csanesz | 109839 | 2016. augusztus 12. 09:31 | Válasz erre: 109828 |
Ha sértetlen a membránod felújíthatom neked. Kb 1 órás mûvelet. Tartaléknak jó lesz. Pusztán szívességbõl... |
Robi70 | 109838 | 2016. augusztus 12. 08:28 | Válasz erre: 109828 |
Az enyém is '97-es és ezt a membránt raktam bele pár éve. 2013-ban 6000 Ft volt darabja egy Szutyuki márka szervízben. ![]() |
aramo69 | 109837 | 2016. augusztus 12. 08:07 | Válasz erre: 109823 |
Szia, sziasztok! :) Küld el priviben a pontos típusát, és róla egy jó fotót. Szép napot mindenkinek. |
Kawakarika | 109836 | 2016. augusztus 11. 22:00 | Válasz erre: 109835 |
Valóban így van. Majd Tibi talán pontosít. |
Flenegen | 109835 | 2016. augusztus 11. 21:51 | Válasz erre: 109834 |
A suzukisból is 2 cikkszám volt, az egyik a98-ig a másik a 99-tõl gyártottakhoz volt jó. Talán Lendvai Tibi járt utána, hogy hogyan tovább... |
Banditx | 109833 | 2016. augusztus 11. 21:21 | Válasz erre: 109828 |
Szia! www.kedo.de Én innen rendeltem a kehelycsövet. 30 eur a posta, szóval megéri több dolgot vásárolni vagy többen összeállni. |
Hitmanus | 109832 | 2016. augusztus 11. 21:06 |
Üdv! Eladó egy teljesen új Givi gps, mobil tartó minden tartozékkal együtt. 4.3-4.5 colos kütyü fér bele. 10.000 ft ![]() ![]() ![]() |
Flenegen | 109831 | 2016. augusztus 11. 20:52 | Válasz erre: 109828 |
Majd jönnek a mindentudók, és megadják a suzukis cikkszámokat. Az enyémbe is az van, csak a céges gépemen vannak elmentve. 6500 ft volt úgyhogy jóval olcsóbban megúszható:)
|
pocak75 | 109830 | 2016. augusztus 11. 20:40 |
volt szó 4tx 900-asításról....elvileg megoldható http://www.hasznaltauto.hu/motor/yamaha/yamaha_tdm_850-10418657 |
gezasz | 109829 | 2016. augusztus 11. 20:38 |
Önindító felújítva!Legalábbis új szénkefék lettek, valamint a kommutátor felszabályozva. Hihetetlen, hogy mennyire el volt kopva a szénkefe, már a réz harisnya karistolta a kommutátort. Ja meg egy halom szénpor is volt az önindító ház alján. Akinek sok kilométeres motorja, érdemes erre is figyelmet fordítani, nehogy távol mindentõl ne induljon a gépezet.
|
Zsozso197 | 109828 | 2016. augusztus 11. 20:29 |
Sziasztok Esetleg tudtok segíteni TDM 850 4TX-hez 1997-es évjárathoz keresnék karburátor membránt de sajnos ezt találtam esetleg valaki más forrásból (olcsobb)megoldás érdekelne. Válaszotokat elõre is köszönöm https://citybike.hu/Karburatormembran-Yamaha-XTZ-TDM-FZR-TourMax Üdv Zsolt |
csanesz | 109825 | 2016. augusztus 11. 09:29 | Válasz erre: 109824 |
Win7 -et, Win10 -et nem vennék, de nagyon jó ára van! A 8.1 meg selejtes.... :) Marad az Ubuntu... :) |
furfarag | 109823 | 2016. augusztus 10. 21:14 |
Sziasztok.Tudnátok segíteni abban ,hogy van egy Boxer típusú motorriasztóm,és kéne egy bekötési rajz.Sajnos fekete az összes vezetéke.Amit a netten találtam rajzot azok nem egyértelmû. Hátha valakinek van infója róla.
|
tudike | 109822 | 2016. augusztus 10. 21:04 | Válasz erre: 109817 |
Golfütõt eddig csak az angol filmekben láttunk. :)) Azt a képet meg dugd el valami ládába a padláson! :)
|
punyessz | 109821 | 2016. augusztus 10. 16:51 |
Köszönöm,minden infó jól jön! Majd felhasználom magam ellen!! :)
|
kawa550 | 109820 | 2016. augusztus 10. 14:42 | Válasz erre: 109817 |
Aki a bábeltornyoscsavaros pályát kitalálta, azt agyon kéne baxni..... :-)))
|
sagipet | 109819 | 2016. augusztus 10. 13:04 | Válasz erre: 109806 |
Az indítórelé vékony vezetékeit kellene kimérni amikor éppen nem indul, hogy megkapja-e az áramot a gombnyomásra. Ha nem, akkor az indítógomb kontaktos, ha igen, akkor a relé. Vészhelyzetben be tudod indítani egy csavarhúzóval, ha összezárod a két hatosanyát egy kis villámlás kiséretében, de ez nem túl elegáns megoldás.
|
Robi70 | 109818 | 2016. augusztus 10. 11:30 | Válasz erre: 109817 |
Annyira sokoldalúak, hogy az már majdnem gömb!:)))
|
ati5995 | 109817 | 2016. augusztus 10. 09:30 |
lendvai | 109816 | 2016. augusztus 9. 21:18 | Válasz erre: 109806 |
Punyessz, még egy tipp: nekem anno nem motoron, hanem autón volt ugyanilyen hiba. Általában meleg, párás idõben ha például sorompónál vagy más helyen rövid ideig leállítottam, akkor a következõ indításnál elindult, majd azonnal leállt (injektoros autó, amíg volt nyomás az üzemanyagvezetékben addig járt a motor). Néhány perc várakozás után mintha mi se történt volna pöccre indult és vidáman ketyegett. Feltúrtam a netet és egy távoli galaxisban találtam egy komplett kis útmutatót a hiba elhárítására. Az ok a fõrelé volt (4TX-ben van indítórelé, az szokott kattogni, ha nincs elég szufla az akkuban.). Ennek a relének a forrasztása a hõtágulás és a forraszanyag ridegsége hatására körberepedezett és volt olyan állapot, amikor volt annyi légrés a repedésnél, hogy nem érintkezett. Ha a megfelelõ hõmérséklettartományban volt, akkor volt kontaktus, de volt egy tartomány, amikor nem. Kiszerelve a relét látszott is a lábaknál a hajszálvékony körbefutó vonal. Fogtam a pákát, megolvasztottam az ónt, összeolvadt a cucc és utána többé nem volt ilyen gondom. Ennek alapján vagy forrasztásokat néznék meg, például az indítórelé környékén, vagy laza csatlakozásokat. |
Karex | 109815 | 2016. augusztus 9. 20:19 | Válasz erre: 109761 |
Ha úgy alakul a hetem, én élnék a lehetõséggel...... meg ha az égiek is akarják. Ha tudok konkrét idõpontot, kereslek és egyeztetünk. |
csanesz | 109814 | 2016. augusztus 9. 20:08 | Válasz erre: 109807 |
Érdemes bontani azt a kapcsolót. Ne csak méricskéld, mert nem mindig hibázik. Tegnap egy áramkörön dolgoztam és volt benne 8 relé egymás mellett. A 4 -dik relé a 3 -dik bekapcsra nem kontaktált, de behúzott, majd pár bekapcsig jó volt és utána megint egyszer kihagy. Gyakori eset 14 éves vezérlõnél. Hõelosztót vezérel egy ipartelepen a drága... Motoron 3 éve az összes kapcsolót szétszedtem kontaktokat lecsiszoltam és szilikon zsírral kitömtem. Többet az életben nem kell hozzányúlni. És nem a szilikon nem szigetel, de nem is vezet. Kontaktus védelemre találták ki. És a mûanyag alkatrészek kenésére is nagyon jó, persze van nála jobb is. |
csanesz | 109813 | 2016. augusztus 9. 19:49 | Válasz erre: 109805 |
Shamen! Nemony ilyet me mekkcsinálom. Amúgy nem hülyeség. Az áramkör parányi és szerintem kalibrálható mert a hõérzékelõ is egy ellenállás és az áramkörben volt egy SMD ellenállás amire az érzékelõ volt kötve. Az oldalán ahol kivezettem az érzékelõt az egy nem beépített USB takaró fedele. Szal még a csatlakozás is meg volna. A kütyü burkolata meg cseppállóra megoldható. :) |
ikim2025 | 109811 | 2016. augusztus 9. 19:30 | Válasz erre: 109810 |
Nekem egyszer 900 on minden áram volt,de nem indított,csak ha kedve volt. Az ülés alatt van az indító rellé ,900 on a gumipántal lefogatott,na azt kivettem és a lábacskákat összébb nyomtam ,és máris indított,ahogy kell. |
punyessz | 109810 | 2016. augusztus 9. 19:15 |
Vagyis lehet át kellene vizsgálni a teljes elektronikát! Ez ijesztõbben hangzik! Mert nem éreztem szagot,vagy melegedést,de majd figyelem! De remélem valami egysserûbb gond lesz!
|
furfarag | 109809 | 2016. augusztus 9. 18:53 | Válasz erre: 109807 |
Szerintem meg kontakt hiba lesz.Ráadod megmelegszik kihûl és indul. Idõvel még rosszabb lesz.Nézd meg hogy mi melegszik,esetleg van e szaga vagy nincs e elszínezõdve a melegtõl. |
Shamen | 109807 | 2016. augusztus 9. 18:20 |
A jelenség arra utal, amit írtam. Én biztosan futnék egy kört abban, hogy maga a kapcsoló nem hibás-e? Lehet, hogy kívülrõl jónak látszik, de ki kell zárni, nincs-e szétesve valami benne. Nekem már volt kívülrõl gyönyörû kapcsolóban zárlat. De várjunk más véleményeket is. |
punyessz | 109806 | 2016. augusztus 9. 18:04 |
A gyorsleállítót is kapcsolgattam...meg igazából mindent,amit értem! :) Semmi kattogás,semmi hang,de világít,meg a mûszerfal is,mintha minden oké lenne! De semmi! Aztán kb 10 perc halálfagyás részemrõl,és pöccre indul,mehetek!
|
Shamen | 109805 | 2016. augusztus 9. 17:46 |
Csanesz! A hõfokmérõ jeladója az a henger külsõ hõmérsékletét méri, vagy a vízhõfok kapcsolójára kell rákötni?
|
Shamen | 109804 | 2016. augusztus 9. 17:43 |
A kezelési könyvében olvastam, hogy a visszajelzõ izzókat (vízhõfok, üzemanyagszint) úgy kell tesztelni, hogy bekapcsolod a gyorsleállítót, majd indítózol. Ekkor nem tekeri az indítómotort, csak a visszajelzõk világítanak. (Persze, csak ha jók.) Lehet, hogy a gyorsleállítónál lehet valami hiba.
|
sagipet | 109803 | 2016. augusztus 9. 17:35 |
Kattogást hallassz az ülés alól amikor nem indul a készülék?
|
punyessz | 109802 | 2016. augusztus 9. 16:55 |
Olyankor a szívem-lelkem odaadnám,hogy induljon,nem csak a testem!!! :D :D Gumitalpú cipõben akkor nem tudok motorozni? Vagy hogyan értsem?! :) |
Lomha 8V | 109801 | 2016. augusztus 9. 16:35 | Válasz erre: 109797 |
Nekem van benne valami immo, amit az olasz átkötözött, hogy bizonyos pontokon testet kell neki adni és csak akkor indul. Ha nem történik meg a testelés, akkor ugyanezt csinálja, amit a tiéd.
|
punyessz | 109800 | 2016. augusztus 9. 16:06 |
A kezelõkönyvben,és a googlen sem találtam ilyen hibaüzenetet!
|
punyessz | 109799 | 2016. augusztus 9. 16:04 |
Valóban hasonlóan csinálja,mint amikor kint a sztender,de nem,hacsak nem kontaktos az érintkezõje!! Azt meg is tettem,hogy "határozottan ki,és visszacsaptam" a sztendert,nem e az!
|
csanesz | 109798 | 2016. augusztus 9. 15:56 | Válasz erre: 109797 |
A riasztó is lehet, de az oldal sztendered kapcsolója is lehet.
|
punyessz | 109797 | 2016. augusztus 9. 15:46 |
Sziasztok! Egy kis segítséget kérnék! Nincs kizárva,hogy én vagyok a gyík,de mér van,hogy mikor indítanám a 4tx-et,világít a hõfoklámpa,meg az üzemanyagszint jelzõlámpa,de semmi nem történik,akármit csinálok! Aztán kb 10 perc mulva indul,és gondnak nincs nyoma! Riasztó is van benne,az kavarna? Ez nekem riasztó! Elõre köszi,ha válaszoltok! :) |
jobbkormanyos | 109796 | 2016. augusztus 9. 13:19 | Válasz erre: 109795 |
Az ecu-ba bemenõ kábelkötegrõl, de már nem emlékszem melyik vezeték a 40 közül. Próbálgattamtam, amelyiken gyújtáskulcs elfordításakor lett fesz.
|
fazakas66 | 109795 | 2016. augusztus 9. 11:58 |
Hali 900 asok! Ha már valaki barkácsolt a gépen elektronyosat megmondaná nekem honnan vehetek egyszerûen kapcsolt pozitívat hogy ne keljen gányolnom. Gps és kieg lámpa lenne relézve. üdv. István |
csanesz | 109794 | 2016. augusztus 9. 09:51 |
csanesz | 109793 | 2016. augusztus 9. 09:44 |
csanesz | 109792 | 2016. augusztus 9. 00:20 | Válasz erre: 109786 |
A hímzés mentén beázik. Jobb ha sértetlen...
|
Bimmer1 | 109790 | 2016. augusztus 8. 22:31 | Válasz erre: 109789 |
Na kezdõdik nálam is a duplázás!! Pedig nem is okostelefon :( |
Bimmer1 | 109789 | 2016. augusztus 8. 22:26 | Válasz erre: 109767 |
Sajnos nem vagyok elég ügyes ilyesmi gyártásához. Láttam már másnál is ilyet, meg a 7000-es ár miatt gondoltam hogy lehet készen kapni... Lementem a képeket és az alapján körbe kérdezek... köszi |
Fido71 | 109787 | 2016. augusztus 8. 22:21 | Válasz erre: 109784 |
Igazából nem a vonal tetszik, hanem a film miatt egy nagyon szerethetõ kis rosszcsontnak tartom.
|
furfarag | 109786 | 2016. augusztus 8. 21:48 | Válasz erre: 109783 |
Azt kell mondjam,hogy nem rossz.Egy TDM felirat hímezve még megjárta volna :-))
|
sandryder | 109785 | 2016. augusztus 8. 21:46 |
Stét! Nemrég egy fórumtárs érdeklõdöt a tracer 700 -rõl, és íme egy teszt róla. http://onroad.hu/2016/08/07/yamaha-tracer-700-teszt/ |
tudike | 109784 | 2016. augusztus 8. 21:31 | Válasz erre: 109781 |
Van akinek a francia, nekünk ez a brit-skót-belga vonal jön be. ;)
|
csanesz | 109783 | 2016. augusztus 8. 21:27 |
És még pár szögbõl. Nekem fontos volt, hogy maradjon a gyári forma. És 14 000 erõs magyar forint volt 12 000 helyett, mert a pinapadot is meg kellett emelnie. ![]() ![]() ![]() |
tudike | 109780 | 2016. augusztus 8. 20:49 | Válasz erre: 109763 |
Tudod melyik alfajta? Nekünk sajnos a maradék kettõ is igen öregecske, ha kutya nélkül maradunk, mindenképpen belga juhász lesz majd egyszer a következõ. Tervueren.
|
Fido71 | 109777 | 2016. augusztus 8. 18:42 | Válasz erre: 109762 |
A Burgmanéknál a hátsó sárvédõ alján /vagy valahol hátul/ volt feltéve ilyen OBI-ban kapható ezüst-szerû betûkbõl a nick név. Utasé is! |
csanesz | 109775 | 2016. augusztus 8. 15:56 | Válasz erre: 109772 |
Akkor a tokodi kárpitos srác hozta a minõséget! :))) Én sem csalódtam benne... :))) Én 2 óra gurulás után mozdultam meg elõször az ülésen. Azokkal a paraméterekkel csinálta, amit egyszer ajánlottál nekem. |
Banditx | 109774 | 2016. augusztus 8. 15:46 |
Nekem egy pár hete volt a csúcs "kirándulás" eddig. 1000 km 16 óra alatt, utassal, 3 dobozzal, hidegben, nagyrészt éjszaka ... A motor bírta, nekünk 3 nap kellett kipihenni. :)
|
furfarag | 109773 | 2016. augusztus 8. 14:40 | Válasz erre: 109772 |
Nem egyszerre volt.Reggel fél hatkor indulás Zalaegerszeg,az M7-en szarrá áztunk,Egerszegen szárítkozás,és irány a sógorok. Anna hegyi kilátó és társai. Vissza Egerszegre,aztán este 6 óra fele irány Pest.Szóval volt ideje pihenni az ülõgumóimnak:-))) |
Robi70 | 109772 | 2016. augusztus 8. 14:23 | Válasz erre: 109771 |
Akkó kemény vagy, mint Tarzan sarka!:) Én az átépített és így a gyári ülésnél jóval kényelmesebb nyeregben is fészkelõdhetnékem volt 750km-nél.
|
furfarag | 109771 | 2016. augusztus 8. 13:08 |
Sziasztok.Szombaton mentem egy 750km-es karikát. Nem mondom,hogy nem fáradtam el,de nem a motortól.Nem gondoltam, hogy a 4tx nek a gyári ülése kellemes lesz.Eddig más motorokon 3-400 km után feladtam.A TDM új dimenziókat nyitott meg elõttem:-)) |
varajani | 109770 | 2016. augusztus 8. 11:58 | Válasz erre: 109769 |
https://www.louis.de/artikel/liftstick-aufbockgeraet-neongelb/10003338?list=183486878&filter_article_number=10003338 Ilyet rendelhetsz Alexnél. |
Bimmer1 | 109769 | 2016. augusztus 8. 11:53 | Válasz erre: 109767 |
Sajnos nem vagyok elég ügyes ilyesmi gyártásához. Láttam már másnál is ilyet, meg a 7000-es ár miatt gondoltam hogy lehet készen kapni... Lementem a képeket és az alapján körbe kérdezek... köszi |
varajani | 109767 | 2016. augusztus 8. 11:04 | Válasz erre: 109766 |
Ahogy a csavar végét elkalapálták, ez valami kisipari dolog lehet:-) Csinálj te is magadnak:-))) Szegeden fordulj bizalommal Alexhez! Mindenféle motoros felszerelést árul, beszerez alkatrészt, mindent ami kell. |
Bimmer1 | 109766 | 2016. augusztus 8. 10:52 | Válasz erre: 109674 |
Szia! Hol lehet ilyet venni? Link-et tudnátok adni? Vagy konkrét bolt Szegeden vagy annak környékén? Köszi |
Lomha 8V | 109765 | 2016. augusztus 8. 06:40 | Válasz erre: 109758 |
Úgy legyen. Pirosat nem is láttam, arra hátra nem mentem el. A sör a másik irányban volt. :D
|
scopy | 109764 | 2016. augusztus 8. 04:54 |
Na! Sikerült! :-) 1/ este palackozott söröcském 2/ az utánpótlás 1.0 kutyusommal (mert róla még nem láttatok képet ... Nem! Õ nem egy csotvadt ocsmány németjuhász kutya, hanem egy nagyon szép növendék- jelenleg izomtalan, nyakigláb- belga juhász kutya! Aki tudta e-nélkül is, attól bocsi! |
scopy | 109762 | 2016. augusztus 8. 04:43 | Válasz erre: 109753 |
Elgondolkodhatna a társaság, hogy egy bizonyos nem túl jól látható helyen a motoron egységesen jelezhetõ lenne a user. Legalábbis a nicknév, bátrabb esetben +a telefonszám. Valami kis matricára gondolok. ...meg persze a p.nára, de ez most nem lényeg. Vigyázzatok magatokra! |
scopy | 109761 | 2016. augusztus 8. 04:34 |
Szevasztok komáim! Ma megyünk kocsival Balatongyörökre a nyaralóba. Egy hétig leszünk, akinek kedve lesz vagy esetleg arra jár szívesen látjuk. +36703310737 ... ha valakinek nem lenne meg. A kevés írkálásért nem magyarázkodom de azért sajnálom... Viszont.titeket változatlanul jó olvasgatni. |
Lomha 8V | 109760 | 2016. augusztus 7. 21:52 | Válasz erre: 109758 |
Úgy legyen. Pirosat nem is láttam, arra hátra nem mentem el. A sör a másik irányban volt. :D
|
mati12 | 109759 | 2016. augusztus 7. 21:27 | Válasz erre: 109754 |
Már akkor is nagyon fotogén voltam.... :-))
|
jobbkormanyos | 109758 | 2016. augusztus 7. 21:22 | Válasz erre: 109757 |
Majd jövõre összebeszélünk ! Hátul a sarokban a fûzfák alatt voltam a pirossal. |
Lomha 8V | 109757 | 2016. augusztus 7. 20:57 | Válasz erre: 109753 |
Én voltam az egyik, fekete 4TX, kis plexivel, nem gyári tükrökkel. Tõlem nem messze állt egy ezüst, annak a gazdájával beszéltem pár szót, meg odajött egy másik kolléga is beszélgetni, neki olyan fekete volt mint az enyém.
|
lendvai | 109756 | 2016. augusztus 7. 20:39 | Válasz erre: 109751 |
Ha 4TX-ed van, akkor általában a karburátorban fúvókacsere, esetleg nagyobb áteresztõképességû mosható szûrõ. 900-nál injektortérkép átírása. Én nemrég raktam ki a mosható szûrõmet, gyári dob van, igaz van "intelligens" AFR tunerem, így gyakorlatilag bármikor felrakhatnék sportdobot, ez a jószág figyeli a dolgokat és utána hangolja magát. De szerintem a mosható szûrõt nem utcai gépekhez találták ki, jó, hogy nagyobb az áteresztõ képessége, de nekem macerás volt így visszatértem a sima papírszûrõhöz.
|
Robi70 | 109755 | 2016. augusztus 7. 20:27 | Válasz erre: 109754 |
Én szeretek alsóbb rendû utakat is használni, mert ott látod igazán, hogy milyen környéken jársz. Nem csak a kirakat elõtt elmenni.
|
Fido71 | 109754 | 2016. augusztus 7. 19:42 | Válasz erre: 109748 |
Mi 2 éve voltunk /vagy 3?/. Akkor még jó volt az út... Lehet, más úton mentünk, mert megnéztük még a csicsmányi-skanzent is. ![]() ![]() |
jobbkormanyos | 109753 | 2016. augusztus 7. 19:41 |
Volt innen valaki Abaligeten a motoros banzájon, 3 TDM volt , de a gazdájukkal nem futottam össze.
|
Karex | 109752 | 2016. augusztus 7. 18:12 |
Kép Tihany megtelt, de az utak is, fõleg a keleti oldalon hatalmas dugók. Keszthely felé tûrhetõ forgalom. Idõ gyönyörû. ![]() |
zvtwinner | 109751 | 2016. augusztus 7. 17:20 | Válasz erre: 109746 |
Hello, Nem csináltam semmi módosítást, elõtte még gyári kipufogóval átnézettem a motort, szelephézagok, karbiszinkron rendben volt. Milyen módosítást kellene csinálni szívóoldalon? Javasolták a sportlégszûrõt is, amikor felrakták a kipufogót, de errõl eddig inkább szkeptikus véleményeket hallottam... |
Robi70 | 109749 | 2016. augusztus 7. 16:00 |
Mivel ketten mentünk, kipróbálhattuk az interkomot is. Megelégedéssel. 100-as tempónál (nyitott sisakkal) már nem teljesen érthetõ a beszéd, de addig jól mûxik (felnyitott sisakkal is). Ha lezártam az álrészt, 110-120-ig rendben volt. Efölött nem beszélgetünk, hanem motorozunk!:))) 350 km-t mentünk, egész végig szólt a zene, vagy beszélgettünk. Otthon néztem, 30-50% között volt még az akku töltöttsége. Úhhhogy, bevált! |
Robi70 | 109748 | 2016. augusztus 7. 15:50 |
lendvai | 109746 | 2016. augusztus 7. 13:19 | Válasz erre: 109745 |
A szívó oldalt utána hangoltad? A szelepek elégése elõfordulhat akkor, ha csak a sportdobbal foglalkozik az ember, de azzal nem, hogy a szívó oldal érintetlenül hagyásával jól elbassza a gázdinamikát. De ahhoz elég nagy balhénak kell lennie ott benn. Ezért aztán bármennyire is tetszik nekem a sorkettes dübörgés maradok a gyári dobnál mert egy jól kivitelezett átalakítás árából sokat tudok motorozni. És az osztrák yard se zargat. :-)
|
lendvai | 109744 | 2016. augusztus 7. 11:22 | Válasz erre: 109743 |
Ez így van. :-) A Yamahát nem tudom még kimotorozni, mert gyakorlatlan vagyok, a gitár itt áll, de gyakorolnom kell, banda még nincs, az AC-DC-t ritkán látom élõben, a szamárlétra hiányos fokai valószínûleg közrejátszottak a két elfirkálásomban, a Supra meg elég húzós 20 éves létére, így arra gyûjteni kell. :-) A többi rendben van. :-)
|
kawa550 | 109743 | 2016. augusztus 7. 09:58 | Válasz erre: 109741 |
Értem én! Akkó Laci bácsi szerint neked csak a yamahával, a rák end rollal, az acödöcövel, a szamárlétrával meg a suprával van bajod, mivel csak ezekrõl beszéltél. :)))))))))))))))
|
csanesz | 109742 | 2016. augusztus 7. 09:43 | Válasz erre: 109732 |
Sajna nekem nem volt lehetõségem végig járni, pedig a Simsonok nagyon bejöttek fiatalabb koromban. Nekem csak a Malaguti Madison 150 ccm robogó, majd a Malaguti Madison 400 (gyárilag selejtes blokk) robogó volt elõzõleg. - Érdekes, hogy többen is lecserélik a dobot a TáDéról, hogy szebb hangja legyen. Nekem a felújítás után nagyon jó hangja lett. Nem cserélném le semmi pénzért... :) A héten kicsit jobban megcsûrtem a szarvát, megy mint veszedelem! |
lendvai | 109741 | 2016. augusztus 7. 09:13 | Válasz erre: 109739 |
Ahogy a megboldogult Bánhidy Laci bácsi mondta egyszer a kollégáknak: "Nem beszél az a szarásról, akinek rendben van az emésztése." :-) Majd ha gond lesz akkor én is elkezdek beszélni róla. :-) |
lendvai | 109740 | 2016. augusztus 7. 09:11 | Válasz erre: 109737 |
Hát ha a fantázia határai itt vannak, akkor igen. :-)
|
kawa550 | 109739 | 2016. augusztus 7. 08:51 | Válasz erre: 109731 |
Õõõõõõõõõõõ.....Nem lehetne még 1 dolgot bevenni a yamaha meg rák end roll mellé? Csak addig amíg még megy.... :D
|
kawa550 | 109738 | 2016. augusztus 7. 08:37 | Válasz erre: 109737 |
Te vigyázzá itten má lassan a trollkodással, mer' kezd kicsit sok lenni belõled! Minnyá jön hozzánk 2 kinemmonnyukos, ha így folytatod, megverem õket! :)))))))))))))
|