Trysii | 174 | 2007. április 16. 08:38 |
Keresek új, vagy használt enduro gumit, 130/90, vagy 140/90-es méretben, 17-es hátsó kerékre. vagy akár elsõvel együtt. Mitas, vagy hasonló, jó ár-érték arányú érdekelne elsõsorban. 125-ös endurora lesz, s fõleg terepen használnám, de ne haljon meg aszfalton sem 100 km alatt, mert gyakran oda kényszerülök. Van valakinek ilyen eladó Bp környékén? Esetleg tudnátok tanácsot adni, hol érdemes körülnézni, ahol jó árú, jó minõségû új, és/vagy használt papucsokat lehet kapni? Köszönöm! |
kitkatamas | 173 | 2007. április 13. 17:19 |
Michelin Pilot Roadot vettem végül - majd meglátjuk, milyen lesz. Sok jót írtatok róla. Hogy mikor kerül fel a papucs a gépszörnyre, azt nem tudom, most hétvégén megyünk motorért a germánokhoz, úgyhogy legkorábban jövõ héten. Ha valaki tud occsó (és nem baj, ha jó) gumist Újpesten vagy azon a környéken, nem pusztulnék bele a bánatba, ha elárulná nekem! Elõre is köszi! |
gyrosman | 172 | 2007. április 13. 17:11 |
Na, eldölt. Holnap rákerül elõlre és hátulra is a Z6. Aztán majd meglátjuk... Köszi a segítséget! |
Roob | 171 | 2007. április 11. 16:13 |
Egy tapasztalat a szitáláshoz: nekem xjr szitált bizonyos sebességnél /60-70/, nem nagyon csak hogy zavarjon. Lényeg, hogy miután több szerelõ is megnézte és idõközben a gumikat is cserélni kellett még mindíg csinálta. Ja volt egy elég nagy kátyúzás ami után ezt az egészet kezdte. Viszont a gumi és felni nem sérült egyáltalán akkor. Már a váz beméretésén és húzatásán gondolkodtam (több "neves" szervíz is ezt ajánlotta) a kormánynyak ferdülésére gondolva, amikor a Harmati szervízben az egyik jó szemú szerelõ észre vette, hogy az egyik teló nem egész 1 mm feljebb van mint a másik. Korábban ott a másik szerelõ tisztán látta, hogy nem megy egy nyomon a 2 kerék.... Állítás után tökéletes lett... Szóval néha igen kis dolgokon múlnak ezek a kis szitálások. |
kawasanyi | 170 | 2007. április 11. 10:22 | Válasz erre: 163 |
Mióta nállam van a gép én 23000-et raktam a BT 20-okba és most váltak csereéretté. Az elõzõ tulaj nem tudom mennyit rakhatott bele, de elég újszerû volt mikor megvettem. Én meg voltam velük elégedve télen és esõben is.
|
krisztian.fz6 | 169 | 2007. április 11. 09:52 |
én most dobtam le az Avon ST-t. 50 ezer volt garnitúrája újonnan. 18 ezret mentem vele, de még nem volt sima teljesen.
|
nagyHoHo | 168 | 2007. április 11. 09:46 | Válasz erre: 154 |
Szia! Nekem is Conti Road Attack van, elöl-hátul. csak jó tapasztalatom van vele, esõben iszonyatosan jó! Szerintem a motorguminál elsõdleges szempont, hogy esõben hogyan viselkedik. Száraz úton mindegyik tapad, illetve lehet úgy motorozni, hogy megtapadjon. Azért itt nem az óra ellen harcolunk.:) Esõben azért elõfordulhatnak váratlan helyzetek...
|
MatulA | 167 | 2007. április 11. 09:36 | Válasz erre: 166 |
wazze!!!!! .-)))))))))))))))))) ez durva!!!!! :-))))))))))))))))9 |
gyrosman | 166 | 2007. április 11. 09:29 |
15.000-t mentem a BT20-assal, de a 2 személy miatt középen már nem igazán fedezhetõ fel a minta...max 1-1.500 van benne. Nekem vhogy nem jött be: "picit" csúszkálósnak éreztem szerpentinen és esõben csak egyenes úton éreztem stabilnak. SVLaci, csak annyira koptatom amennyire és ahol lehet. ;) http://farm1.static.flickr.com/187/441788140_8cc20b337c_o.jpg |
egytollu | 165 | 2007. április 11. 09:15 |
Contiból van puhább és lágyabb attack is, a sport hamar fogy valóban, a road nekem 16-ot elment a bandin hátul, elöl meg úgy tûnik kibírja a második hátsót is. Sokkal jobb az ára és a tapadása, minthogy 1-2 ezer kilóméter többletfutás kedvéért vegyek egy bakelitet... Michelint és Avont próbáltam még, a continental határozottan jobb, kezesebb vele a motor.
|
SVLaci | 164 | 2007. április 11. 08:31 | Válasz erre: 162 |
Szerintem jó lenne együtt ez a két gumi, elég jónak néz ki a vizelvezetése az elsö gumidnak. Az én motoromon sem egyforma a két gumi, de ha nem feszegetem a határokat semmit nem lehet észre venni, gondolom te sem vagy egy lábtartó koptató ezzel a motorral.
|
Gyuri21 | 163 | 2007. április 10. 23:48 | Válasz erre: 162 |
Ha nem akarod lecserélni az elsõt, akkor én hátsónak is a BT20-ast ajánlom. Neked nem vált be? Mi volt vele a gond, azon kívül, hogy elkopott? Mennyit bírt a hátsó? Nem tudom, de szerintem a Bridgestone BT20 sem drágább, mint a Z6 Roadtec. |
gyrosman | 162 | 2007. április 10. 22:36 |
Nagyon köszönöm Z6 ügyben a segítséget. Megnéztem az elsõt: Bridgestone Battax BT020-as. Kép: http://www.cyclegear.com/images/tires/BT020_frt_310x320.jpg Mivel az NT700V nem éppen orrnehéz jószág, így igen jó állapotban van most 15.000 körül is az elsõ (nem látok rajta igazán kopást). Szerintetek ez a 2 gumi egészségesen futhat együtt? Köszi továbbra is. |
krisztian.fz6 | 161 | 2007. április 10. 21:57 | Válasz erre: 159 |
55-ért láttam tavaly akciócva Z6-ost, 120-180-ast
|
kitkatamas | 160 | 2007. április 10. 21:45 | Válasz erre: 159 |
Hmmm... Akkor melyik az, amelyik nem fogy annyira és nem kerül másfélszer annyiba, mint a Conti? |
Gyuri21 | 159 | 2007. április 10. 18:13 | Válasz erre: 152 |
Metzeler Z6, ha lehet párban. Én tavaly cseréltem, most van benne 8 ezer km, és még 6-7 ezret elmegy. Az elsõ minta vadi új lenne. Nem látszik rajta a kopás. Nem olcsó, de, ha km-re vetítjük, megéri. Conti Attak - nagyon tapad, de hamar elfogy- öcsémnek a ZX9-en 6 ezret bírt, pedig nem gyílkolta.
|
SVLaci | 158 | 2007. április 10. 13:48 | Válasz erre: 152 |
En Z6-ot használok a motoromon hátul szerintem is nagyon jó gumi. Az én gépem eléggé gumifogyasztó, de a Z6-al már 14e km-t mentem és még elég jó állapotú. Túrákhoz nagyon alkalmas tényleg a viz elvezetése is nagyon jó, de ahogy "kishoris" is irta a közepén nincs minta, szóval párban kellene cserélni, vagy egy jó vizkiszoritású elsö kell hozzá. Szerintem nem fogod megbánni.
|
kishoris | 156 | 2007. április 10. 11:15 | Válasz erre: 154 |
RoadAttackot használnak mindketten. Szerpentinezni szoktunk együtt menni, és jól néz ki mikor egy kicsit megégve látom a Contik szélét. :)
|
kishoris | 155 | 2007. április 10. 11:13 | Válasz erre: 152 |
Hali! Tesztek alapján a Z6 a nyerõ sporttúra kategóriában. Elég érdekes a gumi alakja, a közepe nagyon laposnak mondható, ugyanakkor a széle egészen lent van, nagyon mélyre enged dönteni. Elég furán mutat a felnin. Ha csak hátsót cserélsz, akkor fontos, hogy az elsõ gumidnak nagyon jó legyen a vízkiszorítása, mert a Z6-nak a közepén nincs minta! Jobb lenne párban cserélni (szerintem). Nekem kicsit meggyûlt a bajom a Z6-os gummával (lejebb olvashattad), de úgy néz ki rendezõdött a dolog, bár mind a mai napig nem tom mi volt a baj. Dunlopról sajna nincs infóm. |
kishoris | 153 | 2007. április 10. 11:03 | Válasz erre: 151 |
Szia! Pirellirõl nincs tapasztalat. Contit 2 haverom is használ, nagyon is meg vannak elégedve a gumival, hátrányként említik, hogy aránylag gyorsan kopik. |
gyrosman | 152 | 2007. április 9. 21:53 |
Sziasztok, több szem többet lát alapon érdeklõdnék. Hátsó gumit kellene cserélnem a Honda Deauville 700-on, a mostani gyári Bridgestone nem jött be. Az eddigi esélyesek: - Metzeler Roadtec Z6 - Dunlop Sportmax Touring D 205F Használat: 95%-ban 2 személlyel, 99%-ban hosszú túrákon (esõben, szárazon, szerpentinen és dombokon...), 100-130-as tempóval. Érdekelne a véleményetek vagy a javaslatotok. Köszönöm. |
kitkatamas | 151 | 2007. április 8. 15:36 |
Sziasztok! Találtam 2 megoldást. Mit tudtok ezekrõl? Pirelli: elsõ: http://www.pasztoy.hu/motoros/product_info.php?manufacturers_id=&products_id=28370 hátsó: http://www.pasztoy.hu/motoros/product_info.php?manufacturers_id=&products_id=28340 Continental: elsõ: http://www.pasztoy.hu/motoros/product_info.php?manufacturers_id=&products_id=26133 hátsó: http://www.pasztoy.hu/motoros/product_info.php?manufacturers_id=&products_id=26136 Elõre is köszi! Tamás |
kitkatamas | 150 | 2007. április 7. 23:04 |
Sziasztok! A buktabaleset-rovatban leírt okok miatt keresek elsõ-hátsó gumit (az elsõ tavaly nyár óta dugózva van, és az nem olyan hajdejó). Valami túrásabbat keresnék, nem vagyok egy kanyarvadász típus. A topicot olvasgatva a ContiRoadAttack tûnik jónak, de ha tudtok mást is ajánlani, örömmel venném. Viszonylag olcsó kéne, de azért persze pár ezresen ne múljon, hogy végigmegy-e a kanyaron a bringa, szóval Mitast nem rakok rá :-). Most Bridgestone van rajta. Kawa ZR-7-re kellene (120/70 ZR17, 160/60 ZR17). Ha tudtok Pesten vagy Pest környékén valami jó akciót, hálás lennék, ha elmesélnétek! Köszi elõre is! Tamás |
oszitrek | 149 | 2007. április 2. 21:02 | Válasz erre: 148 |
Nah! Így már villany! :))))))) Köszi cimbi... :))))))))))))
|
krisztian.fz6 | 148 | 2007. április 2. 20:54 |
Fazeres, tudod, a Hondán kívül más motor is létezik, de belinkelem neked, ne kelljen keresgélni, itt a http://www.motorozz.hu/sys/main.pl?menupage=forum&topic_id=318&session_id=KXRsS9wLL0Q318&limit=100&offset=0 Te láma. :-)
|
oszitrek | 147 | 2007. április 2. 20:01 | Válasz erre: 146 |
Nyissak 1 olyat neked??? :))))) Nincs olyan vagy magyarul beszélj... :)))))
|
nagyHoHo | 143 | 2007. április 2. 16:45 | Válasz erre: 142 |
és ennek az üregének semmi köze nem volt a motoromhoz és én is csak kérdeztem tõle, amig a gumit szerelték.
|
nagyHoHo | 142 | 2007. április 2. 16:43 | Válasz erre: 136 |
Na akkor elmondom, hogy mit mondott a gumiszerelõ, aki amúgy a Yamahánál dolgozik, de Hondája van....azért ez is érdekes nem...:))) : Azt mondta, hogy az XX-nek nem lehet állítani a futómû keménységét (elöl). Amikor én meghúzom a gázt, majd ezután elengedem a kormányt, akkor motorfék üzemben tulajdonképpen megváltozik az elsõ futómû, mert rövidebbek lesznek a villák és szinte a teljes súly az elsõ futómûre esik. Ha lehetne állítani, mint pl. a sportmotoroknál, akkor ez kiküszöbölhetõ. Az az érdekes, - mint ahogy már írtam -, hogy nem minden aszfalton csinálja és nem mindig... Azért mindenkinek köszönöm a jótanácsokat, megnézem a guminyomást is - azzal fogom kezdeni. |
oszitrek | 139 | 2007. április 2. 16:11 | Válasz erre: 138 |
A Yamaháknál ez mûködhet. A Hondákat meg precízen kell beállítani... :)))))
|
oszitrek | 137 | 2007. április 2. 15:47 |
Amúgy ha már témánál vagyunk! Ki tud 1 olyan helyet, ahol nagyon profin be tudják állítani az egyenfutást??? |
oszitrek | 135 | 2007. április 2. 15:46 | Válasz erre: 127 |
Ez is igaz! Én is felraktam hátra a 40 literes dobozt üresen, és iszonyatosan szitált a kormány amikor elengedtem...
|
oszitrek | 132 | 2007. április 2. 15:41 | Válasz erre: 117 |
Én is mentem XX-el, igaz régi karbis modellel, és semmilyen szitálási problémája nem volt...
|
boxer | 131 | 2007. április 2. 15:25 | Válasz erre: 129 |
"elsõ gumicserje volt" Lehet, hogy nem a megfelelõ gumicserjét vágták ki alapanyagnak. Esetleg árnyékban nõtt, vagy valami... :o))) |
nagyHoHo | 130 | 2007. április 2. 14:48 | Válasz erre: 119 |
Nekem nem szitál...majd egyszer megmutatom...ez más.Nem kell bele kapaszkodni. Elég, ha újheggyel megfogom az egyik szarvát...:)
|
kishoris | 129 | 2007. április 2. 14:36 |
Húha! Kicsit megpezsdítettem a fórumot! :) Sajnos még nem jöttem rá, hogy mi lehet a baj, de nagyon rajta vagyok a témán. A mocit tavaly nyáron vettem újonnan, garantáltan hibátlan. Most 9700km-nél tartok vele, sajnos ennyi idõ alatt elfogyott a Battlax közepe (sok volt az autópálya), elsõ gumicserje volt, hibátlan ki- és beszereléssel. Addig is Mindenkinek köszi! |
reznor | 128 | 2007. április 2. 12:36 | Válasz erre: 127 |
ebben egyetértek. Nekem még életemben nem rázott a kormány. figalmam sincs milyen. tehát guminyomástól nehezebben képzelhetõ el egy ilyen probléma. Én elsõre a gumira és felnire tippelnék. Ha nem az, akkor csapágyazás és villák ellenõrzése. |
pandamaci | 127 | 2007. április 2. 12:26 |
rázkódáshoz: egy tök kifogástalan motorra/ burgman 650/ feltettek egy hátsó dobozt. 1 személlyel 70 nél rázni kezdte a kormányt. A gyerek sem hitte el, hogy ilyen is van ( légörvénytõl), mig 3x le- fel nem szerelte... Tehát sokmindentõl szitálhat, de magam részérõl nem a +- 2-3 tized eltérésben keresném a hiba okát. |
kitkatamas | 126 | 2007. április 2. 12:24 |
Nekem 70 km/h-nál elengedett kormánynál szitál be az elsõ kerék. 60-nál, 80-nál nem csinálja, 70-nél is csak akkor érezhetõ, ha elengedem. Nem értem...
|
reznor | 125 | 2007. április 2. 12:20 | Válasz erre: 122 |
Bizony. Ülj rá bármilyen sportgépre és játsz vele. Engedd 2 tizeddel le és meglepi a kanyarban... Szóval ennyit a különleges érzékrõl...
|
boxer | 122 | 2007. április 2. 12:07 | Válasz erre: 120 |
Akkor te különleges érzékkel vagy megáldva. Nekem ennyi különbség még nem tûnik fel. 0.5bar-nál már gyanakszom azért.
|
reznor | 121 | 2007. április 2. 12:06 | Válasz erre: 103 |
Töröld ki, ha zavarja a szemedet. A számítógépet nem hiszem, hogy megterhelné.. :)
|
reznor | 120 | 2007. április 2. 11:59 | Válasz erre: 94 |
A guminyomás sztem iszonyat fontos. 2 tizedet meg lehet érezni. Úszik, nem akar az úton maradni. Legalábbis nálam az alacsony guminyomás ilyeneket csinált. A hátsó és elsõ gumim volt 2 tizeddel a nomrál alatt. Nekem elöl 120/70 ZR17 van, ennek 2,5 bar a nyomása. Hátul 180/55 ZR17 van, ennek 2,9 bar a nyomása. Én ezeken a névleges értékeken hajtom. Ha aláengedem 1 tizeddel is, egybõl érezhetõ és iszonyat szar érzés vele közlekedni. |
boxer | 119 | 2007. április 2. 10:32 | Válasz erre: 117 |
Nem ökörség. Különbözõ hibák különbözõ tempóknál jelentkeznek. Bizonyos kerékfordulatszám kell, hogy a kellemetlen hatások felerõsödjenek, aztán egyszer csak, mintegy maguktól ki is hunyhatnak. Ez tény. Egy sok-sok éves használt motoron nagy az esély a felni minimális deformációjára. És akkor még tényleg nincs szó a váz, vagy a futómû egyéb elemeinek deformációjáról. Én tavaly nyáron kénytelen voltam lecserélni az elsõ gumimat a normális élettartamának felénél. Az ok egyszerû volt. Tönkrevágtam a gumát a városi forgalomban. Kihasználva az endúró adta lehetõségeket, nagy forgalom esetén árkon-bokron keresztûl kerültem azt ki. Ehhez padkára fel többször is, néha a kelleténél óvatlanabbul. A gumi szálszakadásos lett, alig látható kis dudorok keletkeztek rajta. Ennek következményeként lassú tempónál, de csak lassúnál úgy szitált a kerék, úgy rázta a kormányvégeket, hogy elfáradtam az állandó kormánykorrekciókba. kb 50 km/h-tól viszont semmi gond nem volt vele látszólag. Tehát akár használhattam is volna tovább. De meddig? Mikor adta volna meg magát a gumi szerkezete végleg. Amilyen mákom van, nem kis tempónál, az tuti. Ifi koromban szinte sportot ûztem a használtmotor vásárlásból. Szerettem volna minél több típust kipróbálni. Tobzódtam a választékban, hisz pont hazai motoros élet nagy reneszánszának elején voltam kezdõ motoros. És mivel jól adtam-vettem, így még anyagilag is fejlõdtem általa. (APEH-osok csukják be a szemüket!) A motor kipróbálásakor az egyik legfontosabb próba a motor egyensfutásának- és a kormányszitálásnak az ellenõrzése volt. Ehhez pedig menni kellette azzal a motorral. Sõt, akormányt is el kellett engedni. Hisz ha fogjuk a kormányt, akkor az apróbb hibákat talán észre sem veszzük, mivel automatikusan korrigáljuk ezeket a pici hibákat, anélkül, hogy egyáltalán tudomást szereznénk létükrõl. Tehát nem szabad annyiban hagyni, ha a motor bármely sebességnél berázza a kormányt, elhúz valamelyik irányba. Annak mindig oka van. Tökéletes vázgeometria és futómû esetén ezt nem csinálhatja a gép. |
Balu | 118 | 2007. április 2. 07:59 | Válasz erre: 113 |
Egyetértek !! A hollósinál digit centír volt és beszitált , Manó budaörsön pedig a képen látható módon centírozta év sokkal jobb lett.... |
nagyHoHo | 117 | 2007. április 2. 07:58 | Válasz erre: 116 |
és akkor 80 alatt meg 100 felett 250-ig nincs elhajolva...ez egy ökörség....
|
Macko | 116 | 2007. április 2. 07:52 | Válasz erre: 114 |
Anno az elsõ kétkerekûnkkel, egy Yamaha Majestyvel Zsuzsi nekikoccant egy álló autó kerekének. Picit elhajlott a kormánnyak. Kiegyengették, azt mondták, tökéletes lett. Na onnantól az a motor is szitált 70-tõl fölfelé (90-ig, mert az volt a vége...) Úgyhogy nem kell feltétlen megfektetni egy vasat hogy picit deformálódjon a nagyon érzékeny elsõ futómû. Egy XX.el valaki durván felmegy egy járdára, az szerintem elég. Illetve nem csak XX-el, hanem minden nem-endúróval. |
nagyHoHo | 114 | 2007. április 2. 07:49 | Válasz erre: 102 |
Nemhiszem....DZSOSZ-nak az XX-e is ilyen ugyanennél a tempónál, a szerelõ VFR-je is ezt csinálja...ha el lett volna dobva, miért pont 80-90 km/h között csinálja? Egyáltalán nem zavaró, mert amúgy is kell fogni a kormányt.:) akkor meg egyáltalán nem érzed.
|
fektitibi | 113 | 2007. április 2. 07:40 |
Macko | 111 | 2007. április 2. 07:02 | Válasz erre: 103 |
Belu gumitémában 2 van. A másikba utoljára tavaly decemberben írtak be, igaz ott négyszázvalahány hozzászólás van.
|
boxer | 109 | 2007. április 2. 04:22 | Válasz erre: 107 |
"enemy8 (pü) 2006-02-08 10:38:12 Válasz erre #1" Tudod Balu...a sok figyelmetlen ember. Van alant egy "elõzõ 100 hozzászólás" gombocska. |
oszitrek | 108 | 2007. április 2. 04:21 | Válasz erre: 106 |
2006-02-08 10:38:12 Ez a topiknyitó, már elnézést! :)))) Tuom! Reggel van még... :))))
|
Balu | 107 | 2007. április 2. 04:20 | Válasz erre: 105 |
Igen én .. Én mondom ki amit gondol dew nem meri leírni :-)))))))))))))))
|
oszitrek | 105 | 2007. április 2. 04:15 | Válasz erre: 103 |
LEBUKTÁL BALU!!!! Te vagy a Laci embere... :))))))
|
boxer | 104 | 2007. április 2. 04:14 | Válasz erre: 103 |
Ez kivételesen már több, mint egy éves topik. De általánosságban egyetértek veled.
|
Balu | 103 | 2007. április 2. 04:08 |
jééé gumitéma ... 100. ilyen jellegû topic ..... Fossuk Tele ezt is .... Van az a ctrl+f kombimáció, azzal lehet keresgélni bármilyen oldalon ... Érrdemes lenne ha használná pár új emberke |
oszitrek | 102 | 2007. április 2. 03:59 | Válasz erre: 99 |
Hát Sanyi Barátom! Akkor ott valami nem stimmel! Az én mocim is dög nehéz, meg a villaszögem is hasonló, de nekem nem voltak ilyen problémáim. Nem lehet, h az az XX el volt dobva??? Rossz az egyenfutásod sztem... Ami még okozhat ilyen effektet, ami az 1ik barátomnak is volt, a kormánysúly. kicserélte nehezebbre, és megjavult. Bár az én mocimban nem is volt kormánysúly, és úgy sem csinálta...
|
boxer | 101 | 2007. április 2. 03:26 | Válasz erre: 99 |
Nekem volt néhány XX-em, de azok bíza mentek, mint a sínautó.
|
Macko | 100 | 2007. április 1. 22:42 | Válasz erre: 94 |
Hívd fel a Metzeler-képviseletet. www.metzeler.hu Mondd, hogy mi a jelenség, biztosan szálhibás a gumi. Valószínûleg kicserélik Neked. |
nagyHoHo | 99 | 2007. április 1. 22:10 | Válasz erre: 94 |
nekem az XX 80-100km/h ig erõsen beszitál, de csak ha elengedem a kormányt. Elkeseredtem, hogy valami baja van. Aztán elsõ gumicsere alkalmával beszéltem egy szerelõvel és az mondta, hogy a motor súlya meg a villaszög miatt használtabb gumi esetén tényleg csinálhatja. Az új gumival megszûnt a jelenség. Majd 2-3000 km múlva visszatért...akkor kipróbálgattam és nem minden aszfalton csinálja! Azóta inkább fogom a kormányt! :)))))
|
Macko | 98 | 2007. április 1. 22:03 | Válasz erre: 95 |
A szõröktõl nem ráz egy gumi, az biztos. A szálszerkezet meg szintén nem nagyon rendezõdhet. Akkor az folyamatosan rendezkedne a gumi egész élete alatt. Én legalábbis így gondolom. A nyomástól egyébként szitálhat a kormány, ha a hátsóban túl alacsony. De ehhez 3 tizednyi eltérés nem elég. Ha egy barral a szükséges alatt van, akkor már igen. |
ziksz4 | 97 | 2007. április 1. 20:57 | Válasz erre: 94 |
Én is most raktam fel Z6-ot elõre-hátulra és nem tapasztaltam semmi ilyet, sõt nekem annyira tetszik a viselkedése hogy mást már nem is raknék rá.
|
oszitrek | 96 | 2007. április 1. 19:38 | Válasz erre: 92 |
Nekem is ilyen volt a Big One-on. Elsõ gumi rossz volt! 160-tól elkezdett rázni, és 200-nál elmúlt...
|
pandamaci | 95 | 2007. április 1. 19:14 |
2-3 tized nyomás eltérés miat nem rázhat.Esetleg a szõrök amig lekopnak róla,meg elméletileg kell neki kb 200 km amig elrendezõdik benne a szálirány-de ez nagyon elmélet.
|
kishoris | 94 | 2007. április 1. 18:00 | Válasz erre: 93 |
Új gumik kerültek a gépre, párban cserélve, ugyanabban a méretben. A gép elvileg jó, felnik nem ütnek, gumikon sérülés nem látható. A keréknyomást a Battlaxhoz hasonlóan 2,2 ill. 2,5-re állítottam be. Ma gurultam egy 2,4 ill. 2,8-as beállítással, rugóelõfeszítésen is állítottam (bár nem hiszem, hogy ennek köze van hozzá), a jelenséget nem tapasztaltam. Bár elõtte sem mindig, ez az érdekes. Létezhet az, hogy egy gumii ilyen érzékeny legyen a keréknyomásra?
|
pandamaci | 93 | 2007. április 1. 11:06 |
horis különben ugyanakkora méretû, új-vagy jó gumit raktál fel,mint volt elõtte?/és elsõ v hátsó v mindkettõ csere volt? Ha üt a gumi,(szálszakadt,dudoros,megfékekezett,rosszul tárolt) v felni üt ,hiába mutat 0-t a gép, még rázhat.Vagy ha nem hitelesített a centírozó.Elsõ közelítésre beszerelve pörgesd meg,tegyél mellé valamit,hogyan fut. Az úszkálást okozhatja,ha elsõ hátsó- gumi eltérõ tipusú, v.eredetitõl eltérõ méretû. |
kishoris | 92 | 2007. április 1. 10:39 |
Sziasztok! A következõkhöz szeretnék segítséget kérni: gumit cseréltem 600-as Hornetemen. A gyári Battlax helyett Metzeler Z6-ot kapott a kicsike, de nagyon furán viselkedik. Szóval, kb. 170km/h-ás tempónál iszonyatos módon megcibálta a kormányt, nem vagyok ijedõs fajta, de egy pillanatra megállt bennem az ütõ. Visszavittem gumishoz, kerék ki, újracentíroztuk, úgy, hogy elfordítottuk a gumit a felnin (kivétel után is nullás volt), majd vissza és go. Örültem, mert nem éreztem a kormánycibálást, de tegnap megint csinálta egyszer, de nem olyan erõsen. Amit észrevettem még, hogy a hosszanti "marások" az útfelületen sokkal jobban megvezetik a mocit, ide-oda úszkál. A gyárilag szerelt Bridgestone gumival ez nem volt. Van vkinek használható ötlete? |
reznor | 91 | 2007. március 21. 09:44 |
Hi! Nekem is ajánlhattok cbr 600 f-re gumit. Eddigi tapasztalataim: Bridgestone bt010 battlax, hát ez nem volt valami nagy leányálom, de kibírt 10.000 Km-t a hátsó, az elsõ még többet is. A tapdásával voltak bajaim. Kanyarban nem akart valahogy megmaradni, ha vizes volt az út akkor meg aztán pláne olyan mintha jégen mentem volna. Apránként leváltottam és a pirelli diablo strada-t tettem fel. Ez viszonylag jó, bár érdekes a viselkedése ennek is. Én nem érzem, hogy a vízkiszorító hatása jobb lenne. Lehet aztán hogy csak megszoktam. Az tény, hogy a bt010-nél jobb, de még tudnék elviselni jobb viselkedést a mocitól. A gondom az, hogy a fara ennek a motornak nagyon könnyû, ezért 1 személlyel tehetek bármilyen gumit, nem tapad meg igazán. Két személlyel már kellemesebb, vagy csomaggal. Lassan a hátsó pirellit kéne cserélnem, azonban nem tudom, hogy milyet tegyek fel. Van valakinek ötlete, mi jönne jól? A moci 170 kg összesen, és java súlya elöl van velem együtt. Az ötleteket várom, fõleg, ha valakinek hasonló mocival van tapasztalata. Túra és utcai használatra kell a gumi, nem versenyre... |
interceptor | 90 | 2007. március 21. 08:11 |
Sziasztok! Tudja valaki,hol és mennyiért lehet Bridgeston Battle Wing gumit kapni? Esetleg tapasztalat? |
mukee | 89 | 2007. március 20. 22:37 |
Sziasztok! Van valakinek tapasztalata Bridgestone BT001 , Dunlop D209GP -ról??? |
ARNOLD | 88 | 2007. március 14. 06:47 |
Sziasztok!! Én a nyáron vettem Continentál force maxot-2 db szerelve centírozva 58000-ft-volt és szerintem teljesen jó gumik!! |
Bacsi | 87 | 2007. március 14. 06:24 |
Hát én tavaly próbáltam venni két gumit náluk, 1 órát vártam, és mondták, hogy nincs két egyforma elsõ-hátsó. Pedig azt írta, van lészleten, nem is volt akciós, kifizettem, vártam, vártam, majd visszakaptam a lóvét.
|
doky111 | 84 | 2007. március 10. 09:45 |
Köszi az infót! Valami hasonló volt az én +érzésem is szerintem a metzeler Z6-al próbálkozom. A 2-3000 km-es Dunloptól valahogy el ment a kedvem. Hali |
Zsifi | 83 | 2007. március 10. 09:03 | Válasz erre: 82 |
Hát ez pont a két szélsõség. A Metzeler az egy bakelit kemény túragumi, a Dunlop RR az pedig sportgumi. A kettõ között van néhány Metzeler Z6 Michelin Pilot Road Dunlop D 207 és még lehetne sorolni... |
doky111 | 82 | 2007. március 10. 08:54 |
Sziasztok! A téma engem is nagyon érdekel ,de hogy elõbbre jussunk le írom az én észrevételeimet hátha elõbbre jutunk. Próbálkoztam egy jó pár pacskerral végül is két típus mi bejött, de viszont egyik sem az igazi az egyik egy Metzeller 4 a másik a Dunlop RR /azt hiszem ilyen a jelölése/ Talán a kettõbõl lehetne egy jót kovácsolni. A problémám az hogy a Dunlop RR nem igazán alkalmas nyáron nagy sebességes autópályás haladásra,mert a közepe "kockásra" kopik esõben viszont jó. A Metczeller 4 viszont a kanyarokból való kigyorsításoknál képes meg csúszni mitõl majd be szartam az elsõ pillanatokban. Viszont "tartósabb" Hát ennyi ha van jobb ötlet papucsra várom a javaslatokat! |
Zsifi | 81 | 2007. február 20. 07:35 | Válasz erre: 80 |
M3-as Metz De Õ a Macadammal is így megy....bár akkor néha van péksüti...))) |
fektitibi | 80 | 2007. február 20. 06:38 |
Banditó!Írjál pár sort a motorodon lévõ gumáról légyszíves.Fantasztikusan mentél a versenyen!Büszke vagyok rád és a gumidra!
|
Szabadsag-Vandora | 79 | 2007. február 19. 22:20 |
Benji | 78 | 2007. február 19. 21:15 | Válasz erre: 72 |
bluerider! Nekem is volt RoadAttack (ZZR 1200-esen), jók voltak a tapasztalataim, a haveromnak is az van, csatlakozom Mackohoz. Sõt! A feleségemet is birta :o)))))))))) Hali. Benji |
Macko | 77 | 2007. február 19. 19:13 | Válasz erre: 76 |
Ja, meg még annyi hogy a Laci által említett ContiForce felesleges is az 500-asra! A RoadAttack untig elég és sokkal olcsóbb is!
|
Macko | 76 | 2007. február 19. 19:12 | Válasz erre: 75 |
A Conti Road Attack a Te motorodon jól is fog tapadni, meg nem is fog elkopni hamar. Nem ugyanazt fogod tapasztalni, mint Laci az SV1000-en. Tunguskának az 1200-es Banditon 20000-et ment el, igaz, 15-nél le kellett volna cserélnie. És a RoadAttack nagyon jó esõben is! A D208 nagyon jól tapad, azzal csak tesztmotoron találkoztam, úgyhogy futásteljesítményrõl nincs infóm. |
bluerider | 75 | 2007. február 19. 18:36 |
köszi nagyon ! Vásárlásnál figyelembe veszem a véleményeteket! bár még hátra van egypár nap mire rákerül a sór a vásárlásra ugyh még szivesen fogadnám a véleményeket! ;D Széles utat! |
SVLaci | 74 | 2007. február 19. 10:43 | Válasz erre: 72 |
Szia Nekem volt ContiForce, vizes úton nagyon csúszott, meg fogyott is rendesen, dehat a sportgumik mar csak ilyenek. A Dunlop 208-nak jobb a viz elvezetése. Igazából nem vagyok egy lábtartó koptatós motoros, de azért használom rendesen a gépet, szerintem átlagos használathoz jó, az árához képest meg mindenképpen. A Sport Attack, meg mar allitólag vizes úton is jó, de azt még nem próbáltam. |