28 29 30 31 1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25

Kérlek jelentkezz be

Regisztráció
Elfelejtett jelszó
Yamaha TDM
Következő oldal

mati12 111552 2016. október 30. 20:14  
Valahol Ausztriában..... :-)
    

kawa550 111551 2016. október 30. 20:11   Válasz erre: 111550
Amíg meg nem elõzi....:))))))))))
    

Kucsi 111550 2016. október 30. 20:10   Válasz erre: 111549
De csak az "Y" UTÁN van. :)
    

kawa550 111549 2016. október 30. 20:02   Válasz erre: 111545
Pedig az a Z az egy nagyon fontos betû, hogy mást nem mondjak: Z1000, Zrx, Zxr, Zzr, gpZ ésatöbbi....:))))))))))))))
    

Muju 111548 2016. október 30. 19:47   Válasz erre: 111547
Amint látom szterejóban szólt a dijundisun!
    

lendvai 111547 2016. október 30. 19:21  
Amúgy meg: tanulni a mestertõl mindig megtiszteltetés.:-)
    

lendvai 111546 2016. október 30. 19:19   Válasz erre: 111543
Hát ja, ez a zöld szemû szörnyeteg minden, csak nem gyenge.:-)
    

Kucsi 111545 2016. október 30. 19:19   Válasz erre: 111544
Ez nem állja meg a helyét, a "Z" csak a szám után van. :)
    

kawa550 111544 2016. október 30. 19:06   Válasz erre: 111542
xt-bûl nincs is ezerkecske, csak az xtz-bõl. :))))))))
    

kawa550 111543 2016. október 30. 19:05   Válasz erre: 111541
A Tibike nem ezt a jelzõt használta rá. :)))) Én se, mert még másodikban is libeg a kormány nagy gázra.:))))))
Meg a kiskawászt is voltak kipróbálni, igen elismerõleg nyilatkozott a próbára küldött emberke, kedden jön érte az utánfutós járgány valahonnan a duna túlfelérõl. Zsuzsika szerintem pityeregni fog.
    

Kucsi 111542 2016. október 30. 19:04   Válasz erre: 111532
Nekem meg valóra vált az egyik álmom,TDM gazdája vagyok,csak már itt toporog a másik álom,XT1200. Tudom,bilibe ér a kezem,de nem adom fel.
    

Muju 111541 2016. október 30. 18:43   Válasz erre: 111540
Na azé!!!
Mán kezdtem beilleszteni eztet a windows-os hibát az ódalra, hátha rejagál valaki.

:)))))
    

kawa550 111540 2016. október 30. 18:33   Válasz erre: 111538
Ezt kikérjük magunknak! :)))) Én is motoroztam ma, meg még a Tibike is ment egy kört a zõccséggel. Igaz, csak próbakörök voltak a karbiszinkron után. :)) Meg megszereltük a tádé telóját is, friss olaj meg szimeringek+slider, elkészült az ellentartó is a teló szétszedéshez, meg a speciál verkcajg a szimeringek meg a felsõ slider beütéséhez. Mivel a Tibike marok ütvecsavarozója a 3. nekifutásra leszedte a beszorult csavaromat, így a kormányt is lecseréltük. :D
    

mati12 111539 2016. október 30. 18:18  
A jel alapján ez egy csirkeszárnyas hangvillás.
    

Muju 111538 2016. október 30. 17:36   Válasz erre: 111537
Sok érdekesség van ezen a gèpen. Teccik. Jó a színe. Elsõ lánckerèk vèdõje is kafa, a leömlõje is a hátsó kerèk villája az hajadzzik a hondához pl900rr ala'92.
Meg az egèsz úgy ahogy van.
Naon gyenge a fórum mostanság. Ègeti a szikrát mindenki? Ma gurultam 50km-t:)))) Majd lefútt a szèl a vasró, pedig száz fölött nyomom a mérleget. Megy a vas minta zállat. Csakmá a zút hidegecske.
    

Hr.Geiger 111537 2016. október 30. 14:13  
:-)
    

csanesz 111536 2016. október 30. 13:42   Válasz erre: 111535
A visszapillantója jobban tecccik! :))))
    

Karex 111535 2016. október 29. 23:06   Válasz erre: 111532
Szép álom!
És miért akarod lecserélni a mostanit?
Ennek szebb a kipufogója? Vagy a színe?
:D
    

csanesz 111534 2016. október 29. 23:04  
Felhajtható visszapilács:
http://www.ebay.co.uk/itm/paar-booster-ii-spiegel-yamaha-tdm-850-3vd-4cm-4tx-91-01/231280536631?hash=item35d964ec37

Kérdés, hogy menet közben mennyire akar elmozdulni...
    

csanesz 111533 2016. október 29. 22:48  
Ja.... Ilyenem van.... :))))))
    

csanesz 111532 2016. október 29. 22:47  
Én meg egy ilyenrõl álmodom típus váltás esetén:
    

sandryder 111531 2016. október 29. 21:03   Válasz erre: 111517
Üdv.
Típusváltás esetén, én meg egy ilyenre ácsingóznék, bár tudom hogy ilyenem sose lesz, de ez már nekem úgyis vasszörnyeteg kategória.

    

Karex 111530 2016. október 29. 00:29   Válasz erre: 111517
http://totalbike.hu/hirek/2016/07/01/nyolcszazas_turaenduron_dolgozik_a_ktm/
Soros 2 henger, csodálnám ha nem lenne elékelve a fõtengelycsap.........
TDM
    

kawa550 111529 2016. október 28. 22:35   Válasz erre: 111528
Akkó azé nem teccik! :)
    

lendvai 111528 2016. október 28. 22:29   Válasz erre: 111525
Ez tudod osztrák, részben azért venném, mert tudom mennyire szereted õket. :-))))
    

lendvai 111527 2016. október 28. 22:28   Válasz erre: 111526
Vannak réz tömítéseim, majd meglátjuk jó lesz-e.:-)))
    

kawa550 111526 2016. október 28. 22:22   Válasz erre: 111523
Fogadni mernék hogy elfelejtette, de asszem legutóbb vettem mikor az én telómat csináltam.:)
    

kawa550 111525 2016. október 28. 22:21   Válasz erre: 111517
Nem tom értelmezni ezt a techno izét a képen. Ez valami motor? És mi az a ktm? Még nem hallottam ilyen nevû JAPÁN modellrõl....:))))))))))))
    

kawa550 111524 2016. október 28. 22:19   Válasz erre: 111518
Hozd a felest, 8-as imbusz krova van, meg van egy csomó váltódió krovák variálásához. Az én nyomatékosom csak 40 tõl indul, apróságokat szemre húzok meg mer profi vok. :))))))))))
    

VVLaci 111523 2016. október 28. 21:55   Válasz erre: 111518
Gyere erre, adok szerszámot! :D

Az új réztömítést ki ne felejtsd!

    

lendvai 111522 2016. október 28. 21:46   Válasz erre: 111520
Tökmindegy, nem a lábam között akarom majd tartani, hanem motorozni vele. :-)))))
    

lendvai 111521 2016. október 28. 21:45   Válasz erre: 111519
Akkor nektek minek kellett erõsebb konstrukció? :-) Séf bácsi gyorsabban akar túrázni, ott azért a konstrukció az elsõdleges, a pilóta maximum annyiban számít mennyire meri húzni neki. :-))) Én még tanulok pár évet, jelenleg azt hiszem csirke vagyok a KTM-hez. :-))))
    

Hr.Geiger 111520 2016. október 28. 21:41   Válasz erre: 111517
Hú azannyját! Leér majd róla a lábad?
:-))))))))))))))))
    

tudike 111519 2016. október 28. 21:39   Válasz erre: 111517
Háhh, a pilóta a leglényegesebb szempont, a konstrukció másodlagos... :P :)))
    

lendvai 111518 2016. október 28. 20:55   Válasz erre: 111516
Aztat mondja meg Séf bácsi, hogy 8-as imbuszcsavart, ami kb 5 centi mélyen van meg tudunk-e húzni nyomatékkulccsal 30Nm-rel? Mert ami nekem van 1/4" az csak 25Nm-ig hiteles, az 1/2"-os az 28Nm-nél kezdõdik, de ahhoz a legkisebb kulcs, amibe bele tudom biggyeszteni az imbusz szárat az 10-es. Vagy túlhúzzuk kicsit az 1/4"-ost, más ötletem nincs.
    

lendvai 111517 2016. október 28. 20:52   Válasz erre: 111516
Hát elõbb-utóbb nálam is ez fog történni. :-) De elõbb még gyakorolok a TDM-en, közben kiderül mennyire kiforrott és megbízható ez a konstrukció. Rita mindenesetre már áldását adta rá, mert nagyon tetszik neki a forma. :-) Azt a vadállat blokkot meg úgyis nekem kell kordában tartanom. :-)
    

kawa550 111516 2016. október 28. 20:21   Válasz erre: 111515
Én azért 3 téglában jobban bíznék mint egy krokodilban, de te tod. :-)))
Oszt még ugye van, aki térképekkel variál(mijjez, valami navi?) meg van aki vesz a pitsába nsgyobbat meg erõsebbet. :-D
    

lendvai 111515 2016. október 28. 20:13   Válasz erre: 111513
Ennyi biztosítást adtam neki. Nagyjából 70:30 a spanifer javára. Nem akarom a leömlõkre támasztani teljes tömegével. Ha a spanifer engedne míg visszaérek akkor szépen meg tud támaszkodni alul.
Mûértõk figyelmébe ajánlom a fejidom bal oldalánál az AFR tuner nevezetû kütyüt, amivel örököltem a gépet. Nagyon nem nyúltam még bele az injektortérképbe, jelenleg egy normál és egy takarékos map van benne, de a takarékost tavaszra átírom játszósra. Már gyûlik hozzá a szakirodalom. :-) Eddig mondjuk kétszer szaratta be az O2 hibakód részt a vezérlõben, de mellette szól, hogy szépen ki van simítva a karakterisztika alul, 1700-nál sem rángat, ha finoman gyorsítok. Bár azt a tartományt nem nagyon használom gyorsításra. :-)
    

Karex 111514 2016. október 28. 19:32   Válasz erre: 111506
Tippelek: karbitakarítás.
    

kawa550 111513 2016. október 28. 17:27   Válasz erre: 111512
Semmiképpen ne hagyd lógva, nem Vászka ez!
Ha kivetted, valamire engedd rá, ne a gerenda meg a spanifer tartsa, az legyen csak+biztosítás.
    

lendvai 111512 2016. október 28. 17:18   Válasz erre: 111508
Még benn van a teleszpók, azt majd holnap reggel szedem ki. Minél kevesebbet lóg felakasztva a gép annál jobb. :-) Azért alulra teszek egy pallót kétoldalt alátámasztva, végszükség esetére, ha megrogyna a gerenda. :-) A többi meg már egy kupacban.
    

lendvai 111511 2016. október 28. 17:16   Válasz erre: 111509
Nekem 2 évig volt szívatós 4TX, de csak a tavaszi elsõ indításkor használtam a szívatót, azon kívül sose volt rá szükség. Mindig beröffent pöccre, egy ideig alapból olyan 800 körül volt az alapjárat, de én általában azonnal indultam vele, amint felépült az olajnyomás. Langzam spacíren meg szépen bemelegedett. :-)
    

kawa550 111510 2016. október 28. 17:15   Válasz erre: 111505
Majd eccer, ha semmi más nem segít. Az a cél, hogy semmi visszafordíthatatlan nem történhet a gípállattal.:-)))
    

Lomha 8V 111509 2016. október 28. 17:03   Válasz erre: 111506
És ha nem húzod rá tökig, csak mondjuk félig? Akkor mit mutat?
    

kawa550 111508 2016. október 28. 16:42   Válasz erre: 111504
Te ne itten irogassá, mönnyé csomagolni! Tesztert,szûrõt,csavarozót el ne felejtsd! Hozhatsz telót is, de az nem fontos.:-)))
    

robi68 111507 2016. október 28. 15:29   Válasz erre: 111506
Ja 2000.es évjáratú 850!

    

robi68 111506 2016. október 28. 15:28  
Sziasztok!

Olyant csinál a gép hogy hideg indításnál tökig ráhúzott szívatóval mikor beröffen felmegy a fordulat 2000 -re de csak max 2 másodpercig utána szinte majd lefullad és onnan emeli lassan megint a fordulatot!! esetleg ötlet mi a fene lehet vele?
    

VVLaci 111505 2016. október 28. 15:12   Válasz erre: 111491
Ugyebár, akinek van állványos fúrógépje, az mindent meg tud oldani????

Fúrd le a csavarfejet a pitsába!!!!!!!! A csavarboltban csoda csavarokat árulnak! :)))))))))))))))))))))))))))))
    

lendvai 111504 2016. október 28. 13:37   Válasz erre: 111502
Szia horzso! A Givi gyárt ilyen konzolféléket, igaz sokak számára nem túl jó áron. :-) De félretéve a tréfát petya89-et keresheted ez ügyben, habár a hírek szerint több hónapos várólistája van. :-)
    

dcsaby 111503 2016. október 28. 11:03   Válasz erre: 111501
Köszi Muju.
Megnézem melyik van bent, szerintem is felesleges a 3 funkció.
    

horzso 111502 2016. október 28. 10:46  
Sziasztok!

Új vagyok a fórumon és az egész TDM világban. Tegnap gazdája lettem egy 2004-es 900-as TDM-nek. Olyanban kérném a segítségeteket hogy tudtok ajánlani olyat aki készít vagy ahol jó áron lehet kapni oldal doboz tartó konzolt és blokk védõt?
Segítségeteket elõre is köszönöm.

Zsolt
    

Muju 111501 2016. október 28. 08:52   Válasz erre: 111500
Még egy dolog hozzá.
Gondolom ez is a csoda 3 tudású lámpa./erõsebb fény, gyengébbb és stroboszkóp/
Ha igen, és a régebbi panellel van ellátva amin van U2 jelölésû vezérlõ áramkör, és ha zavarna a három mûködés, akkor azt csak nyugodtan szedd ki belõle és csak és kizárólag az erõs fénnyel fog világítani.
Engem zavart amikor felkapcsoltam egyszerre mindkét lámpát és nem voltak szinkronban. az egyik éppen villogott a másik meg csak világított.
Az újabb paneles kivitelre sajnos nem sikerült ezt a megoldást eszközölni.
    

dcsaby 111500 2016. október 28. 08:05  
Köszönöm a válaszokat kieg. lámpa bekötés ügyben. Akkor nem lesz relé.
    

csanesz 111499 2016. október 27. 22:39   Válasz erre: 111477
dcsaby!

Nem tud 30 wattot! Csak 6,5 -öt 14 volton.
Relé sem kell neki csak egy normális kapcsoló és bizti.
Közel 500 mA vesz fel "lámpánként".
2 amperos bizti jó neki az esetleges feszültség csúcsok miatt és a bekapcsolás miatt.

Annyira nem kell kihegyezni a biztit a fogyasztáshoz. Ha nem akarsz üveg biztit, akkor maradhat az a fajta ami a motorodban is van. Van ahhoz is lengõ aljzat.
Azért ilyen csekély a fogyasztás, mert ezek nem ellenállással vannak megoldva hanem egy driver -nek nevezett kis áramkörrel vannak meghajtva. Ezért is olyan tartósak még egy "zajos" generátor esetén is.
    

lendvai 111498 2016. október 27. 22:18   Válasz erre: 111497
Ez már huszonegyedik századi technika, mindkét irányba lehet ütni, bírja az erõszakot. :-)
    

kawa550 111497 2016. október 27. 22:11   Válasz erre: 111495
Tibi vazzeg, van balos ütvecsavarozód?! :))))))))))))
    

Hr.Geiger 111496 2016. október 27. 21:59   Válasz erre: 111493
Szuper! Az is benne van az elõbb megadott intervallumban...
Keine Pánik Tezsvírem! :-)
    

dinnyemag 111495 2016. október 27. 21:58   Válasz erre: 111465
Szép sorminta. Holnap tekerd a másik irányba, hátha balos...:-))))))))))

    

Hr.Geiger 111494 2016. október 27. 21:56   Válasz erre: 111488
Legvégsõ esetben lefúrod az aerodinamikus kereszthornyos csavarfejet, aztán bontóban veszel gyári csavart 5.-Ft.-ért. :-)
1985-óta majdnem minden zõccségen használták ezt a kimondottan sportos megoldást. :-)
https://www.motorcyclespareparts.eu/kawasaki-genuine-parts/130421005-weight-handle-zx900-a1.aspx
    

kawa550 111493 2016. október 27. 21:56   Válasz erre: 111492
Kétezer tezsvírem, ez mán az új évezred gépe!:)))))))))
    

Hr.Geiger 111492 2016. október 27. 21:46   Válasz erre: 111491
Végül is ja! :-) Aerodinamika, még most is ráz a röhögés. :-)))
Milyen évjáratos a bringa, ha nem vok vindisgréc?
    

kawa550 111491 2016. október 27. 21:39   Válasz erre: 111490
Tudnék vitatkozni, de nem akarok, asszem tényleg jobb lett volna, viszont a legömbölyített kereszthornyos jobban belefexik a látványba+ aerodinamika.:))))
    

Hr.Geiger 111490 2016. október 27. 21:36   Válasz erre: 111473
Elég gagyi megoldás..., belsõ hatlapfejû ( imbusz ) megoldás nem lett volna szebb?
Mint például a Divin! :-))))))

    

kawa550 111489 2016. október 27. 21:36   Válasz erre: 111487
Féktárcsa lazítóm nekem is van, használtam ia a minap az eredeti kerék visszarakásánál, úgy hijják hidegvágó. A csavar fejét elnyalta az imbusz, nem maradt más választás, a csavar kijött de nem élte túl. Szerencsére a tádés varázsdobozomban féktárcsa csavar is volt. :)))
    

kawa550 111488 2016. október 27. 21:31   Válasz erre: 111487
Hozzad, próba cseresznye!:)))))))))) Max rátesszük a légkulcsra oszt adunk neki vazzeg! :)))))))))
    

lendvai 111487 2016. október 27. 21:29   Válasz erre: 111472
Na ha nincs ütvecsavarozód (ami ugye minden rendes férfiember garázsában van :-) ) akkor a szinkronteszter mellé viszek kézi ütvecsavarozót. Van izmos bitfeje, rávágsz a kalapáccsal és úgy fordul el, hogy közben az ütés a csavar hornyaiba feszíti a bitet. A féktárcsa kereszthornyú csavarjait lazítottam meg vele, meg visszafelé is azzal húztam meg, hibátlan. A horony teljesen ép maradt.
Amúgy a légszûrõ is megjött, ráraktam a szinkronteszterre, hogy itt ne maradjon. :-)
    

kawa550 111486 2016. október 27. 21:00   Válasz erre: 111483
Ezt meg tudom erõsíteni, mikor nincs szinte semmi az ember orra elõtt, csak mintha repülnél, az bizony a tádé után nagy élmény és nagyon könnyen megszokható. :))))

    

kawa550 111485 2016. október 27. 20:57   Válasz erre: 111482
Vágom, valszeg le lehetne kapni, csak azon aggódok, hogy a gázkar a gumi alatt végig mûanyag, ami ezt a meleget biztos nem szeretné ilyen közelrõl.
    

Lomha 8V 111484 2016. október 27. 20:46  
kawa550 #111473: Élnék a gyanúperrel, hogy nem a gyárban ragasztották be.

vasutas #111474: Az én voltam. Köszi, hogy leírtad a tapasztalatokat, bár már nincs meg a TDM, majd megmondom az új gazdának. :D

Karex #111480: A mini plexit egyszerûen imádtam. Az új tulaj a túra plexivel vitte el (persze odaadtam hozzá a minit is), nem tudja mi a jó. :D Amúgy a mini plexivel sokkal több volt a bogár a ruhámon, mint valaha is bármelyik chopperemen, pedig azokon nem volt semmi. De akkor is ku*vára imádtam. :D

vasutas #111483: A TDM-nél ez az érzés hatványozott lehet, mert eszméletlen, hogy mekkora "hajóorrot" tol maga elõtt.



    

vasutas 111483 2016. október 27. 20:43   Válasz erre: 111480
Az Õrség és Göcsej dombjaiban motoroztam csak . Van itt pár kedvenc, kanyargós szakaszom .
Elképesztõ, hogy ez a pár kiló idom hiánya mennyire becsapja az agyat .
Úgy éreztem összement a motor .-:)
    

evdem 111482 2016. október 27. 20:36   Válasz erre: 111473
Ha már nincs szükséged a csavarra (vagy van másik) egy 8 -s anyát kifúrsz 10 -re, ráilleszted a csavar fejre, majd ha ügyes vagy akkor elektródával, ha kevésbé akkor CO gépel berakod a közepét. Az így keletkezõ hõ és egy 13 -s kulcs már sok mindent megold. Ha ez nem járható akkor jó régi víz forralót beüzemeled és hozzátartod a csavar fejhez, mikor kellõen felhevült rápróbálsz az eddig már tesztelt módon.
    

Karex 111481 2016. október 27. 20:35   Válasz erre: 111477
Csanesz nyilatkozik majd..... teljesítményfelvételben nincs annyi ezeknél a pilácsoknál. Nekem aksiról, relézve, biztosítékolva megy a cucc.
    

Karex 111480 2016. október 27. 20:32   Válasz erre: 111474
A kipufogó leszedése is nagy súlycsökkentés..........
Az után is megkönnyebbül a motor.
A mini plexinél hasonló lehet az érzés, mintha hiányozna a motor eleje, szélvédelem nincs.......
Merre motoroltál így?
    

kawa550 111479 2016. október 27. 20:24   Válasz erre: 111477
Én azzal csinálnám, fix vezeték neki az akkutól, és a relét kapcsolnám egy leágazással a helyzetjelzõ vezetékérõl.
    

kawa550 111478 2016. október 27. 20:23   Válasz erre: 111476
Na, azzal a választással nehéz lenne vitatkozni, az egyik legszebb motor a világon, igazi klasszikus szépség.
    

dcsaby 111477 2016. október 27. 20:19  
Sziasztok. Tanácsot kérnék. Bekötném a kiegészítõ lámpákat. Nem tudom kellene-e hozzá relé? 30 watt van a dobozára îrva . Szeretném ha a helyzetjelzövel együtt tudnám kapcsolni . Köszönöm a segítõ válaszokat.
    

vasutas 111476 2016. október 27. 20:07   Válasz erre: 111475
Bevallom, egy 750-es Zephyr-t gyakran megbámulok, azt a motort el tudnám képzelni öreg napjaimra .
A Zephyr öreg gazdája már nem tud motorra ülni, de megválni sem akar tõle .
    

kawa550 111475 2016. október 27. 19:40   Válasz erre: 111474
Ugye ugye, titokban te is nakedre vágysz. Meg nagyobb nyomatékra.:))))))))
    

vasutas 111474 2016. október 27. 19:33  
Nemrég valaki kérdezte itt, kíváncsi lenne, milyen lehet egy csupasz Tdm-mel motorozni ? No én a napokban kipróbáltam néhány száz kilométeren . Elszokhattam már a burkolat nélküli motoroktól, mert már százas tempónál is nagyon hiányzott a fejidom . ( ugye én azok közé tartoztam, akiknek majdnem tökéletes a Tdm-jén a szélvédelem )
A legbosszantóbb az volt, hogy tíz perc után már nem láttam át a plexin a bogaraktól .
Ellenben ,,, a motorra felülve úgy éreztem, fejidom, jobbos tükör, stb nélkül legalább harminc kilóval csökkent a motor súlya . A motor nyomatéka is sokkal több lett, a kanyarokban elérhetõ sebesség a hidegebb aszfalt ellenére is jelentõsen nõtt . -:)))
Hát ilyen jót már régen motoroztam,,, lehet, hogy így hagyom ,,-:)))
    

kawa550 111473 2016. október 27. 19:31   Válasz erre: 111469
Tartok tõle hogy nem lesz ennyire eccerû.
    

kawa550 111472 2016. október 27. 19:30   Válasz erre: 111470
Nem, krovába. :)
    

csanesz 111471 2016. október 27. 19:26   Válasz erre: 111468
Ha Loctite, akkor az a nem oldható ragacs volt. Az tud ilyet. :)
Az oldható biztos nem fogja meg ennyire.
    

csanesz 111470 2016. október 27. 19:22   Válasz erre: 111465
Kalapácsfúróba raktad a bitet? :))))
    

Karex 111469 2016. október 27. 19:10   Válasz erre: 111465
Egy igazi férfi mûhelyében legalább ennyi nem használható bitnek kell lennie. Ne ess kétségbe, kezd el leszedegetni a cuccokat a kormányról, lehet a gázkar odébb tolásával alatta meg tudod fogni.
    

kawa550 111468 2016. október 27. 19:04   Válasz erre: 111467
Az egyik kijött, piros ragasztóval ragasztották be az állatok a gyárban, nem tom mi a picsának, nincsenek itt rezgések. Melegíteni se nagyon lehet, mert a gázkar felõli nem jön ki, nem akarnám megsütni a mûanyag részeket, meg ha úgy se enged, akkor még lesz egy égett festékû vég is. Majd próbálok valami extra bitet venni a szerszámboltban, vagy megreszelek valami kajak csavarhúzót hogy rá lehessen fogni kulccsal.
    

Karex 111467 2016. október 27. 18:57   Válasz erre: 111466
2000-es 850.

    

Lomha 8V 111467 2016. október 27. 18:57   Válasz erre: 111465
Így be van rohadva? Akkor ez jó móka lesz.
    

men 111466 2016. október 27. 18:52  
Néztem közbe a képeket.Mindkét oldalit meg kellene vennem,mert úgy látom bal oldalról jobbra került a világítás bekapcsolója.
900-ason hogy néz ki? Mert bal oldali lenne 8eFt-ért.Az teljesen más?
    

kawa550 111465 2016. október 27. 18:50  
Én is nekiláttam a kormányáttelepítõ projektnek, LSL leugrott a tehénrõl, felugrott rá a gyári. Aztán nekiálltam zõccségnek, kezdve a kormányvégsúly leszedésével. Hát biza erõ, izom, kawasakizom. Hulk nem hagyja magát, és bár kitartó gyerek vok, de mára itt feladtam.....
    

Karex 111464 2016. október 27. 18:47  
Új reklámszövegem lesz a plexihez:

50 év tapasztalat in a motorkerékpár képernyõ
képernyõk van készült in PMMA, az magas minõség (Altuglas, Plexiglas, Perspex) vagy optionally in Altuglas XL EL 50 with jó sokk ellenállás
a magasság az a Secdem képernyõk is tervezett for optimális hatékonyság for a vezetõ az átlagos magasság.

Teccik.
    

men 111463 2016. október 27. 18:41  
Köszönöm a képet.Ez jó is lenne de sajnos az ebay-en nem tudok vásárolni!
Hátha van az Aliexoresszen :-)
A szivatom nekem is a képen látható és középen van.98-as és a tankba is be van szerelve a benzin szintmérõ,de sajnos azt se tudtam kivezetni egy visszajelzõ lámpához....
    

Muju 111462 2016. október 27. 18:24  
Az èn motorom is '99-es ès már a baloldali kapcsolóegysègnèl van a szivató.
    

csanesz 111461 2016. október 27. 18:02   Válasz erre: 111460
Nálam az gyakori! :)
    

lendvai 111460 2016. október 27. 16:56   Válasz erre: 111456
Félreértés van, a ráncfelvarrásig a kormányon volt, de ez a pucuka és középtájt. Ráncfelvarrás után a bal oldali kapcsolóegység része volt és billenõ kar formájában. De akinek ilyen van az megerõsítheti vagy cáfolhatja, nekem 1997-es volt huzigálós pucukával a kormányon.
    

pocak75 111459 2016. október 27. 15:18  
ja '99-en is kormányon meg vészvillogó is..
    

Lomha 8V 111458 2016. október 27. 15:10   Válasz erre: 111456
Nekem a 2000-en is a kormányon volt, gondolom a digitális mûszerfallal és az elektromos benzinpumpával együtt érkezett a ráncfelvarrott változatba.
    

csanesz 111457 2016. október 27. 14:03   Válasz erre: 111455
Végül is igen, mert elfér.
Még szerelõ fûl is van neki.
    

csanesz 111456 2016. október 27. 14:00   Válasz erre: 111454
Aham!
Akkor elvileg csak a 2001 -en volt a kormányon...
    

kawa550 111455 2016. október 27. 13:17   Válasz erre: 111454
Ezt is fel lehet tenni a kormányra, nekem is ott van a tádén.

    

lendvai 111454 2016. október 27. 11:53   Válasz erre: 111453
Én úgy tudom 2000-ig ilyen pucuka volt a hidegindító. A "modellfrissítéskor" került a kormány bal oldalára.
    

ELőző oldal
Hoterkep

Tagok száma: 22119
5 623 Eddigi túrák
14 222 466 km
34072 Eddigi túra-résztvevők