pandamaci | 3133 | 2023. május 3. 18:43 | Válasz erre: 3129 |
Continental cm2 volt , 15eKm körül sem bírt,és hamar szögletesre kopott mint az autógumi Akkor ugye már sz rul kanyarodik.. Esőben nem volt rossz. Commander 2 es 3 is jó volt 30 ezret ezek elgurulnak (chopper cruiser nyugis uzemmod)
|
cujethu | 3129 | 2023. április 30. 14:24 |
Sziasztok! 130/90-16 és 107/80-15 párosban kinek mivel van jó tapasztalata? METZELER ME888 vs MICHELIN COMMANDER III vs CONTINENTAL ContiTour ? |
petigumi | 3126 | 2020. augusztus 2. 14:36 |
Sziasztok . Ha valakit érekelnek újszerü használt gumik , szinte minden méretben probaképpen vagy végleges megoldásnak , hívjon . Árak 6-8000 ft elsők , hátsok nyugati márkák garanciával , szerelés centirozás megoldható ! 20 3632486
|
petigumi | 3125 | 2020. augusztus 2. 14:32 |
Hanyistok | 3124 | 2020. június 30. 06:11 | Válasz erre: 3122 |
A vizes GS-en 14e után cseréltem le. Amióta motorozok, egyetlen gumi sem ment alattam 10e felett, ezért meglepő számomra hogy neked 7e alatt elkopott.
|
Sander67 | 3123 | 2020. június 29. 21:19 | Válasz erre: 3122 |
Egy motoros cimborámnak én is panaszkodtam,hogy a PR4 csúszkálós gumi,és azt tanácsolta, hogy változtassak a guminyomáson. Az elsőben 2,2 bar a hátsóban 2,4 bar guminyomást állítottam be, és most több mint 1000 km-t magam mögött hagyva nem csúszot meg egyszer sem.
|
lendvai | 3122 | 2020. június 29. 07:11 | Válasz erre: 3121 |
Csúszni nem csúszott, azt egy szóval sem írtam. Hajtva sem volt, meg sem nyikkant a gumi, szimplán a tömeget nem bírta. Hasonló tömegű TDM-en a Michelin PR4 és a Road5 ugyanilyen körülmények között 15 ezer után lett cserés. Na azok viszont csúszkáltak a kanyarokban, így a Michelintől elköszöntem. A határaimat meg majd inkább versenypályán feszegetem. :-)))
|
Hanyistok | 3121 | 2020. június 29. 00:24 | Válasz erre: 3119 |
Multistrada? Nekem 1200GSLC és 1250GS-en a legjobb volt. Sosem csúszott meg, még vizesen úton is komolyan lehetett feszegetni a határait. Persze ha 160 lovat eregetsz rá, akkor lehet, hogy megadja magát. De igazából értelmetlen annyira meghajtani. Menni kanyarban kell, nem a technikás egyenesekben :D
|
Bulldog1100 | 3120 | 2020. június 28. 21:14 | Válasz erre: 3119 |
Én sem vagyok vele megelégedve. Csúszkál. Az előző típus jobb volt. Azt hiszem visszatérek arra a gumira.
|
lendvai | 3119 | 2020. június 26. 17:25 |
A Pirelli Scorpion Trail II nálam 7000km után elvérzett. 235kg-os motor, az utolsó 1500km három dobozzal, utassal kb 80%-ban autópálya és egyenes út. Kockás lett, középen kopásjelzőig kopva. Most Angel GT II jön, az tapadni tuti jobban fog. Sokkal nagyobb futásteljesítményre nem számítok, de majd meglátjuk.
|
Stenmark | 3117 | 2020. május 30. 19:55 | Válasz erre: 3115 |
Örömmel jelentem, hogy jól vizsgázott a Conti Trail Attack 3, hozta amit olvastam róla, hihetetlen csendes, végre egy kellemeset gurultam. A kékholdnál mondták, hogy a Pirelli ST-II van akinél 9000 után cserés, nálam 12000 volt benne, és a szerelő még 4-5 ezret látott benne, el is tettem tartaléknak. Ezek szerint már nagyon papásan vezetek :-)
|
Bulldog1100 | 3115 | 2020. május 29. 06:51 | Válasz erre: 3113 |
Na ez jó hír, mert már beleéltem én is magam, a 14-15 ezer közötti futásteljesítménybe. De gondolom 35 000 km-t akartál írni a gumicserére, mert csak úgy jön ki. |
Stenmark | 3113 | 2020. május 28. 22:40 | Válasz erre: 3112 |
Próbálok számolni, mert nem írtam fel a cserét. Most 47700 van a motorban, kb 45000-nél cseréltem, tehát 12000 körül van benne, és még jelentős a profilmélység, pláne hátul.
|
Bulldog1100 | 3111 | 2020. május 28. 17:20 | Válasz erre: 3110 |
Na akkor ez jól összehasonlítható lesz, mert a motor típus és évjárat is ugyanaz. A pirellivel semmi zúgást nem vettem észre az első guminál, de majd ha legközelebb megyek vele akkor jobban odafigyelek. Bár ha már oda kell figyelni rá, akkor nem lehet nagyon zavaró. |
Stenmark | 3110 | 2020. május 28. 16:52 | Válasz erre: 3105 |
Az első kerék felől neked nem jön fel gördülési zaj kb 100-ig? Nekem a PST II bizonyos, régebbi gyártású aszfalton nagyon hangos. Most Conti Trail Attack 3 megy fel holnap, azt mondják az csendesebb. Egyébként jó a Pirelli, már bőven 10000 km fölött van benne, és nem sarkosan kopott. Ja Bmw R 1200 Gs Lc 2017 a motor. 2 napja voltam tesztelni a Balatonnál, hát a Michlein Anakee Adventure mindenhol brutál hangos volt. Érdekes, hogy a levegő-olajos Gs-eken egyiken sem volt elölről ilyen zaj, eddig ennyi hátrányt érzek a Gs Lc-n. |
lendvai | 3109 | 2020. május 19. 17:59 | Válasz erre: 3108 |
Én a magam részéről a kényelméért vettem, de terepre nem megyek vele. Ezzel szállítják, nem volt választásom, elkoptatom, aztán lesz helyette Angel GT II.
|
Bulldog1100 | 3108 | 2020. május 19. 17:21 | Válasz erre: 3107 |
De hát egy hibrid motorra (túraenduró) mi mást tehetnél?
|
lendvai | 3107 | 2020. május 19. 14:31 | Válasz erre: 3106 |
Azt hogy aszfaltra és enyhe terepre is tervezték. Ennélfogva valószínűleg egyiken sem a legjobb.
|
Bulldog1100 | 3105 | 2020. május 19. 12:52 | Válasz erre: 3104 |
Valahol olvastam, hogy ez a gumi kb 10 ezret bír. Egy másik hírben pedig azt olvastam, hogy élettartamát tekintve is felülmúlja a Trailsmartot, ami nekem pedig többet ment 16 ezernél. Ezért nagyon kíváncsi vagyok, hogy hol lesz az igazság. Hétvégén egyébként már mentem vele pár száz kilométert és nagyon élveztem. |
lendvai | 3104 | 2020. május 19. 11:55 |
Nekem Pirelli Scorpion Trail II van fenn. Kb 4500km-t mentem vele eddig. Nem számítok túl nagy futásteljesítményre, lévén ez egy hibridnek minősített gumi, ennélfogva elég sűrűn sodródik az aszfalton, de ezt olyan jóindulatúan teszi hogy igényem lett rá. :-) Viszont ennyi km után számottevő kopást nem látok, így valószínűsítem hogy 10 000 fölött lesz. Mellesleg sokkal szebben kopik mint pl a Michelin PR4 vagy a Road 5. Azokon mind felkunkorodott az él a barázdáknál, ennél még nem.
|
Bulldog1100 | 3103 | 2020. május 15. 13:47 |
Na, ma lecseréltem a gumikat. Ami lejött Dunlop Trailsmart Max. Nagyon jó gumi volt, elégedett voltam vele. Az utolsó pár száz kilométeren már kicsit csúszkált, de elmentem vele 16 325 km. Kíváncsi vagyok az új gumira, ami Pirelli Scorpion Trail II. Ha lemotorozom vele az élettartamát, akkor megírom a tapasztalásokat. Addig is Széles utat mindenkinek. |
Ullyses | 3102 | 2020. május 1. 11:49 | Válasz erre: 3096 |
Szted én nem használtam? Csak beosztottam! Egyenesben az alját, a hegyi utak kanyarjaiban az oldalát koptattam :)))) Te még Erdélyben fel is hívtad rá a figyelmem ! ..és kibírta hazáig.
|
Bulldog1100 | 3101 | 2020. április 29. 06:03 | Válasz erre: 3100 |
Szia! Eddig még nem hallottam, de most utánanéztem kicsit és lehet ezt fogom választani. Köszi a tippet. Ha lesz tapasztatom azt itt megosztom a többiekkel. Még egyszer köszi. |
Zsida | 3100 | 2020. április 28. 11:00 | Válasz erre: 3099 |
Szia! Ha jól tudom, a Trailmax Meridian az utód. Arról nem hallottál valamit?
|
Bulldog1100 | 3099 | 2020. április 25. 11:53 | Válasz erre: 3098 |
Igen, már én is jártam így, hogy azt hittem még van a gumiban pár száz kilométer, de a végén már exponenciálisan kopik azzal meg lesre lehet futni. Nekem most Dunlop Trailsmart max gumi van fent. Tegnap léptem át vele a 15 000 km-t de már kanyarokban kicsit csúszkálok vele. Kopásjelzőig még van talán egy milliméter. Most, hogy nem tudok hosszú utakra menni, még kicsit gyűröm kíváncsiságból, hogy mi lesz a vége. De ha hosszabb túrára mennék, már lecseréltem volna. Ezt a gumit ajánlotta a szerelő is és a hegylakókon is jókat olvastam róla. Azt gondoltam ez lesz a következő is, de nincs raktáron, ezért fogok váltani. |
kawa550 | 3098 | 2020. április 25. 11:14 |
kawa550 | 3097 | 2020. április 25. 10:09 | Válasz erre: 3096 |
Egyetlen gumi volt életemben, ami bőven kopáshatár alá koptatva(konkrétan középen kilátszott a szövet) elment hátul 15.000-et egy 75 lovas tdm-en, az a misi pilot road 3 trail volt. az összes egyéb ennél 2-3-4000km-el kevesebbet futott, contiRA2, misiPR4, pirelli diablo strada. Jelenleg már a második misi pilot power 2CT van fenn és a következő is ez lesz. 15 éves de még ma is kapható sportgumi, pofátlanul olcsó, szárazon kiváló, esőben sem problémás, és ez is kibír 7000-et. Az hogy hogy használja az ember, sokat számít az élettartamban, jelentősen növelhető. Némi fejcsóválással még talán talán a duplázás közelit is elhiszem, de mikor 3szoros élettartamokról olvasok, csak legyintek és gondolok magamban valami erőset. |
Bulldog1100 | 3096 | 2020. április 25. 07:32 | Válasz erre: 3095 |
Na erről beszélek, egy jól tapadó puha gumi, amit használnak, az nem megy el 10 ezret sem.
|
kawa550 | 3095 | 2020. április 24. 13:31 |
A Z8 nálam hátul 8000-et se bírt ki, ZRX1100. Szárazon nagyon jó, esőben sima gázadásra is többször megcsúszott.
|
Bulldog1100 | 3094 | 2020. április 24. 07:54 | Válasz erre: 3093 |
A Metzeler amit én használtam, az elég puha volt, jól lehetett vele döntögetni, éppen ezért hamar el is kopott. Nekem a Metzelereket mindig 10 ezer alatt kellett cserélni. A mostani gumik amiket használtam ezek már elmentek 15-16 ezreket, de ennyi. Húszezerig még semelyik gumim nem bírta. Persze ez erősen függ a vezetési stílustól, na meg a hajtástól is, nem mindegy, hogy láncos szíjas vagy szöghajtásos a gép. |
Ullyses | 3093 | 2020. április 23. 22:59 | Válasz erre: 3088 |
Igazad van Buldog, tévedtem! 29.000km volt benne és METZELER Roadtec Z8 Interact gumikra cseréltem.... 28körül volt amikor Erdélybe indultunk... :)
|
petigumi | 3092 | 2020. április 21. 20:51 |
Üdv mindenkinek. Én michelin párti vagyok, mások meg másra esküsznek! Kinálok 80-90 %-os motorgumikat akciósan a járványra való tekintettel. Sport túra enduró robogóra való, szinte nem létezik olyan , hogy nincs. Ár 4000-8000 ft /db. A szerelés centirozás ingyenes az elhozott felnire. A korlátozás nem vonatkozik a szervizek látogatására. Üdv ,, petigumi,, Csak telefonon érdeklödj. 20 3632486 |
mandli.istvan | 3091 | 2020. április 19. 14:14 | Válasz erre: 3086 |
Sziasztok, egyelőre nem sok plusz km gyűlt, eddig jól ment, nagy eső még nem kapott el vele.. ha így megy, akkor a két tervezett nagy turából nem sok lesz
|
Bulldog1100 | 3088 | 2020. április 19. 12:00 | Válasz erre: 3087 |
Kicsit soknak érzem azt a 28 ezer km-es futás teljesítményt, nem 18 ezret akartál írni? Én régen nagy Metzeler párti voltam és szerettem ezt a márkát. Csak azt vettem, de aztán valami megváltozott. Nem tudtam, hogy mi, de egy motoros ismerősöm mondta, hogy áttették a gyártást Németországból Kínába. Távol áll tőlem, hogy fikázzam a kínai cuccokat de a különbséget már akkor éreztem a "két" Metzeler között, amikor még nem is tudtam az okát. Aztán a szervizben ahová vittem a motort ott ajánlotta a srác ezt a gumit. Rá is tetettem és eddig elégedett vagyok vele. Már 14 ezer kilométer van benne, de még pár ezret lehet elmegy. A következő amit kipróbálok, mert sokan dicsérik az a Pirelli Scorpion lesz. |
Ullyses | 3087 | 2020. április 19. 11:17 | Válasz erre: 3083 |
Ha emlékszel tavaly nekem is tükörradiálom volt, (még gyári gumi -28e.km) és a túránk után le is cseréltettem ... én Metzelerre cseréltem. Keveset mentem h igazán véleményt alkothassak, de 3e.km távlatából nem tünik rossznak, esőben nem mentem még vele.... Nektek miért nem vált be ez a gyártó? |
Bulldog1100 | 3086 | 2020. április 13. 11:39 | Válasz erre: 3084 |
Na? Mi a helyzet a gumival. Elégedett vagy vele?
|
mandli.istvan | 3084 | 2019. szeptember 22. 18:46 | Válasz erre: 3083 |
Tavasszal megvettem a BMW-t, Michelin PR2 volt rajta, kb.15e km-t bírt. Hirtelen kellett gumizni két hete, mivel közbejött egy nem tervezett túra. Többek javaslatára én is Metzellert szerettem volna, de ősszel nem volt már igazán választék, Michelin PR4-ből kaptam rá párt, 1500 km ment eddig bele, egyelőre tetszik! Majd legközelebb meglátjuk
|
Bulldog1100 | 3083 | 2019. szeptember 22. 18:40 |
Én eddig Metzeler párti voltam, de most a Dunlop Trailsmart Max van fent és nagyon elégedett vagyok vele. Dunlop az új Metzeler. |
Jani55 | 3071 | 2019. január 23. 18:48 | Válasz erre: 3070 |
Nagyon könnyen kiderítheted, akárhol, így ha pl. kínában gyártották, megtalálod a gumi oldalfalán. Kötelezően és egyértelműen jelzik.
|
Bulldog1100 | 3070 | 2019. január 21. 16:52 | Válasz erre: 3064 |
Régebben jó volt a Metzeler, én is szinte csak azt vettem. Az utolsó Metzeleremben már kicsit csalódtam, valahogy nem ugyanaz. Valami megváltozott. Állítólag át került a gyártás Németországból Kínába, de ezt csak fél füllel hallottam. Most amit vettem tavasztól azzal fogok járni ezért még nincs tapasztalás de sok jót olvastam róla: Dunlop Trailsmart: https://www.r17.hu/termek/37701/12070r1917060r17-dunlop-trailsmart-max-frontrear-72v-tl-motorgumi https://hegylakok.hu/2018/11/dunlop-trailsmart-max-teszt-iii-resz/ |
Dokypapa | 3067 | 2019. január 21. 11:30 |
METZELER Roadtec 01- Igaz , brutális ára van , párban , alig 100 ropi alatt a HWM szeria , hát nem ócó
|
Jani55 | 3065 | 2018. november 30. 21:45 |
Aktuális: Szinte minden méretben... https://www.youtube.com/watch?time_continue=195&v=EW4DOgtjS24
|
Motofun | 3062 | 2017. augusztus 19. 18:36 | Válasz erre: 3000 |
Nem rég vettem használtan egy GS-t Anakee 3-as gumikkal... Az első hosszabb guruláskor vettem észre az általad is említett zúgást...Totál kész voltam,gondoltam váltó,véghajtás vagy kerékcsapágy probléma...Nagy kő esett le a szívemről amikor olvastam a hozzászólásod...:) Köszönöm! Egyébként nagyon jó gumi,eddig ezzel merek a legjobban kanyarodni.
|
lafo | 3061 | 2017. május 23. 10:22 |
Sziasztok! Ha valakit érdekelne... Eladó túrázásra használt, Dunlop Sportmax Roadsmart (120/70ZR17 M/C 58W, 2011. év, 42. hét) első motorgumi. Irányár: 6500Ft + postaköltség. ![]() ![]() ![]() ![]() |
Spapa | 3060 | 2017. február 18. 13:28 | Válasz erre: 3059 |
Meg az elozo elmelkedeshez: A PR2-ket Wilbers elso rugos motorral hasznaltam. Azzzal a rugoval erezhetoen jobb lett a kanyarodas. A mostani motoromra is hamarosan felkerulnek az ilyen rugok. Kivancsi leszek arra hogy mi valtozik az erzetemben. :-)
|
Spapa | 3059 | 2017. február 18. 12:54 | Válasz erre: 3058 |
Sziasztok! Pont ezen gumik kozuli valasztáson torpolok. Most megint PR4 van font, jol tapad, de ugy erzem hogy nehezebben, vagyis nem eleg pontosan kanyarodok vele. Elozoleg elhasznaltam par garnitura PR2-t. Nalam jol tapadt jol kanyarodott, csak az elete vege fele erosen legyalulodtak az oldalai. Kollegamnak viszont (Z750) nem tetszett annyira esoben sem. Neki meg-meg csuszott. O vagy 25kg-val konnyebb mint en a motorjan meg nincs sulyos hatso doboz. Mondjuk a Fazer 1000 alapbol is farnehez. Regebben AVON St-bol hasznaltam tobbet. Akkor az volt jo aron elerheto. Nem is volt vele semmi gondom. Annak a profilja viszont szemmel lathatoan ek alaku volt. Arra gondoltam, hogy a PR4 laposabb profilu lehet mint a PR2 ezert nem olyan jo a bekanyarodas vele. Legalabbis nekem, vagy mas az ujabb motorom futomu beallitasa, vagy oregszem. Nekem fontos a vizes tapadas, de egy jobban vezetheto gumitipusra atnyergelnek. |
kawa550 | 3058 | 2017. február 17. 23:22 |
RoadSmart 3, PR4, Roadtec 01 fej fej mellett, és a nyakukon még ott lohol az Angel, PR3 és Z8. Manapság már inkább az a nehéz, hogy szar gumit fogjon ki az ember, alig lehet mellényúlni.
|
R17.hu | 3056 | 2017. február 17. 14:01 |
Kijelenthetem, hogy kategórián belül ez az egyik legtartósabb gumi, és mindemellett élettartama végéig igen szép kopásképet hoz. Ezt a legnehezebb kifejleszteni, hogy egy abroncs ne kopjon csúnyán. Láttunk Motorradosok gépén lefutott darabokat, messze ennek volt a legszebb a kopásképe az új gumik közül. Profilját fölösleges egy scorpion trail 2-vel összehasonlítani az egy túra endúró gumi. Persze az RoadSmart 3 is létezik ilyen méretekben de nem kifejezetten ilyen kategóriás gumi. Road3-tól sokkal újabb, lényegesen jobb profilja van. a Road4 eleve a Power3 karkaszát használj,így e tekintetben az eléggé sportos felépítés?. Ilyen a Dunlop is! profilmélysége pedig a tejesen standard értékek. els? 3,5-4 hátsó 5,5-6 mm mint ahogyan a többié is. olyan dolog nem volt ami nem tetszett :) Az instruktor az fjr 1300-at lábtartóig tette le vizes pályán, ez meggy?zött mindenkit. |
Mosquito | 3055 | 2017. február 17. 13:10 | Válasz erre: 3052 |
Relatíve mennyire tartós gumi? Milyen profilú? Gondolok itt pl a PR3/PR4 kicsit laposabb kialakitásúak mint mondjuk a Pirelli Scorpion trail 2,ami sportosabb/"hegyesebb". Profil mélysége? Jó tulajdonságai mellett van-e valami negatív nem tetsz?? Kb ennyi. :) |
R17.hu | 3053 | 2017. február 17. 12:05 | Válasz erre: 3051 |
Mire vagy pontosan kíváncsi? Franciaországban a hivatalos teszten 2 napig mentünk vele, minden körülmény között. Tesztpályán, utcán stb.
|
R17.hu | 3052 | 2017. február 17. 12:05 | Válasz erre: 3051 |
Mire vagy pontosan kíváncsi? Franciaországban a hivatalos teszten 2 napig mentünk vele, minden körülmény között. Tesztpályán, utcán stb.
|
Mosquito | 3051 | 2017. február 14. 21:09 |
Hali. Saját tapasztalata van valakinek az új Dunlop Roadsmart III-ról? (Olyan írjon aki nem 30-40ekm-t megy el egy gumival. :D) |
R17.hu | 3050 | 2017. január 24. 16:11 |
akupec | 3046 | 2016. augusztus 30. 14:38 | Válasz erre: 3045 |
Csak Te fizethetsz érte többet is :DDDD Az elsõ gumma már elkelt, a hátsóról meg nemsoká töltök fel képeket. |
Attimotor | 3045 | 2016. augusztus 29. 21:41 | Válasz erre: 3043 |
Amelyik része satuféknél az aszfalttal érintkezett, 200 km után féláron eladni nem jelent jót.
|
F2 | 3043 | 2016. augusztus 28. 09:31 | Válasz erre: 3042 |
200km-t futott guminak melyik a leggyengébb pontja? :):):)
|
Attimotor | 3042 | 2016. augusztus 27. 21:42 | Válasz erre: 3041 |
A hirdetett gumiról, meg a leggyengébb pontjáról töltesz fel képet?
|
.HLaci. | 3040 | 2016. augusztus 24. 08:34 |
Amúgy,tökéletesen elégedett voltam a gumival,soha nam csúszott meg sem vizen,sem szárazon,pedig a kopás alapján "dolgozott"rendesen. Mégegyszer köszi a hozzszólásokat,úgy érzem tájékozottabb lettem általuk a témában! |
Daty | 3039 | 2016. augusztus 23. 21:56 | Válasz erre: 3028 |
Egyetértek Kicsivel, ez egész egyszerûen a nyomatékos kigyorsítások miatt kopott ilyenre. Az én Banditomon is ilyen volt a Z6. |
Fido71 | 3038 | 2016. augusztus 23. 21:51 |
A PR2-nél nekem is a két széle már "sima" volt, míg középen volt még 3 mm /igaz 10e km után/. Õ is két komponensû és az esetek 95%-ban 300 km+ gurulásokon, túrákon használtam. |
.HLaci. | 3037 | 2016. augusztus 23. 21:13 | Válasz erre: 3036 |
Én azt gondoltam,hogy a két komponens házasitása nem sikerült tökéletesen,de ezek szerint más gumi is tud hasonlót. A túlterhelés tény,a motor elébe nam könnyû +dobozok+tanktáska+utasok. |
Audimania | 3036 | 2016. augusztus 23. 19:38 | Válasz erre: 3035 |
Continental ContiMotion hasonlóképp néz ki, még a km is közel egyezik. Általában mi is a motor terhelhetõség felsõ határán (túl) vagyunk, és kellõen gyakran nézem a guminyomást. Szerintem a terhelésen túl a már kicsit döntött motornál a kanyarban fékezés/gyorsítás lehet az okozója, ez a felületrész már inkább oldalirányú terhelésre lehet kialakítva.
|
.HLaci. | 3035 | 2016. augusztus 23. 08:33 |
Köszönök minden reakciót! Ezek szerint,nem egyedi a kopáskép,csak itt viszonylag hamar következett be nagy elhasználódás. Amúgy,a kerék nem gyári.Az FJ felni gyárilag 16-os,és keskenyebb is. Épp azért lett cserélve,mert abban a méretben már nagyon kicsi a választék.Az eredeti felnin Metzler Marathon gumi volt,gyári rugostaggal,az is hasonlóan kopott,de a gumi keménysége miatt nem ilyen látványosan.Most ugye Nankang,kétkomponensû gumi,egy Fournales levegõ-olaj taggal van benne,tehát csak a nagy terhelés az,ami közös.Mivel ezt többen írtátok,ez a fõ gyanúsított,a guminyomással együtt.Megpróbálok egy márkásabb,esetleg GT kivitelû gumit,magasabb myomással,aztán majd kiderül.... |
pandamaci | 3034 | 2016. augusztus 23. 07:49 | Válasz erre: 3028 |
Elõzõ gumid milyen volt? Ez olyan, mint ha lapos gumival járnál. Vagy nagyon nagy a súlyterhelés.. Különben a kerék mérete (átmérõ, szélesség) megegyezik a gyáriéval? És a gumi terhelhetõségi index száma nem kisebb a gyárinál -azaz nincs súllyal túlterhelve? / leirt nyugdijasan gurulós használati üzemmód mellett feltételezzük a pontos nyomásmérõt. |
kawa550 | 3033 | 2016. augusztus 22. 22:12 | Válasz erre: 3030 |
Ez ám a sommás szakvélemény! Nem csodálnám ha nagy versenyzõk is téged kérdeznének gumiválasztásnál. Ezek itt egy yamaha tdm 850-en (78 ló) vendégszerepelt metzeler z6 képei. Biztos ez is kínai...... ![]() ![]() |
kicsi | 3032 | 2016. augusztus 22. 20:06 | Válasz erre: 3028 |
Ez szimplán a nyomaték mûve. Nekem bármelyik gumi ilyen lett, amit eddig feltettem, bár nem 4000 km után.
|
desiderus | 3031 | 2016. augusztus 22. 19:28 | Válasz erre: 3028 |
Nekem a Metzeler Z8-as ugyanezt a képet mutatta...én is állandóan két személlyel, túrákon pluszban felmálházva...a guminyomást minden indulás elõtt ellenõrzöm mert mazochista vagyok... :-) Szóval bármi okozhatja, terhelés, a motor nagy nyomatéka (az FJ-é sem kevés ) hátsó rugóstag hibája ( beállítás, elöregedett olaj )...szerintem. De ezzel együtt elment 17 ezer km-t.... Várjuk meg egy szakértõ véleményét. |
F.Jani | 3029 | 2016. augusztus 22. 19:11 |
Nekem a nem megfelelõ guminyomás jut eszembe errõl a kopásról. A saját bõrömön tapasztaltam sajnos. De jobban bízok Szabó Roland szakmai tudásában. |
.HLaci. | 3028 | 2016. augusztus 22. 12:57 |
Gábor 63 | 3027 | 2016. augusztus 19. 22:44 | Válasz erre: 3026 |
Szia R17.hu lett a nyerõ. Metzeler lett a választás.Párban. Köszönöm |
garcia66 | 3026 | 2016. augusztus 19. 07:56 | Válasz erre: 3025 |
Szia! Én a Michelin Pilot Road 4 GT-t ajánlom (ha van a neked való méret), de azt csak párban ajánlják cserélni. Vagy a R17.hu vagy a Revolutionmotor,hu -n érdemes szétnézni. Mindkettõt korrektnek tartják, én az utóbbitól vettem márciusban a gumikat. |
Gábor 63 | 3025 | 2016. augusztus 18. 19:24 |
Sziasztok. Honda st 1100. mit vegyek hol? párban szerelve vagy nem s.o.s. A hétén venném. Köszönöm . |
c800 | 3024 | 2016. augusztus 10. 13:56 | Válasz erre: 2706 |
Nekem is B23 van az 1250-es Banditon, de 10.ezer km -nél teljesen sima az oldala valamint a közepe. 24 ezer km felfoghatatlan számomra. |
Daty | 3023 | 2016. augusztus 5. 19:16 |
R17.hu | 3021 | 2016. augusztus 1. 16:52 |
Sziasztok! Úgy döntöttünk, hogy augusztusban egy kis kedvezménnyel kedveskedünk Nektek, így a hónap folyamán díjmentesen szállítjuk az abroncsokat. Bõvebb infó a blogunkon és facebook oldalunkon olvasható ;) |
Yossarian | 3020 | 2016. július 26. 11:40 | Válasz erre: 3016 |
Mi itt a kérdés? Ha 13e után középen még van 3,8mm, akkor az a gumi még 75-80%-os állapotban van, vagyis még egyszer ennyit el kéne hogy menjen. |
Yossarian | 3019 | 2016. július 25. 14:37 |
Meg tudná mondani valaki, hogy a Tourance Next 170/60 R17 gumi gyári profilmélysége mennyi a kapásjelzõig?
|
Attimotor | 3018 | 2016. július 14. 20:49 | Válasz erre: 3016 |
Szerintem egyenesben kibírja, az a gyári értékhez képest k.b. 65-70 %-os kopás. A vége felé azért esõben vigyázz !!! Oldalsó profilmélység határozza meg a kanyarban való megcsúszást. |
pandamaci | 3017 | 2016. július 14. 19:44 | Válasz erre: 3014 |
IRC GS-23- nem kínai, nem is én választottam,ezzel adták ki a motort. Egyébként gyári alkatrészként vehetõ,jóval drágábban mint bármelyik társa Töri a betont olyan kemény.Cserébe kopottan ez kanyarodik legrosszabban.. Megcsúszásról ugye nem beszélhetünk, mert itt elõbb szikrázik a lábtartó.. Conti CM2 áráért pl Dunlop d404 , Bridgestone Exedra -t is adtak- de mondom nem baj ha ez gyorsan kopik, csak esõben tapadjon jobban. Ebbõl érezhetõen a gyors kopást hozta leginkább. Alighanem ezen a motoron marad a michelin commander. Ami mindkettõ commandernél pár méter után azonnal feltûnt ,az a jobb kanyarodás volt Ez a motorgumi választás senkinél sem lehet igazán ár kérdése ,mivel az adott méretben + - 10% eltéréssel bármi választható:))) |
mex64 | 3016 | 2016. július 14. 16:04 |
Üdv! Anakee II-vel 13000km-t mentem eddig. Most a hátsó gumi profilmélysége középen 3.8 - 4mm, az elsõé kb 3mm. El kéne döntenem, hogy elinduljak-e vele kb 3000km túrára. Akinek volt már ilyen, mennyit bírt ki? Egyenletes tempóban kopik, vagy a vége felé már gyorsabban? 16ezer túlzott elvárás ettõl a gumitól? |
R17.hu | 3015 | 2016. július 14. 13:13 | Válasz erre: 3014 |
Igen ez az állítás szinte mindig megállja a helyét. Bár vannak jó minõségû kategória társainál olcsóbb motorgumik. Ez itt nem a reklám helye de az általunk forgalmazott Nankang is ilyen. Sose foglalkozz mással, a gumi tart minket az úton, itt nem sok helye van a kompromisszumnak. |
kawa550 | 3014 | 2016. július 14. 09:35 | Válasz erre: 3013 |
Olcsó húsnak híg a leve. :))) Jó magyar szokás, hogy a néha sokmilliós, csillogó, parasztvakító vas tulaja a gumin akar spórolni, oszt megveszi rá a legszarabb kínait amit talál. Engem is sokan néztek már hülyének, hogy minek a sacc/kb 300.000-es piaci értékû motoromra állandóan új pr3-4-es szetteket venni 80.000-ért, néha évente. |