krisztian.fz6 | 9537 | 2008. december 14. 08:33 | Válasz erre: 9535 |
Pont rátapintottál a lényegre. Tegnap este a Karu pont matricacsíkozott, de szerencsére zavartam közben, így olyan girbe-gurba lett, mint amilyenre gondoltál. Igazi sufnituning.
|
Ferko | 9536 | 2008. december 14. 08:12 | Válasz erre: 9531 |
Tényleg érdemes könnyíteni az elsõ gumi terhelésén ha hónapokig nem mozdítjuk a gépet,mert deformálódik a gumi és vibráció lesz benne nagyobb sebességnél, de én úgy csináltam az FZ6 nál is, hogy a teleszkóp aljához szabtam be deszkát és így levegõben volt a kerék. A BMW-nél meg a olajteknõnél van egy csöppet megemelve motor. |
Ferko | 9535 | 2008. december 14. 08:05 | Válasz erre: 9534 |
Karu mester nagyon örülök, hogy neked mint fényezõ szakembernek is tetszik. Na ez a bajom a motor - autó szépítõ dekorációkkal, mert ha én belefognék egy ilyenbe akkor csak egy ilyen szintû munka jönne számításba. Hát akkor inkább marad a gyári. Sokan mindenféle matrica csíkokkal érnek el (hasonló) hatást messzirõl, aztán mikor közelrõl nézed inkább nem kérsz belõle. |
karu | 9534 | 2008. december 14. 01:00 | Válasz erre: 9520 |
Ez valoban szép munka. Az ember a sisakhoz igazitotta a motor fényezését. Nem semmi! |
murnyul | 9532 | 2008. december 13. 20:07 |
Az MZ-m egy évig állt a garázsban úgy , hogy meg sem mozdult!! Jó tudom az egy más kategória!!
|
murnyul | 9531 | 2008. december 13. 20:02 |
Ezidáig azt hittem én egy gondos gazdája vagyok a mocimnak az elmúlt hónapokban kiderült én csak egy amatõr vagyok. (kiszedni a kereket, hogy ne deformálódjon!!) |
shancu | 9530 | 2008. december 13. 19:57 | Válasz erre: 9527 |
a biker-world.hu-n is fenn van, igar hogy drágább, de a kép valamivel nagyobb (nagyítható) és jobban látható. Amúgy az enyém is pont ilyen.
|
Ferko | 9529 | 2008. december 13. 19:50 | Válasz erre: 9524 |
Nem nem ültem rajta és még élõben sem láttam, csak a német RT-s fórumról szedtem le a képeket és csak a beírásai alapján jött az le, hogy õ is egy megszállott. Nagyon sok munka van neki benne, de szerintem gyönyörû. |
shancu | 9526 | 2008. december 13. 19:45 | Válasz erre: 9504 |
utána néztem, van egy a www.bazismotor.hu-n 94 110Ft. Motorkiegészítõk -> Szélvédõk, borítások -> egyéb motorborítások |
Macko | 9524 | 2008. december 13. 19:35 | Válasz erre: 9522 |
Már azt hittem, te fényeztetted át ilyen szépen! Azért nem értettem, mert neked ugye gyári a hátsó dobozod... Meg ezen Touratech ülések, satöbbi... Ültél már rajta? Hogy milyen a fotel? |
shancu | 9523 | 2008. december 13. 19:28 | Válasz erre: 9504 |
Nem tudom mennyi az ára, mivel én így vettem. Bár valahol láttam de nem emlékszem rá. Két moci között kellett döntenem, az egyikbe ABS volt, ezen meg teljes idomzat. Hosszas fontolgatás után ez mellé tettem le a voksot, de nem bánom. Ha olyan állapotok vannak, akkor óvatosabb vagyok így nincs szükség az ABS-re, a szél elleni védelem viszont mindíg jól jön. Amúgy egybe van a hasidommal.
|
Ferko | 9522 | 2008. december 13. 19:13 |
Ferko | 9520 | 2008. december 13. 18:54 |
Karu Mester ! Túrtam neked képet, milyen motor - dobozok - sisak összhangra gondoltam ha már fényezõ vagy. Ez így szerintem így korrekt, nem csicsás és nem giccses. ![]() |
krisztian.fz6 | 9519 | 2008. december 13. 18:07 | Válasz erre: 9518 |
A DeV vagy a Goimo a hibás az esõ miatt. Akár hányszor motoroztam velük mostanában, akkor állandó volt a hideg, a köd, az esõ és a hó. Õket lehetõleg kerülni kellene!! Bár a mostani fazer talin felõlem eshet, mert valószínû, hogy kihagyom.
|
Oliver600 | 9516 | 2008. december 13. 10:24 |
A kipufogóról a videó, és a készítõ cég címe az alábbi linken olvasható / nézhetõ: "http://fz6.uw.hu/prc.html" |
Oliver600 | 9515 | 2008. december 13. 10:05 | Válasz erre: 9513 |
Köszönöm Bubi! Az ötlet tõled jött, te fertõztél meg vele! :D
|
Buborék | 9514 | 2008. december 13. 09:46 | Válasz erre: 9506 |
Peti még csak ködszitálásba sikerült tesztelni, de Karu-ék megígérték hogy slaggal fognak locsolni a teszt eredményességéért. |
Oliver600 | 9512 | 2008. december 13. 06:37 |
Ettõl sajátabb felvételem nincs, mert én csináltam, meg énis megyek a motorral. Munkahelyen csináltam sunyiba munkaidõben!
|
Oliver600 | 9511 | 2008. december 13. 06:35 | Válasz erre: 9509 |
Azért gyári a külleme, mert az eredeti dobot alakították át. Kiskunlacházán készült a dob. A gyári dobtól hangosabb, deez volt a cél! |
Jezusom | 9509 | 2008. december 12. 23:20 | Válasz erre: 9507 |
Hi! Hol készült a dobod? A külleme meglehetõsen "gyári" ! Saját felvétel nincs a hangjáról? |
Jezusom | 9508 | 2008. december 12. 23:17 |
Hölgyeim! Ma (2008.12.12.-én) névnapja volt "HGabi"-nak (alias Hídvégi Gusztáv, vagy Hegyi Gábor, esetleg Hányik Gabriella)! Nem látom a köszöntéseket !!!?!!! ![]() |
Oliver600 | 9507 | 2008. december 12. 23:02 |
A mai napon felszereltem az új kipufogót, amit a PRC Kft. készített 30e ft ért. Postán házhoz szállították. Élõben nagyon kemény hangja van, a videó nem adja visza rendesen. "http://www.youtube.com/watch?v=6afpERLoSfc" |
freemailpeter | 9506 | 2008. december 12. 21:46 |
errõl jut eszembe!!! Bubi, tesztelted már az uj kabátod? :) |
karu | 9505 | 2008. december 12. 21:23 | Válasz erre: 9503 |
Ha ott lettél volna az idei fazer évadzáron biztos hogy vizes lett volna a lábad.
|
TPBalaton | 9504 | 2008. december 12. 21:03 | Válasz erre: 9503 |
Köszönöm a választ! Még az érdekelne mennyibe kerül az oldalidom+hasidom.Jól gondolom,hogy együtt van a kettõ?? |
shancu | 9503 | 2008. december 12. 20:50 | Válasz erre: 9483 |
szia TP! nekem bejött az idom, a lábamról teljesen lenyomja a levegõt (esõben sem lesz vizes :D ). Nem bántam meg hogy ezt választottam anno az ABS helyett. Amúgy a mocival is teljesen meg vagyok elégedve. Március óta van meg és majdnem 15e km-t mentem vele. Túrázni ideális, de a pályán se hagy szégyenbe ( bár én nem vagyok nagy pályás ) |
karu | 9500 | 2008. december 12. 07:50 | Válasz erre: 9499 |
Neked meg a számok adatok meg az injektor programozása fog az agyadra menni:))
|
TeeJay | 9499 | 2008. december 11. 23:08 | Válasz erre: 9498 |
Igazából úgy is ez számít, nem a számok, adatok, mások tapasztalatai. Te hogy érzed magad vele. Lehet, hogy az agyadra fog menni hosszú távon, de a nõk is ilyenek... :-DDD
|
freemailpeter | 9498 | 2008. december 11. 18:32 | Válasz erre: 9497 |
�személy szerint küllemre jobban tetszik, bár azt hallottam kényelmetlenebb, jövõre ha lesz lehetõségem kiakarok majd probálni egyet... persze N változatott :) |
TeeJay | 9497 | 2008. december 11. 15:24 | Válasz erre: 9495 |
Kisebb tank, nagyobb fogyasztás, melegszik, a kiadás utáni évben egybõl változtattak az injektorprogramon, mert az elsõ nem sikerült túl jól. Eleve a karbis - injektoros motorok között a különbség szembeötlõ, ráadásul úgy, hogy az injektor haszna nem is jelentkezik ez különösen zavaró (lehet). Ez is olyan jól sikerült, mint az RJ02 - 07-nél a váltás. Futómûvileg viszont az új jobb, bár a hátsó 190-es kerék nem túl barátságos a pénztárcának. Ja és ez nem is zabálja az olajat, mint az FZS1000. |
krisztian.fz6 | 9496 | 2008. december 11. 08:59 | Válasz erre: 9495 |
Szerintem csak annyi, hogy nem az övé. :-)
|
fazim | 9494 | 2008. december 11. 02:14 |
A decemberi Superbike újságban FZS1000 használt teszt olyan lett, ami valóban a gépet tükrözi!! Szuper. Megerõsített abban, hogy egy megbízható gép gazdája vagyok! Ja és az új Fz 1re biztos nem cserélném le! Csere esetén 2005ben gyártott lenne a mostani utódja, de ez nem mostanában lesz ;)
|
fazim | 9493 | 2008. december 11. 02:04 | Válasz erre: 9477 |
Sziasztok; ilyet kell venni családos Fazeresnek és már a gyerek is élvezheti a motorozást! Karu: ilyen bárkivel elõfordulhat, legalább nem kellett a gépet tolni! |
karu | 9492 | 2008. december 10. 22:20 | Válasz erre: 9490 |
Gyuri ezt a videót rakd már fel a BMW topikba. No para megvédünk. |
kilajsanyi | 9491 | 2008. december 10. 22:20 | Válasz erre: 9490 |
"V strom, tigers, varaldos are BMW wannbees !! " és milyen igaza van a csókának. |
Spapa | 9490 | 2008. december 10. 22:14 |
Kóbor BMW-eseknek! :-)))) "http://www.youtube.com/watch?v=ZHjOTN3xOOk&NR=1" |
krisztian.fz6 | 9486 | 2008. december 10. 20:23 | Válasz erre: 9485 |
"A Givik meg jol vannak úgy az oldaldobozra már én fujtam rá az ezüst szint." ÚGY IS NÉZ KI!! BOCSI!! |
karu | 9485 | 2008. december 10. 20:19 | Válasz erre: 9484 |
Nem fogom levenni a tankbõrt legalább takarja a hibákat. Sisakot nem fényezek. A Givik meg jol vannak úgy az oldaldobozra már én fujtam rá az ezüst szint. |
Ferko | 9484 | 2008. december 10. 20:06 | Válasz erre: 9472 |
Karu Mester ! "Hol vannak a BMWsek?" Csak nem hiányzunk ? Ezek szerint ha már minket keresel akkor el akarsz dicsekedni, hogy tankbõr levéve, sisak és dobozok szépen átfújva. Vagy nincs még meg a feladat ?? Irgum burgum. |
TPBalaton | 9483 | 2008. december 10. 19:57 | Válasz erre: 9482 |
Oldalidom mennyire válik be szélvédelem szempontból?
|
shancu | 9482 | 2008. december 10. 16:47 | Válasz erre: 9481 |
Szia Az enyém idomos. Általában 5-5,5 de volt már 6,2 és 4,25 is |
TPBalaton | 9481 | 2008. december 10. 16:27 |
Van Valakinek olyan Fazere amin van oldalidom?? Mennyit kajál a 600-as Fazer? |
Macko | 9480 | 2008. december 10. 16:03 | Válasz erre: 9479 |
Értem én. Teljes tévhitben éled a mindennapjaidat. :o)))
|
krisztian.fz6 | 9479 | 2008. december 10. 15:27 | Válasz erre: 9478 |
Macko, minket senkinek sem kell arról gyõzködni, hogy a fazer a legjobb motor. De Ti nem hiszitek el nekünk, hogy a BMW-tek egy szar. Érted már hol itt a baj???
|
Macko | 9478 | 2008. december 10. 14:59 | Válasz erre: 9475 |
Hát... Én inkább ebben a topicban figyelem meg ugyanezt!!! :-DDD
|
TeeJay | 9476 | 2008. december 10. 13:21 | Válasz erre: 9475 |
Ott a pont. De azért tedd hozzá, hogy a ducatisok, hyosungosok meg azonnal felkapják a vizet, ha szóba kerül, hogy "olasz" vagy "koreai"... |
Spapa | 9475 | 2008. december 10. 10:43 | Válasz erre: 9467 |
Ja. Azt vettem észre, hogy mindig a BMW-sek, na meg a Hondások bizonygatják minden más márka-fórumon, hogy az Õ motorjuk a legjobb. (Csak még nem mondták, hogy a lexebb.:-)) De valószínüleg csak saját magukat próbálják meggyõzni errõl.:-))) |
Buborék | 9470 | 2008. december 9. 20:37 |
<MARQUEE BEHAVIOR="scroll" DIRECTION ="left"><font color=red>már megint kezdõdik</font></MARQUEE>
|
TeeJay | 9468 | 2008. december 9. 14:22 | Válasz erre: 9467 |
<MARQUEE behavior=alternate scrollamount=5><FONT color=red>:-DDD</font></MARQUEE>
|
krisztian.fz6 | 9467 | 2008. december 9. 11:39 | Válasz erre: 9466 |
Szerintem is gyerekes ez az enyém jobb, a tiéd kevésbé jobb motor eszmecsere. De a BMW R 45 az egy szar.
|
Dokypapa | 9466 | 2008. december 9. 10:42 |
Látom már megint az én mocim a legjobb a tiéd meg egy hulladék trágyadomb ,a téma ,amberek motorosok vagyunk,utánna aki akar márka hívõ és csak utánna agyatlanok ,a sorrend nem felcserélendõ,én akkor is segítenék ha egy BMW-s nek kellene fõleg ,hogy majdnem vettem egy r45-t,magasan nagy ívben teszek rá ki mivel motorozik ,ami fontos ,hogy gurul. KAPISI. |
Jezusom | 9465 | 2008. december 8. 22:40 | Válasz erre: 9462 |
Az enyémre vigyázni fog a "Mester" ! Remélhetõleg már tanult a saját kárán..... így ha mégis berágna valamin, inkább a falat fejelgeti, mintsem hogy a tankot baszkodja a földhöz :)) |
mexikana | 9464 | 2008. december 8. 20:08 | Válasz erre: 9463 |
Ferko! Köszi! A Barátaimtól kaptam ezt a tankmágnest:-)))ilyen vagyok:-DD |
TeeJay | 9462 | 2008. december 8. 07:47 | Válasz erre: 9444 |
Jéééézusom... <b>vegyél egy új tankot Te is</b> ;-))) |
mexikana | 9461 | 2008. december 8. 07:09 |
Menjetek motorozni inkább,mert az én motoromnál nincs se szebb,se jobb....!!!!BE-BE-BE!
![]() |
krisztian.fz6 | 9460 | 2008. december 7. 22:13 | Válasz erre: 9459 |
Haver, itt a helyed!! : "http://www.motorozz.hu/main.pl?menupage=forum&topic_id=164&session_id=SESSION_ID&limit=100&offset=0&g=motorbike_forum_BMW_s_fecseg__csacsog_"
|
B_Jani | 9458 | 2008. december 7. 21:28 |
Egyébként meg ne cseszegtessétek a Karut, mert abszolút nem szégyelni való, ha valaki szereti a gépét és még törõdik is vele. Hja, hogy nem ér egy petákkal sem többet? Kit érdekel. De amíg nála van addig a szívét melengeti még a látványa is :-P (na, most kvittek vagyunk) :-)) |
B_Jani | 9457 | 2008. december 7. 21:24 | Válasz erre: 9456 |
Köszike, ezen gondolkodtam itt már egy ideje :-))
|
indián | 9454 | 2008. december 7. 21:15 | Válasz erre: 9451 |
Vagy amik még rajta vannak , azok pedig KAMIKAZE legyek voltak ! :-)))
|
krisztian.fz6 | 9453 | 2008. december 7. 21:15 | Válasz erre: 9450 |
Hm...ja, amatõr vagyok. Tegyünk fel pár képet a km óra állásunkról és hogy ki merre járt eddig a kis fazerrel??
|
B_Jani | 9452 | 2008. december 7. 21:15 | Válasz erre: 9444 |
Miért ne mutatná állandóan a motorolajhõfokot? Persze csak ha gyújtás rá van adva. Ha nincs ráadva, akkor valószínûleg a kutyát sem érdekli, mert épp elmentem sörözni. :-) Egyébként eddig csak egyszer volt 36 fok melegben pesti dugóban, hogy felment a felsõ jelölésig, de utána még volt 2-3 pöcöknek hely... Szóval nem annyira könnyû "megfõzni" Terepen (nagy melegben) már könnyebben felmegy a hõfok, de kezelhetõ. mellesleg a GS mûszerfala télleg nem az a kifejezetten szép, mondjuk inkább úgy, hogy érdekes. Viszont rengeteg infót közöl, és hidd el nem haszontalanokat. Az RT más... nem az infó tartalma (bár kicsit az is) hanem az már azért mívesebb kivitel. Viszont a GS mûszerfala sok-sok km ukrán és román "út" után is a helyén van és mûködõképesen... Meg egyébként is. Kinek a pap, kinek a ..... :-) |
Macko | 9451 | 2008. december 7. 21:14 | Válasz erre: 9450 |
Hogy lennének??? Soha nem ment olyan gyorsan, hogy egy légy ne tudjon kitérni elõle! :-DDD
|
karu | 9450 | 2008. december 7. 21:12 | Válasz erre: 9446 |
Figyelj te madár veled nem vitatkozok mert te amatõr vagy. Neked csak a szád nagy de tehetség az nulla. Maradjunk ennyiben. A te motorodra még mindig rá vannak száradva a tavaji legyek. |
Macko | 9449 | 2008. december 7. 21:12 | Válasz erre: 9444 |
"nem mutatja állandoana motorolaj hõfokot. " ????????????????????????????????????????????? Sokat nem mentél még BMW-vel... :o))) |
indián | 9447 | 2008. december 7. 21:08 | Válasz erre: 9444 |
A különlegességek nagyon jó dolgok , és biztos hasznosak is ! ( persze ami nem csak CSECSE-BECSE ) ! A gond csak számomra az vele , hogy azok felett is eljár az idõ ! PL : ha a motorod 6-8-stb...... éves , annak akkor is csak annyi az ára amennyi , és nem több , mert a tiéd esetleg szebb az XY-nénál !!! VIszont ami esetleg gyári , vagy " szalon állapotú " arra nem fecsérelt az ember idõt , pénzt , energiát , és ezt a ráforrdított idõt esetleg hasznosabb dologgal tudta tölteni , vagy ne adj Isten pénzkeresettel , amibõl majd frissítheti a gépparkját ! |
krisztian.fz6 | 9446 | 2008. december 7. 21:03 | Válasz erre: 9444 |
Díszmotorok, de egy hosszabb túrát egyikõtök sem mer bevállalni velük. Arra jók, hogy vasárnap délután menjetek egy rövidke kört velük. Papírkutyák lettetek!!
|
karu | 9445 | 2008. december 7. 21:02 | Válasz erre: 9442 |
Az tök jó az a henger a bukogomba szerepét is betölti.
|
karu | 9444 | 2008. december 7. 20:57 |
No akkor most elmondom nektek nem vagyok elájulva a BMW müszerfalátol mert nem mutatja állandoana motorolaj hõfokot. A fazeren is van egy kocka a müszerfalon ami mutatja hogy hideg a motor. Most mondom nektek kössétek fel a gatyát ha le akartok nyomni mert most két fazert készitek ami különlegesség lesz garantálom hogy nem lesz több ilyen motor az országban. Az egyik Jézusomé a másik az én motorom. De mind a kettõ az én kezem munkája. Az nem egy nagy szám ha valaki ki áll egy szalon állapotu motorral. Mert ilyet bárki szerezhet. De a különlegességekért meg kell dolgozni:))) |
krisztian.fz6 | 9443 | 2008. december 7. 20:08 | Válasz erre: 9441 |
Nem Mester, max. Mekk Elek, az ezermester. "http://www.youtube.com/watch?v=K809ubi0m3k"
|
Ferko | 9442 | 2008. december 7. 17:57 | Válasz erre: 9438 |
"Ja....vízhõfokmérõtök van??? Nekünk van!!! " Nekünk meg vízszintesen állnak a hengerek beeee.:-)) Ja és még el sem kell dönteni hozzá a gépet beeeee.:-))) Ja és csak két hengerünk van, de az kétszer nagyobb mint nektek a négy biii biii. :-))) |
Ferko | 9441 | 2008. december 7. 17:53 | Válasz erre: 9437 |
Persze a mûszer amit számszerûleg kiír az a kûlsõ levegõ hõmérséklet, de mivel az indítás pillanatában megegyezik a külsõ levegõ és az olaj hõmérséklete ezért bátorkodtam beírni a 4,5 fokot. A képen a lényeg a jobb oldali skálán volt, hogy lássa a Mester mirõl beszélek, hogy mit látni egy hideg olaj esetében és mit egy üzemmeleg esetében. Viszont nagy a csönd. A Mester erõt gyûjt, és aztán...... |
Macko | 9439 | 2008. december 7. 15:09 | Válasz erre: 9438 |
Szerinted mit mérjen a vízhõfokmérõ, Krisztián? A Duna vizét? :o)))
![]() |
krisztian.fz6 | 9438 | 2008. december 7. 15:06 | Válasz erre: 9437 |
Ja....vízhõfokmérõtök van??? Nekünk van!!!
|