15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31 1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12

Kérlek jelentkezz be

Regisztráció
Elfelejtett jelszó
Motorgumik! Ki mit ajánl, ki mire esküszik?

pandamaci 3133 2023. május 3. 18:43   Válasz erre: 3129
Continental cm2 volt , 15eKm körül sem bírt,és hamar szögletesre kopott mint az autógumi Akkor ugye már sz rul kanyarodik.. Esőben nem volt rossz. Commander 2 es 3 is jó volt 30 ezret ezek elgurulnak (chopper cruiser nyugis uzemmod)
    

cujethu 3129 2023. április 30. 14:24  
Sziasztok!
130/90-16 és 107/80-15 párosban kinek mivel van jó tapasztalata?
METZELER ME888 vs MICHELIN COMMANDER III vs CONTINENTAL ContiTour ?
    

petigumi 3126 2020. augusztus 2. 14:36  
Sziasztok . Ha valakit érekelnek újszerü használt gumik , szinte minden méretben probaképpen vagy végleges megoldásnak , hívjon . Árak 6-8000 ft elsők , hátsok nyugati márkák garanciával , szerelés centirozás megoldható ! 20 3632486
    

petigumi 3125 2020. augusztus 2. 14:32  
Sziasztok . Ha valakit érekelnek újszerü használt gumik , szinte minden méretben probaképpen vagy végleges megoldásnak , hívjon . Árak 6-8000 ft elsők , hátsok nyugati márkák garanciával , szerelés centirozás megoldható ! 20 3632486
    

Hanyistok 3124 2020. június 30. 06:11   Válasz erre: 3122
A vizes GS-en 14e után cseréltem le. Amióta motorozok, egyetlen gumi sem ment alattam 10e felett, ezért meglepő számomra hogy neked 7e alatt elkopott.
    

Sander67 3123 2020. június 29. 21:19   Válasz erre: 3122
Egy motoros cimborámnak én is panaszkodtam,hogy a PR4 csúszkálós gumi,és azt tanácsolta, hogy változtassak a guminyomáson. Az elsőben 2,2 bar a hátsóban 2,4 bar guminyomást állítottam be, és most több mint 1000 km-t magam mögött hagyva nem csúszot meg egyszer sem.
    

lendvai 3122 2020. június 29. 07:11   Válasz erre: 3121
Csúszni nem csúszott, azt egy szóval sem írtam. Hajtva sem volt, meg sem nyikkant a gumi, szimplán a tömeget nem bírta. Hasonló tömegű TDM-en a Michelin PR4 és a Road5 ugyanilyen körülmények között 15 ezer után lett cserés. Na azok viszont csúszkáltak a kanyarokban, így a Michelintől elköszöntem. A határaimat meg majd inkább versenypályán feszegetem. :-)))
    

Hanyistok 3121 2020. június 29. 00:24   Válasz erre: 3119
Multistrada? Nekem 1200GSLC és 1250GS-en a legjobb volt. Sosem csúszott meg, még vizesen úton is komolyan lehetett feszegetni a határait. Persze ha 160 lovat eregetsz rá, akkor lehet, hogy megadja magát. De igazából értelmetlen annyira meghajtani. Menni kanyarban kell, nem a technikás egyenesekben :D
    

Bulldog1100 3120 2020. június 28. 21:14   Válasz erre: 3119
Én sem vagyok vele megelégedve. Csúszkál. Az előző típus jobb volt. Azt hiszem visszatérek arra a gumira.
    

lendvai 3119 2020. június 26. 17:25  
A Pirelli Scorpion Trail II nálam 7000km után elvérzett. 235kg-os motor, az utolsó 1500km három dobozzal, utassal kb 80%-ban autópálya és egyenes út. Kockás lett, középen kopásjelzőig kopva. Most Angel GT II jön, az tapadni tuti jobban fog. Sokkal nagyobb futásteljesítményre nem számítok, de majd meglátjuk.
    

Bulldog1100 3118 2020. június 5. 16:15   Válasz erre: 3117
Várjuk majd a futás teljesítményt is.
    

Stenmark 3117 2020. május 30. 19:55   Válasz erre: 3115
Örömmel jelentem, hogy jól vizsgázott a Conti Trail Attack 3, hozta amit olvastam róla, hihetetlen csendes, végre egy kellemeset gurultam. A kékholdnál mondták, hogy a Pirelli ST-II van akinél 9000 után cserés, nálam 12000 volt benne, és a szerelő még 4-5 ezret látott benne, el is tettem tartaléknak. Ezek szerint már nagyon papásan vezetek :-)
    

Stenmark 3116 2020. május 29. 07:41   Válasz erre: 3115
Igen, kicsit belebonyolódtam :-)
    

Bulldog1100 3115 2020. május 29. 06:51   Válasz erre: 3113
Na ez jó hír, mert már beleéltem én is magam, a 14-15 ezer közötti futásteljesítménybe.

De gondolom 35 000 km-t akartál írni a gumicserére, mert csak úgy jön ki.
    

Stenmark 3113 2020. május 28. 22:40   Válasz erre: 3112
Próbálok számolni, mert nem írtam fel a cserét. Most 47700 van a motorban, kb 45000-nél cseréltem, tehát 12000 körül van benne, és még jelentős a profilmélység, pláne hátul.
    

Bulldog1100 3112 2020. május 28. 17:23   Válasz erre: 3110
Mennyi az a "bőven 10000 felett"?
    

Bulldog1100 3111 2020. május 28. 17:20   Válasz erre: 3110
Na akkor ez jól összehasonlítható lesz, mert a motor típus és évjárat is ugyanaz.

A pirellivel semmi zúgást nem vettem észre az első guminál, de majd ha legközelebb megyek vele akkor jobban odafigyelek. Bár ha már oda kell figyelni rá, akkor nem lehet nagyon zavaró.
    

Stenmark 3110 2020. május 28. 16:52   Válasz erre: 3105
Az első kerék felől neked nem jön fel gördülési zaj kb 100-ig? Nekem a PST II bizonyos, régebbi gyártású aszfalton nagyon hangos. Most Conti Trail Attack 3 megy fel holnap, azt mondják az csendesebb. Egyébként jó a Pirelli, már bőven 10000 km fölött van benne, és nem sarkosan kopott. Ja Bmw R 1200 Gs Lc 2017 a motor.
2 napja voltam tesztelni a Balatonnál, hát a Michlein Anakee Adventure mindenhol brutál hangos volt. Érdekes, hogy a levegő-olajos Gs-eken egyiken sem volt elölről ilyen zaj, eddig ennyi hátrányt érzek a Gs Lc-n.
    

lendvai 3109 2020. május 19. 17:59   Válasz erre: 3108
Én a magam részéről a kényelméért vettem, de terepre nem megyek vele. Ezzel szállítják, nem volt választásom, elkoptatom, aztán lesz helyette Angel GT II.
    

Bulldog1100 3108 2020. május 19. 17:21   Válasz erre: 3107
De hát egy hibrid motorra (túraenduró) mi mást tehetnél?
    

lendvai 3107 2020. május 19. 14:31   Válasz erre: 3106
Azt hogy aszfaltra és enyhe terepre is tervezték. Ennélfogva valószínűleg egyiken sem a legjobb.
    

Bulldog1100 3106 2020. május 19. 12:56   Válasz erre: 3104
Az mit jelent, hogy hibridnek minősített?
    

Bulldog1100 3105 2020. május 19. 12:52   Válasz erre: 3104
Valahol olvastam, hogy ez a gumi kb 10 ezret bír. Egy másik hírben pedig azt olvastam, hogy élettartamát tekintve is felülmúlja a Trailsmartot, ami nekem pedig többet ment 16 ezernél. Ezért nagyon kíváncsi vagyok, hogy hol lesz az igazság.

Hétvégén egyébként már mentem vele pár száz kilométert és nagyon élveztem.
    

lendvai 3104 2020. május 19. 11:55  
Nekem Pirelli Scorpion Trail II van fenn. Kb 4500km-t mentem vele eddig. Nem számítok túl nagy futásteljesítményre, lévén ez egy hibridnek minősített gumi, ennélfogva elég sűrűn sodródik az aszfalton, de ezt olyan jóindulatúan teszi hogy igényem lett rá. :-) Viszont ennyi km után számottevő kopást nem látok, így valószínűsítem hogy 10 000 fölött lesz. Mellesleg sokkal szebben kopik mint pl a Michelin PR4 vagy a Road 5. Azokon mind felkunkorodott az él a barázdáknál, ennél még nem.
    

Bulldog1100 3103 2020. május 15. 13:47  
Na, ma lecseréltem a gumikat.

Ami lejött Dunlop Trailsmart Max. Nagyon jó gumi volt, elégedett voltam vele. Az utolsó pár száz kilométeren már kicsit csúszkált, de elmentem vele 16 325 km.

Kíváncsi vagyok az új gumira, ami Pirelli Scorpion Trail II.

Ha lemotorozom vele az élettartamát, akkor megírom a tapasztalásokat.

Addig is Széles utat mindenkinek.
    

Ullyses 3102 2020. május 1. 11:49   Válasz erre: 3096
Szted én nem használtam? Csak beosztottam! Egyenesben az alját, a hegyi utak kanyarjaiban az oldalát koptattam :)))) Te még Erdélyben fel is hívtad rá a figyelmem ! ..és kibírta hazáig.
    

Bulldog1100 3101 2020. április 29. 06:03   Válasz erre: 3100
Szia! Eddig még nem hallottam, de most utánanéztem kicsit és lehet ezt fogom választani. Köszi a tippet. Ha lesz tapasztatom azt itt megosztom a többiekkel.

Még egyszer köszi.
    

Zsida 3100 2020. április 28. 11:00   Válasz erre: 3099
Szia! Ha jól tudom, a Trailmax Meridian az utód. Arról nem hallottál valamit?
    

Bulldog1100 3099 2020. április 25. 11:53   Válasz erre: 3098
Igen, már én is jártam így, hogy azt hittem még van a gumiban pár száz kilométer, de a végén már exponenciálisan kopik azzal meg lesre lehet futni.

Nekem most Dunlop Trailsmart max gumi van fent. Tegnap léptem át vele a 15 000 km-t de már kanyarokban kicsit csúszkálok vele. Kopásjelzőig még van talán egy milliméter. Most, hogy nem tudok hosszú utakra menni, még kicsit gyűröm kíváncsiságból, hogy mi lesz a vége. De ha hosszabb túrára mennék, már lecseréltem volna.

Ezt a gumit ajánlotta a szerelő is és a hegylakókon is jókat olvastam róla. Azt gondoltam ez lesz a következő is, de nincs raktáron, ezért fogok váltani.
    

kawa550 3098 2020. április 25. 11:14  
Kis érdekesség. :))))
Tavaly konkrétan lehülyéztek engem a hegylakókon, mert amikor ők pár ezer kilométernél tartottak a conti CRA3 tesztjével, és szó szerint ezt írták róla: "simán benne van, hogy ez lesz az első 15 000 kilométer feletti futásteljesítményű köpenyünk" akkor én bátorkodtam megírni, hogy 8000-et is épphogy kibír, és hogy az utolsó 1mm 3-400km alatt tűnt el róla, konkrétan kilógott a szövet, egy délutáni motorozásról a tervezett táv feléről vissza kellett fordulnom, hogy hazaérjek és erre itt a forumon 3 szemtanú van.
Na, most, lassan egy évvel később sikerült megszűlniük a záró cikket. Úgy tudtak 10.400km-t kifacsarni belőle, hogy jóval a kopásjelző alá koptatták, csak hogy legalább a 10 meglegyen. Ne legyünk g@cik és ne tételezzük fel, hogy ez volt a minimum elvárás a kereskedőtől, de azt azért tegyük hozzá, ezért a gumiért svájcban a zsaruk még a pénztárcádat is elvennék a bankkártyád mellé és gyalog jönnél haza, nemhogy elértük a kopásjelzőt és cserés. Ha ott cserélték volna, nem lett volna több 9000-nél. Középrészen nemhogy minta nincs, de a minta maradványa is alig kivehető.
    

kawa550 3097 2020. április 25. 10:09   Válasz erre: 3096
Egyetlen gumi volt életemben, ami bőven kopáshatár alá koptatva(konkrétan középen kilátszott a szövet) elment hátul 15.000-et egy 75 lovas tdm-en, az a misi pilot road 3 trail volt. az összes egyéb ennél 2-3-4000km-el kevesebbet futott, contiRA2, misiPR4, pirelli diablo strada. Jelenleg már a második misi pilot power 2CT van fenn és a következő is ez lesz. 15 éves de még ma is kapható sportgumi, pofátlanul olcsó, szárazon kiváló, esőben sem problémás, és ez is kibír 7000-et.
Az hogy hogy használja az ember, sokat számít az élettartamban, jelentősen növelhető. Némi fejcsóválással még talán talán a duplázás közelit is elhiszem, de mikor 3szoros élettartamokról olvasok, csak legyintek és gondolok magamban valami erőset.
    

Bulldog1100 3096 2020. április 25. 07:32   Válasz erre: 3095
Na erről beszélek, egy jól tapadó puha gumi, amit használnak, az nem megy el 10 ezret sem.
    

kawa550 3095 2020. április 24. 13:31  
A Z8 nálam hátul 8000-et se bírt ki, ZRX1100. Szárazon nagyon jó, esőben sima gázadásra is többször megcsúszott.
    

Bulldog1100 3094 2020. április 24. 07:54   Válasz erre: 3093
A Metzeler amit én használtam, az elég puha volt, jól lehetett vele döntögetni, éppen ezért hamar el is kopott. Nekem a Metzelereket mindig 10 ezer alatt kellett cserélni. A mostani gumik amiket használtam ezek már elmentek 15-16 ezreket, de ennyi.

Húszezerig még semelyik gumim nem bírta. Persze ez erősen függ a vezetési stílustól, na meg a hajtástól is, nem mindegy, hogy láncos szíjas vagy szöghajtásos a gép.
    

Ullyses 3093 2020. április 23. 22:59   Válasz erre: 3088
Igazad van Buldog, tévedtem! 29.000km volt benne és METZELER Roadtec Z8 Interact gumikra cseréltem.... 28körül volt amikor Erdélybe indultunk... :)
    

petigumi 3092 2020. április 21. 20:51  
Üdv mindenkinek. Én michelin párti vagyok, mások meg másra esküsznek!
Kinálok 80-90 %-os motorgumikat akciósan a járványra való tekintettel. Sport túra enduró robogóra való, szinte nem létezik olyan , hogy nincs.
Ár 4000-8000 ft /db.
A szerelés centirozás ingyenes az elhozott felnire.
A korlátozás nem vonatkozik a szervizek látogatására.
Üdv ,, petigumi,,
Csak telefonon érdeklödj. 20 3632486
    

mandli.istvan 3091 2020. április 19. 14:14   Válasz erre: 3086
Sziasztok, egyelőre nem sok plusz km gyűlt, eddig jól ment, nagy eső még nem kapott el vele.. ha így megy, akkor a két tervezett nagy turából nem sok lesz
    

Bulldog1100 3088 2020. április 19. 12:00   Válasz erre: 3087
Kicsit soknak érzem azt a 28 ezer km-es futás teljesítményt, nem 18 ezret akartál írni?

Én régen nagy Metzeler párti voltam és szerettem ezt a márkát. Csak azt vettem, de aztán valami megváltozott. Nem tudtam, hogy mi, de egy motoros ismerősöm mondta, hogy áttették a gyártást Németországból Kínába. Távol áll tőlem, hogy fikázzam a kínai cuccokat de a különbséget már akkor éreztem a "két" Metzeler között, amikor még nem is tudtam az okát.

Aztán a szervizben ahová vittem a motort ott ajánlotta a srác ezt a gumit. Rá is tetettem és eddig elégedett vagyok vele. Már 14 ezer kilométer van benne, de még pár ezret lehet elmegy.

A következő amit kipróbálok, mert sokan dicsérik az a Pirelli Scorpion lesz.
    

Ullyses 3087 2020. április 19. 11:17   Válasz erre: 3083
Ha emlékszel tavaly nekem is tükörradiálom volt, (még gyári gumi -28e.km) és a túránk után le is cseréltettem ... én Metzelerre cseréltem. Keveset mentem h igazán véleményt alkothassak, de 3e.km távlatából nem tünik rossznak, esőben nem mentem még vele....
Nektek miért nem vált be ez a gyártó?
    

Bulldog1100 3086 2020. április 13. 11:39   Válasz erre: 3084
Na? Mi a helyzet a gumival. Elégedett vagy vele?
    

mandli.istvan 3084 2019. szeptember 22. 18:46   Válasz erre: 3083
Tavasszal megvettem a BMW-t, Michelin PR2 volt rajta, kb.15e km-t bírt. Hirtelen kellett gumizni két hete, mivel közbejött egy nem tervezett túra. Többek javaslatára én is Metzellert szerettem volna, de ősszel nem volt már igazán választék, Michelin PR4-ből kaptam rá párt, 1500 km ment eddig bele, egyelőre tetszik! Majd legközelebb meglátjuk
    

Bulldog1100 3083 2019. szeptember 22. 18:40  
Én eddig Metzeler párti voltam, de most a Dunlop Trailsmart Max van fent és nagyon elégedett vagyok vele.

Dunlop az új Metzeler.
    

Spapa 3081 2019. április 18. 11:03  
gummmi
    

Spapa 3077 2019. február 22. 14:05  
f
    

Spapa 3076 2019. február 21. 14:02  
Road5
    

Spapa 3075 2019. február 21. 10:14  
g
    

Spapa 3074 2019. február 18. 11:02  
profilmélység
    

Spapa 3073 2019. február 11. 21:49  
gumi
    

Gábor 63 3072 2019. január 27. 16:17  
F
    

Jani55 3071 2019. január 23. 18:48   Válasz erre: 3070
Nagyon könnyen kiderítheted, akárhol, így ha pl. kínában gyártották, megtalálod a gumi oldalfalán. Kötelezően és egyértelműen jelzik.
    

Bulldog1100 3070 2019. január 21. 16:52   Válasz erre: 3064
Régebben jó volt a Metzeler, én is szinte csak azt vettem. Az utolsó Metzeleremben már kicsit csalódtam, valahogy nem ugyanaz. Valami megváltozott. Állítólag át került a gyártás Németországból Kínába, de ezt csak fél füllel hallottam. Most amit vettem tavasztól azzal fogok járni ezért még nincs tapasztalás de sok jót olvastam róla: Dunlop Trailsmart:

https://www.r17.hu/termek/37701/12070r1917060r17-dunlop-trailsmart-max-frontrear-72v-tl-motorgumi

https://hegylakok.hu/2018/11/dunlop-trailsmart-max-teszt-iii-resz/
    

Dokypapa 3067 2019. január 21. 11:30  
METZELER Roadtec 01- Igaz , brutális ára van , párban , alig 100 ropi alatt a HWM szeria , hát nem ócó
    

Jani55 3065 2018. november 30. 21:45  
Aktuális: Szinte minden méretben... https://www.youtube.com/watch?time_continue=195&v=EW4DOgtjS24
    

YLaca 3064 2018. november 30. 18:34  
Metzeller tourance vélemény?
    

Kawakarika 3063 2018. november 30. 18:10   Válasz erre: 3062
.
    

Motofun 3062 2017. augusztus 19. 18:36   Válasz erre: 3000
Nem rég vettem használtan egy GS-t Anakee 3-as gumikkal... Az első hosszabb guruláskor vettem észre az általad is említett zúgást...Totál kész voltam,gondoltam váltó,véghajtás vagy kerékcsapágy probléma...Nagy kő esett le a szívemről amikor olvastam a hozzászólásod...:) Köszönöm! Egyébként nagyon jó gumi,eddig ezzel merek a legjobban kanyarodni.
    

lafo 3061 2017. május 23. 10:22  
Sziasztok!

Ha valakit érdekelne... Eladó túrázásra használt, Dunlop Sportmax Roadsmart (120/70ZR17 M/C 58W, 2011. év, 42. hét) első motorgumi.
Irányár: 6500Ft + postaköltség.
    

Spapa 3060 2017. február 18. 13:28   Válasz erre: 3059
Meg az elozo elmelkedeshez: A PR2-ket Wilbers elso rugos motorral hasznaltam. Azzzal a rugoval erezhetoen jobb lett a kanyarodas. A mostani motoromra is hamarosan felkerulnek az ilyen rugok. Kivancsi leszek arra hogy mi valtozik az erzetemben. :-)
    

Spapa 3059 2017. február 18. 12:54   Válasz erre: 3058
Sziasztok!
Pont ezen gumik kozuli valasztáson torpolok.
Most megint PR4 van font, jol tapad, de ugy erzem hogy nehezebben, vagyis nem eleg pontosan kanyarodok vele.
Elozoleg elhasznaltam par garnitura PR2-t. Nalam jol tapadt jol kanyarodott, csak az elete vege fele erosen legyalulodtak az oldalai.
Kollegamnak viszont (Z750) nem tetszett annyira esoben sem. Neki meg-meg csuszott. O vagy 25kg-val konnyebb mint en a motorjan meg nincs sulyos hatso doboz. Mondjuk a Fazer 1000 alapbol is farnehez.
Regebben AVON St-bol hasznaltam tobbet. Akkor az volt jo aron elerheto. Nem is volt vele semmi gondom.
Annak a profilja viszont szemmel lathatoan ek alaku volt.
Arra gondoltam, hogy a PR4 laposabb profilu lehet mint a PR2 ezert nem olyan jo a bekanyarodas vele. Legalabbis nekem, vagy mas az ujabb motorom futomu beallitasa, vagy oregszem.
Nekem fontos a vizes tapadas, de egy jobban vezetheto gumitipusra atnyergelnek.
    

kawa550 3058 2017. február 17. 23:22  
RoadSmart 3, PR4, Roadtec 01 fej fej mellett, és a nyakukon még ott lohol az Angel, PR3 és Z8. Manapság már inkább az a nehéz, hogy szar gumit fogjon ki az ember, alig lehet mellényúlni.
    

Mosquito 3057 2017. február 17. 20:11   Válasz erre: 3056
Köszönöm az infót!
    

R17.hu 3056 2017. február 17. 14:01  
Kijelenthetem, hogy kategórián belül ez az egyik legtartósabb gumi, és mindemellett élettartama végéig igen szép kopásképet hoz. Ezt a legnehezebb kifejleszteni, hogy egy abroncs ne kopjon csúnyán. Láttunk Motorradosok gépén lefutott darabokat, messze ennek volt a legszebb a kopásképe az új gumik közül.
Profilját fölösleges egy scorpion trail 2-vel összehasonlítani az egy túra endúró gumi. Persze az RoadSmart 3 is létezik ilyen méretekben de nem kifejezetten ilyen kategóriás gumi. Road3-tól sokkal újabb, lényegesen jobb profilja van. a Road4 eleve a Power3 karkaszát használj,így e tekintetben az eléggé sportos felépítés?. Ilyen a Dunlop is!
profilmélysége pedig a tejesen standard értékek. els? 3,5-4 hátsó 5,5-6 mm mint ahogyan a többié is.
olyan dolog nem volt ami nem tetszett :)
Az instruktor az fjr 1300-at lábtartóig tette le vizes pályán, ez meggy?zött mindenkit.
    

Mosquito 3055 2017. február 17. 13:10   Válasz erre: 3052
Relatíve mennyire tartós gumi?
Milyen profilú? Gondolok itt pl a PR3/PR4 kicsit laposabb kialakitásúak mint mondjuk a Pirelli Scorpion trail 2,ami sportosabb/"hegyesebb".
Profil mélysége? Jó tulajdonságai mellett van-e valami negatív nem tetsz??
Kb ennyi. :)
    

rimen 3054 2017. február 17. 12:20   Válasz erre: 3053
Pontosan ezt kérdezte.
    

R17.hu 3053 2017. február 17. 12:05   Válasz erre: 3051
Mire vagy pontosan kíváncsi? Franciaországban a hivatalos teszten 2 napig mentünk vele, minden körülmény között. Tesztpályán, utcán stb.
    

R17.hu 3052 2017. február 17. 12:05   Válasz erre: 3051
Mire vagy pontosan kíváncsi? Franciaországban a hivatalos teszten 2 napig mentünk vele, minden körülmény között. Tesztpályán, utcán stb.
    

Mosquito 3051 2017. február 14. 21:09  
Hali.

Saját tapasztalata van valakinek az új Dunlop Roadsmart III-ról? (Olyan írjon aki nem 30-40ekm-t megy el egy gumival. :D)
    

R17.hu 3050 2017. január 24. 16:11  
Biztos sokan hallottatok a Michelin új üdvöskéjér?l a Power RS-r?l. Utcára és hobby pályázásra szánt darabról beszélünk, természetesen már a raktárban várják új gazdáikat a szettek.
Hamarosan feltöltésre kerül a megújuló honlapunkra. Mindenképp keressetek minket a részletekért.
    

akupec 3046 2016. augusztus 30. 14:38   Válasz erre: 3045
Csak Te fizethetsz érte többet is :DDDD

Az elsõ gumma már elkelt, a hátsóról meg nemsoká töltök fel képeket.
    

Attimotor 3045 2016. augusztus 29. 21:41   Válasz erre: 3043
Amelyik része satuféknél az aszfalttal érintkezett, 200 km után féláron eladni nem jelent jót.
    

lendvai 3044 2016. augusztus 28. 09:46   Válasz erre: 3043
Szerintem az eladó vagy a vevõ. :-)))
    

F2 3043 2016. augusztus 28. 09:31   Válasz erre: 3042
200km-t futott guminak melyik a leggyengébb pontja? :):):)
    

Attimotor 3042 2016. augusztus 27. 21:42   Válasz erre: 3041
A hirdetett gumiról, meg a leggyengébb pontjáról töltesz fel képet?
    

.HLaci. 3040 2016. augusztus 24. 08:34  
Amúgy,tökéletesen elégedett voltam a gumival,soha nam csúszott meg sem vizen,sem szárazon,pedig a kopás alapján "dolgozott"rendesen.
Mégegyszer köszi a hozzszólásokat,úgy érzem tájékozottabb lettem általuk a témában!
    

Daty 3039 2016. augusztus 23. 21:56   Válasz erre: 3028
Egyetértek Kicsivel, ez egész egyszerûen a nyomatékos kigyorsítások miatt kopott ilyenre.
Az én Banditomon is ilyen volt a Z6.
    

Fido71 3038 2016. augusztus 23. 21:51  
A PR2-nél nekem is a két széle már "sima" volt, míg középen volt még 3 mm /igaz 10e km után/.
Õ is két komponensû és az esetek 95%-ban 300 km+ gurulásokon, túrákon használtam.

    

.HLaci. 3037 2016. augusztus 23. 21:13   Válasz erre: 3036
Én azt gondoltam,hogy a két komponens házasitása nem sikerült tökéletesen,de ezek szerint más gumi is tud hasonlót.
A túlterhelés tény,a motor elébe nam könnyû +dobozok+tanktáska+utasok.
    

Audimania 3036 2016. augusztus 23. 19:38   Válasz erre: 3035
Continental ContiMotion hasonlóképp néz ki, még a km is közel egyezik. Általában mi is a motor terhelhetõség felsõ határán (túl) vagyunk, és kellõen gyakran nézem a guminyomást. Szerintem a terhelésen túl a már kicsit döntött motornál a kanyarban fékezés/gyorsítás lehet az okozója, ez a felületrész már inkább oldalirányú terhelésre lehet kialakítva.
    

.HLaci. 3035 2016. augusztus 23. 08:33  
Köszönök minden reakciót!
Ezek szerint,nem egyedi a kopáskép,csak itt viszonylag hamar következett be nagy elhasználódás.
Amúgy,a kerék nem gyári.Az FJ felni gyárilag 16-os,és keskenyebb is.
Épp azért lett cserélve,mert abban a méretben már nagyon kicsi a választék.Az eredeti felnin Metzler Marathon gumi volt,gyári rugostaggal,az is hasonlóan kopott,de a gumi keménysége miatt nem ilyen látványosan.Most ugye Nankang,kétkomponensû gumi,egy Fournales levegõ-olaj taggal van benne,tehát csak a nagy terhelés az,ami közös.Mivel ezt többen írtátok,ez a fõ gyanúsított,a guminyomással együtt.Megpróbálok egy márkásabb,esetleg GT kivitelû gumit,magasabb myomással,aztán majd kiderül....

    

pandamaci 3034 2016. augusztus 23. 07:49   Válasz erre: 3028
Elõzõ gumid milyen volt? Ez olyan, mint ha lapos gumival járnál. Vagy nagyon nagy a súlyterhelés.. Különben a kerék mérete (átmérõ, szélesség) megegyezik a gyáriéval? És a gumi terhelhetõségi index száma nem kisebb a gyárinál -azaz nincs súllyal túlterhelve?
/ leirt nyugdijasan gurulós használati üzemmód mellett feltételezzük a pontos nyomásmérõt.
    

kawa550 3033 2016. augusztus 22. 22:12   Válasz erre: 3030
Ez ám a sommás szakvélemény! Nem csodálnám ha nagy versenyzõk is téged kérdeznének gumiválasztásnál.
Ezek itt egy yamaha tdm 850-en (78 ló) vendégszerepelt metzeler z6 képei. Biztos ez is kínai......
    

kicsi 3032 2016. augusztus 22. 20:06   Válasz erre: 3028
Ez szimplán a nyomaték mûve. Nekem bármelyik gumi ilyen lett, amit eddig feltettem, bár nem 4000 km után.
    

desiderus 3031 2016. augusztus 22. 19:28   Válasz erre: 3028
Nekem a Metzeler Z8-as ugyanezt a képet mutatta...én is állandóan két személlyel, túrákon pluszban felmálházva...a guminyomást minden indulás elõtt ellenõrzöm mert mazochista vagyok... :-)
Szóval bármi okozhatja, terhelés, a motor nagy nyomatéka (az FJ-é sem kevés ) hátsó rugóstag hibája ( beállítás, elöregedett olaj )...szerintem.
De ezzel együtt elment 17 ezer km-t....
Várjuk meg egy szakértõ véleményét.
    

rollerka 3030 2016. augusztus 22. 19:15   Válasz erre: 3028
Nem bonyolult ez, kínait vettél.
    

F.Jani 3029 2016. augusztus 22. 19:11  
Nekem a nem megfelelõ guminyomás jut eszembe errõl a kopásról.
A saját bõrömön tapasztaltam sajnos.
De jobban bízok Szabó Roland szakmai tudásában.
    

.HLaci. 3028 2016. augusztus 22. 12:57  
Sziasztok,
elsõsorban az R17.hu srácaitól kérdeznék,de bárki észrevételét szívesen fogadom.
Nankang hátsó gumi a képeken,kb.4.000 km után,egy Yamaha GTS 1000 hátsókeréken,ami egy FJ1200-ban teljesít szolgálatot.
Normális ez a kopáskép,ennyi - kifejezetten szelíden,a szabályok betartásával,két személlyel,megpakolt dobozokkal,kényelmes túratempóval megtett - km futása után?
Igaz,hogy volt egy Grossglockner kirándulás benn,de a munkából hazamenõ pincérnõ is megelõzött autóval,tehát kifejezetten nézelõdõs stílusban. :-)
Ez a gumi ilyen,vagy esetleg valami ötlet,hogy mi okozhatta azt,hogy a közepe majdnem új,a széle meg így néz ki,ahogy?


    

Gábor 63 3027 2016. augusztus 19. 22:44   Válasz erre: 3026
Szia
R17.hu lett a nyerõ. Metzeler lett a választás.Párban.
Köszönöm
    

garcia66 3026 2016. augusztus 19. 07:56   Válasz erre: 3025
Szia!

Én a Michelin Pilot Road 4 GT-t ajánlom (ha van a neked való méret), de azt csak párban ajánlják cserélni. Vagy a R17.hu vagy a Revolutionmotor,hu -n érdemes szétnézni. Mindkettõt korrektnek tartják, én az utóbbitól vettem márciusban a gumikat.
    

Gábor 63 3025 2016. augusztus 18. 19:24  
Sziasztok.
Honda st 1100.
mit vegyek hol? párban szerelve vagy nem s.o.s. A hétén venném.
Köszönöm .
    

c800 3024 2016. augusztus 10. 13:56   Válasz erre: 2706
Nekem is B23 van az 1250-es Banditon, de 10.ezer km -nél teljesen sima az oldala valamint a közepe. 24 ezer km felfoghatatlan számomra.

    

Daty 3023 2016. augusztus 5. 19:16  
2012. 27. héten gyártott Metzeler Marathon ME 880 típusú használt motorkerékpár gumi.

A gumi mérete 160 / 70 - 17.

Profilmélysége középen 2,5 - 3 mm, szélen 3, 5 - 4 mm.

Megfelelõ helyen volt tárolva, így nem "rihes", nem kemény.

Ha valakit érdekel, ingyen elviheti.
    

Daty 3022 2016. augusztus 5. 19:15   Válasz erre: 3021
Köszi, én már éltem is vele!:-))
    

R17.hu 3021 2016. augusztus 1. 16:52  
Sziasztok!

Úgy döntöttünk, hogy augusztusban egy kis kedvezménnyel kedveskedünk Nektek, így a hónap folyamán díjmentesen szállítjuk az abroncsokat.
Bõvebb infó a blogunkon és facebook oldalunkon olvasható ;)

    

Yossarian 3020 2016. július 26. 11:40   Válasz erre: 3016
Mi itt a kérdés?
Ha 13e után középen még van 3,8mm, akkor az a gumi még 75-80%-os állapotban van, vagyis még egyszer ennyit el kéne hogy menjen.
    

Yossarian 3019 2016. július 25. 14:37  
Meg tudná mondani valaki, hogy a Tourance Next 170/60 R17 gumi gyári profilmélysége mennyi a kapásjelzõig?
    

Attimotor 3018 2016. július 14. 20:49   Válasz erre: 3016
Szerintem egyenesben kibírja, az a gyári értékhez képest k.b. 65-70 %-os kopás. A vége felé azért esõben vigyázz !!!
Oldalsó profilmélység határozza meg a kanyarban való megcsúszást.
    

pandamaci 3017 2016. július 14. 19:44   Válasz erre: 3014
IRC GS-23- nem kínai, nem is én választottam,ezzel adták ki a motort. Egyébként gyári alkatrészként vehetõ,jóval drágábban mint bármelyik társa Töri a betont olyan kemény.Cserébe kopottan ez kanyarodik legrosszabban.. Megcsúszásról ugye nem beszélhetünk, mert itt elõbb szikrázik a lábtartó..
Conti CM2 áráért pl Dunlop d404 , Bridgestone Exedra -t is adtak- de mondom nem baj ha ez gyorsan kopik, csak esõben tapadjon jobban. Ebbõl érezhetõen a gyors kopást hozta leginkább.
Alighanem ezen a motoron marad a michelin commander. Ami mindkettõ commandernél pár méter után azonnal feltûnt ,az a jobb kanyarodás volt
Ez a motorgumi választás senkinél sem lehet igazán ár kérdése ,mivel az adott méretben + - 10% eltéréssel bármi választható:)))
    

mex64 3016 2016. július 14. 16:04  
Üdv!
Anakee II-vel 13000km-t mentem eddig. Most a hátsó gumi profilmélysége középen 3.8 - 4mm, az elsõé kb 3mm. El kéne döntenem, hogy elinduljak-e vele kb 3000km túrára.
Akinek volt már ilyen, mennyit bírt ki?
Egyenletes tempóban kopik, vagy a vége felé már gyorsabban?
16ezer túlzott elvárás ettõl a gumitól?


    

R17.hu 3015 2016. július 14. 13:13   Válasz erre: 3014
Igen ez az állítás szinte mindig megállja a helyét. Bár vannak jó minõségû kategória társainál olcsóbb motorgumik. Ez itt nem a reklám helye de az általunk forgalmazott Nankang is ilyen.

Sose foglalkozz mással, a gumi tart minket az úton, itt nem sok helye van a kompromisszumnak.
    

kawa550 3014 2016. július 14. 09:35   Válasz erre: 3013
Olcsó húsnak híg a leve. :)))
Jó magyar szokás, hogy a néha sokmilliós, csillogó, parasztvakító vas tulaja a gumin akar spórolni, oszt megveszi rá a legszarabb kínait amit talál.
Engem is sokan néztek már hülyének, hogy minek a sacc/kb 300.000-es piaci értékû motoromra állandóan új pr3-4-es szetteket venni 80.000-ért, néha évente.
    

ELőző oldal
Hoterkep

Tagok száma: 22124
5 621 Eddigi túrák
14 221 826 km
34071 Eddigi túra-résztvevők