19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31 1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16

Kérlek jelentkezz be

Regisztráció
Elfelejtett jelszó
Yamaha Fazer segítsünk és ismerkedjünk
Következő oldal

krisztian.fz6 9637 2008. december 17. 23:39   Válasz erre: 9636
Lényeg, hogy ma jól fogok aludni, mivel tudom, hogy a Te méregdrága sisakoddal nem vagy megelégedve. És ez olyan szép......
    

Jezusom 9636 2008. december 17. 23:36  
Best off bests:
Byard!

Na jó, itt nincs a fején........ csak az élveteg ábrázatán látható, hogy megint spórolt egy kicsit!
    

kilajsanyi 9635 2008. december 17. 23:36   Válasz erre: 9623
én vásárolok állandóan kettesgolfot? :)

    

krisztian.fz6 9634 2008. december 17. 23:30   Válasz erre: 9633
Nem tévedsz, 70 ezerrõl volt leárazva 45 ezerre, 10 éve!!
    

Jezusom 9633 2008. december 17. 23:28  
És igen!!!!!
A sisakok sisakja! A felûlmúlhataltan, a belehelhetetlen (majd nem veszünk levegõt néhány órán át!)az ideális társ Alpok- Nord-Cap viszonylatban!


BYARD the best helmet! Helmet of the yer 1984


Ugye nem tévedek, ha azt állítom, hogy már akkor is akciósan vetted ???
    

krisztian.fz6 9632 2008. december 17. 23:24   Válasz erre: 9631
Te láma, Bayard a márka. Német.
    

Jezusom 9631 2008. december 17. 23:21  
Valami ("neve" is van a cuccnak: Irigator; Izolator; Antivibrator; Mintdetonator; vagy a pöcs tudja hogy mi!)
Kérdezzük meg meg a "motorostúrák" " Non plus ultra"-ját mit használ ???? Mi a felülmúlhatatlan túraélmények biztonságiérzetét keltõ kelléke?
    

krisztian.fz6 9630 2008. december 17. 23:17   Válasz erre: 9628
ja, az anyaga Fiber-Carbon-Kevlar!!
    

krisztian.fz6 9629 2008. december 17. 23:17   Válasz erre: 9626
Sárospataki Rém sisakbeszámolója: (kabbe!!)

bayard, 10 éves, sok-sok km-rel, karcmentes plexivel, karcmentes fényezéssel, 2008 nyaráig a 10 éves bogarakkal, de azt VALAKI nekem szépen letisztított. :-)) És még a bélés is nagyon szép állapotú, jól bírja a gyûrõdést. Plexije párásodásra hajlamos, de kicsit felhajtom, és letisztul. Plexije víztaszító, ha elõtte bespray-zem víztaszító szerrel. Viszonylag csendesnek mondanám, bár nincs nagy összehasonlítási alapom. Eddig kb 130-140 ezer km-t viseltem, de még egy darabig meghagyom. Szóval nekem bevált a sityak nagyon.


    

Jezusom 9628 2008. december 17. 23:14  
Megjegyzem, hogy minden tiszteletünk a Tiéd!
A halálfélelem hiánya, nagy erény a motorosoknál, de te túlteszel az összes beszarin!
A "Népszabadság" -ból hajtogatott papírcsákó nyilván több védelmet nyújtana a "Fafejed" számára, mint az a leharcolt bûvészkalap (amit az elmúlt 10 évben használtál) nyújthat!

    

karu 9627 2008. december 17. 23:11  
Ezt szeretem amikor irtjátok egymást.
Bravó:)))
    

Jezusom 9626 2008. december 17. 23:07   Válasz erre: 9625
Most felkérjük a "sárospataki rém"-et hogy számoljon be az 1998-ban vásárolt "Kamikaze" sisakjával szerzett tapasztalatairól!
    

krisztian.fz6 9625 2008. december 17. 22:58   Válasz erre: 9624
Látom, nem jutottál el benne túl messzire.
    

Jezusom 9624 2008. december 17. 22:56   Válasz erre: 9599
Kontra UveX!
Nekem meg Schuberth C2-m van, és a legkissebb esõben is úgy párásodik, hogy ki sem látok rajta! Természetesen a hûvösebb napokat is megtorolja a vizuális élmények korlátozásával :))
(amikor megvettem -egy AGV-t cseréltem le- azt hittem hogy az ára tükrözni fogja a minõségét. Nem tükrözi, de legalább lehet benne bagózni, és a gyorshajtás bûnébe sem kerget. Ha! Ezért biztonságos "A VILÁG LEGCSENDESEBB FELNYITHATÓ SISAKJA" !!!
És mindez potom 127 ezer fabatkáért!
Tessenek ilyet vásárolni, simán megéri :))

A kép nem a sisakról szól....... csak egy szép helyet ábrázol, ahova eljutottam benne!
    

Oldi 9623 2008. december 17. 22:52  
Ennél a sisak-dolognál csak akkor leszek pipa, amikor egyesek a biztonsággal magyarázzák a márkák közti különbséget.
Pedig az egyszerûen "csak" kényelmi lehet!
Az igen magas biztonsági elõírásoknak a Grex is ugyanúgy megfelel, mint a legdrágább bármelyik.
A kényelem, súly, aerodinamika, szellõzés, zaj stb. más kérdés...
Tehát az a marketing duma, hogy "mennyit ér meg neked a fejed" egyszerûen hazugság.
Szerintem.
    

Oldi 9622 2008. december 17. 22:44   Válasz erre: 9612
:-)
Azt hittem azt a Peugeot.
Én úgy hallottam a bajorok életérzést adnak el itt Európában...:-)))
(Mert motorkerékpár csak úgy natúr nem lehet ilyen drága...)
    

Dokypapa 9621 2008. december 17. 22:41   Válasz erre: 9620
és igen ,ez így igaz ,van aki tesz a dolgokért és van aki csak lopikálgat ,
    

kilajsanyi 9620 2008. december 17. 22:38   Válasz erre: 9616
Nem eltúlzottak, csak a Schubert fejleszt és tesztel is gondolom. Szerintem ennek az árát kérik el.
A Grex vagy a hozzá hasonlóak basznak erre. Kopiznak. Ezzel megspórolják a fejlesztésre és minõségbiztosításra fordítandó pénzt.
    

Dokypapa 9619 2008. december 17. 22:28  
szép jó estét urak
    

TeeJay 9618 2008. december 17. 22:24   Válasz erre: 9613
Az én vázszámom, motorszámom "J"-vel kezdõdik...
De valóban egyre több alkatrész készül Kínában. :-/

    

murnyul 9617 2008. december 17. 20:51   Válasz erre: 9593
Akkor ha jól sejtem kétemberes, és csak nagy oda figyeléssel lehet felragasztani.
    

Ferko 9616 2008. december 17. 19:55   Válasz erre: 9615
Abszolút igazad van.
Sajnos az árak nagyon eltúlzottak.
Én ebben a megjegyzésemben csak arra gondoltam , hogy nem mindegy hogy 25e Ft-ért vagy 100e Ft-ért veszel sisakot.
Teljesen mást kapsz érte. Viszont az ember nem érti,hogy a külömbségek miért kerülnek ennyivel többe.
És itt a baj.
    

kicsi 9615 2008. december 17. 19:35   Válasz erre: 9614
Szai Feri!
"egy bizonyos árhoz hozzá tartozik egy bizonyos minõség és egy bizonyos tudás"
ez így is van!!! , vagy csak így kellene lenni???
Itt jön a kérdés, biztos, hogy minden esetben annyival jobb a drágább, mint amennyivel többe kerül???
És ok, tudom, ezek a dilemmák, csak a békaperspektívából nézõknek dilemma, de sajnos sokan vagyunk ebben a helyzetben

    

Ferko 9614 2008. december 17. 19:28  
Sziasztok !
Szia külön neked is Kicsi !
Ezeket imádom a szakmai véleményeket beszélgetéseket itt nálatok.
A Sisakról nekem az a véleményem, hogy egy bizonyos árhoz hozzá tartozik egy bizonyos minõség és egy bizonyos tudás.
Én vettem a fiamnak 5 éve egy Grex-et mivel annyira ritkán használja, hogy azóta talán 10x volt rajta ezért nem akartam komolyabbat venni.(13000Ft) Amikor megvettem tudtam mit várok el tõle. Azért egy Schubert, Shoei, Arai stb ott van a csúcson és ehhez képest az ára is. Tehát valóban az dönt ki mennyit áldoz rá és e szerint kell elvárni tõle
A tesztekrõl meg csak annyi, hogy mindíg szubjektívek, kivéve a gépi sisakroncsoló vizsgálatok. Ott nincs
kivétel ott az értékek megadják melyik mennyit bír, de abból meg soha nem derûl ki a szellõzés, a párásodás, a kényelem, a zaj stb....
Tehát marad a haveri ismeretségen alapuló tapasztalat.

    

gacsoi 9613 2008. december 17. 19:14   Válasz erre: 9611
Na halihóóóó!!!!
Szerintem már japánba nem nagyon készûl semmi!!!!:))))
India, kína,korea....stb!!!!!:))))))
    

kicsi 9612 2008. december 17. 19:10   Válasz erre: 9611
jaja, de a vezetés élményét meg a bajorok adják:))))
    

TeeJay 9611 2008. december 17. 17:46   Válasz erre: 9608
Jól van, rendben.

Egyébként meg látod, mire jó egy Fazer topik?!
(Csak zárójelben jegyzem meg, hogy a motorkerékpár nevû szerkezetek Japánban készülnek... :-DDD)
    

Spapa 9610 2008. december 17. 17:16  
Yeeeaahhhhh!!!:-)))
    

Dokypapa 9609 2008. december 17. 17:00   Válasz erre: 9608
Je igy van a Yamaha a motor , a Fazer a gépsárkány a többi meg tudod ....:-))
    

kicsi 9608 2008. december 17. 16:53   Válasz erre: 9607
asszem nem igazán értettél meg(valszeg én fogalmaztam pontatlanul).
Az evidens(kéne hogy legyen), hogy egy egy adott termékrõl olyan ember írjon tesztet, aki az átlag felhasználóhoz képest jobban tájékozott, nagyobb szakismerete van.Az is természetes, hogy ember írja, tehát szubjektív lesz!
Itt jön a de...Ha nincs meg ez a szakértelem, vagy helyette csak elfogultság van, bármi oknál kifolyólag is, akkor számomra nem több a dolog egy egyszerû véleménynél.Márpedig én ha egy szaklapban egy tesztet olvasok, azt azért teszem, mert kiváncsi vagyok az adott témában képzettebb emberek véleményére.
Ha csak locsogásra vagyok kiváncsi, akkor egy fórumra megyek, és ott rögtön megtudom, hogy a Fézeres topiklakóknak a Fézer az Isten, a béjemvéseknek meg az:))
    

TeeJay 9607 2008. december 17. 12:40   Válasz erre: 9603
Ezt azért gondold át jobban...

Elõször is el kell helyezni a tesztelt dolgot hasonszõrûek közé, pozicionálni - hogy mit veszel az összehasonlítás referenciái közé, ez egyrész lehetõség kérdése, de egyébként esetén szubjektív döntés(ek) eredménye.
Vizsgálod az adott dolgot, összehasonlítod a többivel a tapasztaltak és az érzéseid alapján - ezek megint szubjektív dolgok.
Ha korrekt módon, objektív tesztet szeretnél csinálni, annak az eredménye kb egy lista (jellemzõk), egy táblázat (technikai adatok tömkelege) volna.
Hogy írnád le, hogy hogy gyorsul egy jármû? x sebességrõl indulva n. fokozatban a kuplungot valamilyen ütemben felengedve adott gázállás(ok)nál ekkora Newton erõt mértél?
Ugyan már...

Egy tesztben mindig benne lesz a tesztelõ, mindig szubjektív lesz. Az, hogy adott ember(ek) mennyire akkurátusan, pontosan alkotnak véleményt, és fõleg, hogyan adják elõ megintcsak szubjektíven ítéljük meg. Persze fontosak a technikai jellemzõk is, de mindig az általunk hiteles forrásnak minõsülõ tesztelõk VÉLEMÉNYÉRE vagyunk kiváncsiak. Mindenkinek vannak preferenciái ilyen téren is. Van akinek a retek klub-os tesztelés jön be, van akinek a totalcar féle pimasz, laza, beszólós, elviccelõs.

Motorok esetében (mivel ez hobbi többnyire) meg különösen fontos az, hogy vásárlás elõtt tesztvezesd, kipróbáld a masinát...
    

kicsi 9606 2008. december 17. 11:08   Válasz erre: 9605
Ok, hogy hobbi, és az ember a hobbijától nem sajnál semmi pénzt, de akkor miért nincs mindenkinek schubija, meg BMW-je?:)))
    

kilajsanyi 9605 2008. december 17. 10:36   Válasz erre: 9603
Ezzel az ár / érték viszonnyal vitatkoznék. Objektíve ez nem létezik. Ezt azok találják ki, akiknek nincs pénze megvenni a minõségi cuccot drágán és ezzel az ár / érték aránnyal magyarázzák meg, hogy tulajdonképpen õk is ugyanazt vették csak olcsóbban más néven.
A motorozás nekem még mindig hobbi. A hobbit nem lehet ár/érték arányban mérni. Drága és kész. Ha elfogy a gumi 15nél, akkor elfogy. Ha 7 litert eszik , akkor annyit.

Éppen a múlt hónapban hallgattam végig egy õsokos diskurzusát arról, hogy a KIA Ceed valójában majdnem egy 320D, csak olcsóbb.
    

Dokypapa 9604 2008. december 17. 10:27  
Kicsi ,az a gond ,hogy mit és mivel hasonlítasz , egy Grexet nekem ne hozzanak ki jobbnak mint a shubert mert hanyattlököm magam ,na szóval itt a bibi ,viszont ha az árat nézzük ,hát csak Grexre van lém ,na akkor most ásítozzak a polc elõtt ,attól még nem kapom meg a jobbat,persze kellenének a jó tesztek ,de elfogulatlanul a mai világban ,aki elhiszi az alszik nyitott szemmel is .
    

kicsi 9603 2008. december 17. 10:02  
Bár nem Yamaha, de már ha felmerült a teszt téma, hagy mondjam el,hogy nekem sokszor mi nem tetszik a különbözõ motor,sisak és egyéb teszteknél.
Szóval nekem sokszor nem jön le, hogy a tesztelõ szubjektív véleményt mond, vagy ténylegesen alá tudja támasztani egzakt módon a leírtakat.Én azokat tartom jó teszteknek, ahol a szerzõ próbál objektív lenni, illetve a saját szimpátiája, netán elkötelezettsége(vagy anyagi helyzete) nem jön le.
Másik az ára dolgoknak. Egy adott termékrõl sokak csak az árcédula megnézése után tudják eldönteni, hogy tetszik-e nekik:)Egy tesztnél bizony kell, hogy számítson az ár/érték viszony!!
    

Oliver600 9602 2008. december 17. 09:52   Válasz erre: 9600
Ebben igazad van, hogy ilyeneket sosem kell szentírásnak venni, de azért valamiféle visszajelzés nemárt a felhasználóknak. magyarul a kezdeményezés jó az angolok részérõl, hogy a gyártótól független teszteket végeznek. Magyarországon azthiszem várni kell pár évet, ilyen jellegû megmozdulásokra.
    

Dokypapa 9601 2008. december 17. 09:31  
hát ez majdnem magyar fordításra sikeredett bocsika mindenkitõl.
    

Dokypapa 9600 2008. december 17. 09:29  
No akkor egy kis adalék a tesztelõsdihez ,mivel számítástechnikával foglalkozom ,már pár éve ,volt szerencsém tesztelést végignézni .
Ki mit fogad el abból amit leírnak az a maga dolga ,nézzétek meg ,egyszerû,még abban sem tunak az emberek megeggyezni melyik gumi hol tart ,reklám pénz és elkötelezetség ami dönt igazán ,utánna jönnek az ész érvek és hogy te ezek után mit veszel meg az megint más lessz ,mertz ugye aq designes és a mani,vagy a mami majd eldönti ,hogy amit te kinéztél az neked jár vagy csak a szád .
Szóval a teszt jó dolog de nemaz lesz a döntõ.
    

Macko 9599 2008. december 17. 09:26   Válasz erre: 9598
A Yamahához annyi kapcsolódik, hogy az Uvex-el viszont bitangul meg vagyok elégedve. Sima plexije van, és -2 fokban egy grammot nem párásodott. Meg vagyok döbbenve rajta!
    

kilajsanyi 9598 2008. december 17. 08:26   Válasz erre: 9597
mivel kispolgárék többen vannak, mint azok akik megengedhetik maguknak a drága sisakokat ezért kell a megerõsítés.
lásd alpokkirálya.:)
totalcar népítéletek felében erre hivatkoznak, hogy õ bizony jól döntött, mer írta a újság is.
a 45k-s NZI sisakom bírt 3 évet. Abból másfelet egyben, maradékot végiglegóztam vele, de ez már más topik.
    

Macko 9597 2008. december 17. 07:55   Válasz erre: 9596
Érdekes. Úgy olvasnék errõl szöveges értékelést is, mi miért jött ki nekik.
Mindenesetre e szerint most cserélhetem le a Schuberthemet Grexre!!! :o(
    


Oliver600 9595 2008. december 17. 07:37  
Érdekes olvasnivaló a sisakokról így téli napokra:

"http://www.motoworld.hu/?m=news&id=50"

    

Dokypapa 9594 2008. december 16. 23:33  
Látom még itt vitézkedel Karu

    

karu 9593 2008. december 16. 23:14   Válasz erre: 9592
Az hogy nyulós nehéz felrakni.
    

murnyul 9592 2008. december 16. 22:08  
Mi a szopatós vele??
    

murnyul 9591 2008. december 16. 22:02   Válasz erre: 9573
Ne keseríts el! Én pont fényvisszaverõset vettem, akkor tanácsért kihez forduljak??
    

Dokypapa 9590 2008. december 16. 20:39  
Na látod kicsi ,most igazat szóllottál .:-))))))))
    

kicsi 9589 2008. december 16. 20:36   Válasz erre: 9588
Feri! nem lehet mindenkinek kék BMW-je, nem lehet mindenki tökéletes:))))
    

Ferko 9588 2008. december 16. 20:30   Válasz erre: 9587
Semmi !
A te fogalmazásoddal az ég világon semmi baj nem volt csak egy páran bosszantani akarják a Mestert.
Pedig azt kell mindenkinek megérteni ha mindenki olyan lenne mint mi átlag motorosok akik csak felülnek és mennek, majd újra csak mennek és nem glancolják, alakítják, fényezik a motorjukat. Kellenek az ilyen emberek akik energiát és pénzt nem kímélve egyedivé teszik a gépeket. Ettõl szép ez a világ, hogy változatos.
Képzeljétek ha mindenkinek csak kék BMW-je lenne :-)
Ugye milyen jó, hogy nem vagyunk egyformák.
    

Dokypapa 9587 2008. december 16. 11:09  
Nekem barátom a Karu,legalább is én így veszem a dolgot,nem értem mi volt a gond a fogalmazásommal, hm?
    

kilajsanyi 9586 2008. december 16. 10:47   Válasz erre: 9567
má bocs, de ez ilyen mondtam is meg nem is vélemény volt...
    

polo 9585 2008. december 16. 08:16   Válasz erre: 9584
Ehhez nincs mit hozzáfûzni... :D :D :D Irtó ízléstelen motorokat építenek(?) az amcsik. Azt csodálom, hogy nem raktak bele 2 méteres lengõvillát. Az még hiányzik róla. :)))
    

TeeJay 9584 2008. december 16. 07:53   Válasz erre: 9576
1. egyedi
2. gagyi niggermotor
3. inkább tanuljon meg motorozni (gyári BT020-on ekkora majrécsík...pfff Ámmmerika).

    

Dokypapa 9583 2008. december 15. 23:42  
cakát ,szép álmokat ,csáó mindenkinek .üdv.
    

Dokypapa 9582 2008. december 15. 23:37  
lassan menek mer már alig látok

    

karu 9581 2008. december 15. 23:35   Válasz erre: 9580
De már alszom:)
    

Dokypapa 9580 2008. december 15. 23:28  
Remélem még nem alszol
    

Dokypapa 9579 2008. december 15. 23:28  
Pont egy notebookot szereltem és mivel ingyen van a net és ez a gép tudja is a w-lant hát had menjen,ha tudnád ,késõ ,mihez képpest.
    

karu 9578 2008. december 15. 22:33   Válasz erre: 9577
Doky késõ este ilyen aktiv vagy m tõrtént?
    

Dokypapa 9577 2008. december 15. 22:06  
Na látod én erre mondanám azt ,hogy köszi de nem kérem ,ez nekem már buher és gagyi,na de ezért vagyunk különbözõk és ez a szép az egészben ,mégis mind a ketten sõt még egy páran itt Fazerrel tekerünk ,mindenki más ,ettõl igy szép az egész.
    

krisztian.fz6 9576 2008. december 15. 21:56  
Bocsi, de 1-2 lefestett elemmel és a filléres gagyi felnicsíkotokkal még nem lesz egyedi motorotok, inkább nevetséges. Elsõ látásra meglepõ, késõbb mulatságos.Bár az a lényeg, hogy nektek tetsszen.

Nálam itt kezdõdik egy egyedi fazer:
    

Jezusom 9575 2008. december 15. 21:40   Válasz erre: 9572
Nincs elég fény a sufniban Te Átok!
A telefonomnak semmi baja, csak a kezem remeg néha :))
    

Dokypapa 9574 2008. december 15. 21:38  
Fehérbe vagy ezüstbe engem is érdekelne ez a csík de csak akkor ha felteszitek nekem ,én már túl béna vagyok ehez,de vállalom.
    

Jezusom 9573 2008. december 15. 21:37   Válasz erre: 9571
Hát nem egyszerû a felragasztása, de Karesz kezd belejönni.... amire megérkezik a Tiéd, addigra a profizmusig fejleszti ezt a képességét is :))
Egyébként, a fényvisszaverõs különösen szopatós !!!
    

krisztian.fz6 9572 2008. december 15. 21:27   Válasz erre: 9570
A motor nem rossz, de a fényképezõdet dobd a kukába.
    

Buborék 9571 2008. december 15. 21:23  
Csabi jó a csík tetszik az enyém is ilyen lesz állítólag,
nehéz volt felraknod ?
    

Jezusom 9570 2008. december 15. 21:15   Válasz erre: 9561
Nesze bakker! Ilyen képet tudtam csinálni félhomályban !
    

Jezusom 9569 2008. december 15. 21:05   Válasz erre: 9567
Na!
Megint Doky tapintott rá a lényegre! A sok "Fikamatyi" pedig figyeljen inkább, hátha átragad rájuk is valami!
    

karu 9568 2008. december 15. 21:01   Válasz erre: 9565
Na ide figyelj kiscsákó elõször is sivár vagy még itt hogy beleszolj a dolgokba.
Na huzzál át a Verhovinás topikba.
    

Dokypapa 9567 2008. december 15. 20:31  
Szerintem nem kell neki fizetség ,szerintem õ meg elégszik azzal , ha neki tetszeni fog az amit kreáll,és ez a fontos.
Miért is baj az ha valaki nem halad a csordával,kérdem én ,mert az esetleg kilóg a sorból,mert az esetleg egy egyéniség ,hja és az szar dolog azoknak akinek nincs tehetsége ,vagy van csak lusták.
Én jobban szeretem a gyárihoz közel esõ megoldásokat ,de attól , hogy valami egyéni ,messze nem lessz szarabb látvány ,sõt.
Csak csináld Karu és az hogy mesternek szólítjuk páran az nem a szaktudást, vagy nyalizást jelenti,hanem azt , hogy a szemünkben egy a motorjához ragaszkodó ,ahozz értõ és az embereket emberként elfogadó önzetlen pali,kevés a hasonló kvalitású ember,igaz õ kissé megszállot ,na de az nem azt jelenti ,hogy dilis ,csak kicsit :-))))

    

igazatmondo 9566 2008. december 15. 20:12  
."http://www.youtube.com/watch?v=K809ubi0m3k"
    

igazatmondo 9565 2008. december 15. 20:10  
Mester milessz a fizetséged ?? Káposzta ??
    

Ferko 9564 2008. december 15. 13:05  
"Ez a Mester megszólítás elég nyalis. :-)) "

Krisztián !
A fényezõ és egyéb tudását el kell ismerni. Profin csinálja és ezért nevezem MESTERNEK !
Szerintem megérdemli a tiszteletet.
És ez nem vicc.
Abszolút semmi hátsó szándékom nincs ezzel a megszólítással.
    

Dokypapa 9563 2008. december 15. 11:59  
Karu én rád bíznám a vasanm ,nekem megfelelne ez a designes.
    

Cruel 9562 2008. december 15. 07:32   Válasz erre: 9556
Alakul.. :)
    

karu 9561 2008. december 14. 22:30  
Jézus ne bámulj te madár tegyél fel inkább képet.
    

Buborék 9560 2008. december 14. 21:42  
Karu ha kész leszel vele tényleg vitrinbe teszed és veszel egy másikat motorozni velünk ?? :-)))
    

krisztian.fz6 9559 2008. december 14. 21:42   Válasz erre: 9550
Miért lenne nagyon profi cucc ez az ívesre vágott gagyi felnicsík? Tegnap este nem Te szoptál a Jézusommal egy kerékkel 2 órán keresztül?? Ketten alig tudtatok megbirkózni a feladattal. Két LÁMA!!
    

krisztian.fz6 9558 2008. december 14. 21:38   Válasz erre: 9551
Karu. A bemutatkozó oldaladon nagy túrásnak titulálod magad. Merre jártál eddig??? Mutassak neked pár fényképet, hogy én merre jártam?? Na..akkor ki is a vesztes?? Emlékszem, szeptemberben a Buborékkal és Velem azért nem jöttél a Magas Tátrába, mert pár nappal elõtte mostad le a motorod és nehogy bogaras legyen a lámpája. Na.....nem nehéz téged lenyomni!! Te nagy túrás LÁMA!!!!
    

krisztian.fz6 9557 2008. december 14. 21:35   Válasz erre: 9555
Nyugodj meg Karu, az igazi BMW-sek sem mennek a sárba, hanem évi 30-40 ezer km-rel körbejárják a fél világot. És nem a helyi krosszpályán dagonyáznak.
    

karu 9556 2008. december 14. 21:34  
Tessék most ennyi egyenlõre.
    

karu 9555 2008. december 14. 21:19   Válasz erre: 9553
Motorozzatok csak nyugodtan én biztos nem mennék be a sárba mint ti.
    

indián 9554 2008. december 14. 21:06   Válasz erre: 9553
:-)))))
    

Macko 9553 2008. december 14. 21:03   Válasz erre: 9546
Mi a sz@r béjemvékkel meg motorozunk a Mester helyett is! :o)))
    

karu 9552 2008. december 14. 21:03  
Na hol vagytok be lehet szolni!
Várom kiváncsian ki az a merész?
    

karu 9551 2008. december 14. 21:01  
Ha valaki le akar nyomni jelentkezzen nyugodtan.
De kösse fel a gatyát!!!!!
Krisztián tene probálkozz a szutykoddal megsúgom te vesztes vagy.
    

karu 9550 2008. december 14. 20:57   Válasz erre: 9544
Az elsõ is ilyen lesz.
A felni csik az csak matrica nincs bele lakkozva.
A Georg design terméke nagyon profi cucc.
    

karu 9549 2008. december 14. 20:54   Válasz erre: 9545
Ugy megy hogy te csak a rendszámomat fogod nézegetni.
Természetesen csak hátulról.
    

karu 9548 2008. december 14. 20:51   Válasz erre: 9547
Te csak halgass mi van irigykedsz.
Téged nem fognak igy szolitani az tuti.
Ahoz fel kell nõnöd.
    

krisztian.fz6 9547 2008. december 14. 20:22   Válasz erre: 9546
Ez a Mester megszólítás elég nyalis. :-))
    

Ferko 9546 2008. december 14. 18:49   Válasz erre: 9545
Mesternek igaza van. Ilyenkor van itt az ideje az ilyen átalakításoknak.
Mi addig meg nézegetjük a gépeinket, elvégezzük a szükséges karbantartást, ápolást.
Ja és áhítozva várjuk a Mester képeit, hogy kritizáljuk vagy irígykedjünk.
Hajrá Mester !
    

kilajsanyi 9545 2008. december 14. 18:24   Válasz erre: 9542
megy is valamikor ez a motor, vagy csak vitringép?

    

Ferko 9544 2008. december 14. 18:02   Válasz erre: 9542
Szia Mester !
Így képen jól néz ki, de majd élõben megnézem.
Ugye az elsõt is megcsinálod ?
Ha nem akkor nem lesz jó az összhang.
A felni oldalcsíkjai fényezett vagy csak matrica ?
    

Buborék 9543 2008. december 14. 14:03   Válasz erre: 9542
mi ez valami úthenger??? :-))
    

karu 9542 2008. december 14. 13:53  

    

Ferko 9541 2008. december 14. 11:18  
Karu Mester!
Egyébként nekem az ilyen ízléses és gyönyörû munkák is tetszenek mint amilyen Ria motorja.
Ezt a munkát is profi készítette, gyönyörû volt és a legkissebb hibát sem lehetett rajta felfedezni.
    

Ferko 9540 2008. december 14. 11:01   Válasz erre: 9538
Tudom Mester, hogy szépen dolgozol, de a matricacsíkot szerintem akkor sem lehet egy szép fényezéssel egy lapon említeni.
Én maximalista vagyok ezért vagy ilyen szintû fényezés horribilis pénzért ami gyönyörû, vagy marad így gyári ahogy van.
Mivel én aránylag sûrûn cserélem a motorokat ezért kidobott pénz a teljes fényezés, tehát marad így.
Ha viszont fényezõ lennék tuti megcsinálnám magamnak.
Mivel nem vagyok az és nem is értek hozzá így horrorba kerülne.
    

freemailpeter 9539 2008. december 14. 10:27   Válasz erre: 9536
deformálodik az elsõ gumi? :)
én motoromat 1,5évesen vettem 3000 kmerrel, szerinted menynit állt oldaltámaszon? (kb 1,5 évet:) )és semmi remegés,rezonanci nem volt benne mikor megvettem, és nem 50el probáltam ki

az már más lenne ha teljesen laposan és terhelve állna sok idõt,,, akkor lehet deformálodhat,,
    

karu 9538 2008. december 14. 10:04   Válasz erre: 9537
Korán kéltél Senj azért annyira ne fikázz már.
Az éven kb 2000db Philips emblémát készitettem és a Németek egyet sem vágtak vissza.
Ferko az én munkámat kõzelrõl is nézheted:)
    

ELőző oldal
Hoterkep

Tagok száma: 22119
5 622 Eddigi túrák
14 221 826 km
34071 Eddigi túra-résztvevők