azul | 11451 | 2009. február 15. 11:34 | Válasz erre: 11450 |
Ha öt méterre állsz egy faltól, a távolsági fénye a lámpa magasságában van, a tompítotté pedig 5 cm-vel alatta. Ugye?
|
krisztian.fz6 | 11450 | 2009. február 14. 22:03 | Válasz erre: 11449 |
A gyárilag tompítottat úgy, ahogy jónak kell lennie tompított módban, a távolságit meg ugyancsak úgy, hogy megfelelõ helyre világítson.
|
azul | 11449 | 2009. február 14. 21:05 |
Krisztián (vagy bárki akinek dupla fényszórója van), mindkét fényszórót ugyanabba a magasságba állítottad, vagy a baloldalit lejebb, hogy kevésbé vakítson? Köszi: T. |
banier | 11448 | 2009. február 14. 19:22 |
Sziasztok. "http://www.vatera.hu/item/view/index.php?cod=127438357"
|
karu | 11445 | 2009. február 13. 23:23 | Válasz erre: 11443 |
Képzeld ezek a trogerek ha elkezdenének füteni. gondolom simán felgyujtanák a házat. |
karu | 11444 | 2009. február 13. 23:21 | Válasz erre: 11441 |
Ezek az oldalkocsissal elesnének álló helyzetben.
|
karu | 11440 | 2009. február 13. 23:16 | Válasz erre: 11438 |
Madarak van láncfürészem is. Ipon eperrel üzemeltetem. |
Oliver600 | 11439 | 2009. február 13. 23:15 |
Csak nehogy így lopja a fát a fazerrel majd: "http://www.youtube.com/watch?v=mM6y4FO0rsk" |
Oliver600 | 11436 | 2009. február 13. 23:10 | Válasz erre: 11428 |
Biztos egy favágó, aki sarangba rakta a fákat és a meló után megy haza az erdõrõl...
|
karu | 11435 | 2009. február 13. 23:10 | Válasz erre: 11434 |
Ja hogy te vagy a nyuszoka muszoka ciróka maróka:)
|
murnyul | 11434 | 2009. február 13. 23:07 | Válasz erre: 11424 |
Nem nagy dolog a vezetéknevembõl és becenevembõl alkotott mozaikszó. röviden ennyi!
|
Dokypapa | 11430 | 2009. február 13. 22:58 |
Tényleg ki van ezen a képen ,ez egy kicsit ratyi vas nem ,vagy most már tényleg kellene szemüveget vennem. :-)))
|
Jezusom | 11428 | 2009. február 13. 22:49 | Válasz erre: 11425 |
Egy képpel járulnék hozzá a vitához: nem tudom hol készült, azt sem hogy kit ábrázol, de az biztos hogy az utak nem feltétlenül tiszták, és szárazak :))
![]() |
karu | 11427 | 2009. február 13. 22:40 | Válasz erre: 11425 |
Nem sértõdtem meg tévedsz. Én csak arra gondoltam hogy akkor szolj bele a dolgokba ha igényes gazdi vagy nekem a képjeidrõl nem igy tûnik. No azért meg ne haragudj. Lehet hogy ha egyszer személyesen találkozunk jó haverok leszünk. Ne szoljál be amig nem ismersz. |
Attis001 | 11425 | 2009. február 13. 22:32 | Válasz erre: 11419 |
Látom vazze megsértõdtél! Attól, hogy sáros a hátsó felni, nem történik semmi. Kurvára nem ejt kétségbe. (A kép azután készült, hogy egy jégesõ elkapott, és miközben próbáltam a motort - magammal együtt - biztos helyre vinni, becsúszott a hátsó kerék az útszéli trutyiba.)Ettõl függetlenül valóban nem nyalom a gépet minden használat után csillogóra. (nem is lehetne, mert tavasztól-õszig mindennapos használatban van.) Ez nem azt jelenti, hogy nem becsülöm meg a gépemet és nem szeretem kevésbé mint te! Az elsõ sárvédõ cseréjérõl jutott eszembe a Ladák hajdani "tuningolása". A véleményem nélkül közöltem ezt veled! De nem vagyunk egyformák, ha van rá idõd csináld. Ha ettõl te megsértõdsz, akkor lehet, hogy te is érzel ebben valamit. Viszont az "ilyen" hozzászólásokat visszautasítom : "Hát ezt mondom az ilyen ne ossza az észt." Ne kezdjük el egymást sértegetni. |
karu | 11424 | 2009. február 13. 22:23 | Válasz erre: 11423 |
Mi az a Murnyúl játszd már ki honnan ez a név mi a története?
|
murnyul | 11423 | 2009. február 13. 21:55 | Válasz erre: 11421 |
Támogatom a fekete színû sárvédõt, igy túl sok a piros a motor elején.
|
Dokypapa | 11422 | 2009. február 13. 20:22 | Válasz erre: 11415 |
Azért meg ne sértõdj,te is Yamahás vagy és ez fontos ,csak az tényleg kicsit gáz ha egy vason ennyi a trutyi,én sem vagyok egy über takarítõ de tiszta a gépem. Látod itt erre harapnak az amberek. :-))) C |
karu | 11421 | 2009. február 13. 20:10 | Válasz erre: 11420 |
Majd rakok fel de átkell fújnom feketére az összhatás miatt.
|
Oliver600 | 11420 | 2009. február 13. 20:03 | Válasz erre: 11419 |
Karu, tegyél már fel teljes képet ezzel a piros sárvádõvel, hogy hogyan mutat egészben.
|
Dokypapa | 11418 | 2009. február 13. 19:55 |
Apám azon a keréken egy komplet iszap domb van,nem semmi,bányász fazer, :-)))
|
karu | 11417 | 2009. február 13. 19:41 | Válasz erre: 11415 |
Te ne foglalkozz mások motorjával foglalkozz a sajátoddal. Nézd meg az adatlapodon a leõmlõd állapotát a hátsó felnid tiszta trutymó. |
Dokypapa | 11416 | 2009. február 13. 16:17 |
Nos ,madárka,repül feléd a kormány csapágy. Buboréknak sajnos még egy kicsit várni kell a cam tartóra de már jövõben van,ha bármi alkatrész kell csak szóljatok. |
Attis001 | 11415 | 2009. február 13. 15:41 | Válasz erre: 11413 |
Boccs Karu, de a motorodról eszembe jutott a hajdani zsiguli tuning. (Elõrõl) Lökhárító levéve; motorháztetõ két szellõzõ rácsára, gombfoci-kapura alakú, fekete, légterelõk; ablaktörlõ lapátokon szárnyak; elsõ szélvédõ felül, zöld, Lada feliratú csík; hátsó szélvédõn fekete, müa., teljes felületü napellenzõ; csomagtartón légterelõ; hátsó részen: ÁB CASCO matricából kivágott CSAO felirat.
|
karu | 11412 | 2009. február 13. 08:07 | Válasz erre: 11411 |
Már itt az idelye hogy a Yamaha egy kis ujdonságot bemutasson. A többiek meg szépen majd lopkodják utánozzák a teknikát. |
Oliver600 | 11411 | 2009. február 13. 07:32 |
Az új 2009-es R1 kritikája: "http://www.tesztmotor.hu/teszt/motorok-uj-/eloteszt-yamaha-yzf-r1-2009.html" ![]() |
Dokypapa | 11410 | 2009. február 12. 22:59 |
Hát el kell ismernem Karunak igaza van ,nem vagy egy egyszerû eset :-))))
|
Jezusom | 11404 | 2009. február 12. 22:54 | Válasz erre: 11402 |
Egy rajongód -aki azt hiszi, hogy én közelebbrõl is ismerlek- bõszen érdeklõdik felõled! Jó, elárulom: Õ Gyuszi, alias: Béla_fz6. Nehezményezi, hogy: bár Te csesztetsz mindenkit a reglapja miatt, a tiéden mégsem tüntetted fel az életkorodat, és a családi állapotod sem szerepel. Gátlásos, -és; -meg; -vagy; pattanásos kiscsávó lehet, aki nem meri Veled felvenni a kapcsolatot :) |
Jezusom | 11401 | 2009. február 12. 22:06 | Válasz erre: 11400 |
A "Zaher" egy torta ha jól tudom! Annál azért valami ütõsebb kell a Rémnek!
|
Jezusom | 11398 | 2009. február 12. 21:46 | Válasz erre: 11397 |
Kénytelen vagyok, mert rátok nem lehet számítani |
Jezusom | 11396 | 2009. február 12. 21:26 |
Itt is punnyad mindenki? csak azért írtam be hogy magtaláljátok a topicot ..... vér ciki, hogy a "futottak még" kategóriából kellett elõhoznom :(( |
TeeJay | 11394 | 2009. február 11. 20:49 | Válasz erre: 11387 |
Macko | 11393 | 2009. február 11. 20:21 | Válasz erre: 11387 |
Az YZF-R125-öt teszteltem. Aki már ment nagymotorral, annak elképesztõen gyenge a menetteljesítménye. "http://www.onroad.hu/motor/bemutato/1091/" Higgyétek el, inkább beindítanátok a Fazert! :o))) |
Oliver600 | 11391 | 2009. február 11. 19:44 | Válasz erre: 11389 |
150ccm, 14lóerõ, 13,6Nm, 5seb. Én meg ezt küldeném cigiért, utána meg "elszívatnám" vele... ![]() |
Buborék | 11390 | 2009. február 11. 19:17 |
a sarokra cigiért menni tök jó lenne, nem kéne begyújtani a tesóját rövid távra
|
danyila | 11386 | 2009. február 11. 12:48 | Válasz erre: 11370 |
Bár én ilyen meglilult kipufogókkal nem foglalkozom. Az én motoromon alig látszik a leömlõ és igazából nem izgat hogy meg van égve. Viszont elárulom nekte hogyan lehet leszedni az ilyesmit. Igaz ujra meg ujra ki fog jönni, de szerintem mûködik. El kell menni hegesztéstechnikai boltba. Ott lehet kapni rozsdamentes acél hegesztéshez való varratisztító pácot. A neve Polinox - P Rapid. 2 kg csomagolásban van és kb 2500 Ft kilója. Ennyi egy életre elég. Többen kell összefogni és szétmérni. Ez egy rózsaszín gél. Nagyon korrozív, kézre ne kerüljön! Szépen fel kell hordani egy ronggyal és pár pillanat múlva nyomtalanul eltüntek a futtatási színek a leömlõrõl. Ez az anyag hegesztési varratra való. De én láttam a mûködését akkor amikor a rozsdamentes acélból készült oldalcsomagtartómat hegesztettük. Ívhegesztéssel, wolfram elektródával és argvédõgázban dolgoztunk. Ettõl még a rozsdamentes acél is meglilult és megégett a varrat mentén. Hogy ne kelljen csiszolgatni meg szutyakolni - használtuk ezt az anyagot. Nem tudom a leölõtök mibõl van. Rozsdamentes vagy krómozott vagy nikkelezett. Egy biztos ez a cucc mindenrõl leszedi a hõ okozta elszínezõdést. Mivel ezt az anyagot nem kipufogó tisztításhoz találták ki, ha nem varrat tisztításhoz, elõtte ajánlatos a vásárláskor szakembertõl tanácsot kérni. Nem tudom, hogy kikufogó leömlõ tisztításhoz megfelelõ e. Én nem használtam ilyenre és azt sem tudom, hogy más használta e. Csak ötlet szintjén írok róla. Az üzletben meg kell mondani mire kell, hiszen krómozott alkatrészeket nem hegesztenek - hiszen akkor leégne a króm. Viszont egybefüggõ krómozott-nikkelzett felület szerintem kezelhetõ a szerrel. A rozsdamenteshez meg egyenesen kiváló. |
Dokypapa | 11384 | 2009. február 10. 22:35 |
na majd ha már lehet gurulni nem lesznek gondok,most ,hogy fent van a gumim le esik a hó ,bassza meg .
|
karu | 11383 | 2009. február 10. 22:04 | Válasz erre: 11382 |
Alpinista legyek vannak felénk kötél biztositással,
|
TPBalaton | 11382 | 2009. február 10. 22:01 | Válasz erre: 11380 |
Vigyázz!Megb@sz a 4mancs,mert elfelejtetted kirakni a táblát a legyeknek."Vigyázz csúszik!"
|
karu | 11381 | 2009. február 10. 21:57 | Válasz erre: 11370 |
Megsugom ezt az eredményt egy csövön kb 10 perc alatt értem el.
|
karu | 11380 | 2009. február 10. 21:55 | Válasz erre: 11379 |
Szégyenlem de ilyen koszos. Majd ha lessz idõm letakaritom. |
freemailpeter | 11376 | 2009. február 10. 21:36 | Válasz erre: 11375 |
2 mm miylen marhaságot beszélek, mz ben volt vagy 5 mm körbe, de ez a nem mindegy:D
|
freemailpeter | 11375 | 2009. február 10. 21:36 | Válasz erre: 11374 |
az oké!!! de milyen vastagságban?:D nem kétütemû ez hogy 2mm koksz rakodjon le
|
freemailpeter | 11373 | 2009. február 10. 21:33 | Válasz erre: 11372 |
nah most ezt nem mondod komolyan:) miért akarsz uj leömlöt?:D
|
karu | 11372 | 2009. február 10. 21:24 |
Én is most akartam venni egy uj leömlõt csak nem lehet kapni Ezért kénytelen voltam letakaritani a régit. 38000 km van benne. ![]() |
freemailpeter | 11371 | 2009. február 10. 21:22 | Válasz erre: 11370 |
kilehet polirozni szépre, csak hát ahogy beinditott és megrángatod a gázt besárgul a hõtõl, ezzel tulsokat nem tudsz csinálni, max minden leállás után 30percet polirozod és ugy fekszel le hogy milyen szép:)
|
Figaro | 11370 | 2009. február 10. 21:17 |
Macko | 11367 | 2009. február 10. 20:21 | Válasz erre: 11366 |
R1200R, csak összefirkáltad, hogy Yamaha! :o)))
|
murnyul | 11365 | 2009. február 10. 20:18 |
Szerintem ez a YZF-6 thundercat elsõ sárvédõje. Ami az R6 elõdje.
|
karu | 11359 | 2009. február 10. 18:47 | Válasz erre: 11355 |
Ismét szép a motorod ez igen. Látom dolgoztatod a fényezõket. |
freemailpeter | 11356 | 2009. február 10. 18:16 |
nah most tuti nem motoroztok:) esik a hó:S illetve szakad
|
tutu | 11355 | 2009. február 10. 16:38 | Válasz erre: 11276 |
Szia Karu! Szép lett a motorod, grat hozzá! :) Múlt héten végre az én faZerem is elkészült: "http://www.sportmotor.hu/motoros_kepek/motor/?dr=12253" |
krisztian.fz6 | 11354 | 2009. február 10. 14:08 | Válasz erre: 11353 |
Pont olyan csipeszes-nagyítós harmadik kezet vettem tegnap a LIDL-ben, 600 ft-ért.
|
azul | 11353 | 2009. február 10. 13:34 | Válasz erre: 10778 |
Dupla elsõ (tompított) fényszóró bekötéséhez találtam ezt a módszert. Ismertétek? "http://www.fz6-forum.com/forum/how-tos/1663-bd43s-07-headlight-mod-part-1-a.html" "http://www.fz6-forum.com/forum/how-tos/1666-bd43s-07-headlight-mod-part-2-a.html" Lényege, hogy a srác az elõre elkészített kábelt a légszûrõnél lévõ elektromos csatlakozóhoz vezeti. Elõnye, hogy nem kell semmilyen kábelt szétvágni hozzá. Hátránya, hogy le kell szerelni a légszûrõ fedelét és az akksit. Nekem ez jónak tûnik. Vagy csak a relés megoldás a tuti, amit Krisztián ajánlott korábban? "http://fazer.tvn.hu/" |
banier | 11352 | 2009. február 9. 21:43 | Válasz erre: 11330 |
Tavaszra megcsinálom szebbre és tuti pirosra festem,, egyébként majdnem mindegy hogyan néz ki, az a lényeg ne hadjam el a rendszámot.
|