Karex | 109935 | 2016. augusztus 18. 20:36 |
Most fekete a kipuf vége normál közlekedésnél, ami egy kis markolat tekergetés hatására barnulni kezd.
|
Karex | 109933 | 2016. augusztus 18. 20:35 |
Nem a fogyasztást sokallom, hanem a motor viselkedése tetszett jobban korábban.
|
Karex | 109932 | 2016. augusztus 18. 20:34 |
Gondolom van valami zármechanizmusa, de nem próbálkoztam tovább.
|
Karex | 109931 | 2016. augusztus 18. 20:33 |
Nem bontottam atomjaira a karbim, és óvatos húzogatásra nem mozdult, amit jól is tett.
|
Flenegen | 109922 | 2016. augusztus 18. 10:23 |
Méret stimmel! Elsõ garnitúra nekem Conti RoadAttack volt, jó gumi de 10 ezer környékén elfogyott. Most Bridgestone BT023 van fent, szeretem csak ajánlani tudom. Rendelni az R17-tõl rendeltem, ajánlani tudom Õket. |
Robi70 | 109921 | 2016. augusztus 18. 07:41 | Válasz erre: 109918 |
A méret stimmel. Itt nézd meg http://revolutionmotor.motorrad-info.eu/ Többször rendeltem tõle és rendben van. Az euróban megadott árakat MNB középárf.+ 2Ft-tal számold.
|
Karex | 109920 | 2016. augusztus 18. 00:34 | Válasz erre: 109918 |
Megfelelõ méretû új gumival nem lõsz mellé, nem igazán van panasz egyik alkalmas darabra sem. Csak néha a selejtes gyártás eredményez csodákat. |
Tomchy | 109919 | 2016. augusztus 17. 22:58 | Válasz erre: 109918 |
Szia! Jól írta a Motorrevü, 110/80/18 és 150/70/18 a gyári abroncsmérete a 4tx-nek. Nekem ilyen méretben van fen Conti RoadAttack2. |
skobik | 109918 | 2016. augusztus 17. 22:32 |
Sziasztok! 4tx-en mi a gyári gumiméret? A motorrevüben 110/80 r18 és 150/70 r17 van. Én a vasat 120/70 zr 18 és 160/60 zr 17 Metzeler roadtec z6-tal vettem. Nektek mi van fönt? Milyet típust érdemes venni? Melyik méretet válasszam? Tudtok valami olcsóbb helyet ajánlani? Köszönöm elõre is a válaszokat! |
Yoshimura | 109917 | 2016. augusztus 17. 21:36 | Válasz erre: 109914 |
Elvitték kb. 2 órája, mármint a motoromat...
|
Karex | 109916 | 2016. augusztus 17. 20:57 | Válasz erre: 109912 |
Beépítve, de a felsõ telóbefogót fellazítva.....
|
SzVZoli | 109915 | 2016. augusztus 17. 20:16 |
Sziasztok ! Keressetek rá a google-n az Ellendugatyús motorok kifejezésre ,sírni fogtok olyan technikai csodákat rejt ! Egyébként nekem is van egy 1.5 ccm es ellendugatyús 2ütemû dieselem ami eredetileg éterrel üzemel ,de a kor kritériumainak megfelelõ nitrometánnal is megy |
Hr.Geiger | 109914 | 2016. augusztus 17. 18:39 |
Nem kell senkinek sem egy 4TX gyári ülés, ami jó alap egy komfortosításhoz? |
varajani | 109913 | 2016. augusztus 17. 12:13 | Válasz erre: 109906 |
"ott az égéstér volt egy külön darab a hengerfejben" Az üa. kompresziótûrését így mérik ma is. Másik neve:Kopogásvizsgálat |
sagipet | 109912 | 2016. augusztus 17. 09:17 |
Ha javítottál már elsõ teleszkópot, akkor ez is menni fog. Nem kell hozzá spec szerszám, max a szimering beütéshez. A lényeg hogy a krómszárra és az új szimeringre nagyon vigyázz mert könnyen sérülnek! Ja és a felsõ záródugót még beépített állapotban lazítsd meg, ne satuban!
|
D.Zoli | 109911 | 2016. augusztus 17. 07:28 |
Sziasztok! 4TX elsõ villájában cseréltetek már saját kezûleg szimeringet? Kell hozzá valami speciális szerszám? Két leírást találtam hozzá, az egyik ír valami "T-handle" kulcsot, a másik nem. Nem állítható feszességû teleszkópot már szereltem, elõfeszítettet még nem. |
Karex | 109910 | 2016. augusztus 16. 23:32 | Válasz erre: 109909 |
Gumi gumi nem? Vagy az esikszét már ûrtehnikás felfüggesztéses futómûvel rendelkezik? : D Ma délután mikor ránéztem a fórumra, mondom estére 110 lesz. Nem igyekszel szakács! Nem lett. Óttópályán tök jó a pr 3, egy kanyarban sem csúszott meg! :D |
kawa550 | 109909 | 2016. augusztus 16. 22:14 | Válasz erre: 109908 |
Hoppácska! Értem mán, az alsó karnak a tengelye excenteres! :))))) Danke! Infiniti még nincs, csak egy nissan, és sajna úgy néz ki, annak is kilyukadt ma a hûtõje..... Tegnap meg az esixét hátsógumija lyukadt ki egy facsavartól. Megkukacoltam a motorgumi javítókészlettel. Únnézki, erre is gyó! :))))))))) |
Hr.Geiger | 109908 | 2016. augusztus 16. 22:07 | Válasz erre: 109906 |
Mivel Te vagy az egyetlen általam ismert szakács, aki kiválóan bánik a racsnis kulcsokkal is, ezért nem szeretném, ha nem látnád át és értenéd meg ennek megoldásnak a mûködési elvét! :-) http://www.hotrod.com/articles/video-infinitis-variable-compression-engine-reshapes-internal-combustion-engine-know/ Ki tuggya, hátha eccer lesz Pókházán egy Infiniti az udvarban... :)) |
Flenegen | 109907 | 2016. augusztus 16. 21:57 | Válasz erre: 109906 |
Tilajdonképp a lökethossz amit változik, s ha jól értelmezem nem a fõtengelyre van kötve direktbe.
|
kawa550 | 109906 | 2016. augusztus 16. 21:12 | Válasz erre: 109905 |
Azt látom backi, de annak a közdarabnak is forognia kell a fõtengellyel együtt, különben hogy a faxomba hajtaná? De hogy tud az forogni ha 2 oldalról 2 külön hajtókar csatlakozik hozzá? Mellesleg a hajtókar hossza nem változik,csak a bekötési pontja mozdul el lefele, így vele együtt a dugattyú felsõholtpont is lejjebb kerül, így csökken a kompresszió, de hogy anyámba? 2t-n volt próbálkozás ilyesmivel, de ott az égéstér volt egy külön darab a hengerfejben és azt tologatták fel-le, nem nagy sikerrel.
|
Karex | 109905 | 2016. augusztus 16. 19:04 | Válasz erre: 109901 |
Úgy nézd, hogy a hajtókar nem közvetlenül csatlakozik a fõtengelyre, hanem egy közdarabbal, amit forgatva változik a hajtókar hossza. Nem tudom, biztos okos embörök találták ezt ki, de úgy gondolom nem véletlenül vannak gondosan megmunkált igen jó anyagból a hajtókarok. Ebbe meg belekókányolnak még egy csuklót, és ez mellé még egy kis hajtókart, aminek elég nagy terhelése lehet. Biztos mûködik egy darabig....... |
Karex | 109904 | 2016. augusztus 16. 18:57 | Válasz erre: 109902 |
Nem értem miért nem ezzel jársz. Tök jól áll. :D No, eredményes volt a karbi takarításom. Átlag á-ból b-be 5-5.5L, otópálya 6L, Nõtt a gázreakció, vagyis a rántás terhelésváltáskor, mert hogy eddig alig volt. Vagyis a lerakódás, kosz néha jótékony hatású....... Alkalom adtán belenézek ismét, hogy lehet ezt lejjebb csavarni. |
Fido71 | 109903 | 2016. augusztus 16. 17:16 | Válasz erre: 109902 |
Mert nem eszel rendesen /a padló meg korhadt volt a satupadban/... :)))
|
kawa550 | 109902 | 2016. augusztus 16. 16:56 | Válasz erre: 109900 |
kawa550 | 109901 | 2016. augusztus 16. 16:53 |
Aki abból a szerkezeti rajzból egy szót is ért, az magyarázza már el nekem is érthetõen...... http://totalcar.hu/magazin/hirek/2016/08/15/a_nissane_lehet_az_elso_valtozo_suritesu_motor/ Eltolják a fõtengelyt vagy hogy a bánatba? Meg mijja tököm az a multilink a fõtengely körül? |
Banditx | 109900 | 2016. augusztus 16. 14:48 | Válasz erre: 109899 |
Kibírja, csak elhajlik, mint a sz@r... :D Még a 28,6-os is, ami merevítõ nélküli. |
csanesz | 109899 | 2016. augusztus 16. 12:00 | Válasz erre: 109898 |
Igen mondta a szerelõ is és, hogy 10 000 körüli teljesen jó ide. Meg az én vezetési stílusom sem olyan, hogy szükség lenne komolyabb márkára. Csak az a kérdés, ha netalán eldõlnék csak kibírja? |
Banditx | 109898 | 2016. augusztus 16. 06:10 | Válasz erre: 109894 |
Szia! Én az enduró krosszra sok kormányt megpróbáltam, de ezek nem annyira márkásak nagyon hamar lekerültek róla. Az erdõben azért eldobáljuk, pillanatok alatt elhajlott a pazzaz is. Ami bevált, az csak a renthal. Itt talán annyira nem szempont, amit tapasztaltam, de hátha mégis... |
Traktoros | 109897 | 2016. augusztus 16. 03:59 | Válasz erre: 109896 |
Szia! Köszönöm, Valamilyet vennem kell mert az enyém nagyon el van már kopva. Ennek meg nagyon tetszik a kinézete....
|
Kilos | 109896 | 2016. augusztus 16. 01:42 | Válasz erre: 109866 |
Sziasztok! Traktoros, én 3.éve használom ezeket a karokat, semmi problémám nem volt vele. E-bay-rõl rendeltem. |
sandryder | 109895 | 2016. augusztus 15. 22:15 |
Stét! Jómagam is tettem egy nagy 4 napos Székelyföldi karikát, napi 10 órát nyeregben ülve(tankolás+ebéd+helyszínek megtekintése és fotózása) és 1784 km lett a vége(~75 lityi benzint tankoltam).Ebbõl 2 napot szakadó esõben motoroztam a túratársaimmal, de a látványért és a szerpentinekért megérte. A Misi PR4 is csúszásmentesen teljesített, nem beszélve a gumi kopáskép egyenletessé válásáról, mert ugyebár alföldi gyerek lévén ezt nem egyszerû elérni. |
csanesz | 109894 | 2016. augusztus 15. 21:23 | Válasz erre: 109891 |
Igyen néz ki: http://www.pazzaz.com/pazzaz_motor/motox_left_p002.html 11 000 - 12 000 Ft körül vesztegetik. És természetesen kék színben lesz. |
Banditx | 109893 | 2016. augusztus 15. 21:07 |
Még mindig eladó: http://www.hasznaltauto.hu/motor/yamaha/yamaha_tdm_850-10450618 |
sjanek | 109892 | 2016. augusztus 15. 20:28 |
Köszi a hozzászólásokat a fékcsõ ügyében, mivel látható problémája nincs, egyenlõre marad.
|
Karex | 109891 | 2016. augusztus 15. 19:40 | Válasz erre: 109890 |
Kép nincs? Béna vagyok guglin, meg nem is a barátom..... Sose jön hozzám. |
csanesz | 109889 | 2016. augusztus 15. 09:16 |
Bár mi ezt használni nem tudjuk, de azért érdekes: http://autotechnika.hu/uploads/files/archiv/2006/06/44-46.pdf Hasonlóban korábban már agyaltam, de én az infra ledben gondolkodtam. Mint az infrás tintaszint érzékelõ az egyes nyomtatóknál. |
esSO | 109888 | 2016. augusztus 15. 08:22 |
Sziasztok! Köszönöm a hozzászólásokat, tanácsokat! Sikerült a berohadt csavarokat WD40-es fújkálás után megmozdítani. Finom oda-vissza történõ járatás után kijött mindkettõ. |
Föni | 109887 | 2016. augusztus 15. 06:47 |
Sziasztok! Egy jó hírt kell veletek megosztanom: Mátraháza elõtt kaptam egy defektet. Közel se távol nem volt segítség. Kis idõ elteltével (véletlen) egy Magyar Autóklub "sárga angyala" megállt és egy klubtagságért (éves) meg is oldotta a problémámat. Tudtátok, hogy nem csak szgk.-ra szólnak ezek? Csak javasolni tudom nektek is! Üdv. |
lendvai | 109885 | 2016. augusztus 14. 21:55 | Válasz erre: 109879 |
Persze. Csere a legegyszerûbb megoldás, egyben a legköltségesebb is. 4KM-24500-10 a csap szett becsületes neve Yamaháéknál. Lehet próbálkozni ilyen-olyan fillérbaszós tömítéscserékkel is, de ha szétszedi, akkor én gyárit rendelnék bele. 3AJ-24534-00 a kódja.
|
Kawakarika | 109883 | 2016. augusztus 14. 20:07 | Válasz erre: 109881 |
Mi szombaton éppen arra leszünk átutazóban.
|
gezasz | 109882 | 2016. augusztus 14. 19:58 | Válasz erre: 109881 |
Szia! Igény lenne rá de csak vasárnap lenne nekem jó
|
Robi70 | 109881 | 2016. augusztus 14. 19:31 | Válasz erre: 109877 |
Szombaton esõ mentes idõt jósolnak a meteomókusok. Összehozhatnánk 1 mini TDM találkozót. Gyöngyösi találkozóponttal. Mátrázhatnékom van. Hátha útba ejthetjük azt a repteret is!:) Van igény rá? |
nferro | 109880 | 2016. augusztus 14. 19:02 |
Sziasztok! Ma láttam egy 4TX-et Tokajban, délután talán 2 körül a kézmûves fagyizónál. Innen volt valaki? Volt még vele 2-3 másik motor is. |
calypso | 109879 | 2016. augusztus 14. 18:03 |
Kedves Motoros társak! A barátomnak a tankban lévõ benzincsap elkezdet csepegni. Ti már biztos találkoztatok vele valami megoldást tudtok ? Elöre is köszönöm a választ. ( mind ez álló helyzetben) |
lendvai | 109878 | 2016. augusztus 14. 15:49 | Válasz erre: 109870 |
Hasonlót nem is szabad venni.:-) Ezek alumíniumszerû cuccból mart dolgok, én korábban raktam fel róla képet, ha nincs valami brutál anyaghiba belül akkor kizárt, hogy a kéz erejével el lehessen törni. Nekem legalábbis még nem sikerült. De nekem köztudottan hitvány fizikumom van, a motort se tudtam néha megtartani.:-)
|
lendvai | 109877 | 2016. augusztus 14. 15:44 | Válasz erre: 109876 |
Most, hogy mondjátok én is jártam már arra néhányszor.:-)
|
kawa550 | 109876 | 2016. augusztus 14. 14:49 | Válasz erre: 109875 |
Ja, ismerem azt a repteret, mohabá is ott rögzített a múltkor 192-õt tehénkének....:))))))
|
Robi70 | 109875 | 2016. augusztus 14. 14:03 | Válasz erre: 109872 |
Selmecbányán voltunk. Csak hazafelé találtunk 1 lezárt repteret. :) A felszálló pályán bohóckodtunk kicsit.:))) |
aramo69 | 109874 | 2016. augusztus 14. 13:53 | Válasz erre: 109867 |
Még 160-170 nél is figyeltem rátok NAGYON! Jöttetek ti is. :))))) Ha lemaradás lett volna, biztos vissza veszek... Még egyszer nagyon köszönöm nektek! :)
|
aramo69 | 109873 | 2016. augusztus 14. 13:46 | Válasz erre: 109862 |
Én is köszönöm Roby a remek összehangolt kellemes gurulást. Vagy is mindenkinek. Kellemes volt veletek. Jó kis társaság volt!!! :))) Szép napot mindenkinek! :) |
kawa550 | 109872 | 2016. augusztus 14. 13:37 | Válasz erre: 109871 |
Oszt még én vok a zállat?! Há' merre túráztatok, a dajcse ótóbánon?:))))))))
|
Robi70 | 109871 | 2016. augusztus 14. 12:33 | Válasz erre: 109867 |
Az jó menet volt! Meglepõen jól tolerálták az autósok a 140-150-es tempónkat. Sokan lehúzódtak. Annak külön örültem, hogy neked is elgurult a gyógyszered!:)
|
Fido71 | 109870 | 2016. augusztus 14. 12:08 | Válasz erre: 109866 |
Kollégám valami hasonlót vett, 'oszt a kuplungkar 1 hónap után behúzáskor eltörött. Örült neki, hogy nem a fékkar olyankor, amikor éppen igen nagy szüksége lett volna rá... Óvatosan ezekkel a biliacélból kovácsolt dolgokkal!!! |
Traktoros | 109869 | 2016. augusztus 14. 11:09 | Válasz erre: 109868 |
Én sem sokallom az árát, csak sosem lehet tudni. Nem akarok én sem felborulni, de ha már veszek, akkor gondoltam nem a fixet veszem. Köszönöm a véleményed!
|
lendvai | 109868 | 2016. augusztus 14. 10:27 | Válasz erre: 109866 |
Nekem a fix verzió van, elégedett vagyok vele. Ennél olcsóbban nem igazán tudom mit szeretnél, nekem is nagyjából ennyi volt az E-bay-rõl, szerintem nevetségesen alacsony ár ahhoz képest, amilyen minõséget küldtek. A behajló verziónak én nem láttam értelmét, nem szeretek elesni a géppel. :-) A fixen van kikönnyítés, így nem tõbõl törik, ha baj van, utána használható marad.
|
sagipet | 109867 | 2016. augusztus 14. 09:47 |
Mi is hazaértünk a Robi 70 túráról még tegnap! :) Köszönjük a résztvevõknek, és a szervezõnek, nagyon jól éreztük magunkat! Minden pont jó volt! Az útvonal, az idõjárás, a csapat, az idõbeosztás, minden klappolt! Nekünk 584 km lett a vége, de érdekes módon csak éppen kellemesen fáradtunk el. A végén volt egy kis hajrá az M2-õn amikor Aramonak elgurult a gyógyszer :), de mikor lendületbe jöttünk folytattuk is ezt a vágtát, egészen hazáig. Volt is egy pár autós versenyzõ jelölt, akik meg akarták mutatni 10milliós csodáikkal hogy nagyon pengék, de sajnos kudarcba fulladtak a mutatványaikkal.:( A fogyasztást nem mértem, de sajnos meg kell vennem a gyári TPS "99- szenzort, mert 140-tõl 160-ig bedadog egy kicsit a készülék.
|
Traktoros | 109866 | 2016. augusztus 14. 08:19 |
Sziasztok! 2003 900-ra kellene nekem. Van itt valakinek ilyen, mi a tapasztalat róla? Estleg ha valaki olcsóbban látta volna valahol, azt is megköszönöm. http://www.aliexpress.com/item/For-YAMAHA-TDM-900-2002-2005-Foldable-Extendable-Brake-Clutch-Levers-CNC-Aluminum-Alloy-Folding-Extending/32589634734.html?spm=2114.01010208.3.152.takIHK&ws_ab_test=searchweb201556_7,searchweb201602_3_10057_10056_10055_10037_10049_10033_10059_10032_10058_10017_10060_10061_10062_10064,searchweb201603_4&btsid=203675e0-4649-4c68-b6ba-89afa992846c
|
Kucsi | 109865 | 2016. augusztus 13. 22:32 | Válasz erre: 109864 |
És egybõl 3-at csinált a gép, biztos ami tuti.
|
Kucsi | 109863 | 2016. augusztus 13. 22:17 | Válasz erre: 109862 |
Én is hazaértem 8-órára. 422 km lett a vége.Robi, nagyon köszönöm ezt a napot, neked és a többieknek is,remek volt A Rétsági parkoláskor kellemes 5.29-es fogyasztást mértem. És itt a csoportkép: ![]() |
cizi | 109861 | 2016. augusztus 13. 21:12 |
Remélem mindenki szerencsésen hazaért és Robiéknak köszönjük a mai napot!
|
Fido71 | 109860 | 2016. augusztus 13. 21:02 |
Tavaly bementem a Yamahához én is fékcsõ ügyben. Idén 10 éves a moci. Azt mondták, hogy hagyjam a gyári fékcsöveket, ha "sérülésmentes". |
gezasz | 109859 | 2016. augusztus 13. 20:54 | Válasz erre: 109855 |
Én is minden év tavaszán amennyire csak tudom átnézegetem a fékcsöveket. De a legkisebb repedést sem látok rajta, mintha újak lennének. Pedig ahol tudom még meg is hajlitgatom. Végül is az év nagy részét a sötét garázsban tölti, elzárva a gumi gyilkos UV-tõl. 2000-es legalább 97500km futott géprõl van szó
|
Robi70 | 109858 | 2016. augusztus 13. 20:33 | Válasz erre: 109855 |
Demokrácijja van! Természetesen azt teszel, amit jónak látsz. Csak mondom, hogy a a '97-es 4tx-emen a gyári fékcsövek vannak és köszönik szépen, jól vannak. Figyelgetem õket, de revülésnek, szövetszakadásnak semmi nyoma. Úgyhogy maradnak.
|
kawa550 | 109857 | 2016. augusztus 13. 20:24 | Válasz erre: 109853 |
Én is szoktam olvasgatni, gyakran megmosolyogtat a közhelygyûjteménye. :))))) Az elsõ ami olvasás után az eszembe jutott, hogy nem évjáratot veszünk hanem állapotot, szokta volt szajkózni az egész totálkár. A nepper úr valszeg a 900-ast kivéve nem igen ült tádén, az persze tetszett neki hisz remek gép, hát ajánlja is jó szívvel. Nagyon jól teszi! Monnyuk én komolyan megvilágosodtam az olvasás után, mintha Buddha fénye vetült volna rám. :))))) Szóval ha adott egy modell, amit közel 20 éven át gyártottak, akkor abból a legutolsó, legkorszerûbb,legmodernebb, legerõsebb változatot kell választani lehetõleg. Apám! Eszembe nem jutott volna..... És hogy egy közel 20 éve fejlesztett modellnek a legelsõ szériája a legrosszabb(?????mai szemmel a legelavultabb), hát ez is egy világmegváltó gondolat, ki más gondolt volna rá? Hogy mi a rossz? Hát, hallottam itt történeteket a vétel elõtt megnézett elborzasztó állapotú 4tx-ekrõl, amikhez képest monnyuk Pista tökéletesen felújított 3vd-je rossz lenne?........ Persze tudom, ez esetben évjáratot veszünk, nem állapotot, megmondta a nepper..... A wikipédiáról összeollózott modelltörténetet inkább nem kommentálnám. Hogy változtattak a futómûvön és kényelmesebb, túrásabb lett a 4tx, azt nem vitatom. De csak szólok, az eredetileg afféle funbike-nak tervezett tádé feszesebb 3vd futómûve pengébb mint a 4tx. A múlt héten visszacserélt 3vd rugóstag alapján még azt is állítom, hogy a rugóknak nem csak a színük különbözik a 4tx-nél, hanem a feszességük is, és a régi a jobb. Persze mit tudja azt aki sose ült rajt csak olvasott róla? |
kawa550 | 109856 | 2016. augusztus 13. 20:10 | Válasz erre: 109855 |
Dicséretes és példaértékû gondoskodás, ha semmi sem látszik rajtuk. Én még soha nem cseréltem fékcsövet egyik motoromon se, még a tehénen se, de igzából semmi sem látszik rajtuk ami problémának tûnne. A gyári 4-5 évenkénti cserét saját részrõl ökörségnek tartom, de ez csak az én véleményem. |
sjanek | 109855 | 2016. augusztus 13. 19:34 |
Sziasztok! Ritkán szoktam írni, de rendszeresen olvasom a fórumot naponta többször is. Sokszor kaptam már kéretlenül is tanácsot, és okosságokat. A 2003-as 900-ast szeretném teljesen patentra rendbe tenni. Most úgy gondolom, hogy a fékcsövek cseréje is elérkezett. Nem látok rajta hibát, de azért nem tegnap jött le a gyártósorról. Mit ajánlanátok? Gyárit - jó borsos áron, vagy fémharisnyásat - szerintem olcsóbban. Tudom, hogy a fémharisnyásra mindenki azt mondja tuning, de nem ezzel a céllal tenném fel, kizárólag a kora miatt. Ebbõl is a "gyárilag" szereltet venném, nem az otthon összebarkácsolhatót. |
jobbkormanyos | 109854 | 2016. augusztus 13. 15:08 | Válasz erre: 109853 |
Kommentbe írni kéne neki /vevõnek /, hogy nézzen ide be. |
Skuli | 109853 | 2016. augusztus 13. 13:55 |
A totalbike lengeti a vörös posztót Kawa elõtt! :D http://totalbike.hu/technika/nepperuzo/2016/08/13/nagyrobogo_utan_rendes_motort_turazni/ |
Bimmer1 | 109852 | 2016. augusztus 12. 19:41 | Válasz erre: 109851 |
Egy másik B betûs szó volt! :P Egy sokkal szebb, de sokkal ritkábban hangoztatott. :) |
dinnyemag | 109851 | 2016. augusztus 12. 18:11 | Válasz erre: 109850 |
Azt mondta, hogy baxódjámámeg és Te megenyhültél ?:-))))))))))))
|
Bimmer1 | 109850 | 2016. augusztus 12. 16:20 | Válasz erre: 109794 |
Szép teljesítmény tõle. Felénk annyi ilyen van hogy már fel sem veszem általában... kivéve ma amikor az Auchan-nál az Audi A6 pont a két helyet foglalt felesben a bejárathoz legközelebbi (rokkantat nem számolva) helyen. Én meg garanciában cipelek vissza egy TV-t és nem akartam messzirõl cipelni. Fel is húztam magam annyira hogy miután leparkoltam odébb és visszasétáltam (tv-vel megrakodva) az idõközben megjelent KOPASZ, UJJNYI VASTAG NYAKLÁNCOS kopasznak csak nem bírtam ki (tudom-tudom majd kapok egyszer a pofámra... )egy "szép parkolás"-t oda vetettem. És itt következet be a CSODA!!! Elhangzott a részérõl a B betûs szó!!! Egybõl megenyhültem. Vannak még csodák és nem szabad a sztereotípiáknak hinni. :) :) :) |
csanesz | 109849 | 2016. augusztus 12. 15:57 | Válasz erre: 109842 |
Fékfolyadékot ajánlanám elsõ kõrben. Azzal ártasz a legkevesebbet. |
csanesz | 109848 | 2016. augusztus 12. 15:55 | Válasz erre: 109846 |
Akkor nincs gond, mert ezeket az opciókat én sem használom. :)
|
kozmax | 109847 | 2016. augusztus 12. 15:52 | Válasz erre: 109842 |
Lengõ villa kiszerel, megfordítva, az alul levõ furaton keresztül, fékfolyadékkal feltöltöttem, majd egy nap után kitudtam tekerni. Ha így sem megy akkor még hõlégfújóval, rámelegítenék. Nagyon óvatosan, mert ha beletörik, akkor nagy szívás. Abban is volt részem :(
|
lendvai | 109846 | 2016. augusztus 12. 14:08 | Válasz erre: 109841 |
Ez nekem rendben, ezeket az opciókat nem, vagy csak ritkán használom.:-)
|
csokabi | 109845 | 2016. augusztus 12. 13:13 | Válasz erre: 109842 |
A villa alján, majdnem az említett csavar alatt van egy furat. Azon keresztül tökig nyomjátok csavarlazítóval és fél óra múlva ki lehet tekerni a csavart.
|
jobbkormanyos | 109844 | 2016. augusztus 12. 12:13 | Válasz erre: 109842 |
A kontraanyát hajtsd ki, majd egy dornival, meg egy két kilós kalapáccsal üsd meg a csavarfejet egyszer befelé, ha nem megy melegítsd meg az alut hõlégfújóval, lakkozásra vigyázz !
|
ikim2025 | 109843 | 2016. augusztus 12. 11:54 | Válasz erre: 109842 |
A jobb oldali nekem is be volt rohadva. Én elvittem a motort szerelõhöz és Õ is küzdött vele elég sokat elmondása szerint. 5 db.ezres vót,de jó lett. |
esSO | 109842 | 2016. augusztus 12. 10:17 |
Sziasztok! Kis segítséget kérnék. Adva van egy rokonnak egy TDM 900, aminek be van rohadva a hátsó villán a láncfeszítõ állítócsavar. Ahogy emlékszem vas csavar az alu villában. Gondolom, nem egyedi a probléma. Kérdésem, van-e valami kijárt út a megoldásra? Próbaképp melegítésre gondolok, rosszabb esetben M8 helyett M10-es menetet fúrni bele. |
csanesz | 109841 | 2016. augusztus 12. 10:03 | Válasz erre: 109840 |
USB-t, ha gépben hagyod nem mindig indul el a rendszer. 24 órát nem bír stabilan végigfutni. Jelenleg nekem is 8.1 van SSD -n szépen fut és úgy vettem észre kevesebbet hibázik. A jobboldali menüt nem lehet kikapcsolni. Notin a görgetõsáv nélküli touchpadon, ha jobbról behúzod az ujjad a touchpadra, akkor bejön az a rohadt menü és mindig koppintani kell egyszer, hogy eltûnjön. Ha win10 -re találnék egy alkalmazást ami az adatküldést valóban blokkolná, akkor azt ajánlanám. De egyenlõre úgy vagyok, hogy Ubuntu. Telepítés közben minden drivert letölt magától. Vírusirtó nem kell hozzá és gyors a rendszer. Talán egy következõ winfos átgondoltabb lesz. Win 10 -et egyenlõre kihagyom. És ha mindenképp winóz kell, akkor inkább 8.1. |
lendvai | 109840 | 2016. augusztus 12. 09:35 | Válasz erre: 109825 |
Nebassz, most cseréltem a w10-et w8.1-re, mert körülöttem mindenki erre tért át és boldog. Mi a baj vele?
|