19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31 1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16

Kérlek jelentkezz be

Regisztráció
Elfelejtett jelszó
Yamaha TDM
Következő oldal

lendvai 109330 2016. július 16. 21:24   Válasz erre: 109329
A 900A lengõvilla jobb oldalán alul van egy acélspirál, ami az ABS szenzos kábelét van hivatva védeni. Ezért azt az L idomot nem lehet olyan gondtalanul fel-alá tologatni, mint pl a 4TX-nél lehetett. A láncfeszítés is másképp van megoldva itt, mint a 850-nél. Na ezért hasznos nekem ez az emelõszemes megoldás. :-)
    

Hr.Geiger 109329 2016. július 16. 21:16   Válasz erre: 109328
Kényelmetlen? Ezt kifejtenéd bõvebben, mert én nem tapasztaltam semmi negatívumot a gumis emelõvel. Pedig kerék ki-beszerelés, láncfeszesség állítás és kenés is volt a programban. :-)
Bár ezek hála az égnek a múlté, van már középállvány és kardántengely...
:-))
Szerintem Te csak vágytál egy ilyen high tech cuccra, nem? :-)
    

lendvai 109328 2016. július 16. 20:48  
Az emelõrõl jut eszembe, a múltkor a kék hódnál láttam M6-os emelõszemet, gondoltam jó lehet még valamire, mert a hátsó emelõmön lévõ gumis L idom tartós téli tároláshoz ideális, de pl a hátsó tengelyt bizgetni és láncfeszességet állítani már kényelmetlen. Ma a Homasitában találtam hozzá adaptert is.
    

gezasz 109327 2016. július 16. 20:20   Válasz erre: 109325
Esetleg lehetne a Felvidék is célpont
    

gezasz 109326 2016. július 16. 20:16   Válasz erre: 109325
Ha lehet augusztusra idõzitsd
    

Robi70 109325 2016. július 16. 20:05   Válasz erre: 109324
Ok Géza, összehozzuk.
    

gezasz 109324 2016. július 16. 19:50   Válasz erre: 109308
Én is jelentkezek Robi!
    

Fido71 109323 2016. július 16. 19:42   Válasz erre: 109321
Stimmel a 900-ra is, de a függõleges méretet /32,5 cm-t/ és 25-re növeltem.
A görköri kerék hamar széjjelment, most fûnyíró kerék van rajta, így jó magas lett, de lasz@rom.
Stabilan áll, ez a lényeg.
    

kawa550 109322 2016. július 16. 18:24  
Ezt csak érdekességnek, tádén is van ilyen lyuk a vázon.
    

kawa550 109321 2016. július 16. 18:21   Válasz erre: 109317
Ha sk akarsz csinálni, kb ez a méret 850-hez, 900-nál utána kérne mérni hogy stimmel-e.
    

kawa550 109320 2016. július 16. 18:19   Válasz erre: 109317
Legjobban egy hátsó emelõvel jársz, akár házi kivitel, akár egy 8-10 rugós kész. Vagy így, de ezt csak elrettentésnek.:))))))))
    

Hr.Geiger 109319 2016. július 16. 18:17   Válasz erre: 109317
Lécci üssed be a keresõdbe, hogy hátsó motoremelõ és felhoz vagy 1 millió képet...
:-))
Utána már csak választanod kell a sok lehetõség közül.
    

kawa550 109318 2016. július 16. 18:15   Válasz erre: 109315
Én is legfelülre teszem az esõruhát. :)) Csimmát minnyá kenem jó vastagon deichmannos méhviasszal, egyrészt csillog tõle mint salamon töke, amíg be nem lepi a por, úgy nézek ki benn mint egy béjemvés fõterezõ díszmotoros, másrészt viszont lepereg róla a víz, uhhogy elég sokáig esõálló lesz tõle.
    

bircsi1988 109317 2016. július 16. 18:11  
Sziasztok! Tudnátok küldeni 1-2 képet, hogyan tudom felbakolni a motort? Hátsó gumit fogom cseréltetni. Sajna TDM 900-amon nincsen közép sztender..... Jótanácsok is jöhetnek :) Köszi
    

Hr.Geiger 109316 2016. július 16. 18:11  
Hello Urak!
Tegnap, miközben a helyet csináltam az " új" gépnek a garázsban, a kezembe került egy Givi 336F konzol alkatrész, még a TDM 850 -re vettem, de a motoromon már rajta volt. (2-es számmal jelölve a képen)
Gondolom, elég macerás felszerelni - idomokat lebontani, stb. - ezért ha valaki leszereli a konzolokat a motorjáról, ezt rajta hagyják. Talán így maradt fent az enyémen is egykor, aztán mikor megjött a megrendelt szett, ez az új megmaradt.
Most valaki elviheti, aki használt konzolokban gondolkodik, mert ez az összekötõ híd külön nem kapható.

    

lendvai 109315 2016. július 16. 17:53   Válasz erre: 109314
Én már a munkavédelmi esõruhámban indulok reggel. :-) Ma vettem kétujjas kesztyût is a Homasitában. A csizma meg bírja.
    

kawa550 109314 2016. július 16. 17:04   Válasz erre: 109312
Csak a szokásos rutin. Múltkor mikor nyaralni indultam, 12 fok volt, de a horvát autópályán felkúszott az szép lassan 16 fokra is délután. :)))))))))
Mindenki nyugodjon le a picsába, lefelé menet megázunk oszt egész héten 32 fokban süttetjük a hasunkat. :D
    

Lamb 109313 2016. július 16. 12:57   Válasz erre: 109312
Sziasztok urak. Rég jártam erre. Ha tudtok eladó szép 4tx-et, kérlek szóljatok.
0620 4 292773
    

Karex 109312 2016. július 16. 12:35  
13 fok. Alakul ez.
    

Muju 109311 2016. július 16. 10:03   Válasz erre: 109310
A mai hegyiverseny majd lerendezi az új utat, ha egyáltalán megtartják ebben az itéletidõben. Fú a szél, dõ a zesõ fák ágai mindenfelé.
    

lendvai 109310 2016. július 16. 09:34   Válasz erre: 109308
Mi már bejártuk a frissen aszfaltozott részt. Egyelõre rettenetes, majd' minden kanyar zúzottkõvel terítve, csak a keréknyomok vonalaiban lehet kanyarodni, de mivel rossz emlékeim vannak a mátrai kanyarokról ezért 60 km/h-nál gyorsabban még a nagy ívûek sem mentek. Rita meg is jegyezte, hogy most valamiért félt mögöttem, pedig õ szokott kevésbé. :-)
    

lendvai 109309 2016. július 16. 09:29   Válasz erre: 109307
Nekem a 80 fontos Kassai csigás íjammal volt égbe lövés dimbes-dombos szántóföldön. Azt a vesszõt sose találtam meg. :-) Aztán a második vesszõvel a barátomnak mutattam meg hogy nyomta Robin Hood annak idején. :-) A homokfalban megtaláltam az egyetlen kõdarabot, így a második vesszõ is odalett. A következõ lépés vesszõk vásárlása volt, mert ezekkel a kezdeti próbálkozásokkal elfogytak. :-)
Az a 80 fontos szörnyeteg érdekes darab volt, apám ki se tudta húzni, de valószínûleg nem tudta volna felvenni a versenyt sebességben a profi 60-70 fontos íjakkal.
    

Robi70 109308 2016. július 15. 22:52   Válasz erre: 109305
Nekem a Mátra megfelene ebben az évben is. Bejárnánk a frissen aszfaltozott részt + Recsk környékét. Idõpontot majd egyeztetünk.
    

kawa550 109307 2016. július 15. 22:43   Válasz erre: 109304
Volt fellövés, szerencsére erõs szélben, elég szépen eltolta oldalra. :)))
Nálunk nincs ilyen huncutság hogy célzó készség meg ilyenek, van az íj oszt kécc. :)))))) meg hát ez egy 30 fontos családi íj, ahhoz képest, meg ahhoz képest milyen kis könnyû, elég szépen visz. A versenyedet láttam a facsén, megnéznék eccer egy ilyent, de még résztvenni se tudnék, mert vagy saját kategóiában indulunk, ahhoz meg fa vesszõ kéne, amilyent még nem is fogtam a kezembe, az aluval meg csak a II-es kategóriában lehetne indulni, ott meg kiröhögnének a célzótüskés csávók...:))))))))))
    

tomhahn 109306 2016. július 15. 22:19   Válasz erre: 109305
Érdekel engem is!
    

Muju 109305 2016. július 15. 22:13   Válasz erre: 109299
Èn benne vagyok a mini taliban. Hol ès mikor?
    

galoscsabus 109304 2016. július 15. 21:27   Válasz erre: 109301
Kollégámmal elmentünk egyszer kipróbálni, hogy milyen messze lehet ellõni az íjainkkal.
Azt mondta, hogy tud egy tuti rétet, közel 400 méter hosszú, az elég kell legyen.
Neki elég is volt a 60 fontos 20 éves lassú íjához (amivel nagyon jól ellõdöz és vadászik is ettõl függetlenül), de nekem fél órán át kerestük a fák közé belõtt vesszõmet, mire a cimbora megtalálta, jó 3 méter magasan beleállva egy fa oldalába :-)).
Kiderült, hogy a majdnem 400 méteres rét alig volt 350 és a 70 fontra felhúzott PSE úgy elküldte 380-ra a vesszõt, hogy épp csak az irányát láttuk, de azt, hogy hol ér földet, azt már nyomokban sem.

Ennél már csak az volt jobb húzás, mikor ugyan azzal a hülyével (állítólag egyformák vagyunk :-)) ) kitaláltuk, hogy milyen jó buli lesz függõlegesen fellõni és megnézni, hogy mennyi idõ múlva esik vissza a vesszõ a földre......
aha, a kilövésig nem is volt semmi gáz, csak éppen olyan gyorsan veszítettük el szem elõl a felhõk felé suhanó vesszõt, hogy fingunk nem volt arról, hová fog visszaesni?
Álltunk ott és behúzott nyakkal néztünk egymásra, hogy elinduljunk-e valamerre...és ha igen, merre?????
Mire túljutottunk a dilemmánkon, a két vesszõ hangos dübbenéssel beleállt a talajba olyan 15-20 méteren belül :-)))
Szerintem azóta õ sem csinált hasonló baromságot :-)

Holnap 3D-s versenyre megyek a Mecsekbe (habár orbitális szar idõ készül, de hát akkor kell lõni, ha jól esik).
Mivel 10-50 méterig lesznek a célok, be kellett hozzá lõni az íjat, betéve plusz 3 céltó tüskét az irányzékba, mert vadászatra csak egy tüskét használok, 20 méterre belõve.
Jó szopós mutatvány volt, eltököltem vele majd 2 órát.
De a végén lõttem egy sétálóst, 1-1 vesszõ 50-40-30-25-20-15 méterrõl, mindig közeledve a táblához.
Ha a távolságbecslõs képességem nem hagy cserben holnap, akkor jó kis versenynek nézünk elébe :-))

(Lassan tényleg összehozhatnánk egy motoros-íjász találkozót)
    

Fido71 109303 2016. július 15. 20:56   Válasz erre: 109292
Nekem is van ilyen mazoista kollégám, de az a Fiattal szeret sz.pni... :)))
Évente megáll alatta egy, amit alkatrésznek ad el vagy a bontónak.
Ennek ellenére esküszik rá, hogy a Fiat diesel a legjobb.
Hülye, nem lehet rá mit mondani... ;)
    

Karex 109302 2016. július 15. 20:35  
A radarképet nézve nyugodtan szétkaphatom a karbimat, tûszelep takarításra........
Teletankolva áll a helyén, és szépen csöpög.
    

kawa550 109301 2016. július 15. 19:52   Válasz erre: 109300
Mi meg kimentünk a faluszélére a kölkekkel távlövészni. Van egy nagy sík kaszáló, frissen vágva, még a gurigák is kinn vannak, kipróbáltuk mit bír az íj. Arra jutottunk, hogy 195 lépésre visz, és érdekességként a legkisebb és legrövidebb kezû kistöki tudott a legmesszebbre lõni. :)))))
Oszt vót még ott minden ökörködés, csigaházra lövöldözés 3 méterrõl, levegõbe dobált melós kesztyû mozgó célnak, körbálán lovagolva lovasíjász imitáció, bal kézzel lövés, hátrafele lövés, meg ami eszünkbe jutott. :)))))))))
    

Karex 109300 2016. július 15. 18:06   Válasz erre: 109298
Az egyik doboz helyére egy kihajtogatható napelemet tegyél, hogy meglegyen a virtuális motorozáshoz az üzemanyag.
:DDDD
    

Robi70 109299 2016. július 15. 17:53   Válasz erre: 109298
Az jó! Én ma éjszaka dolgozom és utána 5 hét pihi.
Abba sok minden belefér!:) Többek között az 5 napos AUT, SLO, ITA túra. De a Selmecbányai gurulás sincs elfelejtve (akiknek ígértem, tudják).
Szerintem 1 mini TDM talit is össze hozhatunk. 1 napos közös motorolást, a tavalyi mintájára.
    

Flenegen 109298 2016. július 15. 17:04   Válasz erre: 109296
Ugyan telefonon beszéltünk, de ez full kibaszás!

Adom át a fószernak az új autót, pofázok hogy a 200 féle gombot elmagyarázzam mi mire való és tényleg itt mennek el......Zakatol az a sok motor....

Ha Jobbkormányos volt az ezüsttel akkor láttam mikor kanyarodott:)

Na menek haza oszt valami lesz, holnap még dolgozom egy kicsit oszt 1 hét pihi...

Haver hívott, hogy sokdik idõpontra de megérkezett hál isten Petya féle doboztartó a BMW-re, holnap fel kéne szerelni, cserébe kapok két oldaldoboz tartót amit lehet át tudok alakítani a TDM-re , ha így van akkor feldobozolom a vasat, hogy az egyik oldalra beférjen az agregátor, a másikra meg a laptop / tablet és tudjak a garázsból is trollkodni!!!!!

Nehogy má ne, mert szájbergyereknek másra úgysem kell majd:)
    

D.Zoli 109297 2016. július 15. 16:39  
Sziasztok!

Nincs valakinek ledobott elsõ féktárcsája 850-es TDM-hez? Olyan ami nem ütött, csak elkopott? Ráz az elsõ fékem, és mielõtt "új" tárcsát veszek meg akarok gyõzõdni, hogy elég-e az egyik oldalon cserélnem, vagy mind a kettõt kell-e?
    

Englishman 109296 2016. július 15. 12:54  
Ez állatkínzás!
Ülök a helyemen (melóban) és a 15 méteres kirakati portálon kifelé bámulva 10-15 percenként elzúg 2-3 motoros a 83-as út kivezetõjén Pápa irányába.
Most indul a BikeMaraton, ráadásul tõlünk vagy 3 km-re.

Megyek és egy jó kávéval kiülök a cigisek "szamárpadjára" bámészkodni, mint a falusi vénasszonyok.
Mindjárt itt lesznek Jobbkormányosék, majd együtt bámészkodhatunk. :)))

Az indulóknak széles utat, gumifákat! :))
    

Flenegen 109295 2016. július 15. 12:37   Válasz erre: 109294
Autós sztorikból én is kifogyhatatlan vagyok, de nekem ez szakmai ártalom.
    

tdm lori 109294 2016. július 15. 08:46   Válasz erre: 109292
Hát etõl a forum is, elképesztõ emberekkel dolgozol te mester nem lehet unalmas az életed:)))))
    

Karex 109293 2016. július 15. 00:23   Válasz erre: 109292
Ettõl lefagyott az oprendszer.
    

kawa550 109292 2016. július 14. 22:23   Válasz erre: 109290
Monnyak vidám ótós történetet? :)))
Tudjátok, van a 307 sw 1.4 benzin tulaj kollégám, akit sikerült már párszor hazavinni, mikor a saját kocsija nem volt hajlandó, szinte büszke rá, hogy egy év alatt 700.000-et költött a javítására és hogy kb 8 alkalommal hagyta az út szélén több ország különbözõ pontjain, és azt mondta, most már csak azért is megint pözsó lesz a következõ.
Kérdezi a minap hogy mivel jövök holnap, motorral? Mondom nem tom, de miért? Hát, jöhetnék kocsival hogy ne kelljen vonatoznia..... Valami pillangószelep hiba, kispénzért 105.000+munkadíj meglesz jövõ hétre.
Mondom, már cserekocsit se adnak mikor te tartod el a szervizt? De, adtak, de tegnap az is letérdelt alatta, valami hûtésproblémával. Tom hogy geci vok, de ezt má nem nagyon bírtam ki röhögés nélkül. :))))))))))
De aki azt hitte, ez itten a vicc csattanója, na, az tévedett!:))))))))))))
Ma mondja, hogy kisbarnabásnak autót vesznek. Azt veszik meg a szerviztõl, ami letérdelt alatta 2 nap után csereautóként, merthogy az olyan jó kis ótó......
Na, most hiszem el, hogy az emberi hülyeség tényleg határtalanabb mint a világûr. :))))))))))))
    

skobik 109291 2016. július 14. 20:27   Válasz erre: 109289
Szia Pittabacsi!

Veled beszéltem tegnap a Haller utcában a NAV mellett? Ha igen, akkor örülök, hogy idetaláltál.
    

lendvai 109290 2016. július 14. 19:56  
Az önhordó karosszéria esete a Skoda márkaszervizzel: kollégám Roomsterébe belerongyoltak hátulról, padlólemez és a jobb oldali küszöbrész kicsit megrogyott, így nagy valószínûséggel a jobb hátsó futómû is elmászott. Ajtó csukható, de kissé szorul, nyilvánvaló a deformáció. Javítható, a kérdésre, hogy a futómûvet hogy rakják helyre a márkaszerviz azt mondta neki az nem gond, mert a futómû az alvázhoz van rögzítve, nem a karosszériához.
Ez nekem nem teljesen világos. A padlólemezt és a felfüggesztési pontokat még alváznak nevezi a szakma, vagy fogalmuk sincs mi van az autó alatt? Esetleg zsigerbõl vetítenek az ügyfélnek? Tudomásom szerint utoljára a Wartburg volt alvázas szgk nálunk.
    

pittabacsi 109289 2016. július 14. 17:44   Válasz erre: 109259
Köszi az ötletet kawa550 erre nem gondoltam de gondolom a szerelõksem.Úgy Érzem nem igazán alaposak .lehet hogy bebizonyosodik. :(

    

kawa550 109288 2016. július 14. 15:22   Válasz erre: 109287
persze, sok emberrel. :-)))
    

todaytom 109287 2016. július 14. 14:46  
Valakivel fogok találkozni holnap a Bikemaratonon?
    

todaytom 109286 2016. július 14. 14:33   Válasz erre: 109221
Köszi Hitmanus
Megszoktam már csak a bogarak nem finomak. :)
    

Karex 109285 2016. július 14. 10:09  
Mégsem mentem a nagy vízhez ázni tegnap. Cukorból vagyok.....
De megsajnált és házhoz jött.
Ismét sikerült a 40->15 fok ugrás egy éjszaka alatt.

    

kawa550 109284 2016. július 14. 09:27   Válasz erre: 109282
Ammán szép. Nekem is van pár jégveréses horpadás a tetõn, amit akkor mikor elverte nem is vettem észre, mert vizesen nem látszik csak szárazon oldalról esõ fényben. Majd lesz még a környéken oszt rákenem arra, casco meg fizet. A tetõcsomagtartó talpa is megnyomta eccer, mikor a szörföt is vittük a tengerre, majd egy füst alatt azt is kihúzzák a biztosító számlájára. :)))
    

kawa550 109283 2016. július 14. 09:24   Válasz erre: 109278
Van rá némi esély, hogy esõben indítjuk az utat. A pr4-el ez nem olyan nagy problema, azt meg nem is bánom ha nem gatyarohasztó 26 fokos reggelben indulunk, lesz ott már dél körül amúgy is elég meleg. Lenn legyen jó idõ, a többi meg le van xarva! :)))))
    

Fido71 109282 2016. július 14. 09:14  
Balatonkenesén lakó barátom tegnapi fotója.
Elverte a kocsit, "kilyukasztotta" a nikecelles szigetelést a házon és a redõnyt is.



    

kawa550 109281 2016. július 14. 09:13   Válasz erre: 109279
Amúgy is azon mennénk, se nagykanizs se horvátország belsõ környéke nem a csodás motoros útjairól hírös, nem éri meg elbacni rá egy napot a tengerparti motorozásból. Lesuhanunk, ott vagyunk, örülünk. :))))
    

kawa550 109280 2016. július 14. 09:11   Válasz erre: 109277
Itt már süt a nap és bõven 20 fok felett van, mert már némi akácág vonszolástól is rendesen megizzadtam.
    

Fido71 109279 2016. július 14. 09:10   Válasz erre: 109278
Mert esõben a pályán mégy, amúgy meg nem... :)))


    

lendvai 109278 2016. július 14. 08:50   Válasz erre: 109276
Úgy látom ott csak vihar készül. Szombaton cudar idõ lesz, ha vasárnap reggel esik nyugtalan leszek. Rita a megmondhatója, hogy esõben szokott 170 lenni az utazó tempónk. Száraz úton 130-140. De majd leölöm az áldozati kecskét a jó idõ érdekében.
    

Fido71 109277 2016. július 14. 08:47  
Nálunk sincs ítéletidõ, most 16C van, pici széllel, esõ nélkül.
Tegnap délután óta 27 mm csapadék esett, jégesõ, nagy szélvihar nem volt.
A Balaton parton /legalábbis Almáditól Tihanyig/ viszont nem kell szüretelni, ahogy hallom... :(
    

kawa550 109276 2016. július 14. 08:25   Válasz erre: 109272
Émmontam hogy az adriára kõ menni! :)))))))))))))))
http://hu.webcams.travel/webcam/fullscreen/1400790785
    

Muju 109275 2016. július 14. 08:06   Válasz erre: 109274
:)
Többeket megtévesztett már
    

Fido71 109274 2016. július 14. 08:05   Válasz erre: 109270
Ja, hogy úúúúgy!
Azt hittem itt a Balaton /mint tó/ mellett csináltak valami szerpentint én meg még nem is tudok róla. ;)
    

Fido71 109273 2016. július 14. 08:03   Válasz erre: 109272
Bakker!
De jó, hogy nem oda és nem most terveztük... :)
    

VVLaci 109272 2016. július 14. 07:59  
Szar lehet most az Alpokban kanyarvadászóknak! :D


    

Anfanger001 109271 2016. július 14. 07:25   Válasz erre: 109263
Én máááá cseréltem... :)) A nullszériát próbálom... Múlt hétvégén Sági Petinek "bemutattam" Földváron... Az elsõ tesztek ígéretesek, a többit az idõ megmutatja...:))
    

Muju 109270 2016. július 14. 06:41   Válasz erre: 109256
Borsodnádasd és Balaton között. Nem túl hosszú, de a balatoni oldalt kb egy éve aszfaltozták újra és nekem tetszik.
    

Hitmanus 109269 2016. július 14. 05:40   Válasz erre: 109262
Pontosan!:-)
    

csanesz 109268 2016. július 14. 01:19  
Szélütéssel kapcsolatban!

Az autónak van tökéletes szélvédelme. A motoron nem kell tökéletesnek lennie, mert megöli a varázst.

Próbáltam plexivel és anélkül. Mindkettõ tetszik.
Plexi nagy elõnye, ha felhajtott rostéllyal haladunk a felpattanó kõ nem ver pofán.
Vagy fedezék gyanánt van hova bújni elõle, HA észrevesszük. Robogón tapasztaltam hasonlót a héten... ... csak beszarni volt idõm viszont a fogaim még megvannak.
Az apró bogarakat is szépen eltereli, ha jól van beállítva.

Plekó nélkül azért legyen egy jó sisak. Nekem a Nolan N103 bevált. Élvezet vele lehajtott rostéllyal nyomatni. Szinte érezni ahogy kisimul körülötte a légáram és nincs vibráció.
    

csanesz 109267 2016. július 14. 00:53   Válasz erre: 109237
kawa550!

Látom iszol rendesen, alapos és szép munka!
Ha van pénzed vehetsz magadnak egy fagyit. :)

Árulja mán el valaki vala! Annak a tetves bogárnak minek a színezett izzó?
Pont lexarja, hogy kék vagy lila, világosabb az éjszakánál és pont. Úgyis addig repül amíg le nem fejeli a lámpát.

Nekem is van hasonló csak gyárilag kék leddel, benga nagy.
    

Karex 109266 2016. július 14. 00:07   Válasz erre: 109265
Rányultam parkoláskor. Utána indítva hasonló volt mint egy hengerrel.
Kelletlenül dadogva vette a gázt, fõleg alsó fordulaton.
Aztán rájöttem mi a baja.
Nagy kõ esett le.
    

Robi70 109265 2016. július 13. 23:00   Válasz erre: 109248
A szivató bovdened nem lehet rosszul beállítva? A kart vissza tolod alaphelyzetbe, de mégis rajta marad egy kicsit.
Ha mostanában többször matattál azon a környéken, ellenõrizd le.
    

Kilos 109264 2016. július 13. 22:16   Válasz erre: 109241
Nem hogy belefutnék, hanem terv szerint találkozni fogunk Lórival és Leventével is. Hétfõn és kedden velük fogjuk felkutatni a szebbnél szebb helyeket Csíkszereda és székelyudvarhely környékén.
    

Kilos 109263 2016. július 13. 22:13   Válasz erre: 109262
Gondoltam, ezt egy okos embernek nem kell mondani! :))))

    

lendvai 109262 2016. július 13. 22:08   Válasz erre: 109233
A zasszonyos hasonlathoz azért lenne egy B-tervem. :-)
"Ha elégedetlen vagy, nem tudod elfogadni az a Te hibád, Te szúrtad el, Te vagy a balfék, szégyenkezz a rossz döntésed miatt."
Fenét! Keresel helyette egy olyat, akivel jó lesz együtt. :-)
    

Fido71 109261 2016. július 13. 22:01   Válasz erre: 109259
Ebbõl látszik, hogy nem értõõõ hozzá. ;)
    

pocak75 109260 2016. július 13. 21:46  
ha már mérföld...valószínûleg nem sok alpesi hágót látott.. ahol meg max 1 -2 visszaváltással kell menni 3/4 tanknyi távot mert megesz a krokodil na ott azért más az igénybevételi mód.....
ismerõs mondeója pár éves 300ekm-felett, naponta 1x max 2x indul hidegen...fõként pálya meg fõutak itthon...motordiadnosztika alapján minden érték tökéletes szinte újszerû...
    

kawa550 109259 2016. július 13. 21:25   Válasz erre: 109257
Nekem inkább az ótóolaj, meg a 490.000-es kuplunglamella tetszik. :))
Monnyuk nem próbáltam még ótóolajjal, de én eddig csak olyant hallottam, hogy pont a kuplung miatt tilos. Erre ez meg épp ezzel megy el 5x annyit mint egy rekorder kuplungkimélõ?
    

kawa550 109258 2016. július 13. 21:22   Válasz erre: 109255
Senki sem fog tudni látatlanba tutit mondani, csak tippelgetni, de azokat a tippeket meg illene a szerelõknek is ismerni és utánanézni.
Ha a tipp segít, akkor legyen pl a szívótorok gumi a falslevegõre, vagy a kopott tolattyú a karbiházban, ami mellett át tud szívni.
    

Fido71 109257 2016. július 13. 21:21   Válasz erre: 109251
20ezrenként cseréli a hátsó gumit.

    

Fido71 109256 2016. július 13. 21:18   Válasz erre: 109246
Balatoni szerpentin?
Az hol van???
    

pittabacsi 109255 2016. július 13. 21:15  
Membránokat most cserélték,fals levegõt nem tudom hol kaphat mert már annyiszor átnéztem :(
    

Flenegen 109254 2016. július 13. 21:11   Válasz erre: 109253
Fals levegõ vagy membrán?
    

pittabacsi 109253 2016. július 13. 21:09  
Az alapjárom az 1200 a rángatózást egyértelmüen menet közben csinálja.:(
Azt mondják hogy dugulás is lehet a karbiban.de 1 hónapon belül kétszer volt már tisztítva.

    

Flenegen 109252 2016. július 13. 21:04   Válasz erre: 109234
Mánn itt is van a szájbergyerek:)

Bocsánat kérem Rendszám szerint ez az én motorom, csak mondom:)
    

kawa550 109251 2016. július 13. 20:58  
Winchi linkelte a nagyfiuknál, háááát, vannak érdekes dolgok a cikkben.......
http://www.motorrevu.hu/csemege/suzuki_v_strom_640000_km
    

kawa550 109250 2016. július 13. 20:56   Válasz erre: 109248
Amennyiben az itt jelenlévõk nagyrészénél szintén ingadozik az alapjárat, akkor a szerelõknek igaza van és tipusbetegség, ha nem(és ez van) akkor keress normális szerelõt.
A 2500-3000 ahol rángatózik, az ugye már nem alapjárat?(az olyan 1200)
    

kawa550 109249 2016. július 13. 20:48   Válasz erre: 109247
Szöget ütöttél a fejembe!
Mostan mi lesz, ha valami fokozottan védett növény benõ a kerítésemen, ezek a gonosz kecskékbirkáknyulak meg lerágják?! Megyek elvágom a torkukat. Bár akkor meg jön majd a peta. Most mijjafaxt csinájjak?!...... :))))))))))))
    

pittabacsi 109248 2016. július 13. 20:43  
Sziasztok! Tud nekem valaki segíteni abban hogy a tdm-en miért ingadozik az alapjárat (melegen) és 2500-3000 furdulat között miért rángatózik.Baromira idegesítõ!
Már 2 szerelõnél is volt és senki nem tudta ezt megszüntetni. :(
Tipus betegség lenne?
    

kormi1313 109247 2016. július 13. 20:12   Válasz erre: 109243
Kawa, fontold meg mit osztasz meg a közösségi oldalon!
Ez a lámpa nagyfeszultseggel gyilkolassza a kiválasztott földlakókat.
Lehet hogy nem véletlenül nem kapható. Gondolj a paraszt bácsira aki kivágta a földje végén a bozótost és milliárdokra perelték valami lepkék miatt akik allitolag ottan leledzettek elõtte! Még jó hogy a bíró éppen normális volt. Szóval csak kíméletesen! 😊
    

Muju 109246 2016. július 13. 20:08  
Szèlvèdès, vagy lègylámpa ide vagy oda, a tádè nagyon jó. Mentem is egy szèpet vasárnap a balatoni szerpentinen, úgy mint a zidióta. Rája mentem a zúj felezõre a kanyarban oszt siklott mint kacsa a jègen deja pr3 bizonyított. Nem engedett a korlát közelèbe. Bevallom azè vót besza-behu.
    

Fido71 109245 2016. július 13. 19:45   Válasz erre: 109234
Ezt kár volt belinkelni.
Ismerem a folytatást...

Mingyá jön a szájbergyerek. :)))))))
    

night-rider 109244 2016. július 13. 19:11   Válasz erre: 109224
meg az esõruhát))))
    

kawa550 109243 2016. július 13. 18:44   Válasz erre: 109242
Mostakkó azt képzeld el, hogy az én égõmet betesszük a te plexid mögé. És jöhet az armageddon meg a világvége, hisz elértük a fejlõdés legmagasabb, tökéletes fokát, létünk és jövõnk értelmét vesztette, nincs már miért élnünk, nincs hová fejlõdnünk. :))))))
    

Karex 109242 2016. július 13. 18:40   Válasz erre: 109233
Nekem a szélvédelem azt jelenti, hogy nem rázza, zizgeti a légterelõrõl leváló légáram a sisakom, és nem teljes melkas szélességgel feszülök a menetszélnek.
Fontos, hogy a sisaknál és a felsõtestnél is maradjon légmozgás.
És mindenekelõtt Nekem legyen jó.
Vagyis a mûvem tökéletes....... :D
Megyek is a nagyvízbe ázni.

    

kawa550 109241 2016. július 13. 18:38   Válasz erre: 109240
Vigyázzá, szél meg ne fújjon, mert a végén még szélütött leszel! :)))))))
Ha belefutnál Lóriba, csókótassuk! :))
    

Kilos 109240 2016. július 13. 18:34   Válasz erre: 109237
Kawa, Te egy McGyver vagy nem is szakács! Tortán kívül még más fõztödet nem láttam, de az "ezermesterkedéseidet" már többet is mint ezer!

Na mostan meg elmegyek füvet nyírni - mert se kecském se bírkám - aztán holnap után meg ezzel a semmirevaló de mindenre jó motorommal elindulok egy 10 naposra Erdély országába!
    

Karex 109239 2016. július 13. 18:34   Válasz erre: 109237
Háterremostnemmondoksemmit. Igazi ungarise megoldás. Szép.
Mi lesz a gyárakkal, bezárják miattad a rovarlámpa üzemrészt, szegény kínai gyerekek meg mehetnek oviba meló hejett.....

    

kawa550 109238 2016. július 13. 18:26  
És íme a kész mû! :D
    

kawa550 109237 2016. július 13. 18:26  
Mostan pediglen a házi delejbuherátor csanesz mesterünk fel fogja vágni az õ ereit, aztán meg a sarokba hajítja az összes szerszámát, mert innen már nincs hovatovább. :))))))))))
Történt vala, hogy az istállós rovarsütõ lámpánk megadta magát, döglött égõ által. Gondoltam veszek vala egyet helyette. Hát lófaxt. Mikor már a 3. szakboltban mondták hogy már nincs ilyen és rendelni sem tudnak már, akkor kezdtem hinni nekik, és átállt az agy problémamegoldásra. Vettem pici 220V égõt, eredeti égõ vége a menet után dremellel leflexel, eredeti izzószál kifúr, kis égõ vezetéken belógat(felhívnám a figyelmet a hõvédõ csõre, mert ugye balesetvédelem van apukáim!), forraszt-ragaszt-rögzít, és lõn világosság! :))))))))
    

kawa550 109236 2016. július 13. 18:18  
Különben ennek a szegény tádénak az a legnagyobb baja, hogy rendesen félre van értve a tulajok által. Valamiért mindannyian azt hisszük, ez valami világjáró túrázó, pedig a lófaszt. Ezt szerintem valami délutáni bohóckodásmotornak szánta a yamakka, nem túrázni. Arra az xj meg az fj széria volt kitalálva, ezt valami meg nem értett funbike-nak alkothatták anno, fölülsz, csapatsz 1-2 órát minta zállat, hazamész. Leszarod hogy közben fújt-e kicsit a szél, nem foglalkoztál az üléskényelemmel meg más hülyeségekkel. Csak olyan jó rajt ülni meg csapatni, hogy a zemberfia hosszabb távokra is elmegy vele, oszt akkor kezdõdik a nyavalygás. Pedig hát ki róná fel pl egy kawa Z-nek hogy túra alkalmatlan meg hosszúkényelmetlen? Hát senki, tisztában vannak vele hogy nem arra való. Hát tessék tisztában lenni vele itt is, vagy elfogadni és nem nyavalyogni, vagy váltani, de ne okoljuk már szegény jószágot azért, amirõl õ nem tehet.
    

kawa550 109235 2016. július 13. 18:08   Válasz erre: 109233
Bammeg!:))))
Szerintem én fertõzõ vagyok, és Kilos elkapta! Szinte már nyílegyenesen (aztat montam má, hogy ma 50 lépésrõl lõttem 2 szivet?!) beszél és pont lexarja hogy udvarias-e! Emmánbeszéd! :)))))))))))))))))
    

Kilos 109234 2016. július 13. 17:56  
Ettõl a motortól az a legnagyobb követelmény, hogy jó legyen a szélvédelme?

http://totalbike.hu/tesztek/2010/01/30/ki_a_francnak_talaltak_ki_a_tdm-et/
    

Kilos 109233 2016. július 13. 17:45  
Lenne egy kérdésem Urak! Megfogalmazta már valaki, hogy mi az a tökéletes szélvédelem? Meg tudná valaki mondani, hogy nekem mihez kellene tartanom magam amikor ítéletet hirdetek a TDM vagy bármely más motor fölött? Van általános érvényû minõsítés arra, hogy mikor jó vagy éppen mikor rossz egy motor szélvédelme? Ahány motor annyi féle és ahány motoros annyiszor annyi féle motor! Nekem ne mondja meg senki, hogy a TDM szélvédelme xar! Ha neked xar, hát neked xar, attól még nekem jó lehet, nem? Tartsd be a szabályokat, menjél 90-el vagy pályán 130-al és nem lesz semmi gondod, vagy bújjál be a plexi mögé - mint a sport motoron - és nem ér a szél. Ha a sport gépen kiülsz a plexi fölé 260-nál, letépi a menetszél a fejedrõl a bukót!
olyan ez mint az "asszony" kiválasztása. Megismerkedsz vele, kipróbálod, ha jó elfogadod olyannak amilyen és mellette döntesz. Ebbe belefér az is, hogy az együttlét alatt egyre jobban kiismered és az apró hibákat megpróbálod korrigálni javítani. ha nem megy hát elfogadod olyannak amilyen és mindenki elõtt dícséred, mert az azt jelenti, hogy "jó döntést hoztál" amikor el(meg)vetted. A legjobb döntést hoztad és kiállsz mellette mindenhol és mindenki elött. Ha elégedetlen vagy, nem tudod elfogadni az a Te hibád, Te szúrtad el, Te vagy a balfék, szégyenkezz a rossz döntésed miatt. Nem a motor hibája!

Jól jegyezzétek meg! Az összes TDM közül az én motorom a legszebb, a legjobb! - egyszerûen tökéletes, úgy szeretem ahogy van! -és ezen nem nyitunk vitát, ezek tények.
Ui: Ha majd Karex eljut odáig, hogy lesz 900-ra is plekoja és elsõ, hátsó sárvédõ toldat, akkor arra azért benevezek! :)))
    

Karex 109232 2016. július 13. 17:08  
Egyébként pillanatnyilag a 3VD szélterelõ alakítása folyik, tesztmotor híján lassan. Ha lesz jobb eredmény vele mint az elérhetõ más plexik, akkor készítem majd, ha nem sikerül a dolog akkor elfelejtem...... jöhet a következõ.
    

Karex 109231 2016. július 13. 17:05   Válasz erre: 109225
Félreértés ne essék!
Nem háborgok.
Igazad van, nem tökéletes a szélvédelem, sem 900, sem 4TX típuson.
Ezen szeretnék javítani, ami részlegesen a 4TX-en már sikerült. Normál tempónál teljesen használható az általam készített plexi. A nagy többségnek.
Azonban mindig vannak páran, akiknek nem jó. (testmagasság, sisak, ülõhelyzet, stb miatt). Õk a legjobb partnerek lehetnek a fejlesztésnél, mert általában van véleményük is az aktuális próbadarabról.
Ez sokat segít.
Mert ugye én kitalálom, megcsinálom, nekem jó. Másnak nem biztos.
Úgy érzem tudok segíteni ebben a témában a közösségnek, hát meg is teszem.
Nem támadlak, ne olvass félre.
    

ELőző oldal
Felhokep

Tagok száma: 22119
5 622 Eddigi túrák
14 221 826 km
34071 Eddigi túra-résztvevők