kawa550 | 111549 | 2016. október 30. 20:02 | Válasz erre: 111545 |
Pedig az a Z az egy nagyon fontos betû, hogy mást nem mondjak: Z1000, Zrx, Zxr, Zzr, gpZ ésatöbbi....:))))))))))))))
|
lendvai | 111546 | 2016. október 30. 19:19 | Válasz erre: 111543 |
Hát ja, ez a zöld szemû szörnyeteg minden, csak nem gyenge.:-)
|
Kucsi | 111545 | 2016. október 30. 19:19 | Válasz erre: 111544 |
Ez nem állja meg a helyét, a "Z" csak a szám után van. :)
![]() |
kawa550 | 111544 | 2016. október 30. 19:06 | Válasz erre: 111542 |
xt-bûl nincs is ezerkecske, csak az xtz-bõl. :))))))))
|
kawa550 | 111543 | 2016. október 30. 19:05 | Válasz erre: 111541 |
A Tibike nem ezt a jelzõt használta rá. :)))) Én se, mert még másodikban is libeg a kormány nagy gázra.:)))))) Meg a kiskawászt is voltak kipróbálni, igen elismerõleg nyilatkozott a próbára küldött emberke, kedden jön érte az utánfutós járgány valahonnan a duna túlfelérõl. Zsuzsika szerintem pityeregni fog. |
Kucsi | 111542 | 2016. október 30. 19:04 | Válasz erre: 111532 |
Nekem meg valóra vált az egyik álmom,TDM gazdája vagyok,csak már itt toporog a másik álom,XT1200. Tudom,bilibe ér a kezem,de nem adom fel.
|
Muju | 111541 | 2016. október 30. 18:43 | Válasz erre: 111540 |
Na azé!!! Mán kezdtem beilleszteni eztet a windows-os hibát az ódalra, hátha rejagál valaki. :))))) ![]() |
kawa550 | 111540 | 2016. október 30. 18:33 | Válasz erre: 111538 |
Ezt kikérjük magunknak! :)))) Én is motoroztam ma, meg még a Tibike is ment egy kört a zõccséggel. Igaz, csak próbakörök voltak a karbiszinkron után. :)) Meg megszereltük a tádé telóját is, friss olaj meg szimeringek+slider, elkészült az ellentartó is a teló szétszedéshez, meg a speciál verkcajg a szimeringek meg a felsõ slider beütéséhez. Mivel a Tibike marok ütvecsavarozója a 3. nekifutásra leszedte a beszorult csavaromat, így a kormányt is lecseréltük. :D
|
Muju | 111538 | 2016. október 30. 17:36 | Válasz erre: 111537 |
Sok érdekesség van ezen a gèpen. Teccik. Jó a színe. Elsõ lánckerèk vèdõje is kafa, a leömlõje is a hátsó kerèk villája az hajadzzik a hondához pl900rr ala'92. Meg az egèsz úgy ahogy van. Naon gyenge a fórum mostanság. Ègeti a szikrát mindenki? Ma gurultam 50km-t:)))) Majd lefútt a szèl a vasró, pedig száz fölött nyomom a mérleget. Megy a vas minta zállat. Csakmá a zút hidegecske. |
Karex | 111535 | 2016. október 29. 23:06 | Válasz erre: 111532 |
Szép álom! És miért akarod lecserélni a mostanit? Ennek szebb a kipufogója? Vagy a színe? :D |
csanesz | 111534 | 2016. október 29. 23:04 |
Felhajtható visszapilács: http://www.ebay.co.uk/itm/paar-booster-ii-spiegel-yamaha-tdm-850-3vd-4cm-4tx-91-01/231280536631?hash=item35d964ec37 Kérdés, hogy menet közben mennyire akar elmozdulni... |
sandryder | 111531 | 2016. október 29. 21:03 | Válasz erre: 111517 |
Üdv. Típusváltás esetén, én meg egy ilyenre ácsingóznék, bár tudom hogy ilyenem sose lesz, de ez már nekem úgyis vasszörnyeteg kategória. ![]() |
Karex | 111530 | 2016. október 29. 00:29 | Válasz erre: 111517 |
http://totalbike.hu/hirek/2016/07/01/nyolcszazas_turaenduron_dolgozik_a_ktm/ Soros 2 henger, csodálnám ha nem lenne elékelve a fõtengelycsap......... TDM |
lendvai | 111528 | 2016. október 28. 22:29 | Válasz erre: 111525 |
Ez tudod osztrák, részben azért venném, mert tudom mennyire szereted õket. :-))))
|
lendvai | 111527 | 2016. október 28. 22:28 | Válasz erre: 111526 |
Vannak réz tömítéseim, majd meglátjuk jó lesz-e.:-)))
|
kawa550 | 111526 | 2016. október 28. 22:22 | Válasz erre: 111523 |
Fogadni mernék hogy elfelejtette, de asszem legutóbb vettem mikor az én telómat csináltam.:)
|
kawa550 | 111525 | 2016. október 28. 22:21 | Válasz erre: 111517 |
Nem tom értelmezni ezt a techno izét a képen. Ez valami motor? És mi az a ktm? Még nem hallottam ilyen nevû JAPÁN modellrõl....:))))))))))))
|
kawa550 | 111524 | 2016. október 28. 22:19 | Válasz erre: 111518 |
Hozd a felest, 8-as imbusz krova van, meg van egy csomó váltódió krovák variálásához. Az én nyomatékosom csak 40 tõl indul, apróságokat szemre húzok meg mer profi vok. :))))))))))
|
VVLaci | 111523 | 2016. október 28. 21:55 | Válasz erre: 111518 |
Gyere erre, adok szerszámot! :D Az új réztömítést ki ne felejtsd! |
lendvai | 111522 | 2016. október 28. 21:46 | Válasz erre: 111520 |
Tökmindegy, nem a lábam között akarom majd tartani, hanem motorozni vele. :-)))))
|
lendvai | 111521 | 2016. október 28. 21:45 | Válasz erre: 111519 |
Akkor nektek minek kellett erõsebb konstrukció? :-) Séf bácsi gyorsabban akar túrázni, ott azért a konstrukció az elsõdleges, a pilóta maximum annyiban számít mennyire meri húzni neki. :-))) Én még tanulok pár évet, jelenleg azt hiszem csirke vagyok a KTM-hez. :-))))
|
Hr.Geiger | 111520 | 2016. október 28. 21:41 | Válasz erre: 111517 |
Hú azannyját! Leér majd róla a lábad? :-)))))))))))))))) |
tudike | 111519 | 2016. október 28. 21:39 | Válasz erre: 111517 |
Háhh, a pilóta a leglényegesebb szempont, a konstrukció másodlagos... :P :)))
|
lendvai | 111518 | 2016. október 28. 20:55 | Válasz erre: 111516 |
lendvai | 111517 | 2016. október 28. 20:52 | Válasz erre: 111516 |
kawa550 | 111516 | 2016. október 28. 20:21 | Válasz erre: 111515 |
Én azért 3 téglában jobban bíznék mint egy krokodilban, de te tod. :-))) Oszt még ugye van, aki térképekkel variál(mijjez, valami navi?) meg van aki vesz a pitsába nsgyobbat meg erõsebbet. :-D |
lendvai | 111515 | 2016. október 28. 20:13 | Válasz erre: 111513 |
kawa550 | 111513 | 2016. október 28. 17:27 | Válasz erre: 111512 |
Semmiképpen ne hagyd lógva, nem Vászka ez! Ha kivetted, valamire engedd rá, ne a gerenda meg a spanifer tartsa, az legyen csak+biztosítás. |
lendvai | 111512 | 2016. október 28. 17:18 | Válasz erre: 111508 |
Még benn van a teleszpók, azt majd holnap reggel szedem ki. Minél kevesebbet lóg felakasztva a gép annál jobb. :-) Azért alulra teszek egy pallót kétoldalt alátámasztva, végszükség esetére, ha megrogyna a gerenda. :-) A többi meg már egy kupacban.
|
lendvai | 111511 | 2016. október 28. 17:16 | Válasz erre: 111509 |
Nekem 2 évig volt szívatós 4TX, de csak a tavaszi elsõ indításkor használtam a szívatót, azon kívül sose volt rá szükség. Mindig beröffent pöccre, egy ideig alapból olyan 800 körül volt az alapjárat, de én általában azonnal indultam vele, amint felépült az olajnyomás. Langzam spacíren meg szépen bemelegedett. :-)
|
kawa550 | 111510 | 2016. október 28. 17:15 | Válasz erre: 111505 |
Majd eccer, ha semmi más nem segít. Az a cél, hogy semmi visszafordíthatatlan nem történhet a gípállattal.:-)))
|
Lomha 8V | 111509 | 2016. október 28. 17:03 | Válasz erre: 111506 |
És ha nem húzod rá tökig, csak mondjuk félig? Akkor mit mutat?
|
kawa550 | 111508 | 2016. október 28. 16:42 | Válasz erre: 111504 |
Te ne itten irogassá, mönnyé csomagolni! Tesztert,szûrõt,csavarozót el ne felejtsd! Hozhatsz telót is, de az nem fontos.:-)))
|
robi68 | 111506 | 2016. október 28. 15:28 |
Sziasztok! Olyant csinál a gép hogy hideg indításnál tökig ráhúzott szívatóval mikor beröffen felmegy a fordulat 2000 -re de csak max 2 másodpercig utána szinte majd lefullad és onnan emeli lassan megint a fordulatot!! esetleg ötlet mi a fene lehet vele? |
VVLaci | 111505 | 2016. október 28. 15:12 | Válasz erre: 111491 |
Ugyebár, akinek van állványos fúrógépje, az mindent meg tud oldani???? Fúrd le a csavarfejet a pitsába!!!!!!!! A csavarboltban csoda csavarokat árulnak! :))))))))))))))))))))))))))))) |
lendvai | 111504 | 2016. október 28. 13:37 | Válasz erre: 111502 |
Szia horzso! A Givi gyárt ilyen konzolféléket, igaz sokak számára nem túl jó áron. :-) De félretéve a tréfát petya89-et keresheted ez ügyben, habár a hírek szerint több hónapos várólistája van. :-)
|
dcsaby | 111503 | 2016. október 28. 11:03 | Válasz erre: 111501 |
Köszi Muju. Megnézem melyik van bent, szerintem is felesleges a 3 funkció. |
horzso | 111502 | 2016. október 28. 10:46 |
Sziasztok! Új vagyok a fórumon és az egész TDM világban. Tegnap gazdája lettem egy 2004-es 900-as TDM-nek. Olyanban kérném a segítségeteket hogy tudtok ajánlani olyat aki készít vagy ahol jó áron lehet kapni oldal doboz tartó konzolt és blokk védõt? Segítségeteket elõre is köszönöm. Zsolt |
Muju | 111501 | 2016. október 28. 08:52 | Válasz erre: 111500 |
dcsaby | 111500 | 2016. október 28. 08:05 |
Köszönöm a válaszokat kieg. lámpa bekötés ügyben. Akkor nem lesz relé.
|
csanesz | 111499 | 2016. október 27. 22:39 | Válasz erre: 111477 |
dcsaby! Nem tud 30 wattot! Csak 6,5 -öt 14 volton. Relé sem kell neki csak egy normális kapcsoló és bizti. Közel 500 mA vesz fel "lámpánként". 2 amperos bizti jó neki az esetleges feszültség csúcsok miatt és a bekapcsolás miatt. Annyira nem kell kihegyezni a biztit a fogyasztáshoz. Ha nem akarsz üveg biztit, akkor maradhat az a fajta ami a motorodban is van. Van ahhoz is lengõ aljzat. Azért ilyen csekély a fogyasztás, mert ezek nem ellenállással vannak megoldva hanem egy driver -nek nevezett kis áramkörrel vannak meghajtva. Ezért is olyan tartósak még egy "zajos" generátor esetén is. |
lendvai | 111498 | 2016. október 27. 22:18 | Válasz erre: 111497 |
Ez már huszonegyedik századi technika, mindkét irányba lehet ütni, bírja az erõszakot. :-)
|
kawa550 | 111497 | 2016. október 27. 22:11 | Válasz erre: 111495 |
Tibi vazzeg, van balos ütvecsavarozód?! :))))))))))))
|
Hr.Geiger | 111496 | 2016. október 27. 21:59 | Válasz erre: 111493 |
Szuper! Az is benne van az elõbb megadott intervallumban... Keine Pánik Tezsvírem! :-) |
dinnyemag | 111495 | 2016. október 27. 21:58 | Válasz erre: 111465 |
Szép sorminta. Holnap tekerd a másik irányba, hátha balos...:-)))))))))) |
Hr.Geiger | 111494 | 2016. október 27. 21:56 | Válasz erre: 111488 |
Legvégsõ esetben lefúrod az aerodinamikus kereszthornyos csavarfejet, aztán bontóban veszel gyári csavart 5.-Ft.-ért. :-) 1985-óta majdnem minden zõccségen használták ezt a kimondottan sportos megoldást. :-) https://www.motorcyclespareparts.eu/kawasaki-genuine-parts/130421005-weight-handle-zx900-a1.aspx |
kawa550 | 111493 | 2016. október 27. 21:56 | Válasz erre: 111492 |
Kétezer tezsvírem, ez mán az új évezred gépe!:)))))))))
|
Hr.Geiger | 111492 | 2016. október 27. 21:46 | Válasz erre: 111491 |
Végül is ja! :-) Aerodinamika, még most is ráz a röhögés. :-))) Milyen évjáratos a bringa, ha nem vok vindisgréc? |
kawa550 | 111491 | 2016. október 27. 21:39 | Válasz erre: 111490 |
Tudnék vitatkozni, de nem akarok, asszem tényleg jobb lett volna, viszont a legömbölyített kereszthornyos jobban belefexik a látványba+ aerodinamika.:))))
|
Hr.Geiger | 111490 | 2016. október 27. 21:36 | Válasz erre: 111473 |
Elég gagyi megoldás..., belsõ hatlapfejû ( imbusz ) megoldás nem lett volna szebb? Mint például a Divin! :-)))))) |
kawa550 | 111489 | 2016. október 27. 21:36 | Válasz erre: 111487 |
Féktárcsa lazítóm nekem is van, használtam ia a minap az eredeti kerék visszarakásánál, úgy hijják hidegvágó. A csavar fejét elnyalta az imbusz, nem maradt más választás, a csavar kijött de nem élte túl. Szerencsére a tádés varázsdobozomban féktárcsa csavar is volt. :)))
|
kawa550 | 111488 | 2016. október 27. 21:31 | Válasz erre: 111487 |
Hozzad, próba cseresznye!:)))))))))) Max rátesszük a légkulcsra oszt adunk neki vazzeg! :)))))))))
|
lendvai | 111487 | 2016. október 27. 21:29 | Válasz erre: 111472 |
Na ha nincs ütvecsavarozód (ami ugye minden rendes férfiember garázsában van :-) ) akkor a szinkronteszter mellé viszek kézi ütvecsavarozót. Van izmos bitfeje, rávágsz a kalapáccsal és úgy fordul el, hogy közben az ütés a csavar hornyaiba feszíti a bitet. A féktárcsa kereszthornyú csavarjait lazítottam meg vele, meg visszafelé is azzal húztam meg, hibátlan. A horony teljesen ép maradt. Amúgy a légszûrõ is megjött, ráraktam a szinkronteszterre, hogy itt ne maradjon. :-) |
kawa550 | 111486 | 2016. október 27. 21:00 | Válasz erre: 111483 |
Ezt meg tudom erõsíteni, mikor nincs szinte semmi az ember orra elõtt, csak mintha repülnél, az bizony a tádé után nagy élmény és nagyon könnyen megszokható. :)))) |
kawa550 | 111485 | 2016. október 27. 20:57 | Válasz erre: 111482 |
Vágom, valszeg le lehetne kapni, csak azon aggódok, hogy a gázkar a gumi alatt végig mûanyag, ami ezt a meleget biztos nem szeretné ilyen közelrõl.
![]() |
Lomha 8V | 111484 | 2016. október 27. 20:46 |
kawa550 #111473: Élnék a gyanúperrel, hogy nem a gyárban ragasztották be. vasutas #111474: Az én voltam. Köszi, hogy leírtad a tapasztalatokat, bár már nincs meg a TDM, majd megmondom az új gazdának. :D Karex #111480: A mini plexit egyszerûen imádtam. Az új tulaj a túra plexivel vitte el (persze odaadtam hozzá a minit is), nem tudja mi a jó. :D Amúgy a mini plexivel sokkal több volt a bogár a ruhámon, mint valaha is bármelyik chopperemen, pedig azokon nem volt semmi. De akkor is ku*vára imádtam. :D vasutas #111483: A TDM-nél ez az érzés hatványozott lehet, mert eszméletlen, hogy mekkora "hajóorrot" tol maga elõtt. |
vasutas | 111483 | 2016. október 27. 20:43 | Válasz erre: 111480 |
Az Õrség és Göcsej dombjaiban motoroztam csak . Van itt pár kedvenc, kanyargós szakaszom . Elképesztõ, hogy ez a pár kiló idom hiánya mennyire becsapja az agyat . Úgy éreztem összement a motor .-:) |
evdem | 111482 | 2016. október 27. 20:36 | Válasz erre: 111473 |
Ha már nincs szükséged a csavarra (vagy van másik) egy 8 -s anyát kifúrsz 10 -re, ráilleszted a csavar fejre, majd ha ügyes vagy akkor elektródával, ha kevésbé akkor CO gépel berakod a közepét. Az így keletkezõ hõ és egy 13 -s kulcs már sok mindent megold. Ha ez nem járható akkor jó régi víz forralót beüzemeled és hozzátartod a csavar fejhez, mikor kellõen felhevült rápróbálsz az eddig már tesztelt módon.
|
Karex | 111481 | 2016. október 27. 20:35 | Válasz erre: 111477 |
Csanesz nyilatkozik majd..... teljesítményfelvételben nincs annyi ezeknél a pilácsoknál. Nekem aksiról, relézve, biztosítékolva megy a cucc.
|
Karex | 111480 | 2016. október 27. 20:32 | Válasz erre: 111474 |
A kipufogó leszedése is nagy súlycsökkentés.......... Az után is megkönnyebbül a motor. A mini plexinél hasonló lehet az érzés, mintha hiányozna a motor eleje, szélvédelem nincs....... Merre motoroltál így? |
kawa550 | 111479 | 2016. október 27. 20:24 | Válasz erre: 111477 |
Én azzal csinálnám, fix vezeték neki az akkutól, és a relét kapcsolnám egy leágazással a helyzetjelzõ vezetékérõl.
|
kawa550 | 111478 | 2016. október 27. 20:23 | Válasz erre: 111476 |
Na, azzal a választással nehéz lenne vitatkozni, az egyik legszebb motor a világon, igazi klasszikus szépség.
|
dcsaby | 111477 | 2016. október 27. 20:19 |
vasutas | 111476 | 2016. október 27. 20:07 | Válasz erre: 111475 |
Bevallom, egy 750-es Zephyr-t gyakran megbámulok, azt a motort el tudnám képzelni öreg napjaimra . A Zephyr öreg gazdája már nem tud motorra ülni, de megválni sem akar tõle . |
kawa550 | 111475 | 2016. október 27. 19:40 | Válasz erre: 111474 |
Ugye ugye, titokban te is nakedre vágysz. Meg nagyobb nyomatékra.:))))))))
|
vasutas | 111474 | 2016. október 27. 19:33 |
kawa550 | 111473 | 2016. október 27. 19:31 | Válasz erre: 111469 |
Tartok tõle hogy nem lesz ennyire eccerû.
![]() ![]() |
csanesz | 111471 | 2016. október 27. 19:26 | Válasz erre: 111468 |
Ha Loctite, akkor az a nem oldható ragacs volt. Az tud ilyet. :) Az oldható biztos nem fogja meg ennyire. |
Karex | 111469 | 2016. október 27. 19:10 | Válasz erre: 111465 |
Egy igazi férfi mûhelyében legalább ennyi nem használható bitnek kell lennie. Ne ess kétségbe, kezd el leszedegetni a cuccokat a kormányról, lehet a gázkar odébb tolásával alatta meg tudod fogni.
|
kawa550 | 111468 | 2016. október 27. 19:04 | Válasz erre: 111467 |
Az egyik kijött, piros ragasztóval ragasztották be az állatok a gyárban, nem tom mi a picsának, nincsenek itt rezgések. Melegíteni se nagyon lehet, mert a gázkar felõli nem jön ki, nem akarnám megsütni a mûanyag részeket, meg ha úgy se enged, akkor még lesz egy égett festékû vég is. Majd próbálok valami extra bitet venni a szerszámboltban, vagy megreszelek valami kajak csavarhúzót hogy rá lehessen fogni kulccsal.
|
Lomha 8V | 111467 | 2016. október 27. 18:57 | Válasz erre: 111465 |
Így be van rohadva? Akkor ez jó móka lesz.
|
men | 111466 | 2016. október 27. 18:52 |
Néztem közbe a képeket.Mindkét oldalit meg kellene vennem,mert úgy látom bal oldalról jobbra került a világítás bekapcsolója. 900-ason hogy néz ki? Mert bal oldali lenne 8eFt-ért.Az teljesen más? |
kawa550 | 111465 | 2016. október 27. 18:50 |
Karex | 111464 | 2016. október 27. 18:47 |
Új reklámszövegem lesz a plexihez: 50 év tapasztalat in a motorkerékpár képernyõ képernyõk van készült in PMMA, az magas minõség (Altuglas, Plexiglas, Perspex) vagy optionally in Altuglas XL EL 50 with jó sokk ellenállás a magasság az a Secdem képernyõk is tervezett for optimális hatékonyság for a vezetõ az átlagos magasság. Teccik. |
men | 111463 | 2016. október 27. 18:41 |
Köszönöm a képet.Ez jó is lenne de sajnos az ebay-en nem tudok vásárolni! Hátha van az Aliexoresszen :-) A szivatom nekem is a képen látható és középen van.98-as és a tankba is be van szerelve a benzin szintmérõ,de sajnos azt se tudtam kivezetni egy visszajelzõ lámpához.... |
Muju | 111462 | 2016. október 27. 18:24 |
Az èn motorom is '99-es ès már a baloldali kapcsolóegysègnèl van a szivató.
|
lendvai | 111460 | 2016. október 27. 16:56 | Válasz erre: 111456 |
Félreértés van, a ráncfelvarrásig a kormányon volt, de ez a pucuka és középtájt. Ráncfelvarrás után a bal oldali kapcsolóegység része volt és billenõ kar formájában. De akinek ilyen van az megerõsítheti vagy cáfolhatja, nekem 1997-es volt huzigálós pucukával a kormányon.
|
Lomha 8V | 111458 | 2016. október 27. 15:10 | Válasz erre: 111456 |
Nekem a 2000-en is a kormányon volt, gondolom a digitális mûszerfallal és az elektromos benzinpumpával együtt érkezett a ráncfelvarrott változatba.
|
csanesz | 111457 | 2016. október 27. 14:03 | Válasz erre: 111455 |
Végül is igen, mert elfér. Még szerelõ fûl is van neki. |
csanesz | 111456 | 2016. október 27. 14:00 | Válasz erre: 111454 |
Aham! Akkor elvileg csak a 2001 -en volt a kormányon... |
kawa550 | 111455 | 2016. október 27. 13:17 | Válasz erre: 111454 |
Ezt is fel lehet tenni a kormányra, nekem is ott van a tádén. |
lendvai | 111454 | 2016. október 27. 11:53 | Válasz erre: 111453 |
Én úgy tudom 2000-ig ilyen pucuka volt a hidegindító. A "modellfrissítéskor" került a kormány bal oldalára.
|