19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31 1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16

Kérlek jelentkezz be

Regisztráció
Elfelejtett jelszó
Yamaha TDM
Következő oldal

csanesz 109839 2016. augusztus 12. 09:31   Válasz erre: 109828
Ha sértetlen a membránod felújíthatom neked. Kb 1 órás mûvelet.
Tartaléknak jó lesz.

Pusztán szívességbõl...
    

Robi70 109838 2016. augusztus 12. 08:28   Válasz erre: 109828
Az enyém is '97-es és ezt a membránt raktam bele pár éve.
2013-ban 6000 Ft volt darabja egy Szutyuki márka szervízben.
    

aramo69 109837 2016. augusztus 12. 08:07   Válasz erre: 109823
Szia, sziasztok! :)

Küld el priviben a pontos típusát, és róla egy jó fotót.
Szép napot mindenkinek.
    

Kawakarika 109836 2016. augusztus 11. 22:00   Válasz erre: 109835
Valóban így van.
Majd Tibi talán pontosít.
    

Flenegen 109835 2016. augusztus 11. 21:51   Válasz erre: 109834
A suzukisból is 2 cikkszám volt, az egyik a98-ig a másik a 99-tõl gyártottakhoz volt jó.

Talán Lendvai Tibi járt utána, hogy hogyan tovább...
    

Kawakarika 109834 2016. augusztus 11. 21:39   Válasz erre: 109828
Esetleg ez:(Suzuki)
    

Banditx 109833 2016. augusztus 11. 21:21   Válasz erre: 109828
Szia!

www.kedo.de

Én innen rendeltem a kehelycsövet. 30 eur a posta, szóval megéri több dolgot vásárolni vagy többen összeállni.


    

Hitmanus 109832 2016. augusztus 11. 21:06  
Üdv!

Eladó egy teljesen új Givi gps, mobil tartó minden tartozékkal együtt.
4.3-4.5 colos kütyü fér bele.

10.000 ft
    

Flenegen 109831 2016. augusztus 11. 20:52   Válasz erre: 109828
Majd jönnek a mindentudók, és megadják a suzukis cikkszámokat. Az enyémbe is az van, csak a céges gépemen vannak elmentve. 6500 ft volt úgyhogy jóval olcsóbban megúszható:)
    

pocak75 109830 2016. augusztus 11. 20:40  
volt szó 4tx 900-asításról....elvileg megoldható
http://www.hasznaltauto.hu/motor/yamaha/yamaha_tdm_850-10418657
    

gezasz 109829 2016. augusztus 11. 20:38  
Önindító felújítva!Legalábbis új szénkefék lettek, valamint a kommutátor felszabályozva. Hihetetlen, hogy mennyire el volt kopva a szénkefe, már a réz harisnya karistolta a kommutátort. Ja meg egy halom szénpor is volt az önindító ház alján. Akinek sok kilométeres motorja, érdemes erre is figyelmet fordítani, nehogy távol mindentõl ne induljon a gépezet.
    

Zsozso197 109828 2016. augusztus 11. 20:29  
Sziasztok

Esetleg tudtok segíteni TDM 850 4TX-hez 1997-es évjárathoz keresnék karburátor membránt de sajnos ezt találtam esetleg valaki más forrásból (olcsobb)megoldás érdekelne.
Válaszotokat elõre is köszönöm

https://citybike.hu/Karburatormembran-Yamaha-XTZ-TDM-FZR-TourMax

Üdv
Zsolt

    

creation 109827 2016. augusztus 11. 14:49   Válasz erre: 109826
Füstölni még jó lesz :)
    

Karex 109826 2016. augusztus 11. 14:11  
Csereérett?
    

csanesz 109825 2016. augusztus 11. 09:29   Válasz erre: 109824
Win7 -et, Win10 -et nem vennék, de nagyon jó ára van!
A 8.1 meg selejtes.... :)

Marad az Ubuntu... :)
    

kawa550 109824 2016. augusztus 10. 22:19  
Tibike! Jogtiszta eksönbe! :)))))))))))
http://sov24.hu/
    

furfarag 109823 2016. augusztus 10. 21:14  
Sziasztok.Tudnátok segíteni abban ,hogy van egy Boxer típusú motorriasztóm,és kéne egy bekötési rajz.Sajnos fekete az összes vezetéke.Amit a netten találtam rajzot azok nem egyértelmû. Hátha valakinek van infója róla.
    

tudike 109822 2016. augusztus 10. 21:04   Válasz erre: 109817
Golfütõt eddig csak az angol filmekben láttunk. :)) Azt a képet meg dugd el valami ládába a padláson! :)
    

punyessz 109821 2016. augusztus 10. 16:51  
Köszönöm,minden infó jól jön! Majd felhasználom magam ellen!! :)
    

kawa550 109820 2016. augusztus 10. 14:42   Válasz erre: 109817
Aki a bábeltornyoscsavaros pályát kitalálta, azt agyon kéne baxni..... :-)))
    

sagipet 109819 2016. augusztus 10. 13:04   Válasz erre: 109806
Az indítórelé vékony vezetékeit kellene kimérni amikor éppen nem indul, hogy megkapja-e az áramot a gombnyomásra. Ha nem, akkor az indítógomb kontaktos, ha igen, akkor a relé. Vészhelyzetben be tudod indítani egy csavarhúzóval, ha összezárod a két hatosanyát egy kis villámlás kiséretében, de ez nem túl elegáns megoldás.
    

Robi70 109818 2016. augusztus 10. 11:30   Válasz erre: 109817
Annyira sokoldalúak, hogy az már majdnem gömb!:)))
    

ati5995 109817 2016. augusztus 10. 09:30  
A Mester és Zsuzsika -akik egy rangos golfversenyen-mert ehhez is értenek-a dicsõ második helyet szerezték meg-csak egy úri sporthoz szokott páros elõzte meg õket egy "hajszálnyival" de csak azért mert propelleressel voltak.Jövõre a visszavágót megrendezzük.
    

lendvai 109816 2016. augusztus 9. 21:18   Válasz erre: 109806
Punyessz, még egy tipp: nekem anno nem motoron, hanem autón volt ugyanilyen hiba. Általában meleg, párás idõben ha például sorompónál vagy más helyen rövid ideig leállítottam, akkor a következõ indításnál elindult, majd azonnal leállt (injektoros autó, amíg volt nyomás az üzemanyagvezetékben addig járt a motor). Néhány perc várakozás után mintha mi se történt volna pöccre indult és vidáman ketyegett. Feltúrtam a netet és egy távoli galaxisban találtam egy komplett kis útmutatót a hiba elhárítására. Az ok a fõrelé volt (4TX-ben van indítórelé, az szokott kattogni, ha nincs elég szufla az akkuban.). Ennek a relének a forrasztása a hõtágulás és a forraszanyag ridegsége hatására körberepedezett és volt olyan állapot, amikor volt annyi légrés a repedésnél, hogy nem érintkezett. Ha a megfelelõ hõmérséklettartományban volt, akkor volt kontaktus, de volt egy tartomány, amikor nem. Kiszerelve a relét látszott is a lábaknál a hajszálvékony körbefutó vonal. Fogtam a pákát, megolvasztottam az ónt, összeolvadt a cucc és utána többé nem volt ilyen gondom.
Ennek alapján vagy forrasztásokat néznék meg, például az indítórelé környékén, vagy laza csatlakozásokat.
    

Karex 109815 2016. augusztus 9. 20:19   Válasz erre: 109761
Ha úgy alakul a hetem, én élnék a lehetõséggel...... meg ha az égiek is akarják.
Ha tudok konkrét idõpontot, kereslek és egyeztetünk.

    

csanesz 109814 2016. augusztus 9. 20:08   Válasz erre: 109807
Érdemes bontani azt a kapcsolót. Ne csak méricskéld, mert nem mindig hibázik.
Tegnap egy áramkörön dolgoztam és volt benne 8 relé egymás mellett. A 4 -dik relé a 3 -dik bekapcsra nem kontaktált, de behúzott, majd pár bekapcsig jó volt és utána megint egyszer kihagy. Gyakori eset 14 éves vezérlõnél.
Hõelosztót vezérel egy ipartelepen a drága...

Motoron 3 éve az összes kapcsolót szétszedtem kontaktokat lecsiszoltam és szilikon zsírral kitömtem. Többet az életben nem kell hozzányúlni.
És nem a szilikon nem szigetel, de nem is vezet. Kontaktus védelemre találták ki.
És a mûanyag alkatrészek kenésére is nagyon jó, persze van nála jobb is.

    

csanesz 109813 2016. augusztus 9. 19:49   Válasz erre: 109805
Shamen!

Nemony ilyet me mekkcsinálom.
Amúgy nem hülyeség. Az áramkör parányi és szerintem kalibrálható mert a hõérzékelõ is egy ellenállás és az áramkörben volt egy SMD ellenállás amire az érzékelõ volt kötve.
Az oldalán ahol kivezettem az érzékelõt az egy nem beépített USB takaró fedele.
Szal még a csatlakozás is meg volna.
A kütyü burkolata meg cseppállóra megoldható. :)
    

punyessz 109812 2016. augusztus 9. 19:39  
Ennek is utánanézek! Köszönöm! :)
    

ikim2025 109811 2016. augusztus 9. 19:30   Válasz erre: 109810
Nekem egyszer 900 on minden áram volt,de nem indított,csak ha kedve volt.
Az ülés alatt van az indító rellé ,900 on a gumipántal lefogatott,na azt kivettem és a lábacskákat összébb nyomtam ,és máris indított,ahogy kell.
    

punyessz 109810 2016. augusztus 9. 19:15  
Vagyis lehet át kellene vizsgálni a teljes elektronikát! Ez ijesztõbben hangzik! Mert nem éreztem szagot,vagy melegedést,de majd figyelem! De remélem valami egysserûbb gond lesz!
    

furfarag 109809 2016. augusztus 9. 18:53   Válasz erre: 109807
Szerintem meg kontakt hiba lesz.Ráadod megmelegszik kihûl és indul.
Idõvel még rosszabb lesz.Nézd meg hogy mi melegszik,esetleg van e szaga vagy nincs e elszínezõdve a melegtõl.
    

punyessz 109808 2016. augusztus 9. 18:44  
Teszek vele egy kört! Köszönöm a segítséget!
    

Shamen 109807 2016. augusztus 9. 18:20  
A jelenség arra utal, amit írtam. Én biztosan futnék egy kört abban, hogy maga a kapcsoló nem hibás-e? Lehet, hogy kívülrõl jónak látszik, de ki kell zárni, nincs-e szétesve valami benne. Nekem már volt kívülrõl gyönyörû kapcsolóban zárlat.
De várjunk más véleményeket is.
    

punyessz 109806 2016. augusztus 9. 18:04  
A gyorsleállítót is kapcsolgattam...meg igazából mindent,amit értem! :) Semmi kattogás,semmi hang,de világít,meg a mûszerfal is,mintha minden oké lenne! De semmi! Aztán kb 10 perc halálfagyás részemrõl,és pöccre indul,mehetek!
    

Shamen 109805 2016. augusztus 9. 17:46  
Csanesz! A hõfokmérõ jeladója az a henger külsõ hõmérsékletét méri, vagy a vízhõfok kapcsolójára kell rákötni?
    

Shamen 109804 2016. augusztus 9. 17:43  
A kezelési könyvében olvastam, hogy a visszajelzõ izzókat (vízhõfok, üzemanyagszint) úgy kell tesztelni, hogy bekapcsolod a gyorsleállítót, majd indítózol. Ekkor nem tekeri az indítómotort, csak a visszajelzõk világítanak. (Persze, csak ha jók.) Lehet, hogy a gyorsleállítónál lehet valami hiba.
    

sagipet 109803 2016. augusztus 9. 17:35  
Kattogást hallassz az ülés alól amikor nem indul a készülék?
    

punyessz 109802 2016. augusztus 9. 16:55  
Olyankor a szívem-lelkem odaadnám,hogy induljon,nem csak a testem!!! :D :D
Gumitalpú cipõben akkor nem tudok motorozni? Vagy hogyan értsem?! :)
    

Lomha 8V 109801 2016. augusztus 9. 16:35   Válasz erre: 109797
Nekem van benne valami immo, amit az olasz átkötözött, hogy bizonyos pontokon testet kell neki adni és csak akkor indul. Ha nem történik meg a testelés, akkor ugyanezt csinálja, amit a tiéd.
    

punyessz 109800 2016. augusztus 9. 16:06  
A kezelõkönyvben,és a googlen sem találtam ilyen hibaüzenetet!
    

punyessz 109799 2016. augusztus 9. 16:04  
Valóban hasonlóan csinálja,mint amikor kint a sztender,de nem,hacsak nem kontaktos az érintkezõje!! Azt meg is tettem,hogy "határozottan ki,és visszacsaptam" a sztendert,nem e az!
    

csanesz 109798 2016. augusztus 9. 15:56   Válasz erre: 109797
A riasztó is lehet, de az oldal sztendered kapcsolója is lehet.
    

punyessz 109797 2016. augusztus 9. 15:46  
Sziasztok!
Egy kis segítséget kérnék! Nincs kizárva,hogy én vagyok a gyík,de mér van,hogy mikor indítanám a 4tx-et,világít a hõfoklámpa,meg az üzemanyagszint jelzõlámpa,de semmi nem történik,akármit csinálok! Aztán kb 10 perc mulva indul,és gondnak nincs nyoma! Riasztó is van benne,az kavarna? Ez nekem riasztó!
Elõre köszi,ha válaszoltok! :)
    

jobbkormanyos 109796 2016. augusztus 9. 13:19   Válasz erre: 109795
Az ecu-ba bemenõ kábelkötegrõl, de már nem emlékszem melyik vezeték a 40 közül. Próbálgattamtam, amelyiken gyújtáskulcs elfordításakor lett fesz.
    

fazakas66 109795 2016. augusztus 9. 11:58  
Hali 900 asok!
Ha már valaki barkácsolt a gépen elektronyosat megmondaná nekem honnan vehetek egyszerûen kapcsolt pozitívat hogy ne keljen gányolnom.
Gps és kieg lámpa lenne relézve.
üdv. István
    

csanesz 109794 2016. augusztus 9. 09:51  
A zállatja...
Ennek sem megy a matek...
Egy ku...a autó nem volt a közelben, de õ azért is oda ált és két helyet foglalt.

Ez vagy buzi vagy társasághiánya van.
Röhögtem rajta, mert alig tudott kiszállni a motortól.
    

csanesz 109793 2016. augusztus 9. 09:44  
Már egy ideje agyalok, hogy kell egy hõmérõ a masinára. Találtam egyet feszmérõvel és külsõ hõmérõvel, ami opcionális is lehet.
Csak az érzékelõt bután oldották meg egy 2x0,2 -es merev ikervezetékkel ami könnyen törik, így mûanyag besüllyeszt érzékelõ kint hagy és beragaszt.
Alul sem jó a helyzete, mert a motor burkolatban megszorult a meleg levegõ ami a motorból áramlik fel és a menetszél nem hajtja ki. Plusz szélárnyékban van a cucc. Így a burkolat kap majd néhány furatot, hogy legyen áthúzás. :)
És van töltésfigyelõm és hõmérõm is! :)))
    

csanesz 109792 2016. augusztus 9. 00:20   Válasz erre: 109786
A hímzés mentén beázik. Jobb ha sértetlen...
    

Bimmer1 109791 2016. augusztus 8. 22:35   Válasz erre: 109770
Köszi!!! :)
    

Bimmer1 109790 2016. augusztus 8. 22:31   Válasz erre: 109789
Na kezdõdik nálam is a duplázás!!

Pedig nem is okostelefon :(


    

Bimmer1 109789 2016. augusztus 8. 22:26   Válasz erre: 109767
Sajnos nem vagyok elég ügyes ilyesmi gyártásához.

Láttam már másnál is ilyet, meg a 7000-es ár miatt gondoltam hogy lehet készen kapni...

Lementem a képeket és az alapján körbe kérdezek... köszi
    

Fido71 109788 2016. augusztus 8. 22:21   Válasz erre: 109786
Ammá giccses, nem?
    

Fido71 109787 2016. augusztus 8. 22:21   Válasz erre: 109784
Igazából nem a vonal tetszik, hanem a film miatt egy nagyon szerethetõ kis rosszcsontnak tartom.
    

furfarag 109786 2016. augusztus 8. 21:48   Válasz erre: 109783
Azt kell mondjam,hogy nem rossz.Egy TDM felirat hímezve még megjárta volna :-))
    

sandryder 109785 2016. augusztus 8. 21:46  
Stét!
Nemrég egy fórumtárs érdeklõdöt a tracer 700 -rõl, és íme egy teszt róla.
http://onroad.hu/2016/08/07/yamaha-tracer-700-teszt/
    

tudike 109784 2016. augusztus 8. 21:31   Válasz erre: 109781
Van akinek a francia, nekünk ez a brit-skót-belga vonal jön be. ;)
    

csanesz 109783 2016. augusztus 8. 21:27  
És még pár szögbõl.
Nekem fontos volt, hogy maradjon a gyári forma.

És 14 000 erõs magyar forint volt 12 000 helyett, mert a pinapadot is meg kellett emelnie.
    

csanesz 109782 2016. augusztus 8. 21:26   Válasz erre: 109779
Egen! :)
    

Fido71 109781 2016. augusztus 8. 21:11  
Nekem bordói dog... ;)
    

tudike 109780 2016. augusztus 8. 20:49   Válasz erre: 109763
Tudod melyik alfajta? Nekünk sajnos a maradék kettõ is igen öregecske, ha kutya nélkül maradunk, mindenképpen belga juhász lesz majd egyszer a következõ. Tervueren.
    

furfarag 109779 2016. augusztus 8. 18:58   Válasz erre: 109775
Képet láthatunk a kárpitos munkáról?
    

furfarag 109778 2016. augusztus 8. 18:55   Válasz erre: 109777
A sárvédõ belsõ felére:-))
    

Fido71 109777 2016. augusztus 8. 18:42   Válasz erre: 109762
A Burgmanéknál a hátsó sárvédõ alján /vagy valahol hátul/ volt feltéve ilyen OBI-ban kapható ezüst-szerû betûkbõl a nick név.
Utasé is!
    

Fido71 109776 2016. augusztus 8. 18:40   Válasz erre: 109759
De még mennyire Mati barátom!

    

csanesz 109775 2016. augusztus 8. 15:56   Válasz erre: 109772
Akkor a tokodi kárpitos srác hozta a minõséget! :)))
Én sem csalódtam benne... :)))

Én 2 óra gurulás után mozdultam meg elõször az ülésen. Azokkal a paraméterekkel csinálta, amit egyszer ajánlottál nekem.
    

Banditx 109774 2016. augusztus 8. 15:46  
Nekem egy pár hete volt a csúcs "kirándulás" eddig. 1000 km 16 óra alatt, utassal, 3 dobozzal, hidegben, nagyrészt éjszaka ... A motor bírta, nekünk 3 nap kellett kipihenni. :)
    

furfarag 109773 2016. augusztus 8. 14:40   Válasz erre: 109772
Nem egyszerre volt.Reggel fél hatkor indulás Zalaegerszeg,az M7-en szarrá áztunk,Egerszegen szárítkozás,és irány a sógorok. Anna hegyi kilátó és társai.
Vissza Egerszegre,aztán este 6 óra fele irány Pest.Szóval volt ideje pihenni az ülõgumóimnak:-)))
    

Robi70 109772 2016. augusztus 8. 14:23   Válasz erre: 109771
Akkó kemény vagy, mint Tarzan sarka!:) Én az átépített és így a gyári ülésnél jóval kényelmesebb nyeregben is fészkelõdhetnékem volt 750km-nél.
    

furfarag 109771 2016. augusztus 8. 13:08  
Sziasztok.Szombaton mentem egy 750km-es karikát. Nem mondom,hogy nem fáradtam el,de nem a motortól.Nem gondoltam, hogy a 4tx nek a gyári ülése
kellemes lesz.Eddig más motorokon 3-400 km után feladtam.A TDM új dimenziókat nyitott meg elõttem:-))
    

varajani 109770 2016. augusztus 8. 11:58   Válasz erre: 109769
https://www.louis.de/artikel/liftstick-aufbockgeraet-neongelb/10003338?list=183486878&filter_article_number=10003338
Ilyet rendelhetsz Alexnél.
    

Bimmer1 109769 2016. augusztus 8. 11:53   Válasz erre: 109767
Sajnos nem vagyok elég ügyes ilyesmi gyártásához.

Láttam már másnál is ilyet, meg a 7000-es ár miatt gondoltam hogy lehet készen kapni...

Lementem a képeket és az alapján körbe kérdezek... köszi
    

varajani 109768 2016. augusztus 8. 11:16   Válasz erre: 109762
Én így írtam fel a nicknevemet.
    

varajani 109767 2016. augusztus 8. 11:04   Válasz erre: 109766
Ahogy a csavar végét elkalapálták, ez valami kisipari dolog lehet:-) Csinálj te is magadnak:-)))
Szegeden fordulj bizalommal Alexhez! Mindenféle motoros felszerelést árul, beszerez alkatrészt, mindent ami kell.
    

Bimmer1 109766 2016. augusztus 8. 10:52   Válasz erre: 109674
Szia!

Hol lehet ilyet venni? Link-et tudnátok adni?

Vagy konkrét bolt Szegeden vagy annak környékén?

Köszi
    

Lomha 8V 109765 2016. augusztus 8. 06:40   Válasz erre: 109758
Úgy legyen. Pirosat nem is láttam, arra hátra nem mentem el. A sör a másik irányban volt. :D
    

scopy 109764 2016. augusztus 8. 04:54  
Na! Sikerült! :-)

1/ este palackozott söröcském
2/ az utánpótlás 1.0 kutyusommal (mert róla még nem láttatok képet

... Nem! Õ nem egy csotvadt ocsmány németjuhász kutya, hanem egy nagyon szép növendék- jelenleg izomtalan, nyakigláb- belga juhász kutya!

Aki tudta e-nélkül is, attól bocsi!
    

scopy 109763 2016. augusztus 8. 04:47  
... Namégegydolog...

Új telefonomról próba:
    

scopy 109762 2016. augusztus 8. 04:43   Válasz erre: 109753
Elgondolkodhatna a társaság, hogy egy bizonyos nem túl jól látható helyen a motoron egységesen jelezhetõ lenne a user. Legalábbis a nicknév, bátrabb esetben +a telefonszám.

Valami kis matricára gondolok. ...meg persze a p.nára, de ez most nem lényeg.

Vigyázzatok magatokra!
    

scopy 109761 2016. augusztus 8. 04:34  
Szevasztok komáim!
Ma megyünk kocsival Balatongyörökre a nyaralóba. Egy hétig leszünk, akinek kedve lesz vagy esetleg arra jár szívesen látjuk. +36703310737
... ha valakinek nem lenne meg.

A kevés írkálásért nem magyarázkodom de azért sajnálom...
Viszont.titeket változatlanul jó olvasgatni.

    

Lomha 8V 109760 2016. augusztus 7. 21:52   Válasz erre: 109758
Úgy legyen. Pirosat nem is láttam, arra hátra nem mentem el. A sör a másik irányban volt. :D
    

mati12 109759 2016. augusztus 7. 21:27   Válasz erre: 109754
Már akkor is nagyon fotogén voltam.... :-))
    

jobbkormanyos 109758 2016. augusztus 7. 21:22   Válasz erre: 109757
Majd jövõre összebeszélünk !
Hátul a sarokban a fûzfák alatt voltam a pirossal.
    

Lomha 8V 109757 2016. augusztus 7. 20:57   Válasz erre: 109753
Én voltam az egyik, fekete 4TX, kis plexivel, nem gyári tükrökkel. Tõlem nem messze állt egy ezüst, annak a gazdájával beszéltem pár szót, meg odajött egy másik kolléga is beszélgetni, neki olyan fekete volt mint az enyém.
    

lendvai 109756 2016. augusztus 7. 20:39   Válasz erre: 109751
Ha 4TX-ed van, akkor általában a karburátorban fúvókacsere, esetleg nagyobb áteresztõképességû mosható szûrõ. 900-nál injektortérkép átírása. Én nemrég raktam ki a mosható szûrõmet, gyári dob van, igaz van "intelligens" AFR tunerem, így gyakorlatilag bármikor felrakhatnék sportdobot, ez a jószág figyeli a dolgokat és utána hangolja magát. De szerintem a mosható szûrõt nem utcai gépekhez találták ki, jó, hogy nagyobb az áteresztõ képessége, de nekem macerás volt így visszatértem a sima papírszûrõhöz.
    

Robi70 109755 2016. augusztus 7. 20:27   Válasz erre: 109754
Én szeretek alsóbb rendû utakat is használni, mert ott látod igazán, hogy milyen környéken jársz. Nem csak a kirakat elõtt elmenni.
    

Fido71 109754 2016. augusztus 7. 19:42   Válasz erre: 109748
Mi 2 éve voltunk /vagy 3?/.
Akkor még jó volt az út...

Lehet, más úton mentünk, mert megnéztük még a csicsmányi-skanzent is.
    

jobbkormanyos 109753 2016. augusztus 7. 19:41  
Volt innen valaki Abaligeten a motoros banzájon, 3 TDM volt , de a gazdájukkal nem futottam össze.
    

Karex 109752 2016. augusztus 7. 18:12  
Kép
Tihany megtelt, de az utak is, fõleg a keleti oldalon hatalmas dugók.
Keszthely felé tûrhetõ forgalom.
Idõ gyönyörû.
    

zvtwinner 109751 2016. augusztus 7. 17:20   Válasz erre: 109746
Hello,

Nem csináltam semmi módosítást, elõtte még gyári kipufogóval átnézettem a motort, szelephézagok, karbiszinkron rendben volt. Milyen módosítást kellene csinálni szívóoldalon?

Javasolták a sportlégszûrõt is, amikor felrakták a kipufogót, de errõl eddig inkább szkeptikus véleményeket hallottam...
    

Robi70 109749 2016. augusztus 7. 16:00  
Mivel ketten mentünk, kipróbálhattuk az interkomot is. Megelégedéssel. 100-as tempónál (nyitott sisakkal) már nem teljesen érthetõ a beszéd, de addig jól mûxik (felnyitott sisakkal is).
Ha lezártam az álrészt, 110-120-ig rendben volt. Efölött nem beszélgetünk, hanem motorozunk!:)))
350 km-t mentünk, egész végig szólt a zene, vagy beszélgettünk. Otthon néztem, 30-50% között volt még az akku töltöttsége.
Úhhhogy, bevált!
    

Robi70 109748 2016. augusztus 7. 15:50  
Ma a régóta tervezett bajmóci várkastély látogatása volt a program. Szép hely, csak néha a szlovákok is költhetnének útfelújításra. A fõbb utak rendben vannak, de sok szép tájon, olyan xar utak visznek keresztül, hogy.....
Persze szuvenír a dobozba, az kell!
    

Karex 109747 2016. augusztus 7. 14:55  
Ismét jó a fagyi......
    

lendvai 109746 2016. augusztus 7. 13:19   Válasz erre: 109745
A szívó oldalt utána hangoltad? A szelepek elégése elõfordulhat akkor, ha csak a sportdobbal foglalkozik az ember, de azzal nem, hogy a szívó oldal érintetlenül hagyásával jól elbassza a gázdinamikát. De ahhoz elég nagy balhénak kell lennie ott benn. Ezért aztán bármennyire is tetszik nekem a sorkettes dübörgés maradok a gyári dobnál mert egy jól kivitelezett átalakítás árából sokat tudok motorozni. És az osztrák yard se zargat. :-)
    

lendvai 109744 2016. augusztus 7. 11:22   Válasz erre: 109743
Ez így van. :-) A Yamahát nem tudom még kimotorozni, mert gyakorlatlan vagyok, a gitár itt áll, de gyakorolnom kell, banda még nincs, az AC-DC-t ritkán látom élõben, a szamárlétra hiányos fokai valószínûleg közrejátszottak a két elfirkálásomban, a Supra meg elég húzós 20 éves létére, így arra gyûjteni kell. :-) A többi rendben van. :-)
    

kawa550 109743 2016. augusztus 7. 09:58   Válasz erre: 109741
Értem én! Akkó Laci bácsi szerint neked csak a yamahával, a rák end rollal, az acödöcövel, a szamárlétrával meg a suprával van bajod, mivel csak ezekrõl beszéltél. :)))))))))))))))
    

csanesz 109742 2016. augusztus 7. 09:43   Válasz erre: 109732
Sajna nekem nem volt lehetõségem végig járni, pedig a Simsonok nagyon bejöttek fiatalabb koromban.
Nekem csak a Malaguti Madison 150 ccm robogó, majd a Malaguti Madison 400 (gyárilag selejtes blokk) robogó volt elõzõleg.

- Érdekes, hogy többen is lecserélik a dobot a TáDéról, hogy szebb hangja legyen. Nekem a felújítás után nagyon jó hangja lett.
Nem cserélném le semmi pénzért... :)
A héten kicsit jobban megcsûrtem a szarvát, megy mint veszedelem!
    

lendvai 109741 2016. augusztus 7. 09:13   Válasz erre: 109739
Ahogy a megboldogult Bánhidy Laci bácsi mondta egyszer a kollégáknak: "Nem beszél az a szarásról, akinek rendben van az emésztése." :-)
Majd ha gond lesz akkor én is elkezdek beszélni róla. :-)
    

lendvai 109740 2016. augusztus 7. 09:11   Válasz erre: 109737
Hát ha a fantázia határai itt vannak, akkor igen. :-)
    

kawa550 109739 2016. augusztus 7. 08:51   Válasz erre: 109731
Õõõõõõõõõõõ.....Nem lehetne még 1 dolgot bevenni a yamaha meg rák end roll mellé? Csak addig amíg még megy.... :D
    

kawa550 109738 2016. augusztus 7. 08:37   Válasz erre: 109737
Te vigyázzá itten má lassan a trollkodással, mer' kezd kicsit sok lenni belõled! Minnyá jön hozzánk 2 kinemmonnyukos, ha így folytatod, megverem õket! :)))))))))))))
    

ELőző oldal
Felhokep

Tagok száma: 22119
5 622 Eddigi túrák
14 221 826 km
34071 Eddigi túra-résztvevők