9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
1 2 3 4 5 6

Kérlek jelentkezz be

Regisztráció
Elfelejtett jelszó
Yamaha Fazer segítsünk és ismerkedjünk
Következő oldal

Macko 6227 2008. május 15. 08:33   Válasz erre: 6226
Tiszta plasztik, de mi nem? Az én ADV-m is tiszta plasztik.
A motor, a hajtáslánc meg a futómû számít.
    

mexikana 6226 2008. május 15. 08:30   Válasz erre: 6225
Tiszta plasztik állítólag....motorikusan talán hozza a formáját,majd meglátjuk.
    

Macko 6225 2008. május 15. 08:25   Válasz erre: 6223
De idén jön az új Tenere! :o)
Arra pl. nagyon kíváncsi vagyok.
    

mexikana 6224 2008. május 15. 08:23   Válasz erre: 6222
Nem túrázni hívtalak ....csak operatörködni...)))
durvajó lett mindakettö video...!
    

mexikana 6223 2008. május 15. 08:22   Válasz erre: 6218
Neem.....?a gyorsaság nem számít?,mert én úgy tudom h, ügyesség,gyorsaság,jó tájékozodóképesség meg minden egyéb számít.
Kááár h, az egérfogot nem tudom rábeszélni egy ilyenre én mennék,de sem ügyes,se gyors nem vagyok ....ráadásul mindig eltévedek...((
Csak azért írtam a hozzászólásodra ,mert mindig a Bömösökön ,meg a Varákon és a DL-ken van az összehasonlítás....pedig a Tenere volt a sivatag királya.....csak eltelt pár év és fejlödött a technika.
    

krisztian.fz6 6222 2008. május 15. 08:19   Válasz erre: 6219
Nem, mivel nem vagyok csaj.
    

krisztian.fz6 6221 2008. május 15. 08:19   Válasz erre: 6217
Ugye arra gondolsz, mikor a gyakorló napokon lépésben haladva ledöntik a motort lábtartóig???
    

krisztian.fz6 6220 2008. május 15. 08:18   Válasz erre: 6217
Ezt nem tudom megcsinálni. És ha eldõl a motor????Nem tudom a technikáját.
    

mexikana 6219 2008. május 15. 08:15   Válasz erre: 6216
Jössz a csajos túrára operatörnek??
    

Macko 6218 2008. május 15. 08:13   Válasz erre: 6214
Mexi, senkinek nem kell 180-nal menni.
    

Macko 6217 2008. május 15. 08:12   Válasz erre: 6213
Ha lent van a lábad, nem vagy kemény!!! :o)
Egyébként a szûk manõvereknél függõleges motorral és letett lábbal nem férsz el. Ha felteszed a lábad és lenyomod a motort, sokkal kisebb helyen megfordulsz.
Halkan jegyzem meg, hogy a Fazerrel ez nagyon könnyû feladat...
    

krisztian.fz6 6216 2008. május 15. 08:12   Válasz erre: 6215
Hogy feltegyem ezt az interjút a fórumra. Nehogy sértõdés legyen belõle.
    

mexikana 6215 2008. május 15. 08:04   Válasz erre: 6208
Mit engedélyeztek Krissz?h,bekaphatod....DD


    

mexikana 6214 2008. május 15. 07:59   Válasz erre: 6194
Bocsika,EZ IGY VAN,DE egy alig használt TENERE is simán átbillegne a kátyúkon....))))csak a 180-as tempot nem tudná tartani ugyebár.
    

krisztian.fz6 6213 2008. május 15. 07:49   Válasz erre: 6212
Azt mi kihagyjuk, nem kötelezõ. Úgy nem lehet, hogy közben lent van a lábunk?? :-))
    

Macko 6212 2008. május 15. 07:43   Válasz erre: 6195
Lény nyugodt, Krisztián! Majdnem biztos! :o)))
Ja, és az elsõ etap meg az utolsó elõtti etap végén külön feladat: nagyon durva rutinpályát kell teljesíteni! Úgyhogy kezdj gyakorolni Tescos poharakkal! Az nagyon jó gyakorló-bójának...
    

karu 6211 2008. május 14. 23:42   Válasz erre: 6209
Biztos mondtam már hogy nagy hülye vagy.
    

karu 6210 2008. május 14. 23:40   Válasz erre: 6209
Húúú ez nagyon jóóó:-))))))))
    

krisztian.fz6 6209 2008. május 14. 23:36  
"http://www.youtube.com/watch?v=8gvVrwY8Ga0" de talán ez a legjobb :-))
    

krisztian.fz6 6208 2008. május 14. 23:30  
"http://www.youtube.com/watch?v=TESIuO-mk9o"

Engedélyezték.
    

karu 6207 2008. május 14. 23:06   Válasz erre: 6206
Trükkösen semmi sérülés nincs rajta.
Mért beszélsz többes számban?
    

krisztian.fz6 6206 2008. május 14. 23:01   Válasz erre: 6201
Hogy egyenesítettétek ki???
    

karu 6205 2008. május 14. 22:44   Válasz erre: 6204
Van persze mi a gond?
    

TeeJay 6204 2008. május 14. 22:34   Válasz erre: 6201
Lábtartóra is van gyógykenõcsöd?
    

goimo 6203 2008. május 14. 21:58  
Ez a poén is csupán egyszer sülhetett el:))
    

DeV 6202 2008. május 14. 21:54   Válasz erre: 6200
:))
    

karu 6201 2008. május 14. 21:54  
Hali fiuk nem kell a boltba rohanni ha van egy kis gond, simán ki lehet egyengetni.
    

krisztian.fz6 6200 2008. május 14. 21:51  
"http://www.youtube.com/watch?v=fRAEErpeFjo"

Na, ezt nézzétek meg!!!
    

Gyuri21 6199 2008. május 14. 20:22   Válasz erre: 6189
Krisz vigyázz! A kemények egy huszast gombolnak le, ha a Mackó kilép a nyúl mögül!
    

polo 6198 2008. május 14. 11:28   Válasz erre: 6197
De szép az a kicsi Zééé! :)
    

Spapa 6197 2008. május 14. 11:00  
Csak tájékoztatásul közlöm, azt a jelzésértékû eredményt, hogy a Kétkerekû Flúgos Futam-ot csapatunk a SOLID GOLD nyerte, amely a 24 Órás csapatnak is a gerince. :-)))))
    

krisztian.fz6 6196 2008. május 14. 10:47   Válasz erre: 6194
Bár ha belegondolok, hogy egy gyerek GSX-R-el indult valamelyik éven....ahhoz képest a kisfészer kanapé.
Azért egy különdíjat megérdemelt volna. :-))
    

krisztian.fz6 6195 2008. május 14. 10:24   Válasz erre: 6194
2 éve csak az útminõség miatt csúsztunk rengeteget. Borzalmas volt. Tévedésünk nem volt, de az utak állapota miatt hagytunk ki 2 ellenõrzõpontot. Remélem most nem arra a vidékre megyünk.

    

Macko 6194 2008. május 14. 10:17   Válasz erre: 6193
A CBF 1000-es volt, de méretre ugyanakkor mint egy 600-as.
Nekem fárasztóbb volt, mert kicsi a testméreteimhez az a motor. Egyébként a futómû, ami nyilvánvaló hátrány. Akkor két varaderoval mentem együtt, sokszor úgy kellett utánuk kiabálni a rádión, hogy várjanak meg. :o)
Itt nem a BMW az elõny, hanem a túraenduro úgy általában. Egy DL-lel vagy egy Varával, de lehet hogy TDM-el is ugyanolyan. A hosszú rugóút a lényeg.
    

krisztian.fz6 6193 2008. május 14. 10:13   Válasz erre: 6190
Sokkal fárasztóbb egy 600-assal???
    

krisztian.fz6 6192 2008. május 14. 10:12   Válasz erre: 6190
Mi is. :-)
    

krisztian.fz6 6191 2008. május 14. 10:11   Válasz erre: 6185
Milyen autód van??? 4,6-os nem lesz nagy bele?? Truggy-kba is versenykörülmények között jobb a 3,5-ös.
    

Macko 6190 2008. május 14. 10:10   Válasz erre: 6189
Jöjjek Fazerrel? :o)))
2006-ban CBF-fel voltam, úgyhogy tudom, mirõl beszélsz.

Krisztián, ezt a "legyetek kemények"-et nem hagynád abba? :-)
De csak a te kedvedért azok leszünk, megígérem! :-)
    

krisztian.fz6 6189 2008. május 14. 10:05   Válasz erre: 6187
Két stílus nem fért össze.

Ja, nevezés leadva a 24 órásra. Majd ott legyetek kemények!!! Bár nektek a GS-en közel sem akkora kihívás, mint nekünk a kismotorokon. :-)
    

Eyesis 6188 2008. május 14. 09:35   Válasz erre: 6187
na jl van már... abba lehet fejezni... meddig kell még fel emlegetni ezt a szuper túrát amin nem tudtam ott lenni?! :-)

inkább a következõröl tessék ennyit beszélgetni :-)


Rendõrõk: ha a visszapillantom behajlott, a konyokom beleütödött egy furgonba, akkor nem gond, hogy nem álltam meg, ugye? Se nekem se a mocimnak, szerintem se a furgonnak semmi baja nem lett...

Na meg amikor épp sárgára vált a lámpa és gyorsít, és a vonal elõtt hirtelen satu fék... ezt utálom... vagy menjen át, vagy ne gyorsítson...

még egy incidens... egy ezer éves kocsi, alig latszó rendszámmal, bevág elém, lassan megy... istenem... gyorsít, gyorsítok.. már kb. 60al megyünk, erre hirtelen lassúl és balra kanyarodik... csak sejtettem, hogy villogott az indexe és világítani pórbált a féklámpája... ráadásul miért gyorsított balra kanyarodás elõtt? nem értem az embereket... és abbahagyom a nyafogást :-)
    

Macko 6187 2008. május 14. 05:18   Válasz erre: 6186
Dehogynem. Itt az utólagos "csipkelõdés" (ami mögött kétlem, hogy valódi indulatok lennének, legalábbis az általam személyesen ismertek részérõl biztosan nincs) csak az elõzetes felvezetés, meg az elõzetes "beszólogatások" utózöngéje.
De ettõl véleményem szerint kivétel nélkül mindnki élvezte ezt a klassz tátrai gurulást! :o)
    

Gyuri21 6186 2008. május 13. 23:44  
Mivel és nem tartozom egyik csapatba sem, csak ámulok rajtatok. Nem a motorozás élménye és a jó társaság tartja össze a motorosokat? Én már részt vettem egy pár túrán, és volt részem hidegben és melegben is. Köszönöm, hogy veletek motorozhattam, márkára tekintet nélkül. Szerintem a túra összességében jól sikerült, olyan utakon is jártunk, ahol szivesen átültem volna néha egy csõrös pacira. Köszönöm mégegyszer, egy élmény volt veletek!
    

pintati 6185 2008. május 13. 22:24   Válasz erre: 6046
Krisztián!
Bocsi csak nyelvbotlás volt ROBBANÓ MOTOROS (nitro metán).
Ha megérkezik írjál már róla valamit, hátha nekem is jó lenne.
    

TeeJay 6184 2008. május 13. 21:23   Válasz erre: 6183
Már vártam...
    

more 6183 2008. május 13. 21:10  
sziasztok!én is ot voltam a turátokon, nagyon jol éreztem magamat, de a a ember,akinek a setét motorlya vót nem adott pízt.
    

karu 6182 2008. május 13. 20:48   Válasz erre: 6180
Probáltam vele megértetni hogy huzzon a motorok közeléböl de ezt nem igazán értette.
Aztán elõkaptam a fényképezõt es mondtam neki police.
Na ez használt gyorsan eltünt.
    

goimo 6181 2008. május 13. 20:42  
Legalább megkínáltátok Morét a frissen
melegített ebédetekbõl?

Márcsak a Szlovák-Magyar nemzeti barátság erõsítésére:-D
    

B_Jani 6180 2008. május 13. 20:34   Válasz erre: 6179
Ezenkívül mirõl beszélgettetek? Mert ahogy láttam, egy ideig elvoltatok :o)))))
    

karu 6179 2008. május 13. 20:29  
Fazeres kollega nikneve More....
    

Macko 6178 2008. május 13. 20:25   Válasz erre: 6177
Arról meg én nem tudok. :o)))
    

karu 6177 2008. május 13. 20:22   Válasz erre: 6170
Azt mondta a csajszi a yamaha pestnél ha bejõn a fõnök rákérdez a dologra és felhiv engem.
Ezt még eddig nem tette.
Arrol viszont tudott hogy a jövö héten csütörtökön lesz valami oktatás az euro ringen.
    

Macko 6176 2008. május 13. 20:09   Válasz erre: 6174
Ha nem lenne béjemvém, azonnal felcsapnék zsoldosnak!
Így lehet hogy nem...
    

TeeJay 6175 2008. május 13. 20:02   Válasz erre: 6173
Ez jó volt! :-DDD
    

TeeJay 6174 2008. május 13. 20:00   Válasz erre: 6171
Ja azt hallottad, hogy az amcsi fegyveres erõk tagjai kapnak béjemwé kedvezményt (motorra)?! Az R szériából azt hiszem 400 USD-t. Év végéig tart az akció.
    

Macko 6173 2008. május 13. 20:00   Válasz erre: 6172
Nagyon küzdök, de azt hiszem sikerül eszméletemen maradnom! :o)
    

TeeJay 6172 2008. május 13. 19:59   Válasz erre: 6171
El ne ájulj, az elektronika veszi el a gázt. Ld. dyno quickshifter. Utcai motorra felszerelhetõ - egy-két motoron. Pl. Fazeren. :-D
    

Macko 6171 2008. május 13. 19:57   Válasz erre: 6169
A versenyzõk gázelvétel nélkül váltanak. Az a nem mindegy!
    

Macko 6170 2008. május 13. 19:55   Válasz erre: 6163
Holnap felhívom a központot megint.
Nem értem az egészet. Elvben az összes kereskedésbõl eljött valaki a bemutatótréningekre, ami direkt azért lett szervezve, hogy minden dealernél tudják, mirõl van szó pontosan. Végül is nekik kellene "eladni" a terméket...
Ehhez képest siralmas a helyzet.
    

krisztian.fz6 6169 2008. május 13. 19:25  
Kuplung nélkül váltanak a versenyzõk..bla-bla-bla.
    

goimo 6168 2008. május 13. 19:24  
Szar kommunikácó~eldugult verbális folyósó
és technikai háttér
:-D
    

krisztian.fz6 6167 2008. május 13. 19:19   Válasz erre: 6164
Mi ez??
    

B_Jani 6166 2008. május 13. 19:18   Válasz erre: 6164
Még mindig ezen agyaltok? :-))
    

DeV 6165 2008. május 13. 19:18   Válasz erre: 6163
Én meg a szegediekkel beszéltem ma, de õk sem vágták. Pedig üzit kaptam róla wiwen a Yamaha clubtól, de pl. a levásárlásról ott nem volt szó. A kereskedésben meg semmit sem tudtak róla mondani. Elég szar a kommunikáció Yamaháéknál...
    

TeeJay 6164 2008. május 13. 19:14   Válasz erre: 6159
'Once its fundamental theory is understood, the skill of clutchless upshifting is typically mastered in a matter of minutes. For first-timers, snicking slickly through the gears without the clutch brings a smile of wonderment, as if they just learned a new magic trick.' :-DDD
"http://www.sportrider.com/ride/146_0704_clutchless_upshifting/index.html"
    

karu 6163 2008. május 13. 19:02  
Most akkor hogy van ez a yamaha mesterkurzus?
Bementem ma a yamaha pest hez nemigazán tudtak rola.
    

TeeJay 6162 2008. május 13. 14:18   Válasz erre: 6159
6200 x(6) = 120 km/h... :-)

Az olaj meg volt téma többször. A 10000-et felejtsd el. 6-7000.
    

Eyesis 6161 2008. május 13. 12:52  
szép is lesz, fõleg a hétvége, fõleg vasárnap :-) jipppi :-)
    

Dokypapa 6160 2008. május 13. 12:15  
Üdv,szép hetet a Hölgyeknek és uraknak....
    

Athlonator 6159 2008. május 13. 11:47   Válasz erre: 6152
Én tegnap elõtt mentem az enyémmel 600Km-t
200km-ként megmértem és átlagba 4,4 jött ki!Igaz 110-nél nem menten vele többet tartósan. Elõzéskor 140Km/h.
Nagyon orültem mikor megláttam.
Amúyg az olaj 10 000-ig sárga marad benne?
    

krisztian.fz6 6158 2008. május 13. 11:42   Válasz erre: 6157
Miért, miben különbözik ilyen szempontból az S1 és az S2???
    

TeeJay 6157 2008. május 13. 09:51   Válasz erre: 6156
Nem. De pl. Ágónál meg tudod csináltatni.

Az általad is említett gázreakció probléma kapcsán becsméreltem anno az S2-t, csak ez nem tetszett néhány új tulajnak, szóval nem mondok semmit... :-D
Illetve inkább azt mondom, hogy PC-t bele, és jó lesz. :-)))
    

Macko 6156 2008. május 13. 08:39   Válasz erre: 6152
Gondolom, a Yamaha szervizekben ilyet nem tudnak...
Pedig én nem vihetem máshova a tesztmotort.
Valamit jó lenne csinálni vele, mert 8000 fölött nagyon gyatrák a gázreakciói. Csuklik-nyaklik és olyanokat késlekedik kigyorsításnál, hogy az botrányos.
    

TeeJay 6155 2008. május 13. 08:28   Válasz erre: 6154
-g+d
    

TeeJay 6154 2008. május 13. 08:27  
<b>Athlonator!</b>

Ajánlom ezt "http://www.powercommander.com/powercommander_iii_usb/powercommander_quick_shifter.aspx" a figyelmegbe: ezzel még csak tehermentesíteni sem kell a váltót, megteszi az precíz elektronika. :-DDD
    

TeeJay 6153 2008. május 13. 08:23   Válasz erre: 6152
Ha túl gyors volt következtetés levonása bocsánat, a lényeg: környezetvédelmi elõírások. A hang az egyik káros kibocsátás. (FZS600-on ez ugye 91dB @5000, ha jól emlékszek.) Ezt a problémát az injektor oldalon oldották meg.

Lineáris teljesítményleadásra nehéz belõni ezt a motort, de egy PC sokat javít a helyzeten.
    

TeeJay 6152 2008. május 13. 08:18   Válasz erre: 6151
A Yamaha minden modelljében idiot módon van kezelve az AF arány. Bár ez csak a dolog egyik része, mert ugye az elõgyújtással is vacakolnak némelyik motoron, de a helyzet nagyban javítható egy ilyennel: "http://www.powercommander.com/powercommander_iii_usb/powercommander_all_downloads.aspx?mk=15&mdl=125&yr=2006" meg 250-es fordulatonkénti beállítással. Spec. ha megnézed a Fazer váznyak címkéjét akkor ott az látod, hogy 93dB @ 6000 - na szerinted miért írják mindenhol, hogy remeg a motor? 5500-tól úgy elsokal a benzinadagolás, hogy az borzalmas. Normális fogyasztást ezzel a 6100-6600-as tartományban tudsz produkálni, akkor viszont egyenletes tempóval simán lemegy 4.7-re. (A számok FZ6-ra vonatkoznak, az S2 injektortérképe más.)
    

Macko 6151 2008. május 13. 08:08   Válasz erre: 6150
Ezt az utolsó mondatot kifejted?
Lehet hogy az egyik fazeres problémámra adtál választ éppen...
    

TeeJay 6150 2008. május 13. 08:07   Válasz erre: 6148
7000 körül sokkal veszélyesebb, amikor hirtelen tol egyet, lökésszerûen más tartományba kerül a motor, na az tényleg gáz.
Egyébként meg meg kell PC-zni, 250-enként beállítani 'oszthali'.

    

krisztian.fz6 6149 2008. május 13. 07:18   Válasz erre: 6146
Még soha, miért..ki kellett volna huzatnom tiltásig????
    

karu 6148 2008. május 12. 22:51   Válasz erre: 6147
10000 felett meg már kifejezetten veszélyes avatatlan kézben.
Az S2 alacsony ford nyomatékosabb.
    

Macko 6147 2008. május 12. 22:43   Válasz erre: 6143
8000 fölött azért nem olyan nyugis az.
A gázreakciói efölött pedig sajnos tényleg elég idegbetegek. Legalábbis a 2008-as S2-é.
    

karu 6146 2008. május 12. 22:39   Válasz erre: 6143
Krisz válaszolj mikor huzattad ki amotorod tiltásig.
    

B_Jani 6145 2008. május 12. 22:39   Válasz erre: 6142
A bömös nagy tömegû ez is hozzájárul, hogy nehezen ugrik fel. A másik, hogy a telibever rugóstag nem szereti ha felemelés után "lekoppan". A kardánnak sem a legjobb. Ezért szerintem sokan mellõzik. Ettõl függetlenül én a túrán vagy 2-3 alkalommal megemeltem az elejét, csak nem láttad :-) Igaz nem gyertyába :-)))
    

B_Jani 6144 2008. május 12. 22:36   Válasz erre: 6141
Ha csak nézelõdni megy az ember, akkor gyakorlatilag nagyon kevés fékkel lehet abszolválni a szerpentineket. Sõt, ha elég gyakorlott valaki akkor szinte bele sem nyúl. De ha kicsit élvezkedni akarsz, akkor bizony kell használni. Én eléggé szeretem a hegyi utakat, ezért nyilván hamarabb fog elkopni a betétem, mint annak aki tartós 120-al elmotorozik Münchenig meg vissza.
    

krisztian.fz6 6143 2008. május 12. 22:35   Válasz erre: 6142
Dehogy idegbeteg. Egy ezres vagy egy még nagobb sportgép az idegbeteg, de a miénk szépen, nyugodtan gyorsul.
    

karu 6142 2008. május 12. 22:34   Válasz erre: 6135
Na a mi motorunk gázadásra idegbeteg modjára viselkedik.
Az ezres 150 lóerejét ne is emlitsem.
Én járom az utakat sok mindent látok de BMW et még nem láttam keréken elhúzni mellettem.
Ez mitõl lehet a nagy suly miatt vagy a gazdik nem bevállalosak. Hozzá teszem én utálom aki egykerekezik.
    

B_Jani 6141 2008. május 12. 22:32   Válasz erre: 6140
Mint az állat :-DD
    

krisztian.fz6 6140 2008. május 12. 22:30   Válasz erre: 6139
Motorfék mekkora neki??? nagy??
    

B_Jani 6139 2008. május 12. 22:28   Válasz erre: 6133
Szerintem sem hülyeség. - Viszonylag nyomatékos motor, kívánja, hogy toljad neki egy kanyargós úton. Viszont a tömeget meg kell fogni. Ráadásul az elsõ fékkel (ha nem is azonos mértékben) de fog a hátsó is. A betét meg kopik, fõleg hogy ha jó hatásfokot akarsz, akkor nem fából faragják :-))

Valamit, valamiért. A BMW-knek állat jó fékrendszere van, a sok egyéb "hibája" mellett a széria gépek között az egyik, hanem a legjobb. Cserébe be kell vállalni ezt a plusz kõtcséget... Hát ez van
    

Macko 6138 2008. május 12. 22:23   Válasz erre: 6137
A testzsírszázalékomról nem is beszélve...
    

Nabs 6137 2008. május 12. 22:22  
Biciklivel? Ilyen fékbetét árak mellett én is sporolnék vele! :)))
    

krisztian.fz6 6136 2008. május 12. 22:22   Válasz erre: 6131
:-))ha-ha
    

Macko 6135 2008. május 12. 22:21   Válasz erre: 6133
Nem hülyeség, ezért kényszerülünk lendületesen használni! :o))
    

Macko 6134 2008. május 12. 22:20   Válasz erre: 6131
Én csak bicikliztem 36-ot, de messze rosszabb volt az elõzõ két nap bõ 1000 motoros kilométerénél! :o)
    

karu 6133 2008. május 12. 22:19   Válasz erre: 6128
Nehéz motor felpakolva két személy veri az 500kg ot persze hogy eszi a betétet.
Ezt a tömeget nehéz megfékezni ha ez sikerült utána meg kinlodás ujbol begyorsitani.
Ez szerintem egy komotos állati nyomatékos motor de nem szereti a hirtelen sebesség külömbségeket mint egy sportos motor,ez fizika ezt másképp kell kezelni.
Azárt szoljatok rám ha hülyeségeket irok.
    

Macko 6132 2008. május 12. 22:18   Válasz erre: 6129
A GS 30-60 ezer között használ el egy elsõ garnitúrát és 10-20 ezer között egy hátsót. A 150 ezer talán sok, de sajnos itt sem olcsó fenntartani egy BMW-t.
    

Nabs 6131 2008. május 12. 22:14  
Nekem sikerült a mai nap is 550km-t koptatni az aszfaltból.Ehhez hozzásegített egy elhozott kocsikulcs Telkibányáról Pestre,amit visszavittem.
    

Kalmiboy 6130 2008. május 12. 22:08   Válasz erre: 6083
Köszi!:)
    

krisztian.fz6 6129 2008. május 12. 22:02   Válasz erre: 6128
Egy tartós fészer, a sárgá tudnak valamit. :-))

Szóval akor már 60 ezer km-nél ráköltöttem volna a fékbetétekre vagy 150 ezer ft-ot????? :-))
    

Macko 6128 2008. május 12. 21:54   Válasz erre: 6122
Na jó, de az egy fészer!
Béjemvéd lenne, már rég a 3. garnitúránál tartanál.

Egyébként valszeg kampó a kormánycsapágyam, azért voltak olyan bizonytalanok a kanyaríveim. Folyamatosan szitált az elsõ kerekem. Holnap szervíz, ha lesz rá idõm.
    

ELőző oldal
Felhokep

Tagok száma: 22118