R17.hu | 3013 | 2016. július 14. 09:11 | Válasz erre: 3012 |
Ez teljesen normális "jelenség" hisz teljesen más abroncsokról beszélünk. A Commander család tagjai inkább a motorozhatóságról szólnak, kategórián belül igencsak jó irányíthatósággal rendelkeznek. Magas minõségû abroncsokról beszélünk. Ugyan ilyen szép profillal rendelkezik még ebben a méretben a Bridgestone Exedra-Max is! A Conti CM2 egy belépõ szint, nagyon régi fejlesztés. Rettentõ buta profilkiképzéssel rendelkezik, személy szerint én nem is értem, hogy lehet vele kanyarodni. Új korában is pontosan ugyan így néz ki mint elkopva. A másik budget kategóriás abroncsról is hasonlókat tudunk elmondani. |
pandamaci | 3012 | 2016. július 11. 19:49 |
Daty | 3011 | 2016. július 5. 08:02 |
Ha valakit érdekel, 5 üveg Pepsi az ára!:-) http://www.jofogas.hu/borsod_abauj_zemplen/Hasznalt_Metzeler_Marathon_ME_880_Elado_50370532.htm |
tibcsoka | 3009 | 2016. június 16. 14:02 |
Motoron kétféle abroncs van nem tudom kideríteni melyik diagonál melyik radiál. Mûszaki vizsgán állítólag fontos , hogy vagy diagonál vagy radiál legyen mindkettõ. Az elsõ Heidenau K58 53M 75R E4 DOTN6 VAABB1P 5011 feliratok vannak rajta . Hátsó Continental Contitwist 90/100 -10 M/C 53 J E1 75R feliratokkal. Valaki tud e valamit evvel kapcsolatban? |
pandamaci | 3008 | 2016. június 15. 19:31 | Válasz erre: 3007 |
Eddig szerencsére nem volt rá szükségem, de ha ez igaz, már nem sajnálom azt a +1800 forintot. Régi guminak van még kb 2 hónapja,aztán megírom milyen az uj michelin. Elsõr ránézésre jóval vastagabb az oldalfala (B-s) ,meg gömbölyûbb a keresztmetszete mint a continentalé.
|
R17.hu | 3007 | 2016. június 15. 12:08 | Válasz erre: 3005 |
A kiterjesztett garanciánkról: https://www.r17.hu/blog/r17.hu-kiterjesztett-garancia/
|
szemijoe | 3006 | 2016. június 12. 12:40 |
Urak! egy gyors kérdés:Metzeler Sportec M5 rõl kellene nekem egy tapasztalat: sport túra, 1000ccm motor vagy a felettiek tapasztalata, ottopályán? hegyen-völgyön? meddig bírta? mit mutatott? köszönöm!
|
pandamaci | 3005 | 2016. június 7. 19:13 | Válasz erre: 3004 |
Szombaton este rendeltem egy hátsó gumit, ma , kedden délelõtt rendben meg is kaptam (2016-os gyártás ,ahogy kértem) A ,,kiterjesztett garancia +1800Ft -ért mire való ? véletlenül ezt is vettem hozzá:) |
R17.hu | 3004 | 2016. június 3. 17:06 |
Újabb remek ajándék jár, most a Roadtec01 bármely típusához. Nézzetek szét az oldalunkon ![]() |
kilajsanyi | 3001 | 2016. június 1. 15:33 |
Köszi, Szett került a motorra így legyalulom amég van de tényleg kurva hangos és nem valószínû, h emiatt ismét ilyen kerül rá. Nem követem, de a Tourance EXP-t leváltotta a NEXT vagy párhuztamosan fut vagy futott a kettõ? A NEXT-tel annyi volt a bajom, h látványosan elõbb fogyott el az eleje, mint a hátulja ami az EXPnél ilyen arányban nem volt jellemzõ. |
Yossarian | 3000 | 2016. június 1. 14:21 | Válasz erre: 2998 |
Nekem Anakee III volt a GS-en amikor megvettem. A tapadással nekem nem volt bajom még nagyon intenzív szerpentinezés során sem. Viszont olyan hangja volt, hogy azt hittem a váltó éppen darálja a fogaskerekeket :) Akkor jöttem rá, hogy a gumi az, amikor burkolatváltásnál változott a hangja. Épp ezért nekem nem kell többet, mert engem zavart nagyon a zaja. Ettõl függetlenül más rosszat nem tudok rá mondani. Terepre jobb, mint a tourance next, ami gs ide vagy oda, kurvára nem való terepre, de aszfalton baromi jó. Még hidegben sem sikerült megcsúsztatni, pedig január februárban is csapattam vele :) Szóval ha olyat akarsz, ami vállalható terepen is, akkor az zajos lesz :)
|
R17.hu | 2999 | 2016. június 1. 14:14 | Válasz erre: 2998 |
Szia! Az Anakee III ról köztudott, hogy búg, ezt kb mindenki tapasztalja. Tapadásban ez biztos, hogy vannak nála sokkal jobb termékek. |
kilajsanyi | 2998 | 2016. május 27. 14:57 |
sziasztok, Michelin Anakee III-al kapcsolatban tapasztalt valaki az az elsõ gumitól jövõ zajt? Legalábbis az elejérõl hallani. Az elõzõ gumikal ilyen problémám nem volt. ( Conti TrailAttack, Tourance, Tourance EXP, Tourance NEXT ). Plusz valamiért nem tûnik olyan magabiztosnak mint pl egy Tourance EXP még közel 3000km után sem. Köszi, |
Gázos | 2997 | 2016. május 26. 21:30 |
Ha meg tudná valaki mondani a Tourance Next 110/80 R19,150/70 R17 új állapotban lévõ bordamélységét ,megköszönném!
|
bezzlaci | 2996 | 2016. május 16. 17:58 |
Eladó Dunlop Qualifier 120/70-17 és 180/55-17 Eladó Dunlop Sportmax Qualifier utcai sportgumi párban, 120/70-17 és 180/55-17 méretben. Kétkomponensû gumik. Az elsõ gumi 2013-as, a hátsó 2012-es, garázsban, napfénytõl védett helyen tárolt. A széleik kopottabbak (a hátsónak csak a baloldala), de mindenhol megvan rajta a minta, középen szinte újak, kb 4 mm-es a mintamélység (hátul újan 5,5 mm). Defektes nem volt soha, javítás, vágás, sérülés vagy bármilyen más hiba nincs rajta. Szolnok mellett személyesen megtekinthetõ és átvehetõ (esetleg Pestre fel tudom vinni) vagy postai utánvét is megoldható. A gumik ára párban: 25.000 Ft. További képeket tudok küldeni. http://www.kepesmotor.hu/sport_gumi/p1642848 ![]() ![]() ![]() |
R17.hu | 2995 | 2016. május 4. 17:59 |
Biztos sokan értesültetek már az akciónkról, de azért nem árt ha minél többen hallotok róla ;)
|
R17.hu | 2994 | 2016. május 2. 17:15 | Válasz erre: 2986 |
Szia, persze vállalunk, csak kicsit finomabb módszerekkel, DE ha szeretnéd és mi is épp kísérletezõsebb kedvünkben vagyunk, az itt látott módszerekkel is felrakhatjuk a gumit :) |
ati5995 | 2993 | 2016. május 2. 15:25 |
Szevasztok motorosok! Eladó típusváltás miatt Michelin Pilot 150/70-17-es hátsó gumi,3mm futófelülettel középen-nem mai darab,(2006-os) de nincs kirepedezve, a Glockneren jól teljesített tavaly
|
árpi64 | 2992 | 2016. május 1. 11:59 |
Fido71 | 2991 | 2016. április 30. 19:33 |
Azért én örülnék, ha kicentríroznák a kerekemet. Bár, ott biztos olcsóbb egy csapágy stb csere az út szélén is... ;) |
csokabi | 2990 | 2016. április 30. 15:22 | Válasz erre: 2989 |
Jó sztori https://hu.wikipedia.org/wiki/%C5%B0rtoll :)
|
1Laciapu | 2989 | 2016. április 30. 15:17 |
Szakértelem? Megcsinálta? Meg. Mûxik? Igen. Mi elpazaroltunk egy rakás pénzt és elhasználtunk egy csomó energiát csak arra, hogy létrejöhessen egy mûhely. A fenntartása szintén nyeli a pénzt és energiát. Százezer elõírásnak meg kell felelni, minden igazoló okiratért, bevizsgálásért stb. súlyos pénzeket fizetni. A videó bebizonyította, hogy ugyan azt az eredményt, hogy egy probléma megoldódjon, ilyen egyszerûen is el lehet végezni. Hasonló tipikus példa az amcsik mennyit feccöltek az ûrben használható tollba. A ruszkik meg írtak ceruzával :))) Na mind1, ez itt erõsen off... |
csokabi | 2988 | 2016. április 30. 15:00 | Válasz erre: 2987 |
Én azért mégis inkább a fejlettebb világ gumisához viszem majd a munkát:) Egyébként az említett gumis mûhelyet is felépítette egy kõmûves, kifestette egy mázoló és a benne lévõ gépeket is megtervezte valaki, majd megint más valaki legyártotta azokat. Egy egész rakás embernek a megélhetéséhez járult hozzá az egyszemélyes gumis mûhely már csak a létezésével is. A szakértelemrõl meg már ne is beszéljünk!:) |
1Laciapu | 2987 | 2016. április 30. 14:48 |
Teljesen igaza van! Csak mi, itt a "fejlettebb világban" komplikáljuk túl a dolgokat. Valaki hozzáértõ tippelje meg, mennyibe kerül nálunk egy egyszemélyes gumis mûhely felszerelése átlagos gépekkel. Szerintem ez a pacák életében nem keres annyit és lám, meg tud javítani egy defektet. |
csokabi | 2986 | 2016. április 30. 14:11 |
Hali R17, ti is vállaltok gumiszerelést https://www.youtube.com/watch?v=FeBOfD7R2G8 ?:)))
|
lendvai | 2985 | 2016. április 7. 09:46 | Válasz erre: 2984 |
Ez eddig eszembe sem jutott. :-) Azon gondolkodom, hogy a fõterezéshez a majrécsíkot csiszolópapírral tüntetem el, mégiscsak szégyen, hogy úgy csúszkálok, hogy közben majrécsíkos vagyok. :-)
|
boxer | 2984 | 2016. április 7. 09:26 | Válasz erre: 2983 |
Nem kell mindig szilikonnal ápolni a futófelületet, hogy szép fekete legyen! :D
|
lendvai | 2983 | 2016. április 6. 20:53 | Válasz erre: 2981 |
Összefoglalva az eddigi nekem szóló hozzászólásokat el kell mondjam, hogy én félõs motoros vagyok, különösen amióta odavertem magam a szalagkorláthoz a Mátrában. A guminyomás gyári érték, a rugó és a csillapítás a gyárinál kicsit feszesebbre van állítva. Egy kezemen meg tudom számolni hányszor ért le a lábtartóm, vagy a csizmám orra. Általában benzintyúk gondoskodik hátul a megfelelõ terhelésrõl, olykor mégis megcsúszik a PR4.
|
kawa550 | 2982 | 2016. április 6. 20:27 | Válasz erre: 2981 |
Ha már gyári érték: Az enyémhez gyárilag a dunlop K505 és a Bridgestone G547/548 van elõírva. Vajon a gyári nyomásérték is ezekhez a gumikhoz van beállítva? Történt az elmúlt 25 évben változás a gumik szövetszerkezetében, oldalfalvastagságban, anyagszerkezetében? Ha igen, akkor vajon még mindig pontosan a 25 éve beállított nyomásértéket kell tartani az akkor gumik értékeihez, vagy esetleg a mai gumikhoz kell alkalmazkodni? A 3vd, 4tx, de még a 900 is szinte kilóra azonos, a gumiméret egyforma az elsõ kettõnél, de a nyomásértékek mégis folyamatosan nõttek, 2.50/2.75/2.9 Vajon miért? Csak nem az újabb gumikhoz alkalmazkodik? Akkor most mi az igazság, kell alkalmazkodni a 25 éves elõíráshoz, vagy a ma felszerelt gumihoz kell? Csak kérdem, vannak itt gumikereskedõk is, nyilván van valami infójuk ilyesmirõl. :)) |
VVLaci | 2981 | 2016. április 6. 19:59 | Válasz erre: 2977 |
A szervizkönyv 2,5/2,9 bart javasol hidegen. De én melegen ajánlom a gyári érték tartását! :-))) |
kawa550 | 2980 | 2016. április 6. 17:41 | Válasz erre: 2977 |
Nézzél guminyomást Tibike, és inkább 1-2 tizeddel magasabb legyen. Nekem a gyári 2-2.3 helyett 2.2-2.6 van elõl hátul, nem csúszkál. Monnyuk kilenccáz asszem gyárilag is magasabb mint 3vd.
|
kovee | 2979 | 2016. április 6. 14:53 | Válasz erre: 2977 |
Akkor a te rajtszámod a 93-as! :-) Tudod az a Marquez gyerek, aki fülön kanyarodik :-))) |
Yossarian | 2978 | 2016. április 6. 10:39 | Válasz erre: 2977 |
Vagy a többiek másképp használják. Nekem is van olyan ismerõsöm, aki az Avon gumit istenítette, mert hogy majd 20e-t bírt, csak épp a kolléga eléggé elõvigyázatosan közlekedik, hogy úgy mondjam, így nála a mûanyag gumi se csúszna meg. Mindegy, csak annyit akartam mondani, hogy nem lehet mindig hinni akár a többségnek sem, mert mindenki másképp, más motoron használja, így akinek az egyik bejön, az a másiknak lehet, hogy nagyon nem.
|
lendvai | 2977 | 2016. április 6. 08:52 | Válasz erre: 2974 |
Én azt mondom ha valaki felháborodik azon, ha beszólnak neki akkor a beszóló valami érzékeny pontra tapintott. A magam részérõl engem baszogathatnak, eddig még senkinek nem sikerült ilyen állapotba hoznia.:-) Egy megcsúszó hátsó gumi sokkal inkább hat az érzelmeimre heveny beszarásközeli állapotot elõidézve. Most épp a PR4-el vagyok így, többször csúsztam meg vele, mint a BT023-al. Viszont mindenki csak jókat mond róla, így gyanítom, hogy én találtan vele több szürkeaszfaltot, poros utat meg hasonlókat.
|
Butcher | 2976 | 2016. április 5. 21:59 |
Ma rendeltem gumikat igaz nem a 17-tõl. Brigstone Exedra lett párban 63 papír a vége. Remélem jó lesz.
|
Lacipapa15 | 2975 | 2016. április 4. 08:51 |
Jók a hozzászólások! Egyre többet segítenek a gumiválasztásban!!!!!!!!
|
kawa550 | 2974 | 2016. április 4. 06:33 | Válasz erre: 2973 |
Aki nem vak, látja mi a lényeg! Mondá a tanksapka....:)))))))))
|
Fido71 | 2973 | 2016. április 4. 06:29 | Válasz erre: 2972 |
De azért arra ügyeltél, hogy a Tied legyen az utolsó szó! Annyi még volt a tarisznyádban... ;) |
László_atya | 2972 | 2016. április 4. 00:37 |
Ja, és befejeztem az offtopicot, elnézést kérek mindenkitõl a "közjátékért".
|
László_atya | 2971 | 2016. április 4. 00:24 | Válasz erre: 2969 |
Ezen az idehányt, okosnak látszani akaró, de csak okoskodó, teljesen homály lózungszövegen nincs is mit megérteni. A nicknevembõl meg ne következtess arra, hogy ha megdobnak kõvel, majd visszadobok kenyérrel. Ráadásul remekül szórakozok azon, ahogy TE mondod NEKEM, hogy ki milyen tarisznyából tud gazdálkodni, mikor épp most mutattad be másodszor, mennyid van... Tudod, ha a tarisznyád olyan vaskos lenne, mint amilyennek láttatni akarod, akkor az elírásomra simán, normális hangnemben rákérdeztél volna, én pedig mea culpa mellett javítottam volna a hibát. De nem, neked oktatni, okoskodni és bunkóskodni, meg minõsítgetni kellett azonnal. Ez ám a vaskos tarisznya... Hát, ezen kéne gondolkodnod, szerintem. Menni fog? |
kawa550 | 2969 | 2016. április 1. 22:46 | Válasz erre: 2966 |
Igazam volt ott is, meg igazam van most is, mikor azt mondom: stílus megítélésében sem vagy jobb mint gumi témában, ebben sem kéne tanácsot adnod. Elgondolkodnom max azon kell, hogy van aki ugyan ezt a hibát, ugyan itt, ugyan akkor elkövette, és tudja helyén kezelni a kritikát, ahelyett hogy elõvenné a primitív ember egyetlen fegyverét, a bunkózást meg az anyázást. De hát ahogy mondani szokták, a paraszt csak abból tud gazdálkodni, ami a tarisznyájában van, és a tiéd ebbõl a szempontból egy elég lapos kis tarisznya. Persze nem várom el hogy megértsd a mondanivaló lényegét. |
Yossarian | 2968 | 2016. április 1. 09:46 | Válasz erre: 2967 |
Viszont nagyon jó a profiljuk és tapadnak mint a barom :) Kedvenc gumim annak ellenére, hogy még 7e-t sosem sikerült a hátsóból kinyerni :)
|
R17.hu | 2967 | 2016. április 1. 08:56 | Válasz erre: 2965 |
Kanyarodj többet és menj egyedül :) Egyébként nem probléma az eltérõ abroncs használat az elsõ és hátsó keréken. PR3 egy elég tartós abroncs, 15 ezreket is el lehet vele menni,persze az általad említett használat azért minden abroncsot nagy feladat elé állít. Mondjuk a RoadAttack-ra és magukra a Contikra jellemzõ hogy kevesebbet futnak el mint mondjuk a kategória társak. Ez fõleg a régebbi modellekre igaz. |
László_atya | 2966 | 2016. április 1. 08:27 | Válasz erre: 2960 |
A bunkó stílusod mellett igazad van, elírtam, Pilot Road lett volna a megfejtés, köszönöm, hogy szóltál. Valószínûleg te még sosem tévedtél, vagy írtál el valamit, ezért engedsz meg magadnak ilyen hangnemet. Ha így van, akkor respect maximum. Ha nem így van, akkor gondolkodj el egy kicsit.
|
greg80 | 2965 | 2016. április 1. 07:40 |
Sziasztok! Yamaha TDM 3VD-hez szeretnek hátsó gumit. Elol egy szinte új road attack 2 van (tehát marad). Hátra most PR3-at gondoltam mert a hátsó road attack 7-8 ezer km alatt kockásra kopott (allando utas, egyenes alföld es h nem vagyok Rossi😃). Probléma az eltérõ elsõ es hátsó gumi típus? Válaszokat ötleteket elõre is Köszi mindenkinek. (tudom kanyarodjak többet es menjek egyedül 😅) |
Dokypapa | 2963 | 2016. március 31. 21:10 |
Én Metzeller párti vagyok , vagy jöhet a Pirellki , ami ugye ugyan ott készül. A lényeg az 50 ezres kategóriát az 50 ezressel vesd össze , na akkor szinte tök mindegy , 80 ropi felett már más kategória van , de azt meg veszi akinek sok a pénze,. volt gumim amit soha , de nem reklámoznám , mert másnak meg jó volt , a dot számra azért nem árt figyelni , otvark ,régi ,kemény gumi semmire nem jó . |
kovee | 2962 | 2016. március 31. 20:57 | Válasz erre: 2960 |
Bocsi, Dunlop az, csak bekevertem a battlax miatt. mea culpa... Remélem ezért nem feszítetek keresztre :-)))) |
yamaszaki | 2961 | 2016. március 31. 20:40 | Válasz erre: 2960 |
Oszt neked 46-os a rajtszámod? Bár én meg Bridgestone RoadSmart-ról nem hallottam még! |
kawa550 | 2960 | 2016. március 31. 20:24 | Válasz erre: 2957 |
A Michelin megvette a Continentalt, és mostantól õ használja a RoadAttack 2 nevet? Basszus, nem is hallottam még errõl! Mikor történt az eset? :))))))))))))) Ha viszont úgy írod ezeket, hogy még a gumid nevével sem vagy tisztában, akkor az már nem is olyan vicces........ |
pandamaci | 2959 | 2016. március 31. 16:46 | Válasz erre: 2946 |
A motorodon elöl van 67es súlyindexû gumi. Hátul meg 77es. Ez való rá gyárilag (kb hátsó sárvédõre fel van ragasztva egy matricán is) Az összúly 2 keréken oszlik meg,ezért nem kell félned. A baj esetleg akkor kezdõdhet, ha 2 személlyel, csomagokkal KIZÁRÓLAG az elsõ kereken gurulsz :)))))))))))))))) |
kovee | 2958 | 2016. március 31. 15:02 | Válasz erre: 2957 |
Igazad van, de itt a michelin PR3,4, és Bridgestone RoadSmart-ról van szó. A battlax-ot már V-strom-on sem szerettem.... :-) FJR-en meg PR2-vel kezdtem(azzal vettem). És nekem sincs 46-os rajtszámom :-))))) ÜdV! |
László_atya | 2957 | 2016. március 31. 14:22 | Válasz erre: 2955 |
Nem értek egyet. Nem az enyém a 46-os rajtszám ugyan, és nem vagyok a klasszikus értelemben vett hétvégi motoros sem, de határozottan érzem a különbséget a korábbi Bridgestone Battlax és a mostani Michelin Road Attack 2 között. Utóbbi javára. És itt nem arra gondolok, hogy a Mecsekben ugyanazt a kanyart 180-al, vagy 183-al tudom-e bevenni és a majrécsíkot sem szoktam tolómérõvel nézegetni minden út után. Normál használat van. :)
|
Dokypapa | 2956 | 2016. március 31. 13:37 | Válasz erre: 2955 |
Nagyon igaz , max 2 év egy gumi ,így szinte lejesen mindegy mit veszel , az ára nem mindegy , aki nem versenyez , vagy csak hétvégi motoros , max 300 km t megy annak tök mindegy .
|
kovee | 2955 | 2016. március 31. 13:03 |
Másképpen fogalmazva ha nem a tied a 46-os rajtszám, akkor mindegy melyiket veszed, csak az ár a különbség. Szerintem.... |
kawa550 | 2954 | 2016. március 30. 22:43 | Válasz erre: 2953 |
Igyál a héten kettõvel kevesebb sört, oszt az árán vedd a 4-et. :))))))))
|
Anfanger001 | 2953 | 2016. március 30. 13:06 | Válasz erre: 2945 |
Köszönöm mindenkinek. Most PR2 van fent és nem lettem okosabb... a 3-as 4-es között 10 euro van... Kawa550 majd a talin kiderül mire jutottam:))
|
R17.hu | 2952 | 2016. március 30. 12:45 | Válasz erre: 2951 |
Teszt alapján RoadSmart 3 ;) Mi sem gondoltuk a mintázata alapján DE nem így történt. Mások is így vélekedtek. |
Spapa | 2951 | 2016. március 30. 12:20 | Válasz erre: 2950 |
Most ezen elgondolkodtam. Nekem esõben a legjobb kell! Száraz úton a bakelit gumival is elmegyek. :-)
|
R17.hu | 2950 | 2016. március 30. 12:08 | Válasz erre: 2949 |
Én mondjuk kipróbálnék egy RoadSmart III-at :) nem véletlenül mondjuk, kollégánk volt kint Dunlop teszten Franciaországban. KIRÁLY. pl minden paraméterben jobb mint a Road4. Esõben IS. Motorrad tesztelõk is ezt mondták. |
Spapa | 2949 | 2016. március 30. 10:48 | Válasz erre: 2944 |
Nekem volt 3 garnitúra PR2-esem, most PR4 van. A 2-es is nagyon jó volt, viszont a élete vége felé elég csúnyán lekopott két oldalt. Szögletesre. Gondolom a megpakolt motor miatt a kanyarban tette ezt. A 4-es teljesen egyenletesen kopik, sõt talán a közepe jobban. A következõ is 4-es lesz. :-) |
R17.hu | 2948 | 2016. március 30. 10:31 | Válasz erre: 2946 |
A 67-es súlyindexû abroncs önmagában maximálisan 307 kg ig terhelhetõ, plusz ugye az elsõ abroncs általában 55-ös súlyindexe még 218kg, ezt összeadva 525 kg kapunk. Amennyiben nincs több mint 150 kg csomagotok, akkor semmi gond nem adódik :)
|
kawa550 | 2947 | 2016. március 30. 09:38 | Válasz erre: 2945 |
Nekem 3-as után jött a 4-es, szárazon tényleg nincs nagyon különbség, de vízen már igencsak nagy, a 4 javára. Bõven betakarja az árkülönbözetet.
|
Butcher | 2946 | 2016. március 30. 09:10 |
Kérdésem az volna( bár lehet buta a kérdés? ) az össz súlyunk 387 kg csomagik nélkül. Jól gondolom hogy oda már kevés a 67-es súly index? Köszi a válaszokat! |
kovee | 2945 | 2016. március 30. 07:41 |
Helló, Saját tapasztalatom szerint igen, de gyorsan hozzá is teszem, hogy a Pilot road 3-as verzió is van olyan jó mint a 4-es. ÉS a 4-es sem tud többet mint a 3-as ezen a szinten. Viszont a 3-as olcsóbb mint a 4-es... :-) |
Anfanger001 | 2944 | 2016. március 29. 22:33 |
A Pilot Road2 és Road4 közötti árkülönbség (+26%) ér annyit egy átlagos motorosnak? Van annyi tudás, képesség, tartósság többlet a Road4-ben?
|
R17.hu | 2943 | 2016. március 4. 12:16 | Válasz erre: 2941 |
Pontosan a felhasználási feltételek miatt javasoltunk egy sport/túra gumit. Egy újabb sport-túra gumi ugyan olyan hamar sõt hamarabb be fog melegedni, mint egy sport abroncs, mivel eleve alacsonyabb és szélesebb az a hõmérsékleti tartomány ahol megfelelõen mûködik. Elsõ ingázónak, aki nem használja versenypályán, max autópályán és városban derékszögben fordul, 3-4ezer km múlva panaszkodni fog hogy rossz gumit adott a kereskedõ, nem jó nem jó mert kockára kopott. ÉS dobja le a gumit és kidobta a pénzt. Egy sport túra gumi ezt jobban tolerálja. Továbbá egy ilyen gumival is lehet már olyan tempót menni ha szükséges, amit már sokan nem is tudnak. Ezért ajánlottunk sport/túra gumit. |
R17.hu | 2942 | 2016. március 4. 12:06 | Válasz erre: 2940 |
Hidd el mentünk ilyen gumival, nem hasra ütve írjuk le a tapasztalatainkat. annyira másodvonalas terméke már ez a Metzelernek, még mi is csodálkozunk hogy gyártásban van. Több mint egy 10 éves fejlesztésû gumiról beszélünk. Persze igénybevétel függõ, aki valóban nem használja ki a motorja tulajdonságait annak mindegy :) |
gesszti | 2941 | 2016. március 4. 08:08 | Válasz erre: 2940 |
Én is szívesen olvasnék ezzel kapcsolatban egy mûszaki alapú összehasonlítást, mert árban azért rendesen veri a Michelin, Dunlop, Pirelli gumikat. Az is kérdésként jelent meg nálam, hogy egy viszonylag kezdõ, ingázó, keveset túrázó (jó eséllyel 1 személyes) részére miért túra-sport gumi lett javasolva. Ilyen célra elsõ nekifutásra inkább egy gyorsan melegedõ, esõt is bíró, puhább, sportosabb gumit javasolnék. Talán még a két komponens se lenne feltétlen fontos. Inkább a "hülebiztos" tapadás. Aztán majd az elsõ garnitúra kopásából tud következtetni a júzer, hogy melyik típusú gumi felé váltson. Rosszul gondolom? |
galoscsabus | 2940 | 2016. március 4. 07:28 |
"Ezek közül amit végkép nem javaslunk az a Metzeler Z6 és a Bridgestone Bt021. Nagyon régi gumik ( a Metzeler még gyártásban van ) értsd régi fejlesztés, a Z6-nak nagyon rossz az anyaghasználata és mintázata is. " Értem én, hogy profit, üzlet, marketing, haladás, fejlesztés, stb.... De ha egy motorgumi ezelõtt 7-8 évvel alkalmas volt arra, hogy a 900-as TDM-re szerelve, felmálházva, 2 személlyel körbemotorozzuk vele fél Nyugat-Európát, hogy lábtartó koptatót csiszolva kanyarogjunk vele Korzika poros útjain, hogy egy tavaszi túrán, néhol özönvíz szerû esõben, máshol hólé átfolyásokban, és nem egyszer + 3-5 °C hõmérsékletben megjárjuk vele egész jó tempóban az osztrák látványutakat, közben nem egy vészfékezést és vészelkerülést is beiktatva...... és mindezt bírta 12-15 ezer kilométeren át ...... akkor ma hogyan lehet "nagyon rossz" az anyagválasztása és a mintázata? Azt nem kétlem, hogy laboratóriumi vizsgálatok alapján kimutatható az újabb fejlesztések és a régebbiek közötti különbség. Azt is elhiszem, hogy egy kiélezett helyzetben, mondjuk pályán motorozva, egy vérprofi vagy komoly amatõr versenyzõ lekottázza a különbséget. DE, hogy ebbõl egy olyan motoros, aki a városon belüli flangáláshoz, munkába járáshoz és egyelõre még csak tervben lévõ 1-2 túrához keres gumit, õ ebbõl semmit nem fog észrevenni, az 100%. |
R17.hu | 2939 | 2016. március 3. 18:00 | Válasz erre: 2938 |
Látjuk a létjogosultságát, valóban idõ függõ a dolog. Beszéljünk róla :)
|
gesszti | 2938 | 2016. március 3. 15:05 | Válasz erre: 2937 |
Ugye, hogy lenne értelme egy olyan táblázatnak, amirõl beszéltünk? Lehetne látni, hogy melyik milyen kategória, azon belül is milyen minõség / árszint.
|
R17.hu | 2937 | 2016. március 3. 14:21 | Válasz erre: 2936 |
Szia! Kicsit tegyük rendbe a motorgumikat kategóriák szerint. Amiket felsoroltál ezek két külön kategóriába sorolható abroncsok. A Metzeler Z6 Bt021, Bt023, Dunlop RoadSmart és RoadSmartII és PilotRoad 2 ezek a pont sport/túra szegmens tagjai. Supersport kategória: Bt016, S20EVO és QualifierII. Ezek közül amit végkép nem javaslunk az a Metzeler Z6 és a Bridgestone Bt021. Nagyon régi gumik ( a Metzeler még gyártásban van ) értsd régi fejlesztés, a Z6-nak nagyon rossz az anyaghasználata és mintázata is. Szerintünk Neked a sport túra kategóriából kellene választanod, mivel fontosabb a futásteljesítmény és a nedves tapadás is. Bt023, RoadSmart vagy a Pilot Road2 közül bármellyik nagyon jó választás lehet, fõleg kezdõ szinten. Nézz szét nálunk ;) www.r17.hu |
FarkasZDani | 2936 | 2016. március 1. 20:33 |
Sziasztok ! Yamaha fz6n s2-es motorom 120/70 17 és 180/55 17 gumiméretekkel. Még kezdõ motoros vagyok, szóval annyira nem hajtom a gépet. Városban, másik településre munkába motorozgatok, illetve idén akarok majd elmenni 1-2 túrára. Milyen fajtájú és típusú motorgumit ajánlanátok? Szeretném, ha biztonságos gumi lenne, könnyen melegedjen, jól tapadjon, esõben se kelljen félnem. Néztem legfõképp ár miatt a Metzeler z6, Bt-016 pro-,Bt-021, Bt s20 Evo,Dunlop Roadsmart 1 De ha ezek nem jók, akkor kicsit drágább,de még talán beleférne a roadsmart2,Qualifier 2, Bridgestone bt-023, Michlene pilot road 2 |
R17.hu | 2934 | 2016. február 25. 14:14 |
gesszti annyira gyors voltál, hogy ebben most felül múltál minket, de egyébként szívesen veszünk Tõled olyan infókat, hogy melyek azok az abroncsok, amiket használtok. Elmondásod szerint egyébként mi is ezeket ajánlanánk. RoadSmart II ill III valóban jó abroncsok valljuk be más méretekben mi még rosszat nem hallottunk, tapasztaltunk róla. Road3 mindig is egy jó gumi volt, vízen mai napig éllovas. Z6/Z8 már kicsit bajszos :) Angel GT meg hozza azt amit egy Pirellitõl elvár az ember, tényleg brutál kis gumi. |
gesszti | 2933 | 2016. február 25. 13:17 | Válasz erre: 2932 |
R17-ék a Dunlop Roadsmart 2-t (és nem sokára a 3-at fogják ajánlani), Van, aki a metzeler Z6, vagy Z8 környékén nézelõdik, Van, aki a Michelin Pilot Road aktuális változatát favorizálja. Nekem egyelõre a pirelli angel GT a favorit erre a motorra. |
ktomy | 2932 | 2016. február 25. 12:06 |
Sziasztok! Ki milyen motorgumit javasol Tdm900-ra? Túrázásra, használom leginkább, utcán és hegyekbe! Elõre is köszönöm! |
cizi | 2931 | 2016. február 16. 17:22 | Válasz erre: 2928 |
Ritkán látogatok ebbe a topikba és most látom a nekem címzett mondatot!:)) Én egy garnitúra Z6-ot használtam, hozzáteszem, hogy teljes elégedettséggel. A hátsó kerékre már nem tenném fel, de abban biztos vagyok, hogy elsõ kerékre ennél jobb gumit, mintában és tartósságban most sem tud senki sokkal jobbat. A jelenlegi BT23 nagyon hasonlít rá, de a következõ Z6 lesz. Az aszfalt nem változott az évek alatt, én sem vállalok be többet bármilyen gumi is van a motoron és azt sem hiszem, hogy tapadásban többszörös elõrelépés történt akármelyik gyártóról is beszélünk. |
R17.hu | 2930 | 2016. február 16. 16:54 | Válasz erre: 2929 |
Amennyiben lesz idõnk és kapacitásunk rá össze dobhatunk majd egy ilyesmi táblázatot, de ezt ne vegyétek ígéretnek :)
|
gesszti | 2929 | 2016. február 16. 12:49 | Válasz erre: 2927 |
Valami olyan összehasonlításra gondoltam volna, hogy elindulva a túra abroncsoktól túra-sport-on keresztül a sport abroncsig, valami táblázatban. pl. angel gt, diablo rosso 3, diablo rosso corsa, és ezekhez a többi gyártó gumijai hasonló felosztásban. Szerintem hasznos lenne egy ilyen táblázat, mert a rengeteg féle gumiból segíthetne kiválasztani a motorhoz, és motorozási stílushoz illeszkedõ típust. Amíg kawáék kisírják magukat, összedobhatnátok egy ilyen táblázatot. Az is egy fontos infó lenne szerintem hogy a két komponensû gumiknál milyen százalékos az eloszlás. Ahogy olvasgattam, van, amelyiknél csak egy egész szûk rész a kopásállóbb keverék, és van, amelyiknél csak a gumi leg széle a puhább. |
kawa550 | 2928 | 2016. február 15. 17:02 | Válasz erre: 2927 |
Cizi, könyörgöm, ne fakadjatok sírva..... :-)))
|
R17.hu | 2927 | 2016. február 15. 15:00 | Válasz erre: 2926 |
A RoadSmart 2-nek most jött ki az utódja a RoadSmart3, most fogja kollégánk személyesen is tesztelni Franciaországban. Írunk majd róla egy kis beszámolót. Angel GT is új fejlesztés. A Diablo Strada és a Z6..... :) Mind a kettõ kifutott, nagyon régi modell Õszintén egyiket se ajánljuk. |
gesszti | 2926 | 2016. február 15. 12:21 | Válasz erre: 2925 |
Köszönöm a bõvebb infót. Ha még bevesszük a sorba a Dunlop RoadSmart2, és a Pirelli Angel GT mellé a Pirelli Diablo-t, és a Metzeler Z6-ot, akkor melyik miben tér el az elõzõektõl? (Azért érdekel, mert diablo van most a motoron, és sok típustárs Z6-ost vett mostanában) Ha jól látom, akkor a Z6 megkapta a régebbi Diablo mintázatát (vagy legyalábbis eléggé hasonlót). Kérdés, hogy milyen anyagot kapott hozzá? |
R17.hu | 2925 | 2016. február 15. 11:58 | Válasz erre: 2922 |
Mit tud?? Elég sokat, legalábbis a vásárlói visszajelzések alapján mi még semmi rosszat nem hallottunk róla. Tapad hamar melegszik, van aki 18 ezret ment el egy hátsóval, van aki 10 ezret de sportmotorosokat megszégyenítõ tempóban. Road4 száraz tapadásban csak megközelíti, nedvesen nyilván jobb, eleve más keverék, plusz tipikus esõ mintázat ( XST lamellázottság ) . Egy Pirelli Angel GT sportosabb kicsit, de kevésbé tartós. |
R17.hu | 2924 | 2016. február 15. 11:54 | Válasz erre: 2920 |
Szia, az egyik legjobb választás lenne a Metzeler Tourance Next. Sportos jellemzõ, jó tapadás, futásteljesítményre se volt panasz eddig. Ugyan az lehet még a Dunlop TrailSmart. Road4 trailt azért nem mondom, mert hamar el fog kopni, legalábbis hamarabb mint a konkurensei. |
R17.hu | 2923 | 2016. február 15. 11:49 | Válasz erre: 2919 |
Szia, igen ez a kopásjelzõig mért érték. Tovább egyébként se használjuk a gumit :)
|
gesszti | 2922 | 2016. február 15. 10:32 | Válasz erre: 2917 |
Nekem is a Dunlop RoadSmart2-t ajánlottátok (TDM900-hoz). Mit tud ez a gumi, hogy ekkora "sztár" ajánlat? Tetszik, detszik, de ... Van valami jó teszt, ahol össze van hasonlítva a megfelelõ kategóriájú michelinekkel, pirellikkel? Esetleg túramotoros tartós teszt? |
kojak007 | 2921 | 2016. február 14. 20:41 |
Sziasztok. Suzuki vl1500. Nagyon szemezek a Michelin commander 2 gumival. Valaki használta hosszabb távon?
|
mixer | 2920 | 2016. február 13. 21:15 |
Szia! BMW r1200gs LC-re mit ajánlasz? Csak aszfalt, 2 személy. Köszi |
krisztian.fz6 | 2919 | 2016. február 12. 22:03 | Válasz erre: 2913 |
Szia. Köszi. Ez ugye a kopásjelzõig annyi?
|
R17.hu | 2917 | 2016. február 12. 17:04 | Válasz erre: 2916 |
Szia! Road3-ból sajnos nincs készleten ilyen abroncsunk, csupán azért mert ez a típus nem is készült ilyen méretben. Viszont ebben a méretben jó alternatíva lehet a Bridgestone BT023, T30 Dunlop RoadSmart II és Metzeler Z6 Ezek közül egyértelmûen a Dunlop a legjobb választás. |
Botanikus | 2916 | 2016. február 12. 11:37 |
Szia R17 ! Pilot road 3 160/70 17 érdekelne 1100 Pán European-re ! Van most belõle ?
|
R17.hu | 2914 | 2016. február 11. 09:58 | Válasz erre: 2908 |
Szia, a Scorpion II Elsõ profilja 4,5 mm hátsó pedig 6,5mm.
|