krisztian.fz6 | 9637 | 2008. december 17. 23:39 | Válasz erre: 9636 |
Lényeg, hogy ma jól fogok aludni, mivel tudom, hogy a Te méregdrága sisakoddal nem vagy megelégedve. És ez olyan szép......
|
Jezusom | 9636 | 2008. december 17. 23:36 |
Best off bests: Byard! Na jó, itt nincs a fején........ csak az élveteg ábrázatán látható, hogy megint spórolt egy kicsit! ![]() |
krisztian.fz6 | 9634 | 2008. december 17. 23:30 | Válasz erre: 9633 |
Nem tévedsz, 70 ezerrõl volt leárazva 45 ezerre, 10 éve!!
|
Jezusom | 9633 | 2008. december 17. 23:28 |
És igen!!!!! A sisakok sisakja! A felûlmúlhataltan, a belehelhetetlen (majd nem veszünk levegõt néhány órán át!)az ideális társ Alpok- Nord-Cap viszonylatban! BYARD the best helmet! Helmet of the yer 1984 Ugye nem tévedek, ha azt állítom, hogy már akkor is akciósan vetted ??? |
Jezusom | 9631 | 2008. december 17. 23:21 |
Valami ("neve" is van a cuccnak: Irigator; Izolator; Antivibrator; Mintdetonator; vagy a pöcs tudja hogy mi!) Kérdezzük meg meg a "motorostúrák" " Non plus ultra"-ját mit használ ???? Mi a felülmúlhatatlan túraélmények biztonságiérzetét keltõ kelléke? |
krisztian.fz6 | 9629 | 2008. december 17. 23:17 | Válasz erre: 9626 |
Sárospataki Rém sisakbeszámolója: (kabbe!!) bayard, 10 éves, sok-sok km-rel, karcmentes plexivel, karcmentes fényezéssel, 2008 nyaráig a 10 éves bogarakkal, de azt VALAKI nekem szépen letisztított. :-)) És még a bélés is nagyon szép állapotú, jól bírja a gyûrõdést. Plexije párásodásra hajlamos, de kicsit felhajtom, és letisztul. Plexije víztaszító, ha elõtte bespray-zem víztaszító szerrel. Viszonylag csendesnek mondanám, bár nincs nagy összehasonlítási alapom. Eddig kb 130-140 ezer km-t viseltem, de még egy darabig meghagyom. Szóval nekem bevált a sityak nagyon. |
Jezusom | 9628 | 2008. december 17. 23:14 |
Megjegyzem, hogy minden tiszteletünk a Tiéd! A halálfélelem hiánya, nagy erény a motorosoknál, de te túlteszel az összes beszarin! A "Népszabadság" -ból hajtogatott papírcsákó nyilván több védelmet nyújtana a "Fafejed" számára, mint az a leharcolt bûvészkalap (amit az elmúlt 10 évben használtál) nyújthat! |
Jezusom | 9626 | 2008. december 17. 23:07 | Válasz erre: 9625 |
Most felkérjük a "sárospataki rém"-et hogy számoljon be az 1998-ban vásárolt "Kamikaze" sisakjával szerzett tapasztalatairól!
|
krisztian.fz6 | 9625 | 2008. december 17. 22:58 | Válasz erre: 9624 |
Látom, nem jutottál el benne túl messzire.
|
Jezusom | 9624 | 2008. december 17. 22:56 | Válasz erre: 9599 |
Oldi | 9623 | 2008. december 17. 22:52 |
Ennél a sisak-dolognál csak akkor leszek pipa, amikor egyesek a biztonsággal magyarázzák a márkák közti különbséget. Pedig az egyszerûen "csak" kényelmi lehet! Az igen magas biztonsági elõírásoknak a Grex is ugyanúgy megfelel, mint a legdrágább bármelyik. A kényelem, súly, aerodinamika, szellõzés, zaj stb. más kérdés... Tehát az a marketing duma, hogy "mennyit ér meg neked a fejed" egyszerûen hazugság. Szerintem. |
Oldi | 9622 | 2008. december 17. 22:44 | Válasz erre: 9612 |
:-) Azt hittem azt a Peugeot. Én úgy hallottam a bajorok életérzést adnak el itt Európában...:-))) (Mert motorkerékpár csak úgy natúr nem lehet ilyen drága...) |
Dokypapa | 9621 | 2008. december 17. 22:41 | Válasz erre: 9620 |
és igen ,ez így igaz ,van aki tesz a dolgokért és van aki csak lopikálgat ,
|
kilajsanyi | 9620 | 2008. december 17. 22:38 | Válasz erre: 9616 |
Nem eltúlzottak, csak a Schubert fejleszt és tesztel is gondolom. Szerintem ennek az árát kérik el. A Grex vagy a hozzá hasonlóak basznak erre. Kopiznak. Ezzel megspórolják a fejlesztésre és minõségbiztosításra fordítandó pénzt. |
TeeJay | 9618 | 2008. december 17. 22:24 | Válasz erre: 9613 |
Az én vázszámom, motorszámom "J"-vel kezdõdik... De valóban egyre több alkatrész készül Kínában. :-/ |
murnyul | 9617 | 2008. december 17. 20:51 | Válasz erre: 9593 |
Akkor ha jól sejtem kétemberes, és csak nagy oda figyeléssel lehet felragasztani.
|
Ferko | 9616 | 2008. december 17. 19:55 | Válasz erre: 9615 |
Abszolút igazad van. Sajnos az árak nagyon eltúlzottak. Én ebben a megjegyzésemben csak arra gondoltam , hogy nem mindegy hogy 25e Ft-ért vagy 100e Ft-ért veszel sisakot. Teljesen mást kapsz érte. Viszont az ember nem érti,hogy a külömbségek miért kerülnek ennyivel többe. És itt a baj. |
kicsi | 9615 | 2008. december 17. 19:35 | Válasz erre: 9614 |
Szai Feri! "egy bizonyos árhoz hozzá tartozik egy bizonyos minõség és egy bizonyos tudás" ez így is van!!! , vagy csak így kellene lenni??? Itt jön a kérdés, biztos, hogy minden esetben annyival jobb a drágább, mint amennyivel többe kerül??? És ok, tudom, ezek a dilemmák, csak a békaperspektívából nézõknek dilemma, de sajnos sokan vagyunk ebben a helyzetben |
Ferko | 9614 | 2008. december 17. 19:28 |
Sziasztok ! Szia külön neked is Kicsi ! Ezeket imádom a szakmai véleményeket beszélgetéseket itt nálatok. A Sisakról nekem az a véleményem, hogy egy bizonyos árhoz hozzá tartozik egy bizonyos minõség és egy bizonyos tudás. Én vettem a fiamnak 5 éve egy Grex-et mivel annyira ritkán használja, hogy azóta talán 10x volt rajta ezért nem akartam komolyabbat venni.(13000Ft) Amikor megvettem tudtam mit várok el tõle. Azért egy Schubert, Shoei, Arai stb ott van a csúcson és ehhez képest az ára is. Tehát valóban az dönt ki mennyit áldoz rá és e szerint kell elvárni tõle A tesztekrõl meg csak annyi, hogy mindíg szubjektívek, kivéve a gépi sisakroncsoló vizsgálatok. Ott nincs kivétel ott az értékek megadják melyik mennyit bír, de abból meg soha nem derûl ki a szellõzés, a párásodás, a kényelem, a zaj stb.... Tehát marad a haveri ismeretségen alapuló tapasztalat. |
gacsoi | 9613 | 2008. december 17. 19:14 | Válasz erre: 9611 |
Na halihóóóó!!!! Szerintem már japánba nem nagyon készûl semmi!!!!:)))) India, kína,korea....stb!!!!!:)))))) |
kicsi | 9612 | 2008. december 17. 19:10 | Válasz erre: 9611 |
jaja, de a vezetés élményét meg a bajorok adják:))))
|
TeeJay | 9611 | 2008. december 17. 17:46 | Válasz erre: 9608 |
Jól van, rendben. Egyébként meg látod, mire jó egy Fazer topik?! (Csak zárójelben jegyzem meg, hogy a motorkerékpár nevû szerkezetek Japánban készülnek... :-DDD) |
Dokypapa | 9609 | 2008. december 17. 17:00 | Válasz erre: 9608 |
Je igy van a Yamaha a motor , a Fazer a gépsárkány a többi meg tudod ....:-))
|
kicsi | 9608 | 2008. december 17. 16:53 | Válasz erre: 9607 |
asszem nem igazán értettél meg(valszeg én fogalmaztam pontatlanul). Az evidens(kéne hogy legyen), hogy egy egy adott termékrõl olyan ember írjon tesztet, aki az átlag felhasználóhoz képest jobban tájékozott, nagyobb szakismerete van.Az is természetes, hogy ember írja, tehát szubjektív lesz! Itt jön a de...Ha nincs meg ez a szakértelem, vagy helyette csak elfogultság van, bármi oknál kifolyólag is, akkor számomra nem több a dolog egy egyszerû véleménynél.Márpedig én ha egy szaklapban egy tesztet olvasok, azt azért teszem, mert kiváncsi vagyok az adott témában képzettebb emberek véleményére. Ha csak locsogásra vagyok kiváncsi, akkor egy fórumra megyek, és ott rögtön megtudom, hogy a Fézeres topiklakóknak a Fézer az Isten, a béjemvéseknek meg az:)) |
TeeJay | 9607 | 2008. december 17. 12:40 | Válasz erre: 9603 |
Ezt azért gondold át jobban... Elõször is el kell helyezni a tesztelt dolgot hasonszõrûek közé, pozicionálni - hogy mit veszel az összehasonlítás referenciái közé, ez egyrész lehetõség kérdése, de egyébként esetén szubjektív döntés(ek) eredménye. Vizsgálod az adott dolgot, összehasonlítod a többivel a tapasztaltak és az érzéseid alapján - ezek megint szubjektív dolgok. Ha korrekt módon, objektív tesztet szeretnél csinálni, annak az eredménye kb egy lista (jellemzõk), egy táblázat (technikai adatok tömkelege) volna. Hogy írnád le, hogy hogy gyorsul egy jármû? x sebességrõl indulva n. fokozatban a kuplungot valamilyen ütemben felengedve adott gázállás(ok)nál ekkora Newton erõt mértél? Ugyan már... Egy tesztben mindig benne lesz a tesztelõ, mindig szubjektív lesz. Az, hogy adott ember(ek) mennyire akkurátusan, pontosan alkotnak véleményt, és fõleg, hogyan adják elõ megintcsak szubjektíven ítéljük meg. Persze fontosak a technikai jellemzõk is, de mindig az általunk hiteles forrásnak minõsülõ tesztelõk VÉLEMÉNYÉRE vagyunk kiváncsiak. Mindenkinek vannak preferenciái ilyen téren is. Van akinek a retek klub-os tesztelés jön be, van akinek a totalcar féle pimasz, laza, beszólós, elviccelõs. Motorok esetében (mivel ez hobbi többnyire) meg különösen fontos az, hogy vásárlás elõtt tesztvezesd, kipróbáld a masinát... |
kicsi | 9606 | 2008. december 17. 11:08 | Válasz erre: 9605 |
Ok, hogy hobbi, és az ember a hobbijától nem sajnál semmi pénzt, de akkor miért nincs mindenkinek schubija, meg BMW-je?:)))
|
kilajsanyi | 9605 | 2008. december 17. 10:36 | Válasz erre: 9603 |
Ezzel az ár / érték viszonnyal vitatkoznék. Objektíve ez nem létezik. Ezt azok találják ki, akiknek nincs pénze megvenni a minõségi cuccot drágán és ezzel az ár / érték aránnyal magyarázzák meg, hogy tulajdonképpen õk is ugyanazt vették csak olcsóbban más néven. A motorozás nekem még mindig hobbi. A hobbit nem lehet ár/érték arányban mérni. Drága és kész. Ha elfogy a gumi 15nél, akkor elfogy. Ha 7 litert eszik , akkor annyit. Éppen a múlt hónapban hallgattam végig egy õsokos diskurzusát arról, hogy a KIA Ceed valójában majdnem egy 320D, csak olcsóbb. |
Dokypapa | 9604 | 2008. december 17. 10:27 |
Kicsi ,az a gond ,hogy mit és mivel hasonlítasz , egy Grexet nekem ne hozzanak ki jobbnak mint a shubert mert hanyattlököm magam ,na szóval itt a bibi ,viszont ha az árat nézzük ,hát csak Grexre van lém ,na akkor most ásítozzak a polc elõtt ,attól még nem kapom meg a jobbat,persze kellenének a jó tesztek ,de elfogulatlanul a mai világban ,aki elhiszi az alszik nyitott szemmel is .
|
kicsi | 9603 | 2008. december 17. 10:02 |
Bár nem Yamaha, de már ha felmerült a teszt téma, hagy mondjam el,hogy nekem sokszor mi nem tetszik a különbözõ motor,sisak és egyéb teszteknél. Szóval nekem sokszor nem jön le, hogy a tesztelõ szubjektív véleményt mond, vagy ténylegesen alá tudja támasztani egzakt módon a leírtakat.Én azokat tartom jó teszteknek, ahol a szerzõ próbál objektív lenni, illetve a saját szimpátiája, netán elkötelezettsége(vagy anyagi helyzete) nem jön le. Másik az ára dolgoknak. Egy adott termékrõl sokak csak az árcédula megnézése után tudják eldönteni, hogy tetszik-e nekik:)Egy tesztnél bizony kell, hogy számítson az ár/érték viszony!! |
Oliver600 | 9602 | 2008. december 17. 09:52 | Válasz erre: 9600 |
Ebben igazad van, hogy ilyeneket sosem kell szentírásnak venni, de azért valamiféle visszajelzés nemárt a felhasználóknak. magyarul a kezdeményezés jó az angolok részérõl, hogy a gyártótól független teszteket végeznek. Magyarországon azthiszem várni kell pár évet, ilyen jellegû megmozdulásokra.
|
Dokypapa | 9601 | 2008. december 17. 09:31 |
hát ez majdnem magyar fordításra sikeredett bocsika mindenkitõl.
|
Dokypapa | 9600 | 2008. december 17. 09:29 |
No akkor egy kis adalék a tesztelõsdihez ,mivel számítástechnikával foglalkozom ,már pár éve ,volt szerencsém tesztelést végignézni . Ki mit fogad el abból amit leírnak az a maga dolga ,nézzétek meg ,egyszerû,még abban sem tunak az emberek megeggyezni melyik gumi hol tart ,reklám pénz és elkötelezetség ami dönt igazán ,utánna jönnek az ész érvek és hogy te ezek után mit veszel meg az megint más lessz ,mertz ugye aq designes és a mani,vagy a mami majd eldönti ,hogy amit te kinéztél az neked jár vagy csak a szád . Szóval a teszt jó dolog de nemaz lesz a döntõ. |
Macko | 9599 | 2008. december 17. 09:26 | Válasz erre: 9598 |
A Yamahához annyi kapcsolódik, hogy az Uvex-el viszont bitangul meg vagyok elégedve. Sima plexije van, és -2 fokban egy grammot nem párásodott. Meg vagyok döbbenve rajta!
|
kilajsanyi | 9598 | 2008. december 17. 08:26 | Válasz erre: 9597 |
mivel kispolgárék többen vannak, mint azok akik megengedhetik maguknak a drága sisakokat ezért kell a megerõsítés. lásd alpokkirálya.:) totalcar népítéletek felében erre hivatkoznak, hogy õ bizony jól döntött, mer írta a újság is. a 45k-s NZI sisakom bírt 3 évet. Abból másfelet egyben, maradékot végiglegóztam vele, de ez már más topik. |
Macko | 9597 | 2008. december 17. 07:55 | Válasz erre: 9596 |
Érdekes. Úgy olvasnék errõl szöveges értékelést is, mi miért jött ki nekik. Mindenesetre e szerint most cserélhetem le a Schuberthemet Grexre!!! :o( |
Oliver600 | 9596 | 2008. december 17. 07:37 |
A tesztek eredményei: "http://sharp.direct.gov.uk/search/results/?sort=manufacturer&dir=asc&manufacturer=0&type=0&rating=0&size=0&price=0" |
Oliver600 | 9595 | 2008. december 17. 07:37 |
Érdekes olvasnivaló a sisakokról így téli napokra: "http://www.motoworld.hu/?m=news&id=50" |
murnyul | 9591 | 2008. december 16. 22:02 | Válasz erre: 9573 |
Ne keseríts el! Én pont fényvisszaverõset vettem, akkor tanácsért kihez forduljak??
|
kicsi | 9589 | 2008. december 16. 20:36 | Válasz erre: 9588 |
Feri! nem lehet mindenkinek kék BMW-je, nem lehet mindenki tökéletes:))))
|
Ferko | 9588 | 2008. december 16. 20:30 | Válasz erre: 9587 |
Semmi ! A te fogalmazásoddal az ég világon semmi baj nem volt csak egy páran bosszantani akarják a Mestert. Pedig azt kell mindenkinek megérteni ha mindenki olyan lenne mint mi átlag motorosok akik csak felülnek és mennek, majd újra csak mennek és nem glancolják, alakítják, fényezik a motorjukat. Kellenek az ilyen emberek akik energiát és pénzt nem kímélve egyedivé teszik a gépeket. Ettõl szép ez a világ, hogy változatos. Képzeljétek ha mindenkinek csak kék BMW-je lenne :-) Ugye milyen jó, hogy nem vagyunk egyformák. |
Dokypapa | 9587 | 2008. december 16. 11:09 |
Nekem barátom a Karu,legalább is én így veszem a dolgot,nem értem mi volt a gond a fogalmazásommal, hm?
|
kilajsanyi | 9586 | 2008. december 16. 10:47 | Válasz erre: 9567 |
má bocs, de ez ilyen mondtam is meg nem is vélemény volt...
|
polo | 9585 | 2008. december 16. 08:16 | Válasz erre: 9584 |
Ehhez nincs mit hozzáfûzni... :D :D :D Irtó ízléstelen motorokat építenek(?) az amcsik. Azt csodálom, hogy nem raktak bele 2 méteres lengõvillát. Az még hiányzik róla. :)))
|
TeeJay | 9584 | 2008. december 16. 07:53 | Válasz erre: 9576 |
1. egyedi 2. gagyi niggermotor 3. inkább tanuljon meg motorozni (gyári BT020-on ekkora majrécsík...pfff Ámmmerika). |
Dokypapa | 9579 | 2008. december 15. 23:28 |
Pont egy notebookot szereltem és mivel ingyen van a net és ez a gép tudja is a w-lant hát had menjen,ha tudnád ,késõ ,mihez képpest.
|
Dokypapa | 9577 | 2008. december 15. 22:06 |
Na látod én erre mondanám azt ,hogy köszi de nem kérem ,ez nekem már buher és gagyi,na de ezért vagyunk különbözõk és ez a szép az egészben ,mégis mind a ketten sõt még egy páran itt Fazerrel tekerünk ,mindenki más ,ettõl igy szép az egész.
|
krisztian.fz6 | 9576 | 2008. december 15. 21:56 |
Jezusom | 9575 | 2008. december 15. 21:40 | Válasz erre: 9572 |
Nincs elég fény a sufniban Te Átok! A telefonomnak semmi baja, csak a kezem remeg néha :)) |
Dokypapa | 9574 | 2008. december 15. 21:38 |
Fehérbe vagy ezüstbe engem is érdekelne ez a csík de csak akkor ha felteszitek nekem ,én már túl béna vagyok ehez,de vállalom.
|
Jezusom | 9573 | 2008. december 15. 21:37 | Válasz erre: 9571 |
Hát nem egyszerû a felragasztása, de Karesz kezd belejönni.... amire megérkezik a Tiéd, addigra a profizmusig fejleszti ezt a képességét is :)) Egyébként, a fényvisszaverõs különösen szopatós !!! |
krisztian.fz6 | 9572 | 2008. december 15. 21:27 | Válasz erre: 9570 |
A motor nem rossz, de a fényképezõdet dobd a kukába.
|
Buborék | 9571 | 2008. december 15. 21:23 |
Csabi jó a csík tetszik az enyém is ilyen lesz állítólag, nehéz volt felraknod ? |
Jezusom | 9570 | 2008. december 15. 21:15 | Válasz erre: 9561 |
Nesze bakker! Ilyen képet tudtam csinálni félhomályban !
![]() ![]() |
Jezusom | 9569 | 2008. december 15. 21:05 | Válasz erre: 9567 |
Na! Megint Doky tapintott rá a lényegre! A sok "Fikamatyi" pedig figyeljen inkább, hátha átragad rájuk is valami! |
karu | 9568 | 2008. december 15. 21:01 | Válasz erre: 9565 |
Na ide figyelj kiscsákó elõször is sivár vagy még itt hogy beleszolj a dolgokba. Na huzzál át a Verhovinás topikba. |
Dokypapa | 9567 | 2008. december 15. 20:31 |
Szerintem nem kell neki fizetség ,szerintem õ meg elégszik azzal , ha neki tetszeni fog az amit kreáll,és ez a fontos. Miért is baj az ha valaki nem halad a csordával,kérdem én ,mert az esetleg kilóg a sorból,mert az esetleg egy egyéniség ,hja és az szar dolog azoknak akinek nincs tehetsége ,vagy van csak lusták. Én jobban szeretem a gyárihoz közel esõ megoldásokat ,de attól , hogy valami egyéni ,messze nem lessz szarabb látvány ,sõt. Csak csináld Karu és az hogy mesternek szólítjuk páran az nem a szaktudást, vagy nyalizást jelenti,hanem azt , hogy a szemünkben egy a motorjához ragaszkodó ,ahozz értõ és az embereket emberként elfogadó önzetlen pali,kevés a hasonló kvalitású ember,igaz õ kissé megszállot ,na de az nem azt jelenti ,hogy dilis ,csak kicsit :-)))) |
Ferko | 9564 | 2008. december 15. 13:05 |
"Ez a Mester megszólítás elég nyalis. :-)) " Krisztián ! A fényezõ és egyéb tudását el kell ismerni. Profin csinálja és ezért nevezem MESTERNEK ! Szerintem megérdemli a tiszteletet. És ez nem vicc. Abszolút semmi hátsó szándékom nincs ezzel a megszólítással. |
Buborék | 9560 | 2008. december 14. 21:42 |
Karu ha kész leszel vele tényleg vitrinbe teszed és veszel egy másikat motorozni velünk ?? :-)))
|
krisztian.fz6 | 9559 | 2008. december 14. 21:42 | Válasz erre: 9550 |
Miért lenne nagyon profi cucc ez az ívesre vágott gagyi felnicsík? Tegnap este nem Te szoptál a Jézusommal egy kerékkel 2 órán keresztül?? Ketten alig tudtatok megbirkózni a feladattal. Két LÁMA!!
|
krisztian.fz6 | 9558 | 2008. december 14. 21:38 | Válasz erre: 9551 |
Karu. A bemutatkozó oldaladon nagy túrásnak titulálod magad. Merre jártál eddig??? Mutassak neked pár fényképet, hogy én merre jártam?? Na..akkor ki is a vesztes?? Emlékszem, szeptemberben a Buborékkal és Velem azért nem jöttél a Magas Tátrába, mert pár nappal elõtte mostad le a motorod és nehogy bogaras legyen a lámpája. Na.....nem nehéz téged lenyomni!! Te nagy túrás LÁMA!!!!
|
krisztian.fz6 | 9557 | 2008. december 14. 21:35 | Válasz erre: 9555 |
Nyugodj meg Karu, az igazi BMW-sek sem mennek a sárba, hanem évi 30-40 ezer km-rel körbejárják a fél világot. És nem a helyi krosszpályán dagonyáznak.
|
karu | 9555 | 2008. december 14. 21:19 | Válasz erre: 9553 |
Motorozzatok csak nyugodtan én biztos nem mennék be a sárba mint ti.
|
Macko | 9553 | 2008. december 14. 21:03 | Válasz erre: 9546 |
Mi a sz@r béjemvékkel meg motorozunk a Mester helyett is! :o)))
|
karu | 9551 | 2008. december 14. 21:01 |
Ha valaki le akar nyomni jelentkezzen nyugodtan. De kösse fel a gatyát!!!!! Krisztián tene probálkozz a szutykoddal megsúgom te vesztes vagy. |
karu | 9550 | 2008. december 14. 20:57 | Válasz erre: 9544 |
Az elsõ is ilyen lesz. A felni csik az csak matrica nincs bele lakkozva. A Georg design terméke nagyon profi cucc. |
karu | 9549 | 2008. december 14. 20:54 | Válasz erre: 9545 |
Ugy megy hogy te csak a rendszámomat fogod nézegetni. Természetesen csak hátulról. |
karu | 9548 | 2008. december 14. 20:51 | Válasz erre: 9547 |
Te csak halgass mi van irigykedsz. Téged nem fognak igy szolitani az tuti. Ahoz fel kell nõnöd. |
krisztian.fz6 | 9547 | 2008. december 14. 20:22 | Válasz erre: 9546 |
Ez a Mester megszólítás elég nyalis. :-))
|
Ferko | 9546 | 2008. december 14. 18:49 | Válasz erre: 9545 |
Mesternek igaza van. Ilyenkor van itt az ideje az ilyen átalakításoknak. Mi addig meg nézegetjük a gépeinket, elvégezzük a szükséges karbantartást, ápolást. Ja és áhítozva várjuk a Mester képeit, hogy kritizáljuk vagy irígykedjünk. Hajrá Mester ! |
kilajsanyi | 9545 | 2008. december 14. 18:24 | Válasz erre: 9542 |
megy is valamikor ez a motor, vagy csak vitringép? |
Ferko | 9544 | 2008. december 14. 18:02 | Válasz erre: 9542 |
Szia Mester ! Így képen jól néz ki, de majd élõben megnézem. Ugye az elsõt is megcsinálod ? Ha nem akkor nem lesz jó az összhang. A felni oldalcsíkjai fényezett vagy csak matrica ? |
Ferko | 9541 | 2008. december 14. 11:18 |
Ferko | 9540 | 2008. december 14. 11:01 | Válasz erre: 9538 |
Tudom Mester, hogy szépen dolgozol, de a matricacsíkot szerintem akkor sem lehet egy szép fényezéssel egy lapon említeni. Én maximalista vagyok ezért vagy ilyen szintû fényezés horribilis pénzért ami gyönyörû, vagy marad így gyári ahogy van. Mivel én aránylag sûrûn cserélem a motorokat ezért kidobott pénz a teljes fényezés, tehát marad így. Ha viszont fényezõ lennék tuti megcsinálnám magamnak. Mivel nem vagyok az és nem is értek hozzá így horrorba kerülne. |
freemailpeter | 9539 | 2008. december 14. 10:27 | Válasz erre: 9536 |
deformálodik az elsõ gumi? :) én motoromat 1,5évesen vettem 3000 kmerrel, szerinted menynit állt oldaltámaszon? (kb 1,5 évet:) )és semmi remegés,rezonanci nem volt benne mikor megvettem, és nem 50el probáltam ki az már más lenne ha teljesen laposan és terhelve állna sok idõt,,, akkor lehet deformálodhat,, |
karu | 9538 | 2008. december 14. 10:04 | Válasz erre: 9537 |
Korán kéltél Senj azért annyira ne fikázz már. Az éven kb 2000db Philips emblémát készitettem és a Németek egyet sem vágtak vissza. Ferko az én munkámat kõzelrõl is nézheted:) |