19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31 1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16

Kérlek jelentkezz be

Regisztráció
Elfelejtett jelszó
Yamaha Fazer segítsünk és ismerkedjünk
Következő oldal

Dokypapa 11551 2009. február 21. 20:50   Válasz erre: 11549
Te madár ,ne a konkurenciát ajánld legalább ,én is tudok ha kell.
    

krisztian.fz6 11550 2009. február 21. 20:25   Válasz erre: 11549
Már csak a bólogatós kutya hiányzik a motorotokra. Olyat még nem vettetek rá?? Olyan cikik vagytok......
    

karu 11549 2009. február 21. 19:22   Válasz erre: 11547
Az nem az enyém az Jézusom motorja.
A markolat márkája Harris a Shoxba lehet kapni.
    

Macko 11548 2009. február 21. 15:37   Válasz erre: 11546
Miért, tök jó idõ van! Lassan egy hete nem motoroztam... Hétfõn kell egy cseppet.
    

Jos88 11547 2009. február 21. 15:34  
Karu a képeid között láttam, hogy FZ6 feliratos markolatod van. Hol lehet olyat kapni?
    

karu 11546 2009. február 21. 15:16   Válasz erre: 11544
Orvos mikor látott?
Gurulni ilyenkor.
    

freemailpeter 11545 2009. február 21. 13:43  
�szépen süt a nap! bár azért nincs olyan nagy melegség!! mondhatni hideg van!
én is ugy tudom hogy szinter fékbetét a gyári is.
sõt jönnek ki utcára olyan fékbetétek ami kerámiát is tartalmaznak,
    

Dokypapa 11544 2009. február 21. 10:21  
Szép napot ,karu ,nem gurulunk hétvégén esetleg?
    

krisztian.fz6 11543 2009. február 21. 10:17   Válasz erre: 11540
Tartalmaz egy kis puha fémet a betét anyaga. Jobban fog egy picivel mint a gyári, de jobban is eszi a tárcsát. Nekem az xj-n a ferrodo platinum vált be. Ezzel jobban fogott a hátsó fék, és a féktárcsát is békén hagyta.
    

azul 11542 2009. február 21. 10:03  
Szép is, jó is. Mi kell ennél több?
    

karu 11541 2009. február 21. 09:57  
A gyári betét is szinter kûlönben,
    

Ferko 11540 2009. február 21. 07:20   Válasz erre: 11538
A szinter betéteket ahogy Te is írod versenypályára fejlesztették ki anno. Hétköznapi használatra alkalmatlan legalábbis nem ajánlott ugyanis ezek a betétek nagyon soká érik el az üzemi hõfokukat így nincs megfelelõ fékhatásod
hétköznapi használat mellett.
Természetesen fel lehet tenni csak tudni kell, hogy mire számíts. Ha viszont eléri a megfelelõ hõfokot brutál a fékhatás.
    

Dokypapa 11539 2009. február 20. 22:38  
Karu,nagyon köszönöm a segítséget ,szerencsére nem kellett vele éljek,gyerekek ,szuper a kéró és még netet is "találtam ,, ez gúnár ,nagyon .
    

freemailpeter 11538 2009. február 20. 21:38   Válasz erre: 11537
nah ne viccelj velem!!

"Nissin tárcsafékbetétek gyártásához egy a tisztaságuk és összeférhetõségük alapján gondosan kiválogatott alapanyagokból álló készítményt használnak fel. A tervezés, a méretek, a fizikai és kémiai teljesítmény mind része azoknak a követelményeknek, amelyeket a betétek kialakítása során figyelembe vesznek. Kerámia port, valamint alacsony és magas olvadáspontú fémeket elegyítenek egy anyaggá olyan mértékben, hogy legkevésbé legyen kihatással a víz, az alacsony vagy a magas hõmérséklet a betétre. Nemcsak a javított súrlódási teljesítmény, de a kenõolajok kiválasztása és kombinációja a legjobb anyagokkal csökkentik a betét és a tárcsa közti ütközés mértékét. A kiválasztott anyagok megfelelõ egyensúlyának alkalmazásával a fék sivítása minimális szintre csökkenthetõ. A végeredmény egy fém-szerû vegyület, amit azért neveznek így, mert nagyon hasonlít egy fémben gazdag összetételû anyaghoz. Azonban a hozzáadott kerámia anyagok miatt ez az egyedi összetételû anyagból álló betét jól használható mind az acél, mind az öntött vas féktárcsákkal, a leghatékonyabb fékerõt biztosítva. Kivétel az ST típusú betét, amely csak acéltárcsákhoz használható.




Jellemzõi



- Verseny és nagyteljesítményû motorkhoz
- Kiemelkedõen magas súrlódási teljesítmény minden idõjárásnál megfelelõ fékerõvel
- Jó irányíthatóság érzet, finom összhang a féktárcsákkal"

röviden ennye,de nem igazi ez a leirás. volt egy frankó kép is, de nem találtam meg,

    

karu 11537 2009. február 20. 20:59   Válasz erre: 11536
Mi az a nissin szinter bõvebben.
    

freemailpeter 11536 2009. február 20. 19:25  
nissin szinterrõl van valakinek tapasztalata?
    

freemailpeter 11535 2009. február 20. 16:20   Válasz erre: 11534
napközbe biztos mindenki meszeli a falat!:D
    

Dokypapa 11534 2009. február 20. 12:24  
Szép napot vad csapat.
Este érdekes mindenki virgonc ,na de nappal ,roty.
Kiköltöztem ,innen már megint nem tudom netet honnan buzerálok,de lesz az tuti,csak a lakás legyen meg.
    

freemailpeter 11533 2009. február 20. 00:19   Válasz erre: 11532
nézek meg bepisálok:) de biztos izgalmasabb lesz vele az élet!
nah én lassan fekszem ! mert holnap kelés!!
jó éjt!!
    

karu 11532 2009. február 20. 00:15   Válasz erre: 11531
Mire vagy kiváncsi? fel fog álni egykerékre azt majd nézel:)
    

freemailpeter 11531 2009. február 20. 00:12   Válasz erre: 11530
majd ha kicseréljük a kisofogaskereket, arra leszek kiváncsi!!
    

karu 11530 2009. február 20. 00:07   Válasz erre: 11529
Tavaly febr10.én már turáztam most ez nem igazán kivitelezhetõ.
    

freemailpeter 11529 2009. február 20. 00:03  
mostanában nagy a csend! biztos mindeki csendben várja a jó idõ!!
    

freemailpeter 11528 2009. február 20. 00:02   Válasz erre: 11527
hát :) egy pár sör leszaladt , kellett már!

    

karu 11527 2009. február 19. 23:58   Válasz erre: 11525
Látszik rajtad a lazulás?
    

karu 11526 2009. február 19. 23:56  
Nem fejlesztek csak nézelõdök a többiek már alszanak.
    

freemailpeter 11525 2009. február 19. 23:53   Válasz erre: 11524
HOLDRÓL! :)
kicsit lazultunk haverokkal! HA már motorozni nem lehet!
mi ujság? tán ilyenkor is fejlesztesz?:)
    

karu 11524 2009. február 19. 23:48   Válasz erre: 11523
Honnan?
    

freemailpeter 11523 2009. február 19. 23:47  
nah!! megjöttem:)
    

karu 11522 2009. február 19. 23:44   Válasz erre: 11521
Valoban gyültünk te is vehetnél már magadnak egy skype settet.
    

Jezusom 11521 2009. február 19. 21:24   Válasz erre: 11511
Mi nem szakértjük, csak véleményezzük a helyzetet. Hálásak vagyunk, hogy megtudhattuk a két megoldás közötti különbséget.
(csak zárójelben jegyzem meg, hogy senkit sem érdekelt a téma, de valahogy elõre kellett hozni a topicot, és Petinek más ötlete nem lévén ezzel lehelt életet bele..... amíg ti "gyûltetek" gyülevész banda!)
Örökre hálásak leszünk érte :))
    

Ferko 11520 2009. február 19. 20:29   Válasz erre: 11513
Pedig a féktisztító nagyon jól lehozza a láncsprayt is még ha agresszív is.
    

freemailpeter 11519 2009. február 19. 19:24   Válasz erre: 11517
meg kellett volna élezni a fúrót!! talán könyebben vitte volna?
vagy ez olyan furó lehetett amivel a falat szokták? hahaha
    

banier 11518 2009. február 19. 19:11   Válasz erre: 11517
Ez anyira tetszett 3 szor meg kellett néznem. Bolond spanyol.
    

Oliver600 11517 2009. február 19. 19:02  
Huhúúúú, ez aztán a sufnituning:
"http://www.youtube.com/watch?v=qe8VeVLRUXA"

    

TeeJay 11516 2009. február 19. 11:52   Válasz erre: 11514
Valami azt súgja, hogy ez az arc nem az MTA oszlopos tagja... :-DDD
    

freemailpeter 11515 2009. február 19. 08:00   Válasz erre: 11514
valami hasonló a szitu!! :))
    

Oliver600 11514 2009. február 19. 05:06   Válasz erre: 11503
Peti is valami ilyen szinten tarthat már, ha nem súlyosabb a tünete:
"http://sportmotor.hu/motoros_videok/speed/doglik-az-r-1-41357"

    

karu 11513 2009. február 18. 23:37   Válasz erre: 11501
Agressziv oldószerek amit ne nagyon használjunk nitró észter toluol aceton.
Amit nyugodtan lehet használni lakbenzin foltbenzin petroleúm WD40 terpentin rozsda oldó csavar lazitó.
Vigyázz a féftisztitó spray is agresszivnak számit.
    

karu 11512 2009. február 18. 23:26   Válasz erre: 11507
Ami a Karunak van az motorra való suly.
    

karu 11511 2009. február 18. 23:24  
Ha középen vaan a suly az a statikus centirozás.
Ha a felni szélén akkor a dinamikus centirozásrol beszélünk ez a precizebb megoldás.
    

Jezusom 11510 2009. február 18. 22:34   Válasz erre: 11509
Igen. Középen!
Rém ronda megoldás!
    

freemailpeter 11509 2009. február 18. 22:20   Válasz erre: 11508
az hasonlo mint az autoknál? és középen?
    

Jezusom 11508 2009. február 18. 22:15   Válasz erre: 11505
Nem vagyok biztos benne, de ha jól emlékszem, akkor az övé is ragasztott súly..... csak nekem van igénytelenül szerelt "Vaskapcsos" megoldásom :(
    

freemailpeter 11507 2009. február 18. 22:00   Válasz erre: 11505
most is öntapadóssal van,valahogy igy néz ki mint a képen,
de ami Karunak van az másfajta lehet, az is öntapados ?
    

freemailpeter 11506 2009. február 18. 21:56   Válasz erre: 11504
arrol ne is beszéljünk!! minden héten zh zok! haza menni nincs idõm! :( elég szomorú,
szakdolgozatommal is szarul állok, mivel egyedüli hely ahol tudom csinálni a blokkot az otthon van:) ahova nem jutok haza!
de ami késik az nem múlik!
nem is igérek senkinek semmit, mert a sajátom sincs kész
    

Jezusom 11505 2009. február 18. 21:53   Válasz erre: 11501
Lakkbenzinnel le fog jönni!
Most milyen módszerrel rögzítették a súlyokat?
    

Buborék 11504 2009. február 18. 21:52   Válasz erre: 11501
különben is mi van a tengely gombával ???
    

freemailpeter 11503 2009. február 18. 21:51   Válasz erre: 11502
én már a gázmarkolatott kezdeném huzigálni!! mert ez igy már nem járja!! egyetlen igazi kikapcsolodás az nálam a motorozás!! ami már nagyon hiányzik:) már mint mindekettõ motorozás meg a kikapcs is
    

Buborék 11502 2009. február 18. 21:49   Válasz erre: 11500
háát ezaz Peti jó lenne ha Te is kezdenéd tuningolni a motorod mert ha nem akkor megharagszik és ledob a hátáról.:-)))
    

freemailpeter 11501 2009. február 18. 21:49  
a keréken lévõ sulynak a maradványait(öntapados részt) mivel tudom leszedNI? (körömlakk lemoso?)
    

freemailpeter 11500 2009. február 18. 21:41   Válasz erre: 11496
:)

látom megy is a fejlesztés srácok!!:) tükörszár, magosítás,sport kipufóg, fényezés
    

Jezusom 11499 2009. február 18. 21:39   Válasz erre: 11498
Bekentem polírpasztával, egy puha rongy, és némi dörzsölés ráfér majd.
Nagyon szivesen!
    

Buborék 11498 2009. február 18. 21:36   Válasz erre: 11497
Csaba köszi még egyszer most kaptam meg Karutól.
holnap rárakom.
    

Jezusom 11497 2009. február 18. 21:32   Válasz erre: 11493
Balázs!
Tükör rendben? Felszerelted már az új szárakat?
    

Jezusom 11496 2009. február 18. 21:31   Válasz erre: 11486
Szombaton megnéztem azt a sárvédõt. Hát mit mondjak? Élõben még csúnyább mint a képeken.
Hajthatatlan a "Mester" de nem baj. Gyakorolja még a fényezést, aztán felszereli, aztán visszateszi a gyárit :))
    

Jezusom 11495 2009. február 18. 21:27  
Hi!
Ma, meg holnap éjjel az is megfagy ami megmaradt a lapátolásból. Ezen a hétvégén ne akarjatok motorozni..... hacsak nem tudtok valami tuti beltéri szerpentines pályát!
    

TPBalaton 11494 2009. február 18. 21:18   Válasz erre: 11489
Jövõ hétvégén!
    

Buborék 11493 2009. február 18. 21:15   Válasz erre: 11492
már nem mert már megvolt, csak most a Doki is megemeli az Övét.
    

freemailpeter 11492 2009. február 18. 21:12   Válasz erre: 11491
milyen kormány emelõröl beszéltek? magasítani akarjátok a kormányt? vagy mi a szösz?
    

Buborék 11491 2009. február 18. 21:11   Válasz erre: 11488
egészségedre, a Károlyomat kérd meg hogy polírozza meg Neked.
    

Ferko 11490 2009. február 18. 20:03   Válasz erre: 11489
Nyugalom, már nem sokat kell kibirni.
    

freemailpeter 11489 2009. február 18. 19:59  
hát én nem tudom ti hogy vagytok vele de én kezdek megzakkani:S mikor lehet már motorozni?:'(
    

Dokypapa 11488 2009. február 18. 19:41  
köszönöm kedve buborékos zavaros víz gyártó kolegám ,nagyon köszönöm a segítséget,azaz a kormány emelõt. :-)))))
    

Dokypapa 11487 2009. február 18. 19:39  
van ott még bukócsõ is meg gondolom más meló is ,nem hiszem , hogy unatkozik.
    

freemailpeter 11486 2009. február 18. 19:27  
Karu! elsõsárvédõ? készvan? le van fényezve? fel van rakva? kép? nem látjuk!:)
    

freemailpeter 11485 2009. február 18. 19:25  
sziasztok!! cask hogy lássam hol vagyunk:)
    

Dokypapa 11484 2009. február 18. 11:49  
Javulni fog bizzatok benne ,lesz még idén motoros idõ... De mikor már a francba én is ezt kérdezem.
    

freemailpeter 11483 2009. február 18. 08:51   Válasz erre: 11482
nah ma reggel lehet havat lapátolni!!
szép motoros idõnk van:(
    

Dokypapa 11482 2009. február 17. 21:29  
na végre mán azt hittem mindenki havat lapátol
    

karu 11481 2009. február 17. 21:28  
Nehogy megszólaljon valaki!
    

Buborék 11480 2009. február 17. 13:39  
hajtás bocsi
    

Buborék 11479 2009. február 17. 13:38  
a dakaron is kipróbálták csak ehhez az egyhengeres motor teljesítménye kicsit kevésnek bizonyult de a hatás jól müködött.
    

Buborék 11478 2009. február 17. 13:34   Válasz erre: 11475
nem csak terv a 2WD a WR-450-esen megvalósították (hidromotoros hajtás) és vásárolható magyar országon is,az más kérdés ,hogy 1 millével drágább a hagyományos hátsó hajtásnál ezért nem terjedt el.
    

Macko 11477 2009. február 17. 06:11   Válasz erre: 11473
Karu, éppen hogy nem tudtak. Ugyanis nem terjedt el.
Pedig a telelever szerintem a legjobb dolgok egyike.
    

TeeJay 11476 2009. február 16. 23:48   Válasz erre: 11464
Majd nézd meg jól. Spec. az utaslábtartó konzolját - szép hosszú... Nem fog sokat bírni.
Ja és a teleszkóp nem 41-es, mint a sajtóanyag mondja, 40-es. Vegyél hozzá (nem gyári) szimeringet.
    

TeeJay 11475 2009. február 16. 23:45   Válasz erre: 11469
Gyártották, de nem kellett a kutyának se. Marad technikai érdeksesség, fejlesztési zsákutca. Pedig volt terv 2kerék hajtású váétozatra is.
"http://ladj.com/gts/Leftside.jpg"
    

Buborék 11474 2009. február 16. 22:43   Válasz erre: 11472
hát igen, de reménykedjünk majd vissza a jövõbe majd ilyesmin mehetünk. :-)))
    

karu 11473 2009. február 16. 22:12   Válasz erre: 11469
Na látod ennyit tudnak a japánok.
20 évvel ezelõtt.
Szerintem azóta fejlõdtek.
    

Macko 11472 2009. február 16. 22:07   Válasz erre: 11470
Jobban is nézett ki! Pedig az volt elõbb.
Tényleg kár, hogy semelyik lényeges része nem került azóta sem gyártásba a Yamahánál!
    

karu 11471 2009. február 16. 22:07   Válasz erre: 11469
Nekem az 1989 verzió tetszik ezt eltudnám képzelni a garázsomban.
    

Buborék 11470 2009. február 16. 22:02   Válasz erre: 11468
nekem a 400-as megfelelne . nagyon tetszik. :-))
    

Macko 11469 2009. február 16. 21:50   Válasz erre: 11468
Csináltak 1991-ben egy teleleveres motort és nem gyártották???
Meg is érdemlik...
    

Oliver600 11468 2009. február 16. 21:29  
Na ezt a BMW-sek megirigyelhetik:
Yamaha Morpho
"http://www.youtube.com/watch?v=Xi-Coh375nY"

"http://www.youtube.com/watch?v=sQcJDQOBtsk"

    

Oliver600 11467 2009. február 16. 20:58  
Így néz ki a gyári dob belülrõl:
    

Ferko 11466 2009. február 16. 19:52   Válasz erre: 11465
Érdekes szín összeállítás lehet. Yamahának mindíg szép szinei voltak.
    

kkg 11465 2009. február 16. 19:51   Válasz erre: 11463
Dabason már láttam a múlt héten a Yamaha Surman-nál. A csontfehér-arany-fekete van kiállítva. Nagggggyon szééééép.
    

Ferko 11464 2009. február 16. 19:49  
Állítólag a World-ben már van.
Én majd a kiállításon megnézem, vagy itt nálunk a XVII-ben majd ha megjön.
Ha tényleg igazak a pletykák olyan agyonüthetetlen gép lesz mint régen akkor aki nem kívánja már a pörgõs, robbanós masinákat kitûnõ választás lehet.
Kiváncsi leszek mikor jön az 1000-es, mert nagyon üres a piacnak ez a lightos, túrás szegmense. Ilyen pl. a CBF 1000-es.
    

goimo 11463 2009. február 16. 19:18  
Ma du.voltunk Danival Kecskeméten a Yamahánál,de nem volt még új XJ6-os:((
    

krisztian.fz6 11462 2009. február 16. 19:03   Válasz erre: 11461
Talán az S2 hasonló lesz.
    

azul 11461 2009. február 16. 18:20  
Azt nem tudjátok, hogy van-e olyan motor típus, amihez ugyanolyan doboztartó konzol kell, mint az FZ6-hoz?

T.
    

vadasz 11460 2009. február 16. 08:11  
a kis trükkös :D


Amúgy gondoltam rátok amikor zalában megeredt a hófúvás.. na mondom Mackoé a terep :D
    

Macko 11459 2009. február 16. 06:07   Válasz erre: 11458
:o)))
Az a KarooT, direkt visszarakattam. Azért vittem, mert titkon reménykedtem egy nagy havazásban. Ha valami hókása-szerû trutymó lett volna a pályán, elõrébb végeztem volna, azokkal a gumikkal latyakos körülmények között nagyon jól el lehet lavírozni.
    

freemailpeter 11458 2009. február 15. 21:35   Válasz erre: 11457
terep gumikat hogy hoyg vitted? :)
    

Macko 11457 2009. február 15. 21:24   Válasz erre: 11456
Motorozni voltam. :o)))
Volt Fazer is a mezõnyben! :-) Igaz csak egy, éppen mint BMW. :o)
    

karu 11456 2009. február 15. 19:43  
Hol vagytok?
    

Jos88 11455 2009. február 15. 14:18  
oké. köszi
    

karu 11454 2009. február 15. 13:54  
Két liter bõven elég mert nem tudud az egészet leengedni.
    

Jos88 11453 2009. február 15. 13:45  
Üdv! Az lenne a kérdésem, hogy mennyi hûtõfolyadék kell a motorba? Amennyit a könyv ír 2 liter + 0.27 a tágulásiba belemegy? Mert akkor 3 litert kell vennem.
    

krisztian.fz6 11452 2009. február 15. 11:44   Válasz erre: 11451
Nem tudom, kimegyek sötétben a rutinpályára és ott beállítom.
    

ELőző oldal
Hoterkep

Tagok száma: 22119
5 622 Eddigi túrák
14 221 826 km
34071 Eddigi túra-résztvevők