.html gondoltál? |
csanesz | 107429 | 2016. május 15. 20:40 |
Köszönöm a biztatást, de úgy döntöttem adok még egy löketet a dolognak és külföldön nézegettem a gyári fõtengelyt. Ha 1 hét alatt megérkezik, akkor még ott is lehetek Orfûn! http://www.partspak.com/productcart/pc/Yamaha-4NX-11400-01-00-Crankshaft-Assembly-4NX114000100-p514532.htm Kérdésem az, hogy volt egy másik alkatrészes oldal aszem amerikai, de nem jut eszembe a honlap neve. Valami Board volt... |
Flenegen | 107428 | 2016. május 15. 20:24 | Válasz erre: 107427 |
Valahol láttam ém is 15 ezerért hirdetik...
|
sagipet | 107427 | 2016. május 15. 19:52 |
Köszi a segítséget Englishmannak és Fõninek, úgy fest meg is oldódik a probléma! :)
|
Robi70 | 107426 | 2016. május 15. 12:52 | Válasz erre: 107425 |
Most rendeltem meg a pénteki reggelit a Laterumban. Csütörtök este + úgyis jövünk-megyünk a környékben, vagy Orfûn sétálgatunk és beülünk egy szimpatikus helyre vacsorázni. A többi kajálás (mikor már mindenki megérkezett) a kempingben lesz részünkrõl.
|
kawa550 | 107425 | 2016. május 15. 12:11 | Válasz erre: 107424 |
Ja, mi is ezen a vonalon indultunk el, így legalább a reggeli kajálásnál együtt van a csapat oszt meg lehet beszélni mi legyen egész nap. Meg amennyit lehet, hozzuk össze egy kupacba a népeket.
|
Robi70 | 107424 | 2016. május 15. 11:43 |
Mi is a kempingben kértünk reggelit. Gondoltam ott lesz együtt a csapat. Csak aludni megyünk több felé.
|
Kilos | 107423 | 2016. május 15. 11:15 | Válasz erre: 107415 |
Joci, nem probléma, ha a Laterumot megszállók a Laterumban kérik a reggelit, csak azt kérem, hogy a pénteki és a szombati vacsorát a Kempingben kérjétek! A táblázatot pontosítsátok le - ez viszont nagyon fontos, mert én megfogom rendelni mindenkinek a reggelit vacsorát a kempingben (a Laterumban nem!!!) úgy ahogy a táblázatban van és azt ki is kell fizetni. https://docs.google.com/spreadsheets/d/1IwmlRu7zkShEed1tv_rsToJNwypzqdFFBjTGxFv4dwQ/edit#gid=1236530058 |
kawa550 | 107422 | 2016. május 15. 10:37 | Válasz erre: 107415 |
Mi is a laterumban leszünk, de a reggelit a kempingbe kértük, de ahogy nézem a táblázatot, ti is be vagytok írva a kempinghez minden étkezésre, reggelire is. https://docs.google.com/spreadsheets/d/1IwmlRu7zkShEed1tv_rsToJNwypzqdFFBjTGxFv4dwQ/edit#gid=1236530058 |
sagipet | 107421 | 2016. május 15. 10:05 | Válasz erre: 107419 |
Nem áll le. Alapjárat ok, aztán fokozatonként egy adott fordulatszám tartományban megtorpan. Lehet vele közlekedni, de nem jó így.
|
tulok99 | 107420 | 2016. május 15. 09:55 |
közeledik a találkozó, gondolom már körvonalazódik ki mikor és merre megyen. lesz olyan, aki szombatin reggel megy, és hellyel közzel útba esünk neki? a kérdés lényege, hogy tudunk-e együtt menni bárkivel a csapatból szombaton reggel?
|
tulok99 | 107419 | 2016. május 15. 09:53 | Válasz erre: 107417 |
Peti! mik a tünetei ennek a meghibásodásnak? el sem indul, vagy néha leáll, vagy köhögve de megy?
|
tulok99 | 107418 | 2016. május 15. 09:49 |
Csanesz! mi is kölcsön bringával fogunk érkezni! én sem szeretem az ilyet, de sajnos saját egyenlõre nincs, még kilátásban sem... ellenben TDM találkozóról van szó, tehát nem gondolkodunk, megyünk... :D
|
sagipet | 107417 | 2016. május 15. 09:24 |
Csanesz! Kérd kölcsön és hajrá!! Az én jelenlétem is kérdõjeles lett! TPS szenzort kell szereznem normális áron! Kimértem és kiderült hogy elszállt.. Tud valaki beszerzési forrást? oem parts 67e ft lenne. Nem szeretnék annyit adni érte, ráadásul nem biztos hogy megjönne ennyi idõ alatt. |
VVLaci | 107416 | 2016. május 15. 08:19 | Válasz erre: 107415 |
Mi a Laterumban intézünk reggelit. Ahogy tudom, Mexék is így tesznek.
|
vasutas | 107415 | 2016. május 15. 05:57 |
Szeretném megkérdezni a Laterum hotelban megszálló kollégákat, hogy a reggelit ott gondolták elfogyasztani, vagy lesétáljunk a kempingbe ? Csanesz ,,, mi évek óta autóval megyünk a találkozókra, ráadásul mindig franciával, dízelekkel . A jeles társaság így is szóba állt velünk, az autók is megúszták felgyújtás nélkül ,,,-:))) |
Robi70 | 107414 | 2016. május 15. 05:22 | Válasz erre: 107412 |
Csanesz, akkor kölcsön bringára fel és gyerünk. Ott a helyed! Hiányozni fog a TDM talis matrica a dobozodból!:)
|