ZRXRUDI | 353 | 2008. július 23. 15:23 |
Segítség! Hogy-hogynem a Nolan 101-esemrõl elhagytam a tetején lévõ szellõzõ nyitó-záró csúszkáját!Szerintetek tudok rendelni valahol ilyet, vagy kuka az egész sisak? Vagy fekete sziloplaszttal letömítem az összes lyukat-marha jól fog kinézni! Várom az ötleteket! |
gyenes | 352 | 2008. július 20. 18:45 |
Sziasztok! NYeremény sisak eladó! Xl-es!!! Irányár:45.000 HUF Érdeklödni:tóth Sándor +3630/603-94-39 Tardona ![]() ![]() ![]() |
mazsi33 | 350 | 2008. július 19. 16:37 |
Helló!használt sisak érdekelne 5 éves gyerkõcre nem túl drága.köszike
|
kawasakiildi | 349 | 2008. július 14. 21:25 |
Sziasztok! Még sosem szóltam hozzá, a fórumotokhoz. Most lenne gy kérdésem: Keresek S - vagy XS bukósisakot! Nem kell szépnek lennie, csak jónak::)) itt Kméten találtam valakit aki boldogan megpingálja kívánság szerint a sisakokat, kb 5-6000 Ft körüli áron. Akit érdekel, nyugodtan szóljon!! Köszi! |
Dervenkál | 347 | 2008. július 5. 08:42 | Válasz erre: 346 |
A tr1-tõl ne várj többet, mint egy jet sisaktól. Próbáltam, de az állrész csak azért van, hogy kisebb legyen a szél az arcodon (valamennyivel). Azt gondoltam, olyan mint egy flip sisak, csak merevebb, mert az állrész fixebb, mint a felnyithatós. De nem. Persze, ahová jó a jet, oda jobb az airoh.
|
pandamaci | 346 | 2008. július 4. 19:02 |
airoh tr1 sport ,levehetõ állrésszel, milyen lehet, próbálta valaki? / vagy airoh jet 55 s -t ?
|
fazeratti | 345 | 2008. július 4. 11:45 | Válasz erre: 342 |
A barátnõmnek Caberg van,csendes,kényelmes,szép:),neki bejött. Én Shoei-ben gondolkodom,megnyugtat,hogy neked is jó volt. Mackoval egyetértek a nyitott bukó veszélyes lehet.Szerintem egyáltalán nem való ilyen motorokra.Történt egyszer.....elmondjam?...na jóóóó! Egy 600-as zzr Kawával "száguldoztam",amikor is átlépve a 140-et alákapott a kedvenc nyitott bukómnak (amit addig csak a Pancsira használtam) a szél.Letépte a fejemrõl és a tarkómon lobogott,persze az állszij majd' megfojtott. Megoldhattam volna a helyzetet kormányelengedéssel-sikítással ahogy a barátnõm szokta vezetni az autómat:))),de inkább elengedtem a gázt és kiszabadítottam magam.Még szerencse,hogy marha nyugodt és okos vagyok:-DDD! Vagy egy hétig fájt a nyakam,alig bírtam nyelni,a haverok meg biztosítottak róla,ha legközelebb fel akarom magam akasztani szóljak,õk szívesen segítenek!:-DDD |
Demoapo | 344 | 2008. július 4. 11:38 | Válasz erre: 342 |
...hát ahhoz képest, hogy elõbb még plexit sem nagyon akartál, ez a "csak" mûanyag igen sokat tud védeni egy pofára esésnél. Ha jól tudom, vmi kevlár erõsítéses mûanyag.
|
Demoapo | 343 | 2008. július 4. 11:33 |
Az egyik barátommal is ugyanez történt, csak az egy 35e Ft-os Caberg volt...de úgy látszik, hogy ez nem ritkaság, mert rögtön volt raktáron hozzá alkatrész.
|
galoscsabus | 342 | 2008. július 4. 10:47 |
Macko! A pofára eséssel megfogtál, erre nem gondoltam. Pedig sikerült egyszer még egy "kiskörösiben" szinte álló helyben úgy arcra hullanom, hogy eltört az állvédõje. Mi lett volna az arcocskámmal? A J-1 állvédõje mûanyag? Akkor az is csak a csúszás ellen véd? Ha tényleg rá lehet szerkeszteni a Scala-t, akkor ezen elgondolkodom még egy kicsit. Fazeratti! Ha felnyitható, akkor csak neves (értheted úgy is, hogy drága) darabot válassz! Az olcsókból ki van hagyva a lényeg. Az ANYAG. Mert az anyag (ha jó minõségû) drága. Abból meg nem lehet óccsó sapkát szögelni. Tudom, mert végig ettem az étlapnak egy részét: Vemar, Caberg, HJC és volt még rajtam kipróbálás ürügyén néhány egyéb is. Ami bejött: Shoei, Nolan és a Schubert. Na ez egyik sem az olcsó kategória sajnos. Inkább vállalj be nagyobb anyagi áldozatot egyszer a cél érdekében. Ha összeszámolnám, hogy gagyi sz@rokra mennyi lét szórtam el, sírva fakadnék. |
fazeratti | 341 | 2008. július 4. 10:04 | Válasz erre: 336 |
Szeva Csabus! Ha már úgyis otthonosan érzed magad a felnyitható sisakok között,segíthetnél találni nekem egy jó fajtát. Asszem nagyon mellé nyúltam,amikor mer' nagyon occsó,vettem egy Akirát.Aszonták robogóra való,nem hazudtak:-)) Egyik alkalommal a nyolcason hazafelé százhatvanas tempónál leszakadt egy takaróelem az oldaláról.Úgy vállon vágott,aszittem beszrok.Mérgemben letéptem a másik felét is. Tegnapelõtt menet közben elengedett a plexi az egyik oldalon!,ott fityegett az orrom elõtt,letéptem és hazaérve belevágtam a kukába a maradékot! Nesze neked huszonötezer pénz!,persze én vagyok a hülye,minek veszek ilyen gagyi sz@rt! |
Macko | 339 | 2008. július 4. 10:00 | Válasz erre: 338 |
Szerintem is az az egyetlen "nyitott" bukó, amiben érdemes gondolkozni. A többivel könnyen kiehetsz a "jók a fogaid, Laci" kategóriából! :o) |
Demoapo | 338 | 2008. július 4. 09:51 | Válasz erre: 336 |
Ha a Schubert J1-rõl beszélsz, akkor arra rá tudod tenni a ScalaRider-t...ja, és az nem vas, "csak" vmi erõsített mûanyag. Jó sisak...
|
Macko | 337 | 2008. július 4. 09:34 | Válasz erre: 336 |
De miért szeretnél olyan sisakot, ami pont az arcodat nem védi??? Jó az? Arcra esni sajnos könnyû, utána összerakni meg nem könnyû! |
galoscsabus | 336 | 2008. július 4. 09:29 |
Háló Mindenkinek! Jobb szélvédelemre váltottam és azon gondolkodám, hogy egyúttal a C-2 sapkámat is lecserélném valami nyitottabb kivitelre. A felnyitható sisakok között otthonosan érzem magam, de a nyitottabb kategória eddig kimaradt az életembõl. Tippeket várok azoktól, akiknek van tapasztalatuk esetleg több tipusról is. Az elvárásom, hogy legyen rajta egy nagyobbacska plexi, de persze legyen levehetõ és az sem hátrány, ha erõs és biztonságos (sõt alap követelmény). Néztem a Schubert állvédõs sisakját, de úgy láttam, arra nem lehet feltenni a Scala-Rider készüléket, mert nagyon vastag a vas miatt. Üdv. és szép motoros hétvégét mindenkinek! |
KzRider | 335 | 2008. június 23. 10:10 |
Schuberth Concept L-es(59-59) bukósisak dobozában papírjaival kb5000Km után karcmentesen eladó.karbon kevlár,felnyitható,beépített napszemüveg,páramentes plexi,mosható bélés,sisakzsák.képek,infók az apró rovatban.
|
Macko | 334 | 2008. június 5. 20:31 | Válasz erre: 333 |
Nagyobb volt szegény, mint egy galamb. Megviselt engem is, lelassultam 130-ra, mire bal kézzel kilökdöstem szegényke maradékát az ölembõl! :o( Aztán mentem plexit pucolni az elsõ kúthoz! |
LaciS2 | 333 | 2008. június 5. 17:12 |
Én is most vettem Schubert R1-t. No.1 ( A Motorrevü szerint is ) Mackó ! Ez a "galamb teszt" 165-el engem biztos jobban megviselt volna. Ami még furcsa ,hogy a sisak belsõ bélése a fejtetõnél három tépõzáras csikkal van kibélelve,ezt a megoldást még sosem láttam egyetlen tipusnál sem, de legalább a szellõzése nagyon hatásos. |
Vaslovas | 332 | 2008. június 5. 16:25 |
Kipróbáltam...hát nem semmi !!!! - Beépített állítható visszapillantó tükörrel..... "http://www.mqp.nl/application/product.php?id=8" |
oszitrek | 330 | 2008. május 26. 22:17 |
Régebben kaptam el én is a sisakkal egy dagadt galambot kb 110-es tempónál pont szembõl. Arra volt idõm, h picit lehajtsam a fejem, h ne szembõl a plexin csattanjon. Hát olyan érzés volt mintha egy baseball labdával fejbedobtak volna...
|
Macko | 329 | 2008. május 26. 21:46 | Válasz erre: 328 |
Fazer. Egy kicsit kapott a plexi teteja, a bal felsõ tartócsavar anyagában ketté is tört az ütéstõl... Ha nem S-es a motor, mellel veszem le. Akkor lett volna levegõ utáni kapkodás rendesen! Még így is éreztem, pedig csak a motorplexi-sisak útvonalat követõen landolt a mellyemen. Szegényke... :o( |
Macko | 327 | 2008. május 26. 21:34 | Válasz erre: 326 |
Ööö... Németországban jártam, ott egy autópályán történt!
|
karu | 326 | 2008. május 26. 21:33 | Válasz erre: 321 |
Hol mentél te 165 tel? Multkor 110el elcsaptam egy fácánt megusztam Nolan n102. |
indián | 325 | 2008. május 26. 21:27 |
És akkor a második ! Ez egy SHOI XR 1000-es sapka ! Õ egy éves , és tartozik hozzá plusszban egy "kék" sötétített plexi + bogárháló + orrmaszk , és Pinlock is ! Ennek a mérete 59-60-as ! Az irányára pedig 60.000- forintocska ! Akit esetleg érdekel megkereshet pü-ben , vagy telefonon is , ami a Nick nevemnél található ! 451588_1.jpg 451588_2.jpg |
indián | 324 | 2008. május 26. 21:26 |
Lenne 2 db bukósisakom eladó ! Íme az elsõ ! Egy Laser Verigo Mystic sisak gyakorlatilag újnak mondható , mert egyszer volt rajtam , csak nem stimmel a mérete a fejemre ! --Különben a méret L-es 57-58-as ! Irányára 30.000- magyar forintocska lenne ! 451574_1.jpg 451574_2.jpg |
Koriori | 322 | 2008. május 26. 20:50 | Válasz erre: 321 |
Lefejeltél egy szegény madarat? Hogy Te milyen brutál vagy! :-))
|
Macko | 321 | 2008. május 26. 19:34 |
Jelentem Schubert R1 ma jelesre vizsgázott vadmadárral történõ ütközés tantárgyból! 165-tel... |
fülemüle | 320 | 2008. május 26. 16:48 |
Shark RSF2. ez lesz a 6. szezon hogy használom, szerintem csendes, elég jól tartja a pofámat:-), kompozit héja van, a szellõzése meg kimondottan jó. És hiába nincs benne hely, szemüvegeseknek is jó, én gyakran úgy megyek, hogy a szemüvegemre még ráteszem a napszemüveget, és a dupla szemüvegszár simán elfér.
|
krisztian.fz6 | 319 | 2008. május 26. 14:44 | Válasz erre: 318 |
A HJC FS-MAX nem is olyan túl jó?? Pedig ilyet néztem ki a mostani helyett. :-(
|
kovpeti | 318 | 2008. május 26. 13:48 |
Nekem HJC FS-MAX - om volt. Kb. 600km el is döntötte, hogy csere. Z750-enen 100-120 -as tempónál úgy cibálta a fejem, hogy még. Pedig kényelmes, nem vészesen hangos, a napellenzõje meg szerintem szenzációs. |
Strongbow | 317 | 2008. május 26. 12:41 | Válasz erre: 309 |
Sziasztok! Én is N102-ben nyomom (ill húzom a gázt). A külsõ napellenzõnek a praktikus oldala is megvan azért... Miután fél óra nyári motorozás után (fõleg fák között kanyargó szép utakon) a napellenzõ felhajtásával tiszat a plexi és elég csak késõbb megállni rovartalanítani :-) A kommunikációra sajnos még nem volt keret, mint ahogy a sisakfestésre sem, de remélem, ami késik nem múlik... Jó gurulást, üdv mindenkinek |
Dervenkál | 316 | 2008. május 26. 12:21 | Válasz erre: 315 |
Most megnéztem. A C2-es 1750 g, a mostani öregedõ caberg sisakom meg 1590 gramm. Szóval ez nem jelentene akkora különbséget. Viszont akkor nem értem, hogy miért panaszkodnak nagy súlyra egyesek. Egy flip sisak sosem lesz 1100 grammos. Én meg azt hittem, hogy a schuberth tényleg 3 kilós sisakot csinált a szélzaj ellen. :)
|
zoligs | 315 | 2008. május 25. 22:17 |
A súly magában nem okoz annyi gondot mint a szélvédelem hiánya.Egy Gold Wingen, 180 al száguldva, könyebben elviseled a 3kg os bukót mint egy 1450 gr osat 100 km/h val egy Naked motoron. A 10 dkgr nem számít semmit, ezzel csak hüjítik az embereket, belsõ kényelem ,csendesség,szerelhetõség, alkatrészellátás, ez ami számít. (szerintem)
|
KzRider | 314 | 2008. május 25. 19:39 | Válasz erre: 313 |
Hosszú távon is meglehet szokni csak az elsõ 1-2 túra dönti el.nekünk bejött hozzá használunk még Lidl-ös kommunikációt és kb 120ig tök jól lehet dumálni.
|
Dervenkál | 313 | 2008. május 25. 10:42 |
Próbálgattam már sisakokat de hosszútávon persze csak a sajátról van tapasztalat. Amikor azt mondjátok, hogy a Concept nehéz, akkor az mit jelent egy-két óra motorzás után. Mert 10 perces próbán én nem érzem a különbségeket. Igaz az eddigi bukóim 1400 és 1650 gramm között voltak. Szóval milyen is az a nagyobb súly? |
Berber | 312 | 2008. május 23. 09:37 |
oszitrek | 310 | 2008. május 1. 21:04 | Válasz erre: 309 |
Az N102-õrõl le lehet venni a napellenzõt, és lehet nyomni sötétített plexivel. :)
|
KzRider | 309 | 2008. május 1. 20:58 |
Nekünk Schuberth Concept van.Nagyon szeretjük függetlenül a nagy súlyától ami tényleg nem átlagos.A páromnak sem okoz problémát a súlya és annak ellenére nagyon szereti mert a többi "szolgáltatása" bõven ellensúlyozza.Szereléshez meg inkább leszedném a sisakot:)))A Nolan 102nek meg kívül van a napellenzõje nagyon karcolódik mert a plexi és a napellenzõ közé bemegy a por hamar.Hiába olcsóbb késõbb többe kerül a csere.
|
Demoapo | 308 | 2008. május 1. 09:23 |
Legközelebb próbáld ki, hogy nem bukóban szerelsz...kényelmesebb, és a nyakad sem fog fájni;)
|
Berber | 307 | 2008. május 1. 08:19 | Válasz erre: 306 |
Stimmt. Tényleg bivaly nehéz. Valamit szereltem bukóban, felcsapva az állrészt, lefelé nézve a napokban, hát 10 perc után alig bírtam felemelni a fejem, fájt a nyakam. Érdekes, hogy normál állapotban nem veszem ezt észre! Viszont a Speed az pehely, ellenben sokkal hangosabbb mint a Concept. Ez van.
|
Macko | 306 | 2008. április 26. 16:40 | Válasz erre: 304 |
Meg mindegyik típusnak megvannak az elõnyei mellett a hátrányai is. Pl. a Schubertek viszonylag nehéz bukók. Sokszáz kilométeren meg van akit ez jobban zavar, mint a szélzaj.
|
Sahsa | 305 | 2008. április 26. 15:33 |
Igen értem amit mondasz de azóta más márkáknak is 3.-4. generációja fuNem csak egy gyártó fejleszt.
|
Berber | 304 | 2008. április 26. 13:45 | Válasz erre: 301 |
A Caber nem SZAR, és egyik sem SZAR, csak vannak talán kicsit jobbak. Cabergem nem volt, csak egy Ánglius haver panaszkodott rá, (lelke rajta) most Nolan 102 Ncommal próbálkozik.
|
Berber | 303 | 2008. április 26. 13:42 |
Egyetlen teszt sem mond el mindent teljes egészében egy sisakról, és nincs is abszolút értelemben kijelenthetõ legjobb. Mindíg valami, valaminek a rovására megy. Lehet töréstesztet csinálni, zaj tesztet, szellõzés, komfort, tartóssság és kutya füle trudja még mit nem. Írta valaki lejebb, ha lenne "legeslegjobb" bukó mindenki azt venné ha megfizethetõ lenne, és sajnos nem lenne árverseny... Szerintem Mackó figyelt a házifeladatra legjobban. A Speed 3-4 generációval elõzte az S1-et! (Speed, Profil, Profil2, S1) Igy elfogadható a hátránya, és annó még a súlycsökkentés volt a favorit! A Concept után már csak a 2 jött... ennek ellenére ez sem tökéletes, csak még nem tudom mi a kehéje :-DDD |
Macko | 302 | 2008. április 26. 12:28 | Válasz erre: 301 |
Ez egy régi teszt, nekem is feltûnt, hogy a Schubert Speed milyen gyenge volt a mezõnyben. Utána jött az S1. A Concept már itt is elöl volt, az is csak javult, mikor kihozták utána a C2-t. Egyébként a 85-86 dB az S1 zajszintje, pl. a C2 (ami felnyitható) már lényegesen rosszabb (92 vagy hogy). |
Sahsa | 301 | 2008. április 26. 10:03 |
Köszi Berber. Én látok rosszul, vagy ez a CABERG mégsem olyan szar????? Igaz a Schubert-nél sem a 86 DB-t mértek.... És ami meghökkentõ, hogy pont a nagyobb sebességeknél csökken a zajszint külömbség. Ez elég meglepõ, hisz 80 Km/h-nál szerintem még senki sem panszkodika sisakjára. |
Apu | 299 | 2008. április 26. 09:43 | Válasz erre: 298 |
Igen, de most már mi is kiváncsiak vagyunk. Taníts! |
nagyHoHo | 298 | 2008. április 26. 09:29 | Válasz erre: 296 |
Szerintem meg elég bonyolult...Ponosan erre gondoltam, ha szélcsatornában, akkor nem valósak a dB értékek. Az én Nitro Racing sisakom, például alacsony sebességnél fütyül mint egy rossz gõzmozdony, de 200-nál viszont csodálatos.:-) csak a kipufogót és a motorhangot hallod. Valószínüleg azért, mert nagyobb sebességnél, nem forgatom a fejem, nem domináns az oldalszél ereje stb., tehát elég összetett dolog a zajszint... Szerintem az, hogy melyik sisak mennyire zajos, azt szinte csak tapasztalati úton lehet megállapítani. Nekem "normál" utcai motorozáshoz a Louisban vásárolt Probiker bukó a legkényelmesebb és a leghallkabb, én ezt használom a legtöbbször. Apropó, írtam Neked egy pü-t régebben a bukósisak elnevezés eredetérõl...szerintem sokan nem tudják, és nem válaszoltál. Én személy szerint kíváncsi lennék, hogy hányan tudják közülünk...:-)vagy csak én voltam ennyire tájékozatlan? |
Macko | 297 | 2008. április 26. 07:44 | Válasz erre: 283 |
Egyébként a Concept itthon is akciós, valami 67 ezer. Az ugyan kicsivel drágább, mint kint, de ha 1 bukóért kiutazol, már nem. Ja, és van rá garanciád is! Itt a Lehet úton és nem Viennában... |
Macko | 296 | 2008. április 26. 07:41 | Válasz erre: 294 |
Sanyi, mekkora ez zajszintmérõ vevõegysége? Szerintem kicsi. Bábunak sisak a fejére, bábu egy naked motorra (mindig azon mérik), szélcsatorna, ott a "menetszelet" pontosan beállítják, és ennyi. Szerintem nem nagyon bonyolult. |
Berber | 295 | 2008. április 26. 07:39 |
Macko! Nem hagyott békén ez a zaj dolog... megkerestem, meg még egy tesztet. Zaj teszt: "http://www.challengermotors.co.nz/Web-Pages/alpine.htm" Általános teszt: "http://motorcyclecruiser.automotive.com/30729/flip-face-helmet-comparison/index.html" Így sokkal árnyaltabb a kép. Sajnos a teszt mint mondtam régi... nincsenek benne mai darabok, de elgondolkodtató! |
nagyHoHo | 294 | 2008. április 25. 20:55 |
Valaki azt mondja el nekem, hogyan - milyen körülmények között - mérik le a sisak dB értékét???? :-)
|
Berber | 293 | 2008. április 25. 13:08 | Válasz erre: 289 |
Lejjebb írtam. e-bayon vásárolok. Onnan 52 eFt-ért újat lehet venni.
|
keresztes | 290 | 2008. április 24. 21:28 |
Bukósisak csere elött allók , segítség , ki mit venne a helyembe ! Most egy sohei sincrotec 2-öm van de nagyon huzatos ! |
bruno | 289 | 2008. április 24. 21:12 |
Berber! Azt írtad, hogy a Schubert olcsóbb. Én ahol néztem (Euromotor) az N 103 volt olcsóbb. Te merre láttad jó áron a Schubertet? |
Zozz | 288 | 2008. április 24. 18:24 |
Sziasztok! Sok tapasztalatom nincs a tobbi sisakkal, de gondoltam irok az enyemrol. En egy KBC ffr-t (ez a felhajthato) vettem anno 130 USD-ert postakoltseggel ebayen, miutan boltban felprobaltam. Bolti ara dupla. A beles azota (1 ev) kinyult, de nem veszes. Egyebkent eleg vekony belese van a tobbihez kepest. Olyat nem nagyon tapasztaltam, h felveszem, aztan par ora mulva lotyog. A plexi enyhen parasodik, de a szellozo eleg jol pozicionalt, elviszi a parat. Nagy hibaja, h az orr elott nincs terelo, igy kodot fujok. Meg nyakvedo se alul. Az a szelvedelem... Nos, igazan nincs osszehasonlitasi alapom. De meg vagyok vele elegedve, 3-400 km (120-140) utan nem zavaro. Azt, h ez a formajan mulik, akkor venni eszre, amikor oldalra forditom a fejem, es megbolondulok a zajtol, egyenesben csendes. Probaltam, h felnyitott allresszel letepi-e a fejem. 130-ig semmi jele, h ott van. Tovabb mar nem mertem... Ha az emlitett kiegeszitok + egy letolhato napszemuveg lenne (szemuveggel vezetek), a kovetkezo sisakom is ilyen lenne. |
Berber | 286 | 2008. április 24. 11:15 | Válasz erre: 285 |
Kösz, de más gyufaszálból épít, én meg ezzel szeretek legózni. :-DDDD
|
galoscsabus | 285 | 2008. április 24. 11:06 | Válasz erre: 284 |
Ugyan nem tarozik a témához, de: Berber, fogadd õszinte csodálatomat. Ebbõl a látszatra romhalmazból, ezt a gépet kihozni! (aki nem érti, nézze meg a bemutatkozó oldalát)
|
Berber | 284 | 2008. április 24. 10:54 | Válasz erre: 280 |
Macko igazad volt! Visszanéztem a gyári lapra "http://www.schuberth.com/index.php?id=112&L=1" és valahol hülyeséget olvashattam az S1-rõl "only 85 dB(A) at 100 km per hour (with closed machines)" A többit meg vagy 3-4-5 hónapja a neten olvastam egy 2 éves tesztben, ahol a Conceptre kerestem rá... a linkre nem emlékszem sajna... viszont akkor meggyõzött!! Igy már nem is annyira brutális a különbség, bár próba cseresznye. Az fix, hogy nekem nem zúg a fülem, és nem kócolja a szempillámat össze, a szél a bukóban. Viszont nem lehet velem beszélgetni bukóban. :(( |
Berber | 282 | 2008. április 24. 10:42 | Válasz erre: 276 |
Szokták írni, hogy a "fejformám talánm nem átlagos" a hangszóróval kapcsolatban. Nekem is nyomta, amíg be nem építettem rendesen. Most a kárpit alatt van a rögzítõpántnál bevezetve, natúr, a hozzákapott tok nélkül ragasztva a habszivacsra. Nem mozog, nem nyom, sõt észrevétlen. Arra nem esküszöm viszont, hogy egy szemüveg még beférne, és nem vágna árkot a fulembe és fültövembe... Viszont megemlítendõ, hogy a sallangoktól mentes design miatt talán, de 180-190-nél sem feszegeti a fejem, még oldalt fordulva sem! Ez így nem semmi.
|
vadasz | 281 | 2008. április 24. 10:40 |
igaz vékony szemüvegkeretem van, de az S1-ben teljesen normálisan elfér, igaz helyet nem hagytak neki, de a szemüveg is jól passzol alapból, meg a sisak is, így a ketõ együtt szintén. ez a kitágulósdi az S1 nél is megvan... ... eleinte furcsálkodtam, hogy állandóan összemegy a fejem vagy mi?.. ..:D |
Macko | 280 | 2008. április 24. 10:39 | Válasz erre: 277 |
Hol vannak leírva? Vagy ha újságban, nem jegyzetelnél ki pár típust? Csak ha idõd engedi... Köszi! |
Berber | 279 | 2008. április 24. 10:35 | Válasz erre: 272 |
Én nem tudom, de a Conceptemet 52 000,- Ft ért vettem. Újonan. Szerintem ennyit megért. És nem hiszem, hogy a Caberg a felébe kerülne, mert akkor a Lidl-ben is lehetne kapni :-DDDD Viszont a Nolan N103-ra nem lehet panasz, mivel belsõ napszemcsis, és mérföldekkel jobb mint a N102. Szerintem. Viszont az tényleg drága.
|
Berber | 277 | 2008. április 24. 10:21 | Válasz erre: 268 |
Macko az S1 76-os!!! Elképesztõ nem? Én is sokáig 86 ra emlékeztem, de benéztem pontosítani.
|
galoscsabus | 276 | 2008. április 24. 10:13 | Válasz erre: 275 |
Nyilván ilyen tapasztalatoknál jön elõ a beépített anyagok minõsége és azok értéke, amit természetesen meg kell fizetni. A HJC belseje nam csak kitágult, de beton kemény és rideg lett a sok használattól, a Sch. pedig, ha netán 1-2 hétig nem használom (ami szerencsére ritkán fordul elõ) olyan mint egy szûzlány. De az is hozzá tartozik, hogy induláskor a hangszórók kicsit nyomják a fülecskéimet, de ez negyed óra múlva teljesen mexûnik és akár egész nap el lehet viselni. Biztos vagyok benne, hogy mint minden nevesebb divatcikk esetében, a drágább sisakok árába is bele van építve a reklámra fordított összeg, magának a márkanévnek a használati díja, talán valamennyi hiúsági vagy kihaénnem adó is, de ezzzel semire sem mennének hosszú távon, ha nem a legjobb minõséget adnák a pénzünkért. És ez talán így is van rendjén. |
Macko | 275 | 2008. április 24. 10:01 | Válasz erre: 274 |
Különben a Schuberttel nekem is van egy érdekes tapasztalatom, errõl jut eszembe. Én a Vemar bukómat tágítottam ki (hazajöttem egy ER6N-nel kicsit gyorsan Balatonról) úgy, hogy utána körbeforgott a fejemen. Az R1 minden tempósabb szélvédelem nélküli motorozás után lötyög, de egy óra múlva ugyanolyan szoros, mint elõtte. |
galoscsabus | 274 | 2008. április 24. 09:19 | Válasz erre: 270 |
Az üzletben, a polcon nézve, különös tekintettel az árcédulára, néha érthetetlen különbségek vannak. Én még kiskõrösivel kezdtem, majd volt Caberg, Vemar és hosszú fülzúgós és nem egyszer fülgyulladásos idõszak után jött a HJC V-MAX. Ez volt az elsõ (igaz hidegben csak nyakvédõvel együtt) amivel ezek a problémák megszûntek. Ami nagy hibájának róható fel, hogy másfél szezon alatt (ami volt azért kb 25E km) teljesen kitágult és nagyon párásodott. Ekkor vettem meg a C2-t (pedig nem is vagyok BMW-s). Azóta érzem és értem a különbséget az olcsó, az olcsóbb, a közép kategóriás és a drága sisakok között. Nem azt akarom ezzel üzenni, hogy csak prémium kategóriás sapkában lehet motorozni, de ha van rávaló zseton, érdemes költeni a kényelemre, a biztonságra és az egészségre. |
Macko | 273 | 2008. április 24. 08:54 | Válasz erre: 270 |
Én Caberg Justissimoval kezdtem, utána jött a Schubert C2. Pont tudom a különbséget a kettõ között. Kétszer annyiba kerül, az tény. De ez nem felháborító, hanem sajnos természetes. Ami jobb, az drágább. |
indián | 272 | 2008. április 24. 08:40 | Válasz erre: 270 |
Kedves Sahsa ! Amikor elmotorozol egyhuzamban 500-600 km-ert , akkor szerintem majd nem lehet tenni magasról a zajszintre ! Igaz , hogy a Shubert ára majdnem a duplája a Cabergének , viszont amikor éves szinten 30-40000 km-t motorozol , (persze lehet , hogy ezt most is megteszed ) , és a X. kilóméter után szaggató - szétrepesztõ fejfájás gyötör , mert az a pici DB különbség addigra , már az agyadban óriássá duzzad , NA AKKOR tedd a szívedre a kezed , és ÕSZINTÉN mondjad majd ki , hogy kellett-e sajnálni a különbséget ? |
Sahsa | 271 | 2008. április 24. 08:31 |
Bocs! egy dolgot nem mondtam Csak a Flip-Up sisakról van szó!!!! Azokat hasonlítottam össze!!! S. |
Sahsa | 270 | 2008. április 24. 08:30 |
Nos! Mielõtt megvettem a Caberg-et, a tesztek olvasgatása helyett motoroztam azonos útvonalon azonos sebességekkel 5db kölcsönkért sisakkal, ami nem is volt egyszerû, mert azonos méretû kollégákat kellet találnom. A régi bukóm, egy Nolan N 102 volt, amit elajándékoztam. Nos, a Nolan semmivel sem csendesebb ez bizos. De a külsõ napszemüveg idegesített, mert használhatatlan volt és a dupla tisztogatás is bosszantott. A Schubert Concept jött még szóba. Nekem nem volt olyan kényelmes, így tettem a zajszintre magasból. Egyébként szerintem 2-3 decibell zaj márcsak játék a számokkal. Sokat számít a fejforma is kényelem szempontjából szerintem. Nyílván a BMW-sek a Schubert-re esküsznek. De ha lenne a világon legjobb sisak, akkor elég lenne egy gyártó is. Viszont érték-ár arányról nem esett szó.1 decibell hány ezer forint plusszt jelent? Én sokalltam a Schubert árát.A Nolan-ét meg egyenesen felháborítónak tartom így utólag. S. |
ziksz4 | 269 | 2008. április 24. 07:23 | Válasz erre: 268 |
A Caberget nem csodálom hogy hallgat a zajszintrõl, mert elég zajos! A solo104 plexije nekem viszont nem párásodik, csak a napszemüveg, az is kb. 6-7 fok alatt.
|
Macko | 268 | 2008. április 24. 07:10 | Válasz erre: 265 |
Szerintem rosszak a zajszintek amit írsz. Az S1 talán 86 (erre nem emlékszem pontosan), a C2 biztosan 92. A Caberget meg honnan vetted? Ugyanis a Schubert az egyetlen gyártó, amelyik publikálja a zajszintet. A többiek mélyen hallgatnak róla! |
Macko | 267 | 2008. április 24. 07:04 | Válasz erre: 266 |
A C2-be jó a szemüveg. Nekem R1 van, abba nem tudom rendesen betenni. Igaz, szerencsére nem is kell, a kontaklencse megoldja ezt a problémát. :o)
|
Berber | 266 | 2008. április 24. 06:56 |
Ja és a füles észrevétlenül beépíthetõ bele. Viszont a szemüvegeseknek nem tudom hogyan szuperál?
|
Berber | 265 | 2008. április 24. 06:52 | Válasz erre: 264 |
bruno | 264 | 2008. április 24. 05:50 |
A Caberget én is kinéztem magamnak, de többen panaszkodtak, hogy zajos, meg párásodik ezért kezdtem el más irányba nézelõdni. Nolan n103-al valakinek tapasztalat?
|
indián | 261 | 2008. április 23. 22:25 | Válasz erre: 256 |
A Caberg justissimo-nak az a gondja , hogy beadják a dumát , hogy párásodásmentes a plexije , ehhez képest iszonyúan párásodik, fõleg lassú menetben és erdõsávokon + esõben, és pin-lockot nem lehet bele tenni ! Azon kívül rettenetesen rádolgozza a szemedre a szelet , bárhogy is állítgatod a plexit !
|
Kary | 260 | 2008. április 23. 22:14 | Válasz erre: 259 |
Köszi szépen azt hiszem bemegyek tbányára és megnézem közelebbrõl:)
|
tsanyi | 259 | 2008. április 23. 19:30 |
ja, és még annyit, hogy az is fontos szempont volt, hogy felnyitott állapotban is rögzül az állrész, nem csapódik le ha úgy motorozok a városban ha csak 1-2 saroknyira megyek......az ennél olcsóbbak nem ilyenek...
|
tsanyi | 258 | 2008. április 23. 19:28 | Válasz erre: 257 |
a sisak nekem jó volt, a balesetet bírja(kocsi alá szorult a fejem, de meg sem éreztem csak annyit, hogy nem tudom kihúzni) nem nyílik fel az állrész, kilátás elég túrás de végülis ennyi pénzért jó(44000 pinlockkal), a szélzaj most már (õsszel vettem észre elõször) zavaró, de több mint 40000km és két év van benne, ha lecserélném a bogárvédõt vagy mit ami alul van akkor talán javulna....amiért igazából ezt választottam az az, hogy a scala-rider fülese nem nyomja benne a fülem mert van benne elég hely....most az újonnan vett Shark S800-at vittem vissza azért mert 10 km után úgy fájt a fülem mint állat.....van hozzá egy csomó plexi és a teljes bélés kivehetõ-mosható......
|
Kary | 257 | 2008. április 23. 11:39 | Válasz erre: 255 |
tsanyi: A zajszintje milyen? Ill. más szempontból mennyire vagy megelégedve vele? Nem hullik szét gondolom mert nem bírna 2 évet:) De ha van negatívum szívesen hallom:) Ha nincs akkor megyek és felpróbálok egyet:) |