19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31 1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16

Kérlek jelentkezz be

Regisztráció
Elfelejtett jelszó
Yamaha TDM
Következő oldal

powerflow 110446 2016. szeptember 11. 08:56  
Tegnap Pelhøimovban.
    

fazakas66 110445 2016. szeptember 11. 08:30   Válasz erre: 110444
Huzzá bele szép az idõ jók az utak ,zsibbadjon szét a segged a motoron :))))
    

kawa550 110444 2016. szeptember 11. 07:27  
Ébresztõ gyermekeim, nincs alvás, menni kõ nyaralni!:))))))
    

lendvai 110443 2016. szeptember 10. 22:54   Válasz erre: 110442
Kõszeg a szívem csücske, szeretem azt a környéket. Az osztrák kanyarokat is, amik a közelben vannak. :-)
Ha még nem tetted meg javaslom a Lockenhaus-Rechnitz útvonalat.
https://www.youtube.com/watch?v=xXI9ZTtO-T4
    

Erhard 110442 2016. szeptember 10. 21:34  
Sziasztok,
Elsõ legális gurulásom Kelével, juhúúú. (:
Kõszeg környékén jártunk, összesen 160 km sikeredett elsõre. Reméljük folytatódik a jó idõ!
    

lendvai 110441 2016. szeptember 10. 19:58   Válasz erre: 110440
Én a Shoxban vettem az õ akkujukat, nem tudom már milyen gyártmány. Utána még nagyjából másfél évig volt nálam a gép, így nem tudok a tartósságáról nyilatkozni, de addig hibátlanul tette a dolgát.
    

GASpeer 110440 2016. szeptember 10. 19:46   Válasz erre: 110437
Köszi! Bíztam benne, hogy nem kell a tank felõl bontani, mert az macerásnak tûnik. Milyen aksit raktál bele?
    

colos 110439 2016. szeptember 10. 19:44  
Az autópálya matrica ugyfélszolgálatnák a plakát
    

jobbkormanyos 110438 2016. szeptember 10. 19:38   Válasz erre: 110435
Az elsõ gazdáját ismerem, patent gép, nagyon megbecsülte, csak szeretet kanyargós utakon motorozni, így eladta, és vett egy CBF 500-ast.
    

lendvai 110437 2016. szeptember 10. 19:31   Válasz erre: 110436
Az én 97-es 4TX-emen a következõ volt a procedúra: kicsavarod az akkumulátor védõburkolatát rögzítõ két csavart a hátsó rugóstag felõl. Aztán lecsatlakoztatod a két sarut és az egyiket szigeteld le. Mindegy melyiket. Aztán csavarozd le a hátsó fõfékhengert, mert az útban lesz. Ezután a hátsó fék felõl benyúlva ki tudod jobbra forgatni és kihúzni az akkut. Nincs sok hely, de kijön, nem kell erõltetni, inkább játszani a pozíciókkal.
    

GASpeer 110436 2016. szeptember 10. 18:58  
Sziasztok! Akkumulátor csere elõtt állok.('97 4tx) 2 kérdésem is lenne: hogy a legegyszerûbb kiszedni-berakni onnan a mélybõl, és a Bannert Bike Bull zseléset használ valaki, vélemény?
    

gezasz 110435 2016. szeptember 10. 18:50   Válasz erre: 110434
Õ lenne? http://www.kepesmotor.hu/honda-chopper_cruiser/p1682037
    

Lomha 8V 110434 2016. szeptember 10. 17:51   Válasz erre: 110433
Jaaa, lehet. :D Nem kérem, az Szakoly nevû településen van, ha jól emlékszem. :)
    

yamaszaki 110433 2016. szeptember 10. 17:01   Válasz erre: 110432
Szerintem a Shadow-ra gondolt.
    

Lomha 8V 110432 2016. szeptember 10. 15:21   Válasz erre: 110431
Jelentem, én eladni szeretnék, Siklóson, Dél - Baranyában. :)
    

cizi 110431 2016. szeptember 10. 14:57   Válasz erre: 110430
Ugye nem Ráckevén akarod vásárolni azt a motort?
    

Lomha 8V 110430 2016. szeptember 10. 12:16  
gezasz #110413: Majd meglátjuk, igazából nem sürgõs, hiszen a szezon mindjárt véget ér. Aztán fél év alatt csak elmegy. A km. pedig nálam is gyanús, de hát ennyi van benne, nálam nem lett bántva. Ha az olasz visszatekerte, lelke rajta. De akinek van agya, úgysem azt nézi. Én jelenleg egy 92.000-et futott Shadow-ért indulnék rögtön, mert olyan gyönyörû állapotban van. :)

kawa550 #110418: Egy haveromnak van DL650, szerintem nem rossz motor, persze a TDM-hez képest semmi a motorerõ, de a többi rendben van. Szerintem.

kawa550 #110420: Ez abszolút így van, meg kell találni a közös nevezõt. Aki idejön fikázni, azt elhajtom a büdös fa**ba, nem vagyok rászorulva, hogy egy köcsög vegye meg.


    

pocak75 110429 2016. szeptember 10. 08:50   Válasz erre: 110428
Hali 4tx alátétem van az nem tudom jó-e, de nem gyári én vágattam lézerrel az ényémen is ez van...
    

creation 110428 2016. szeptember 10. 08:28  
Szervusztok,

Engem is utolért az út mentén lerohadás kísértete. Tegnap vittem párom fodrászhoz és egy balos kanyarban terhelés elvételkor csörgés jött a blokk bal oldalából.
Mivel a motor fél éve sincs még nálam, így hordok magammal szerszámkészletet, aminek most hasznát is vettem.
A kis lánckerék anya tekeredett le... De nem most tette ezt, csak most vettem észre. Sajnos olyan szinten ment tönkre az otthonomtól ~60km-re, hogy nem maradt benne menet. Így nem lehetett visszarakni.
A tengely menete viszont szerencsémre megúszta a kalandot, s így egy másik TDM-rõl bontott alátéttel és anyával haza sikerült érnem.

Kérdés:

Kinek van TDM-hez készleten anyája és alátéte?
Mennyiért adná el nekem?

Okok:

Ma esküvõ és én lettem volna a felvezetõ jármû. Szóval sürgõs.

+harminchat30 (225,5*2) (30196/2)

Segítségeteket elõre is köszönöm.
    

Fido71 110427 2016. szeptember 10. 06:20   Válasz erre: 110425
Nem nagy kunszt!

Burgmanosokkal /400-as/ voltam tájékozódási versenyen.
Az olyan igazi szüttyögõs. 3,8 volt nekem is 2 személlyel és 3 dobozzal.
Pedig akkor sem voltam könnyebb.

Éppen az utolsó szolimban próbáltam ki, hog y a 2.2 ford tranzit mennyit eszik, ha 70-el ballagok vele egész nap. 6,6 l/100km

    

Fido71 110426 2016. szeptember 10. 06:16   Válasz erre: 110420
Hát ezért járok én is a 25 éves Toyotával...

    

csanesz 110425 2016. szeptember 10. 00:31   Válasz erre: 110418
A DL650 -rõl csak attól hallottam jót aki pénzt adott érte.
Mint az a fiatal csontritkulásos párocska, akik együtt nem haladták meg az én súlyomat. Büszkén mutogatták, hogy a két pihe alatt csak 3,6 -ot fogyasztott.


    

lendvai 110424 2016. szeptember 9. 23:15   Válasz erre: 110422
Múltkor kitakarítottad, nem lesz gond. :-) Majd gondolunk rátok. :-)
    

lendvai 110423 2016. szeptember 9. 23:13   Válasz erre: 110422
Láttam, valahol én is megkaptam a magamét. :-) Hittérítésben még gyakorlatlan vagyok, de igyekszem. :-)
    

kawa550 110422 2016. szeptember 9. 23:10   Válasz erre: 110421
Akár hiszed, akár nem, épp az imént gondoltam rá, hogy majd gyakran tankolok, mert nem lesz ott Szent Rita, a nemtankolók mûanyagkannával sétáló védõszentje. :))))))))
Mellesleg, rendet tettem odaát. :D
    

lendvai 110421 2016. szeptember 9. 23:07   Válasz erre: 110420
Tankolásra ügyelj! :-) Most nélkülünk mentek. :-)
    

kawa550 110420 2016. szeptember 9. 22:57  
Nem mellesleg, kis eszmefuttatás a motoreladás témához:
Az eladónak a szeretett motorja mindig sokkal többet ér, mint a vevõnek, fõleg míg csak komolytalan érdeklõdõ.
Most nem azé, de az ehavi bevételembõl hajszál híján meglenne lomha motorja. Hogy akkor miért a kopott tehénnel járok? Mert szegénykémért eladásnál csak olyan röhejes árat kérhetnék, amivel sem õt, sem magamat nem vok hajlandó megalázni.
Lexarom hogy öreg és nem csillog, de olyan jó, hogy holnap megpakolom a dobozokat és nyugodtan indulok a tengerpartra. Nincs átnézés, felkészítés, mert nincs mit. Lemegy és visszahoz, ez nem kérdés. De ezt egy vevõ sem hinné el egy 25 éves, közel 100.000-et futott motorról, vagy ha igen, azt is letagadná hogy lefaragjon még 10 rugót. Hát faragjon az anyja pitsájából, ne a tehén árából, már most utálom a leendõ vevõt, pedig még el se akarom adni! :))))))))
    

Shamen 110419 2016. szeptember 9. 22:55  
Holnap egy kis kirándulást terveztem a Monostori erõdhöz. Valaki esetleg?
    

kawa550 110418 2016. szeptember 9. 22:49   Válasz erre: 110416
Volt szerencsém a 650 dl-hez, alul nem különösebben erõs, de legalább felül se indul meg, darabos, rázkódós, azt a blokk karaktert a döglött lóhoz tudnám hasonlítani, el nem tom képzelni, mifaxomért csináltak abból 2x is alpenmasterst a motorradnál. Földúton a nagy kerék miatt ügyes, különben semmi különös, betonon a 3vd jobb, és nem paraszthajszállal. Mesék nincsenek, a +200ccm nem hazudik.
    

csanesz 110417 2016. szeptember 9. 22:16   Válasz erre: 110414
És azt nem tudják, hogy a 10 éves motort csak 5 évet használták. :)
    

csanesz 110416 2016. szeptember 9. 22:02  
Akkor én mit mondjak?
Vadi új fõtengely és csapágyai, hajtókar és csapágyai, Henger felfúrva, +0,5 -ös dugó gyûrûzve, új kuplung lamellák, újszerû váltómû és kuplung szerkezet. Minden tömítés a motorban cserélve és minden gyáriban.
Jelenlegi értéke (nekem) 1.4 milla 74 000 és párszáz Km, 15 éves.

Persze semmiért sem cserélném el. Eladás? ugyan... :)))
4 500 -as fordulaton nincs motor vibráció csak az út egyenetlenségét és felületi minõségét érezni.
A 3. fokozatban gyilkos! :)

Nincs még egy ilyen gép mint a TDM.

Próbáltam a 650 -es Versys -t iszonyatosan ráz a kormány.
    

Hr.Geiger 110415 2016. szeptember 9. 21:15   Válasz erre: 110413
Érdekes piac a miénk. Az sem jó, ha sokat mutat az óra, meg az is baj, ha relatív keveset. Ki érti ezt?
    

nagyK 110414 2016. szeptember 9. 20:56   Válasz erre: 110413
Én is hirdetem, áron alul..(RELATIVE)..
Sajna, csóró mindenki ebben az országban...akinek meg van,nem 10 éves szutykokat vesz,,,
    

gezasz 110413 2016. szeptember 9. 20:51   Válasz erre: 110412
Kiváncsi vagyok hogy mikor és hogy kel el. Én is hirdetem, de nem tolonganak. Két nézõm is volt! Ezt aki motort árul manapság, tudja értékelni. Lényeg ,hogy sokallják a kilométert. Ja, hogy csak ezért ennyi az nem is érdekli õket. Vagy,hogy fogom magam felpattanok rá mint a hétvégén.Csak a Transzfogarasra motoroztam gond nélkül. lMert ez a motor toppon van, ha menni kell akkor tudjon. Ha holnap a Dolomitokba akarnék menni csak rá kéne ülnöm és húzni a gázt. De ez nem számít csak a kilométer

    

Lomha 8V 110412 2016. szeptember 9. 16:14   Válasz erre: 110411
Reméljük a legjobbakat. Nagyon kiváló motor, aki most megveszi, az nagyon jól jár vele, a fele új. Sokkal több dolog lett rajta csinálva, mint ami a hirdetésben van, de úgy voltam vele, hogy az csak kamuszagú lenne és pont az ellenkezõjét érném el, mint amit szeretnék. Nem volt tervben az eladás, de annyira fáj a szívem újra egy chopperért, hogy már azzal álmodok szinte. :)
    

sagipet 110411 2016. szeptember 9. 14:41   Válasz erre: 110396
Ez egy korrekt leírás, kár érte, de ez így biztos el fog menni!
    

Traktoros 110410 2016. szeptember 9. 14:26   Válasz erre: 110406
Szia! Azt az ülést hol vetted, nem adod el? Cseredarabot is adnék..
    

PalmBela 110409 2016. szeptember 9. 13:43   Válasz erre: 110396
Napot Mindenkinek!

Rég jártam erre...Nõk, fékek, olajok...szuper!

Lomha 8V! Az ülést nem kívánod külön eladni? Ehhh... nem is Lomha 8V nek van 900 asa...

Szal Todaytom! Az ülést nem kívánod külön eladni? :)

Ergye vagyok na!
    

jobbkormanyos 110408 2016. szeptember 9. 13:40   Válasz erre: 110398
Az a 5.0 ! Az 5.1-es glikol alapú.
    

lendvai 110407 2016. szeptember 9. 13:39   Válasz erre: 110402
Ebben a korban max a zacsi kezd el hosszabbodni. :-) Én is valami Prevent kategóriát tettem a fékbe, csodák nincsenek, elég régóta gyártják a löttyüket, a nyomás nem nagyobb, mint egy szervós fékrendszerben, forrni meg inkább akkor szokott, ha már vizes. Azt meg a rendszeres cserével meg lehet elõzni. A hátsó fékdugattyú szorulásokat is. Szezon után idén fékfolyadék csere is aktuális, meg hûtõfolyadék is.
Tegnap olvasgattam a KTM 1290 Super Adventure-rõl. Hát be kell valljam tetszik. Nem is annyira a 160 pacis vaddisznó blokk, mert azt ebben az életben nem hiszem, hogy ki tudnám motorozni, de elég masszív jószág a túrázáshoz és pakoláshoz. Az FJR 1300-as ellenében nekem a feleannyi henger vonz. A megbízhatóságot illetõen talán az XTZ1200 racionálisabb választás lehet majd. Idõvel kiderül mi lesz az utód, de egyelõre marad a TDM. :-)
    

todaytom 110406 2016. szeptember 9. 13:18  
Ha valakit érdekel.
https://www.hasznaltauto.hu/motor/yamaha/yamaha_tdm_900-10551002

    

Robi70 110405 2016. szeptember 9. 12:52   Válasz erre: 110404
:)))
    

csanesz 110404 2016. szeptember 9. 12:28   Válasz erre: 110399
Robi70!

Aztat látod nemtom. De a motorfékpofák rendben vannak! :)))
    

Robi70 110403 2016. szeptember 9. 12:26   Válasz erre: 110402
Aki csak a gázt húzza, de minta zállat, annak mitõl melegedne a féke!?:)))
    

Fido71 110402 2016. szeptember 9. 11:41   Válasz erre: 110398
Lehet, neked már olyan hosszú a farkad, hogy bekaptya a lánc, azt azzal is fékezel. Azért nem melegszik a hátsóféked...
    

kawa550 110401 2016. szeptember 9. 11:41   Válasz erre: 110399
Kgc. :-))) Nem is olyan k...... :-D
    

nexudes 110400 2016. szeptember 9. 11:41   Válasz erre: 110375
Még mindig lehet találni "hamis" olajat a piacon. Érdemes 110%-os forrásból vásárolni. Lentebb pont ezt említettem meg.
Kopott motorra nincs ellenszer, generál :(
Adalékanyagokkal az a baj, pld amit én is használok, hogy javítja ugyan a tõmítetséget, viszont valamiért valamikor elkezdte enni a az olajat.
Adalék hatására javul a kompresszió kevesebb olaj fog fogyni, viszont a csapágyak terhelése is megemelkedik ez miatt. Amikor valaki azt mondja elég gyûrûzni és nem kell megnézni a csapágyak állapotát hát... :D
Remélem csak egyszerû gondod van pld. szelepszár szimering.
    

Robi70 110399 2016. szeptember 9. 10:53   Válasz erre: 110393
Csanesz, a motorfékben mikor cseréltél utoljára fékolajat?!:)) Ha ilyen sokat használod, lehet idõszerû lenne az is!:)))
    

kawa550 110398 2016. szeptember 9. 10:41  
Preventtel tolom, eddig 4x jártam meg a glocknert, és be kell vallanom hogy még ott is beleállok ki a gyorsabb farokméregetésbe. Szóval igénybe van véve a fék, de semmi baja. Nem tom mirü beszítek ezekkel a racing fékolajakkal.....
4 és 5.1 nem keverhetõ, cserénél át kell mosni az egészet!
    

Fido71 110397 2016. szeptember 9. 10:29   Válasz erre: 110393
Dot4 emelt hõfokút vettem.
    

Lomha 8V 110396 2016. szeptember 9. 10:18  
Uraim, úgy döntöttem, hogy eladom a gépet. Nagyon szeretem, nagyon jó motor, de visszahúz a szívem a chopperre. Év elején lett felújítva a teljes hengerfej, meggyûrûzve, megláncozva, elsõ teló felújítva, karbik pucolva, beállítva stb. Akinek van türelme visszakeresni, itt megtalálja a folyamatot. Az ár irányár, alkudni kötelezõ.

http://www.hasznaltauto.hu/motor/yamaha/yamaha_tdm_850_4tx-10525959
    

csanesz 110395 2016. szeptember 9. 10:17  
Hallgatok rátok még, ha vitába szállok egyik-másikkal is, mert sok okosságot próbáltam ami itt elhangzott és mûködik! :)
    

csanesz 110394 2016. szeptember 9. 10:14   Válasz erre: 110391
Bár igen hatékony a fék az autómon, de tudom ez nem kivétel.
    

csanesz 110393 2016. szeptember 9. 10:11   Válasz erre: 110392
A Kékholdnál aszonták, hogy a DOT 5.1 -et (emelt hõfokú) félévente vagy negyedévente kell cserélni. Hõfoktól függ.

Bár furán hangzik, de nem fékezek olyan sokat, de akkor is zömében a hátsót használom.
Viszont motorféket sokszor használok.
Nem tudom milyen féktrutyi volt benne eddig, de 2 éve mikor megjártam Grossglocknert a folyadékkal nem volt gond lefelé A Motorix betétem elégett 5Km után. Shox -ra sem hallgatok ezek után - még hogy pályáznak vele...

Így maradt a Nissin. ...és ismét az.
Filóztam a Ferodo -n, de a Nissin bevált.
Pláne, hogy most olcsóbb is 11 000Ft.

A Motul féktrutyitra beruházok. A Prevent jó lesz csavar lazítónak.
    

Fido71 110392 2016. szeptember 9. 08:19  
Ha fékfolyadékot veszel, vedd a Motulnak az emelt "hõfokú" termékét.
Nekem már egyszer sikerült megforralnom.
Majdnem beszartam, mikor a szerpentin alján, pont egy visszafordító elõtt azt hittem, hogy letört a fékpedálom... :(
    

evdem 110391 2016. szeptember 9. 07:36   Válasz erre: 110390
Ott, hogy az autód fékrendszerét is ideje gatyába rázni ....14 év kurva sok a fékfolyadéknak.
    

csanesz 110390 2016. szeptember 8. 23:02   Válasz erre: 110388
Aszittem ez is olyan membrános porvédõs mint a gagyi robogóim voltak. Szó szerint rá se néztem.
A féktrutyira éves cserét mondanak. Bár az autómba 14 éves féktrutyi van.
Hol az igazság?

A mostani féktrutyit amit vettem (Prevent DOT4) évesnek mondják.
    

csanesz 110389 2016. szeptember 8. 22:58   Válasz erre: 110387
Nincs ez túlpörögve...
Megfelelõ anyaggal és szerszámmal feleannyi idõ vagy annyi se.
3 órába telt mire megmozdult a beállt dugó. Jó persze szerszám sem volt hozzá. De legközelebb lesz!

Baromira nem szeretek tökölni egy egyszerû dolgon.

    

Karex 110388 2016. szeptember 8. 22:51   Válasz erre: 110386
Eddig x éve rá sem néztél, most meg éves csere.......
Van az a ló, meg a háta, aztán a túloldal.
Szerintem elég a 2- 3 éves csere, a könyv 2- t ír, meg 4 évente fékcsõ...........
:D
    

kawa550 110387 2016. szeptember 8. 21:56   Válasz erre: 110386
Szerintem meg kicsit túlpörgöd a témát...:))))))))
    

csanesz 110386 2016. szeptember 8. 21:26   Válasz erre: 110372
Gezasz!

Nálam pont ez volt!
És úgy csináltam ahogy Karex leírta.
DE! Elõtte fékolajat csepegtettem a munkahenger és a dugattyú ház közötti résbe és vártam úgy 30 percet. Mikor megindult jött is vele a dzsuva.

Szerválok naon vékony fecskendõtût talán a mosás megoldható vele évente egyszer és akkor nem lesz ilyen beszorulás.
Én elhanyagoltam 3 évig. És szerintem az elõttem lévõ tulajok sem törõdhettek ezzel nagyon pedig ez a legfontosabb egy járgányon.
Mostantól évente fékolaj csere.


    

csanesz 110385 2016. szeptember 8. 21:15   Válasz erre: 110383
Monyuk nekem sem úgy mozdult ki, hogy pikk-pakk. De tény, hogy észnél kell lenni a "mûveletnél". :)))

    

gezasz 110384 2016. szeptember 8. 12:34   Válasz erre: 110383
Azért függ attól is,hogy hány bar nyomással csinálod. De a dugót ne magad felé tartsd és már nem önveszélyes. Legutóbb a fûbe nyomattam ki
    

Karex 110383 2016. szeptember 8. 12:27   Válasz erre: 110382
Ok, lehet csinálni sokféleképpen.
Az MZ elsõ nyerge ha berohad nem tanácsos sûrített levegõvel kinyomni, mert elég durván lövi ki a dugót. Köz és önveszélyes.
Én meg ugye azon tanultam szerelni........
Mondjuk úgy éreztem hogy azok a nyergek szorosabban vannak illesztve mint a TDM fékei.
Aztán lehet nincs igazam.
    

csanesz 110382 2016. szeptember 8. 10:57   Válasz erre: 110379
Vitatom!

Nekem be volt állva az egyik oldal. Viszont olyan közel volt a tárcsához, hogy a mozgó oldal neki nyomta így a döglött oldal sem rozsdásodott.
Amúgy rongyba betekerni vagy egy nylon zacsekba berakni (nem lezárni) azt mehet rá a nyomás, ott olajozhat...
    

Ati TDM 96 110381 2016. szeptember 8. 08:12   Válasz erre: 110380
Köszi a tanácsot, remélem jobb lesz, nem fog így fogyni az olaj!

    

dinnyemag 110380 2016. szeptember 8. 07:16   Válasz erre: 110375
Azèrt elõbb cseréld ki a szimmeringet a kis lánckerék mögött, ott nekem is elcsordogált vagy 2 liter olaj egy erdélyi túrán a 4tx-bõl. Csak eredeti jó oda, van a belsõ oldalán 3 távtartó lábacska. Csere után maradt az olaj a helyén.3500 ft. Körül volt az ára.
    

Karex 110379 2016. szeptember 7. 23:21   Válasz erre: 110372
Fékbetét ki, aztán pumpálás. Amelyik jobban jön azt megtámasztani, ahogy a Mester is írja. Az enyém is be volt állva mikor vettem a motort. Ki nem szedtem, csak szinte kiesésig nyomattam ki, takarítás aztán vissza. Persze folyadékcserékkel együtt. Azóta jó.
Amirõl észreveszed a féloldalasságot: koszos, rozsdás a tárcsa egyik oldala. A másik szép fényes.

    

kawa550 110378 2016. szeptember 7. 22:49   Válasz erre: 110372
Én már szedtem úgy ki nem is egyszer, hogy a helyén addig pumpáltam a féket, míg ki nem lökte a dugót, ha az egyik szorul, akkor tényleg a mozgó oldal kitámasztásával jön ki. A levegõnél karex inkább arra gondolhatott, hogy ha lelevegõsödik és úgy sikerül kinyomatni a helyén, akkor nem csak kibukik és folyik az olaj, hanem a benn lévõ összenyomott levegõ szanaszét spricceli a nem egészséges fékolajat is, pl a képedbe. Nem az asztalon levegõvel szétnyomatást.
    

Ati TDM 96 110377 2016. szeptember 7. 22:46   Válasz erre: 110374
Oké, köszi, megnézem Kawa 550 !


    

kawa550 110376 2016. szeptember 7. 22:45   Válasz erre: 110375
Olajcserénként 4-5 liter pótlásra nincs ellenszer semelyik olajjal, csodák nincsenek, kopott motorból vagy rossz szimeringek mellett minden olaj kijön.
    

Ati TDM 96 110375 2016. szeptember 7. 22:44   Válasz erre: 110371
Helló, újra én vagyok !Lehet hogy Repsol helyett Motul olajat kellene vennem? Jobb lenne ? 10 w 40, vagy 20w 50 ? Márciusban vettem a TDM-et, még most ismerkedek vele...

    

kawa550 110374 2016. szeptember 7. 22:43   Válasz erre: 110373
A te pénzed is pont annyit ér mint Muju pénze, így neked is ugyan annyiba fog kerülni, mint amit alább számszerûen írtam Mujunak.
    

Ati TDM 96 110373 2016. szeptember 7. 22:33   Válasz erre: 110337
Helló Muju ! Én is ugyan ebben a helyzetben vagyok-- még rosszabb-- nem gyõzöm az olajat utána tölteni a mocinak !!! 4500 km után kb. 3,5-- 4 liter olajat öntöttem utána !! De észrevettem, hogy a sebváltó tengelynél fent"a kis lánckeréknél, folydogál , csepeg folyamatosan az olaj, és a kipufogómra folyik !Nem tudtam mi ez az égett szag! Csanesz írta a múltkor, a gázfröccsöt, és abban is igaza volt, kicsit füstöl a gép ! Oda- vissza füstölget ! Én is a 120 fölötti tempót szeretem, 160-170-ig merem, kezdõ motorosként... De ez elszomorít, hogy így eszi az olajat! Így is megy mint a barom, és gyûrûzni kellene?? Ha tudnátok, hogy ez nekem mibe" fog fájni, megköszönném ! Vagy járjak lassabban....de akkor minek a moci??? Nem vagyok nyugdíjas, ez a sebesség még nem is brutál..

    

gezasz 110372 2016. szeptember 7. 22:12   Válasz erre: 110325
Karex te próbáltad a fék munkahengereket úgy kiszedni ahogy leírod? Nekem nem sikerült. Mivel az egyik féluton úgy be volt állva, hogy sehogysem tudtam visszanyomni. A másik se fért ki tõle a helyérõl. Tehát szétszed ketté és sûritett levegõ/kompresszor/. Nem olyan vészes az a max tíz bár amitõl kijött.
    

csanesz 110371 2016. szeptember 7. 21:34   Válasz erre: 110337
Muju!

Nekem 0,1 mm kopás volt a hengerekben és így kajált Motul -ból 1000 Km -en 2-3 dl -t.
    

Karex 110370 2016. szeptember 7. 21:22   Válasz erre: 110369
Arra értettem a "rejtett csap" kifejezést, amit idom bontás nélkül nem zársz el.
99 utáni vasakon, ahogy mondod, az elektromos üza szivattyús rendszer mellett alkalmazták.
És azért kérdeztem, mert a kinti benzincsap mellett nem biztos hogy kiderül a kezdeti tûszelep hiba, ha a gazda rendszeresen használja a csapot.
    

Hr.Geiger 110369 2016. szeptember 7. 21:11   Válasz erre: 110360
Estét az Uraknak!
Bocsi, hogy belevauzok, de a tanknál ( rejtett csap ?? ) minden évjáratnak ( 4TX of course ) volt / van csapja. A vákuumos tápszivattyúval mûködõ korábbi gépeknek volt még egy csapja, amit az elektromos pumpa bevezetésével számûztek. De javítsatok ki, ha tévednék! :-)
    

Muju 110368 2016. szeptember 7. 20:54   Válasz erre: 110366
De ha így van köszi az infót eddig ezt se tudtam.
    

Muju 110367 2016. szeptember 7. 20:53   Válasz erre: 110366
Az má nemsokra elèg....
    

lendvai 110366 2016. szeptember 7. 20:46   Válasz erre: 110365
2 liter a tartalék, meglehet azért nem világított még.
    

Muju 110365 2016. szeptember 7. 20:39  
Mondjuk azt se nagyon vágom, hogy kicsivel több volt benne minden 2 L mègse világított a sárga lámpa. Na majd tèlidõben megszakèrtem.
    

lendvai 110364 2016. szeptember 7. 20:39   Válasz erre: 110359
Gyönyörûen leírtad az egyik kapcsolatomat. Nálam nem csak az almánál mûködik.Örülök, hogy így reagáltál, nem állt szándékomban megsérteni. Csak eszmecserélni. Akkor most foglalkozzunk a kolléga füstölõ motorjával. Nekem akkor volt fekete füst, amikor beledurrant a kipufogóba. Gyújtáshiba, vagy rosszul égõ keverék? Tényleg, a Google nem mond valamit erre? 
    

Muju 110363 2016. szeptember 7. 20:30   Válasz erre: 110360
'99-es rejtett csapos.
    

Muju 110362 2016. szeptember 7. 20:28   Válasz erre: 110361
Èpp a napokban törtènt,hogy zabszem se nagyon fèrt a hátsómba mert munkából hazafelé feküdt az üzemanyag jelzõm a pályán. Beèrtem a kútra 17,6 ment bele 365 km megtétele után.
    

Muju 110361 2016. szeptember 7. 20:19   Válasz erre: 110358
Szinkron 4000km-vel ezelõtti, gyertyák kèt hónappal ezelõtt õzbarnák ès tavaly cserèltem õket. Fogyasztásom ha csavarok neki se több 5,5 nèl
    

Karex 110360 2016. szeptember 7. 20:17   Válasz erre: 110357
Mennyit eszik?
Nem folyik túl a karbid?
Benzincsapos, vagy rejtett csapos kiadás?
    

Karex 110359 2016. szeptember 7. 20:16   Válasz erre: 110356
No, akkor egy kicsit mégis..... aztán abbahagyom a témát.
Példa.
Nézegetsz egy almát, tetszik, jól néz ki, meg is érett. Megveszed.
Aztán megkezded.
Azon kívül hogy eszi a kukac a belsejét, már rohad is.
Alapjaiban rossz az egész, ami kívülrõl nem látszik, és kell egy kis idõ míg a megfelelõ körülmények hatására ki is derül a dolog.
Természetesen a vásárlás elõtt jól megnézted, és így döntöttél.
Viseled a következményeket. Kib@szod a fenébe.....
No ez az almánál mûködik.
:D
Tényleg befejeztem.
Sértõdés nélkül. Eszmecserélünk.
    

kawa550 110358 2016. szeptember 7. 20:13   Válasz erre: 110357
Akkó elsõ körben karbiellenõrzés meg gyertyakép/csere.
    

Muju 110357 2016. szeptember 7. 20:07  
Mèg annyi, hogy kèkesszürke füst helyett amit az olajzabálók eregetnek ez lazán feketèt lõ ki magából.
    

lendvai 110356 2016. szeptember 7. 19:52   Válasz erre: 110342
Lehet nem egyetérteni meg megsértõdni, de ezek az alaptörvények attól még mûködnek. Csak valóban nehéz olykor szembesülnöm azzal, hogy milyen vagyok.:-) Ilyenkor lehet duzzogni, vagy gondolkodni. Én is voltam puhapöcs, nem szégyellem kimondani, olyankor annak megfelelõ nõk voltak az életemben.:-) Nem szégyellnivaló dolgok ezek, csak tudni kell értelmezni és változtatni.:-) Napi szinten figyelem már ezeket a játszmákat és mindig megerõsítést nyernek azok, amiket nálam bölcsebb és tapasztaltabb emberek írtak és mondtak. Tudom milyen emberek kerülnek és milyenek keresik a társaságom, ahogy én is teszem ezt másokkal. Tudom, hogy nekem is megvannak a személyiségbeli problémáim, megtanulom kezelni õket.:-) A nõk bonyolultak lennének és nincs már rendes nõ? Ugyan már, ezt senki nem gondolhatja komolyan.:-) Vagy mégis? :-) Akkó' baj van.:-)
    

zsotli 110355 2016. szeptember 7. 19:49   Válasz erre: 110350
Küldtem privit
    

Muju 110354 2016. szeptember 7. 19:46  
Lassú vagyok mint a xar. Mosmá ok.
    

VVLaci 110353 2016. szeptember 7. 19:46   Válasz erre: 110350
Ezt mérés után a gépmûhely megmondja. A gépkönyvben kb. 25 oldal a henger-dugó-gyûrû mérés, ellenõrzés, szerelés.
    

kawa550 110352 2016. szeptember 7. 19:46   Válasz erre: 110350
Hónoláshoz nem kell túlméret, csak fúrás után. A hónolás csak apró karcolásokat csinál a jobb olajtapadáshoz.
    

VVLaci 110351 2016. szeptember 7. 19:44   Válasz erre: 110347
Abramovics 900-ast rendel gyári újban! :D
    

Muju 110350 2016. szeptember 7. 19:44   Válasz erre: 110345
Köszi, de ha elèg hónolni ha kell egyáltalán akkor vannak túlmèretes szettek illetve akkor már dugattyú is másik illik bele?
    

VVLaci 110349 2016. szeptember 7. 19:43   Válasz erre: 110343
Nem biztos, hogy a hengerhez-gyûrûhöz hozzá kell nyúlni. Lehet, hogy csak a szelepszár-szimering enged.
    

kawa550 110348 2016. szeptember 7. 19:43   Válasz erre: 110345
Beelõzött g@ci! :)))))))))
    

kawa550 110347 2016. szeptember 7. 19:42   Válasz erre: 110343
Pl azt, hogy ha hordós kopás van a hengerben, akkor fúrás és új dugó kell, túlméretes, ahhoz való gyûrûkkel, nem a normál mint amit pl én vettem a mérés után. De ezt mérés nélkül még a csáknorisz se tudja. Szóval ahogy Laci mondta, szétszed, mér, rendel. Már aki nem az Abramovics. Õ nyilván lexarja ha ki kell dobni.
    

ELőző oldal
Felhokep

Tagok száma: 22119
5 622 Eddigi túrák
14 221 826 km
34071 Eddigi túra-résztvevők