Macko | 6227 | 2008. május 15. 08:33 | Válasz erre: 6226 |
Tiszta plasztik, de mi nem? Az én ADV-m is tiszta plasztik. A motor, a hajtáslánc meg a futómû számít. |
mexikana | 6226 | 2008. május 15. 08:30 | Válasz erre: 6225 |
Tiszta plasztik állítólag....motorikusan talán hozza a formáját,majd meglátjuk.
|
Macko | 6225 | 2008. május 15. 08:25 | Válasz erre: 6223 |
De idén jön az új Tenere! :o) Arra pl. nagyon kíváncsi vagyok. |
mexikana | 6224 | 2008. május 15. 08:23 | Válasz erre: 6222 |
Nem túrázni hívtalak ....csak operatörködni...))) durvajó lett mindakettö video...! |
mexikana | 6223 | 2008. május 15. 08:22 | Válasz erre: 6218 |
Neem.....?a gyorsaság nem számít?,mert én úgy tudom h, ügyesség,gyorsaság,jó tájékozodóképesség meg minden egyéb számít. Kááár h, az egérfogot nem tudom rábeszélni egy ilyenre én mennék,de sem ügyes,se gyors nem vagyok ....ráadásul mindig eltévedek...(( Csak azért írtam a hozzászólásodra ,mert mindig a Bömösökön ,meg a Varákon és a DL-ken van az összehasonlítás....pedig a Tenere volt a sivatag királya.....csak eltelt pár év és fejlödött a technika. |
krisztian.fz6 | 6221 | 2008. május 15. 08:19 | Válasz erre: 6217 |
Ugye arra gondolsz, mikor a gyakorló napokon lépésben haladva ledöntik a motort lábtartóig???
|
krisztian.fz6 | 6220 | 2008. május 15. 08:18 | Válasz erre: 6217 |
Ezt nem tudom megcsinálni. És ha eldõl a motor????Nem tudom a technikáját.
|
Macko | 6217 | 2008. május 15. 08:12 | Válasz erre: 6213 |
Ha lent van a lábad, nem vagy kemény!!! :o) Egyébként a szûk manõvereknél függõleges motorral és letett lábbal nem férsz el. Ha felteszed a lábad és lenyomod a motort, sokkal kisebb helyen megfordulsz. Halkan jegyzem meg, hogy a Fazerrel ez nagyon könnyû feladat... |
krisztian.fz6 | 6216 | 2008. május 15. 08:12 | Válasz erre: 6215 |
Hogy feltegyem ezt az interjút a fórumra. Nehogy sértõdés legyen belõle.
|
mexikana | 6214 | 2008. május 15. 07:59 | Válasz erre: 6194 |
Bocsika,EZ IGY VAN,DE egy alig használt TENERE is simán átbillegne a kátyúkon....))))csak a 180-as tempot nem tudná tartani ugyebár.
|
krisztian.fz6 | 6213 | 2008. május 15. 07:49 | Válasz erre: 6212 |
Azt mi kihagyjuk, nem kötelezõ. Úgy nem lehet, hogy közben lent van a lábunk?? :-))
|
Macko | 6212 | 2008. május 15. 07:43 | Válasz erre: 6195 |
Lény nyugodt, Krisztián! Majdnem biztos! :o))) Ja, és az elsõ etap meg az utolsó elõtti etap végén külön feladat: nagyon durva rutinpályát kell teljesíteni! Úgyhogy kezdj gyakorolni Tescos poharakkal! Az nagyon jó gyakorló-bójának... |
krisztian.fz6 | 6209 | 2008. május 14. 23:36 |
"http://www.youtube.com/watch?v=8gvVrwY8Ga0" de talán ez a legjobb :-))
|
karu | 6207 | 2008. május 14. 23:06 | Válasz erre: 6206 |
Trükkösen semmi sérülés nincs rajta. Mért beszélsz többes számban? |
karu | 6201 | 2008. május 14. 21:54 |
Hali fiuk nem kell a boltba rohanni ha van egy kis gond, simán ki lehet egyengetni.
![]() ![]() |
krisztian.fz6 | 6200 | 2008. május 14. 21:51 |
"http://www.youtube.com/watch?v=fRAEErpeFjo" Na, ezt nézzétek meg!!! |
Gyuri21 | 6199 | 2008. május 14. 20:22 | Válasz erre: 6189 |
Krisz vigyázz! A kemények egy huszast gombolnak le, ha a Mackó kilép a nyúl mögül!
|
Spapa | 6197 | 2008. május 14. 11:00 |
Csak tájékoztatásul közlöm, azt a jelzésértékû eredményt, hogy a Kétkerekû Flúgos Futam-ot csapatunk a SOLID GOLD nyerte, amely a 24 Órás csapatnak is a gerince. :-)))))
![]() ![]() ![]() |
krisztian.fz6 | 6196 | 2008. május 14. 10:47 | Válasz erre: 6194 |
Bár ha belegondolok, hogy egy gyerek GSX-R-el indult valamelyik éven....ahhoz képest a kisfészer kanapé. Azért egy különdíjat megérdemelt volna. :-)) |
krisztian.fz6 | 6195 | 2008. május 14. 10:24 | Válasz erre: 6194 |
2 éve csak az útminõség miatt csúsztunk rengeteget. Borzalmas volt. Tévedésünk nem volt, de az utak állapota miatt hagytunk ki 2 ellenõrzõpontot. Remélem most nem arra a vidékre megyünk. |
Macko | 6194 | 2008. május 14. 10:17 | Válasz erre: 6193 |
A CBF 1000-es volt, de méretre ugyanakkor mint egy 600-as. Nekem fárasztóbb volt, mert kicsi a testméreteimhez az a motor. Egyébként a futómû, ami nyilvánvaló hátrány. Akkor két varaderoval mentem együtt, sokszor úgy kellett utánuk kiabálni a rádión, hogy várjanak meg. :o) Itt nem a BMW az elõny, hanem a túraenduro úgy általában. Egy DL-lel vagy egy Varával, de lehet hogy TDM-el is ugyanolyan. A hosszú rugóút a lényeg. |
krisztian.fz6 | 6191 | 2008. május 14. 10:11 | Válasz erre: 6185 |
Milyen autód van??? 4,6-os nem lesz nagy bele?? Truggy-kba is versenykörülmények között jobb a 3,5-ös.
|
Macko | 6190 | 2008. május 14. 10:10 | Válasz erre: 6189 |
Jöjjek Fazerrel? :o))) 2006-ban CBF-fel voltam, úgyhogy tudom, mirõl beszélsz. Krisztián, ezt a "legyetek kemények"-et nem hagynád abba? :-) De csak a te kedvedért azok leszünk, megígérem! :-) |
krisztian.fz6 | 6189 | 2008. május 14. 10:05 | Válasz erre: 6187 |
Két stílus nem fért össze. Ja, nevezés leadva a 24 órásra. Majd ott legyetek kemények!!! Bár nektek a GS-en közel sem akkora kihívás, mint nekünk a kismotorokon. :-) |
Eyesis | 6188 | 2008. május 14. 09:35 | Válasz erre: 6187 |
na jl van már... abba lehet fejezni... meddig kell még fel emlegetni ezt a szuper túrát amin nem tudtam ott lenni?! :-) inkább a következõröl tessék ennyit beszélgetni :-) Rendõrõk: ha a visszapillantom behajlott, a konyokom beleütödött egy furgonba, akkor nem gond, hogy nem álltam meg, ugye? Se nekem se a mocimnak, szerintem se a furgonnak semmi baja nem lett... Na meg amikor épp sárgára vált a lámpa és gyorsít, és a vonal elõtt hirtelen satu fék... ezt utálom... vagy menjen át, vagy ne gyorsítson... még egy incidens... egy ezer éves kocsi, alig latszó rendszámmal, bevág elém, lassan megy... istenem... gyorsít, gyorsítok.. már kb. 60al megyünk, erre hirtelen lassúl és balra kanyarodik... csak sejtettem, hogy villogott az indexe és világítani pórbált a féklámpája... ráadásul miért gyorsított balra kanyarodás elõtt? nem értem az embereket... és abbahagyom a nyafogást :-) |
Macko | 6187 | 2008. május 14. 05:18 | Válasz erre: 6186 |
Dehogynem. Itt az utólagos "csipkelõdés" (ami mögött kétlem, hogy valódi indulatok lennének, legalábbis az általam személyesen ismertek részérõl biztosan nincs) csak az elõzetes felvezetés, meg az elõzetes "beszólogatások" utózöngéje. De ettõl véleményem szerint kivétel nélkül mindnki élvezte ezt a klassz tátrai gurulást! :o) |
Gyuri21 | 6186 | 2008. május 13. 23:44 |
Mivel és nem tartozom egyik csapatba sem, csak ámulok rajtatok. Nem a motorozás élménye és a jó társaság tartja össze a motorosokat? Én már részt vettem egy pár túrán, és volt részem hidegben és melegben is. Köszönöm, hogy veletek motorozhattam, márkára tekintet nélkül. Szerintem a túra összességében jól sikerült, olyan utakon is jártunk, ahol szivesen átültem volna néha egy csõrös pacira. Köszönöm mégegyszer, egy élmény volt veletek!
|
pintati | 6185 | 2008. május 13. 22:24 | Válasz erre: 6046 |
Krisztián! Bocsi csak nyelvbotlás volt ROBBANÓ MOTOROS (nitro metán). Ha megérkezik írjál már róla valamit, hátha nekem is jó lenne. |
more | 6183 | 2008. május 13. 21:10 |
sziasztok!én is ot voltam a turátokon, nagyon jol éreztem magamat, de a a ember,akinek a setét motorlya vót nem adott pízt.
|
karu | 6182 | 2008. május 13. 20:48 | Válasz erre: 6180 |
Probáltam vele megértetni hogy huzzon a motorok közeléböl de ezt nem igazán értette. Aztán elõkaptam a fényképezõt es mondtam neki police. Na ez használt gyorsan eltünt. |
goimo | 6181 | 2008. május 13. 20:42 |
Legalább megkínáltátok Morét a frissen melegített ebédetekbõl? Márcsak a Szlovák-Magyar nemzeti barátság erõsítésére:-D |
B_Jani | 6180 | 2008. május 13. 20:34 | Válasz erre: 6179 |
Ezenkívül mirõl beszélgettetek? Mert ahogy láttam, egy ideig elvoltatok :o)))))
|
karu | 6177 | 2008. május 13. 20:22 | Válasz erre: 6170 |
Azt mondta a csajszi a yamaha pestnél ha bejõn a fõnök rákérdez a dologra és felhiv engem. Ezt még eddig nem tette. Arrol viszont tudott hogy a jövö héten csütörtökön lesz valami oktatás az euro ringen. |
Macko | 6176 | 2008. május 13. 20:09 | Válasz erre: 6174 |
Ha nem lenne béjemvém, azonnal felcsapnék zsoldosnak! Így lehet hogy nem... |
TeeJay | 6174 | 2008. május 13. 20:00 | Válasz erre: 6171 |
Ja azt hallottad, hogy az amcsi fegyveres erõk tagjai kapnak béjemwé kedvezményt (motorra)?! Az R szériából azt hiszem 400 USD-t. Év végéig tart az akció.
|
Macko | 6173 | 2008. május 13. 20:00 | Válasz erre: 6172 |
Nagyon küzdök, de azt hiszem sikerül eszméletemen maradnom! :o)
|
TeeJay | 6172 | 2008. május 13. 19:59 | Válasz erre: 6171 |
El ne ájulj, az elektronika veszi el a gázt. Ld. dyno quickshifter. Utcai motorra felszerelhetõ - egy-két motoron. Pl. Fazeren. :-D
|
Macko | 6171 | 2008. május 13. 19:57 | Válasz erre: 6169 |
A versenyzõk gázelvétel nélkül váltanak. Az a nem mindegy!
|
Macko | 6170 | 2008. május 13. 19:55 | Válasz erre: 6163 |
Holnap felhívom a központot megint. Nem értem az egészet. Elvben az összes kereskedésbõl eljött valaki a bemutatótréningekre, ami direkt azért lett szervezve, hogy minden dealernél tudják, mirõl van szó pontosan. Végül is nekik kellene "eladni" a terméket... Ehhez képest siralmas a helyzet. |
DeV | 6165 | 2008. május 13. 19:18 | Válasz erre: 6163 |
Én meg a szegediekkel beszéltem ma, de õk sem vágták. Pedig üzit kaptam róla wiwen a Yamaha clubtól, de pl. a levásárlásról ott nem volt szó. A kereskedésben meg semmit sem tudtak róla mondani. Elég szar a kommunikáció Yamaháéknál...
|
TeeJay | 6164 | 2008. május 13. 19:14 | Válasz erre: 6159 |
'Once its fundamental theory is understood, the skill of clutchless upshifting is typically mastered in a matter of minutes. For first-timers, snicking slickly through the gears without the clutch brings a smile of wonderment, as if they just learned a new magic trick.' :-DDD "http://www.sportrider.com/ride/146_0704_clutchless_upshifting/index.html" |
karu | 6163 | 2008. május 13. 19:02 |
Most akkor hogy van ez a yamaha mesterkurzus? Bementem ma a yamaha pest hez nemigazán tudtak rola. |
TeeJay | 6162 | 2008. május 13. 14:18 | Válasz erre: 6159 |
6200 x(6) = 120 km/h... :-) Az olaj meg volt téma többször. A 10000-et felejtsd el. 6-7000. |
Athlonator | 6159 | 2008. május 13. 11:47 | Válasz erre: 6152 |
Én tegnap elõtt mentem az enyémmel 600Km-t 200km-ként megmértem és átlagba 4,4 jött ki!Igaz 110-nél nem menten vele többet tartósan. Elõzéskor 140Km/h. Nagyon orültem mikor megláttam. Amúyg az olaj 10 000-ig sárga marad benne? |
krisztian.fz6 | 6158 | 2008. május 13. 11:42 | Válasz erre: 6157 |
Miért, miben különbözik ilyen szempontból az S1 és az S2???
|
TeeJay | 6157 | 2008. május 13. 09:51 | Válasz erre: 6156 |
Nem. De pl. Ágónál meg tudod csináltatni. Az általad is említett gázreakció probléma kapcsán becsméreltem anno az S2-t, csak ez nem tetszett néhány új tulajnak, szóval nem mondok semmit... :-D Illetve inkább azt mondom, hogy PC-t bele, és jó lesz. :-))) |
Macko | 6156 | 2008. május 13. 08:39 | Válasz erre: 6152 |
Gondolom, a Yamaha szervizekben ilyet nem tudnak... Pedig én nem vihetem máshova a tesztmotort. Valamit jó lenne csinálni vele, mert 8000 fölött nagyon gyatrák a gázreakciói. Csuklik-nyaklik és olyanokat késlekedik kigyorsításnál, hogy az botrányos. |
TeeJay | 6154 | 2008. május 13. 08:27 |
<b>Athlonator!</b> Ajánlom ezt "http://www.powercommander.com/powercommander_iii_usb/powercommander_quick_shifter.aspx" a figyelmegbe: ezzel még csak tehermentesíteni sem kell a váltót, megteszi az precíz elektronika. :-DDD |
TeeJay | 6153 | 2008. május 13. 08:23 | Válasz erre: 6152 |
Ha túl gyors volt következtetés levonása bocsánat, a lényeg: környezetvédelmi elõírások. A hang az egyik káros kibocsátás. (FZS600-on ez ugye 91dB @5000, ha jól emlékszek.) Ezt a problémát az injektor oldalon oldották meg. Lineáris teljesítményleadásra nehéz belõni ezt a motort, de egy PC sokat javít a helyzeten. |
TeeJay | 6152 | 2008. május 13. 08:18 | Válasz erre: 6151 |
A Yamaha minden modelljében idiot módon van kezelve az AF arány. Bár ez csak a dolog egyik része, mert ugye az elõgyújtással is vacakolnak némelyik motoron, de a helyzet nagyban javítható egy ilyennel: "http://www.powercommander.com/powercommander_iii_usb/powercommander_all_downloads.aspx?mk=15&mdl=125&yr=2006" meg 250-es fordulatonkénti beállítással. Spec. ha megnézed a Fazer váznyak címkéjét akkor ott az látod, hogy 93dB @ 6000 - na szerinted miért írják mindenhol, hogy remeg a motor? 5500-tól úgy elsokal a benzinadagolás, hogy az borzalmas. Normális fogyasztást ezzel a 6100-6600-as tartományban tudsz produkálni, akkor viszont egyenletes tempóval simán lemegy 4.7-re. (A számok FZ6-ra vonatkoznak, az S2 injektortérképe más.)
|
Macko | 6151 | 2008. május 13. 08:08 | Válasz erre: 6150 |
Ezt az utolsó mondatot kifejted? Lehet hogy az egyik fazeres problémámra adtál választ éppen... |
TeeJay | 6150 | 2008. május 13. 08:07 | Válasz erre: 6148 |
7000 körül sokkal veszélyesebb, amikor hirtelen tol egyet, lökésszerûen más tartományba kerül a motor, na az tényleg gáz. Egyébként meg meg kell PC-zni, 250-enként beállítani 'oszthali'. |
krisztian.fz6 | 6149 | 2008. május 13. 07:18 | Válasz erre: 6146 |
Még soha, miért..ki kellett volna huzatnom tiltásig????
|
karu | 6148 | 2008. május 12. 22:51 | Válasz erre: 6147 |
10000 felett meg már kifejezetten veszélyes avatatlan kézben. Az S2 alacsony ford nyomatékosabb. |
Macko | 6147 | 2008. május 12. 22:43 | Válasz erre: 6143 |
8000 fölött azért nem olyan nyugis az. A gázreakciói efölött pedig sajnos tényleg elég idegbetegek. Legalábbis a 2008-as S2-é. |
karu | 6146 | 2008. május 12. 22:39 | Válasz erre: 6143 |
Krisz válaszolj mikor huzattad ki amotorod tiltásig.
|
B_Jani | 6145 | 2008. május 12. 22:39 | Válasz erre: 6142 |
A bömös nagy tömegû ez is hozzájárul, hogy nehezen ugrik fel. A másik, hogy a telibever rugóstag nem szereti ha felemelés után "lekoppan". A kardánnak sem a legjobb. Ezért szerintem sokan mellõzik. Ettõl függetlenül én a túrán vagy 2-3 alkalommal megemeltem az elejét, csak nem láttad :-) Igaz nem gyertyába :-)))
|
B_Jani | 6144 | 2008. május 12. 22:36 | Válasz erre: 6141 |
Ha csak nézelõdni megy az ember, akkor gyakorlatilag nagyon kevés fékkel lehet abszolválni a szerpentineket. Sõt, ha elég gyakorlott valaki akkor szinte bele sem nyúl. De ha kicsit élvezkedni akarsz, akkor bizony kell használni. Én eléggé szeretem a hegyi utakat, ezért nyilván hamarabb fog elkopni a betétem, mint annak aki tartós 120-al elmotorozik Münchenig meg vissza.
|
krisztian.fz6 | 6143 | 2008. május 12. 22:35 | Válasz erre: 6142 |
Dehogy idegbeteg. Egy ezres vagy egy még nagobb sportgép az idegbeteg, de a miénk szépen, nyugodtan gyorsul.
|
karu | 6142 | 2008. május 12. 22:34 | Válasz erre: 6135 |
Na a mi motorunk gázadásra idegbeteg modjára viselkedik. Az ezres 150 lóerejét ne is emlitsem. Én járom az utakat sok mindent látok de BMW et még nem láttam keréken elhúzni mellettem. Ez mitõl lehet a nagy suly miatt vagy a gazdik nem bevállalosak. Hozzá teszem én utálom aki egykerekezik. |
B_Jani | 6139 | 2008. május 12. 22:28 | Válasz erre: 6133 |
Szerintem sem hülyeség. - Viszonylag nyomatékos motor, kívánja, hogy toljad neki egy kanyargós úton. Viszont a tömeget meg kell fogni. Ráadásul az elsõ fékkel (ha nem is azonos mértékben) de fog a hátsó is. A betét meg kopik, fõleg hogy ha jó hatásfokot akarsz, akkor nem fából faragják :-)) Valamit, valamiért. A BMW-knek állat jó fékrendszere van, a sok egyéb "hibája" mellett a széria gépek között az egyik, hanem a legjobb. Cserébe be kell vállalni ezt a plusz kõtcséget... Hát ez van |
Macko | 6135 | 2008. május 12. 22:21 | Válasz erre: 6133 |
Nem hülyeség, ezért kényszerülünk lendületesen használni! :o))
|
Macko | 6134 | 2008. május 12. 22:20 | Válasz erre: 6131 |
Én csak bicikliztem 36-ot, de messze rosszabb volt az elõzõ két nap bõ 1000 motoros kilométerénél! :o)
|
karu | 6133 | 2008. május 12. 22:19 | Válasz erre: 6128 |
Nehéz motor felpakolva két személy veri az 500kg ot persze hogy eszi a betétet. Ezt a tömeget nehéz megfékezni ha ez sikerült utána meg kinlodás ujbol begyorsitani. Ez szerintem egy komotos állati nyomatékos motor de nem szereti a hirtelen sebesség külömbségeket mint egy sportos motor,ez fizika ezt másképp kell kezelni. Azárt szoljatok rám ha hülyeségeket irok. |
Macko | 6132 | 2008. május 12. 22:18 | Válasz erre: 6129 |
A GS 30-60 ezer között használ el egy elsõ garnitúrát és 10-20 ezer között egy hátsót. A 150 ezer talán sok, de sajnos itt sem olcsó fenntartani egy BMW-t.
|
Nabs | 6131 | 2008. május 12. 22:14 |
Nekem sikerült a mai nap is 550km-t koptatni az aszfaltból.Ehhez hozzásegített egy elhozott kocsikulcs Telkibányáról Pestre,amit visszavittem.
|
krisztian.fz6 | 6129 | 2008. május 12. 22:02 | Válasz erre: 6128 |
Egy tartós fészer, a sárgá tudnak valamit. :-)) Szóval akor már 60 ezer km-nél ráköltöttem volna a fékbetétekre vagy 150 ezer ft-ot????? :-)) |
Macko | 6128 | 2008. május 12. 21:54 | Válasz erre: 6122 |
Na jó, de az egy fészer! Béjemvéd lenne, már rég a 3. garnitúránál tartanál. Egyébként valszeg kampó a kormánycsapágyam, azért voltak olyan bizonytalanok a kanyaríveim. Folyamatosan szitált az elsõ kerekem. Holnap szervíz, ha lesz rá idõm. |