18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15

Kérlek jelentkezz be

Regisztráció
Elfelejtett jelszó
Yamaha Fazer segítsünk és ismerkedjünk
Következő oldal

TeeJay 3424 2007. október 15. 00:00   Válasz erre: 3423
Szombat+vasárnap 710km. bár ez lehetett volna ~400-zal több, de hideg volt nagyon, nem mentem át Ausztriába.
    

karu 3423 2007. október 14. 22:10  
Ma Jézusommal délután lenyomtuk 220 km ert hazafelé igen hideg volt fáztunk rendesen.
    

karu 3422 2007. október 14. 22:07  
Te pancser a totalt 100 000 km.
    

krisztian.fz6 3421 2007. október 14. 21:42   Válasz erre: 3419
Mit kell nézni?? majdnem felforralta a hûtõvizet???
    

krisztian.fz6 3420 2007. október 14. 21:41   Válasz erre: 3419
Ejha.........
    

TeeJay 3419 2007. október 14. 20:07   Válasz erre: 3418
Mint Kozmaxé.
http://mt01.hu/upload/15_u34e16ra7.jpg

    

krisztian.fz6 3418 2007. október 14. 20:01   Válasz erre: 3417
De legalább a kardán miatt nem fogok ott dekkolni valahol. És még az esõtõl sem kell félnem. Ilyenek sajnos csak valóságban vannak. Mindegy, olcsó húsnak híg a leve....vagy fordítva???

Igen, szinte az összes olajos kuplungos motor így végzi. :-))) Ez van, a szar megbízhatatlan japán technika. :-))
    

Ferko 3417 2007. október 14. 18:52   Válasz erre: 3415
Látod ilyen még álmodban sem történhet meg egy RT vel.
Ugyanis száraz kuplungos mint az autóknál, így nem okozhat galibát és nem szennyezi és égeti el az olajat.
Úgyhogy az álmod akár valóra is válhat az FZ/6 vagy más hasonló nedves kuplungos motor esetében.
    

TeeJay 3416 2007. október 14. 18:28   Válasz erre: 3415
A 929-es ciberének volt egy visszahívása ilyen okból.
    

krisztian.fz6 3415 2007. október 14. 08:58  
De rosszat álmodtam!! :-)) TeeJay szerelõje blokkot cserélt a motoromon, mert talán kuplunghiba történt és a morzsalékok szétcseszték a blokk belsejét. De szerencsére gariban, de akkor is kellemetlen volt. :-((

Ha egy BMW-m lenne akkor lehetne valóságalapja is, de így???????? :-)) :-))
    

Jezusom 3414 2007. október 12. 21:43   Válasz erre: 3411
Úgy hírlik, hogy szar idõ lesz holnap! Most megúszuhatják a sárospataki Fazer-esek............. de erre még visszatérhetünk


    

JZL 3413 2007. október 12. 16:29   Válasz erre: 3411
Akkor nézzük meg õket! Az 500km nem egy nagy távolság!
    

krisztian.fz6 3412 2007. október 12. 12:54   Válasz erre: 3409
Ja, és a papír szerint szabadlábon védekezhettem. :-))
    

krisztian.fz6 3411 2007. október 12. 12:53   Válasz erre: 3403
Ja-ja, vannak Fazeresek, és csak 500 km. :-))
    

krisztian.fz6 3410 2007. október 12. 12:51   Válasz erre: 3409
Utasom 8 napon túl gyógyult, és engem vádoltak közúti bûncselekmény okozásával.
    

Piro 3409 2007. október 12. 11:02   Válasz erre: 3408
Igen, de sok minden függ a sérülés fokától. Ha nincs akkor a leggyorsabb az ügyintézés, ha könnyû sérülés van (az jogilag csak szabálysértés) már gyorsabb, de ha súlyos sérülés (ami büncselekmény) a procedúra elég hosszú tud lenni. A halálos kimenetelût ne is említsem.
    

krisztian.fz6 3408 2007. október 12. 10:26   Válasz erre: 3407
Nekem 1 év alatt lezárult az ügyem, sõt még a biztosítótól is felhívtak már hogy mi a helyzet?, mikor fizethetnek. Majd a tárgyalás után mikor felmentettek 1 hónap múlva utalták is a pénzt.
    

Piro 3407 2007. október 12. 09:06  
Ha megengednétek leírnám az én esetemet, ami nagyban hasonlít ehhez az esethez. Ti még nem tudjátok (kivéve Ferkó), hogy jómagam az egyenruhás felet képviseli. Balesethelyszínelõ és balesetvizsgáló vagyok már jó néhány éve, de a végzet engem sem tudott elkerülni 2005. szeptemberében. Az Rf400-asommal haladtam egyenesen, egy tök egyenes útszakaszon. Szemben egy több, mint 80éves tata, aki Angliából települt haza a jobb-kormányos kiautójával pár méter hátramenetet hajtott végre, majd szépen balra nagy ívben bekanyarodott elém, nem foglalkozva azzal, hogy én is a világon vagyok. Satufék, motor ki alólam, neki a kocsinak és én csodával határos módon nem a kocsi kötöttem ki, hanem mögötte elcsúsztam, neki a szegélykõnek. Szilánkosra törött a bal csuklóm, úgyhogy mûtéiteleg egy kis platina került a kezembe, ami egy évvel késõbb vettek ki. Az elsõnél nem, de a másodiknál már ébren voltam. A rendõrségi eljárás hivatalosan 2hónap, de ezt az okozó ügyvéde miatt meg kellett hosszabitani újabb 2hónappal. Mûszaki szakértõ lett kirendelve, hogy megállapítsa, hogy száguldoztam, mint az állat. Ez nem jött össze. A sebességet 54km/h volt. Az ügy ilyenkor lekerül a megyei közlekedési ügyészhez, és õ eldönti, hogy megalapozott-e a gyanu arra, hogy a kiöreg bcs. elkövetésével gyanúsítható. Ezt két hónap alatt a drága ügyésznõnk (tényleg nagyon rendes) továbbküldte vádemeléssel. Több, mint fél év telt el, mire tárgyalásra került a sor. Ítélet azonnal született. Bûnös és a motoros nem hibás semmiben. Se gyorshajtás, se más. Innen kb. 8-9 hónap telt el, amire a biztosító fizetett. Az sem volt egyszerû móka. Szóval kb. 4-5hónap híjján 2ÉV volt, mire rendezõdött a károm.
Bírói gyakorlat alapján a gyorhajtást csak akkor veszik a balesetet beflyásoló tényezõnek, ha a megengedett sebesség felénél (én esetemben 75km/h-nál) gyorsabba hajt a delikvens.
Tudtam volna még részletezni napestig az eljárási procedurákat, de nem akarlak untatni vele benneteket. Elnneben, ha valaki tanácsra szorulna valami hasonlóban, szívesen állok a rendelkezésére.
    

Eyesis 3406 2007. október 12. 08:54   Válasz erre: 3405
http://index.hu/politika/bulvar/1011gyrsj/ hat... asszem megvan a kovetkezo DEMO alapja :-)
motorokra ne vonatkozzon :-)
    

karu 3405 2007. október 11. 20:40   Válasz erre: 3403
Sárospatak oda vissza 500 km.
    

goimo 3404 2007. október 11. 20:39  
Nos!
A bokám a rögzítõvel már alakul,de a lábamon a sebet fel kellett nyitni ami nem egy nagy érzés fõleg érzéstelenítés nélkül.Még sacc két hét pihi...
A motort félretettem egy darabig,még a garázsbol se toltam ki.
Annyit már léptem,hogy pár bontós telszámot begyüjtöttem de még nem hívtam fel egyet sem.
Van egy srác Kecskeméten aki motorépítõ meg dragversenyez meg minden,Õ javít vázakat.Nemsokára felkeresem,mit mondana a vázra.
Ha valami megmozdul,jelzem.
    

Jezusom 3403 2007. október 11. 20:31  
Sárospatak felé is mehetnénk, csak úgy..................... hátha vannak ott is Fazer-esek !?!
    

Jezusom 3402 2007. október 11. 20:29  
Hali mindenkinek!
Felbuzdúlva a szép idõn -na meg a hétvégi túra emlékére :) - nem gurulunk valamerre egy rövidet? Volna kedvetek hozzá?

    

karu 3401 2007. október 11. 20:08  
Na ne viccelõdj velünk.
    

goimo 3400 2007. október 11. 20:01  
Így jóó?
    

goimo 3399 2007. október 11. 20:00  
VALAMI
    

karu 3398 2007. október 11. 19:35  
Goimo mi van veled javul a lábad mi van a motorral irj már valamit !
    

Dokypapa 3397 2007. október 11. 14:32   Válasz erre: 3396
Sziasztok ,nekem ez a kitétel tetszik a legjobban ,, rendõrség eljárást indított a felelõsség megállapítására.,, szerintem eggyértelmû ,csak ne hogy az legyen megint hogy a motorosnak meg kellett volna tudni álni az ütközés elõtt

    

TeeJay 3396 2007. október 11. 10:19  
http://www.szon.hu/hirek/Szabolcs-Szatmar-Bereg/cikk/autora-esett-a-motor/cn/news-20071010-02522610

Remélem nem innen volt valaki!

    

Ferko 3395 2007. október 11. 10:13   Válasz erre: 3383
Laci S2 !
Így van 2.-ban is érezni, de mivel ott még rendkívül gyorsan át tud esni a nyomaték gödrökön a rövid áttétel miatt
ezért próbáld ki 3.- ban majd 4.ben.
Fogod érezni mirõl beszélek.
Bizony ezeket a kb 10%-os nyomaték ingadozásokat személyesen is tapasztalhatod.
A hegyalja út nagyon jó hely erre, mert nagyon meredek, az emelkedõ szöge nem változik, megfelelõen hosszú és van bõven helyed.
    

karu 3394 2007. október 10. 22:42   Válasz erre: 3393
Hú basszus kár volt kidobni a BT 20 sokat a konténerbe az pont illene rá.
    

krisztian.fz6 3393 2007. október 10. 22:34   Válasz erre: 3392
Gumi azért kellene rá, az meg tök drága.
    

karu 3392 2007. október 10. 22:31   Válasz erre: 3388
Ez tökre megéri alig kell rákölteni.
    

krisztian.fz6 3391 2007. október 10. 22:30   Válasz erre: 3390
Persze hogy sírtam, mert akkor 2 óránként miattad meg kellett állni tankolni.!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    

karu 3390 2007. október 10. 22:29   Válasz erre: 3387
Te elvetemült nem is vertél rám csak megálltam fotózni az autopályán meg sirtál hogy ne huzzam neki.
    

TeeJay 3389 2007. október 10. 22:21   Válasz erre: 3388
uuuuhh. :(((
    

krisztian.fz6 3388 2007. október 10. 22:18  
http://www.kepesmotor.hu/yamaha/i?p=38033&c=3769
    

krisztian.fz6 3387 2007. október 10. 22:05   Válasz erre: 3386
he-he, de az olasz dolomitokban csak rádvert egy magyar fazeres..heee???? :-)) :-))
    

karu 3386 2007. október 10. 22:04   Válasz erre: 3385
Én elismerem Ferkó érveit demost azt mondom hogy a Krisztiánnak teljesen igaza van ugyanis mi közuton közlekedünk
nem pedig a versenypályán eddig még nem kellet soha szégyenkeznem a fazer tellyesitménye miatt pedig már voltam olyan társakkal is motorozni hogy MV Agusta 750 Honda Cbr 600 sehol nem tudtak igazából rámverni.....Ennyi!!!!!
    

krisztian.fz6 3385 2007. október 10. 21:34   Válasz erre: 3376
A képet nézegetve 4000-es fordulaton már 50 Nm van, 6000-res fordulatnál esik kb 4-5 Nm-t a nyomaték, majd nõ 8000-ig kb 55-ig, majd megint esik 2 Nm-t a nyomaték, majd megint nõ 10.000-ig 57-re. na ha valaki ezt az 2-5 Nm-es ingadozást észreveszi akkor gratulálok neki.

Magyarán már 4000-tõl leadja a motor a max nyomatékának a 90%-át.
    

TeeJay 3384 2007. október 10. 20:34   Válasz erre: 3383
Ez pusztán gépészet. A keveréksûrûséggel játszanak, hogy az emissziós értékeket teljesíteni tudják. Ha megnézed az alvázadhoz tartozó bilétát, rajta van, hogy mekkora a zajkibocsátása az elméleti max. fordulat ~40%ánál. A '04-es modellen ez 93dB@6000, a tiéden lehet már más érték van.
Egyébként a minden tesztben említett 5500-6000 körüli vibráció is alapvetõen a keverék szegényesítésére vezethetõ vissza, meg az ott fellépõ kormolódásra.

    

LaciS2 3383 2007. október 10. 20:20   Válasz erre: 3376
Szia Ferkó !
Olvasva a hegyalja úti lyuk teszteléseidet, a leírásod alapján ki fogom próbálni a dolgot ,mivel a Hegyalja út igen közel van hozzám !
A leírásod szerint ezt végig kettes fokozatban pörgeted 10000-ig ???!!!!!

    

mexikana 3382 2007. október 10. 20:15   Válasz erre: 3381
Rendben.....elkezdem irogatni a kivánságlistámat a Jézusomnak....)))
    

JZL 3381 2007. október 10. 20:13   Válasz erre: 3377
Vegyél egy Fazit - vagy ne - és legyen tavasz, azt mehetünk!
    

mexikana 3380 2007. október 10. 20:06   Válasz erre: 3378
Szia Ferko....!
Úgy ismersz???...)))
    

TeeJay 3379 2007. október 10. 19:53   Válasz erre: 3376
Köszi Ferkó, kezdtem már magam hülyén érezni.

    

Ferko 3378 2007. október 10. 19:35   Válasz erre: 3377
Szia Mexi !
Ne hagyd magad.
    

mexikana 3377 2007. október 10. 19:22   Válasz erre: 3341
Üdv.!
Köszönöm az elismerö szavakat...!
Tavasszal is ott leszek,ha lesz egy belépöm a társaságotokba...))))vagy esetleg veszek egy Fazert...PP
    

Ferko 3376 2007. október 10. 18:59   Válasz erre: 3371
Szia Karu !
Teljesen igazad van, hogy nekünk ritkán jön elõ az ilyen, de nagyon egyszerû, hogy hogyan tesztelik a nyomaték lyukakat és rájössz, hogy neked is megy.
Például menj korán a Hegyalja úton felfelé akkor ( 6 óra elõtt ) még aránylag azt csinálsz ott amit akarsz.
Ráfordulsz az egyenesre 2. fokozatban a kanyar csúszik ezért kénytelen leszel 2500 alá ejteni a fordulatszámot ezáltal ( megölöd ) a géped.
És most mikor túl vagy a kanyaron rántsd rá gázt és hagyd hadd csinálja amit tud a gép. Nyugodtan teheted jó az aszfalt. Érezni fogod a testeden, csuklódon a nyomaték lyukakat. Azt fogod érezni, hogy nagy nehezen szépen egyenletes gyorsítással gyorsul 4000 ig majd egy pici lyuk majd megint egyenletes gyorsulás, picivel 5000 felett egy kicsit lassab a gyorsulás, de egyenletes majd 6000 felett egy nagyobb lyuk és 7000 felett már nagyjából egyenletes a gyorsulás 10000 ig és onnan már érezni fogod teljesen felesleges tovább húzatni és jobban gyorsul ha kapcsolsz.
Minden reggel a meló helyem miatt ott járok és volt alkalmam a 3 szezon alatt tesztelni, hogy mikor vannak a lyukak.
Ezt egyébként azért jó tudni ha mondjuk 2 személlyel cuccal elõzgetsz tudod milyen fordulatszámnál mire számíthatsz. Pl ha kevés a hely és egy gyors elõzés kellene bizony 7000 környékérõl kell indítsál. ( két személlyel cuccal ) Egy személlyel ezek nem igazán jönnek le, mert ezeken a tartományokon sík úton pillanatok alatt átesik a motor.
Természetesen padon ez abszolút könnyen mérhetõ.
Próbáld ki és Te is megtapasztalod mirõl írnak a " NAGY " tesztelõk.

    

Eyesis 3375 2007. október 10. 15:25   Válasz erre: 3374
nekem azert utassal mar nem huz annyira :-) bar lehet velem van a baj es a 110kilommal :-D :-D
amugy 99es FZS600asom van es akahogy szamolom kb 13 litert eszik 180km-en... pedig nem 200al tettem meg a 180kmet...
na mindegy :-) szal nekem kb 6.5 - 7 litert eszik a kicsim.. pedig most volt szelep hezag allitason es karbi szinkronon...
es mar megint kezd hangyanyit csorogni :-( de tenyleg csak hangyanyit....

    

LaciS2 3374 2007. október 10. 14:56   Válasz erre: 3371
Szerintem is Karunak igaza van, az átlagmotoros mint a társaság nagy része, ezeket a lyukakat nem is érzékeli.
Két személlyel is úgy húz az emelkedõn, hogy a lyukakat legfeljebb az aszfalton veszed észre !!! de azt meg ki kell kerülni .

    

Piro 3373 2007. október 10. 11:03  
http://totalbike.hu/nepitelet/?op=itelet&cat_id=68358
    

Eyesis 3372 2007. október 10. 08:22   Válasz erre: 3367
:-) igen, nagyon állat volt :-) 3500meter azt mondtak :-( pedig en azt hittem 4000meter lesz :-)
ez itt nem a reklam helye de a www.teriszony.hu -val mentem :-)
    

karu 3371 2007. október 10. 07:40   Válasz erre: 3365
Nem ertem milyen lyukakrol beszélsz egy átlagos motoros ezt nem érzi .
    

TeeJay 3370 2007. október 9. 23:00   Válasz erre: 3369
Az MCN-esek a Blade-t preferálták (megint), mert sokkal kezelhetõbb, mint a versenytársai.
http://youtube.com/watch?v=obRzUQHlzrA

    

Piro 3369 2007. október 9. 22:14  
Egy csomó szaklap szerint minden motor szar, ami nem GSXR.
    

fazim 3368 2007. október 9. 20:33  
Srácok a Superbike magazinról csak annyit; szerintem dögunalmas, hogy mindíg teszeteljük és keressük címmel motoroznak és fikáznak más motorokat, néha már nem is tudnak új dolgokat írni. ( biztos nem könnyû a szerkeztés) Aki meg olvass azt gondolja; micsoda szutyok gépem van és milyen szarul motorozok, juj cserélni kéne jobb gépre, mert micsoda masinákkal nyomják. A magazint régóta nem nézegetem és a tv mûsorukat is csak, ha éppen elkapom. Nagy múlttal rendelkezõ emberkék mind a tesztelõk, mind a tv mûsor vezetõk. Ja, lehet csak irígykedek, NEM, mert én csak a hétköznapi átlag motoros vagyok... aki ma is motorozott ebben a szép õszi idõben! Üdv mindenkinek.
    

fazim 3367 2007. október 9. 20:27   Válasz erre: 3326
Eyesis: Gratulálok az ugráshoz, biztos nagy élmény volt. Amennyiben jól sejtem, ez a reptér a dunaújvárosi? Látszott rajtad, hogy nagy hatással volt rád az élmény! Milyen magasság volt? A videó szuper jól elkészített!
    

TeeJay 3366 2007. október 9. 20:21   Válasz erre: 3359
Ne cserélj benne olajat, és kész. Egyébként a 'könyv szerinti' üzemeltetéssel ez nm fog menni. Jó kis gép a Fazer. :)

A YW-ben meg van egy FZS1000 1.8-ért, huszon x ezer km-rel, nem volt törve, vagy karcolva. Ismerem az ex gazdáját, jó pár éve motorozik, nem hajtotta szét.
    

TeeJay 3365 2007. október 9. 20:17   Válasz erre: 3357
Amit írtam anno, hogy szar a gyújtástérkép - még mindig tartom. A környezetvédelmi normák miatt tele van lyukkal mind az S2, mind az FZ1 teljesítménygörbéje. Viszont ez egy minõségi powercommanerrel + beszabályzással megoldható (~150e). Ja meg ugye az E3-as katalizátoros kipuff rendszer is azonnal felkerülne a szekrény tetejére... Kérdés, hogy egy ilyen motorra megéri-e ennyit költeni.

    

TeeJay 3364 2007. október 9. 20:12   Válasz erre: 3362
Az a baj ezekkel az arcokkal, hogy mindig fel tudják tenni a seggüket egy-két tesztmotorra. Aztán persze csak a 'leggyorsabb-legerõsebb-legjobb' kell nekik.

Yamahát sem vennék megint - max õsszel: most 20-28%-os kedvezménnyel szórták ki a készletet. Kvázi 300-600e Ft-ot kivettek az ember zsebébõl habra.

    

krisztian.fz6 3363 2007. október 9. 19:47   Válasz erre: 3362
Superbike magazin, ha egy motor nem RR az szar.
    

JZL 3362 2007. október 9. 19:10   Válasz erre: 3360
Nem tudom, ti hogy vagytok vele, de az ilyen cikkírogatókról mindíg a " savanyú a szõlõ " mese jut eszembe. Van, akinek soha semmi nem jó, csak az, amiért rajta kívûl más nem adna egy petákot sem. Az ilyen járjon gyalog és tesztelje a BKV buszait.
    

krisztian.fz6 3361 2007. október 9. 18:47   Válasz erre: 3360
Ja, milyen jó volt......nem is tudom minek jöttünk olyan hamar haza.
    

karu 3360 2007. október 9. 18:42  
Legalább mi ne ócsároljuf a fazert a nyáron jó messzire elmentünk vele igaz Krisztián.
    

JZL 3359 2007. október 9. 18:24   Válasz erre: 3358
Oké!! Azonnal indulok és széthajtom!!! - ha bírom! Tegnap úgyis gondolkodtam már rajta, hogy le kellene cserélnem - ezresre!
    

krisztian.fz6 3358 2007. október 9. 18:18   Válasz erre: 3350
Igaza van a Ferko-nak, meg kell szabadulni ezektõl a japán ipari hulladékoktól!!!!!!!!!!!!!!!! :-))
    

LaciS2 3357 2007. október 9. 17:56  
Én is olvastam a Superbike-ben a cikket Nekem is S2 Fazerem van, most van benne 10e. km, vihetem szervízbe.
Hibátlanúl mûködött eddig, nagyon megvagyok elégedve vele, kétszeméllyel túrázunk , 5-5,5 ös fogyasztással.
A " szakemberek "által írt tesztektõl függetlenül nem bántam meg a választásomat.
    

Eyesis 3356 2007. október 9. 13:56   Válasz erre: 3355
hat, legalabb nem az 1999es FZS600at huztak le :-) :-)
    

krisztian.fz6 3355 2007. október 9. 13:41   Válasz erre: 3354
Ok, köszi! Megkaptam.
    

Piro 3354 2007. október 9. 12:54  
Megy az email. ZIP-ben tömörítve.
    

Piro 3353 2007. október 9. 12:48  
Ja..., most nézem, hogy a szerver lekicsinyíti. Nem értem miért????
    

Piro 3352 2007. október 9. 12:47  
Ennél nagyobban? 6Mpixel!
    

krisztian.fz6 3351 2007. október 9. 12:39   Válasz erre: 3350
Nagyobban nem tudud feltenni? vagy elküldeni e-mailben???
    

Piro 3350 2007. október 9. 12:25  
Megint csak egy FZ6 teszt. Jelen esetben S2. Megint lehúzták! Elég rendesen.
    

Piro 3349 2007. október 9. 12:10  
Benne vagyok a Superbike-ban!
Bibibí :-)
    

MArnold 3348 2007. október 9. 12:00   Válasz erre: 3347
Hát sokat nem beszélt. Amikor a végén megszólalt a biztosítékkal kapcsolatban, akkor olyan szlovákosan gagyogott valamit nekem a benzikút irányába mutatva.
A benzinkúton angolul próbáltan biztosítékot kérni, mutatva is azt. Erre a pénztárnál álló csaj a fejét rázta és szlovákul tagadta, hogy valaha is látot már ilyet. Na ezután jött oda az a szlovák srác a biztosítékkal.
    

krisztian.fz6 3347 2007. október 9. 10:00   Válasz erre: 3345
Néha nem németül beszélt az alak???
    

mj620 3346 2007. október 9. 08:45  
Hát Kazincy versenyen nem, fõleg én nem !
Akkor jól emlékeztem ,hogy krembörisz!Mármint a zenekar!
    

MArnold 3345 2007. október 9. 08:38   Válasz erre: 3344
Ha nem is angolul. Inkább azt mondanám, hogy Kazinczy versenyen nem lett volna érdemes indulni az ott elhangzottakból írt novellával.
    

Eyesis 3344 2007. október 9. 08:24   Válasz erre: 3343
persze, mert vegig angolul kommunikaltato kegymassal, mi? :-)
    

MArnold 3343 2007. október 9. 07:36   Válasz erre: 3342
Ez a fószer meg úgy ott állt fölöttünk háromnegyed órát szótlanul, mintha azért fizetnék.☺
Egyébként kellemesen csalódtam a szlovákokban. Nagyon segítõkészek voltak.
    

krisztian.fz6 3342 2007. október 8. 23:07   Válasz erre: 3335
Egy kis nosztalgia. :-)) Ez a szám szólt szerelés közben a benzinkút rádiójából. :-)) : http://www.youtube.com/watch?v=u9AE8QQfx_E
    

lacibacsi 3341 2007. október 8. 22:39  
Üdv minden tura résztvevõnek,szuper volt!Kösz a képeket Csonesznek,akivel a kandalló melegénél kávéztunk! Karu-nak a szervezésért/jövõre az 577-es uttal kezdjünk! / és nem utolsónak gratula Mexinek,mint 1-etlen mocis-nõnek a teljesitéséért!
    

karu 3340 2007. október 8. 21:18   Válasz erre: 3339
Te csak maradj a földön neked még ez sem biztonságos.
Ja ez csak vicc volt meg ne haragudj.
    

goimo 3339 2007. október 8. 19:19  
Hali Eyesis!
Király a videod,biztosan nagy élmény volt.
Én kisgépel már repültem párszor,de az ugrás még várat magára de tervezem.
    

TeeJay 3338 2007. október 8. 16:09   Válasz erre: 3337
Ki korán kel, az hülye, menjen orvos, kezeltesse magát.
:D
    

krisztian.fz6 3337 2007. október 8. 13:28   Válasz erre: 3336
Az meg hogy lehet?? Én már 4-kor kipattantam az ágyból. Majd gyorsan vissza bújtam 5-ig mert esett az esõ.
    

TeeJay 3336 2007. október 8. 13:19   Válasz erre: 3335
Meg a túra elsõ felét... :DDD
    

MArnold 3335 2007. október 8. 12:55   Válasz erre: 3333
Ja, akkor csak elaludtad az indulást. :)
    

krisztian.fz6 3334 2007. október 8. 12:22   Válasz erre: 3333
Te lekvároskenyér!!! :-))
    

TeeJay 3333 2007. október 8. 12:17   Válasz erre: 3332
TJ kitartóan aludt a hétvégén. 3 nap alatt 39 órát.
Azt hittem repülõvel visznek fel 4000-re.
    

Eyesis 3332 2007. október 8. 11:01   Válasz erre: 3330
nekem kommentezett a youtubeon :-) ha midnen igaz O tette es nem valaki aki TJnek adja ki magat :-D
    

polo 3331 2007. október 8. 10:56   Válasz erre: 3328
Nekem kimerült a 7végi motorozásom 11 km-ben. Az sem volt kellemes. :(
    

MArnold 3330 2007. október 8. 10:54   Válasz erre: 3328
Tényleg, hogy-hogy TJ még nem reagált azóta?
    

Eyesis 3329 2007. október 8. 10:32   Válasz erre: 3328
JZL: Megnezted a videot?! :-) ?! :-) ég a gyertya ég? :-)
    

JZL 3328 2007. október 8. 10:17   Válasz erre: 3327
Sziasztok!

Csak azt mondhatom mindkettõtöknek, hogy sajnálhatjátok! Na meg TJ is sajnálhatja!
    

polo 3327 2007. október 8. 10:15  
Sziasztok!

Klassz lehetett a túra. Remélem legközelebb én is veletek tarthatok, de most a lábam miatt nem mertem bevállalni. :(
    

Eyesis 3326 2007. október 8. 09:49  
persze lemaradt, mert png volt :-) na midnegy itt van :-) es meg midnig az also vagyok en :-)
    

Eyesis 3325 2007. október 8. 09:46  
sziasztok, tudom nagyon klassz lehetett a motorozas :-) foleg, hogy ilyen sokan voltatok :-)
sajnalom is, hogy nem voltam, es nem is :-)
a nem reszhez a magyarazat : http://www.youtube.com/watch?v=C9xScHTuMnQ :-)
de egy kis izelito kepet is becsatolok :-) (az also vagyok en :-) )

    

ELőző oldal
Felhokep

Tagok száma: 22118