Dokypapa | 11551 | 2009. február 21. 20:50 | Válasz erre: 11549 |
Te madár ,ne a konkurenciát ajánld legalább ,én is tudok ha kell.
|
krisztian.fz6 | 11550 | 2009. február 21. 20:25 | Válasz erre: 11549 |
Már csak a bólogatós kutya hiányzik a motorotokra. Olyat még nem vettetek rá?? Olyan cikik vagytok......
|
karu | 11549 | 2009. február 21. 19:22 | Válasz erre: 11547 |
Az nem az enyém az Jézusom motorja. A markolat márkája Harris a Shoxba lehet kapni. |
Macko | 11548 | 2009. február 21. 15:37 | Válasz erre: 11546 |
Miért, tök jó idõ van! Lassan egy hete nem motoroztam... Hétfõn kell egy cseppet.
|
Jos88 | 11547 | 2009. február 21. 15:34 |
Karu a képeid között láttam, hogy FZ6 feliratos markolatod van. Hol lehet olyat kapni?
|
freemailpeter | 11545 | 2009. február 21. 13:43 |
�szépen süt a nap! bár azért nincs olyan nagy melegség!! mondhatni hideg van! én is ugy tudom hogy szinter fékbetét a gyári is. sõt jönnek ki utcára olyan fékbetétek ami kerámiát is tartalmaznak, |
krisztian.fz6 | 11543 | 2009. február 21. 10:17 | Válasz erre: 11540 |
Tartalmaz egy kis puha fémet a betét anyaga. Jobban fog egy picivel mint a gyári, de jobban is eszi a tárcsát. Nekem az xj-n a ferrodo platinum vált be. Ezzel jobban fogott a hátsó fék, és a féktárcsát is békén hagyta.
|
Ferko | 11540 | 2009. február 21. 07:20 | Válasz erre: 11538 |
A szinter betéteket ahogy Te is írod versenypályára fejlesztették ki anno. Hétköznapi használatra alkalmatlan legalábbis nem ajánlott ugyanis ezek a betétek nagyon soká érik el az üzemi hõfokukat így nincs megfelelõ fékhatásod hétköznapi használat mellett. Természetesen fel lehet tenni csak tudni kell, hogy mire számíts. Ha viszont eléri a megfelelõ hõfokot brutál a fékhatás. |
Dokypapa | 11539 | 2009. február 20. 22:38 |
Karu,nagyon köszönöm a segítséget ,szerencsére nem kellett vele éljek,gyerekek ,szuper a kéró és még netet is "találtam ,, ez gúnár ,nagyon .
|
freemailpeter | 11538 | 2009. február 20. 21:38 | Válasz erre: 11537 |
nah ne viccelj velem!! "Nissin tárcsafékbetétek gyártásához egy a tisztaságuk és összeférhetõségük alapján gondosan kiválogatott alapanyagokból álló készítményt használnak fel. A tervezés, a méretek, a fizikai és kémiai teljesítmény mind része azoknak a követelményeknek, amelyeket a betétek kialakítása során figyelembe vesznek. Kerámia port, valamint alacsony és magas olvadáspontú fémeket elegyítenek egy anyaggá olyan mértékben, hogy legkevésbé legyen kihatással a víz, az alacsony vagy a magas hõmérséklet a betétre. Nemcsak a javított súrlódási teljesítmény, de a kenõolajok kiválasztása és kombinációja a legjobb anyagokkal csökkentik a betét és a tárcsa közti ütközés mértékét. A kiválasztott anyagok megfelelõ egyensúlyának alkalmazásával a fék sivítása minimális szintre csökkenthetõ. A végeredmény egy fém-szerû vegyület, amit azért neveznek így, mert nagyon hasonlít egy fémben gazdag összetételû anyaghoz. Azonban a hozzáadott kerámia anyagok miatt ez az egyedi összetételû anyagból álló betét jól használható mind az acél, mind az öntött vas féktárcsákkal, a leghatékonyabb fékerõt biztosítva. Kivétel az ST típusú betét, amely csak acéltárcsákhoz használható. Jellemzõi - Verseny és nagyteljesítményû motorkhoz - Kiemelkedõen magas súrlódási teljesítmény minden idõjárásnál megfelelõ fékerõvel - Jó irányíthatóság érzet, finom összhang a féktárcsákkal" röviden ennye,de nem igazi ez a leirás. volt egy frankó kép is, de nem találtam meg, |
freemailpeter | 11535 | 2009. február 20. 16:20 | Válasz erre: 11534 |
napközbe biztos mindenki meszeli a falat!:D
|
Dokypapa | 11534 | 2009. február 20. 12:24 |
Szép napot vad csapat. Este érdekes mindenki virgonc ,na de nappal ,roty. Kiköltöztem ,innen már megint nem tudom netet honnan buzerálok,de lesz az tuti,csak a lakás legyen meg. |
freemailpeter | 11533 | 2009. február 20. 00:19 | Válasz erre: 11532 |
nézek meg bepisálok:) de biztos izgalmasabb lesz vele az élet! nah én lassan fekszem ! mert holnap kelés!! jó éjt!! |
karu | 11532 | 2009. február 20. 00:15 | Válasz erre: 11531 |
Mire vagy kiváncsi? fel fog álni egykerékre azt majd nézel:)
|
freemailpeter | 11531 | 2009. február 20. 00:12 | Válasz erre: 11530 |
majd ha kicseréljük a kisofogaskereket, arra leszek kiváncsi!!
|
karu | 11530 | 2009. február 20. 00:07 | Válasz erre: 11529 |
Tavaly febr10.én már turáztam most ez nem igazán kivitelezhetõ.
|
freemailpeter | 11529 | 2009. február 20. 00:03 |
mostanában nagy a csend! biztos mindeki csendben várja a jó idõ!!
|
freemailpeter | 11528 | 2009. február 20. 00:02 | Válasz erre: 11527 |
hát :) egy pár sör leszaladt , kellett már! |
freemailpeter | 11525 | 2009. február 19. 23:53 | Válasz erre: 11524 |
HOLDRÓL! :) kicsit lazultunk haverokkal! HA már motorozni nem lehet! mi ujság? tán ilyenkor is fejlesztesz?:) |
karu | 11522 | 2009. február 19. 23:44 | Válasz erre: 11521 |
Valoban gyültünk te is vehetnél már magadnak egy skype settet.
|
Jezusom | 11521 | 2009. február 19. 21:24 | Válasz erre: 11511 |
Mi nem szakértjük, csak véleményezzük a helyzetet. Hálásak vagyunk, hogy megtudhattuk a két megoldás közötti különbséget. (csak zárójelben jegyzem meg, hogy senkit sem érdekelt a téma, de valahogy elõre kellett hozni a topicot, és Petinek más ötlete nem lévén ezzel lehelt életet bele..... amíg ti "gyûltetek" gyülevész banda!) Örökre hálásak leszünk érte :)) |
Ferko | 11520 | 2009. február 19. 20:29 | Válasz erre: 11513 |
Pedig a féktisztító nagyon jól lehozza a láncsprayt is még ha agresszív is.
|
freemailpeter | 11519 | 2009. február 19. 19:24 | Válasz erre: 11517 |
meg kellett volna élezni a fúrót!! talán könyebben vitte volna? vagy ez olyan furó lehetett amivel a falat szokták? hahaha |
banier | 11518 | 2009. február 19. 19:11 | Válasz erre: 11517 |
Ez anyira tetszett 3 szor meg kellett néznem. Bolond spanyol.
|
Oliver600 | 11517 | 2009. február 19. 19:02 |
Huhúúúú, ez aztán a sufnituning: "http://www.youtube.com/watch?v=qe8VeVLRUXA" |
TeeJay | 11516 | 2009. február 19. 11:52 | Válasz erre: 11514 |
Valami azt súgja, hogy ez az arc nem az MTA oszlopos tagja... :-DDD
|
Oliver600 | 11514 | 2009. február 19. 05:06 | Válasz erre: 11503 |
Peti is valami ilyen szinten tarthat már, ha nem súlyosabb a tünete: "http://sportmotor.hu/motoros_videok/speed/doglik-az-r-1-41357" |
karu | 11513 | 2009. február 18. 23:37 | Válasz erre: 11501 |
Agressziv oldószerek amit ne nagyon használjunk nitró észter toluol aceton. Amit nyugodtan lehet használni lakbenzin foltbenzin petroleúm WD40 terpentin rozsda oldó csavar lazitó. Vigyázz a féftisztitó spray is agresszivnak számit. |
karu | 11511 | 2009. február 18. 23:24 |
Ha középen vaan a suly az a statikus centirozás. Ha a felni szélén akkor a dinamikus centirozásrol beszélünk ez a precizebb megoldás. |
freemailpeter | 11509 | 2009. február 18. 22:20 | Válasz erre: 11508 |
az hasonlo mint az autoknál? és középen?
|
Jezusom | 11508 | 2009. február 18. 22:15 | Válasz erre: 11505 |
Nem vagyok biztos benne, de ha jól emlékszem, akkor az övé is ragasztott súly..... csak nekem van igénytelenül szerelt "Vaskapcsos" megoldásom :(
|
freemailpeter | 11507 | 2009. február 18. 22:00 | Válasz erre: 11505 |
most is öntapadóssal van,valahogy igy néz ki mint a képen, de ami Karunak van az másfajta lehet, az is öntapados ? ![]() |
freemailpeter | 11506 | 2009. február 18. 21:56 | Válasz erre: 11504 |
arrol ne is beszéljünk!! minden héten zh zok! haza menni nincs idõm! :( elég szomorú, szakdolgozatommal is szarul állok, mivel egyedüli hely ahol tudom csinálni a blokkot az otthon van:) ahova nem jutok haza! de ami késik az nem múlik! nem is igérek senkinek semmit, mert a sajátom sincs kész |
Jezusom | 11505 | 2009. február 18. 21:53 | Válasz erre: 11501 |
Lakkbenzinnel le fog jönni! Most milyen módszerrel rögzítették a súlyokat? |
freemailpeter | 11503 | 2009. február 18. 21:51 | Válasz erre: 11502 |
én már a gázmarkolatott kezdeném huzigálni!! mert ez igy már nem járja!! egyetlen igazi kikapcsolodás az nálam a motorozás!! ami már nagyon hiányzik:) már mint mindekettõ motorozás meg a kikapcs is
|
Buborék | 11502 | 2009. február 18. 21:49 | Válasz erre: 11500 |
háát ezaz Peti jó lenne ha Te is kezdenéd tuningolni a motorod mert ha nem akkor megharagszik és ledob a hátáról.:-)))
|
freemailpeter | 11501 | 2009. február 18. 21:49 |
a keréken lévõ sulynak a maradványait(öntapados részt) mivel tudom leszedNI? (körömlakk lemoso?)
|
freemailpeter | 11500 | 2009. február 18. 21:41 | Válasz erre: 11496 |
:) látom megy is a fejlesztés srácok!!:) tükörszár, magosítás,sport kipufóg, fényezés |
Jezusom | 11499 | 2009. február 18. 21:39 | Válasz erre: 11498 |
Bekentem polírpasztával, egy puha rongy, és némi dörzsölés ráfér majd. Nagyon szivesen! |
Buborék | 11498 | 2009. február 18. 21:36 | Válasz erre: 11497 |
Csaba köszi még egyszer most kaptam meg Karutól. holnap rárakom. |
Jezusom | 11497 | 2009. február 18. 21:32 | Válasz erre: 11493 |
Balázs! Tükör rendben? Felszerelted már az új szárakat? |
Jezusom | 11496 | 2009. február 18. 21:31 | Válasz erre: 11486 |
Szombaton megnéztem azt a sárvédõt. Hát mit mondjak? Élõben még csúnyább mint a képeken. Hajthatatlan a "Mester" de nem baj. Gyakorolja még a fényezést, aztán felszereli, aztán visszateszi a gyárit :)) |
Jezusom | 11495 | 2009. február 18. 21:27 |
Hi! Ma, meg holnap éjjel az is megfagy ami megmaradt a lapátolásból. Ezen a hétvégén ne akarjatok motorozni..... hacsak nem tudtok valami tuti beltéri szerpentines pályát! |
Buborék | 11493 | 2009. február 18. 21:15 | Válasz erre: 11492 |
már nem mert már megvolt, csak most a Doki is megemeli az Övét.
|
freemailpeter | 11492 | 2009. február 18. 21:12 | Válasz erre: 11491 |
milyen kormány emelõröl beszéltek? magasítani akarjátok a kormányt? vagy mi a szösz?
|
Buborék | 11491 | 2009. február 18. 21:11 | Válasz erre: 11488 |
egészségedre, a Károlyomat kérd meg hogy polírozza meg Neked.
|
freemailpeter | 11489 | 2009. február 18. 19:59 |
hát én nem tudom ti hogy vagytok vele de én kezdek megzakkani:S mikor lehet már motorozni?:'(
|
Dokypapa | 11488 | 2009. február 18. 19:41 |
köszönöm kedve buborékos zavaros víz gyártó kolegám ,nagyon köszönöm a segítséget,azaz a kormány emelõt. :-)))))
|
Dokypapa | 11487 | 2009. február 18. 19:39 |
van ott még bukócsõ is meg gondolom más meló is ,nem hiszem , hogy unatkozik.
|
freemailpeter | 11486 | 2009. február 18. 19:27 |
Karu! elsõsárvédõ? készvan? le van fényezve? fel van rakva? kép? nem látjuk!:)
|
Dokypapa | 11484 | 2009. február 18. 11:49 |
Javulni fog bizzatok benne ,lesz még idén motoros idõ... De mikor már a francba én is ezt kérdezem.
|
freemailpeter | 11483 | 2009. február 18. 08:51 | Válasz erre: 11482 |
nah ma reggel lehet havat lapátolni!! szép motoros idõnk van:( |
Buborék | 11479 | 2009. február 17. 13:38 |
a dakaron is kipróbálták csak ehhez az egyhengeres motor teljesítménye kicsit kevésnek bizonyult de a hatás jól müködött.
|
Buborék | 11478 | 2009. február 17. 13:34 | Válasz erre: 11475 |
nem csak terv a 2WD a WR-450-esen megvalósították (hidromotoros hajtás) és vásárolható magyar országon is,az más kérdés ,hogy 1 millével drágább a hagyományos hátsó hajtásnál ezért nem terjedt el.
|
Macko | 11477 | 2009. február 17. 06:11 | Válasz erre: 11473 |
Karu, éppen hogy nem tudtak. Ugyanis nem terjedt el. Pedig a telelever szerintem a legjobb dolgok egyike. |
TeeJay | 11476 | 2009. február 16. 23:48 | Válasz erre: 11464 |
Majd nézd meg jól. Spec. az utaslábtartó konzolját - szép hosszú... Nem fog sokat bírni. Ja és a teleszkóp nem 41-es, mint a sajtóanyag mondja, 40-es. Vegyél hozzá (nem gyári) szimeringet. |
TeeJay | 11475 | 2009. február 16. 23:45 | Válasz erre: 11469 |
Gyártották, de nem kellett a kutyának se. Marad technikai érdeksesség, fejlesztési zsákutca. Pedig volt terv 2kerék hajtású váétozatra is. "http://ladj.com/gts/Leftside.jpg" |
Buborék | 11474 | 2009. február 16. 22:43 | Válasz erre: 11472 |
hát igen, de reménykedjünk majd vissza a jövõbe majd ilyesmin mehetünk. :-)))
|
karu | 11473 | 2009. február 16. 22:12 | Válasz erre: 11469 |
Na látod ennyit tudnak a japánok. 20 évvel ezelõtt. Szerintem azóta fejlõdtek. |
Macko | 11472 | 2009. február 16. 22:07 | Válasz erre: 11470 |
Jobban is nézett ki! Pedig az volt elõbb. Tényleg kár, hogy semelyik lényeges része nem került azóta sem gyártásba a Yamahánál! |
karu | 11471 | 2009. február 16. 22:07 | Válasz erre: 11469 |
Nekem az 1989 verzió tetszik ezt eltudnám képzelni a garázsomban.
|
Buborék | 11470 | 2009. február 16. 22:02 | Válasz erre: 11468 |
nekem a 400-as megfelelne . nagyon tetszik. :-))
|
Macko | 11469 | 2009. február 16. 21:50 | Válasz erre: 11468 |
Csináltak 1991-ben egy teleleveres motort és nem gyártották??? Meg is érdemlik... |
Oliver600 | 11468 | 2009. február 16. 21:29 |
Na ezt a BMW-sek megirigyelhetik: Yamaha Morpho "http://www.youtube.com/watch?v=Xi-Coh375nY" "http://www.youtube.com/watch?v=sQcJDQOBtsk" |
Ferko | 11466 | 2009. február 16. 19:52 | Válasz erre: 11465 |
Érdekes szín összeállítás lehet. Yamahának mindíg szép szinei voltak.
|
kkg | 11465 | 2009. február 16. 19:51 | Válasz erre: 11463 |
Dabason már láttam a múlt héten a Yamaha Surman-nál. A csontfehér-arany-fekete van kiállítva. Nagggggyon szééééép.
|
Ferko | 11464 | 2009. február 16. 19:49 |
Állítólag a World-ben már van. Én majd a kiállításon megnézem, vagy itt nálunk a XVII-ben majd ha megjön. Ha tényleg igazak a pletykák olyan agyonüthetetlen gép lesz mint régen akkor aki nem kívánja már a pörgõs, robbanós masinákat kitûnõ választás lehet. Kiváncsi leszek mikor jön az 1000-es, mert nagyon üres a piacnak ez a lightos, túrás szegmense. Ilyen pl. a CBF 1000-es. |
goimo | 11463 | 2009. február 16. 19:18 |
Ma du.voltunk Danival Kecskeméten a Yamahánál,de nem volt még új XJ6-os:((
|
azul | 11461 | 2009. február 16. 18:20 |
Azt nem tudjátok, hogy van-e olyan motor típus, amihez ugyanolyan doboztartó konzol kell, mint az FZ6-hoz? T. |
vadasz | 11460 | 2009. február 16. 08:11 |
a kis trükkös :D Amúgy gondoltam rátok amikor zalában megeredt a hófúvás.. na mondom Mackoé a terep :D |
Macko | 11459 | 2009. február 16. 06:07 | Válasz erre: 11458 |
:o))) Az a KarooT, direkt visszarakattam. Azért vittem, mert titkon reménykedtem egy nagy havazásban. Ha valami hókása-szerû trutymó lett volna a pályán, elõrébb végeztem volna, azokkal a gumikkal latyakos körülmények között nagyon jól el lehet lavírozni. |
Macko | 11457 | 2009. február 15. 21:24 | Válasz erre: 11456 |
Motorozni voltam. :o))) Volt Fazer is a mezõnyben! :-) Igaz csak egy, éppen mint BMW. :o) |
Jos88 | 11453 | 2009. február 15. 13:45 |
Üdv! Az lenne a kérdésem, hogy mennyi hûtõfolyadék kell a motorba? Amennyit a könyv ír 2 liter + 0.27 a tágulásiba belemegy? Mert akkor 3 litert kell vennem.
|
krisztian.fz6 | 11452 | 2009. február 15. 11:44 | Válasz erre: 11451 |
Nem tudom, kimegyek sötétben a rutinpályára és ott beállítom.
|