csokabi | 115251 | 2017. április 23. 20:39 |
Van valakinek élő linkje a jbx-hez? Ott voltak példák, hogy mely gyártók alkalmazák ezt a fajta megoldást. |
kawa70 | 115250 | 2017. április 23. 20:37 | Válasz erre: 115245 |
Ako ezé nincs nékem zongorám:) evoluciós zsákucca:))
|
Levi990 | 115249 | 2017. április 23. 20:36 | Válasz erre: 115243 |
Azon kívül hogy felesleges, semmi más bajom. Az elv az jó lenne, hogy minél nagyobb keresztmetszeten préselje be a külső nyomás az égéstérbe a tüzelőanyag-levegő keveréket, de nincs olyan drasztikus különbség a 2 és 3 szelep között felületben hogy ezért megérje a többlet pénzt a gyártásban, +1szelep,rugó,ék,csésze,bütyök,szimering,vezető,fészek. Kereshetünk a ktm-en fura megoldásokat, én még nem találtam olyat amin nagyon fennakadnék. |
Levi990 | 115248 | 2017. április 23. 20:24 | Válasz erre: 115239 |
Akkor légyszives mondj még típusokat amelyeknél igy van megoldva a "zajszennyezés"!
|
kawa550 | 115245 | 2017. április 23. 19:42 | Válasz erre: 115244 |
Ehhez képes a yamahánál szívóból van 3, mivel a motorban keletező szívóhatást kizárólag a lökettérfogat határozza meg, így ott sokkal inkább számít hogy minél nagyobb felületen tudjon szívni, ellenben a kipuff oldalon a terjeszkedési ütemben összehasonlíthatatlanul nagyobb a nyomás, így ott nem akkora stájsz hogy kicsit nagyobb-e a lyuk. Szerintem. :)))) Azonkívül láss csodát, yamakka is elvetette az 5 szelepes csoda hengerfejet, aminek a hasznosságát sose sikerült bizonyítani, mert a konkurencia ugyan azt a teljesítményt hozta 4-el. Viszont legalább drága volt, a hengerfejet nehezebb volt kompaktabbra építeni az eltolt szelepsíkok miatt,, nem lehetett annyira meredekre venni a beömlőket és az égéstér formája is távol állt a tökéletestől. Összességében inkább csak olyan "márka imidzs" volt, mint az elavult boxer faszság meg telibever futómű a bömösnél, tessék megnézni, a gixer koppintás s1000R és leszármazottai mennyivel jobbak, éveig verték a konkurenciát. |
kawa70 | 115244 | 2017. április 23. 18:53 | Válasz erre: 115238 |
Az 5 szelep nem, csak a yamakka specialitása. A kipuffogó gázok gyors távozására lett kitalálva, kettő a szivó három a kipuffogó szelep.
|
csokabi | 115243 | 2017. április 23. 15:52 | Válasz erre: 115238 |
Mi bajod az 5 szeleppel?:) Az új, fura és érdekes fejlesztések viszik előre a technikát. Szerintem Katiéknál is tálalnánk pár agymenést amire csak fejvakarás lenne a válaszunk.
|
Sander67 | 115240 | 2017. április 23. 15:20 | Válasz erre: 115237 |
Én korábban megmértem,és vörösrézből kiesztergáltam,mert szegényes a méretválaszték a hidraulika szaküzletekben mert szabvány szerinti a méretük.Na itt vannak a méretek: 10x20x1,5 mm és 14x22x1,5mm |
kawa550 | 115239 | 2017. április 23. 15:06 | Válasz erre: 115238 |
Pontosan hány motormárka mely típusaival vannak olyan mély személyes ismereteid, ami alapján kijelenthető, hogy csak a yamahában van ilyen zajcsillapítás? "Mi határozza meg a mérőmikrofonok előtt elhaladó motor zajszintjét? Az első a mechanikai zaj. Ide tartozik a láncmeghajtás zaja, a váltó sírása, a motor, a szelepvezérlés mechanikus hangja. Megvannak a módszerek, hogyan csökkentsék: gumirátétes első lánckereket, speciális ötvözetű kuplungfedelet, gumiágyazott burkolatokat használnak. A másik jelentős zajforrás a motor szívóhangja. A nagy összenyitású, sportos vezérműtengelyek alkalmazásával, a nagy légnyelésű, pörgős motorok megjelenésével ez is tényező lett. Komoly energiát fordítanak az airbox csillapítására, a fojtás csökkentésére, a halk üzemre. Tovább rontják a helyzetet a kis ellenállású, így kisebb hangcsillapítású, sportos légszűrők. Nem is nagyon találunk manapság homológ motorkerékpárban mosható sportszűrőt. Gyakran a gyári, első szerelésű papírbetétes levegőszűrőn még van egy vékony, kb. 10 mm-es szivacsréteg is. Igen, ez is zajcsillapító, és nem a jobb szűrési hatásfokot hivatott szolgálni." |
Levi990 | 115238 | 2017. április 23. 14:35 | Válasz erre: 115232 |
De akkor miért csak a yamahában van ? Ez szerintem sokkal inkább egy "változó szívócsőre" hasonlító elképzelés, hogy véletlenül se tudjon kis fordulaton nagy gázra túlszegényedni. De mint látjuk felesleges, yamahának vannak fura dolgai mint pl az 5 szelep.
|
hamster | 115237 | 2017. április 23. 13:58 |
Üdv Urak! Egy kis segítség kellene.Elsősorban a 900-as tulajoktól.Szóval ki tudja a pontos méretét az olaj leeresztő csavarok alatt található,réz alátétekeknek?Próbáltam gyorsba utánna nézni de így hirtelen nem jutottam sokra,aki tudja az ossza meg légyszí! :-) Így a 6. olajcsere közben csak kicserélem,míg baj nem lesz. |
csokabi | 115236 | 2017. április 23. 13:49 | Válasz erre: 115234 |
Szerintem sem lesz gond az enyémmel, a régi sem csinálta, igaz azzal nem nagyon voltam ilyen hidegben úton. Tegnap viszont már szükségem volt egy jó menetre:))) Ezzel a dunloppal meg tényleg nem jutok dűlőre, eléggé kétarcú gumi. Van benne potenciál, de vigyázni is kell vele. |
csokabi | 115235 | 2017. április 23. 13:44 | Válasz erre: 115233 |
Én is itt tudtam meg:))) A hűtő részleges letakarásával igazad lehet. Alacsonyabb fordulaton sokat segíthet. Nálam viszont elgurult tegnap a gyógyszer...:))) |
kawa550 | 115234 | 2017. április 23. 13:40 | Válasz erre: 115230 |
Rexi ugyan ezt csinálja 2-3 fokban. Érzékenyebb a beállításokra. Nyáron szerintem nem lesz vele gond, annyit meg nem megyek ilyen hidegben hogy foglalkozzak vele.
|
Sander67 | 115233 | 2017. április 23. 13:38 | Válasz erre: 115232 |
Köszi hogy helyretetted a teóriámat,de a zajterhelésre sosem gondoltam volna.
|
csokabi | 115232 | 2017. április 23. 13:24 | Válasz erre: 115231 |
Hidd el, üzemi hőfokon volt a bringa:) A motorban nincs magasságmérő vagy oxigénszintmérő. A flappantyúnak egy a szerepe, a környezeti zajterhelést kell csillapítania. Ahogy kiiktatod azonnal egy kicsit erősebb hangja lesz. Egy motornál ez semmi, de több millió gépjárműnél már rendesen mérhető. Az EURO normákat pedig olyan országok politikusi, szakemberei találják ki ahol a zajszennyezést legalább olyan komolyan veszik, mint a károsanyag kibocsájtást. |
Sander67 | 115231 | 2017. április 23. 13:06 | Válasz erre: 115230 |
Az én tapasztalatom ezzel kapcsolatban az,hogy amíg a motor nem üzemi hőmérsékleten üzemel addig nagyon ideges és nyers a működése.Tegnap erre gondolva a fél hűtőt letakartam,és így volt a mutató szerint a középtartományban,és tökéletesen működött minden szinten. Az a flappantyú az én értelmezésem szerint azért van kitalálva,hogy a nagyobb magaságokban a ritkább oxigén tartalom miatt a nagyobb beömlőt nyitva kapjon több levegőt a motor. |
csokabi | 115230 | 2017. április 23. 12:50 |
A kiiktatott flappantyú ellenére tegnap volt egy kis bakkecskézés. A fordulattal nem volt gond, hanem a gázvétel és elcsukás sikerült megint kellemetlenre. Igaz, ehhez kellett 4-5 fok hőség is. Ahogy lejöttem helyreállt az egyensúly az erőben.
|
Robi70 | 115229 | 2017. április 23. 11:27 | Válasz erre: 115228 |
Jól éreztük magunkat. Valami táncra emlékeztető mozgássort is sikerült összehozni!:)))
|
fazakas66 | 115228 | 2017. április 23. 09:20 | Válasz erre: 115226 |
Sok boldogságot az ifjú párnak!!! Ahogy elnézem jó hangulat vólt. |
Sergio1 | 115225 | 2017. április 22. 21:20 |
Nekem is tetszett a hartai kiruccanás,most voltam először de nem utoljára.
|
csokabi | 115223 | 2017. április 22. 18:04 | Válasz erre: 115219 |
Érdekes traki, szívesen meghajtanám:) A danuvia is szép, bár nem az én világom. Mondjuk a kormánya az nagyon kéne:)) |
csokabi | 115222 | 2017. április 22. 18:01 | Válasz erre: 115217 |
Sander67 | 115219 | 2017. április 22. 17:28 |
Flenegen | 115218 | 2017. április 22. 16:26 |
Tudna valaki egy jobbos első idomról közeli képet küldeni. Persze 900-asr mert kicserélem a régi matricát mert sérült volt most megjött az új de kéne pár viszonyítási pont. Köszi |
Flenegen | 115217 | 2017. április 22. 15:50 | Válasz erre: 115216 |
Mi az a sok bajor motor wacak a háttérbe????BMW találkozóra TDM-el mész?
|
csokabi | 115216 | 2017. április 22. 13:19 | Válasz erre: 115215 |
Ja, vissza is raktam a bélést a kabátba... Irány kávézni!:) ![]() |
Robi70 | 115215 | 2017. április 22. 12:20 | Válasz erre: 115214 |
Óvatosan, mert hideg az aszfalt! Nálatok!:) Itt már 12 fok van.:) |
csokabi | 115214 | 2017. április 22. 11:54 | Válasz erre: 115212 |
Denszelni este kell, most a motorolás ideje van itt:) Végre napsütés és száraz aszfalt!!!:) |
Sander67 | 115213 | 2017. április 22. 11:50 | Válasz erre: 115211 |
Robinak igaza van,mert atürelem sok motorost teremtett.
![]() |
Robi70 | 115212 | 2017. április 22. 11:47 |
Nekem meg boogie van a lábamban!:) Mennék valami jó kis táncos mulacskába!:) Hátha összejön valami!:) |
Robi70 | 115211 | 2017. április 22. 11:43 | Válasz erre: 115209 |
Üdv a hartai találkozóknak! Türelmes legyél Sanyi. Feltéve, hogy jó helyen vagy!:) Duna part Panoráma étterem? Akkó minnyá jönnek a többiek is.:))) |
csokabi | 115210 | 2017. április 22. 11:10 | Válasz erre: 115209 |
Csinálj egy csoportképet amíg a többiek odaérnek!:)
|
Sander67 | 115209 | 2017. április 22. 11:05 |
Szevasztok! Itt vagyok a hartai fotán édes kettesben a tádéval,de sehol egy motoros lélek! |
csokabi | 115208 | 2017. április 22. 10:58 | Válasz erre: 115205 |
Ahogy Robi is írja, szinte bármivel készült felvételt megeszik. Viberen kapott anyagot használtam ami egy csamcsung a3-mal lett rögzítve. Semmi gond nem volt szerkesztés közben és azután sem.
|
Robi70 | 115207 | 2017. április 22. 09:36 | Válasz erre: 115205 |
Bármilyen fotót, videót használhatsz benne. Eddig csak fotókkal és rövid (1-2 perces) videókkal próbáltam. Helyigényes a hosszabb vidi, de működnie kell.
|
kawa550 | 115206 | 2017. április 22. 08:50 | Válasz erre: 115204 |
Nekem is ennyi volt, felújítás után semmi, nem kellett rátölteni.
|
hgemini | 115205 | 2017. április 22. 06:21 | Válasz erre: 115195 |
Robi, és a fent említett GoPro progi, kezel más kamerák videóit is, vagy csak sajátot? Nekem egy SJ van, abbol is a jobbik, nagyon szép videót produkál, de a szerkesztésbe a kezdeti kudarcok miatt nem nagyon bonyolódtam, gondoltam kipróbálnám, ha jó hozzá...
|
hgemini | 115204 | 2017. április 22. 06:10 | Válasz erre: 115201 |
Köszi, füst nekem sem látszott a felújítás elött, csak a szagra panaszkodtak a mögöttem jövők, ezért álltalában hátra szoktam helyezkedni. Ha rendesen nyeleztem, akkor látszott egy kis fekete korom, amit szerintem a kipuffból tolt ki a nyomás. Az utóbbi időben már elég jól ette, egy napos karika után mindig rá kellett tölteni. Ahogy számoltam, kb 3000 km 1,5 liter. Volt.
|
hgemini | 115203 | 2017. április 22. 06:02 | Válasz erre: 115198 |
Nem rossz... Mondjuk talán kicsit költségesebb is a sportnak azon válfaja amit te űzöl... :) Papirra Magtech 38 spec wad cuttert, de ha kicsit állatkodni támad kedvünk, széles a paletta a 357es lőszerek között...
|
Levi990 | 115202 | 2017. április 22. 05:22 | Válasz erre: 115188 |
Zobákpuszta közelében, Mecsek. Nem gondoltam hogy ennyi hullott és meg is maradt.
|
Bimmer1 | 115201 | 2017. április 21. 23:31 | Válasz erre: 115157 |
Grat a nagy felújításhoz! Megirhatnád hogy mennyi volt az olajfogyás felújítás előtt és után, ha lesznek adatok. Az előző blokkom nekem is ette valahol, pedig füstje nem volt egyáltalán, az "új" bontott blokkról még nem tudok nyilatkozni. |
Sergio1 | 115200 | 2017. április 21. 22:17 | Válasz erre: 115196 |
Közel lakom Hartához és gondoltam elnézek arra ha nem szakad le az ég,forumozni sem szoktam csak miota megvan a gép azota olvasgatom és nincs meg még minden info és hogy hol kell keresgélni igy kérdezek okosakat
|
Sergio1 | 115199 | 2017. április 21. 22:17 | Válasz erre: 115196 |
Közel lakom Hartához és gondoltam elnézek arra ha nem szakad le az ég,forumozni sem szoktam csak miota megvan a gép azota olvasgatom és nincs meg még minden info és hogy hol kell keresgélni igy kérdezek okosakat
|
Hitmanus | 115198 | 2017. április 21. 21:44 | Válasz erre: 115170 |
Én is űzöm ezt a sportot, csak én messzebbről szeretem leküzdeni a célokat.. A Magnumhoz milyen lőszert használsz? ![]() ![]() ![]() |
Robi70 | 115196 | 2017. április 21. 21:38 | Válasz erre: 115194 |
A lényeg röviden: motorozz.hus fórumozók évente 2x összefutnak személyesen is. A helyszín hagyományosan Harta. A szervező hagyományosan Kilos kolléga.
|
Robi70 | 115195 | 2017. április 21. 21:34 | Válasz erre: 115191 |
Én is családi és uti videókat készítek. Annak bőven megfelelnek ezek az 1xű progik. Próbálkoztam bonyolult, félprofi szerkesztőkkel is, de pont az örömét vették el a dolognak. Sikerélmény nélkül xart sem ér az egész!
|
Robi70 | 115193 | 2017. április 21. 21:28 | Válasz erre: 115192 |
http://www.motorozz.hu/tour//5776 Itt beszélgetnek róla a résztvevők. http://www.motorozz.hu/forum/1171 |
csokabi | 115191 | 2017. április 21. 21:11 | Válasz erre: 115190 |
:))) Annakidején a sony vegas nekem inkább tortúra volt, mint kikapcsolódás. De ez az app szórakoztat is. Persze, tudom én, hogy a kanyarban sincs a vérprofi sonyhoz képest, de még így is vannak benne lehetőségek. |
Robi70 | 115190 | 2017. április 21. 21:00 | Válasz erre: 115189 |
Csak vigyázz, mert ha még élvezed is amit csinálsz, a végén megbélyegeznek, hogy perverz vagy!:)))
|
csokabi | 115189 | 2017. április 21. 20:28 | Válasz erre: 115185 |
Az elmúlt pár órában gyakoroltam vele és azt kell, hogy mondjam nálam alapalkalmazás lesz belőle. Kösz, hogy figyelmembe ajánlottad, nagyon jó hasznát fogom venni. A művemet sajnos nem tudom megmutatni, mert az exem kislányáról készült és azt nem tenném online. Viszont amint lesz elég motoros anyag azonnal prezentálok itt is:) Tök jó ahogy a képeket összefűzi a videókkal és valahogy ráérez, hogy a videó melyik részét vágja be az anyagba. Tetszik, hogy le lehet hagyni a végéről a gopro reklámot. Bár amennyire meg vagyok most elégedve a végeredménnyel megérdemelne egy kis werbungot:) A nyilvános videókban benne fogom hagyni. |
Ullyses | 115188 | 2017. április 21. 20:02 | Válasz erre: 115186 |
...csak a legbátrabbak, a legelszántabb motorosok. :) a kép hol készült? |
Levi990 | 115187 | 2017. április 21. 19:57 | Válasz erre: 115186 |
Na a lényeget lehagytam. Az idő tökéletes a motorozáshoz :D ![]() |
Robi70 | 115185 | 2017. április 21. 19:44 | Válasz erre: 115184 |
Biztos voltam benne, hogy Te jól ismersz engem!:))) A videó hossza, a belepakolt alapanyagok mennyiségével együtt növekszik. A hang szerkesztés része valóban nincs túlbonyolítva, de pont ettől egyszerű. Az alap videót is te vágod meg, vagy hagyod teljes hosszában, ha kikapcsolod a smart cuts funkciót. Gyakorolj és várom a prezentációt. |
csokabi | 115184 | 2017. április 21. 17:20 | Válasz erre: 115183 |
Bonyolult, nehéz kezelni és egyébként is egy nagy kalap sz.r. Te egy zseni vagy!:))) Tetszenek a sablonok, effektek és zenék. Ami nem annyira jön be az az, hogy megkurtítja az alap videót, max. 32 másodperces lehet a végtermék. Néha elvenném a zenét is, mert számomra értékes hanganyag lenne a videóban, de vagy zene vagy semmi a választási lehetőség audio fronton. Félórát szórakoztam vele, mert kicsit kóma vagyok a hajnalozás után. Hétvégén nekifutok mégegyszer, lehet hogy csak beállítási lehetőséget néztem el. |
Robi70 | 115183 | 2017. április 21. 11:52 | Válasz erre: 115160 |
"Elmélkedj", próbálgasd (vagy elmélkedés közben próbálgasd) és mond el hogy tetszik. De nem éri aszondani, hogy egyszerű, könnyű kezelni és naon faxa, mert az, az én érdemeimet kisebbíti!:))) Had ámuljon továbbra is a tömeg!:))) |
kawa550 | 115182 | 2017. április 21. 10:04 | Válasz erre: 115177 |
Az csak a hengerfej levétele után derült volna ki 100 százalékig, de oda már nem jutottam el. Vagy a szelepeket köszörülték szét, vagy a szelepfészket marták túl mélyre, vagy lemartak róla valami edzett réteget és utána kiverte, fene tudja, a lényeg hogy egy újabb komoly hengerfej felújítás lett volna, és nem voltam hajlandó újra annyit beletenni egy 26 éves 100.000-et futott öreg motorba. Először egy 900-ban gondolkodtam, el is mentem megnézni egy győri kereskedésbe, de közelről nagyon nem volt olyan szép mint képen, a rexi viszont még szebb volt közelről mint képen. Nagyon elégedett vagyok vele, böszme erős, nagyon megy, nagyon jól motorozható, szélvédelme a kis plexivel szinte tádé szinten van, kényelme jobb, jobb az ülés elől is, hátul meg sokkal. Fogyasztása normál tempóban(130 országút) kevesebb mint a tehéné, egy garnitúra z8 57rugó volt rá, a tehénre a pr4-et 68-ért vettem utoljára, most meg már 80 lenne. Meg hát ugye egy új játék mindig érdekesebb.:)))))))))))))) |
csokabi | 115181 | 2017. április 21. 09:58 | Válasz erre: 115173 |
Szerintem megbántottad, mert nem reagált rá semmit. Ha mostanában kapnál tőle marcipántortát én óvatosan esnék neki, kitudja hol vannak Lujza tojásai...:)
|
csokabi | 115178 | 2017. április 21. 09:16 | Válasz erre: 115174 |
Te voltál tehénke bikája https://youtu.be/yFa2Y7U3078 :)))
|
hgemini | 115177 | 2017. április 21. 09:09 | Válasz erre: 115174 |
A henger, és a dugók is (a kokszot leszámítva) gyári méretűek, állapotúak voltak nálam is. A gyűrűk egy picit a gyári tűrés alá voltak kopva, ezért kapott egy új gyári garnitúrát. Szelephézagok be lettek állítva egy korongot kellett csak venni, szelepeket becsiszoltuk, karbiszinkron stb. Nekem úgy tűnt, hogy a szívó oldal egyik szimeringje volt a ludas az olajfogyasztásban... És mitől fogyott el a hézag? Rá jöttél hogy mi volt a gond? remélem én nem járok hasonlóan. Egyébként nagy dilemma volt, hogy eladjam, vagy megcsináljam, ha ennyiből meg áll, és nem eszi az olajat, akkor megérte... jól tetted, hogy kiárultad.
|
hgemini | 115176 | 2017. április 21. 09:00 | Válasz erre: 115172 |
Csabi, viszont a nagyobbik a nyáron lesz 11! Lassan a veszélyeztetett korba lép! Kösse fel a gatyáját az a suttyó akit haza hoz! :D
|
hgemini | 115176 | 2017. április 21. 09:00 | Válasz erre: 115172 |
Csabi, viszont a nagyobbik a nyáron lesz 11! Lassan a veszélyeztetett korba lép! Kösse fel a gatyáját az a suttyó akit haza hoz! :D
|
hgemini | 115175 | 2017. április 21. 08:58 | Válasz erre: 115171 |
Gratula hozzá Gyula! Durva jól néz ki! Így első ránézésre a lovakat sem felejtették ki belőle. :) Most nem jut eszembe semmi, amire szükségem lenne, de ne is legyen, mert erre e kis generálra hirtelen kb egy százast eltapsoltam. Lendvaival leügyeztem a fokozatkijelzőt, elhozza Zánkára, a cimborának szánom ajándékba, akivel csináltuk a motorgenerált, köszönet képen. |
kawa550 | 115174 | 2017. április 21. 08:55 | Válasz erre: 115149 |
Én ugyan ezt játszottam végig tehénkével tavaly ilyenkor. Komplett hengerfej felújítás, szelepek, gyűrűk, vezlánc. A henger nálam is olyan volt, hogy látszott még a gyári hónolás, gyűrűhézagos méréssel nem volt mérhető hordósság. Elvittem azért egy gépműhelybe ahol hengerfúrást is csinálnak hogy ugyan nézzenek rá ők is, ott a mester annyit csinált hogy levette a dugóról a gyűrűket, beleejtette a hengerbe úgy csupaszon, oszt mivel nem átesett a hengeren hanem szép lassan átcsúszott rajt, mondta hogy itt se a hengernek se a dugónak nincs semmi baja, nyugodtan összerakhatom. Hogy ez a mutatván alles zusammen mennyibe került, azt te most úgyis tudod. Aztán 6000km után elkezdett durrogni gázelvételnél, még a kipuff tömítést is kiköpte a középső dobnál, szétszedésnél kiderült, hogy 3 szelepnél semennyi hézag nincs, és még lapka nélkül összerakva se lehet betolni a 10-es hézagmérőt, holott kipu oldalon 25-nek kéne minimum lennie. Arra a mutatványra nem voltam hajlandó, hogy megint ráborítok 150-et hogy legyen egy 300-at érő motorom, így inkább szétbontottam. Ha holnap mindenki átveszi amit megrendelt tőlem, akkor 240-nél járok az eladásokkal, tehát jobb üzlet volt ez mint egybe megjavítva eladni. Meg különben is, az alkatrészeit használhatják, de tehénke az én csajom volt, azt ne dugja más! :))))))))))))) |
lendvai | 115173 | 2017. április 21. 08:51 | Válasz erre: 115170 |
Nem, a kapuzárási pánik még odébb van, ez szimplán önbizalomhiány. :-)
|
csokabi | 115172 | 2017. április 21. 08:50 | Válasz erre: 115170 |
Ááá, ekkora csúzlival az övedben csakis makkegészséges lehetsz!:))) Mi a francra készülsz? Mégcsak másfél éves a lányod, hol van még az első alfahím?:))) |
kawa550 | 115171 | 2017. április 21. 08:45 | Válasz erre: 115167 |
Szét biza, de van még pár apróság ami 4tx-re is jó ha esetleg kéne! :))))) Indexek, hátsófék, elektromos apróságok. Én meg manapság Rexikével tolom az ipart. :D ![]() ![]() ![]() |
hgemini | 115170 | 2017. április 21. 08:32 | Válasz erre: 115168 |
Csabi, én rendszeresen sportolok. Járok lőni... :))))))))) Vettem egy 357-es Magnumot 6"-os csővel... de ez nem kapuzárási pánik ugye???
![]() |
csokabi | 115169 | 2017. április 21. 08:12 | Válasz erre: 115167 |
Nála meg beköszöntött a kapuzárási pánik, vett egy felszteroidozott őshüllőt:))))))))
|
csokabi | 115168 | 2017. április 21. 08:09 | Válasz erre: 115166 |
Kösz:) Nekem az motorral illetve az ismétléssel kapcsolatban voltak kétségeim. Motoszkált a gondolat, hogy kihagyok egy lehetőséget valami újat kipróbálni. De most egy hónap után örülök és nem bántam meg, hogy újráztam:) A bicó meg nagyon jó dolog. Szenvedés volt újra felülni rá, de tényleg jót tesz a mozgás. Nagyon rossz a kondim az utóbbi időben. |
hgemini | 115167 | 2017. április 21. 08:04 |
És Gyula most mivel rója a kanyarokat? Jól olvastam, hogy tehénkét szét hordták a verebek!???
|
hgemini | 115166 | 2017. április 21. 07:47 | Válasz erre: 115165 |
Nem csalódtam benned Csabi! :D Mindkettő nagyon szép járgány, még ha az utóbbival fenntartásaim is vannak... Jó, jó, csak sokat kell tekerni! :D
|
csokabi | 115164 | 2017. április 21. 07:36 | Válasz erre: 115163 |
Hű maradtam a TáDéhoz:) Szert tettem egy 2013-as példányra 3000 km-rel az órájában. ![]() |
hgemini | 115163 | 2017. április 21. 07:25 | Válasz erre: 115162 |
Köszi Csabi, szégyenlem, de nem tudom, mivel gurulsz az az ominózus "árokszemle" után?
|
hgemini | 115161 | 2017. április 21. 07:17 | Válasz erre: 115159 |
csokabi | 115160 | 2017. április 21. 07:06 | Válasz erre: 115151 |
:)) Reggel "elmélkedés" közben letöltöttem azt a csoda alkalmazást. |
csokabi | 115159 | 2017. április 21. 07:04 | Válasz erre: 115149 |
Üdv Jenő! Rég hallottunk felőled. Azért amikor Gyulára rájön a vastaggázoscső baj mindig eszembe jutsz...:)
|
hgemini | 115158 | 2017. április 21. 06:51 | Válasz erre: 115136 |
GSzabolcs, ha érdekel. nekem van egy keveset használt MRA állítható plexi toldóm. A motoromon volt fent a GIVI túraplexin... |
hgemini | 115157 | 2017. április 21. 06:47 |
Mindent összegezve, gyári új tömítésgarnitúrával, Új gyári gyűrű, és szimering szettel, új gyári vezérmű lánccal, folyadékokkal, össze állt a gép, kisebb próbakörök után tökéletesnek tűnik, az első komolyabb útja holnap Harta lenne, ha motorozható idő lesz... Nálunk most hét ágra süt a nap, ami némi reményre ad okot! :)
|