28 29 30 31 1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25

Kérlek jelentkezz be

Regisztráció
Elfelejtett jelszó
Yamaha TDM
Következő oldal

csanesz 111752 2016. november 9. 14:57   Válasz erre: 111749
Úgy tudtam, hogy az ásványi jobb.
    

lendvai 111751 2016. november 9. 14:44   Válasz erre: 111749
Az nem fordítva van, arról szól a link tartalma. :-)
    

lendvai 111750 2016. november 9. 14:43   Válasz erre: 111748
Rosszul tudtad. :-) Néhányan ezt mantrázzuk már évek óta, volt is egy jó kis link hozzá anno (nem kenõanyagokat forgalmazó webáruház, mert ott ugye fennáll a részrehajlás veszélye :-) ). Én a 4TX-be is full szintetikust raktam, tökmindegy, hogy a blokk kifejlesztésekor éppen ásványi vagy félszintetikus volt csak a piacon.
    

kawa550 111749 2016. november 9. 14:43   Válasz erre: 111748
Mit, hogy a szintetikus a jobb?
    

csanesz 111748 2016. november 9. 11:53  
Én ezt fordítva tudtam:
http://www.premiumolaj.hu/szintetikus_kontra_asvanyi___hogyan_valasszuk_ki_a_megfelelo_olajat_20
    

Karex 111747 2016. november 8. 23:27   Válasz erre: 111745
Ez lezsibbasztott.
    

1Laciapu 111746 2016. november 8. 21:14   Válasz erre: 111745
Most mivan?
Városunk szépen fejlõdik, jönnek a beruházók szívesen.
Többek közt az új AHAMAY motoros bolt is megnyílt.
Minden érdeklõdõt szeretettel várunk.
Tudom ajánlani, egész jó árban kaptam náluk alkatrészt a Yamahámhoz :)))
    

kawa550 111745 2016. november 8. 20:45  
Kis esti pihentetõ...... :-)))
    

lendvai 111744 2016. november 8. 20:39   Válasz erre: 111741
Dehogynem: google.hu:Yamaha TDM-Képek
    

Karex 111743 2016. november 8. 20:31   Válasz erre: 111742
Ez eddig rendben is van, csak felmerült a téma, és kíváncsi vagyok mi jött ki eddig a mûhelyekbõl.
Nehogy már megint srekhulkvarangy tunyingot kelljen olvasni..........
:DDD
    

csanesz 111742 2016. november 8. 20:03   Válasz erre: 111739
Szerintem gyári formájában a legjobb! :)))
    

Karex 111741 2016. november 8. 19:52   Válasz erre: 111738
:D
És gondolom nem akarod megosztani, hol és mit találtál.......
:D
    

kawa550 111740 2016. november 8. 18:50  
Kész a tehén kipuff. :-)))
Egész héten dolgozok, még annyi idõm sincs, hogy elhozzam.... :-(
    

kawa550 111739 2016. november 8. 17:47   Válasz erre: 111737
Az eddigieket elnézve nem olyan nagy baj hogy kevés átépített van....
    

lendvai 111738 2016. november 8. 17:42   Válasz erre: 111735
Nekem van tudomásom! A neten néhány egészen hajmeresztõ átalakítást találni. :-)
    

csanesz 111737 2016. november 8. 17:03  
Má majnemolyan:
https://www.google.hu/imgres?imgurl=http%3A%2F%2Fwww.sportbikerider.us%2FPics21%2FYamaha-TDM-Models-23351.JPG&imgrefurl=http%3A%2F%2Fwww.sportbikerider.us%2FSP%2F23351&docid=wHTJ93IIY0IZyM&tbnid=S7Li6EL7OZTTNM%3A&vet=1&w=800&h=541&client=firefox-b&bih=880&biw=1920&ved=0ahUKEwi-g6jTvJnQAhXVFsAKHbt5CJc4ZBAzCFQoUjBS&iact=mrc&uact=8#h=541&vet=1&w=800
Eszmeg erontották:
https://www.google.hu/imgres?imgurl=http%3A%2F%2F2.bp.blogspot.com%2F-W-ebvT3oDwI%2FVlS5dqY6oRI%2FAAAAAAAACGg%2Fzp3gHF6lZeU%2Fs1600%2FCustom%252BYamaha%252BTDM850%252Bwith%252BGT750%252BEngine%252Bb.jpg&imgrefurl=http%3A%2F%2Fwww.goodbikers.net%2F2015%2F11%2Fcustom-yamaha-tdm850-with-suzuki-gt750-engine.html&docid=e5NiOk17n6LKcM&tbnid=97NQU5HzRCVzNM%3A&vet=1&w=682&h=737&client=firefox-b&bih=880&biw=1920&ved=0ahUKEwjp9azTu5nQAhWmL8AKHXIYAog4rAIQMwhGKEQwRA&iact=mrc&uact=8#h=737&imgdii=97NQU5HzRCVzNM%3A%3B97NQU5HzRCVzNM%3A%3BIEJdhESH1YTtxM%3A&vet=1&w=682
Ennek csak a lelke TáDé:
https://www.google.hu/imgres?imgurl=http%3A%2F%2F2.bp.blogspot.com%2F-WZegnK9kCHw%2FUZLQyqQMnII%2FAAAAAAAAaYY%2F72Z_EY3OOTU%2Fs1600%2FYamaha%2B-TRX-Cafe-Racer-6.jpg&imgrefurl=http%3A%2F%2Fwww.returnofthecaferacers.com%2F2013%2F05%2Fyamaha-frankenstein-cafe-racer.html&docid=9Aa8jOi_onoDTM&tbnid=npbOadB9tS00rM%3A&vet=1&w=1024&h=788&client=firefox-b&bih=880&biw=1920&ved=0ahUKEwjp9azTu5nQAhWmL8AKHXIYAog4rAIQMwhAKD4wPg&iact=mrc&uact=8
Részemrõl átépítést illetõen ez van a toppon (második sor balról a második kép) olyan TRX gyanús:
https://www.google.pt/imgres?imgurl=http%3A%2F%2Fhome.arcor.de%2Foli.stock%2Fgraphics%2Fnakedtdm.jpg&imgrefurl=http%3A%2F%2Fhome.arcor.de%2Foli.stock%2Fhtmls%2Ftdm.htm&docid=6tH_f2IhEA5mgM&tbnid=1hn8V1odrUfcFM%3A&vet=1&w=458&h=385&bih=880&biw=1920&ved=0ahUKEwijmK7HwJnQAhVqLsAKHZkBCr0QMwgtKBEwEQ&iact=mrc&uact=8#h=385&imgdii=1hn8V1odrUfcFM%3A%3B1hn8V1odrUfcFM%3A%3BqmXhBfpbf9fP7M%3A&vet=1&w=458
Pfffúbazz... ez nem Tádé. Ez a ´RET-kes´ kategória:
https://www.google.pt/imgres?imgurl=http%3A%2F%2Fi643.photobucket.com%2Falbums%2Fuu159%2Frktmanfj%2FDeanabago.jpg&imgrefurl=http%3A%2F%2Fwww.fjowners.com%2Findex.php%3Ftopic%3D8780.0&docid=HRQ7_2xiU1oY0M&tbnid=tNYTNKBiXq9YLM%3A&vet=1&w=1024&h=775&bih=880&biw=1920&ved=0ahUKEwigx5vHv5nQAhXFchQKHanmCL44yAEQMwhRKE8wTw&iact=mrc&uact=8#h=775&vet=1&w=1024

TRX -ket szép számban építgetik. Talán a csõváz miatt, mert látványosabb.

És itt egy 900 -as Fighter (csak kávézóig!) meg egy burkolt 850 -es:
    

Lomha 8V 111736 2016. november 8. 15:41   Válasz erre: 111735
A facebook-os, nemzetközi TDM csoportban volt már jópár komolyabban átépített.
    

Karex 111735 2016. november 8. 14:52   Válasz erre: 111734
Ha már itt tartunk, Az egy db 900-as átépítésen kívül kinek van tudomása átépített TDM-rõl?
Nem kieg lámpa meg markolatvédõ, meg másik plexi, hanem rendesen, idomok/ fejidom, lámpák, hátsó rész átépítéssel, újraformálással.

    

csanesz 111734 2016. november 8. 14:16   Válasz erre: 111733
Sajna a TDM a fazon miatt eléggé melós lenne átalakítani.

Jobban burkolva, több fedettebb enyhén döntött kopoltyúval (3-4db) és elöl-hátul hosszabb sárvédõvel ami oldalt is erõsebben takar. Villát is takarnám, hogy a burkolathoz igazodjon a formája.
    

Karex 111733 2016. november 7. 23:17   Válasz erre: 111731
Van pár ötletem a TDM faragásra, könnyítésre, de ez még rémálmomban sem fordulna meg a fejemben........ Szörnyûûûûûû
    

kawa550 111732 2016. november 7. 22:25   Válasz erre: 111731
Hát ez ölég gatyán néz ki. :))))
Tehén sorsa még nem tisztázott, a kipuffomról sincs még semmi hír, oszt anélkül nehéz továbblépni, téli fagyokban szerelgetni se a kedvenc sportom. Majd lesz valami.
    

Hr.Geiger 111731 2016. november 7. 22:21   Válasz erre: 111730
Azért csak ne vegyen engem félvállról kend! :-)
Visszatérve a topic fõ témájára, a fehér TDM-mel mi a szándék?
Esetleg valami újrahasznosítás félére gondolt-e már kend?
Amolyan Ratbike style umbau, tuggya mi az, ugye? :-))))
Fehérben is jól mutatna, de katonai zöldben lenne a stílusos, most, hogy zõdpárti lett! :-)
Riadót is fújna a labanc a határon, ha ilyennel menne kend megkeresni a cipóra valót...
:-))
    

kawa550 111730 2016. november 7. 22:07   Válasz erre: 111725
Tiltakozni azt lehet, az ellenzék is egyfolytában azt csinálja a nemzeti kuplerájban, oszt az se érdekel senkit. :))))
    

kawa550 111729 2016. november 7. 22:07   Válasz erre: 111726
Ahogy jeleztem is, szerintem én is boldogabb lennék nélkülük. :D
    

kawa550 111728 2016. november 7. 22:06   Válasz erre: 111727
Azé tök jó, hogy nem csak én vagyok itt nemnormális. :))))
    

lendvai 111727 2016. november 7. 21:33   Válasz erre: 111723
Nem szeretném, ha a gúnyám magától rakódna rám. Beütne valami kósza bithiba a szoftverben és úgy járnék, mint szegény Superman: a nadrágomra lenne felhúzva a gatyám. :-)
    

1Laciapu 111726 2016. november 7. 21:11   Válasz erre: 111711
Szép-szép, de hidd el, nem irigylem egyiket sem... :)))
    

Hr.Geiger 111725 2016. november 7. 20:20   Válasz erre: 111711
Tiltakozom, határozottan tiltakozom! :-)
Annyira nem kell ám azt a szekunderluftrückführungot túltolni, olyan van már az én 96-os Divimben is, vagyis az XJ-ket tervezõ mérnökök is gondoltak arra, hogy be kell tartaniuk a szigorodó emisszijós normákat..., szóval ez nem úri huncutság, ami csak kend XXI. századi zõccséges kerékpárjában fellelhetõ.
Na ugye! :-))
    

csanesz 111724 2016. november 7. 19:23  
Van itt egy Cseh csoda: https://www.youtube.com/watch?v=p4n1PrTEGTc
Idén már forgalomban van, de nem igazán terjedt el. Pedig csupán 37 milla.
http://onroad.hu/2016/11/01/fgr-midlau-2500-v6/
Nem is értem? :)

    

sandryder 111723 2016. november 7. 17:41   Válasz erre: 111722
Ja,valahogy úgy mint a Vasember címû triológiában, ahogy a gúnyája rárakódik.
    

kawa550 111722 2016. november 7. 17:26   Válasz erre: 111720
Ennek csak szóni kõ, oszt így össze rakja magát? Én is ilyent akarok! :-D
    

kawa550 111721 2016. november 7. 17:15   Válasz erre: 111718
Igazat beszél! A lustaságot meg a megfelelõ ember megtalálását én is bizonyíthatom! A többit? Hááát....... :-)))
    

sandryder 111720 2016. november 7. 17:14  
Aki még esetleg nem látta volna, íme egy egész jól szerelhetõ masina.
https://youtu.be/E-gFJHnBKL8
    

kawa550 111719 2016. november 7. 17:02   Válasz erre: 111717
Akár! De van egy jó kis bosc pbh sds is, azzal is tok. :-)))
    

lendvai 111718 2016. november 7. 16:45   Válasz erre: 111714
Nem, mérnök abból lesz, aki lusta mint a dög, ennélfogva tudja, hogy ha szükséges mit hol talál meg, ha a saját dolgát kell megkönnyítenie. :-) Mivel a karburátoros motorvezérlés engem nem érint, lévén injektoros a cucc, ezért nem is kell értenem hozzá. Ellenben ha rá vagyok szorulva, akkor megtalálom ami kell és alkalmazni is tudom. :-) Adott esetben beállíttatom olyasvalakivel, akinek elegendõ tapasztalata van benne és jól teszi a dolgát. :-)
    

VVLaci 111717 2016. november 7. 15:33   Válasz erre: 111716
És mindezt ÁLLVÁNYOS FÚRÓGÉPPEL?????? :D

    

kawa550 111716 2016. november 7. 15:22   Válasz erre: 111715
Én is tok lyukat fúrni a hegy ódalába, igaz, max 13-ast és cak 30 centi mélyen, de tok! :-)))
    

VVLaci 111715 2016. november 7. 15:16   Válasz erre: 111714
Mondjuk van olyan mérnök, aki lukat tud fúrni a hegybe, meg olyan is, aki a csipkebugyi-gyártó gépet tervezi! :D

Sõt, hangmérnök is létezik! :)
    

kawa550 111714 2016. november 7. 14:41   Válasz erre: 111713
Amikor valaki mérnök lesz, akkor arról kap papírt, hogy semmi mûszaki dologhoz nem kõ értenie? :-)))
    

lendvai 111713 2016. november 7. 13:21   Válasz erre: 111711
A kipufogóvéget semmiképp ne dugózd le, a többirõl nem tudok nyilatkozni. :-)
    

Muju 111712 2016. november 7. 12:17   Válasz erre: 111701
Köszi
    

kawa550 111711 2016. november 7. 09:28   Válasz erre: 111709
A légszûrõhõz meg ak akkuhoz nekem is csak 2 csavart kell kivenni, 1 perc alatt kiveszem a kettõt.
Csak ugye közben az irodisták kitaláltak mindenféle okosságot, így ezeken már nem csak egy gumicsõ van a karter meg a légszûrõ közt, hanem mindenféle szelepekkel csappantyúkkal meg vákuumcsövekkel kombinált rendszer, ami csak mûködés közben megfelelõ hõfoknál meg fordulatszámnál engedi a légszûrõbe a kartergázt, nehogy kaparja a te kis torkodat. Meg ugyan ezért van még egy levegõtisztító szekunder rendszer, ugyan ennyi csõvel meg csappantyúval, ami friss ájert nyom a kipuffba hogy az se kapirgálja a torkocskádat. Na ezek azok az apróságok, amiket az xj-k idejében még bõven leszartak a tervezõk. Ehhez jön még némi karbifûtés vizes rendszerrel, gondolom hogy a svédek is tudjanak télen motorozni, oszt már meg is van a kupi a szelepfedél meg a tank közt, amitõl aztán semmihez nem férni hozzá.
Én monnyuk szívem szerint kikötném a picsába az összeset, csak pl nem tom hogy minek ártok ha ledugózok meg kikötök ezt azt.
    

Karex 111710 2016. november 7. 08:05   Válasz erre: 111709
Fejlõdés? Szerelhetõség? Egyszer volt hol nem volt.........
    

1Laciapu 111709 2016. november 7. 06:13  
Azért érdekesen gondolkodnak a motortervezõk.
Az én zongorámon leveszem kézzel az oldal elemet, ott van az akksi, egy gumi pánttal rögzítve. A másik oldalon ugyan így hozzá férek a légszûrõhöz. A gyertyák szintén kivehetõk egyéb szerelés nélkül. Hol itt a fejlõdés szerelhetõségbõl?
Tudom, ez nem szempont...
    

kormi1313 111708 2016. november 7. 04:08   Válasz erre: 111705
Karex
Teljesen érthetõ. Akkor hiányzik a gumi ami a doboz alatti lemez fülbe volt egykor! Meg a dobozról a pöcök. Köszönöm!😊
    

kawa550 111707 2016. november 6. 22:41   Válasz erre: 111704
Ezt csak azért írta, mert látta a múltkor hogy mi vár rám, ha eccer majd nekem is meg kõ csinálni a zõccségen, és érezzem az együttérzést. Hát ilyen egy barát! :)))))))))))
    

Karex 111706 2016. november 6. 21:28   Válasz erre: 111704
Ez rágalom, méghogy a hátsó lámpától kell kezdeni a hengerfej ellenõrzést!
Ilyen nincs!
:D
    

Karex 111705 2016. november 6. 21:26   Válasz erre: 111703
Kép.
A doboz alján vannak ezek a bütykök. A jobb oldalinak van a vázon a lemez tartófül. Annak a túlméretes lyukába gyömöszöltek egy gumi közdarabot. Így elég stabil 3 pontos felfüggesztése van a doboznak.
Így rakd össze.
    

lendvai 111704 2016. november 6. 21:11  
Ma leszedtem a hûtõt, hogy hozzáférjek a szelephézag állítás végett a hengerfejhez. A kiegyenlítõtartályhoz nem fértem hozzá jelentõs szétbontás nélkül, így maradt a helyén és ki lett szipákolva belõle a lé. Gondoltam a hûtõ eltávolításával lesz elég helyem. Már el is felejtettem hogy ez nem is ilyen egyszerû. Ahhoz, hogy le tudjam szedni a szelepfedelet a vízcsövön kívül még valami levegõ elzáró meg reed szelepet is le kell szerelnem. Ahhoz, hogy ehhez emberi módon hozzáférjek ki kell szednem a termosztátot. A termosztát csavarjaihoz való hozzáféréshez le kell szednem a légszûrõházat. Ahhoz meg a tankot kell leszednem. Persze ez a 4TX-nél is hasonló volt. Még jó, hogy ritkán kell csinálni. :-)
    

Karex 111703 2016. november 6. 19:29   Válasz erre: 111700
No, majd minnyá lövök neked képet.
    

kawa550 111702 2016. november 6. 18:59   Válasz erre: 111699
Na, ennek is kár volt utánolvasni, mert csak hülyébb lesz az ember az ugyan onnan származó de ellentmondásos "szakértõi vélemény"-ektõl. :)))))))))))
Tesztmotor fékbetét teszteket dobott ki elõször a gugli, elsõnek az okos gondolat, hogy miért kéne oda mást tenni mint amit beletervezett a gyár, de persze a márkás utángyártott is elég jó. http://www.tesztmotor.hu/blog/eszi_vagy_nem_eszi_a_betet_a_tarcsat_ez_itt_a_kerdes
Aztán abból acikkbõl kiindulva a konkrét teszt mérésekkel: http://www.tesztmotor.hu/tesztek/ivre_ra,_kanyarba_be_melyik_jobb
Amibõl meg az derül ki a táblázat elején, hogy a gyárival volt a leghosszabb a versenyzõ fékútja és kopásban is csak az utolsó elõtti helyen van a gyári. (Ami jelentheti azt is, hogy ez eszi legkevésbé a tárcsát.) Nesze b+ legyé okos.....
    

evdem 111701 2016. november 6. 18:56   Válasz erre: 111693
Valamit elfelejtettem, ha bontott cucc kell, keresd Nagytályán a Patvaros Zolit (patvaros87@gmail.com).
    

kormi1313 111700 2016. november 6. 18:26   Válasz erre: 111698
sapiget
Nézd meg a képeket! Nincsen ott semmi ami tartaná! Vagy már hiányzik.😊
    

lendvai 111699 2016. november 6. 17:43   Válasz erre: 111695
Hát azt most itt neked meg nem mondom mik a különbözõ tulajdonságok, mert rég volt amikor olvasgattam róla. Ha jól emlékszem nem eszi annyira a tárcsát mint a szinter, de nem melegszik túl olyan könnyen, mint az organikus. A fékhatás meg ennek megfelelõen valahol ott középtájon, vagy akárhol, nekem elég. :-)
    

sagipet 111698 2016. november 6. 17:41   Válasz erre: 111657
Ne rakd össze lifegõsen! Valami tartja alul is csak már mem emlékszem hogy van. Nekem kopogott is mikor vettem a motort, de sikerült rájönnöm miért. Most nem mozdul.
    

kormi1313 111697 2016. november 6. 15:09   Válasz erre: 111691
lendvai.
Nem tudok semmit mondani a betérõl. Amikor gumit cseréltem hátul észrevettem,hogy vékonyra kopott a betét. Rendeltem egy garnitúrát és amikor elõl is cserélni akartam akkor láttam hogy ott az elõzõ gazda már megtette. Nálam soha nem fog elkopni. Évente ötezret megyek. Már kényes vagyok a hidegre, esõre, szélre, esti gurulasra.
Különösen a rossz lámpa miatt nem szeretem. Meg a túlszaporodott vadállomány miatt.
    

kawa550 111696 2016. november 6. 14:49   Válasz erre: 111687
Milánó mi?! Jómegy 1eseknek!:)))))))))))
Digókat üdvözlöm, mond meg a csomagtartósnak hogy szíjjon le! :))))))
Emilben reklamáltam náluk 8 napig se kép se hang, semmi válasz, meguntam, anyátokra várok, kaptak egy negatívot, na, arra már aznap tudtak válaszolni, hogy a givi is ezt a képet használja. Ja, csak a givi odaírja a kép mellé hogy a lap meg a tartó külön rendelendõ. :D
    

kawa550 111695 2016. november 6. 14:35   Válasz erre: 111691
Most ugyan még nem aktuális hálisten, de majdan eccer az lesz nekem is. Miben különbözik ez a carbon kerámia meg a szinter meg az organikus? A szinterben elvileg van valami fém is, ami rossz esetben eheti a tárcsát. Az organikus amit én szoktam venni a lajosban meg a gerickében, az is jól fog, nem nyikorog és szinte nem is kopik vele a tárcsa, a tehénen se látszik semmi pedig én tettem bele vagy 70.000-et.
    

kawa550 111694 2016. november 6. 14:31   Válasz erre: 111690
A jó olaj az sose rossz, az tuti.
Volt itt Nagycenken anno egy jó motorszerelõ, saját szervize volt, mellesleg motorkrossz versenyzõ( a fia valami ifi bajnok is volt) és pályatulajdonos, õ csinálta azt a pályát is ahol a bokámat törtem, aztán mikor azt megszüntették, akkor csinálta meg a vejkei pályát ami most is mûködik, csak már osztrák kézben.
Na, lényeg a lényeg, a Boni akkoriban azt mondta, ezek az olajpumpák addig jók, míg hozzá nem nyúl valaki, mert azt már sose állítod újra rendesen be. Így aztán bizony az õ tanácsára én is kikötöttem és keverékkel jártam, amit itthon kevertünk rendes olajból, meg volt egy kis szerviztáska hátul, abban volt egy kis mérõüvegben tiszta olaj, ha tankolni kéne valahol.
    

Muju 111693 2016. november 6. 14:12   Válasz erre: 111690
Az összes tudományos iratot letöltöttem már hozzá.
    

Muju 111692 2016. november 6. 14:09   Válasz erre: 111690
Köszi, tavaszig át lesz pucoválva, ès megkap minden földi jót.
    

lendvai 111691 2016. november 6. 14:04   Válasz erre: 111676
Jó ez a karbon-kerámiának becézett fékbetét, én is ezt raktam hátulra. Elég puha ahhoz, hogy ne egye fölöslegesen a tárcsát és elég jól is fog. Az enyémrõl mondjuk múltkor leégett a kék festék, mert hanyag voltam és megszorult a hátsó dugattyú a kosztól. :-) De a betétnek nem lett semmi baja, azóta is fog rendesen.
    

evdem 111690 2016. november 6. 14:03   Válasz erre: 111688
Nekem a mai napig van egy 125 -s tuareg. Igazából nekem nincs sok bajom vele, de ha valami van akkor sose úszom meg annyiból amire számítottam. Olyankor mindig tele van a hócipõm vele, de az is igaz , hogy ha valami van mindig az a fránya rotax blokk. Kuszálódott már össze a váltó, egyszer csapágyaztam a teljes blokkot, mondjuk nekem a vízpumpa résszel még nem volt bajom. 2 jó tanács csak jó minõségû olajat használj, repsol synt, vagy valami ami evvel egyenértékû, ha még külön olajszivattyús (sokan kikötik ), a beadagolt mennyiséget nagyon állítsd be, ha sok elkokszosodik a kipuf torok, ha kevés megragad. A váltóba is csak normális és bele való olajat, ne higgy annak aki automata váltó olajat akar bele tettetni.
    

Muju 111689 2016. november 6. 13:54  
Meghát '89 óta fõleg ha akkor vetted csak règebbi lehetett "ie." sokat fejlõdött az "olasz" technika is.
    

Muju 111688 2016. november 6. 13:47  
Semmi baj sincs ezekkel a dolgokkal. Gyereknek jó lesz az. Még ha baja is lesz hát nem kell rá locsolni 150 pèzt.
    

dinnyemag 111687 2016. november 6. 13:44  
Sziasztok!
Jövõ héten lesz Milanoban valami marha nagy motoros kiállítás. Úgy hirdetik, mint "legnagyobb". Ha valaki megy innen, én szombaton egész nap ott leszek, egy kávéra meg kis beszélgetésre szívesen jelentkezem:-))
    

kawa550 111686 2016. november 6. 13:18   Válasz erre: 111685
Nekem majdnem akkor volt, ezt 89-ben vettem a határnyitás után.
Vízpumpa szimering csere 2 havonta soxor, aztán végül komplett vízpumpa csere, tengelyestül kerekestül lett a megoldás. A fékmunkahenger karmantyúi sose bírtak ki fél évnél többet. Azon kívül már csak hajtókarcsapágyból esett ki egy tûgörgõ, felszívta, új henger mert a nikasilos nem javítható, utána évben gyûrûtörés, új henger mert nem javítható, az már akkor 80-as lett, ha már lúd. 1 hét alatt leégett a kuplung, kapott újat erõsebb rugókkal, akkor meg a lánckereket tépte le 2x, szóval jött a komplett váltótengely csere bordásra, azután már csak apróságok, gyújtótrafó, km spirál, mûszerfalhibák, ilyesmi. Nyáron minden nap kigyulladt a túlmelegedés jelzõ. Szerintem csak max a vételár 2x-esét költöttem rá, de legalább nagyon menõ volt akkoriban...
    

Muju 111685 2016. november 6. 12:59  
De azèrt valljuk be mit meg nem adtunk volna egy ilyenèrt gyerekkorunkban.
    

Muju 111684 2016. november 6. 12:54   Válasz erre: 111682
Szeretek bütykölni, a gyerekért még mindent megteszünk. Ugyebár.
    

Lomha 8V 111683 2016. november 6. 12:38   Válasz erre: 111682
Jaja, mi üzemórásnak hívtuk ezeket anno. :D
    

kawa550 111682 2016. november 6. 12:06   Válasz erre: 111680
Apa meg készítheti a szerszámos ládáját, volt apriliám, tudom mirõl beszélek. :)))
Ha megy, akkor mint a zállat. Ha megy..... :)))))))))))))))

    

Muju 111681 2016. november 6. 11:56  
Van öröm bódottág
    

Muju 111680 2016. november 6. 11:47  
Csak azvègett,hogy nem csak tdm- rõl szólt az elmúlt pár nap , èn is teszek pár olasz kèpet ide. Mióta a lányomat viszem magammal motorozni õ is beleszeretett a motorozásba. A tegnapi nap jövevènye. Új családtag. :
    

nferro 111679 2016. november 6. 10:26   Válasz erre: 111677
Szia. Köszi a tanácsot. A sharp teszten a Duke 5 csillagot kapott, a Shark evo2 4-et. Mondjuk attól még lehet kényelmetlen. Sharkot szeretnék, csak az kicsit húzós árban. Megnézem, amiket írtál. Köszi.
    

Karex 111678 2016. november 6. 10:20   Válasz erre: 111676
Köszönet!
Lendvai táblázatában 5.5 a max vastagság. A te képed alapján ez 4.7 .
Kopáshatár meg a vas...... 0.5 mm.
Szóval az enyém félidõs. Nem fékezek ezután. :D
Megjött a téli nyár. Ki motorozik egyet?

    

hamster 111677 2016. november 6. 08:21   Válasz erre: 111674
Az új Cabergek között akad 1-2 igen silány minõségû.Én Cabergrõl váltottam Sharkra,és nagyon nem bántam meg.Minden tekintettben veri a Caberget,bár a mostani kicsit magasabb árfekvésû....Talán érdemes lenne megnézned a Hjc,és a LS2 kínálatát!Ugyan abban az árfekvésben jobb minõséget produkálnak mint a Caberg.
    

kormi1313 111676 2016. november 6. 08:19   Válasz erre: 111668
Jó reggelt mindenkinek!
Karex megmértem, az elsõ fékbetétet. Számoljál! 😊
    

kormi1313 111675 2016. november 5. 23:56   Válasz erre: 111668
Holnap megmérem.
    

nferro 111674 2016. november 5. 22:44  
Sziasztok!

Caberg Duke vagy Tourmax sisakkal van valakinek tapasztalata? Kényelem, minõség, zaj stb. Shark Evoline 2 után tartok a váltástól.
Köszi
    

Karex 111673 2016. november 5. 22:33   Válasz erre: 111669
Most hogy mondod..... átnyálazom õket.
Vissza kell szokjak a könyvnézegetésre. A karbim ápolásánál megrendült a bizalmam........ De ez nem karbi.
:D
    

kawa550 111672 2016. november 5. 22:27   Válasz erre: 111670
Amilyen böcme az a blokk, nem sokáig maradna ott az a zsák. :))))))))
    

lendvai 111671 2016. november 5. 22:25   Válasz erre: 111670
Krumpliszsákot kötöznél rá ahelyett, hogy motoroznál vele? :-)
    

Flenegen 111670 2016. november 5. 22:17   Válasz erre: 111667
Állítsatok egyet be a garázsba azt ha köll még a krumpliszsákot is rákötözöm valahogy:)
    

lendvai 111669 2016. november 5. 21:49   Válasz erre: 111668
Kollégának nincs ilyen doksija? :-)
    

Karex 111668 2016. november 5. 21:31   Válasz erre: 111663
No, akkor Te vagy az én emberem.....
Milyen vastag az új fékbetét?
Ma nézegettem, és az enyém kb a vassal egy vastagságban van. sacc 3mm
    


lendvai 111666 2016. november 5. 19:39   Válasz erre: 111660
Azt valószínûleg azért kellett úgy túllógatni, hogy fel tudd dobozolni, mivel elég kurta farkú jószág, nincs hely egy tisztességes topcase platninak sem.
    

csanesz 111665 2016. november 5. 18:28   Válasz erre: 111664
A hengerekkel nincs is gondom!
Ettõl független kipróbálnám.

Bár azt a "konzolt" megtudnám magamnak szépíteni... :)
    

kormi1313 111664 2016. november 5. 17:57   Válasz erre: 111660
Lehet, hogy én megtudnám. 😊 Tetszik a három henger.
    

kormi1313 111663 2016. november 5. 17:52   Válasz erre: 111658
Karex, üdv. Nem volt fellazulva. Gumiba van ágyazva és amit enged annyit tud mozogni. Amikor nyáron beraktam az új akksit úgy csúsztattam be oldalról és akkor is gyanús volt. Viszont sütött a nap.
Most néztem utána. Úgy gondoltam,hogy van valami kis tálka szerû amiben beleül. Így jártam. Idén sokba van. Akksi, lánc és kerekek, elsõ hátsó gumik, fékbetétek, olajcsere. Márciusban meg mûszaki.
    

Flenegen 111662 2016. november 5. 17:43   Válasz erre: 111661
Van egy BMW-s jóakaró haverom, azt kellett volna bebetonozni valahova, hogy többet ne tudjon beszólni, de ebbe az esõbe necces... Annyit nem ér a dolog hogy szarrá ázzak:)

Mondjuk ma ültem valami bajor vason, elmentem megnézni egy motort, csak hogy másnak is legyen magas labda....
    

mati12 111661 2016. november 5. 17:32   Válasz erre: 111659
Miért...? Csak nem mentél volna motorozni...?
    

csanesz 111660 2016. november 5. 17:26  
Ezt a túllógatott rendszámtábla tartót meg lámpát nem tudom megszokni. Naon "bowli".
http://www.hasznaltauto.hu/motor/yamaha/yamaha_mt-09_tracer_abs-10424778
Pedig ránézésre egész jó a gép.
    

Flenegen 111659 2016. november 5. 17:25  
Itt meg szakad a kibebazdirgált esõ. Hogy utàlom ezt a szar idõt....
    

Karex 111658 2016. november 5. 17:23   Válasz erre: 111657
Igen, két hatos csavar tartja. De billegnie nem nagyon kell. Mi volt a gondja, fellazultak a csavarok?
    

kormi1313 111657 2016. november 5. 10:15  
Jó reggelt 😊 mindenkinek!
(mati12 nek is)
Neki állottam kivizsgálni, hogy jogosan libeg-e az akksi az ülés alatt.
Igen. Két hatos csavar 🔩 tartja a dobozt amiben van az akku. Ha már arra jártam kaptak a kerék szimeringek és csavarok egy kis zsírt.
Legyen kellemes a hétvégétek!
    

Fido71 111656 2016. november 5. 08:12   Válasz erre: 111642
Olyan feliratú nincs, hogy: "Én már akkor is köcsög voltam, mikor még nem volt béjemvém"?
    

kormi1313 111655 2016. november 5. 07:18   Válasz erre: 111654
Edda A hûtlen. 😊 Ez jutott eszembe.
    

mati12 111654 2016. november 5. 03:59  
Mondom,hogy nem....
    

mati12 111653 2016. november 5. 03:20   Válasz erre: 111642
Szerintem egyáltalán nem...! :-)

    

ELőző oldal
Hoterkep

Tagok száma: 22119
5 623 Eddigi túrák
14 222 466 km
34072 Eddigi túra-résztvevők