DeV | 6927 | 2008. július 11. 22:59 | Válasz erre: 6925 |
Köszönöm, én is ezt kívánom magamnak, remélem így is lesz. Na meg azért valami Bambi is belefér a csapatnak, legkésõbb az évadzárón:)
|
DeV | 6926 | 2008. július 11. 22:58 | Válasz erre: 6923 |
Az nekem is volt, meg satufék is bõven. Majd megyek én is a Yamaha tréningre, mert szerintem pöcs módon vészfékezek, ez szerintem a krossz miatt van. A hátsó kerekem mindig kígyózik, de emiatt viszont könnyebben tudok mindkét oldalról kerülni, ha kijönnek elém. De szerintem, ha normálisabban csinálnám, akkor esetleg meg is tudnék állni, és nem kéne folyton centikre kerülni a barmokat. Szinte naponta akarnak egyébként halélra gázolni, pedig ésszel megyek. Na de a lényeg, hogy ezek azért fogyasztják a hátsót rendesen.
|
DeV | 6924 | 2008. július 11. 22:49 | Válasz erre: 6922 |
Én 69-et fizettem, de ezek szerint még "olcsón" megúsztam. Az élettartamára én is kíváncsi vagyok, mondjuk nekem a Bridgestone-ra is 8 ezer körülit mondtak, és 11 lett, de ha nem lyukasztom ki, akkor még tuti 1-2 ezret lenyomtam volna vele. Az elsõt még majd biztos elhasználom, mert abban szerintem több is maradt 1-2 ezernél. A gyorshajtásról még semmi, de már 90ezret félre tettem bírságra. Azért örülnék, ha másra költhetném majd...:)
|
karu | 6923 | 2008. július 11. 22:48 | Válasz erre: 6917 |
Én a gyári Bridgestonnal 16600 at mentem ebben volt sok autópálya.
|
freemailpeter | 6921 | 2008. július 11. 22:41 | Válasz erre: 6917 |
nagyon faszán néz ki a felnin! bár azt hallottam gyorsan kopik, kiváncsi leszek hogy alakul majd neked, januárban d208 at tettem fel, most cserélhetem , elkopott,,, érdemes ujabb fejlesztésû gumikat venni mert puhábbak, de viszont km erben annak ellenére,hogy puhábbak többet mennek el, gondolok itt arra amikor ez a gumi kijött (d208) rohadt jo gumi lehetett, de a mai ilyen keménységû vagy akár puhábbak még többet mennek el |
karu | 6920 | 2008. július 11. 22:41 | Válasz erre: 6917 |
Biztos jobb lesz mint a Bt20 csak ovatosan elõbb járasd be . Mi van a 180 as gyorshalytással? |
DeV | 6919 | 2008. július 11. 22:40 | Válasz erre: 6909 |
A Michelin-nek egyedül az ára nem tetszett.. Karu, a Metzeleredet mennyiért vesztegetik?
|
freemailpeter | 6918 | 2008. július 11. 22:37 | Válasz erre: 6909 |
mennyiért vetted a garniturát? ma láttam egy aprilia tuonot, a szövet is kilátszodott a közepén,hát azért õ már az életével játszik |
DeV | 6917 | 2008. július 11. 22:36 |
karu | 6916 | 2008. július 11. 22:29 | Válasz erre: 6915 |
A Bt20 nekem is kagylósra kooott úgy rázta az elelyét mint állat.
|
freemailpeter | 6915 | 2008. július 11. 22:14 | Válasz erre: 6910 |
nekem se rázz a kormány deahogy észrevettem a 2. elsõ gumim is szarul kopik, kagylosra vagy hullámosra, de hogy mitõl azt nem tudom
|
karu | 6914 | 2008. július 11. 20:55 | Válasz erre: 6913 |
Én is gondolkoztam a Z6 on az Oldi nagyon dicsérte de nem mertem bevállalni mert ezt már megszoktam és ezt elég jó guminak tartom. Te helyedben nem a Z6 ot választanám van olyan minta amit ti használtok biztos kurva jó lehet az is. |
Macko | 6913 | 2008. július 11. 20:37 | Válasz erre: 6912 |
Egyébként nem fazeres téma, de nagyon gondolkozom a Roadtec Z6-on a GS-re. Már ha elkoptatom a Road Attacket. Ami döbbenetesen jó gumi, de fogy is el rendesen!
|
karu | 6912 | 2008. július 11. 20:35 | Válasz erre: 6911 |
Nem láttam õt a tükörbõl pedig nagyon figyeltem:-)))))))))))))))
|
karu | 6910 | 2008. július 11. 20:30 | Válasz erre: 6908 |
Nekem most 11000km van a fentlévõ M3 ban és nincs kagylosra kopva . Nem rázza a kormányt.
|
krisztian.fz6 | 6908 | 2008. július 11. 18:24 | Válasz erre: 6897 |
Szia! Ja, álltalában így kopnak a gumijaim, és az xj-n is így koptak. |
Dokypapa | 6907 | 2008. július 11. 13:16 |
Na mindegy ,nem eröltetem a témát ,én biztos megyek ,mert szeretnék.
|
freemailpeter | 6906 | 2008. július 11. 13:05 | Válasz erre: 6904 |
krisztián olvasd el a 6897 es hozzászolásom!! |
MArnold | 6905 | 2008. július 11. 12:56 | Válasz erre: 6896 |
Hát egy 300 kilométeres közúti túrára 200 kilométer/órás átlaggal biztos többen lennének kíváncsiak, de ez nem a Man Szigetek. :)
|
krisztian.fz6 | 6904 | 2008. július 11. 12:44 | Válasz erre: 6902 |
Ha 1500 km-t szeretnél motorozni akkor menjetek ki legalább a Glocknerhez, ott felmentek a 2500 m-es havas csúcsok közé, hidd el, sokkal nagyobb élmény, mint a nagyalföldön lenyomni 700 km-t.
|
Dokypapa | 6903 | 2008. július 11. 10:32 | Válasz erre: 6899 |
Eyesis ,pontosan ez a lényeg ,valami pluszt szeretnénk bele vinni ,nem csak menni mint a dilisek .ezért is tartana 7 napig. Na meg, biztos, hogy mindenki külföldre akar menni,? Teheti, ?Szerintem vannak páran hozzám hasonló földhöz ragadt vidéki jó emberek ,akiknek azért még a hazai táj is lenyûgözõ tud lenni ,bár ki tudja, persze nekem is tetszett Split meg a Velebitek . |
Dokypapa | 6902 | 2008. július 11. 09:51 | Válasz erre: 6896 |
Lehet,hogy maga az ötlet nem nagy szám ,de jelenleg ithol szeretnék karikázni és azt hiszem ez sem rosszabb kihívás mint akármerre külföldre. Épen ez lenne az apropó ,hogy lehet magyarországon is motorozni ,persze szar utakon ,de lehet . Nézz rá a körút állomásokra és a térképre ,sajna ekkora az ország ,azért kíváncsi lennék ,ki és mikor motorozta körbe,. A szállás alatt a kemping helyet értettem ,szerintem nem nagy valami ha egy focipálya mellett szóritanak pár sátornak helyet ,a kaja meg egy táj jellege egytál ételre gondoltam ,nem svéd asztalra .egyébként most hétvégén voltunk Makláron ott kérés nélkül csak úgy meg lettünk hívva. megyünk jövõre is és igen jó kis barátságok szövõdtek ,ez a cél és az ,hogy vegyék már észre ithon is vannak utak ,tudom a Nordcap ,meg a Tátra ,Az alpok az szebb ,de itt is kellene valakinek gurulni. |
Eyesis | 6901 | 2008. július 11. 09:06 | Válasz erre: 6900 |
én hagyom :-) kikérem magamnak a többesszámot :-)
|
Eyesis | 6899 | 2008. július 11. 08:51 | Válasz erre: 6898 |
nézd már de lehúzó valaki... nekem az jött le, hogy ez nem pusztán motorozás lenne, hanem valami lenne köré kitalálva, amit egyenlõre még nem tud a szervezo sem, hogy mi legyen... |
freemailpeter | 6897 | 2008. július 11. 00:37 | Válasz erre: 6896 |
hello régebben mondtad hogy a gyári gumid , az elsõ , olyan rosszul kopott, hullámosra, azóta a többi gumid jol kopik? mert nekem is ugyan ez volt vagyis most ez van ez itt a baj. elsõ futomûvel lehet gond ? |
krisztian.fz6 | 6896 | 2008. július 11. 00:11 | Válasz erre: 6893 |
Dokypapa, én is mindig elvárnám az ingyen szállást és az ingyen kaját a szállásadóimtól, de eddig még mindig fizetnem kellett. Érdekes, nem?? Te hol élsz??? Ezen a földön??? Bocsi, de szerinted ez akkora nagy szám, egy 1500 km-es túra magyarhonban, hogy valaki kíváncsi lenne rá?? |
TeeJay | 6895 | 2008. július 10. 18:32 | Válasz erre: 6892 |
fJr. A VFR-ektõl meg el a kezekkel, nehogy megvegyél elõlem egyet... :-D |
krisztian.fz6 | 6894 | 2008. július 10. 18:31 | Válasz erre: 6891 |
Szia! Mikor jönnétek?? Ha kevesen vagytok, lehet tudnék sátorhelyet. De kaját azt nem kaptok!! Én most 2 hétig nem leszek itthon, szombaton megyek megnézni az eszkimókokat. |
Dokypapa | 6893 | 2008. július 10. 14:05 |
Nem várok el sokat ,csak legyen sátrazási,kempingezési lehetõség és ezért ha lehet ne keljen már fizetni ,esetleg napi 1kaja az alvó helyen ezek nem annyira hú de nagy dolgok ,viszont a túrán részt vevõknek nem keveset segítenének. |
Eyesis | 6892 | 2008. július 10. 13:49 | Válasz erre: 6890 |
na már csak az kell, hogy a résztvevõk kapjanak pénzt is, és megpróbálok fizetetlen szabadnapot kunyizni :-D nekem most a vfr800asok tetszenk, az fzr 1300as nyikorgott a hetfoi trainingen amikor hatso fekkel korrigaltak a sebesseget... de persze jo kis gepek :-) van bennuk ero rendesen :-) |
Dokypapa | 6890 | 2008. július 10. 13:45 | Válasz erre: 6889 |
hát egy vl800-at vagy egy vn 900-at azt nagyon le tesztelnék most vagy inkább 1 fzr1300-at na azt nagyon . Egyébként most jelzek az útba esõ polgármesterkéknek ,pofátlan vagyok és szállást,kaját kérek ,nem variálok ,.aki ad ad aki nem az zsugori,. |
Eyesis | 6889 | 2008. július 10. 13:11 | Válasz erre: 6888 |
na meg nem tudom, hogy van ez, de vannak itt olyanok, akik tesztelnek motorokat :-) szoval szeirntme ha irnal rola egy cikket az is popec lenne :-) szep kepekkel :-)
|
Dokypapa | 6888 | 2008. július 10. 12:48 | Válasz erre: 6887 |
Már rajta vagyunk a dolgon ,de nyugodtan engedd el a fantáziád ,nekünk éppen ez kell,,, Nos akkor az adatok: Össz út Kb 1500 Km átlag tempó 100Km/h Üzem anyag költség kb 30,000Ft Megyek tárgyalni 1-két kajás céggel ,hogy az esetleges ropogtatni való nasit ha lehet ingyen szeretnénk meg kapni. Üdítõs cég az még kellene ,most nézem át az útba esõ önkormányzatokat,ott is valamit ki szeretnék bulizni. Ezért kértem aki csak tud ,segíthet ,lesz mit . |
Eyesis | 6887 | 2008. július 10. 12:23 | Válasz erre: 6886 |
néhány cím tõlem is: Magyarország kétkeréken, országjáró motorosok, magyar túra nem csak magyaroknak, motorozás magyarul :-) mindenképp javasolnék egy kis kutatást elõtte es felkeresnék olyan vendéglátó egységeket, ahol szeretik, támogatják a motorosokat... lehetne ilyen frankó védjegyet is adni ezeknek a helyeknek, "mi szeretjük a motorosokat, és õk is minket" :-) valami jó kis képpel... magyarországtérképpel motorosoknak :-) na jo nem fantaziálok már :-) |
Dokypapa | 6886 | 2008. július 10. 12:16 | Válasz erre: 6885 |
Én is valami túrára utaló dologra gondoltam , pl Kelet -Nyugat túra vagy Körös Körül magyar honban ,vagy határon motorozva,... nem tudom . De a blikk az jó ötlet.A segítséget nagyon köszönöm ,mindennel akár egy ötlettel is tudsz ,tudtok segíteni. |
Eyesis | 6885 | 2008. július 10. 12:12 | Válasz erre: 6884 |
ugye árva gyerekeknek ajándékot adni témát már lekéstük :-) lehetne valami turisztikai reklám mindezek mogott... elvégre a szomszédoknál is vannak motorosok, bemutathatnánk milyen jó kis motoros turas orszag vagyunk mi is alpok nelkul :-D |
Dokypapa | 6884 | 2008. július 10. 12:08 | Válasz erre: 6883 |
Nos ez nem a mostani hétvégére esne ,még kell egy kis elõ készítés a dolognak ,csupán arra vagyok kíváncsi ,hogy van -é rá ingerenciája valakinek ,ja és valami apropót ,azaz nevet kérne a média a dologhoz ,hát a franc tudja na ebben is lehetne segíteni valami kellene aminépszerûsíti a dolgot.
|
Eyesis | 6883 | 2008. július 10. 11:54 | Válasz erre: 6882 |
hat engem erdekelne, de sajnos szabadnap problemaim vannak :-( van egy haverom a blikknel, rakerdezzek? jajj pedig milyen jópofa útvonal, van Tatabányai (bár szerintem Tatát is vedd bele, öregtó stb.. ) Makói, Szegedi,Debreceni, Nyiregyházi, Esztergomi,Nyergesujfauli stb stb ismerosom is :-) |
Dokypapa | 6882 | 2008. július 10. 11:19 |
Országos kör túra Max 10 de inkább 7 nap Kalocsa-Baja-Dávod-Dávodon szállás kemping vagy hotel. Dávod-Csátalja-Bácsbokod-Tataháza-Mórahalom –Szeged –Makó. Mezõhegyes-Mezõkovácsháza-Gyula-Békéscsaba-Berettyóújfalu. Debrecen-Nyírbátor-Mátészalka-Vásárosnamény-Kisvárda-Sárospatak Tokaj-Miskolc-Ózd-Bátonyterenye-Balasagyarmat-Rétság-Nagymaros. Esztergom-Nyergesújfalu-Komárom-Gyõr Mosonmagyaróvár-Csorna-Kapuvár-Kõszeg-Szombathely-Lenti-Tornyiszentmiklós-Letenye Nagykanizsa—Csurgó-Barcs-Sellye-Siklós-Mohács-Dunafalva Baja –Kalocsa –haza. Az utazási költségek alacsonyan tartása érdekében ,sátras,konzerves túra . Szombati indulás és szombati érkezéssel, tehát max 7 nap A teljes táv kb ennek üzemanyag költsége kb Ft Természetesen be lehet szállni bárhol, de be kell tartani a közös gurulás kori szabályokat. Felvezetõ, záró motor, fésûfog elhelyezkedés, elõzgetés tilos, követési táv betartás, nincs egy kerekezés, A túra indulásához minimálisan 5 motort szeretnénk és ha ez a sajtót érdekli akkor azt hirdetni is fogjuk. Jelenleg a Mohácsi Csele TV és a Bajai BajaRádió, Infofokusz-Baja érdeklõdik a program iránt ,ha valakit tudsz akit érdekelne még ,támogatói/sponzor/ ,média szinten kérlek hívj a 70/505-7040 számon htpp://bulldogz.extra.hu |
Dokypapa | 6881 | 2008. július 10. 11:17 |
Készülök egy magyar kör túra szervezésével ,csak arra lennék kíváncsi érdekel -é valakit esetleg ,Csak kíváncsi vagyok a fogadtatásra |
Eyesis | 6880 | 2008. július 10. 08:22 | Válasz erre: 6879 |
nekem is :-( bár mehetnék, de szabadnapom sincs már sok, és még nyaralni is kéne menni... :-/
|
TeeJay | 6879 | 2008. július 9. 19:46 | Válasz erre: 6877 |
Öööö izé. Én sajna passzolok. Dolgoznom kell - mégiscsak.
|
freemailpeter | 6878 | 2008. július 9. 18:55 | Válasz erre: 6866 |
voltam tegnap dunakeszin, átkompoltunk a szigetre, hát tényleg nem laksz messze :) max7 perc csucsforgalomba:)
|
Eyesis | 6876 | 2008. július 9. 11:39 | Válasz erre: 6875 |
na igen, ez volt az ami az egykezes ivezes utan jott volna, de en olyan nagyon lemaradtam az egykezesben, es ugye nem lattam hogy mar ketkezzel lehet valtogatva nem csak 55el menni, szoval lemaradtam, de Zoli utana ment nekem ket kort, mondta bizzak benne, annyival amennyivel o megy en nyugodtan donthetem a motort, ne maradjak le, azt mondta a masodiknal mar 10el tobbel mentunk.. az elsonel asszem 60al mentunk de nem tudom mar, utan voltam besozva :-) a masodik kornel a palya vege fele a sikan utani nagy kanyarnal ereztem ra ugy igazan az idealis iven piszkosul bedontesre es piszkosul elveztem :-D utana mar ugy kellett lefogni, hogy a csepego esoben mar ne menjek meg egy kort :-D nem tudom, hogy azert mondta -e Zoli, hogy " a végére már egész jól belejöttél" mert akartam menni még egy kört, vagym ert látott, hogy megyek, de jól esett :-) 2. szint mikor van? azt is tamogatja a Yamaha es 10ezer lenne? ez is hetfon van? :-/ |
Macko | 6875 | 2008. július 9. 11:02 | Válasz erre: 6874 |
Aki az alsó képeden elöl látható, õ Tóth Zoli, a vezetõ instruktor. Ismerhetitek az RTL Klubról az Autómániából, meg most éppen vezeti a drag OB-t. Babu és én szoktunk lenni mellette, most Dani (itt Hidra Julika, egyébként az Onroad.hu fõszerkesztõje) helyettesített, mivel szabin vagyok. A lényeg az, amit Eyesis leírt: az optimális 18 fõ esetén 6 fõs csoportokkal dolgozunk, így mindenkivel eleget lehet foglalkozni. A helyes ívek tanulásakor például körönként változik a sorrend, így mindenki 1 vagy 2 kört megy közvetlenül az instruktor mögött. Ha lehet, 2 méteres követési távolsággal, nagyon precízen követve az ívvezetést. |
Eyesis | 6874 | 2008. július 9. 09:05 | Válasz erre: 6873 |
:-) 3 Babu van :-) na jó csak 1, de a másik két segéd nevét nem tudom :-) Babu streetfighteres volt régen vagy mi :-) nagyon keményen csuszkál, egykerekezik, pörög forog, egykeréken áll meg stb :-) és jó arc :-) én nála voltam... 3*7en voltunk asszem... és nagy a pálya elfértunk rajta, amikor a végén körözni kezdtünk, akkor amíg lassan mentem valóban zavaró volt a sok elhúzás mellettem, de mindig a gyorsabb figyel a lassabbra, szóval nem volt gáz... es egyesevel csinaltuk a dolgokat, veszfekezes, megfordulas stb... es egyenre szabott ejnyebejnyeket kaptunk :-) pl. "hátsó fék nem volt, szakadozott a mozgásod, mert kuplungoltál, stabil gázzal kell jönni, és hátsó fékkel korrigálni" :-) "na ez most már hasonlít egy vészfékezéshez" :-) mennék én ilyenre minden héten, csak hát szar, hogy szabadnapot kell emiatt kivenni, emiatt nem tudok :-( |
freemailpeter | 6873 | 2008. július 8. 23:02 | Válasz erre: 6872 |
és ezt a sok embert lezavartál fél nap alatt? mert mondjuk ha a pályán elül megy oktato mögötte ügye a diák:D és 20. már lehet nem jol csinálja vagy hogy müködött az egész? részleteket akarok!!:D |
Macko | 6872 | 2008. július 8. 21:13 | Válasz erre: 6871 |
10 ezer forint egy fél napos tréning, a helyi dealereddel kell egyeztetni. Kerekezni nem tanítanak senkit, csak Babu alapban így közlekedik. :-DDD |
freemailpeter | 6871 | 2008. július 8. 19:01 | Válasz erre: 6870 |
mennyibe került ez? látom sokan voltak, kerekezni is tanitottak vagy mifene? |
Eyesis | 6869 | 2008. július 8. 11:23 |
élménybeszámoló :-) Hát mindenkinek kötelezõvé tenném, komolyan! Yamaha mesterkurzus I. szint... Kezdjük a rosszakkal: - én voltam a legbénább :-) - a training alatt megsültünk - a hazaúton piszkosul nagyon nagyon eláztunk - átázott a még mindig vizes bõrkabátom és megfogta a Yamahas pólóm :-( És a jók: - nagyon nagyon sokkal jobban, biztonságosabban tudok vészfékezni már, de még gyakorolnom kell sokat - ez a szûk helyen megfordulás, körözés is már kezd menni... - poharak kerülgetése is gyakorlásra vár :-) - na de a pályázás, akkor amikor az oktato mögött mentem közvetlenül, és döntöttem ameddig Õ döntött, na az volt ami feltörte a gátat :) a végén már piszkosul élveztem ahogy majdnem koptatóig döntöttem a kanyarban :-) Hajrá hajrá :-) |
Spapa | 6868 | 2008. július 7. 23:01 | Válasz erre: 6841 |
Köszi fiuk, majd megnézetem egy hozzáértõ haverral.:-))) Amugy rendesen a hozzávaló 5.1 kerûlt bele. Gondolom, mert azt vettem.:-) |
freemailpeter | 6867 | 2008. július 7. 22:38 | Válasz erre: 6865 |
lassan gumit kell vennem, de annyira nem megy:( puhát akarok sok km rel, de ez az ami nem megy :(
|
karu | 6866 | 2008. július 7. 22:35 |
Esetleg valakit érdekel eladom a motoromon lévõ kopott Metzeller sportech m3 as gumikat. Megér egy probát. |
TeeJay | 6865 | 2008. július 7. 22:25 | Válasz erre: 6859 |
Diablo, de nem Corsa, hanem Strada. Kb Metz Z6 ekvivalens.
|
TeeJay | 6864 | 2008. július 7. 22:23 | Válasz erre: 6861 |
LAssan olyanok vagytok két öregasszonny, annyit 'pörlekedtek'... :-DDDD
|
krisztian.fz6 | 6862 | 2008. július 7. 22:13 | Válasz erre: 6860 |
Nem kapja, miért kapná?? Pályára kellhet a fém fékcsõ, túrázni meg nem lehet sportgumival. Látszik, hogy ezt a motort több célra is lehet használni, így ezek szempontjából kell felszerelni kellékekkel. |
karu | 6861 | 2008. július 7. 22:07 |
Ja és a fémfékcsõ azért felesleges mert drága és az õ motorján nem is lessz. Éppen ezért nem is fogja megismerni a különbséget. A macadamhoz meg amugy is tök felesleges.
|
karu | 6860 | 2008. július 7. 22:02 |
Hát azért ennek örülök már nem is kell itt lennem. Krisztián kapja tõletek is rendesen. |
freemailpeter | 6859 | 2008. július 7. 21:47 | Válasz erre: 6858 |
TeeJay te milyen gumival jársz? nem neked volt diablo corsa III ad?
|
TeeJay | 6858 | 2008. július 7. 21:14 | Válasz erre: 6857 |
Ja nem, tévedek. Azt hittem a Z4-rõl beszélsz. Hiába, aszfaltfüggõ vagyok.
|
TeeJay | 6857 | 2008. július 7. 21:13 | Válasz erre: 6856 |
2005-ben állították le, ha nem tévedek. Akkor jött a Z6.
|
Macko | 6856 | 2008. július 7. 20:29 | Válasz erre: 6851 |
Az említett túrán Boxer motorján Enduro4-es Metzeler volt hátul. Azt pár éve nem gyártják, hiszen még a Tourance elõdje volt. Peti azt is használtan vette. Ha valami, az bakelit. :o))) |
krisztian.fz6 | 6855 | 2008. július 7. 20:26 | Válasz erre: 6854 |
Nekem? Nem, Macadam 100-as. A polot road-2 drága
|
freemailpeter | 6854 | 2008. július 7. 20:19 | Válasz erre: 6852 |
most pilot road2 õd van?? milyen gumi? hogy tapad?
|
krisztian.fz6 | 6853 | 2008. július 7. 19:10 | Válasz erre: 6851 |
tavaszt kellett vele kihúzni, hogy ne az új garnitúrát koptassam
|
krisztian.fz6 | 6852 | 2008. július 7. 19:09 | Válasz erre: 6851 |
az egy 7-8 éves használt, féloldalasan kopott macadam 90-es volt ami eddig a motoron volt, utánna jött a 100-as, majd azt leváltotta a pilot road, és ezt a pilot road 2-es |
TeeJay | 6851 | 2008. július 7. 19:06 | Válasz erre: 6850 |
Te írtad a sportmotoron a béjemvés túrátok után, hogy olyan a gumid, mint a bakelit és ezért nem is döntögetsz vele...
|
krisztian.fz6 | 6850 | 2008. július 7. 19:04 | Válasz erre: 6848 |
nem bakelit, a macadam elsõ pont annyit bír, mint a gyári Dunlop 252-es elsõje, a hátsó keményebb valamivel
|
TeeJay | 6848 | 2008. július 7. 19:02 | Válasz erre: 6846 |
Te már csak tudod, hiszen bakelit'gumikon' motorozol... :-DDD |
freemailpeter | 6847 | 2008. július 7. 19:02 | Válasz erre: 6844 |
szerinted a pályázok 99% miért használ fém fékcsövet? pályán a gyári féket simán kilehet nyirni,,, sok elõnye van fémfékcsönek a tudatos fékezéskor, sõt ekkor eza legjobb, én azért nem tettem fel mert ügye nagyrészt utcán használom,és ha hirtelen dolog következik be, észrevettem magamon hogy erõsebben rákapok a fékre,(pl. õz elém ugrik,nyuszi, barom kocsis) nah ilyenkor ha fém fékcsövem lenne tuti fikáznél |
TeeJay | 6845 | 2008. július 7. 18:58 | Válasz erre: 6844 |
Tudod mit, ne cseréld le. Te járj 10 évig egy nyomásálló fékcsõszettel. :-D Aztán csak óvatosan...
|
krisztian.fz6 | 6844 | 2008. július 7. 18:55 | Válasz erre: 6843 |
Miért?? kellene cserélni?? Ti állandóan cserélgettek mindent.
|
TeeJay | 6843 | 2008. július 7. 18:53 | Válasz erre: 6839 |
Pl. nem kell 2-3 évente cserélni a fékolajjal együtt. Ez neked költséghatékony motorozónak gondolom mondd valamit... |
TeeJay | 6841 | 2008. július 7. 18:48 | Válasz erre: 6836 |
Lásd elõttem szóló: rossz légtelenítés illetve hozzáteszem nem megfelelõ olaj. Tény, hogy utána megváltozik a fék viselkedése, laza közúti lassításhoz, megálláshoz 1 ujjas fékezés is elég, de sokkal megbízhatóbb, technikai és felhasználói szempontból is. |
tsanyi | 6840 | 2008. július 7. 18:10 | Válasz erre: 6839 |
Ha csak lassan túrázol semmi, de ha beficcen némi tempósabb szerpentin(pályáról nem is beszélve) rögtön kiderül az elõnye. Nem véletlenül használják annyian, nem csak azért mert olyan jópofa.
|
krisztian.fz6 | 6839 | 2008. július 7. 17:58 | Válasz erre: 6838 |
baromira biztonságos lehet, ha alig húzod és egybõl satuzik. Ennek mi értelme????
|
freemailpeter | 6838 | 2008. július 7. 17:41 | Válasz erre: 6836 |
szerintem is rosszul lett légtelenitve, ha felteszed a fém fékcsövett akkor felül fog fogni, és baromira!!! alig kell huzni egybõl satuzik. |
tsanyi | 6837 | 2008. július 7. 16:54 | Válasz erre: 6836 |
Bocs a belevauért, de a fémhálós fékcsõnek a belsõ keresztmetszete nem lehet kisebb csak kívülrõl tûnik úgy. Ha rosszabbul fog az inkább a kevésbé sikeres légtelenítésbõl adódhat hisz azért rakják fel a fémhálós fékcsövet mert azzal határozottabban egy ponton fog a fék hisz nincs annyi tágulása mint a hagyományosnak. Nekem és igen sok ismerõsnek akik használják bevált.(bár az új motorra még nem raktam fel, de az így is jó fékkel bír)
|
Spapa | 6836 | 2008. július 7. 16:43 |
Halihó Emberek! Van valakinek felszelve fém-fékcsöve? Nekem most került fel (gyári Spiegler), és érzésre olyan, mintha rosszabbul fogna mint a régi. A hátsót is mélyebbre kell taposni. A szerelõ szerint azért van mert kisebb a keresztmetszete. |
Dokypapa | 6835 | 2008. július 7. 15:37 | Válasz erre: 6834 |
Ez egy kissé túlon túl durva,,kár ,hogy a roncsolódott testrészekról nem készült fotó.ne már ,hol van itt a kegyelet gyerekek ,õ is egy társunk volt ,egy EMBER. Részemrõl ez így elfogadhatatlan ,sõt . |
polo | 6834 | 2008. július 7. 11:14 |
Eggyel kevesebb Fazeres... :(((((((((((( "http://www.langlovagok.hu/html/galeria/2222.shtml" |
TeeJay | 6833 | 2008. július 7. 10:33 | Válasz erre: 6832 |
Akkor már csak az idõjárásnak kell egy kicsit megemberelnie magát... :-D
|
TeeJay | 6831 | 2008. július 7. 09:54 | Válasz erre: 6826 |
Persze, ha szabad a pálya. :-) Felhívom õket aztán megírom, mehetünk-e egyáltalán. Én egész napra gondoltam: ki 9-re aztán körbe-körbe... |
freemailpeter | 6830 | 2008. július 7. 09:48 | Válasz erre: 6829 |
merre voltatok? esetleg a googl map ben utvonallal tudod illusztrálni? :)
|
Dokypapa | 6828 | 2008. július 7. 09:34 |
Én meg inkább túrázgatok ,kicsiket de jól esik :-))). körbe,körbe gurgulásszon aki ingyen kapja a benyát . |