lendvai | 109330 | 2016. július 16. 21:24 | Válasz erre: 109329 |
A 900A lengõvilla jobb oldalán alul van egy acélspirál, ami az ABS szenzos kábelét van hivatva védeni. Ezért azt az L idomot nem lehet olyan gondtalanul fel-alá tologatni, mint pl a 4TX-nél lehetett. A láncfeszítés is másképp van megoldva itt, mint a 850-nél. Na ezért hasznos nekem ez az emelõszemes megoldás. :-)
|
Hr.Geiger | 109329 | 2016. július 16. 21:16 | Válasz erre: 109328 |
Kényelmetlen? Ezt kifejtenéd bõvebben, mert én nem tapasztaltam semmi negatívumot a gumis emelõvel. Pedig kerék ki-beszerelés, láncfeszesség állítás és kenés is volt a programban. :-) Bár ezek hála az égnek a múlté, van már középállvány és kardántengely... :-)) Szerintem Te csak vágytál egy ilyen high tech cuccra, nem? :-) |
lendvai | 109328 | 2016. július 16. 20:48 |
Fido71 | 109323 | 2016. július 16. 19:42 | Válasz erre: 109321 |
Stimmel a 900-ra is, de a függõleges méretet /32,5 cm-t/ és 25-re növeltem. A görköri kerék hamar széjjelment, most fûnyíró kerék van rajta, így jó magas lett, de lasz@rom. Stabilan áll, ez a lényeg. |
kawa550 | 109321 | 2016. július 16. 18:21 | Válasz erre: 109317 |
Ha sk akarsz csinálni, kb ez a méret 850-hez, 900-nál utána kérne mérni hogy stimmel-e.
![]() ![]() |
kawa550 | 109320 | 2016. július 16. 18:19 | Válasz erre: 109317 |
Legjobban egy hátsó emelõvel jársz, akár házi kivitel, akár egy 8-10 rugós kész. Vagy így, de ezt csak elrettentésnek.:))))))))
![]() |
Hr.Geiger | 109319 | 2016. július 16. 18:17 | Válasz erre: 109317 |
Lécci üssed be a keresõdbe, hogy hátsó motoremelõ és felhoz vagy 1 millió képet... :-)) Utána már csak választanod kell a sok lehetõség közül. |
kawa550 | 109318 | 2016. július 16. 18:15 | Válasz erre: 109315 |
Én is legfelülre teszem az esõruhát. :)) Csimmát minnyá kenem jó vastagon deichmannos méhviasszal, egyrészt csillog tõle mint salamon töke, amíg be nem lepi a por, úgy nézek ki benn mint egy béjemvés fõterezõ díszmotoros, másrészt viszont lepereg róla a víz, uhhogy elég sokáig esõálló lesz tõle.
|
bircsi1988 | 109317 | 2016. július 16. 18:11 |
Sziasztok! Tudnátok küldeni 1-2 képet, hogyan tudom felbakolni a motort? Hátsó gumit fogom cseréltetni. Sajna TDM 900-amon nincsen közép sztender..... Jótanácsok is jöhetnek :) Köszi
|
Hr.Geiger | 109316 | 2016. július 16. 18:11 |
lendvai | 109315 | 2016. július 16. 17:53 | Válasz erre: 109314 |
Én már a munkavédelmi esõruhámban indulok reggel. :-) Ma vettem kétujjas kesztyût is a Homasitában. A csizma meg bírja.
|
kawa550 | 109314 | 2016. július 16. 17:04 | Válasz erre: 109312 |
Csak a szokásos rutin. Múltkor mikor nyaralni indultam, 12 fok volt, de a horvát autópályán felkúszott az szép lassan 16 fokra is délután. :))))))))) Mindenki nyugodjon le a picsába, lefelé menet megázunk oszt egész héten 32 fokban süttetjük a hasunkat. :D |
Lamb | 109313 | 2016. július 16. 12:57 | Válasz erre: 109312 |
Sziasztok urak. Rég jártam erre. Ha tudtok eladó szép 4tx-et, kérlek szóljatok. 0620 4 292773 |
Muju | 109311 | 2016. július 16. 10:03 | Válasz erre: 109310 |
A mai hegyiverseny majd lerendezi az új utat, ha egyáltalán megtartják ebben az itéletidõben. Fú a szél, dõ a zesõ fák ágai mindenfelé.
|
lendvai | 109310 | 2016. július 16. 09:34 | Válasz erre: 109308 |
Mi már bejártuk a frissen aszfaltozott részt. Egyelõre rettenetes, majd' minden kanyar zúzottkõvel terítve, csak a keréknyomok vonalaiban lehet kanyarodni, de mivel rossz emlékeim vannak a mátrai kanyarokról ezért 60 km/h-nál gyorsabban még a nagy ívûek sem mentek. Rita meg is jegyezte, hogy most valamiért félt mögöttem, pedig õ szokott kevésbé. :-)
|
lendvai | 109309 | 2016. július 16. 09:29 | Válasz erre: 109307 |
Nekem a 80 fontos Kassai csigás íjammal volt égbe lövés dimbes-dombos szántóföldön. Azt a vesszõt sose találtam meg. :-) Aztán a második vesszõvel a barátomnak mutattam meg hogy nyomta Robin Hood annak idején. :-) A homokfalban megtaláltam az egyetlen kõdarabot, így a második vesszõ is odalett. A következõ lépés vesszõk vásárlása volt, mert ezekkel a kezdeti próbálkozásokkal elfogytak. :-) Az a 80 fontos szörnyeteg érdekes darab volt, apám ki se tudta húzni, de valószínûleg nem tudta volna felvenni a versenyt sebességben a profi 60-70 fontos íjakkal. |
Robi70 | 109308 | 2016. július 15. 22:52 | Válasz erre: 109305 |
Nekem a Mátra megfelene ebben az évben is. Bejárnánk a frissen aszfaltozott részt + Recsk környékét. Idõpontot majd egyeztetünk.
|
kawa550 | 109307 | 2016. július 15. 22:43 | Válasz erre: 109304 |
Volt fellövés, szerencsére erõs szélben, elég szépen eltolta oldalra. :))) Nálunk nincs ilyen huncutság hogy célzó készség meg ilyenek, van az íj oszt kécc. :)))))) meg hát ez egy 30 fontos családi íj, ahhoz képest, meg ahhoz képest milyen kis könnyû, elég szépen visz. A versenyedet láttam a facsén, megnéznék eccer egy ilyent, de még résztvenni se tudnék, mert vagy saját kategóiában indulunk, ahhoz meg fa vesszõ kéne, amilyent még nem is fogtam a kezembe, az aluval meg csak a II-es kategóriában lehetne indulni, ott meg kiröhögnének a célzótüskés csávók...:)))))))))) |
Muju | 109305 | 2016. július 15. 22:13 | Válasz erre: 109299 |
Èn benne vagyok a mini taliban. Hol ès mikor?
|
galoscsabus | 109304 | 2016. július 15. 21:27 | Válasz erre: 109301 |
Fido71 | 109303 | 2016. július 15. 20:56 | Válasz erre: 109292 |
Nekem is van ilyen mazoista kollégám, de az a Fiattal szeret sz.pni... :))) Évente megáll alatta egy, amit alkatrésznek ad el vagy a bontónak. Ennek ellenére esküszik rá, hogy a Fiat diesel a legjobb. Hülye, nem lehet rá mit mondani... ;) |
Karex | 109302 | 2016. július 15. 20:35 |
A radarképet nézve nyugodtan szétkaphatom a karbimat, tûszelep takarításra........ Teletankolva áll a helyén, és szépen csöpög. |
kawa550 | 109301 | 2016. július 15. 19:52 | Válasz erre: 109300 |
Mi meg kimentünk a faluszélére a kölkekkel távlövészni. Van egy nagy sík kaszáló, frissen vágva, még a gurigák is kinn vannak, kipróbáltuk mit bír az íj. Arra jutottunk, hogy 195 lépésre visz, és érdekességként a legkisebb és legrövidebb kezû kistöki tudott a legmesszebbre lõni. :))))) Oszt vót még ott minden ökörködés, csigaházra lövöldözés 3 méterrõl, levegõbe dobált melós kesztyû mozgó célnak, körbálán lovagolva lovasíjász imitáció, bal kézzel lövés, hátrafele lövés, meg ami eszünkbe jutott. :))))))))) |
Karex | 109300 | 2016. július 15. 18:06 | Válasz erre: 109298 |
Az egyik doboz helyére egy kihajtogatható napelemet tegyél, hogy meglegyen a virtuális motorozáshoz az üzemanyag. :DDDD |
Robi70 | 109299 | 2016. július 15. 17:53 | Válasz erre: 109298 |
Az jó! Én ma éjszaka dolgozom és utána 5 hét pihi. Abba sok minden belefér!:) Többek között az 5 napos AUT, SLO, ITA túra. De a Selmecbányai gurulás sincs elfelejtve (akiknek ígértem, tudják). Szerintem 1 mini TDM talit is össze hozhatunk. 1 napos közös motorolást, a tavalyi mintájára. |
Flenegen | 109298 | 2016. július 15. 17:04 | Válasz erre: 109296 |
Ugyan telefonon beszéltünk, de ez full kibaszás! Adom át a fószernak az új autót, pofázok hogy a 200 féle gombot elmagyarázzam mi mire való és tényleg itt mennek el......Zakatol az a sok motor.... Ha Jobbkormányos volt az ezüsttel akkor láttam mikor kanyarodott:) Na menek haza oszt valami lesz, holnap még dolgozom egy kicsit oszt 1 hét pihi... Haver hívott, hogy sokdik idõpontra de megérkezett hál isten Petya féle doboztartó a BMW-re, holnap fel kéne szerelni, cserébe kapok két oldaldoboz tartót amit lehet át tudok alakítani a TDM-re , ha így van akkor feldobozolom a vasat, hogy az egyik oldalra beférjen az agregátor, a másikra meg a laptop / tablet és tudjak a garázsból is trollkodni!!!!! Nehogy má ne, mert szájbergyereknek másra úgysem kell majd:) |
D.Zoli | 109297 | 2016. július 15. 16:39 |
Sziasztok! Nincs valakinek ledobott elsõ féktárcsája 850-es TDM-hez? Olyan ami nem ütött, csak elkopott? Ráz az elsõ fékem, és mielõtt "új" tárcsát veszek meg akarok gyõzõdni, hogy elég-e az egyik oldalon cserélnem, vagy mind a kettõt kell-e? |
Englishman | 109296 | 2016. július 15. 12:54 |
Ez állatkínzás! Ülök a helyemen (melóban) és a 15 méteres kirakati portálon kifelé bámulva 10-15 percenként elzúg 2-3 motoros a 83-as út kivezetõjén Pápa irányába. Most indul a BikeMaraton, ráadásul tõlünk vagy 3 km-re. Megyek és egy jó kávéval kiülök a cigisek "szamárpadjára" bámészkodni, mint a falusi vénasszonyok. Mindjárt itt lesznek Jobbkormányosék, majd együtt bámészkodhatunk. :))) Az indulóknak széles utat, gumifákat! :)) |
Flenegen | 109295 | 2016. július 15. 12:37 | Válasz erre: 109294 |
Autós sztorikból én is kifogyhatatlan vagyok, de nekem ez szakmai ártalom.
|
tdm lori | 109294 | 2016. július 15. 08:46 | Válasz erre: 109292 |
Hát etõl a forum is, elképesztõ emberekkel dolgozol te mester nem lehet unalmas az életed:)))))
|
kawa550 | 109292 | 2016. július 14. 22:23 | Válasz erre: 109290 |
Monnyak vidám ótós történetet? :))) Tudjátok, van a 307 sw 1.4 benzin tulaj kollégám, akit sikerült már párszor hazavinni, mikor a saját kocsija nem volt hajlandó, szinte büszke rá, hogy egy év alatt 700.000-et költött a javítására és hogy kb 8 alkalommal hagyta az út szélén több ország különbözõ pontjain, és azt mondta, most már csak azért is megint pözsó lesz a következõ. Kérdezi a minap hogy mivel jövök holnap, motorral? Mondom nem tom, de miért? Hát, jöhetnék kocsival hogy ne kelljen vonatoznia..... Valami pillangószelep hiba, kispénzért 105.000+munkadíj meglesz jövõ hétre. Mondom, már cserekocsit se adnak mikor te tartod el a szervizt? De, adtak, de tegnap az is letérdelt alatta, valami hûtésproblémával. Tom hogy geci vok, de ezt má nem nagyon bírtam ki röhögés nélkül. :)))))))))) De aki azt hitte, ez itten a vicc csattanója, na, az tévedett!:)))))))))))) Ma mondja, hogy kisbarnabásnak autót vesznek. Azt veszik meg a szerviztõl, ami letérdelt alatta 2 nap után csereautóként, merthogy az olyan jó kis ótó...... Na, most hiszem el, hogy az emberi hülyeség tényleg határtalanabb mint a világûr. :)))))))))))) |
skobik | 109291 | 2016. július 14. 20:27 | Válasz erre: 109289 |
Szia Pittabacsi! Veled beszéltem tegnap a Haller utcában a NAV mellett? Ha igen, akkor örülök, hogy idetaláltál. |
lendvai | 109290 | 2016. július 14. 19:56 |
Az önhordó karosszéria esete a Skoda márkaszervizzel: kollégám Roomsterébe belerongyoltak hátulról, padlólemez és a jobb oldali küszöbrész kicsit megrogyott, így nagy valószínûséggel a jobb hátsó futómû is elmászott. Ajtó csukható, de kissé szorul, nyilvánvaló a deformáció. Javítható, a kérdésre, hogy a futómûvet hogy rakják helyre a márkaszerviz azt mondta neki az nem gond, mert a futómû az alvázhoz van rögzítve, nem a karosszériához. Ez nekem nem teljesen világos. A padlólemezt és a felfüggesztési pontokat még alváznak nevezi a szakma, vagy fogalmuk sincs mi van az autó alatt? Esetleg zsigerbõl vetítenek az ügyfélnek? Tudomásom szerint utoljára a Wartburg volt alvázas szgk nálunk. |
pittabacsi | 109289 | 2016. július 14. 17:44 | Válasz erre: 109259 |
Köszi az ötletet kawa550 erre nem gondoltam de gondolom a szerelõksem.Úgy Érzem nem igazán alaposak .lehet hogy bebizonyosodik. :( |
todaytom | 109286 | 2016. július 14. 14:33 | Válasz erre: 109221 |
Köszi Hitmanus Megszoktam már csak a bogarak nem finomak. :) |
Karex | 109285 | 2016. július 14. 10:09 |
Mégsem mentem a nagy vízhez ázni tegnap. Cukorból vagyok..... De megsajnált és házhoz jött. Ismét sikerült a 40->15 fok ugrás egy éjszaka alatt. |
kawa550 | 109284 | 2016. július 14. 09:27 | Válasz erre: 109282 |
Ammán szép. Nekem is van pár jégveréses horpadás a tetõn, amit akkor mikor elverte nem is vettem észre, mert vizesen nem látszik csak szárazon oldalról esõ fényben. Majd lesz még a környéken oszt rákenem arra, casco meg fizet. A tetõcsomagtartó talpa is megnyomta eccer, mikor a szörföt is vittük a tengerre, majd egy füst alatt azt is kihúzzák a biztosító számlájára. :)))
|
kawa550 | 109283 | 2016. július 14. 09:24 | Válasz erre: 109278 |
Van rá némi esély, hogy esõben indítjuk az utat. A pr4-el ez nem olyan nagy problema, azt meg nem is bánom ha nem gatyarohasztó 26 fokos reggelben indulunk, lesz ott már dél körül amúgy is elég meleg. Lenn legyen jó idõ, a többi meg le van xarva! :)))))
|
Fido71 | 109282 | 2016. július 14. 09:14 |
Balatonkenesén lakó barátom tegnapi fotója. Elverte a kocsit, "kilyukasztotta" a nikecelles szigetelést a házon és a redõnyt is. ![]() |
kawa550 | 109281 | 2016. július 14. 09:13 | Válasz erre: 109279 |
Amúgy is azon mennénk, se nagykanizs se horvátország belsõ környéke nem a csodás motoros útjairól hírös, nem éri meg elbacni rá egy napot a tengerparti motorozásból. Lesuhanunk, ott vagyunk, örülünk. :))))
|
kawa550 | 109280 | 2016. július 14. 09:11 | Válasz erre: 109277 |
Itt már süt a nap és bõven 20 fok felett van, mert már némi akácág vonszolástól is rendesen megizzadtam.
|
Fido71 | 109279 | 2016. július 14. 09:10 | Válasz erre: 109278 |
Mert esõben a pályán mégy, amúgy meg nem... :))) |
lendvai | 109278 | 2016. július 14. 08:50 | Válasz erre: 109276 |
Úgy látom ott csak vihar készül. Szombaton cudar idõ lesz, ha vasárnap reggel esik nyugtalan leszek. Rita a megmondhatója, hogy esõben szokott 170 lenni az utazó tempónk. Száraz úton 130-140. De majd leölöm az áldozati kecskét a jó idõ érdekében.
|
Fido71 | 109277 | 2016. július 14. 08:47 |
Nálunk sincs ítéletidõ, most 16C van, pici széllel, esõ nélkül. Tegnap délután óta 27 mm csapadék esett, jégesõ, nagy szélvihar nem volt. A Balaton parton /legalábbis Almáditól Tihanyig/ viszont nem kell szüretelni, ahogy hallom... :( |
kawa550 | 109276 | 2016. július 14. 08:25 | Válasz erre: 109272 |
Émmontam hogy az adriára kõ menni! :))))))))))))))) http://hu.webcams.travel/webcam/fullscreen/1400790785 |
Fido71 | 109274 | 2016. július 14. 08:05 | Válasz erre: 109270 |
Ja, hogy úúúúgy! Azt hittem itt a Balaton /mint tó/ mellett csináltak valami szerpentint én meg még nem is tudok róla. ;) |
Fido71 | 109273 | 2016. július 14. 08:03 | Válasz erre: 109272 |
Bakker! De jó, hogy nem oda és nem most terveztük... :) |
Anfanger001 | 109271 | 2016. július 14. 07:25 | Válasz erre: 109263 |
Én máááá cseréltem... :)) A nullszériát próbálom... Múlt hétvégén Sági Petinek "bemutattam" Földváron... Az elsõ tesztek ígéretesek, a többit az idõ megmutatja...:))
|
Muju | 109270 | 2016. július 14. 06:41 | Válasz erre: 109256 |
Borsodnádasd és Balaton között. Nem túl hosszú, de a balatoni oldalt kb egy éve aszfaltozták újra és nekem tetszik.
|
csanesz | 109268 | 2016. július 14. 01:19 |
Szélütéssel kapcsolatban! Az autónak van tökéletes szélvédelme. A motoron nem kell tökéletesnek lennie, mert megöli a varázst. Próbáltam plexivel és anélkül. Mindkettõ tetszik. Plexi nagy elõnye, ha felhajtott rostéllyal haladunk a felpattanó kõ nem ver pofán. Vagy fedezék gyanánt van hova bújni elõle, HA észrevesszük. Robogón tapasztaltam hasonlót a héten... ... csak beszarni volt idõm viszont a fogaim még megvannak. Az apró bogarakat is szépen eltereli, ha jól van beállítva. Plekó nélkül azért legyen egy jó sisak. Nekem a Nolan N103 bevált. Élvezet vele lehajtott rostéllyal nyomatni. Szinte érezni ahogy kisimul körülötte a légáram és nincs vibráció. |
csanesz | 109267 | 2016. július 14. 00:53 | Válasz erre: 109237 |
kawa550! Látom iszol rendesen, alapos és szép munka! Ha van pénzed vehetsz magadnak egy fagyit. :) Árulja mán el valaki vala! Annak a tetves bogárnak minek a színezett izzó? Pont lexarja, hogy kék vagy lila, világosabb az éjszakánál és pont. Úgyis addig repül amíg le nem fejeli a lámpát. Nekem is van hasonló csak gyárilag kék leddel, benga nagy. |
Karex | 109266 | 2016. július 14. 00:07 | Válasz erre: 109265 |
Rányultam parkoláskor. Utána indítva hasonló volt mint egy hengerrel. Kelletlenül dadogva vette a gázt, fõleg alsó fordulaton. Aztán rájöttem mi a baja. Nagy kõ esett le. |
Robi70 | 109265 | 2016. július 13. 23:00 | Válasz erre: 109248 |
A szivató bovdened nem lehet rosszul beállítva? A kart vissza tolod alaphelyzetbe, de mégis rajta marad egy kicsit. Ha mostanában többször matattál azon a környéken, ellenõrizd le. |
Kilos | 109264 | 2016. július 13. 22:16 | Válasz erre: 109241 |
Nem hogy belefutnék, hanem terv szerint találkozni fogunk Lórival és Leventével is. Hétfõn és kedden velük fogjuk felkutatni a szebbnél szebb helyeket Csíkszereda és székelyudvarhely környékén.
|
Kilos | 109263 | 2016. július 13. 22:13 | Válasz erre: 109262 |
Gondoltam, ezt egy okos embernek nem kell mondani! :)))) |
lendvai | 109262 | 2016. július 13. 22:08 | Válasz erre: 109233 |
A zasszonyos hasonlathoz azért lenne egy B-tervem. :-) "Ha elégedetlen vagy, nem tudod elfogadni az a Te hibád, Te szúrtad el, Te vagy a balfék, szégyenkezz a rossz döntésed miatt." Fenét! Keresel helyette egy olyat, akivel jó lesz együtt. :-) |
pocak75 | 109260 | 2016. július 13. 21:46 |
ha már mérföld...valószínûleg nem sok alpesi hágót látott.. ahol meg max 1 -2 visszaváltással kell menni 3/4 tanknyi távot mert megesz a krokodil na ott azért más az igénybevételi mód..... ismerõs mondeója pár éves 300ekm-felett, naponta 1x max 2x indul hidegen...fõként pálya meg fõutak itthon...motordiadnosztika alapján minden érték tökéletes szinte újszerû... |
kawa550 | 109259 | 2016. július 13. 21:25 | Válasz erre: 109257 |
Nekem inkább az ótóolaj, meg a 490.000-es kuplunglamella tetszik. :)) Monnyuk nem próbáltam még ótóolajjal, de én eddig csak olyant hallottam, hogy pont a kuplung miatt tilos. Erre ez meg épp ezzel megy el 5x annyit mint egy rekorder kuplungkimélõ? |
kawa550 | 109258 | 2016. július 13. 21:22 | Válasz erre: 109255 |
Senki sem fog tudni látatlanba tutit mondani, csak tippelgetni, de azokat a tippeket meg illene a szerelõknek is ismerni és utánanézni. Ha a tipp segít, akkor legyen pl a szívótorok gumi a falslevegõre, vagy a kopott tolattyú a karbiházban, ami mellett át tud szívni. |
pittabacsi | 109255 | 2016. július 13. 21:15 |
Membránokat most cserélték,fals levegõt nem tudom hol kaphat mert már annyiszor átnéztem :(
|
pittabacsi | 109253 | 2016. július 13. 21:09 |
Az alapjárom az 1200 a rángatózást egyértelmüen menet közben csinálja.:( Azt mondják hogy dugulás is lehet a karbiban.de 1 hónapon belül kétszer volt már tisztítva. |
Flenegen | 109252 | 2016. július 13. 21:04 | Válasz erre: 109234 |
Mánn itt is van a szájbergyerek:) Bocsánat kérem Rendszám szerint ez az én motorom, csak mondom:) |
kawa550 | 109251 | 2016. július 13. 20:58 |
Winchi linkelte a nagyfiuknál, háááát, vannak érdekes dolgok a cikkben....... http://www.motorrevu.hu/csemege/suzuki_v_strom_640000_km |
kawa550 | 109250 | 2016. július 13. 20:56 | Válasz erre: 109248 |
Amennyiben az itt jelenlévõk nagyrészénél szintén ingadozik az alapjárat, akkor a szerelõknek igaza van és tipusbetegség, ha nem(és ez van) akkor keress normális szerelõt. A 2500-3000 ahol rángatózik, az ugye már nem alapjárat?(az olyan 1200) |
kawa550 | 109249 | 2016. július 13. 20:48 | Válasz erre: 109247 |
Szöget ütöttél a fejembe! Mostan mi lesz, ha valami fokozottan védett növény benõ a kerítésemen, ezek a gonosz kecskékbirkáknyulak meg lerágják?! Megyek elvágom a torkukat. Bár akkor meg jön majd a peta. Most mijjafaxt csinájjak?!...... :)))))))))))) |
pittabacsi | 109248 | 2016. július 13. 20:43 |
Sziasztok! Tud nekem valaki segíteni abban hogy a tdm-en miért ingadozik az alapjárat (melegen) és 2500-3000 furdulat között miért rángatózik.Baromira idegesítõ! Már 2 szerelõnél is volt és senki nem tudta ezt megszüntetni. :( Tipus betegség lenne? |
kormi1313 | 109247 | 2016. július 13. 20:12 | Válasz erre: 109243 |
Kawa, fontold meg mit osztasz meg a közösségi oldalon! Ez a lámpa nagyfeszultseggel gyilkolassza a kiválasztott földlakókat. Lehet hogy nem véletlenül nem kapható. Gondolj a paraszt bácsira aki kivágta a földje végén a bozótost és milliárdokra perelték valami lepkék miatt akik allitolag ottan leledzettek elõtte! Még jó hogy a bíró éppen normális volt. Szóval csak kíméletesen! 😊 |
Muju | 109246 | 2016. július 13. 20:08 |
Szèlvèdès, vagy lègylámpa ide vagy oda, a tádè nagyon jó. Mentem is egy szèpet vasárnap a balatoni szerpentinen, úgy mint a zidióta. Rája mentem a zúj felezõre a kanyarban oszt siklott mint kacsa a jègen deja pr3 bizonyított. Nem engedett a korlát közelèbe. Bevallom azè vót besza-behu.
|
Fido71 | 109245 | 2016. július 13. 19:45 | Válasz erre: 109234 |
Ezt kár volt belinkelni. Ismerem a folytatást... Mingyá jön a szájbergyerek. :))))))) |
kawa550 | 109243 | 2016. július 13. 18:44 | Válasz erre: 109242 |
Mostakkó azt képzeld el, hogy az én égõmet betesszük a te plexid mögé. És jöhet az armageddon meg a világvége, hisz elértük a fejlõdés legmagasabb, tökéletes fokát, létünk és jövõnk értelmét vesztette, nincs már miért élnünk, nincs hová fejlõdnünk. :))))))
|
Karex | 109242 | 2016. július 13. 18:40 | Válasz erre: 109233 |
Nekem a szélvédelem azt jelenti, hogy nem rázza, zizgeti a légterelõrõl leváló légáram a sisakom, és nem teljes melkas szélességgel feszülök a menetszélnek. Fontos, hogy a sisaknál és a felsõtestnél is maradjon légmozgás. És mindenekelõtt Nekem legyen jó. Vagyis a mûvem tökéletes....... :D Megyek is a nagyvízbe ázni. |
kawa550 | 109241 | 2016. július 13. 18:38 | Válasz erre: 109240 |
Vigyázzá, szél meg ne fújjon, mert a végén még szélütött leszel! :))))))) Ha belefutnál Lóriba, csókótassuk! :)) |
Kilos | 109240 | 2016. július 13. 18:34 | Válasz erre: 109237 |
Kawa, Te egy McGyver vagy nem is szakács! Tortán kívül még más fõztödet nem láttam, de az "ezermesterkedéseidet" már többet is mint ezer! Na mostan meg elmegyek füvet nyírni - mert se kecském se bírkám - aztán holnap után meg ezzel a semmirevaló de mindenre jó motorommal elindulok egy 10 naposra Erdély országába! |
Karex | 109239 | 2016. július 13. 18:34 | Válasz erre: 109237 |
Háterremostnemmondoksemmit. Igazi ungarise megoldás. Szép. Mi lesz a gyárakkal, bezárják miattad a rovarlámpa üzemrészt, szegény kínai gyerekek meg mehetnek oviba meló hejett..... |
kawa550 | 109237 | 2016. július 13. 18:26 |
kawa550 | 109236 | 2016. július 13. 18:18 |
Különben ennek a szegény tádénak az a legnagyobb baja, hogy rendesen félre van értve a tulajok által. Valamiért mindannyian azt hisszük, ez valami világjáró túrázó, pedig a lófaszt. Ezt szerintem valami délutáni bohóckodásmotornak szánta a yamakka, nem túrázni. Arra az xj meg az fj széria volt kitalálva, ezt valami meg nem értett funbike-nak alkothatták anno, fölülsz, csapatsz 1-2 órát minta zállat, hazamész. Leszarod hogy közben fújt-e kicsit a szél, nem foglalkoztál az üléskényelemmel meg más hülyeségekkel. Csak olyan jó rajt ülni meg csapatni, hogy a zemberfia hosszabb távokra is elmegy vele, oszt akkor kezdõdik a nyavalygás. Pedig hát ki róná fel pl egy kawa Z-nek hogy túra alkalmatlan meg hosszúkényelmetlen? Hát senki, tisztában vannak vele hogy nem arra való. Hát tessék tisztában lenni vele itt is, vagy elfogadni és nem nyavalyogni, vagy váltani, de ne okoljuk már szegény jószágot azért, amirõl õ nem tehet.
|
kawa550 | 109235 | 2016. július 13. 18:08 | Válasz erre: 109233 |
Bammeg!:)))) Szerintem én fertõzõ vagyok, és Kilos elkapta! Szinte már nyílegyenesen (aztat montam má, hogy ma 50 lépésrõl lõttem 2 szivet?!) beszél és pont lexarja hogy udvarias-e! Emmánbeszéd! :))))))))))))))))) |
Kilos | 109234 | 2016. július 13. 17:56 |
Ettõl a motortól az a legnagyobb követelmény, hogy jó legyen a szélvédelme? http://totalbike.hu/tesztek/2010/01/30/ki_a_francnak_talaltak_ki_a_tdm-et/ |
Kilos | 109233 | 2016. július 13. 17:45 |
Lenne egy kérdésem Urak! Megfogalmazta már valaki, hogy mi az a tökéletes szélvédelem? Meg tudná valaki mondani, hogy nekem mihez kellene tartanom magam amikor ítéletet hirdetek a TDM vagy bármely más motor fölött? Van általános érvényû minõsítés arra, hogy mikor jó vagy éppen mikor rossz egy motor szélvédelme? Ahány motor annyi féle és ahány motoros annyiszor annyi féle motor! Nekem ne mondja meg senki, hogy a TDM szélvédelme xar! Ha neked xar, hát neked xar, attól még nekem jó lehet, nem? Tartsd be a szabályokat, menjél 90-el vagy pályán 130-al és nem lesz semmi gondod, vagy bújjál be a plexi mögé - mint a sport motoron - és nem ér a szél. Ha a sport gépen kiülsz a plexi fölé 260-nál, letépi a menetszél a fejedrõl a bukót! olyan ez mint az "asszony" kiválasztása. Megismerkedsz vele, kipróbálod, ha jó elfogadod olyannak amilyen és mellette döntesz. Ebbe belefér az is, hogy az együttlét alatt egyre jobban kiismered és az apró hibákat megpróbálod korrigálni javítani. ha nem megy hát elfogadod olyannak amilyen és mindenki elõtt dícséred, mert az azt jelenti, hogy "jó döntést hoztál" amikor el(meg)vetted. A legjobb döntést hoztad és kiállsz mellette mindenhol és mindenki elött. Ha elégedetlen vagy, nem tudod elfogadni az a Te hibád, Te szúrtad el, Te vagy a balfék, szégyenkezz a rossz döntésed miatt. Nem a motor hibája! Jól jegyezzétek meg! Az összes TDM közül az én motorom a legszebb, a legjobb! - egyszerûen tökéletes, úgy szeretem ahogy van! -és ezen nem nyitunk vitát, ezek tények. Ui: Ha majd Karex eljut odáig, hogy lesz 900-ra is plekoja és elsõ, hátsó sárvédõ toldat, akkor arra azért benevezek! :))) |
Karex | 109232 | 2016. július 13. 17:08 |
Egyébként pillanatnyilag a 3VD szélterelõ alakítása folyik, tesztmotor híján lassan. Ha lesz jobb eredmény vele mint az elérhetõ más plexik, akkor készítem majd, ha nem sikerül a dolog akkor elfelejtem...... jöhet a következõ.
|
Karex | 109231 | 2016. július 13. 17:05 | Válasz erre: 109225 |
Félreértés ne essék! Nem háborgok. Igazad van, nem tökéletes a szélvédelem, sem 900, sem 4TX típuson. Ezen szeretnék javítani, ami részlegesen a 4TX-en már sikerült. Normál tempónál teljesen használható az általam készített plexi. A nagy többségnek. Azonban mindig vannak páran, akiknek nem jó. (testmagasság, sisak, ülõhelyzet, stb miatt). Õk a legjobb partnerek lehetnek a fejlesztésnél, mert általában van véleményük is az aktuális próbadarabról. Ez sokat segít. Mert ugye én kitalálom, megcsinálom, nekem jó. Másnak nem biztos. Úgy érzem tudok segíteni ebben a témában a közösségnek, hát meg is teszem. Nem támadlak, ne olvass félre. |