Kapus | 73 | 2007. február 19. 09:27 |
Szia blueridernekem volt conti sport gumim de nem bírt túl sokat most dunlop D208 van sokkal jobban tapad mint a conti.
|
bluerider | 72 | 2007. február 18. 22:43 |
Aloha Continental gumiról mi a véleményetek??? Most kéne vennem de árakban nem mind1... Érdemes megvenni vagy maradjak a dunlop-nál? Mennyire tapad? Ha valakinek van valami tapasztalata Continental gumiról annak nagyon õrülnék ha megosztaná velem!! Elõre is nagyon köszi! Széles utat és tele tankot:D:D |
krisztian.fz6 | 71 | 2007. február 13. 19:32 |
http://index.hu/totalbike/magazin/hirek/?main:2007.02.13.&300042 JÓ!!!!!!!!!!!!!!!!
|
enduroshop | 70 | 2007. január 25. 13:50 |
Gunyi: mitas ugyan olyan mint a Deestone, csak a deeston-ból a 120 as akkora mint a 110es mitas. és a 120as deestone csak 8500ft
|
enduroshop | 69 | 2007. január 25. 13:49 |
Általában Kisebb choppereken szokott lenni. vagy supermotokra rakjuk mi.
|
boxer | 68 | 2007. január 25. 13:12 | Válasz erre: 67 |
Tettem próbát. Nekem nem csúszkált. Bizonyára túl óvatos voltam.
|
Bandito | 67 | 2007. január 25. 12:46 | Válasz erre: 63 |
Azért írtam, hogy 190-es kell rá, mert az kell ár. A technikai adatai elég sok honlapon elérhetõek. És igeni hajlamos megcsúszni elje. Ez nem hallomás, hanem tapasztalat. És ez nem csak a használattól és a gumitól függ. A súlyelosztása és gyenge elsõ telók eléggé lerontják a kanyarstabilitás. Egyszer tegyél egy próbát és meglátod, hogy mirõl beszélek. Az igaz, hogy ez nem feltételen 80-nál jelentkezik, de nem kell nagyon csapatni vele, hogy érezd a dolgot.
|
gunyi | 65 | 2007. január 25. 10:59 |
én ajánlanám a Mitast crossgumiban, szinte mindig ezt használom, mert másra nincs pénzem
|
SleepyOne | 64 | 2007. január 25. 08:54 | Válasz erre: 59 |
GS500ason 130/70es van hátul. De lehet hogy CBR125re is jó.
|
boxer | 63 | 2007. január 25. 07:48 | Válasz erre: 60 |
A GSX-1400-nak 6 collos hátsó felnije van? Mert ha csak 5.5-es, akkor fölösleges rá a 190-es hátsó guma. Azt meg végképp nem értem, hogy "hajlamos megcsúszni az eleje". Mindegyik motornak hajlamos megcsúszni az eleje, nem hiszem, hogy ez típusspecifikus lenne. És itt jön igazán képbe a megfelelõ gumiválasztás. És az önmérséklet. |
boxer | 62 | 2007. január 25. 07:43 | Válasz erre: 61 |
A D207 azért régen nem túraguminak készült. És nem is volt a legolcsóbb. Csak elszaladt felette az idõ és a régi sportos gépek ma már a túramocik közt is haloványak. A nagykategóriára gondolván.
|
Zsifi | 61 | 2007. január 25. 07:21 | Válasz erre: 59 |
A D207 az egy túragummi és rengeteg talicskán van. 400-500-as bicikliken szokott lenni.. |
Bandito | 60 | 2007. január 25. 07:01 | Válasz erre: 53 |
Az 1.4- re egyébként 190-es gumi kell hátra, mert széles a felnije. Egyébként meg szegény masina amúgy is jó nehéz és hajlamos megcsúszni az eleje (fõleg nedves úton), úgyhogy ez elég veszélyes dolog. Vagy neked csak "egyenesmenõ" gumi kell? Lakkozd le és akkor bármelyik sokáig fogja bírni :-)))) Ha csak ez számít...
|
MatulA | 59 | 2007. január 25. 06:58 | Válasz erre: 58 |
Hátra picit vékonyka, nem? :-))))) 250-es GTR-en is 150-es van. :-))))))))))))) amúgy milyen motorra való? 125-ös CBR? vagy mi? |
enduroshop | 58 | 2007. január 24. 22:42 |
Eladó Dunlop D 207 es 130/70-17 es zsir új hátsógumi. Ir ár 15 ezer.
|
Macko | 57 | 2007. január 24. 22:33 | Válasz erre: 56 |
Azt meg elpörgeti a GSX ha meghúzod kigyorsításnál. Mindegy, én biztos nem vennék direkt kemény bakelitet. Pláne egy olyan szép és jó motorra, mint a Tied!
|
Macko | 54 | 2007. január 24. 21:34 | Válasz erre: 53 |
Onnan ismered meg, hogy elesel vele kanyarban és esõben minden fékezésnél eltaknyolsz, mert kicsúszik az elsõ kereked. Szerintem legalábbis. Mert ami kemény, az nem tapad. Egyébként a Conti RoadAttack pl. Tunguskának az 1200-es Banditon elment 20 ezret, igaz a végére gatya volt nagyon. |
Yetirider | 53 | 2007. január 24. 21:01 |
Motoros jóestét mindnyályótoknak! Lenne egy icipindurit extrém kérdésem. Létezik még olyan gumi, aminek KEMÉNY az összetétele? Tudjátok, az, ami elmegy akár 30.000km-t is és abszolút nem alkalmas pályázásra. A GSX1400-emre kéne vmiféle, ami nem kopik le 6000 km alatt, mint a gyári. Ha esetleg még elõfordul ilyen, mirõl ismerszik? Mert az, hogy 180/55 ZR17 az a világon semmit nem mond errõl. |
Macko | 52 | 2007. január 24. 20:08 | Válasz erre: 48 |
Szerintem szinte minden Metzeler, Conti, Michelin, stb. (azaz márkás) sporttúra gumi ki fogja elégíteni a Te és a motorod igényeit. Nagy elõny az is, hogy könnyû a motorod!
|
biker-world.hu | 50 | 2007. január 24. 19:47 |
A weboladalamra (www.biker-world.hu) feltöltöttem tipus szerint szétválogatva az általam forgalmazott Avon gumik kinálatát, aztán mindenki maga dönti el, melyik kategóriába ugrik bele..:-) |
Bandito | 49 | 2007. január 24. 16:54 | Válasz erre: 48 |
Nincs ezzel semmi gond. Csak tudd, hogy hol van a gumid és saját tudásodnak a határa. Ha nem vársz el tõle irreális dolgokat, akkor nem érhet meglepetés. Általában a váratlan helyzetek azok, amikben egy gyengébb gumi már megcsúszik, amikor a drágább még fog. A másik, hogy megcsúszás és megcsúszás között is hatalmas különbség van.
|
SleepyOne | 48 | 2007. január 24. 10:32 | Válasz erre: 45 |
Abból a 30ezerbõl akarok kicsit a fékekre költeni. 1 éve motorozok, nem vagyok még azaz állat kanyarvadász, akinek szõrös a gumijának a pereme, a közepe meg gyári állapotban van. Sztem még elég lesz a "olcsóbb" gumi is. Majd ha oda jutok, hogy már ebben sem bízok, akkor mehet a drágább kategória. Sajnos nekem az a 30e Ft is sok pénz.
|
krisztian.fz6 | 47 | 2007. január 24. 10:13 | Válasz erre: 45 |
És itt az a nagy kérdés, hogy egy átlag motoros hány %-át használja ki a gumi teljesítõképességeinek. Talán felét??? Egy puha sportgumi jobban tapad szárazon ha meleg, egy túragumi jobban tapad vízen és ha hidegebb. |
MatulA | 46 | 2007. január 24. 08:47 | Válasz erre: 45 |
TE egy állat vagy! :-)))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))
|
fektitibi | 45 | 2007. január 24. 06:27 |
Egy jó gumi pár ára kb.80000ft.Egy olcsó gumi ára 50000ft.Tehát 30000ft-ért kockáztatsz?Spoyler garnitúra 300000ft,sallangok200000ft,kórházi kezelés 300ft/nap+sallang.A fájdalomnak pedig nincs ára.
|
Bandito | 44 | 2007. január 23. 17:59 | Válasz erre: 33 |
Egy jó gumi sose pénzkidobás. Max akkor, ha nem tudod (ki)használni. Az M1 nem arra való, hogy a városban kockára koptasd. Azt a gumit dönteni kell, azt szereti. Aki meg GT250-est vett, az nyilván azért vett egy kicsi, de sportos motort, mert szeret kanyarogni. Elfüstölni a gumit, na az pénzkidobás :-)))) Jókat döntögetni: élmény. Minél nagyobb az élmény, annál többet kell érte fizetni. Válaszd a szintednek megfelelõ árú és típusú gumit. Ha még ép a lábtartód vége, akkor még(!!!!) nem vegyél M1-et (majd jövõre). A legtöbb márkás gumi jóval többet tud egy átlagos vezetõnél. Az meg, hogy mi hány kilómétert megy el, nagyban függ a vezetõtõl és használat módjától. Ebben mindeki csak olyan véleményére adjon, akivel ment már együtt és tudja, hogy a másik hogy vezet.
|
SleepyOne | 43 | 2007. január 23. 15:33 |
Hát a RoadAttack drágább, rem a ContiForce se lesz olyan rossz. Szupersport kategóriában volt, 53ból megvan. Az még bele is fér. Remélem nem pacsálok rá, és nem egy kanyarban derül ki :)
|
sfx | 42 | 2007. január 23. 15:30 | Válasz erre: 39 |
Szerintem elõször rosszul dugózta meg a csóka, mert másnapra leeresztett, aztán visszavittem, újradugó azóta (kb. 2000km) ilyen szempontból jó. Bár 200-al nem sûrûn kínzom, nem az a természetes közege, de mindenki veri belém az ideget, hogy emiatt jobb esélyem van egy szálszakadásra, stb. és mi van ha pont a kevés 200-as szakaszon...
|
Macko | 41 | 2007. január 23. 15:27 | Válasz erre: 38 |
A Contiból egyedül a RoadAttackot ismerem, olyannal mentem már többféle motorral. Nagyon jó gumi!
|
sfx | 40 | 2007. január 23. 15:27 | Válasz erre: 37 |
Ja, egyébként mivel tapasztalatom nincs mással és mindenki a Metzler Z6-ot ajánlja, jó eséllyel az lesz és a mostani megmarad tartaléknak...
|
Macko | 39 | 2007. január 23. 15:25 | Válasz erre: 37 |
Én mentem dugózott gumival elég sokat, máskor meg folyamatosan engedett és gumicsere lett a vége. Szerintem figyeld a nyomást, ha nem enged, jó lesz az. Gondolom nem mész tartós 200-akkal.
|
SleepyOne | 38 | 2007. január 23. 15:25 |
Én most még ezzel kezdtem el szemezni. De a Lasertec is beleférhet. Majd még lecsócsálom a témát. A Lasertec jobb esõmenõnek néz ki. http://www.gumibolt.hu/motor/conti/force.htm
|
sfx | 37 | 2007. január 23. 15:24 | Válasz erre: 34 |
Nekem cbf600 van, SleepyOne írta, hogy GT250 és ezért mondtam, hogy szerintem erre 80 gurigáért venni szupersport gumit az cseppet soknak tûnik. Az enyémen még a gyári Michelin van, nem is igazán kopott, de sajnos bekaptam egy kisebb csavart szezon végén, úgyhogy most dugózva van amirõl megoszlanak a vélemények. Még így is gondolkozok azon, hogy megjavíttatom (belülrõl), de ez már a defekt út közben topik :-)
|
Macko | 36 | 2007. január 23. 15:18 | Válasz erre: 35 |
Annál biztos jobb lesz a Lasertec. Itt találsz róla leírást: http://www.metzeler.hu/ |
SleepyOne | 35 | 2007. január 23. 15:15 | Válasz erre: 34 |
Hát, odaáig eljutottam, hogy valami értelmeset vegyek. Csak sajnos 80guba az sok pénz. Egy olyan 50-60am lenne rá. De akkor lehet h maradok metzelernél, remélem az alacsonyabb árkategóriájú gumijuk se olyan rossz. Bár asszem a mostaninál minden jobb. Shinko valami, nemtom melyik verzió.
|
Macko | 34 | 2007. január 23. 14:54 | Válasz erre: 33 |
Nem hiszem hogy a GT250-en elfogyna 6000 alatt. Itt nézd meg alaposabban: http://www.gumibolt.hu/motor/motor.htm Pl. pontosan a méretedben van Metzeler Lasertec, Roadtec. Elõbbibõl kb. 47, utóbbiból már 80 egy szett. Vagy a Conti RoadAttackbõl van 120/70-es (azt fel tudod tenni elõre), és méretpontos hátsó, és abból 50 körül van egy szett. Meg biztos van egy csomó egyéb lehetõség is. A lényeg, hogy nem biztos, hogy a legdrágább abroncs kell, de mindenképpen jó márkájút vegyél. |
sfx | 33 | 2007. január 23. 12:57 | Válasz erre: 32 |
Ugyanakkor szerintem nem biztos, hogy a GT250-re feltétlenül Metzler M1kell... nekem legalábbis ez nem "nem spórolás"-nak hanem pénzkidobásnak tûnik. Mondjuk én nem értek hozzá, és mivel eszembe nem jut pályázni, biztos nem veszek olyan gummát ami elfogy 6000 alatt...
|
Macko | 32 | 2007. január 23. 12:48 | Válasz erre: 31 |
Sok mindenen sprórolhatsz, ha a motorozásról van szó. A gumin NEM!!! Mindig az járjon az eszedben: néhány négyzetcentiméteren kapcsolódsz az aszfalthoz. És azon múlik az életed!
|
SleepyOne | 31 | 2007. január 23. 09:52 |
Megtaláltam bogarászás közben FektiTibi weblapját. Ez az M1 eléggé mélyen a zsebbe nyúlós dolog. Lehet h még keresgélek tovább, bár talán ha úgy állok majd anyagilag akkor beleférhet. De csóró egyetemistaként nehéz lesz rá összegürizni :)
|
SVLaci | 30 | 2007. január 23. 08:10 | Válasz erre: 28 |
Sleepy! Csak ajanlani tudom, én is M1-est hasznalok a motoromon elöl, nagyon jól fog.
|
SleepyOne | 29 | 2007. január 22. 18:06 | Válasz erre: 28 |
Tibi, köszi az ajánlatot! Sokszor vagy itt? Lehet ha aktuálissá válik a téma megkeresnélek, és elfogadnám a szivességed, és felajánlásod!
|
fektitibi | 28 | 2007. január 22. 17:32 |
Sleepy!nekem van a mocidra M1-es és ingyen felszerelem.Valaki azt írta soha Metzeler.Lehet hogy igaza van,de én az életemet csak erre a márkára merem rábizni.Nem vagyunk egyformák,de fõleg nem egyforma a tapasztalatunk.
|
boxer | 27 | 2007. január 22. 16:28 | Válasz erre: 26 |
Ha gumisnál veszed, ott bizti fel is szerelik. Lehet, hogy még a szerelés árát is elengedik, ha náluk veszel gumit. A kereket kell centrírozni, de ez is a gumiszerelõ feladata. A futómûhöz elvileg nem kell nyúlni. |
SleepyOne | 26 | 2007. január 22. 16:16 |
Hmm, jólvan köszi. Akkor megvárom a tavaszt, és elnézek a boltokba is :) Amúgy, ezt ott a boltban lecserélik, ha van mûhelyük? Vagy, szervízben kell? Nemtom, hogy utána kell-e állítgatni valamit a futómûven, ha szétkapták.
|
MatulA | 25 | 2007. január 22. 16:12 | Válasz erre: 22 |
Átmérõben azt a 30 mm-t nem hiszem hogy megérzi a motor. :-)))) amiatt ne aggódj, hogy sport gumi, mert a vizen is fognak, mivel ha jól tudom akkor utcai sport gumi.
|
jerry | 24 | 2007. január 22. 16:01 | Válasz erre: 23 |
Én pénz szûkében voltam mikor elfogyott a gyuma, és használt verseny gumikat vettem! A ringen használt (15-20kör) verseny metzellerekkel járok. Giga tapadás, észszerû határok között a vizen sem csúszik. Az árához képest(40e Ft) több mint 5000 km ment el. Michelin pilot power hasonló tulajdonságú de az is elkopott 7000 km alatt pedig 2x annyiba került a szett. |
Sebi | 23 | 2007. január 22. 15:54 | Válasz erre: 7 |
A dunlop sztm is jó, bár kicsit gyorsan fogy :) A Metzellert is próbáltam. Nem volt rossz. Más íve van, és sokkal könnyebben dõlt vele a moci, már ez valszeg tiputól is függ.
|
SleepyOne | 22 | 2007. január 22. 14:26 | Válasz erre: 17 |
Elöl 110/70, hátul 150/70. Ebbõl a dunlopból D208-ból csak 150/60at találtam ahol néztem. Ezek a sportgumik nem csak pályára vannak fejlesztve? Esõt is bírják? Lehet h amatõr kérdések, nézzétek el nekem, nem vagyok nagyon jártas a témában :
|
sandor | 21 | 2007. január 22. 13:55 | Válasz erre: 7 |
Nekem a Metzeler Z6-os 18000 km-t birt(elõl), a hátsót most fogom cserélni (20000km). Használat módja: hosszú turák és némi szerpentin.(CBF600). Nekem bevált.
|
MatulA | 20 | 2007. január 22. 13:54 | Válasz erre: 17 |
150-es kell hátra... :-))))) nézegettem, mert Macsek is olyan mocit szeretne, és hüledeztem a gép elõtt, hogy csak 10 mm-el kisebb gumi van egy 250-es motoron, mint az én kicsikémen. :-))))))))))))))
|
MatulA | 19 | 2007. január 22. 13:53 | Válasz erre: 15 |
150-es sport gumik vannak, de azok sport gumik. pl. Dunlop D208-as. Nézd meg a verseny gumiknál, ott fogod megtalálni. Contiból nem tudom, azt nem nagyon kutattam. |
krisztian.fz6 | 16 | 2007. január 22. 13:51 |
A 600-as XJ-n a Macadam 50-es 24 ezret bírt ki. Egyszerre kopott le az elsõ-hátsóm.
|
SleepyOne | 15 | 2007. január 22. 13:49 |
ContiRoadAttackbõl nem találtam méretet, dunlopból se sajnos. Mondjuk már kezdem úgy érezni, hogy bármi márkásabb gumi jobb a mostaninál. :) Ahogy néztem az adott rendesebb gumijával mindenki meg van elégedve. Esetleg valami amit nem ajánlotok, mert híresen nagyon gyenge?
|
MatulA | 14 | 2007. január 22. 13:46 | Válasz erre: 8 |
Sipynek a Misi Road Attackhoz képest!? 30.000 kili???? :-))))))))))))))))
|
krisztian.fz6 | 13 | 2007. január 22. 13:45 | Válasz erre: 12 |
Sokat kapartattam. És a láncom csak 45 ezret bír ki.
|
Macko | 12 | 2007. január 22. 13:44 | Válasz erre: 11 |
Az elég kevés a láncod 70 ezres élettartamához képest... :-)))
|
krisztian.fz6 | 11 | 2007. január 22. 13:37 | Válasz erre: 8 |
Én most 18 ezer után cserélem le az Avon ST-t, de még mindig van rajta futófelület.
|
SleepyOne | 10 | 2007. január 22. 13:35 |
Oké, köszi a tippeket! Utána járogatok hogy vannak árban, meg van-e megfelelõ méret :)
|
Macko | 9 | 2007. január 22. 13:33 | Válasz erre: 6 |
Conti Road Attack pl. Jól dönthetõ, nagyon jó esõben és viszonylag sokat is fut.
|
Macko | 8 | 2007. január 22. 13:32 | Válasz erre: 7 |
A 15 ezer a "hamar elkopik" kategória? Az már jó futásteljesítmény!
|
MatulA | 7 | 2007. január 22. 13:31 | Válasz erre: 5 |
ez igaz, de mondjuk szeretnék megállni is. pl. Metzeler Z6 Road-ot néztem, és a Dunlop D221-et. Nekem a vason most Dunlop van fent, és hasonlítottam, hogy a Metzeler mennyivel keményebb gumi. Szóval lehet hamar elkopik alattam a Dunlop (15.000 kili) de akkor sem vennék rá Metzelert. :-)))))))))))))))))
|
SleepyOne | 6 | 2007. január 22. 13:30 |
Egy Hyosung GT250R-re kéne. Pályázni nem járok, bár már terveztem h idén kinézek. Szerpentin szokik lenni. A mostaniban nem bízok, félek hogy döntésnél kiszalad a feneke, az elsõ gumi is megcsúszott már kétszer. Bár asszem akkor poros volt az út... Szoval ilyen kicsit túrás, városi rohangálásra, de bírja döntögetést is rendesen.
|
Macko | 5 | 2007. január 22. 13:27 | Válasz erre: 4 |
Ha leírod milyen motorra és milyen jellegû felhasználásra, talán több információhoz juthatsz. Másra lesz szükséged, ha hosszú túrákra akarsz gumit, meg megint másra ha szerpentinezni és pályázni akarsz ugyanazzal a vassal. |
SleepyOne | 4 | 2007. január 22. 12:32 |
Sziasztok! Van valakinek tapasztalata esetleg a Pirelli gumikkal? Mennyire jók (tapadás, esõ)? Vagy valakinek konkrétan a Pirelli - Sport Demon verzióval? Gondolkodtam még a Metzeler gumikon is, ha esetleg valaki errõl is tudna valamit. Köszi a segítséget is, elõre is :) |
enemy8 | 1 | 2006. február 8. 10:38 |
Mire létrehoztam ezt a fórumot, akkor vettem észre hogy már van hasonló! :))) Nem baj írjatok ide is! |