Macko | 375 | 2008. június 2. 20:32 | Válasz erre: 373 |
Szerintem a Road Attack ár-érték arányában nagyon jó gumi. Nem drága, jól tapad (különösen vizen) és elfogadható az élettartama. |
nagyHoHo | 374 | 2008. június 2. 20:25 | Válasz erre: 373 |
A road attack szerintem nagyon jó gumi. Esõben nagyon jó, szárazon meg közúton tök mindegy... egyébként száraz úton is jó, peremig ki tudod használni.
|
Ferikesv | 373 | 2008. június 2. 18:12 | Válasz erre: 372 |
Köszi Az a baj hogy a gyári dunlop gumi is nagyon csúszik esõben és rohadt nehezen melegszik. Az út felfestéseken is csúszkálok. Vagy continental road attac vagy pirelli diablo strada közt gondolkodom. Nehéz dolog eldönteni mindenkinek más jön be. |
Spapa | 372 | 2008. június 2. 17:53 | Válasz erre: 369 |
Én most próbálom, még alig 1000 km-t mentem vele. Szárazon jónak tûnik, de vizen már megcsúztam egy kicsit. Igaz indulás után, lehet, hogy nehezebben melegszik fel. |
oszitrek | 371 | 2008. június 2. 17:43 | Válasz erre: 370 |
Nekem most lett elõre felrakva SportAttack. Hát beszarás jó gumi meg kell hagyni...
|
standby | 370 | 2008. június 2. 16:12 | Válasz erre: 368 |
erdekes, mert a cikkben a conti sportattack-ot jobb guminak hoztak ki, mint a michelin 2CT-jet... legalabbis a 2CT csak 3 csillagot kapott, a sportattack meg 4et. most akkor wtf? o.O
|
Ferikesv | 369 | 2008. június 2. 10:23 |
Hali! Próbálta már valaki a pirelli diablo stradát. Mi a vélemény róla? Nekem sv-re kellene. |
nagyHoHo | 368 | 2008. május 28. 15:21 |
Akkor az én Contim a normál motorozáshoz jó. Végül is ez a lényeg. Mondjuk a pályán tényleg elég hülye érzésem volt, pedig csak próbálgattam... |
DiabloCorsa | 367 | 2008. május 28. 06:00 |
Gumiteszt Sport gumi, angol "http://pasztoy.hu/motor/rosso_test.php" Gumiteszt Sport gumi, francia "http://pasztoy.hu/motor/rosso2_test.php" Gumiteszt Túra-Sport gumi, "http://pasztoy.hu/motor/strada_test.php" |
DiabloCorsa | 366 | 2008. május 19. 14:20 | Válasz erre: 362 |
Csak annyi tapasztalatom van, hogy sok motorról levettem amit elhoztak hozzám, rögtön a "szalonból". Nehéz viszonyítani, hiszen többen kis sportgéprõl váltottak pl. 1200-es Banditra, amivel szintén nem lehet olyan módon motozozni, mint egy 600-as sport motorral. |
galoscsabus | 365 | 2008. május 19. 13:28 | Válasz erre: 364 |
Köszi, valószínûleg akkor járok a legjobban, ha szinte az alapoktól kezdve újra tanulok majd motorozni a géppel és kitapasztalom a viselkedését. Amit írtál, anak alapján továbbra is megmaradtak a fenntartásaim a gumival szemben. Hát csak óvatosan.
|
i.zsoldos | 364 | 2008. május 19. 13:04 | Válasz erre: 363 |
Valamennyirre biztosan függ a motor típusától ill. a lovas stílusától is, de ha egy gumi csúszik akkor valószínûleg csúszni fog minden motoron. Egy haveromnak szintén BT20 volt a motorján és neki is csúszott az eleje.
|
galoscsabus | 363 | 2008. május 19. 11:39 | Válasz erre: 360 |
i.zsoldos! Köszi. Nem tudom, hogy mennyire lehet összehasonlítani egy gumi viselkedését egy sportgépen és egy cirkálón. Csak a tömegükben van min. 100 kg eltérés. Csak azt nem tudom, ha a kawán csúszkált az eleje, akkor a nehezebb ST-n még trébb lesz, vagy javul a tapadása? De ezt úgysem fogom fülig borítgatni szerpentinen. |
galoscsabus | 362 | 2008. május 19. 11:35 | Válasz erre: 361 |
Köszi szépen Diablo! Arra tudnál írni 1-2 sort, hogy mire számíthatok ettõl a gumitól az ST-1300-on? Tapadás, tartósság... A "vélemények a termékrõl" üres. Üdv: G.Cs. |
DiabloCorsa | 361 | 2008. május 19. 11:28 | Válasz erre: 357 |
galoscsabus! Itt "http://www.pasztoy.hu/motor/productk_info.php?productsk_id=1376" megnézheted milyem méretek vannak a motorodon és a méretre kattintva látható a teljes választék azokban a méretekben. Ha ST-1100 -at írsz a felsõ keesõbe, kijön a gyári Bridgestone gumi. A Kesesés a katalógusban megmutatja a motorok gumi méretét, a méretre kattintva a teljes választékot. A katalógusban rövidesen akku, fékbetét és lánc adatok is lesznek. |
i.zsoldos | 360 | 2008. május 19. 07:38 | Válasz erre: 357 |
Szia! Gyárilag nekem is az volt a Kawán, és az eleje bizonytalan volt, néha meg-megcsúszott kanyarban. |
i.zsoldos | 359 | 2008. május 19. 07:36 | Válasz erre: 356 |
Még teljesen jó a mintázat, szerintem még vagy 4-5 ezer km van benne.
|
i.zsoldos | 358 | 2008. május 19. 07:34 | Válasz erre: 355 |
A 270-es tempó az én esetemben nem jellemzõ, akkor majd megnézetem a gátlót. Köszi.
|
galoscsabus | 357 | 2008. május 18. 15:22 |
Háló mindenkinek! Motort cserélek és az új szerzeményen (Pan-European) a gyári karikák Bridgeston BT20-as gumik. Nem ismerem, soha sem használtam korábban. Aki tud személyes tapasztalatról beszámolni (tapadás szárazon-esõben, tartósság, visszajelzés,..) kérem tegye meg pár sorban. Köszönettel: G.Cs. |
Zsifi | 356 | 2008. május 17. 22:13 | Válasz erre: 354 |
A Pilot Power az 5-6000-nél normális esetben kuka....
|
tsanyi | 355 | 2008. május 17. 19:45 | Válasz erre: 354 |
Hi A visszahívottnak az volt a gondja, ha vki tartósan 270 felett közlekedett akkor esetleg leválhatott a futófelület egy része. Neked inkább a csillapítással lesz gond, a kagylósodás tipikus tünet. |
i.zsoldos | 354 | 2008. május 17. 12:52 |
Sziasztok! Van valakinek tapasztalata azzal kapcsolatban, hogy a visszahívásra ítélt Michelin Power elsõ gumi hogyan viselkedik ha hibás? Azért kérdezem, mert az enyém elkezdett kagylósódni, a felnivel nincs gond azt megnéztük, lehet még a gátló vagy maga a gumi, amiben kb 5-6000 km van. |
DiabloCorsa | 352 | 2008. május 17. 08:53 | Válasz erre: 351 |
A méretbõl adódóan ilyen aszfalt gumik csak "csoppereken" van, melyek gumija a hosszú futásteljesítményrõl és nem a jó tapadásról híresek. Endurok gumik lényegesen puhábbak, hiszen több féle talajon, fõleg vizes úton is tapadniuk kell. Nehéz lenne eldönteni melyik vételével jársz jobban. Van már Heidenau aszfalt 10-ért és jól tapadó enduro "utcai" enduro 17-tõl. Amit "sport guminak" nevezhetünk ebben a méretben - BT45, Lasertec, MT75 - azok 20 felett. Ha a gyüjtögetéssel 17-nél tartasz, keress meg. |
ambrust | 351 | 2008. május 17. 08:26 |
Össze ne vesszetek már miattam! :) Diablonak abban igaza van, hogy nem enduro hanem lehetõleg utcai gumit szeretnék. Egyszerûen nem vonz a terepezés így az aszfalton tapadás az elsõdleges. Azt viszont látom, hogy gyûjtögetnem kell még, mert amit szeretnék az tényleg nem valami olcsó... |
Macko | 350 | 2008. május 17. 07:44 | Válasz erre: 345 |
Én a GS méretét néztem. 110/80-19 és 150/70-17 Lehet, hogy nem jól láttam, de nekem az tûnt 46-nap párban. És az nagyon jó ár! Ha elfogy a Heidenau, majd megnézem! |
Demoapo | 349 | 2008. május 17. 07:39 | Válasz erre: 345 |
"Július 1-tõl kb. 5%-al emelkednek a Metzeler és Pirelli gumi árak. " Húúúú, akkor még idõben voltam nálad:) |
fektitibi | 348 | 2008. május 17. 07:37 |
Diablo!Már találkoztunk Rijekában csak te nagy örömünkre gumiztál én meg saját örömömre életem nagy filmjébe gyûjtöttem a felejthetetlen élményeket a pályán.Mindig csodálkoztam,hogy az összes fórumon képbe vagy.Sok ember "örömére" én nekem nincs idõm és nem is érdekel a szám.gép fõleg nyáron mikor a gázhúzáz örömét kellene feladnom érte.Befejezem,mert mennem kell készülõdni.Várnak a Barátok,megyünk mocizni.Jó munkát neked!
|
Macko | 347 | 2008. május 17. 06:44 | Válasz erre: 346 |
Pedig nem voltál ott a Tátrában, hogy lásd... :o) Legközelebb gyere el, nézd meg! |
DiabloCorsa | 345 | 2008. május 17. 00:02 | Válasz erre: 343 |
fektitibi! Érdekes amit írsz. TE sem láttad még soha, de lényeg hogy amit én írok az nem igaz. Volna értelme annak amit írsz, ha ide írnád, hogy nálad vagy akárhol kapni és ennyi az ára. Ha azt írtam volna hogy van akkor azt írod, hogy szerinted nincs mert még TE nem láttad? Hm.. Az is érdekes hogy én sosem piszkállak sose láttuk egymást, Te pedig minden fórumon belém kötsz. Ennyire nem kell félni tõlem!! "Úgy olvasom az eladás fontos diablónak" hm.. Ha kérdeznek válaszolok, ehhez hozzátartozik, hogy a gumi hogyan néz ki, ki a gyártó és mennyi az ára. Normális ember erre ide írja hogy nála is van és pl. olcsóbb. Tehát nálad kapható 21-es Heidenau slik és x forint. Ezzel lehetne belém kötni. Ha likre kattintottál volna látnád a Heidenau gumit, amit én már láttam igaz nem slick gumi és itt írják, hogy egész jól mûködik. Ezt kérdezték: "xl 125-re lehet kapni kimondott aszfaltgumit?" Ez nálam azt jelenti, hogy nem enduro gumi. Mackó! Ott az árak 12.372-tõl 25.805-ig olvashatók. Abból biztos van olyan pár, ami kb. 46000, 46 nincsen. Július 1-tõl kb. 5%-al emelkednek a Metzeler és Pirelli gumi árak. |
Macko | 344 | 2008. május 16. 06:17 | Válasz erre: 343 |
Tényleg, ha már Tibi szóba hozta, írok pár szót a Heidenau K76-ról. Senki nem merte bevállalni, így beleugrottam egy párba. 5400 km-t mentem már vele, és eddig nagyon nem bántam meg. Egyetlen negatívuma - amit neten is olvastam külföldi fórumokon és az elsõ kilométeren már tapasztaltam is - az egy viszonylag erõs vibráció. Közel sem kibírhatatlan, engem nem is nagyon zavar, de érezni. A tapadásában nagyon nehezen tudtam megbízni. Folyton lestem a visszajelzéseket, hogy mikor csúszik meg. Az Eringen aztán szépen peremig jutottam vele, itt már érezhetõ volt az az enyhe "kúszás", ami jóindulatúan jelzi a határát. Kakucson egyetlen megcsusszanás nélkül sikerült tövig leperemezni. Lassan megtanulok hinni benne, legutóbb a Tátrában már közúton is elkezdtem normálisan dönteni. Vizen már elég sokat mentem vele, ott érezhetõen nem tapad úgy, mint az Anakee. Egy Tourance szintjére tenném. Bár nekem még nem volt, de sokat megyek olyanokkal, akik azt "hordják", így látom a vizes viselkedését. Szerintem nagyjából annyit a Heidinau is tud. Az eddigi több mint 5000 kilométer alatt szinte alig kopott, a futófelület 80%-a még megvan így sacc per kábé. Úgyhogy ha minden jól megy, az élettartamával sem lesz gond, sõt. Mindez listaáron, párban, GS-méretben 33000 forint. Ezt meg nem kommentálnám. Összességében HIBÁTLAN!!! |
fektitibi | 343 | 2008. május 16. 06:07 |
Az xt-re nehogy csopper gumit tegyél pályázni!Úgy olvasom az eladás fontos diablónak mint,hogy egyszerûen megírja,hogy nincs.De van!Heidenau elsõ 21" slicket gyárt,de az igazat megvalva eddig csak halottam róla.
|
Macko | 342 | 2008. május 16. 05:17 | Válasz erre: 341 |
Ez mondjuk kicsit a reklám a helye a te szádból... De egy kérdés azért: 46 forint lesz egy pár????? |
DiabloCorsa | 341 | 2008. május 15. 22:52 | Válasz erre: 340 |
Itt látható a méret választék és az árak: "http://automotor-gumi.hu/advanced_search_result.php?keywords=scorpion+trail&categories_id=&inc_subcat=1&manufacturers_id=21&x=0&y=0"
|
DiabloCorsa | 339 | 2008. május 15. 22:34 |
Az elözõ az XR125-rõl szól. XL125-höz nicsen slick, csak utcai gumi. Az elsõ a Harley mérete kb. nem olcsó. "http://www.pasztoy.hu/motor/advanced_search_result.php?keywords=80%2F90-21&x=0&y=0" A hátsó 4,00-18 vagy 120/90-18, ilyen van több féle is: "http://www.pasztoy.hu/motor/advanced_search_result.php?keywords=120%2F90-18&x=0&y=0" |
DiabloCorsa | 338 | 2008. május 15. 22:29 |
17 colban létezhet slick gumi kb. a hátsó méretében, Dunlopban, ha találsz és azt megtudom vágni. A kapható választék itt látható:"http://www.pasztoy.hu/motor/advanced_search_result.php?keywords=110%2F90-17&osCsid=5a3ea7a227cf25a47fee5bf578054a62&x=8&y=9" Elsõ slick nincs, kapható minták láthatók itt: "http://www.pasztoy.hu/motor/advanced_search_result.php?keywords=90%2F90-19&x=0&y=0" |
ambrust | 336 | 2008. május 14. 14:51 |
xl 125-re lehet kapni kimondott aszfaltgumit? Olyasmire gondolok mint ami a supermotokon is van. Szinte vágott slick kategória.
|
Macko | 335 | 2008. május 14. 07:34 |
JÖN AZ ANAKEE2!!! "http://www.onroad.hu/motor/hirek/1071/" Fellelkesültem a hírtõl, no! |
DiabloCorsa | 334 | 2008. április 21. 13:33 | Válasz erre: 333 |
Van. Itt láthatók az árak: "http://automotor-gumi.hu/advanced_search_result.php?keywords=tourance&inc_subcat=1&page=1&sort=2d" |
miszterember | 333 | 2008. április 13. 13:43 |
Sziasztok! Metzeler Tourance 21-es és 18 as gumik vannak e valakinek eladók 90-es és 120-130 as szélességben. Sztív |
xxsanyi | 332 | 2008. március 21. 15:43 |
Köszi a tanácsokat. Jelenleg is Pilot Sport-om van . Sajnos a pénztárcám nem engedi meg,hogy 5-6000 kilóméterenként vegyek egy új gari gumit.( minimum 50-60 e. Ft) Hiába járok néha néha fel a Mátrába motorozni , a közepe akkor is lekopik hamarabb. A kockagumi meg had nemondjam milyen élvezetes , mikor étbillen a kopás peremén.!! De inkább jobban fekszik nekem a túrázás- ezért is választanám a Pilot Road 2-t
|
tsanyi | 330 | 2008. március 20. 20:29 | Válasz erre: 326 |
nekem most van 9000 a road 2 ct-ben és igen jónak találom, nagyrészt túrázom de jól tûri ha feltévedek vele vmelyik pályára is........könnyen melegszik, a széle jól tapad és a közepével sincs gondom......a power 2ct-nél célszerü megnézni, hogy nem francia-e mert abból volt tavaly a visszahívás a középsõ réteg leválása miatt (ha jól tudom, volt pár cikk belõle)....
|
gourman | 328 | 2008. március 20. 20:19 | Válasz erre: 326 |
Szerintem is a Micheli Piolt Power vagy power 2CT.............. Gumiház.hu-n most vettem 2 CT-t 70 pénzért egy párt |
Zsifi | 327 | 2008. március 20. 19:56 | Válasz erre: 326 |
Arra motorra tegyél rendes gumit... Power A ród2 nem xxrw való |
xxsanyi | 326 | 2008. március 20. 19:36 |
Sziasztok! Tud-e valaki a Michelin Pilot Road 2-vel kapcsolatban tapasztalatokat? Hosszabb távon , túrázásra , kopásállóság, tapadás? CBR 1100 XX-re tenném .! Mi a véleményetek???
|
interceptor | 324 | 2008. március 18. 16:56 |
Nekem az a tapasztalatom, hogy nem kell rettegni a formaleválasztótól, de nem szabad rögtön lábtartót sercenteni az új gumival. Fokozatosan kell mélyebbre és mélyebbre dönteni, ennyi. A Bridgeston úgy 150km után kezdett jó lenni, az Anakee szinte azonnal. Ne csiszold-reszeld, nem csak a felületben rejlik a bejáratás, hanem a szerkezetben is. Most inkább a hideg, koszos aszfalt a gond. |
Bandito | 323 | 2008. március 18. 11:32 | Válasz erre: 321 |
A formaleválasztót azért nem kell túlmisztifikálni. Az nem olyan mintha be lenne olajozva a gumi. Nem kell vele semmit csinálni. Ésszel kell vezetni. Max 100km alatt lejön. Ne az elsõ 100km-en feszegesd a gumid határait vizes mûgyantán... :-) Az új gumis bukták legtöbbször nem a gumi hibájából történnek...
|
Judi | 322 | 2008. március 18. 11:01 |
Szia nem kell vele semmit csinálni egy pár km megtétele után le fog kopni addig kicsit óvatosabban mert csúszik a gumi.Nehogy elkezdjed reszelni vagy csiszolni:)))) Gumi élettartalma az sok mindentõl függ, milyen típusú a gumiabroncs, túra gyorsasági meg függ attól is hogy ki hogyan bánik a gázkarral:)) |
drungvari | 321 | 2008. március 18. 10:16 |
Sziasztok! Tudna valaki tanácsot adni, hogy vadiúj gumikkal hogyan érdemes közlekedni, vagy érdemes-e valami célszerszámmal (ráspoly, reszelõ, dörzspapír) neki esni, hogy a formaleválasztó réteget eltávolítsam és ne harapjak rá az aszfaltra rögvest? Az is érdekelne mennyi idõ/kilométer alatt kopik le ez a réteg úgy, hogy normálisan lehessen használni. Köszönettel |
danyila | 320 | 2008. március 18. 09:03 | Válasz erre: 318 |
Én a nagyobbat tenném a 130/80-17 es köpenybe. Az köztük a különbség, hogy a 3,25/3,50 kisebb a nyugalmi átmérõje. Kvázi kevésbé fogy nyúlni felfújáskor, mikor ki kell töltenie a köpenyt. A kisebb méretûvel is össze lehet rakni és az is "jó" lesz - de..... Világos, hogy mikor felfújod, a balonosabb fala kevésbé fog elvékonyodni, hiszen eleve nagyobb a nyugalmi belsõ átmérõrõl indul felfujáskor, mint a 2,75/3,00 A számozás pedig azért nem stimmel, mert nem fognak mindenegyes köpenyhez ugyan olyan méretû belsõt gyártani, hiszen a belsõ egy rugalmas valami, ami azért jelentõsen képes a mértetét változtatni az egyes egymáshoz közeli méretû (balonosságú) külsõkhöz igazodva. A 130/80-17 az radiál gumiköpeny méret. A 2,75/3,00 pedig diagonál - ez a belsõ az ilyen méretû diagonál gumikba (is) való. Nincs értelme radiál méretet adni neki - egyedül a 17 colos mértet , az átmérõ a lányeges - illetve a balonosság. Szerintem. |
Trysii | 318 | 2008. március 17. 19:59 |
Lécci segítsetek, hogy hol találok olyan konvertálót, ahol össze lehet hasonlítani az egyes gumiméreteket. 130/80- 17-es gumiba akarok belsõt, és kaptam is, 2félét, de egyiken sem ez a számozás szerepel. Az egyiken 3250/350-17, a másikon meg 2.75/3.00-17, és fogalmam sincs róla, hogy ezek egyáltalán egyformák-e, és ha azok is, akkor megegyeznek-e a 130/80-17-tel, amilyet kerestem? |
vikkancs | 317 | 2008. március 13. 13:08 |
Tegnap vettem a GSR 600-asomra egy Metzeler Z6 -os gumit 37 ezerért szereléssel együtt a Mayer szervízben Érden. A csúszós gyártási réteg ellenére is elég jól tapadt abban az irdatlan nyálkás idõben. Igaz, nem nagyon döntögettem, úgyhogy a majrécsík még naon nagy, de nem tûnik rossz választásnak fõleg túrázáshoz.
|
vikkancs | 316 | 2008. március 13. 13:05 | Válasz erre: 315 |
Személyes tapasztalatom nincs, de kollegám szerint egész jó gumi. (Most beteg, de ha megint lesz, akkor rákérdezek a véleményére ismét)
|
BigG | 315 | 2008. március 11. 21:06 |
Érdeklõdnék, tud valaki valami Infót a ContiRaceAttack gumikról,mennyire tapadnak és mennyire tartósak..........
|
Mike | 314 | 2008. március 9. 12:04 | Válasz erre: 313 |
Köszi. Én csak a legjobbat veszem, de azt jó áron elérni. |
galoscsabus | 313 | 2008. március 9. 10:40 | Válasz erre: 312 |
Háló Mike! Javaslom, nézd meg Pásztóy mester oldalát. (www.pasztoy.húúúúúúúúúúú) Gyors, kundschaft barát és nem nyomja az egekbe az árait. De érdemes bekukkantani a www.kekhold.hu oldalra is. Jó kis cuccok vannak néha egészen reális áron. Ne a zseton legyen az elsõdleges szempontod, hanem annak a 2 X 1 tenyérnyi kaucsuknak a minõsége, amin alkalomadtán az életed múlik (és másoké is). Üdv.: galoscsabus |
Mike | 312 | 2008. március 5. 13:03 |
Tud valaki valamilyen elérhetõséget ahol jó árban lehet motorgumit venni/rendelni? Az küldje el üziben mert sajna nem sokat vagyok itt. Elõre is KÖSZI. |
vikkancs | 311 | 2008. február 28. 11:05 | Válasz erre: 310 |
Közben megnéztem a gyári gumit a GSR-en. Nekem is battax van/volt rajta. Még összefuthatunk a Budafokin, mert elég gyakran járok arra. :)
|
gourman | 310 | 2008. február 27. 19:19 | Válasz erre: 307 |
Vikkancs megvan,igen eggyütt vártuk a zöldet és említettem hogy cseréld le te is a Kipuffját a gsr-nek:)))))))))))))))))))))))))))))))
|
gourman | 309 | 2008. február 27. 18:54 | Válasz erre: 304 |
a Gsr-en Bridgestone Battlax 014 van gyárilag,nekünk 11 ezer alatt kopott el,de a feleségem csak egyedül járt vele,nem sokat autópályán,inkább országút.............Nem gyári kipuff van a Varán,lehetséges hogy vártunk zöldet a Budafokin, sokat járok arra.....................:)))))))))
|
tsanyi | 308 | 2008. február 27. 18:30 | Válasz erre: 307 |
Nekem road2 van fenn és kb 8000km van benne és még több mint ennyit elmegy, könnyen melegszik és szntem jól tapad ....a széle mert a közepe olyan mint egy túragumi (az is volt a cél). Nem vok egy nagy kanyarvadász, de a pályán sikerült eltüntetni róla az elsõkerékrõl is a rinyacsíkot és nem éreztem semmi csúszniakarást.
|
Vaslovas | 306 | 2008. február 27. 17:16 | Válasz erre: 305 |
Medencés van vele szemben !!! ezt még elfelejtettem .. |
Vaslovas | 305 | 2008. február 27. 17:15 | Válasz erre: 303 |
Érd Balatoni út....a 16 Km-es kõvel szemben !!!!
|
vikkancs | 304 | 2008. február 27. 17:12 | Válasz erre: 302 |
Nem emmléxem milyen Bridgestone volt gyárilag a GSR 600-asomon, de nem bírta ki a 9000 kilómétert se. Nektek mennyi alatt kopott el? Egy személy, vagy kettõ alatt koptattátok? Mi sokat mentünk ketten a vasamon. [OFF] Üdv! Bár a feltöltött fotón nem látszik a varadero jobb oldala, de ha nem gyári kipufogó van azon a gépen, akkor nem lehetséges, hogy tavaly nyáron egymás mellett vártuk a zöld jelzést a Budafoki úton? [/OFF] |
vikkancs | 303 | 2008. február 27. 17:09 | Válasz erre: 300 |
Köszi a tippet! Ha a kontaktom nem lesz jobb, odamegyek.
|
gourman | 302 | 2008. február 27. 16:46 | Válasz erre: 298 |
A michelin pilot road tökéletes választás lesz,kb 18-20 ezret el is fog menni vele..........a gyárit hamar megette nekünk is...............
|
Vaslovas | 300 | 2008. február 27. 15:07 | Válasz erre: 298 |
Érden a Mayer gumi szervíznél érdeklõdj....nagyon széles skála jó ár és profik, jaaa és korrektek !
|
vadasz | 299 | 2008. február 27. 14:29 |
aDunlop d218 elviles sportgumi.. miért teszik fel a banditra OEM-ként? melyik a legtartósabb gumi? nembaj ha nem tapad :D sõt komindottan jó ha nem tapad :D
|
vikkancs | 298 | 2008. február 27. 11:30 | Válasz erre: 297 |
a Michelin Pilot Road 2-t és a Metzeler Z6 -ot kaptam tippnek. Most nézem majd meg a neten ezeket a gumikat.
|
royo | 297 | 2008. február 26. 17:29 | Válasz erre: 296 |
h amegkapod a választ, akkor jelezz nekem is, nekem is ilyen problémám vvan, hamarosan gumit kell vennem a gépre
|
vikkancs | 296 | 2008. február 26. 16:43 |
Sziasztok! GSR 600-asomról 8600 kilóméter alatt sikerült lerongyolnom kockásra a hátsó (gyári) gumimat. Nagyon kevés pályázáshoz, inkább hegyi szerpentinekhez milyen gumit ajánlotok és milyen árban? (Kb 40-60) ezer forint körül vennék max hátsó gumit. |
fektitibi | 295 | 2008. február 19. 18:45 |
Nem vagyok õrült csk egy kicsit!Na pár kép igaz nem terepen de csapatóval.
![]() ![]() ![]() |
ztaki | 294 | 2008. február 19. 17:43 |
Igaz, hogy nem motor gumi, de gumi... Ha valaki ismeri a Goodride márkát vagy tud valamit - akkor véleményezze már a http://www.autogumibolt.hu/autogumi/GOODRIDE/H210/index.html gumit... Ezt néztem ki a vitarámra... ócsó, de lehet, hogy túlságosan is?? (14e/db)
|
tsanyi | 293 | 2008. február 18. 07:33 | Válasz erre: 292 |
Bravóóóóó!! Motorral mentél odáig vagy azé ennyire nem vagy õrült :))) ?
|
gunyi | 291 | 2008. február 16. 10:11 | Válasz erre: 290 |
ha hobbiszintu endorozol akkor a C-12 Mitas hátra tök jó választás, ha ott is a gumira fogod a bénaságodat akkor inkább röhögd ki saját magad minthogy mások visítsanak elõször.
|
ztaki | 290 | 2008. február 16. 09:24 | Válasz erre: 289 |
így van - nálunk hibázni csak a gumi tud... és ha valami nem megy, vagy nem úgy jön össze ahogy kellett volna, vagy a másiknak simábban ment, akkor ezért mind-mind a gumi a hibás! :-) Es ez igy van rendjén. :)) |
Zsifi | 288 | 2008. február 16. 09:08 | Válasz erre: 287 |
A motor és a gumi tudja....aki vezeti az agyenge pont...)
|
gourman | 286 | 2008. február 16. 09:06 | Válasz erre: 282 |
eléri a határait: arra gondolok amikor az út minõsége vagy felülete miatt nem tud annyit a motor és érzed a feneked alatt hogy elkezd pumpálni vagy szitálni,nem feltétlenül arra gondolok hogy leér a sztender,annak civil úton egyébként sincs sok esélye bukás nélkül,tekintve a mai útviszonyokat |
ztaki | 285 | 2008. február 16. 09:05 |
a legjobb gumi mindig az ami a haver motorján van, amikor leelõz a szerpentinen... ;-))
|
sierraone | 283 | 2008. február 16. 09:02 | Válasz erre: 281 |
én nem futtatom, nincs tapasztalatom mással.. viszont a pedálig nem merem dönteni a motort, tartok a magas építésétõl.. kis csuszás vagy úthiba és bukok egy milliót.. kb.. hiába abukócsõ.. |
Zsifi | 282 | 2008. február 16. 08:57 | Válasz erre: 281 |
a teszt az pénzkérdés... amit én használtam eddig Michelin T66 (1) Michelin Anakee (5) Michelin Pilot Road (5) Metzeler Tourance (4) Avon Distanza (2) Bridgestone Trailwing (2) Az eléri a lehetõsegei határát az mit jelent???? Ha azt, hogy leér a fékpedál, vagy az oldalsztender akkor rendben.... |
gourman | 281 | 2008. február 16. 08:51 |
Ezt a Michelin anakee-t annyira futatjátok............pedig a Tesztek(motorkatalógus2007)nem is ajánlja a Varára,én újból Bridgestone-t vettem de már az újabbat a Battle Wing501-est,semmi problémám vele,nem tolja a seggét mint a régi gumával semmi pumpálás kivéve ha eléri a lehetõségei határát.......nekem nincs bajom a bridgestone-al....
|
sierraone | 280 | 2008. február 16. 08:49 | Válasz erre: 279 |
értem.. nekem még elég új a metzeler, de akkor cserénél nézek valami mást.. bár ahogy én használom ez lehet hogy 15.000 fölött megy majd.. :) himestojás.. az oldala még nem nagyon kopott.. ez az ár a két gumira értendõ gondolom |
Zsifi | 279 | 2008. február 16. 08:46 | Válasz erre: 278 |
Az anakee az majdnem ugyan annyi mint a mecellller...68.000,- és 71.000,- listaárak.. Ebbõl jó kedvezményeket lehet kapni... A Road az kicsivel több...76.000 körül van... Micselinnél -20%-al kalkulálhatsz. Nekem mindegyik 10-11.000-et megy... Csak létezik olyan, hogy egy jobb gumival az ember elkezd bátrabb lenni, amivel jobban kihasználja a gumit....ezért lehet, hogy az "elõzõ gumival" tovább ment...de csak azért mert azt még nem merte használni.. |
sierraone | 278 | 2008. február 16. 08:37 | Válasz erre: 277 |
lehet hogy igazad van, nálam ha a tapadás jó (nem mondjuk tökéletes) akkor nekem az ár és a tartósság fontos.. Pilot road meg anakee bírja ugyanaddig? (akkor letesztelem) kb árak? |
Zsifi | 277 | 2008. február 16. 08:31 | Válasz erre: 276 |
Egyszer tegyél fel Michelin Anakee-t vagy Pilot Road-ot.......és megtudod mi az a jó...)
|
sierraone | 276 | 2008. február 16. 08:26 |
nekem metzeler touranceom van varederon.. nem fogok mást venni, nagyon sokáig jó, nekem a tapadása is elég, az viszont tény, hogy esõben igencsak gépészkednem kell.. más gumim nem volt, nincs összehasonlítási alapom, de nekem ez jó
|