27 28 29 30 31 1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24

Kérlek jelentkezz be

Regisztráció
Elfelejtett jelszó
Bukósisakok
Következő oldal

Sahsa 256 2008. április 23. 08:27  
Bruno-nak!
Én most jártam körbe a sisak dilemát. Én is a HJC Fs Max-ot néztem ki.Az egyik volt évfolyamtársamnak Suzuki kereskedése van. A SUZUKI-nál a gyári sisak a HJC. Õ lebeszélt róla és átirányított a Caberg-hez. /Motoroázis/ az importõr. 49.000 Ft volt, ami a Louis-nál 269 euro
Azt mondta lényegesen magasabb érték-ár arányról beszélünk, inkább azt vegyem meg. Így Caberg Justissimo GT lett belõle. A felszereltség ua., csak szerinte nagyságrendekkel jobb. Hittem neki, hisz õ HJC-t árul, de neki sem az lötyög a fején...:-))
S

    

tsanyi 255 2008. április 23. 07:23   Válasz erre: 252
nekem 2 éve(most lesz csere) van Laser Granville felnyitható pinlockkal......teljesen jó télen és esõs idõben is, kistáskának szintén Laser, de Vertigoja van és azon is tökéletes a pinlock......persze ha egyszer már le volt szedve bármi miatt akkor képes párásodni, ezért nagyon tisztán kell összerakni.....
    

Macko 254 2008. április 23. 05:12   Válasz erre: 253
De van. Az R1 pinlockos plexije, kiegészítve a házilag gyártott páraterelõ maszkocskámmal -12 fokig van tesztelve. Nem párásodott.
    

NOrbixj 253 2008. április 23. 00:27  
Szerintem tökéletesen páramentes plexi nincs.Legfeljebb olyan ami lassabban kezd el párásodni.A dragabb sisakoknal is azt hallottam hogy vizes lesz belulrol.
    

Kary 252 2008. április 22. 22:30  
Sziasztok

Nekem egy AGV Stealth sisakom van kezdem nagyon nem szeretni. Neken 100-nál is képes párásodni. Most esõben meg vakon jöttem haza. A nyitott plexi is bepárásodott:( A sisak nem az az olcsó típus de szerintem egy zacsi szotyi többet ér nála. Létezik olyan hely ahol sok sisak típust lehet próbálni? (Louis-on kívül) Tudtok olyan sisakot ami "garantáltan" nem párásodik:) Vagy vigyek magammal egy hûtõládát tesztelni? Nem szeretnék megint 80 - 100 eft kidobni az ablakon csak azért hogy az elsõ hüvös szellõig "menõ" sisakom legyen. Véleményetek?

    

bruno 251 2008. április 7. 21:13  
Sziasztok! Van valakinek tapasztalata HJC FS-Max -al.
    

roli517 250 2008. március 26. 14:24  
Sziasztok. Tudna nekem valaki segíteni?
A szitu a következõ: elhagytam a pleximrõl a pinlockot fogó stiftet.
Mivel nem lehet külön kapni(úgytudom), valami megoldás kellene...
Plexivel együtt kapható, csak így k...a drága..
Valami ötlettel vagy tippel segítsetek légyszí!
Elõre is köszi.


    

Sobi 249 2008. március 25. 15:32  
Szia.

Két éves ventura.A mostani suomy-knak egyforma a takarója,a takaró belsõ felén 3 pöcöknél fogva szorula sisakra.A régebbi szériákét nem ismerem,képet tudnék felrakni,hogy pontosan mit is keresek.

    

tsanyi 248 2008. március 25. 14:33   Válasz erre: 247
Mikori a sisak.....nekem van egy 5-6 éves amit már nem használok, ha annak jó akkor megegyezhetünk.
    

Sobi 247 2008. március 25. 13:48  
Sziasztok.

Segítség kellene.Nincs valakinek véletlenül Suomy sisakra a bal oldali mozgató mechanika takaró mûanyagja?Elvesztettem,és mocskos drága az új.Ha valakinek lenne egy sérült siskról való azt szívesen átvenném.
Üdv:Sóbi
    

Alexx66 246 2008. március 25. 08:08  
Sziasztok!
Én tavaly õsszel vettem egy pinlock-os plexit a Nolan sisakomhoz.Sokkal jobb mint az eredeti,amin csak egy gyári páramantesítõ volt.Kicsit drágább,de szerintem megéri.
    

Berber 245 2008. február 26. 07:31   Válasz erre: 244
Szóval Te nyultad le elõlem! A szakramentumát!!!!!! Használd egészséggel!
    

vadasz 244 2008. február 25. 14:14  
ebayen vettem kiállítási darabot 130 Lyúróért.. faternál van Frankfurtban.. majd meghozza májusban, aztán meglátom mi lesz vele
    

Macko 243 2008. február 25. 13:27   Válasz erre: 242
Ha veszel, szerintem ne sajnáld a pénzt a pinlockos gyári plexire.
Fõleg, mert új bukó vásárlásakor "beszámítják" az eredeti plexit, így a párásodásmentes nem 28, hanem csak kb. 14 ezer felár.
Nekem nagyon megérte!
    

vadasz 242 2008. február 25. 12:21  
nekem kb májustól lesz az S1 addig még a rigit használom... ...azért jólesz az remélem..
    

Berber 241 2008. február 25. 07:30   Válasz erre: 229
Ne cukkolj! Taknyom, nyálam egybe folyik, úgy meg vagyok fázva! ...hiába ez a szezonkezdet....
Azt tisztán látom, hogy a réteg felveszi a párát, mert feldagad tõle, más a törésmutatója! Persze abszolute nem zavaró, csak látszik, továbbá érzem, hogy elhasználódott a levegõ a sisakban, inkább ezért nyitok idõnként valami likat. Az elõzõ bukóm, egy õs LEM képes volt nyáron 40 fokban lepárásodni, ezért is védem annyira a Shubi becsületét. Én nagyon letátottam a számat amikor ennyire szuperül szerepelt.
Azt meg ne írd, hogy nem indul be a nyálelválasztásom megfelelõen a motorozástól! Igaz nem folyik el az arcomon, de nem szárad ki a szám a parától!!!!! :DDDD
    

Macko 240 2008. február 24. 21:32   Válasz erre: 236
Én megtaláltam a tökéletes megoldást.
Az R1-esen pinlockos plexi van. Ezet kombináltam a #235-ben belinkelt maszkkal.
Így semmilyen körülmények között nem kell kinyitnom a plexit.
Ha melegebb lesz, simán kiveszem a maszkot és kész.
    

B_Jani 239 2008. február 24. 21:24   Válasz erre: 238
Ne vegyé' levegõt olyan sokat.... :-)))
    

KToM 238 2008. február 24. 21:07   Válasz erre: 237
Nekem is parasdoik S1, eso nelkul is. Vsz bennem a hiba..
    

zoligs 237 2008. február 24. 18:57   Válasz erre: 234
Páraelterelõt próbáltam, de inkább csak hidegben javított a probl. , huzamosabb esõben motorozásnál már csak a plexi kinyitása volt a megoldás , de viszont lehet hogy csak a nyálszintem túl magas és azmiatt párásodott az S1.:)
    

KToM 236 2008. február 24. 17:52   Válasz erre: 235
Na ez jo 5let.
Probaltad mar?
    

Macko 235 2008. február 24. 17:13   Válasz erre: 234
Semmit nem ér.
Jó, ez így nem igaz, de a problémát nem oldja meg.
Annál jobb megoldás pl. ez:
http://www.quasimoto.hu/termekeink.php?id=2&fid=1&tazon=0308&tid=oxf
(A HUFF páramentesítõ maszk)
    

KToM 234 2008. február 24. 14:43   Válasz erre: 232
Esetleg egy:
Páraterelõ S1 fekete 4 000 Ft
?

    

zoligs 233 2008. február 24. 14:18   Válasz erre: 231
Ja , csak amirõl beszéltünk azt nem részleteztem, a Rainex páramentesítõ jól mûködött, csak feloldotta a plexin levõ fóliát, amit a dobozra rá is írtak, csak hogy azt használat után olvastam el, miközben néztem milyen szépen málik szét a bukóm
    

zoligs 232 2008. február 24. 14:12   Válasz erre: 231
a C2 nekem nagyon bejött, a gyári grafikás S1 ért meg több mint 500 E perkáltam tavaly , plusz még az átbeszélõt beszereltem, valahogy nincs kedvem még 29000 ft fizetni a pinlock ért, inkább eladom kicsi pénzért, vergõdjön más vele
    

KToM 231 2008. február 24. 14:01   Válasz erre: 230
RainX-et nem probaltam, de mas parasodas ellenes csodaszert (lattam mukodes kozben es OK volt) kiprobaltam es csak atmeneti a segitseg. Amire senki nem panaszkodott eddig az a Pin-lock...en is csak azert vennek mert cserelni kene ugy is a karcos pleximet...
    

zoligs 230 2008. február 24. 10:54   Válasz erre: 228
a Rainex tuti csodát tesz a páramentesítõ fólián belülrõl , úgy kb 50 Eurónyit (az új plexi ára a Scubertre)
    

Macko 229 2008. február 24. 08:40   Válasz erre: 228
Neked valszeg nagyon alacsony a nyálszint a szádban, ettõl alacsony nedvességtartalmú CO2-t lélegzel ki! :-DDD
    

Berber 228 2008. február 24. 07:56  
Nekem C1 Conceptem van, és esküszöm bezárt állapotban, sõt soha az életben nem volt még 4C fokban sem semmiféle párásodásom! Nem csináltatok vele valamit? Esetleg vegyszeres letörlés kivégezheti?!?
    

royo 227 2008. február 19. 15:45  
HJC FS10-et vettem én is ma, remélem jó vásár volt, jónak tûnik, de csak csütörtökön tudom tesztelni, tapasztalatok késõbb

    

KToM 226 2008. február 19. 14:34   Válasz erre: 225
S1 pinlock a megoldas...nem olcso! 29.000 penz Euromotornal, de en bevallalom, ugy is karcos plexim...
    

zoligs 225 2008. február 19. 14:02   Válasz erre: 224
nem tudom, hogy hogyan lehet az hogy a C2 párásodik nektek, mert nekem amikor a tetején a plexit kiugrasztom arra a 4-5 mm re amit tud, mellé kinyitom az alsó -felsõ szellõzõt ,nekem szélvihar keletkezik a plexi belsõ lapján ,és nagyon sürün az egyik oldalát visza is kell ugrasztanom hogy ne annyira páramentesítsen. Ha az S1 nek lenne ilyen felsõ plexi kiiugrasztása akkor az lenne a legjobb bukóm , mert azért az S1 halkabb
    

galoscsabus 224 2008. február 19. 12:59   Válasz erre: 223
Köszönöm a választ.
Megmentettél nekem egy kis zsét. (alkalomadtán a procentedet elszürcsölhetjük valahol)
Hát sajna akkor marad a küzdelem a köddel esõs idõben.
    

Macko 223 2008. február 19. 12:45   Válasz erre: 222
A C2-re nem lehet pin lockot rakni.
Annyira szorosan van illesztve a plexi és a felette levõ gumiprofil, hogy nem lehetne felnyitni a rostélyt.
Még az utólag felragasztható cuccoktól sem lehet rendesen kinyitni.
Nagyon sokat kísérleteztem, én nem találtam megoldást.
Csak a sisakcserét.
    

galoscsabus 222 2008. február 19. 12:43   Válasz erre: 221
Háj Macko!

A C2-t próbáltad Pin-Lock-kal együtt is?
Sokat megyek tré idõben és hidegben is, a párásodással nekem is meggyûlt a bajom a C2-nél.
De ha másnak már nem jött be, nem költenék rá lét.
Üdv.: G.Cs.
    

Macko 221 2008. február 19. 12:28   Válasz erre: 220
Én meg az R1-et a gyári Pin Lockos plexivel gond nélkül tudom fagyban és ködben, meg mindenféle esõkben is használni.
És nyáron is tök jó.
Nekem pont a C2 párásodott úgy, hogy le is cseréltem.
    

zoligs 220 2008. február 19. 11:25  
sziasztok
mint évek óta shub. tilajdonos, mindenkinek igazat adok ezen a fórumon,(a puncsolás álltalában jó bejön), de a C2 re inkább a biztonsági változások a jellemzõk szerintem mint a minimális ráncfellvarrás, a két kis mifaszka ami jelzi hogy teljesen le van csukva, és ami számomra a lényeg a 4 ponton rögzített nyakpánt szijj, a kettõhöz képest a C1 en, ami elméletileg csapódáskor valamennyivel csökkenti a bukó mozgását a fejen, ezt csk olvastam és kívánom hogy senki közülünk ne is tapasztalja ezt az elönyt. Az alkatrészeik nagy részben cseréllhetõk a két bukó között, mint a kis plexi és jónéhány rögz. csavar. A S1 pedig csk száraz , nem túl meleg idõre ajánlom , mert a hiányos szellõzése miatt, esõben csak nyitott plexivel tudok motorozni , nem úgy a C1 és C2 vel
    

vadasz 219 2008. február 19. 08:26  
Berber isze te leírtad a különbségeket ! ! ! ! csak az a baj, hogy az S1 és az S1 Pro között meg nem találok még ilyeneket sem .... .... és erre vonatkozott az elõzõ kérdésem
    

Berber 218 2008. február 19. 07:59   Válasz erre: 217
Azért leírhatnád azt a nagy különbséget. Még szemre is nagyon egyformák, és a szellõzésen, a mechanikus záródás visszajelzõn, aerodinamikus módosításon, és tovább csendesítésen kívûl nem tudok más változásról. Ha a paramétereket nézem, nem akkora a javulás már. Van egyéb? Az S1-nél szerintem még kevesebb a különbség.
    

vadasz 217 2008. február 18. 09:33  
azért a c1 c2 ngy különbség.. sok tekintetben... .. kb mint az s1 r1 között. de az általam említett 2 sisak között ...?
    

Berber 216 2008. február 18. 09:31  
Egy két újítást csináltak rajta. Minimális, pl. a szellõzésen, és mintha a rétegeken módosítottak volna tudtommal. Mondjuk a C1-C2 rõl többet tudok, ott sincs semmi komoly változás, mégis 200€-val többért kapható a C2.

http://www.schuberth.de/index.php?id=20&L=0

Amugy soha nem lesz semmi olcsóbb. Hogy képzeled? :-DDD
    

vadasz 215 2008. február 18. 09:21  
hát én úgynéztem hogy igen.... ...ezért nem értem ... te sem tudsz többet errõl.. szentem igen nagy "poén" .. mert azért a schubi jó sisakokat csinál, szentem bizonyos területen piacvezetõ is.. de azt, hogy egy új sorozatot egy "ekkora" modellváltás miatt hoznak csak ki az érthetetlennek tûnik számomra
    

Macko 214 2008. február 18. 09:14   Válasz erre: 213
Súlya is ugyanaz?
    

vadasz 213 2008. február 18. 09:00  
s1 - illetve s1 Pro között van valami különbség? ... élõben még nem láttam az újat.. és ahogy nézem minden tlajdonsága ugyanaz.. vgy akkor ez most azért kellett csak hogy ha valaki azt akarja hogy "pro" legyen ráírva, akkor 100 ropival többet fizet , vagy mi?
    

B_Jani 212 2008. február 15. 22:00   Válasz erre: 211
Jó ötlet, de azért remélem, nem marad rajtam :-))
    

indián 211 2008. február 15. 21:51   Válasz erre: 210
Ha véletlen rajtad marad Jani , akkor legalább nem kell kiskosárka , amikor leugrassz a piacra KRUMPLIÉRT ! :-)))
    

B_Jani 210 2008. február 15. 18:17   Válasz erre: 209
Hát ez az! Nekem is pont annyira nagy, hogy éppen nem teljesen passzentos. Szóval jó lenne, de érzem, hogy nem az igazi. Úgyhogy lecserélem egy számmal kisebbre. De az is ez a típus, ez a szín, mert egyébként f@sza kis sapka.
    

Rudo 209 2008. február 15. 18:15   Válasz erre: 207
Mééé van ilyen nagy fejed.:))
Egyébként érdekelt volna.
    

B_Jani 208 2008. február 15. 18:10   Válasz erre: 207
A kép lemaradt:

    

B_Jani 207 2008. február 15. 15:39  
Hali!

Egy kissé elhamarkodott méretválasztás miatt eladó lett BMW System 5-ös sisakom 60-61-es méretben. Teljesen gyári, abszolút karcmentes állapot, gyakorlatilag nem használt sisak eredeti csomagolásában... Ára a listaár alatt 30%-al. A többit privátban.
    

KToM 206 2008. február 13. 20:17  
HJC - FS-10 lett 60 penz. Tapasztalatok kesobb! (jo soka)
    

kovpeti 205 2008. február 11. 08:41  
Megleptem nagy karácsonyra egy HJC FS-Max sisakkal. Tegnap végre ki is tudtam próbálni.
A tapasztalataim így elsõre :
- kényelmes
- szinte semmit sem takar ki a látómezõmbõl
- a napellenzõje szenzációs
- elég csendesnek tûnik, szélzajt nem nagyon hallottam, a mocimat viszont igen
- viszont valami zörög benne.Talán a napellenzõ mechanikája ? Elég zavaró.
Este szétkapom és meglesem.
    

Berber 204 2008. február 10. 19:49  
Nemtom, írok, mer....

Én Schuberthet vettem Conceptet. A régebbit. Túrázok. 100-140 körül. '76 óta motorozok. Ha sorrendbe rakom, akkor nem a design van az elsõ helyen. A buksit az www.ebay.de -n vettem sofort, tehát licit nélkûl újonan, mindent egybevéve 52 eFt-ért.
Amit kaptam, az ledöbbentõ volt, minõségben. Nem szeles, nem nagyon zajos, nem rángatja fejem, stabil, 4C fokban sem párásodik, jól szellõzik, ha kinyitom, (igaz ekkor zajosabb :( ) kényelmes, nem zavarja szél az arcom benne, meleg.... mit kell még leírni? Beépített napellenzõ, kivehetõ bélés, áll és nyak membrán...
Állítólag a felnyíló áll mechanikája miatt nehezebb, és zajosabb. Én ezt nem vettem észre, pedig elõtte egy szuperkönnyû LEM-em volt. Jól ki lehet belõle látni. Én szeretem. Igaz nem túl szép. Ennyi.



    

KToM 203 2008. február 5. 11:34   Válasz erre: 202
Koszi!
Nezegetem a HJC - FS-10 sisakot is abban napszemuveg is van, de ez elegge uj modellnek tunik...
    

svpadre 202 2008. február 4. 20:36   Válasz erre: 200
Hali!
nekem HJC FG-14-em van.

egyetlen gondom vele a szellõzése.
nyárom eléggé fullasztó tud lenni, és a normális cirkuláció hiánya miatt sajnos párásodik is, talán egy pinlock segítene.

az hozzá kell tennem, hogy ezek a jelenségek csak lassú haladásnál tapasztalhatóak, normális utazósebességnél (100-120 km/h) semmi probléma nincsen.

a párásodás viszont annak ellenére is szomorú, hogy eléggé komoly lehelletterelõ maszk van benne, olyan vadászpilótásan néz ki benne az ember.

a sisak viszonylag kevéssé zajos (egy HJC FS-MAX után ami nyitható állrészes, na az maga az orkán).

szerintem a párásodás ellenére is egy nagyon jó ár/érték arányú sisak, üvegszál-kevlár, a tömege sem nagy, talán jobb lenne egy dupla D-gyûrûs megoldás a gyors-zár helyett.
    

Macko 201 2008. február 4. 14:00   Válasz erre: 198
A C2-t két okból cseréltem le.
1. Párásodott mint az állat, nem tudtam elviselni a dolgot
2. Soha nem használtam felhajtva, így értelme sem volt a flippes bukónak.

Azért az R1 lett a befutó az S1-el szemben, mert utóbbi nekem nagyon zártnak és szûknek tûnt. Az R1 számomra a tökély. Semmi hibája. Könnyû le- és felvenni, kényelmes, dupla-D-s és pinlockos is.
    

KToM 200 2008. február 4. 13:01  
Na felhozom!

Kinek van tapasztalata (tura) az alabbi sisakokkal:
HJC Fg-14
SHOEI Raid II
SCHUBERTH J1

Kosz,
T
    

vadasz 199 2007. november 28. 09:08  
csak feljebb akartam hozni :D
    

vadasz 198 2007. november 27. 09:25  
Macko: Neked R1 jobb mint az S1.... miért? ( ismerem kb a különbségeket, de így elsõ kézdõl jó lenne egy kevés infó, meg mintha C2-d lett volna. vagy tévedek?) Amúgy szélvédelem nélküli motorra melyik a legcsendesebb sisak?
    

gencsydani 197 2007. november 18. 17:56   Válasz erre: 196
:S
    

Macko 196 2007. november 18. 17:50   Válasz erre: 195
Nincs, de az a kisebbik baj.
Itthon szkennerem nincs, így apósomlál lapolvastam ma. Pendrive meg nem volt nálam, így miután ide feltöltöttem jól kihajítottam a gépén a szemétbe.
Úgyhogy újra kell valahol szkennelnem, vagy elmenni hozzá.
Erre csak a hét 2. felében van esélyem...
    

gencsydani 195 2007. november 18. 17:43   Válasz erre: 194
Nálam úgy se jó:(
Nincs valami tárhelyed ahova rendes méretben fel tudod tölteni?
    

Macko 194 2007. november 18. 14:47  
Ha nem olvasható innen, mentsétek le a képet, úgy jobban ki lehet nagyítani és úgy jó. Nálam legalábbis.
    

Macko 193 2007. november 18. 14:46  
Végezetül pedig 9.-10. oldal:

    

Macko 192 2007. november 18. 14:45  
7.-8. oldal:

    

Macko 191 2007. november 18. 14:44  
4.-6. oldal:

    

Macko 190 2007. november 18. 14:43  
No, Boxer megkereste a kérdéses 2005-ös Superbike-ot, apósomnál jól beszkenneltem, és elkezdem bemásolgatni.
Összesen 10 oldal, 3-3-2-2 elosztásban teszem közzé.
Remélem, jól olvashatóak lesznek kinagyítva.

1.-3- oldal:

    

rnem73 189 2007. november 15. 14:25  
A neten föleg német nyelven lehet fellelni ha "helmtest"-re kerestek. Mellékelek néhányat, még szótárral is kibogarászható:
http://www.autosieger.de/images/articles/adac_helmtest_2004_3g.jpg

http://www.oeamtc.at/refresh/frameset.php?p=http://www.oeamtc.at/netautor/html_seiten/motorrad_helmtest2004/gesamt.html

2006-ban már csak felnyithatókatteszteltek:
http://www.oeamtc.at/refresh/frameset.php?p=http://www.oeamtc.at/netautor/html_seiten/motorrad_helmtest2006/gesamt.html

Ami fontos, az ADAC és az ÖAMTC által tesztelt sisakok mindegyike bôven túlteljesíti a normát balesetvédelem szempontjából.
    

gencsydani 188 2007. november 14. 21:42   Válasz erre: 185
Úgy emlékszem, több újságban is megjelent (MR, SBK, Autó-motor...).
    

Macko 187 2007. november 14. 12:32   Válasz erre: 186
Idén jött ki az R1-es. Nekem az van, számomra az ideális sisak.
    

vadasz 186 2007. november 14. 11:42  
Macko: Amugy van esetleg valami információd arról, hogy schuberthék mikor jönnek ki új modellekkel? csak mert ugye az S1 és a C2 sem mai darab.. nem mintha nem lennének már a csúcson vagy valami... ... csak azért jó lenne... ...mennyi ember szereztebe "álmai" sisakját, és akkor most lenne megint új :D
    

Pitu 185 2007. november 14. 09:07  
Én is a Motorrevüre emlékszem, hogy abban olvastam. Hasznos.
    

Macko 184 2007. november 14. 08:04   Válasz erre: 183
Peti, beszkenneljük és közzétesszük!
    

boxer 183 2007. november 14. 05:39   Válasz erre: 182
én meg épp tegnap láttam egy régi Superbike-ban, ami a melóhelyemen az egyik szekrény alól került elõ. Ha kell, esetleg holnapra meglesem, pontosan melyik számban, de úgy rémlik, hogy kb 2-3 éves.
    

Macko 182 2007. november 13. 22:37   Válasz erre: 181
A revüben volt az a cikk, de a honlapjukon nyoma sincs.
    

gencsydani 181 2007. november 13. 21:56   Válasz erre: 180
Köszi, nagyjából ezekre emlékszem én is, de szükség volna a konkrétumokra is!
    

Csongi06 180 2007. november 13. 19:43   Válasz erre: 177
Én egy Yamaha szalonban láttam a szokásos havi hírlevelüket abban bennvolt,azt hiszem a mûegyetemen csinálhatták,12-13 elismert márka 1polikarbonát,és egy kompozit sisakját tesztelték és érdekes mód semmi összefüggés nem volt az anyag,és a tartósság között(hogy pl:az elismertebb kompozitok vannak a mezõny elsõ felében ,a lenézetteb polikarbonátok a második felében).Az elsõ és a második helyezett UVEX sisak lett,arra nem emlékszem a polikarbonát ,vagy a kompozit volt-e az elsõ:(
Ha lesz link akkor én is szívesen látnám!
Szép idõt!
    

Vaslovas 179 2007. november 13. 15:54   Válasz erre: 178
...van:-))
    

R2 178 2007. november 13. 12:00   Válasz erre: 174
Van választék! :-)
    

gencsydani 177 2007. november 13. 11:53  
Emberek!
Pár éve magyar újságírók és szakemberek csináltak egy bukósisakokat összehasonlító töréstesztet, amirõl aztán több autós-motoros újságban is megjelent cikk. Tudna adni valaki ehhez egy linket?
    

vikkancs 176 2007. szeptember 20. 16:14  
THX az infokat!
Tovabbitom a linket az illetekeseknek.
    

kovpeti 175 2007. szeptember 14. 09:16   Válasz erre: 170
V2 túrabázis
www.v2.hu
Mindent adnak kölcsön, még mocit is.
    

hornoti 174 2007. szeptember 13. 20:41   Válasz erre: 170
Mekkora bukó kell ?
    

Macko 173 2007. szeptember 13. 18:40   Válasz erre: 171
Motort kölcsön nem tudom, ki fog adni...

    

pandamaci 172 2007. szeptember 13. 18:34   Válasz erre: 171
vikkancs
nõ nem kéne:))
Motor, ha kell gyõrben a reál motorban (honda-suzuki) bérelhetõ. /kb15+áfa/nap, nem óccsó
    

Macko 171 2007. szeptember 13. 18:07   Válasz erre: 170
Mekkora sapka kell? Van egy XL-es (61-es) Caberg Justissimóm. Azt szívesen...
    

vikkancs 170 2007. szeptember 13. 17:49  
Tiszteletem!

Egy ismerõsömnek szüksége lenne kölcsön egy bukósisakra. Tudtok valamilyen megoldást, ahonnan megoldható fájdalommentesen az ilyesmi?
(Egy másik ismerõsöm pedig motort szeretne kölcsön a dévai gurulásra)
Hol kezdenétek a keresgélést a fenti két esetben?
    

Macko 169 2007. szeptember 5. 11:26   Válasz erre: 168
Az R1 héjszerkezetre, formára ugyanaz, csak kicsit vékonyabb a párnázata és nem annyira zárt.
    

pepino 168 2007. szeptember 5. 10:07  
Subi csak S1-es:-)))))))
    

dody 167 2007. szeptember 5. 07:15   Válasz erre: 166
Koszi a gyors valaszt. Sajns nem Bp.-en lakom, igy nem marad mas, mint a tobbseg velemenye szerint keresgelni, eddig akkor a Schuberth R1 vezet .
    

Macko 166 2007. szeptember 4. 22:15   Válasz erre: 165
Mind a hármat ki tudod próbálni. Az Euromotorban (Lehet út), az IMET-ben (Üllõi út) és a Motoroázisban (Tüzér utca) is el tudsz vinni kipróbálni bukót, ha leteszed az árát.
Nem biztos, hogy ami másnak bevált, az Neked is kényelmes lesz.
Nekem pl. a Schubert R1 nagyon bejött, csendességben agyonveri a másik kettõt, összehasonlítani nem lehet! Bár kényelemre a Shoei sem volt semmivel rosszabb.
Ja, és pin-lock-ra semmiképp ne sajnáld a pénzt!
    

dody 165 2007. szeptember 4. 22:07  
SHOEI, ARAI vagy SCHUBERTH ??? 100.000 Ft.-ig ki mit javasol. zart buko, 650-es banditra. koszi a segitsegeteket!
    

fülemüle 164 2007. július 15. 21:41  
Köszi Srácok a gyors válaszokat! Ha tényleg túl zajos, akkor inkább maradok a zárt bukóknál.
    

hornoti 163 2007. július 15. 21:26   Válasz erre: 160
Nekem Boxer Classic-om van.
Még a szellõzés nélküli.
Nem jó.
Zajos, levegõt nem kapok benne.
A plexi állandóan bepárásodik, egy kicsit nyitva kell tartani.
Viszont nagyon vagány.
Rossz a patentos zár megoldás.
Lehet, hogy szellõzõvel jobb.
    

Csutka 162 2007. július 15. 20:46  
Nem akar valaki Schuberth sitykát cserélni vagy venni? Az enyém S-es (54-55-ös), piros Concept, 1 éves. XS-es kéne... :-((((
    

KIZS 161 2007. július 15. 12:17   Válasz erre: 160
Én akartam venni, de lebeszéltek. Állítólag annyira zajos, hogy mögötte motorozva hallod a fütyülését.
De hozzá teszem, hogy nekem sose volt ilyenem...
    

fülemüle 160 2007. július 15. 11:13  
ROOF boxer bukóval van valakinek tapasztalata?
    

badboy1 159 2007. május 23. 17:29  
Hi All!

Szeretnék vásárolni egy schubert C2 sipkát.
Ha valaki tud olyan helyet ahol kedvezõ áron hozzá lehet jutni, kérem jelezze, vagy írjon a badboy1@vipmail.hu címre. Árat is irjatok plz!
Elõre is köszi mindenkinek!
Széles utakat, olcsó benzint, és fejvadász mentes idõket kívánok!
    

Rudo 158 2007. május 8. 22:20   Válasz erre: 157
Köszi,de már késõ ott kell levásárolnom az árát ahol vettem és ott nincs schubert. :(
    

Macko 157 2007. május 8. 22:10   Válasz erre: 156
Próbálkozz egy Schuberttel. Sokkal drágább, de nem fogod visszavinni, az tuti!
    

ELőző oldal
Hoterkep

Tagok száma: 22125
5 621 Eddigi túrák
14 221 826 km
34071 Eddigi túra-résztvevők