fazakas66 | 110445 | 2016. szeptember 11. 08:30 | Válasz erre: 110444 |
Huzzá bele szép az idõ jók az utak ,zsibbadjon szét a segged a motoron :))))
|
kawa550 | 110444 | 2016. szeptember 11. 07:27 |
Ébresztõ gyermekeim, nincs alvás, menni kõ nyaralni!:))))))
|
lendvai | 110443 | 2016. szeptember 10. 22:54 | Válasz erre: 110442 |
Kõszeg a szívem csücske, szeretem azt a környéket. Az osztrák kanyarokat is, amik a közelben vannak. :-) Ha még nem tetted meg javaslom a Lockenhaus-Rechnitz útvonalat. https://www.youtube.com/watch?v=xXI9ZTtO-T4 |
Erhard | 110442 | 2016. szeptember 10. 21:34 |
Sziasztok, Elsõ legális gurulásom Kelével, juhúúú. (: Kõszeg környékén jártunk, összesen 160 km sikeredett elsõre. Reméljük folytatódik a jó idõ! ![]() ![]() ![]() |
lendvai | 110441 | 2016. szeptember 10. 19:58 | Válasz erre: 110440 |
Én a Shoxban vettem az õ akkujukat, nem tudom már milyen gyártmány. Utána még nagyjából másfél évig volt nálam a gép, így nem tudok a tartósságáról nyilatkozni, de addig hibátlanul tette a dolgát.
|
GASpeer | 110440 | 2016. szeptember 10. 19:46 | Válasz erre: 110437 |
Köszi! Bíztam benne, hogy nem kell a tank felõl bontani, mert az macerásnak tûnik. Milyen aksit raktál bele?
|
jobbkormanyos | 110438 | 2016. szeptember 10. 19:38 | Válasz erre: 110435 |
Az elsõ gazdáját ismerem, patent gép, nagyon megbecsülte, csak szeretet kanyargós utakon motorozni, így eladta, és vett egy CBF 500-ast.
|
lendvai | 110437 | 2016. szeptember 10. 19:31 | Válasz erre: 110436 |
Az én 97-es 4TX-emen a következõ volt a procedúra: kicsavarod az akkumulátor védõburkolatát rögzítõ két csavart a hátsó rugóstag felõl. Aztán lecsatlakoztatod a két sarut és az egyiket szigeteld le. Mindegy melyiket. Aztán csavarozd le a hátsó fõfékhengert, mert az útban lesz. Ezután a hátsó fék felõl benyúlva ki tudod jobbra forgatni és kihúzni az akkut. Nincs sok hely, de kijön, nem kell erõltetni, inkább játszani a pozíciókkal.
|
GASpeer | 110436 | 2016. szeptember 10. 18:58 |
Sziasztok! Akkumulátor csere elõtt állok.('97 4tx) 2 kérdésem is lenne: hogy a legegyszerûbb kiszedni-berakni onnan a mélybõl, és a Bannert Bike Bull zseléset használ valaki, vélemény?
|
gezasz | 110435 | 2016. szeptember 10. 18:50 | Válasz erre: 110434 |
Õ lenne? http://www.kepesmotor.hu/honda-chopper_cruiser/p1682037
|
Lomha 8V | 110434 | 2016. szeptember 10. 17:51 | Válasz erre: 110433 |
Jaaa, lehet. :D Nem kérem, az Szakoly nevû településen van, ha jól emlékszem. :)
|
Lomha 8V | 110432 | 2016. szeptember 10. 15:21 | Válasz erre: 110431 |
Jelentem, én eladni szeretnék, Siklóson, Dél - Baranyában. :)
|
cizi | 110431 | 2016. szeptember 10. 14:57 | Válasz erre: 110430 |
Ugye nem Ráckevén akarod vásárolni azt a motort?
|
Lomha 8V | 110430 | 2016. szeptember 10. 12:16 |
gezasz #110413: Majd meglátjuk, igazából nem sürgõs, hiszen a szezon mindjárt véget ér. Aztán fél év alatt csak elmegy. A km. pedig nálam is gyanús, de hát ennyi van benne, nálam nem lett bántva. Ha az olasz visszatekerte, lelke rajta. De akinek van agya, úgysem azt nézi. Én jelenleg egy 92.000-et futott Shadow-ért indulnék rögtön, mert olyan gyönyörû állapotban van. :) kawa550 #110418: Egy haveromnak van DL650, szerintem nem rossz motor, persze a TDM-hez képest semmi a motorerõ, de a többi rendben van. Szerintem. kawa550 #110420: Ez abszolút így van, meg kell találni a közös nevezõt. Aki idejön fikázni, azt elhajtom a büdös fa**ba, nem vagyok rászorulva, hogy egy köcsög vegye meg. |
pocak75 | 110429 | 2016. szeptember 10. 08:50 | Válasz erre: 110428 |
Hali 4tx alátétem van az nem tudom jó-e, de nem gyári én vágattam lézerrel az ényémen is ez van...
|
creation | 110428 | 2016. szeptember 10. 08:28 |
Szervusztok, Engem is utolért az út mentén lerohadás kísértete. Tegnap vittem párom fodrászhoz és egy balos kanyarban terhelés elvételkor csörgés jött a blokk bal oldalából. Mivel a motor fél éve sincs még nálam, így hordok magammal szerszámkészletet, aminek most hasznát is vettem. A kis lánckerék anya tekeredett le... De nem most tette ezt, csak most vettem észre. Sajnos olyan szinten ment tönkre az otthonomtól ~60km-re, hogy nem maradt benne menet. Így nem lehetett visszarakni. A tengely menete viszont szerencsémre megúszta a kalandot, s így egy másik TDM-rõl bontott alátéttel és anyával haza sikerült érnem. Kérdés: Kinek van TDM-hez készleten anyája és alátéte? Mennyiért adná el nekem? Okok: Ma esküvõ és én lettem volna a felvezetõ jármû. Szóval sürgõs. +harminchat30 (225,5*2) (30196/2) Segítségeteket elõre is köszönöm. |
Fido71 | 110427 | 2016. szeptember 10. 06:20 | Válasz erre: 110425 |
Nem nagy kunszt! Burgmanosokkal /400-as/ voltam tájékozódási versenyen. Az olyan igazi szüttyögõs. 3,8 volt nekem is 2 személlyel és 3 dobozzal. Pedig akkor sem voltam könnyebb. Éppen az utolsó szolimban próbáltam ki, hog y a 2.2 ford tranzit mennyit eszik, ha 70-el ballagok vele egész nap. 6,6 l/100km |
Fido71 | 110426 | 2016. szeptember 10. 06:16 | Válasz erre: 110420 |
Hát ezért járok én is a 25 éves Toyotával... |
csanesz | 110425 | 2016. szeptember 10. 00:31 | Válasz erre: 110418 |
A DL650 -rõl csak attól hallottam jót aki pénzt adott érte. Mint az a fiatal csontritkulásos párocska, akik együtt nem haladták meg az én súlyomat. Büszkén mutogatták, hogy a két pihe alatt csak 3,6 -ot fogyasztott. |
lendvai | 110424 | 2016. szeptember 9. 23:15 | Válasz erre: 110422 |
Múltkor kitakarítottad, nem lesz gond. :-) Majd gondolunk rátok. :-)
|
lendvai | 110423 | 2016. szeptember 9. 23:13 | Válasz erre: 110422 |
Láttam, valahol én is megkaptam a magamét. :-) Hittérítésben még gyakorlatlan vagyok, de igyekszem. :-)
|
kawa550 | 110422 | 2016. szeptember 9. 23:10 | Válasz erre: 110421 |
Akár hiszed, akár nem, épp az imént gondoltam rá, hogy majd gyakran tankolok, mert nem lesz ott Szent Rita, a nemtankolók mûanyagkannával sétáló védõszentje. :)))))))) Mellesleg, rendet tettem odaát. :D |
lendvai | 110421 | 2016. szeptember 9. 23:07 | Válasz erre: 110420 |
Tankolásra ügyelj! :-) Most nélkülünk mentek. :-)
|
kawa550 | 110420 | 2016. szeptember 9. 22:57 |
Nem mellesleg, kis eszmefuttatás a motoreladás témához: Az eladónak a szeretett motorja mindig sokkal többet ér, mint a vevõnek, fõleg míg csak komolytalan érdeklõdõ. Most nem azé, de az ehavi bevételembõl hajszál híján meglenne lomha motorja. Hogy akkor miért a kopott tehénnel járok? Mert szegénykémért eladásnál csak olyan röhejes árat kérhetnék, amivel sem õt, sem magamat nem vok hajlandó megalázni. Lexarom hogy öreg és nem csillog, de olyan jó, hogy holnap megpakolom a dobozokat és nyugodtan indulok a tengerpartra. Nincs átnézés, felkészítés, mert nincs mit. Lemegy és visszahoz, ez nem kérdés. De ezt egy vevõ sem hinné el egy 25 éves, közel 100.000-et futott motorról, vagy ha igen, azt is letagadná hogy lefaragjon még 10 rugót. Hát faragjon az anyja pitsájából, ne a tehén árából, már most utálom a leendõ vevõt, pedig még el se akarom adni! :)))))))) |
Shamen | 110419 | 2016. szeptember 9. 22:55 |
Holnap egy kis kirándulást terveztem a Monostori erõdhöz. Valaki esetleg?
|
kawa550 | 110418 | 2016. szeptember 9. 22:49 | Válasz erre: 110416 |
Volt szerencsém a 650 dl-hez, alul nem különösebben erõs, de legalább felül se indul meg, darabos, rázkódós, azt a blokk karaktert a döglött lóhoz tudnám hasonlítani, el nem tom képzelni, mifaxomért csináltak abból 2x is alpenmasterst a motorradnál. Földúton a nagy kerék miatt ügyes, különben semmi különös, betonon a 3vd jobb, és nem paraszthajszállal. Mesék nincsenek, a +200ccm nem hazudik.
|
csanesz | 110417 | 2016. szeptember 9. 22:16 | Válasz erre: 110414 |
És azt nem tudják, hogy a 10 éves motort csak 5 évet használták. :)
|
csanesz | 110416 | 2016. szeptember 9. 22:02 |
Akkor én mit mondjak? Vadi új fõtengely és csapágyai, hajtókar és csapágyai, Henger felfúrva, +0,5 -ös dugó gyûrûzve, új kuplung lamellák, újszerû váltómû és kuplung szerkezet. Minden tömítés a motorban cserélve és minden gyáriban. Jelenlegi értéke (nekem) 1.4 milla 74 000 és párszáz Km, 15 éves. Persze semmiért sem cserélném el. Eladás? ugyan... :))) 4 500 -as fordulaton nincs motor vibráció csak az út egyenetlenségét és felületi minõségét érezni. A 3. fokozatban gyilkos! :) Nincs még egy ilyen gép mint a TDM. Próbáltam a 650 -es Versys -t iszonyatosan ráz a kormány. |
Hr.Geiger | 110415 | 2016. szeptember 9. 21:15 | Válasz erre: 110413 |
Érdekes piac a miénk. Az sem jó, ha sokat mutat az óra, meg az is baj, ha relatív keveset. Ki érti ezt?
|
nagyK | 110414 | 2016. szeptember 9. 20:56 | Válasz erre: 110413 |
Én is hirdetem, áron alul..(RELATIVE).. Sajna, csóró mindenki ebben az országban...akinek meg van,nem 10 éves szutykokat vesz,,, |
gezasz | 110413 | 2016. szeptember 9. 20:51 | Válasz erre: 110412 |
Kiváncsi vagyok hogy mikor és hogy kel el. Én is hirdetem, de nem tolonganak. Két nézõm is volt! Ezt aki motort árul manapság, tudja értékelni. Lényeg ,hogy sokallják a kilométert. Ja, hogy csak ezért ennyi az nem is érdekli õket. Vagy,hogy fogom magam felpattanok rá mint a hétvégén.Csak a Transzfogarasra motoroztam gond nélkül. lMert ez a motor toppon van, ha menni kell akkor tudjon. Ha holnap a Dolomitokba akarnék menni csak rá kéne ülnöm és húzni a gázt. De ez nem számít csak a kilométer |
Lomha 8V | 110412 | 2016. szeptember 9. 16:14 | Válasz erre: 110411 |
Reméljük a legjobbakat. Nagyon kiváló motor, aki most megveszi, az nagyon jól jár vele, a fele új. Sokkal több dolog lett rajta csinálva, mint ami a hirdetésben van, de úgy voltam vele, hogy az csak kamuszagú lenne és pont az ellenkezõjét érném el, mint amit szeretnék. Nem volt tervben az eladás, de annyira fáj a szívem újra egy chopperért, hogy már azzal álmodok szinte. :)
|
sagipet | 110411 | 2016. szeptember 9. 14:41 | Válasz erre: 110396 |
Ez egy korrekt leírás, kár érte, de ez így biztos el fog menni!
|
Traktoros | 110410 | 2016. szeptember 9. 14:26 | Válasz erre: 110406 |
Szia! Azt az ülést hol vetted, nem adod el? Cseredarabot is adnék..
|
PalmBela | 110409 | 2016. szeptember 9. 13:43 | Válasz erre: 110396 |
Napot Mindenkinek! Rég jártam erre...Nõk, fékek, olajok...szuper! Lomha 8V! Az ülést nem kívánod külön eladni? Ehhh... nem is Lomha 8V nek van 900 asa... Szal Todaytom! Az ülést nem kívánod külön eladni? :) Ergye vagyok na! |
jobbkormanyos | 110408 | 2016. szeptember 9. 13:40 | Válasz erre: 110398 |
Az a 5.0 ! Az 5.1-es glikol alapú.
|
lendvai | 110407 | 2016. szeptember 9. 13:39 | Válasz erre: 110402 |
Ebben a korban max a zacsi kezd el hosszabbodni. :-) Én is valami Prevent kategóriát tettem a fékbe, csodák nincsenek, elég régóta gyártják a löttyüket, a nyomás nem nagyobb, mint egy szervós fékrendszerben, forrni meg inkább akkor szokott, ha már vizes. Azt meg a rendszeres cserével meg lehet elõzni. A hátsó fékdugattyú szorulásokat is. Szezon után idén fékfolyadék csere is aktuális, meg hûtõfolyadék is. Tegnap olvasgattam a KTM 1290 Super Adventure-rõl. Hát be kell valljam tetszik. Nem is annyira a 160 pacis vaddisznó blokk, mert azt ebben az életben nem hiszem, hogy ki tudnám motorozni, de elég masszív jószág a túrázáshoz és pakoláshoz. Az FJR 1300-as ellenében nekem a feleannyi henger vonz. A megbízhatóságot illetõen talán az XTZ1200 racionálisabb választás lehet majd. Idõvel kiderül mi lesz az utód, de egyelõre marad a TDM. :-) |
todaytom | 110406 | 2016. szeptember 9. 13:18 |
Ha valakit érdekel. https://www.hasznaltauto.hu/motor/yamaha/yamaha_tdm_900-10551002 ![]() |
csanesz | 110404 | 2016. szeptember 9. 12:28 | Válasz erre: 110399 |
Robi70! Aztat látod nemtom. De a motorfékpofák rendben vannak! :))) |
Robi70 | 110403 | 2016. szeptember 9. 12:26 | Válasz erre: 110402 |
Aki csak a gázt húzza, de minta zállat, annak mitõl melegedne a féke!?:)))
|
Fido71 | 110402 | 2016. szeptember 9. 11:41 | Válasz erre: 110398 |
Lehet, neked már olyan hosszú a farkad, hogy bekaptya a lánc, azt azzal is fékezel. Azért nem melegszik a hátsóféked...
|
nexudes | 110400 | 2016. szeptember 9. 11:41 | Válasz erre: 110375 |
Még mindig lehet találni "hamis" olajat a piacon. Érdemes 110%-os forrásból vásárolni. Lentebb pont ezt említettem meg. Kopott motorra nincs ellenszer, generál :( Adalékanyagokkal az a baj, pld amit én is használok, hogy javítja ugyan a tõmítetséget, viszont valamiért valamikor elkezdte enni a az olajat. Adalék hatására javul a kompresszió kevesebb olaj fog fogyni, viszont a csapágyak terhelése is megemelkedik ez miatt. Amikor valaki azt mondja elég gyûrûzni és nem kell megnézni a csapágyak állapotát hát... :D Remélem csak egyszerû gondod van pld. szelepszár szimering. |
Robi70 | 110399 | 2016. szeptember 9. 10:53 | Válasz erre: 110393 |
Csanesz, a motorfékben mikor cseréltél utoljára fékolajat?!:)) Ha ilyen sokat használod, lehet idõszerû lenne az is!:)))
|
kawa550 | 110398 | 2016. szeptember 9. 10:41 |
Preventtel tolom, eddig 4x jártam meg a glocknert, és be kell vallanom hogy még ott is beleállok ki a gyorsabb farokméregetésbe. Szóval igénybe van véve a fék, de semmi baja. Nem tom mirü beszítek ezekkel a racing fékolajakkal..... 4 és 5.1 nem keverhetõ, cserénél át kell mosni az egészet! |
Lomha 8V | 110396 | 2016. szeptember 9. 10:18 |
Uraim, úgy döntöttem, hogy eladom a gépet. Nagyon szeretem, nagyon jó motor, de visszahúz a szívem a chopperre. Év elején lett felújítva a teljes hengerfej, meggyûrûzve, megláncozva, elsõ teló felújítva, karbik pucolva, beállítva stb. Akinek van türelme visszakeresni, itt megtalálja a folyamatot. Az ár irányár, alkudni kötelezõ. http://www.hasznaltauto.hu/motor/yamaha/yamaha_tdm_850_4tx-10525959 |
csanesz | 110395 | 2016. szeptember 9. 10:17 |
Hallgatok rátok még, ha vitába szállok egyik-másikkal is, mert sok okosságot próbáltam ami itt elhangzott és mûködik! :)
|
csanesz | 110394 | 2016. szeptember 9. 10:14 | Válasz erre: 110391 |
Bár igen hatékony a fék az autómon, de tudom ez nem kivétel.
|
csanesz | 110393 | 2016. szeptember 9. 10:11 | Válasz erre: 110392 |
A Kékholdnál aszonták, hogy a DOT 5.1 -et (emelt hõfokú) félévente vagy negyedévente kell cserélni. Hõfoktól függ. Bár furán hangzik, de nem fékezek olyan sokat, de akkor is zömében a hátsót használom. Viszont motorféket sokszor használok. Nem tudom milyen féktrutyi volt benne eddig, de 2 éve mikor megjártam Grossglocknert a folyadékkal nem volt gond lefelé A Motorix betétem elégett 5Km után. Shox -ra sem hallgatok ezek után - még hogy pályáznak vele... Így maradt a Nissin. ...és ismét az. Filóztam a Ferodo -n, de a Nissin bevált. Pláne, hogy most olcsóbb is 11 000Ft. A Motul féktrutyitra beruházok. A Prevent jó lesz csavar lazítónak. |
Fido71 | 110392 | 2016. szeptember 9. 08:19 |
Ha fékfolyadékot veszel, vedd a Motulnak az emelt "hõfokú" termékét. Nekem már egyszer sikerült megforralnom. Majdnem beszartam, mikor a szerpentin alján, pont egy visszafordító elõtt azt hittem, hogy letört a fékpedálom... :( |
evdem | 110391 | 2016. szeptember 9. 07:36 | Válasz erre: 110390 |
Ott, hogy az autód fékrendszerét is ideje gatyába rázni ....14 év kurva sok a fékfolyadéknak.
|
csanesz | 110390 | 2016. szeptember 8. 23:02 | Válasz erre: 110388 |
Aszittem ez is olyan membrános porvédõs mint a gagyi robogóim voltak. Szó szerint rá se néztem. A féktrutyira éves cserét mondanak. Bár az autómba 14 éves féktrutyi van. Hol az igazság? A mostani féktrutyit amit vettem (Prevent DOT4) évesnek mondják. |
csanesz | 110389 | 2016. szeptember 8. 22:58 | Válasz erre: 110387 |
Nincs ez túlpörögve... Megfelelõ anyaggal és szerszámmal feleannyi idõ vagy annyi se. 3 órába telt mire megmozdult a beállt dugó. Jó persze szerszám sem volt hozzá. De legközelebb lesz! Baromira nem szeretek tökölni egy egyszerû dolgon. |
Karex | 110388 | 2016. szeptember 8. 22:51 | Válasz erre: 110386 |
Eddig x éve rá sem néztél, most meg éves csere....... Van az a ló, meg a háta, aztán a túloldal. Szerintem elég a 2- 3 éves csere, a könyv 2- t ír, meg 4 évente fékcsõ........... :D |
kawa550 | 110387 | 2016. szeptember 8. 21:56 | Válasz erre: 110386 |
Szerintem meg kicsit túlpörgöd a témát...:))))))))
|
csanesz | 110386 | 2016. szeptember 8. 21:26 | Válasz erre: 110372 |
Gezasz! Nálam pont ez volt! És úgy csináltam ahogy Karex leírta. DE! Elõtte fékolajat csepegtettem a munkahenger és a dugattyú ház közötti résbe és vártam úgy 30 percet. Mikor megindult jött is vele a dzsuva. Szerválok naon vékony fecskendõtût talán a mosás megoldható vele évente egyszer és akkor nem lesz ilyen beszorulás. Én elhanyagoltam 3 évig. És szerintem az elõttem lévõ tulajok sem törõdhettek ezzel nagyon pedig ez a legfontosabb egy járgányon. Mostantól évente fékolaj csere. |
csanesz | 110385 | 2016. szeptember 8. 21:15 | Válasz erre: 110383 |
Monyuk nekem sem úgy mozdult ki, hogy pikk-pakk. De tény, hogy észnél kell lenni a "mûveletnél". :))) |
gezasz | 110384 | 2016. szeptember 8. 12:34 | Válasz erre: 110383 |
Azért függ attól is,hogy hány bar nyomással csinálod. De a dugót ne magad felé tartsd és már nem önveszélyes. Legutóbb a fûbe nyomattam ki
|
Karex | 110383 | 2016. szeptember 8. 12:27 | Válasz erre: 110382 |
Ok, lehet csinálni sokféleképpen. Az MZ elsõ nyerge ha berohad nem tanácsos sûrített levegõvel kinyomni, mert elég durván lövi ki a dugót. Köz és önveszélyes. Én meg ugye azon tanultam szerelni........ Mondjuk úgy éreztem hogy azok a nyergek szorosabban vannak illesztve mint a TDM fékei. Aztán lehet nincs igazam. |
csanesz | 110382 | 2016. szeptember 8. 10:57 | Válasz erre: 110379 |
Vitatom! Nekem be volt állva az egyik oldal. Viszont olyan közel volt a tárcsához, hogy a mozgó oldal neki nyomta így a döglött oldal sem rozsdásodott. Amúgy rongyba betekerni vagy egy nylon zacsekba berakni (nem lezárni) azt mehet rá a nyomás, ott olajozhat... |
Ati TDM 96 | 110381 | 2016. szeptember 8. 08:12 | Válasz erre: 110380 |
Köszi a tanácsot, remélem jobb lesz, nem fog így fogyni az olaj! |
dinnyemag | 110380 | 2016. szeptember 8. 07:16 | Válasz erre: 110375 |
Azèrt elõbb cseréld ki a szimmeringet a kis lánckerék mögött, ott nekem is elcsordogált vagy 2 liter olaj egy erdélyi túrán a 4tx-bõl. Csak eredeti jó oda, van a belsõ oldalán 3 távtartó lábacska. Csere után maradt az olaj a helyén.3500 ft. Körül volt az ára.
|
Karex | 110379 | 2016. szeptember 7. 23:21 | Válasz erre: 110372 |
Fékbetét ki, aztán pumpálás. Amelyik jobban jön azt megtámasztani, ahogy a Mester is írja. Az enyém is be volt állva mikor vettem a motort. Ki nem szedtem, csak szinte kiesésig nyomattam ki, takarítás aztán vissza. Persze folyadékcserékkel együtt. Azóta jó. Amirõl észreveszed a féloldalasságot: koszos, rozsdás a tárcsa egyik oldala. A másik szép fényes. |
kawa550 | 110378 | 2016. szeptember 7. 22:49 | Válasz erre: 110372 |
Én már szedtem úgy ki nem is egyszer, hogy a helyén addig pumpáltam a féket, míg ki nem lökte a dugót, ha az egyik szorul, akkor tényleg a mozgó oldal kitámasztásával jön ki. A levegõnél karex inkább arra gondolhatott, hogy ha lelevegõsödik és úgy sikerül kinyomatni a helyén, akkor nem csak kibukik és folyik az olaj, hanem a benn lévõ összenyomott levegõ szanaszét spricceli a nem egészséges fékolajat is, pl a képedbe. Nem az asztalon levegõvel szétnyomatást.
|
kawa550 | 110376 | 2016. szeptember 7. 22:45 | Válasz erre: 110375 |
Olajcserénként 4-5 liter pótlásra nincs ellenszer semelyik olajjal, csodák nincsenek, kopott motorból vagy rossz szimeringek mellett minden olaj kijön.
|
Ati TDM 96 | 110375 | 2016. szeptember 7. 22:44 | Válasz erre: 110371 |
Helló, újra én vagyok !Lehet hogy Repsol helyett Motul olajat kellene vennem? Jobb lenne ? 10 w 40, vagy 20w 50 ? Márciusban vettem a TDM-et, még most ismerkedek vele... |
kawa550 | 110374 | 2016. szeptember 7. 22:43 | Válasz erre: 110373 |
A te pénzed is pont annyit ér mint Muju pénze, így neked is ugyan annyiba fog kerülni, mint amit alább számszerûen írtam Mujunak.
|
Ati TDM 96 | 110373 | 2016. szeptember 7. 22:33 | Válasz erre: 110337 |
Helló Muju ! Én is ugyan ebben a helyzetben vagyok-- még rosszabb-- nem gyõzöm az olajat utána tölteni a mocinak !!! 4500 km után kb. 3,5-- 4 liter olajat öntöttem utána !! De észrevettem, hogy a sebváltó tengelynél fent"a kis lánckeréknél, folydogál , csepeg folyamatosan az olaj, és a kipufogómra folyik !Nem tudtam mi ez az égett szag! Csanesz írta a múltkor, a gázfröccsöt, és abban is igaza volt, kicsit füstöl a gép ! Oda- vissza füstölget ! Én is a 120 fölötti tempót szeretem, 160-170-ig merem, kezdõ motorosként... De ez elszomorít, hogy így eszi az olajat! Így is megy mint a barom, és gyûrûzni kellene?? Ha tudnátok, hogy ez nekem mibe" fog fájni, megköszönném ! Vagy járjak lassabban....de akkor minek a moci??? Nem vagyok nyugdíjas, ez a sebesség még nem is brutál.. |
gezasz | 110372 | 2016. szeptember 7. 22:12 | Válasz erre: 110325 |
Karex te próbáltad a fék munkahengereket úgy kiszedni ahogy leírod? Nekem nem sikerült. Mivel az egyik féluton úgy be volt állva, hogy sehogysem tudtam visszanyomni. A másik se fért ki tõle a helyérõl. Tehát szétszed ketté és sûritett levegõ/kompresszor/. Nem olyan vészes az a max tíz bár amitõl kijött.
|
csanesz | 110371 | 2016. szeptember 7. 21:34 | Válasz erre: 110337 |
Muju! Nekem 0,1 mm kopás volt a hengerekben és így kajált Motul -ból 1000 Km -en 2-3 dl -t. |
Karex | 110370 | 2016. szeptember 7. 21:22 | Válasz erre: 110369 |
Arra értettem a "rejtett csap" kifejezést, amit idom bontás nélkül nem zársz el. 99 utáni vasakon, ahogy mondod, az elektromos üza szivattyús rendszer mellett alkalmazták. És azért kérdeztem, mert a kinti benzincsap mellett nem biztos hogy kiderül a kezdeti tûszelep hiba, ha a gazda rendszeresen használja a csapot. |
Hr.Geiger | 110369 | 2016. szeptember 7. 21:11 | Válasz erre: 110360 |
Estét az Uraknak! Bocsi, hogy belevauzok, de a tanknál ( rejtett csap ?? ) minden évjáratnak ( 4TX of course ) volt / van csapja. A vákuumos tápszivattyúval mûködõ korábbi gépeknek volt még egy csapja, amit az elektromos pumpa bevezetésével számûztek. De javítsatok ki, ha tévednék! :-) |
Muju | 110368 | 2016. szeptember 7. 20:54 | Válasz erre: 110366 |
De ha így van köszi az infót eddig ezt se tudtam.
|
lendvai | 110366 | 2016. szeptember 7. 20:46 | Válasz erre: 110365 |
2 liter a tartalék, meglehet azért nem világított még.
|
Muju | 110365 | 2016. szeptember 7. 20:39 |
Mondjuk azt se nagyon vágom, hogy kicsivel több volt benne minden 2 L mègse világított a sárga lámpa. Na majd tèlidõben megszakèrtem.
|
lendvai | 110364 | 2016. szeptember 7. 20:39 | Válasz erre: 110359 |
Gyönyörûen leírtad az egyik kapcsolatomat. Nálam nem csak az almánál mûködik.Örülök, hogy így reagáltál, nem állt szándékomban megsérteni. Csak eszmecserélni. Akkor most foglalkozzunk a kolléga füstölõ motorjával. Nekem akkor volt fekete füst, amikor beledurrant a kipufogóba. Gyújtáshiba, vagy rosszul égõ keverék? Tényleg, a Google nem mond valamit erre?
|
Muju | 110362 | 2016. szeptember 7. 20:28 | Válasz erre: 110361 |
Èpp a napokban törtènt,hogy zabszem se nagyon fèrt a hátsómba mert munkából hazafelé feküdt az üzemanyag jelzõm a pályán. Beèrtem a kútra 17,6 ment bele 365 km megtétele után.
|
Muju | 110361 | 2016. szeptember 7. 20:19 | Válasz erre: 110358 |
Szinkron 4000km-vel ezelõtti, gyertyák kèt hónappal ezelõtt õzbarnák ès tavaly cserèltem õket. Fogyasztásom ha csavarok neki se több 5,5 nèl
|
Karex | 110360 | 2016. szeptember 7. 20:17 | Válasz erre: 110357 |
Mennyit eszik? Nem folyik túl a karbid? Benzincsapos, vagy rejtett csapos kiadás? |
Karex | 110359 | 2016. szeptember 7. 20:16 | Válasz erre: 110356 |
No, akkor egy kicsit mégis..... aztán abbahagyom a témát. Példa. Nézegetsz egy almát, tetszik, jól néz ki, meg is érett. Megveszed. Aztán megkezded. Azon kívül hogy eszi a kukac a belsejét, már rohad is. Alapjaiban rossz az egész, ami kívülrõl nem látszik, és kell egy kis idõ míg a megfelelõ körülmények hatására ki is derül a dolog. Természetesen a vásárlás elõtt jól megnézted, és így döntöttél. Viseled a következményeket. Kib@szod a fenébe..... No ez az almánál mûködik. :D Tényleg befejeztem. Sértõdés nélkül. Eszmecserélünk. |
kawa550 | 110358 | 2016. szeptember 7. 20:13 | Válasz erre: 110357 |
Akkó elsõ körben karbiellenõrzés meg gyertyakép/csere.
|
Muju | 110357 | 2016. szeptember 7. 20:07 |
Mèg annyi, hogy kèkesszürke füst helyett amit az olajzabálók eregetnek ez lazán feketèt lõ ki magából.
|
lendvai | 110356 | 2016. szeptember 7. 19:52 | Válasz erre: 110342 |
Lehet nem egyetérteni meg megsértõdni, de ezek az alaptörvények attól még mûködnek. Csak valóban nehéz olykor szembesülnöm azzal, hogy milyen vagyok.:-) Ilyenkor lehet duzzogni, vagy gondolkodni. Én is voltam puhapöcs, nem szégyellem kimondani, olyankor annak megfelelõ nõk voltak az életemben.:-) Nem szégyellnivaló dolgok ezek, csak tudni kell értelmezni és változtatni.:-) Napi szinten figyelem már ezeket a játszmákat és mindig megerõsítést nyernek azok, amiket nálam bölcsebb és tapasztaltabb emberek írtak és mondtak. Tudom milyen emberek kerülnek és milyenek keresik a társaságom, ahogy én is teszem ezt másokkal. Tudom, hogy nekem is megvannak a személyiségbeli problémáim, megtanulom kezelni õket.:-) A nõk bonyolultak lennének és nincs már rendes nõ? Ugyan már, ezt senki nem gondolhatja komolyan.:-) Vagy mégis? :-) Akkó' baj van.:-)
|
VVLaci | 110353 | 2016. szeptember 7. 19:46 | Válasz erre: 110350 |
Ezt mérés után a gépmûhely megmondja. A gépkönyvben kb. 25 oldal a henger-dugó-gyûrû mérés, ellenõrzés, szerelés.
|
kawa550 | 110352 | 2016. szeptember 7. 19:46 | Válasz erre: 110350 |
Hónoláshoz nem kell túlméret, csak fúrás után. A hónolás csak apró karcolásokat csinál a jobb olajtapadáshoz.
|
VVLaci | 110351 | 2016. szeptember 7. 19:44 | Válasz erre: 110347 |
Abramovics 900-ast rendel gyári újban! :D
|
Muju | 110350 | 2016. szeptember 7. 19:44 | Válasz erre: 110345 |
Köszi, de ha elèg hónolni ha kell egyáltalán akkor vannak túlmèretes szettek illetve akkor már dugattyú is másik illik bele?
|
VVLaci | 110349 | 2016. szeptember 7. 19:43 | Válasz erre: 110343 |
Nem biztos, hogy a hengerhez-gyûrûhöz hozzá kell nyúlni. Lehet, hogy csak a szelepszár-szimering enged.
|
kawa550 | 110347 | 2016. szeptember 7. 19:42 | Válasz erre: 110343 |
Pl azt, hogy ha hordós kopás van a hengerben, akkor fúrás és új dugó kell, túlméretes, ahhoz való gyûrûkkel, nem a normál mint amit pl én vettem a mérés után. De ezt mérés nélkül még a csáknorisz se tudja. Szóval ahogy Laci mondta, szétszed, mér, rendel. Már aki nem az Abramovics. Õ nyilván lexarja ha ki kell dobni.
|