Hitmanus | 109029 | 2016. július 5. 06:21 | Válasz erre: 109027 |
Lassan eladó lesz a motorral együtt a két dob is. Az a vicc, hogy az xt 660-on nem volt ilyen szopkodás turbulencia és szélvédelem téren. Mindegy, ha nem muszály nem használom ezt a motort, és nézelõdöm, hogy mik jöhetnek majd szóba. Mondjuk a dl-ek tetszenek csak az meg 650 az 100-resrõl meg szarokat írnak..szóval marad a lottózás és a nyerés+ egy 1200 Teneré:-) |
jobbkormanyos | 109028 | 2016. július 5. 03:35 | Válasz erre: 109020 |
Vegyél le minden plexit, és úgy próbáld ki. A gyári kis plexibõl is levágtam 5 centit, így jó./ 4 fajta plexim volt, mindenféle kivitelben/ A szélzaj meg már, csak a sisakon múlik milyen erõs lesz./vatta füldugó / |
Figo222 | 109027 | 2016. július 4. 22:56 | Válasz erre: 109020 |
Szia! Én vettem meg tõled a plexit, nekem ezzel 100-120-ig teljesen jó. Mondjuk elõtte Dominatorom volt, amin semmi szélvédelem nem volt :) Autópályán ha gyorsabban megyek akkor már rángatja a fejem. Mondtam Neked, hogy nekem is Nolan sisakom van (N86) és nekem is zajos. Elõtte a Shark jobb volt. Ezt a Nolant füldugóval használom, és így szerintem jó. Ezzel: http://www.fuldugo.hu/fuldugok/alpine-motosafe-szuros-fuldugo-motorosoknak Drága, de szerintem egy próbát megér. Jól belepasszol a fülbe, nem nyomja fülem, és az átbeszélõt is hallom vele. Szóval én megpróbálnám. Más téma: a 2 Leo Vince nem eladó? :) |
yamaszaki | 109026 | 2016. július 4. 22:54 | Válasz erre: 109020 |
Amelyik motoron minimális a szélzaj azon lefõsz mint a kávé és akkora plekó van rajta mint vitorla a Sánta Márián! Én is azt hittem hogy a TDM-en 120dB a süvi de mérés után kiderült hogy csak 72 sisakban mérve. Így marad a füldugó és minden hepi. |
Attimotor | 109025 | 2016. július 4. 22:47 | Válasz erre: 109020 |
Ilyen. Vehetsz rá MRA túraplexit, egy kicsit csendesebb lesz. átmenetileg.
|
kawa550 | 109024 | 2016. július 4. 22:47 | Válasz erre: 109022 |
A doki szerint valami húgyuti fertõzés, valszeg már régebb óta meglehetett, csak ugye szabadon tartott kutyánál nem nagyon vannak tünetei, sok ivás meg sok pisilés mert nincs egész nap szem elõtt a lakásban, amikor meg már van, akkor már nagy a baj, valszeg leállt a veséje, meg a gyors lefolyásból ítélve valahol perforálódhatott, és a szepszis vitte ilyen gyorsan el.
|
Kilos | 109023 | 2016. július 4. 22:44 | Válasz erre: 109020 |
Hogyan lehet TDM900-al külföldi túrákat lenyomni? Jövõhéten indulok egy 10 naposra Erdélybe, kb. 3000 km - és ez nem az elsõ! Napi 8 - 10 óra motorozás, volt már 650 km is egy napra. Nekem (176 cm) Givi túra plexi van fent - próbáltam gyári méretûvel is, de az xar volt - Lidl sisak és persze utas! Utassal 150-es tempónál sincs "fejrázás"! Javaslom, ülj inkább autóba, de az ablakot ne húzd le mert kivisz a huzat! :)))) |
kawa550 | 109021 | 2016. július 4. 22:31 | Válasz erre: 109020 |
Sehogy, ez egy ilyen szar motor, csak mi nem foglalkozunk vele. :))))))) El kõ adni, venni kõ másikat. :D Vagy kicsit keményebbnek kell lenni, mint -ezek szerint- mi......:)))))))))))))) |
Hitmanus | 109020 | 2016. július 4. 22:26 |
Sziasztok! Árulja el valaki légyszi, hogy a TDM900-al hogyan lehet mondjuk külföldi turékat lenyomni, ha én már 100 km után a sisakommal verném szét. Volt fent nagy gyári plexi, kisebb Givi+mra kiegészítõ plexi.Most éppen a gyári van fent, de ugyan olyan hangos, szélzajos az 70km/óra felett. Volt közel 200 ezres sisakom hozzá most egy N87 van, de mind fos vele. Tényleg ennyire elbaszottul szar a komfortérzet ezen a motoron, csak nem foglakoztok vele vagy én vagyok érzékenyebb erre. Adtam a vasnak egy szezont.Ha nem találok megoldást erre a nulla vagy mínusz 100 szélvédelenre, akkor sajnos meg kell válljak tõle.. Szóval minden építõ gondolatot szívesen fogadok. |
kawa550 | 109019 | 2016. július 4. 20:37 | Válasz erre: 109018 |
Yamaha drágán és lassan, vagy ahogy én szoktam, csapágybolt a fedéllel meg a régivel együtt, hogy egy ilyent kérek ide, gyorsan olcsón.
|
attila68 | 109018 | 2016. július 4. 19:36 |
Sziasztok! Tudnátok segíteni abban hogy hol tudnám beszerezni a 2 db O gyûrût az olaj szûrõ házhoz? Gondolom illik kicserélni olajcserénél?.?. |
Karex | 109015 | 2016. július 4. 11:24 |
Pénzváltás: ahol lehet és nem aprópénz a fizetnivaló, érdemes lehet a bankkártyát használni kp helyett. Egyéb helyen meg elõre váltott helyi valuta. Krk-n motorozzatok el az aljáig. Hangulatos keskeny utak, sétára érdemes kis halászfalu ( Baska azt hiszem). |
kawa550 | 109014 | 2016. július 4. 09:35 |
Nekünk meg el kellett altatni az egyik kutyánkat. :(( Pénteken még csak enni nem akart, szombaton már gyógyszert kapott mert olyan tüzelési görcsszerûségei voltak, vasárnap reggelre meg már olyan rosszul volt hogy le kellett vinni Szombathelyre az állatkórházba mert itt a környéken egyik állatdoki se vette fel a telefont, de már nem tudtak segíteni rajta. A kis lábközébújkálós szõke. |
kawa550 | 109013 | 2016. július 4. 09:31 | Válasz erre: 109011 |
Mindenki nyugodjon le a pitsába, oda IS megyünk. :)))) Meg még sokfelé, mert minden reggel 6-kor kelünk, felrántjuk a vastag bõrruhát és egész álló nap fel le motorozunk a környéken. Hát ez lesz. :D |
lendvai | 109012 | 2016. július 4. 08:41 | Válasz erre: 109010 |
Ha egy összetört V-Strom fölött sírdogáló kollégának ajánlgattad a barátod bukócsövét megvételre, akkor elõfordulhat, hogy megsértõdtek. :-)))
|
lendvai | 109011 | 2016. július 4. 08:40 |
Jó reggelt! Tegnap elindultam megnézni a Mátra északi oldalát az új aszfalt végett, de már megint csak Mátraházáig jutottam, ott elkezdett szemerkélni az esõ, így visszafordultam. Ez már valami karmikus dolog lehet, de nem adom fel, egyszer ebben az életben még el kell jutnom Parádra Gyöngyösrõl. :-) Visszafelé egy fagyi mellett Gyöngyösön ücsörögve megnéztem a gumijaimat, az a helyzet, hogy rá van írva milyen fajta, csak eddig elkerülte a figyelmemet. Elöl PR4 GT van, hátul meg a puruttya PR4. Meglátjuk mit bírnak. Emlékeim szerint elölre is sima PR4-et rendeltem anno, de ezek után már semmiben nem vagyok biztos. Abban sem, hogy Crikvenicába megyünk Séf bácsiékkal, mert õ meg Senj-et emleget itt alább. :-))) |
cizi | 109010 | 2016. július 4. 05:56 |
Úgy látom megsértettem a V-Stromosokat 06.27.-én, pedig csak a barátom bukócsövét ajánlottam megvételre! Inkább maradok itt!:)) |
Karex | 109009 | 2016. július 4. 00:46 | Válasz erre: 109007 |
Asszonnyal és MZ-vel....... meg pár hasonló õrültel....... Jó munkát neked! Pihi..... |
Kilos | 109008 | 2016. július 4. 00:40 |
Azt hiszem rád fér a pihenés! Jó éjt! -én még dolgozom egy kicsit.
|
Kilos | 109007 | 2016. július 4. 00:38 | Válasz erre: 109004 |
Akkor Te egyedül voltál és MZ-vel! Ha most lenne rajtam kalap, hát, megemelném! :))))
|
Kilos | 109005 | 2016. július 4. 00:36 | Válasz erre: 109003 |
Ezt egy napra besûrítettetek? Sokallom! Léka várát is megnéztétek? |
Karex | 109004 | 2016. július 4. 00:35 | Válasz erre: 109002 |
Horhausé és Kawáé meglátogatva, a másik kettõ szemben az úton.
|
Karex | 109003 | 2016. július 4. 00:32 |
Volt Zala, Õrség, Léka-Rohonc, Kõszeg, Sopron, Fertõ kerülés, Keszthely. És még sok más. Pár napig nem ülök motorra. |
furfarag | 108994 | 2016. július 4. 00:03 | Válasz erre: 108992 |
Ejj,de mennék én is szívesen.Idén csak belföld van:-( Ezt mondja a pénztárcám:-)
|
furfarag | 108986 | 2016. július 3. 23:21 | Válasz erre: 108977 |
Piros 4tx-et nem láttál? Három napig róttam a Mátrát:-)Sirokon kempingeztünk. majdnem ütköztem egy õzzel.Lehet hogy meg is ütöttem egy kicsit a hátsó lábát.volt satufék,keresztbe csúszás stb. Az õrangyalom kezelte a helyzetet:-) Recskre menet láttam egy fekete-kék színû TDM et. |
kawa550 | 108985 | 2016. július 3. 20:35 | Válasz erre: 108983 |
Senj. Mi is megyünk már csak 2 hét. :)))))))
|
gezasz | 108984 | 2016. július 3. 19:47 | Válasz erre: 108978 |
A maszek kutnál lehet euroval fizetni. Shell meg hasonkonál érdeklödni kell, hogy a kutkezeló hajlando-e váltani. Amugy vásárlás elõtt mindig ajánlott érdeklõdni, hogy elfogadják-e az eurot.
|
zsotli | 108983 | 2016. július 3. 19:13 |
Mai kilátás. Sajnos motor nelkül de a D8 még autóval is èlvezet.
![]() |
Kilos | 108981 | 2016. július 3. 12:11 | Válasz erre: 108978 |
Tudtommal Boszniában elfogadják az Eurot, de a visszajárót már Konv Márkában kapod. Mivel a BAM árfolyama a mindenkori Euro árfolyamhoz van igazítva nem gond az átszámítás 1 uro = 2 BAM. A benzin kutakon tudsz fizetni kártyával, kivéve a helyi (bosnyák maszek) kutakat, viszont boltokban már csak kevés helyen találsz kártya leolvasót. Automata is kevés van, inkább csak a nagyobb városokban, de ott is elvétve. |
lendvai | 108980 | 2016. július 3. 11:36 | Válasz erre: 108979 |
Ha jobban belegondolok legközelebb ha versenyt akarok nyerni valamiben akkor ügyelni fogok rá, hogy ugyanígy csak én induljak. :-))))))))
|
kawa550 | 108979 | 2016. július 3. 10:57 |
És akkor 6., verseny lezárva én nyertem!:)))))))))))) Ez itten maga a mester, a kipuffogók varázslója, a teljesen karcsúvá vált dinnyemag.:))))))) ![]() |
Gepida | 108978 | 2016. július 3. 10:16 |
Sziasztok! Holnap hajnalban (na jó, vasárnap éjszaka) indulunk Horvátországba. Útvonal: Szeged-Horgos-Újvidék-Szabács-Loznica-Szarajevó-Mostar-Orebic. Valaki járt már erre? Bosnyák valutát sehol sem tudtam váltani :-(. Pénzváltók nem is ismerik a konvertibilis márkát. Euróval lehet fizetni? Tankolási lehetõségek? Kártyát elfogadnak? Kb. 6-7 éve jártam erre, akkor egy fizetõs kapunál nem engedtek át minket mert nem volt csak eurónk és kúnánk. Tankolni akkor nem kellett, mert kocsival voltam. Mostárban egy étteremben talán elfogadták az eurót emlékeim szerint... Bármilyen okos tanácsot elfogadok! |
Muju | 108977 | 2016. július 3. 09:55 |
Sziasztok tegnap mentem egy Mátra kört. Ha valaki úgy érzi hogy kell egy kis adrenalin, a parádi oldal egészen a galyai elágazóig zsír új aszfalttal rendelkezik!! Láttam is egy szèp kèk fekete 4tx-et szembejönni. Talán innen valaki?
|
Karex | 108976 | 2016. július 3. 00:05 | Válasz erre: 108974 |
Köszönöm a lehetõséget, hogy felékesíthettem szép paripád ezen apró ékszerekkel! Nem említettem, hogy különösen tartós a ragasztója........ nem jön le...... Na mindegy, úgy is észreveszed...... :D Ez a szemerkélõ esõ jól jött az egész napos hõség után. Csak nagyon nehezen láttam az utat a szállásig. Kiskawázt poroljátok le mire legközelebb jövök...... Örültem! (mindenki másszon fel a tûztoronyba aki erre jár! és Sopron belvárosa is kötelezõ néznivaló) |
kawa550 | 108974 | 2016. július 2. 22:29 |
És hát benézett Hõgyész réme is, akinek külön kívánsága volt ez a perverzió, a dajcsematricás tehén. :))))))))))
![]() ![]() |
dinnyemag | 108971 | 2016. július 2. 20:30 | Válasz erre: 108970 |
Korán indulunk Pécsröl, reggel, délelött érkezünk, ha vagytok.
|
kawa550 | 108970 | 2016. július 2. 20:23 | Válasz erre: 108969 |
Ma van az utolsó nap, holnap már nincs program. De a többség belföldi, szóval inkább szembe fognak jönni nem errefelé. Kb mikor jönnétek?
|
dinnyemag | 108969 | 2016. július 2. 20:19 | Válasz erre: 108968 |
Szia! Mikor van vége a fesztiválnak? Lehet, hogy nem jó ötlet holnap arra menni, hétfõn reggel meló.... |
kawa550 | 108968 | 2016. július 2. 19:01 |
Anfanger001 | 108966 | 2016. július 2. 16:32 | Válasz erre: 108954 |
Csodálkozol rajta??? A Mecsekben úgy hasítottál két személlyel hogy alig tudtam lépést tartani... bár igaz az is hogy én kezdõ vagyok ;))
|
lendvai | 108965 | 2016. július 2. 11:32 | Válasz erre: 108958 |
Azért volt már rá példa a történelem folyamán, hogy sokan tévedtek. :-) Erre ezt tudom a japánok oldalára tenni: http://totalcar.hu/belsoseg/2016/06/29/mazda_mx-5-kulonlegessegek_goodwoodban/ |
kawa550 | 108964 | 2016. július 2. 10:56 | Válasz erre: 108958 |
Má ugye ha a kinemmonnyukost is emberszámba vennénk, akkor...... :-)))
|
Robi70 | 108960 | 2016. július 1. 23:10 | Válasz erre: 108959 |
Az Õrségben. Ez a veleméri templom. Megnyertem a hangszórót Rózsa Úr?:) |
mati12 | 108958 | 2016. július 1. 21:25 |
40.000 ember nem tévedhet...! Ja ezt nem ide akartam,na de mindegy...:-)
![]() |
kawa550 | 108956 | 2016. július 1. 15:24 | Válasz erre: 108954 |
4.5-5 mm körbe a mintamélység 6000-nél. Most nem tom mennyi volt eredetileg, sima pr4. A 15-öt futó pr3 trail volt.
|
VVLaci | 108955 | 2016. július 1. 14:33 | Válasz erre: 108954 |
Nekem még a PR3 Trail van fent, 18e km-rel. A mintamélység most 1,6mm. Tehát a következõ fizetésnek pápá!!!!! |
Robi70 | 108954 | 2016. július 1. 12:59 | Válasz erre: 108952 |
Hát én meg benéztem. Elolvastam a feljegyzéseimet és csak 10100km van a hátsó PR4 Trail-ben. A kopásjelzõig tized milliméterek vannak. Pont a tartósság reményében vettem Trail-t. Nagyobb, nehezebb vasakra ajánlgatják, 'oszt minnyá kileheli a lelkét. Na mindegy. Szlovénia elõtt mindenképp csere.
|
VVLaci | 108953 | 2016. július 1. 12:45 | Válasz erre: 108952 |
A 'V' sebességindexû a TRAIL, a 'W' a keskenyebb részen kopásálló.
|
lendvai | 108952 | 2016. július 1. 08:05 | Válasz erre: 108949 |
Az enyém fogalmam nincs, hogy trail, GT vagy puruttya PR4 volt. Külön ilyesmi jelölés nem volt rajta, feltételezem, hogy a puruttya változat. 15 000km után még volt kb 0,5mm a kopásjelzõig, de csúnyán kockás volt már. Oldalt még bõven volt minta, szerintem az én stílusommal ha Stotzing környékén lakom 20 ezret elment volna. :-)
|
csanesz | 108951 | 2016. június 30. 23:06 | Válasz erre: 108929 |
VVLaci! Akkor ezért mondta a szerelõm, hogy át kell kódolni a hajtókar csapágyakat... |
kawa550 | 108950 | 2016. június 30. 22:36 | Válasz erre: 108949 |
Most lesz olajcserém a felújítás után és ugye akkor került fel az új hátsó, de nem méricskéltem úhhogy nem tom hol tart, de 6000 után még nem tûnik kopottnak, szerintem jól bírja. De majd rámérek ha el nem felejtem.
|
Robi70 | 108949 | 2016. június 30. 22:14 |
Kawa nálad hol tart a nem trail pr4 hátsó? Tibi a tiéd mennyit futott? Nekem a trail kerül most le. Ez 12e km-t bírt. A következõ sima pr4 lesz. Az eleje újra kiszolgált 2 hátsót. Kap egy cíp új pr3-at. |
Robi70 | 108948 | 2016. június 30. 22:05 |
Jó idõ volt ma. Nem fáztunk Alex50-nel a csesztneki kanyargóson. Holnap olajcsere, jövõ héten felmennek az új gumik és folytatódhat a szezon. ![]() |
Bimmer1 | 108946 | 2016. június 30. 21:47 | Válasz erre: 108940 |
Köszi "Sisak nélkül"?? eszembe se jutott.... bááár most hogy mondod... :D ;) |
zsotli | 108945 | 2016. június 30. 21:20 |
Basszus ma láttam az elképzelhetetlent. Egy narancssárga 900ast tolt valaki a hungárián a kõbányai úti elágazás elõtt a 40 fokba beöltözve. Ugye nem innen volt valaki. Remélem csak a benzin fogyott ki belõle mert ugye a TDM soha nem áll meg....
|
kawa550 | 108944 | 2016. június 30. 20:57 | Válasz erre: 108941 |
Hát, erre mondtam én, hogy a szakmûhelyeknek elég sok mindenre van megoldásuk. Persze lehet hogy az is ilyen szakálmetálos fémszórásos cucc és azt köszörülték vissza gyári méretre, jó 14-15 évvel ezelõtt nálam is szóba került az a módszer, de a helyi motorfelújító mûhelyben azt mondta a csávó, hogy kb 50% a sikerre az esély, látott olyan mocit ami tökéletes lett utána, meg olyant is ami 500km után ledobta a felszórt réteget. Oszt akkor inkább egy bontott fõtengely mellett döntöttem. Aztán persze ez nagy idõ, azóta sok okosságot kitalálhattak, a technika is fejlõdhetett, nem beszélve az eszközökrõl. Tán épp ezért nem okoskodni kell az ilyesmivel fórumokon, hanem elvinni tisztességes szakihoz, oszt õ megaszongya a tutit. |
kozmax | 108943 | 2016. június 30. 20:52 | Válasz erre: 108941 |
Ezt pontosan mérések alapján lehet eldönteni. A manualban minden méretnek le van írva a pontos mérete, és a hozzá tartozó alsó limité. Csapágy hézagot meg csak "plastic gauge" tudsz mérni.
|
gezasz | 108942 | 2016. június 30. 20:50 | Válasz erre: 108930 |
Most jöttem olaszból meg osztrákból. Rendõrt szinte nem látni egy szálat se. Egyedül Ausztriában volt egy az útszélén a faluban, de mivel normálisan mentünk nem állított meg. Igen van Ausztriában is hangos kipufogó, bár nem jellemzõ. Igencsak betartják a sebességeket, most már az olaszok sem olyan lazák. De valahol megértem a sok korlátozást. Rengeteg az autó sok a kanyar. Sok olaszban a fix trafi az útszélén, de szerintem a negyediben sincs kamera. Meg úgy tudom õk még nem küldik el a büntit. A záróvonal azért az ott nem egy szent dolog, mennek ha lehet.
|
janni | 108941 | 2016. június 30. 20:26 |
Ez így stimm, de most már csak kíváncsiságból: az én fõtengelyemet köszörülték. Azt mondták gyári csapágyak lettek rendelve. Akkor most röpültem a palánkon? Postával együtt 5 nap volt. De ha nem az enyém amit visszakaptam annó, akkor 50000-ért megérte?
|
pandamaci | 108940 | 2016. június 30. 20:10 | Válasz erre: 108930 |
Minden a gyorshajtással, meg durva,agresszív szabálytalankodással kezdõdik. Kivesznek a sorból, azután nem lesz jó a hátsó gumi, kipufogó, engedély nélküli átalakítás..Ilyenekért helyben leszedhetik a rendszámot, hozathatsz trélert.Nem városi legenda, tényleg igaz. Sisak nélkül se menj. Ha normálisan kozlekedsz, nem b..szogat senki. |
pandamaci | 108939 | 2016. június 30. 19:53 | Válasz erre: 108910 |
Lefelé menetnek Eibiswald -Lavamünd (69-es út,osztrák motoros paradicsom)- majd Loiblpass-on át utat ajánlom. A 69 es -en helyi menõ erõk veretnek fel alá, kamerás rendõr is akad sokszor. Tetején van egy motoros büfé, attól kissé távolabb egy kápolna, ahol megállva rálátni az egész volgyre. Tankolni Lavamündben tudsz. Aztán hazafelére (vagy oda) lehetõség még a Maribor -lavamünd vonal a folyóparton, szlovén oldalon. Ha még a ,,pass,,ok érdekelnek: wurzenpass (kranjska goratól -ausztria irányába át) jó, de a tetején levõ tanktól lefelé sunyin begyorsul-páran eldobták a vasat..elmegy a fék?. Éjjel +bónuszos az élmény..Plöckenpass (kissé távolabb van) ez meg ausztriából indulva lesz szebb látvány. A 7 kmes Karawankentunnel alagút elég drága, meg kellõen undorító, ha ráfanyalodnál.. |
kawa550 | 108937 | 2016. június 30. 18:50 | Válasz erre: 108936 |
Hát ezt én nem vágom. Akkor ezek nem is túlméretes csapágyak, csak a gyártási méretszórás miatt vannak az új fõtengelyekhez?
|
kozmax | 108936 | 2016. június 30. 16:50 |
�Ha nekem nem hisztek akkor ennek talán. A legnagyobb, és legkisebb között 0,02 mm a különbség. Gyári csapággyal nem lehetséges a köszörülés.
![]() |
Tomchy | 108935 | 2016. június 30. 16:22 | Válasz erre: 108920 |
Szia! Gyári lesz ez a zöld, mert az enyém is ugyanilyen. |
kawa550 | 108934 | 2016. június 30. 16:18 | Válasz erre: 108929 |
Kawasakinál se méretet adtak meg, csak volt barna meg fekete túlméret. :))))) Szerencsére akkor még volt egy alkatrészraktáruk a vösendorfi metró mellet, bementem az eredeti csapággyal meg tolómérõvel, oszt némi méricskélés után meglett a megfelelõ. De azért ki lehet azt méregetni, és hát abban se vagyok biztos, hogy ha tisztességes szakmûhely köszörüli aki nem most lát elõször yamaha fõtengelyt, az azt is tudni fogja melyik szín mekkora túlméret. Most hogy a hengerfejet csináltattam, kellet szelepvezetõ is, mondták hogy nézzem meg mennyi a gyári, de ha drága akkor suzuki szelepvezetõbõl tudnak bele csinálni fillérekért, úgy is lett. Szóval azért ezek a mûhelyek találkoztak már ilyen problémákkal és sok esetben a megoldás is megvan nekik. És hát azért a yamaha se hülye, ha nem lenne értelme, nem lenne túlméretes csapágy sem. |
oraculus | 108932 | 2016. június 30. 15:57 | Válasz erre: 108920 |
Szia! Amikor megvolt még a TDM az elõzõ tulaj piros színû led diódákat tett bele, de alig világított valamit és egyáltalán nem volt piros színû a mûszerfalvilágítás. Tettem bele emelt fényû piros led dióda, de ugyanaz volt az eredmény. Maradtam a fehérnél. Más: hiányzik a TDM-em és a motorozás :( Látta azóta valaki a sárga darázst? |
Medo | 108931 | 2016. június 30. 15:54 |
Segítség!!! Nekiálltam a TDM900-ason elsõ lánckereket cserélni. Deknit levettem, alatta van egy mûanyag lapka 3 tartócsavarját levettem, kb. 0,5 cm-t mozdul is kifele, de nem jön le. Van valakinek ötlete hogy kell leszedni? |
Bimmer1 | 108930 | 2016. június 30. 15:12 |
Látom mások is érdeklõdnek Szlovénia nevezetességei iránt. Én is már régóta szemezgetek vele, remélhetõleg legkésõbb jövõre elsikerül jutni a lentebb irt nevezetességekhez. A kérdésem az lenne hogy a szlovén rendõrök mennyire foglalkoznak a sportkipufogóval E jel nélkül? És az olaszok ha oda is áttévednénk? Jó lenne egy összefoglaló azoktól akik jártak, járnak külföldre, hogy hol mi a szokás. Mi az amivel engedékenyek és mi az amit szigorúan vesznek. Átépítésék, gyorshajtás, sorok közti elõre gurulás stb. Romániában ahol már többször is jártam senki nem szól a hangos kipufogóért, átalakításokért. A sebességhatárokat is csak lakot területen belül láttam mérni. Akkor is mindig rendes rendõrautóból. |