Hadvezér | 5174 | 2017. október 20. 22:11 | Válasz erre: 5172 |
Látom, tettél fel. Szóval, nyisd meg a benzincsapot, várj k.b. 5 percet, és hajszárítóval melegítsd fel az úszóházat!
|
Hadvezér | 5172 | 2017. október 20. 22:08 | Válasz erre: 5171 |
Szia! Kiszárad a membrán a karburátorban. Úgy állítsd le, hogy előtte elzárod a benzincsapot, és az úszóházból kiüríted a benyát, Ha sokáig áll, az első indításra is van bejáratott ötletem, ha teszel fel képet a motorról. :-)
|
edemboy87 | 5171 | 2017. október 19. 22:32 |
Sziasztok kollégák. Az a helyzet h. Nemrég vásároltam egy xtz 660 3YF A problémám a következő: Ha nem indítom el mondjuk egy hétig, nem akar indulni. Legalábbis sokat kell hajtatnom. Én a vákumos szivattyúra gondolok hogy kevés benzint tol. Bár menet közben normálisan működik a motor. Szerintetek mi lehet a hiba? Köszi előre is Ádám |
miszterember | 5170 | 2017. március 3. 09:26 |
2017.05.26-27 Baranya megye. Mindenki aki 25 évnél idősebb motorkerékpárral(lehetőség szerint a "beskatujázott DS kategoria")érkezik kedve szerint hozhat egy vendéget akinek nem feltétele a korhatár! A hétvége kötetlen,túra jellegű motoros programmal lesz kitöltve. A résztvevőknek nincs kötelező program és útvonal csak ajánlások. Szállás részemről intézendő. Pénzügyi vonzata(szállás és esetleges közös kaja)előre!fizetendő a jelentkezéssel! |
Winchi | 5169 | 2016. november 9. 19:15 | Válasz erre: 5168 |
:)) https://www.sportmotor.hu/album/UpcuK3i2raM |
Balkan Bistro | 5168 | 2016. november 8. 07:36 |
http://m.moto.it/magazine/news/yamaha-concept-t7-tenere-a-eicma-2016-foto-e-dati
|
Deberazs | 5167 | 2016. november 5. 14:32 |
Üdv Srácok. Van egy 85-ös xt 500-am . Az lenne a panasz hogy kb 4000-es fordulaton elkezd kicsit rángatni. Az összes fokozatba csinálja de èn legjobban 4. -5. veszem èszre amikor huzamos ideig kb azon a fordulaton vagy környèkèn tartom a fordulatot. Egy darabig szèpen megy a motor ès egyszer csak elkezd rágatni. Elöször karbi gondta gyanakodtunk de nem az a baj. "Motorszerelõ" ismerõsöm szerint valami gyújtás gond. Ja ès mèg annyi hogy szivatóval nehezebben indul mint szivatóval ès szivató nèlkül is leizzadok mire be bírom rúgdosni. Köszi a segítsèget. Üdv mindenkinek.
|
Rudo | 5165 | 2016. szeptember 26. 09:03 | Válasz erre: 5164 |
Nehogy sértõdj már basszus,több smiley nem fért a mondat végére.
|
miszterember | 5164 | 2016. szeptember 26. 08:06 |
Kössz ,aranyos vagy.. Be vagyok skatulyázva ezek szerint? |
miszterember | 5161 | 2016. augusztus 23. 15:22 | Válasz erre: 5160 |
Próbáld meg a Suzuki Dakar típuson lévõt feltenni az passzolna jobban a fejidomodhoz!
|
enduros | 5160 | 2016. augusztus 3. 13:31 |
Hali.olyan kérdésem lenne hogy van egy xt600 am és szeretnék rá nagyobb plexit.ahogy néztem a 750 és magassagaba jó lenne.nincs esetleg valakinek egy olyan feleslegbe?:)
|
Okta | 5157 | 2016. április 13. 13:11 | Válasz erre: 5156 |
Szia, maglódi vagy? Nem is láttam S10-t itt a településen (falu/város? :D) Van ám itt egy ilyen fórum is: http://www.motorozz.hu/main.pl?menupage=forum&session_id=SESSION_ID&topic_id=426&limit=50 ...még ha annyira nem is aktív. ;) |
rewolt | 5156 | 2016. április 13. 11:23 | Válasz erre: 5154 |
Hello, ha megegyezik a 750 es fék munkahengerével akkor nekem van. (Maglód)
|
miszterember | 5155 | 2016. március 8. 07:25 | Válasz erre: 5153 |
Apróban találkoztam ilyenekkel M.ország északi részén hirdették.
|
miszterember | 5154 | 2016. március 8. 07:24 |
Elsõ fék munkahengerben a fékpofákat megvezetõ két-két csavar van e valakinek? Egy darabra lenne szükségem! Esetleg felújítás során maradt ki valakinek! |
halasiasz | 5153 | 2016. február 20. 09:39 |
hello!keresek xt600 2kf oldal idomokat és tank idomokat! ha valakinek van,hivjon!06204752751 köszi!
|
miszterember | 5152 | 2016. január 25. 10:52 |
660 as régi!Teneréhez való kormánykifli tengelyén lévõ csavaranyát és egyéb odaillõ cuccot keresek!!!! Tehát a tengely amin a csapágyak vannak arról van szó! De lehet a 750 esé is ugyan az...! ...de régen jártam itt:) |
zöld_I | 5150 | 2015. december 30. 19:19 |
Sziasztok! Bocs a zavarásért, fióksöprés során találtam egy bontatlan XT600-XTZ660 hoz való gyorsítófúvókát membránnal, mindennel. Bontatlan tourmax. Ilyen: http://motomike.eu/mike/category/10400000000/vehicle/yamaha-xtz-660:21277/article/141826 Ha valakit érdekel, 5e forintért megválnék tõle. köszi 303242727 |
tezse_XTZ750 | 5149 | 2015. augusztus 12. 22:23 | Válasz erre: 5148 |
Köszönöm! Hívom õket holnap reggel. Jó éjt! Zsolt |
Dodi007 | 5148 | 2015. augusztus 12. 22:15 | Válasz erre: 5146 |
Tarjáni bontó, postáznak is, de telefonáláskor türelmesnek kell lenni. |
Dodi007 | 5147 | 2015. augusztus 12. 22:13 | Válasz erre: 5145 |
Gyújtáskapcsoló, vagy a csatlakozása. Testkábel is lehet, szóval elsõ körben ezeket a csatlakozókat nézd át, takarítsd le, fújd be (WD-40 is megteszi mindkettõre).
|
tezse_XTZ750 | 5146 | 2015. augusztus 12. 21:44 |
Sziasztok! Szintén segítséget szeretnék kérni, '92-es XTZ750-re keresek hátsó tárcsát (bár tudtommal az évjárat mindegy). Tudtok esetleg valamerre? Elõre is köszönöm! |
Martinkaixtz | 5145 | 2015. augusztus 8. 21:49 |
sziasztok! kis segítséget szeretnék kérni XTZ750 '89 ! Ma leállt alattam a vas (keresztezõdésben), elment az elektromos rendszer. Motorról le, félretol, próbálgatom, bizti ok, vezetéket mozgatok semmi. Gondoltam elmegyek segítségért a közelbe lévõ rokonhoz, de elõtte még utoljára megnézem. Pöcc-röff.. Gond nélkül gurultam a rokonhoz, kicsit szédszedtem..semmi. DE annyi változást tapasztaltam, hogy tompított világítás helyett egybõl fényszóró kapcsol be, hiába kapcsolgatom külön a váltóját. Kapcsolót szétkaptam, megcsiszoltam kitakarítottam de a hiba továbbra is fennáll. Találkozott már valaki hasonlóval?? mit lehet tenni?? köszi elõre is! :)
|
KT | 5144 | 2015. július 31. 18:45 |
http://www.motorozz.hu/main.pl?menupage=tour&t_id=5494&session_id=SESSION_ID
|
Ttom70750 | 5143 | 2015. július 31. 00:37 | Válasz erre: 5132 |
Én már Pécs és környékén is láttam nem is egyszer, sõt két személlyel is.
|
Ttom70750 | 5142 | 2015. július 31. 00:34 | Válasz erre: 5136 |
Nekem is effajta vasam van. Megölni, nem nagyon lehet, volt már pár motorom, de ez a legkényelmesebb, és a legélvezetesebb vele a motorozás. Teszteken írták 100.000 km megtétele után, blokk szét dob, és még míndíg újszerûek, a belsõ alkatrészei. A súlyát kicsit szokni kell, ha tolod, de menetközben, legalább érzed, hogy ülsz valamin. Alkatrészt, már nem kapsz minden utca sarkon, de ami természetesen kopik az van mindenhol. Erre az autós nem rá, hanem elfelé húzza a kormányt, mert bazi nagy. Én nem hiszem, hogy valamikor is eladnám. |
aatesz | 5141 | 2015. július 22. 21:54 | Válasz erre: 5140 |
Köszi a választ! Én is így csináltam. Akkor OK a dolog. Köszi! Attila |
kisti | 5140 | 2015. július 22. 12:06 | Válasz erre: 5139 |
Belefér szép lassan a 3 liter, de olajszintet mindíg egy rövid menet után nézz soha ne álló helyben mert az nem az igazi szint. Én úgy végeztem, hogy belement 2,7-2,8 liter , utána felmelegít és egy rövid kör után megnéztem ismét , ha kell után töltöttem még. Üdv: Én |
aatesz | 5139 | 2015. július 22. 00:12 |
Sziasztok! Egy kis segítségre lenne szükségem. A motorom egy xtz 660 tenere 96-os évjárat 3yf. A netes oldalak 2,7 liter olajat írnak hozzá. De... olajcserénél 3 liternél kezd jelentkezni a nívópálcán. Hogyan lehet ez??? Elõre is köszi a segítséget! Attila |
Rudo | 5138 | 2015. július 19. 21:19 |
Inkább csak gustaffson-t vagy rögtön az index-es tenere fórumot. Taki rádumálná egy robogóra. :) |
Balkan Bistro | 5137 | 2015. július 19. 19:49 | Válasz erre: 5136 |
Keresd meg itt ztaki és gustaffson urakat ! ;)
|
Fen3gyer3k | 5136 | 2015. július 19. 16:08 |
Sziasztok ! Szeretnék venni egy Yamaha XTZ 750 Super Tenerét, és ezzel kapcsolatban lenne félétek a kérdésem, hogy mennyire megbízható motor esetleg vannak-e hibái mire kell odafigyelni vásárláskor és mikor használom. Szóval ilyesmikre lennék kíváncsi. A segítségeteket elõre is köszönöm ! |
kisti | 5134 | 2015. július 13. 19:31 | Válasz erre: 5133 |
Inkább itt tedd fel a kérdéseid. http://forum.index.hu/Article/showArticle?t=9118599 üvd:Én |
HUNomad | 5133 | 2015. július 13. 19:09 |
Sziasztok, érdeklõdnék, hogy XT600Z 3AJ-hez lehet-e venni valahol gyári fõtengelyt hajtókarral, ill. ki hol újjítatja fel, ahol tényleg precíz munkát végeznek. Úgy tûnik hajtókarcsere esedékes a hajtókar felsõ szem kopása miatt. Válaszotokat elõre is köszönöm! www.hunomad.hu :) |
Ttom70750 | 5131 | 2015. május 23. 01:40 |
Sziasztok. Yamaha Xtz 750 -re keresek oldal konzolt, esetleg 3 dobozos komplettet is. ![]() |
randomway | 5130 | 2015. január 16. 08:46 | Válasz erre: 5127 |
Én egy éve tettem Mitas E07-et a szuper tehenemre. Aszfalton egész jó, nincs rá panasz amíg száraz a talaj. Esõben csöppet mászkál. Könnyebb terepen simán elmegy, de az elsõ inkább legyen TKC, ahogy FeR1 is mondta ,az E07 elsõnek nem sok tartása van lazább talajon. Amúgy nem nagyon kopik, az enyémben kb 9 ezer km van most, és a hátsó még egyszer ennyit talán elmegy. Az elsõ gyorsabban kopik nálam. A K60-nál annyiban jobb a Mitas, hogy olcsóbb és középen nincs összefüggõ mintha.
|
FeR1 | 5128 | 2015. január 14. 20:53 | Válasz erre: 5127 |
Esetleg még gondolkozz el a Continental TKC80-on is. A K60-nál jobb terepes tulajdonságokkal rendelkezik, jobban tapad aszfalton is, viszont ezáltal jobban kopik. A k60-as Heidenau hátul tízezer fölött elgurul, a TKC 5-6-7 ezer alatt elfogy. A k60-nak terepen túl sok oldaltartása nincsen, esetleg variálhatod, hogy elõre megy egy TKC80, mivel ezek a nagy tehenek orrnehezek, így elõre kell a jobb trakció terepen. Hátul meg a k60 elég lesz, legalább könnyebben nyomod vele a driftet a porban.
|
fonyol | 5127 | 2015. január 14. 20:30 |
Hello! Olyan kérdésem lenne , hogy véleményetek szerint melyik gumi lenne optimálisabb a yamaha xtz 750 es emre amennyiben könnyebb terepen (földút fõleg)illetve aszfalton is használnám , olyan 40/60% arányban. A heidenau k60 és a mitas e07 között gondolkodom. aki használta már õket legyen olyan kedves ésaz esetleges tapasztalatokat ossza meg velem! Elõre is köszönöm!
|
kawa550 | 5125 | 2014. december 11. 23:02 | Válasz erre: 5124 |
zamorano | 5124 | 2014. december 11. 20:11 |
Sziasztok!Segitség kellene keresek egy tankidomot Yamaha xt 600e tipushoz de nem találok sehol aki tudna ebben segiteni megköszönném!!!!!!!!!
|
kisti | 5123 | 2013. június 19. 19:08 | Válasz erre: 5122 |
Miért ki szokott gyulladni???????????? üzemmeleg állapotban , leállítás után kb 1/2 percel középhelyzetben. |
Bincse | 5122 | 2013. június 19. 15:34 |
Sziasztok!meg tudna nekem mondani valaki ,h a Yamaha Xtz 750 teneren,mikor kell megnezni az olajszintet?kihult allapotban ,vagy rogton miutan eloltom a gepet?
|
ztaki | 5121 | 2013. június 15. 08:51 |
Felraktam a www.tenere.hu oldalra az idei találkozó kicsit részletesebb programját - kezdhetitek a kredit gyûjtést az asszonynál... ;) http://www.tenere.hu/belso.php |
kisti | 5120 | 2012. május 24. 19:11 | Válasz erre: 5119 |
Mennyé má át ide: http://forum.index.hu/Article/showArticle?t=9118599 mert itt kevésbé vannak akik segíteni tudnak.... :O) |
h.gabor | 5119 | 2012. május 24. 17:40 |
Kedves XTZ 750-es Barátaim! Valaki nem tud "óccón" középállványt 750 Sup Teneréhez? |
h.gabor | 5117 | 2012. május 17. 18:54 | Válasz erre: 5100 |
Légszûrõ csere nem egyszerû: tank le, légszûrõ ház 2x 4 csavar bont, papírbetétes szûrõ ki, elvben 6000 km ellenõrzés (tisztítás-na ezt hogy?), 12.000 km csere. Most vívok K and N sportlégszûrõért (tisztítás-olajozás-elvben 3 cserénél bejön?). Olaj V.......n 20 W 50 olaj, kell a "sûrû" ásványi-félszint. Hígabb olajnál hidegen csattan, csúszhat a kuplung. Feltöltés 3,5 liter kb.
|
h.gabor | 5116 | 2012. május 17. 18:48 | Válasz erre: 5113 |
Szintén 3LD, kb 1992 évjárat. Nekem a Yamaha World bejött. Nem olcsó (öreg a vas), vagy a Gerecse motor, van bontva. Telszám: Tarján (Tata mellett: 20/427-1314), hivatkozz rám, jól megvernek.... :-)
|
kisti | 5115 | 2011. november 16. 20:31 | Válasz erre: 5114 |
itt szoktunk bõvebben beszélgetni: http://forum.index.hu/Article/showArticle?t=9118599 ill. itt: http://tenere.hu/ |
Omlás | 5114 | 2011. november 16. 20:28 |
Sziasztok! Most néztem az alábbi videót a tenere transylvánia triprõl. Errõl hol találhatok infót? Nagyon tetszene egy hasonló megmozdulás :) |
Trysii | 5113 | 2011. szeptember 6. 15:57 |
Sziasztok! XTZ-750 3LD-hez lenne szükségem az alábbi alkatrészekre. Hol tudnám beszerezni ezeket? - hajtókar csapágy /ebbõl milyen méretet kell kérni?/ - szelepvezetõk - dugattyúgyûrû-készlet |
barna9 | 5112 | 2011. július 19. 15:14 |
�az xtz 750 em kicsapta az aku meletti biztit bár ugynézem még a gyári volt remélem csak elfáradt . van még valahol biztositék ?
|
Bucho | 5111 | 2011. július 17. 22:36 |
Csele Laciék törökországi túra-élménybeszámolója: http://www.barangolo.com/tartalom.php?cikk=301&cim=TOROKORSZAG,-a-legek-foldje Azt hiszem minden fontosat leírtak :-)) üdv! |
barna9 | 5110 | 2011. július 17. 11:51 | Válasz erre: 5109 |
köszi a segitséget Makóra sajna nem tudok lejutni mert dolgozom de köszi az invitálást .
|
kisti | 5109 | 2011. július 17. 08:54 | Válasz erre: 5107 |
olajból jó amit irtal, a hõfokmérõ nekem is igy müködik pedig a thermosztát kint próbálva jó.Én eccerüen letakartam a hütö elejét annyira,hogy nyáron menetközben max középig megy fel a mutató. Igy használom egy éve gond nélkül. Gyere el hétvégén makóra a klubtalira ott sok xt-sel találkozhacc. részletek a tenere.hu oldan üdv |
Bucho | 5108 | 2011. július 16. 21:53 |
Szevasztok! ..nahh újra ithon (vagy is még csak Gödön) háát Törökben baszki télleg drága a benya...amúgy nagyon jót lehetne a 45 fokban a hegyekben motorozni :-)) (és nagyon sok jó csajt láttam!!...majdmind magyar csaj volt:-))))))) akkor legközelebb Makón...(meg Trans trip) |
barna9 | 5107 | 2011. július 16. 19:37 | Válasz erre: 5104 |
köszi a jó tanácsokat még annyi hogy a hõfokmérõ nem megy a zöld skála legaljától feljebb csak álló helyzetben ha elindulok a zöld elejére áll be nem megy feljebb lehet hogy termosztát ?? olaj 15/40-es oké?? köszi
|
kisti | 5106 | 2011. július 16. 18:38 | Válasz erre: 5105 |
B@zki, má bocs ,de kimondta hogy járó motornál nézz olajszintet?????? Üzemmeleg motornál leállítva ,2-3 perc állás után motor középhelyzetben pálcát nem betekerve csak betolva ellenõrizd!!! |
tripleH | 5105 | 2011. július 16. 14:03 |
�:) Rendben van köszönöm majd megpróbálkozom vele, mert mondom a srác aki kipróbálta 140 nél sem rázott neki szval lehet h én vok túl görcsös még. Ja meg közben észrevettük, hogy az olajszint egy kicsit túl van töltve és picit nyomja ki a szimeringeknél. Mind1 ugyis most fogom olajcserére vinni addig csak nem lesz baja,mert mengéztük a tank elõzz azt az olajszintnézõ pálcát és beinditottuk és azonnal folyt ki az olaj, pedig elvileg akkor kéne látni az olajszintet amikor már üzemi hõfokon van a blokk és akkor kéne látni, hogy bugyog, de ez meg egyböl túlfolyt. Remélem nem lett komoly baja és csak az O-gyûrûket kell cserélni esetleg.
|
ztaki | 5104 | 2011. július 16. 08:52 | Válasz erre: 5100 |
barna: hát elég bonya a légszûrõ csere, mert le kell venni hozzá a tankot... ahhoz meg le kell bontani a fejidomot. Még szerencse, hogy csak ritkán kell elvégezni. Vásárlásnál figyelj arra, hogy ebbe két légszûrõ kell... ;) A túrán meg arra figyelj, hogy legyen nálad kellõ pénz tankolni. ;)) (Amúgy a szokásoson kívül max egy bovdenjavító kittet vinnék magammal - megbízható motor, nem lesz vele gond.) |
ztaki | 5103 | 2011. július 16. 08:28 |
Itt a tenere transylvánia trip tervezett nyomvonalának a bejárásáról készült videó: http://www.takacsek.hu/index.php?option=com_content&view=article&id=157:trasylvnia-trip-elzetes-utvonal-bejaras&catid=35:minden-ami-az-endurozassal-kapcsolatos&Itemid=58 |
ztaki | 5102 | 2011. július 16. 08:28 | Válasz erre: 5101 |
ez az XT-nél természetes jelenség. Annyit lehet tenni, hogy amikor beszitál, akkor felengeded a görcsösen fogott kormányt és már nem is szitál... próbáld ki, meg fogsz lepõdni. ;)
|
tripleH | 5101 | 2011. július 13. 20:22 |
barna9 | 5100 | 2011. július 10. 21:07 |
üdv most vettem egy super tenerét mkérdésem menyire bonyolult a légszürö csere és ti milyen olajat használtok . augusztusban erdélybe indulok vele mire kell odafigyelnem a felkészités során ,köszi
|
ztaki | 5098 | 2011. július 2. 08:05 |
Ha valaki nem olvasná a törzsasztalt: Július 20-24 között tenere találkozó Makón - melynek része egy 3 napos Erdélyi túra is. Részletek: http://www.tenere.hu/programok/ |
szelekt | 5096 | 2011. június 26. 07:10 | Válasz erre: 5093 |
Ez egy jó kis útvonal lenne,,,:):) Ha drága a benzin, akkor majd ott toljuk:):):) |
szelekt | 5095 | 2011. június 26. 07:09 | Válasz erre: 5094 |
'Motoros szemmel' is nézz szét:):):),, Komolyan érlelõdik bennem,hogy jó lenne kimenni.... Jó utat,jó pihit. |
Bucho | 5094 | 2011. június 25. 22:23 |
..akkor útra fel! irány Törökország! (csütörtökön megyek is) igaz nem motorral (még),hanem repzivel. :-) |
Okta | 5093 | 2011. június 24. 08:23 |
Azért Törökországban alapból segítõkészek az emberek, annyi hogy ott illik valamit fizetni mindenért. Tényleg rendesek, de más kultúra. Amúgy meg: jaj de elmennék Törökországba motorozni, le a török riviérára, onnan meg átkompolni Görögországpa pár sziget érintésével! Egy komoly gond van ezzel: a benzin ára Törökországban... |
szelekt | 5092 | 2011. június 24. 05:57 | Válasz erre: 5090 |
Hali.. Akkor látszott a csodálkozása leginkább amikor megkérdezte hogy mennyit fizet a javitásért,meg az italokért... Természetesen Doky egy fillért nem fogadott el, és jéghideg ásványvizzel fel is pakolta. Örültünk,hogy egy messzirõl jött motorosnak segitettünk. Nagyon nézegetjük,de nagyon Törökországot......:):) Megvan cím,telszám stb. Mondta,hogy örülne ha mennénk.... Nézegetjük egyenlõre.....:) |
Bucho | 5090 | 2011. június 23. 21:30 |
...gondolom leesett az álla a segítõkészségeteken!! feldobta legalább a hétköznap szürkeségét :-) Akkor most lehet szervezni a túrát Törökbe??? :-) |
szelekt | 5089 | 2011. június 23. 06:18 |
Taro | 5088 | 2011. április 19. 20:52 | Válasz erre: 5087 |
A második képen látszik, hogy a kartergáz visszavezetésnél folyta blokkba a víz. Ennek a magasságát megnöveltük egy kerti slagdarabbal :-))) |
Taro | 5087 | 2011. április 19. 20:50 | Válasz erre: 5086 |
elgondolkodtam. Valószínûleg egy hullám csaphatott be a légszûrõház szívócsonkjába. :-( Aztán rájöttünk még arra is, hogy a geci japók tettek egy víz leeresztõ dugót a légszûrõház alsó pontjára. ![]() ![]() |
ztaki | 5086 | 2011. április 17. 09:27 |
Taro: azon elgondolkodtál már, hogy a víz hogyan került az olajtérbe? Ha rájöttél - mond el nekünk is. ;)
|
hori67 | 5082 | 2011. március 16. 11:08 |
Sziasztok Nincs véletlenül elfekvõbe XT400-as hengerfej valakinek Elõre is köszi |
kisti | 5081 | 2011. március 11. 15:47 | Válasz erre: 5080 |
Vagy: http://www.nagyvas.hu/motorosbolt.html alkatrészek->motormûködés->szürõk->légszürõ,fedél(twin air)->xt600 kiválaszt. cikksz: 168150 2000,-Ft/db |
kisti | 5080 | 2011. március 11. 15:43 | Válasz erre: 5079 |
több lehetõség is van az összeillesztésre, de igen!
|
Callahan | 5079 | 2011. március 11. 15:28 |
Mármint úgy ,hogy táblában megveszem a szivacsot, kivágom rátekerem a drótvázra és összedrótozom a végeit?
|
Callahan | 5077 | 2011. március 11. 14:34 |
Sziasztok Nem tudja valaki véletlenül, hogy a 43F-es XT600-hoz hol lehet légszûrõ szivacsot kapni. Ez a széria a 84-90-es évjárat. Köszi. |
Bucho | 5076 | 2011. február 8. 15:30 | Válasz erre: 5074 |
Hali!! Nekem "elég lesz" a nagy is...legalább élõben szemügyre vehetem a nagytehenet .-)))) Addig is minden jót!! :-)) |
Okta | 5075 | 2011. február 8. 08:28 | Válasz erre: 5074 |
T. Herr Taro! Önnek személyes meghívót terveztem küldeni, de látom hogy eme esemény felhívta az Ön szíves érdeklõdését mely lelkében egyre tovább gyarapodva, s így lelkes jelentkezéssé formálódott. Meg is haragudnék, ha nem jönnél! ;-) Ui: jöhetsz a kicsivel is, vagy hozdd el mindkettõt. |