lendvai | 111751 | 2016. november 9. 14:44 | Válasz erre: 111749 |
Az nem fordítva van, arról szól a link tartalma. :-)
|
lendvai | 111750 | 2016. november 9. 14:43 | Válasz erre: 111748 |
Rosszul tudtad. :-) Néhányan ezt mantrázzuk már évek óta, volt is egy jó kis link hozzá anno (nem kenõanyagokat forgalmazó webáruház, mert ott ugye fennáll a részrehajlás veszélye :-) ). Én a 4TX-be is full szintetikust raktam, tökmindegy, hogy a blokk kifejlesztésekor éppen ásványi vagy félszintetikus volt csak a piacon.
|
csanesz | 111748 | 2016. november 9. 11:53 |
Én ezt fordítva tudtam: http://www.premiumolaj.hu/szintetikus_kontra_asvanyi___hogyan_valasszuk_ki_a_megfelelo_olajat_20 |
1Laciapu | 111746 | 2016. november 8. 21:14 | Válasz erre: 111745 |
Most mivan? Városunk szépen fejlõdik, jönnek a beruházók szívesen. Többek közt az új AHAMAY motoros bolt is megnyílt. Minden érdeklõdõt szeretettel várunk. Tudom ajánlani, egész jó árban kaptam náluk alkatrészt a Yamahámhoz :))) |
Karex | 111743 | 2016. november 8. 20:31 | Válasz erre: 111742 |
Ez eddig rendben is van, csak felmerült a téma, és kíváncsi vagyok mi jött ki eddig a mûhelyekbõl. Nehogy már megint srekhulkvarangy tunyingot kelljen olvasni.......... :DDD |
csanesz | 111742 | 2016. november 8. 20:03 | Válasz erre: 111739 |
Szerintem gyári formájában a legjobb! :)))
|
Karex | 111741 | 2016. november 8. 19:52 | Válasz erre: 111738 |
:D És gondolom nem akarod megosztani, hol és mit találtál....... :D |
kawa550 | 111740 | 2016. november 8. 18:50 |
Kész a tehén kipuff. :-))) Egész héten dolgozok, még annyi idõm sincs, hogy elhozzam.... :-( |
kawa550 | 111739 | 2016. november 8. 17:47 | Válasz erre: 111737 |
Az eddigieket elnézve nem olyan nagy baj hogy kevés átépített van....
|
lendvai | 111738 | 2016. november 8. 17:42 | Válasz erre: 111735 |
Nekem van tudomásom! A neten néhány egészen hajmeresztõ átalakítást találni. :-)
|
csanesz | 111737 | 2016. november 8. 17:03 |
Lomha 8V | 111736 | 2016. november 8. 15:41 | Válasz erre: 111735 |
A facebook-os, nemzetközi TDM csoportban volt már jópár komolyabban átépített.
|
Karex | 111735 | 2016. november 8. 14:52 | Válasz erre: 111734 |
Ha már itt tartunk, Az egy db 900-as átépítésen kívül kinek van tudomása átépített TDM-rõl? Nem kieg lámpa meg markolatvédõ, meg másik plexi, hanem rendesen, idomok/ fejidom, lámpák, hátsó rész átépítéssel, újraformálással. |
csanesz | 111734 | 2016. november 8. 14:16 | Válasz erre: 111733 |
Sajna a TDM a fazon miatt eléggé melós lenne átalakítani. Jobban burkolva, több fedettebb enyhén döntött kopoltyúval (3-4db) és elöl-hátul hosszabb sárvédõvel ami oldalt is erõsebben takar. Villát is takarnám, hogy a burkolathoz igazodjon a formája. |
Karex | 111733 | 2016. november 7. 23:17 | Válasz erre: 111731 |
Van pár ötletem a TDM faragásra, könnyítésre, de ez még rémálmomban sem fordulna meg a fejemben........ Szörnyûûûûûû
|
kawa550 | 111732 | 2016. november 7. 22:25 | Válasz erre: 111731 |
Hát ez ölég gatyán néz ki. :)))) Tehén sorsa még nem tisztázott, a kipuffomról sincs még semmi hír, oszt anélkül nehéz továbblépni, téli fagyokban szerelgetni se a kedvenc sportom. Majd lesz valami. |
Hr.Geiger | 111731 | 2016. november 7. 22:21 | Válasz erre: 111730 |
kawa550 | 111730 | 2016. november 7. 22:07 | Válasz erre: 111725 |
Tiltakozni azt lehet, az ellenzék is egyfolytában azt csinálja a nemzeti kuplerájban, oszt az se érdekel senkit. :))))
|
kawa550 | 111729 | 2016. november 7. 22:07 | Válasz erre: 111726 |
Ahogy jeleztem is, szerintem én is boldogabb lennék nélkülük. :D
|
kawa550 | 111728 | 2016. november 7. 22:06 | Válasz erre: 111727 |
Azé tök jó, hogy nem csak én vagyok itt nemnormális. :))))
|
lendvai | 111727 | 2016. november 7. 21:33 | Válasz erre: 111723 |
Nem szeretném, ha a gúnyám magától rakódna rám. Beütne valami kósza bithiba a szoftverben és úgy járnék, mint szegény Superman: a nadrágomra lenne felhúzva a gatyám. :-)
|
1Laciapu | 111726 | 2016. november 7. 21:11 | Válasz erre: 111711 |
Szép-szép, de hidd el, nem irigylem egyiket sem... :)))
|
Hr.Geiger | 111725 | 2016. november 7. 20:20 | Válasz erre: 111711 |
Tiltakozom, határozottan tiltakozom! :-) Annyira nem kell ám azt a szekunderluftrückführungot túltolni, olyan van már az én 96-os Divimben is, vagyis az XJ-ket tervezõ mérnökök is gondoltak arra, hogy be kell tartaniuk a szigorodó emisszijós normákat..., szóval ez nem úri huncutság, ami csak kend XXI. századi zõccséges kerékpárjában fellelhetõ. Na ugye! :-)) |
csanesz | 111724 | 2016. november 7. 19:23 |
Van itt egy Cseh csoda: https://www.youtube.com/watch?v=p4n1PrTEGTc Idén már forgalomban van, de nem igazán terjedt el. Pedig csupán 37 milla. http://onroad.hu/2016/11/01/fgr-midlau-2500-v6/ Nem is értem? :) |
sandryder | 111723 | 2016. november 7. 17:41 | Válasz erre: 111722 |
Ja,valahogy úgy mint a Vasember címû triológiában, ahogy a gúnyája rárakódik.
|
kawa550 | 111722 | 2016. november 7. 17:26 | Válasz erre: 111720 |
Ennek csak szóni kõ, oszt így össze rakja magát? Én is ilyent akarok! :-D
|
kawa550 | 111721 | 2016. november 7. 17:15 | Válasz erre: 111718 |
Igazat beszél! A lustaságot meg a megfelelõ ember megtalálását én is bizonyíthatom! A többit? Hááát....... :-)))
|
sandryder | 111720 | 2016. november 7. 17:14 |
Aki még esetleg nem látta volna, íme egy egész jól szerelhetõ masina. https://youtu.be/E-gFJHnBKL8 |
kawa550 | 111719 | 2016. november 7. 17:02 | Válasz erre: 111717 |
Akár! De van egy jó kis bosc pbh sds is, azzal is tok. :-)))
|
lendvai | 111718 | 2016. november 7. 16:45 | Válasz erre: 111714 |
Nem, mérnök abból lesz, aki lusta mint a dög, ennélfogva tudja, hogy ha szükséges mit hol talál meg, ha a saját dolgát kell megkönnyítenie. :-) Mivel a karburátoros motorvezérlés engem nem érint, lévén injektoros a cucc, ezért nem is kell értenem hozzá. Ellenben ha rá vagyok szorulva, akkor megtalálom ami kell és alkalmazni is tudom. :-) Adott esetben beállíttatom olyasvalakivel, akinek elegendõ tapasztalata van benne és jól teszi a dolgát. :-)
|
kawa550 | 111716 | 2016. november 7. 15:22 | Válasz erre: 111715 |
Én is tok lyukat fúrni a hegy ódalába, igaz, max 13-ast és cak 30 centi mélyen, de tok! :-)))
|
VVLaci | 111715 | 2016. november 7. 15:16 | Válasz erre: 111714 |
Mondjuk van olyan mérnök, aki lukat tud fúrni a hegybe, meg olyan is, aki a csipkebugyi-gyártó gépet tervezi! :D Sõt, hangmérnök is létezik! :) |
kawa550 | 111714 | 2016. november 7. 14:41 | Válasz erre: 111713 |
Amikor valaki mérnök lesz, akkor arról kap papírt, hogy semmi mûszaki dologhoz nem kõ értenie? :-)))
|
lendvai | 111713 | 2016. november 7. 13:21 | Válasz erre: 111711 |
A kipufogóvéget semmiképp ne dugózd le, a többirõl nem tudok nyilatkozni. :-)
|
kawa550 | 111711 | 2016. november 7. 09:28 | Válasz erre: 111709 |
A légszûrõhõz meg ak akkuhoz nekem is csak 2 csavart kell kivenni, 1 perc alatt kiveszem a kettõt. Csak ugye közben az irodisták kitaláltak mindenféle okosságot, így ezeken már nem csak egy gumicsõ van a karter meg a légszûrõ közt, hanem mindenféle szelepekkel csappantyúkkal meg vákuumcsövekkel kombinált rendszer, ami csak mûködés közben megfelelõ hõfoknál meg fordulatszámnál engedi a légszûrõbe a kartergázt, nehogy kaparja a te kis torkodat. Meg ugyan ezért van még egy levegõtisztító szekunder rendszer, ugyan ennyi csõvel meg csappantyúval, ami friss ájert nyom a kipuffba hogy az se kapirgálja a torkocskádat. Na ezek azok az apróságok, amiket az xj-k idejében még bõven leszartak a tervezõk. Ehhez jön még némi karbifûtés vizes rendszerrel, gondolom hogy a svédek is tudjanak télen motorozni, oszt már meg is van a kupi a szelepfedél meg a tank közt, amitõl aztán semmihez nem férni hozzá. Én monnyuk szívem szerint kikötném a picsába az összeset, csak pl nem tom hogy minek ártok ha ledugózok meg kikötök ezt azt. |
Karex | 111710 | 2016. november 7. 08:05 | Válasz erre: 111709 |
Fejlõdés? Szerelhetõség? Egyszer volt hol nem volt.........
|
1Laciapu | 111709 | 2016. november 7. 06:13 |
Azért érdekesen gondolkodnak a motortervezõk. Az én zongorámon leveszem kézzel az oldal elemet, ott van az akksi, egy gumi pánttal rögzítve. A másik oldalon ugyan így hozzá férek a légszûrõhöz. A gyertyák szintén kivehetõk egyéb szerelés nélkül. Hol itt a fejlõdés szerelhetõségbõl? Tudom, ez nem szempont... |
kormi1313 | 111708 | 2016. november 7. 04:08 | Válasz erre: 111705 |
Karex Teljesen érthetõ. Akkor hiányzik a gumi ami a doboz alatti lemez fülbe volt egykor! Meg a dobozról a pöcök. Köszönöm!😊 |
kawa550 | 111707 | 2016. november 6. 22:41 | Válasz erre: 111704 |
Ezt csak azért írta, mert látta a múltkor hogy mi vár rám, ha eccer majd nekem is meg kõ csinálni a zõccségen, és érezzem az együttérzést. Hát ilyen egy barát! :)))))))))))
|
Karex | 111706 | 2016. november 6. 21:28 | Válasz erre: 111704 |
Ez rágalom, méghogy a hátsó lámpától kell kezdeni a hengerfej ellenõrzést! Ilyen nincs! :D |
Karex | 111705 | 2016. november 6. 21:26 | Válasz erre: 111703 |
lendvai | 111704 | 2016. november 6. 21:11 |
Ma leszedtem a hûtõt, hogy hozzáférjek a szelephézag állítás végett a hengerfejhez. A kiegyenlítõtartályhoz nem fértem hozzá jelentõs szétbontás nélkül, így maradt a helyén és ki lett szipákolva belõle a lé. Gondoltam a hûtõ eltávolításával lesz elég helyem. Már el is felejtettem hogy ez nem is ilyen egyszerû. Ahhoz, hogy le tudjam szedni a szelepfedelet a vízcsövön kívül még valami levegõ elzáró meg reed szelepet is le kell szerelnem. Ahhoz, hogy ehhez emberi módon hozzáférjek ki kell szednem a termosztátot. A termosztát csavarjaihoz való hozzáféréshez le kell szednem a légszûrõházat. Ahhoz meg a tankot kell leszednem. Persze ez a 4TX-nél is hasonló volt. Még jó, hogy ritkán kell csinálni. :-)
|
kawa550 | 111702 | 2016. november 6. 18:59 | Válasz erre: 111699 |
Na, ennek is kár volt utánolvasni, mert csak hülyébb lesz az ember az ugyan onnan származó de ellentmondásos "szakértõi vélemény"-ektõl. :))))))))))) Tesztmotor fékbetét teszteket dobott ki elõször a gugli, elsõnek az okos gondolat, hogy miért kéne oda mást tenni mint amit beletervezett a gyár, de persze a márkás utángyártott is elég jó. http://www.tesztmotor.hu/blog/eszi_vagy_nem_eszi_a_betet_a_tarcsat_ez_itt_a_kerdes Aztán abból acikkbõl kiindulva a konkrét teszt mérésekkel: http://www.tesztmotor.hu/tesztek/ivre_ra,_kanyarba_be_melyik_jobb Amibõl meg az derül ki a táblázat elején, hogy a gyárival volt a leghosszabb a versenyzõ fékútja és kopásban is csak az utolsó elõtti helyen van a gyári. (Ami jelentheti azt is, hogy ez eszi legkevésbé a tárcsát.) Nesze b+ legyé okos..... |
evdem | 111701 | 2016. november 6. 18:56 | Válasz erre: 111693 |
Valamit elfelejtettem, ha bontott cucc kell, keresd Nagytályán a Patvaros Zolit (patvaros87@gmail.com).
|
kormi1313 | 111700 | 2016. november 6. 18:26 | Válasz erre: 111698 |
sapiget Nézd meg a képeket! Nincsen ott semmi ami tartaná! Vagy már hiányzik.😊 |
lendvai | 111699 | 2016. november 6. 17:43 | Válasz erre: 111695 |
Hát azt most itt neked meg nem mondom mik a különbözõ tulajdonságok, mert rég volt amikor olvasgattam róla. Ha jól emlékszem nem eszi annyira a tárcsát mint a szinter, de nem melegszik túl olyan könnyen, mint az organikus. A fékhatás meg ennek megfelelõen valahol ott középtájon, vagy akárhol, nekem elég. :-)
|
sagipet | 111698 | 2016. november 6. 17:41 | Válasz erre: 111657 |
Ne rakd össze lifegõsen! Valami tartja alul is csak már mem emlékszem hogy van. Nekem kopogott is mikor vettem a motort, de sikerült rájönnöm miért. Most nem mozdul.
|
kormi1313 | 111697 | 2016. november 6. 15:09 | Válasz erre: 111691 |
lendvai. Nem tudok semmit mondani a betérõl. Amikor gumit cseréltem hátul észrevettem,hogy vékonyra kopott a betét. Rendeltem egy garnitúrát és amikor elõl is cserélni akartam akkor láttam hogy ott az elõzõ gazda már megtette. Nálam soha nem fog elkopni. Évente ötezret megyek. Már kényes vagyok a hidegre, esõre, szélre, esti gurulasra. Különösen a rossz lámpa miatt nem szeretem. Meg a túlszaporodott vadállomány miatt. |
kawa550 | 111696 | 2016. november 6. 14:49 | Válasz erre: 111687 |
Milánó mi?! Jómegy 1eseknek!:))))))))))) Digókat üdvözlöm, mond meg a csomagtartósnak hogy szíjjon le! :)))))) Emilben reklamáltam náluk 8 napig se kép se hang, semmi válasz, meguntam, anyátokra várok, kaptak egy negatívot, na, arra már aznap tudtak válaszolni, hogy a givi is ezt a képet használja. Ja, csak a givi odaírja a kép mellé hogy a lap meg a tartó külön rendelendõ. :D |
kawa550 | 111695 | 2016. november 6. 14:35 | Válasz erre: 111691 |
Most ugyan még nem aktuális hálisten, de majdan eccer az lesz nekem is. Miben különbözik ez a carbon kerámia meg a szinter meg az organikus? A szinterben elvileg van valami fém is, ami rossz esetben eheti a tárcsát. Az organikus amit én szoktam venni a lajosban meg a gerickében, az is jól fog, nem nyikorog és szinte nem is kopik vele a tárcsa, a tehénen se látszik semmi pedig én tettem bele vagy 70.000-et.
|
kawa550 | 111694 | 2016. november 6. 14:31 | Válasz erre: 111690 |
A jó olaj az sose rossz, az tuti. Volt itt Nagycenken anno egy jó motorszerelõ, saját szervize volt, mellesleg motorkrossz versenyzõ( a fia valami ifi bajnok is volt) és pályatulajdonos, õ csinálta azt a pályát is ahol a bokámat törtem, aztán mikor azt megszüntették, akkor csinálta meg a vejkei pályát ami most is mûködik, csak már osztrák kézben. Na, lényeg a lényeg, a Boni akkoriban azt mondta, ezek az olajpumpák addig jók, míg hozzá nem nyúl valaki, mert azt már sose állítod újra rendesen be. Így aztán bizony az õ tanácsára én is kikötöttem és keverékkel jártam, amit itthon kevertünk rendes olajból, meg volt egy kis szerviztáska hátul, abban volt egy kis mérõüvegben tiszta olaj, ha tankolni kéne valahol. |
Muju | 111693 | 2016. november 6. 14:12 | Válasz erre: 111690 |
Az összes tudományos iratot letöltöttem már hozzá.
|
Muju | 111692 | 2016. november 6. 14:09 | Válasz erre: 111690 |
Köszi, tavaszig át lesz pucoválva, ès megkap minden földi jót.
|
lendvai | 111691 | 2016. november 6. 14:04 | Válasz erre: 111676 |
Jó ez a karbon-kerámiának becézett fékbetét, én is ezt raktam hátulra. Elég puha ahhoz, hogy ne egye fölöslegesen a tárcsát és elég jól is fog. Az enyémrõl mondjuk múltkor leégett a kék festék, mert hanyag voltam és megszorult a hátsó dugattyú a kosztól. :-) De a betétnek nem lett semmi baja, azóta is fog rendesen.
|
evdem | 111690 | 2016. november 6. 14:03 | Válasz erre: 111688 |
Nekem a mai napig van egy 125 -s tuareg. Igazából nekem nincs sok bajom vele, de ha valami van akkor sose úszom meg annyiból amire számítottam. Olyankor mindig tele van a hócipõm vele, de az is igaz , hogy ha valami van mindig az a fránya rotax blokk. Kuszálódott már össze a váltó, egyszer csapágyaztam a teljes blokkot, mondjuk nekem a vízpumpa résszel még nem volt bajom. 2 jó tanács csak jó minõségû olajat használj, repsol synt, vagy valami ami evvel egyenértékû, ha még külön olajszivattyús (sokan kikötik ), a beadagolt mennyiséget nagyon állítsd be, ha sok elkokszosodik a kipuf torok, ha kevés megragad. A váltóba is csak normális és bele való olajat, ne higgy annak aki automata váltó olajat akar bele tettetni.
|
Muju | 111689 | 2016. november 6. 13:54 |
Meghát '89 óta fõleg ha akkor vetted csak règebbi lehetett "ie." sokat fejlõdött az "olasz" technika is.
|
Muju | 111688 | 2016. november 6. 13:47 |
Semmi baj sincs ezekkel a dolgokkal. Gyereknek jó lesz az. Még ha baja is lesz hát nem kell rá locsolni 150 pèzt.
|
dinnyemag | 111687 | 2016. november 6. 13:44 |
Sziasztok! Jövõ héten lesz Milanoban valami marha nagy motoros kiállítás. Úgy hirdetik, mint "legnagyobb". Ha valaki megy innen, én szombaton egész nap ott leszek, egy kávéra meg kis beszélgetésre szívesen jelentkezem:-)) |
kawa550 | 111686 | 2016. november 6. 13:18 | Válasz erre: 111685 |
Nekem majdnem akkor volt, ezt 89-ben vettem a határnyitás után. Vízpumpa szimering csere 2 havonta soxor, aztán végül komplett vízpumpa csere, tengelyestül kerekestül lett a megoldás. A fékmunkahenger karmantyúi sose bírtak ki fél évnél többet. Azon kívül már csak hajtókarcsapágyból esett ki egy tûgörgõ, felszívta, új henger mert a nikasilos nem javítható, utána évben gyûrûtörés, új henger mert nem javítható, az már akkor 80-as lett, ha már lúd. 1 hét alatt leégett a kuplung, kapott újat erõsebb rugókkal, akkor meg a lánckereket tépte le 2x, szóval jött a komplett váltótengely csere bordásra, azután már csak apróságok, gyújtótrafó, km spirál, mûszerfalhibák, ilyesmi. Nyáron minden nap kigyulladt a túlmelegedés jelzõ. Szerintem csak max a vételár 2x-esét költöttem rá, de legalább nagyon menõ volt akkoriban... |
Muju | 111685 | 2016. november 6. 12:59 |
De azèrt valljuk be mit meg nem adtunk volna egy ilyenèrt gyerekkorunkban.
|
Muju | 111684 | 2016. november 6. 12:54 | Válasz erre: 111682 |
Szeretek bütykölni, a gyerekért még mindent megteszünk. Ugyebár.
|
Lomha 8V | 111683 | 2016. november 6. 12:38 | Válasz erre: 111682 |
Jaja, mi üzemórásnak hívtuk ezeket anno. :D
|
kawa550 | 111682 | 2016. november 6. 12:06 | Válasz erre: 111680 |
Apa meg készítheti a szerszámos ládáját, volt apriliám, tudom mirõl beszélek. :))) Ha megy, akkor mint a zállat. Ha megy..... :))))))))))))))) ![]() |
Muju | 111680 | 2016. november 6. 11:47 |
nferro | 111679 | 2016. november 6. 10:26 | Válasz erre: 111677 |
Szia. Köszi a tanácsot. A sharp teszten a Duke 5 csillagot kapott, a Shark evo2 4-et. Mondjuk attól még lehet kényelmetlen. Sharkot szeretnék, csak az kicsit húzós árban. Megnézem, amiket írtál. Köszi.
|
Karex | 111678 | 2016. november 6. 10:20 | Válasz erre: 111676 |
Köszönet! Lendvai táblázatában 5.5 a max vastagság. A te képed alapján ez 4.7 . Kopáshatár meg a vas...... 0.5 mm. Szóval az enyém félidõs. Nem fékezek ezután. :D Megjött a téli nyár. Ki motorozik egyet? |
hamster | 111677 | 2016. november 6. 08:21 | Válasz erre: 111674 |
Az új Cabergek között akad 1-2 igen silány minõségû.Én Cabergrõl váltottam Sharkra,és nagyon nem bántam meg.Minden tekintettben veri a Caberget,bár a mostani kicsit magasabb árfekvésû....Talán érdemes lenne megnézned a Hjc,és a LS2 kínálatát!Ugyan abban az árfekvésben jobb minõséget produkálnak mint a Caberg.
|
kormi1313 | 111676 | 2016. november 6. 08:19 | Válasz erre: 111668 |
Jó reggelt mindenkinek! Karex megmértem, az elsõ fékbetétet. Számoljál! 😊 ![]() ![]() ![]() |
nferro | 111674 | 2016. november 5. 22:44 |
Sziasztok! Caberg Duke vagy Tourmax sisakkal van valakinek tapasztalata? Kényelem, minõség, zaj stb. Shark Evoline 2 után tartok a váltástól. Köszi |
Karex | 111673 | 2016. november 5. 22:33 | Válasz erre: 111669 |
Most hogy mondod..... átnyálazom õket. Vissza kell szokjak a könyvnézegetésre. A karbim ápolásánál megrendült a bizalmam........ De ez nem karbi. :D |
kawa550 | 111672 | 2016. november 5. 22:27 | Válasz erre: 111670 |
Amilyen böcme az a blokk, nem sokáig maradna ott az a zsák. :))))))))
|
lendvai | 111671 | 2016. november 5. 22:25 | Válasz erre: 111670 |
Krumpliszsákot kötöznél rá ahelyett, hogy motoroznál vele? :-)
|
Flenegen | 111670 | 2016. november 5. 22:17 | Válasz erre: 111667 |
Állítsatok egyet be a garázsba azt ha köll még a krumpliszsákot is rákötözöm valahogy:)
|
Karex | 111668 | 2016. november 5. 21:31 | Válasz erre: 111663 |
No, akkor Te vagy az én emberem..... Milyen vastag az új fékbetét? Ma nézegettem, és az enyém kb a vassal egy vastagságban van. sacc 3mm |
csanesz | 111667 | 2016. november 5. 20:42 | Válasz erre: 111666 |
lendvai | 111666 | 2016. november 5. 19:39 | Válasz erre: 111660 |
Azt valószínûleg azért kellett úgy túllógatni, hogy fel tudd dobozolni, mivel elég kurta farkú jószág, nincs hely egy tisztességes topcase platninak sem.
|
csanesz | 111665 | 2016. november 5. 18:28 | Válasz erre: 111664 |
A hengerekkel nincs is gondom! Ettõl független kipróbálnám. Bár azt a "konzolt" megtudnám magamnak szépíteni... :) |
kormi1313 | 111664 | 2016. november 5. 17:57 | Válasz erre: 111660 |
Lehet, hogy én megtudnám. 😊 Tetszik a három henger.
|
kormi1313 | 111663 | 2016. november 5. 17:52 | Válasz erre: 111658 |
Karex, üdv. Nem volt fellazulva. Gumiba van ágyazva és amit enged annyit tud mozogni. Amikor nyáron beraktam az új akksit úgy csúsztattam be oldalról és akkor is gyanús volt. Viszont sütött a nap. Most néztem utána. Úgy gondoltam,hogy van valami kis tálka szerû amiben beleül. Így jártam. Idén sokba van. Akksi, lánc és kerekek, elsõ hátsó gumik, fékbetétek, olajcsere. Márciusban meg mûszaki. |
Flenegen | 111662 | 2016. november 5. 17:43 | Válasz erre: 111661 |
Van egy BMW-s jóakaró haverom, azt kellett volna bebetonozni valahova, hogy többet ne tudjon beszólni, de ebbe az esõbe necces... Annyit nem ér a dolog hogy szarrá ázzak:) Mondjuk ma ültem valami bajor vason, elmentem megnézni egy motort, csak hogy másnak is legyen magas labda.... |
mati12 | 111661 | 2016. november 5. 17:32 | Válasz erre: 111659 |
Miért...? Csak nem mentél volna motorozni...?
|
csanesz | 111660 | 2016. november 5. 17:26 |
Ezt a túllógatott rendszámtábla tartót meg lámpát nem tudom megszokni. Naon "bowli". http://www.hasznaltauto.hu/motor/yamaha/yamaha_mt-09_tracer_abs-10424778 Pedig ránézésre egész jó a gép. |
Flenegen | 111659 | 2016. november 5. 17:25 |
Itt meg szakad a kibebazdirgált esõ. Hogy utàlom ezt a szar idõt....
|
Karex | 111658 | 2016. november 5. 17:23 | Válasz erre: 111657 |
Igen, két hatos csavar tartja. De billegnie nem nagyon kell. Mi volt a gondja, fellazultak a csavarok?
|
kormi1313 | 111657 | 2016. november 5. 10:15 |
Fido71 | 111656 | 2016. november 5. 08:12 | Válasz erre: 111642 |
Olyan feliratú nincs, hogy: "Én már akkor is köcsög voltam, mikor még nem volt béjemvém"?
|
kormi1313 | 111655 | 2016. november 5. 07:18 | Válasz erre: 111654 |
Edda A hûtlen. 😊 Ez jutott eszembe.
|