freemailpeter | 478 | 2008. augusztus 13. 19:46 |
hellosztok!! van egy bt 021-es sport-tura gumim elado, akit érdekel!! 120/70 és 180/55ös vadi ujak, szörösek, 2007esek, |
Fiktor | 477 | 2008. augusztus 13. 19:36 | Válasz erre: 475 |
Köszönöm válaszod,a sport demon azt hiszem bejönne...Ha valakinek van tapasztalata,szívesen venném...
|
DiabloCorsa | 476 | 2008. augusztus 13. 19:23 | Válasz erre: 473 |
Itt találod a kapható gumikat motorodhoz: "http://www.pasztoy.hu/motor/advanced_search_result.php?keywords=150%2F80-16+and+v&categories_id=&manufacturers_id=&x=5&y=10"
|
DiabloCorsa | 475 | 2008. augusztus 13. 19:21 | Válasz erre: 473 |
Érdekes méret. "Csoppereken" van ilyen, sport gumi csak pár régi típuson: "http://www.pasztoy.hu/motor/advanced_search_resultk.php?keywords=150%2F80-16+%2871V%29&search_in_description=1&x=53&y=16&manufacturersk_id=&categoriesk_id=&inc_subcat=1" Vigyáz hogy V jelût vegyél. Tegnap adtam el az utolsó Pirellit, 2 hét múlva jöhet újra, ha ezt választod. H jelûek "csopper" gumik, olyat NE vegyél, ingyen sem!!! |
MrChef | 474 | 2008. augusztus 12. 20:22 |
Fiktor | 473 | 2008. augusztus 12. 18:36 |
Sziasztok!Gumivásárlás elõtt vok.Suzuki GSX1100F-rõl van szó,nehéz 280 kilós túravas.Hátsó gyári mérete 150/80 és 16collos!Nem kimondottan kanyarvadászni kell,viszont nem hátrány ha tempósabb haladásnál nem hagyna pácban..Okos ötleteket elõre is köszönöm
|
Jani55 | 472 | 2008. augusztus 12. 11:43 |
2004-es Transalp gyári eredeti, keveset futott (4500km) gumijai eladók. 20eFt/2db 20/370-2593
![]() |
DiabloCorsa | 471 | 2008. augusztus 11. 06:26 | Válasz erre: 469 |
4,25x17-es új 31000,-Ft "http://www.pasztoy.hu/motor/product_info.php?cPath=481_476&products_id=25223" |
DiabloCorsa | 470 | 2008. augusztus 10. 22:00 | Válasz erre: 469 |
Küllõ 32 vagy 36 lehet. Bontókban érdeklõdj, én csak újat tudok.
|
Lombilac | 469 | 2008. augusztus 10. 21:06 | Válasz erre: 468 |
Tulajdonképpen csak a külcsin miatt gondoltam 150-es gumira. Semmi extrára nem használnám a mocit csak "sima gurulásra". Én a HEIDENAU(K68) tip.gumira gondoltam. Esetleg nem tudsz 4-es eladó felnit (használt is jó, küllöket majd megszámolom)? Köszönöm a válaszokat! Üdv Lombilac |
DiabloCorsa | 468 | 2008. augusztus 10. 08:11 | Válasz erre: 467 |
1. A 150/70-17 3,5-ös felnire határeset. Van olyan gumi ami felrakható van olyan ami nem. Ez már adott gumi márka méretre megadott technikai utasításából kiderül. 2 A 150/70-17 minden márka minden minta rakható 4 colos felnire. 3. Megírták itt korábban hogy semmi értelme, nem lesz jó kanyarban stb.. stb 4. Supermotokhoz minumum 4,5 cols felni kell. Ha már supermotozni szeretnél a motorral. Ha csak a mutogatni kell, hogy fent van rajta széles gumi, arra jó lesz amíg egy hozzáértõ el nem mondja többek elõtt, hogy hülye vagy |
Lombilac | 467 | 2008. augusztus 9. 21:37 | Válasz erre: 464 |
Sziasztok! Pontosítás képpen 150/70-es a gumi mérete, amit fel szeretnék rakni. Tulajdonképpen ez a motor enduro-supermoto átépítés(törés utáni reinkarnáció)Akkor tehát felni csere?.Köszönöm a válaszokat! Üdv Lombilac |
DiabloCorsa | 464 | 2008. augusztus 8. 20:23 | Válasz erre: 462 |
Az ilyen kérdésnek nincs értelme a gumi magassági értéke nélkül. A 140/80-as gumit lehet tenni 3-as és 3,5-ös felnire. A 140/60-ast csak 4-es, 4,25-felnire. A 150/80-ast lehet tenni 3,5 és 4-es felnire, 150/60-ast csak 4,25-tõl 5-ös felniig szerelhetõ. A 150/55-t csak 5-ös felnire lehet tenni. A többit leírta B_Imi. Megpróbálhatsz 42-es lábadra 44-es cipõt venni. Pont annyi értelme van a szélesebb guminak motoron, ha nem cserélsz hozzá felnit, a felnihez futómûvet, ahhoz pedig motort. Magyarul: ha 150-es gumit szeretnél kell venni olyan motort, ami azzal jön ki a gyárból. Normális gumis nem tesz fel a motorodra szélesebb méretû gumit. |
B_Imi | 463 | 2008. augusztus 8. 19:03 | Válasz erre: 462 |
Szia! Nekem 4" felnin 150-es gumi a gyári méret,megpróbáltam rá a 160-as gumit és nem volt jó semilyen szempontból.A keskeny felni elrontja a gumi profilját,emiatt kanyarban darabos ,billegõs lett.Összehúzza a széleit,ezért keskenyebb is lesz,és a szélesebb gumi szemre keskenyebbnek látszott mint a gyári méret. |
Lombilac | 462 | 2008. augusztus 8. 18:48 |
Sziasztok! Érdeklõdnék, hogy van-e valakinek tapasztalata(tapadás,kopás) a HEIDENAU(K68) tip.gumiról ill. 3.5coll széles felnire 150-es gumit fellehet-e tenni(jelenleg 140-es van rajta és ez a gyári méret). Válaszokat elõre is köszönöm! Üdvözlettel Lombilac |
Jani55 | 461 | 2008. augusztus 2. 15:17 | Válasz erre: 459 |
A "hideget" úgy értettem, hogy mikor a levegõ és az aszfalt hõmérséklete 10 C körül lesz.
|
stancy | 460 | 2008. augusztus 2. 13:44 | Válasz erre: 458 |
Köszi a válaszokat. A D604-es mellett döntöttem, ez jobban is mutat mint a speed gumi. Majd leirom milyen. |
Kazi | 459 | 2008. augusztus 2. 13:42 | Válasz erre: 458 |
Érdekes nekem ugyanaz hideg aszfalton és még hideg volt a gumi is mégse csúszott meg! Esõben még nem mentem annyit, hogy véleményt mondjak. Melegen tényleg nagyon jól tapad!!
|
Jani55 | 458 | 2008. augusztus 1. 22:33 | Válasz erre: 457 |
Transalpra (2004) vettem Dunlop Trailmax D607-est. Csak aszfaltra való. Nagyon jó tapadású, csendesfutású gumi, száraz, meleg (forró) aszfalton, üzemmeleg állapotban nagyon kiváló. Hideg idõben, ill. még a gumi hideg, könnyen megcsúszik, megfarol. Esõben kifejezetten csúszik, az olvasható tesztekkel ellentétben. Várható élettartam: 15 ekm. (egy személlyel, nem különösebben vagány motorozással. Esztétikailag nem mutat jól a TA-n. Akkor már inkább a gyári elsõ szerelés, amit én nem tudtam beszerezni. Összességében jobb volt, még kopottan is. |
stancy | 457 | 2008. július 26. 19:41 |
Valaki ismeri a két fajta Dunlop trailmax-ot hogy melyik milyen? Tulajdonságaira lennék kiváncsi, esöben, szárazon, kopás..stb. Sajnos csak az új D607-esröl találok tesztet. Tegnap hoztam trailmax D607-est és sima trailmax-ot is. Nem tudom melyiket tegyem fel egy Dominatorra, és csak aszfalton használnám. Persze elkéne döntenem melyiket tartom meg, azért is fordultam hozzátok. köszi üdv. |
onam | 456 | 2008. július 18. 12:21 | Válasz erre: 454 |
A Mitasnál jobb a Kenda.Gyorsabban kopik, de jobban tapad. Én XT-600 on próbáltam ki mind a kettõt.A Mitas e-07esét használtam, de nem jött be. Jobb az aszfalton is, és a terp túrákhoz is a Kenda.
|
DiabloCorsa | 455 | 2008. július 18. 06:25 | Válasz erre: 454 |
Az elsõ linken - melyre írtad hogy nem kell - megtalálható a keresett méret az ismert márkákban. Maxxis, Goldentyre(?) Mitas és hasonlók nem, azokról nincs infóm hogy jók-e. A 130/80-17 méret szinte NEM Létezik utcai gumiban, a 120/90-17 sem, hiszen ilyen méret csak endoru gumiban van gyárilag szerelve. A 120/90-17 (eredeti) helyére nem lesz jó a 130/70-17. Túl keskeny hozzá a felni. Trailmax jó-e? Klikk a linkre - ami nem kell - és választhatsz. Az mind jó választás. Annyit ér kb. amennyi az ára. Pirelli olcsóbb. |
stancy | 454 | 2008. július 17. 21:22 | Válasz erre: 453 |
Árulunk gumit de csak offroad, mivel offroad bolt vagyunk. Viszont a forrásom megvan ahonnan tudok utcai gumit is venni, hiszen azért csak forgalmazzuk a mitast, a dunlop-ot, a maxxis, a goldentyre..stb. sorolhatnám. Tisztázzuk. Nem enduro gumi kell, aszfalton használom..Akkor a trailmax jó választás? Senki nem használ mitast, van E 08, H 13. stb..ezek milyenek? köszi. |
DiabloCorsa | 453 | 2008. július 17. 20:17 | Válasz erre: 452 |
Bizonyára nyüstölik a Mitas H15-t, csak nem endurosok, hiszen az nem enduro gumi és nem is létezik 130/80-17 méretben. H15 utcai gumi ezekben a méretekben létezik: 130/70-17, 4,00-18, 120/90-18 Ettõl persze lehet nagyon olcsó. A D607 kb. 3x ennyi. 11 ezer - 31 ezer Én sem megbátani akarlak csak kérdem mit árultok, mert gumit biztos nem. Vagy... Az hogy pont 2 Doninátoros kér árat más mérettel, azon nem bántodok meg, figyelek arra ki mit ír. Ennyi. |
stancy | 452 | 2008. július 16. 18:55 | Válasz erre: 448 |
Köszi. A vevö kérése..ez van most is rajta 130/80, azért gondoltam ilyet veszek. Természetesen 607-est akartam irni, arról felhasználói vélemény? A mitas H15 mintája is tetszik, az olcso is, ilyet sem nyüstöl senki? Az hogy hol kapható, köszönöm, de motoros boltban melozom. felhasználói vélemények érdekelnek, nem linkek..Ki mit használ melyik jó aszfalton esöben szárazon stb. Természetesen nem megbántani akarlak, csak félreértetted a kérdésem. üdv. Stancy |
DiabloCorsa | 451 | 2008. július 16. 13:10 | Válasz erre: 449 |
Én tudom mi a mérete de a Vevõ kérése komoly tényezõ. 120/90-17 Trailmax 22.800- |
gstibb | 449 | 2008. július 16. 12:44 |
A pics@ba! Pont ilyen K60-ast terveztem én is a Dominatorra:-( De ezek után kicsit elgondolkodtam... A gyári méret egyébként 120/90 17, nem 130-as. DiabloCorsa, mennyibe kerülne egy ilyen Dunlop Trailmax rá? Köszi. |
DiabloCorsa | 448 | 2008. július 16. 06:32 | Válasz erre: 446 |
Számlával elfáradsz a vásárlás helyére és kedvesen, udvariasan kérsz másik gumit. Pénz nem kell vinned. Talulságot megjegyzed. Ezzel a márkával ez elõfordul. Kivédhetõ ha picit többet áldozol gumira és vásárlásnál pl. a gyári szerelésû vagy hasonló minõségû márkát választod. stancy! Heidenau? Nem. Ez 130/70-13-as Heidenau gumi "http://kepfeltoltes.hu/080713/gumi_2_www.kepfeltoltes.hu_.jpg" "http://kepfeltoltes.hu/080713/gumi_www.kepfeltoltes.hu_.jpg" Milyen a 602-es minta? 607-rõl tudok. Kapható választék a 130/80-17 méretben itt: [url]"http://automotor-gumi.hu/advanced_search_result.php?keywords=130%2F80-17&categories_id=5156&inc_subcat=1&page=1&sort=4a"[/url] |
stancy | 447 | 2008. július 16. 01:54 |
Sziasztok! Mit ajánlotok egy dominatorra? Aszfalton használom, dunlop trailmax 602 d? erröl vélemény? eddig ez a nyerö vagy heidenau k60? vagy egyébb? 130/80-17 méretben. köszi. |
nafm | 446 | 2008. július 15. 22:56 |
HEIDENAU Dual Sport K60 Rear Érdekes! Jó lenne tudni, hogy sikerült ezt elérni? Hasonlót kb. 20 éve láttam, az krosszgumi és szikes talaj találkozásából fakadt. ![]() ![]() |
DiabloCorsa | 444 | 2008. június 16. 19:46 | Válasz erre: 443 |
1. Egybe írják így: TrailAttack 2.Itt van: "http://automotor-gumi.hu/advanced_search_result.php?keywords=TrailAttac&categories_id=&inc_subcat=1&manufacturers_id=&x=4&y=8" |
gourman | 443 | 2008. június 16. 17:48 |
próbálok a neten keresgélni Conti Trail Attacok de nem dobnak fel a keresõk.....
|
Macko | 442 | 2008. június 16. 05:19 | Válasz erre: 441 |
Tunguska 1200-es Bandikán 20 ezret ment vele. A 2. garnitúra már 14-15 ezer óta fent van neki. De majd beszámolok! A Heidenau túl van a 24 óráson. úgy 8500 km után még mindig majdnem újszerûen néz ki, de biztosan az élete harmada és fele között van. Viszont én már akkor keresztben álltam esõben, amikor Misi alatt a Karoo ragasztóként fogott. :o( |
kitkatamas | 441 | 2008. június 15. 22:24 | Válasz erre: 440 |
Akkor majd regéld el a tapasztalataidat! Én elég vegyes véleményeket hallottam róla. Leggyakrabban azt, hogy nagyon hamar elkopik.
|
Macko | 440 | 2008. június 15. 22:10 | Válasz erre: 436 |
Én (csak kisebb részben a teszt miatt) a Conti mellett döntöttem. Ki fogom próbálni. Igaz, nem a Trail Attacket, hanem a Road Attacket. Az az igazi aszfaltra! :o))) |
gourman | 438 | 2008. június 15. 20:10 | Válasz erre: 437 |
Hát csak azsfaltra és fõleg hosszú utakra,sok autópályával....sok cuccal...
|
gourman | 436 | 2008. június 15. 20:05 |
....most olvastam a Motorrevüs gumiteszteket hogy a Continental Trail Attack elsõ helyen zárt,nagy ajánlják a nagy túraendúrokra,és a tesztet 8 db 1200GS-en csinálták...Szerintetek milyen gumi? Mondjuk Varaderóra... |
Zsifi | 435 | 2008. június 13. 07:54 | Válasz erre: 432 |
Kapásból túl nagy a különbség a hátsó és elsõ gumik között. Ez baromira nem "átlagos" felhasználás, mert ugye a nagy dögök szétgyalulják az elsõ gumit a fékezésekkel. Szóval ez megint egy olyan teszt ami egyáltalán nem adja vissza a valódi túramotoros közeget. ...és valóban a 40% autópálya az nem ezekkel a motorokkal reális, hanem RT, LT, GT, FJR, PAN EUROPA, stb... |
Macko | 433 | 2008. június 13. 07:46 | Válasz erre: 432 |
Nem szitál a Heidenau, egy olyan nagyon finom vibrációja van, amit mondjuk úgy hogy érzek a kormányvégeken. Meg a gördülési zaja is magasabb mint mondjuk egy Anakeenak. Annyi viszont nincs, mint a Karoonak. Szóval azt lehet mondani, hogy ár-érték arányában nem rossz gumi, akinek meg nem számít a pénz, az ne vegyen ilyet. (Hozzáteszem, legközelebb én sem fogok, de egy tesztet nagyon megért, pozitívan csalódtam benne mindent egybevéve.) Még egyszer: szerintem ebben a Revüs gumitesztben (írták is) 40%-át a 4300 kilométernek autópályán tették meg. Szerintem ez magasabb arány, mint az átlagos felhasználó esetében. Ezért is kopott mindegyik gumi erõsebben, mint a gyakorlati átlag. Én anno nagyon keveset autópályáztam az Anakee-kkal, szerintem ezért is ment el a 2. garnitúrám 14 ezret. Igaz, rettenetes volt a végén, legalább egy ezressel elõbb le kellett volna venni. |
DiabloCorsa | 432 | 2008. június 13. 07:38 | Válasz erre: 431 |
ambrust! Akkor tanultad mi a teendõ ha megcsúszik a gumi. Könnyen elõjött a jelenség. Macko! Alig kopott, csak picit szitál, morog. Nincs gondom a BMW-vel csak keresem az okát miért írtak a tesztben olyen kopásokat. Anakee a teszt szerint 7300. |
ambrust | 431 | 2008. június 12. 22:59 | Válasz erre: 426 |
Én kendával kezdtem a pályafutásomat. Igaz pályázással, de azóta normális gumival aszfalton nem igazán csúsztam meg ;) Viszont pályán volt aki cseppet õrültnek nézett és lehet igaza is volt :) |
Macko | 430 | 2008. június 12. 22:13 | Válasz erre: 429 |
A BMW egyébként nem eszi a gumit. Nekem az eddigi futásteljesítményeim: Anakee 12000 és 14000 (két garnitúra), Karoo 9300 (szerintem világrekord) és 6500 (két garnitúra), most a Heidenau K76-ban 7200 van és alig kopott. Szóval élettartamban nem rossz a Heidenau, és még tapadásban sem volt nagyon komoly bajom eddig vele. De a teszt folytatódik! |
DiabloCorsa | 429 | 2008. június 12. 22:00 | Válasz erre: 426 |
Heidenau lényegesen kevesebbet bír mint márkás gumik, de használható. Kenda kemény mint a tégla, esõban halál, nem lesz aki felszereli. Csak az importõr. Heidenau kb. 21 Pirelli 28 ezer. Zsifi! Kösz. Én is kb. ilyen számokat tudok. BMW enné ennyira a gumit? Mert mesze nem kopnak olyan gyorsan ezek gumik, mint a tesztben olvasható. |
Macko | 428 | 2008. június 12. 19:16 | Válasz erre: 423 |
De 40%-ban autópáylán mentek vele, ami azért (talán) nem általános. Ha nem autópályázunk, sokkal többet bír, hiszen a hátsó gumi közepe fogy el ugye elõször. Már pályán. Nekem szépen körbe kopik. :o) |
Zsifi | 427 | 2008. június 12. 18:16 | Válasz erre: 425 |
Nekem az Anakee, a Pilot Road és a Tourance is 10-11-et ment el. Az eleje hátulja egyszerre fogyott el...
|
pandamaci | 426 | 2008. június 12. 17:55 | Válasz erre: 425 |
170/80x15 heidenau vagy kenda olcsó 18 eFt körüli gumit próbált már ki valaki chopper v cuiseren?
|
DiabloCorsa | 425 | 2008. június 12. 17:43 | Válasz erre: 424 |
Köszönöm. Errõl a gumiról 7000-t ír az újság.
|
B_Jani | 424 | 2008. június 12. 16:38 | Válasz erre: 423 |
BMW GS Adv. - Bridgestone Battle Wing 501 és 502 10 000 km - csereérett, majd kopásjelzõig lemarva. Autópálya használat kevesebb mint 10%. Ellenben nem kímélõ módon kezelve a gáz és a fék. - Hátha valakinek segítség - |
DiabloCorsa | 423 | 2008. június 12. 16:09 | Válasz erre: 414 |
Érdekes a kopás eredmény a motorrevü tesztben, mert Pirelli és Michelin esetén is bõven 10 ezer feletti a gyakorlati tapasztalatról tudok. Más márkáról nincs konkrét infóm. |
Vaslovas | 422 | 2008. június 11. 19:09 | Válasz erre: 421 |
Ennek a leg.csillapítója levegõs...oda állítom ahova kell !
|
pandamaci | 421 | 2008. június 11. 19:04 | Válasz erre: 420 |
lehet repülni a bálnával,de ez a motor azért nem arra való.Ha üvegkeményre fujod, mégjobban fog kopni a közepe,ha nem 100as a leng.csillapítód,még rázhat is ha szr az ut vagy csipkés a gumi.Pehelysulyu gyerekek az intruderbe szoktak rakni a gyárinál keskenyebb hátsógumit,állítólag jobban fordul,és nyomvályus uton könnyebb tartani.Legszebb a 240 es hátsó, virsli elsõ, jól megvágott hosszú villa,csak undorító menni vele:))
|
Vaslovas | 420 | 2008. június 11. 18:20 | Válasz erre: 417 |
Ehhez képest tolom a moCCokat a szerpentinen... Mi lenne ha tökéletes lenne??:-)))) |
Vaslovas | 418 | 2008. június 11. 18:17 | Válasz erre: 416 |
Ez 1 kicsit átalakított...340Kg üresen és 14 Cm-rel hátrébb került az ülés mind a két utasnak. 11Cm feljebb !! Azt elfelejtettem mondani, hogy szinte mindig 2 szeméjjel járok, Plusz csomag és Oldaldoboz ! Így eléggé terhelõdik a hátsó. Most javítottam az elsõ futómûvõn, így még stabilabb lett !! elõre 130-as kell, de próbálkoztam már kisebb mérettel könnyebben fordult, de nehezebb volt a visszakormányzás. |
Macko | 417 | 2008. június 11. 17:35 | Válasz erre: 415 |
Vasló, szerény tapasztalataim szerint (ami valóban csekély, fõleg chopperek területén) a gyári nyomás fölött 1 barral rettenetesen vezethetetlen egy motor. Olyan módon tud csúszni kanyarban, hogy az kész életveszély.
|
DiabloCorsa | 416 | 2008. június 11. 17:28 | Válasz erre: 415 |
A Kawasaki VN 1500 Mean Streak nehéz darab, ez igaz. Nem "pályára" való, talán autópályára. 72 LE és 289 kilóval nem a versenygép. Javulni nem fog a tapadás a nagyobb nyomástól. Könnyen "bepattoghat" kanyarban ha nem síma az út. Talán a 3,5 sok bele, a 2,5 kevés. Nem találtam errõl ajánlott nyomást, én 2,9-t fújnék bele. |
Vaslovas | 415 | 2008. június 11. 15:38 | Válasz erre: 411 |
Tomi 1 kérdés ! Sajna az én motorom igen nehéz ezekhez a gumikhoz. 1 kis pálya és már kockásodik. 2,5 légkör kell gyárilag bele, de most megemeltem 3,5-re. Miben fog változni a motor futása és tapadása?? |
Vaslovas | 414 | 2008. június 11. 15:33 | Válasz erre: 404 |
Nekem volt Pirellim....kifogástalan, pedig dög nehéz motor és a nagyon nyomatékos, durva fékekkel. (gumizabálló) Határokig ki lehet motorozni és többet fog bírni, mint a Michelin! |
Macko | 413 | 2008. június 11. 15:24 |
A friss Motorrevüben nagy túraendúró gumiteszt található. (Nekem pont nagyon a legjobbkor jött...) |
oszitrek | 412 | 2008. június 10. 23:27 | Válasz erre: 411 |
Oksi, mert már nemsok van a hátsó gumimban. Elõre is köszi!
|
DiabloCorsa | 411 | 2008. június 10. 15:10 | Válasz erre: 406 |
Pár nap türelmet kérek az árakra. M3 drágább lesz július elejétõl, Conti ár még alakul.
|
oszitrek | 409 | 2008. június 10. 12:00 | Válasz erre: 408 |
Mennyi idõnként szoktad megsmirglizni a gumidat, h kopjon is? :))))))
|
oszitrek | 406 | 2008. június 10. 11:24 | Válasz erre: 405 |
Oksi. :) Nekem amu semmi bajom veled. Sõt! Néha jó, h vagy, mert már én is kérdeztem árakat tõled, meg tapasztalatot. Pl most is. Ezeknek az árai érdekelnének priviben. 180/55/R17 Conti RoadAttack, Metzeler M3, Michelin 2CT. |
DiabloCorsa | 405 | 2008. június 10. 11:16 | Válasz erre: 404 |
Tényket írtam, ha ez szídás... Árulok Bridegstone, Dunlop, Heidenau, Metzeler és Michelint is. Azokkal semmi bajom. Aki Contit kér, azt kap. Ende. |
oszitrek | 404 | 2008. június 10. 10:48 | Válasz erre: 398 |
Most azért mert te Pirellit árulsz(amit mostanában nem láttam motoron), nem kell szídni a Contit. :) Pl sokkal jobban tetszik a SportAttack-ban, h a marécsík lejjebb lett rakva, h ne zavarjon be, vagy még nagy dõlésszögnél is legyen tapadásom. Minek rá 4 év gari? Ha elkopik cseréled??? :))) Mert 4 évig még nem volt 1 gumim sem. És amúgy láttam Dolomitokat megjárt CB1300-at Contival és és ott mondta a pilótája, h nagyon jó! |
er6f | 403 | 2008. június 10. 09:50 |
Hali Nem rég tettem fel a vasamra Conti RoadAttack-ot, eddig mentem vele majd 12e km, és még mindig van 3,5 mm-es mélysége a guminak, úgy számolom, még el fog menni kb. 6-8 ezret. Esõben, szárazon, hidegben(0-5 C), kitûnõen tapad és jól melegszik. Én elhiszem, hogy van jobb gumi ennél, de az ár-érték,arányban ez a legjobb, legalábbis nekem :-)) |
kilajsanyi | 402 | 2008. június 10. 08:02 |
Én eddig csak olvastam, de a legtöbb tanácsot, tapasztalatot ettõl a sráctól olvastam. Az, hogy lehet tõle venni gumit meg csak jó. Legalább olyantól veszi a nép aki feltételezem fel is tudja tenni és érti is mit miért csinál. |
Balu | 401 | 2008. június 10. 07:48 |
Balumaci a Tomit favorizálja. Több okból is, az egyik a Korrektség, Másik a Raktárkészlet Harmadik a segítõkészség, és a legfontosabb: A Tudás ami a fejében van.. Mindig tanulok tõle valami okosat, mindig mond valami újat.. Ergo el is hiszem amit mond.... |
giroszmen | 400 | 2008. június 10. 07:45 |
Hali Diabló! Te egyébként próbáltad már a Contit nagymotoron ? Hogy egy kis szakmaiságról is szó essék : én VFR750 Hondával kezdtem a nagymotoros multamat és Contival.Nagyon nehezen tudtam bízni a gumikban ( ez a belsõ énembõl fakadó tulajdonságom ) A 3. szezonban , amire egyébként nem vagyok büszke a BAKONYBA , (25km elég kanyargós szakasz) volt már verseny 400 lovas BMW -vel , de a Contik bizonyítottak. Vannak barátaim , akik egy hosszú hétvégén 2-3 ezer km -t motoroznak külföldön a hegyekbe Contival, vezetési stílus , hõmérséklet függvényébe 4-8 ezer km mennek el.Most próbálták a Pirelli Diabló Strádát, a véleményük róla élettartam , tapadás tekintetében ugyan az mint a Conti.( Gsx 1400, CB 1300 motorok esetén )Egy másik barátom Varaderóra szintén Contit használ , mert a marha élvezi ha esõs uton stopizhat vele.Írhatnék még , majd folytatom mert vinnem kell a gyereket az oviba. Motoros Üdvözlettel.! |
Macko | 399 | 2008. június 10. 07:06 | Válasz erre: 398 |
Tamás, ugyan nem vagyok az oldal üzemeltetõje (õ nagyon ritkán olvassa az oldalt), de a fõ mûködtetési szempontokat ismerem. Azt sem tudom, mi volt az ominózus hozzászólásaidban. Tudtommal azokat a hozzászólásokat törlik csak, amelyekben konkrét terméket, árat reklámoz olyan tag, aki azzal üzletszerûen foglalkozik. Feltételezem, olyan postodat törölték, amiben konkrét gumiárakat írtál te, mint kereskedõ. Megteheted egyébként ezt is, csak egyeztesd le az üzemeltetõkkel. Ha kell, adok kontaktot privát üzenetben. |
DiabloCorsa | 398 | 2008. június 10. 05:04 | Válasz erre: 394 |
Nem rajtam múlik. Nem én töröltettem az õ üzeneteit és nem én írtam itt korábban, amikor szintén törölve lettek üzeneteim, hogy "ne fogadjatok el tanácsot olyantól aki nem is ült motoron". Szakmai vitánk lehetne, ha... Nem lehetek versenyképes a Metzeler áraival, nem is akarok Nem akarok neki Pirellit eladni Szóval nem értem miért kell belém kötni ahányszor írok ide. Ha valaki megkérdezi milyen gumit tanácsolok, megírom. AZ azonnal reklám e fórumon. Hm.... Pedig nem írtam ide, csak linket tettem, ahol minden látható... Várom a fórum üzemeltetõnek válaszát levelemre. Más: Sokan vesznek Continental gumit, MERT olcsó. Senki nem veszi azért mert az volt a motorján és elégedett vele, a pénz a döntõ szempont amikor ezt a márkát választja, hiszen a jó minõségü autó guminak jól csengõ neve van. A motor gumijuk igen távol áll ettõl. SportAttack 4 ezer km után kuka, robogó gumik a Maxxis és Cheng-Shing minõséget képviselik, hiszen abban a gyárban készülnek. Egyedül a RoadAttack gumi elfogadható minõség, ha valakit nem zavar a fékezéskor jelentkezõ felegyenesedés és a gyakori garanciális panasz a futófelület összeillesztésének szétválása miatt. Okos érveket kaptam másik fórumon, hogy dicsérném, ha keresnék rajta annyit mint a Pirellin. Mivel komoly érv a márkának, ha én is árulom és ehhez megfelelõ árajánlatot is kaptam, árulni fogom, hiszen nem a Pirellitõl kapom a fizetésem. Ha én leszek a legolcsóbb a Conti árakkal, akkor is több hasznom lesz rajta, mint a kereskedõknek eladott Pireli motorgumikon. DE érdemes-e, ha minden negyedik vevõnek majd magyrázkodni kell, hogy miért adtam el Neki....amikor kicserélem. Mert lehet olvasni bizonyos fórunkon, hogy jó, de nem náluk fognak reklamálni, hanem annál akinél megveszik. Bridegstone, Dunlop, Metzeler, Michelin, és Pirelli gumikra 4 év gari van, Contira 6 hónap. |
oszitrek | 397 | 2008. június 10. 00:57 | Válasz erre: 395 |
Nekem is az van hátul, de nem mondanám valami szuper guminak. Vagyis legközelebb nem ilyet veszek. Bár ez a motorozási stílustól is függ...
|
tzska | 396 | 2008. június 9. 23:26 |
Egész nap azon gondolkodtam mi rosszat írhatam ami ezt kiváltotta,de olvasva az utolsó 3-4 hozzászólást megnyugodtam nem én vagyok a hunyó.Viszont ha béke lessz az "okozo" szerepét vállalom, és a hús így nekem jár. (Nektek meg csak a számla).
|
galoscsabus | 395 | 2008. június 9. 22:08 |
Tudom, hogy off, de nem bírom ki, ha már adódik a lehetõség. Múltkor ausztriában lagzi volt az ismerõsöm szállodájában. A környék legnagyobb szállítmányozója nõsült. És láss csodát, meg volt hívva, sõt el is ment az összes többi fuvaros. Menne ám ez nálunk is. Gumi meg akkor is sok fogy, ha tudtok egymás mellett élni, ha nem. Csak az elõbbi jobb érzés. Nekem legalább is az. A Pan gyári BT-020-as gumija 5*-re vizsgázott a hétvégén. Kicsit feszegettem a határokat szakadó esõben pályán, nagy sebességgel és kezdek bízni benne. De majd a folyós korzikai aszfalt kivallatja rendesen. |
Macko | 394 | 2008. június 9. 16:51 | Válasz erre: 393 |
Pedig nagy sikere lenne a motorozz.hu-nak ha itt és most jól összebarátkoznátok! :-DDD
|
DiabloCorsa | 393 | 2008. június 9. 09:46 | Válasz erre: 392 |
16 éves korom óta, tehát 35 éve motorozom. A nagy evés már nem motivál. Azért csak aggódj, mert megtörténhet! |
fektitibi | 392 | 2008. június 9. 07:02 |
Félek sokmindentõl.Pl.:motorozás közben elázom,hogy Donovalyban elfogy a nagy hús a kajáldában,meg ilyen sorsdöntõ dolgoktól tele a gatyám.Attól,hogy valaha eljössz mocizni és eszünk egy jót valahol attól nem félek.
|
Macko | 391 | 2008. június 9. 05:17 | Válasz erre: 390 |
Nagyon hezitálok a Road Attack és 1-2 más márka között. Lehet hogy ez is egy kis lépés a Conti felé. |
oszitrek | 390 | 2008. június 8. 23:28 |
Na, ma sikeresen tesztelhettem szakadó esõben a Continental SportAttck-ot(elsõguminál). Semmi probléma nem volt vele, bírta a folyamatos esõt, a vízátfolyásokat, a nagyon nagy pocsolyákat, az erõsebb fékezést, a gyorsításnál sem kezdett szitálni, csúszkálni az eleje. Picit féltem a kanyaroktól, fõleg fehér aszfalton, de ott sem indult meg az eleje, bár ugye finomabban vettem mint száraz úton. Szóval aki jó gumit akar elõre, annak ajánlom ezt a típust.
|
DiabloCorsa | 389 | 2008. június 8. 19:01 | Válasz erre: 382 |
Már törölték, de nem árt tudni a többi olvasónak, hogy írtam választ. Kérem akinek a továbbiakban gumival kapcsolatos kérdése van privát üzenetben tegye. Azt talán nem törölteti fektitibi. Ha okos tanácsokat adna, versenyképes lehetne. Így csak azt látjuk hogy fél. Mitõl? |
tzska | 388 | 2008. június 7. 22:29 | Válasz erre: 384 |
Helló Fektitibi! Amig mecs nézés közbe bepötyögtem mondandomat addig TE is megírtad hozzászólásod.Egy kicsit azért összecseng úgye?!18év útán kezdtem újra.-Azt olvastam értesz a gumikhoz-Minden jó szándékú tipp-et,javaslatot köszönök. |
tzska | 386 | 2008. június 7. 22:02 | Válasz erre: 383 |
Köszi a választ! A felajánlottakat nem ismerem.Hobby motoros vagyok kevés szabad idõvel(gyakorlatilag nulla),de szeretném azt a keveset biztonságosan élvezni.A hátsó 160/60 R17 69W.Az elsõ 54W- a javasolt 54H.Állitólag van jelentõsége. |
fektitibi | 384 | 2008. június 7. 21:53 |
Itt direktbe lehet marketingelni?Vagy fizetni kell érte?Úgy tudtam ez egy motoros fórum!Motorosok és nem kereskedõk oldala.Tzska!NE a legolcsóbb Diablo raktárán levõ gumit vedd meg,hanem a számodra legnagyobb biztonságot adót.
|
tzska | 382 | 2008. június 6. 23:17 | Válasz erre: 380 |
Szevasz! Yamaha Fazer-re (2002-es)nem találtam 110/70 R17-es Diablo Strada-t.Én vagyok ilyen szerncsétlen, vagy valóban nincs? Ha nincs mit javasolsz helyette? |
Ferikesv | 381 | 2008. június 5. 09:49 | Válasz erre: 380 |
Hali! Azt én is észrevettem, hogy sokkal jobban fordul a motor és stabilabb a kanyarban. Már fel is tetettem egy pár új michelin pilot road gumit, eddig tökéletes. Van tapadása a guminak, én ezt a gyárinál már rég nem éreztem állandóan koválygott a motor, ez most megszünt. Köszi a választ. |
DiabloCorsa | 380 | 2008. június 5. 05:55 | Válasz erre: 378 |
Kicsit könnyeb lesz kanyarodni, dönteni a motort és hasonlóan kis mértékben romlani fog az iránytartás pl. elengedett kormánynál. Pontosan azonos dõlés mértékéhez lényegesen kissebb lesz a fordulási ív, a kanyar sugara. Amíg megszokod furcsa lehet. A kanyarból kifelé, tehát a felegyenedes több súlypont áthelyezési igényel majd, ezt nem fogod észre venni. DUCATI-n nem ajánlot, SV 650-en sokan váltanak. MZ Baghira és GAS GG 450sm-rõl nincs tapasztalat. Ezekrõl sincs konkért infó hogy viselkednek /70-es gumival: CBR 600 F PC 31 1995 - 1999 ZX-6 R Ninja ZX 600 F 1995 - FZR 600 R 4MH, 4JH 1994 - TRX 850 4 UN 1996 - YZF-R6 RJ03 1999 - Ha szempont, nálam a 120/60-160/60R17 Pirelli Diablo pár lesz 54000 körül, junius 11-tõl akciósan. 120/70-el lényegesen több. |
ztaki | 379 | 2008. június 4. 10:52 | Válasz erre: 378 |
Hát én nem értek a gumikhoz és a különbségeket sem szoktam érezni... DDDEEEE ez nem biztos, hogy azért van, mert én vagyok érzéketlen, elképzelhetõ, hogy nincsennek is különbségek. ;) a 120/60x17-nek talán 72mm a magassága. a 120/70x17-nek pedig 82mm a bagassága. Ez pont 1 cm magasság különbségnek tûnik, ami átmérõben már 2 cm. Viselkedésileg nem hiszem, hogy nagy lenne a különbség, mindenesetre a kilométer orán ez már mérhetõ eltérés lesz. |
Ferikesv | 378 | 2008. június 4. 10:13 |
Hali! Az lenne a kérdésem a hozzá értõkhöz, hogy miben befolyásolja a motor viselkedését ha 120/60zr17-es elsõgumi helyett 120/70zr17-es kerül fel? |
DiabloCorsa | 377 | 2008. június 2. 22:39 | Válasz erre: 369 |
Vélemények a Pirelli Diablo Stradaról itt olvashatók: "http://www.motorosok.hu/forum/viewtopic.php?t=12&postdays=0&postorder=desc&start=30" |