15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31 1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12

Kérlek jelentkezz be

Regisztráció
Elfelejtett jelszó
Honda Transalp
Következő oldal

TPBalaton 15508 2010. október 21. 20:38   Válasz erre: 15507
Ja.Csak ez magasabb falú lenne és attól tartok úszkálna,pumpálna a hátulja.
Vagy talán a guminyomással ki lehetne küszöbölni.
    

tranyo 15507 2010. október 21. 20:35   Válasz erre: 15504
A legjobb irányíthatósága a keskenyebb abroncsnak van. Lásd kerékpár vagy krosszmotorok. Keskenyebb abronccsal kevésbé is kell bedönteni, viszont nem lehet akkora kanyarsebességet elérni.
A széles abroncs jobban dönthetõ, így nagyobb kanyarsebesség is érhetõ el (MotoGP).
    

TPBalaton 15506 2010. október 21. 20:35   Válasz erre: 15505
Hónaljszárítót??:-)))))))
Már megint?:-))
A könnyû enduró az tényleg jó 5let.A súly behatárolja nagyon a terepezést.
Ha az XR-ünkben még lenne 5-6 paci,akkor tuti lenne nagyon!
Terepen is használható lenne és hosszabb túrán 100 fölötti utazót lehetne menni.
    

tranyo 15505 2010. október 21. 20:29   Válasz erre: 15501
Súlyra kisebbet és hasmagasságra nagyobbat. Vagyis egy olyan endúrót, ami ideálisabb tereptúrázásra.
A legjobb egy DRZ400S lenne, amit egyszerû és nem drága átalakításokkal túrára alkalmassá lehet tenni.
Szóba jöhetne még az NX650, XR400, XT600, TT600 és DR350 is.
Max. 500ezret áldoznék rá, a maradékbõl meg vennék egy 15-20 év közötti choppert kevés km-vel.






    

TPBalaton 15504 2010. október 21. 20:25  
Én most gondolkodok a kis XR-en a gyári 110/90 Pirelli MT60 helyett 120/90 Heidenau cserében.Még éppen elférne a láncvédõ mellett,úgy mértem.
Csak azt nem tudom mennyire befolyásolja a méret váltás az irányíthatóságot.
    

k2golden 15503 2010. október 21. 20:23   Válasz erre: 15501
Én kérleltem a TA-ját...:-))
    

tranyo 15502 2010. október 21. 20:21   Válasz erre: 15498
Szerintem az 130/80. Ez a gyári mérte is a 600-asnak.
A 140 még beférhet, de a 150 már nem.
    

TPBalaton 15501 2010. október 21. 20:21   Válasz erre: 15499
Na.Új hírek Tranyo mit venne helyette??
Tranyo??!!:-)))))))
    

TPBalaton 15500 2010. október 21. 20:20   Válasz erre: 15499
Én is kacsingatok a Varára,de a nagy súlya miatt inkább nem.
Voltam Varásokkal lájtos terepen,ott a Vara irányította a lovast.Én meg aránylag könnyen tudtam manõverezni.
Ja+ 3. moci csak keresztben férne el a garázsban,ha elférne.:-)
    

k2golden 15499 2010. október 21. 20:15   Válasz erre: 15497
Ja, és azt is el kell mondjam, hogy fentem a fogam Tranyó Transalpjára!
De végül több tényezõ hatására (asszonyi tényezõ is közre játszott), 700-as lett. Végül is Danyila és Regal keresték nekem ezt a motrot.
    

ficsmester 15498 2010. október 21. 20:12  
Hát én itt kis "taknyosnak" számítok közötetek de, rengeteg mocit kiprobáltam, ez a mániám :D! Amikor elõször ültem TA-n azt hidtem hogy majd valami lomha, nehéz, fakerekeken guruló vasdarab és a próba igen kellemes csalódást hozott! Szerintem nagyon jo vele motorozni dönteni meg fõleg nagyon lehet! A superteneret meg a big Dr-t fele enyire-sem lehet döntögetni! Kétszemélyel is nagyon faszán dönthetõ! Én azt vettem észre h ha magas falú gumi van hátul akor van fura nyúlós érzete pl 150/80 van most hátul azthiszem. Amikor elhoztam baromi stabil volt, nem sétált a hátulja, hanem amikor elmentem elenõrizni a guminyomást a hátsóban 3.9 bar volt:O Viszaengedtem 2.5-re és azóta egy picit sétál a hátulja. Szerintem ez egy alacsonyab gumival orvosolható lenne pl 140/70
    

k2golden 15497 2010. október 21. 20:11   Válasz erre: 15496
Igen.
De Danyilának és Regalnak köszönhetõen megmaradtam a Transalpnál.:-)
    

TPBalaton 15496 2010. október 21. 19:43   Válasz erre: 15495
Te kerestél Varát?:-)))
    

k2golden 15495 2010. október 21. 19:41   Válasz erre: 15492
Kedves Genier, meg kell cáfoljalak! :-)
Nem sok motrom volt, 10 év alatt Jawa, Mz, XT600, Pegaso650, TDM650. De egyikkel sem tudtam olyant dönteni mint a Transalppal! Az, hogy két 100m-re levõ visszafordító között nem sikerült 180-nal menni (egyébként sem akartam) egy dolog, de szerintem nagyon is dönthetõ motor. Ami plusz a TA-nak az elõbbiekkel szemben, hogy ezt utassal is úgyanúgy megtudtam csinálni.
Mondom én ezt, aki majdnem hûtlen lettem a TRANSALPhoz.:-)
    

TPBalaton 15494 2010. október 21. 19:41   Válasz erre: 15487
Az angol beteg:-))))))
    

tranyo 15493 2010. október 21. 18:05  
Az olajfogyasztás igazából csak az 1990 elõtti, ún. fekete blokkosokra igaz. Nekem ilyen volt. Közel 100 ezerrel adtam el és még bontatlan volt a blokkja.

A CDI-nek általában a csatlakozója szokott szórakozni. Az enyém pl. érzékeny volt a párára. Miután ki lett tömítve a csati és a doboz találkozása, mûködött tovább.
Viszont van, hogy belül kell újra forrasztani.
A javítás olcsóbb, ha van hozzá szaki. Lehet venni újat is. Kb. 100 EUR az ára.
Ja, és hengerenként van egy-egy.
    

genier 15492 2010. október 21. 16:52   Válasz erre: 15491
Használattól függõen 60-80k km után fordulhat elõ a régebbi TA-knál az olajfogyasztás.
Pontosan, ahogyan mondod: a VFR után a TA ( különösen a 600-asok) nagyon gyérek kanyarvadászni. Ez attól lehet, mert nem erre a felhasználási módra tervezték õket, hanem arra, hogy rossz utakon, full megpakolva is elmenjenek hosszú távra.
( Egy nap alatt hazajöttem Burgasz fölül, 1100 km, három doboz, hengerzsák, tanktáska)+ a topcase tetejére egy Kecsua 2 sec-os sátor pókozva).

Am CDI-k hibásak, az ülés alatt vannak, állítólag szétülik a userek, de szerintem ez nem igaz, simán kontakthibásak lesznek.

    

Orbb 15491 2010. október 21. 16:01   Válasz erre: 15489
Csak mint modellt linkeltem :-) de akkor hanyagolom!

Az olaj csipegetés mit jelent?
140.000EKM-er után? :-D
mert azért az már elég emberes...sõt a 100feletti is az :-)
CDI-k miért?/melegedés?/
Tehát emberi tempóban(90Km/h/-nem lehet élvezeteset motorozni, teszem azt a mátrában, mert nyeklik a váz vagy mi?
A fékjeit szoknom kell, VFR után.
Nállam a terep, fõleg a HC-terep ritkán jönne elõ, mondjuk csk akkor, ha elgurul a gyógyszer.
Rendben! ;)

THX!
    

BRUDER mester 15490 2010. október 21. 15:24   Válasz erre: 15488
Ja, mint a Weltauto reklámban: Bejárattuk önnek. Ez mekkora duma. :-)
    

genier 15489 2010. október 21. 15:23   Válasz erre: 15486
Almamotort ne erõltesd. szerintem.
Én magánszemélytõl vennék, követhetõ elõéletût ( legalább 2-3 évre visszamenõleg)

A 600-ast 96-ig Japánban gyártották, gyermekbetegségei, nagyobb futás után olajcsippentgetés, valamint az ülés alatti CDI-k szoktak elszállni.
A váza valóban nem a mai követelményekhez készült, kicsit csavarodós-nyúlós, de nem kell vele kanyarvadászni. A fékjei is visszafogottak, hogy finom legyek, ellenben mindenhol elmegyek vele, ahol az operettendúró társai is. Igaz, én jóformán csak terepen használom, de eldõlésen kívül még semmi bajom se lett..:-)))
Ha tudsz, akkor vegyél 650-est, mégiscsak újabb tekknológia, erõsebb motor.
    

genier 15488 2010. október 21. 15:17   Válasz erre: 15474
Mármint mit hogy bír??
:-)))
Éppen be van járatva, innentõl lehet húzni neki.
    

BRUDER mester 15487 2010. október 21. 15:16   Válasz erre: 15486
http://www.autotrader.co.uk/classified/advert/201026362038732/sort/priceasc/usedcars/engine-size-cars/3l_to_3-9l/model/xj/make/jaguar/page/3?logcode=p

Én meg ennyi pénzért vennék 2 stükköt ebbõl. Egy ilyen kéket, meg egy bordó kompresszorosat. :-)))))

Miért ilyen drága egy 10-13 éves motorkerékpár?
    

Orbb 15486 2010. október 21. 14:27   Válasz erre: 15484
Szóval akkor inkább õt?

http://www.hasznaltauto.hu/motor/honda/honda_transalp_650-4189655

Vagy fiatalabbat ajánlotok!

Amúgy õt néztem ki:

http://www.hasznaltauto.hu/motor/honda/honda_transalp-4033872
    

TPBalaton 15485 2010. október 21. 13:53   Válasz erre: 15483
Kicsit hozzárakni és 650-est venni!!!!!!!!!!!!!!!!!
    

tranyo 15484 2010. október 21. 13:53   Válasz erre: 15483
Hát ez erõsen állapot függõ.
Lehet, hogy 650-est is kapsz ennyiért.
    

Orbb 15483 2010. október 21. 13:39   Válasz erre: 15482
Királyság :-)
;)

Bíztató!

A 700.000EFT 98as motorért reális?
Vagy esetleg megérne 700EFT-ot a 96-os japánban összerakott?
    

tranyo 15482 2010. október 21. 13:27   Válasz erre: 15481
Nekem volt 600 (1989-es) és van 650-es.
Nem tapasztaltam zavaró rezonanciát.
A gyári elõírás a 12ezrenkénti ellenõrzés.

Én szelephézagot 32ezernél állítottam, de akkor is a tûrésen belül volt még. Csavaros állítású, nem lapkás.
Karbiszinkront is akkortájt csináltam.

    

Orbb 15481 2010. október 21. 13:13   Válasz erre: 15480
HA nem rázza ki a fogamból a tömést :-D, akkor nem gond a rezonancia!
Megnyugtattak!
igaz még csak nézelõdök, de szeretnék a lehetõ legfelkészültebben a motor elé álni.
Gondolom karbi szinkron+szelephézagolás!
itt is 15.000EKM-ként kell?

    

TPBalaton 15480 2010. október 21. 13:04   Válasz erre: 15479
650-esen én nem tapasztalom ezt erõsebben,de a V2-eseknek természetesen van rezonanciája.
Régebbi 600-asoknak voltak gyermekbetegségei.
650-eseknek nem hallottunk.
Itt a fórumon talán Tranyo gépében van a legtöbb km,de nem volt különösebb gondja.
Az enyémben 46,5k körül van,de blokk,stb. tökéletes állapotban.
    

Orbb 15479 2010. október 21. 12:39   Válasz erre: 15477
Ohhh Forog itt is az élet :-)
THX!

Tehát akkor semmi "hibája"nincs, vagy amire vételkor az általános dolgokon kívül, kiemelt figyelmet kell fordítanom?

Transalpnak van a idom belsõ felén védõ szivacs?

Valamint meséltek olyat is, hogy:
váz+futómû merevségének hiánya.
magas fordulaton jelentkezõ nagy rezonancia miatt az utas lábtartói zsibbadásig maszírozták a talpat...


    

TPBalaton 15478 2010. október 21. 12:26  
Utána Spanyoloban gyártották.
    

tranyo 15477 2010. október 21. 12:21   Válasz erre: 15476
Modelltörténet, színek:
http://www.transalp.de/technik/modellgeschichte/

2002-ig a 650-es is Olaszban készült.
Nekem nem volt, de különösebb gondokról nem hallottam.
    

Orbb 15476 2010. október 21. 12:16   Válasz erre: 15475
A könyvet köszönöm, már töltöm :-)

Amúgy ez az összeszerelési mizéria igaz?
Mert Transalp.hu-n írták is, hogy 96után voltak összeszerelési hibák...:-(

Ami még érdekel, azok a gyári színkombinációk!

    

tranyo 15475 2010. október 21. 12:03   Válasz erre: 15472
A fesz.szabályzó nem típushiba, mint a VFR750-nél.
Mûhelykönyvek:
http://www.manualedereparatie.info/hu/categorii/honda.html
http://www.mosue.neostrada.pl/manual.htm
http://www.biker-world.hu/kategoria_motor_tree.php?p=Szervizk%C3%B6nyv&p0=Honda,%20Motorbuch&szint=4&parent_cat_id=573&cat_name=1998%20%28PD10%29&hivo_cat_id=157&h_hivoszint_id=3&h_cat_id=157&path_marka=Honda&path_tipus=XL%20600V%20Transalp&path_evjarat=1998%20%28PD10%29

1997-tõl Olaszban gyártottak, elõtte még japánban.
A CDI gyújtásdoboz hibája szokott elõfordulni, de úgy emléxem, ezt 95 után már korrigálták.



    

TPBalaton 15474 2010. október 21. 11:56   Válasz erre: 15471
Az szép km!
Blokk hogy bírja?
    

TPBalaton 15473 2010. október 21. 11:55   Válasz erre: 15468
Hát az 1kicsit túlzás,hogy a 650-esen könnyen lehet égõt cserélni!:-)))
    

Orbb 15472 2010. október 21. 11:37  
Tiszteletem az Uraknak!
Lehet már sokan jöttek ide ilyen "butaságokkal"de nem találtam más forumot!
A következõk miatt írok!
Rendelkezem 1 RC36/2-Vfr-el, de árulom.
Helyette szeretnék egy Transalpot, 97-98-ast.
De szervízkönyvet nem találok hozzá, valamint a Transalp.hu régebben üzemelt, most miért nem tudok belépni?

Illetve mi az, ami a fent említett gépeknél tipus hiba lehet?
/gondolok itt fesszabra.../

Segítségetek köszönöm!
    

genier 15471 2010. október 21. 10:50   Válasz erre: 15453
66k km van benne,
nagy szerencsémnek kéne legyen, hogy még egy ezres belefusson az idén, hétfõtõl 3 hétig autóval országjárok... ***sza meg...
    

ficsmester 15470 2010. október 21. 10:12   Válasz erre: 15469
Hát igen de ehez le kell szedni azokat amiket az elõb felsoroltam, legalábis én így gondolom. Másoh nem férek mögé
    

tranyo 15469 2010. október 21. 10:05   Válasz erre: 15468
Itt is be kell nyúlni mögé és úgy széthúzni, majd levenni a védõgumit...
    

ficsmester 15468 2010. október 21. 09:53  
Esetleg valaki tudja hogyan lehet kivenni az elsõ lámpából az izzót anélkül hogy az egész elejét darabokra szedném? Vagy csak ugy lehet? Oldal idomok le, müszerfal borítás le, elsõ idom le és majd utána talán odaférek? Haverom 650esén a lámpa alatt van egy kis nyilás amin keresztül könyen ki lehet cserélni, de ezen....
    

ficsmester 15467 2010. október 20. 23:14   Válasz erre: 15455
Aha köszi! Amugy a az nem az enyém, csak linkeltem egy képet amin látszik az a vacak.
    

pipers 15466 2010. október 20. 22:07   Válasz erre: 15461
Meg volt még egypár érdekesség, de mindent nem árulok el :)
    

pipers 15465 2010. október 20. 22:05   Válasz erre: 15462
6 kört kellett megtenni egyszerre, azt még bírtuk :)
    

pipers 15464 2010. október 20. 22:05   Válasz erre: 15463
Egyenletes sebességgel.
    

Games 15463 2010. október 20. 22:04   Válasz erre: 15461
A hatmeteres korben a korbe korbe mit jelent? egyre gyorsabban?
    

TPBalaton 15462 2010. október 20. 21:53  
Körbe-körbénél 5 kör után rókázás van!
Malévos zacskót is adnak?:-))))
    

pipers 15461 2010. október 20. 21:45   Válasz erre: 15460
egyenes és eltolt szlalom, karika, nyolcas, minden ami az az egyesben volt, csak nehezítve. Pályázás is volt.
A legdurvább a hatméter átmérõjû kör belsejében körözés volt.
    

Lippi 15460 2010. október 20. 21:39   Válasz erre: 15459
Szia!

Röviden fel tudnád vázolni, hogy milyen feladatok voltak?
Engem is érdekel a kurzus.
Köszi!
    

pipers 15459 2010. október 20. 21:31  
Véget ért ma a 2. szintû Safety-s képzés. Nagggyon szuper volt, de nehéz! Amíg az 1. szintûrõl úgy jöttem el, hogy jól megy és mindent meg tudok csinálni (persze, hogy mit gondol az ember, meg mit is tud ténylegesen, az két különbözõ, de az érzés ez volt), addig innen úgy jöttem el, hogy ezt még sokat kellene gyakorolni ahhoz, hogy biztonsággal meg tudjam mindig csinálni és ahhoz, hogy "jól" megcsináljam, meg még annál is többet. Évente legalább egyszer elmegyek majd egy ilyen kettes szintû gyakorlóra.
    

Games 15458 2010. október 20. 21:00   Válasz erre: 15456
Nekem tetszik... :)
    

Games 15457 2010. október 20. 20:59   Válasz erre: 15450
Megall az egyik henger, azt miko hozza piszkitok akko beindul.
Szerintem a csatlakozonal lesz valami, de ami biztos hogy nem tudom.
    

tranyo 15456 2010. október 20. 20:58   Válasz erre: 15454
Ennek a mûszerfala jól át lett építve!
    

tranyo 15455 2010. október 20. 20:57   Válasz erre: 15454
Rá van írva: FUSE.:))
Ott vannak a biztosítékok.
A teteje könnyen levehetõ, simán kézzel.
    


TPBalaton 15453 2010. október 20. 20:39   Válasz erre: 15452
:-))))
Mennyi km van a Dövilben?
    

genier 15452 2010. október 20. 20:39   Válasz erre: 15451
Valami fejlövése mindenkinek van ...
    

TPBalaton 15451 2010. október 20. 20:37   Válasz erre: 15450
CDI gyüjtõ vagy?:-))))
    

genier 15450 2010. október 20. 20:33   Válasz erre: 15447
Nekem 12k-ért csinált meg egy szaki két CDI-t.
Így most van négy...
--
Honnan tudod, hogy érintkezési hibája van, mik a jelek??
    

tranyo 15449 2010. október 20. 20:02   Válasz erre: 15447
CDI javítás:
http://www.rrr.de/~phil/?cdi
http://www.transalp.de/technik/pd-technik/reparaturen/zuendbox.php

Hátha segít...
    

TPBalaton 15448 2010. október 20. 17:45   Válasz erre: 15447
Ha nem sikerül 2 vállra fektetni,akkor van kb.2 szaki hungáriában akik ilyennel foglalkoznak.
    

Games 15447 2010. október 20. 15:22   Válasz erre: 15446
Erintkezesi hibaja van. Azert meg nem akarok ujat, csak nem tudom hogyan lehet ezzel a muanyaggal serules nelkul megbirkozni. :)
    

genier 15446 2010. október 20. 15:19   Válasz erre: 15444
Minek?
    

danyila 15445 2010. október 20. 15:04   Válasz erre: 15411
Két éve is volt? :-)
    

Games 15444 2010. október 20. 14:54  
Cdi egyseget valaki mar szedett szet? :)
    

tranyo 15443 2010. október 20. 14:27   Válasz erre: 15440
Nincs mit!

nekem ilyen van:
http://www.louis.de/_40811b495f8e2126ac7269a89bf2fedc71/index.php?topic=artnr&artnr=10003929

Fontos, hogy használaton kívül mindig fesztelenítve kell tárolni, hogy a rugó ne fáradjon.
    

TPBalaton 15442 2010. október 20. 14:08   Válasz erre: 15441
:-)Ééértem!
    

Motomoto 15441 2010. október 20. 14:06   Válasz erre: 15439
Nekem is benn van, csak a könyv otthon van, én meg hirtelen kitaláltam, hogy munka helyett inkább nyomatékkulcsot keresek :-)
    

Motomoto 15440 2010. október 20. 14:04   Válasz erre: 15438
Köszönöm!
    

TPBalaton 15439 2010. október 20. 14:04   Válasz erre: 15436
650-esé 88Nm.
Gondolom a 700-asé is hasonló lehet.
De az én kezelési könyvemben bent van.81. oldalon.
    

tranyo 15438 2010. október 20. 14:02   Válasz erre: 15436
A 650-esen 88 nm.
    

TPBalaton 15437 2010. október 20. 14:00   Válasz erre: 15435
Talán az rátesz 20 pacit!:-))))))
    

Motomoto 15436 2010. október 20. 13:59  
Nem tudja valaki véletlenül, hogy a hátsó keréktengely rögzítõ anyáját milyen nyomatékkal kell meghúzni?
    

Games 15435 2010. október 20. 13:56   Válasz erre: 15432
Hat azert ezt tulzas adagolasnak hivni, inkabb biztonsagi retesz. Akkor se folyik, ha nyitva van, csak ha van vakum. Mondjuk erdekes miert van ott a helye a masodik csonek is, eredetileg ugy terveztek, aztan meggondoltak magukat? :)
    

TPBalaton 15434 2010. október 20. 13:36   Válasz erre: 15433
+
    

TPBalaton 15433 2010. október 20. 13:33  
Tipp?:-)
    

tranyo 15432 2010. október 20. 13:00   Válasz erre: 15430
Aha, értem.
Hát pontosan már nem emléxem. Akkor a benya adagolásához elég neki az 1 vákuumcsõ...
    

TPBalaton 15431 2010. október 20. 12:44   Válasz erre: 15430
Ja.Az lesz a kérdés.:-)
Nyomtató,scanner régi.
    

Games 15430 2010. október 20. 12:42   Válasz erre: 15407
Gyarilag egy megy a benzincsapra, a masik le van eg ycsavarral dugozva. Azt kicsavarva lehet szinkront allitani. Amugy tenyleg erdekes, mert a benzincsapon ott a helye, de a szervizkonyv is csavarral jeloli a masik hengeren.

Win7 jobb. A legjobb windows. idaig. De igaz az inkompatibilitas, ami regebbi hardvereknel fordul elo(leginkabb periferiak). Uj gep vasarlasanal mindenkepp ezt tedd fel de nezd meg hogy nyomtato, scanner ha van, azokhoz van-e driver.
    

TPBalaton 15429 2010. október 20. 12:37   Válasz erre: 15428
Végre 1 rendes motort raktál a reglapodra!:-))))
    

SvShrek 15428 2010. október 20. 12:31   Válasz erre: 15427
Úgy látszik, Hondáéknál mindenki Fekete Laci és így kalibrálják a súlyt:o(((
    

TPBalaton 15427 2010. október 20. 12:30   Válasz erre: 15425
Ezt a súlyt már nem kellene gyarapítani!!
Még pár lóerõ,6.gang,jobb szélvédelem.
Király gép lenne!!
    

SvShrek 15426 2010. október 20. 12:29  
Majd veszünk F800GS-t, vagy az új 800 Triumph-ot. Ezek betyár cuccok:o)
    

SvShrek 15425 2010. október 20. 12:27   Válasz erre: 15424
Errõl nem beszélnek. Viszont van más ígéret. Szerintem nem jó felé megy a Honda, már ha igaz:o(((
Beszélnek egy VFR 800 blokkos túra enduroról. Így sem könnyû. Mi lesz így? Triump tiger 1050. Mire való? Semmire:o(
    

TPBalaton 15424 2010. október 20. 12:21   Válasz erre: 15421
Szerinted ? év múlva lesz TA modellfrissítés?
    

TPBalaton 15423 2010. október 20. 12:20   Válasz erre: 15422
Lebuktál!:-))))
    

TPBalaton 15422 2010. október 20. 12:20  
Dobó Honda Botond
:-))))))))))
    

SvShrek 15421 2010. október 20. 12:17   Válasz erre: 15420
Gratulálok nekik!!! Valóban az esedékes szervizt a kereskedõ csinálja, majd kiszámlázza a Hondának, amit térítenek. Siralmas:o(
    

tranyo 15420 2010. október 20. 12:14   Válasz erre: 15419
Amikor utoljára voltam (tavaly elõtt), kellett fizetni.
Akkor aszondták, nekik kell szervizelni tankolni stb.
    

SvShrek 15419 2010. október 20. 12:10   Válasz erre: 15417
Ott kértek pénzt?????
De durva. Összességében, ezt a Honda állja. Mire kértek pénzt??????????
    

SvShrek 15418 2010. október 20. 12:10   Válasz erre: 15415
Nem, csak aláíratnak veled egy felelõsség vállalásit.
    

tranyo 15417 2010. október 20. 12:09   Válasz erre: 15415
Itt Békéscsabán kell.
    

tranyo 15416 2010. október 20. 12:08   Válasz erre: 15410
Ellenõrizni kell (12000 km-ként) és állítani, ha szükséges.
    

TPBalaton 15415 2010. október 20. 12:00   Válasz erre: 15414
Tesztkaravánkor kell vmennyit perkálni a körért?
    

SvShrek 15414 2010. október 20. 11:56   Válasz erre: 15413
Ez ilyenkor kicsit bonyolultabb ennél, de meg lehet oldani.
    

TPBalaton 15413 2010. október 20. 11:55   Válasz erre: 15411
Ja.Ezt én sem értem hogyan nem lehetett!
Honda oldalán +lehet nézni,hogy melyik kereskedõnél milyen tesztmotorok vannak.Szerintem az összeset kilehet próbálni,csak nem 1 helyen.
    

SvShrek 15412 2010. október 20. 11:54   Válasz erre: 15408
Már meg van.
    

SvShrek 15411 2010. október 20. 11:53   Válasz erre: 15406
Mert nem szóltatok nekem:o) Most is van tesztmotor.
    

TPBalaton 15410 2010. október 20. 11:48   Válasz erre: 15409
650-esen kellett már állítani a szinkronon?
    

tranyo 15409 2010. október 20. 10:32   Válasz erre: 15407
Szerintem mindkét csõnek lennie kéne.
Így karburátor szinkront sem lehet rajta mérni, állítani.

Nekem volt 600-as (1989-es), és úgy rémlik azon is megvolt mindkettõ.
    

ELőző oldal
Hoterkep

Tagok száma: 22124
5 621 Eddigi túrák
14 221 826 km
34071 Eddigi túra-résztvevők