creation | 109636 | 2016. augusztus 1. 08:10 |
Fel lehetett volna menni, ha elõtte nem esik. De azon az agyagos úton csak egy pillanatra álltam meg, hogy párom leszálljon és húzott fékkel csúszott vissza a motor. Nem akartam kipróbálni, hogy milyen az a lejtõ visszafelé 250kg-al (3 doboz megpakolva)... Így lent hagytam. Még jó hogy a tárcsafék zár benne volt, lehet hogy már motorom se lenne.
|
Skuli | 109635 | 2016. augusztus 1. 08:05 | Válasz erre: 109623 |
Mi is fel szoktunk menni a tóig, bár a múltkor pont elhatároztam, hogy legközelebb lent hagyom a motort, nem fogok zörögni vele a természet lágy ölén. Ezek után mégsem fogok sétálni :) Kösz az infót!
![]() |
Karex | 109633 | 2016. augusztus 1. 00:06 |
Jólvan, már megnyugodtam. A réti négerek voltak, biztosan, alulexponálva. Átmentetek a vizsgán, itt a jutalom. Manuál a paripához. Nem volt kiírva, hogy szerviz, vagy felhasználói, majd eldöntitek. ![]() |
csanesz | 109632 | 2016. július 31. 23:58 | Válasz erre: 109629 |
Szerintem egy alul exponált kép. És tök mindegy, hogy nézzük... :))) |
kawa550 | 109631 | 2016. július 31. 23:57 | Válasz erre: 109629 |
Kérlek, ezen igazán ne múljon. Ezek nudista négerek egy felhõs éjjelen a sötét erdõben. Még valami?:))))))))))
|
Karex | 109630 | 2016. július 31. 23:18 | Válasz erre: 109628 |
Nálunk még tökéletes éjszakai motoros idõ van. Távoli villámokkal, csillagos éggel. |
Karex | 109629 | 2016. július 31. 23:13 |
kawa550 | 109628 | 2016. július 31. 21:51 |
Itt meg lecsapott a vihar, 1 perccel azután hogy hazaértem a kölkekkel. Visszafele még a kocsival is csak úgy 10-15-el lehetett menni, és még úgyis kurta bátor voltam, mert csak sejteni lehetett az utat. A keresztezõdésekben mintha megszûnt volna a gravitáció, vízszintesen keresztbe esett az orkán erejû széllel együtt., alig mentem, de még úgyis a tetõ fölé baxta a vizet a kerék mindkét oldalon. Megvolt a komplett alváz és futómû mosás a holnapi olajcseréhez. :))))
|
lendvai | 109627 | 2016. július 31. 20:57 | Válasz erre: 109620 |
Ez is egy érdekes szerviz lehet, kíváncsi lennék mi az elméletük, ugyanazzal a viszkozitással miért nem mûködik a kuplung normálisan a full szintetikussal. Én a 4TX-be is raktam, volt néhány elég szõrös kigyorsításom, meg se nyekkent a kuplung. A nyomatékcsúcsnál sem. Így hát egyelõre maradok a full szintetikusnál. A mostani motorok szerintem kivétel nélkül ilyenekkel vannak töltve, a kuplung annyival más mûködési elvû lenne? Nem hiszem. De meggyõzhetõ vagyok, ha valaki elém tol egy hitelesnek tûnõ anyagot erre vonatkozóan, mert tévedhetetlennek nem tartom magam, akár még igazuk is lehet. :-)
|
VVLaci | 109625 | 2016. július 31. 20:50 |
Aki a Miskolc-Lillafüred közötti szakaszt tervezi, vigyázzon, 40-es zónát jelöltek ki és minden nap mérnek+elfogók.
|
lecso | 109624 | 2016. július 31. 20:15 | Válasz erre: 109623 |
Ezért kell felmotorozni a tóig :-) Sajnálom és köszönjük a figyelmeztetést. ![]() |
creation | 109623 | 2016. július 31. 19:16 |
Szervusztok... Apci tengerszem parkolóját kerüljétek. A TDM-rõl lelopták a LED-es lámpáimat... Ez a mai túra deficites volt... |
dinnyemag | 109620 | 2016. július 31. 10:44 | Válasz erre: 109605 |
Csak csendben jegyzem meg, hogy itt két Yamaha márkaszervizben is határozottan óvnak a fullszint olajtól a 900-ba. Szerintük tilos, mert a kuplung nem mûködik vele normálisan. Egyikkel sem. Csak félszintetikus mehet bele, mindegy melyiket választod. Arra, hogy én a 4 tx-be is fullosat raktam, mosolyognak, és azt mondják, hogy nem húzom eléggé a gázkart.( monnyuk ebbe lehet pici igazság:-))))))))
|
Hitmanus | 109619 | 2016. július 31. 10:38 | Válasz erre: 109602 |
Köszi Erhard a választ:-) Akkor ezek szerint csak nekem zajos, szeles 80-tól, mint egy 30 ezres kína bukó. Szerintem én elmegyek próbabábunak motoros ruházatot és motorokat tesztelni...ami nekem jó lesz, azt bátran lehet ajánlani a hozzám hasonló "semmisejó"embereknek :-)) |
csanesz | 109618 | 2016. július 31. 10:34 |
Egy szakmai kérdésem lenne: Kormánycserén vacillálok. Az ok egyszerû, nem tudom megszokni a kormány erõsen befelé döntött végeit. Nagyon fáj a tenyerem. A kis japók apró vállszélességéhez van ez tervezve nem egy "norvég favágó" méreteihez. Egy Kawasaki Versys 650 -et próbáltam és annak a kormánya nagyon bejött. De ahhoz, hogy ne kelljen ráfeküdni a TDM -re magasabb kormány kell. TDM kormány markolata 160mm -re van behajlítva felém és 55mm magas. Enduroból láttam 65mm -re hajlítottat és 120mm magas. De ezek alumínium merevítésûek és az rá van csavarozva az meg nem szimpi. Vagy felesleges ilyesmibe belekötnöm. Tapasztalatokat, ötleteket, tippeket szívesen fogadok. |
Hr.Geiger | 109617 | 2016. július 31. 09:09 |
Sziasztok! Nincs valakinek véletlenül elfekvõben egy ilyen gumipersely otthon, ami a bontott vázban pihen a kert végében? Én tudnám használni.... Yamaha gyári cikkszám: 904800155800 A képet a guggli megmutatja. :-) Tegnap szétdöntöttem az XJ-t, egy hiányzik sajnos, de ezt rengeteg Yamahában használta a gyár, többek közt a 850-ben ( oldalpanel ) illetve a 900-on is ( ülés idom ) Elõre is köszi! |
1Laciapu | 109616 | 2016. július 31. 07:56 | Válasz erre: 109615 |
Én a gépembe a Nagyvastól vettem ilyen készletet. A 4db volt 20 körül. Tourmax márka. Tökéletes, semmi gond vele.
|
Karex | 109615 | 2016. július 30. 23:59 | Válasz erre: 109613 |
Tulajdonképpen egyet is értek a gondolatmenettel. Az viszont biztos, hogy egy 8-as dugókulcs méretû cuccért nem adok ki ennyi pénzt. Olyan még nem volt, amit nem oldottam meg, ez is meg lesz. Mikor idõm engedi úgyis matatom a vasat..... legalább ezt is megismerem. Az idõ, az rámegy. De hasznom megint van belõle, tudom min ülök. |
kozmax | 109613 | 2016. július 30. 22:16 | Válasz erre: 109596 |
Jelen pillanatban a motorodhoz a komplett tûszelep 13Ft környékén van / db. Ebben benne van a tûszelep, a fészek, az Oring, és a tetején szûrõ. Beszereled és jó. Ha hozzá veszed, hogy hányszor szedted szét, mennyi idõt töltöttél el vele, és kiszámolod, lehet hogy már nem is olyan drága. Arról nem is beszélve, hogy addig sem tudtad használni a motorodat.
|
MadBob | 109612 | 2016. július 30. 20:34 | Válasz erre: 109610 |
Szia! Itt megleled: http://www.jbx9.16mb.com/index.php?page=DOCS |
Robi70 | 109611 | 2016. július 30. 17:03 |
ikim2025 | 109610 | 2016. július 30. 16:59 |
Sziasztok! Tudja valaki,hogy a 900-on hogy kell leszedni a plexis fejidomot?Eltörte egy biciglis! :)) Na nem szóban,képen v link v pdf -ben. |
sagipet | 109609 | 2016. július 30. 15:57 |
Van egy eladó vadiúj 44-es hátsó lánckerekem, ha valakit érdekelne, esetleg lánc csere elõtt áll. 6 rúgó az ára, postán küldöm ha kell! Én tévedésbõl 42-eset tettem fel tavaly és ahoz szabtam a láncot, így az rövid lett és ezt nem tudom feltenni. |
lendvai | 109608 | 2016. július 30. 14:22 | Válasz erre: 109605 |
Na ezt meg minek rakta ide, amikor a Motul miatt javítottam? :-)
|
Erhard | 109607 | 2016. július 30. 13:11 | Válasz erre: 109605 |
Ja, és igen, megy bele a "francia lötty". :) |
Erhard | 109606 | 2016. július 30. 13:10 | Válasz erre: 109604 |
Én is tartani fogom a 6000 km-t annak ellenére, hogy a gyári útmutatóban 10000 km van írva. Ezt megosztottam a szervízesekkel is. :) |
lendvai | 109605 | 2016. július 30. 12:52 | Válasz erre: 109603 |
Szerintem abba a Yamahába ne menj többet. Nekem Motul full szintetikus 10W-40 van a 11éves blokkban és nem eszik belõle semmit. A 10000km-t meg nem várom meg, 6000km-enként cserélem. Ezek a kitolt szervizintervallumok nagyrészt marketingmaszlagok.
|
lendvai | 109604 | 2016. július 30. 12:49 | Válasz erre: 109603 |
Szerintem abba a Yamahába ne menj többet. Nekem Repsol full szintetikus 10W-40 van a 11éves blokkban és nem eszik belõle semmit. Mitõl enné jobban ugyanazt a viszkozitást? Az 5100 sem ásványi ha jól emlékszem, hanem rész-szintetikus. A 4TX-be használtam anno, nem volt azzal sem bajom. De japán vasba francia löttyöt? :-) A 10000km-t meg nem várom meg, 6000km-enként cserélem. Ezek a kitolt szervizintervallumok nagyrészt marketingmaszlagok.
|
Erhard | 109603 | 2016. július 30. 12:14 | Válasz erre: 109570 |
Szia lendvai, Engedtem a csábításnak megvettem a motul 7100 full szintetikust. Ám ma sikerült eljutni Yamaha márkakereskedésbe. Megkérdeztem mi a véleményuk errõl az olajról. Azt mondták felesleges pénzkidobás, 7000 km alatt megeszi. Sokkal jobb az ásványi 5100. Meglátjuk, beletöltöm mi lesz. Így már lesz tapasztalatom, levonom a konklúziót. Köszi szépen a segítséget mégegyszer. :) Hamarosan jönnek a többi cuccok is (olajszûrõ, o-gyûrûk). Azért szerintem nem lesz annyira "sz..r" az az olaj. |
Erhard | 109602 | 2016. július 30. 12:02 | Válasz erre: 109599 |
Hello Hitmanus! Én most vettem. Bár olyan sokat még nem mentem vele, az elsõ tapasztalatok pozítívak. Kényelmes, a széles látókör tényleg szuper, zajosságot nem tudom értékelni. 120-130-nál nekem nem volt problémám vele. |
kormi1313 | 109600 | 2016. július 30. 10:43 | Válasz erre: 109599 |
Két férfi beszélget a kocsmában és mint általában elõkerül a sex is. Milyen a feleséged az ágyban? Hát......van aki dicséri, mások szerint semmi extra .😏 |
Hitmanus | 109599 | 2016. július 30. 09:47 |
Üdv! Használ valaki Nolan N87-es sisakot?Mik a tapasztalatok?Hangosság, kényelem, szellõzés? |
Karex | 109597 | 2016. július 29. 22:27 | Válasz erre: 109595 |
Jelentem Karex nem beteg, a motorja unta meg a mûködést egy kis többlet benya miatt. Kényszermunkás vagyok csak a témában. :D Ráadásul most még jól sem esett a szerelés........... nyár van motorolni kell, meg fagyizni. Még jó hogy van másik...... :D |
Karex | 109596 | 2016. július 29. 22:22 | Válasz erre: 109582 |
Ok, ezt el is hiszem! De Te profin nyomod, és nem is 3- 4e egy tûszelep készlet.......... Ekkora méretû alkatrésznél azért van egy határozott méretû fájdalomküszöböm, ami felett inkább jön a gyufa....... :D Szeretem a gyári cuccokat, fõleg ha az ár is megfelelõ. Aztán hogy ez a mostani mennyire lesz jó, az majd kiderül. Egy biztos, a tömítõ gumigyûrûje már atombiztos, hála Csanesznak. |
kawa550 | 109595 | 2016. július 29. 20:58 |
Én meg elkaptam karextõl a karbibuzulásos influenzát. Én is rászántam magam nagy nehezen a tank kipucolására, mert ma éreztem némi hullámzást az erõben mintha milliók sikoltottak volna fel. Ja nem, az az Alderaan volt. :))))) És hát akkor már a karbikat is kipucoltam, benzinszintet ellenõriztem, karbiban nem találtam semmit, de a tankban még lötykölõdött legalul egy gyûszûnyi vasszer. Kikaptam az egész csõcsonkot mindenestül oszt jól kilötyköltem. Monnyuk akárki volt az az ökör aki tervezte, hagyhatott volna a tartalékcsõ alján egy fél centis zárt részt, hogy ne tudjon a tank legeslegaljáról színi, és akkor az ennyi víz nem okozna semmi problémát.
|
kawa550 | 109594 | 2016. július 29. 20:32 | Válasz erre: 109593 |
Melléütöttél egy betûnek: 1 lüke. :))))))))))
|
Endruz | 109593 | 2016. július 29. 20:27 | Válasz erre: 109587 |
Milyen segítõkészek a BMW-sek :-)))) "1" like :-))) |
kawa550 | 109591 | 2016. július 29. 20:02 | Válasz erre: 109588 |
Nebaaaaaaaazzzzzz! Magyarországon is voltatok?! :))))))))))))
|
Zsozso197 | 109589 | 2016. július 29. 17:57 |
Sziasztok! Esetleg valaki tud ajánlani megbizható szerelõt Budapesten? Üdv Zsolt |
Robi70 | 109588 | 2016. július 29. 17:30 |
Azééé, van még rajta hely. Bõven! De majd teszünk róla, hogy sûrûsödjenek a matricákok (mert ugye többen vannak)!:)))
![]() |
Robi70 | 109587 | 2016. július 29. 17:17 |
Nid mááá!:) Levelet kaptam a kinemmonnyuk-tól.:) Küldtek nekem 1 A matricát. Micsoda kellemes meglepi!:) Kössz Mati! A honoráriumot alkalomadtán leróvom! ![]() ![]() |
Robi70 | 109586 | 2016. július 29. 17:10 | Válasz erre: 109579 |
Ez marha jó kép! Nem látszanak rajta a muslica tetemek!:) Lehet, motormosás helyett áttérek én is a kép montírozásra!:)))
|
zsotli | 109585 | 2016. július 29. 15:49 | Válasz erre: 109569 |
Elvileg jól. De ugy döntöttem feladom a kisérletezést és elviszem doktorbácsihoz. Ugyan ugy beledurrog a kipufogóba. Még az iridiumos gyertyán gondolkodtam de az se oldja meg a kormosodást csak akkor is ad szikrát amikor a másik nem. Jah és persze ezmiatt Sirok is elmaradt....
|
Flenegen | 109584 | 2016. július 29. 15:43 | Válasz erre: 109583 |
Azért a cizes GS-rõl a Leierben erõteljesen lebeszéltek:) 2013-ig és csak Levegõst ajánlották, de én nem értek hozzá.... |
mati12 | 109583 | 2016. július 29. 15:01 |
Srácok srácok... ,feltöltök ide egy képet amin egy a motorok evolúciójának csúcsát jelentõ gép korábbi verziója látható,erre Ti letiltjátok az egész oldalt egy fél napra. Ne értem én ezt :-(( |
kozmax | 109582 | 2016. július 29. 08:06 | Válasz erre: 109578 |
�Csak próba képen rákerestem, az általad leírt alkatrészekhez. Én megtaláltam mindent hozzá.
|
kawa550 | 109581 | 2016. július 29. 06:25 | Válasz erre: 109579 |
Mivan kiscsávó, te is letöltötted a prizmát? :))))))))))))
![]() |
Karex | 109580 | 2016. július 29. 02:55 | Válasz erre: 109579 |
Esküszöm hogy nem én csináltam a plexiket rá...... :D Elég homályos a kép, ez milyen zongora? |
mati12 | 109579 | 2016. július 29. 02:02 | Válasz erre: 109577 |
Feldobjam egy kicsit a fórumot...? Na jó egye-fene. ;-)
![]() |
Karex | 109578 | 2016. július 28. 23:08 | Válasz erre: 109577 |
Látod, nem írsz..... Ma ment új tûszelep a vasba, elsõre ezzel is teleszipákolta magát..... Aztán megoldottam, most jó, de ha holnap is jó lesz még, akkor rakom össze rendesen. Hosszú szünet volt..... még jó hogy sokat esett. A karbim R1-tesóról származik, ahogy a 2000-es kiadású gépeké. Érdekesség képpen nincs is leírása a TDM könyvben, viszont könnyen megtalálható az YZF R1 könyvében a leírása..... Vicces cég ez a zongoragyár. Ja, és persze az alkatrész (tûszelep, tömítések) keresésnél sem lehet eredménnyel járni, csak R1 címszóval....... |
csanesz | 109574 | 2016. július 28. 02:04 | Válasz erre: 109573 |
Ez olyan mint a drog, nehéz róla leállni... :)
|
Karex | 109573 | 2016. július 27. 23:19 | Válasz erre: 109572 |
Aztán nehogy megszokásból töltögesd az olajat a blokkba, nem fog annyira fogyni...... :D |
csanesz | 109572 | 2016. július 27. 22:46 | Válasz erre: 109562 |
Én 10w 50 -et használtam egy csereintervallum lett volna. Már csak azért is "volna", mert 140 Km -en megevett 0,7 litert még beteg korában. Falánk volt a drága.... A 10w 40 -es túlmelegedett egy döcögõs túrán és hangosabb volt az "alkatrész zörej" ennyi. Megoldás: nem megyek döcögõs túrákra. |
creation | 109571 | 2016. július 27. 22:26 | Válasz erre: 109559 |
Koszonom mindenkinek a tanacsokat... Pampo, neked meg jo szerelest, en hetvegen atgumiztatom a hatsot. A defekt ujra kiujult. Szoval uj gumi lesz. Ha kellek hivj fel. A szamom kint van adatlapon. |
lendvai | 109570 | 2016. július 27. 22:25 | Válasz erre: 109565 |
Erhard, én a full szintetikusat választanám, bár nem feltétlenül Motulból. Annyival szerintem nem jobb, mint amennyivel drágább. :-) De ha már a technika fejlõdik miért ne használjuk a vívmányait? :-) Kezdetben vala az ásványi alapú olaj, aztán jött a rész-szintetikusnak nevezett, utána a full szintetikus. A viszkozitás ugyanaz, többet tud, egyéb kérdés? :-)
|
zsotli | 109568 | 2016. július 27. 21:02 |
kawa550 | 109567 | 2016. július 27. 20:56 | Válasz erre: 109566 |
Az elég drága. Castrol Power1-bõl 8800 volt 4 liter.
|
Zsozso197 | 109566 | 2016. július 27. 20:25 | Válasz erre: 109564 |
Nem tudom hogy mennyire drága olajnak számìt kdevezményese 15.000ft/4liter
|
Erhard | 109565 | 2016. július 27. 20:21 | Válasz erre: 109553 |
Szia lendvai, Elõször is nagyon szépen köszönöm a segítségedet, tanácsodat. Biztos, ami biztos cserélem az o-gyûrûket is. Ma sokat olvasgattam az olajakat. Motul 5100 vagy 7100 között vacilálok. A napokban eldõl. (: Ahogy mondod, pénztárca kérdése.. Hogy folytassam motorosnak még nem nagyon nevezhetõ beszámolómat Kelérõl, éppen most értem meg arra, hogy az új "bürökratikus rendszer korlátjának" legyõzésével megszerezzem a jogosítványomat. Remélem hamarosan élményekkel, képekkel jelentkezem. Addig is marad a készülõdés... Neked / Mindenkinek addig is jó utat motorral (is)! |
jobbkormanyos | 109564 | 2016. július 27. 19:41 | Válasz erre: 109562 |
Szerintem nem használ senki ilyet. Drága , meg felesleges ilyen viszkozitású. Nem versenymotor. |
Zsozso197 | 109563 | 2016. július 27. 19:07 |
Bocsi A linket elfelejtettem csatolni http://www.fehermotor.hu/hu/termekek/motul-7100-10w-60-4t-4l-motorolaj Üdv |
Zsozso197 | 109562 | 2016. július 27. 19:05 |
Sziasztok! A Yamaha márkaszervizben kérdeztem,hogy milyen olajat ajánlanának TDM850 4TX-be. Õk Motul 7100 10w60 ajánlottak esetleg közületek használt valaki ilyen olajat? Véleményetek róla,tapasztalat? Elõre is köszi Nektek!!! Üdv Zsolt |
Fido71 | 109561 | 2016. július 27. 18:46 | Válasz erre: 109552 |
Akirõl beszéltem, inkább "kényszermotoros". Autót fenntartani sok lenne neki, a buszközlekedés hajnalban elég sz@r mifelénk abba az irányba. Be kellene mennie Veszprémbe és onnan Eplénybe. Azért robogózni jóval olcsóbb is, mint a busz. |
Karex | 109560 | 2016. július 27. 16:04 | Válasz erre: 109559 |
4TX, 3VD, blokk elején van egy kereszt lyuk. Átküldesz rajta egy 10- es vasat, jobb oldalon alátéglázod, aztán rábillentve a súlyt bal oldalon is alátéglázod. Persze lehet nagyzolni a középemelõvel........ :D Meg ha asztalos vagy a tégla lehet szabási hulladék faanyag. Autószerelõknél meg két olajemelõ. Kürtöskalácsosnál meg......... Stb. Fékek le, kerék ki, sárvédõ le, telószárak ki...... a villahidak már érdekesebbek, mert van körülöttük pár tyúkbél. |
pampo | 109559 | 2016. július 27. 15:23 |
Creation-nak üzenem hogy nyugodtan nyugodjon meg, megérkezett a az elsõ teló szett. Pénteken délután neki is megyek a cserének, ha minden király szombaton már ismét lehet motorozni. A bakolásra viszont adhatnátok pár tippet! Mert csak közép sztenderem van az meg nem kóser úgy. tudtok valami jó megoldást? A felsõ villahíd más mint az enyémen, én még nem vagyok otthon sajna ahol parkol a vas, tuti hogy kompatibilis a kettõ???
|
Robi70 | 109558 | 2016. július 27. 13:44 | Válasz erre: 109557 |
Remélem nem lesz rá szükség, azért elmentettem a linket. Kössz Csanesz!
|
csanesz | 109557 | 2016. július 27. 12:25 | Válasz erre: 109549 |
Creation! Facén keresztül találtam pár címet villa ügyben: http://hegylakok.hu/2013/11/motorbontok-magyarorszagon-cimek-telefonszamok-elerhetosegek/ |
ficsmester | 109556 | 2016. július 27. 12:06 | Válasz erre: 109483 |
Köszi neked is meg a többieknek is! Korlátlan jogsija van csak ez a TDM van jò áron hirdetve. |
evdem | 109555 | 2016. július 27. 11:44 | Válasz erre: 109549 |
Szia ! - sokan sok félére esküsznek a leggyakoribb a motul,repsol én a MOL 4t olajat használtam idáig (3 olajcsere) olyan 5 ezer km környékén szoktam cserélni a gyári 6 ezer helyett, mert ott már elég hangos a váltó, most legutoljára repsol full synt 10-40 ment bele, hát nem lettem a bolondja, 2 ezer km után már olyan hangja van a váltónak mint egy Ikausz busznak. De alapvetõen valami motorba való 10-40. -A contiM- re a gumis akihez járni szoktam azt mondta az tulképpen egy robogó gumi csak nagyban, nekem spec BT23 van, de sokan a PR valamelyik verzóját favorizálják. Személy szerint nem vagyok nagy túrázó így az esõs körülményekrõl nem negyon tudok írni, de szép idõben evvel is lehet a lábtartót karcoltatni. Alapvetõen az öreg és kopott guminál mindenjobb. - lásd lentebb, bontók sokaságát végig csörgetni. |
lendvai | 109554 | 2016. július 27. 10:53 | Válasz erre: 109549 |
Gondolom azért nem válaszoltak eddig, mert nincs 4TX elsõ villája most senkinek. Az olaj és gumi téma örök, de szubjektív, attól is függ hogyan használod a géped. Javaslom, hogy keress rá az olaj és gumi kulcsszavakra, nézd meg a TDM fórumos találatokat, amit találsz 3VD-t illetõen az több lesz, mint elég.:-)
|
lendvai | 109553 | 2016. július 27. 10:36 | Válasz erre: 109541 |
Szia Erhard! Ritkán hallani itt rólad és Kelérõl.:-) Olajat illetõen én a 900-asomba 10W-40 fullszintetikust használok. Pénztárca kérdése, nekem Repsol Moto Sintetico van benne és elégedett vagyok, más szerint zajos és a Castrol Edge-tõl halkabb lett. Szûrõt illetõen Hiflo Filtro vagy Filtron, már nem tudom fejbõl. Az olajwebshop-nál szoktam venni, nekik van szûrõkatalógusuk, az alapján ki lehet választani mindenféle szûrõt mindenféle jármûbe. Az O-gyûrûket az ajánlással ellentétben nem szoktam minden szûrõcsere alkalmával cserélni, szerintem fölösleges. Ha csere, akkor viszont gyári, mindig van néhány darab tartalékba. Olaj, gumi és egyéb témában pedig ha a keresés funkcióban a TDM fórumon belül rákeresel rengeteg infót találsz. De ezek az örök kérdések nagyrészt szubjektívek, én a magam részérõl kicsit körbeszaglásztam a neten aztán választottam, nincs nagyon új a nap alatt, ha nem hamis a cucc és nem szedik le róla a keresztvizet több helyen akkor nagyon nem lehet mellényúlni. |
csanesz | 109552 | 2016. július 27. 09:49 | Válasz erre: 109546 |
Igen így más a lányzó fekvése... Itt Pesthidegkúton is van egy ilyen motoros. Bár az övé váltós és kartonpapírral oldotta meg a téli motor burkolást évekig. Mára mûanyag lapokra lecserélte. A motor márkája kivehetetlen 125 ccm -re saccolom. Monyuk nem száguldozik vele... A környék legjózanabb motorosa. Még csak nem is tolakszik a sorok között. Azért le a kalappal az ilyen eltökélt motorosok elõtt. Próbáltam én is a téli robogózást, de ahhoz én nem vagyok elég elszánt. |
creation | 109549 | 2016. július 27. 08:11 |
Sziasztok, Ismételt kérdés... Kinek van tudomása arról, hogy: - Milyen olajat érdemes a 3VD-be tenni - Milyen hátsó gumi ajánlott (1 szezonra jó lesz e a ContiMotion M?) - Láttatok e elfekvõben valahol 4tx elsõ villát, mert az haver tádéján sajnos kissé meggörbült... Köszönöm segítségeteket elõre is. |
ikim2025 | 109548 | 2016. július 27. 08:07 | Válasz erre: 109547 |
Az egyik kolléga rakta fel valamelyik nap,itt meg keresheted a tiedhez valót. https://www.scribd.com/doc/81506713/Cores-TDM |
attbuda | 109547 | 2016. július 27. 07:54 |
Üdv Mindenki! Tud valaki gyári színkódban segíteni? 2002-es TDM ezüst és acélkék kódja kellene sürgõsen. Köszönöm!
|
Fido71 | 109546 | 2016. július 27. 06:07 |
Pedig van benne ráció! Egy falubeli ember télen is robogóval jár dolgozni 13 km-re. 20 centis hóban és -15C-ben is. Leszarja, hogy néz ki, de a menetszélbõl egy kicsi sem megy a testére közvetlenül. Ha csak erre használnánk, megértenénk... ;) |
csanesz | 109545 | 2016. július 26. 23:32 | Válasz erre: 109538 |
Szegény masina... Nem elég az a néhány döglött ló amit húz maga után még plekóval is lassítják. |
Karex | 109544 | 2016. július 26. 23:00 | Válasz erre: 109538 |
Hát ez már olyan ronda és igénytelen, hogy az már gyönyörûvé varázsolja! Sosem értettem az ilyent. |
tomhahn | 109543 | 2016. július 26. 22:26 | Válasz erre: 109538 |
Ezzel mennyi pokémont lehetne elcsapni! :)))) |
Fido71 | 109542 | 2016. július 26. 22:24 | Válasz erre: 109538 |
Az a gyári plekó /ami áttetszõ/ van nekem is fent a kisScarán. Ma az esõben is jól jött, alig lettem vizes. Cserébe alig láttam valamit... ;) |
Erhard | 109541 | 2016. július 26. 22:23 |
Sziasztok! Gondolom több ízben sikerült már megvitatni az megfelelõ olaj használatát TDM 900-as motorban... A csere ideje elérkezett nálam is. Az érdekelne, hogy milyen olajat, szûrõt tudnátok a tapasztalaitok alapján ajánlani nekem. Köszönöm elõre is. Jó utat mindenkinek! |
tudike | 109540 | 2016. július 26. 21:37 | Válasz erre: 109539 |
Szerintem is. :)) Ez itt van a szomszédunkban, úgyhogy tudunk segíteni a beszerzésében.
|
Kilos | 109539 | 2016. július 26. 21:30 | Válasz erre: 109538 |
Wooow! Fa Nándor egy ekkora vitorlával körbehajózza a Földet! :))))
|
tudike | 109538 | 2016. július 26. 21:24 |
Csak azt akartam az imént mondani, hogy ha valaki a szélvédelem miatt elkezdene jajveszékelni (pitsogni), az kap egy ilyen plexit:
![]() |
tudike | 109535 | 2016. július 26. 20:42 | Válasz erre: 109533 |
Mondjuk hogy Jugoszláviában nyaraltunk, aztán mindenkinek igaza lesz... :))
|
Fido71 | 109534 | 2016. július 26. 20:26 |
VVLaci. Nem jó az adatlapon a tel.számod? Próbáltalak hívni, de nem ment. Küldtem privit. |
kawa550 | 109533 | 2016. július 26. 16:54 | Válasz erre: 109530 |
Mi aztán be nem tettük a lábunkat szlovéniába tavaly nyár óta. :-)))
|