27
28 29 30 31 1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24

Kérlek jelentkezz be

Regisztráció
Elfelejtett jelszó
Yamaha TDM
Következő oldal

csanesz 111453 2016. október 27. 10:39  
Szívatókart nem találtam, de ilyen húzogatós pucukát igen:
http://www.ebay.com/itm/Yamaha-TDM-850-1999-4TX-Choke-Cable-Knob-And-Bracket-/122173013141?hash=item1c72143c95:g:lskAAOSwX~dWlUQ6&vxp=mtr
Szerintem nem 99 -es az évjárata ennek a húzogatós pucukának.

Amúgy jó pár motor használja ezt a kapcsoló konzolt. Kawasakin is láttam már, de csak a jobboldalira emlékszem és az megegyezett.
    

csanesz 111452 2016. október 27. 10:21  
Ilyen kell neked:
http://www.ebay.com/itm/Commodo-gauche-pour-Yamaha-850-TDM-4TX-/152152523326?hash=item236cff423e:g:rMwAAOSwZ1BXd8jl
Ez szélesebb!
Így a tájoló furatokat szerintem újra kell fúrni.
1 vagy 2 furat van arra nem emlékszem. De fontos a pozíciója miatt. Különben el fog fordulni.
És a szívatód is másképp van. Viszont szívatókart nem adnak ehhez.
    


men 111450 2016. október 27. 09:04  
Tudnátok gyári kapcsolós képet felrakni,hogy tudjam milyet keressek?
Talán ebbõl indulnék ki,akkor nem kell helyet keresnem.
    

csanesz 111449 2016. október 27. 00:02   Válasz erre: 111448
Én is nagyobbat használtam 50 amperos szilíciumot. Kb 5-6 mm átmérõjû és olyan 7 mm hosszú a lábai 1mm átmérõjüek.
Az nem melegedett! :))))
    

furfarag 111448 2016. október 26. 23:58   Válasz erre: 111447
Nekem volt ez a diódás megoldás.Én hûtõbordás diódát használtam mert nagyon melegedett a sima dióda üzem közben.
    

csanesz 111447 2016. október 26. 23:51   Válasz erre: 111439
A relé többet bír mint kellene, mivel nem folyamatos üzemû, hanem szaggatott.
És az is oké, hogy szaggatáskor elvileg nagyobb ívet húz, de az még így is nagyon kicsi.

A legegyszerûbb megoldás egy 2 állású 2 áramkörös kapcsolóval történik.
Vagy 2 állású 1 áramkörös kapcsoló és 2db combosabb dióda (ha kevés a hely).
- Az elakadásjelzõ 1 áramkörös és 3 lábú (szokott lenni). "Bekapcsoláskor" mind három láb (kontaktus) zár és vissza van kötve az irányjelzõre. Vagyis az irányjelzõ szintén 3 kontaktusát rövidre kell zárni. Ez a lényege az elakadásjelzõ mûködésének. "Szimpla rövid zár az indexen".
- Egy parányival gyengébben világít a 4 irányjelzõ egyszerre, de az elenyészõ.
Én a kormány alá a belsõ burkolatba raktam a 2 áramköröset. Gyorsan el lehet érni. Persze más funkciót szolgál.

    

furfarag 111446 2016. október 26. 23:46   Válasz erre: 111445
Szép egy paripa:-))

    

kawa550 111445 2016. október 26. 23:30   Válasz erre: 111442
Nem tom kinézni mer semmibe se nézem:))))))))))
emzé, haggyá mán, vót nekem is.....:D
    

Karex 111444 2016. október 26. 23:14   Válasz erre: 111443
Pü megy.
    

furfarag 111443 2016. október 26. 23:11   Válasz erre: 111442
Akkor ismered Bambit.:-) Szocitúrán nem voltál esetleg? Nagyon ismerõs az Mz-d.
    

Karex 111442 2016. október 26. 23:04   Válasz erre: 111440
Igen.
Aztán azóta már TDM klubos is, de kinéznek innen a kétütemûvel, ezért nem emlegetem.
Fõleg a szakács!
:D

    

kawa550 111441 2016. október 26. 22:55   Válasz erre: 111440
Szerintem de.:))))) Az a rusnya kék ott a szélén, Zsuzsika szerint a kék az nem motorszín. :D
    

furfarag 111440 2016. október 26. 22:15   Válasz erre: 111386
Karex,csak nem MZ clubos vagy??
    

Nmiki 111439 2016. október 26. 21:18   Válasz erre: 111437
A kapcsoló cseréje sztem kevés lesz. Nem minden relé bírja el egyszerre az összes irányjelzõt. Olyan indexrelé kell, amin rajta van a 4x21 watt felirat is. (Legalábbis a Suzukinál így van.)
    

Hr.Geiger 111438 2016. október 26. 21:05   Válasz erre: 111437
Szerintem azok a modellek, amelyek gyárilag lettek ilyen huncutsággal szerelve, azoknak a kábelkötege is már, ezért csak a kapcsoló felszerelésével nem jutunk el a célhoz...
    

pocak75 111437 2016. október 26. 20:49   Válasz erre: 111436
Mármint lehet elég kapcsolót a 99 utanira cserélni amin gyarilag van.
    

men 111436 2016. október 26. 20:31  
azt se tudom a kormányon elfér-e a kapcsoló,mert kapcsolót már találtam

    

Flenegen 111435 2016. október 26. 20:23   Válasz erre: 111434
Az enyém is 850 4tx és van rajta:)lehet hogy csak egy kapcsoló panelt kellene a kormányon cserélni...
    

men 111434 2016. október 26. 20:19   Válasz erre: 111428
850-esem van azon gyárilag nincs
    

Hr.Geiger 111433 2016. október 26. 20:01   Válasz erre: 111428
Mert a 98 elõttieken nem volt rá szükség! :-))
    

Flenegen 111432 2016. október 26. 19:34   Válasz erre: 111431
Meked se lehet újat mutatni:)
    

kawa550 111431 2016. október 26. 19:33   Válasz erre: 111430
Már láttam. :)
    

Flenegen 111430 2016. október 26. 19:17   Válasz erre: 111421
Itt a megoldás Hulk konzol problémájára...
    

Flenegen 111429 2016. október 26. 19:03   Válasz erre: 111427
Az enyémen is van....

Egyébkènt ehhez a doboztartóhoz mit szóltok?
    

csanesz 111428 2016. október 26. 18:58   Válasz erre: 111427
Én már csináltam, nagyon egyszerû. Persze nem TDM -re, de az elv tuti ugyanaz.
Tiedén, hogy hogy nincs?
    

men 111427 2016. október 26. 17:02  
Sziasztok!
Érdeklõdnék,hogy szerelt már fel valaki vészvillogót TDM-re?
Ha tudnátok segíteni,hogy milyen kapcsolót hová és ,hogy kell bekötni?
Gondolkodom hogy raknék fel.....
És még egy kérdés mûszaki vizsgán lehet vele gond?
Köszönöm.
    

evdem 111426 2016. október 26. 14:20  
Még régebben volt szó a 3VD fényszoró izzó átalakításról, R2 rõl H4 re.
Itt a az egyik megoldás:
https://lumenet.hu/r2-auto-izzo


    

Flenegen 111425 2016. október 26. 13:51  
Utánanézek akkor ott.
    

lendvai 111424 2016. október 26. 13:34   Válasz erre: 111423
Givi.it, rákeresel a TDM900-ra (850-hez nem gyártottak) és le tudod tölteni a pdf-et, abban benne van minden. Nekem a V35-höz van konzol, az speckó, mert a doboz alsó fertálya befelé öblösödik, hogy kevésbé lógjon ki oldalra. Ha nem boldogulsz, akkor fotózok, de mint mondtam 850-re másképp kell felfogatni. Arról is van valahol fotó, ha kell megkeresem, ott is a 900-as konzolja volt átszabva egy kicsit.
    

Flenegen 111423 2016. október 26. 10:34   Válasz erre: 111416
nem tudnál 2-3 közeli képet küldeni, hogy hogyan van fent?
    

Karex 111422 2016. október 26. 10:12   Válasz erre: 111374
Hát, akkó nem is köll....
:D
    

kawa550 111421 2016. október 26. 10:07  
Únnéz ki elvitték a ruhámat, már csak az utalást kell megvárnom, köszönjük az érdeklõdéseket.:)
    

kawa550 111420 2016. október 26. 10:07   Válasz erre: 111419
Na most akkor ki eszik túl sok zõccséget hogy memória problémái legyenek?! :))))))))))))
    

ati5995 111419 2016. október 26. 09:57  
Kawa jól emlékszik,az én h.sárfogóm volt karbon fóliázva-de mivel egy darabból nem ment mert az íveknél nyúlt-gyûrõdött stb.-ezért lett nem túl esztétikusan felrakva-de csak azért maradt mert a Raptor dob is olyan mintás volt-és nem volt annyira szem elõtt-a VTN-re példa: Auto-Mot. tuning kiállításon kérdeztem(ott autó felnik voltak bemutatva)felninként 25-30 rugót mondott az ember!!!!És nem õ adja a felnit!!!!
    

kawa550 111418 2016. október 26. 09:52   Válasz erre: 111415
Asszem lajosban meg gerickében lehet kapni ilyen patentszemeket a quick lockhoz.
    

kawa550 111417 2016. október 26. 09:51   Válasz erre: 111416
Esetleg a mozgatható részét meg a csatlakozó szemet hozd magaddal, megnézzük közelrõl mit ad ki. :)
    

lendvai 111416 2016. október 26. 09:41   Válasz erre: 111415
Az enyém quick lock, elég gyorsan rá lehet pattintani. Givi a tisztességes márkája. :-)
    

Flenegen 111415 2016. október 26. 09:28  
Nincs valakinek akár 850 akár 900-ason Quick Lock oldaldoboz tartója?
    

kawa550 111414 2016. október 25. 23:54   Válasz erre: 111412
Nem mindegyik, de elõfordul, én cseréltem a 3 fokozat fogaskerekeit, tömítéskészlettel 2 fogaskerékkel kb 100rugó+munkadíj ha nem magad csinálod. A teljes blokkot szét kell szedni hozzá.
    

kisfeher74 111412 2016. október 25. 23:41  
Üdv! Szeretném megkérdezni, hogy mi igaz abboól, hogy a 3vd kidobálja a 3. fokozatot. Lehetséges a javítása, vagy nagyon körûlményes.

Rozsdás.
    

Karex 111411 2016. október 25. 22:24   Válasz erre: 111408
:D
Mintha a kulacstartója is karbonmatricás lett volna.........
:DDD
    

Hr.Geiger 111410 2016. október 25. 22:07  
Aludjanak jól az Urak! Ebben az esõben most mást úgy sem lehet tenni...
:-)
Jó éjt!
    

Hr.Geiger 111409 2016. október 25. 22:05   Válasz erre: 111407
Innét a fórumról valók..., csak tiszta forrásból! :-)
    

Hr.Geiger 111408 2016. október 25. 22:04   Válasz erre: 111406
Szerintem a Scopyé vót! Õ mindenre képes, még arra is...
:-)))))))))
    

Karex 111407 2016. október 25. 22:03   Válasz erre: 111405
HEHE, hol fényképelted le a kipufogómat, mielõtt az enyém lett?
Mert hogy az ottan az. Még Kilos motorján.
    

kawa550 111406 2016. október 25. 22:02   Válasz erre: 111405
Lehet de én nem ere gondolok, annak a kis sárhányó volt behúzva a kipuff mellett. Most lehet hogy nagy hülyeséget mondok, de lehet hogy atié vót?....
    

Hr.Geiger 111405 2016. október 25. 22:01   Válasz erre: 111403
én nem is arról írtam, hanem ezekrõl itt e a képeken. Erste Klasse... :-)
És fogadnék veled 5 Apfel Strudelben ( mit Vanilia szósz ), hogy ez az õ motorja! :-)))
    

kawa550 111404 2016. október 25. 21:57   Válasz erre: 111400
Hát felnicsíkból még nem láttam olyat ami teccet vón, meg ami még az agyamra megy, az a motor neve belevésve a láncvédõbe, hûtõrácsba, kapukulcsba, gereblye nyelébe stb.....:)))))))))))
    

kawa550 111403 2016. október 25. 21:53   Válasz erre: 111402
Egész biztos hogy nem kilos volt, ez már pár éve volt és valami 4tx, csak arra emléxem hogy csúnya ráncos volt meg több darabból megoldva, nem futottak együtt a "karbon" szálak. Csúnya vót na.
    

Hr.Geiger 111402 2016. október 25. 21:51  
Az én memóriám nem annyira gyenge, mint a vegán szakácsnak ( "zõccséges" :- ) ) pontosan tudom, hogy Kilos motorján láttam VTN fóliás alkalmazást pár apró mûanyag elemen. Nekem bejön..., gondolkodom rajta, hogy belevágnék én is, mert van pár fakó elem a Divin, amit fel lehetne dobni vele.
:-)
Emlékeztetne a TDM-re is, azon is volt ilyen mû-karbon a mûszerfalon...
    

Karex 111401 2016. október 25. 21:45   Válasz erre: 111399
Tapasztalatom szerint vonzza a koszt, minden kis porszem látszik rajta.
Akkor is tetszik, amúgy azért van a kapaszkodón, mert úgy vettem a motort, hogy ott volt a doboz felfogatva. Nem hogy a festéket leette, de még az öntvényt is megrágta.........
    

Hr.Geiger 111400 2016. október 25. 21:44   Válasz erre: 111399
Nálad már a felnicsík is egy design -dzsihadizmus, miért pont ez jönne be,mi? :-))
A 90-es években ez volt a menõ, ma meg újra felfedezik a népek. :-)
    

kawa550 111399 2016. október 25. 21:41   Válasz erre: 111398
Most én meg nem mondom ki volt az, de valaki bevonta ilyennel a hátsókeréknél a belsõ kis sárvédõt. Háááááát..............
    

Karex 111398 2016. október 25. 21:39   Válasz erre: 111397
http://www.carbon-auto-folia.hu/3d-karbon-carbon-folia/3d-fekete-karbon-folia
Nem is drága. Lehet jövõre az egész motor ilyen lesz, ha nagyon belejövök......
:D
Egyébként nagyon tetszik a mintája, de csak a kapaszkodó méretében, nagyobb felületre nem hiszem hogy tenném.
    

Hr.Geiger 111397 2016. október 25. 21:31   Válasz erre: 111396
Köszi a gyors választ!
Hordár motornak miért nem fogsz be egy Innovát? :-))
    

Karex 111396 2016. október 25. 21:25   Válasz erre: 111390
Rákerestem a vtn-re. Nem az.
Egy ismerõsöm ismerõsével egyeztettem, hogy az õ ismerõse tud ilyent csinálni.......így készült el. :D
Ilyesmi anyag mint a képen. A télen, fogok vele játszani, mert a talira menet leette pár helyen a sok próbaplexi.
Csomagtartó: holnap doboz próba, ha nagyon hátul van, módosítom.
Alapból egyedül megyek motorolni, ha mégse, akkor meg ne nyomja rám az utast a doboz....... súlypont miatt meg nagyon mindegy, sokat nem számít, úgyis kis súlyokkal megyek, 20L víz, nagy akksi, MZ blokk, ilyesmi szokott a dobozban hánykolódni.....
:D
    

Hr.Geiger 111395 2016. október 25. 20:59   Válasz erre: 111394
Mé lenne szégyen? Rokonok vazze!:-))
    

kawa550 111394 2016. október 25. 20:39  
Mztádé vazzeg, ezt a szégyent !:)))))))))))))
    

kawa550 111393 2016. október 25. 20:35   Válasz erre: 111392
Meg a römerzeche Ruston. :D Cimboráim a pincérek, eccer ott evett viktátor, úgy összehaverkodott a Markóval, hogy másnap mikor a viktátor a fõtér túloldalán a jasszkarizott a családdal, a Markó odaüvölt neki hogy vikikém foglaljak asztalt, jöttök ma is vagy máshol zabáltok? :)))))))))))
    

kawa550 111392 2016. október 25. 20:27   Válasz erre: 111386
Csavarozós öntvény krauser meg dupla ülés az emcére . :))))))
    

kawa550 111391 2016. október 25. 20:23   Válasz erre: 111388
Odailleszted, 3 csavar, kész, ahogy azt móricka elképzelte.:))))))))
Ez az odaillesztés lesz a gond, nem olyan erõs hogy megkockáztassak egy átfúrást, szóval még az is gond lesz, hogy csatlakozzon hozzá bonthatóan. a lábtartó megint érdekes lesz, ott van 2 oldalt a hátsó teló gáztartálya, csak valami kerülõre hajlított jöhet szóba. De ehhez elébb fel kell pattintani, de még semmit se szóltak a digók a levélre.
    

Hr.Geiger 111390 2016. október 25. 20:01   Válasz erre: 111380
Karex kolléga!

A hátsó gyári kapaszkodón a karbon fóliázás VTN technológia?
Ha igen, milyen kódon fut ez a fekete karbon dizájn?

Elõre is köszi a választ!

Nincs nagyon hátra tolva a csomagtartód? A súlypont miatt, meg így olyan, mint a hosszú platós IFA...
:-))))

    

Flenegen 111389 2016. október 25. 19:50  
Megvan

Batazimotor.hu
    

Flenegen 111388 2016. október 25. 19:48   Válasz erre: 111384
A Nonfargonak van u alakú oldaltartója. A multkor láttam valamelyik motorosboltban bontatlan párat 18 ezerért. Felül hozzáilleszted a givi tartóhoz, alul meg megtámasztod a lábtartóhoz... 3 csavar oszt kész:)

De megy ez nekem elméletben:)
    

Flenegen 111387 2016. október 25. 19:46   Válasz erre: 111380
Nem fog a súlypont nagyon hátra kerülni? De jó... Kíváncsi vagyok az oldaldobozokat hogy oldod meg:)
    

Karex 111386 2016. október 25. 19:27   Válasz erre: 111385
Igen, én.
A szar német ócskavasról meg ennyi:
http://www.mzclubhungary.com/index.php/component/content/article/36-turabeszamolok/turabeszamolok/656
Olvasd végig. Most.
Az egy olyan túra volt. Jut eszembe képek, máris megy a pü.
    

kawa550 111385 2016. október 25. 19:15   Válasz erre: 111381
Te dumálsz, akinek volt a pofáján bõr tádés létére egy szar német ócskavassal beállítani hozzám?! :)))))))))))))
    

kawa550 111384 2016. október 25. 19:11   Válasz erre: 111380
Ne aggóggyá, az oldaldoboz tartókat magam szándékozom ráfaragni, lehetõleg úgy, hogy ne csúfítsam el vele a szépséget, tehát olyannak kell lennie, amit könnyen le tudok kapni hétköznapokban, de pár perc alatt felugrik ha szükség lenne az oldaldobozokra. A hátsó fix lesz, ezért választottam a gyárit, azért az nézzen ki jól. És lehetõleg azt se fogom használni(a hátsó dobozt) mert minden ami abban szokott hánykolódni, befér az ülés alatti csomagtartóba.
    

kawa550 111383 2016. október 25. 19:07   Válasz erre: 111378
Hát pl feldobhatnál valami tádés témát a pörgés elõsegítésére. Én biztos szívesen belefolynék abba a beszélgetésbe is, lévén-bármilyen hihetetlen- de még mindig a tehén tulajdonosa vagyok.
Nos?
    

kawa550 111382 2016. október 25. 19:06  
Hát tehetek én róla, hogy én szedek itt egyedül béres cseppet?! :)))))))))))
Vagy volt más is ma motorozni kihasználva a lehet hogy utolsó meleg napot? :D
Mióta átkerült rá a tehén elejérõl a pr4, most sikerült elõször egyedül rendesen meghajtani ósztriában a kanyarokban. Nem nagyon tudtam eddig mit kezdeni a gyakori motoros újságíró dumával, hogy egy futómû hogy lehet olyan, hogy minél jobban ütöd, annál jobban mûködik. Hát ma kezdtem megérteni. :) 200 feletti tempóval térdelsz be egy kanyarba, és közben csak annyit érzel, mintha az úristen a vattával kibélelt tenyerén hordozna, semmi para, bizonytalanság meg ilyesmi. Az összes teszt, ami arról ír hogy ennek van a bigbájkok közül a legsportmotorabb futómûve, az utolsó szóig igaz. Ja és lógni kell róla oldalt, ez azt szereti. :D
Hogy tádé ügyben is elõrelépjünk, a lidliben összefutottam a gyerekkel, akinek a haverja javítja éppen a tehén kipuffot. Hát konkrétan 1 hét alatt még neki se állt....
    

Karex 111381 2016. október 25. 18:59   Válasz erre: 111380
Ezen nincs 5 kg-s súlyhatár..... ráülsz, bírja.
Errõl mond le a név miatt, meg mert hozza a postás, meg e-bay.......
Kíváncsi vagyok mikor jön el a pillanat, mikor szervizbe is viszi a vasat, mert nem keni össze a szakácskezét.
:D
    

Karex 111380 2016. október 25. 18:56  
Rájöttem, tényleg baj van.
Kawa mester már nem igazán önmaga.
Pl kiegészítõket vásárol. Csomagtartót!!!!!!!!
Hol van a régi barkács szellem? "Egy igazi férfinak......" .....maga csinálja a csomagtartóját......

    

Flenegen 111379 2016. október 25. 18:41   Válasz erre: 111378
Ez most a Mester miatt pörög:)

A Kawa csak a ráadás.
    

szodasbacsi 111378 2016. október 25. 18:24  
Egész jól pörög most ez a TDM-es topic.
Kár, hogy egy Kawasaki miatt.....
    

csanesz 111377 2016. október 25. 14:20   Válasz erre: 111376
Kész vagy! :))))))))

Csipkét írja!
Lace - csipke
    

kawa550 111376 2016. október 25. 13:42   Válasz erre: 111374
Viccnek jó, de ez pont az a kategória, hogyha megkapnád a kombinét, de csipke meg vállpánt nélkül, mert õk csak a kombinét hirdetik itt, sehol sem szerepel hogy csipke is jár, pedig a képen ott van.
    

csanesz 111375 2016. október 25. 13:30  
Néha én is benézem.
Trottyosodok...
    

csanesz 111374 2016. október 25. 13:02   Válasz erre: 111373
Sajna ezt sem csajjal adják, pedig a képen van hozzá:
http://www.ebay.com/itm/Womens-Sexy-Lingerie-Babydoll-Sleepwear-Underwear-Lace-Dress-G-string-Nightwear-/172141163402?hash=item281469b38a:g:nP8AAOSwmmxW5kyw


:)))))
    

kawa550 111373 2016. október 25. 10:10   Válasz erre: 111372
Az igaz, meg azt se írja hogy kapod hozzá a télapót meg miss júliust. Igaz, õk nincsenek is a képen.
    


csanesz 111371 2016. október 25. 00:44   Válasz erre: 111369
Platnival picit drágább úgy kétszer. :)
    

kawa550 111370 2016. október 24. 22:59  
Únnézki kapni ilyen szart külön is, platni meg ott van a tehénen, úgyis ahhoz a dobozhoz kell.
    

kawa550 111369 2016. október 24. 22:26   Válasz erre: 111368
A levelet már megkapták.
Ha ezek szerepeltek volna a fotón, ahol egyértelmûen ki van szürkítve minden, kivéve a karokat, az egyértelmû, ha csak ilyen kép lenne a karokkal az is, de az õ képükön a teljes platnitartó van.
    

lendvai 111368 2016. október 24. 22:16   Válasz erre: 111367
A platni mindig külön cucc volt. A két szart a platnival összekötõ ezüstszínû öntvény az a platni része. Ne bosszankodj, rendelj egy platnit is. :-)
Bár németül van nagy része, de alul angolul írják, hogy mielõtt vásárolsz egyeztess velük. Ha viszont nincs infó arról, hogy pontosan mit tartalmaz a csomag akkor a képre hivatkozva írhatsz nekik, hogy te azt rendelted, ami a képen van, így vagy küldenek egy platnit, vagy a feedbackben lehúzod õket a faszba. :-)
    

kawa550 111367 2016. október 24. 22:04  
Na, így kezdjen az ember szarfaszú digókkal bammeg
Megrendelem ezt http://www.ebay.de/itm/ATTACCO-GIVI-MONORACK-433F-KAWASAKI-ZRX-1100-S-99-/360578662865?hash=item53f429c1d1:g:U7YAAOxyjK1RB64r a kép szerint oszt kapom ezt a két szart, öntvény meg platni nélkül.
    

Lomha 8V 111366 2016. október 24. 20:37   Válasz erre: 111359
Szerintem is autósbolt, csak vidd magaddal ami benne van. Én így vettem a Hondámhoz. Az eredeti 40k volt, a Daewoo Matizé meg 900- és tökéletesen ugyanaz. :D
    

kawa550 111365 2016. október 24. 20:14   Válasz erre: 111364
Csak ezért nem veszem le, de ha 1x le kéne, nem biztos hogy babrálnék egy felesleges rendszerrel. Tehénnel motoroztam -5ben is, akkor se jegesedett, de már hasonlót se tervezek. :-)))
    

VVLaci 111364 2016. október 24. 19:50   Válasz erre: 111363
Valószínûleg kipróbálták, alacsony hõmérsékleten magas páratartalomnál jegesedhet a torok. Esetleg lemondhatsz a Kawával a havas Kalte Kuchl-ról.
    

kawa550 111363 2016. október 24. 18:49   Válasz erre: 111361
Ha már itt vagy, a mi éghajlatunkon ha télen nem használod, van értelme a karbifûtésnek, vagy csak nyüg a sok hülye vízcsõvel?
    

kawa550 111362 2016. október 24. 18:45   Válasz erre: 111361
Én nem tom, de a szervizkönyv azt írja amit tibinek írtam. Azt meg nálam okosabbak írták. :-))) De majd meglássuk, vak is aszonta. :-D
    

VVLaci 111361 2016. október 24. 18:37   Válasz erre: 111358
Az 1-3 hogy lehet fix? :D A 3 szokott a gázbowdenhez képest fix lenni. Meg injektorosokon a 3. henger szívórészérõl lehagyják a pótlevegõ csavart. Viszont az eljárás pontos! :))))))))))))))))))))))))))))


De ez nem kukacoskodás akar lenni! :D
    

VVLaci 111360 2016. október 24. 18:33   Válasz erre: 111359
Vedd ki, azután autósboltban méret és hõfok alapján biztosan lesz.

    

zsotli 111359 2016. október 24. 18:26  
sziasztok! Termosztátra nincs valakinek ötlete hol lehetne keresni vagy rendelni? 21.000 a gyári. Nm új motort akarok hogy rohadjanak meg yamaháék.
    

kawa550 111358 2016. október 24. 18:15   Válasz erre: 111357
Ne is, mert én a gyári manual alapján beszélek. :-))) Az 1et nem tod a 3hoz állítani, mert gyakorlatilag az 1 és a 3 fix azokhoz tudod a párját hangolni, majd a párokat együtt egymáshoz egy központi csavarral.
    

jobbkormanyos 111357 2016. október 24. 17:23   Válasz erre: 111355
Nem azéhogy beleugassak, de én a fixhez állítanám a többit .
1-2.1-3.1-4.
    

lendvai 111356 2016. október 24. 17:17   Válasz erre: 111355
Ezért sem lesz négyhengeres motorom, akar a halál kétszer annyi hengerrel küszködni. :-)
    

kawa550 111355 2016. október 24. 16:50   Válasz erre: 111354
3x mert 3 szinkron csavar van. :-))) Eccer az 1-2 egymáshoz, utána a 3-4, oszt ha az mán passzol, akkor az 1-2 passzintása a 3-4-hez. :-)))
    

lendvai 111354 2016. október 24. 14:58   Válasz erre: 111353
Eleve beterveztem, de csak két órás van, kétszer kell megmérni. :-)
    

kawa550 111353 2016. október 24. 12:44   Válasz erre: 111352
Ok, thx, szinkrontesztert hozzál, kõ a telószereléshez. :-)))
    

ELőző oldal
Felhokep

Tagok száma: 22119
5 622 Eddigi túrák
14 221 826 km
34071 Eddigi túra-résztvevők