tsanyi | 2248 | 2016. május 27. 10:21 | Válasz erre: 2247 |
A motulnak is jórésze kamu, a repcérõl én sem hallottam, amúgy a szerviz ezt tette bele oszt jónapot, masgamnak nem engedtem volna, de sürgõs volt a kötelezõ és csak az a szerviz vállalta azonnal, a többinél hetekkel elõtte kellett bejelentkezni.
|
gabyyh | 2247 | 2016. május 27. 10:12 | Válasz erre: 2243 |
A Castrol lehet nem volt jó ötlet. 90%-át hamisítják, és nem is az a gyári olaja. Repsolt, de inkább Motult neki és jó lesz. Illetve nézd meg nem-e fekete az olaj benne. Lehet a kuplung lesz. Ha fölfelé váltva kuplung nélkül nem darabos akkor tuti.
|
Daty | 2244 | 2016. május 26. 21:50 | Válasz erre: 2243 |
Hát az NC, fõleg az X sokkal jobban megy, és komfortosabb, mint a CTX!
|
tsanyi | 2243 | 2016. május 26. 21:48 |
Hétvégén kipróbáltam a barát 750X-ét, nekem meglepõen kényelmes volt és könnyen motorozható viszont váratlanul ért mikor letiltott, elõször azt hittem elromlott, de megszoktam és nem is megy olyan rosszul. A váltót kellett néznem és az viszont darabos volt, ha nem forgattam ki akkor figyelni kellett, hogy bevegye és ez a szerviz után lett ilyen ahol elvileg csak olajat cseréltek, castrol ment bele. Lecseréljük majd és remélem megjavul.
|
gabyyh | 2241 | 2016. május 26. 21:39 |
Hétvégén megvolt az Alacsony-Tátrás túra. 1000km-t mentünk, remek csapat volt, marha jókat gurultunk. Nem hittem el, hogy 400km-t elmegy egy tankkal az NC. Pedig volt, hogy húzni kellett és szerpentineztünk is többször, mint a gyerekek. :) Halad ha kell gyorsan is és betévedtünk igen rossz útra is, jól jött a 150-es telóút. 3,2-re jött ki a fogyasztásom, a Pilot Road 4 pedig csillagos ötösre vizsgázott. Nagyon kafa motor ez kérem. A tárolórekesz hatalmas jó dolog, lehet onnan enni-inni, öltözni. |
Daty | 2238 | 2016. május 26. 19:17 | Válasz erre: 2237 |
Én ma motoroztam, elmentem Palihoz.:-) Kemény 20 km oda/vicca.:-) |
Ullyses | 2237 | 2016. május 26. 11:57 |
Tök jó idõ van a motorozáshoz... a 7-en találkoztam egy csapat Harleyssel is...
|
Ullyses | 2236 | 2016. május 26. 11:47 | Válasz erre: 2235 |
Ne má... csak emlékszel azokra a számokra...!? Sajnos még fél GW -t se nyertem... |
Daty | 2235 | 2016. május 26. 06:35 | Válasz erre: 2234 |
Á... futja abból többre is, mert ha nyertünk, 100 milla a minimum!:-))
|
kawa70 | 2234 | 2016. május 25. 22:20 | Válasz erre: 2233 |
Azt könnyen ellenõrizheted;) Aztán meg ha nyertek lesz egy fél GW-d vagy hetente cseréltek? :) |
Ullyses | 2228 | 2016. május 25. 09:37 | Válasz erre: 2227 |
no most gyorsan töröld, mielõtt más is megjátsza! :))
|
Ullyses | 2224 | 2016. május 24. 22:22 | Válasz erre: 2221 |
miért volna nagy? kérdezd meg azokat akik ráülnek: nagyon is élvezik! Ismerek pár motorost közülük akik nagyon bírják... a GW túramotor, nem gyorsulási versenyre való, de amit tud ...no azért elcserélném a CTX-et... :) .. csak ha már említettétek a lottót, nekem a GW a vágyálom... :) és akkor már kit érdekel hogy város, vagy országút? ...meg mennyit eszik?:) A baj h ritkán lottózom :)) |
Daty | 2223 | 2016. május 24. 17:26 | Válasz erre: 2222 |
Az ABS annyira nem hoz lázba, sõt, nem igazán vagyok oda érte. az AS, meg az automata váltó már valami. |
kawa70 | 2222 | 2016. május 24. 16:47 | Válasz erre: 2216 |
Az fjr esetében regen is volt. Amikor bejott az abs az volt az elsõ rendelhetõ plusz aztan meg az AS, Ully kedvence a kuplung nélküli felautomata váltó. A két oldal doboz alap de a hátsó szinten extra.
|
kawa70 | 2221 | 2016. május 24. 16:45 | Válasz erre: 2219 |
En elbirnam de tenyleg nagy dög és már tul nagy ahhoz hogy motorozhato legyen.
|
Ullyses | 2217 | 2016. május 24. 14:31 | Válasz erre: 2215 |
hmmm... ha már lottó nyeremény... akkor GOLDWING!!! :)) ...s nem BMW!
|
Daty | 2216 | 2016. május 24. 12:45 | Válasz erre: 2215 |
Persze, én is úgy gondoltam, hogy fejlesztenek. Eddig csak a BMW-nél láttam, hogy van alapár, meg lehet bele tetetni extrákat, de úgy látszik, aki a piacon akar maradni, annak haladni kell a korral. Anno a Banditnál nem kérdezték, milyen extrát akarok bele.:-)) |
kawa70 | 2215 | 2016. május 24. 10:55 | Válasz erre: 2210 |
Így igaz. Tehát lottó nyeremény kell hozzá de akkor is ez lenne:) Nem utánozzák, felvettek a kesztyût. Alaparban se olcsó bár eddig se volt az. Most is 5 és fél körüli a régiek is ilyesmi áron koptak. |
kawa70 | 2214 | 2016. május 24. 10:53 | Válasz erre: 2213 |
Messze van az azert a robogótol ;) A váltohoz meg ragaszkodok;) mer azé sok minden extra kategoria rajta. én még rigan simsonon mz-n nevelkedtem, minden rendes motornak van váltója és majd én eldöntöm mikor hogyan váltok :) |
Ullyses | 2213 | 2016. május 24. 09:22 | Válasz erre: 2212 |
no de ennyiért robogót? :)))))))) Kawa tuti nem is látta ezt az adatsort... :)))) |
Daty | 2212 | 2016. május 24. 09:17 | Válasz erre: 2211 |
Ez nekem is tetszett!:-) No, de ennyiért legyen is!:-DD |
Ullyses | 2211 | 2016. május 24. 09:13 | Válasz erre: 2209 |
...és ezen is va automata sebváltás, látom 3 féle kapcsolási lehetõség is van... mint a DTC csak itt D-T-S betûket használják... :))))
|
Daty | 2210 | 2016. május 24. 07:19 | Válasz erre: 2209 |
Úgy látszik, csak tud valamit a BMW, ha már kezdik utánozni!:-) Úgy látom, a fullos 7 milla. Nem olcsóbb, mint a BMW. |
kawa70 | 2209 | 2016. május 23. 21:59 | Válasz erre: 2207 |
http://www.bajnokmotor.hu/hirek/az-uj-fjr1300-kiraly.html
|
kawa70 | 2208 | 2016. május 23. 21:57 | Válasz erre: 2206 |
Alapjábanvéve nem a hazavitelre gondolok, az joggal elvárható bármely típustól. Ha az apróbb hibákat, szervízténykedéseket is számbaveszem és választanom kellene személy szerint FJR lenne belõle.
|
rimen | 2206 | 2016. május 23. 21:35 | Válasz erre: 2205 |
Megbízhatóbb? Mibõl gondolod,engem még mindig hazavitt,pedig nem csak 2-300km-re megyek vele.Nekem idáig bejött.
|
kawa70 | 2205 | 2016. május 23. 21:20 | Válasz erre: 2204 |
Kizárt:) Nem mintha nem találnék kedvemre valót de ár-érték arányban és szerviz költségben nem túl jó a mérleg. Japánban gondolkodom ha lenne is sok pénzem, igaz az se olcsóbb mint a BMW de egy FJR az újból inkább tetszene. És sokkal megbízhatóbb is....
|
Ullyses | 2204 | 2016. május 23. 21:06 | Válasz erre: 2203 |
...dehogynem értem! Látom, hogy jól esik vkit zrikálni, ezért nem dõlök be! :))) ...és majd jelezd lécci, ha lecsrélted a Hondádat BMW-re! :))) |
kawa70 | 2203 | 2016. május 23. 20:55 | Válasz erre: 2202 |
Én értem, Te nem érted:)) A teszt nem azt jelenti, hogy másikat kell venni, hanem ismerkedni más technikai megoldásokkal és alkalmazásokkal. |
Ullyses | 2202 | 2016. május 23. 20:47 | Válasz erre: 2199 |
sztem olvasd el még egyszer, figyelmesen a bemásolt bejegyzésem... vagy nem érted mi van odaírva, vagy nem akarod megérteni... itt szó nem esik robogóról... hanem a DCT elõnyérõl... Nagy különbség! Azt meg végképp nem értem, hogy miért ajánlgatod nekem a BMW-t mikor neked is Hondád van!? :( Az ötleteket köszi, de egyelõre nem tervezem másik motor kipróbálását, mert meg vagyok ezzel elégedve. Egyelõre. |
Daty | 2201 | 2016. május 23. 20:24 | Válasz erre: 2197 |
Jól írta Kawa70, hiába írjuk le, úgy sem hiszed el, próbáld ki!
|
kicsi | 2200 | 2016. május 23. 13:45 | Válasz erre: 2197 |
Lakóhelyed miatt könnyû helyzetben vagy, minden motorszalon elérhetõ közelségben van hozzád, csak válogatnod kell. Egyébként a bajor márkánál épp mostanában van tesztvezetési lehetõség, ahol némi szerencsével még egy sisakot is nyerhetsz:) Egyébként nem feltétlenül kell, hogy telelever-paraleveres motort próbálj, az újabb fejlesztésû gépeknél már elhagyták ezt. A napokban épp ezért próbáltam ki egy ilyen vasat, hogy meggyõzõdjek arról, hogy így sem lett rosszabb. Sikerült nekik. |
kawa70 | 2199 | 2016. május 23. 12:58 | Válasz erre: 2198 |
Ezzel nagyon jól meg lett fogalmazva kinek készül a dct-s váltós motor. Robogosoknak akik nem tudnak váltani lábbal de nem is áll szándékukban ezzel bíbelõdni viszont idézõjelben motorosok közé akar tartozni. Ettõl függetlenül jó technikai megoldás ami elõnyét én látom az a simább beülés mentes váltás. A futómû meg verhetetlenul jobb a bmw esetében nem csak a ctx- hez képest hanem ugy általában a legtöbb kétkerekûéhez képest. Nagyon stabil és hihetetlenül kisimitja az úthibákat. Köszönhetõ a paralever és telelever megoldásnak. De ha egyszer lesz lehetõséged próbáld ki mert hiába irjuk le ugyse hiszed el:) |
Ullyses | 2198 | 2016. május 23. 12:37 | Válasz erre: 2183 |
"A DCT legfõbb erénye, hogy ugyanazt az érzetet nyújtja, mint a klasszikus váltók, de leveszi a kuplungolás és a fokozatválasztás terhét a pilóta válláról, így minden idegszálával a motorozásra koncentrálhat." Ezért vettem én is ilyet... A DCT-rõl bõvebben még itt: http://www.honda.hu/content/dam/local/hungary/motorcylces/PR/DCT.pdf ...és : http://world.honda-dct.com/ |
Ullyses | 2197 | 2016. május 23. 12:15 | Válasz erre: 2194 |
azért a futómû ügyben Palival egyetemben kiváncsivá tettetek...
|
Ullyses | 2195 | 2016. május 22. 22:27 | Válasz erre: 2194 |
Ne is törõdj vele a lényeg: a BMW-n már nem érzed...
|
Ullyses | 2193 | 2016. május 22. 22:10 | Válasz erre: 2191 |
Hát nem érzem a futómû problémát... talán mert nem ültem még hátul? :)))
|
Daty | 2192 | 2016. május 22. 22:10 | Válasz erre: 2189 |
Ez is igaz, mert a Piaggio MP3 kerekei (elõl 12", hátul 14") és futómûve után a CTX 17"-os kerekei és futómûve valóban jobbnak hatottak. Pedig.... mint írtam, szerintem nagyon nem voltak jók, de ezt írtam az elején is! |
Daty | 2191 | 2016. május 22. 22:03 | Válasz erre: 2188 |
Uly! Ezt egyszerûen nem értem, hogy semmi bajod a futómûvel! Üti a derekamat, hátul a feleségemét még jobban, keresztbordánál kanyarban szinte "átdobja" a motort a másik oldalra, ha nem fogod erõsen. Fõleg ha kicsit tempósabban mész a kanyarban! A 170 már nagyon-nagyon a vége, ott már nem lehet vele manõverezni, csak menni, ha szabad az út, ha érted mire gondolok. Ennél a 170 olyan, mint a CTX-en a 100. Én is láttam, hogy eltûntek a túramotorok a Honda weblapjáról. |
Ullyses | 2190 | 2016. május 22. 16:55 | Válasz erre: 2189 |
Igazad lehet...de van némii tapasztalatom a 600-s Frezer es CB500-al ...nem tetszettek... |
kicsi | 2189 | 2016. május 22. 09:45 | Válasz erre: 2188 |
Az a jó, hogy nem vagyunk egyformák, és ezt a motorgyártók is kezdik egyre jobban felismerni. Az, hogy neked semmi bajod pl. a futómûvel lehet onnan is megközelíteni, hogy eddig robogóztál, ahhoz képest lehet, h nem is rossz.Ugyanígy lehet más paraméterekkel is.(végsebesség, fék, kényelem, stb) Nagyon nem mindegy milyen elõzmények után ülsz egy adott motoron, és mik az elvárásaid. Egy régi történetem van ezzel kapcsolatban: egy nagyon kedves Intruderes barátom addig nem értette, hogy miért kritizálja mindenki a motorja fékét, amíg nem próbált egy-szintén Suzuki-másik konstrukciójú motort, hiszen rájött azonnal, hogy létezik jobb a dobféknél...:) |
Ullyses | 2188 | 2016. május 21. 22:12 | Válasz erre: 2187 |
Másképp látjuk ez igaz... ezért vettél másikat.... :) A futómûvével nem értem mi is a bajod, nekem semmi... "megy is"... könyörgöm! 170 nem elég? Nekem már olyan turbulenciát csinál 140tõl, h gyõzzem tartani azt az "okos" fejemet... :D Egyébként ma Pécsen nem láttam más CTX-et de volt kis közönsége... :) valakit nagyon gondolkodóba ejtett...még rá is ült. Ha megnézed a Honda web-et egyetlen túramotor sincs fenn! .... sztem valamit változtatnak megint... |
Daty | 2187 | 2016. május 21. 07:56 | Válasz erre: 2181 |
Látod, hiába CTX-ünk volt, mégis másképp látjuk. A fejlett technológiában egyetértünk. Viszont azt a kezdetektõl írom, hogy nem kényelmes, nem jó a futómûve, és ráadásul még állítani sem lehet rajta. Tehát én ezt már nem úgy látom, mint Te. A váltással egyetértek, imádtam az automata váltót. A "megy is"-sel megint nem értek egyet - és ezt is írtam a kezdetektõl, nem csak most, hogy lecseréltem - mert még városban oké, de kint kevés. Legalábbis nekem az volt. A pakolhatósággal megint egyetértek. A túrázásra jó, az necces a kényelmetlensége miatt. Feleségem többször panaszkodott rossz úton nyomott túrákon már 2-300 km után, pedig ült mögöttem a Banditon egy szó nélkül 960 km-t is! Én soha nem araszolgatok - igaz, nem is akarok - a városban az autók között, tehát errõl nem tudok mit mondatni. A fogyasztását én is szerettem, ezt csak megerõsíteni tudom! Talán a súlya volt kicsit sok még. 244 kg. Az nem kevés. Most nézem, az idei palettáról már levette a Honda, vagy csak az oldal szarakodik, és azért nem látom? |
Daty | 2186 | 2016. május 21. 07:42 | Válasz erre: 2182 |
Kb abban az idõben voltunk mi is. Jó kis buli, de nekem elég volt egyszer, nem vagyok bulizós fajta. |
Ullyses | 2185 | 2016. május 20. 22:55 | Válasz erre: 2183 |
:/ .. kinek a pap, knek a papné... ez az én véleményem... :) (egyébként van rajta váltó több féle is! sõt "N" is!) |
Ullyses | 2184 | 2016. május 20. 22:52 | Válasz erre: 2182 |
Hát az áldásról most sajna lemaradok, mert holnap-szombaton- lesz ez az esemény... Ma még kevesen voltak du, mikor ott voltam..., egy újdonsült ismerõs azt mondta holnapra már többen is lesznek... no majd jövõre... de akkor gyere Te is! :)
|
kawa70 | 2183 | 2016. május 20. 22:50 | Válasz erre: 2181 |
Az írásod teljes mértékig alátámasztja amit kijelentettem: robogósoknak találták ki, akik az ott megszokott dolgokat elvárják, de szeretnének közelebb kerülni a motorozáshoz:) Viszont váltani nem tudnak :))) Ezt sose értem mindig ezzel jössz, pedig semmiféle szarakodással ne jár ;)
|
Kawakarika | 2182 | 2016. május 20. 22:24 | Válasz erre: 2180 |
Hello Ullyses! 4 évvel ezelõtt Kawasakis koromban mi is voltunk ott.Az Atya megáldotta a motorjainkat.(Hûségesen is szolgált) ![]() ![]() ![]() |
Ullyses | 2181 | 2016. május 20. 21:56 | Válasz erre: 2177 |
Azt gondolom a motor magáért beszél, és bár Kicsi anekdotája szellemes, de semmiképpen nem illik a CTX-re. Modern technológiát alkalmaznak, (ez tény) kényelmes, és nem kell sz***kodni a váltással (amit útálok) megy is nem csak városban, de országúton is jól használható. Dobozok pakolhatók...így túrázni is jó... ...és ha letámasztom, van mindig nézõközönsége is... :)) Én igazándiból a nagyobb CTX-t akartam, ill kokettáltam a PAN-al is de az városban nem használható. Széles és nem fér el a kocsik közt...(oldaltáskát leveszem ha a városba járok) Kompromisszumot kötöttem vmit vmiért alapon és eddig nem bántam meg, éppen most tekertem bele az 5000. km-t, s a fogyasztása sem rossz ami meg fõleg tetszik, (3,6-4 közt) mikor hogy hajtom, és ezt Daty is igazolhatja... egyébként kezd egyre kedvezõbben alakulni(csökkenõ) az étvágya, miközben én meg egyre inkább nyomom neki... |
Ullyses | 2180 | 2016. május 20. 21:40 |
Daty | 2179 | 2016. május 20. 21:15 | Válasz erre: 2177 |
Egyetértek az írásoddal! És mint olvashattad, nem is bántottam!:-) |
Utalatos | 2177 | 2016. május 20. 20:16 |
Mivel en ennek a forumnak az elso nehany oldalan mar elmondtam, mit gondolok a CTX-rol, most egy picit vedelmembe vennem. No, nem a motorert, hanem inkabb csak a meltatlan sorsaert ejtek nehany erzelmes "konnycseppet":-) Olyan ez, mint mikor elvesztjuk,elhagyjuk, elengedjuk a regi szerelmet, szeretot. Nem szabad ra kigyot-bekat mondani, mert azzal csak a rossz valasztasunkat, vagy a sajat hibainkat ismerjuk be! Ot mar nem tudjuk buntetni, engedjuk hat at azoknak serules nelkul, akik ujra bennuk latjak, talaljak majd meg az igazit! Es az sem mellekes, hogy egy masik parban se renditsuk meg a bizalmat, mert lehet, hogy ott sokkal jobban mukodik majd ez a kapcsolat, lasd Ullyses es az meg huseges tarsa:-))) |
Utalatos | 2175 | 2016. május 20. 19:57 | Válasz erre: 2170 |
Ez egy szellemes bejegyzes volt:-) Tenyleg, igen jot derultem rajta, mert nagyon talalo erre helyzetre:-) |
Daty | 2173 | 2016. május 20. 19:46 | Válasz erre: 2172 |
De ha ezt mi "földi halandók", motorosok tudjuk, látjuk, tapasztaljuk, ezt a Hondánál az "okosoknak" látniuk kellett volna! Nem? |
Daty | 2171 | 2016. május 20. 19:38 | Válasz erre: 2170 |
:-)))) Már nekem is van új "bicskám".:-) Holnap lehet, Oliékkal gurulunk egyet, nem érsz rá? |
kicsi | 2170 | 2016. május 20. 19:33 | Válasz erre: 2168 |
Nekem is volt egy rossz bicskám, de meg tudtam javítani. Elõször tettem rá egy jó nyelet, majd a pengét is kicseréltem, így egészen kiváló lett :) |
Daty | 2169 | 2016. május 20. 19:27 | Válasz erre: 2167 |
Erejének hiányát sosem éreztem utassal, 3 dobozzal sem. Párszor megjártuk vele a Tátrát, de ott sem. A végsebességnél fontosabbnak tartottam volna, hogy tegyenek rá egy lapáttal. Na, az sovány volt, de ezt említettem már az elején is, mikor megvettem. Lehet, hogy egy NC 700 SD nekem is jobban bejött volna, bár olvashattuk itt, hogy abban sem állt a helyzet magaslatán a futómû.:-(( |
Daty | 2168 | 2016. május 20. 19:24 | Válasz erre: 2166 |
Már ezerszer leírtam, hogy ha a hasmagassága kicsit nagyobb, a futómûve komfortosabb, és kicsit izmosabb, sosem cseréltem volna le! Ha meg még a DN-rõl rátették volna a kardánt... hajaj!:-)) |
tsanyi | 2167 | 2016. május 20. 19:21 | Válasz erre: 2165 |
Szerintem amiért ez nem lesz túl sikeres az az erõhiánya lehet. Kollégám nagy örömmel vett egy NC-t a Bandit után, de 1 év után lecserélte. Amúgy nekem tetszik az X verzió, de hát a fene tudja.
|
kawa70 | 2166 | 2016. május 20. 19:18 | Válasz erre: 2165 |
Jó a hasonlat, a DN is ugyanez a kategoria volt, nem szép és nem is hatékony viszont tartalmazott jó mûszaki megoldásokat. De az kevés egy tipus eladhatóvá tételéhez. Inkább tényleg a robogósok megcélzásához megfelelõek ezek a szülemények.
|
Daty | 2165 | 2016. május 20. 19:13 | Válasz erre: 2164 |
Az a baj, hogy a tények és adatok egyre egyértelmûbben bizonyítják, hogy holtvágány lesz, mint anno a DN-01 volt. Pedig a váltója nagyon ott van! |
kawa70 | 2164 | 2016. május 20. 19:11 | Válasz erre: 2162 |
Tehát akkor mégis vakvágány ez a tipus az evoluciós létrán ? :))
|
Balkan Bistro | 2163 | 2016. május 20. 17:46 |
Szevasztok! Aki holnap jön a Honda Klubok túrájára az a fehérvári Honda motor szalonnál legyen 09:30-kor. (Horvát István út) |
Daty | 2162 | 2016. május 20. 15:46 | Válasz erre: 2161 |
Szerintem maximum 1,8-1,9-ért fogja tudni eladni, ennyiért sosem. De ebben sem nagyon hiszek, kezdem elhinni, hogy eladhatatlan a CTX. Kereskedésekben már 213-as beragadt is van!:-(( Majd írd meg, mennyi CTX volt! |
Ullyses | 2161 | 2016. május 20. 09:29 | Válasz erre: 2160 |
Kiváncsi vagyok mikorra kel el a volt "vasad"... avagy már van új gazdája? ...és hogy ne tûnjön el teljesen ez a fórum se... :)) Holnap Pécsen lesz az V. Motoros nap! Vajon lesz még CTX? ... NC? ...mennyi jön össze, holnap kiderül... Megy vki Bp. felöl?? ... (régi 6-on ) |
Daty | 2160 | 2016. május 10. 21:11 | Válasz erre: 2159 |
Mint alább írtam is, óra szerint egyedül a legtöbb amit mentem 176 km/h volt. (A BMW egy kis gázadásra kiugrott 190-re!:-))) ) Itt árulják a vasat, de szerintem drágán: http://www.hasznaltauto.hu/motor/honda/honda_ctx_700_d_abs_dct-10137260 "S"-t csak a hegyekben használtam, ha "elgurult a gyógyszer", mert igazából ott sem kellett volna. |
Ullyses | 2159 | 2016. május 10. 08:57 | Válasz erre: 2158 |
Igen ezen én is elcsodálkoztam, mert 172-t mutatott, és mikor visszanéztem a programon akkor láttam h mekkora az eltérés, de ráadásul aki jobban megnézi a grafikonból is kiderül h 200 alatt volt...:) No rendben csak azért tettem fel h lásd milyen gépet hagytál el... :))Egyébként hová adtad be, mert talán volna érdeklõdõ a volt gépedre! ...ja igen! megírnád, melyik seb fokozatot használtad szívesebben, a "D"-t vagy "S"-t és milyen útviszonyok mellett?? |
Ullyses | 2157 | 2016. május 9. 08:52 | Válasz erre: 2080 |
Daty! A #2155 képet a "- a végsebessége 200+ "(#2080) megjegyzésed miatt tettem fel... :) szval tud a CTX, ha akar... :))) (igaz, én se tudom, ez hogy sikerült!:))) |
kicsi | 2156 | 2016. május 8. 07:51 | Válasz erre: 2154 |
Rendben van,amint veszel egy igazi túramotort,megkapod te is azt az ajándékot!
|
Ullyses | 2154 | 2016. május 7. 22:36 | Válasz erre: 2140 |
...hát a Honda márkakereskedõknek nem loptad be magad a szívükbe... tudom nem is akartad... de én még kitartok! :))) Ma láttam Bp. XV.ker.-ben egy dohánybolt elõtt egy fehér CTX-et (19.00 körül)... szval nem is ritka... :) ... és én meg minden nap láthatok egyet ha bemegyek a garázsba... :))) Pali! most olvasom,(#2142) Daty bejegyzését, h ajándékot kapott... Most már senki nem mossa le rólad h ösztönzõleg hatottál rá!!! :)))) nehogy vegyek egyet én is, ...:))) de az akkor kardános lesz! (ja és az otomatához ragaszkodom!) Viszont Daty! most akkor átmentünk béjemvé (#2142, #2135,-34) topikba??? :))) |