9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
1 2 3 4 5 6

Kérlek jelentkezz be

Regisztráció
Elfelejtett jelszó
Yamaha Fazer segítsünk és ismerkedjünk
Következő oldal

DeV 6927 2008. július 11. 22:59   Válasz erre: 6925
Köszönöm, én is ezt kívánom magamnak, remélem így is lesz. Na meg azért valami Bambi is belefér a csapatnak, legkésõbb az évadzárón:)
    

DeV 6926 2008. július 11. 22:58   Válasz erre: 6923
Az nekem is volt, meg satufék is bõven. Majd megyek én is a Yamaha tréningre, mert szerintem pöcs módon vészfékezek, ez szerintem a krossz miatt van. A hátsó kerekem mindig kígyózik, de emiatt viszont könnyebben tudok mindkét oldalról kerülni, ha kijönnek elém. De szerintem, ha normálisabban csinálnám, akkor esetleg meg is tudnék állni, és nem kéne folyton centikre kerülni a barmokat. Szinte naponta akarnak egyébként halélra gázolni, pedig ésszel megyek. Na de a lényeg, hogy ezek azért fogyasztják a hátsót rendesen.
    

karu 6925 2008. július 11. 22:54   Válasz erre: 6924
Kivánom neked hogy inkább benzinre költsd.
    

DeV 6924 2008. július 11. 22:49   Válasz erre: 6922
Én 69-et fizettem, de ezek szerint még "olcsón" megúsztam. Az élettartamára én is kíváncsi vagyok, mondjuk nekem a Bridgestone-ra is 8 ezer körülit mondtak, és 11 lett, de ha nem lyukasztom ki, akkor még tuti 1-2 ezret lenyomtam volna vele. Az elsõt még majd biztos elhasználom, mert abban szerintem több is maradt 1-2 ezernél. A gyorshajtásról még semmi, de már 90ezret félre tettem bírságra. Azért örülnék, ha másra költhetném majd...:)
    

karu 6923 2008. július 11. 22:48   Válasz erre: 6917
Én a gyári Bridgestonnal 16600 at mentem ebben volt sok autópálya.
    

karu 6922 2008. július 11. 22:42   Válasz erre: 6918
76000 20% kedvezménnyel.
    

freemailpeter 6921 2008. július 11. 22:41   Válasz erre: 6917
nagyon faszán néz ki a felnin! bár azt hallottam gyorsan kopik, kiváncsi leszek hogy alakul majd neked, januárban d208 at tettem fel, most cserélhetem , elkopott,,, érdemes ujabb fejlesztésû gumikat venni mert puhábbak, de viszont km erben annak ellenére,hogy puhábbak többet mennek el,
gondolok itt arra amikor ez a gumi kijött (d208) rohadt jo gumi lehetett, de a mai ilyen keménységû vagy akár puhábbak még többet mennek el
    

karu 6920 2008. július 11. 22:41   Válasz erre: 6917
Biztos jobb lesz mint a Bt20 csak ovatosan elõbb járasd be .
Mi van a 180 as gyorshalytással?
    

DeV 6919 2008. július 11. 22:40   Válasz erre: 6909
A Michelin-nek egyedül az ára nem tetszett.. Karu, a Metzeleredet mennyiért vesztegetik?
    

freemailpeter 6918 2008. július 11. 22:37   Válasz erre: 6909
mennyiért vetted a garniturát?
ma láttam egy aprilia tuonot, a szövet is kilátszodott a közepén,hát azért õ már az életével játszik
    

DeV 6917 2008. július 11. 22:36  
Én ma cseréltem le az eredeti Bridgestone-okat 11 ezer után, de még bírta volna, csak összeszedtem egy szöget és akkor már úgy voltam vele, hogy nem érdemes javíttatnom. Az elsõm csak most érte el a kopásjelzõt, de végül azt is kicseréltem. Michelin Pilot Sport-ot vettem, nem tudom jó lesz-e, de kocsimon szerettem a Michelin-t.
    

karu 6916 2008. július 11. 22:29   Válasz erre: 6915
A Bt20 nekem is kagylósra kooott úgy rázta az elelyét mint állat.
    

freemailpeter 6915 2008. július 11. 22:14   Válasz erre: 6910
nekem se rázz a kormány deahogy észrevettem a 2. elsõ gumim is szarul kopik, kagylosra vagy hullámosra, de hogy mitõl azt nem tudom
    

karu 6914 2008. július 11. 20:55   Válasz erre: 6913
Én is gondolkoztam a Z6 on az Oldi nagyon dicsérte de nem mertem bevállalni mert ezt már megszoktam és ezt elég jó guminak tartom.
Te helyedben nem a Z6 ot választanám van olyan minta amit ti használtok biztos kurva jó lehet az is.
    

Macko 6913 2008. július 11. 20:37   Válasz erre: 6912
Egyébként nem fazeres téma, de nagyon gondolkozom a Roadtec Z6-on a GS-re. Már ha elkoptatom a Road Attacket. Ami döbbenetesen jó gumi, de fogy is el rendesen!
    

karu 6912 2008. július 11. 20:35   Válasz erre: 6911
Nem láttam õt a tükörbõl pedig nagyon figyeltem:-)))))))))))))))
    

Macko 6911 2008. július 11. 20:32   Válasz erre: 6909
Eddig utolért? :o)))

(Bocsi Krisztián...)
    

karu 6910 2008. július 11. 20:30   Válasz erre: 6908
Nekem most 11000km van a fentlévõ M3 ban és nincs kagylosra kopva . Nem rázza a kormányt.
    

karu 6909 2008. július 11. 20:26  
Az uj garnitúra Krisz közlöm hogy kanyarban nem fogsz utolérni.
    

krisztian.fz6 6908 2008. július 11. 18:24   Válasz erre: 6897
Szia!

Ja, álltalában így kopnak a gumijaim, és az xj-n is így koptak.
    

Dokypapa 6907 2008. július 11. 13:16  
Na mindegy ,nem eröltetem a témát ,én biztos megyek ,mert szeretnék.
    

freemailpeter 6906 2008. július 11. 13:05   Válasz erre: 6904
krisztián

olvasd el a 6897 es hozzászolásom!!
    

MArnold 6905 2008. július 11. 12:56   Válasz erre: 6896
Hát egy 300 kilométeres közúti túrára 200 kilométer/órás átlaggal biztos többen lennének kíváncsiak, de ez nem a Man Szigetek. :)
    

krisztian.fz6 6904 2008. július 11. 12:44   Válasz erre: 6902
Ha 1500 km-t szeretnél motorozni akkor menjetek ki legalább a Glocknerhez, ott felmentek a 2500 m-es havas csúcsok közé, hidd el, sokkal nagyobb élmény, mint a nagyalföldön lenyomni 700 km-t.
    

Dokypapa 6903 2008. július 11. 10:32   Válasz erre: 6899
Eyesis ,pontosan ez a lényeg ,valami pluszt szeretnénk bele vinni ,nem csak menni mint a dilisek .ezért is tartana 7 napig.
Na meg, biztos, hogy mindenki külföldre akar menni,? Teheti, ?Szerintem vannak páran hozzám hasonló földhöz ragadt vidéki jó emberek ,akiknek azért még a hazai táj is lenyûgözõ tud lenni ,bár ki tudja, persze nekem is tetszett Split meg a Velebitek .

    

Dokypapa 6902 2008. július 11. 09:51   Válasz erre: 6896
Lehet,hogy maga az ötlet nem nagy szám ,de jelenleg ithol szeretnék karikázni és azt hiszem ez sem rosszabb kihívás mint akármerre külföldre.
Épen ez lenne az apropó ,hogy lehet magyarországon is motorozni ,persze szar utakon ,de lehet .
Nézz rá a körút állomásokra és a térképre ,sajna ekkora az ország ,azért kíváncsi lennék ,ki és mikor motorozta körbe,.
A szállás alatt a kemping helyet értettem ,szerintem nem nagy valami ha egy focipálya mellett szóritanak pár sátornak helyet ,a kaja meg egy táj jellege egytál ételre gondoltam ,nem svéd asztalra .egyébként most hétvégén voltunk Makláron ott kérés nélkül csak úgy meg lettünk hívva. megyünk jövõre is és igen jó kis barátságok szövõdtek ,ez a cél és az ,hogy vegyék már észre ithon is vannak utak ,tudom a Nordcap ,meg a Tátra ,Az alpok az szebb ,de itt is kellene valakinek gurulni.
    

Eyesis 6901 2008. július 11. 09:06   Válasz erre: 6900
én hagyom :-) kikérem magamnak a többesszámot :-)
    

karu 6900 2008. július 11. 08:54  
Hagyjátok már Dokyt kibontakozni...
    

Eyesis 6899 2008. július 11. 08:51   Válasz erre: 6898
nézd már de lehúzó valaki...
nekem az jött le, hogy ez nem pusztán motorozás lenne, hanem valami lenne köré kitalálva, amit egyenlõre még nem tud a szervezo sem, hogy mi legyen...

    

TeeJay 6898 2008. július 11. 07:53   Válasz erre: 6896
1500 km, 100-as tempóval - 7 nap???
    

freemailpeter 6897 2008. július 11. 00:37   Válasz erre: 6896
hello

régebben mondtad hogy a gyári gumid , az elsõ , olyan rosszul kopott, hullámosra,
azóta a többi gumid jol kopik?
mert nekem is ugyan ez volt vagyis most ez van ez itt a baj. elsõ futomûvel lehet gond ?
    

krisztian.fz6 6896 2008. július 11. 00:11   Válasz erre: 6893
Dokypapa, én is mindig elvárnám az ingyen szállást és az ingyen kaját a szállásadóimtól, de eddig még mindig fizetnem kellett. Érdekes, nem?? Te hol élsz??? Ezen a földön???

Bocsi, de szerinted ez akkora nagy szám, egy 1500 km-es túra magyarhonban, hogy valaki kíváncsi lenne rá??
    

TeeJay 6895 2008. július 10. 18:32   Válasz erre: 6892
fJr.

A VFR-ektõl meg el a kezekkel, nehogy megvegyél elõlem egyet... :-D
    

krisztian.fz6 6894 2008. július 10. 18:31   Válasz erre: 6891
Szia!

Mikor jönnétek?? Ha kevesen vagytok, lehet tudnék sátorhelyet. De kaját azt nem kaptok!! Én most 2 hétig nem leszek itthon, szombaton megyek megnézni az eszkimókokat.
    

Dokypapa 6893 2008. július 10. 14:05  
Nem várok el sokat ,csak legyen sátrazási,kempingezési lehetõség és ezért ha lehet ne keljen már fizetni ,esetleg napi 1kaja az alvó helyen ezek nem annyira hú de nagy dolgok ,viszont a túrán részt vevõknek nem keveset segítenének.

    

Eyesis 6892 2008. július 10. 13:49   Válasz erre: 6890
na már csak az kell, hogy a résztvevõk kapjanak pénzt is, és megpróbálok fizetetlen szabadnapot kunyizni :-D

nekem most a vfr800asok tetszenk, az fzr 1300as nyikorgott a hetfoi trainingen amikor hatso fekkel korrigaltak a sebesseget... de persze jo kis gepek :-) van bennuk ero rendesen :-)

    

Dokypapa 6891 2008. július 10. 13:47  
Jut eszembe ,Sárospatak is alvós megállónk lesz Krisztián,...
    

Dokypapa 6890 2008. július 10. 13:45   Válasz erre: 6889
hát egy vl800-at vagy egy vn 900-at azt nagyon le tesztelnék most vagy inkább 1 fzr1300-at na azt nagyon .
Egyébként most jelzek az útba esõ polgármesterkéknek ,pofátlan vagyok és szállást,kaját kérek ,nem variálok ,.aki ad ad aki nem az zsugori,.
    

Eyesis 6889 2008. július 10. 13:11   Válasz erre: 6888
na meg nem tudom, hogy van ez, de vannak itt olyanok, akik tesztelnek motorokat :-) szoval szeirntme ha irnal rola egy cikket az is popec lenne :-) szep kepekkel :-)
    

Dokypapa 6888 2008. július 10. 12:48   Válasz erre: 6887
Már rajta vagyunk a dolgon ,de nyugodtan engedd el a fantáziád ,nekünk éppen ez kell,,,
Nos akkor az adatok:
Össz út Kb 1500 Km átlag tempó 100Km/h
Üzem anyag költség kb 30,000Ft
Megyek tárgyalni 1-két kajás céggel ,hogy az esetleges ropogtatni való nasit ha lehet ingyen szeretnénk meg kapni.
Üdítõs cég az még kellene ,most nézem át az útba esõ önkormányzatokat,ott is valamit ki szeretnék bulizni.
Ezért kértem aki csak tud ,segíthet ,lesz mit .
    

Eyesis 6887 2008. július 10. 12:23   Válasz erre: 6886
néhány cím tõlem is: Magyarország kétkeréken, országjáró motorosok, magyar túra nem csak magyaroknak, motorozás magyarul :-)

mindenképp javasolnék egy kis kutatást elõtte es felkeresnék olyan vendéglátó egységeket, ahol szeretik, támogatják a motorosokat...

lehetne ilyen frankó védjegyet is adni ezeknek a helyeknek, "mi szeretjük a motorosokat, és õk is minket" :-) valami jó kis képpel... magyarországtérképpel motorosoknak :-) na jo nem fantaziálok már :-)
    

Dokypapa 6886 2008. július 10. 12:16   Válasz erre: 6885
Én is valami túrára utaló dologra gondoltam , pl Kelet -Nyugat túra vagy Körös Körül magyar honban ,vagy határon motorozva,... nem tudom .
De a blikk az jó ötlet.A segítséget nagyon köszönöm ,mindennel akár egy ötlettel is tudsz ,tudtok segíteni.
    

Eyesis 6885 2008. július 10. 12:12   Válasz erre: 6884
ugye árva gyerekeknek ajándékot adni témát már lekéstük :-) lehetne valami turisztikai reklám mindezek mogott... elvégre a szomszédoknál is vannak motorosok, bemutathatnánk milyen jó kis motoros turas orszag vagyunk mi is alpok nelkul :-D

    

Dokypapa 6884 2008. július 10. 12:08   Válasz erre: 6883
Nos ez nem a mostani hétvégére esne ,még kell egy kis elõ készítés a dolognak ,csupán arra vagyok kíváncsi ,hogy van -é rá ingerenciája valakinek ,ja és valami apropót ,azaz nevet kérne a média a dologhoz ,hát a franc tudja na ebben is lehetne segíteni valami kellene aminépszerûsíti a dolgot.
    

Eyesis 6883 2008. július 10. 11:54   Válasz erre: 6882
hat engem erdekelne, de sajnos szabadnap problemaim vannak :-( van egy haverom a blikknel, rakerdezzek?

jajj pedig milyen jópofa útvonal, van Tatabányai (bár szerintem Tatát is vedd bele, öregtó stb.. )
Makói, Szegedi,Debreceni, Nyiregyházi, Esztergomi,Nyergesujfauli stb stb ismerosom is :-)

    

Dokypapa 6882 2008. július 10. 11:19  
Országos kör túra Max 10 de inkább 7 nap
Kalocsa-Baja-Dávod-Dávodon szállás kemping vagy hotel.
Dávod-Csátalja-Bácsbokod-Tataháza-Mórahalom –Szeged –Makó.
Mezõhegyes-Mezõkovácsháza-Gyula-Békéscsaba-Berettyóújfalu.
Debrecen-Nyírbátor-Mátészalka-Vásárosnamény-Kisvárda-Sárospatak
Tokaj-Miskolc-Ózd-Bátonyterenye-Balasagyarmat-Rétság-Nagymaros.
Esztergom-Nyergesújfalu-Komárom-Gyõr
Mosonmagyaróvár-Csorna-Kapuvár-Kõszeg-Szombathely-Lenti-Tornyiszentmiklós-Letenye
Nagykanizsa—Csurgó-Barcs-Sellye-Siklós-Mohács-Dunafalva
Baja –Kalocsa –haza.
Az utazási költségek alacsonyan tartása érdekében ,sátras,konzerves túra .
Szombati indulás és szombati érkezéssel, tehát max 7 nap
A teljes táv kb ennek üzemanyag költsége kb Ft
Természetesen be lehet szállni bárhol, de be kell tartani a közös gurulás kori szabályokat.
Felvezetõ, záró motor, fésûfog elhelyezkedés, elõzgetés tilos, követési táv betartás, nincs egy kerekezés,
A túra indulásához minimálisan 5 motort szeretnénk és ha ez a sajtót érdekli akkor azt hirdetni is fogjuk.
Jelenleg a Mohácsi Csele TV és a Bajai BajaRádió, Infofokusz-Baja érdeklõdik a program iránt ,ha valakit tudsz akit érdekelne még ,támogatói/sponzor/ ,média szinten kérlek hívj a 70/505-7040 számon
htpp://bulldogz.extra.hu

    

Dokypapa 6881 2008. július 10. 11:17  
Készülök egy magyar kör túra szervezésével ,csak arra lennék kíváncsi érdekel -é valakit esetleg
,Csak kíváncsi vagyok a fogadtatásra
    

Eyesis 6880 2008. július 10. 08:22   Válasz erre: 6879
nekem is :-( bár mehetnék, de szabadnapom sincs már sok, és még nyaralni is kéne menni... :-/
    

TeeJay 6879 2008. július 9. 19:46   Válasz erre: 6877
Öööö izé. Én sajna passzolok. Dolgoznom kell - mégiscsak.
    

freemailpeter 6878 2008. július 9. 18:55   Válasz erre: 6866
voltam tegnap dunakeszin, átkompoltunk a szigetre, hát tényleg nem laksz messze :) max7 perc csucsforgalomba:)
    

freemailpeter 6877 2008. július 9. 18:44   Válasz erre: 6865
holnap megy a társoság kakucsra?
    

Eyesis 6876 2008. július 9. 11:39   Válasz erre: 6875
na igen, ez volt az ami az egykezes ivezes utan jott volna, de en olyan nagyon lemaradtam az egykezesben, es ugye nem lattam hogy mar ketkezzel lehet valtogatva nem csak 55el menni, szoval lemaradtam, de Zoli utana ment nekem ket kort, mondta bizzak benne, annyival amennyivel o megy en nyugodtan donthetem a motort, ne maradjak le, azt mondta a masodiknal mar 10el tobbel mentunk.. az elsonel asszem 60al mentunk de nem tudom mar, utan voltam besozva :-) a masodik kornel a palya vege fele a sikan utani nagy kanyarnal ereztem ra ugy igazan az idealis iven piszkosul bedontesre es piszkosul elveztem :-D utana mar ugy kellett lefogni, hogy a csepego esoben mar ne menjek meg egy kort :-D
nem tudom, hogy azert mondta -e Zoli, hogy " a végére már egész jól belejöttél" mert akartam menni még egy kört, vagym ert látott, hogy megyek, de jól esett :-)
2. szint mikor van? azt is tamogatja a Yamaha es 10ezer lenne? ez is hetfon van? :-/

    

Macko 6875 2008. július 9. 11:02   Válasz erre: 6874
Aki az alsó képeden elöl látható, õ Tóth Zoli, a vezetõ instruktor. Ismerhetitek az RTL Klubról az Autómániából, meg most éppen vezeti a drag OB-t. Babu és én szoktunk lenni mellette, most Dani (itt Hidra Julika, egyébként az Onroad.hu fõszerkesztõje) helyettesített, mivel szabin vagyok.

A lényeg az, amit Eyesis leírt: az optimális 18 fõ esetén 6 fõs csoportokkal dolgozunk, így mindenkivel eleget lehet foglalkozni. A helyes ívek tanulásakor például körönként változik a sorrend, így mindenki 1 vagy 2 kört megy közvetlenül az instruktor mögött. Ha lehet, 2 méteres követési távolsággal, nagyon precízen követve az ívvezetést.
    

Eyesis 6874 2008. július 9. 09:05   Válasz erre: 6873
:-) 3 Babu van :-) na jó csak 1, de a másik két segéd nevét nem tudom :-) Babu streetfighteres volt régen vagy mi :-) nagyon keményen csuszkál, egykerekezik, pörög forog, egykeréken áll meg stb :-) és jó arc :-) én nála voltam...
3*7en voltunk asszem... és nagy a pálya elfértunk rajta, amikor a végén körözni kezdtünk, akkor amíg lassan mentem valóban zavaró volt a sok elhúzás mellettem, de mindig a gyorsabb figyel a lassabbra, szóval nem volt gáz...

es egyesevel csinaltuk a dolgokat, veszfekezes, megfordulas stb... es egyenre szabott ejnyebejnyeket kaptunk :-) pl. "hátsó fék nem volt, szakadozott a mozgásod, mert kuplungoltál, stabil gázzal kell jönni, és hátsó fékkel korrigálni" :-) "na ez most már hasonlít egy vészfékezéshez" :-)

mennék én ilyenre minden héten, csak hát szar, hogy szabadnapot kell emiatt kivenni, emiatt nem tudok :-(
    

freemailpeter 6873 2008. július 8. 23:02   Válasz erre: 6872
és ezt a sok embert lezavartál fél nap alatt?

mert mondjuk ha a pályán elül megy oktato mögötte ügye a diák:D és 20. már lehet nem jol csinálja
vagy hogy müködött az egész?
részleteket akarok!!:D
    

Macko 6872 2008. július 8. 21:13   Válasz erre: 6871
10 ezer forint egy fél napos tréning, a helyi dealereddel kell egyeztetni.
Kerekezni nem tanítanak senkit, csak Babu alapban így közlekedik. :-DDD
    

freemailpeter 6871 2008. július 8. 19:01   Válasz erre: 6870
mennyibe került ez? látom sokan voltak,
kerekezni is tanitottak vagy mifene?
    

Eyesis 6870 2008. július 8. 11:59   Válasz erre: 6869
na jó, akkor kaptok képeket is :-)
    

Eyesis 6869 2008. július 8. 11:23  
élménybeszámoló :-)
Hát mindenkinek kötelezõvé tenném, komolyan!
Yamaha mesterkurzus I. szint...

Kezdjük a rosszakkal:
- én voltam a legbénább :-)
- a training alatt megsültünk
- a hazaúton piszkosul nagyon nagyon eláztunk
- átázott a még mindig vizes bõrkabátom és megfogta a Yamahas pólóm :-(

És a jók:
- nagyon nagyon sokkal jobban, biztonságosabban tudok vészfékezni már, de még gyakorolnom kell sokat
- ez a szûk helyen megfordulás, körözés is már kezd menni...
- poharak kerülgetése is gyakorlásra vár :-)
- na de a pályázás, akkor amikor az oktato mögött mentem közvetlenül, és döntöttem ameddig Õ döntött, na az volt ami feltörte a gátat :) a végén már piszkosul élveztem ahogy majdnem koptatóig döntöttem a kanyarban :-)

Hajrá hajrá :-)

    

Spapa 6868 2008. július 7. 23:01   Válasz erre: 6841
Köszi fiuk, majd megnézetem egy hozzáértõ haverral.:-)))
Amugy rendesen a hozzávaló 5.1 kerûlt bele. Gondolom, mert azt vettem.:-)
    

freemailpeter 6867 2008. július 7. 22:38   Válasz erre: 6865
lassan gumit kell vennem, de annyira nem megy:( puhát akarok sok km rel, de ez az ami nem megy :(
    

karu 6866 2008. július 7. 22:35  
Esetleg valakit érdekel eladom a motoromon lévõ kopott Metzeller sportech m3 as gumikat.
Megér egy probát.
    

TeeJay 6865 2008. július 7. 22:25   Válasz erre: 6859
Diablo, de nem Corsa, hanem Strada. Kb Metz Z6 ekvivalens.
    

TeeJay 6864 2008. július 7. 22:23   Válasz erre: 6861
LAssan olyanok vagytok két öregasszonny, annyit 'pörlekedtek'... :-DDDD
    

TeeJay 6863 2008. július 7. 22:23   Válasz erre: 6861
...
    

krisztian.fz6 6862 2008. július 7. 22:13   Válasz erre: 6860
Nem kapja, miért kapná?? Pályára kellhet a fém fékcsõ, túrázni meg nem lehet sportgumival.
Látszik, hogy ezt a motort több célra is lehet használni, így ezek szempontjából kell felszerelni kellékekkel.
    

karu 6861 2008. július 7. 22:07  
Ja és a fémfékcsõ azért felesleges mert drága és az õ motorján nem is lessz. Éppen ezért nem is fogja megismerni a különbséget. A macadamhoz meg amugy is tök felesleges.
    

karu 6860 2008. július 7. 22:02  
Hát azért ennek örülök már nem is kell itt lennem.
Krisztián kapja tõletek is rendesen.
    

freemailpeter 6859 2008. július 7. 21:47   Válasz erre: 6858
TeeJay te milyen gumival jársz? nem neked volt diablo corsa III ad?
    

TeeJay 6858 2008. július 7. 21:14   Válasz erre: 6857
Ja nem, tévedek. Azt hittem a Z4-rõl beszélsz. Hiába, aszfaltfüggõ vagyok.
    

TeeJay 6857 2008. július 7. 21:13   Válasz erre: 6856
2005-ben állították le, ha nem tévedek. Akkor jött a Z6.
    

Macko 6856 2008. július 7. 20:29   Válasz erre: 6851
Az említett túrán Boxer motorján Enduro4-es Metzeler volt hátul. Azt pár éve nem gyártják, hiszen még a Tourance elõdje volt. Peti azt is használtan vette.
Ha valami, az bakelit. :o)))
    

krisztian.fz6 6855 2008. július 7. 20:26   Válasz erre: 6854
Nekem? Nem, Macadam 100-as. A polot road-2 drága
    

freemailpeter 6854 2008. július 7. 20:19   Válasz erre: 6852
most pilot road2 õd van?? milyen gumi? hogy tapad?
    

krisztian.fz6 6853 2008. július 7. 19:10   Válasz erre: 6851
tavaszt kellett vele kihúzni, hogy ne az új garnitúrát koptassam
    

krisztian.fz6 6852 2008. július 7. 19:09   Válasz erre: 6851
az egy 7-8 éves használt, féloldalasan kopott macadam 90-es volt ami eddig a motoron volt,

utánna jött a 100-as, majd azt leváltotta a pilot road, és ezt a pilot road 2-es
    

TeeJay 6851 2008. július 7. 19:06   Válasz erre: 6850
Te írtad a sportmotoron a béjemvés túrátok után, hogy olyan a gumid, mint a bakelit és ezért nem is döntögetsz vele...
    

krisztian.fz6 6850 2008. július 7. 19:04   Válasz erre: 6848
nem bakelit, a macadam elsõ pont annyit bír, mint a gyári Dunlop 252-es elsõje, a hátsó keményebb valamivel
    

krisztian.fz6 6849 2008. július 7. 19:03   Válasz erre: 6847
ezt mondom én is
    

TeeJay 6848 2008. július 7. 19:02   Válasz erre: 6846
Te már csak tudod, hiszen bakelit'gumikon' motorozol... :-DDD

    

freemailpeter 6847 2008. július 7. 19:02   Válasz erre: 6844
szerinted a pályázok 99% miért használ fém fékcsövet?
pályán a gyári féket simán kilehet nyirni,,,
sok elõnye van fémfékcsönek a tudatos fékezéskor, sõt ekkor eza legjobb,
én azért nem tettem fel mert ügye nagyrészt utcán használom,és ha hirtelen dolog következik be, észrevettem magamon hogy erõsebben rákapok a fékre,(pl. õz elém ugrik,nyuszi, barom kocsis) nah ilyenkor ha fém fékcsövem lenne tuti fikáznél
    

krisztian.fz6 6846 2008. július 7. 19:01   Válasz erre: 6845
2-3 év alatt nehogy már elöregedjen

    

TeeJay 6845 2008. július 7. 18:58   Válasz erre: 6844
Tudod mit, ne cseréld le. Te járj 10 évig egy nyomásálló fékcsõszettel. :-D Aztán csak óvatosan...
    

krisztian.fz6 6844 2008. július 7. 18:55   Válasz erre: 6843
Miért?? kellene cserélni?? Ti állandóan cserélgettek mindent.
    

TeeJay 6843 2008. július 7. 18:53   Válasz erre: 6839
Pl. nem kell 2-3 évente cserélni a fékolajjal együtt. Ez neked költséghatékony motorozónak gondolom mondd valamit...

    

krisztian.fz6 6842 2008. július 7. 18:52   Válasz erre: 6841
miért lenne megbízhatóbb??
    

TeeJay 6841 2008. július 7. 18:48   Válasz erre: 6836
Lásd elõttem szóló: rossz légtelenítés illetve hozzáteszem nem megfelelõ olaj.

Tény, hogy utána megváltozik a fék viselkedése, laza közúti lassításhoz, megálláshoz 1 ujjas fékezés is elég, de sokkal megbízhatóbb, technikai és felhasználói szempontból is.

    

tsanyi 6840 2008. július 7. 18:10   Válasz erre: 6839
Ha csak lassan túrázol semmi, de ha beficcen némi tempósabb szerpentin(pályáról nem is beszélve) rögtön kiderül az elõnye. Nem véletlenül használják annyian, nem csak azért mert olyan jópofa.
    

krisztian.fz6 6839 2008. július 7. 17:58   Válasz erre: 6838
baromira biztonságos lehet, ha alig húzod és egybõl satuzik. Ennek mi értelme????
    

freemailpeter 6838 2008. július 7. 17:41   Válasz erre: 6836
szerintem is rosszul lett légtelenitve,
ha felteszed a fém fékcsövett akkor felül fog fogni, és baromira!!! alig kell huzni egybõl satuzik.
    

tsanyi 6837 2008. július 7. 16:54   Válasz erre: 6836
Bocs a belevauért, de a fémhálós fékcsõnek a belsõ keresztmetszete nem lehet kisebb csak kívülrõl tûnik úgy. Ha rosszabbul fog az inkább a kevésbé sikeres légtelenítésbõl adódhat hisz azért rakják fel a fémhálós fékcsövet mert azzal határozottabban egy ponton fog a fék hisz nincs annyi tágulása mint a hagyományosnak. Nekem és igen sok ismerõsnek akik használják bevált.(bár az új motorra még nem raktam fel, de az így is jó fékkel bír)
    

Spapa 6836 2008. július 7. 16:43  
Halihó Emberek!
Van valakinek felszelve fém-fékcsöve?
Nekem most került fel (gyári Spiegler), és érzésre olyan, mintha rosszabbul fogna mint a régi. A hátsót is mélyebbre kell taposni. A szerelõ szerint azért van mert kisebb a keresztmetszete.
    

Dokypapa 6835 2008. július 7. 15:37   Válasz erre: 6834
Ez egy kissé túlon túl durva,,kár ,hogy a roncsolódott testrészekról nem készült fotó.ne már ,hol van itt a kegyelet gyerekek ,õ is egy társunk volt ,egy EMBER.
Részemrõl ez így elfogadhatatlan ,sõt .
    

polo 6834 2008. július 7. 11:14  
Eggyel kevesebb Fazeres... :((((((((((((

"http://www.langlovagok.hu/html/galeria/2222.shtml"


    

TeeJay 6833 2008. július 7. 10:33   Válasz erre: 6832
Akkor már csak az idõjárásnak kell egy kicsit megemberelnie magát... :-D
    

Alien 6832 2008. július 7. 10:19   Válasz erre: 6831
Szabad a pálya, 8-ra lehet menni
    

TeeJay 6831 2008. július 7. 09:54   Válasz erre: 6826
Persze, ha szabad a pálya. :-)
Felhívom õket aztán megírom, mehetünk-e egyáltalán. Én egész napra gondoltam: ki 9-re aztán körbe-körbe...
    

freemailpeter 6830 2008. július 7. 09:48   Válasz erre: 6829
merre voltatok? esetleg a googl map ben utvonallal tudod illusztrálni? :)
    

HGabi 6829 2008. július 7. 09:45  
Köszönöm a tegnapi túrát. Remek volt!:-)
    

Dokypapa 6828 2008. július 7. 09:34  
Én meg inkább túrázgatok ,kicsiket de jól esik :-))).
körbe,körbe gurgulásszon aki ingyen kapja a benyát .
    

ELőző oldal
Felhokep

Tagok száma: 22118