bob | 962 | 2010. június 17. 20:32 | Válasz erre: 961 |
Habbal? errõl kérlek bõvebben :) A motor plexit is lehet gondolom így.. milyen hab ez? - tudatlan vagyok ebben a témában
|
Macko | 961 | 2010. június 17. 19:31 | Válasz erre: 960 |
Dehogy lesz az karcos! Csak igényesen, spec. habbal kell mondjuk tisztítani. Nekem az N43-on egy éve nincs egy karc sem a pinlockon, pedig párszor lepucoltam már... |
Szicsu600 | 960 | 2010. június 17. 19:25 | Válasz erre: 959 |
Ott vetted ahol írtam? Amúgy grat hozzá. A pin lockra vigyázz, mert 1 hét alatt karcos lesz ha nem szilikon tömítéses. Jobb ha nyári szezonban nem is használod.
|
Szicsu600 | 952 | 2010. június 15. 08:59 |
Sajna kis hazánkban elég súlyos áron van minden. Én inkább kintrõl csipegetek.:)
|
Szicsu600 | 951 | 2010. június 15. 08:54 |
Google a barátotok Nektek is.:))) ITT VANNAK A NOLANOK: http://www.fc-moto.de/epages/fcm.sf/en_GB/?ObjectPath=/Shops/10207048/Products/Nolan-N103-Secret-N-Com/SubProducts/Nolan-N103-Secret-N-Com-0001 |
Szicsu600 | 947 | 2010. június 14. 23:12 |
Nolan 103-at 2010-es fényezéssel,most vettünk 64 pénzért postaköltséggel.
|
bob | 946 | 2010. június 14. 22:50 | Válasz erre: 942 |
Bocs, de az nekem sok/k/ :) olyan 60pénz körül gondolkodom.
|
C1800Rider | 945 | 2010. június 14. 22:49 | Válasz erre: 940 |
Hasonló árfekvésben van az Airoh Miro ami szintén 2009-es új modell. Nekem az elõdje van (SV55) és szeretem. Biztos van jobb meg halkabb meg... De az ár/érték aránya jó. Ha teheted keresd meg a legközelebbi boltot és kérdezd meg hogy az ár kifizetése után próbakörre odaadják-e a kiszemeltet (több helyen mûködik) és ha nem tetszik/hangos akkor nem veszed meg.
|
bob | 941 | 2010. június 14. 22:43 | Válasz erre: 940 |
A Caberg Rhino-ról mondanak jókat... de már nem merek ezt a márkát venni..
|
krisztian.fz6 | 940 | 2010. június 14. 22:42 |
De ez a Caberg 2009-es fejlesztés, így lehet alakítottak-fejlesztettek rajta, de lutri.
|
bob | 939 | 2010. június 14. 22:41 | Válasz erre: 938 |
Ezzel egy a baj.. hogy full-face .. nekem meg Flip-up köll.
|
Szicsu600 | 937 | 2010. június 14. 22:37 | Válasz erre: 936 |
Caber Justissimo volt az enyém is.:D osztom tapasztalatod.
|
bob | 936 | 2010. június 14. 22:34 | Válasz erre: 927 |
Caber Justissimo és Just One ... beázott mindkettõ felül a plexi és a gumirozás találkozásánál, plusz párásodott.. és zajosak is.. úgyhogy én is sisaknézõben vagyok
|
Szicsu600 | 935 | 2010. június 14. 22:28 | Válasz erre: 934 |
Mondjuk annyit megér...de azért nem kéne. 10 pénzért Neked adom az enyém.:)
|
varawings | 933 | 2010. június 14. 20:27 | Válasz erre: 927 |
Mi pénz egy ilyen sapka? Már csak azért hogy megéri-e?
|
KawaÉvi | 932 | 2010. június 14. 20:26 | Válasz erre: 927 |
Szia Krisztián! Konkrétan ezt nem ismerem, de a V2R sok tekintetben hasonlít hozzá, amit már több mint 1 éve használok. Csak szuperlatívuszokban tudok róla beszélni! |
Yossarian | 931 | 2010. június 14. 20:13 | Válasz erre: 928 |
Nekem is Caberg van. Nem ez, de hasonló. Nálam egy gond van vele, mégpedig, hogy baromi zajos. De beázni még nem ázott be, pedig nyomattam esõben is szépen. Más panaszt nem tudnék felhozni ellene :)
|
rosejblee | 930 | 2010. június 14. 19:30 | Válasz erre: 927 |
Egy igazi túra motoros nem égeti magát ilyen bazári vacakkal,fõleg akinek igazi túra motorja van idommal meg ilyenek:)
|
indián | 929 | 2010. június 14. 17:53 | Válasz erre: 927 |
Egy jó sisakot , ha egyszer megveszel , akkor az kb 5-6 évig sisak , max a belsejét (arcpárna ) stb... kell közben kicserélni ! Mondjuk egy jó sisak nem biztos , hogy ennyibe kerül :-((( , de gondolom , ha leosztod éves szintre akkor a 15-20.000 pénz évente nem sok a biztonságért , és a komfortos viseletért sem !!!
|
Szicsu600 | 928 | 2010. június 14. 17:44 | Válasz erre: 927 |
Valszeg olyan mint a többi Caberg....xar. Én 2 évig nyüstöltem egy hasonlót, még ma is megvan, nagyon zajos és beázott állandóan. A napszemcsije 2 hét alatt eltört. Szóval Krisz inkább ne.:)
|
krisztian.fz6 | 927 | 2010. június 14. 13:44 |
Valakinek van tapasztalata errõl a Caberg Konda sisakról? http://www.webbikeworld.com/r2/motorcycle-helmet/caberg-konda/ |
BartoLaszlo | 926 | 2010. június 9. 17:40 | Válasz erre: 919 |
Szia night-rider, megirnad, h mi a baj vagy a negativum a Schub C3-mal? Erdekelne.
|
Macko | 921 | 2010. június 7. 18:33 | Válasz erre: 920 |
72 órázik valószínûleg. Vagy azóta körmöli a kifogáslistáját. :-))) |
csabu987 | 918 | 2010. június 4. 06:06 | Válasz erre: 917 |
Annyira el vannak dõlve sokan a Schuberth-tõl.... mi a kifogásod vele, megosztanád?
|
night-rider | 917 | 2010. június 4. 05:59 | Válasz erre: 916 |
ne aggódj pisti én a schubi c3-astól nem vagyok elájulva,már egy éve.
|
Ispan | 916 | 2010. június 3. 23:20 |
Megvettem a 103-t,de nem vagyok tõle elájulva. Kipróbáltam a N90-t is ami egy huszassal olcsóbb, szinte ugyan úgy néz ki mint a 103-as ,de már újabb fejlesztés, és sokkal halkabb volt, mint a 103-as, mégis a drágábbat vettem,mert az ál részénél a bogár védõ, és a belsõ kiképzés gyengébb volt. |
BartoLaszlo | 915 | 2010. június 3. 23:10 | Válasz erre: 912 |
De mielott megveszed a N103-ast, probald ki mindenkeppen a Shoei XR1100-ast.![]() |
gaborgyula | 914 | 2010. június 1. 09:32 | Válasz erre: 912 |
A szilikonoson kívülrõl is jól látható a pinlock szélén körbefutó szilikon tömítés. A másik típusnál csak a pinlock körvona látszik mivel ennél nincs légrés a plexik között a páramentességet az eltérõ anyag miatt van.
|
Hooliboy | 913 | 2010. május 31. 22:02 | Válasz erre: 912 |
http://www.euromotor.hu target=_blank> Link </A> Õk forgalmazzák a Nolant,itt tudsz érdeklõdni. |
marko | 912 | 2010. május 31. 21:57 |
Üdvözlöm Gaborgyula! Megtudná nekem esetleg azt mondani,hogyan tudom észre venni azt,hogy a pinlockja szilikonos-e vagy nem? Valamint érdekelne ennek a szilikonos fajtának az ára is. Esetleg üzlet vagy internet címet tudna adni ahol errõl a sisakról érdeklõdhetnék? Válaszát nagyon köszönöm! Jó pihenést! |
gaborgyula | 911 | 2010. május 31. 21:40 | Válasz erre: 910 |
A szilikonos pinlockkal nekem nincs problémám, de mivel két különbözõ típussal is szerelik/szerelték így a másikról nem tudok véleményt mondani. Szerintem elég jó sisak bár szerintem kicsit túl van árazva. Ezt nem csak az itthoni árakra mondom hanem általánosan.
|
marko | 910 | 2010. május 31. 20:41 |
Üdv mindenkinek! Érdeklõdõm,hogy ki mennyire van megelégedve a Nolan N-103 sisakkal. Mert többektõl is hallottam már,hogy a pinlock a felnyitott állrésznél össze karcolja a plexit. Válaszotok köszönöm! |
TPBalaton | 908 | 2010. május 19. 17:47 | Válasz erre: 907 |
Szerintem 1 esésnél közel sem olyan behatások érik!!!!!
|
C1800Rider | 907 | 2010. május 19. 17:45 | Válasz erre: 905 |
csináld meg vele a tesztet amit írtam és számolj be az eredményérõl. :-)
|
C1800Rider | 906 | 2010. május 19. 17:45 | Válasz erre: 904 |
Az R1 zárt. Arra reagáltam hogy nyitott sisaknak nehogy máááá olyan komoly plexije legyen ami egy rendes pofára esést kibírjon. :-)
|
TPBalaton | 905 | 2010. május 19. 17:23 | Válasz erre: 899 |
Én ezt tapasztalatból írtam!! 1* már megfejeltem vele a placcot!:-)))) |
Macko | 904 | 2010. május 19. 16:03 | Válasz erre: 896 |
Jenibá nemrég arccal landolt az aszfalton, az én régi Schuberth R1-esemben. Gyakorlatilag plexin, mert a sisak héján alig látható pár apró karc. A plexi harmada letört, az egész nagyon karcos, belül leugrott a helyérõl a pinlock, de a sisak amúgy teljesen oké. |
Macko | 903 | 2010. május 19. 16:01 | Válasz erre: 902 |
Próbáld fel mind a kettõt. Az Euromotorban, ha lerakod a vételárat letétbe, oda szokták adni a sisakot egy körre hogy kipróbálhasd. Fejforma és sok egyéb függvényében neked magadnak kell eldöntened, melyik jobb a számodra. |
bigyula | 902 | 2010. május 19. 15:32 |
N-103-ról szeretném megkérdezni a tapasztalataitokat. Schubert C2, vagy N-103 basic N-com ? C-3 ra nincs keret, így hát ezekben gondolkodom
|
C1800Rider | 901 | 2010. május 19. 13:07 | Válasz erre: 899 |
Támaszd oda a falnak (hogy ne guruljon odébb) aztán b@ssz oda a plexinek két kézzel fogva a 10 kilós ráverõkalapáccsal. Úgy izomból. Ha kibírja gratulálni fogok hozzá.
|
C1800Rider | 897 | 2010. május 19. 13:01 | Válasz erre: 893 |
Sztem a normálisabb nyitható sisakoknak ha letörik az állvédõje akkor a lesz nagyobb gondod annál hogy jajj a pofim, valószínû hogy úgy kell majd elõszedni a lapockáid közül a hátrahajlott fejedet. Vagyis a nyitott koporsós temetés totál kizárt. A zárt sisak pedig lehetõvé teszi, ebbõl a szempontból egészen biztosan jobb.
|
C1800Rider | 896 | 2010. május 19. 12:59 | Válasz erre: 894 |
Nagyon komoly a plexije? :-D Igen egy szarvasbogarat talán még ki tud szûrni de egy 50-el elvégzett pofával talajfogást azért nehogymá plexivel lehessen hárítani! :-D
|
Macko | 895 | 2010. május 19. 12:46 | Válasz erre: 891 |
A Shoei és az X-Lite nem éppen a zajcsillapításukkal jeleskednek. Utóbbi konkrétan a Nolan versenymárkája, ahol elsõdleges fejlesztési szempont, hogy tükrök híján füllel tudj tájékozódni.
|
TPBalaton | 894 | 2010. május 19. 12:40 | Válasz erre: 893 |
Olyankor még annyit sem ér mint 1 nyított,mert a nyítottnak általában nagyon komoly plexije van!!!
|
f1gp | 893 | 2010. május 19. 12:16 | Válasz erre: 892 |
Bocs, kicsit figyelmetlen voltam, és elsiklottam afelett, hogy csak nyitható modellekrõl van szó... :) Araiból tudomásom szerint nincs nyitható, csak zárt, vagy nyitott (állrész nélküli). Mondjuk a felnyitható sisakokkal kapcsolatban az a véleményem, hogy: 1. csábítanak a rosszra (felnyitott állapotban való motorozás) - és akkor nem sokkal érnek többet, mint a sima nyitott sisakok... 2. sosem lesznek olyan ellenállóak a mechanikai igénybevételekkel kapcsolatban, mint a hasonló minõségû zárt sisakok. Persze mindenkinek a saját döntése, hogy milyen sisak mellett szavaz. |
f1gp | 891 | 2010. május 19. 11:36 | Válasz erre: 887 |
A Schubi jó, de furcsa, hogy nincs egy minõségben, zajcsillapításban hasonló sisak a piacon.. +++Szerintem azért vannak a Schuberthez hasonló minõségû sisakok: Shoei, X-Lite Nekem Arai van, ami zajcsillapításban nem a legjobb, ezt csak azért nem írtam lehetõségként (viszont a többiben nagyon jó) |
galoscsabus | 890 | 2010. május 19. 11:05 | Válasz erre: 887 |
Én nagyon kedvelem a Sch. sisakot, de ennek "személyes" oka is van, nem csak objektív. Azt viszont közel sem gondolom, hogy ezen kívül a többi csak "egynyári vacak" lenne. Nagyon sokféle sisakkal kapcsolatban lehet jó tapasztalatokról hallani/olvasni, ezek a beszámolók elõnyökrõl/hátrányokról felül állnak a marketing-értekezleten összeállított szabványszövegeken. Ilyenek pl.: Nolan, Shark, Shoei, Arai (hogy csak azt írjam, ami egy sec. alatt eszembe jutott, biztosan van még más is). A sisak anyaga persze nem mellékes, de a felépítése, a különbözõ héjak szerkezete és egymáshoz való alkalmazkodása talán még fontosabb. Hiszen (ahogyan írod is) a lényeg nem a nyers erõ, hanem a csillapítási képesség. Az én elhasznált C2-m elsõ ránézésre nem mutat semmi különöset. Letörött róla ez-az, a biztosítós kárfelvevõ még meg is jegyezte, hogy szerinte lehet ezt még javítani, felesleges cserére venni. (Aztán jól elküldtem a pitsába, de ez más történet :-)) ) De ha kézbe veszed, érezni rajta azt a területet, ahol elvégezte a rá mért feladatot. Szabályosan felpuhult, tenyérnyi helyen be lehet nyomni a héjat. nem repedt, nem törött, de pont annyi energiát nyelt el az ütközéskor, ami ahhoz kellett, hogy én komoly fejsérülés nélkül megússzam a dolgot. Ráadásul ezt az energiát mintegy szétvezette a lehetõ legnagyobb felületre, ezzel is csökkentve az egy pontra esõ terhelést. Zakóztam én embereset suhanc koromban "Kiskõrösiben", oda is vertem a bucimat az úthoz. Lett is olyan agyrázkódásom, hogy napokig szédültem utána. Az a sisak kemény volt az ütés elõtt és után is és a bélése is csak egy réteg polisztyrolból állt ki. A külsõ héja arasznyi hosszan el is repedt. A kettõ között nyilván nagy az átmenet és a ma kapható sipkák mindegyike többet nyújt az akkori technikánál. De azt, pusztán elvek alapján vitatni, hogy a biztonságra fordított pénz sok, vagy kevés és hol a határ amit még érdemes megfizetni, a magam részérõl ostobaságnak tartom. Ezt nem neked címeztem, hanem a tegnap esti események konklúziójaként kívánkozott ide. Mert a Kiskõrösi is jobb a semminél, de ma mégsem akar már senki olyan biliben motorozni! A csúcs eddig nekem amúgy is az egyik idõs helyi faszi mutatványa, aki egy nyelétõl megfosztott, gumipertlivel rögzített "százforintos" fehér tésztaszûrõben robogózott a faluban!!! :-))))) |
C1800Rider | 889 | 2010. május 19. 10:58 | Válasz erre: 887 |
Nekem egy "gagyi" "egynyári" Airoh húzza a negyedik havas teleket leszámítva mindennapos szezonját a fejemen. Nincs szétesve a mechanikája és nem gusztustalan a belsejének az állapota. Ha utódot kell majd választanom valószínûleg ugyanebbõl a márkából fogok keresgélni, addig ameddig elmehetek a pénztárcám alapján. minden napi nyúzásra, esetleg óhatatlan leejtegetésre, csikargatásra, esõben szétáztatásra még ezt a kategóriát is sajnálom de ennél lejjebb már nem mennék. Biztos jó a Schubert, biztos van különbség, aki tehesse vegye, engem nem zavar. Csak nem kell az olcsó, de már elfogadható minõségû sisakokat leszólni. Sosem tudhatja az ember hogy ott ahol a drága sisakra ráfogja hogy huhh az mentette meg az életem nem ugyanúgy szerepelt volna egy olcsóbb nem gagyi kategóriás sisak. Én egy Grexben fejeltem le egy régi Swift hátsó szélvédõje fölötti, azért messze nem kézzel hajlítgatható peremét vagy 50-nel belecsapódva, a sisaknak és a fejemnek semmi baja nem lett, a hátsó ajtót cserésnek vették akkora puklit fejeltem bele a perembe,a postás Yamaha elsõ kereke a blokkig hajlott. A polikarbonátos sisakok hajlékony burkolata elõny és egyben hátrány. Vannak ezzel kapcsolatban kevésbé marketingszagú cikkek, érdemes elolvasgatni õket. |
kilajsanyi | 888 | 2010. május 19. 10:42 | Válasz erre: 886 |
E betûrõl valakinek van valami listája? A múltkor kerestem a kipuffogókon használt megjelöléseket, de sehol nem találom, hogy az E utáni szám pl mit is jelent. Kíváncsi lennék a sisakoknál is rá. |
kilajsanyi | 887 | 2010. május 19. 10:40 | Válasz erre: 885 |
Ezt én értem, hogy van benne E betû de most megpróbálom józan paraszti és messze nem technikai oldalról kicsit leírni, hogy mit gondolok a dologról. Nem is tehetném meg, hogy belemenjek a sisakok rejtelmeibe, anyagtechnológiájába, mert gõzön nincs róla..de nekem az a véleményem, hogy a polikarbonát ( marketingdumát felejtve : mûanyag ) sisakok pont a rugalmasságuk miatt csillapíthatnak egy kicsit jobban, mint a könnyebb kompozit sisakok ( most abba ne menjünk bele, hogy a kompozit az két vagy esetleg több elembõl áll ). Aztán lehet, hogy a fenti parasztlogika nem felel meg a valóságnak, sõt....de azért azt gondolom, hogy Magyarországon erõsen az a menõ, amit az aktuális kereskedõk nyomnak, mint atom. A Lazer után valószínû, hogy Schubim lesz, de nekem erõsen gyanús, hogy megint nem kapok alternatívát a sisakok terén...Van a Schubi és van a többi igazából kacatnak mondható egynyári sipka aztán kész... A Schubi jó, de furcsa, hogy nincs egy minõségben, zajcsillapításban hasonló sisak a piacon...legalábbis itthon. |
C1800Rider | 886 | 2010. május 19. 10:08 | Válasz erre: 885 |
Nagy E betû, alsó indexként a bevizsgáló ország kódjával karikában, mellette egy számsor ami a szabványt jelöli amit teljesít. Lehet az állszíjra varrva vagy a sisak héjára ragasztva elõbbi nekem tartósabbnak tûnik). Biztonsági öv, gyerekülés, bukósisak és egyéb biztonsági termékeken ilyen jelölésnek kell lennie. Gyerekülésen még a szabvány sem mindegy hogy melyiknek felel meg, a régebbiek már nem használhatóak, e hogy pontosan melyiktõl jók azt nemtom. :-)
|
galoscsabus | 885 | 2010. május 19. 10:01 | Válasz erre: 883 |
Szia! Elméleti síkon az EU-n belül és a különbözõ egyezményekhez csatlakozott egyéb országok területén Európában csak olyan termékeket lehet forgalomba hozni, amikbe szerepel a E jelölés. Ez minden termékcsoportban azt jelenti, hogy van egy alap-szabványi követelmény(rendszer), aminek az adott terméknek minimálisan meg kell felelnie. Természetesen ettõl eltérni a különbözõ paraméterek esetében megengedett, de csak felfelé. Olyan ez, mint a kocsiknál a csillagosztás a töréstesztekért. Persze úgy, mint annak, minden más szabványrendszernek megvannak a maga hibái. Kiemelnek pár tulajdonságot, amiket vizsgálnak, aztán gyártója válogatja, hogy szem elõtt tart-e más prioritásokat (drágább termékek, több fejlesztésre fordított pénzzel, több teszttel), vagy megelégszik az alap-elvárásoknak. Bármelyik ma nálunk kapható sisakban szerepelnie kell ennek a jelzésnek. Nincs elõttem a bukóm, de úgy emléxem egy nagy E betû és mellete egy bekarikázott szám jelöli a megfelelõséget. De ennél személy szerint sokkal fontosabbnak tartom a szubjektív, de gyakorlati úton szerzett vélemények és tapasztalatok közzétételét az ilyen fórumokon, mert igazán abból lehet következtetéseket levonni, az segíthet mások számára egy döntésben. |
Zsifi | 884 | 2010. május 19. 09:48 | Válasz erre: 882 |
Kicsivel kapod többért pl nálam...viszont nem kell vele kilincselni, mikor rossz méretet veszel.. Számtalan példa volt.. Bejön a párocska.. -Szia! szeretnénk elcserélni a sisakot mert rossz a mérete. -Ok. Itt vettétek nálunk? -Nem. -Akkor az importõrnél? -Nem. pár hete vettük a Louisban. -Akkor vidd oda vissza cserélgetni.....pá Szerintem ez pofátlanság, amikor a magyar kereskedõ egy szemét, mert mert drágán adja a cuccot, de ha gáz van akkor már mehetünk hozzá... |
kilajsanyi | 883 | 2010. május 19. 09:10 |
Hali , Magyarázza már meg valaki, ha már így elõjött a sisakok biztonsága, hogy azokat milyen objektív tények alapján emlegetitek? Nekem volt Schubim, NZI-m, Lazerem, Premierem. Ebbõl a Schubival meg az NZI-vel pereceltem, de a Schubi is az NZI is megfogta a fejem. AZ NZI a Convert volt és a lõtéren leszakadt a felnyitható álla...Utána vettem meg a Premiert ilyen célokra :) A Lazert tavaly vettem utcai használatra, de nem vagyok elájulva tõle. A Schubi volt eddig a legkomfortosabb, a Lazer meg egy hirtelen jött rossz döntés miatt került a fejemre, de szerintem ez sem rosszabb biztonságra, mint bármelyik más. Az már más kérdés, hogy örülök, ha kihúzza az idei nyarat.... Tehát a biztonságot melyik cetli jelöli a sisakokon? |
TPBalaton | 882 | 2010. május 19. 08:50 | Válasz erre: 878 |
http://www.louis.de/_2050c134cef2b31d056348fb4d47be005d/index.php?topic=artnr_gr&article_context=detail&grwgr=150&wgr=836&list_total=6&anzeige=0&artnr_gr=204828 target=_blank> Link </A> Ez nem jó 449-tõl?? |
csabu987 | 881 | 2010. május 19. 05:53 | Válasz erre: 871 |
Rendben. Akkor utoljára leírom, mégegyszer megkísérelem megértetni azt hogy konkrétan mire gondoltam. Adva van egy fasza sisak 100-ért. Adva van egy überfasza sisak 200-ért. Én azt mondom, hogy a fasza és az überfasza között nincs 100 ezernyi kényelem, komfort és biztonság különbség! És ezzel a témát be is fejeztem. És nem állok neki személyeskedni. Széles utat nektek. |
Macko | 880 | 2010. május 19. 05:21 | Válasz erre: 871 |
Pedig az 1250-es Bandit azért nem annyira rossz! Amíg nincs összehasonlítási alapod... :-))) (A vége csak vitz!) (A "...") :-D |
szappy | 878 | 2010. május 18. 22:40 | Válasz erre: 875 |
http://bazismotor.eu/ target=_blank> Link </A> legördíted... akcijó lajosban WIEN 500 juró |
szappy | 876 | 2010. május 18. 22:38 |
ja az utasomat is megtisztelem és neki is C van. mert megérdemli. meg tisztelem ezzel õt. ja és motoros nadrágja és csizmája meg kabátja is van. színben egyezõ az enyémmel. ja meg tréningre is elmegyünk minden évad elején. az idén két személlyel nyomtam végig miskolcon a tréninget. ennyit a sznobokról |
szappy | 874 | 2010. május 18. 22:36 |
a drágább sisak biztonságosabb és legfõképp kényelmesebb, komfortosabb. A jó-rossz tapasztalatokat kell itt leírni mert esetleg valaki akar drága sisakot venni mert sznob mint én, mert nekem 1 hónap használat után C lett a Shiro sisak után pedig az sem volt ócsóért 60-ba fájt. a C akkor 90 volt de azóta is megvan és a következö is ilyen lesz csak C3-as. már gyúrok rá és összel már akcijós lesz több helyen a neten és akko nekem is lesz. öszi ára kb 120 lesz. na ezé vagyok sznob!! |
szappy | 873 | 2010. május 18. 22:32 | Válasz erre: 869 |
20 000 huf-os sisak elég gagyi biztonság és komfort területén is! ha fussa a másfél milla+ mocira akkor a sisak is legyen igényesen biztonságos és komfortos. ez a karosszériád és ez véd meg. A trabi és a merci is engedélyezett kocsi Magyarországon, de a töréstesztje nem egyforma. és nem az olcsó trabi felé billen. na ennyit az egészrõl!!! ez az egész annyira értelmetlen mint a másik topicban a vezetéstechnikai tréning bemutatása és propagálása. ha valaki nem ért a más kárából/tapasztalatából akkor majd a sajátjából, mert mindenki profi motoros és vele semmi ilyen nem történik amikor a védelemnek vagy kényelemnek kell mûködni. |
galoscsabus | 872 | 2010. május 18. 21:32 | Válasz erre: 867 |
Nem lehet tárgyilagos, ha lila fingod sincsen arról, amirõl véleményt alkotsz. Nem sértõdtem be, mert annyira azért nekem nem fontos, hogy mi a véleményed a témáról. A Bandit meg felõlem lehet jó, vagy szar motor, egyre megy, de azért nem egy Romet, így bizonyos körökben alkalmas lehet a sznobság megtestesítésére :-)). De nem is teszek vele kapcsolatban megállapítást, fõleg, hogy még soha nem volt alattam. Úgy ahogyan a te fejeden sem olyan sisak, ami ellen hangot emeltél. Csak ez volt vele a cél, semmi más. Bejött :-)) |
Zsifi | 871 | 2010. május 18. 21:23 | Válasz erre: 869 |
Utoljára még egyszer leírom. Ne állíts olyat amire nem tudod a korrekt választ!!!!! (Nem volt és nem is lesz.) Ezt írtad...kvázi olyanról teszel kijelentéseket amirõl csak elképzelésed van, sokunk tapasztalatával szemben.. Sosem mentem még Bandittal de így megmondom, hogy a legszarabb motor a világon és 500 forintot sem adnék érte...inkább iszom egy redbullt...az értelmesebb.. Írom ezt úgy, hogy sosem ültem rajta. Szerinted ez így értelmes???? |
marko | 870 | 2010. május 18. 21:21 |
Köszönöm mindenkinek a hozzá szólásokat! Srácok ne piszkáljátok egymást elvégre motorosok vagyunk mind.Mindenkinek más a véleménye! Jó pihenést! |
csabu987 | 869 | 2010. május 18. 21:16 | Válasz erre: 868 |
Nem volt és nem is lesz. Hiszen írtam is. Bármikor megtehetném hogy akármilyen drágát, jobbat, csendesebbet, kényelmesebbet vegyek. De nem teszem. Azért nem teszem, mert az ár és a vele nyújtott többlet szolgáltatás nincs egyenes arányban egymással. Tudom, nehéz meghúzni azt a határvonalat, hol van az ami még megéri és mi az ami már nem, de ez már legyen az én bajom.
|
Zsifi | 868 | 2010. május 18. 21:11 | Válasz erre: 867 |
Tárgyilagos akkor lehetsz ha volt legalább egy "drága sznob" sisakod. Megkockáztatom, még nem volt...de ha már volt a fejeden 2 percig, akkor azért az kevés.. A sisakoknál a biztonság kisebb differencia...a kényelemben vannak óriási különbségek. |
csabu987 | 867 | 2010. május 18. 20:59 | Válasz erre: 864 |
Pontosan az én dumám nem sznob, hanem tárgyilagos. De úgy látom, eléggé besértõdtetek rajta. És ahhoz meg végképp nincs köze, hogy milyen motor nyergében ülök.
|
TPBalaton | 865 | 2010. május 18. 20:55 | Válasz erre: 863 |
A dízel autóval én is pont így voltam!! Egészen addig,amíg meg nem lett az 1. turbó dízelünk! |
galoscsabus | 864 | 2010. május 18. 20:48 | Válasz erre: 862 |
Zsifi | 863 | 2010. május 18. 20:24 | Válasz erre: 862 |
Ez butaság... Sajnos pl a Schubert az nyújt annyival többet, mint amennyivel többe kerül.. Az utálja a dizel autót akinek sosem volt.... |