csanesz | 111453 | 2016. október 27. 10:39 |
Szívatókart nem találtam, de ilyen húzogatós pucukát igen: http://www.ebay.com/itm/Yamaha-TDM-850-1999-4TX-Choke-Cable-Knob-And-Bracket-/122173013141?hash=item1c72143c95:g:lskAAOSwX~dWlUQ6&vxp=mtr Szerintem nem 99 -es az évjárata ennek a húzogatós pucukának. Amúgy jó pár motor használja ezt a kapcsoló konzolt. Kawasakin is láttam már, de csak a jobboldalira emlékszem és az megegyezett. |
csanesz | 111452 | 2016. október 27. 10:21 |
Ilyen kell neked: http://www.ebay.com/itm/Commodo-gauche-pour-Yamaha-850-TDM-4TX-/152152523326?hash=item236cff423e:g:rMwAAOSwZ1BXd8jl Ez szélesebb! Így a tájoló furatokat szerintem újra kell fúrni. 1 vagy 2 furat van arra nem emlékszem. De fontos a pozíciója miatt. Különben el fog fordulni. És a szívatód is másképp van. Viszont szívatókart nem adnak ehhez. |
csanesz | 111451 | 2016. október 27. 10:20 | Válasz erre: 111450 |
És tényleg nincs neki: http://www.ebay.com/itm/E1-YAMAHA-TDM-850-3VD-BOUTON-DE-GUIDON-GAUCHE-ARMATURE-DE-DIRECTION-GUIDON-/351814683130?hash=item51e9ca09fa:g:21IAAOxy4XNSPZFd&vxp=mtr Keresem... |
men | 111450 | 2016. október 27. 09:04 |
Tudnátok gyári kapcsolós képet felrakni,hogy tudjam milyet keressek? Talán ebbõl indulnék ki,akkor nem kell helyet keresnem. |
csanesz | 111449 | 2016. október 27. 00:02 | Válasz erre: 111448 |
Én is nagyobbat használtam 50 amperos szilíciumot. Kb 5-6 mm átmérõjû és olyan 7 mm hosszú a lábai 1mm átmérõjüek. Az nem melegedett! :)))) |
furfarag | 111448 | 2016. október 26. 23:58 | Válasz erre: 111447 |
Nekem volt ez a diódás megoldás.Én hûtõbordás diódát használtam mert nagyon melegedett a sima dióda üzem közben.
|
csanesz | 111447 | 2016. október 26. 23:51 | Válasz erre: 111439 |
A relé többet bír mint kellene, mivel nem folyamatos üzemû, hanem szaggatott. És az is oké, hogy szaggatáskor elvileg nagyobb ívet húz, de az még így is nagyon kicsi. A legegyszerûbb megoldás egy 2 állású 2 áramkörös kapcsolóval történik. Vagy 2 állású 1 áramkörös kapcsoló és 2db combosabb dióda (ha kevés a hely). - Az elakadásjelzõ 1 áramkörös és 3 lábú (szokott lenni). "Bekapcsoláskor" mind három láb (kontaktus) zár és vissza van kötve az irányjelzõre. Vagyis az irányjelzõ szintén 3 kontaktusát rövidre kell zárni. Ez a lényege az elakadásjelzõ mûködésének. "Szimpla rövid zár az indexen". - Egy parányival gyengébben világít a 4 irányjelzõ egyszerre, de az elenyészõ. Én a kormány alá a belsõ burkolatba raktam a 2 áramköröset. Gyorsan el lehet érni. Persze más funkciót szolgál. |
kawa550 | 111445 | 2016. október 26. 23:30 | Válasz erre: 111442 |
Nem tom kinézni mer semmibe se nézem:)))))))))) emzé, haggyá mán, vót nekem is.....:D ![]() |
furfarag | 111443 | 2016. október 26. 23:11 | Válasz erre: 111442 |
Akkor ismered Bambit.:-) Szocitúrán nem voltál esetleg? Nagyon ismerõs az Mz-d.
|
Karex | 111442 | 2016. október 26. 23:04 | Válasz erre: 111440 |
Igen. Aztán azóta már TDM klubos is, de kinéznek innen a kétütemûvel, ezért nem emlegetem. Fõleg a szakács! :D |
kawa550 | 111441 | 2016. október 26. 22:55 | Válasz erre: 111440 |
Szerintem de.:))))) Az a rusnya kék ott a szélén, Zsuzsika szerint a kék az nem motorszín. :D
![]() |
Nmiki | 111439 | 2016. október 26. 21:18 | Válasz erre: 111437 |
A kapcsoló cseréje sztem kevés lesz. Nem minden relé bírja el egyszerre az összes irányjelzõt. Olyan indexrelé kell, amin rajta van a 4x21 watt felirat is. (Legalábbis a Suzukinál így van.)
|
Hr.Geiger | 111438 | 2016. október 26. 21:05 | Válasz erre: 111437 |
Szerintem azok a modellek, amelyek gyárilag lettek ilyen huncutsággal szerelve, azoknak a kábelkötege is már, ezért csak a kapcsoló felszerelésével nem jutunk el a célhoz...
|
pocak75 | 111437 | 2016. október 26. 20:49 | Válasz erre: 111436 |
Mármint lehet elég kapcsolót a 99 utanira cserélni amin gyarilag van.
|
men | 111436 | 2016. október 26. 20:31 |
azt se tudom a kormányon elfér-e a kapcsoló,mert kapcsolót már találtam |
Flenegen | 111435 | 2016. október 26. 20:23 | Válasz erre: 111434 |
Az enyém is 850 4tx és van rajta:)lehet hogy csak egy kapcsoló panelt kellene a kormányon cserélni...
|
Hr.Geiger | 111433 | 2016. október 26. 20:01 | Válasz erre: 111428 |
Mert a 98 elõttieken nem volt rá szükség! :-))
|
Flenegen | 111430 | 2016. október 26. 19:17 | Válasz erre: 111421 |
Itt a megoldás Hulk konzol problémájára...
|
Flenegen | 111429 | 2016. október 26. 19:03 | Válasz erre: 111427 |
Az enyémen is van.... Egyébkènt ehhez a doboztartóhoz mit szóltok? |
csanesz | 111428 | 2016. október 26. 18:58 | Válasz erre: 111427 |
Én már csináltam, nagyon egyszerû. Persze nem TDM -re, de az elv tuti ugyanaz. Tiedén, hogy hogy nincs? |
men | 111427 | 2016. október 26. 17:02 |
Sziasztok! Érdeklõdnék,hogy szerelt már fel valaki vészvillogót TDM-re? Ha tudnátok segíteni,hogy milyen kapcsolót hová és ,hogy kell bekötni? Gondolkodom hogy raknék fel..... És még egy kérdés mûszaki vizsgán lehet vele gond? Köszönöm. |
evdem | 111426 | 2016. október 26. 14:20 |
Még régebben volt szó a 3VD fényszoró izzó átalakításról, R2 rõl H4 re. Itt a az egyik megoldás: https://lumenet.hu/r2-auto-izzo |
lendvai | 111424 | 2016. október 26. 13:34 | Válasz erre: 111423 |
Givi.it, rákeresel a TDM900-ra (850-hez nem gyártottak) és le tudod tölteni a pdf-et, abban benne van minden. Nekem a V35-höz van konzol, az speckó, mert a doboz alsó fertálya befelé öblösödik, hogy kevésbé lógjon ki oldalra. Ha nem boldogulsz, akkor fotózok, de mint mondtam 850-re másképp kell felfogatni. Arról is van valahol fotó, ha kell megkeresem, ott is a 900-as konzolja volt átszabva egy kicsit.
|
Flenegen | 111423 | 2016. október 26. 10:34 | Válasz erre: 111416 |
nem tudnál 2-3 közeli képet küldeni, hogy hogyan van fent?
|
kawa550 | 111421 | 2016. október 26. 10:07 |
Únnéz ki elvitték a ruhámat, már csak az utalást kell megvárnom, köszönjük az érdeklõdéseket.:)
|
kawa550 | 111420 | 2016. október 26. 10:07 | Válasz erre: 111419 |
Na most akkor ki eszik túl sok zõccséget hogy memória problémái legyenek?! :))))))))))))
|
ati5995 | 111419 | 2016. október 26. 09:57 |
Kawa jól emlékszik,az én h.sárfogóm volt karbon fóliázva-de mivel egy darabból nem ment mert az íveknél nyúlt-gyûrõdött stb.-ezért lett nem túl esztétikusan felrakva-de csak azért maradt mert a Raptor dob is olyan mintás volt-és nem volt annyira szem elõtt-a VTN-re példa: Auto-Mot. tuning kiállításon kérdeztem(ott autó felnik voltak bemutatva)felninként 25-30 rugót mondott az ember!!!!És nem õ adja a felnit!!!!
|
kawa550 | 111418 | 2016. október 26. 09:52 | Válasz erre: 111415 |
Asszem lajosban meg gerickében lehet kapni ilyen patentszemeket a quick lockhoz.
|
kawa550 | 111417 | 2016. október 26. 09:51 | Válasz erre: 111416 |
Esetleg a mozgatható részét meg a csatlakozó szemet hozd magaddal, megnézzük közelrõl mit ad ki. :)
|
lendvai | 111416 | 2016. október 26. 09:41 | Válasz erre: 111415 |
Az enyém quick lock, elég gyorsan rá lehet pattintani. Givi a tisztességes márkája. :-)
|
Flenegen | 111415 | 2016. október 26. 09:28 |
Nincs valakinek akár 850 akár 900-ason Quick Lock oldaldoboz tartója?
|
kawa550 | 111414 | 2016. október 25. 23:54 | Válasz erre: 111412 |
Nem mindegyik, de elõfordul, én cseréltem a 3 fokozat fogaskerekeit, tömítéskészlettel 2 fogaskerékkel kb 100rugó+munkadíj ha nem magad csinálod. A teljes blokkot szét kell szedni hozzá.
|
kisfeher74 | 111412 | 2016. október 25. 23:41 |
Üdv! Szeretném megkérdezni, hogy mi igaz abboól, hogy a 3vd kidobálja a 3. fokozatot. Lehetséges a javítása, vagy nagyon körûlményes. Rozsdás. |
Karex | 111411 | 2016. október 25. 22:24 | Válasz erre: 111408 |
:D Mintha a kulacstartója is karbonmatricás lett volna......... :DDD |
Hr.Geiger | 111410 | 2016. október 25. 22:07 |
Aludjanak jól az Urak! Ebben az esõben most mást úgy sem lehet tenni... :-) Jó éjt! |
Hr.Geiger | 111409 | 2016. október 25. 22:05 | Válasz erre: 111407 |
Innét a fórumról valók..., csak tiszta forrásból! :-)
|
Hr.Geiger | 111408 | 2016. október 25. 22:04 | Válasz erre: 111406 |
Szerintem a Scopyé vót! Õ mindenre képes, még arra is... :-))))))))) |
Karex | 111407 | 2016. október 25. 22:03 | Válasz erre: 111405 |
HEHE, hol fényképelted le a kipufogómat, mielõtt az enyém lett? Mert hogy az ottan az. Még Kilos motorján. |
kawa550 | 111406 | 2016. október 25. 22:02 | Válasz erre: 111405 |
Lehet de én nem ere gondolok, annak a kis sárhányó volt behúzva a kipuff mellett. Most lehet hogy nagy hülyeséget mondok, de lehet hogy atié vót?....
|
Hr.Geiger | 111405 | 2016. október 25. 22:01 | Válasz erre: 111403 |
én nem is arról írtam, hanem ezekrõl itt e a képeken. Erste Klasse... :-) És fogadnék veled 5 Apfel Strudelben ( mit Vanilia szósz ), hogy ez az õ motorja! :-))) ![]() ![]() |
kawa550 | 111404 | 2016. október 25. 21:57 | Válasz erre: 111400 |
Hát felnicsíkból még nem láttam olyat ami teccet vón, meg ami még az agyamra megy, az a motor neve belevésve a láncvédõbe, hûtõrácsba, kapukulcsba, gereblye nyelébe stb.....:)))))))))))
|
kawa550 | 111403 | 2016. október 25. 21:53 | Válasz erre: 111402 |
Egész biztos hogy nem kilos volt, ez már pár éve volt és valami 4tx, csak arra emléxem hogy csúnya ráncos volt meg több darabból megoldva, nem futottak együtt a "karbon" szálak. Csúnya vót na.
|
Hr.Geiger | 111402 | 2016. október 25. 21:51 |
Az én memóriám nem annyira gyenge, mint a vegán szakácsnak ( "zõccséges" :- ) ) pontosan tudom, hogy Kilos motorján láttam VTN fóliás alkalmazást pár apró mûanyag elemen. Nekem bejön..., gondolkodom rajta, hogy belevágnék én is, mert van pár fakó elem a Divin, amit fel lehetne dobni vele. :-) Emlékeztetne a TDM-re is, azon is volt ilyen mû-karbon a mûszerfalon... |
Karex | 111401 | 2016. október 25. 21:45 | Válasz erre: 111399 |
Tapasztalatom szerint vonzza a koszt, minden kis porszem látszik rajta. Akkor is tetszik, amúgy azért van a kapaszkodón, mert úgy vettem a motort, hogy ott volt a doboz felfogatva. Nem hogy a festéket leette, de még az öntvényt is megrágta......... |
Hr.Geiger | 111400 | 2016. október 25. 21:44 | Válasz erre: 111399 |
Nálad már a felnicsík is egy design -dzsihadizmus, miért pont ez jönne be,mi? :-)) A 90-es években ez volt a menõ, ma meg újra felfedezik a népek. :-) |
kawa550 | 111399 | 2016. október 25. 21:41 | Válasz erre: 111398 |
Most én meg nem mondom ki volt az, de valaki bevonta ilyennel a hátsókeréknél a belsõ kis sárvédõt. Háááááát..............
|
Karex | 111398 | 2016. október 25. 21:39 | Válasz erre: 111397 |
http://www.carbon-auto-folia.hu/3d-karbon-carbon-folia/3d-fekete-karbon-folia Nem is drága. Lehet jövõre az egész motor ilyen lesz, ha nagyon belejövök...... :D Egyébként nagyon tetszik a mintája, de csak a kapaszkodó méretében, nagyobb felületre nem hiszem hogy tenném. |
Hr.Geiger | 111397 | 2016. október 25. 21:31 | Válasz erre: 111396 |
Köszi a gyors választ! Hordár motornak miért nem fogsz be egy Innovát? :-)) |
Karex | 111396 | 2016. október 25. 21:25 | Válasz erre: 111390 |
kawa550 | 111393 | 2016. október 25. 20:35 | Válasz erre: 111392 |
Meg a römerzeche Ruston. :D Cimboráim a pincérek, eccer ott evett viktátor, úgy összehaverkodott a Markóval, hogy másnap mikor a viktátor a fõtér túloldalán a jasszkarizott a családdal, a Markó odaüvölt neki hogy vikikém foglaljak asztalt, jöttök ma is vagy máshol zabáltok? :)))))))))))
|
kawa550 | 111392 | 2016. október 25. 20:27 | Válasz erre: 111386 |
Csavarozós öntvény krauser meg dupla ülés az emcére . :))))))
|
kawa550 | 111391 | 2016. október 25. 20:23 | Válasz erre: 111388 |
Odailleszted, 3 csavar, kész, ahogy azt móricka elképzelte.:)))))))) Ez az odaillesztés lesz a gond, nem olyan erõs hogy megkockáztassak egy átfúrást, szóval még az is gond lesz, hogy csatlakozzon hozzá bonthatóan. a lábtartó megint érdekes lesz, ott van 2 oldalt a hátsó teló gáztartálya, csak valami kerülõre hajlított jöhet szóba. De ehhez elébb fel kell pattintani, de még semmit se szóltak a digók a levélre. |
Hr.Geiger | 111390 | 2016. október 25. 20:01 | Válasz erre: 111380 |
Karex kolléga! A hátsó gyári kapaszkodón a karbon fóliázás VTN technológia? Ha igen, milyen kódon fut ez a fekete karbon dizájn? Elõre is köszi a választ! Nincs nagyon hátra tolva a csomagtartód? A súlypont miatt, meg így olyan, mint a hosszú platós IFA... :-)))) |
Flenegen | 111388 | 2016. október 25. 19:48 | Válasz erre: 111384 |
A Nonfargonak van u alakú oldaltartója. A multkor láttam valamelyik motorosboltban bontatlan párat 18 ezerért. Felül hozzáilleszted a givi tartóhoz, alul meg megtámasztod a lábtartóhoz... 3 csavar oszt kész:) De megy ez nekem elméletben:) |
Flenegen | 111387 | 2016. október 25. 19:46 | Válasz erre: 111380 |
Nem fog a súlypont nagyon hátra kerülni? De jó... Kíváncsi vagyok az oldaldobozokat hogy oldod meg:)
|
Karex | 111386 | 2016. október 25. 19:27 | Válasz erre: 111385 |
Igen, én. A szar német ócskavasról meg ennyi: http://www.mzclubhungary.com/index.php/component/content/article/36-turabeszamolok/turabeszamolok/656 Olvasd végig. Most. Az egy olyan túra volt. Jut eszembe képek, máris megy a pü. |
kawa550 | 111385 | 2016. október 25. 19:15 | Válasz erre: 111381 |
Te dumálsz, akinek volt a pofáján bõr tádés létére egy szar német ócskavassal beállítani hozzám?! :)))))))))))))
|
kawa550 | 111384 | 2016. október 25. 19:11 | Válasz erre: 111380 |
Ne aggóggyá, az oldaldoboz tartókat magam szándékozom ráfaragni, lehetõleg úgy, hogy ne csúfítsam el vele a szépséget, tehát olyannak kell lennie, amit könnyen le tudok kapni hétköznapokban, de pár perc alatt felugrik ha szükség lenne az oldaldobozokra. A hátsó fix lesz, ezért választottam a gyárit, azért az nézzen ki jól. És lehetõleg azt se fogom használni(a hátsó dobozt) mert minden ami abban szokott hánykolódni, befér az ülés alatti csomagtartóba.
|
kawa550 | 111383 | 2016. október 25. 19:07 | Válasz erre: 111378 |
Hát pl feldobhatnál valami tádés témát a pörgés elõsegítésére. Én biztos szívesen belefolynék abba a beszélgetésbe is, lévén-bármilyen hihetetlen- de még mindig a tehén tulajdonosa vagyok. Nos? |
kawa550 | 111382 | 2016. október 25. 19:06 |
Karex | 111381 | 2016. október 25. 18:59 | Válasz erre: 111380 |
Ezen nincs 5 kg-s súlyhatár..... ráülsz, bírja. Errõl mond le a név miatt, meg mert hozza a postás, meg e-bay....... Kíváncsi vagyok mikor jön el a pillanat, mikor szervizbe is viszi a vasat, mert nem keni össze a szakácskezét. :D |
Karex | 111380 | 2016. október 25. 18:56 |
Flenegen | 111379 | 2016. október 25. 18:41 | Válasz erre: 111378 |
Ez most a Mester miatt pörög:) A Kawa csak a ráadás. |
szodasbacsi | 111378 | 2016. október 25. 18:24 |
Egész jól pörög most ez a TDM-es topic. Kár, hogy egy Kawasaki miatt..... |
csanesz | 111377 | 2016. október 25. 14:20 | Válasz erre: 111376 |
Kész vagy! :)))))))) Csipkét írja! Lace - csipke |
kawa550 | 111376 | 2016. október 25. 13:42 | Válasz erre: 111374 |
Viccnek jó, de ez pont az a kategória, hogyha megkapnád a kombinét, de csipke meg vállpánt nélkül, mert õk csak a kombinét hirdetik itt, sehol sem szerepel hogy csipke is jár, pedig a képen ott van.
|
csanesz | 111374 | 2016. október 25. 13:02 | Válasz erre: 111373 |
Sajna ezt sem csajjal adják, pedig a képen van hozzá: http://www.ebay.com/itm/Womens-Sexy-Lingerie-Babydoll-Sleepwear-Underwear-Lace-Dress-G-string-Nightwear-/172141163402?hash=item281469b38a:g:nP8AAOSwmmxW5kyw :))))) |
kawa550 | 111373 | 2016. október 25. 10:10 | Válasz erre: 111372 |
Az igaz, meg azt se írja hogy kapod hozzá a télapót meg miss júliust. Igaz, õk nincsenek is a képen.
|
csanesz | 111372 | 2016. október 25. 08:25 | Válasz erre: 111369 |
kawa550 | 111370 | 2016. október 24. 22:59 |
Únnézki kapni ilyen szart külön is, platni meg ott van a tehénen, úgyis ahhoz a dobozhoz kell.
![]() |
kawa550 | 111369 | 2016. október 24. 22:26 | Válasz erre: 111368 |
lendvai | 111368 | 2016. október 24. 22:16 | Válasz erre: 111367 |
A platni mindig külön cucc volt. A két szart a platnival összekötõ ezüstszínû öntvény az a platni része. Ne bosszankodj, rendelj egy platnit is. :-) Bár németül van nagy része, de alul angolul írják, hogy mielõtt vásárolsz egyeztess velük. Ha viszont nincs infó arról, hogy pontosan mit tartalmaz a csomag akkor a képre hivatkozva írhatsz nekik, hogy te azt rendelted, ami a képen van, így vagy küldenek egy platnit, vagy a feedbackben lehúzod õket a faszba. :-) |
kawa550 | 111367 | 2016. október 24. 22:04 |
Na, így kezdjen az ember szarfaszú digókkal bammeg Megrendelem ezt http://www.ebay.de/itm/ATTACCO-GIVI-MONORACK-433F-KAWASAKI-ZRX-1100-S-99-/360578662865?hash=item53f429c1d1:g:U7YAAOxyjK1RB64r a kép szerint oszt kapom ezt a két szart, öntvény meg platni nélkül. ![]() ![]() |
Lomha 8V | 111366 | 2016. október 24. 20:37 | Válasz erre: 111359 |
Szerintem is autósbolt, csak vidd magaddal ami benne van. Én így vettem a Hondámhoz. Az eredeti 40k volt, a Daewoo Matizé meg 900- és tökéletesen ugyanaz. :D
|
kawa550 | 111365 | 2016. október 24. 20:14 | Válasz erre: 111364 |
Csak ezért nem veszem le, de ha 1x le kéne, nem biztos hogy babrálnék egy felesleges rendszerrel. Tehénnel motoroztam -5ben is, akkor se jegesedett, de már hasonlót se tervezek. :-)))
|
VVLaci | 111364 | 2016. október 24. 19:50 | Válasz erre: 111363 |
Valószínûleg kipróbálták, alacsony hõmérsékleten magas páratartalomnál jegesedhet a torok. Esetleg lemondhatsz a Kawával a havas Kalte Kuchl-ról.
|
kawa550 | 111363 | 2016. október 24. 18:49 | Válasz erre: 111361 |
Ha már itt vagy, a mi éghajlatunkon ha télen nem használod, van értelme a karbifûtésnek, vagy csak nyüg a sok hülye vízcsõvel?
|
kawa550 | 111362 | 2016. október 24. 18:45 | Válasz erre: 111361 |
Én nem tom, de a szervizkönyv azt írja amit tibinek írtam. Azt meg nálam okosabbak írták. :-))) De majd meglássuk, vak is aszonta. :-D
|
VVLaci | 111361 | 2016. október 24. 18:37 | Válasz erre: 111358 |
Az 1-3 hogy lehet fix? :D A 3 szokott a gázbowdenhez képest fix lenni. Meg injektorosokon a 3. henger szívórészérõl lehagyják a pótlevegõ csavart. Viszont az eljárás pontos! :)))))))))))))))))))))))))))) De ez nem kukacoskodás akar lenni! :D |
VVLaci | 111360 | 2016. október 24. 18:33 | Válasz erre: 111359 |
Vedd ki, azután autósboltban méret és hõfok alapján biztosan lesz. |
zsotli | 111359 | 2016. október 24. 18:26 |
sziasztok! Termosztátra nincs valakinek ötlete hol lehetne keresni vagy rendelni? 21.000 a gyári. Nm új motort akarok hogy rohadjanak meg yamaháék.
|
kawa550 | 111358 | 2016. október 24. 18:15 | Válasz erre: 111357 |
Ne is, mert én a gyári manual alapján beszélek. :-))) Az 1et nem tod a 3hoz állítani, mert gyakorlatilag az 1 és a 3 fix azokhoz tudod a párját hangolni, majd a párokat együtt egymáshoz egy központi csavarral.
|
jobbkormanyos | 111357 | 2016. október 24. 17:23 | Válasz erre: 111355 |
Nem azéhogy beleugassak, de én a fixhez állítanám a többit . 1-2.1-3.1-4. |
lendvai | 111356 | 2016. október 24. 17:17 | Válasz erre: 111355 |
Ezért sem lesz négyhengeres motorom, akar a halál kétszer annyi hengerrel küszködni. :-)
|
kawa550 | 111355 | 2016. október 24. 16:50 | Válasz erre: 111354 |
3x mert 3 szinkron csavar van. :-))) Eccer az 1-2 egymáshoz, utána a 3-4, oszt ha az mán passzol, akkor az 1-2 passzintása a 3-4-hez. :-)))
|
lendvai | 111354 | 2016. október 24. 14:58 | Válasz erre: 111353 |
Eleve beterveztem, de csak két órás van, kétszer kell megmérni. :-)
|
kawa550 | 111353 | 2016. október 24. 12:44 | Válasz erre: 111352 |
Ok, thx, szinkrontesztert hozzál, kõ a telószereléshez. :-)))
|