Kawakarika | 109532 | 2016. július 26. 16:22 | Válasz erre: 109529 |
Akkor ez nem nekem szól,mert én naponta járok arra. Ez a lüke android meg ismétel. |
Kawakarika | 109531 | 2016. július 26. 16:03 | Válasz erre: 109528 |
Innét e,mert ott olcsó a benya;))) (Amig Ti Szlovéniában voltatok) ![]() ![]() ![]() |
Kawakarika | 109530 | 2016. július 26. 16:01 | Válasz erre: 109528 |
Innét e,ahol olcsó a benzin:))) (Mig Ti Szlovénban voltatok)/ ![]() ![]() ![]() |
tudike | 109529 | 2016. július 26. 15:02 |
A kis tudatlanoknak, akik nem hitték el nekem hogy van ezen a helyen egy ilyen: http://ilovebalaton.hu/bor-es-gasztro/2014-06-19/az-igazi-balatoni-gyorsetterem-gyulakeszi-velos-piritos |
tdm lori | 109523 | 2016. július 26. 08:12 | Válasz erre: 109457 |
Sziasztok! Kawa te nem kéne TDM850 3VD Legyél? :-))) Örvendek, hogy haza értetek szerencsésen Laci bácsi eseménydus hetetek volt az biztos, merészkedem pár képet megosztani az itt töltött idõrõl. ![]() ![]() ![]() |
attbuda | 109521 | 2016. július 26. 06:05 |
Hjaa még valami. 2002-es Tádé színkódokat honnan lehet elõásni? "Ezüst", ami talán kissé gyöngyház. Gondolom RAL vagy Pantone skála nem játszik.
|
attbuda | 109520 | 2016. július 26. 05:49 |
Üdv Mindenki! Már csak jobb elsõ oldalidomot keresek TDM 900-ra. Tegnap elvittek egyet az orrom elõtt. Tapolcán bontódik még egy Tádé de azon oldalidomon is látszik hogy csúszott, egy fokkal van jobb állapotban mint az enyém így is 23.000 Ft -ra taksálják. Nem az árral van bajom de ha mûanyagoshoz, fényezõhöz kell még vinnem,arra ott az enyém is. Aki tud segíteni, árral,lehetõleg fotóval írjon ide vagy inkább az attbuda@gmail.com címre. Elõre is köszönet!
|
csanesz | 109519 | 2016. július 25. 23:05 | Válasz erre: 109488 |
Furfarag! Gyertya is okozhatja a pufogást. Cserével orvosolható. Tapasztaltam... Kipuf tömítése nem tökéletes és levegõ kerül be. A tökéletlen égés esetén a benya belobban a kipufban. Ez is lehet... Szelephézag, ahogy Muju írta... És erre nem esküdnék, de a karbi beállítás is okoz ilyet. Nálam orvosolható lett volna több üzemanyag hozzáadásával ez a pufogás. De bajt így nem okozott, és esztétikai hibának tartottam a dolgot. Gondoltam többet meg ne fogyasszon azért, hogy ne pufogjon... Kísérletképp ráhúztam kicsit a szívatót motorféknél és elcsendesedett! :))) Szal van benne valami... Álló helyzetben bemelegedett motornál szívató nélkül, ha erõs benya szaga van a kipufnak az nem jó. |
csanesz | 109518 | 2016. július 25. 22:48 | Válasz erre: 109513 |
Zsolti! Nálam a 2 tûszelep különbözött típus szám szerint és ezért egy hengerezett. A többit Karex leírta... |
zsotli | 109517 | 2016. július 25. 22:13 | Válasz erre: 109514 |
De akkor miért csak hidegen csinálja? Álló motornál elvileg nem folyik át a benzin. Holnap rákötök egy üvegbõl benzint. Szivatót nem is néztem. Mind a 2 karbit húzza? Mert mind a 2 kormos
|
creation | 109516 | 2016. július 25. 22:04 |
Sziasztok... Nagy kerdes... Defekt túra alkalmával kipipálva, motorostárs balesete a tdm-el kipipálva. Kellene 4tx elso teleszkóp, mert az kuka. Kellene uj hatso gumi, mert azt az üveg nagyon szétvágta. Lehet nagyobbat feltenni mint 150? A sofõr jól van. Karcolás nélkül megúszta. Puha volt az árokpart. Meg magas a gaz. |
SzVZoli | 109515 | 2016. július 25. 21:59 | Válasz erre: 109467 |
sjanek a BC ben dolgozol ? Én most voltam ott szervízmunkára a BC erõmûben a sinergy-nél,még lehet hogy csütörtök-péntek visszalépek 1 picit Ha látsz 1 Armatech Erõmûtechnika-s autót akkor az meg én leszek |
Karex | 109514 | 2016. július 25. 21:47 | Válasz erre: 109513 |
Kormos gyertyánál sok az anyag. Magas lehet a szint, pl tûszelep kopás miatt. Az egyhengerezés is passzol a képbe. Esetleg a szivató rendszer nem zár rendesen. Gyere úgyis benne vagyok a témában....... :D Egész mocimból 10 perc szintidõvel szedem ki a karbikat asztalra....... Most már akár ünneplõben is, mert minden tiszta...... :D Majd megpróbálom csukott szemmel is. |
zsotli | 109513 | 2016. július 25. 21:43 |
Sziasztok! Egy S.O.S. kérdésre váom az ötleteket. Hidegen egyhengerezik a motor. Vagyis kb annyi erõ van benne mintha az egyik csak félig menne. Kb 3-4 km után heyreáll és nem is jön elõ egészen addig amig nem megyek faluban huzanosabb ideig 50el 4-5 ben alacsony fordulaton ilyenkor ha elrántom neki meglódul de bedadog. Majd pár rántás után abbahagyja. Melegen szépen indul. A gyertyán kiszedtem mind a kettõ kormos. Az egyik karbiról kicsit félre volt csúszva a gumicsonk a légszûrõ felõl. De külsõ oldalon volt kétlem hogy ez okozná a tüneteket.....
|
Karex | 109512 | 2016. július 25. 21:37 |
Karex | 109511 | 2016. július 25. 21:33 | Válasz erre: 109484 |
Megfejtettem. Éjjel pár óra kutakodás után kiderült, hogy ez a 2000-es kiadású R1 karbija. Azzal azonos. Mindezt az alkatrészkatalógus cikkszáma alapján, arra keresve. |
Karex | 109510 | 2016. július 25. 21:22 | Válasz erre: 109506 |
Én vinnék egy pillanatszorítót, amivel az alsó szárat pl asztalhoz fogatva, megforgatnám a belsõ szárat.
|
pampo | 109509 | 2016. július 25. 20:47 |
A tárcsa nincs benne, az ép maradt. a két teló a két összekötõ meg egy sárvédõ. Köszi a tanácsot!
|
Robi70 | 109507 | 2016. július 25. 20:39 | Válasz erre: 109506 |
A telószár egyenes, krómozása folyamatos legyen. Ne legyen leütve, felpikkelyesedve. Féktárcsa vastagsága, ha ok akkor talán más nincs is.
|
pampo | 109506 | 2016. július 25. 20:21 |
Sziasztok! Holnap megyek az 'új' elsõ teló szettemért Bajára bontóba, tudnátok valami tippet adni hogy miket kell alaposabban megvizsgálni a vétel elõtt?
|
kawa550 | 109505 | 2016. július 25. 20:17 | Válasz erre: 109504 |
Na, az akkor elég széles intervallum lesz, mert jelenleg az biztos, hogy a fizetésnap valamikor 3.-a és 21.-e közé esik......:)))))))))))))
|
kawa550 | 109503 | 2016. július 25. 19:39 | Válasz erre: 109502 |
És mi azt hallgatjuk egész nap! Tessék minket sajnálni! :))))))
|
kawa550 | 109501 | 2016. július 25. 19:13 | Válasz erre: 109500 |
Az lehet, mióta rajt van a táblán, azóta nem kell.
|
mati12 | 109500 | 2016. július 25. 19:06 | Válasz erre: 109498 |
Én Nazionale Kenanzeuge-vel próbálkoztam,de gondolom olyan gyakran keresik,hogy azt gondolta ennek a hülyének biztos autópályamatrica kell.
|
Muju | 109499 | 2016. július 25. 18:44 | Válasz erre: 109488 |
A puffogásnál a szelephèzag sokat befolyásol. Saját tapasztalat. Durrogott a vas, beállítottam a szelepeket,csak kicsit a felsõ határ felè sikeredett.0,03-al. kicsit ciripelt de nem durrogott. Bántotta a fülem ezèrt visszalapkáztam. Ja szívókról beszèlek, a kipuszelep jó volt. 0,17-es szívóhèzagnál ismèt durrog.
|
kawa550 | 109498 | 2016. július 25. 18:43 | Válasz erre: 109496 |
Gondolom de, de a Länderkennzeichen az nem vignetten. :D
|
kawa550 | 109497 | 2016. július 25. 18:41 | Válasz erre: 109495 |
Jóvan! Eddig csak viccûtem, de mosmá égni fogc! :)))))))))))
|
mati12 | 109495 | 2016. július 25. 18:37 |
Persze,hogy emlékszem azért vettem neked...,a séf Úrnak meg azért nem... :-))))
|
Robi70 | 109494 | 2016. július 25. 18:32 | Válasz erre: 109487 |
Matiiiii! Király vagy! Ugye emlékszel, én nem akartam lángra lobbantani azt a cíp bringát!:)))
|
Fido71 | 109493 | 2016. július 25. 18:19 |
Ugyehogyugye! Vannak még rendes kinemongyukosok... Ti meg fel akarjátok gyújtani szegénykémnek a kotláját. ;) |
mati12 | 109491 | 2016. július 25. 17:55 | Válasz erre: 109489 |
Nem is olyan egyszerû beszerezni.Elsõ körben én a Forstingernél próbálkoztam,ott azt mondták,hogy nincs nekik mivel az Eu-s rendszámon szerepel a felségjelzés ezért már nem kötelezõ felragasztani. Végül is az ÖAMTC-nél sikerült venni miután a hölgyike megértette,hogy nem pályamatricát akarok...
|
kawa550 | 109490 | 2016. július 25. 17:21 | Válasz erre: 109488 |
Azt, hogy motorféküzemben is bejut egy kis benya, ami aztán a kipuffogóban öngyullad. Lehet normális is, meg kóros is, esete válogatja.
|
kawa550 | 109489 | 2016. július 25. 17:18 | Válasz erre: 109487 |
Nekem iiiiiiiiiiiiiiiis! Má vagy 10.000x voltam ósztriában, oszt még nincs ilyen a dobozomon! :))))))))))))
|
furfarag | 109488 | 2016. július 25. 17:18 | Válasz erre: 109483 |
Az enyém puffog motorféknél.Az mit takar??A szelepek is rendbe vannak.Fogyasztásom az két személy plusz három doboz Pestrõl a Mátrába.Pályán 140-150 Mátrában föl-alá egy doboz két személy.Vegyesbe 5,3l
|
mati12 | 109487 | 2016. július 25. 17:14 |
Az úttörõ meg a Bmw-s ahol tud, segít....! :-) Robi kûld el a címed és szerdán postázom neked.
![]() |
furfarag | 109486 | 2016. július 25. 17:08 | Válasz erre: 109465 |
Hát,nem irigyellek,passz.Kályhaezüst??:-))
|
Izso09 | 109485 | 2016. július 25. 16:27 |
Sziasztok! Kérdésem lenne a tapasztaltabbak irányába. Az áldozat: 4TX '99-es. Alapjáraton ütemes kopogó hang volt hallható. Autónál egyértelmûen hajtókarcsapágyra tippeltem volna, jelen esetben szintén, de mivel a motor más jószág, ezért kikértem a helyi Yamaha szerviz szerelõjének a véleményét. Õ is megerõsítette a gyanúmat. Most szét van szerelve a blokk, és a fõtengely hibátlan állapotnak örvend. Szétszedés elõtt a szelephézagokat megmértem, és az egyik volt 0,02 mm-el a tûrésen kívül. A blokkban semmilyen rendellenességet nem látni. Tippeket és tapasztalatokat szeretnék kérni Tõletek. Segítségeteket elõre is köszönöm. |
kawa550 | 109484 | 2016. július 25. 16:17 | Válasz erre: 109466 |
Ez még csak nem is hasonlít az én karbimra, pedig van olyan 3vd ami 4tx karbival müxik, sõt, asszem még fordítva is, szóval nem olyan nagy a különbség köztük. Nem valami belpiacos akármi ez a gép?
|
csanesz | 109483 | 2016. július 25. 15:49 | Válasz erre: 109472 |
Nekem 850 4TX -em van. És most lett egy átfogó motorgenerál. Felfúrás miegymás... 270 Km van a gépben és így fogyaszt 5,7 litert vegyesen (ez csökkenni fog)! Autópályán 100 -120 között mentem. Néha kis elõzések miatt 140 -ig majd vissza 110 -120 közé. Pár 1000 Km után referencia fogyasztást mondhatok. A 7-8 liter lehet vezetési stílustól is. Felújítás elõtt országúton 5 liter volt óramû pontosan. Amire figyelni kell: Alapjáraton "varrógép" hangja van (nagyon ne csattogjon). Hosszabb motorféknél ne legyen kályhacsõ hanghoz hasonló lágy puffogás. Hidegen indítva ráhúzott szívató mellett ne legyen idõnként "cisszegõ" hangja a karbinál (ez amúgy nagyon hallatszik - visszaégés). Vízfogyasztásra és olaj fogyasztásra az elején figyelni!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Ha alacsony fordulaton "ebickélsz" pl. járdán és játszol a kuplunggal ne legyen a motornak idõnként ütés szerû hangja. És dinamikusan hajtsa ki mind az 5 fokozatot! Pláne 4 -bõl 5 -be nagyobb fordulaton (6000 -ig elég) a lehetõ leggyorsabban válts. Ha nem nyúlik a csúsztatási idõ a már visszaengedett kuplung alatt, akkor a lamellák még bírják. Én szoptam a vásárlással, de amit tapasztaltam azt megosztom! Szivárgásokat figyeljétek, ha lehet ott nézzétek meg ahol tárolják, mert ha van alatta olajfolt még, ha szikkadt is az megfontolás tárgyát képezi. ...röviden most ennyi jut eszembe a nagyobb szopásokat elkerülve... |
creation | 109481 | 2016. július 25. 14:06 |
Nos nekem már lassan 2 hónapja lesz meg a 3VD-m és 5,7-6 között van a vegyes fogyasztás. (Legutóbb 202km 11,8l volt. ebben benne volt kb 30-40 perc alapjárat+idõnként kis gáz, mert ismerõs motorját kellett matt sötétben teherautóra rakni és én voltam a lámpa...)
|
pampo | 109480 | 2016. július 25. 14:05 |
megpróbálok majd picit alkudni hátha. mire érdemes odafigyelni egy ilyen vételnél???
|
lendvai | 109479 | 2016. július 25. 14:03 | Válasz erre: 109477 |
Ezzel egyetértek, valahol nekem a "ha majmot veszek legyen pénzem banánra is" hasonlat sejlett fel. :-) Lehet játszani a számokkal de a felelõsséget mindenki maga vállalja. :-)
|
kawa550 | 109478 | 2016. július 25. 14:01 | Válasz erre: 109476 |
6-6.5 teljesen normális 3vd-nél, keményen meghajtva megvan a 7-8 is.
|
kawa550 | 109477 | 2016. július 25. 13:58 | Válasz erre: 109472 |
A fojtás (az alap szó a fojt, nem a folyik) hiánya baleset esetén lehet probléma, mikor a biztosító ezért nem fizeti ki az SL merci fél oldalát 15milla értékben. Ha van jogsija hozzá, vegyen inkább tiszta nyitottat. |
lendvai | 109476 | 2016. július 25. 13:51 | Válasz erre: 109474 |
Hát, ha játszok egy kicsit a 900-al az eszik 4.5 litert százon. A 4TX átlaga inkább 6 liter volt nálam, a 3VD-rõl meg Séf bácsi tud nyilatkozni, de szerintem 6 liter alatt nem nagyon lehet kijönni normál beállítások mellett azzal a blokkal sem. A 4.5 literes 850-es fogyasztások szerintem a városi legendák kategóriájába tartoznak. :-) Ha valaki ki is tudja préselni belõle az valószínûleg nem tesz jót a blokknak.
|
Robi70 | 109475 | 2016. július 25. 13:10 | Válasz erre: 109472 |
Van itt a fórumon is olyan, aki 28Kw-os forgalmival használja évek óta a 3 vd-jét. Soha nem fog kiderülni a turpisság!
|
Karex | 109474 | 2016. július 25. 12:31 | Válasz erre: 109472 |
A fogyasztás lehet 7-8 L, de ekkor már gyakorlatilag a kipufogón ömlik ki a benya, és rendbe kell tenni a karbit. A normál fogyasztás 4.5-6 L általában. A többit a többiek jobban tudják. A lovakat itthon nem nézik, azt határon kívül szívhatja Ósztriában....... |
creation | 109473 | 2016. július 25. 12:30 |
Sziasztok... Nagy kerdes... Defekt túra alkalmával kipipálva, motorostárs balesete a tdm-el kipipálva. Kellene 4tx elso teleszkóp, mert az kuka. Kellene uj hatso gumi, mert azt az üveg nagyon szétvágta. Lehet nagyobbat feltenni mint 150? A sofõr jól van. Karcolás nélkül megúszta. Puha volt az árokpart. Meg magas a gaz. |
ficsmester | 109472 | 2016. július 25. 11:31 |
Sziasztok! Egy barátom szeretne venni egy TDM 850 3Vd-t. Papìron 28kw de elvileg a folytások ki vannak iktatva. Ez nem okozhat a vevõnek problèmát hogy már nem folytott? Mire kell figyelni a tipusnál? Vannak tipus hibák? A fogyasztása valòban olyan magas mint ahogyan azt sokan állítják? 7-8 liter? |
Robi70 | 109471 | 2016. július 25. 11:17 | Válasz erre: 109469 |
Ha jó bõrben van meg kell venni. Szerintem sem találsz olcsóbban.
|
Karex | 109470 | 2016. július 25. 10:10 | Válasz erre: 109469 |
Nekem sok, de ha nincs másik, és kell, akkor ez van....... |
pampo | 109469 | 2016. július 25. 10:03 |
már én is zargttam a népeket. Baján van egy bontott mindennel sarvedovel 110 nem sok?? |
creation | 109468 | 2016. július 25. 08:06 |
Sziasztok... Nagy kerdes... Defekt túra alkalmával kipipálva, motorostárs balesete a tdm-el kipipálva. Kellene 4tx elso teleszkóp, mert az kuka. Kellene uj hatso gumi, mert azt az üveg nagyon szétvágta. Lehet nagyobbat feltenni mint 150? A sofõr jól van. Karcolás nélkül megúszta. Puha volt az árokpart. Meg magas a gaz. |
sjanek | 109467 | 2016. július 25. 06:37 | Válasz erre: 109458 |
Ez az én sárkányom, nem egészen Barcellona, Múcsony city. Most elég sokat fogod ott látni, ezzel járok melóba. |
Karex | 109466 | 2016. július 25. 01:41 |
lendvai | 109465 | 2016. július 24. 23:35 | Válasz erre: 109464 |
Ott próbáltam. Ott kaptam azt a színt, aminek köze nem volt az eredeti ezüst fejidom színhez. Autóhoz többször kevertettem már ott festéket, nem volt probléma, de ebben az S3-ba beletört a bicska.
|
furfarag | 109464 | 2016. július 24. 23:30 | Válasz erre: 109387 |
A Yamaha szereti a színezett lakkokat használni,Én is felfújtam a színt, és közelébe sem volt az árnyalat.Ráfújtam a magenta színû lakkot,és nem volt eltérés. Lehet, hogy neked is ez a problémád! Itt próbáld meg: http://www.procolorkft.hu/ |
csanesz | 109463 | 2016. július 24. 23:05 |
SzVZoli | 109462 | 2016. július 24. 22:48 | Válasz erre: 109454 |
Szia! Nézz szét a jófogáson,vannak bontott cuccok mindig ! |
Robi70 | 109461 | 2016. július 24. 21:42 | Válasz erre: 109454 |
Bontókban tudsz alkatrészt vadászni. Net és keresés. De sehol se hidd el amit telefonba mondanak. Csak a saját szemednek, esetleg tolómérõdnek higgy. Talán a többiek láttak mostanában bontódó TDM-et és linket is kapsz. Azt tudom, hogy alex50-nek a 2 évvel ezelõtti hasonló akciója után maradt 1 fölsõ villahídja. Telszámát a tagok között megtalálod. Ha nem szólj. |
Kilos | 109460 | 2016. július 24. 21:33 | Válasz erre: 109457 |
Itt még mindíg TDM-es és jön TDM talira is - szerintem "látens" TDM-es maradt! :)))) Jönnek a képek - videók hamarosan! |
kawa550 | 109459 | 2016. július 24. 20:52 |
Azt mondtam már hogy a nap teljesen kiszítta a tehén színét?:))))
![]() ![]() |
SzVZoli | 109458 | 2016. július 24. 20:52 |
Sziasztok ! Van itt valaki Kazincbarszelónábol ? Mert ezt a gépet ott láttam ! ![]() |
kawa550 | 109457 | 2016. július 24. 20:46 | Válasz erre: 109456 |
Nem fjrLóri? :))))))))) Képeket kérünk!:)))))
|
Kilos | 109456 | 2016. július 24. 20:41 |
Erdély 2016 Nem ez volt az elsõ, talán nem is az utolsó, de, hogy az eddigi legszebb és legélménydúsabb túra volt az biztos! 2900 km, volt hogy 13 órát ültünk ennek a "semmirevaló" motornak a nyergében, terepeztünk félelmetesen elhagyott, csak medvék által járt utakon (27 km - 10 - 20 km/h sebességgel, több mint másfél óra alatt!!! - és a TDM bírta!!!). Bejártuk a Kis és a Nagy kazán szorost Ómoldovától a Vaskapuig, tekeregtünk a Cserna folyó völgyében, majd felhajtottunk a TransAlpina Tetejére, onnan hihetetlen kõomlásokkal tarkított úton beestünk Szelistyére (ide csak a szelistyei asszonyok iránti együttérzés vezérelt! :D ). Megjártuk a Madarasi Hargitát és megnéztünk néhány nagyon érdekes, de turisták által nem látogatott helyet! - és itt még csak a túránk felénél járunk, de a többirõl majd a részletesebb, képes beszámolóból tájékozódhattok hamarosan. Sok kép és sok videó készült. TDMLóri és Levente üdvözöl benneteket! :))))) |
pampo | 109454 | 2016. július 24. 20:29 |
Sziasztok! Tegnap este balesetet szenvedtem a masinával, én jól vagyok a motorom eleje sajnos nem. Olyan kérdésem lenne hogy alkatrészben tudnátok-e nekem segíteni? Szükségem lenne két elsõ telóra mindenével meg a befogóikra mert ezek sajna elég csúnyám eltekeredtek :( |
kawa550 | 109453 | 2016. július 24. 20:26 | Válasz erre: 109452 |
Ha az a sün tengeri sün, akkor Sveti Jurajba (kb 15km Senjtõl) kell menni, ott inkább túl sok szokott lenni belõlük.
|
zsotli | 109452 | 2016. július 24. 20:19 | Válasz erre: 109431 |
mi elmentünk crikvenicától egészen dramalj végéig sünt keresni és mindenhol ahol lett volna némi esély hogy találjunk csak a lógó csöcsök voltak. Valahogy szabályozhatnák ezt a nudistáskodást. Ha nem akarok a tömegben fürdeni mindenhol a német nagyik salátáját kell nézni? :(
|
kawa550 | 109451 | 2016. július 24. 09:16 | Válasz erre: 109449 |
Na, olyanhoz nekem is csak robbantott ábrák vannak. De a gugli a te barátod is, írd be pl hogy mikuni bdst38 fuel level oszt láss csudát. Persze írhatsz mást is, monnyuk a te karbid pontos nevét...... |
Karex | 109449 | 2016. július 24. 09:00 | Válasz erre: 109426 |
Kezelési könyv. Minden létezõ kezelési könyvet átnéztem. Az eredeti 96-os manuál mellé adták ki a kiegészítõket, de valahogy a karbi kimaradt belõle. Az eredeti írja a benzinszintet, és állítását, a késõbbi már csak a szinkronizálást. A Zoli által berakott kép az alkatrészkatalógusból van, amiben nincs benzinszint. :D így marad. |
Fido71 | 109446 | 2016. július 24. 07:19 | Válasz erre: 109440 |
Ez inkább ilyen Nationalgeografikos kép. A felajzott, domináns hím megnyerõnek hitt mosolyával próbál nõstényt szerezni magának... :))) |
Karex | 109445 | 2016. július 24. 01:24 | Válasz erre: 109444 |
Kép és térkép:https://goo.gl/maps/MYgawVs2PbE2 És persze már nem crikvrncica..... hanem Novi Vidorkiszik.... Nem volt messze. :D ![]() ![]() |
Karex | 109444 | 2016. július 24. 00:06 | Válasz erre: 109431 |
Hasonló szakasz volt crikvrnxkkskymxmn ...... déli szélén is. Eldugott kis partszakasz kevesebb néppel. Majd minnyá keresek neked képet.
|
Karex | 109443 | 2016. július 24. 00:03 | Válasz erre: 109432 |
Tulajdonképpen ez kell, csak nem a kõkorszaki 96- os könyvbõl, hanem a 2000- es kiadásúból. Tudod, haladni kell a korral....... :D Ilyenem van nekem is, ez alapján lett saccolva a szint. Mert ha megnézed a korábban berakott képet, teljesen más a két karbi. Nekem az újabb van, ezen még felirat sincs...... |
Karex | 109442 | 2016. július 23. 23:57 | Válasz erre: 109435 |
Majd ha leszel gépközelben, akkor is jó lesz. Nem sürgõs, gép egyben. Gyula nem jót tett. ....... |
lendvai | 109441 | 2016. július 23. 23:08 | Válasz erre: 109440 |
Bakker, hol a gatyád, te is lementél a faszlengetõk közé? :-)
|
kawa550 | 109440 | 2016. július 23. 22:38 | Válasz erre: 109439 |
Na ja, így nem nehéz! Kigyúrt kockahasak, megnyerõ mosoly ugyebár..... :)))))))
![]() |
lendvai | 109439 | 2016. július 23. 22:30 | Válasz erre: 109438 |
Hiába no, ha egyszer ilyen jóképû legények vagyunk. :-))))
|
kawa550 | 109438 | 2016. július 23. 22:27 | Válasz erre: 109436 |
Baccki, ezeknek nem hogy hányingerük nem lett volna, de még inkább ingerületük lett volna! :)))))) Sveti jurajban Brienne (akit errõl a szépségrõl neveztünk el,http://static.comicvine.com/uploads/original/11/114120/3286441-brienne_s3.jpg termetbeni és szépség dolgában hasonlóságuk miatt ) a cigarettát lógató pofájából csorgatta ránk a nyálát míg el nem húztuk a csíkot. :))))))))))) |
Fido71 | 109436 | 2016. július 23. 21:38 | Válasz erre: 109431 |
Lengettél volna Te is... Oszt' amíg elmennek Cerucal-ért a patikába, nyugodtan pancsolhattatok volna egy jót. ;) |
SzVZoli | 109435 | 2016. július 23. 21:28 | Válasz erre: 109427 |
Sajna nem vagyok számológép közelben,azon lett volna ,de a kawa már fel is dobta
|
kawa550 | 109433 | 2016. július 23. 20:06 | Válasz erre: 109432 |
Átlátszó csövet dugsz a csonkra, megnyitod oszt mutassa, tán még az orrod is tisztíccsa. :)))))
|
kawa550 | 109432 | 2016. július 23. 20:04 | Válasz erre: 109427 |
Ez kõ tesó? 15.8-16.8mm a mikuni felirat aljától lefele.
![]() |