pandamaci | 3523 | 2007. október 30. 12:44 | Válasz erre: 3515 |
Néked ki leszen kopva a zárad + kulcsod. Minél jobban ,minél hígabb anyaggal kimosod wd40 stb, annál sz.rabb lesz, mert az ezután a lazán frankón járó nyelvecskéket a kulcs nem huzza be,tolja ki hogy körbe tudd fordítani. Gondolom láttál ilyet szétszedve. Másoltass egy erõsebb kulcsot , v rendelj gyári zárbetétet. |
Eyesis | 3521 | 2007. október 30. 10:06 | Válasz erre: 3519 |
szinte biztos, hogy egy random számítástechnikai szervízbõl tudsz kunyizni... :-)
|
bimi | 3518 | 2007. október 29. 11:16 | Válasz erre: 3515 |
Szia! Nekem a tdm gyujtáskapcsolója akadt,szorult .Én alaposan kimosattam féktisztítóval,majd száradás után finom grafitport szórtam a zárba és a kulcsal megjárattam ki-be,oda-vissza .Azóta tökéletesen mûködik.Motorolajjal vagy más olyan anyaggal, ami a zárlemezkék ragadását okozhatja,elvileg nem szabad olajozni a cilinderzárakat. |
krisztian.fz6 | 3515 | 2007. október 27. 21:27 | Válasz erre: 3513 |
Próbáltam WD 40-el, majd azt kimostam kontaktspray-vel, alul fojt, majd megint WD 40, nem sokat segített, majd megint mosás kontaktspray-vel, majd R4 motorolaj, könnyebb lett, de még mindig nem tökéletes, lehoztam az új kulcsot azzal zsír! Bár vagy 1 éve úgy használtam a kulcsot, hogy nem volt mindegy hogy teszem bele a zárba, mert egyik oldalt már akadt.
|
Ferko | 3513 | 2007. október 27. 21:24 | Válasz erre: 3511 |
Én néha zárolajzóval szoktam kenegetni ha már nehezen jár. Nekem szokott segíteni. |
Ferko | 3512 | 2007. október 27. 21:21 | Válasz erre: 3506 |
Engem minden veterán érdekel. Köszi valószínû kinézek. |
krisztian.fz6 | 3511 | 2007. október 27. 21:15 | Válasz erre: 3510 |
Ezen már túl vagyok. Mindent próbáltam már.
|
TeeJay | 3510 | 2007. október 27. 21:10 | Válasz erre: 3507 |
Kend be a régit zárolajjal. Amikor egész nap gurultam esõben, délután már nekem is nehezen járt a kulcs (~17e km, 1.5 éves). Mivel úton voltam, a blokkból csentem egy kis olajat a nívóval: utána simán járt. |
Forest1 | 3509 | 2007. október 27. 20:24 |
Sziasztok Fazeres tesók! Úgy néz ki, sajnos meg kell válnom a motoromtól. Nagyon örülnék, ha ugyanolyan gondos gazdát találnék neki, mint amilyen én voltam. Adatai: Karcmentes FZS1000 Fazer 143 LE évjárat: 2001.04.hó mûszaki: 2009.06.20-ig Km-óra: 33000 gyakorlatilag új Metzeler Roadtech Z6 gumik (kb. 1000km van bennük) extrák: fehér ledes indexek, fehér ledes hátsólámpa, bukógomba, VIPER sportkipufogó, üvegszálas hátsó sárvédõ Érdeklõdni: Erdei Zoltán 20/458-5399 vagy forest@mail.tvnet.hu Üdv, Forest ![]() ![]() |
krisztian.fz6 | 3507 | 2007. október 27. 14:39 |
Kulcsot kellett ma cserélnem, már nehezen mûködött a gyújtáskapcsoló, a pótkulccsal meg tökéletes. Kopott a kulcs amit eddig használtam?? :-((
|
TeeJay | 3506 | 2007. október 27. 14:16 |
Ferko! Csak a régi Ikaruszok érdekelnek, vagy ez is? http://www.autokiallitas.com/ |
lacibacsi | 3505 | 2007. október 27. 11:13 |
Én "elf 10/40W"-s olajat használok /az omega ezt forgalmazza/ már több éve.Azelõtt is mot-tam minuszokban,mult télen nem is volt ilyen,de ez számomra akkor is rendellenes.Viszont egyelõre nem jelentkezett ujbol.
|
krisztian.fz6 | 3504 | 2007. október 26. 23:34 | Válasz erre: 3503 |
Karu, állandóan az olajjal variálsz, majd tönkreteszed a motorod vele.
|
karu | 3503 | 2007. október 26. 22:56 |
Ma bementem a Yamaha szervizbe megkérdezni mi a helyzet az olajnyomás visszajelzéssel csak az olajszintet jelzi a lámpa de azt mondta a laci haverom hogy olajnyomás hiánya miatt yamaha motorkerékpár még nem lett csapágyas. Tehát figyeljük az olajszintet. |
TeeJay | 3502 | 2007. október 26. 21:37 | Válasz erre: 3501 |
Tavaly dec. kozepeig motorotam, aztan feb8-an iden visszaultem ra. FZ6-on, 10w.. felszintivel (febtol 5w.. szintivel) ilyen problema nekem nem volt.
|
JZL | 3501 | 2007. október 26. 06:34 | Válasz erre: 3498 |
Mi a jobb, ha bevállaod a " téli " motorozást? Olajat cserélsz, max 20-ért, vagy kockáztatsz sûrû olajjal és utána motorfelújítás? Én inkább a cserét választom, vagy már eleve nullás közeli olajat használok mindenkor, még ha nyáron felesleges a hidegben is jó olaj. A másik pedíg az, hogy hidegben és esõben is lehet jót motorozni, csak ésszel kell csinálni!
|
Eyesis | 3500 | 2007. október 25. 13:43 | Válasz erre: 3499 |
na jo nem a holnapin voltam :-) de szerintem ugyanaz :-)
|
Eyesis | 3499 | 2007. október 25. 13:43 | Válasz erre: 3496 |
voltam, semmi ne mvolt rám való, ami jó volt rám (egy kesztyû) persze pont nem akcios volt hanem 22papir... egy buko volt ram jo, de egy srac aki ott volt pont, mondta nekem, hogy az a buko mar 4 eve ott van a boltban... mellesleg par buko van csak learazva... szal pici emberek menjenek... IBS bor ruha 80ezerer nagyon megerne... |
TeeJay | 3498 | 2007. október 25. 08:04 | Válasz erre: 3495 |
FZS1000 kapcsán volt egy 'össznépi' beszélgetés olaj témában a YW-ben (amikor Fóka vasa még képben volt nekem). A Yamaha koncepciója az, hogy ha van elég olaj, akkor van nyomás is. Mindenesetre az a szintmérõ a ténylegesnél/szükségesnél magasabb szintet mér (2002 elõtti Y-k olajzabálása...), szóval, ha ilyen hideg a idõben hideg motornál nagy ritkán fel-fel villan a lámpa, akkor az igazából nem gáz. A rátöltés ilyenkor tényleg egy megoldás, de ezzel csak a mûszert csapja be az ember, magát nyugtatgatja, a másik javasolt megoldás (0Wxx olaj) sokkal jobb. Mindenesetre kérdés, hogy ennyire hideg idõben motorozik-e annyit az ember fia/lánya, hogy egy ilyen olaj megérje. Persze egy ilyen motor 3L-es olajcseréje még elég barátságos mondjuk az MT 5L-éhez képest. |
lacibacsi | 3497 | 2007. október 24. 22:12 | Válasz erre: 3495 |
Hát igen,ha tényleg olajnyomásprobléma lett volna....!!!Hid el ugy járt az agyam mint egy "komputer"amikor elõször világitani kezdett..lefutott bennem minden elmult idõszakban elkövetett merénylet a motor ellen,beleértve a kattogó hang a blokkból,+ mások által üveghangig huzatott ford. !!!
|
karu | 3496 | 2007. október 24. 22:07 |
Oktober 26 28 yamaha börze több mint száz elado motorkerékpár ruházati cikkekre 50 70 %kedvezmény. Yamaha hungária Bp Budaörsi út 227. |
lecso | 3495 | 2007. október 24. 21:32 |
Úgy tudom, bár lehet, hogy tévedek, hogy a nyomást nem jelzi semmi. De ha belegondolok, az eddigi csapágyproblémák túlnyomó része visszavezethetõ olajszint problémákra. Tehát fogjátok fel úgy, hogy ez a rendszer már akkor jelez, mikor még csak fenyeget a baj. Az alább vázolt esetben, ha ténylegesen nem lett volna olajnyomás, már másik bokk után kajtatnátok a bontókban... |
lecso | 3494 | 2007. október 24. 21:28 | Válasz erre: 3488 |
Szia. Itthon dolgozom, és így több idõm van figyelni a netet. A szervíz, ahhoz képest, hogy induló, egész jól megy. Köszi az érdeklõdést! :-) |
lacibacsi | 3493 | 2007. október 24. 17:16 |
Szóval,olajszintjelzõ-egyértelmû a gépkönyv alapján"oil level"-amióta után töltöttem nem jelentkezett.kösz "lecso"megvan a szintadó a bal old-on az y fölött!
|
krisztian.fz6 | 3492 | 2007. október 24. 16:15 | Válasz erre: 3491 |
Valami csak jelzi, gondolom nem a legfontosabb funkciót hagyták ki ebbõl a mûszerfalból. Különben is, ne a számítógép elõtt ûlj, inkább a garázsodat polírozd, nemsokára megy a minõségellenõr!!! :-)) |
karu | 3491 | 2007. október 24. 15:13 | Válasz erre: 3490 |
De ez egy kombinélt müszer azt is jezi ha nincs olajnyomás tul képpen ez egy motor hiba jelzõ lámpa.
|
krisztian.fz6 | 3490 | 2007. október 24. 15:00 | Válasz erre: 3488 |
És ha nem lenne olajnyomás azt ki se jelezné a mûszer???
|
Ferko | 3488 | 2007. október 24. 13:58 | Válasz erre: 3481 |
Szia Lecso ! Rég jártál felénk. Azt tudtam én is, hogy az FZ6- ban a kontrollámpánk olajszintet jelez, de a 600-as Fazert ( FZS ) nem ismerem és mivel a gazdája olajnyomást említett így azt hittem azon olajnyomás jeladó van. Teljesen jogos amit írsz, lehet, hogy tényleg csak ez a baja. Bár meg kell jegyeznem, hogy nekem még soha nem gyulladt ki a szintjelzõ kontroll lámpám még hidegben sem. Igaz nekem mindíg felsõ nívó környékén van az olajszintem. Nagyon köszi, hogy hozzászóltál. Nagyon szívesen olvasom a tanácsaidat, légyszi szólj hozzánk gyakrabban. Nagyon elvesztél. Hogy megy a szervíz ? |
TeeJay | 3485 | 2007. október 24. 11:51 | Válasz erre: 3476 |
Haverok szerint öregszek: nem igazán van olyan új motor amiért pénzt adnék. Talán csak a TDM. De az is Yamaha, tré a váltója annak is. :-/ |
TeeJay | 3484 | 2007. október 24. 11:48 | Válasz erre: 3483 |
Nekem, ha megnyomok egy gombot, nemcsak alul, hanem hátul is zúg. Ez most akkor rossz? :D |
krisztian.fz6 | 3483 | 2007. október 24. 08:48 | Válasz erre: 3480 |
Persze, motorozott az Mz-n meg a hasonlókon. :-)) De szerencsére a mai motorokhoz nem kell érteni. Tudod hol a tank és melyik az a kapcsoló amit ha megnyomsz alulról zúgást hallasz. Ennyit kell hozzá érteni. :-) Bár cseréltünk már fogaskereket Lengyelben Krakkó elõtt az egyik Simson robogó fõtengelyén az út szélén. :-))
|
JZL | 3482 | 2007. október 24. 06:08 | Válasz erre: 3481 |
Ez így igaz! Tavaly én is jól bedõltem neki, aztán rájöttem, hogy az a helyzet, amit mondasz, bár van olyan irodalom, ami nyomásjelzõként írja ezt a szintjelzõt. Segített is a hidegebb idõben is folyósabb olaj.
|
lecso | 3481 | 2007. október 23. 23:05 | Válasz erre: 3453 |
Bocsi, hogy belevaú, de az nem olajmyomás lámpa, hanem olajszint lámpa. Ha a bokk alját megnézitek, meg is találjátok a jeladót. Az hogy világít, ilyentájban, hogy hidegebbre fordul az idõ, szinte törvényszerû.Ugyanis a hideg olaj, még sûrûn lassan folyik vissza az olajteknõbe, emiatt csökken a szint, és ezt jelzi a lámpa. Két megoldás van, az egyik olyan olajat használni, amelyik a 0W irányába "húz", a másik rátölteni, akár szint fölé is. |
karu | 3480 | 2007. október 23. 21:56 | Válasz erre: 3478 |
Hagy savazzalak már én is Ferkó jobban ért a motorokhoz mint te és kicsit nagyobb a tapasztalata mint neked mert te hátulgombolós voltál amikor õ már motorozott. De azért sokat adok a te véleményedre is végülis te sem vagy egy pancser)))))) |
karu | 3479 | 2007. október 23. 21:49 | Válasz erre: 3478 |
Ugye te nem érzed jol magad ha nem kötözködhetsz?
|
karu | 3477 | 2007. október 23. 21:21 | Válasz erre: 3476 |
Nekem mindegy milyen motort választassz akkor is fazeres maradsz én személy szerint sokat adok a te véleményedre.
|
Ferko | 3476 | 2007. október 23. 16:35 | Válasz erre: 3464 |
Értem persze ! Nekem sem igazán jön be. Túl konzervatív, de sajnos õ az egyedüli kényelmes, két személlyel is jól használható, olcsó, túrázásra is alkalmas gép ebben a kategóriában a piacon. |
JZL | 3475 | 2007. október 23. 14:39 | Válasz erre: 3459 |
Nem fog a nagyobb meghajtótól ellustulni a masinád?
|
fefe721 | 3474 | 2007. október 23. 13:47 |
Hello ,,régi Fazer"-esek!!! Bocs, hogy csak úgy betörök közétek. A nyáron gondoltam arra, hogy jó lenne egy ilyen moci a hátsóm alá. Azon kívül, hogy az aksi az út mellett hagyott miközben elnyaltam a fagyimat semmi egyéb rossz tapasztalatom egyenlõre nem volt.( 2002-es 50.000km) Amennyiben idõtök engedi szívesen veszek mindenféle jó tanácsot a mocival kapcsolatban ( akár itt, vagy priviben, e-mailen...), fõleg, hogy itt ez a ronda max autózásra való idõ. Remélem még lesz jó idõ az idén arra, hogy ,,mindannyian" kijöhessünk az útra. Köszi a tanácsokat |
krisztian.fz6 | 3473 | 2007. október 23. 12:22 | Válasz erre: 3471 |
És ha nyerném azt a 6 %-ot akkor pontos lenne az óra is és a fordulatszámot is csökkenteném 6%-al.
|
krisztian.fz6 | 3472 | 2007. október 23. 12:21 | Válasz erre: 3470 |
Nem, ez a baj hogy a váltóból szedi a jelet.
|
pandamaci | 3471 | 2007. október 23. 12:21 | Válasz erre: 3467 |
gps-t hez képest bármilyen jármû km órája nekem 5-8 cal többet mutat.
|
krisztian.fz6 | 3469 | 2007. október 23. 12:11 | Válasz erre: 3468 |
Nemn, nem fog kevesebbet fogyasztani, csak kísérletezõ kedvemben vagyok.
|
karu | 3468 | 2007. október 23. 10:42 |
Gondolom taktikázol hogy kevesebbet fogyasszon a motor de szerintem igy rosszab lesz.
|
krisztian.fz6 | 3466 | 2007. október 23. 10:27 |
de csak 6%-al esne a fordulatszám, így elvileg 6%-al mutatna kevesebbet a km óra, kb ennyivel is mutat most többet
|
krisztian.fz6 | 3465 | 2007. október 23. 10:26 | Válasz erre: 3463 |
Oka: 1. ford. szám csökkentése 2. a valós és a kijelzett sebesség között kisebb különbség lenne.
|
krisztian.fz6 | 3464 | 2007. október 23. 10:00 | Válasz erre: 3463 |
Nem kell CBF1000-res, az valahogy az a motor amiért elcserélném ezt, de kényszer csere lenne, valahogy sosem ájultam el attól a motortól. Jól néz ki meg rendben van, de valahogy hûvös...érted??
|
Ferko | 3463 | 2007. október 23. 07:22 | Válasz erre: 3462 |
Õk a legkorrektebbek. Ha nem jársz arra csomagküldés is van. http://www.pinkmotors.hu/ JT fogaskerekeket forgalmaznak ami egy nagyon jó minõségû kerék, ha pedig lánc is kell meg tudod venni ott a gyári DID láncot is. Csak nem zavar téged is már a magas fordulatszám ? ))) Karácsonyra adj el egy kazal szép agyagot és cseréld le te is egy CBF1000-esre inkább, így tuti lesz alacsony fordulatszámod és még erõ is lesz benne. ))) |
lacibacsi | 3461 | 2007. október 22. 22:53 | Válasz erre: 3459 |
Gyöngyösön az OMEGA-nál szinte biztos,nekem ott ajánlottak kompletten,15/48 fog-100szemes Regina,kb 40000Ft.
|
lacibacsi | 3460 | 2007. október 22. 22:49 | Válasz erre: 3458 |
Ismét kösz az aggódásért,...sok más dolog foglalkoztatott...megjártam BP.t és nincs semmi gond,de azért az ünnepek múltával megmutatom hozzáértõ szerelõnek is.Bizom benne,hogy nem fõtengely körüli v.szivattyú gond okozta!!!Holnap megint BP-re és ha akkor sem lesz újabb gond, nyugodtabb leszek.Mégegyszer kösz,jó tudni,hogy nem csak cseszegetés folyik a motorosok között...(bizonyos fórumokon)...ahogy mondják,suszter maradjon a kaptafánál!Üdv.
|
krisztian.fz6 | 3459 | 2007. október 22. 22:43 |
Nem tudjátok hol lehet elsõ lánckereket venni? Egy foggal nagyobb kellene. Vagy hátsót kisebbet.
|
karu | 3458 | 2007. október 22. 21:23 |
Lacibácsi mi van veled hogy nem válaszolsz ez az olajnyomás pedsig állati veszélyes dolog.
|
Ferko | 3457 | 2007. október 22. 21:00 | Válasz erre: 3453 |
Ez egyértelmûen láncszem szorulás. Elkoptak az O gyûrûk és kiengedték a zsírt és bejutott a kosz. Feltétlen a láncal együtt mindkét lánckereket is cseréld függetlenül, hogy milyen állapotban vannak. Nem ismerem a fazer 600-ast, de szerintem annál a gépnél is lehet olajnyomást mérni. A helyedben SOS meg nézném hogy van e rendes olajnyomás és csak aztán járkálnék a motorral. Óriási költség ha hazavágod a motort. Ha kevés az olajnyomás nem kell nagy problémára gondolni. Lehet, hogy az olajszivatyú bypass körén a szelep átereszt, vagy lehet, hogy egy garnitúra fõtengely csapágy megoldja a problémát. Legjobb esetben pedig az olajadó a hibás vagy letestel a vezeték valahol. Álltalában testre zárnak. Minnél hamarább járj végére a dolognak. |
karu | 3456 | 2007. október 21. 21:01 |
Ma meglátogattam Goimot már javul a lába de még egy pár hét betegácsi az biztos.
![]() |
karu | 3455 | 2007. október 21. 20:44 | Válasz erre: 3453 |
Az olajnyomás lámpa jelzését komolyan kell venni meg kell vizsgálni hogy mi az oka tippem vezeték szigetelése kidörzsölõdöttés néha letestel vagy tönkre ment a gomba. DE ha a gomba az igazat mutatja akkor nagy baj van. |
krisztian.fz6 | 3454 | 2007. október 21. 17:46 | Válasz erre: 3453 |
Hûha, ez már veszélyesebb gond mint a lánc...és így jársz vele???? :-((
|
lacibacsi | 3453 | 2007. október 21. 10:54 |
Kösz"Krisz,Ferko"-lepattanás nincs viszont a rengeteg kenõanyag ellenére sz.tem nagyon nehezen hajlottak a szemek!Ezért is beáztatva mostam már de nem tetszik.Tény,hogy átforgatáskor egyenetlen a feszesség. A cserét már most megcsináltatom . Más téma :az olajnyomás lámpa kb. 1-2 km megtétele után kezd világitani folyamatosan!!Volt,hogy csak pár mp.ig devolt,hogy percig is!!! Gáz elvétel,majd ráhúz után sem ttünt el kb. 100km.es tempónál!--aztán magától kialudt.Semmi rendellenes hang v.egyéb .Olajcsere a nyáron volt,/félszint,/ szürõvel.Egyelõre rátöltöttem,bár jó volt a szint. Ma du.BP-re megyek vele majd elválik...Üdv
|
krisztian.fz6 | 3452 | 2007. október 20. 18:36 | Válasz erre: 3450 |
Cseréld ki a szettet télen és ha nem kopog akkor az volt az.
|
Ferko | 3451 | 2007. október 20. 18:34 |
Lacibácsi ! Valószínû, hogy lánc vagy lánckerék a bûnös. Nézd végig szemenként könnyen hajtogathatók e a láncszemek. A görgök könnyen forognak. Ha igen tüzetesen nézd át mindkét fogaskereket nincs e lepattanva a fogból. Tapasztalataim alapján szerintem egy láncszem meg van szorulva és azt hallod amikor a lánckerékre rágyötrõdik a láncszem. |
lacibacsi | 3450 | 2007. október 20. 17:10 |
Heló mindenkinek!Téliesiteni még talán korai,jön még jobb idõ!Van egy rejtélyes kattogás amit már a Fazer-turán is mondtam v.kinek.A kerék ill.láncforgással arányosan hallható és növekszik kb.40 km/h-ig./Függetlenül melyik sebességben vagyok/Jó azért 1-3ig pl.A láncban igaz,40000km van,de nem látszik tul kopottnak.Megérett a cserére a kislánckerékkel együtt!Ezeket lemostam, +keréklógást /csapágy/ vizsgáltam,de nem javult!Van más ötlet???Természetesen láncfeszités majd vissza lazit is volt!
|
Dokypapa | 3449 | 2007. október 19. 16:29 |
Úgy látom mindenki téliesíti a mocit ,azért nem ül a meleg szobába a gép mögött.
|
karu | 3447 | 2007. október 18. 22:37 | Válasz erre: 3446 |
Ahétvégén meglátogatom Goimót denem motorral megyek mert hideg lesz.
|
krisztian.fz6 | 3446 | 2007. október 18. 22:22 | Válasz erre: 3445 |
Biztos ami biztos alapon én nyáron is téli gumival autóztam!!! Sose lehet tudni, amilyen szeszélyes mostanság az idõjárás!!! :-)) :-))
|
TeeJay | 3444 | 2007. október 18. 20:04 | Válasz erre: 3442 |
Nov. 18-án gurultunk srácokkal egy tempós 500+km-es távot. :D Meg egy melegebb decemberi hétvége nekem is rémlik... :D Aztán feb 8-tól újra. :D |
JZL | 3443 | 2007. október 18. 19:04 | Válasz erre: 3442 |
Én meg idén január 2-án, aztán februártól teljesen elõvarázsoltam a téli álmából és mindenhova mocival jártam, mint ma is.
|
Ferko | 3442 | 2007. október 18. 18:08 | Válasz erre: 3441 |
Én reménykedek, hogy hátha olyan tél lesz mint tavaly. Csináltam jó néhány apró motorozásokat (50 100 km-t) . Ezek nagyon jók voltak. Azt sosem fogom elfelejteni, hogy tavaly Decemberben egyik hétvégén +19 fokban motoroztam. |
Dokypapa | 3441 | 2007. október 18. 13:44 |
Amberek ,úgynéz ki vége a szép mocis idõnek ,jön a hav. toló lapot szereljétek fel.
|
krisztian.fz6 | 3437 | 2007. október 16. 20:53 | Válasz erre: 3434 |
A dátumot felírni!!! Jövõ ilyenkor évfordulót megünnepelni!!!!
|
Ferko | 3436 | 2007. október 16. 20:15 | Válasz erre: 3435 |
Az biztos, hogy sokszor nem csinálnám azt amit Ti csináltok. |
patrol | 3435 | 2007. október 16. 19:29 |
Én meg minden reggel (hajnalban inkább) a autópálya leállósávjában dekkolok mint egy csöves :) Na ott érzékelni a friss, üde, CO-val dúsított levegõt. Ez a komfortérzés igazán.
|
Ferko | 3434 | 2007. október 16. 19:17 | Válasz erre: 3429 |
EMBEREK !!! Krisztián egyetért velem. Halljátok, olvassátok el mégegyszer..... Egyetért velem. Ez nem semmi. Szerintem öregszik és már inkább nem kötekszik. |
Ferko | 3433 | 2007. október 16. 19:14 | Válasz erre: 3432 |
Szerencsére nem én voltam. Ma az MO-án jöttem haza. Meghát azért én nem csinálnék ilyet. |
patrol | 3432 | 2007. október 16. 18:24 |
Ki volt az, aki ma a Hegyalja úton a Fazerével a sorok között ment a híd felé, és arra nem volt képes hogy elengedjen elõre. Elég hülyén nézett ki hogy mögötte megyek. :)
|
TeeJay | 3431 | 2007. október 16. 15:32 | Válasz erre: 3430 |
Aki teheti még most motorozzon, hétvégétõl jön a lahülés és az esõ. :( |
Dokypapa | 3430 | 2007. október 16. 15:01 |
Üdv ,csak nagyon lecsúsztunk ,napsütéses szép hetet mindenkinek.
|
krisztian.fz6 | 3429 | 2007. október 15. 22:28 | Válasz erre: 3428 |
Igazad van Ferko, egyetértek Veled!!!!!!!!!!!!!
|
Ferko | 3428 | 2007. október 15. 21:11 |
Ilyen hidegben már csak a fûtött ruha, fûtött markolat és fûtött ülés tudja konfortosabbá tenni a motorozást. Ma reggel -2 fok volt nagyon nagyon fáztam. |
krisztian.fz6 | 3427 | 2007. október 15. 12:16 | Válasz erre: 3426 |
Jó, de ha mi is a Fazeren 280 km-en át fekvenyomnánk mi se fáznánk!
|
R.Cs | 3426 | 2007. október 15. 10:43 |
Szerintem csak ruha kérdése az egész ! Mi tegnap a lombhullásnézõ túrán voltunk a tsanyiékkal,este hét körül értünk haza Parádró, Én nem fáztam ! ( 280 km )l |
Eyesis | 3425 | 2007. október 15. 09:16 |
tegnap nekem is este kellett TBrõl BPre jönnöm... melegítõ, farmer és a motoros naci... és hát széjjel fagytam :-) asszem a motoros idõnek lassna befellegzett :-( |