23 24 25
26 27 28 29 30 31 1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20

Kérlek jelentkezz be

Regisztráció
Elfelejtett jelszó
Bukósisakok
Következő oldal

zolkovich 1067 2011. április 8. 21:46  
Keresem A sisakom. Sok-sok keresgélés/utánaolvasás után a Nolan N103 tûnt a tutinak. Van 1 Airoh felnyithatóm,ami kb.1 órai motorozás után szétpréseli az agyam. Szó szerint. Eladtam (áron alul) 1 HJC FS-MAX-ot,ami ugyanazzal a mérettel úgy berezonált a fejemen,hogy nem láttam(félelmetes volt.) A motorkiállításon VÉGRE felpróbáltam (többször is) a NAGY NOLANT. Hát.. Na jó,semmi negatív. Míg nem láttam a tükörben. De mikor felnyitva belenéztem,megrémültem. Mint egy kib..ott lámpabúra,vagy,mint egy UFO. Egyre nagyobb a kereslet ezekre a bukókra,mi a f..ért nem lehet ezt az igényt komolyabban venni??! Miért nem lehet ezeket különbözõ héjméretekkel gyártani?? Miért mondjunk le azokról az elõnyökrõl,amit 1 ilyen sisak nyújtani tud?! Vettem 1 zárt K4-es AGV-t. Könnyû,csöndes,fogja a fejem.. De sosem fogom szeretni,még a fóliát sem húztam le róla. :( Keresem A(!!!) sisakom.
    

Bubó Doki 1066 2011. április 8. 14:46  
Itt az oldalon reklámot csak az oldal üzemeltetõjének engedélyével feltenni!



    

bigyula 1063 2011. március 23. 19:16   Válasz erre: 1062
Köszi az infót, akkor lehet, hogy kicsit inkább várok és valami jobbat választok.
    

varawings 1062 2011. március 23. 13:41   Válasz erre: 1061
Szia! Nekem ilyen volt az N103 elõtt, sok jót nem tudok mondani róla, igaz nagyon rosszakat sem, kicsit zajos, kicsit nehézkes a mechanikája, olyan.....semmilyen.

    

bigyula 1061 2011. március 22. 12:43  
Szép napot mindenkinek!
Tudja-e valaki, hogy a GREX RF2 sisak melyik Nolan sisak klónja?
Esetleg aki már használja, ill használta megosztaná tapasztalatait róla? Köcce.
    

Bubó Doki 1060 2011. március 20. 10:29  
Itt az oldalon reklámot csak az oldal üzemeltetõjének engedélyével feltenni!
    

Hadvezér 1058 2011. március 17. 20:29   Válasz erre: 1042
Köszi!
    

vadasz 1057 2011. március 17. 18:29   Válasz erre: 1032
Nekem még nem volt állvédõs, de flip-up helyett sokkal inkább vennék ilyet. Annál is inkább, hogy a C3 sehogy sem jó a fejemre, a többit meg behemót külsõ héjuk miatt nem preferálom eleve. // lehet, hogy csak optikailag tûnik úgy, hogy nagyobb a héj, nemtom, lényeg, hogy nem tetszik :D //

Ezt az x-lite-ot hol-mennyiért tudom beszerezni legjobb áron, tudsz e valami "olcsó" lehetõséget?


// S1-el 100e fölött vagyok, már majd leesik a fejemrõl, már a 3. plexit használom rajta de ez is már lassan túl karcos, tömítéseket is cserélni kéne újra, fogytam is vagy 15 kilót a vétel óta, meg talán a sisak is tágult, úgyhogy már majdnem körbe tudnám fordítani, aztán pedig többször legurult a motorról, pár ilyen helyben elborulás is volt vele, szóval megszolgálta az árát nagyon már. //
    

karcsika 1056 2011. március 17. 15:02   Válasz erre: 1049
Az én sisakomban semmiféle rozsdáló pléhlemez nincs. Csudaszép fényes alamónium a cucc benne! :-)))))
    

varawings 1055 2011. március 17. 12:27   Válasz erre: 1053
Helyesbítek: az N103 Special!
    

Diver 1054 2011. március 17. 12:23   Válasz erre: 1053
Én azt tanácsolom annak aki utólag akar pinlockot betetetni, hogy a kiszemelt sisak gyártójától/forgalmazójától érdeklõdje meg, hogy van e benne valami bevonat vagy nincs, mert azt szemmel nem biztos, hogy lehet látni.
Én is ezt tettem, kinéztem egy sityakot, forgalmazótól megkérdeztem, hogy lehet e pinlocos plekóval rendelni. Mondta, nem. Ok. És bevonat van é benne? Mondta, nincs. Nagyon jó, akkor tudok utólag beletenni majd:-)))
    

varawings 1053 2011. március 17. 12:17   Válasz erre: 1052
Igazad vagyon, de az elõbb arról volt a szó hogy az N103 egyszerûbb kivitel, és nincs benne semmilyen párásodásgátló, nekem meg eszembe sem jutott hogy ilyen plexi lenne benne a sityak leegyszerûsítése miatt.
    

Diver 1052 2011. március 17. 12:08   Válasz erre: 1047
Nem!
A pinlock egy belsõ, vékonyabb plexi, amit egy szilikon csík vesz körbe. Ez rá van feszítve belülrõl a gyári plekóra légmentesen, így a két plexi között nem tud lecsapódni a pára. De ez nem a bevonatos plexi, mert arra nem lehet pinlockot tenni, pont a bevonat miatt. Euromotorban kb. 7-8000-ért teszik bele utólag (már amibe lehet).
Mackó barátunk is írt errõl, íme:

http://onroad.hu/cikk/kuzdelem-az-osi-ellenseggel-gyozd-le-parat.html
    

varawings 1051 2011. március 17. 11:58   Válasz erre: 1048
Károlyom, nem szeretnék vitázni, de annak idején utánanéztem, próbáltam, a SHOEI /felnyithatós/ zajosabb volt sokkal, a SCHUBERT meg 2x olyan drága mint az N103.
Szerintem meg nem gagyi.
    

zizispáros 1050 2011. március 17. 11:54   Válasz erre: 1049
kellet=tt
    

zizispáros 1049 2011. március 17. 11:53   Válasz erre: 1048
Súbert,te,mihez kellet a csatt?:))
Ilyen gagyi anyag amibõl az eredeti van,nincs is már forgalomban:)
Nagyon régen láttam ennyire korrodált anyagot,hogy porlott rendesen:))
    

karcsika 1048 2011. március 17. 11:51  
Megnéztem a kiállításon (bocsánat...a búcsúban) a Nolan sisakokat.
Röviden: gagyi
Bõvebben: nem egy Schuberth, SHOEI kategória
    

varawings 1047 2011. március 17. 11:47   Válasz erre: 1046
A pinlock akadályozza a párásodást nem?
    

Diver 1046 2011. március 17. 11:44   Válasz erre: 1045
Biztos Gyula? Mer a nem párásodó plexi, általában egy páramentesítõ fóliát jelent a plekó belsõ felületén (egyébként szart sem ér) és sajnos erre már utólag sem lehet rakni pinlockot:-( Legalábbis én így tudom.
    

varawings 1045 2011. március 17. 11:30   Válasz erre: 1044
Szerintem N-com elõkészítés van benne, a "nem párásodó" plexi az egyenlõ a pinlock-al...
    

TFeca 1044 2011. március 17. 11:13  
..és még az is , hogy a Nolan Speciálok-ban nincs N-Com elõkészítés sem , és tudtommal nincs benne a "nem párásodó" plexi.
    

palacsinta petrusz 1043 2011. március 17. 10:00   Válasz erre: 1000
Nekem 30-as volt, és azon feszegetni kellett. Elég rémisztõ mert nagyon passzentos és repült minden. De inkább menj biztosra és gurulj be hozzájuk: http://www.euromotor.hu/ nekem mindíg segítõkészek voltak.
    

varawings 1042 2011. március 17. 09:19   Válasz erre: 1037
Van pár: többek között a Special-on nincs pinlock, + a bélése sem annyira komfortos.
Sokan nem tudják hogy kétfajta N103 létezik, elég kis betûkkel van ráírva a dobozra ill. a sisakra. Annak idején persze én sem tudtam, de egy kereskedõ felhomályosított errõl.
    

pandamaci 1041 2011. március 17. 09:07   Válasz erre: 1038
Bukósisakot esés,sérülés után elméletileg cserélni kell. Azon kívül hogy a külsõ héj lehorzsolódik, repedhet, és a belsõ energiaelnyelõ rész is összetömörödik-azaz legközelebb már nem véd annyira.
Plexi csere és átfestés esetleg csak nagyon felsõ árkategóriás, új sisakon lehet gazdaságos, de ha nem baleset után a fejedrõl kopott le...És átfestetni sem ajánlott bármivel, mert az alapozó v festék kikezdheti a héj anyagát.
Ha mégis festés lesz, Google-ban találsz ilyet
    

KT 1040 2011. március 17. 08:41  
hamár sisak...
Eladó a saját AGV sisakom ! XL-méretõ, üvexxálas krossz. Sérülésmentes, keveset hordtam (ezért is adom el...)
Iá: 25 eft
    

KT 1039 2011. március 17. 08:37   Válasz erre: 1038
nézd meg alaposan nem repedt-e meg ! Ha igen-> kuka !
Amúgy a Mike Tomit javallom, õ sok sisakot festett már ! www.miket.hu

    

Buvarlanyka 1038 2011. március 17. 08:26  
Sziasztok!
Valaki tudna segíteni, hogy hol lehet bukót javíttatni? Kicsit megcsúszott a salakon. Plexit már cseréltettem rajta, de még ráférne egy kis javítás, festés?
Köszi!
    

Hadvezér 1037 2011. március 17. 08:24   Válasz erre: 1022
Szia!
Mi a különbség a special, a classic és a többi között?
Én is szemezek a 103-al!

    

C1800Rider 1036 2011. március 17. 06:47   Válasz erre: 1033
Talán azért mert a felnyitható sokkal praktikusabb.
    

Macko 1035 2011. március 17. 04:17   Válasz erre: 1034
Az enyém a legelsõ szériából való, könnyen lehet hogy azóta módosítottak is rajta.
Nekem minden felnyitásnál beakad a felsõ gumiperembe, kvázi alig lehet felfeszegetni a plexit. Sajnos le is lazította a pinlockot a helyérõl.
    

oszika 1034 2011. március 16. 22:26   Válasz erre: 1033
Nekem is bejön az N43, de a pinlock-kal nincs gondom szerencsére.

    

Macko 1033 2011. március 16. 22:12   Válasz erre: 1032
Egyébként érdekes, hogy a barátaim között bárkinek ajánlom az állvédõs sisakokat a felnyithatókkal szemben, mindenki tiltakozik és a flip-upra esküsznek. Pedig ezek sokkal jobbak, tényleg nem értem, miért nem vásárolják többen.
    

Macko 1032 2011. március 16. 22:11   Válasz erre: 1029
Hú, nagyon sok különbség van az X-Lite és a Nolan között. Az állvédõn van bogárháló és szellõzõnyílás is, így télen pl. akár zárható is. A sisak jobban ki van képezve a pinlockra (itt szériatartozék is), így a plexi nyitásakor nem akad bele a tömítésbe (a Nolannál sajnos igen). Sokkal könnyebb a fejfedõ. A plexinek nem csak két állása van, hanem sok. A plexi egy mozdulattal szedhetõ le. És halkabb is.

A "sima" N43-nak nincs tetõszellõzõje és nem crossover típus, azaz állvédõvel sem rendelkezik tudtommal.
    

KaoszNagymester 1030 2011. március 16. 19:58  
Köszi a válaszokat. Amennyit tudok felpróbálok...

Közben még a Nolan N103 is képbe került, ma fel is próbáltam. Az eladó azt mondta ez már kifutó darab és az N90 váltja. Az mennyivel jobb?
    

vadasz 1029 2011. március 16. 19:27   Válasz erre: 1007
Macko: Miben más mint az N43-air, miben jobb? Valamivel drágább is ahogy nézem, véleményed szerint ezt mi legitimizálja?

Sima N43 miben különbözik AIR-tesójától?

Köszönöm
    

Mano81 1028 2011. március 16. 18:37   Válasz erre: 1027
Vagy inkább Valenza-iakkal... (na mindegy, ezért nem írom újra :)
    

Mano81 1027 2011. március 16. 18:31   Válasz erre: 1017
AGV király, ez nem kérdés :)
Nekem alapmodell volt (van csak karcos) tehát tesztelve...

Az egyetlen hátránya,hogy picit elszaladtak az árak a Varese-iekkel is.

Egyébként kezdem azt hinni,hogy az "olyan bukót vegyé' amennyit a fejed ér" mondás nem teljesen igaz.

Gondolok itt arra, hogy a nagy nevek alap-középkategóriás termékei nem biztos, hogy ár-érték arányban verik a kisebb gyártók közép-csúcskategóriás termékeit.

Bár a sisakvásárlás (mint minden) is erõsen szubjektív dolog.


    

desiderus 1026 2011. március 16. 18:12   Válasz erre: 1020
Én tavaly májusban vettem a GIVI x-Modulart. Ez az elsõ sisakom, ahol nagyobb tempónál sem csukódik le a plexi...
Az esõben való párásodást a szellõzõk állítgatásával sikerült megoldani, de tény hogy bizonyos sebesség (menetszél felett) hatásos igazán. A napszemüveg nagyon jó és egyszerûen mûködik.
Viszont a plexit én nem tudtam még kivenni, lehet, hogy gyenge vagyok hozzá.... :-)))
Fontos, hogy a felnyitható állrész miatt kicsit nagyobb a szélzaj és ha érzékeny vagy erre, akkor füldugó....
És valóban egy számmal kisebb kell, mert tágul a bélés.
    

TomRed 1025 2011. március 16. 17:19   Válasz erre: 1024
Igen, igazad van. Nekem eddig csak sima, nem felnyitósak voltak, de azok közt is volt nagyobbra nõtt példány, amit tuszkolni kellett...
    

BRUDER mester 1024 2011. március 16. 16:45   Válasz erre: 1023
Nekem 55 lityós láda van, de abba sem fér bele két db felnyitós sisak. Ezek nagyobbak lehetnek, mint a zártak.
    

TomRed 1023 2011. március 16. 16:37   Válasz erre: 1020
GIVI X-Modular teszt: http://mt-03.blog.hu/2010/10/24/givi_x_modular

Tavaly õsszel vettem egy ilyet. A testben leírtakkal jórészt egyetértek, de két ponton más a tapasztalatom.

Nekem valamiért nem jól mûködik a beleragasztott páravédõ fólia (talán rosszul ragasztották bele).
Viszont a belsõ napszemüveg szerintem könnyen és jól kezelhetõ.

Amit a teszt nem említett az a külsõ mérete, ami miatt elég nehezen fér be egy normál méretû, 46 literes hátsó dobozba. Oldalt fektetve a teteje hátulján látható szárnyszerûség is útban van.

A bukósisak kidolgozottsága átlagon felüli szerintem is és a fekete változat sötét drapp színû bélelése igazán jól néz ki.
    

varawings 1022 2011. március 16. 16:18   Válasz erre: 1018
Szia, nekem és a páromnak is ilyen van, meg vagyunk vele elégedve. A Bluetooth-os kivitel akkumulátora tartósan 4 órát bír, de én vettem hozzá szivargyújtóról mûködõ töltõt, mert a 4 óra motoron hamar eltelik.
Ha esetleg veszel, akkor az N103 Classic-ot vedd, ne az N103 Special-t!
Esetleg bármi további kérdésed van, szívesen válaszolok.
    

Kazi 1021 2011. március 16. 13:40   Válasz erre: 1020
Próbáld fel az összeset és amelyikben legjobban érzed magad (és a pénztárcád is engedi!) azt vedd meg!
Én kipróbáltam nagyon sokat, a legjobbnak a schubert c3 tûnt de sajnos most egy kicsit drága (legalábbis nekem).
    

KaoszNagymester 1020 2011. március 16. 11:18  
Közben még ez a 2 sisak is bejött a képbe:

GIVI HX06:
http://crazymotors.hu/termek/givi_hx06_bukosisak.html

Givi X-Modular:
http://crazymotors.hu/termek/givi_x-modular_bukosisak_.html

Most már végképp nem tudom mi legyen :)
    

KaoszNagymester 1019 2011. március 15. 11:57  
Sziasztok!

Az LS2 Deltáról mi a véleményetek, valaki használ ilyet? Az összes teszt dicséri.

http://crazymotors.hu/termek/ls2_delta__.html#termekKepek

Még ezt is néztem, de errõl nem találok tesztet:

http://crazymotors.hu/termek/shiro_sh-boeing.html


    

htmajor 1018 2011. március 14. 13:40  
Sziasztok!
Az ideny kezdettel erosen kacsintgatok a Nolan N-103-as sisak beszerzesevel. Pontosabban 2-db, mivel a kedvesem is aktivan motorozik. Szepnek szep, tetszeni tetszik, egyszer probalva meg kenyelmes is volt.
Nem tudom konkret tapasztalat mit mutat? Tartossag, zaj?
Fokent erdekelne, milyen tapasztalatok vannak a bele epitheto N-COM Bluetooth keszlettel? Uzemido, motoros-motoros kozott tavolsag? Ha valakinek van vele gyakorlati tapasztalata, szivesen meghallgatnam! Koszonettel: Tamas
    

sinyus 1017 2011. március 14. 09:39  
Hali!
Nem nagyon látok hozzászólást,ami AGV-rõl szólna.Lehet,h azért,mert nem kérdés?:)
Nekem egy középkategóriás AGV-m van,4 éve,és még a szivacs tágulását sem érzem benne.A plexi mechanika azóta is kifogástalan,nem nagyon tudnék nagyobb hibáját mondani.

Némely okos kolégának a SHARP-tesztrõl: Az hogy neked egy 4-5 csillagos sisak nyomja a fejed,és ezért szarnak titulálod,az nem a sisak hibája...Minden gyártó más formát ad a belsõnek.
Saját példám,h bármely Caberg-et próbálom,össze-vissza nyomja a fejem (pedig jó sisak a Caberg).Viszont pl az AGV-t rám szabták.Ráadásul a Sharp inkább ütésállást mér,nem kényelmet...
    

cizi 1016 2011. március 14. 06:18  
Sziasztok !
Van egy eladó Uvex GT 350-es felnyitható sisakom . A sisak új beépített napszemüveges, sisakzsákkal, dobozában. Ezenkívül még van egy sokzsebes mellény is.
15.-én az évadnyitóra el tudom vinni, ha valakit érdekel...
06-70-516-4700
    

Mano81 1015 2011. február 24. 19:56  
Az igen. Remélem nálam is kibír annyit :D
    

Macko 1014 2011. február 24. 19:54   Válasz erre: 1013
KBC-ben motorozott le Ispán mintegy 110 ezer kilométert...
    

Mano81 1013 2011. február 24. 19:53  
Lehet, hogy nem mindennapos használatra kell neki... :)

Azt a boltban nem tudod megállapítani, hogy tartós használatnál milyen lesz. Esetleg érdeklõdsz, volt-e valakinek, de eszerint csak olyan sisakot tudsz venni, amirõl másnak van infója.Nekem most KBC van, itthon nem túl gyakori...

Szóval az elmondottakat fenntartom azzal, hogy nem volt Marushinom.
    

C1800Rider 1012 2011. február 23. 22:22   Válasz erre: 1010
Marushin sisakja van egy cimborának. Alig hordta, kíméli (nincs mindennapos használatra fogva) de mállik szét a mûbõr hátul a nyakrészen, esik szét a belseje és olyan elhasználódást mutat hogy a 4 éves Airoh sisakom ami nem egy hûdehajde valami ráadásul minden nap használom, oda merem tenni mellé. Elmondása szerint soha többé Marushin.
Az biztos hogy a legjobb ha több sisakot is felpróbál az ember és könnyen lehet hogy épp az lesz a legjobb ami a legkevésbé tetszik de sisaknál nem az a lényeg hogy kifelé milyen.
    

Macko 1011 2011. február 23. 22:02   Válasz erre: 1010
Tegyük hozzá: anélkül, hogy ment egy kört benne a saját motorján, nem szabad megvenni.

Ha kell, ott kell hagyni az árát a boltban, és maszkban egy rövid körre elkérni. Ezt nekem pl. eddig mindenhol megengedték.
    

Mano81 1010 2011. február 23. 21:56   Válasz erre: 998
Marussin olyan nincs, tehat azt ne vegyel :)
Marushint sokkal inkabb! Ugy emlekszem valami teszten a 888 jol szerepelt. Kis segitseg a valasztashoz a SHARP teszt,de az sem szentiras.
Shark is jo, Nitrot nem ismerem. Egyebkent a legjobb tanacs:
Azt vedd, amelyik tetszik. (feltetelezve,hogy felprobaltad, jo a meret, stb.)
    

Macko 1009 2011. február 21. 21:13   Válasz erre: 1008
Már 2 éve hordom a Nolan N43 Airt.
Nagyon szeretem, de ott megvan az alulról befújós probléma, illetve egyéb apróságok is. Viszont az alapötlet annyira bevált, hogy azt elmondani nem tudom.

Ugyanazt most kihozták X-Lile X402GT néven. Az állvédõ könnyen kivehetõ és bogárháló is van benne. Az állvédõn levõ szellõzõk is zárhatók. Szóval nagyon-nagyon fullos.

http://www.euromotor.hu/shop/product/4366/x-402-gt-elegance-n-com-nyitott-kiveheto-allvedos-bukosisak.html

    

johnny 1008 2011. február 21. 20:24  
Értem.

Ez melyik, a kivehetõ állrészû sisak? Jónak tûnik ez is.

Nem "fúj" be a szél alulról az állrész és az állcsúcsod között?
    

Macko 1007 2011. február 21. 20:11   Válasz erre: 1006
A leírások alapján nekem is nagyon tetszett.
Hogy milyen menet közben, arról sajnos még nem tudok nyilatkozni (ahogy alkalmas lesz az idõ, tényleg írok róla egy tesztet).

Amiért végül is én nem emellett döntöttem (tartósteszt-sisaknak), annak oka a következõ. Egy ilyen felépítésû sisakot én teljesen vegyes használatra fognék be, azaz hordanám terepezni is. Viszont ha leveszed a plexit és szemüveggel kezded használni komoly porban-sárban, nem tudom a nagyon finom napszemüveg-mechanika meddig maradna életben. Így a sisak érdekében végül is ez lesz a következõ fejvédõm (a menetpróbán túl vagyok, és nagyon-nagyon tuti a cucc):
    

johnny 1006 2011. február 21. 19:21   Válasz erre: 1005
Az érdekelt volna, mennyire tûnik zajosnak menet közben, mennyire kényelmes,súly, meg ilyenek. A leírások alapján elég jónak tûnik.
    

Macko 1005 2011. február 21. 19:06   Válasz erre: 1004
A fejemen volt. Mi a konkrét kérdés?
(Amúgy egy gyors tesztre biztosan el fogom kérni, ha majd normális idõ lesz.)
    

johnny 1004 2011. február 21. 18:38  
X-Lite X 551-el van valakinek tapasztalata?
    

zsozsoka 1003 2010. december 21. 20:27  
Sziasztok!

Az aprÓba van egy Caberg V2r ! 25 ezer!
NAgyon szép sisak XS (nõi minta, de kinek mi az izlése)Bolti ár feléért!
Vadonatúj!

    

Napsugar001 1002 2010. december 13. 17:58  
Az apróban feladtam hirdetést, alig használt AGV sisak, xs ezüst eladó, ha érdekel valakit, nézze meg.
    

zsozsoka 1001 2010. december 13. 08:01  
Még mindig jól jönne a segítség....:)
    

mpeter58 1000 2010. december 12. 19:38  
Sziasztok!
Talán tud valaki segíteni? Kaptam egy NOLAN N41 Classic bukót. Szeretném levenni róla a sildet, meg a plexit, de nem tudom, hogyan kell. Nem szívesen feszegetném, de szét szeretném szedni.
Üdv: Péter



    

zsozsoka 999 2010. december 12. 15:23  
És A Marussin 888 is ide tartozna!
    

zsozsoka 998 2010. december 12. 15:08  
Sziasztok!

Nagy dilemmába vagyok a sisakválasztásban.........
Tudna valaki pár jó/rossz dolgot mondani a Nitro; Marussin;Shark sisakokról!

A sahrp teszten azok a típusok amiket néztem csak a Nitro kapott 5*-ot a többi négyet..
Mind a háromból a 40-50ezres kategóriát néztem ki
Marussin 777
Nitro Aikido
Shark S650

Egyszerûen nem tudok dönteni.Egyik oldalon fikázzák a másikon istenkirály ........
Köszi elõre is!

    

Zsifi 997 2010. december 12. 11:57   Válasz erre: 996
Mindegy...
Tisztíthatóságra egyforma (feltéve ha a lakkfekete nem anyagszín) a lakkfekete elõbb lesz ujjlenyomatos, illetve a microkarcok is elõbb lesznek észrevehetõek. Ettõl a matton is ugyan annyi van..csak nem olyan feltünõ.
    

krisztian.fz6 996 2010. december 12. 11:42  
Hi!

Segítség kellene. Melyik takaríthatóbb, strapabíróbb fényezés? A matt vagy a lakkfekete sisak?
    

Mano81 995 2010. november 17. 18:49  
http://www.sportsbikeshop.co.uk/motorcycle_parts/content_cat/616

kissé húzós, de ha más nincs...
    

szöszkeszabi 994 2010. október 25. 19:08  
Sziasztok!
Tudna nekem valaki segíteni:Arai bukóhoz keresek jobb oldali plexitakaró fület.Szín nem számít.
Email:szucs0818@freemail.hu
    

Macko 993 2010. október 20. 16:47   Válasz erre: 992
Ez a Sharp teszt egy vicc. Egyetlen becsapódási szögben mutatott viselkedése alapján osztályozzák a sisakokat.
Olyan viselhetetlen szarok kapnak 4 meg 5 csillagot, hogy el sem hiszem.
Egy sisak tesztje sokkal-sokkal összetettebb kellene legyen.
    

zoligs 992 2010. október 20. 16:45   Válasz erre: 986
Egy betépett idióta lehet aki C2re 4 csillagot , míg az S Pro ra 2 csillagot ad, a C2 egy kalap szar, hangos, gyorsan kikopik az állmechanizmusa és saját életet él, míg az S1 egy maszív szuperhalk, kialakításából adódóan pedig sokkal biztonságosabb, aC3 am még nem volt , akinek van az viszont dicséri
    

ZRXRUDI 991 2010. október 20. 15:27  
Tiszteletem! Egy kis segítség kéne:Schubert C2 állrésze nagyon könnyen lecsukódik.Lehet ezen állítani valahogy?
    

Trysii 989 2010. október 2. 06:06  
Használ-e valaki Shark RSX, vagy Marushin RS2 Carbon sisakot?

Személyes tapasztalatokra lennék kíváncsi. Mennyire kényelmes, zajos, tágul-e a szivacs, párásodik-e jelentõsen, stb.

Köszönöm a tapasztalatokat!
    

BartoLaszlo 988 2010. szeptember 21. 10:30   Válasz erre: 980
Koszi szepen!!! Meggyozott az iras:-)
    

Zsifi 987 2010. szeptember 17. 19:39   Válasz erre: 986
Olyan ez mint a dl az alpok királya...
Az ár nagyon sokat nyom a latban...
    


galoscsabus 985 2010. szeptember 17. 19:32   Válasz erre: 979
Kicsit átírva Audimania interpretálását, de tartalmával egyetértve:
Ha a belsõ méret rendben van, akkor a külsõ méret szügségszerûen annyival nagyobb, amennyit a komfort+biztonság rétegek elfoglalnak a héjszerkezetig a buksidtól mérve.
Na most spórolhatsz a kényelmen vagy/és a biztonságon.
Innen a Te döntésed, hogy mit teszel a fejedre :-)))

De csak azért, hogy kedves bambuszmedvénk ne érezze mellõzve magát, ajánlom a Sch. C3-at, mint az egyik legkisebb külméretû felnyitható sisakot. Magas árfekvésû és prémium :-)))))))
    

pandamaci 984 2010. szeptember 17. 18:44   Válasz erre: 981
Pontosabban úgy értettem, ne a dinnyehéjakban válogass, mert azok semmit sem érnek!Különben van olyan márka, amelyben a kisebb belsõ mérethez kisebb héj is tartozik, de lehet 4 beírás után ismét eljutunk egy magas árfekvésû prémium tipushoz :)
    

Szicsu600 983 2010. szeptember 17. 18:41   Válasz erre: 979
:DDD
    

Audimania 982 2010. szeptember 17. 18:37   Válasz erre: 979
Szia!
Nem vagyok bukósisak szakértõ, viszont szívesen belekotyogok sokmindenbe ... ha a mostani sisakod belmérete és komfortja megfelelõ, és Te ennek ellenére:
- kisebb kerületû, ergo kisebb ütésvédelmi rétegû sisakot keresel,
- motorozás közben a bukód külméretével vagy elfoglalva,

akkor megkérnélek, hogy inkább ne motorozz. Így a saját testi épséged is megvéded, és a súlyos sérülésû balesetek statisztikáját sem rontod majd.
Üdv, Audi
    

pandamaci 981 2010. szeptember 17. 18:28   Válasz erre: 979
Dinnyehéj, és pár nyitott, plexi nélküli robogós sisak : ezek némelyike olyan vékony, mintha sapka lenne a fejeden, de kb annyira is véd csak:) Menj be egy motorosboltba ,és válogass,de mindenképpen próbáld fel ami tetszik.
    

ekowob 980 2010. szeptember 17. 18:25   Válasz erre: 978
Keresd Mackót. Ö sokat használja. De elötte olvasd el ezt:
http://www.onroad.hu/motor/bemutato/1591/
és ezt:
http://www.onroad.hu/teszt/tartosteszt-nolan-n43-air-bukosisak.html
    

varp08 979 2010. szeptember 17. 17:14  
Sziasztok!
Nemrég kezdtem motorozni, és egy olyan kérdésem lenne,hogy tudnátok e 1-2 olyan sisakokat ajánlani, ami ugyan felnõtt sisak,de viszonylag kicsi a héjszerkezete, ugyanis a mostani sisakomat elég nagynak érzem a fejemen(külsõleg).

Köszönöm elõre is!
    

BartoLaszlo 978 2010. augusztus 26. 19:04  
Sziasztok, nagy tisztelettel megkernem azokat akiknek van tapasztalata a Nolan N43 Air sisakrol+ bluetooth rendszerrol, ossza meg velem mert tervezem, hogy egy ilyen sisakot vennek a nagyon meleg napokra. :-)))

Koszonom.
    


Macko 976 2010. augusztus 25. 13:58   Válasz erre: 972
Azt nézd, hogy

a. Nem megy a szemébe-szájába a bogár

b. Azért milyen tutter lábtartója van már!!!

:-)))
    

TPBalaton 975 2010. augusztus 25. 12:07   Válasz erre: 974
tenkjú!
    

bob 974 2010. augusztus 25. 12:06   Válasz erre: 973
Nincs. Meg kell venned
    

TPBalaton 973 2010. augusztus 25. 11:55  
Nolan-nál az oldalsó BT kütyün kívül a Basic Kit-et is +kell venni?
A BT-csomiban nincs benne?
    

fragile 972 2010. augusztus 18. 20:29  
...........
    

Mano81 971 2010. augusztus 10. 10:48  
A válasz: HJC ZF-10. :)

AGV jó, de kicsit sok a 64, annyiért olyan HJC-t kapsz, hogy ihaj-csuhaj...


    

deak.tamas 970 2010. július 31. 09:05  
Üdv Mindenkinek!

Most kezdek motorozni és 2 sisakot néztem (ami nem egy kategória ugyan) ami között nem tudok választani:

HJC CL-ST Throttle (35.e HUF) vagy AGV K-4 Vyrus (64.e HUF)

Kinek mi a véleménye?
    

gaborgyula 969 2010. június 22. 19:45   Válasz erre: 967
A plexit lerakod egy sík felületre lehetõleg valami olyanra ami nem karcolja. A két oldalát lefele nyomva – mintha ki akarnád egyenesíteni - kiakasztható a pinlock a rögzítõ fülekbõl. Visszarakás ennek fordítottja, de figyelni kell arra hogy a két plexi összefeküdjön és ne lógjon a pinlock. Ez utóbbit lehet állítani a rögzítõ fülek elforgatásával amik excentrikusak.
    

bob 968 2010. június 20. 16:44   Válasz erre: 967
Szia,

doksi : http://www.nolan.it/images/istruzioni/N103.PDF
14. oldal - angolul..
Képek a legalján..
A lényeg.. szedd le a plexit, majd a kis fülecskék segítségével szedd le a belsõ plexit..
A sisakodhoz elvilag adtak ilyen doksit, kinyomtatva, kis füzet formájában :)
    

marko 967 2010. június 20. 16:28  
Szevasztok!

Egy kis segítséget szeretnék tõletek kérni.A Nolan N-103 Classic pinlock tisztítása érdekelne.Akinek van ki hogyan végzi.
Annyit tudok róla,hogy a plexi belsõ felületére van felrögzítve,és a plexi mind a két oldalán kis rögzítõ fül látható ez rögzíti a pinlockot.Hogyan tudom eltávolítani a pinlockot a plexirõl majd tisztítás után vissza tenni.Mi a mûvelet folyamata.
Válaszotok nagyon köszönöm elõre is!
Üdv mindenkinek!
    

bob 966 2010. június 20. 14:59   Válasz erre: 965
nem speckó habot írt, hanem, h speciel habbal oldja meg.. amúgy a babatörlõ fasza, ma kipróbáltam :)) és müxik
    

Szicsu600 965 2010. június 18. 14:48  
A plexit a motoron és a sisakon is babatörlõvel oldom meg. Nem karcol és azonnal viszi a bogarat, s még az illata is kellemes. Nem kell ahhoz speckó hab.:DDD
    

Szicsu600 964 2010. június 18. 14:44   Válasz erre: 961
Ja nem a tisztitástól lesz karcos, hanem a két plexi közzé kerülõ apró szemcsék marják össze.
    

Szicsu600 963 2010. június 18. 14:43   Válasz erre: 961
Spec habozhatod ha a homokszemcsék állandóan közzé kerülnek,mert hiába spanolod a pinlock csavarját. Vagy a spechab kitaszítja a homokszemeket? Vagy letömiti a pinlock plexi közti részt?Akkor talán....
    

ELőző oldal
Hoterkep

Tagok száma: 22124
5 621 Eddigi túrák
14 221 826 km
34071 Eddigi túra-résztvevők