7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31 1
2 3 4

Kérlek jelentkezz be

Regisztráció
Elfelejtett jelszó
Yamaha TDM
Következő oldal

csokabi 115251 2017. április 23. 20:39  
Van valakinek élő linkje a jbx-hez?
Ott voltak példák, hogy mely gyártók alkalmazák ezt a fajta megoldást.
    

kawa70 115250 2017. április 23. 20:37   Válasz erre: 115245
Ako ezé nincs nékem zongorám:) evoluciós zsákucca:))
    

Levi990 115249 2017. április 23. 20:36   Válasz erre: 115243
Azon kívül hogy felesleges, semmi más bajom. Az elv az jó lenne, hogy minél nagyobb keresztmetszeten préselje be a külső nyomás az égéstérbe a tüzelőanyag-levegő keveréket, de nincs olyan drasztikus különbség a 2 és 3 szelep között felületben hogy ezért megérje a többlet pénzt a gyártásban, +1szelep,rugó,ék,csésze,bütyök,szimering,vezető,fészek.

Kereshetünk a ktm-en fura megoldásokat, én még nem találtam olyat amin nagyon fennakadnék.
    

Levi990 115248 2017. április 23. 20:24   Válasz erre: 115239
Akkor légyszives mondj még típusokat amelyeknél igy van megoldva a "zajszennyezés"!
    

jobbkormanyos 115247 2017. április 23. 19:48   Válasz erre: 115244
Fordítva !
    

kawa550 115246 2017. április 23. 19:46  
9-kor moto gp a spilertv-n. :))))
    

kawa550 115245 2017. április 23. 19:42   Válasz erre: 115244
Ehhez képes a yamahánál szívóból van 3, mivel a motorban keletező szívóhatást kizárólag a lökettérfogat határozza meg, így ott sokkal inkább számít hogy minél nagyobb felületen tudjon szívni, ellenben a kipuff oldalon a terjeszkedési ütemben összehasonlíthatatlanul nagyobb a nyomás, így ott nem akkora stájsz hogy kicsit nagyobb-e a lyuk. Szerintem. :))))
Azonkívül láss csodát, yamakka is elvetette az 5 szelepes csoda hengerfejet, aminek a hasznosságát sose sikerült bizonyítani, mert a konkurencia ugyan azt a teljesítményt hozta 4-el. Viszont legalább drága volt, a hengerfejet nehezebb volt kompaktabbra építeni az eltolt szelepsíkok miatt,, nem lehetett annyira meredekre venni a beömlőket és az égéstér formája is távol állt a tökéletestől.
Összességében inkább csak olyan "márka imidzs" volt, mint az elavult boxer faszság meg telibever futómű a bömösnél, tessék megnézni, a gixer koppintás s1000R és leszármazottai mennyivel jobbak, éveig verték a konkurenciát.
    

kawa70 115244 2017. április 23. 18:53   Válasz erre: 115238
Az 5 szelep nem, csak a yamakka specialitása. A kipuffogó gázok gyors távozására lett kitalálva, kettő a szivó három a kipuffogó szelep.
    

csokabi 115243 2017. április 23. 15:52   Válasz erre: 115238
Mi bajod az 5 szeleppel?:) Az új, fura és érdekes fejlesztések viszik előre a technikát. Szerintem Katiéknál is tálalnánk pár agymenést amire csak fejvakarás lenne a válaszunk.
    

hamster 115242 2017. április 23. 15:37   Válasz erre: 115240
Köszi szépen!
    

Sander67 115240 2017. április 23. 15:20   Válasz erre: 115237
Én korábban megmértem,és vörösrézből kiesztergáltam,mert szegényes a méretválaszték a hidraulika szaküzletekben mert szabvány szerinti a méretük.Na itt vannak a méretek: 10x20x1,5 mm és
14x22x1,5mm
    

kawa550 115239 2017. április 23. 15:06   Válasz erre: 115238
Pontosan hány motormárka mely típusaival vannak olyan mély személyes ismereteid, ami alapján kijelenthető, hogy csak a yamahában van ilyen zajcsillapítás?

"Mi határozza meg a mérőmikrofonok előtt elhaladó motor zajszintjét? Az első a mechanikai zaj. Ide tartozik a láncmeghajtás zaja, a váltó sírása, a motor, a szelepvezérlés mechanikus hangja. Megvannak a módszerek, hogyan csökkentsék: gumirátétes első lánckereket, speciális ötvözetű kuplungfedelet, gumiágyazott burkolatokat használnak.
A másik jelentős zajforrás a motor szívóhangja. A nagy összenyitású, sportos vezérműtengelyek alkalmazásával, a nagy légnyelésű, pörgős motorok megjelenésével ez is tényező lett. Komoly energiát fordítanak az airbox csillapítására, a fojtás csökkentésére, a halk üzemre. Tovább rontják a helyzetet a kis ellenállású, így kisebb hangcsillapítású, sportos légszűrők. Nem is nagyon találunk manapság homológ motorkerékpárban mosható sportszűrőt. Gyakran a gyári, első szerelésű papírbetétes levegőszűrőn még van egy vékony, kb. 10 mm-es szivacsréteg is. Igen, ez is zajcsillapító, és nem a jobb szűrési hatásfokot hivatott szolgálni."
    

Levi990 115238 2017. április 23. 14:35   Válasz erre: 115232
De akkor miért csak a yamahában van ? Ez szerintem sokkal inkább egy "változó szívócsőre" hasonlító elképzelés, hogy véletlenül se tudjon kis fordulaton nagy gázra túlszegényedni. De mint látjuk felesleges, yamahának vannak fura dolgai mint pl az 5 szelep.
    

hamster 115237 2017. április 23. 13:58  
Üdv Urak!

Egy kis segítség kellene.Elsősorban a 900-as tulajoktól.Szóval ki tudja a pontos méretét az olaj leeresztő csavarok alatt található,réz alátétekeknek?Próbáltam gyorsba utánna nézni de így hirtelen nem jutottam sokra,aki tudja az ossza meg légyszí! :-) Így a 6. olajcsere közben csak kicserélem,míg baj nem lesz.
    

csokabi 115236 2017. április 23. 13:49   Válasz erre: 115234
Szerintem sem lesz gond az enyémmel, a régi sem csinálta, igaz azzal nem nagyon voltam ilyen hidegben úton. Tegnap viszont már szükségem volt egy jó menetre:)))
Ezzel a dunloppal meg tényleg nem jutok dűlőre, eléggé kétarcú gumi. Van benne potenciál, de vigyázni is kell vele.
    

csokabi 115235 2017. április 23. 13:44   Válasz erre: 115233
Én is itt tudtam meg:)))
A hűtő részleges letakarásával igazad lehet. Alacsonyabb fordulaton sokat segíthet. Nálam viszont elgurult tegnap a gyógyszer...:)))
    

kawa550 115234 2017. április 23. 13:40   Válasz erre: 115230
Rexi ugyan ezt csinálja 2-3 fokban. Érzékenyebb a beállításokra. Nyáron szerintem nem lesz vele gond, annyit meg nem megyek ilyen hidegben hogy foglalkozzak vele.
    

Sander67 115233 2017. április 23. 13:38   Válasz erre: 115232
Köszi hogy helyretetted a teóriámat,de a zajterhelésre sosem gondoltam volna.
    

csokabi 115232 2017. április 23. 13:24   Válasz erre: 115231
Hidd el, üzemi hőfokon volt a bringa:)
A motorban nincs magasságmérő vagy oxigénszintmérő. A flappantyúnak egy a szerepe, a környezeti zajterhelést kell csillapítania. Ahogy kiiktatod azonnal egy kicsit erősebb hangja lesz. Egy motornál ez semmi, de több millió gépjárműnél már rendesen mérhető. Az EURO normákat pedig olyan országok politikusi, szakemberei találják ki ahol a zajszennyezést legalább olyan komolyan veszik, mint a károsanyag kibocsájtást.
    

Sander67 115231 2017. április 23. 13:06   Válasz erre: 115230
Az én tapasztalatom ezzel kapcsolatban az,hogy amíg a motor nem üzemi hőmérsékleten üzemel addig nagyon ideges és nyers a működése.Tegnap erre gondolva a fél hűtőt letakartam,és így volt a mutató szerint a középtartományban,és tökéletesen működött minden szinten.
Az a flappantyú az én értelmezésem szerint azért van kitalálva,hogy a nagyobb magaságokban a ritkább oxigén tartalom miatt a nagyobb beömlőt nyitva kapjon több levegőt a motor.
    

csokabi 115230 2017. április 23. 12:50  
A kiiktatott flappantyú ellenére tegnap volt egy kis bakkecskézés. A fordulattal nem volt gond, hanem a gázvétel és elcsukás sikerült megint kellemetlenre. Igaz, ehhez kellett 4-5 fok hőség is. Ahogy lejöttem helyreállt az egyensúly az erőben.
    

Robi70 115229 2017. április 23. 11:27   Válasz erre: 115228
Jól éreztük magunkat. Valami táncra emlékeztető mozgássort is sikerült összehozni!:)))
    

fazakas66 115228 2017. április 23. 09:20   Válasz erre: 115226
Sok boldogságot az ifjú párnak!!!
Ahogy elnézem jó hangulat vólt.
    

Robi70 115227 2017. április 22. 22:12  
Boogie, boogie, boogie!!!
    

Robi70 115226 2017. április 22. 22:10  
Boogie! Én megmondtam!:)
Éljen az ifjú pár!!!
    

Sergio1 115225 2017. április 22. 21:20  
Nekem is tetszett a hartai kiruccanás,most voltam először de nem utoljára.
    

Sander67 115224 2017. április 22. 18:21   Válasz erre: 115221

    

csokabi 115223 2017. április 22. 18:04   Válasz erre: 115219
Érdekes traki, szívesen meghajtanám:)
A danuvia is szép, bár nem az én világom. Mondjuk a kormánya az nagyon kéne:))
    

csokabi 115222 2017. április 22. 18:01   Válasz erre: 115217
A helyiek csipázzák a márkát, rengeteg van. Érdemes azt is észrevenni, hogy a szomszéd kantonból teljes dobozszettel jönnek át. Nekem elég a tanktáska is, pedig én nem csak idegen kantonban csavarogtam ma, hanem még az oszikhoz is átugrottam.
Nem akarok előítéletes lenni, mert a GS egy jó gép, de némelyik tulaj keményen dolgozik a városi pletykák alátámasztásán.
    

Sander67 115221 2017. április 22. 17:46   Válasz erre: 115219

    

csokabi 115220 2017. április 22. 17:38   Válasz erre: 115218
Nekem éppen a jobb fele látszik alant...
    

Sander67 115219 2017. április 22. 17:28  
Jelentem a Panoráma halászcsárda megtelt riderekkel és benzintyúkokkal.A
csapat 95%-a a Tdm presztízsét képviselte.A kiadós motoros menűt követően mindahányan átgurultunk desszertre a Vadkerti cukrászdához,majd a motoros múzeumig elnyaltuk a fagyit.
    

Flenegen 115218 2017. április 22. 16:26  
Tudna valaki egy jobbos első idomról közeli képet küldeni. Persze 900-asr mert kicserélem a régi matricát mert sérült volt most megjött az új de kéne pár viszonyítási pont.

Köszi
    

Flenegen 115217 2017. április 22. 15:50   Válasz erre: 115216
Mi az a sok bajor motor wacak a háttérbe????BMW találkozóra TDM-el mész?
    

csokabi 115216 2017. április 22. 13:19   Válasz erre: 115215
Ja, vissza is raktam a bélést a kabátba...
Irány kávézni!:)
    

Robi70 115215 2017. április 22. 12:20   Válasz erre: 115214
Óvatosan, mert hideg az aszfalt! Nálatok!:)
Itt már 12 fok van.:)
    

csokabi 115214 2017. április 22. 11:54   Válasz erre: 115212
Denszelni este kell, most a motorolás ideje van itt:)
Végre napsütés és száraz aszfalt!!!:)
    

Sander67 115213 2017. április 22. 11:50   Válasz erre: 115211
Robinak igaza van,mert atürelem sok motorost teremtett.
    

Robi70 115212 2017. április 22. 11:47  
Nekem meg boogie van a lábamban!:)
Mennék valami jó kis táncos mulacskába!:)
Hátha összejön valami!:)
    

Robi70 115211 2017. április 22. 11:43   Válasz erre: 115209
Üdv a hartai találkozóknak! Türelmes legyél Sanyi. Feltéve, hogy jó helyen vagy!:)
Duna part Panoráma étterem? Akkó minnyá jönnek a többiek is.:)))
    

csokabi 115210 2017. április 22. 11:10   Válasz erre: 115209
Csinálj egy csoportképet amíg a többiek odaérnek!:)
    

Sander67 115209 2017. április 22. 11:05  
Szevasztok!
Itt vagyok a hartai fotán édes kettesben a tádéval,de sehol egy motoros lélek!
    

csokabi 115208 2017. április 22. 10:58   Válasz erre: 115205
Ahogy Robi is írja, szinte bármivel készült felvételt megeszik. Viberen kapott anyagot használtam ami egy csamcsung a3-mal lett rögzítve. Semmi gond nem volt szerkesztés közben és azután sem.
    

Robi70 115207 2017. április 22. 09:36   Válasz erre: 115205
Bármilyen fotót, videót használhatsz benne. Eddig csak fotókkal és rövid (1-2 perces) videókkal próbáltam. Helyigényes a hosszabb vidi, de működnie kell.
    

kawa550 115206 2017. április 22. 08:50   Válasz erre: 115204
Nekem is ennyi volt, felújítás után semmi, nem kellett rátölteni.
    

hgemini 115205 2017. április 22. 06:21   Válasz erre: 115195
Robi, és a fent említett GoPro progi, kezel más kamerák videóit is, vagy csak sajátot? Nekem egy SJ van, abbol is a jobbik, nagyon szép videót produkál, de a szerkesztésbe a kezdeti kudarcok miatt nem nagyon bonyolódtam, gondoltam kipróbálnám, ha jó hozzá...
    

hgemini 115204 2017. április 22. 06:10   Válasz erre: 115201
Köszi, füst nekem sem látszott a felújítás elött, csak a szagra panaszkodtak a mögöttem jövők, ezért álltalában hátra szoktam helyezkedni. Ha rendesen nyeleztem, akkor látszott egy kis fekete korom, amit szerintem a kipuffból tolt ki a nyomás. Az utóbbi időben már elég jól ette, egy napos karika után mindig rá kellett tölteni. Ahogy számoltam, kb 3000 km 1,5 liter. Volt.
    

hgemini 115203 2017. április 22. 06:02   Válasz erre: 115198
Nem rossz... Mondjuk talán kicsit költségesebb is a sportnak azon válfaja amit te űzöl... :) Papirra Magtech 38 spec wad cuttert, de ha kicsit állatkodni támad kedvünk, széles a paletta a 357es lőszerek között...
    

Levi990 115202 2017. április 22. 05:22   Válasz erre: 115188
Zobákpuszta közelében, Mecsek. Nem gondoltam hogy ennyi hullott és meg is maradt.
    

Bimmer1 115201 2017. április 21. 23:31   Válasz erre: 115157
Grat a nagy felújításhoz!

Megirhatnád hogy mennyi volt az olajfogyás felújítás előtt és után, ha lesznek adatok.

Az előző blokkom nekem is ette valahol, pedig füstje nem volt egyáltalán, az "új" bontott blokkról még nem tudok nyilatkozni.
    

Sergio1 115200 2017. április 21. 22:17   Válasz erre: 115196
Közel lakom Hartához és gondoltam elnézek arra ha nem szakad le az ég,forumozni sem szoktam csak miota megvan a gép azota olvasgatom és nincs meg még minden info és hogy hol kell keresgélni igy kérdezek okosakat
    

Sergio1 115199 2017. április 21. 22:17   Válasz erre: 115196
Közel lakom Hartához és gondoltam elnézek arra ha nem szakad le az ég,forumozni sem szoktam csak miota megvan a gép azota olvasgatom és nincs meg még minden info és hogy hol kell keresgélni igy kérdezek okosakat
    

Hitmanus 115198 2017. április 21. 21:44   Válasz erre: 115170
Én is űzöm ezt a sportot, csak én messzebbről szeretem leküzdeni a célokat..

A Magnumhoz milyen lőszert használsz?
    

Robi70 115196 2017. április 21. 21:38   Válasz erre: 115194
A lényeg röviden: motorozz.hus fórumozók évente 2x összefutnak személyesen is. A helyszín hagyományosan Harta. A szervező hagyományosan Kilos kolléga.
    

Robi70 115195 2017. április 21. 21:34   Válasz erre: 115191
Én is családi és uti videókat készítek. Annak bőven megfelelnek ezek az 1xű progik. Próbálkoztam bonyolult, félprofi szerkesztőkkel is, de pont az örömét vették el a dolognak. Sikerélmény nélkül xart sem ér az egész!
    

Sergio1 115194 2017. április 21. 21:28  
Köszi
    

Robi70 115193 2017. április 21. 21:28   Válasz erre: 115192
http://www.motorozz.hu/tour//5776
Itt beszélgetnek róla a résztvevők.
http://www.motorozz.hu/forum/1171
    

Sergio1 115192 2017. április 21. 21:18  
Milyen esemény a Harta?Hol lesz pontosan a találka?
    

csokabi 115191 2017. április 21. 21:11   Válasz erre: 115190
:)))
Annakidején a sony vegas nekem inkább tortúra volt, mint kikapcsolódás. De ez az app szórakoztat is. Persze, tudom én, hogy a kanyarban sincs a vérprofi sonyhoz képest, de még így is vannak benne lehetőségek.
    

Robi70 115190 2017. április 21. 21:00   Válasz erre: 115189
Csak vigyázz, mert ha még élvezed is amit csinálsz, a végén megbélyegeznek, hogy perverz vagy!:)))
    

csokabi 115189 2017. április 21. 20:28   Válasz erre: 115185
Az elmúlt pár órában gyakoroltam vele és azt kell, hogy mondjam nálam alapalkalmazás lesz belőle. Kösz, hogy figyelmembe ajánlottad, nagyon jó hasznát fogom venni. A művemet sajnos nem tudom megmutatni, mert az exem kislányáról készült és azt nem tenném online. Viszont amint lesz elég motoros anyag azonnal prezentálok itt is:)
Tök jó ahogy a képeket összefűzi a videókkal és valahogy ráérez, hogy a videó melyik részét vágja be az anyagba. Tetszik, hogy le lehet hagyni a végéről a gopro reklámot. Bár amennyire meg vagyok most elégedve a végeredménnyel megérdemelne egy kis werbungot:) A nyilvános videókban benne fogom hagyni.
    

Ullyses 115188 2017. április 21. 20:02   Válasz erre: 115186
...csak a legbátrabbak, a legelszántabb motorosok. :)
a kép hol készült?
    

Levi990 115187 2017. április 21. 19:57   Válasz erre: 115186
Na a lényeget lehagytam.

Az idő tökéletes a motorozáshoz :D
    

Levi990 115186 2017. április 21. 19:55  
Hartára holnap ki megy ?
    

Robi70 115185 2017. április 21. 19:44   Válasz erre: 115184
Biztos voltam benne, hogy Te jól ismersz engem!:)))
A videó hossza, a belepakolt alapanyagok mennyiségével együtt növekszik. A hang szerkesztés része valóban nincs túlbonyolítva, de pont ettől egyszerű. Az alap videót is te vágod meg, vagy hagyod teljes hosszában, ha kikapcsolod a smart cuts funkciót. Gyakorolj és várom a prezentációt.
    

csokabi 115184 2017. április 21. 17:20   Válasz erre: 115183
Bonyolult, nehéz kezelni és egyébként is egy nagy kalap sz.r. Te egy zseni vagy!:)))

Tetszenek a sablonok, effektek és zenék. Ami nem annyira jön be az az, hogy megkurtítja az alap videót, max. 32 másodperces lehet a végtermék. Néha elvenném a zenét is, mert számomra értékes hanganyag lenne a videóban, de vagy zene vagy semmi a választási lehetőség audio fronton. Félórát szórakoztam vele, mert kicsit kóma vagyok a hajnalozás után. Hétvégén nekifutok mégegyszer, lehet hogy csak beállítási lehetőséget néztem el.
    

Robi70 115183 2017. április 21. 11:52   Válasz erre: 115160
"Elmélkedj", próbálgasd (vagy elmélkedés közben próbálgasd) és mond el hogy tetszik.
De nem éri aszondani, hogy egyszerű, könnyű kezelni és naon faxa, mert az, az én érdemeimet kisebbíti!:)))
Had ámuljon továbbra is a tömeg!:)))
    

kawa550 115182 2017. április 21. 10:04   Válasz erre: 115177
Az csak a hengerfej levétele után derült volna ki 100 százalékig, de oda már nem jutottam el. Vagy a szelepeket köszörülték szét, vagy a szelepfészket marták túl mélyre, vagy lemartak róla valami edzett réteget és utána kiverte, fene tudja, a lényeg hogy egy újabb komoly hengerfej felújítás lett volna, és nem voltam hajlandó újra annyit beletenni egy 26 éves 100.000-et futott öreg motorba.
Először egy 900-ban gondolkodtam, el is mentem megnézni egy győri kereskedésbe, de közelről nagyon nem volt olyan szép mint képen, a rexi viszont még szebb volt közelről mint képen. Nagyon elégedett vagyok vele, böszme erős, nagyon megy, nagyon jól motorozható, szélvédelme a kis plexivel szinte tádé szinten van, kényelme jobb, jobb az ülés elől is, hátul meg sokkal. Fogyasztása normál tempóban(130 országút) kevesebb mint a tehéné, egy garnitúra z8 57rugó volt rá, a tehénre a pr4-et 68-ért vettem utoljára, most meg már 80 lenne. Meg hát ugye egy új játék mindig érdekesebb.:))))))))))))))
    

csokabi 115181 2017. április 21. 09:58   Válasz erre: 115173
Szerintem megbántottad, mert nem reagált rá semmit. Ha mostanában kapnál tőle marcipántortát én óvatosan esnék neki, kitudja hol vannak Lujza tojásai...:)
    

hgemini 115180 2017. április 21. 09:22   Válasz erre: 115173
Köszi Tibi... :))
    

csokabi 115179 2017. április 21. 09:20   Válasz erre: 115176
Így már érthető!:))
    

csokabi 115178 2017. április 21. 09:16   Válasz erre: 115174
Te voltál tehénke bikája https://youtu.be/yFa2Y7U3078 :)))
    

hgemini 115177 2017. április 21. 09:09   Válasz erre: 115174
A henger, és a dugók is (a kokszot leszámítva) gyári méretűek, állapotúak voltak nálam is. A gyűrűk egy picit a gyári tűrés alá voltak kopva, ezért kapott egy új gyári garnitúrát. Szelephézagok be lettek állítva egy korongot kellett csak venni, szelepeket becsiszoltuk, karbiszinkron stb. Nekem úgy tűnt, hogy a szívó oldal egyik szimeringje volt a ludas az olajfogyasztásban... És mitől fogyott el a hézag? Rá jöttél hogy mi volt a gond? remélem én nem járok hasonlóan. Egyébként nagy dilemma volt, hogy eladjam, vagy megcsináljam, ha ennyiből meg áll, és nem eszi az olajat, akkor megérte... jól tetted, hogy kiárultad.
    

hgemini 115176 2017. április 21. 09:00   Válasz erre: 115172
Csabi, viszont a nagyobbik a nyáron lesz 11! Lassan a veszélyeztetett korba lép! Kösse fel a gatyáját az a suttyó akit haza hoz! :D
    

hgemini 115176 2017. április 21. 09:00   Válasz erre: 115172
Csabi, viszont a nagyobbik a nyáron lesz 11! Lassan a veszélyeztetett korba lép! Kösse fel a gatyáját az a suttyó akit haza hoz! :D
    

hgemini 115175 2017. április 21. 08:58   Válasz erre: 115171
Gratula hozzá Gyula! Durva jól néz ki! Így első ránézésre a lovakat sem felejtették ki belőle. :)
Most nem jut eszembe semmi, amire szükségem lenne, de ne is legyen, mert erre e kis generálra hirtelen kb egy százast eltapsoltam. Lendvaival leügyeztem a fokozatkijelzőt, elhozza Zánkára, a cimborának szánom ajándékba, akivel csináltuk a motorgenerált, köszönet képen.
    

kawa550 115174 2017. április 21. 08:55   Válasz erre: 115149
Én ugyan ezt játszottam végig tehénkével tavaly ilyenkor. Komplett hengerfej felújítás, szelepek, gyűrűk, vezlánc. A henger nálam is olyan volt, hogy látszott még a gyári hónolás, gyűrűhézagos méréssel nem volt mérhető hordósság. Elvittem azért egy gépműhelybe ahol hengerfúrást is csinálnak hogy ugyan nézzenek rá ők is, ott a mester annyit csinált hogy levette a dugóról a gyűrűket, beleejtette a hengerbe úgy csupaszon, oszt mivel nem átesett a hengeren hanem szép lassan átcsúszott rajt, mondta hogy itt se a hengernek se a dugónak nincs semmi baja, nyugodtan összerakhatom. Hogy ez a mutatván alles zusammen mennyibe került, azt te most úgyis tudod.
Aztán 6000km után elkezdett durrogni gázelvételnél, még a kipuff tömítést is kiköpte a középső dobnál, szétszedésnél kiderült, hogy 3 szelepnél semennyi hézag nincs, és még lapka nélkül összerakva se lehet betolni a 10-es hézagmérőt, holott kipu oldalon 25-nek kéne minimum lennie. Arra a mutatványra nem voltam hajlandó, hogy megint ráborítok 150-et hogy legyen egy 300-at érő motorom, így inkább szétbontottam. Ha holnap mindenki átveszi amit megrendelt tőlem, akkor 240-nél járok az eladásokkal, tehát jobb üzlet volt ez mint egybe megjavítva eladni. Meg különben is, az alkatrészeit használhatják, de tehénke az én csajom volt, azt ne dugja más! :)))))))))))))
    

lendvai 115173 2017. április 21. 08:51   Válasz erre: 115170
Nem, a kapuzárási pánik még odébb van, ez szimplán önbizalomhiány. :-)
    

csokabi 115172 2017. április 21. 08:50   Válasz erre: 115170
Ááá, ekkora csúzlival az övedben csakis makkegészséges lehetsz!:)))
Mi a francra készülsz? Mégcsak másfél éves a lányod, hol van még az első alfahím?:)))
    

kawa550 115171 2017. április 21. 08:45   Válasz erre: 115167
Szét biza, de van még pár apróság ami 4tx-re is jó ha esetleg kéne! :))))) Indexek, hátsófék, elektromos apróságok.
Én meg manapság Rexikével tolom az ipart. :D
    

hgemini 115170 2017. április 21. 08:32   Válasz erre: 115168
Csabi, én rendszeresen sportolok. Járok lőni... :))))))))) Vettem egy 357-es Magnumot 6"-os csővel... de ez nem kapuzárási pánik ugye???
    

csokabi 115169 2017. április 21. 08:12   Válasz erre: 115167
Nála meg beköszöntött a kapuzárási pánik, vett egy felszteroidozott őshüllőt:))))))))
    

csokabi 115168 2017. április 21. 08:09   Válasz erre: 115166
Kösz:)
Nekem az motorral illetve az ismétléssel kapcsolatban voltak kétségeim. Motoszkált a gondolat, hogy kihagyok egy lehetőséget valami újat kipróbálni. De most egy hónap után örülök és nem bántam meg, hogy újráztam:)
A bicó meg nagyon jó dolog. Szenvedés volt újra felülni rá, de tényleg jót tesz a mozgás. Nagyon rossz a kondim az utóbbi időben.
    

hgemini 115167 2017. április 21. 08:04  
És Gyula most mivel rója a kanyarokat? Jól olvastam, hogy tehénkét szét hordták a verebek!???
    

hgemini 115166 2017. április 21. 07:47   Válasz erre: 115165
Nem csalódtam benned Csabi! :D Mindkettő nagyon szép járgány, még ha az utóbbival fenntartásaim is vannak... Jó, jó, csak sokat kell tekerni! :D
    

csokabi 115165 2017. április 21. 07:38  
Viszont, hogy cizi is megnyugodjon vettem egy KTM-et is:)))
    

csokabi 115164 2017. április 21. 07:36   Válasz erre: 115163
Hű maradtam a TáDéhoz:)
Szert tettem egy 2013-as példányra 3000 km-rel az órájában.
    

hgemini 115163 2017. április 21. 07:25   Válasz erre: 115162
Köszi Csabi, szégyenlem, de nem tudom, mivel gurulsz az az ominózus "árokszemle" után?
    

csokabi 115162 2017. április 21. 07:19   Válasz erre: 115161
Mázlista:))) Gratula hozzá!:)))
    

hgemini 115161 2017. április 21. 07:17   Válasz erre: 115159
:D Küzdünk a gázoscsövekkel... Most a csöves szakmába is egy kis átmeneti nyugalom van. Ha kijön a jóidő, mindenki megbolondul (remélem) és kibaxa a régi fürdőjét, meg a szar tagos radiátorjait... Amúgy minden rendben, született egy "kismotoros" leányzónk, hamarosan másfél éves lesz. Gerjed rendesen a használatban lévő motor(ok) hangjára, sőt a fűnyíró trakesz is motiválja. Úgy kell letépni róluk. :D van remény!
    

csokabi 115160 2017. április 21. 07:06   Válasz erre: 115151
:))
Reggel "elmélkedés" közben letöltöttem azt a csoda alkalmazást.
    

csokabi 115159 2017. április 21. 07:04   Válasz erre: 115149
Üdv Jenő! Rég hallottunk felőled. Azért amikor Gyulára rájön a vastaggázoscső baj mindig eszembe jutsz...:)
    

hgemini 115158 2017. április 21. 06:51   Válasz erre: 115136
GSzabolcs, ha érdekel. nekem van egy keveset használt MRA állítható plexi toldóm.
A motoromon volt fent a GIVI túraplexin...
    

hgemini 115157 2017. április 21. 06:47  
Mindent összegezve, gyári új tömítésgarnitúrával, Új gyári gyűrű, és szimering szettel, új gyári vezérmű lánccal, folyadékokkal, össze állt a gép, kisebb próbakörök után tökéletesnek tűnik, az első komolyabb útja holnap Harta lenne, ha motorozható idő lesz... Nálunk most hét ágra süt a nap, ami némi reményre ad okot! :)
    

hgemini 115156 2017. április 21. 06:44  
A szelepek becsiszolás előtt...
    

hgemini 115155 2017. április 21. 06:43  

    

hgemini 115154 2017. április 21. 06:42  

    

hgemini 115153 2017. április 21. 06:40  

    

hgemini 115152 2017. április 21. 06:38  
Pár kép hogy mire képes egy kis plussz olaj az égéstérben:
    

Robi70 115151 2017. április 21. 06:33   Válasz erre: 115147
Hála istennek!:)
    

ELőző oldal
Felhokep

Tagok száma: 22125
5 621 Eddigi túrák
14 221 826 km
34071 Eddigi túra-résztvevők