TeeJay | 3424 | 2007. október 15. 00:00 | Válasz erre: 3423 |
Szombat+vasárnap 710km. bár ez lehetett volna ~400-zal több, de hideg volt nagyon, nem mentem át Ausztriába.
|
karu | 3423 | 2007. október 14. 22:10 |
Ma Jézusommal délután lenyomtuk 220 km ert hazafelé igen hideg volt fáztunk rendesen.
|
krisztian.fz6 | 3421 | 2007. október 14. 21:42 | Válasz erre: 3419 |
Mit kell nézni?? majdnem felforralta a hûtõvizet???
|
TeeJay | 3419 | 2007. október 14. 20:07 | Válasz erre: 3418 |
Mint Kozmaxé. http://mt01.hu/upload/15_u34e16ra7.jpg |
krisztian.fz6 | 3418 | 2007. október 14. 20:01 | Válasz erre: 3417 |
De legalább a kardán miatt nem fogok ott dekkolni valahol. És még az esõtõl sem kell félnem. Ilyenek sajnos csak valóságban vannak. Mindegy, olcsó húsnak híg a leve....vagy fordítva??? Igen, szinte az összes olajos kuplungos motor így végzi. :-))) Ez van, a szar megbízhatatlan japán technika. :-)) |
Ferko | 3417 | 2007. október 14. 18:52 | Válasz erre: 3415 |
Látod ilyen még álmodban sem történhet meg egy RT vel. Ugyanis száraz kuplungos mint az autóknál, így nem okozhat galibát és nem szennyezi és égeti el az olajat. Úgyhogy az álmod akár valóra is válhat az FZ/6 vagy más hasonló nedves kuplungos motor esetében. |
TeeJay | 3416 | 2007. október 14. 18:28 | Válasz erre: 3415 |
A 929-es ciberének volt egy visszahívása ilyen okból.
|
krisztian.fz6 | 3415 | 2007. október 14. 08:58 |
De rosszat álmodtam!! :-)) TeeJay szerelõje blokkot cserélt a motoromon, mert talán kuplunghiba történt és a morzsalékok szétcseszték a blokk belsejét. De szerencsére gariban, de akkor is kellemetlen volt. :-(( Ha egy BMW-m lenne akkor lehetne valóságalapja is, de így???????? :-)) :-)) |
Jezusom | 3414 | 2007. október 12. 21:43 | Válasz erre: 3411 |
Úgy hírlik, hogy szar idõ lesz holnap! Most megúszuhatják a sárospataki Fazer-esek............. de erre még visszatérhetünk |
JZL | 3413 | 2007. október 12. 16:29 | Válasz erre: 3411 |
Akkor nézzük meg õket! Az 500km nem egy nagy távolság!
|
krisztian.fz6 | 3412 | 2007. október 12. 12:54 | Válasz erre: 3409 |
Ja, és a papír szerint szabadlábon védekezhettem. :-))
|
krisztian.fz6 | 3411 | 2007. október 12. 12:53 | Válasz erre: 3403 |
Ja-ja, vannak Fazeresek, és csak 500 km. :-))
|
krisztian.fz6 | 3410 | 2007. október 12. 12:51 | Válasz erre: 3409 |
Utasom 8 napon túl gyógyult, és engem vádoltak közúti bûncselekmény okozásával.
|
Piro | 3409 | 2007. október 12. 11:02 | Válasz erre: 3408 |
Igen, de sok minden függ a sérülés fokától. Ha nincs akkor a leggyorsabb az ügyintézés, ha könnyû sérülés van (az jogilag csak szabálysértés) már gyorsabb, de ha súlyos sérülés (ami büncselekmény) a procedúra elég hosszú tud lenni. A halálos kimenetelût ne is említsem.
|
krisztian.fz6 | 3408 | 2007. október 12. 10:26 | Válasz erre: 3407 |
Nekem 1 év alatt lezárult az ügyem, sõt még a biztosítótól is felhívtak már hogy mi a helyzet?, mikor fizethetnek. Majd a tárgyalás után mikor felmentettek 1 hónap múlva utalták is a pénzt.
|
Piro | 3407 | 2007. október 12. 09:06 |
Eyesis | 3406 | 2007. október 12. 08:54 | Válasz erre: 3405 |
http://index.hu/politika/bulvar/1011gyrsj/ hat... asszem megvan a kovetkezo DEMO alapja :-) motorokra ne vonatkozzon :-) |
goimo | 3404 | 2007. október 11. 20:39 |
Nos! A bokám a rögzítõvel már alakul,de a lábamon a sebet fel kellett nyitni ami nem egy nagy érzés fõleg érzéstelenítés nélkül.Még sacc két hét pihi... A motort félretettem egy darabig,még a garázsbol se toltam ki. Annyit már léptem,hogy pár bontós telszámot begyüjtöttem de még nem hívtam fel egyet sem. Van egy srác Kecskeméten aki motorépítõ meg dragversenyez meg minden,Õ javít vázakat.Nemsokára felkeresem,mit mondana a vázra. Ha valami megmozdul,jelzem. |
Jezusom | 3403 | 2007. október 11. 20:31 |
Sárospatak felé is mehetnénk, csak úgy..................... hátha vannak ott is Fazer-esek !?!
|
Jezusom | 3402 | 2007. október 11. 20:29 |
Hali mindenkinek! Felbuzdúlva a szép idõn -na meg a hétvégi túra emlékére :) - nem gurulunk valamerre egy rövidet? Volna kedvetek hozzá? |
karu | 3398 | 2007. október 11. 19:35 |
Goimo mi van veled javul a lábad mi van a motorral irj már valamit !
|
Dokypapa | 3397 | 2007. október 11. 14:32 | Válasz erre: 3396 |
Sziasztok ,nekem ez a kitétel tetszik a legjobban ,, rendõrség eljárást indított a felelõsség megállapítására.,, szerintem eggyértelmû ,csak ne hogy az legyen megint hogy a motorosnak meg kellett volna tudni álni az ütközés elõtt |
TeeJay | 3396 | 2007. október 11. 10:19 |
http://www.szon.hu/hirek/Szabolcs-Szatmar-Bereg/cikk/autora-esett-a-motor/cn/news-20071010-02522610 Remélem nem innen volt valaki! |
Ferko | 3395 | 2007. október 11. 10:13 | Válasz erre: 3383 |
Laci S2 ! Így van 2.-ban is érezni, de mivel ott még rendkívül gyorsan át tud esni a nyomaték gödrökön a rövid áttétel miatt ezért próbáld ki 3.- ban majd 4.ben. Fogod érezni mirõl beszélek. Bizony ezeket a kb 10%-os nyomaték ingadozásokat személyesen is tapasztalhatod. A hegyalja út nagyon jó hely erre, mert nagyon meredek, az emelkedõ szöge nem változik, megfelelõen hosszú és van bõven helyed. |
karu | 3394 | 2007. október 10. 22:42 | Válasz erre: 3393 |
Hú basszus kár volt kidobni a BT 20 sokat a konténerbe az pont illene rá.
|
krisztian.fz6 | 3393 | 2007. október 10. 22:34 | Válasz erre: 3392 |
Gumi azért kellene rá, az meg tök drága.
|
krisztian.fz6 | 3391 | 2007. október 10. 22:30 | Válasz erre: 3390 |
Persze hogy sírtam, mert akkor 2 óránként miattad meg kellett állni tankolni.!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
|
karu | 3390 | 2007. október 10. 22:29 | Válasz erre: 3387 |
Te elvetemült nem is vertél rám csak megálltam fotózni az autopályán meg sirtál hogy ne huzzam neki.
|
krisztian.fz6 | 3387 | 2007. október 10. 22:05 | Válasz erre: 3386 |
he-he, de az olasz dolomitokban csak rádvert egy magyar fazeres..heee???? :-)) :-))
|
karu | 3386 | 2007. október 10. 22:04 | Válasz erre: 3385 |
Én elismerem Ferkó érveit demost azt mondom hogy a Krisztiánnak teljesen igaza van ugyanis mi közuton közlekedünk nem pedig a versenypályán eddig még nem kellet soha szégyenkeznem a fazer tellyesitménye miatt pedig már voltam olyan társakkal is motorozni hogy MV Agusta 750 Honda Cbr 600 sehol nem tudtak igazából rámverni.....Ennyi!!!!! |
krisztian.fz6 | 3385 | 2007. október 10. 21:34 | Válasz erre: 3376 |
A képet nézegetve 4000-es fordulaton már 50 Nm van, 6000-res fordulatnál esik kb 4-5 Nm-t a nyomaték, majd nõ 8000-ig kb 55-ig, majd megint esik 2 Nm-t a nyomaték, majd megint nõ 10.000-ig 57-re. na ha valaki ezt az 2-5 Nm-es ingadozást észreveszi akkor gratulálok neki. Magyarán már 4000-tõl leadja a motor a max nyomatékának a 90%-át. |
TeeJay | 3384 | 2007. október 10. 20:34 | Válasz erre: 3383 |
Ez pusztán gépészet. A keveréksûrûséggel játszanak, hogy az emissziós értékeket teljesíteni tudják. Ha megnézed az alvázadhoz tartozó bilétát, rajta van, hogy mekkora a zajkibocsátása az elméleti max. fordulat ~40%ánál. A '04-es modellen ez 93dB@6000, a tiéden lehet már más érték van. Egyébként a minden tesztben említett 5500-6000 körüli vibráció is alapvetõen a keverék szegényesítésére vezethetõ vissza, meg az ott fellépõ kormolódásra. |
LaciS2 | 3383 | 2007. október 10. 20:20 | Válasz erre: 3376 |
Szia Ferkó ! Olvasva a hegyalja úti lyuk teszteléseidet, a leírásod alapján ki fogom próbálni a dolgot ,mivel a Hegyalja út igen közel van hozzám ! A leírásod szerint ezt végig kettes fokozatban pörgeted 10000-ig ???!!!!! |
mexikana | 3382 | 2007. október 10. 20:15 | Válasz erre: 3381 |
Rendben.....elkezdem irogatni a kivánságlistámat a Jézusomnak....)))
|
JZL | 3381 | 2007. október 10. 20:13 | Válasz erre: 3377 |
Vegyél egy Fazit - vagy ne - és legyen tavasz, azt mehetünk!
|
mexikana | 3377 | 2007. október 10. 19:22 | Válasz erre: 3341 |
Üdv.! Köszönöm az elismerö szavakat...! Tavasszal is ott leszek,ha lesz egy belépöm a társaságotokba...))))vagy esetleg veszek egy Fazert...PP |
Ferko | 3376 | 2007. október 10. 18:59 | Válasz erre: 3371 |
Szia Karu ! Teljesen igazad van, hogy nekünk ritkán jön elõ az ilyen, de nagyon egyszerû, hogy hogyan tesztelik a nyomaték lyukakat és rájössz, hogy neked is megy. Például menj korán a Hegyalja úton felfelé akkor ( 6 óra elõtt ) még aránylag azt csinálsz ott amit akarsz. Ráfordulsz az egyenesre 2. fokozatban a kanyar csúszik ezért kénytelen leszel 2500 alá ejteni a fordulatszámot ezáltal ( megölöd ) a géped. És most mikor túl vagy a kanyaron rántsd rá gázt és hagyd hadd csinálja amit tud a gép. Nyugodtan teheted jó az aszfalt. Érezni fogod a testeden, csuklódon a nyomaték lyukakat. Azt fogod érezni, hogy nagy nehezen szépen egyenletes gyorsítással gyorsul 4000 ig majd egy pici lyuk majd megint egyenletes gyorsulás, picivel 5000 felett egy kicsit lassab a gyorsulás, de egyenletes majd 6000 felett egy nagyobb lyuk és 7000 felett már nagyjából egyenletes a gyorsulás 10000 ig és onnan már érezni fogod teljesen felesleges tovább húzatni és jobban gyorsul ha kapcsolsz. Minden reggel a meló helyem miatt ott járok és volt alkalmam a 3 szezon alatt tesztelni, hogy mikor vannak a lyukak. Ezt egyébként azért jó tudni ha mondjuk 2 személlyel cuccal elõzgetsz tudod milyen fordulatszámnál mire számíthatsz. Pl ha kevés a hely és egy gyors elõzés kellene bizony 7000 környékérõl kell indítsál. ( két személlyel cuccal ) Egy személlyel ezek nem igazán jönnek le, mert ezeken a tartományokon sík úton pillanatok alatt átesik a motor. Természetesen padon ez abszolút könnyen mérhetõ. Próbáld ki és Te is megtapasztalod mirõl írnak a " NAGY " tesztelõk. |
Eyesis | 3375 | 2007. október 10. 15:25 | Válasz erre: 3374 |
nekem azert utassal mar nem huz annyira :-) bar lehet velem van a baj es a 110kilommal :-D :-D amugy 99es FZS600asom van es akahogy szamolom kb 13 litert eszik 180km-en... pedig nem 200al tettem meg a 180kmet... na mindegy :-) szal nekem kb 6.5 - 7 litert eszik a kicsim.. pedig most volt szelep hezag allitason es karbi szinkronon... es mar megint kezd hangyanyit csorogni :-( de tenyleg csak hangyanyit.... |
LaciS2 | 3374 | 2007. október 10. 14:56 | Válasz erre: 3371 |
Szerintem is Karunak igaza van, az átlagmotoros mint a társaság nagy része, ezeket a lyukakat nem is érzékeli. Két személlyel is úgy húz az emelkedõn, hogy a lyukakat legfeljebb az aszfalton veszed észre !!! de azt meg ki kell kerülni . |
Eyesis | 3372 | 2007. október 10. 08:22 | Válasz erre: 3367 |
:-) igen, nagyon állat volt :-) 3500meter azt mondtak :-( pedig en azt hittem 4000meter lesz :-) ez itt nem a reklam helye de a www.teriszony.hu -val mentem :-) |
karu | 3371 | 2007. október 10. 07:40 | Válasz erre: 3365 |
Nem ertem milyen lyukakrol beszélsz egy átlagos motoros ezt nem érzi .
|
TeeJay | 3370 | 2007. október 9. 23:00 | Válasz erre: 3369 |
Az MCN-esek a Blade-t preferálták (megint), mert sokkal kezelhetõbb, mint a versenytársai. http://youtube.com/watch?v=obRzUQHlzrA |
fazim | 3368 | 2007. október 9. 20:33 |
Srácok a Superbike magazinról csak annyit; szerintem dögunalmas, hogy mindíg teszeteljük és keressük címmel motoroznak és fikáznak más motorokat, néha már nem is tudnak új dolgokat írni. ( biztos nem könnyû a szerkeztés) Aki meg olvass azt gondolja; micsoda szutyok gépem van és milyen szarul motorozok, juj cserélni kéne jobb gépre, mert micsoda masinákkal nyomják. A magazint régóta nem nézegetem és a tv mûsorukat is csak, ha éppen elkapom. Nagy múlttal rendelkezõ emberkék mind a tesztelõk, mind a tv mûsor vezetõk. Ja, lehet csak irígykedek, NEM, mert én csak a hétköznapi átlag motoros vagyok... aki ma is motorozott ebben a szép õszi idõben! Üdv mindenkinek.
|
fazim | 3367 | 2007. október 9. 20:27 | Válasz erre: 3326 |
Eyesis: Gratulálok az ugráshoz, biztos nagy élmény volt. Amennyiben jól sejtem, ez a reptér a dunaújvárosi? Látszott rajtad, hogy nagy hatással volt rád az élmény! Milyen magasság volt? A videó szuper jól elkészített!
|
TeeJay | 3366 | 2007. október 9. 20:21 | Válasz erre: 3359 |
Ne cserélj benne olajat, és kész. Egyébként a 'könyv szerinti' üzemeltetéssel ez nm fog menni. Jó kis gép a Fazer. :) A YW-ben meg van egy FZS1000 1.8-ért, huszon x ezer km-rel, nem volt törve, vagy karcolva. Ismerem az ex gazdáját, jó pár éve motorozik, nem hajtotta szét. |
TeeJay | 3365 | 2007. október 9. 20:17 | Válasz erre: 3357 |
Amit írtam anno, hogy szar a gyújtástérkép - még mindig tartom. A környezetvédelmi normák miatt tele van lyukkal mind az S2, mind az FZ1 teljesítménygörbéje. Viszont ez egy minõségi powercommanerrel + beszabályzással megoldható (~150e). Ja meg ugye az E3-as katalizátoros kipuff rendszer is azonnal felkerülne a szekrény tetejére... Kérdés, hogy egy ilyen motorra megéri-e ennyit költeni. |
TeeJay | 3364 | 2007. október 9. 20:12 | Válasz erre: 3362 |
Az a baj ezekkel az arcokkal, hogy mindig fel tudják tenni a seggüket egy-két tesztmotorra. Aztán persze csak a 'leggyorsabb-legerõsebb-legjobb' kell nekik. Yamahát sem vennék megint - max õsszel: most 20-28%-os kedvezménnyel szórták ki a készletet. Kvázi 300-600e Ft-ot kivettek az ember zsebébõl habra. |
krisztian.fz6 | 3363 | 2007. október 9. 19:47 | Válasz erre: 3362 |
Superbike magazin, ha egy motor nem RR az szar.
|
JZL | 3362 | 2007. október 9. 19:10 | Válasz erre: 3360 |
Nem tudom, ti hogy vagytok vele, de az ilyen cikkírogatókról mindíg a " savanyú a szõlõ " mese jut eszembe. Van, akinek soha semmi nem jó, csak az, amiért rajta kívûl más nem adna egy petákot sem. Az ilyen járjon gyalog és tesztelje a BKV buszait.
|
krisztian.fz6 | 3361 | 2007. október 9. 18:47 | Válasz erre: 3360 |
Ja, milyen jó volt......nem is tudom minek jöttünk olyan hamar haza.
|
karu | 3360 | 2007. október 9. 18:42 |
Legalább mi ne ócsároljuf a fazert a nyáron jó messzire elmentünk vele igaz Krisztián.
|
JZL | 3359 | 2007. október 9. 18:24 | Válasz erre: 3358 |
Oké!! Azonnal indulok és széthajtom!!! - ha bírom! Tegnap úgyis gondolkodtam már rajta, hogy le kellene cserélnem - ezresre!
|
krisztian.fz6 | 3358 | 2007. október 9. 18:18 | Válasz erre: 3350 |
Igaza van a Ferko-nak, meg kell szabadulni ezektõl a japán ipari hulladékoktól!!!!!!!!!!!!!!!! :-))
|
LaciS2 | 3357 | 2007. október 9. 17:56 |
Én is olvastam a Superbike-ben a cikket Nekem is S2 Fazerem van, most van benne 10e. km, vihetem szervízbe. Hibátlanúl mûködött eddig, nagyon megvagyok elégedve vele, kétszeméllyel túrázunk , 5-5,5 ös fogyasztással. A " szakemberek "által írt tesztektõl függetlenül nem bántam meg a választásomat. |
Eyesis | 3356 | 2007. október 9. 13:56 | Válasz erre: 3355 |
hat, legalabb nem az 1999es FZS600at huztak le :-) :-)
|
Piro | 3353 | 2007. október 9. 12:48 |
Ja..., most nézem, hogy a szerver lekicsinyíti. Nem értem miért????
|
krisztian.fz6 | 3351 | 2007. október 9. 12:39 | Válasz erre: 3350 |
Nagyobban nem tudud feltenni? vagy elküldeni e-mailben???
|
Piro | 3350 | 2007. október 9. 12:25 |
Megint csak egy FZ6 teszt. Jelen esetben S2. Megint lehúzták! Elég rendesen.
![]() ![]() ![]() |
MArnold | 3348 | 2007. október 9. 12:00 | Válasz erre: 3347 |
Hát sokat nem beszélt. Amikor a végén megszólalt a biztosítékkal kapcsolatban, akkor olyan szlovákosan gagyogott valamit nekem a benzikút irányába mutatva. A benzinkúton angolul próbáltan biztosítékot kérni, mutatva is azt. Erre a pénztárnál álló csaj a fejét rázta és szlovákul tagadta, hogy valaha is látot már ilyet. Na ezután jött oda az a szlovák srác a biztosítékkal. |
mj620 | 3346 | 2007. október 9. 08:45 |
Hát Kazincy versenyen nem, fõleg én nem ! Akkor jól emlékeztem ,hogy krembörisz!Mármint a zenekar! ![]() |
MArnold | 3345 | 2007. október 9. 08:38 | Válasz erre: 3344 |
Ha nem is angolul. Inkább azt mondanám, hogy Kazinczy versenyen nem lett volna érdemes indulni az ott elhangzottakból írt novellával.
|
Eyesis | 3344 | 2007. október 9. 08:24 | Válasz erre: 3343 |
persze, mert vegig angolul kommunikaltato kegymassal, mi? :-)
|
MArnold | 3343 | 2007. október 9. 07:36 | Válasz erre: 3342 |
Ez a fószer meg úgy ott állt fölöttünk háromnegyed órát szótlanul, mintha azért fizetnék.☺ Egyébként kellemesen csalódtam a szlovákokban. Nagyon segítõkészek voltak. |
krisztian.fz6 | 3342 | 2007. október 8. 23:07 | Válasz erre: 3335 |
Egy kis nosztalgia. :-)) Ez a szám szólt szerelés közben a benzinkút rádiójából. :-)) : http://www.youtube.com/watch?v=u9AE8QQfx_E
![]() |
lacibacsi | 3341 | 2007. október 8. 22:39 |
Üdv minden tura résztvevõnek,szuper volt!Kösz a képeket Csonesznek,akivel a kandalló melegénél kávéztunk! Karu-nak a szervezésért/jövõre az 577-es uttal kezdjünk! / és nem utolsónak gratula Mexinek,mint 1-etlen mocis-nõnek a teljesitéséért!
|
karu | 3340 | 2007. október 8. 21:18 | Válasz erre: 3339 |
Te csak maradj a földön neked még ez sem biztonságos. Ja ez csak vicc volt meg ne haragudj. |
goimo | 3339 | 2007. október 8. 19:19 |
Hali Eyesis! Király a videod,biztosan nagy élmény volt. Én kisgépel már repültem párszor,de az ugrás még várat magára de tervezem. |
TeeJay | 3338 | 2007. október 8. 16:09 | Válasz erre: 3337 |
Ki korán kel, az hülye, menjen orvos, kezeltesse magát. :D |
krisztian.fz6 | 3337 | 2007. október 8. 13:28 | Válasz erre: 3336 |
Az meg hogy lehet?? Én már 4-kor kipattantam az ágyból. Majd gyorsan vissza bújtam 5-ig mert esett az esõ.
|
TeeJay | 3333 | 2007. október 8. 12:17 | Válasz erre: 3332 |
TJ kitartóan aludt a hétvégén. 3 nap alatt 39 órát. Azt hittem repülõvel visznek fel 4000-re. |
Eyesis | 3332 | 2007. október 8. 11:01 | Válasz erre: 3330 |
nekem kommentezett a youtubeon :-) ha midnen igaz O tette es nem valaki aki TJnek adja ki magat :-D
|
polo | 3331 | 2007. október 8. 10:56 | Válasz erre: 3328 |
Nekem kimerült a 7végi motorozásom 11 km-ben. Az sem volt kellemes. :(
|
Eyesis | 3329 | 2007. október 8. 10:32 | Válasz erre: 3328 |
JZL: Megnezted a videot?! :-) ?! :-) ég a gyertya ég? :-)
|
JZL | 3328 | 2007. október 8. 10:17 | Válasz erre: 3327 |
Sziasztok! Csak azt mondhatom mindkettõtöknek, hogy sajnálhatjátok! Na meg TJ is sajnálhatja! |
polo | 3327 | 2007. október 8. 10:15 |
Sziasztok! Klassz lehetett a túra. Remélem legközelebb én is veletek tarthatok, de most a lábam miatt nem mertem bevállalni. :( |
Eyesis | 3326 | 2007. október 8. 09:49 |
persze lemaradt, mert png volt :-) na midnegy itt van :-) es meg midnig az also vagyok en :-)
![]() |
Eyesis | 3325 | 2007. október 8. 09:46 |
sziasztok, tudom nagyon klassz lehetett a motorozas :-) foleg, hogy ilyen sokan voltatok :-) sajnalom is, hogy nem voltam, es nem is :-) a nem reszhez a magyarazat : http://www.youtube.com/watch?v=C9xScHTuMnQ :-) de egy kis izelito kepet is becsatolok :-) (az also vagyok en :-) ) |