mistral1011 | 5073 | 2011. február 6. 20:13 |
Bizony! Sokan leszünk - és elegen :-) Addigra tán' a moci is összekészül... |
Okta | 5071 | 2011. február 2. 16:40 |
Bár a Tenerések már tudnak róla: http://motorozz.hu/main.pl?menupage=tour&t_id=4057&session_id=/BrQ6sj6IhM38
|
Bubó Doki | 5070 | 2011. január 18. 10:52 |
hali, XT 660X 2007-2010 közötti mocihoz túraplexit ajánlok, 23 cm-el magasabb a gyárinál, vadiúj, PUIG gyátrmány. Enyhén füstszinû, 22 e. píz az irányára. Ha érdekel, priviben... |
Bucho | 5069 | 2011. január 15. 14:27 | Válasz erre: 5067 |
Köszi Dénes!! ..de hol van még a Húsvét!!!??? amúgy meg addig locsolok dögivel :-)))) |
lilles | 5068 | 2011. január 13. 15:29 |
Üdv mindenkinek! Van egy bontott 3LD-s blokkom. Ha valakit érdekel, akkor gombokért odaadom. :) ![]() |
mistral1011 | 5067 | 2011. január 8. 16:40 |
Bucho, pörgeted a fórumot!? :-) Neked is minden jót, sok locsolkodót húsvétkor! |
Bucho | 5065 | 2010. december 23. 18:49 |
Szép jó estét!! Minden kedves motorostársamnak áldott, békés ünnepeket kívánok! üdv: Bucho |
Bucho | 5064 | 2010. december 7. 20:26 |
...kimondottan én sem teszem le...téliesítést nem ismeri :-) Üdv Mindenkinek! |
Okta | 5063 | 2010. november 17. 13:30 | Válasz erre: 5062 |
Bár nekem nincs XT-m, de szerintem egy "átlagos" XT felhasználó nem rakja le a gépet télre. :-P
|
telimotortarolas | 5062 | 2010. november 17. 12:49 |
Sziasztok ha télire nem tudjátok hol tárolni motorotokat hozzátok be hozzánk. Látogassatok el a honlapunkra: telimotortarolas.hu
|
Okta | 5061 | 2010. november 15. 22:39 |
Sziasztok! Jön a tél, azaz motorosok számára a tervezgetések idõszaka. Nekem is... Ezért kérlek válaszoljatok, hogy lenne-e igény részetekrõl (személy szerint illetve azon társaság részérõl – márkaklub, motorostársaság, stb. – kiket ismertek/képviseltek) az alábbi programra. Május vége felé gondoltam egy „nagyendurós” (600ccm+, 160kg+) találkozót összehozni. Helyszínnek a nagycenki enduropályát néztem ki. (Neten keressetek rá: elég sok kép- és videoanyag található róla, a határhoz való közelsége miatt az osztrákok is kedvelik. Pl: http://vimeo.com/11462637 ) A tulaj magyar (ez nem derül ki a weboldalukból ugyan: http://www.mx-enduro.at/de/home/ ), a pálya bérleti díja HUF1.000,-/kopf, a sátrazást tartalmazza a bérleti díj. További képek itt: http://www.goonriders.at/streckenuebersicht/nagycenk.htm Nem „Biges” rendezvény lenne, hanem márka- és típusfüggetlen off-roados találkozó. Tehát az elsõ kérdésem az lenne, hogy egyáltalán lenne-e igényetek egy ilyesmi találkozóra? Beszéltem Stefan Hesslerrel (http://www.hessler-motorsport.de/site/), hogy ha van rá igény, eljönne-e egy tréninget tartani. Bemásolom a válaszát: „do you Know when your offroad Meeting is? im pride that you ASK me for that this Job is Not only for Money for me so i think the Fuel costs for the Transporter ( Car) should Be enough greets stefan“ Gondolom Dakar-ridert nem farag senkibõl két nap alatt, de szerintem hasznos dolgokat tudna nekünk mutatni/mondani...ilyen tréningeket szokott szervezni: http://www.youtube.com/view_play_list?p=887E793028427C09 (Egy bármilyen motoros oktatásért sok pénzeket szoktak elkérni. Az említett útiköltség kb. HUF60.000-80.000 ha jól számolom, ez mondjuk 20 fõre elosztva HUF4.000,- fejenként.) A második kérdésem tehát, hogy a találkozó keretén belül lenne-e igény egy ilyen tréningre. Kérlek jelezzetek vissza, hogy érdemes-e foglalkoznom egyáltalán az ötlettel. Illetve ha van ötlet, javaslat vagy egyéb megjegyzésetek, azt is írjátok meg. 2010-ben május elég csapadékos volt. Kérdés, hogy mi az az idõjárás, ami még a nagy többségnek “belefér” - feltételezve, hogy 2011 májusi idõjárásról még semmit se tudunk. Két lehetséges idõpont: május 28-29 és június 4-5 szerintem. A dátummal kapcsolatban is írjatok. Ha bármilyen ötlet/vélemény/javaslat még van, írjátok meg azt is. Köszi. Üdv Okta drbig-club@freemail.hu |
mistral1011 | 5059 | 2010. november 14. 20:54 |
Kicsi az esély, mert a 86-os 600-as, a 91-es pedig 660-as blokk. Kérdezd meg inkább az index-es Tenere fórumon, ott több a 3AJ-s hozzáértõ!
|
uic280 | 5057 | 2010. november 14. 20:35 |
sziasztok olyan kérdésem lenne hogy a 91-es xtz vezérmülánckereke megegyezik a 86-os é val? köszönöm Gyuri |
ztaki | 5056 | 2010. november 14. 06:18 | Válasz erre: 5055 |
A tenerés társaság talán az egyetlen, ahol soha nem a márka (vagy a köbcenti, esetleg a súly...) számít, hanem az ember... Tudom, hogy ez nagyon sok ember számára hihetetlen, de van ilyen. ;)
|
Rudo | 5055 | 2010. november 13. 21:58 | Válasz erre: 5054 |
Ha tudtam volna,hogy ilyen szintem "hígítható" a tenere társaság....,na mindegy majd legközelebb.
|
ztaki | 5054 | 2010. november 13. 21:09 |
Na, megjöttünk a Teneré tulajdonosok szokásos évadzáró rendezvényérõl... Képek, videó. http://www.takacsek.hu/index.php?option=com_content&view=article&id=119:tenere-klub-evadzaro-koezoes-ebed&catid=35:minden-ami-az-endurozassal-kapcsolatos&Itemid=58 Köszönjük a vendéglátást, a jó társaságot és a társkluboknak a megjelenést! |
Bucho | 5053 | 2010. november 3. 17:18 | Válasz erre: 5052 |
jaja...egy vagonnyi :-)) pl a DéZoli sárgabarackpáleszébõl....áááhhh...definom!! :-)) |
Okta | 5051 | 2010. november 1. 16:28 | Válasz erre: 5049 |
Há' nemtom, én már harmadjára olvasom, de még mindig könnyesre röhögöm magam pl. az ilyeneken: "Ki tudja törni a határokon szempontból hoz penetráció valami rossz fog a fejjel lefelé villát." :-DDDDDDDDDD |
manour | 5050 | 2010. október 30. 22:32 | Válasz erre: 5048 |
Sikerült felhozni :-) de szerintem ezt csak 1 kis cefrézés után lehetne értelmezni.
|
Okta | 5048 | 2010. október 29. 16:02 |
Gondoltam felhozom ezt a fórumot, meg itt nem vernek agyon (mivel nem nagyon pörög), ha ezt a sokat ide bemásolom... No szóval: a TT600E-rõl kerestem infót a neten, egy német cikket találtam. Mivel a dajcs nem megy, ezért ráküldtem a gugli fordítót, az alábbi eredménnyel. Jó szórakozást: Minden sokkal egyszerûbb: a japán motorkerékpárok után 30.000 km a végén, az angol olajozott, és a feldolgozás az olasz motorok megfelelt a hétköznapi életmód a dél. Sokkal könnyebb, mint az értékelését a gép volt a katalogizálás a vezetõik: Egy BMW Szo valódi Wind arcok egy Harley nem volt wimps és enduro tekintették az igazi férfi kerékpár. Ma minden sokkal bonyolultabb. Nem csak a modern motorkerékpárok ma már eléri a viszonylag könnyen hat számjegyû fuss teljesítmény görbék, és még ritkábban köztük. Nem, a vezetõk már nem, amit egykor. A csavaró illetékes egész évben vezetõ típusú "Hé kor, én öt ütemû már javították a január végén a sarkkör az evõeszköz" a mega-out. Ahhoz Motorkerékpár lehet, hogy férfi / nõ (!) Vissza napokig nem lehet piszkos körmök és fagyasztott végtagok. Szinte mindenki tudja, és kell, és ennek megfelelõen komplex is a kör mobil standok. A legnagyobb esik a földre a kilépõk. Az önindító igaz volt az alagút lovag elõtt ne legyen olyan hosszú, mint az ördög. Az igazi férfi akar rúgni. Úgy nézett ki, majd nagy nyári megrakott gépen, és kész megnyitni a motor általában nagyon aranyos. Kár, hogy egy ilyen látványosság van, hogy a jövõben egyre gyakrabban. A front a kick-videósok eltérnek egymástól. Az utolsó bástyák esnek idén: Husqvarna, Husaberg, KTM - mind az 1997, amely szintén megtalálható az opcionális elektromos indítású. Mint az egyik a kevés "igazi" hard enduro Japánban már hosszú idõ óta a Yamaha TT 600. A bemutatott 1982-ben az XT 550 nyelvmûvelõ alapú eszköz volt a több mint tíz éve egy tipp az összes kavicsbányákban furcsaság, ami az európaiak túl drága, és / vagy nem voltak fogékonyak. Az olasz Yamaha importõr Belgarda 1993-ban arról, hogy a TT-modern korszak hajnala. A motor vette át az olaszok, hanem szinte változatlan. A kiterjedt szívmûtét nem volt oka a léghûtéses, négyütemû, egyhengeres, négyszelepes volt a feje, az egyensúlyt a tengely és a karburátor még mindig az élvonalban. Az alsó nyitott acél váz csak kisebb változások geometria dolgokat hoz. De vajon a mellékletet, annál is inkább: a tavaszi és a felfüggesztés a munka az eleje egy állítható nyomó fokozat a vonat, és fejjel lefelé villát vette át. Hátul swing nemes Öhlins lengéscsillapító került alkalmazott, és a megfelelõ lassulás, Brembo dugók. Rendkívül fontos a Belgarda javítására alkalmas a mindennapi használatra. A továbbfejlesztett világítási rendszer és kombinált gyújtás / kormányszerkezet zár mellett az új design voltak a legszembetûnõbb változások. A TT-régi erények maradt fenn. A dolgozó észrevehetõ, de nem kellemetlen rezgések pörköltet mindig ugrik megbízható és meggyõzõ, különösen az alsó fordulatszám-tartományban egy hihetetlenül egyenletes teljesítmény-leadás. 41 HP az alig 600 cc egy egészséges értéket, a rendes áthaladást a TT megfelel az elvárásoknak, amit lehet egy ilyen gazdag pörköltet. Nagy sebességnél a Yamaha meghajtót, mint a kisebb, aztán jár kemény és kemény. Ahhoz, hogy valóban mozog, azonban van szükség egyáltalán sebességgel orgiákat. Ki korán a könnyû és pontos kell kapcsolni ötfokozatú egység, stressz-mentes, és még mindig gyors ütemû - szélsõséges esetekben, miután az összes, több mint 150 km / h. Törzs csak, ha a stop-and-go forgalom, vagy akár tárgyalás részeket be. A folytatásban az elsõ és a második fokozat egy kicsit nagy, és a tengelykapcsoló kart szükséges, hogy a dolgok még rosszabb, még azután is egy nagyon bátor megragadja. Köszönöm, hogy hiányzik a hûtés lehetséges kormányzási szög nagy, viszonylag magas súlya a 156 kg teszi a körözési közel, de aztán kiderül, hogy egy mûveletet, a szervezet megfelelõen használják a kereslet. Röviden, a TT egy kicsit nehézkes. Sokkal kényelmesebb úgy érzi, a gyorsan mozog a földutak, és enyhe vagy közepes terepen. Az alapvetõ felfüggesztési beállítások feszes, az elmélet az engedéllyel rendelkezõ személyek két helyet, hanem brutálisan kemény. Ki tudja törni a határokon szempontból hoz penetráció valami rossz fog a fejjel lefelé villát. Az Öhlins értékes hátul, mutatja magát a nyers ugrik lényegesen jobban ellenáll. Az olasz-japán TT 600 1994 óta a hivatalos ajánlat a német importõr. És az elsõ két év során, így nem elektromos indítású. Törpék és gyengékre kell vásárolni a lágyabb kedves XT 600 E. 1996-tól, de aztán minden sokkal bonyolultabb. Nyilván nem volt elég izom a férfiak, akik ki lehetnek inspirálta a TT 600. És így, a TT-600 TT 600 S egy "S" mint a "sport". Mivel az új modell is jött egy TT 600 E "E" "E-starter" a program. Az elektromos segítõk, valamint a nagyobb akkumulátor teszi a TT körülbelül 4 £ nehezebb. A nagyobb tömeggel, alacsonyabb áron - vagyis volt, legalábbis a TT 600, mert amellett, hogy a több szempontból felhasználóbarát is egy kicsit szempontjából berendezések. A Kayaba villa és Öhlins sokk az "S" eltért az "E" egy kicsit egyszerûbb részein Paiolo. A tavaszi eszközök kisebbek. Amennyiben az "S" vagy a 310 és 270 mm áll rendelkezésre, vannak mm az "E" csak 270 és 209. Kellemes mellékhatás a rövid lábú: az ülés magassága csökkent, buja 920-890 mm még mindig jelentõs. Az off-road képességek, azonban szintén csökkent. Amennyiben az "S" hullámos pálya még mindig tiszta végre utat, az "E" nagyon gyorsan megtörni táncos. A kényelmesebb szavazati jogának és a megnövekedett súlya az "E" az okai. Azonban, ha nem állandóan a Szaharában, vagy dühöngõ körül Moto Cross pályán nem fogod észrevenni a különbséget foglalja össze. All-Terrain, mint a legtöbb ex-cessively úti nyomvonal kerékpárt a TT 600 E minden. Mind TT és TT 600 S 600 E fel van szerelve egy nagyon stabil alaplap, amely megvédi az egységes hatást vágás elõtt tevékenységek. Fém fékcsövek is telepítve van a két modell. De ez nem változtatja meg a közepes minõségû a lemez fékek elöl és hátul. Az elsõ dugót megköveteli a sok kéz erejét, elkészíti a hátsó partnereként igen mérgezõ. Lényegesen több erõfeszítést tett a Yamaha vezetõk kiválasztása és kialakítása különbözõ testrészek. A kerekek és lengõvilla mindkét modell könnyûfém használni, és a 12 liter benzin rendszeresen egy mûanyag tartályban elhelyezett, kell nagyon élénk a vezetõi újratöltött után körülbelül 200 kilométer. Kis baklövést oldalán: a tartalék csap fel van szerelve a jobb oldalon - nagyon "hasznos", ha a doboz lesz az üzemanyag, és valójában inkább hagyja el a jobb kezét a gázpedált. Gyakorlat-orientált, a fogazott footpegs és kipufogócsövek rozsdamentes acélból. A levegõ szûrõ elemet ki lehet cserélni anélkül, hogy eszközöket és a rendszámtáblák nélkül el lehet távolítani Schrauberei. A sebességmérõt nem létezik. Az szükségem senkire, mert az egyhengeres teszi olyan könnyû, hogy ha fordulatszámon ez jó érzés. A lánc feszítõ történik, egy különc biztosítja a megfelelõ beállítást. A TT 600 S látható az elsõ pillantást a kék eloxált felnik, azok alumínium kormány nem látja talán egyszer. 10 590 Mark nem az "S". Ez nem egy fajtiszta versenyt eszköz, de egy jól megcsinált sport enduro, annak törvénykönyvet. TT 600 E költségek pontosan 600 védjegyek kevesebb. Az amatõr enduro motorosok, akik csak ritkán megy be a területre, nem csak olcsóbb, hanem a jobb választás. De mi akkor is jelent az "okok"? És milyen gyakran van "ritkán"? Yamaha teszi a fájdalom a választás könnyebb. Korábban nem volt csak egy XT 500 Korábban minden volt, csak így sokkal könnyebb. |
belatenyere | 5046 | 2010. július 28. 20:48 |
Üdv Mindenkinek! Garanciális kérdésben kérek segítséget!! Hosszabb túra elõtti átnézésnél vettem észre, hogy a mûanyag kartervédõben olajos sarat találtam. 2009-es XT660Z gép blokk karter aljánál az összeeresztésnél gyöngyözik az olaj, Sajnos a teljes blokk szétszedésével lehet a szivárgást megszüntetni az az henger dugó le kuplung szét váltó szét mikor 2-ben van a blokk és fém tiszta lehet a tömítést rákenni és mehet minden vissza a helyére. Kérdésem lényege mi van a garanciával, mert szétszedtük és kiterítettük a lepedõre. Nem egy csavart hanem mindet meg kell bontani a szét és összeszerelés miatt. Most 12000 Km ment a gép. Szerintetek a garancia honnan él és mire vonatkozik tovább mert papíron 2011-ig tar. Válaszokat véleményeket elõre is köszönöm!! Széles száraz utat mindenkinek üdv béla |
dZoltan82 | 5045 | 2010. július 27. 00:03 | Válasz erre: 5044 |
gyujtas kapcsolo mint LEHETSEGES? Hat szerintem ez igy eleg gyenge :( rendes kivizsgalas nelkul megvetetni valakivel egy hasznaltat 30k-ert durva. egy ora alatt siman ki lehet merni minden kapcsolot az oldalstendertol kezdve, a kuplunk, uresjelzo, stb, gyujtaskapcsolo, gyujtas tekercs... |
xtzszabi | 5044 | 2010. július 25. 21:15 | Válasz erre: 5043 |
http://www.freeforum.hu/yamahatenere/topik/39095 Most látom, hogy írtál, én a másikba kezdtem el pötyögni. Bemásolom ide, csak hogy zûrzavar legyen :) "Most a gyújtás kapcsolóról beszéltek mint lehetséges hibaforrás, - de ebben sem biztosak - újonnan 140e ft, bontottan 30-40e" |
xtzszabi | 5042 | 2010. július 25. 18:41 | Válasz erre: 5041 |
Szia! Igen,a gyújtás lesz (elvileg:S) már biztos. a stender jelentette egy ideig a problémát, majd miután le lett kötve, 500km-t problémamentesen gurult. Persze, hogy az élet ne legyen egyszerû, újra elõjött. Ha sikerült megoldani,megírom. Üdv:Szabi |
kisti | 5041 | 2010. július 25. 18:35 | Válasz erre: 5040 |
Szia, az már biztos, h. gyújtás miatt áll le? Esetleg az oldal stender kapcsoló, ez a vészleállító és gyujtás kapcsoló közé van kötve? gyujtás kapcsoló, trafó? (ezek kábelei?) Amúgy szrem nem jellemzõ ilyen hiba rá ,de azért elõfordulhat mindenesetre ha megvan írd meg, hogy okuljunk. üdv: Kistiv |
xtzszabi | 5040 | 2010. július 25. 18:21 |
oké, akkor fent hagyom még, hátha. ezért csináltam, hogy hamarabb meg lehessen találni a dolgokat. egy opelt tuningolok, emiatt a corsa-s fórumokon is sokat fent vagyok, ott sokat segítenek a differenciált témák. akkor itt feltennék egy kérdést, hátha. Egy '92-es Yamaha XTZ 660-as gépem van. Valami problémám van a gyújtással és megállt a moci.Fõként váltások után jött elõ és nehezen tudtam beindítani. Az Engine On/Off kapcsoló 30-40x kapcsolgatásával sikerült, majd a következõ leálláskor sehogy. Próbálkoztunk a direktbe kötéssel, kontakt javítóval, gyertya pipa megcsinálva, de semmi. Most a Yamaha Fehér szervizében van, de egy nap alatt nem sikerült megoldaniuk a problémát, nem találják a hibát. Nincs tapasztalatotok ezen a téren? Mivel kéne próbálkoznunk? köszi! |
ztaki | 5039 | 2010. július 25. 18:09 | Válasz erre: 5038 |
az 5let nekem tetszik... hagyd élni kicsit, hátha. Alapvetõen mi egy lusta társaság vagyunk, szerintem nekünk épp elég egy topic átnézése is - és magasról teszünk az újonnan jövõkre... ;) És az is tény, hogy néha mi is nagyon-nagyon sokat keresgéljük, hogy mi is volt az a jó beírás múltkor... Mindenesetre nem akarok jóslásokba bocsátkozni: de amíg nem sikerül klubvezetésileg átrakatni a forumot a törzsasztalról - addig az ilyen irányú kezdeményezések halálra vannak ítélve. |
xtzszabi | 5038 | 2010. július 25. 18:02 | Válasz erre: 5036 |
Szia! Igen,néztem a Ténéré.hu-t. Azt gondoltam, hogy jó lenne egy olyan fórum, ahol topic-okba vannak bontva a beszélgetések. Ha érdemes találjátok a használatát,regeljetek, ha azt mondjátok, felesleges, akkor törlöm. Akármennyi admint ki tudok jelölni és korlátlan számban lehet topic-ot nyitni. http://www.freeforum.hu/yamahatenere az alkatrész eladás/keresés egymás közt is talán könnyebb itt. írjatok,hogy mit tegyek vele:) illetve feltettem egy kérdést a mûszaki problémákba, ha valaki megválaszolná itt vagy ott nagyon hálás lennék. http://www.freeforum.hu/yamahatenere/topik/39095 Üdv. Szabi |
Hadvezér | 5037 | 2010. július 25. 17:40 | Válasz erre: 5035 |
Én már régebben, de nem igazán használják/juk! :-((( http://sgforum.hu/forum.php3?azonosito=yamahatenere |
xtzszabi | 5035 | 2010. július 25. 17:06 |
Sziasztok! Eléggé nehezen igazodtam el a Ténéré fórumokban, mert a hozzászólások ömlesztve vannak és nincsenek topic-ok, ezért csináltam egy Ténéré Fórumot, ahová várom a tagokat és hozzászólásokat! Nézzetek be, http://www.freeforum.hu/yamahatenere Széles utat, Szabi |
Okta | 5034 | 2010. július 16. 09:37 |
Üdv hangvillások! Bár az indexes Teneré-fórumba már beírtam, de hátha innen nem mindenki olvassa azt: a "Nagyendurók" topikba beírtam egy meghívást (#7507) ezt természetesen áll rátok is! Aki jönne, küldjön egy pü-t. Üdv Okta |
carlos88 | 5033 | 2010. július 15. 09:59 |
Köszönöm Norbu a gyors választ,pont most olvasgattam én is lejebb,asszem én is megprobálom. Üdv,Carlos |
Norbu | 5032 | 2010. július 15. 09:47 | Válasz erre: 5031 |
Ez a tatabányai fesszabkészítõ: SOLVART KFT * Magyarország NYÁRFA U. 14. 2800 TATABÁNYA, KOMÁROM-ESZTERGOM MEGYE Telefon: 06-20/9-189-743 fax Fax: Tel: 06-34/302-463 GEO: 47.572660, 18.412313 |
carlos88 | 5031 | 2010. július 15. 09:43 |
Sziasztok tenerés kollegák! Utolért engem is az xtz 750 tipus betegség ,bedöglött a feszültségszabályzóm.A gyári horror de még az u gy sem olcsó!Tud vki segiteni hogy esetleg mivel helyetesithetem,vagy esetleg van vinek jutányos áron eladó? Elõre is köszönöm. carlosnuvolare@gmail.com |
Taro | 5030 | 2010. június 16. 20:51 |
Én a kis tehénnel most voltam Izraelben és a sirac szerintem is tökéletes gumi. Azsfalt, homok, esõ volt és tette a dolgát. |
Macko | 5029 | 2010. június 16. 13:44 | Válasz erre: 5024 |
Azzal esett el elõttem a Tátrában Logen. Kovrob meg ContiEscape-pel. Esett az esõ, de õk jobban! Amúgy amikor másodszor volt nálunk teszten a kis Teneré, az akkori gyári gumija nagyon meggyõzött. Jó volt aszfalton, esõben és enyhe terepen is (Zsore volt vele meg Rudoval homokozni és el volt tõle ájuldozva). Itt a teszt: http://www.onroad.hu/motor/bemutato/1683/ Megkerestem, a Michelin Sirac volt az: http://two-wheels.michelin.com/2w/front/affich.jsp?codeRubrique=2092004104059&codePage=2092004104059_10092004103640&lang=EN |
rhaul | 5027 | 2010. május 15. 20:51 |
Koszonom a segitseget eleg meggyozoen irnak a felhasznalok rola legalabb is sokkal jobban hangzik mint az avon. Rhaul.
|
tranyo | 5026 | 2010. május 15. 20:19 | Válasz erre: 5024 |
Vagy itt kapsz választ: http://www.torzsasztal.hu/Article/showArticle?t=9118599 |
danyila | 5025 | 2010. május 15. 19:14 | Válasz erre: 5024 |
http://www.gumiteszt.com/motorradreifen/continental/index.html target=_blank> Link </A> Itt olvasgass ! |
rhaul | 5024 | 2010. május 15. 18:44 |
Sziasztok.Gumicsere elott allok. Egy XT 600Z Tenerem van.Jelenleg Avon Distanzia van rajta elol hattul.Meg 1000-kilometer sincs bennuk hihetetlen csuszkalos ertektelen megbizhatatlan gumik.Lecserelnem Continental Twindurora.Van valakinek tapasztalata a tipusrol?Elettartam kopas hasonlok?Elore is koszi Rhaul.
|
Okta | 5023 | 2010. május 12. 16:39 |
Halihó! Van egy Mitas E09-em 120/90R17 méretben, középen bõ egy centis bütyökkel, DOT szám szerint 2007-es. Cserélném hasonló mintázatú, állapotú 130-asra. Érdekel valakit? |
Hufi | 5022 | 2010. május 10. 12:18 | Válasz erre: 5021 |
http://hufiblog.hu/fotok/2010-kepei/ target=_blank> Link </A>
|
szelekt | 5019 | 2010. május 9. 10:35 |
Sziasztok... A tegnapi kiállításról ,pár fotó... http://picasaweb.google.hu/szelekt/TenereDunaPlaza# //valaki légyszi linkelje már be az indexes oldalra legyenszives,mert nem tudok belépni/ Más.. A kolléga nagyon nagyot köszönhet Kisti-nek, !!!. Mutatta Tivadar a kislánya uj mociját...,, ott volt mellettünk két motoros,,,inditottak és indultak volna... Tivadar ,a rutin, évek, és a tapasztalat miatt):):): észrevette,hogy egy kisebb harckocsilánc van az egyik induló motor hátsókerekén... Húúúúú...ha megindul.. Szerintem fel sem fogta,de azért tisztességgel köszönte Tivadarnak az "észlelést" )):): Hála istennek semmi baj sem lett... ![]() ![]() ![]() |
pocak75 | 5017 | 2010. május 2. 08:30 |
Gyere át ide: http://forum.index.hu/Article/showArticle?t=9118599 Ott nagyobb a mozgás. |
kajos64 | 5016 | 2010. május 1. 12:23 |
Sziasztok xt600 ténérém-van márka társakat keresek a Jászágban. Más,túra endúrosokkal is szivesen beszélnék.Hétvégi rövidebb túrákat tervezek.
|
f1gp | 5015 | 2010. április 19. 13:41 |
Ja ez lemaradt: http://www.touratech.com/shops/001/product_info.php?cPath=8_72_511&products_id=1040&osCsid=cf347a471d4786637b5dd81a7c625fc5
|
f1gp | 5014 | 2010. április 19. 13:39 | Válasz erre: 5010 |
Szia Csaba! Nekem is XT660R-em van, és van hozzá egy touratech felhajlós váltókarom amit még gyakorlatilag nem használtam. Az sw-motech bukócsõ miatt nem tudom felrakni - pontosabban fel tudom rakni rá, de nem tudom egyesbe betenni a motort, mert "ráül" a váltókar a bukócsõre - ha feljebb állítom, akkor pedig marha kényelmetlen. Ahogy látom, a Te motorodon nincs bukócsõ, ha érdekel eladó a váltókar. |
szelekt | 5013 | 2010. április 19. 13:30 | Válasz erre: 5012 |
Sziasztok.. Csabi a fék,és az index is "felhajthatós:)):):): ![]() ![]() ![]() |
S.Csaba | 5012 | 2010. április 19. 12:23 | Válasz erre: 5011 |
Köszönöm, igazad lehet. Mondjuk az enyém is fölhajlós, csak vissza nem :)
![]() |
kisti | 5011 | 2010. április 19. 09:27 | Válasz erre: 5010 |
Szeva, azt nem tudom, de az XTZ660-é felhajlós, esetleg jó lehet rá!!
|
S.Csaba | 5010 | 2010. április 18. 23:01 |
Sziasztok! Nem tudjátok, létezik XT660-hoz fölhajlós (rugós) váltókar? |
ferikopter | 5009 | 2010. április 13. 20:47 |
Hy! Töltéshiba megoldása: A tank alatti nagy visszaáram csatlakozóban a saruk látványosan "zõdûtek" fellazultak, pucolás, spray, és máris tuti a töltés az aksin mérve is! A Tarjáni guru tanácsát megfogadva azért beraktam egy alulapot a feszab alá hütõközeg növelése miatt. |
ferikopter | 5008 | 2010. április 8. 23:32 |
Kösz srácok! Felvettem a kapcsolatot a T.bányai csókával nagyon laza és roppant segítõkész volt, elárulta hogy kell "megduni" a feszabályzót :-) és egyéb furfangokat! Holnap kiderül valóban a feszszabal volt e a gond (ma ete már nem tudom kimérni a feszabot mert ha beindítom a mocit meglincselnek a szomszédok, mert egy gixer sportpuff van az állaton ) mert felmerült hogy estleg valami komoly kontakthiba is lehet, nekem nem túltölt, hanem fordultara ill. terhelésre visszaesik. Jelenleg egyébként 13 papirba kerül az általuk forgalmazott szerkezet. Még egy kérdés! Vezérmûláncot mi a tapasztalat mennyi kilóméter után illik cserélni? Én már cseréltem egyszer, azóta 43000km-t mentem vele, de még a spanoló tud feszíteni... |
Trysii | 5007 | 2010. április 8. 20:47 |
Igen, ez a tatabányai fesszabkészítõ: SOLVART KFT * Magyarország NYÁRFA U. 14. 2800 TATABÁNYA, KOMÁROM-ESZTERGOM MEGYE Telefon: 06-20/9-189-743 fax Fax: Tel: 06-34/302-463 GEO: 47.572660, 18.412313 Budapesten lakik a fia, ott is meg lehet venni az univerzális fesszabályzót. Én SuperTenerébe vettem, elsõ blikkre úgy fest, hogy hibátlan, de még szerelés alatt áll a gép, nem tudtam élesben tesztelni. Ellenben jókora darab, és még jól is néz ki, tiszta fekete az egész, és nagyok a bordái. |
pocak75 | 5006 | 2010. április 8. 07:14 | Válasz erre: 5005 |
Hali http://www.cylex-tudakozo.hu/velemenyek/motorker%C3%A9kp%C3%A1r+fesz%C3%BClts%C3%A9gszab%C3%A1lyz%C3%B3.html Ha minden igaz... de az afrikások fórumán nézz szét ott is volt valakinek hasonló gondja... De nem kell tartani az építéstõl sem...én sem értek az elelktronikához sót kifejezetten utálom de a szükség nagy úr, és akkor még nem hallottam a tatabányai cégrõl. Esetleg mutasd meg a rajzot valami villamos embernek mit mond rá mennyiért csinálja meg és ha jó az ár a különbözetet motorozd el ;-) Én amúgy megbontva építettem külön diódahíddal amire raktam egy régi P-I. processzor hûtõjét a régi házba meg belement a többi kütyü szilikonnal kinyomva.. |
ferikopter | 5005 | 2010. április 7. 22:42 |
Hy! Köszönöm Pocak75! Eddig melóztam és még nem tudtam kimérni a generátort, az aksi 1éves YUASA, így a feszszabra gyanakszom. Igazat adok a használtal kapcsolatban, a rajzot megtaláltam, de kicsit tartok tõle hogy milyen lenne a végeredmény ha én készítem el. Viszont a tatabányai szaki elérhetõségét meg tudod nekem adni? Hallotál estleg róla hogy mennyire vált be másnak? |
pocak75 | 5004 | 2010. április 7. 13:21 |
Hát túl okosat nem tudok mondani... Valamilyen formában ki kell deríteni hogy tényleg a fesszab-e a rossz pl egy kölcsön akku vagy egy bika kábellel rákötni egy autó aksira úgy hogy a sajátja ki van iktatva, ha így sem tölt akkor aksi jó, utána mondjuk lehúzod a fesszab csatiját és rámérsz a generátorra mind három fázisra van-e feszültség mennyi(váltó áram!)ha itt is rendben minden akkor a fesszab a rossz. Bontóból nem vennék kb 10e-ért veszel egy kitudja milyen állapotút ami lehet egy szezont sem bír ki.. Újban lehet venni után gyártottat szintén kb12-15e huf ért elvileg Tabányán van egy fickó Õ gyártja. Esetleg még gyárthatsz egyet ha van kedved vagy elektromos ismerõsöd én magamnak építettem 1szezont már hiba nélkül lefutott és a az alkatrészek ára futárral vidékre szállítva 3ekörül volt, ja és nem értek az elektronikához:-) A tenere.hu-n találsz rajzot. |
ferikopter | 5003 | 2010. április 7. 11:02 |
Hali! Kérlek Segítsetek! Eljött a nap! Meghalt a feszültség szab.zóm.XTZ660 94' duplalámpás. A jelenség: Alapjáraton van töltés(?) (~13.4V) de amint emelkedika motorfordulat mûszer szerint visszaesik ugyan ez a helyzet ha bekapcsolok bármilyen fényforrást. Viszont így még hétvégén megtettem a hazautat kb 150km, csak induláskor bikázni kellett. Kérdéseim: A Feszabályzó csere megoldja a problémát? Bontóba vegyek vagy tudtok jobb (tartósabb) megoldást? A 150km hazaút alatt károsodhatott valami másis (dióda)? Üdv, Feri |
Trysii | 5002 | 2010. április 2. 16:47 |
Nagyon köszönöm tanácsokat! Valójában a mostani rugók már annyira elgyengültek, hogy álló helyzetben nem is lehetett már üresbe tenni a motort. Sõt, még mozgatva sem nagyon. A gyári adatoknál is majd 1-1,5 mm-rel rövidebbek a rugók. |
hadam01 | 5001 | 2010. április 2. 05:55 | Válasz erre: 4998 |
Hali Trysii Kuplungrugót csak gyárit vegyél és cseréld mindet egyszerre! nem "nagy" összeg a yamahánál rendeltem anno valami ezerpárszáz forint volt darabja. Az utángyártottal az a gond hogy nem mindíg egyforma a nyomatéka a rugóknak és így nem eml ki rendesen a kuplung. A hibás rugók legfõbb jelensége hogy álló helyzetben alapjáraton nehéz üresbe tenni a masinát. Ja és célszerû elõtte kivenni a benne lévõt és megnézni rajta a színjelölést, azzal jelzik a keménységét. ugyanolyat tegyél bele. |
pocak75 | 4999 | 2010. április 1. 20:16 | Válasz erre: 4998 |
Rugóboltban biztos lehet rugót kapni :-) ha tudod a rugó geometriai méreteit meg a rugóállandóját... De szerintem motoros boltban belevalót jelentõs összeget nem spórolsz vele: "http://www.biker-world.hu/egytermek.php?cikkszam=7459134&mennyiseg=99" A másodikra sokat nem tudok mondani semmit.... |
Trysii | 4998 | 2010. április 1. 16:01 |
Segítsetek lécci! Lehet valahol kuplunglamellákhoz való rugókat vásárolni valamiféle rugókat árusító boltban? Vagy Lucas, meg hasonló márkájú rugókészletet kell venni a SuperTeneré-hez? A másik kérdésem a topcase tartó konzolra irányulna. Van valakinek ilyesmi XTZ-750-hez? Hol lehet ilyet venni, milyen márkában árulnak ilyesmit, és kb mennyi az ára? A lényeg az lenne, hogy a gyári csomagtartónál hátrébb kerülhessen a topcase, mert akkora, hogy máskülönben már nem fér el az utas mögöttem. Köszönöm a tanácsokat! |
pocak75 | 4997 | 2010. március 17. 09:00 | Válasz erre: 4996 |
Még simán tehénnel is rizikós, nem hogy még egy bicajt is felpókozzak rá :-o ja-ja az kb reális... |
szelekt | 4996 | 2010. március 17. 08:03 | Válasz erre: 4995 |
Bicajjal járd le elõtte :):):) 2-3 hét mulva szerintem a nagyvasakkal is járható lesz.. |
pocak75 | 4995 | 2010. március 17. 08:01 | Válasz erre: 4990 |
Még jégkrém állapotban lehet csak szüretelni esetleg etanollal elnyeletve;-) De nem lenne rossz fordulni már egyet, de pontosabbat Krisztián tudna mondani, de egyes részeken még érhet kemény meglepetés szerintem... |
szelekt | 4994 | 2010. március 17. 07:12 | Válasz erre: 4991 |
13500 Angol font. :(:( "http://www.motorcyclenews.com/MCN/News/newsresults/New-bikes/2010/February/feb2610-yamaha-super-tenere-to-cost-13500/" |
szelekt | 4993 | 2010. március 17. 07:09 | Válasz erre: 4991 |
Talán, ha kitudok menni hétvégén a kiállításra megnézhetem ""igaziban,élõben":):):O)
|
ztaki | 4991 | 2010. március 17. 06:57 |
már elérhetõ az uj tenere: "http://www.yamaha-motor.hu/products/motorcycles/adventure/xt1200z-super-tenere.jsp"
|
szelekt | 4990 | 2010. március 17. 06:50 | Válasz erre: 4960 |
Sziasztok... Pocak.. Lassan kezdhetnéd megnézni,hogy ,hogy áll a szeder arra:):):) Kellene egy lazát megint menni Cered és környékén.. |
Norbu | 4989 | 2010. február 6. 20:32 | Válasz erre: 4988 |
3körül lenne akkor még oké,de ha,jóval több akkor marad a mostani...
|
ztaki | 4986 | 2010. február 6. 20:04 | Válasz erre: 4985 |
de igazából ez csak valami photoshopos munka... De ha sor kettes motorban gondolkodnak, akkor valószínûleg hasonlítani fog erre.. Mert ez a tdm blokkja és ugye, ha nem csinálnak egy vediújat, akkor az lesz a ténylegesen befutó... |
ztaki | 4984 | 2010. február 6. 18:37 | Válasz erre: 4983 |
"http://www.raptorsandrockets.com/images/Yamaha/2008Y/2008_XT660Z_Tenere1.jpg" blokk?? |
ztaki | 4982 | 2010. február 6. 13:13 | Válasz erre: 4981 |
"http://www.offroadexplorer.com/Images/Tenere1200.jpg" de szerintem valóskép még nincs publikálva |
Norbu | 4981 | 2010. február 6. 12:49 |
Sziasztok az új 1200-es Tenerérõl honnan lehet HASZNÁLHATÓ képet letölteni?
|
dZoltan82 | 4980 | 2010. január 29. 07:47 | Válasz erre: 4977 |
Merre vagy helyileg? Lehet javithato lenne az a megtort gyujtas, turelemmel, szakertelemmel :) Egyebkent ebayen lehet talalni. Ha nem surgos akkor erdemes figyelni ebayt telen, mikor pang a motoros tarsadalom akkor olcson ra lehet futni, nincs aki felverje az arat. En tavaly 21 euroert csiptem meg egy 3AJ gyujtast! :) |
onam | 4979 | 2010. január 18. 16:18 |
Üdv Mindenkinek! Egy kis csemege! "http://www.sportmotor.hu/motoros_videok/enduro/yamaha-super-tenere-60653" |
tranyo | 4978 | 2010. január 5. 10:23 | Válasz erre: 4977 |
tOMO777 | 4977 | 2010. január 5. 09:50 |
Sziasztok! Segítséget kérnék!!!! Yamaha TT600R-hez keresek CDI boxot. A hátoldalon található kód: 3YP-00, vagy olyan helyet, ahol tudják javítani. Egy jó tanács: akinek a kormány mögött a vázra van rögzítve a gyújtáselektronika (a 95-96-os TT600R-ken biztos), ellenõrizze a kormányhatárolók állpotát, az enyém egy kis esés folyamán eltörött, így a teló összetörte a gyújtást... Üdv.:T |
ztaki | 4976 | 2010. január 2. 20:44 | Válasz erre: 4975 |
miki: az nem TX, hanem XT!! :)) XT600E - ilyenem volt 2002 körül...
|
kovacsmiki | 4975 | 2010. január 2. 20:32 |
BUÉK TX-esek januárban leszek tulaja egy gyönyörû 600 TX E-nek. juhéjjj... Az alábbi szösszenetet kaptam tegnap sms-ben: A tavalyi jókinváságok küldõinek üenem, ****-t sem értek... Ezért 201-re kérek helyette készpénzt, alkoholt, üzemanyag utalványt. :))) M. |
ztaki | 4974 | 2009. december 31. 21:05 |
Sokat gondolkodtam rajta, hogy hogyan köszönjem meg a ternerések társasága nyújtotta élményeket... Mert azért az a BÚÉK úgy magában elég csupasz, végül ez lett belõle: Mi legyen az új évben isten tenyerén? Sok szép magyar legény még szébb új tenerén... Legyen az enduródnak mindig két kereke benzin-levegõnek legyen jó az elegye. Kilométerekben gazdag... no,de minek ez a maszlag? Riasztó helyet figyel az ebõr, igy lesz tuti: tenere for ever. |
kisti | 4973 | 2009. december 31. 20:15 |
Hölgyek és Urak!! Az Újévre kívánom: 12 hónap boldogságot, 52 hét vidámságot, 366 nap sikert, 8784 óra egészséget, 527040 perc jószerencsét, 31622400 másodperc sex-et. ![]() |