Dokypapa | 1023 | 2007. március 15. 20:39 |
Kissé elhíztam a télen de nem baj mert hazafele a zsírpárna melegített,Malom völgy 2007
![]() |
Dokypapa | 1021 | 2007. március 15. 18:50 |
Üdvözlet urak,hát nem semmi volt a Malomvölgy,bakkameg , 2 tank benya ,és igy este már kisé hideg ,de jó volt
|
Ferko | 1019 | 2007. március 14. 23:02 | Válasz erre: 1011 |
Szép a géped. Gratulálok hozzá és sok boldog és balesetmentes km kívánok neked a gépeddel. |
krisztian.fz6 | 1016 | 2007. március 14. 20:42 | Válasz erre: 1011 |
És mennyire nem szeretem a fantomokat!!!!!!! :-((
|
pepino | 1015 | 2007. március 14. 20:41 | Válasz erre: 1011 |
Gratula a motorhoz !!!!!!!! Máskor azt is ird oda , hogy Fantasztikus , Piramidális ,STB :-))))))))))))9
|
Spapa | 1010 | 2007. március 14. 15:07 | Válasz erre: 1005 |
Enyémben ARAL 10W/40-es van. Eddig ARAL 5W/60-as volt, de szponzorációs okok miatt áttértem.:-)
|
Dokypapa | 1009 | 2007. március 13. 22:38 |
Nekem ez a kérdés holnap már meg lesz oldva ,megjön a szûrõ is és csere,utánna meg gyia
|
krisztian.fz6 | 1008 | 2007. március 13. 22:04 | Válasz erre: 1006 |
Ahhoz képest hogy én szoktam találni 40%-al is olcsóbban.....
|
pepino | 1007 | 2007. március 13. 21:38 | Válasz erre: 1005 |
De én olajleeresztö kulcsal mentem beszerzö körútra :-))))))))))))
|
Ferko | 1006 | 2007. március 13. 21:35 | Válasz erre: 995 |
Ha biztosra akarsz menni, hogy nem Tesco-s olajat veszel eredeti gyári flakonban csak szakboltban vásárolj olajat. Menj fel a Motul honlapjára ott a pontos cím telefonszám. 5% kedvezményt ki tudsz alkudni. |
pepino | 1005 | 2007. március 13. 21:30 | Válasz erre: 1000 |
Én már elmentem beszerzö körutra de nem irták rá a motorokra,hogy mllen oil van bennük :-))))))))))))
|
pepino | 1004 | 2007. március 13. 21:28 | Válasz erre: 1002 |
Akkor nem lesz gond a biztositási ügyintézés !!!!!
|
krisztian.fz6 | 1003 | 2007. március 13. 21:25 |
ENYÉM VOLT AZ 1000. HOZZÁSZÓLÁS!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
|
goimo | 1002 | 2007. március 13. 21:24 |
A látott képeken már szét volt vágva az autó,egyben még szörnyûbb volt.Különben szerintem valami felsõbb ember volt szerencsétlen mert a rendszáma AEGON-talán 22 volt.
|
krisztian.fz6 | 1000 | 2007. március 13. 21:23 | Válasz erre: 995 |
Olajat nem veszünk benzinkúton, szalonban, boltban, szervízben, azt be kell szerezni!!
|
krisztian.fz6 | 998 | 2007. március 13. 21:21 | Válasz erre: 996 |
Ettõl még a hideg is kirázott. Ez nagyon durva!!!
|
pepino | 996 | 2007. március 13. 21:16 | Válasz erre: 994 |
Ez az ember öngyilkos akart lenni és az lett !!!! Kosz a képet ,de ha nem látom a hátulját nem hiszem el,hogy volvó ,, |
S.Laci | 995 | 2007. március 13. 21:15 | Válasz erre: 987 |
Hamarosan 1000-res szervizre kell vinnem a gépet, és ha már ilyen jól kitárgyaltátok az olajkérdést, és a Motul 5100 Ester volt az egyik javasolt márka. A kérdésem az,hogy ezt általában melyik benzinkútnál,vagy forgalmazónál lehet kapni ? |
pepino | 991 | 2007. március 13. 20:21 | Válasz erre: 990 |
Sziasztok !! Kár,hogy nem csináltál fényképet a kocsikrol . Már csak a tanulság miatt is. !!!! |
goimo | 990 | 2007. március 13. 19:34 |
Hali ! Ma elhoztam a bukógombát,az LSL-t választottam.Az ára pedig 25e. volt azt mondták hogy a csavar meghúzását érdemes nyomatékkulcsal végezni mert hajlamos beleszakadni ajánlott nyomaték: 55 Nm. Úton az üzlethez az 52-es úton frontális ütközés volt 3 percel elõtten.Egy Román kisteher és egy Volvo S 80 ütközött,a Volvo vezetõje szörnyethalt.Megnéztem közelröl de kár volt,szörnyü látványt nyújtott.Aztán a mentõk,STB. elõtt elslisszoltam a roncs mellett ne kelljen 30 percet kerülnöm. Széles utat,VIGYÁZZATOK ! |
jogerõs | 989 | 2007. március 13. 19:33 | Válasz erre: 969 |
Szia Blue Fazer! Köszönöm az infót.Esetleg 1 tel.számot nem tudnál szerezni. Szegedrõl felmennék szívesen,de csak,ha biztosan tudnám,hogy van ilyen színük. Kb.1-1,5 hét múlva megyek Pestre akkor megkeresem õket. Üdv.Jogerõs |
Ferko | 988 | 2007. március 13. 15:10 | Válasz erre: 975 |
Így van. A magas fordultszámok miatt ajánlják a teljes szintetikus olajakat. A Motul 7100- as egy új olaj. Úgy tudom tavaly hozták ki. Viszont ennek teljesen ellentmond a kezelési könyv és a javítási könyv. Ott nem feltétlen ajánlják a teljes szintétikus olajat és az én motorom kimondottan jó példa arra, hogy bizony igazuk van. A szervízben kimondottan az Motul 5100 ajánlták és tényleg sokkal finomabb és halkabb lett a váltó. Viszont mivel én sajnos nem bírom néha megállni, hogy ne forgassam néha meg, így beleteszem a teljes szintetikus olajat ami még 10000 f/p felett sem szakad le a felületekrõl. Ha felmész a Motul és a Castrol honlapjára ezeknek amiket leírtam magad is utánna nézhetsz. Az olaj nem vicc. Nagy a kínálat és bizony neked kell döntened. Csak azt kell magadban tisztáznod, hogy milyen üzemi viszonyoknál használod a géped. |
Dokypapa | 987 | 2007. március 13. 14:37 |
Nos akkor megérkezett az oil ,Motul 5100Ester 10w50 Technosynthese
|
TeeJay | 986 | 2007. március 13. 12:47 | Válasz erre: 949 |
Baromi ronda és MO-n praktikusan használhatatlan (torpedó jellegû alsó kipuff dob...
|
krisztian.fz6 | 985 | 2007. március 13. 09:38 | Válasz erre: 984 |
Persze, biztos hogy jó. Nem baj az ha van egy kis "tartalék" az olajban. Inkább jobb legyen bele mint rosszabb.
|
pepino | 984 | 2007. március 13. 09:22 | Válasz erre: 983 |
Hali!!!!!!!! A szintetikus repsol az is jó bele ????? |
krisztian.fz6 | 980 | 2007. március 12. 21:58 | Válasz erre: 979 |
Mi van??? :-)))) Hogy mikor az R6-os blokkot megalkották a zseniális japán csúcsmérnökök pár éve akkor még nem voltak szintetikus olajok??? :-)))
|
Zsifi | 979 | 2007. március 12. 21:55 | Válasz erre: 978 |
Mert amikor ezt a motort kitalálták még alig volt 100% szintetikus olaj... Nem olyan komoly az a blokk amibe kellene a tök szint olaj. Ezt most nem piszkálódás képpen írtam!!!! |
Zsifi | 977 | 2007. március 12. 21:38 | Válasz erre: 975 |
Ezekbe a motorokba teljesen felesleges a 100% szintetikus...Elég egy full vagy félszintetikus bele...sõt jobb is... Castrol Act-Evo 4T Ipone R4000RS Motul 5100Ester stb... |
krisztian.fz6 | 976 | 2007. március 12. 21:33 | Válasz erre: 975 |
Bármelyik jó, csak szintetikus legyen, és lehetõleg 10 W 50-es R4-es.
|
Dokypapa | 975 | 2007. március 12. 21:09 |
Azt kell mondanom nagyon határozatlan az elképzelés éppen azért mert mindenki mást mond ,én idáig a Castrol r4-re szavaztam de azt ajánlották hogy motul vagy ippon az jobb ,idáig rendben ,de, elsõ eresztésnek jött a motul 5100,amit maga a forgalmazó is már úgy ajánlott a vashoz hogy inkább a motul 3000v 4T Competition lenne megfelelõ ,erre itt a következõ ,Motul 7100 ,most akkor mi a megfelelõ,amberek nagy a káosz a fejemben ,nem értem ,segítsetek már dönteni
|
Ferko | 974 | 2007. március 12. 21:00 | Válasz erre: 972 |
Nagyon jó olaj a Motul is. Nekem volt benne Castrol R4 is, de én próbaképpen váltottam, mert túl zajos volt a váltóm és néha akadozott. A Motul megoldotta a problémát. Vajpuha lett a váltóm és határozottan csendesebb. A teljes szintétikus Motul 7100-ast ajánlom. |
krisztian.fz6 | 973 | 2007. március 12. 20:45 | Válasz erre: 972 |
éN MÁR 8 ÉVE CASTROL r4-EST HASZNÁLOK, MÁST NEM.
|
Dokypapa | 972 | 2007. március 12. 20:35 |
Üdv urak,nos úgy néz ki mégis csak sikerül Motul olajat beszerezni,hétvégén már tesztelni fogom
|
pepino | 971 | 2007. március 12. 08:45 | Válasz erre: 967 |
Doky!!!!! Szia!!! KIpufogot nem kell cserélni csak a dobot kettévágni és a fuvokákat behangolni . Keresd meg a Tojás919 nevü motorost ö tud majd neked infoval szolgálni. Hivatkozzál pepinora :Az enyimet is ott fogják csinálni . Az átépités KB 1hét. Hadne irjam le,hogy miért. Egy probát megér. :-))))))))) |
BlueFazer | 970 | 2007. március 11. 23:46 | Válasz erre: 962 |
Szia Jogerõs! Dunaharasztiban van egy kis háztartásibolt, ahol kevernek festéket! Egy ici-pici bolt, de bent a hátsó helységben van egy nemakármilyen festékkeverõ gép! Én csak annyit tudtam a motorom szinérõl, hogy DPBML, ez alapján sehol sem tudták beazonosítani a szint, pedig vittem mintának az egyik utaskapaszkodót is. Náluk viszont így is benne volt a szinmintás kis füzetükben. Kimondottan motoros szinminta füzetük van! Tuttira mondom, hogy a te szined is meglesz nekik! Pld. benne volt az SV 650-nek és az új CBF 1000-nek is az a bronz szerû szinmintája! Pedig azok aztán nem semmi szinek:) Motor tipus és évjárat szerint is vannak szinek! Inkább az a nagy kérdés, hogy 1dl-t kikevernek-e? Szerintem az nagyon kis mennyiség. Nekem 5dl szin (gyöngyház metál) és 2dl alapozó került 10Eft-ba, a fényezõ haverom azt mondta, hogy ez jó ár. Szerintem ez a piros is gyöngyházas. Ahogy Bp felõl beérsz Dunaharasztira keresztül mész a HÉV sineken és balra kb. 100m-el az átkelõ után van ez a kis háztartásibolt. (kb. még 100m-nyire jobbra van a HÉV végállomás, biztos oda találsz! :) Üdv: BlueFazer |
Kapus | 969 | 2007. március 11. 22:37 |
Szia Blue Frazer! Nem állítom hogy amit írtál abban nem lehet igazad.Az az igazság hogy elõszõr voltam a pringen és nagy vágyam (ha kicsit késõn is) hogy megtanuljak rendesen pályán motorozni.A yeti elõtt azt mondták hogy ezen a versenyen a részvétel a fontos.Példa kedvéért elmondom hogy velem volt egy barátom aki ugyanúgy kezdõ mint én gixer 1000-el õ tõlem is kapott a négy köröm alatt fél kört,valamint amikor visszamentem egy nálam is lassab srácot ugyanúgy hátulról elvittek.Persze nem mentegetõzni akarok, örülök hogy leírtad a véleményedet ebbõl így tudok okulni és tanulni is.Véleményünk abban eggyezik hogy ennyi motorosnál valoban változtatni kellene a szervezésen.De ha mi nem fiatal korosztályhoz tartozó motorosok gyorsan szeretnénk motorozni és nem közúton meghalni akkor valahol gyakorolni kell. Köszi mégegyszer az építõ kritikát. Üdv Kapus! |
Dokypapa | 967 | 2007. március 11. 22:04 |
Kérdés , aki tud segítsen ,nem nagy gond, csak elkezdtem gondolkodni valami kis változtatáson,mennyire lenne húzós valami szép hangú kidörrentõ az FZ6S 2005-ös ,-re
|
Dokypapa | 966 | 2007. március 11. 22:01 | Válasz erre: 965 |
karu ,látom a macskosz is nyeregben érzi magát..))))))))
|
karu | 963 | 2007. március 11. 20:53 |
Dokypapa Szerintem jó a Castrol is én sak azért raktam bele Motult mert szintetikus és észter bázisú. Peppino szépet motoroztál !!! Jogerõs én fényezõ vagyok megnézem neked ahol én szoktam kevertetni mennyi kéne hány deci? |
jogerõs | 962 | 2007. március 11. 20:19 |
karu | 960 | 2007. március 11. 20:09 |
Szia Goimo. Délelött egy Dunakeszi-Bp-Visegrád nagyon rossz a szerpentin állapota. Ebéd után egy Dunakeszi-Mogyoród-Kerepes-Nagytarcsa-Pécel-Maglód-Sülysáp és vissza. |
krisztian.fz6 | 958 | 2007. március 11. 19:56 | Válasz erre: 957 |
Nincs semmi gond, max a Castroltól hamarabb elkopik. Használd nyugodtan.
|
Dokypapa | 957 | 2007. március 11. 19:54 |
Üdvözlet ,csak 1 megjegyzés,kérdés?,Baján az olajosok ismerik de nem forgalmazzák a Motul tipusú olajat ,ezért is esett a választásom a Castrolra ,nyugtassatok meg ,ugye azért a kettõ között nincs igazi különbség ,mert aha mégis akkor felhajtom valahonnan a Motult inkáb.
|
goimo | 956 | 2007. március 11. 19:51 |
Szia Karu ! Merre jártál? Én nem voltam ilyen bátor,idõm is rövid lett volna ma gurulni. |
karu | 955 | 2007. március 11. 18:20 |
Fiúk ma mentem 250km kirándulós tempóval nagyon jó volt. Piro MOTUL 300V 15-50 W full syntetik. |
BlueFazer | 954 | 2007. március 11. 17:19 | Válasz erre: 757 |
Szia Kapus! Na eljutottam a sztoridig: "Én sajna csak 9 kört mentem a versenyen mert egy osztrák gyorsléptû gyerek perecelt mögöttem ,a csuszó motor eltalálta az enyém hátulját de szerencsére nem buktam a füvön meg tudtam állni.Az R6 kigyulladt és égett egy darabig más baj nem lett.Gyors boxkiállás után visszamentem de annyira stresszes voltam a dologtól hgy már nem tudtam élvezettel motorozni igy jobbnak láttam kiállni.De így is felejthetetlen élmény volt." A pálya mellõl néztem végig a dolgot, pont titeket néztelek és azt kell, hogy mondjam, miközben ugye az a hibás aki hátul megy, hogy Te baromira nagyot hibáztál!!! Elõször is nagyon lassú voltál a pályán! (Bocsi!;) A balos kanyar után teljesen kisodródtál jobb szélre, irtó lassan gyorsítottál ki (fülre kb. 6-7Erpm-nél elváltogattad a gépet) (nekem is sport dobos 1000-em van), majd a balos töréshez szinte "full keresztbe" mentél a pályán!!! Az osztrák gyerek barami gyors volt és jól is ment! (mutatja ezt az is, hogy milyen hamar készült lekörözni téged!) Belülrõl akart elmenni neked (legalább 50-el gyorsabb volt!) , mert te a jobb szélen mentél, de te hirtelen keresztbe mentél a pályán és elé vágtál! Esélye sem volt a srácnak! Szinte blokkoló elsõ kerékkel, stopie közeli állapotban, beszitáló kormánnyal ment neked hátulról és már repült is! Lehet, hogy szarul esik Neked, hogy kimondom, de szerintem Te voltál a hibás! De ugye alap szabály, hogy aki hátulról jön az a hibás... Mindezt nem azért írtam le, hogy cseszegesselek, csak abban bízom, hogy legközelebb figyelmesebb leszel a pályán! Neked is komoly bajod eshetett volna! Amúgy a Yetinél hülyeségnek tartom, hogy 2x lóerõs MZ-kkel együtt mennek 18x lóerõs sportgépek. A rajtnál is rossz volt nézni ahogy a rajtot jól elkapó de kb. 50-el haladó MZ-k mellettutána 100+ -al téptek el a beragadt sportgépek. Ilyen sebességkülönbségeknél és ennyi indulónál elõbb-utóbb komoly baleset is lesz... Remélem jövõre lesz eszük a rendezõknek és szétszedik a mezõnyt... Üdv: BlueFazer |
BlueFazer | 953 | 2007. március 11. 15:19 |
Sziasztok! Kapus! Nem a Te sárga FZ1-N-edbe ment belehátulról a Pannónia Ringen a Yeti Race-en egy osztrák srác egy R6-al ami aztán kiégett? Ugyan olyan gép volt, mint a tiéd és ugyan ilyen kipuffja volt! (Ui: Bocsi, ha volt már errõl szó, csak visszapörgettem a pár száz hsz.-t amirõl lemaradtam és nem mindent olvastam el) |
BIKE-R | 952 | 2007. március 11. 12:46 | Válasz erre: 950 |
Az SW Motech, a Givi és a Hepco&Becker is kínál bukócsövet (crashbar(EN), sturzbügel/schutzbügel(D)). SW-MOTECH: http://www.mo-tech.de/produkt/?produkt_id=333&marken_id=158&PHPSESSID=c679f91abf40f7d2f70cb7b9a878c1a H&B: http://hepco-becker.de/katalog.pdf Givi: www.givi.it Sajnos a Givirõl bukócsõrõl nincsenek képek a weboldalukon :( |
Piro | 951 | 2007. március 11. 10:57 |
Ja..., még elfelejtettem azt, hogy milyen olyajat rakjak majd bele. Az elõzõben (V2) Motul 5100 volt. Negy olyan rossz, de amikor Castrol Actevo 4T került bele, sokkal frankóbb lett. Könnyebb és halkabb váltó.
|
Piro | 950 | 2007. március 11. 08:17 |
Ma reggel benéztem a kereskedésbe és láttam az én bordó kicsikémet! Ott állt az egyik ajtóban. Olyan szép volt... Sajna csak szerdán tud menni mûszaki vizsgára. Addíg várhatok. És még a hétvégén dolgozom! ÁÁÁÁÁÁ Apropó, BUKÓVAS! Van valakinek??? Néztem már képeken, nem néz ki olyan szõrnyûen, viszont biztos hasznosabb, mint a gomba. Akinek van, az meg tudná mondani mennyiért vette, mert én láttam a NET-en valahol huszonegynehány-ezer forintért. Az elég jó ár érte?! Az a baj, hogy nem mentettem el a kedvencek közé, és most nem találom! URL help, please! Alexx66 köszönönöm a válaszod! |
TeeJay | 948 | 2007. március 10. 15:55 |
Az új Hornet áráról tudtok valamit? ~1.8-at írnak a Honda site-ján, de az mér a régi modell?! Na nem mintha akarnék Hornetet: az új baromi ronda lett, a kipuff igénytelen heggesztésû doboz. |
Ferko | 947 | 2007. március 10. 15:14 | Válasz erre: 942 |
Ja egyetértünk . Ilyen az ha két " tökéletes " ember beszélget. |
Ferko | 945 | 2007. március 10. 12:06 | Válasz erre: 941 |
Igazad van elírtam, nem múlt idõ hanem jövõ idõ . Így helyes. Ha hagyják az árát a mi gépünknek ( maximum a szokásos pár % - os emelés mértékével emelik ) akkor sem VESZIK majd meg, mert így már nem nyújtja azt az élményt amit egy ilyen motornak nyújtania kell. Bár ezt még nem tudom még semmit nem tudok a géprõl csak a száraz adatokat. Viszont az is lehet, hogy arra lõnek, hogy csináltak egy típuson belül két árkategóriát ahogy Te is példát hozol fel csak egy fék futómû kérdés nem S1 fapad és S2 GL kérdése MOTOROKNÁL amikor kényeztetnek minket mindenféle jó dolgokkal. Te sem figyelsz eléggé. Én ezt írtam: "Egyáltalán nincsenek mûszaki fölényben sõt.... hagy ne soroljam......." Te ezt válaszoltad: Ez butaság egy picit. :-)) Hasonlíts össze egy Banditot, egy Hornetet és egy fz6-ost. Váz-blokk, üzemanyagellátás. Nem írod mikor. Én folyamatosan arról beszélek, hogy sajnos marad le a Yamaha mind árban mind nyújtott technikában. Én nem azt írom, hogy 3 éve mi volt a helyzet hanem azt próbálom éreztetni, hogy nagyon elcseszi most a Yamaha és nagy kár érte, mert nagyon elõre szaladt a többiektõl és eladja az elõnyt sõt.... A mûszaki fõlénye miatt választottam én is az FZ 6-ot két éve. |
krisztian.fz6 | 944 | 2007. március 10. 09:22 | Válasz erre: 943 |
Csak én úgy vagyok vele, hogy az S1-esek az alapmodellek, mint a kocsiknál, az S2-esek meg a "GL" változatok, mint az autóknál az extrázotak kicsit több pénzért. Hát valahogy így....
|
Dokypapa | 943 | 2007. március 10. 08:55 |
Úgy látszik hosszú ez a motor nélküli szünet ,kezdtek már bezakkanni ,semmi gond ,jön egy kis jó idõ és minden rendben menni fog tovább
|
krisztian.fz6 | 942 | 2007. március 9. 23:05 | Válasz erre: 940 |
De remélem Te tökéletes vagy???? :-))) :-)))
|
krisztian.fz6 | 941 | 2007. március 9. 23:03 | Válasz erre: 939 |
Te nem vagy képben, én azzal kezdtem, hogy 3, az-az három éve miért választottem ezt a tipust. "Ha viszont hagyják az árát senki nem vette volna meg. Szerintem így sem nagyon fog fogyni. " Na ez mit jelent??? Ha hagyták volna az árát, tehát olcsóbb maradt volna akkor nem vették volna?? Így hogy drágább lett eladhatóbb??? :-))) |
Ferko | 940 | 2007. március 9. 23:01 | Válasz erre: 938 |
Nem rossz gép csak már megérett a váltásra. Tavaly ugyan felfrissítették, de tehették volna ezt egy kicsit a súlyra is vonatkoztatva. 257 Kg. Még régen teszteltem valamikor 2000 környékén. Akkor iszonyatosan lomha és nehézkes volt. Viszont tavaly kapott egy teljesen új motort ezt viszont még nem próbáltam. |
Ferko | 939 | 2007. március 9. 22:53 | Válasz erre: 937 |
Hornetet ? Te képbe vagy egyáltalán ? Vagy már csakazértis írsz valamit. A mifélénket csak hogy tudd így tudták eladhatóvá tenni. Úgyanis jövõre már csak euro 3-as motorokat lehet újként eladni ezért vissza kellett butítani Ha viszont hagyják az árát senki nem vette volna meg. Szerintem így sem nagyon fog fogyni. Te úgylátszik az XJR esetében sem vagy képben. Olvasol teszteket ? Próbálgatod a motorokat a tesztlehetõségeken ? Olyannyira sok volt a reklamáció, hogy most idéntõl kénytelenek voltak módosítani már a fékek hatásfokán a megfelelõ fékhatás miatt és a futómûveken, hogy ne legyen instabil a gép. |
krisztian.fz6 | 938 | 2007. március 9. 22:42 | Válasz erre: 936 |
És ami fél millával drágább az többnyire többet is tud.....de én azért megsúgom neked ezzel szimpatizálok, majd...talán.... :-)): http://motor.honda.hu/modellek-tura-nt700vabs
|
krisztian.fz6 | 937 | 2007. március 9. 22:37 | Válasz erre: 936 |
"Egyáltalán nincsenek mûszaki fölényben sõt.... hagy ne soroljam......." Ez butaság egy picit. :-)) Hasonlíts össze egy Banditot, egy Hornetet és egy fz6-ost. Váz-blokk, üzemanyagellátás. Akkor a miféle fz6-osnak miért nem emelték az árát??? Milyen gondok akadnak az XJR fékezésével?? Nézted már milyen fék van rajta?? |
Ferko | 936 | 2007. március 9. 22:23 | Válasz erre: 909 |
Szia Krisztián ! Sajnos el kell keserítselek. Nem a mostani változások miatt emelték az FZ6 árát. Ez nem is lenne indokolt hiszen ezeket a konkurencia alapból tudja. Ha voltál a kiállításon szinte minden yamaha modellnél vannak jelentõs árváltozások természetesen pluszban. Valami történt a yamahánál, de ennek még majd utánnajárok, hogy mi a stratégia lényege. Meghívtak év elején a R6 magyarországi bemutatójára. Ott volt mindenki, ha tudom ezeket az árváltozásokat akkor megtudtam volna az okot. Most már csak találgatni lehet. Mindegyik modellel elszáltak árban. Egyáltalán nincsenek mûszaki fölényben sõt.... hagy ne soroljam , így viszont elvesztik a vásárlók többségét. Csak egy kérdés. Mentél már CBF 1000-el mondjuk nem 10 km-t ? Lehet,hogy nem írnál ilyen blõdségeket. "Ferko CBF 1000-resek ahoz képest nyomatékszegény lekvároskenyér. :-))) " Én is próbáltam már az XJR-t. A mérések szerint is szinte teljesen azonos a nyomaték görbéjük. Mindössze 15 Nm - el erõssebb az XJR viszont ezt messze elveszti a tömege, futómûve miatt majd gyorsan gondok is adódnak a fékezés során. |
Alexx66 | 935 | 2007. március 9. 21:45 |
Megvettem az új gumikat! Jól mutat a gépen! :-) Már nagyon kipróbálnám! Remélem vasárnap tényjeg sütni fog a nap ,ahogy az idõjósok mondták!
|
Alexx66 | 932 | 2007. március 9. 21:14 | Válasz erre: 930 |
Szia Pepino! OK! Tudom. Ezt vallom én is,de az ûttörõ ahol tud segít! :-))) |
poresz | 931 | 2007. március 9. 21:07 | Válasz erre: 920 |
Hehe, én + a VTR1000t áttételeztem vissza 1 foggal, így lazábban vette a hajtût, finomabb lett a váltó és még könnyebben ment 270-et...igaz ekkor már csak óra szerint. |
pepino | 930 | 2007. március 9. 21:07 | Válasz erre: 929 |
Szia Alexx66 !!! Autot motort feleséget nem adunk és nem kérünk kölcsön :-))))))))))))
|
Alexx66 | 929 | 2007. március 9. 20:55 | Válasz erre: 913 |
Szevasz Piro! Én használtan vettem a vasat,és az elõzõ tulaj lecserélte az elsõ lánckereket 1foggal kissebbre.Ezt onnan tudom,hogy megkaptam az eredetit.Mivel ez az elsõ komoly gépem,és az eredeti áttétellel nem próbáltam ki,ezért nem tudom összehasonlítani.A tavalyi tapasztalataim alapján azt mondhatom,hogy szerintem jól használható a gép. Voltam kétszeméllyel a Mátrában és nekem nagyon tetszett ahogy muzsikált! Az én tudásomnak és bátorságomnak megfelelt a moci teljesítménye. Ha egyedül megyek és nem állatkodok,akkor kettesével szoktam váltani.1-2-4-6. A fogyasztás vegyes használatnál,4,5-5liter volt. Szerintem próbáld ki.Egy misét megér. De ha nem akarsz beruházni,és összefutunk,szivesen odaadom egy próbakörre a vasat. Üdv. Mindenkinek!!! |
pepino | 928 | 2007. március 9. 11:21 | Válasz erre: 927 |
Nem a hideg a gond hanem a szél és az esõ :-))))))
|
Dokypapa | 927 | 2007. március 9. 11:17 | Válasz erre: 926 |
Hát igen ,kicsit csendesek voltatok tegnap este ,hideg van mint a disznó
|