zolkovich | 1067 | 2011. április 8. 21:46 |
Keresem A sisakom. Sok-sok keresgélés/utánaolvasás után a Nolan N103 tûnt a tutinak. Van 1 Airoh felnyithatóm,ami kb.1 órai motorozás után szétpréseli az agyam. Szó szerint. Eladtam (áron alul) 1 HJC FS-MAX-ot,ami ugyanazzal a mérettel úgy berezonált a fejemen,hogy nem láttam(félelmetes volt.) A motorkiállításon VÉGRE felpróbáltam (többször is) a NAGY NOLANT. Hát.. Na jó,semmi negatív. Míg nem láttam a tükörben. De mikor felnyitva belenéztem,megrémültem. Mint egy kib..ott lámpabúra,vagy,mint egy UFO. Egyre nagyobb a kereslet ezekre a bukókra,mi a f..ért nem lehet ezt az igényt komolyabban venni??! Miért nem lehet ezeket különbözõ héjméretekkel gyártani?? Miért mondjunk le azokról az elõnyökrõl,amit 1 ilyen sisak nyújtani tud?! Vettem 1 zárt K4-es AGV-t. Könnyû,csöndes,fogja a fejem.. De sosem fogom szeretni,még a fóliát sem húztam le róla. :( Keresem A(!!!) sisakom.
|
Bubó Doki | 1066 | 2011. április 8. 14:46 |
Itt az oldalon reklámot csak az oldal üzemeltetõjének engedélyével feltenni! |
bigyula | 1063 | 2011. március 23. 19:16 | Válasz erre: 1062 |
Köszi az infót, akkor lehet, hogy kicsit inkább várok és valami jobbat választok.
|
varawings | 1062 | 2011. március 23. 13:41 | Válasz erre: 1061 |
Szia! Nekem ilyen volt az N103 elõtt, sok jót nem tudok mondani róla, igaz nagyon rosszakat sem, kicsit zajos, kicsit nehézkes a mechanikája, olyan.....semmilyen. |
bigyula | 1061 | 2011. március 22. 12:43 |
Szép napot mindenkinek! Tudja-e valaki, hogy a GREX RF2 sisak melyik Nolan sisak klónja? Esetleg aki már használja, ill használta megosztaná tapasztalatait róla? Köcce. |
Bubó Doki | 1060 | 2011. március 20. 10:29 |
Itt az oldalon reklámot csak az oldal üzemeltetõjének engedélyével feltenni!
|
vadasz | 1057 | 2011. március 17. 18:29 | Válasz erre: 1032 |
Nekem még nem volt állvédõs, de flip-up helyett sokkal inkább vennék ilyet. Annál is inkább, hogy a C3 sehogy sem jó a fejemre, a többit meg behemót külsõ héjuk miatt nem preferálom eleve. // lehet, hogy csak optikailag tûnik úgy, hogy nagyobb a héj, nemtom, lényeg, hogy nem tetszik :D // Ezt az x-lite-ot hol-mennyiért tudom beszerezni legjobb áron, tudsz e valami "olcsó" lehetõséget? // S1-el 100e fölött vagyok, már majd leesik a fejemrõl, már a 3. plexit használom rajta de ez is már lassan túl karcos, tömítéseket is cserélni kéne újra, fogytam is vagy 15 kilót a vétel óta, meg talán a sisak is tágult, úgyhogy már majdnem körbe tudnám fordítani, aztán pedig többször legurult a motorról, pár ilyen helyben elborulás is volt vele, szóval megszolgálta az árát nagyon már. // |
karcsika | 1056 | 2011. március 17. 15:02 | Válasz erre: 1049 |
Az én sisakomban semmiféle rozsdáló pléhlemez nincs. Csudaszép fényes alamónium a cucc benne! :-)))))
|
Diver | 1054 | 2011. március 17. 12:23 | Válasz erre: 1053 |
Én azt tanácsolom annak aki utólag akar pinlockot betetetni, hogy a kiszemelt sisak gyártójától/forgalmazójától érdeklõdje meg, hogy van e benne valami bevonat vagy nincs, mert azt szemmel nem biztos, hogy lehet látni. Én is ezt tettem, kinéztem egy sityakot, forgalmazótól megkérdeztem, hogy lehet e pinlocos plekóval rendelni. Mondta, nem. Ok. És bevonat van é benne? Mondta, nincs. Nagyon jó, akkor tudok utólag beletenni majd:-))) |
varawings | 1053 | 2011. március 17. 12:17 | Válasz erre: 1052 |
Igazad vagyon, de az elõbb arról volt a szó hogy az N103 egyszerûbb kivitel, és nincs benne semmilyen párásodásgátló, nekem meg eszembe sem jutott hogy ilyen plexi lenne benne a sityak leegyszerûsítése miatt.
|
Diver | 1052 | 2011. március 17. 12:08 | Válasz erre: 1047 |
Nem! A pinlock egy belsõ, vékonyabb plexi, amit egy szilikon csík vesz körbe. Ez rá van feszítve belülrõl a gyári plekóra légmentesen, így a két plexi között nem tud lecsapódni a pára. De ez nem a bevonatos plexi, mert arra nem lehet pinlockot tenni, pont a bevonat miatt. Euromotorban kb. 7-8000-ért teszik bele utólag (már amibe lehet). Mackó barátunk is írt errõl, íme: http://onroad.hu/cikk/kuzdelem-az-osi-ellenseggel-gyozd-le-parat.html |
varawings | 1051 | 2011. március 17. 11:58 | Válasz erre: 1048 |
Károlyom, nem szeretnék vitázni, de annak idején utánanéztem, próbáltam, a SHOEI /felnyithatós/ zajosabb volt sokkal, a SCHUBERT meg 2x olyan drága mint az N103. Szerintem meg nem gagyi. |
zizispáros | 1049 | 2011. március 17. 11:53 | Válasz erre: 1048 |
Súbert,te,mihez kellet a csatt?:)) Ilyen gagyi anyag amibõl az eredeti van,nincs is már forgalomban:) Nagyon régen láttam ennyire korrodált anyagot,hogy porlott rendesen:)) |
karcsika | 1048 | 2011. március 17. 11:51 |
Megnéztem a kiállításon (bocsánat...a búcsúban) a Nolan sisakokat. Röviden: gagyi Bõvebben: nem egy Schuberth, SHOEI kategória |
Diver | 1046 | 2011. március 17. 11:44 | Válasz erre: 1045 |
Biztos Gyula? Mer a nem párásodó plexi, általában egy páramentesítõ fóliát jelent a plekó belsõ felületén (egyébként szart sem ér) és sajnos erre már utólag sem lehet rakni pinlockot:-( Legalábbis én így tudom.
|
varawings | 1045 | 2011. március 17. 11:30 | Válasz erre: 1044 |
Szerintem N-com elõkészítés van benne, a "nem párásodó" plexi az egyenlõ a pinlock-al...
|
TFeca | 1044 | 2011. március 17. 11:13 |
..és még az is , hogy a Nolan Speciálok-ban nincs N-Com elõkészítés sem , és tudtommal nincs benne a "nem párásodó" plexi.
|
palacsinta petrusz | 1043 | 2011. március 17. 10:00 | Válasz erre: 1000 |
Nekem 30-as volt, és azon feszegetni kellett. Elég rémisztõ mert nagyon passzentos és repült minden. De inkább menj biztosra és gurulj be hozzájuk: http://www.euromotor.hu/ nekem mindíg segítõkészek voltak.
|
varawings | 1042 | 2011. március 17. 09:19 | Válasz erre: 1037 |
Van pár: többek között a Special-on nincs pinlock, + a bélése sem annyira komfortos. Sokan nem tudják hogy kétfajta N103 létezik, elég kis betûkkel van ráírva a dobozra ill. a sisakra. Annak idején persze én sem tudtam, de egy kereskedõ felhomályosított errõl. |
pandamaci | 1041 | 2011. március 17. 09:07 | Válasz erre: 1038 |
Bukósisakot esés,sérülés után elméletileg cserélni kell. Azon kívül hogy a külsõ héj lehorzsolódik, repedhet, és a belsõ energiaelnyelõ rész is összetömörödik-azaz legközelebb már nem véd annyira. Plexi csere és átfestés esetleg csak nagyon felsõ árkategóriás, új sisakon lehet gazdaságos, de ha nem baleset után a fejedrõl kopott le...És átfestetni sem ajánlott bármivel, mert az alapozó v festék kikezdheti a héj anyagát. Ha mégis festés lesz, Google-ban találsz ilyet |
KT | 1040 | 2011. március 17. 08:41 |
hamár sisak... Eladó a saját AGV sisakom ! XL-méretõ, üvexxálas krossz. Sérülésmentes, keveset hordtam (ezért is adom el...) Iá: 25 eft ![]() ![]() |
KT | 1039 | 2011. március 17. 08:37 | Válasz erre: 1038 |
nézd meg alaposan nem repedt-e meg ! Ha igen-> kuka ! Amúgy a Mike Tomit javallom, õ sok sisakot festett már ! www.miket.hu |
Buvarlanyka | 1038 | 2011. március 17. 08:26 |
Sziasztok! Valaki tudna segíteni, hogy hol lehet bukót javíttatni? Kicsit megcsúszott a salakon. Plexit már cseréltettem rajta, de még ráférne egy kis javítás, festés? Köszi! |
Hadvezér | 1037 | 2011. március 17. 08:24 | Válasz erre: 1022 |
Szia! Mi a különbség a special, a classic és a többi között? Én is szemezek a 103-al! |
C1800Rider | 1036 | 2011. március 17. 06:47 | Válasz erre: 1033 |
Talán azért mert a felnyitható sokkal praktikusabb.
|
Macko | 1035 | 2011. március 17. 04:17 | Válasz erre: 1034 |
Az enyém a legelsõ szériából való, könnyen lehet hogy azóta módosítottak is rajta. Nekem minden felnyitásnál beakad a felsõ gumiperembe, kvázi alig lehet felfeszegetni a plexit. Sajnos le is lazította a pinlockot a helyérõl. |
oszika | 1034 | 2011. március 16. 22:26 | Válasz erre: 1033 |
Nekem is bejön az N43, de a pinlock-kal nincs gondom szerencsére. |
Macko | 1033 | 2011. március 16. 22:12 | Válasz erre: 1032 |
Egyébként érdekes, hogy a barátaim között bárkinek ajánlom az állvédõs sisakokat a felnyithatókkal szemben, mindenki tiltakozik és a flip-upra esküsznek. Pedig ezek sokkal jobbak, tényleg nem értem, miért nem vásárolják többen.
|
Macko | 1032 | 2011. március 16. 22:11 | Válasz erre: 1029 |
Hú, nagyon sok különbség van az X-Lite és a Nolan között. Az állvédõn van bogárháló és szellõzõnyílás is, így télen pl. akár zárható is. A sisak jobban ki van képezve a pinlockra (itt szériatartozék is), így a plexi nyitásakor nem akad bele a tömítésbe (a Nolannál sajnos igen). Sokkal könnyebb a fejfedõ. A plexinek nem csak két állása van, hanem sok. A plexi egy mozdulattal szedhetõ le. És halkabb is. A "sima" N43-nak nincs tetõszellõzõje és nem crossover típus, azaz állvédõvel sem rendelkezik tudtommal. |
KaoszNagymester | 1030 | 2011. március 16. 19:58 |
Köszi a válaszokat. Amennyit tudok felpróbálok... Közben még a Nolan N103 is képbe került, ma fel is próbáltam. Az eladó azt mondta ez már kifutó darab és az N90 váltja. Az mennyivel jobb? |
vadasz | 1029 | 2011. március 16. 19:27 | Válasz erre: 1007 |
Macko: Miben más mint az N43-air, miben jobb? Valamivel drágább is ahogy nézem, véleményed szerint ezt mi legitimizálja? Sima N43 miben különbözik AIR-tesójától? Köszönöm |
Mano81 | 1028 | 2011. március 16. 18:37 | Válasz erre: 1027 |
Vagy inkább Valenza-iakkal... (na mindegy, ezért nem írom újra :)
|
Mano81 | 1027 | 2011. március 16. 18:31 | Válasz erre: 1017 |
AGV király, ez nem kérdés :) Nekem alapmodell volt (van csak karcos) tehát tesztelve... Az egyetlen hátránya,hogy picit elszaladtak az árak a Varese-iekkel is. Egyébként kezdem azt hinni,hogy az "olyan bukót vegyé' amennyit a fejed ér" mondás nem teljesen igaz. Gondolok itt arra, hogy a nagy nevek alap-középkategóriás termékei nem biztos, hogy ár-érték arányban verik a kisebb gyártók közép-csúcskategóriás termékeit. Bár a sisakvásárlás (mint minden) is erõsen szubjektív dolog. |
desiderus | 1026 | 2011. március 16. 18:12 | Válasz erre: 1020 |
Én tavaly májusban vettem a GIVI x-Modulart. Ez az elsõ sisakom, ahol nagyobb tempónál sem csukódik le a plexi... Az esõben való párásodást a szellõzõk állítgatásával sikerült megoldani, de tény hogy bizonyos sebesség (menetszél felett) hatásos igazán. A napszemüveg nagyon jó és egyszerûen mûködik. Viszont a plexit én nem tudtam még kivenni, lehet, hogy gyenge vagyok hozzá.... :-))) Fontos, hogy a felnyitható állrész miatt kicsit nagyobb a szélzaj és ha érzékeny vagy erre, akkor füldugó.... És valóban egy számmal kisebb kell, mert tágul a bélés. |
TomRed | 1025 | 2011. március 16. 17:19 | Válasz erre: 1024 |
Igen, igazad van. Nekem eddig csak sima, nem felnyitósak voltak, de azok közt is volt nagyobbra nõtt példány, amit tuszkolni kellett...
|
BRUDER mester | 1024 | 2011. március 16. 16:45 | Válasz erre: 1023 |
Nekem 55 lityós láda van, de abba sem fér bele két db felnyitós sisak. Ezek nagyobbak lehetnek, mint a zártak.
|
TomRed | 1023 | 2011. március 16. 16:37 | Válasz erre: 1020 |
GIVI X-Modular teszt: http://mt-03.blog.hu/2010/10/24/givi_x_modular Tavaly õsszel vettem egy ilyet. A testben leírtakkal jórészt egyetértek, de két ponton más a tapasztalatom. Nekem valamiért nem jól mûködik a beleragasztott páravédõ fólia (talán rosszul ragasztották bele). Viszont a belsõ napszemüveg szerintem könnyen és jól kezelhetõ. Amit a teszt nem említett az a külsõ mérete, ami miatt elég nehezen fér be egy normál méretû, 46 literes hátsó dobozba. Oldalt fektetve a teteje hátulján látható szárnyszerûség is útban van. A bukósisak kidolgozottsága átlagon felüli szerintem is és a fekete változat sötét drapp színû bélelése igazán jól néz ki. |
varawings | 1022 | 2011. március 16. 16:18 | Válasz erre: 1018 |
Szia, nekem és a páromnak is ilyen van, meg vagyunk vele elégedve. A Bluetooth-os kivitel akkumulátora tartósan 4 órát bír, de én vettem hozzá szivargyújtóról mûködõ töltõt, mert a 4 óra motoron hamar eltelik. Ha esetleg veszel, akkor az N103 Classic-ot vedd, ne az N103 Special-t! Esetleg bármi további kérdésed van, szívesen válaszolok. |
Kazi | 1021 | 2011. március 16. 13:40 | Válasz erre: 1020 |
Próbáld fel az összeset és amelyikben legjobban érzed magad (és a pénztárcád is engedi!) azt vedd meg! Én kipróbáltam nagyon sokat, a legjobbnak a schubert c3 tûnt de sajnos most egy kicsit drága (legalábbis nekem). |
KaoszNagymester | 1020 | 2011. március 16. 11:18 |
Közben még ez a 2 sisak is bejött a képbe: GIVI HX06: http://crazymotors.hu/termek/givi_hx06_bukosisak.html Givi X-Modular: http://crazymotors.hu/termek/givi_x-modular_bukosisak_.html Most már végképp nem tudom mi legyen :) |
KaoszNagymester | 1019 | 2011. március 15. 11:57 |
Sziasztok! Az LS2 Deltáról mi a véleményetek, valaki használ ilyet? Az összes teszt dicséri. http://crazymotors.hu/termek/ls2_delta__.html#termekKepek Még ezt is néztem, de errõl nem találok tesztet: http://crazymotors.hu/termek/shiro_sh-boeing.html |
htmajor | 1018 | 2011. március 14. 13:40 |
Sziasztok! Az ideny kezdettel erosen kacsintgatok a Nolan N-103-as sisak beszerzesevel. Pontosabban 2-db, mivel a kedvesem is aktivan motorozik. Szepnek szep, tetszeni tetszik, egyszer probalva meg kenyelmes is volt. Nem tudom konkret tapasztalat mit mutat? Tartossag, zaj? Fokent erdekelne, milyen tapasztalatok vannak a bele epitheto N-COM Bluetooth keszlettel? Uzemido, motoros-motoros kozott tavolsag? Ha valakinek van vele gyakorlati tapasztalata, szivesen meghallgatnam! Koszonettel: Tamas |
sinyus | 1017 | 2011. március 14. 09:39 |
Hali! Nem nagyon látok hozzászólást,ami AGV-rõl szólna.Lehet,h azért,mert nem kérdés?:) Nekem egy középkategóriás AGV-m van,4 éve,és még a szivacs tágulását sem érzem benne.A plexi mechanika azóta is kifogástalan,nem nagyon tudnék nagyobb hibáját mondani. Némely okos kolégának a SHARP-tesztrõl: Az hogy neked egy 4-5 csillagos sisak nyomja a fejed,és ezért szarnak titulálod,az nem a sisak hibája...Minden gyártó más formát ad a belsõnek. Saját példám,h bármely Caberg-et próbálom,össze-vissza nyomja a fejem (pedig jó sisak a Caberg).Viszont pl az AGV-t rám szabták.Ráadásul a Sharp inkább ütésállást mér,nem kényelmet... |
cizi | 1016 | 2011. március 14. 06:18 |
Macko | 1014 | 2011. február 24. 19:54 | Válasz erre: 1013 |
KBC-ben motorozott le Ispán mintegy 110 ezer kilométert...
|
Mano81 | 1013 | 2011. február 24. 19:53 |
Lehet, hogy nem mindennapos használatra kell neki... :) Azt a boltban nem tudod megállapítani, hogy tartós használatnál milyen lesz. Esetleg érdeklõdsz, volt-e valakinek, de eszerint csak olyan sisakot tudsz venni, amirõl másnak van infója.Nekem most KBC van, itthon nem túl gyakori... Szóval az elmondottakat fenntartom azzal, hogy nem volt Marushinom. |
C1800Rider | 1012 | 2011. február 23. 22:22 | Válasz erre: 1010 |
Marushin sisakja van egy cimborának. Alig hordta, kíméli (nincs mindennapos használatra fogva) de mállik szét a mûbõr hátul a nyakrészen, esik szét a belseje és olyan elhasználódást mutat hogy a 4 éves Airoh sisakom ami nem egy hûdehajde valami ráadásul minden nap használom, oda merem tenni mellé. Elmondása szerint soha többé Marushin. Az biztos hogy a legjobb ha több sisakot is felpróbál az ember és könnyen lehet hogy épp az lesz a legjobb ami a legkevésbé tetszik de sisaknál nem az a lényeg hogy kifelé milyen. |
Macko | 1011 | 2011. február 23. 22:02 | Válasz erre: 1010 |
Tegyük hozzá: anélkül, hogy ment egy kört benne a saját motorján, nem szabad megvenni. Ha kell, ott kell hagyni az árát a boltban, és maszkban egy rövid körre elkérni. Ezt nekem pl. eddig mindenhol megengedték. |
Mano81 | 1010 | 2011. február 23. 21:56 | Válasz erre: 998 |
Marussin olyan nincs, tehat azt ne vegyel :) Marushint sokkal inkabb! Ugy emlekszem valami teszten a 888 jol szerepelt. Kis segitseg a valasztashoz a SHARP teszt,de az sem szentiras. Shark is jo, Nitrot nem ismerem. Egyebkent a legjobb tanacs: Azt vedd, amelyik tetszik. (feltetelezve,hogy felprobaltad, jo a meret, stb.) |
Macko | 1009 | 2011. február 21. 21:13 | Válasz erre: 1008 |
Már 2 éve hordom a Nolan N43 Airt. Nagyon szeretem, de ott megvan az alulról befújós probléma, illetve egyéb apróságok is. Viszont az alapötlet annyira bevált, hogy azt elmondani nem tudom. Ugyanazt most kihozták X-Lile X402GT néven. Az állvédõ könnyen kivehetõ és bogárháló is van benne. Az állvédõn levõ szellõzõk is zárhatók. Szóval nagyon-nagyon fullos. http://www.euromotor.hu/shop/product/4366/x-402-gt-elegance-n-com-nyitott-kiveheto-allvedos-bukosisak.html |
johnny | 1008 | 2011. február 21. 20:24 |
Értem. Ez melyik, a kivehetõ állrészû sisak? Jónak tûnik ez is. Nem "fúj" be a szél alulról az állrész és az állcsúcsod között? |
Macko | 1007 | 2011. február 21. 20:11 | Válasz erre: 1006 |
johnny | 1006 | 2011. február 21. 19:21 | Válasz erre: 1005 |
Az érdekelt volna, mennyire tûnik zajosnak menet közben, mennyire kényelmes,súly, meg ilyenek. A leírások alapján elég jónak tûnik.
|
Macko | 1005 | 2011. február 21. 19:06 | Válasz erre: 1004 |
A fejemen volt. Mi a konkrét kérdés? (Amúgy egy gyors tesztre biztosan el fogom kérni, ha majd normális idõ lesz.) |
zsozsoka | 1003 | 2010. december 21. 20:27 |
Sziasztok! Az aprÓba van egy Caberg V2r ! 25 ezer! NAgyon szép sisak XS (nõi minta, de kinek mi az izlése)Bolti ár feléért! Vadonatúj! |
Napsugar001 | 1002 | 2010. december 13. 17:58 |
Az apróban feladtam hirdetést, alig használt AGV sisak, xs ezüst eladó, ha érdekel valakit, nézze meg.
![]() ![]() |
mpeter58 | 1000 | 2010. december 12. 19:38 |
zsozsoka | 998 | 2010. december 12. 15:08 |
Sziasztok! Nagy dilemmába vagyok a sisakválasztásban......... Tudna valaki pár jó/rossz dolgot mondani a Nitro; Marussin;Shark sisakokról! A sahrp teszten azok a típusok amiket néztem csak a Nitro kapott 5*-ot a többi négyet.. Mind a háromból a 40-50ezres kategóriát néztem ki Marussin 777 Nitro Aikido Shark S650 Egyszerûen nem tudok dönteni.Egyik oldalon fikázzák a másikon istenkirály ........ Köszi elõre is! |
Zsifi | 997 | 2010. december 12. 11:57 | Válasz erre: 996 |
Mindegy... Tisztíthatóságra egyforma (feltéve ha a lakkfekete nem anyagszín) a lakkfekete elõbb lesz ujjlenyomatos, illetve a microkarcok is elõbb lesznek észrevehetõek. Ettõl a matton is ugyan annyi van..csak nem olyan feltünõ. |
krisztian.fz6 | 996 | 2010. december 12. 11:42 |
Hi! Segítség kellene. Melyik takaríthatóbb, strapabíróbb fényezés? A matt vagy a lakkfekete sisak? |
Mano81 | 995 | 2010. november 17. 18:49 |
http://www.sportsbikeshop.co.uk/motorcycle_parts/content_cat/616 kissé húzós, de ha más nincs... |
szöszkeszabi | 994 | 2010. október 25. 19:08 |
Sziasztok! Tudna nekem valaki segíteni:Arai bukóhoz keresek jobb oldali plexitakaró fület.Szín nem számít. Email:szucs0818@freemail.hu |
Macko | 993 | 2010. október 20. 16:47 | Válasz erre: 992 |
Ez a Sharp teszt egy vicc. Egyetlen becsapódási szögben mutatott viselkedése alapján osztályozzák a sisakokat. Olyan viselhetetlen szarok kapnak 4 meg 5 csillagot, hogy el sem hiszem. Egy sisak tesztje sokkal-sokkal összetettebb kellene legyen. |
zoligs | 992 | 2010. október 20. 16:45 | Válasz erre: 986 |
Egy betépett idióta lehet aki C2re 4 csillagot , míg az S Pro ra 2 csillagot ad, a C2 egy kalap szar, hangos, gyorsan kikopik az állmechanizmusa és saját életet él, míg az S1 egy maszív szuperhalk, kialakításából adódóan pedig sokkal biztonságosabb, aC3 am még nem volt , akinek van az viszont dicséri
|
ZRXRUDI | 991 | 2010. október 20. 15:27 |
Tiszteletem! Egy kis segítség kéne:Schubert C2 állrésze nagyon könnyen lecsukódik.Lehet ezen állítani valahogy?
|
Trysii | 989 | 2010. október 2. 06:06 |
Használ-e valaki Shark RSX, vagy Marushin RS2 Carbon sisakot? Személyes tapasztalatokra lennék kíváncsi. Mennyire kényelmes, zajos, tágul-e a szivacs, párásodik-e jelentõsen, stb. Köszönöm a tapasztalatokat! |
Zsifi | 987 | 2010. szeptember 17. 19:39 | Válasz erre: 986 |
Olyan ez mint a dl az alpok királya... Az ár nagyon sokat nyom a latban... |
TPBalaton | 986 | 2010. szeptember 17. 19:36 | Válasz erre: 985 |
Prémium?Háááát... http://sharp.direct.gov.uk/testhelmetlist?sharp-make=130&sharp-model=&sharp-type=All&sharp-rating=1&sharp-price-from=0&sharp-price-to=9999&discontinued=1 |
galoscsabus | 985 | 2010. szeptember 17. 19:32 | Válasz erre: 979 |
Kicsit átírva Audimania interpretálását, de tartalmával egyetértve: Ha a belsõ méret rendben van, akkor a külsõ méret szügségszerûen annyival nagyobb, amennyit a komfort+biztonság rétegek elfoglalnak a héjszerkezetig a buksidtól mérve. Na most spórolhatsz a kényelmen vagy/és a biztonságon. Innen a Te döntésed, hogy mit teszel a fejedre :-))) De csak azért, hogy kedves bambuszmedvénk ne érezze mellõzve magát, ajánlom a Sch. C3-at, mint az egyik legkisebb külméretû felnyitható sisakot. Magas árfekvésû és prémium :-))))))) |
pandamaci | 984 | 2010. szeptember 17. 18:44 | Válasz erre: 981 |
Pontosabban úgy értettem, ne a dinnyehéjakban válogass, mert azok semmit sem érnek!Különben van olyan márka, amelyben a kisebb belsõ mérethez kisebb héj is tartozik, de lehet 4 beírás után ismét eljutunk egy magas árfekvésû prémium tipushoz :)
|
Audimania | 982 | 2010. szeptember 17. 18:37 | Válasz erre: 979 |
Szia! Nem vagyok bukósisak szakértõ, viszont szívesen belekotyogok sokmindenbe ... ha a mostani sisakod belmérete és komfortja megfelelõ, és Te ennek ellenére: - kisebb kerületû, ergo kisebb ütésvédelmi rétegû sisakot keresel, - motorozás közben a bukód külméretével vagy elfoglalva, akkor megkérnélek, hogy inkább ne motorozz. Így a saját testi épséged is megvéded, és a súlyos sérülésû balesetek statisztikáját sem rontod majd. Üdv, Audi |
pandamaci | 981 | 2010. szeptember 17. 18:28 | Válasz erre: 979 |
Dinnyehéj, és pár nyitott, plexi nélküli robogós sisak : ezek némelyike olyan vékony, mintha sapka lenne a fejeden, de kb annyira is véd csak:) Menj be egy motorosboltba ,és válogass,de mindenképpen próbáld fel ami tetszik.
|
ekowob | 980 | 2010. szeptember 17. 18:25 | Válasz erre: 978 |
Keresd Mackót. Ö sokat használja. De elötte olvasd el ezt: http://www.onroad.hu/motor/bemutato/1591/ és ezt: http://www.onroad.hu/teszt/tartosteszt-nolan-n43-air-bukosisak.html |
varp08 | 979 | 2010. szeptember 17. 17:14 |
Sziasztok! Nemrég kezdtem motorozni, és egy olyan kérdésem lenne,hogy tudnátok e 1-2 olyan sisakokat ajánlani, ami ugyan felnõtt sisak,de viszonylag kicsi a héjszerkezete, ugyanis a mostani sisakomat elég nagynak érzem a fejemen(külsõleg). Köszönöm elõre is! |
BartoLaszlo | 978 | 2010. augusztus 26. 19:04 |
Sziasztok, nagy tisztelettel megkernem azokat akiknek van tapasztalata a Nolan N43 Air sisakrol+ bluetooth rendszerrol, ossza meg velem mert tervezem, hogy egy ilyen sisakot vennek a nagyon meleg napokra. :-))) Koszonom. |
TPBalaton | 977 | 2010. augusztus 26. 16:24 |
http://sharp.direct.gov.uk/testhelmetlist?sharp-make=130&sharp-model=C3&sharp-type=All&sharp-rating=1&discontinued=1 Nem tudom volt-e már. |
Macko | 976 | 2010. augusztus 25. 13:58 | Válasz erre: 972 |
Azt nézd, hogy a. Nem megy a szemébe-szájába a bogár b. Azért milyen tutter lábtartója van már!!! :-))) |
TPBalaton | 973 | 2010. augusztus 25. 11:55 |
Nolan-nál az oldalsó BT kütyün kívül a Basic Kit-et is +kell venni? A BT-csomiban nincs benne? |
Mano81 | 971 | 2010. augusztus 10. 10:48 |
A válasz: HJC ZF-10. :) AGV jó, de kicsit sok a 64, annyiért olyan HJC-t kapsz, hogy ihaj-csuhaj... |
deak.tamas | 970 | 2010. július 31. 09:05 |
Üdv Mindenkinek! Most kezdek motorozni és 2 sisakot néztem (ami nem egy kategória ugyan) ami között nem tudok választani: HJC CL-ST Throttle (35.e HUF) vagy AGV K-4 Vyrus (64.e HUF) Kinek mi a véleménye? |
gaborgyula | 969 | 2010. június 22. 19:45 | Válasz erre: 967 |
A plexit lerakod egy sík felületre lehetõleg valami olyanra ami nem karcolja. A két oldalát lefele nyomva – mintha ki akarnád egyenesíteni - kiakasztható a pinlock a rögzítõ fülekbõl. Visszarakás ennek fordítottja, de figyelni kell arra hogy a két plexi összefeküdjön és ne lógjon a pinlock. Ez utóbbit lehet állítani a rögzítõ fülek elforgatásával amik excentrikusak.
|
bob | 968 | 2010. június 20. 16:44 | Válasz erre: 967 |
Szia, doksi : http://www.nolan.it/images/istruzioni/N103.PDF 14. oldal - angolul.. Képek a legalján.. A lényeg.. szedd le a plexit, majd a kis fülecskék segítségével szedd le a belsõ plexit.. A sisakodhoz elvilag adtak ilyen doksit, kinyomtatva, kis füzet formájában :) |
marko | 967 | 2010. június 20. 16:28 |
Szevasztok! Egy kis segítséget szeretnék tõletek kérni.A Nolan N-103 Classic pinlock tisztítása érdekelne.Akinek van ki hogyan végzi. Annyit tudok róla,hogy a plexi belsõ felületére van felrögzítve,és a plexi mind a két oldalán kis rögzítõ fül látható ez rögzíti a pinlockot.Hogyan tudom eltávolítani a pinlockot a plexirõl majd tisztítás után vissza tenni.Mi a mûvelet folyamata. Válaszotok nagyon köszönöm elõre is! Üdv mindenkinek! |
bob | 966 | 2010. június 20. 14:59 | Válasz erre: 965 |
nem speckó habot írt, hanem, h speciel habbal oldja meg.. amúgy a babatörlõ fasza, ma kipróbáltam :)) és müxik
|
Szicsu600 | 965 | 2010. június 18. 14:48 |
A plexit a motoron és a sisakon is babatörlõvel oldom meg. Nem karcol és azonnal viszi a bogarat, s még az illata is kellemes. Nem kell ahhoz speckó hab.:DDD
|
Szicsu600 | 964 | 2010. június 18. 14:44 | Válasz erre: 961 |
Ja nem a tisztitástól lesz karcos, hanem a két plexi közzé kerülõ apró szemcsék marják össze.
|
Szicsu600 | 963 | 2010. június 18. 14:43 | Válasz erre: 961 |
Spec habozhatod ha a homokszemcsék állandóan közzé kerülnek,mert hiába spanolod a pinlock csavarját. Vagy a spechab kitaszítja a homokszemeket? Vagy letömiti a pinlock plexi közti részt?Akkor talán....
|