19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31 1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16

Kérlek jelentkezz be

Regisztráció
Elfelejtett jelszó
Yamaha TDM
Következő oldal

Karex 109939 2016. augusztus 18. 20:40  
Bemásoljam soronként a kézikönyvet?
:DDD
    

Karex 109938 2016. augusztus 18. 20:39  
Látod, már csak 62 kell, és gyorsan írok.
    

Karex 109937 2016. augusztus 18. 20:37   Válasz erre: 109934
Elindítottam......... :D
    

Karex 109936 2016. augusztus 18. 20:37  
Mondjuk szerpentinezésnél.

    

Karex 109935 2016. augusztus 18. 20:36  
Most fekete a kipuf vége normál közlekedésnél, ami egy kis markolat tekergetés hatására barnulni kezd.
    

Hr.Geiger 109934 2016. augusztus 18. 20:35  
Indul a céllövölde? :-))
    

Karex 109933 2016. augusztus 18. 20:35  
Nem a fogyasztást sokallom, hanem a motor viselkedése tetszett jobban korábban.
    

Karex 109932 2016. augusztus 18. 20:34  
Gondolom van valami zármechanizmusa, de nem próbálkoztam tovább.
    

Karex 109931 2016. augusztus 18. 20:33  
Nem bontottam atomjaira a karbim, és óvatos húzogatásra nem mozdult, amit jól is tett.
    

Karex 109930 2016. augusztus 18. 20:31  
Elõször is. Hogyan kell állítani a súbertût?

    

Karex 109929 2016. augusztus 18. 20:31  
Elirogatok ma addig, akár egyedül is.
    

Karex 109928 2016. augusztus 18. 20:30  
72 hsz, és 11e az állás.
    

Karex 109927 2016. augusztus 18. 20:29  
Azért ilyenkor nagyobb szokott lenni a forgalom itt.

    

Karex 109926 2016. augusztus 18. 20:29  
Úgy látom mindenki házon kívül van.
    

Robi70 109925 2016. augusztus 18. 15:35   Válasz erre: 109924
Skobik ezt írta. Mi erre helyeseltünk.
    

Kucsi 109924 2016. augusztus 18. 13:58   Válasz erre: 109919
A hátsó méret szerintem 15070 17
    

Hr.Geiger 109923 2016. augusztus 18. 12:40   Válasz erre: 109917
Majd lesz másik...
    

Flenegen 109922 2016. augusztus 18. 10:23  
Méret stimmel!

Elsõ garnitúra nekem Conti RoadAttack volt, jó gumi de 10 ezer környékén elfogyott. Most Bridgestone BT023 van fent, szeretem csak ajánlani tudom.

Rendelni az R17-tõl rendeltem, ajánlani tudom Õket.
    

Robi70 109921 2016. augusztus 18. 07:41   Válasz erre: 109918
A méret stimmel. Itt nézd meg http://revolutionmotor.motorrad-info.eu/ Többször rendeltem tõle és rendben van. Az euróban megadott árakat MNB középárf.+ 2Ft-tal számold.
    

Karex 109920 2016. augusztus 18. 00:34   Válasz erre: 109918
Megfelelõ méretû új gumival nem lõsz mellé, nem igazán van panasz egyik alkalmas darabra sem. Csak néha a selejtes gyártás eredményez csodákat.

    

Tomchy 109919 2016. augusztus 17. 22:58   Válasz erre: 109918
Szia!
Jól írta a Motorrevü, 110/80/18 és 150/70/18 a gyári abroncsmérete a 4tx-nek. Nekem ilyen méretben van fen Conti RoadAttack2.
    

skobik 109918 2016. augusztus 17. 22:32  
Sziasztok! 4tx-en mi a gyári gumiméret? A motorrevüben 110/80 r18 és 150/70 r17 van. Én a vasat 120/70 zr 18 és 160/60 zr 17 Metzeler roadtec z6-tal vettem. Nektek mi van fönt? Milyet típust érdemes venni? Melyik méretet válasszam? Tudtok valami olcsóbb helyet ajánlani? Köszönöm elõre is a válaszokat!

    

Yoshimura 109917 2016. augusztus 17. 21:36   Válasz erre: 109914
Elvitték kb. 2 órája, mármint a motoromat...
    

Karex 109916 2016. augusztus 17. 20:57   Válasz erre: 109912
Beépítve, de a felsõ telóbefogót fellazítva.....
    

SzVZoli 109915 2016. augusztus 17. 20:16  
Sziasztok !
Keressetek rá a google-n az Ellendugatyús motorok kifejezésre ,sírni fogtok olyan technikai csodákat rejt !
Egyébként nekem is van egy 1.5 ccm es ellendugatyús 2ütemû dieselem ami eredetileg éterrel üzemel ,de a kor kritériumainak megfelelõ nitrometánnal is megy
    

Hr.Geiger 109914 2016. augusztus 17. 18:39  
Nem kell senkinek sem egy 4TX gyári ülés, ami jó alap egy komfortosításhoz?

    

varajani 109913 2016. augusztus 17. 12:13   Válasz erre: 109906
"ott az égéstér volt egy külön darab a hengerfejben"
Az üa. kompresziótûrését így mérik ma is. Másik neve:Kopogásvizsgálat
    

sagipet 109912 2016. augusztus 17. 09:17  
Ha javítottál már elsõ teleszkópot, akkor ez is menni fog. Nem kell hozzá spec szerszám, max a szimering beütéshez. A lényeg hogy a krómszárra és az új szimeringre nagyon vigyázz mert könnyen sérülnek! Ja és a felsõ záródugót még beépített állapotban lazítsd meg, ne satuban!
    

D.Zoli 109911 2016. augusztus 17. 07:28  
Sziasztok!

4TX elsõ villájában cseréltetek már saját kezûleg szimeringet? Kell hozzá valami speciális szerszám? Két leírást találtam hozzá, az egyik ír valami "T-handle" kulcsot, a másik nem. Nem állítható feszességû teleszkópot már szereltem, elõfeszítettet még nem.
    

Karex 109910 2016. augusztus 16. 23:32   Válasz erre: 109909
Gumi gumi nem?
Vagy az esikszét már ûrtehnikás felfüggesztéses futómûvel rendelkezik?
: D
Ma délután mikor ránéztem a fórumra, mondom estére 110 lesz.
Nem igyekszel szakács! Nem lett.
Óttópályán tök jó a pr 3, egy kanyarban sem csúszott meg!
:D
    

kawa550 109909 2016. augusztus 16. 22:14   Válasz erre: 109908
Hoppácska! Értem mán, az alsó karnak a tengelye excenteres! :))))) Danke!
Infiniti még nincs, csak egy nissan, és sajna úgy néz ki, annak is kilyukadt ma a hûtõje.....
Tegnap meg az esixét hátsógumija lyukadt ki egy facsavartól. Megkukacoltam a motorgumi javítókészlettel. Únnézki, erre is gyó! :)))))))))
    

Hr.Geiger 109908 2016. augusztus 16. 22:07   Válasz erre: 109906
Mivel Te vagy az egyetlen általam ismert szakács, aki kiválóan bánik a racsnis kulcsokkal is, ezért nem szeretném, ha nem látnád át és értenéd meg ennek megoldásnak a mûködési elvét! :-)
http://www.hotrod.com/articles/video-infinitis-variable-compression-engine-reshapes-internal-combustion-engine-know/
Ki tuggya, hátha eccer lesz Pókházán egy Infiniti az udvarban...
:))

    

Flenegen 109907 2016. augusztus 16. 21:57   Válasz erre: 109906
Tilajdonképp a lökethossz amit változik, s ha jól értelmezem nem a fõtengelyre van kötve direktbe.
    

kawa550 109906 2016. augusztus 16. 21:12   Válasz erre: 109905
Azt látom backi, de annak a közdarabnak is forognia kell a fõtengellyel együtt, különben hogy a faxomba hajtaná? De hogy tud az forogni ha 2 oldalról 2 külön hajtókar csatlakozik hozzá? Mellesleg a hajtókar hossza nem változik,csak a bekötési pontja mozdul el lefele, így vele együtt a dugattyú felsõholtpont is lejjebb kerül, így csökken a kompresszió, de hogy anyámba? 2t-n volt próbálkozás ilyesmivel, de ott az égéstér volt egy külön darab a hengerfejben és azt tologatták fel-le, nem nagy sikerrel.
    

Karex 109905 2016. augusztus 16. 19:04   Válasz erre: 109901
Úgy nézd, hogy a hajtókar nem közvetlenül csatlakozik a fõtengelyre, hanem egy közdarabbal, amit forgatva változik a hajtókar hossza.
Nem tudom, biztos okos embörök találták ezt ki, de úgy gondolom nem véletlenül vannak gondosan megmunkált igen jó anyagból a hajtókarok.
Ebbe meg belekókányolnak még egy csuklót, és ez mellé még egy kis hajtókart, aminek elég nagy terhelése lehet.
Biztos mûködik egy darabig.......
    

Karex 109904 2016. augusztus 16. 18:57   Válasz erre: 109902
Nem értem miért nem ezzel jársz.
Tök jól áll.
:D
No, eredményes volt a karbi takarításom.
Átlag á-ból b-be 5-5.5L, otópálya 6L,
Nõtt a gázreakció, vagyis a rántás terhelésváltáskor, mert hogy eddig alig volt.
Vagyis a lerakódás, kosz néha jótékony hatású.......
Alkalom adtán belenézek ismét, hogy lehet ezt lejjebb csavarni.
    

Fido71 109903 2016. augusztus 16. 17:16   Válasz erre: 109902
Mert nem eszel rendesen /a padló meg korhadt volt a satupadban/... :)))
    

kawa550 109902 2016. augusztus 16. 16:56   Válasz erre: 109900
Fura dolgok ezek az alukormányok. Én LSL streetbart használok vagy 7 éve. Az elsõ egy nagy esésnél úgy visszahajlott, hogy a navitartó átszakította a tankot. Mivel annak már úgyis mind1 volt, megpróbáltam vissza igazítani. Satu, vascsõ a kormányra, vascsõre 2 méteres zártszelvény, oszt adj neki. A satut kiszabtam az asztalból, a kormány meg csak röhögött rajtam, egy hajszálnyit se tudtam rajt hajlítani.
    

kawa550 109901 2016. augusztus 16. 16:53  
Aki abból a szerkezeti rajzból egy szót is ért, az magyarázza már el nekem is érthetõen...... http://totalcar.hu/magazin/hirek/2016/08/15/a_nissane_lehet_az_elso_valtozo_suritesu_motor/
Eltolják a fõtengelyt vagy hogy a bánatba? Meg mijja tököm az a multilink a fõtengely körül?
    

Banditx 109900 2016. augusztus 16. 14:48   Válasz erre: 109899
Kibírja, csak elhajlik, mint a sz@r... :D
Még a 28,6-os is, ami merevítõ nélküli.
    

csanesz 109899 2016. augusztus 16. 12:00   Válasz erre: 109898
Igen mondta a szerelõ is és, hogy 10 000 körüli teljesen jó ide.
Meg az én vezetési stílusom sem olyan, hogy szükség lenne komolyabb márkára.
Csak az a kérdés, ha netalán eldõlnék csak kibírja?

    

Banditx 109898 2016. augusztus 16. 06:10   Válasz erre: 109894
Szia!

Én az enduró krosszra sok kormányt megpróbáltam, de ezek nem annyira márkásak nagyon hamar lekerültek róla. Az erdõben azért eldobáljuk, pillanatok alatt elhajlott a pazzaz is. Ami bevált, az csak a renthal. Itt talán annyira nem szempont, amit tapasztaltam, de hátha mégis...

    

Traktoros 109897 2016. augusztus 16. 03:59   Válasz erre: 109896
Szia! Köszönöm, Valamilyet vennem kell mert az enyém nagyon el van már kopva. Ennek meg nagyon tetszik a kinézete....
    

Kilos 109896 2016. augusztus 16. 01:42   Válasz erre: 109866
Sziasztok!
Traktoros, én 3.éve használom ezeket a karokat, semmi problémám nem volt vele. E-bay-rõl rendeltem.
    

sandryder 109895 2016. augusztus 15. 22:15  
Stét!
Jómagam is tettem egy nagy 4 napos Székelyföldi karikát, napi 10 órát nyeregben ülve(tankolás+ebéd+helyszínek megtekintése és fotózása) és 1784 km lett a vége(~75 lityi benzint tankoltam).Ebbõl 2 napot szakadó esõben motoroztam a túratársaimmal, de a látványért és a szerpentinekért megérte. A Misi PR4 is csúszásmentesen teljesített, nem beszélve a gumi kopáskép egyenletessé válásáról, mert ugyebár alföldi gyerek lévén ezt nem egyszerû elérni.
    

csanesz 109894 2016. augusztus 15. 21:23   Válasz erre: 109891
Igyen néz ki:
http://www.pazzaz.com/pazzaz_motor/motox_left_p002.html
11 000 - 12 000 Ft körül vesztegetik.
És természetesen kék színben lesz.
    

Banditx 109893 2016. augusztus 15. 21:07  
Még mindig eladó:

http://www.hasznaltauto.hu/motor/yamaha/yamaha_tdm_850-10450618

    

sjanek 109892 2016. augusztus 15. 20:28  
Köszi a hozzászólásokat a fékcsõ ügyében, mivel látható problémája nincs, egyenlõre marad.
    

Karex 109891 2016. augusztus 15. 19:40   Válasz erre: 109890
Kép nincs?
Béna vagyok guglin, meg nem is a barátom..... Sose jön hozzám.
    

csanesz 109890 2016. augusztus 15. 11:39  
Úgy néz ki lesz egy kormánycserém: Pazzaz MT-31 (mini)
    

csanesz 109889 2016. augusztus 15. 09:16  
Bár mi ezt használni nem tudjuk, de azért érdekes:

http://autotechnika.hu/uploads/files/archiv/2006/06/44-46.pdf

Hasonlóban korábban már agyaltam, de én az infra ledben gondolkodtam.
Mint az infrás tintaszint érzékelõ az egyes nyomtatóknál.
    

esSO 109888 2016. augusztus 15. 08:22  
Sziasztok!

Köszönöm a hozzászólásokat, tanácsokat!
Sikerült a berohadt csavarokat WD40-es fújkálás után megmozdítani. Finom oda-vissza történõ járatás után kijött mindkettõ.
    

Föni 109887 2016. augusztus 15. 06:47  
Sziasztok!
Egy jó hírt kell veletek megosztanom:
Mátraháza elõtt kaptam egy defektet. Közel se távol nem volt segítség. Kis idõ elteltével (véletlen) egy Magyar Autóklub "sárga angyala" megállt és egy klubtagságért (éves) meg is oldotta a problémámat.
Tudtátok, hogy nem csak szgk.-ra szólnak ezek?
Csak javasolni tudom nektek is!
Üdv.
    

calypso 109886 2016. augusztus 14. 22:08  
Köszönöm a gyors választ továbitam az ílletékesnek.
    

lendvai 109885 2016. augusztus 14. 21:55   Válasz erre: 109879
Persze. Csere a legegyszerûbb megoldás, egyben a legköltségesebb is. 4KM-24500-10 a csap szett becsületes neve Yamaháéknál. Lehet próbálkozni ilyen-olyan fillérbaszós tömítéscserékkel is, de ha szétszedi, akkor én gyárit rendelnék bele. 3AJ-24534-00 a kódja.
    

Karex 109884 2016. augusztus 14. 21:00   Válasz erre: 109880
Azholvan?
    

Kawakarika 109883 2016. augusztus 14. 20:07   Válasz erre: 109881
Mi szombaton éppen arra leszünk átutazóban.
    

gezasz 109882 2016. augusztus 14. 19:58   Válasz erre: 109881
Szia! Igény lenne rá de csak vasárnap lenne nekem jó
    

Robi70 109881 2016. augusztus 14. 19:31   Válasz erre: 109877
Szombaton esõ mentes idõt jósolnak a meteomókusok. Összehozhatnánk 1 mini TDM találkozót. Gyöngyösi találkozóponttal. Mátrázhatnékom van. Hátha útba ejthetjük azt a repteret is!:)
Van igény rá?
    

nferro 109880 2016. augusztus 14. 19:02  
Sziasztok!

Ma láttam egy 4TX-et Tokajban, délután talán 2 körül a kézmûves fagyizónál. Innen volt valaki? Volt még vele 2-3 másik motor is.
    

calypso 109879 2016. augusztus 14. 18:03  
Kedves Motoros társak!
A barátomnak a tankban lévõ benzincsap elkezdet csepegni. Ti már biztos találkoztatok vele valami megoldást tudtok ? Elöre is köszönöm a választ.
( mind ez álló helyzetben)

    

lendvai 109878 2016. augusztus 14. 15:49   Válasz erre: 109870
Hasonlót nem is szabad venni.:-) Ezek alumíniumszerû cuccból mart dolgok, én korábban raktam fel róla képet, ha nincs valami brutál anyaghiba belül akkor kizárt, hogy a kéz erejével el lehessen törni. Nekem legalábbis még nem sikerült. De nekem köztudottan hitvány fizikumom van, a motort se tudtam néha megtartani.:-)
    

lendvai 109877 2016. augusztus 14. 15:44   Válasz erre: 109876
Most, hogy mondjátok én is jártam már arra néhányszor.:-)
    

kawa550 109876 2016. augusztus 14. 14:49   Válasz erre: 109875
Ja, ismerem azt a repteret, mohabá is ott rögzített a múltkor 192-õt tehénkének....:))))))
    

Robi70 109875 2016. augusztus 14. 14:03   Válasz erre: 109872
Selmecbányán voltunk. Csak hazafelé találtunk 1 lezárt repteret. :)
A felszálló pályán bohóckodtunk kicsit.:)))
    

aramo69 109874 2016. augusztus 14. 13:53   Válasz erre: 109867
Még 160-170 nél is figyeltem rátok NAGYON! Jöttetek ti is. :))))) Ha lemaradás lett volna, biztos vissza veszek... Még egyszer nagyon köszönöm nektek! :)
    

aramo69 109873 2016. augusztus 14. 13:46   Válasz erre: 109862
Én is köszönöm Roby a remek összehangolt kellemes gurulást. Vagy is mindenkinek. Kellemes volt veletek. Jó kis társaság volt!!! :)))
Szép napot mindenkinek! :)
    

kawa550 109872 2016. augusztus 14. 13:37   Válasz erre: 109871
Oszt még én vok a zállat?! Há' merre túráztatok, a dajcse ótóbánon?:))))))))
    

Robi70 109871 2016. augusztus 14. 12:33   Válasz erre: 109867
Az jó menet volt! Meglepõen jól tolerálták az autósok a 140-150-es tempónkat. Sokan lehúzódtak. Annak külön örültem, hogy neked is elgurult a gyógyszered!:)
    

Fido71 109870 2016. augusztus 14. 12:08   Válasz erre: 109866
Kollégám valami hasonlót vett, 'oszt a kuplungkar 1 hónap után behúzáskor eltörött.
Örült neki, hogy nem a fékkar olyankor, amikor éppen igen nagy szüksége lett volna rá...
Óvatosan ezekkel a biliacélból kovácsolt dolgokkal!!!
    

Traktoros 109869 2016. augusztus 14. 11:09   Válasz erre: 109868
Én sem sokallom az árát, csak sosem lehet tudni. Nem akarok én sem felborulni, de ha már veszek, akkor gondoltam nem a fixet veszem. Köszönöm a véleményed!
    

lendvai 109868 2016. augusztus 14. 10:27   Válasz erre: 109866
Nekem a fix verzió van, elégedett vagyok vele. Ennél olcsóbban nem igazán tudom mit szeretnél, nekem is nagyjából ennyi volt az E-bay-rõl, szerintem nevetségesen alacsony ár ahhoz képest, amilyen minõséget küldtek. A behajló verziónak én nem láttam értelmét, nem szeretek elesni a géppel. :-) A fixen van kikönnyítés, így nem tõbõl törik, ha baj van, utána használható marad.
    

sagipet 109867 2016. augusztus 14. 09:47  
Mi is hazaértünk a Robi 70 túráról még tegnap! :) Köszönjük a résztvevõknek, és a szervezõnek, nagyon jól éreztük magunkat! Minden pont jó volt! Az útvonal, az idõjárás, a csapat, az idõbeosztás, minden klappolt! Nekünk 584 km lett a vége, de érdekes módon csak éppen kellemesen fáradtunk el. A végén volt egy kis hajrá az M2-õn amikor Aramonak elgurult a gyógyszer :), de mikor lendületbe jöttünk folytattuk is ezt a vágtát, egészen hazáig. Volt is egy pár autós versenyzõ jelölt, akik meg akarták mutatni 10milliós csodáikkal hogy nagyon pengék, de sajnos kudarcba fulladtak a mutatványaikkal.:( A fogyasztást nem mértem, de sajnos meg kell vennem a gyári TPS "99- szenzort, mert 140-tõl 160-ig bedadog egy kicsit a készülék.
    


Kucsi 109865 2016. augusztus 13. 22:32   Válasz erre: 109864
És egybõl 3-at csinált a gép, biztos ami tuti.
    

Robi70 109864 2016. augusztus 13. 22:24   Válasz erre: 109863
Egész jó lett a kép.
    

Kucsi 109863 2016. augusztus 13. 22:17   Válasz erre: 109862
Én is hazaértem 8-órára. 422 km lett a vége.Robi, nagyon köszönöm ezt a napot, neked és a többieknek is,remek volt
A Rétsági parkoláskor kellemes 5.29-es fogyasztást mértem.
És itt a csoportkép:
    

Robi70 109862 2016. augusztus 13. 21:34   Válasz erre: 109861
Egészségetekre! Ismétlés nem kizárt.:)
    

cizi 109861 2016. augusztus 13. 21:12  
Remélem mindenki szerencsésen hazaért és Robiéknak köszönjük a mai napot!
    

Fido71 109860 2016. augusztus 13. 21:02  
Tavaly bementem a Yamahához én is fékcsõ ügyben.
Idén 10 éves a moci.
Azt mondták, hogy hagyjam a gyári fékcsöveket, ha "sérülésmentes".

    

gezasz 109859 2016. augusztus 13. 20:54   Válasz erre: 109855
Én is minden év tavaszán amennyire csak tudom átnézegetem a fékcsöveket. De a legkisebb repedést sem látok rajta, mintha újak lennének. Pedig ahol tudom még meg is hajlitgatom. Végül is az év nagy részét a sötét garázsban tölti, elzárva a gumi gyilkos UV-tõl. 2000-es legalább 97500km futott géprõl van szó
    

Robi70 109858 2016. augusztus 13. 20:33   Válasz erre: 109855
Demokrácijja van! Természetesen azt teszel, amit jónak látsz. Csak mondom, hogy a a '97-es 4tx-emen a gyári fékcsövek vannak és köszönik szépen, jól vannak. Figyelgetem õket, de revülésnek, szövetszakadásnak semmi nyoma. Úgyhogy maradnak.
    

kawa550 109857 2016. augusztus 13. 20:24   Válasz erre: 109853
Én is szoktam olvasgatni, gyakran megmosolyogtat a közhelygyûjteménye. :)))))
Az elsõ ami olvasás után az eszembe jutott, hogy nem évjáratot veszünk hanem állapotot, szokta volt szajkózni az egész totálkár.
A nepper úr valszeg a 900-ast kivéve nem igen ült tádén, az persze tetszett neki hisz remek gép, hát ajánlja is jó szívvel. Nagyon jól teszi!
Monnyuk én komolyan megvilágosodtam az olvasás után, mintha Buddha fénye vetült volna rám. :)))))
Szóval ha adott egy modell, amit közel 20 éven át gyártottak, akkor abból a legutolsó, legkorszerûbb,legmodernebb, legerõsebb változatot kell választani lehetõleg.
Apám! Eszembe nem jutott volna.....
És hogy egy közel 20 éve fejlesztett modellnek a legelsõ szériája a legrosszabb(?????mai szemmel a legelavultabb), hát ez is egy világmegváltó gondolat, ki más gondolt volna rá?
Hogy mi a rossz? Hát, hallottam itt történeteket a vétel elõtt megnézett elborzasztó állapotú 4tx-ekrõl, amikhez képest monnyuk Pista tökéletesen felújított 3vd-je rossz lenne?........ Persze tudom, ez esetben évjáratot veszünk, nem állapotot, megmondta a nepper.....
A wikipédiáról összeollózott modelltörténetet inkább nem kommentálnám. Hogy változtattak a futómûvön és kényelmesebb, túrásabb lett a 4tx, azt nem vitatom. De csak szólok, az eredetileg afféle funbike-nak tervezett tádé feszesebb 3vd futómûve pengébb mint a 4tx. A múlt héten visszacserélt 3vd rugóstag alapján még azt is állítom, hogy a rugóknak nem csak a színük különbözik a 4tx-nél, hanem a feszességük is, és a régi a jobb. Persze mit tudja azt aki sose ült rajt csak olvasott róla?

    

kawa550 109856 2016. augusztus 13. 20:10   Válasz erre: 109855
Dicséretes és példaértékû gondoskodás, ha semmi sem látszik rajtuk.
Én még soha nem cseréltem fékcsövet egyik motoromon se, még a tehénen se, de igzából semmi sem látszik rajtuk ami problémának tûnne. A gyári 4-5 évenkénti cserét saját részrõl ökörségnek tartom, de ez csak az én véleményem.
    

sjanek 109855 2016. augusztus 13. 19:34  
Sziasztok!
Ritkán szoktam írni, de rendszeresen olvasom a fórumot naponta többször is. Sokszor kaptam már kéretlenül is tanácsot, és okosságokat. A 2003-as 900-ast szeretném teljesen patentra rendbe tenni. Most úgy gondolom, hogy a fékcsövek cseréje is elérkezett. Nem látok rajta hibát, de azért nem tegnap jött le a gyártósorról. Mit ajánlanátok? Gyárit - jó borsos áron, vagy fémharisnyásat - szerintem olcsóbban. Tudom, hogy a fémharisnyásra mindenki azt mondja tuning, de nem ezzel a céllal tenném fel, kizárólag a kora miatt. Ebbõl is a "gyárilag" szereltet venném, nem az otthon összebarkácsolhatót.

    

jobbkormanyos 109854 2016. augusztus 13. 15:08   Válasz erre: 109853
Kommentbe írni kéne neki /vevõnek /, hogy nézzen ide be.

    

Skuli 109853 2016. augusztus 13. 13:55  
A totalbike lengeti a vörös posztót Kawa elõtt! :D

http://totalbike.hu/technika/nepperuzo/2016/08/13/nagyrobogo_utan_rendes_motort_turazni/
    

Bimmer1 109852 2016. augusztus 12. 19:41   Válasz erre: 109851
Egy másik B betûs szó volt! :P

Egy sokkal szebb, de sokkal ritkábban hangoztatott. :)


    

dinnyemag 109851 2016. augusztus 12. 18:11   Válasz erre: 109850
Azt mondta, hogy baxódjámámeg és Te megenyhültél ?:-))))))))))))
    

Bimmer1 109850 2016. augusztus 12. 16:20   Válasz erre: 109794
Szép teljesítmény tõle. Felénk annyi ilyen van hogy már fel sem veszem általában... kivéve ma amikor az Auchan-nál az Audi A6 pont a két helyet foglalt felesben a bejárathoz legközelebbi (rokkantat nem számolva) helyen. Én meg garanciában cipelek vissza egy TV-t és nem akartam messzirõl cipelni. Fel is húztam magam annyira hogy miután leparkoltam odébb és visszasétáltam (tv-vel megrakodva) az idõközben megjelent KOPASZ, UJJNYI VASTAG NYAKLÁNCOS kopasznak csak nem bírtam ki (tudom-tudom majd kapok egyszer a pofámra... )egy "szép parkolás"-t oda vetettem.

És itt következet be a CSODA!!! Elhangzott a részérõl a B betûs szó!!! Egybõl megenyhültem. Vannak még csodák és nem szabad a sztereotípiáknak hinni. :) :) :)


    

csanesz 109849 2016. augusztus 12. 15:57   Válasz erre: 109842
Fékfolyadékot ajánlanám elsõ kõrben.
Azzal ártasz a legkevesebbet.
    

csanesz 109848 2016. augusztus 12. 15:55   Válasz erre: 109846
Akkor nincs gond, mert ezeket az opciókat én sem használom. :)
    

kozmax 109847 2016. augusztus 12. 15:52   Válasz erre: 109842
Lengõ villa kiszerel, megfordítva, az alul levõ furaton keresztül, fékfolyadékkal feltöltöttem, majd egy nap után kitudtam tekerni. Ha így sem megy akkor még hõlégfújóval, rámelegítenék. Nagyon óvatosan, mert ha beletörik, akkor nagy szívás. Abban is volt részem :(
    

lendvai 109846 2016. augusztus 12. 14:08   Válasz erre: 109841
Ez nekem rendben, ezeket az opciókat nem, vagy csak ritkán használom.:-)
    

csokabi 109845 2016. augusztus 12. 13:13   Válasz erre: 109842
A villa alján, majdnem az említett csavar alatt van egy furat. Azon keresztül tökig nyomjátok csavarlazítóval és fél óra múlva ki lehet tekerni a csavart.
    

jobbkormanyos 109844 2016. augusztus 12. 12:13   Válasz erre: 109842
A kontraanyát hajtsd ki, majd egy dornival, meg egy két kilós kalapáccsal üsd meg a csavarfejet egyszer befelé, ha nem megy melegítsd meg az alut hõlégfújóval, lakkozásra vigyázz !
    

ikim2025 109843 2016. augusztus 12. 11:54   Válasz erre: 109842
A jobb oldali nekem is be volt rohadva.
Én elvittem a motort szerelõhöz és Õ is küzdött vele elég sokat elmondása szerint.
5 db.ezres vót,de jó lett.
    

esSO 109842 2016. augusztus 12. 10:17  
Sziasztok!

Kis segítséget kérnék. Adva van egy rokonnak egy TDM 900, aminek be van rohadva a hátsó villán a láncfeszítõ állítócsavar. Ahogy emlékszem vas csavar az alu villában. Gondolom, nem egyedi a probléma.
Kérdésem, van-e valami kijárt út a megoldásra? Próbaképp melegítésre gondolok, rosszabb esetben M8 helyett M10-es menetet fúrni bele.
    

csanesz 109841 2016. augusztus 12. 10:03   Válasz erre: 109840
USB-t, ha gépben hagyod nem mindig indul el a rendszer.
24 órát nem bír stabilan végigfutni.

Jelenleg nekem is 8.1 van SSD -n szépen fut és úgy vettem észre kevesebbet hibázik.
A jobboldali menüt nem lehet kikapcsolni. Notin a görgetõsáv nélküli touchpadon, ha jobbról behúzod az ujjad a touchpadra, akkor bejön az a rohadt menü és mindig koppintani kell egyszer, hogy eltûnjön.

Ha win10 -re találnék egy alkalmazást ami az adatküldést valóban blokkolná, akkor azt ajánlanám.

De egyenlõre úgy vagyok, hogy Ubuntu.
Telepítés közben minden drivert letölt magától. Vírusirtó nem kell hozzá és gyors a rendszer.

Talán egy következõ winfos átgondoltabb lesz. Win 10 -et egyenlõre kihagyom.
És ha mindenképp winóz kell, akkor inkább 8.1.
    

lendvai 109840 2016. augusztus 12. 09:35   Válasz erre: 109825
Nebassz, most cseréltem a w10-et w8.1-re, mert körülöttem mindenki erre tért át és boldog. Mi a baj vele?
    

ELőző oldal
Felhokep

Tagok száma: 22119
5 622 Eddigi túrák
14 221 826 km
34071 Eddigi túra-résztvevők