18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15

Kérlek jelentkezz be

Regisztráció
Elfelejtett jelszó
Yamaha Fazer segítsünk és ismerkedjünk
Következő oldal

Verado 3524 2007. október 30. 13:39  
én láncspray t használok :)
    

pandamaci 3523 2007. október 30. 12:44   Válasz erre: 3515
Néked ki leszen kopva a zárad + kulcsod. Minél jobban ,minél hígabb anyaggal kimosod wd40 stb, annál sz.rabb lesz, mert az ezután a lazán frankón járó nyelvecskéket a kulcs nem huzza be,tolja ki hogy körbe tudd fordítani. Gondolom láttál ilyet szétszedve.
Másoltass egy erõsebb kulcsot , v rendelj gyári zárbetétet.
    

krisztian.fz6 3522 2007. október 30. 10:09   Válasz erre: 3521
az meg mi??
    

Eyesis 3521 2007. október 30. 10:06   Válasz erre: 3519
szinte biztos, hogy egy random számítástechnikai szervízbõl tudsz kunyizni... :-)
    

bimi 3520 2007. október 30. 08:03   Válasz erre: 3519
Grafitceruzát reszelõn mozgatva.
    

krisztian.fz6 3519 2007. október 29. 22:38   Válasz erre: 3518
És honnan szereztél grafitport???
    

bimi 3518 2007. október 29. 11:16   Válasz erre: 3515
Szia!
Nekem a tdm gyujtáskapcsolója akadt,szorult .Én alaposan kimosattam féktisztítóval,majd száradás után finom grafitport szórtam a zárba és a kulcsal megjárattam ki-be,oda-vissza .Azóta tökéletesen mûködik.Motorolajjal vagy más olyan anyaggal, ami a zárlemezkék ragadását okozhatja,elvileg nem szabad olajozni a cilinderzárakat.
    

Eyesis 3517 2007. október 29. 09:59   Válasz erre: 3509
szép szép.... de sajnos nem én ülök át rá :-(
    

krisztian.fz6 3516 2007. október 27. 21:29   Válasz erre: 3515
fojt-folyt..bocs
    

krisztian.fz6 3515 2007. október 27. 21:27   Válasz erre: 3513
Próbáltam WD 40-el, majd azt kimostam kontaktspray-vel, alul fojt, majd megint WD 40, nem sokat segített, majd megint mosás kontaktspray-vel, majd R4 motorolaj, könnyebb lett, de még mindig nem tökéletes, lehoztam az új kulcsot azzal zsír! Bár vagy 1 éve úgy használtam a kulcsot, hogy nem volt mindegy hogy teszem bele a zárba, mert egyik oldalt már akadt.
    

Ferko 3514 2007. október 27. 21:25   Válasz erre: 3508
Lecsó !
Ez jó kérdés ))))
    

Ferko 3513 2007. október 27. 21:24   Válasz erre: 3511
Én néha zárolajzóval szoktam kenegetni ha már nehezen jár.
Nekem szokott segíteni.
    

Ferko 3512 2007. október 27. 21:21   Válasz erre: 3506
Engem minden veterán érdekel.
Köszi valószínû kinézek.
    

krisztian.fz6 3511 2007. október 27. 21:15   Válasz erre: 3510
Ezen már túl vagyok. Mindent próbáltam már.
    

TeeJay 3510 2007. október 27. 21:10   Válasz erre: 3507
Kend be a régit zárolajjal.

Amikor egész nap gurultam esõben, délután már nekem is nehezen járt a kulcs (~17e km, 1.5 éves). Mivel úton voltam, a blokkból csentem egy kis olajat a nívóval: utána simán járt.

    

Forest1 3509 2007. október 27. 20:24  
Sziasztok Fazeres tesók!
Úgy néz ki, sajnos meg kell válnom a motoromtól. Nagyon örülnék, ha ugyanolyan gondos gazdát találnék neki, mint amilyen én voltam.
Adatai:
Karcmentes FZS1000 Fazer
143 LE
évjárat: 2001.04.hó
mûszaki: 2009.06.20-ig
Km-óra: 33000
gyakorlatilag új Metzeler Roadtech Z6 gumik (kb. 1000km van bennük)
extrák: fehér ledes indexek, fehér ledes hátsólámpa, bukógomba, VIPER sportkipufogó, üvegszálas hátsó sárvédõ
Érdeklõdni: Erdei Zoltán 20/458-5399 vagy forest@mail.tvnet.hu
Üdv, Forest
    

lecso 3508 2007. október 27. 15:02   Válasz erre: 3503
Na ezt nem értem. Akkor mitõl lehet még?
    

krisztian.fz6 3507 2007. október 27. 14:39  
Kulcsot kellett ma cserélnem, már nehezen mûködött a gyújtáskapcsoló, a pótkulccsal meg tökéletes. Kopott a kulcs amit eddig használtam?? :-((
    

TeeJay 3506 2007. október 27. 14:16  
Ferko!

Csak a régi Ikaruszok érdekelnek, vagy ez is?
http://www.autokiallitas.com/

    

lacibacsi 3505 2007. október 27. 11:13  
Én "elf 10/40W"-s olajat használok /az omega ezt forgalmazza/ már több éve.Azelõtt is mot-tam minuszokban,mult télen nem is volt ilyen,de ez számomra akkor is rendellenes.Viszont egyelõre nem jelentkezett ujbol.
    

krisztian.fz6 3504 2007. október 26. 23:34   Válasz erre: 3503
Karu, állandóan az olajjal variálsz, majd tönkreteszed a motorod vele.
    

karu 3503 2007. október 26. 22:56  
Ma bementem a Yamaha szervizbe megkérdezni mi a helyzet az olajnyomás visszajelzéssel csak az olajszintet jelzi a lámpa de azt mondta a laci haverom hogy olajnyomás hiánya miatt yamaha motorkerékpár még nem lett csapágyas.
Tehát figyeljük az olajszintet.
    

TeeJay 3502 2007. október 26. 21:37   Válasz erre: 3501
Tavaly dec. kozepeig motorotam, aztan feb8-an iden visszaultem ra. FZ6-on, 10w.. felszintivel (febtol 5w.. szintivel) ilyen problema nekem nem volt.
    

JZL 3501 2007. október 26. 06:34   Válasz erre: 3498
Mi a jobb, ha bevállaod a " téli " motorozást? Olajat cserélsz, max 20-ért, vagy kockáztatsz sûrû olajjal és utána motorfelújítás? Én inkább a cserét választom, vagy már eleve nullás közeli olajat használok mindenkor, még ha nyáron felesleges a hidegben is jó olaj. A másik pedíg az, hogy hidegben és esõben is lehet jót motorozni, csak ésszel kell csinálni!
    

Eyesis 3500 2007. október 25. 13:43   Válasz erre: 3499
na jo nem a holnapin voltam :-) de szerintem ugyanaz :-)
    

Eyesis 3499 2007. október 25. 13:43   Válasz erre: 3496
voltam, semmi ne mvolt rám való, ami jó volt rám (egy kesztyû) persze pont nem akcios volt hanem 22papir...
egy buko volt ram jo, de egy srac aki ott volt pont, mondta nekem, hogy az a buko mar 4 eve ott van a boltban... mellesleg par buko van csak learazva... szal pici emberek menjenek... IBS bor ruha 80ezerer nagyon megerne...

    

TeeJay 3498 2007. október 25. 08:04   Válasz erre: 3495
FZS1000 kapcsán volt egy 'össznépi' beszélgetés olaj témában a YW-ben (amikor Fóka vasa még képben volt nekem).
A Yamaha koncepciója az, hogy ha van elég olaj, akkor van nyomás is. Mindenesetre az a szintmérõ a ténylegesnél/szükségesnél magasabb szintet mér (2002 elõtti Y-k olajzabálása...), szóval, ha ilyen hideg a idõben hideg motornál nagy ritkán fel-fel villan a lámpa, akkor az igazából nem gáz. A rátöltés ilyenkor tényleg egy megoldás, de ezzel csak a mûszert csapja be az ember, magát nyugtatgatja, a másik javasolt megoldás (0Wxx olaj) sokkal jobb. Mindenesetre kérdés, hogy ennyire hideg idõben motorozik-e annyit az ember fia/lánya, hogy egy ilyen olaj megérje. Persze egy ilyen motor 3L-es olajcseréje még elég barátságos mondjuk az MT 5L-éhez képest.

    

lacibacsi 3497 2007. október 24. 22:12   Válasz erre: 3495
Hát igen,ha tényleg olajnyomásprobléma lett volna....!!!Hid el ugy járt az agyam mint egy "komputer"amikor elõször világitani kezdett..lefutott bennem minden elmult idõszakban elkövetett merénylet a motor ellen,beleértve a kattogó hang a blokkból,+ mások által üveghangig huzatott ford. !!!
    

karu 3496 2007. október 24. 22:07  
Oktober 26 28 yamaha börze több mint száz elado motorkerékpár ruházati cikkekre 50 70 %kedvezmény.
Yamaha hungária Bp Budaörsi út 227.
    

lecso 3495 2007. október 24. 21:32  
Úgy tudom, bár lehet, hogy tévedek, hogy a nyomást nem jelzi semmi.
De ha belegondolok, az eddigi csapágyproblémák túlnyomó része visszavezethetõ olajszint problémákra. Tehát fogjátok fel úgy, hogy ez a rendszer már akkor jelez, mikor még csak fenyeget a baj. Az alább vázolt esetben, ha ténylegesen nem lett volna olajnyomás, már másik bokk után kajtatnátok a bontókban...
    

lecso 3494 2007. október 24. 21:28   Válasz erre: 3488
Szia.
Itthon dolgozom, és így több idõm van figyelni a netet. A szervíz, ahhoz képest, hogy induló, egész jól megy. Köszi az érdeklõdést! :-)
    

lacibacsi 3493 2007. október 24. 17:16  
Szóval,olajszintjelzõ-egyértelmû a gépkönyv alapján"oil level"-amióta után töltöttem nem jelentkezett.kösz "lecso"megvan a szintadó a bal old-on az y fölött!
    

krisztian.fz6 3492 2007. október 24. 16:15   Válasz erre: 3491
Valami csak jelzi, gondolom nem a legfontosabb funkciót hagyták ki ebbõl a mûszerfalból.

Különben is, ne a számítógép elõtt ûlj, inkább a garázsodat polírozd, nemsokára megy a minõségellenõr!!! :-))
    

karu 3491 2007. október 24. 15:13   Válasz erre: 3490
De ez egy kombinélt müszer azt is jezi ha nincs olajnyomás tul képpen ez egy motor hiba jelzõ lámpa.
    

krisztian.fz6 3490 2007. október 24. 15:00   Válasz erre: 3488
És ha nem lenne olajnyomás azt ki se jelezné a mûszer???
    

Ferko 3489 2007. október 24. 13:59   Válasz erre: 3479
Köszönöm Karu.
    

Ferko 3488 2007. október 24. 13:58   Válasz erre: 3481
Szia Lecso !
Rég jártál felénk.
Azt tudtam én is, hogy az FZ6- ban a kontrollámpánk olajszintet jelez, de a 600-as Fazert ( FZS ) nem ismerem és mivel a gazdája olajnyomást említett így azt hittem azon olajnyomás jeladó van.
Teljesen jogos amit írsz, lehet, hogy tényleg csak ez a baja. Bár meg kell jegyeznem, hogy nekem még soha nem gyulladt ki a szintjelzõ kontroll lámpám még hidegben sem. Igaz nekem mindíg felsõ nívó környékén van az olajszintem.
Nagyon köszi, hogy hozzászóltál.
Nagyon szívesen olvasom a tanácsaidat, légyszi szólj hozzánk gyakrabban.
Nagyon elvesztél.
Hogy megy a szervíz ?

    

TeeJay 3487 2007. október 24. 13:53   Válasz erre: 3486
Relatív. Szerintem te vagy túl alacsony. :D
    

krisztian.fz6 3486 2007. október 24. 13:20   Válasz erre: 3485
A TDM-el én is szemeztem, csak magas.
    

TeeJay 3485 2007. október 24. 11:51   Válasz erre: 3476
Haverok szerint öregszek: nem igazán van olyan új motor amiért pénzt adnék. Talán csak a TDM. De az is Yamaha, tré a váltója annak is. :-/

    

TeeJay 3484 2007. október 24. 11:48   Válasz erre: 3483
Nekem, ha megnyomok egy gombot, nemcsak alul, hanem hátul is zúg. Ez most akkor rossz?
:D


    

krisztian.fz6 3483 2007. október 24. 08:48   Válasz erre: 3480
Persze, motorozott az Mz-n meg a hasonlókon. :-)) De szerencsére a mai motorokhoz nem kell érteni. Tudod hol a tank és melyik az a kapcsoló amit ha megnyomsz alulról zúgást hallasz. Ennyit kell hozzá érteni. :-) Bár cseréltünk már fogaskereket Lengyelben Krakkó elõtt az egyik Simson robogó fõtengelyén az út szélén. :-))
    

JZL 3482 2007. október 24. 06:08   Válasz erre: 3481
Ez így igaz! Tavaly én is jól bedõltem neki, aztán rájöttem, hogy az a helyzet, amit mondasz, bár van olyan irodalom, ami nyomásjelzõként írja ezt a szintjelzõt. Segített is a hidegebb idõben is folyósabb olaj.
    

lecso 3481 2007. október 23. 23:05   Válasz erre: 3453
Bocsi, hogy belevaú, de az nem olajmyomás lámpa, hanem olajszint lámpa. Ha a bokk alját megnézitek, meg is találjátok a jeladót. Az hogy világít, ilyentájban, hogy hidegebbre fordul az idõ, szinte törvényszerû.Ugyanis a hideg olaj, még sûrûn lassan folyik vissza az olajteknõbe, emiatt csökken a szint, és ezt jelzi a lámpa.
Két megoldás van, az egyik olyan olajat használni, amelyik a 0W irányába "húz", a másik rátölteni, akár szint fölé is.
    

karu 3480 2007. október 23. 21:56   Válasz erre: 3478
Hagy savazzalak már én is Ferkó jobban ért a motorokhoz mint te és kicsit nagyobb a tapasztalata mint neked mert te hátulgombolós voltál amikor õ már motorozott.
De azért sokat adok a te véleményedre is végülis te sem vagy egy pancser))))))
    

karu 3479 2007. október 23. 21:49   Válasz erre: 3478
Ugye te nem érzed jol magad ha nem kötözködhetsz?
    

krisztian.fz6 3478 2007. október 23. 21:45   Válasz erre: 3477
Ki az a Ferko????
    

karu 3477 2007. október 23. 21:21   Válasz erre: 3476
Nekem mindegy milyen motort választassz akkor is fazeres maradsz én személy szerint sokat adok a te véleményedre.
    

Ferko 3476 2007. október 23. 16:35   Válasz erre: 3464
Értem persze !
Nekem sem igazán jön be. Túl konzervatív, de sajnos õ az egyedüli kényelmes, két személlyel is jól használható, olcsó, túrázásra is alkalmas gép ebben a kategóriában a piacon.

    

JZL 3475 2007. október 23. 14:39   Válasz erre: 3459
Nem fog a nagyobb meghajtótól ellustulni a masinád?
    

fefe721 3474 2007. október 23. 13:47  
Hello ,,régi Fazer"-esek!!!
Bocs, hogy csak úgy betörök közétek.
A nyáron gondoltam arra, hogy jó lenne egy ilyen moci a hátsóm alá. Azon kívül, hogy az aksi az út mellett hagyott miközben elnyaltam a fagyimat semmi egyéb rossz tapasztalatom egyenlõre nem volt.( 2002-es 50.000km)
Amennyiben idõtök engedi szívesen veszek mindenféle jó tanácsot a mocival kapcsolatban ( akár itt, vagy priviben, e-mailen...), fõleg, hogy itt ez a ronda max autózásra való idõ.
Remélem még lesz jó idõ az idén arra, hogy ,,mindannyian" kijöhessünk az útra.
Köszi a tanácsokat
    

krisztian.fz6 3473 2007. október 23. 12:22   Válasz erre: 3471
És ha nyerném azt a 6 %-ot akkor pontos lenne az óra is és a fordulatszámot is csökkenteném 6%-al.
    

krisztian.fz6 3472 2007. október 23. 12:21   Válasz erre: 3470
Nem, ez a baj hogy a váltóból szedi a jelet.
    

pandamaci 3471 2007. október 23. 12:21   Válasz erre: 3467
gps-t hez képest bármilyen jármû km órája nekem 5-8 cal többet mutat.
    

pandamaci 3470 2007. október 23. 12:19   Válasz erre: 3466
neked nem az elsõkerék hajtja a km órát?
    

krisztian.fz6 3469 2007. október 23. 12:11   Válasz erre: 3468
Nemn, nem fog kevesebbet fogyasztani, csak kísérletezõ kedvemben vagyok.
    

karu 3468 2007. október 23. 10:42  
Gondolom taktikázol hogy kevesebbet fogyasszon a motor de szerintem igy rosszab lesz.
    

karu 3467 2007. október 23. 10:37   Válasz erre: 3466
Hogyan mérted le hogy csal az orád?
    

krisztian.fz6 3466 2007. október 23. 10:27  
de csak 6%-al esne a fordulatszám, így elvileg 6%-al mutatna kevesebbet a km óra, kb ennyivel is mutat most többet
    

krisztian.fz6 3465 2007. október 23. 10:26   Válasz erre: 3463
Oka: 1. ford. szám csökkentése 2. a valós és a kijelzett sebesség között kisebb különbség lenne.
    

krisztian.fz6 3464 2007. október 23. 10:00   Válasz erre: 3463
Nem kell CBF1000-res, az valahogy az a motor amiért elcserélném ezt, de kényszer csere lenne, valahogy sosem ájultam el attól a motortól. Jól néz ki meg rendben van, de valahogy hûvös...érted??
    

Ferko 3463 2007. október 23. 07:22   Válasz erre: 3462
Õk a legkorrektebbek. Ha nem jársz arra csomagküldés is van.
http://www.pinkmotors.hu/
JT fogaskerekeket forgalmaznak ami egy nagyon jó minõségû kerék, ha pedig lánc is kell meg tudod venni ott a gyári DID láncot is.
Csak nem zavar téged is már a magas fordulatszám ? )))
Karácsonyra adj el egy kazal szép agyagot és cseréld le te is egy CBF1000-esre inkább, így tuti lesz alacsony fordulatszámod és még erõ is lesz benne. )))
    

krisztian.fz6 3462 2007. október 22. 22:53   Válasz erre: 3461
Pont annyi a gyári szett is.
    

lacibacsi 3461 2007. október 22. 22:53   Válasz erre: 3459
Gyöngyösön az OMEGA-nál szinte biztos,nekem ott ajánlottak kompletten,15/48 fog-100szemes Regina,kb 40000Ft.
    

lacibacsi 3460 2007. október 22. 22:49   Válasz erre: 3458
Ismét kösz az aggódásért,...sok más dolog foglalkoztatott...megjártam BP.t és nincs semmi gond,de azért az ünnepek múltával megmutatom hozzáértõ szerelõnek is.Bizom benne,hogy nem fõtengely körüli v.szivattyú gond okozta!!!Holnap megint BP-re és ha akkor sem lesz újabb gond, nyugodtabb leszek.Mégegyszer kösz,jó tudni,hogy nem csak cseszegetés folyik a motorosok között...(bizonyos fórumokon)...ahogy mondják,suszter maradjon a kaptafánál!Üdv.
    

krisztian.fz6 3459 2007. október 22. 22:43  
Nem tudjátok hol lehet elsõ lánckereket venni? Egy foggal nagyobb kellene. Vagy hátsót kisebbet.
    

karu 3458 2007. október 22. 21:23  
Lacibácsi mi van veled hogy nem válaszolsz ez az olajnyomás pedsig állati veszélyes dolog.
    

Ferko 3457 2007. október 22. 21:00   Válasz erre: 3453
Ez egyértelmûen láncszem szorulás. Elkoptak az O gyûrûk és kiengedték a zsírt és bejutott a kosz.
Feltétlen a láncal együtt mindkét lánckereket is cseréld függetlenül, hogy milyen állapotban vannak.
Nem ismerem a fazer 600-ast, de szerintem annál a gépnél is lehet olajnyomást mérni. A helyedben SOS meg nézném hogy van e rendes olajnyomás és csak aztán járkálnék a motorral. Óriási költség ha hazavágod a motort.
Ha kevés az olajnyomás nem kell nagy problémára gondolni. Lehet, hogy az olajszivatyú bypass körén a szelep átereszt, vagy lehet, hogy egy garnitúra fõtengely csapágy megoldja a problémát.
Legjobb esetben pedig az olajadó a hibás vagy letestel a vezeték valahol. Álltalában testre zárnak.
Minnél hamarább járj végére a dolognak.


    

karu 3456 2007. október 21. 21:01  
Ma meglátogattam Goimot már javul a lába de még egy pár hét betegácsi az biztos.
    

karu 3455 2007. október 21. 20:44   Válasz erre: 3453
Az olajnyomás lámpa jelzését komolyan kell venni meg kell vizsgálni hogy mi az oka tippem vezeték szigetelése kidörzsölõdöttés néha letestel vagy tönkre ment a gomba.
DE ha a gomba az igazat mutatja akkor nagy baj van.
    

krisztian.fz6 3454 2007. október 21. 17:46   Válasz erre: 3453
Hûha, ez már veszélyesebb gond mint a lánc...és így jársz vele???? :-((
    

lacibacsi 3453 2007. október 21. 10:54  
Kösz"Krisz,Ferko"-lepattanás nincs viszont a rengeteg kenõanyag ellenére sz.tem nagyon nehezen hajlottak a szemek!Ezért is beáztatva mostam már de nem tetszik.Tény,hogy átforgatáskor egyenetlen a feszesség. A cserét már most megcsináltatom . Más téma :az olajnyomás lámpa kb. 1-2 km megtétele után kezd világitani folyamatosan!!Volt,hogy csak pár mp.ig devolt,hogy percig is!!! Gáz elvétel,majd ráhúz után sem ttünt el kb. 100km.es tempónál!--aztán magától kialudt.Semmi rendellenes hang v.egyéb .Olajcsere a nyáron volt,/félszint,/ szürõvel.Egyelõre rátöltöttem,bár jó volt a szint. Ma du.BP-re megyek vele majd elválik...Üdv
    

krisztian.fz6 3452 2007. október 20. 18:36   Válasz erre: 3450
Cseréld ki a szettet télen és ha nem kopog akkor az volt az.
    

Ferko 3451 2007. október 20. 18:34  
Lacibácsi !
Valószínû, hogy lánc vagy lánckerék a bûnös.
Nézd végig szemenként könnyen hajtogathatók e a láncszemek. A görgök könnyen forognak.
Ha igen tüzetesen nézd át mindkét fogaskereket nincs e lepattanva a fogból.
Tapasztalataim alapján szerintem egy láncszem meg van szorulva és azt hallod amikor a lánckerékre rágyötrõdik a láncszem.
    

lacibacsi 3450 2007. október 20. 17:10  
Heló mindenkinek!Téliesiteni még talán korai,jön még jobb idõ!Van egy rejtélyes kattogás amit már a Fazer-turán is mondtam v.kinek.A kerék ill.láncforgással arányosan hallható és növekszik kb.40 km/h-ig./Függetlenül melyik sebességben vagyok/Jó azért 1-3ig pl.A láncban igaz,40000km van,de nem látszik tul kopottnak.Megérett a cserére a kislánckerékkel együtt!Ezeket lemostam, +keréklógást /csapágy/ vizsgáltam,de nem javult!Van más ötlet???Természetesen láncfeszités majd vissza lazit is volt!
    

Dokypapa 3449 2007. október 19. 16:29  
Úgy látom mindenki téliesíti a mocit ,azért nem ül a meleg szobába a gép mögött.
    

Dokypapa 3448 2007. október 19. 09:38   Válasz erre: 3447
Jobbulást neki és a gépének is.
    

karu 3447 2007. október 18. 22:37   Válasz erre: 3446
Ahétvégén meglátogatom Goimót denem motorral megyek mert hideg lesz.
    

krisztian.fz6 3446 2007. október 18. 22:22   Válasz erre: 3445
Biztos ami biztos alapon én nyáron is téli gumival autóztam!!! Sose lehet tudni, amilyen szeszélyes mostanság az idõjárás!!! :-)) :-))
    

karu 3445 2007. október 18. 22:19  
Ilyen hidegben autó fûtés rákapcsol ja és téli gumi.
    

TeeJay 3444 2007. október 18. 20:04   Válasz erre: 3442
Nov. 18-án gurultunk srácokkal egy tempós 500+km-es távot. :D Meg egy melegebb decemberi hétvége nekem is rémlik... :D Aztán feb 8-tól újra. :D


    

JZL 3443 2007. október 18. 19:04   Válasz erre: 3442
Én meg idén január 2-án, aztán februártól teljesen elõvarázsoltam a téli álmából és mindenhova mocival jártam, mint ma is.
    

Ferko 3442 2007. október 18. 18:08   Válasz erre: 3441
Én reménykedek, hogy hátha olyan tél lesz mint tavaly.
Csináltam jó néhány apró motorozásokat (50 100 km-t) .
Ezek nagyon jók voltak.
Azt sosem fogom elfelejteni, hogy tavaly Decemberben egyik hétvégén +19 fokban motoroztam.
    

Dokypapa 3441 2007. október 18. 13:44  
Amberek ,úgynéz ki vége a szép mocis idõnek ,jön a hav. toló lapot szereljétek fel.
    

krisztian.fz6 3440 2007. október 17. 18:48   Válasz erre: 3439
De egy húron pendûltök!!!!
    

Ferko 3439 2007. október 17. 18:24   Válasz erre: 3438
Köszönöm Karu.
    

karu 3438 2007. október 16. 22:21   Válasz erre: 3434
Hát ez nem semmi gratulálok Ferkó!!!!!!!
    

krisztian.fz6 3437 2007. október 16. 20:53   Válasz erre: 3434
A dátumot felírni!!! Jövõ ilyenkor évfordulót megünnepelni!!!!
    

Ferko 3436 2007. október 16. 20:15   Válasz erre: 3435
Az biztos, hogy sokszor nem csinálnám azt amit Ti csináltok.

    

patrol 3435 2007. október 16. 19:29  
Én meg minden reggel (hajnalban inkább) a autópálya leállósávjában dekkolok mint egy csöves :) Na ott érzékelni a friss, üde, CO-val dúsított levegõt. Ez a komfortérzés igazán.
    

Ferko 3434 2007. október 16. 19:17   Válasz erre: 3429
EMBEREK !!!
Krisztián egyetért velem.
Halljátok, olvassátok el mégegyszer.....
Egyetért velem.
Ez nem semmi.
Szerintem öregszik és már inkább nem kötekszik.
    

Ferko 3433 2007. október 16. 19:14   Válasz erre: 3432
Szerencsére nem én voltam.
Ma az MO-án jöttem haza.
Meghát azért én nem csinálnék ilyet.
    

patrol 3432 2007. október 16. 18:24  
Ki volt az, aki ma a Hegyalja úton a Fazerével a sorok között ment a híd felé, és arra nem volt képes hogy elengedjen elõre. Elég hülyén nézett ki hogy mögötte megyek. :)
    

TeeJay 3431 2007. október 16. 15:32   Válasz erre: 3430
Aki teheti még most motorozzon, hétvégétõl jön a lahülés és az esõ. :(

    

Dokypapa 3430 2007. október 16. 15:01  
Üdv ,csak nagyon lecsúsztunk ,napsütéses szép hetet mindenkinek.
    

krisztian.fz6 3429 2007. október 15. 22:28   Válasz erre: 3428
Igazad van Ferko, egyetértek Veled!!!!!!!!!!!!!
    

Ferko 3428 2007. október 15. 21:11  
Ilyen hidegben már csak a fûtött ruha, fûtött markolat és fûtött ülés tudja konfortosabbá tenni a motorozást.
Ma reggel -2 fok volt nagyon nagyon fáztam.
    

krisztian.fz6 3427 2007. október 15. 12:16   Válasz erre: 3426
Jó, de ha mi is a Fazeren 280 km-en át fekvenyomnánk mi se fáznánk!
    

R.Cs 3426 2007. október 15. 10:43  
Szerintem csak ruha kérdése az egész !
Mi tegnap a lombhullásnézõ túrán voltunk a tsanyiékkal,este hét körül értünk haza Parádró,
Én nem fáztam ! ( 280 km )l
    

Eyesis 3425 2007. október 15. 09:16  
tegnap nekem is este kellett TBrõl BPre jönnöm... melegítõ, farmer és a motoros naci... és hát széjjel fagytam :-)
asszem a motoros idõnek lassna befellegzett :-(
    

ELőző oldal
Hoterkep

Tagok száma: 22118