Sahsa | 256 | 2008. április 23. 08:27 |
Bruno-nak! Én most jártam körbe a sisak dilemát. Én is a HJC Fs Max-ot néztem ki.Az egyik volt évfolyamtársamnak Suzuki kereskedése van. A SUZUKI-nál a gyári sisak a HJC. Õ lebeszélt róla és átirányított a Caberg-hez. /Motoroázis/ az importõr. 49.000 Ft volt, ami a Louis-nál 269 euro Azt mondta lényegesen magasabb érték-ár arányról beszélünk, inkább azt vegyem meg. Így Caberg Justissimo GT lett belõle. A felszereltség ua., csak szerinte nagyságrendekkel jobb. Hittem neki, hisz õ HJC-t árul, de neki sem az lötyög a fején...:-)) S |
tsanyi | 255 | 2008. április 23. 07:23 | Válasz erre: 252 |
nekem 2 éve(most lesz csere) van Laser Granville felnyitható pinlockkal......teljesen jó télen és esõs idõben is, kistáskának szintén Laser, de Vertigoja van és azon is tökéletes a pinlock......persze ha egyszer már le volt szedve bármi miatt akkor képes párásodni, ezért nagyon tisztán kell összerakni.....
|
Macko | 254 | 2008. április 23. 05:12 | Válasz erre: 253 |
De van. Az R1 pinlockos plexije, kiegészítve a házilag gyártott páraterelõ maszkocskámmal -12 fokig van tesztelve. Nem párásodott.
|
NOrbixj | 253 | 2008. április 23. 00:27 |
Szerintem tökéletesen páramentes plexi nincs.Legfeljebb olyan ami lassabban kezd el párásodni.A dragabb sisakoknal is azt hallottam hogy vizes lesz belulrol.
|
Kary | 252 | 2008. április 22. 22:30 |
Sziasztok Nekem egy AGV Stealth sisakom van kezdem nagyon nem szeretni. Neken 100-nál is képes párásodni. Most esõben meg vakon jöttem haza. A nyitott plexi is bepárásodott:( A sisak nem az az olcsó típus de szerintem egy zacsi szotyi többet ér nála. Létezik olyan hely ahol sok sisak típust lehet próbálni? (Louis-on kívül) Tudtok olyan sisakot ami "garantáltan" nem párásodik:) Vagy vigyek magammal egy hûtõládát tesztelni? Nem szeretnék megint 80 - 100 eft kidobni az ablakon csak azért hogy az elsõ hüvös szellõig "menõ" sisakom legyen. Véleményetek? |
roli517 | 250 | 2008. március 26. 14:24 |
Sobi | 249 | 2008. március 25. 15:32 |
Szia. Két éves ventura.A mostani suomy-knak egyforma a takarója,a takaró belsõ felén 3 pöcöknél fogva szorula sisakra.A régebbi szériákét nem ismerem,képet tudnék felrakni,hogy pontosan mit is keresek. |
tsanyi | 248 | 2008. március 25. 14:33 | Válasz erre: 247 |
Mikori a sisak.....nekem van egy 5-6 éves amit már nem használok, ha annak jó akkor megegyezhetünk.
|
Sobi | 247 | 2008. március 25. 13:48 |
Sziasztok. Segítség kellene.Nincs valakinek véletlenül Suomy sisakra a bal oldali mozgató mechanika takaró mûanyagja?Elvesztettem,és mocskos drága az új.Ha valakinek lenne egy sérült siskról való azt szívesen átvenném. Üdv:Sóbi |
Alexx66 | 246 | 2008. március 25. 08:08 |
Sziasztok! Én tavaly õsszel vettem egy pinlock-os plexit a Nolan sisakomhoz.Sokkal jobb mint az eredeti,amin csak egy gyári páramantesítõ volt.Kicsit drágább,de szerintem megéri. |
Berber | 245 | 2008. február 26. 07:31 | Válasz erre: 244 |
Szóval Te nyultad le elõlem! A szakramentumát!!!!!! Használd egészséggel!
|
vadasz | 244 | 2008. február 25. 14:14 |
ebayen vettem kiállítási darabot 130 Lyúróért.. faternál van Frankfurtban.. majd meghozza májusban, aztán meglátom mi lesz vele
|
Macko | 243 | 2008. február 25. 13:27 | Válasz erre: 242 |
Ha veszel, szerintem ne sajnáld a pénzt a pinlockos gyári plexire. Fõleg, mert új bukó vásárlásakor "beszámítják" az eredeti plexit, így a párásodásmentes nem 28, hanem csak kb. 14 ezer felár. Nekem nagyon megérte! |
vadasz | 242 | 2008. február 25. 12:21 |
nekem kb májustól lesz az S1 addig még a rigit használom... ...azért jólesz az remélem..
|
Berber | 241 | 2008. február 25. 07:30 | Válasz erre: 229 |
Ne cukkolj! Taknyom, nyálam egybe folyik, úgy meg vagyok fázva! ...hiába ez a szezonkezdet.... Azt tisztán látom, hogy a réteg felveszi a párát, mert feldagad tõle, más a törésmutatója! Persze abszolute nem zavaró, csak látszik, továbbá érzem, hogy elhasználódott a levegõ a sisakban, inkább ezért nyitok idõnként valami likat. Az elõzõ bukóm, egy õs LEM képes volt nyáron 40 fokban lepárásodni, ezért is védem annyira a Shubi becsületét. Én nagyon letátottam a számat amikor ennyire szuperül szerepelt. Azt meg ne írd, hogy nem indul be a nyálelválasztásom megfelelõen a motorozástól! Igaz nem folyik el az arcomon, de nem szárad ki a szám a parától!!!!! :DDDD |
Macko | 240 | 2008. február 24. 21:32 | Válasz erre: 236 |
Én megtaláltam a tökéletes megoldást. Az R1-esen pinlockos plexi van. Ezet kombináltam a #235-ben belinkelt maszkkal. Így semmilyen körülmények között nem kell kinyitnom a plexit. Ha melegebb lesz, simán kiveszem a maszkot és kész. |
KToM | 238 | 2008. február 24. 21:07 | Válasz erre: 237 |
Nekem is parasdoik S1, eso nelkul is. Vsz bennem a hiba..
|
zoligs | 237 | 2008. február 24. 18:57 | Válasz erre: 234 |
Páraelterelõt próbáltam, de inkább csak hidegben javított a probl. , huzamosabb esõben motorozásnál már csak a plexi kinyitása volt a megoldás , de viszont lehet hogy csak a nyálszintem túl magas és azmiatt párásodott az S1.:)
|
Macko | 235 | 2008. február 24. 17:13 | Válasz erre: 234 |
Semmit nem ér. Jó, ez így nem igaz, de a problémát nem oldja meg. Annál jobb megoldás pl. ez: http://www.quasimoto.hu/termekeink.php?id=2&fid=1&tazon=0308&tid=oxf (A HUFF páramentesítõ maszk) |
zoligs | 233 | 2008. február 24. 14:18 | Válasz erre: 231 |
Ja , csak amirõl beszéltünk azt nem részleteztem, a Rainex páramentesítõ jól mûködött, csak feloldotta a plexin levõ fóliát, amit a dobozra rá is írtak, csak hogy azt használat után olvastam el, miközben néztem milyen szépen málik szét a bukóm
|
zoligs | 232 | 2008. február 24. 14:12 | Válasz erre: 231 |
KToM | 231 | 2008. február 24. 14:01 | Válasz erre: 230 |
RainX-et nem probaltam, de mas parasodas ellenes csodaszert (lattam mukodes kozben es OK volt) kiprobaltam es csak atmeneti a segitseg. Amire senki nem panaszkodott eddig az a Pin-lock...en is csak azert vennek mert cserelni kene ugy is a karcos pleximet...
|
zoligs | 230 | 2008. február 24. 10:54 | Válasz erre: 228 |
a Rainex tuti csodát tesz a páramentesítõ fólián belülrõl , úgy kb 50 Eurónyit (az új plexi ára a Scubertre)
|
Macko | 229 | 2008. február 24. 08:40 | Válasz erre: 228 |
Neked valszeg nagyon alacsony a nyálszint a szádban, ettõl alacsony nedvességtartalmú CO2-t lélegzel ki! :-DDD
|
Berber | 228 | 2008. február 24. 07:56 |
Nekem C1 Conceptem van, és esküszöm bezárt állapotban, sõt soha az életben nem volt még 4C fokban sem semmiféle párásodásom! Nem csináltatok vele valamit? Esetleg vegyszeres letörlés kivégezheti?!?
|
royo | 227 | 2008. február 19. 15:45 |
HJC FS10-et vettem én is ma, remélem jó vásár volt, jónak tûnik, de csak csütörtökön tudom tesztelni, tapasztalatok késõbb |
KToM | 226 | 2008. február 19. 14:34 | Válasz erre: 225 |
S1 pinlock a megoldas...nem olcso! 29.000 penz Euromotornal, de en bevallalom, ugy is karcos plexim...
|
zoligs | 225 | 2008. február 19. 14:02 | Válasz erre: 224 |
nem tudom, hogy hogyan lehet az hogy a C2 párásodik nektek, mert nekem amikor a tetején a plexit kiugrasztom arra a 4-5 mm re amit tud, mellé kinyitom az alsó -felsõ szellõzõt ,nekem szélvihar keletkezik a plexi belsõ lapján ,és nagyon sürün az egyik oldalát visza is kell ugrasztanom hogy ne annyira páramentesítsen. Ha az S1 nek lenne ilyen felsõ plexi kiiugrasztása akkor az lenne a legjobb bukóm , mert azért az S1 halkabb
|
galoscsabus | 224 | 2008. február 19. 12:59 | Válasz erre: 223 |
Köszönöm a választ. Megmentettél nekem egy kis zsét. (alkalomadtán a procentedet elszürcsölhetjük valahol) Hát sajna akkor marad a küzdelem a köddel esõs idõben. |
Macko | 223 | 2008. február 19. 12:45 | Válasz erre: 222 |
A C2-re nem lehet pin lockot rakni. Annyira szorosan van illesztve a plexi és a felette levõ gumiprofil, hogy nem lehetne felnyitni a rostélyt. Még az utólag felragasztható cuccoktól sem lehet rendesen kinyitni. Nagyon sokat kísérleteztem, én nem találtam megoldást. Csak a sisakcserét. |
galoscsabus | 222 | 2008. február 19. 12:43 | Válasz erre: 221 |
Háj Macko! A C2-t próbáltad Pin-Lock-kal együtt is? Sokat megyek tré idõben és hidegben is, a párásodással nekem is meggyûlt a bajom a C2-nél. De ha másnak már nem jött be, nem költenék rá lét. Üdv.: G.Cs. |
Macko | 221 | 2008. február 19. 12:28 | Válasz erre: 220 |
Én meg az R1-et a gyári Pin Lockos plexivel gond nélkül tudom fagyban és ködben, meg mindenféle esõkben is használni. És nyáron is tök jó. Nekem pont a C2 párásodott úgy, hogy le is cseréltem. |
zoligs | 220 | 2008. február 19. 11:25 |
sziasztok mint évek óta shub. tilajdonos, mindenkinek igazat adok ezen a fórumon,(a puncsolás álltalában jó bejön), de a C2 re inkább a biztonsági változások a jellemzõk szerintem mint a minimális ráncfellvarrás, a két kis mifaszka ami jelzi hogy teljesen le van csukva, és ami számomra a lényeg a 4 ponton rögzített nyakpánt szijj, a kettõhöz képest a C1 en, ami elméletileg csapódáskor valamennyivel csökkenti a bukó mozgását a fejen, ezt csk olvastam és kívánom hogy senki közülünk ne is tapasztalja ezt az elönyt. Az alkatrészeik nagy részben cseréllhetõk a két bukó között, mint a kis plexi és jónéhány rögz. csavar. A S1 pedig csk száraz , nem túl meleg idõre ajánlom , mert a hiányos szellõzése miatt, esõben csak nyitott plexivel tudok motorozni , nem úgy a C1 és C2 vel |
vadasz | 219 | 2008. február 19. 08:26 |
Berber isze te leírtad a különbségeket ! ! ! ! csak az a baj, hogy az S1 és az S1 Pro között meg nem találok még ilyeneket sem .... .... és erre vonatkozott az elõzõ kérdésem
|
Berber | 218 | 2008. február 19. 07:59 | Válasz erre: 217 |
Azért leírhatnád azt a nagy különbséget. Még szemre is nagyon egyformák, és a szellõzésen, a mechanikus záródás visszajelzõn, aerodinamikus módosításon, és tovább csendesítésen kívûl nem tudok más változásról. Ha a paramétereket nézem, nem akkora a javulás már. Van egyéb? Az S1-nél szerintem még kevesebb a különbség.
|
vadasz | 217 | 2008. február 18. 09:33 |
azért a c1 c2 ngy különbség.. sok tekintetben... .. kb mint az s1 r1 között. de az általam említett 2 sisak között ...?
|
Berber | 216 | 2008. február 18. 09:31 |
Egy két újítást csináltak rajta. Minimális, pl. a szellõzésen, és mintha a rétegeken módosítottak volna tudtommal. Mondjuk a C1-C2 rõl többet tudok, ott sincs semmi komoly változás, mégis 200€-val többért kapható a C2. http://www.schuberth.de/index.php?id=20&L=0 Amugy soha nem lesz semmi olcsóbb. Hogy képzeled? :-DDD |
vadasz | 215 | 2008. február 18. 09:21 |
hát én úgynéztem hogy igen.... ...ezért nem értem ... te sem tudsz többet errõl.. szentem igen nagy "poén" .. mert azért a schubi jó sisakokat csinál, szentem bizonyos területen piacvezetõ is.. de azt, hogy egy új sorozatot egy "ekkora" modellváltás miatt hoznak csak ki az érthetetlennek tûnik számomra
|
vadasz | 213 | 2008. február 18. 09:00 |
s1 - illetve s1 Pro között van valami különbség? ... élõben még nem láttam az újat.. és ahogy nézem minden tlajdonsága ugyanaz.. vgy akkor ez most azért kellett csak hogy ha valaki azt akarja hogy "pro" legyen ráírva, akkor 100 ropival többet fizet , vagy mi?
|
B_Jani | 212 | 2008. február 15. 22:00 | Válasz erre: 211 |
Jó ötlet, de azért remélem, nem marad rajtam :-))
|
indián | 211 | 2008. február 15. 21:51 | Válasz erre: 210 |
Ha véletlen rajtad marad Jani , akkor legalább nem kell kiskosárka , amikor leugrassz a piacra KRUMPLIÉRT ! :-)))
|
B_Jani | 210 | 2008. február 15. 18:17 | Válasz erre: 209 |
Hát ez az! Nekem is pont annyira nagy, hogy éppen nem teljesen passzentos. Szóval jó lenne, de érzem, hogy nem az igazi. Úgyhogy lecserélem egy számmal kisebbre. De az is ez a típus, ez a szín, mert egyébként f@sza kis sapka.
|
Rudo | 209 | 2008. február 15. 18:15 | Válasz erre: 207 |
Mééé van ilyen nagy fejed.:)) Egyébként érdekelt volna. |
B_Jani | 207 | 2008. február 15. 15:39 |
Hali! Egy kissé elhamarkodott méretválasztás miatt eladó lett BMW System 5-ös sisakom 60-61-es méretben. Teljesen gyári, abszolút karcmentes állapot, gyakorlatilag nem használt sisak eredeti csomagolásában... Ára a listaár alatt 30%-al. A többit privátban. |
kovpeti | 205 | 2008. február 11. 08:41 |
Megleptem nagy karácsonyra egy HJC FS-Max sisakkal. Tegnap végre ki is tudtam próbálni. A tapasztalataim így elsõre : - kényelmes - szinte semmit sem takar ki a látómezõmbõl - a napellenzõje szenzációs - elég csendesnek tûnik, szélzajt nem nagyon hallottam, a mocimat viszont igen - viszont valami zörög benne.Talán a napellenzõ mechanikája ? Elég zavaró. Este szétkapom és meglesem. |
Berber | 204 | 2008. február 10. 19:49 |
Nemtom, írok, mer.... Én Schuberthet vettem Conceptet. A régebbit. Túrázok. 100-140 körül. '76 óta motorozok. Ha sorrendbe rakom, akkor nem a design van az elsõ helyen. A buksit az www.ebay.de -n vettem sofort, tehát licit nélkûl újonan, mindent egybevéve 52 eFt-ért. Amit kaptam, az ledöbbentõ volt, minõségben. Nem szeles, nem nagyon zajos, nem rángatja fejem, stabil, 4C fokban sem párásodik, jól szellõzik, ha kinyitom, (igaz ekkor zajosabb :( ) kényelmes, nem zavarja szél az arcom benne, meleg.... mit kell még leírni? Beépített napellenzõ, kivehetõ bélés, áll és nyak membrán... Állítólag a felnyíló áll mechanikája miatt nehezebb, és zajosabb. Én ezt nem vettem észre, pedig elõtte egy szuperkönnyû LEM-em volt. Jól ki lehet belõle látni. Én szeretem. Igaz nem túl szép. Ennyi. ![]() |
KToM | 203 | 2008. február 5. 11:34 | Válasz erre: 202 |
Koszi! Nezegetem a HJC - FS-10 sisakot is abban napszemuveg is van, de ez elegge uj modellnek tunik... |
svpadre | 202 | 2008. február 4. 20:36 | Válasz erre: 200 |
Hali! nekem HJC FG-14-em van. egyetlen gondom vele a szellõzése. nyárom eléggé fullasztó tud lenni, és a normális cirkuláció hiánya miatt sajnos párásodik is, talán egy pinlock segítene. az hozzá kell tennem, hogy ezek a jelenségek csak lassú haladásnál tapasztalhatóak, normális utazósebességnél (100-120 km/h) semmi probléma nincsen. a párásodás viszont annak ellenére is szomorú, hogy eléggé komoly lehelletterelõ maszk van benne, olyan vadászpilótásan néz ki benne az ember. a sisak viszonylag kevéssé zajos (egy HJC FS-MAX után ami nyitható állrészes, na az maga az orkán). szerintem a párásodás ellenére is egy nagyon jó ár/érték arányú sisak, üvegszál-kevlár, a tömege sem nagy, talán jobb lenne egy dupla D-gyûrûs megoldás a gyors-zár helyett. |
Macko | 201 | 2008. február 4. 14:00 | Válasz erre: 198 |
A C2-t két okból cseréltem le. 1. Párásodott mint az állat, nem tudtam elviselni a dolgot 2. Soha nem használtam felhajtva, így értelme sem volt a flippes bukónak. Azért az R1 lett a befutó az S1-el szemben, mert utóbbi nekem nagyon zártnak és szûknek tûnt. Az R1 számomra a tökély. Semmi hibája. Könnyû le- és felvenni, kényelmes, dupla-D-s és pinlockos is. |
KToM | 200 | 2008. február 4. 13:01 |
Na felhozom! Kinek van tapasztalata (tura) az alabbi sisakokkal: HJC Fg-14 SHOEI Raid II SCHUBERTH J1 Kosz, T |
vadasz | 198 | 2007. november 27. 09:25 |
Macko: Neked R1 jobb mint az S1.... miért? ( ismerem kb a különbségeket, de így elsõ kézdõl jó lenne egy kevés infó, meg mintha C2-d lett volna. vagy tévedek?) Amúgy szélvédelem nélküli motorra melyik a legcsendesebb sisak?
|
Macko | 196 | 2007. november 18. 17:50 | Válasz erre: 195 |
Nincs, de az a kisebbik baj. Itthon szkennerem nincs, így apósomlál lapolvastam ma. Pendrive meg nem volt nálam, így miután ide feltöltöttem jól kihajítottam a gépén a szemétbe. Úgyhogy újra kell valahol szkennelnem, vagy elmenni hozzá. Erre csak a hét 2. felében van esélyem... |
gencsydani | 195 | 2007. november 18. 17:43 | Válasz erre: 194 |
Nálam úgy se jó:( Nincs valami tárhelyed ahova rendes méretben fel tudod tölteni? |
Macko | 194 | 2007. november 18. 14:47 |
Ha nem olvasható innen, mentsétek le a képet, úgy jobban ki lehet nagyítani és úgy jó. Nálam legalábbis.
|
Macko | 190 | 2007. november 18. 14:43 |
rnem73 | 189 | 2007. november 15. 14:25 |
A neten föleg német nyelven lehet fellelni ha "helmtest"-re kerestek. Mellékelek néhányat, még szótárral is kibogarászható: http://www.autosieger.de/images/articles/adac_helmtest_2004_3g.jpg http://www.oeamtc.at/refresh/frameset.php?p=http://www.oeamtc.at/netautor/html_seiten/motorrad_helmtest2004/gesamt.html 2006-ban már csak felnyithatókatteszteltek: http://www.oeamtc.at/refresh/frameset.php?p=http://www.oeamtc.at/netautor/html_seiten/motorrad_helmtest2006/gesamt.html Ami fontos, az ADAC és az ÖAMTC által tesztelt sisakok mindegyike bôven túlteljesíti a normát balesetvédelem szempontjából. |
gencsydani | 188 | 2007. november 14. 21:42 | Válasz erre: 185 |
Úgy emlékszem, több újságban is megjelent (MR, SBK, Autó-motor...).
|
Macko | 187 | 2007. november 14. 12:32 | Válasz erre: 186 |
Idén jött ki az R1-es. Nekem az van, számomra az ideális sisak.
|
vadasz | 186 | 2007. november 14. 11:42 |
Macko: Amugy van esetleg valami információd arról, hogy schuberthék mikor jönnek ki új modellekkel? csak mert ugye az S1 és a C2 sem mai darab.. nem mintha nem lennének már a csúcson vagy valami... ... csak azért jó lenne... ...mennyi ember szereztebe "álmai" sisakját, és akkor most lenne megint új :D
|
boxer | 183 | 2007. november 14. 05:39 | Válasz erre: 182 |
én meg épp tegnap láttam egy régi Superbike-ban, ami a melóhelyemen az egyik szekrény alól került elõ. Ha kell, esetleg holnapra meglesem, pontosan melyik számban, de úgy rémlik, hogy kb 2-3 éves.
|
Macko | 182 | 2007. november 13. 22:37 | Válasz erre: 181 |
A revüben volt az a cikk, de a honlapjukon nyoma sincs.
|
gencsydani | 181 | 2007. november 13. 21:56 | Válasz erre: 180 |
Köszi, nagyjából ezekre emlékszem én is, de szükség volna a konkrétumokra is!
|
Csongi06 | 180 | 2007. november 13. 19:43 | Válasz erre: 177 |
Én egy Yamaha szalonban láttam a szokásos havi hírlevelüket abban bennvolt,azt hiszem a mûegyetemen csinálhatták,12-13 elismert márka 1polikarbonát,és egy kompozit sisakját tesztelték és érdekes mód semmi összefüggés nem volt az anyag,és a tartósság között(hogy pl:az elismertebb kompozitok vannak a mezõny elsõ felében ,a lenézetteb polikarbonátok a második felében).Az elsõ és a második helyezett UVEX sisak lett,arra nem emlékszem a polikarbonát ,vagy a kompozit volt-e az elsõ:( Ha lesz link akkor én is szívesen látnám! Szép idõt! |
gencsydani | 177 | 2007. november 13. 11:53 |
Emberek! Pár éve magyar újságírók és szakemberek csináltak egy bukósisakokat összehasonlító töréstesztet, amirõl aztán több autós-motoros újságban is megjelent cikk. Tudna adni valaki ehhez egy linket? |
kovpeti | 175 | 2007. szeptember 14. 09:16 | Válasz erre: 170 |
V2 túrabázis www.v2.hu Mindent adnak kölcsön, még mocit is. |
pandamaci | 172 | 2007. szeptember 13. 18:34 | Válasz erre: 171 |
vikkancs nõ nem kéne:)) Motor, ha kell gyõrben a reál motorban (honda-suzuki) bérelhetõ. /kb15+áfa/nap, nem óccsó |
Macko | 171 | 2007. szeptember 13. 18:07 | Válasz erre: 170 |
Mekkora sapka kell? Van egy XL-es (61-es) Caberg Justissimóm. Azt szívesen...
|
vikkancs | 170 | 2007. szeptember 13. 17:49 |
Tiszteletem! Egy ismerõsömnek szüksége lenne kölcsön egy bukósisakra. Tudtok valamilyen megoldást, ahonnan megoldható fájdalommentesen az ilyesmi? (Egy másik ismerõsöm pedig motort szeretne kölcsön a dévai gurulásra) Hol kezdenétek a keresgélést a fenti két esetben? |
Macko | 169 | 2007. szeptember 5. 11:26 | Válasz erre: 168 |
Az R1 héjszerkezetre, formára ugyanaz, csak kicsit vékonyabb a párnázata és nem annyira zárt.
|
dody | 167 | 2007. szeptember 5. 07:15 | Válasz erre: 166 |
Koszi a gyors valaszt. Sajns nem Bp.-en lakom, igy nem marad mas, mint a tobbseg velemenye szerint keresgelni, eddig akkor a Schuberth R1 vezet .
|
Macko | 166 | 2007. szeptember 4. 22:15 | Válasz erre: 165 |
Mind a hármat ki tudod próbálni. Az Euromotorban (Lehet út), az IMET-ben (Üllõi út) és a Motoroázisban (Tüzér utca) is el tudsz vinni kipróbálni bukót, ha leteszed az árát. Nem biztos, hogy ami másnak bevált, az Neked is kényelmes lesz. Nekem pl. a Schubert R1 nagyon bejött, csendességben agyonveri a másik kettõt, összehasonlítani nem lehet! Bár kényelemre a Shoei sem volt semmivel rosszabb. Ja, és pin-lock-ra semmiképp ne sajnáld a pénzt! |
dody | 165 | 2007. szeptember 4. 22:07 |
SHOEI, ARAI vagy SCHUBERTH ??? 100.000 Ft.-ig ki mit javasol. zart buko, 650-es banditra. koszi a segitsegeteket!
|
fülemüle | 164 | 2007. július 15. 21:41 |
Köszi Srácok a gyors válaszokat! Ha tényleg túl zajos, akkor inkább maradok a zárt bukóknál.
|
hornoti | 163 | 2007. július 15. 21:26 | Válasz erre: 160 |
Csutka | 162 | 2007. július 15. 20:46 |
Nem akar valaki Schuberth sitykát cserélni vagy venni? Az enyém S-es (54-55-ös), piros Concept, 1 éves. XS-es kéne... :-((((
|
KIZS | 161 | 2007. július 15. 12:17 | Válasz erre: 160 |
Én akartam venni, de lebeszéltek. Állítólag annyira zajos, hogy mögötte motorozva hallod a fütyülését. De hozzá teszem, hogy nekem sose volt ilyenem... |
badboy1 | 159 | 2007. május 23. 17:29 |
Hi All! Szeretnék vásárolni egy schubert C2 sipkát. Ha valaki tud olyan helyet ahol kedvezõ áron hozzá lehet jutni, kérem jelezze, vagy írjon a badboy1@vipmail.hu címre. Árat is irjatok plz! Elõre is köszi mindenkinek! Széles utakat, olcsó benzint, és fejvadász mentes idõket kívánok! |
Rudo | 158 | 2007. május 8. 22:20 | Válasz erre: 157 |
Köszi,de már késõ ott kell levásárolnom az árát ahol vettem és ott nincs schubert. :(
|
Macko | 157 | 2007. május 8. 22:10 | Válasz erre: 156 |
Próbálkozz egy Schuberttel. Sokkal drágább, de nem fogod visszavinni, az tuti!
|