Please log in

Registration Forgot password






Suzuki Inazuma 400 750 1200
Comment
Előző oldal
Kovacspeter (msg) 14540 Sept. 20, 2017, 8:47 p.m.   reply to: 14537 x
A Fogaras elvileg okt 31-ig van nyitva, ha támad a tél akkor hamarabb bezárják. Bár októberre már jó adag szerencse kell hogy jó idő legyen és rá is érjünk. Zörgök majd.
     Reply to this


Kovacspeter (msg) 14539 Sept. 20, 2017, 8:43 p.m.   reply to: 14537 x
Sajnálom hogy nem tudsz jönni.
Mondjuk ha nagyon reménytelen az időjárás, akkor halasztjuk.
     Reply to this


inazuma400 (msg) 14538 Sept. 20, 2017, 8:12 p.m.   reply to: 14535 x
Amúgy nem csodálom, sok a hülye mindenhol... Ti meg azért ismeritek már itt egymást!
     Reply to this


cblaci (msg) 14537 Sept. 20, 2017, 7:26 p.m.   reply to: 14532 x
Akkor ezek szerint valamit félreértett Gabi.
Azt azért sajnálom hogy a Transzfogaras kimaradt, nem mintha Torockót unnám, az ügyeletbe viszont nem akarok belekavarni mert akkor borulhat az azt követő időszak.
Majd lesz még alkalom.
     Reply to this


cblaci (msg) 14536 Sept. 20, 2017, 7:20 p.m.   reply to: 14531 x
Ez remélem komoly volt mert viccnek durva lett volna :-)
     Reply to this


cblaci (msg) 14535 Sept. 20, 2017, 7:18 p.m.   reply to: 14529 x
Régebben elég sok helyre írogattam, aztán valahogy megváltoztak a dolgok. Szinte már csak ez a fórum az ahol van kedvem hozzászólást írni.
     Reply to this


inazuma400 (msg) 14534 Sept. 20, 2017, 4:13 p.m.   reply to: 14531 x
Értem! Köszi a választ! :D hát igen, sok bugyuta kérdés van, ami magától értetődő, és mindig ugyanazok teszik fel... Enis csak olyan felindulásból tettem fel ezt a kérdést h láttam a túra doboz, cuccok adok veszek, az nem haszontalan forum, egyébként javarészt eggyet értek veled!
     Reply to this


Kovacspeter (msg) 14533 Sept. 20, 2017, 3:21 p.m.   reply to: 14531 x
:o)))
     Reply to this


Kovacspeter (msg) 14532 Sept. 20, 2017, 3:19 p.m.   reply to: 14528 x
Ne már...Gabi valami olyasmit említett hogy számodra is szerencsésebb a jövő hét vége. Semmi esély kiforogni azt a hétvégét? Vagy szombaton utánunk jönni?
     Reply to this


hacse (msg) 14531 Sept. 20, 2017, 3:13 p.m.   reply to: 14529 x
Én inkább csak olvasója vagyok több fórumnak is. Nem írok általában semmit sem , ugyanis nem szeretném , ha abból a mérhetetlenül hatalmas tudásból , amit életem során megszereztem bármi is kiszivárogna . Én nem adok senkinek tanácsokat semmilyen témában , annak ellenére , hogy nincsen olyan tudomány a világon , amihez kiemelkedően magas szinten ne tudnék hozzászólni . Mondjuk ha minden kötél szakad segítek csak nem szívesen. A motorozás, meg minden ami hozzá kapcsolódik már rég lerágott csont. Ebben a témában nem érdemes értekezni.
Ami egyáltalán nem érdekel az a túrázás, annál unalmasabb motorozás fajtát még nem éltem meg. Mivel már egy kivételével az összes motorsportban jeleskedtem , csak az oldalkocsis motokrosszozás maradt , ami még foglalkoztat, most arra gyúrok. Az az egy barátom aki van (mondjuk őt is utálom) segít a felkészülésben (próbálna meg nem segíteni !) , de egyedül is megoldanám , csak nem szeretek cipekedni. Írhatnék még de nem sok értelme van, nem értenétek meg a lényegét. Meg nem igazán szeretem a nagyképű emberkéket , akik mindig fényezik magukat, meg hazudoznak össze vissza , így inkább csak olvasom a motoros fórumokat és ritkán kommentálom . Nevetős emoji figurák helye..
     Reply to this


hacse (msg) 14530 Sept. 20, 2017, 2:48 p.m.   reply to: 14527 x
Jó időt és kitartást kívánok hozzá !
     Reply to this


inazuma400 (msg) 14529 Sept. 19, 2017, 8:31 p.m.   x
Ti amúgy csak ebbe a fórumba írtok (v hogy mondjam) a motorozz.hun, v "használtok" más fórumokat is itt?
     Reply to this


cblaci (msg) 14528 Sept. 19, 2017, 5:44 a.m.   reply to: 14527 x
Jó utat Nektek, nekem ez most nem tud összejönni sajnos.
     Reply to this


Kovacspeter (msg) 14527 Sept. 18, 2017, 10:23 p.m.   x
Uraim, akkor neki lehet feszülni az "Inazuma a Székelykőn" projektnek,:-) melynek tervezett időpontja szept. 29-okt. 1. Természetesen kevésbé kalandos programok is lesznek, csak jó idő legyen és egészség.
     Reply to this


Kovacspeter (msg) 14526 Sept. 17, 2017, 10:23 p.m.   reply to: 14512 x
A hatos Ifa vezetéstől szerintem sokkal nagyobb nyeremény a múltkorában szintén általad említett "Máv-Start jegy Kenézlőre" Az mindent visz:-)))
     Reply to this


inazuma400 (msg) 14525 Sept. 17, 2017, 10:20 p.m.   reply to: 14524 x
Köszi! :)
     Reply to this


Kovacspeter (msg) 14524 Sept. 17, 2017, 10:17 p.m.   reply to: 14513 x
Itt a Vecsésbontó is: +36209745559
     Reply to this


Kovacspeter (msg) 14523 Sept. 17, 2017, 10:15 p.m.   reply to: 14505 x
No meg az utóbbi időben hatalmasat fejődtek a vezetéstámogató-önvezető rendszerek is. Azt jósolják hogy ez lesz a jövő. Bár a teljesen megbízható működéshez még kell idő, épp a napokban szenvedett halálos balesetet emiatt egy Tesla-sofőr.
Pl a Bömbinél egy ideje már nem csak a legfelsőbb kategóriában elérhető, hanem az 5-ösben is: https://www.youtube.com/watch?v=MrtI9BG8MF4
     Reply to this


Kovacspeter (msg) 14522 Sept. 17, 2017, 10:05 p.m.   reply to: 14505 x
Hú, ez brutál lehetett. Nekem eddig Nissan Leaf-hez meg a kis Bömbihez volt szerencsém, de azoknál is meglepő volt hogy az elindulás pillanatától rendelkezésre áll a teljes kraft. De hol vannak ezek a Teslához képest...
     Reply to this


Kovacspeter (msg) 14521 Sept. 17, 2017, 10 p.m.   reply to: 14488 x
Brutál tuning lehet, forog vagy 20 ezret.
     Reply to this


Kovacspeter (msg) 14520 Sept. 17, 2017, 9:57 p.m.   reply to: 14488 x
"mikor még büszke vasakat gyártottak és senki nem akart a másikra hasonlítani"
No igen - azt hiszem nem kell különösebb jóstehetség megtippelni- ez a korszak már jó ideje véget ért és soha nem is fog visszatérni...
     Reply to this


cblaci (msg) 14519 Sept. 17, 2017, 8:38 p.m.   reply to: 14516 x
"csak evvel nem lehet m......"
melegszendvicset gyártani, medvére vadászni...stb. Vannak azért hiányosságai na! ;)
     Reply to this


cblaci (msg) 14518 Sept. 17, 2017, 8:36 p.m.   reply to: 14515 x
Szépen elindult de azért 300-tól 400-ig elég lusta volt már, na meg az a fék... még szerencse hogy nem játszottak gyerekek a környéken, vagy mi van ha egy öreg néni... ez meg mint a libaszart...
Ezeket amúgy utcára csinálják? Merhogy ennek a teljesítménynek sokkal több hasznát vennénk pl. a földeken, kenyér az mindig kell, de húzhatna vasúti kocsikat is, mit nem adna érte a MÁV...
Már régen volt ennyire igazam :D
     Reply to this


cblaci (msg) 14517 Sept. 17, 2017, 8:30 p.m.   x
Jó estét kívánok!
Sikerült felmenni a várba de sajnos volt egy nagy eső és majdnem elakadt az Ezeréves Sólyom, így aztán hamarabb kellett letenni mint ahogy azt terveztük. Talán nem is sikerült volna ez a becsípődéses expedíció ha nem az Inazumás póló van rajtam, na meg a Hondás sapkám :)
Amúgy igaza volt Fenyőnek, érdemes felmenni!
     Reply to this


hacse (msg) 14516 Sept. 17, 2017, 3:26 p.m.   reply to: 14505 x
Vazze , ugyanannyi a 0-100-as gyorsulása mintazinazumának ! Tök jó , csak evvel nem lehet m...... Olyan meghatározós fajta élmény lehetett az biztos.
     Reply to this


Billigpeter (msg) 14515 Sept. 17, 2017, 10:39 a.m.   reply to: 14514 x
Én is maradnék a benzines szaroknál :-)
https://www.youtube.com/watch?v=PkkV1vLHUvQ
     Reply to this


fenyooldrider (msg) 14514 Sept. 16, 2017, 7:06 p.m.   reply to: 14512 x
Kb nálunk is ennyi!
De, hogy egy közel 1000Nm-es vasat padlózhassak.......
Sajnos az esélytelenek nyugalmával olvastam Lacit és maxximálisan irigylem is!
Persze végiggondolva az anyagi helyzetemet, már le is higgadtam, talán majd vehetek egy ilyet 2066-ban egy lepukkantat, döglött aksival!
Ja, hogy akkor már 100 éves lennék?
Hát akkor maradok a benzines szarjaimnál egyenlőre......
     Reply to this


inazuma400 (msg) 14513 Sept. 16, 2017, 5:56 p.m.   reply to: 14510 x
Köszi! :)
     Reply to this


Billigpeter (msg) 14512 Sept. 16, 2017, 5:20 p.m.   reply to: 14505 x
A múltkor láttam a diszkoverin hogyan készül, lehet a télen összerakok egyet:-)
Komolyra fordítva a szót nem gondoltam volna, hogy bármelyik ismerősöm egy méternél közelebb jut ennek a gépnek a vezetőüléséhez, nem hogy a sz@rt is kitapossa belőle. Kicsit irigy is vagyok, a mi cégünknél a jutalom hatos IFA vezetés :-)
     Reply to this


Billigpeter (msg) 14511 Sept. 16, 2017, 5:12 p.m.   reply to: 14504 x
Köszönöm, igényt tartanék rá :-)
     Reply to this


Billigpeter (msg) 14510 Sept. 16, 2017, 5:09 p.m.   reply to: 14509 x
http://motorbonto.com/elerhetoseg/
     Reply to this


inazuma400 (msg) 14509 Sept. 15, 2017, 11 p.m.   reply to: 14499 x
Vannak még egyéb bontók ahol nagy eséllyel lehet ina alkatrészekhez jutni?! Ricsibonto számát meg tudja vki adni?
     Reply to this


inazuma400 (msg) 14508 Sept. 15, 2017, 10:58 p.m.   reply to: 14497 x
Fú, kimaradt pár nap a fórumozasbol, de látom rendesen belendultetek! :) jobbulást Laci bácsi! :)
Értem! :( hát azt hirtelen nemtudok.. De a fotókat azt megkoszonnem! :)
Rendben! :) rá fog kelleni szórni egykis aprót megint a motorra, de muszáj a komolyabb túrák miatt... Pedig ez a dobozolos téma is húzós tud lenni, bár azt nemtom h 3 doboz nem e sok egy kis 400zas motorra...
     Reply to this


cblaci (msg) 14507 Sept. 15, 2017, 10:52 p.m.   reply to: 14503 x
Szia Peti! Holnap megyünk a Bakonyba, motoros túra autóval... majd szét vet az ideg, de ilyen derékkal nem merek elindulni, kocsival is elég lesz az a 400km, azt ígérte Kriszti hogy majd ő vezet. Janikáék szervezték, ők már ott vannak. Gondoltam hogy Ti is mentek, hívott Gabi, ha esetleg látok még esélyt szeptemberben a motorozásra akkor kereslek.
     Reply to this


cblaci (msg) 14506 Sept. 15, 2017, 10:47 p.m.   reply to: 14496 x
Elvileg lesz vártúra Fenyő, Kriszti elszállít, aztán vagy felbírok menni a várhoz vagy nem, de az biztos. :-)
     Reply to this


cblaci (msg) 14505 Sept. 15, 2017, 10:44 p.m.   reply to: 14495 x
Ez olyannyira nagy élmény volt hogy ilyet én még járműben soha nem éreztem. A lehetőséget a cégemtől kaptam, csoportonként két fő mehetett, amolyan jutalom féle dolog volt ez.
Az autó képes az önvezetésre is, azt is volt lehetőség kipróbálni, eszméletlen technika lapul benne, emellett minden porcikája csodálatosan kidolgozott, igazi luxus álomvilág, akit érdekel rákereshet Tesla S P90D a típus neve.
Először az instruktor bemutatta az autót, majd beültem a volán mögé ő meg mellém és menet közben is folyamatosan sorolta a sok okosságot aminek a felére sem emlékszem már. Óvatosan kigurultunk a városból, majd félreálltunk és megvártuk azt az alkalmat amikor sem elől sem hátul nem jön semmi. Az óriás középkonzolon kiválasztotta az "insane" (őrült) módot, majd azt az utasítást kaptam hogy két kézzel fogjam a kormányt és háromra nyomjak egy padlót. Ami ezután jött az felülmúlt minden képzeletet, olyan elemi erővel indult meg hogy deréktól lefelé a súlytalanság állapotát éreztem, a mellkasomat meg mintha két lábbal taposták volna miközben a kaka vigyázzba állt bennem.... linkelem majd az oldalt, bárki kipróbálhatja, ott van a reakciókról videó is ami nem kamu, főleg ha nem számít rá az ember. Rólam is készült videó, elvileg elküldik a mail címemre, de szerintem nem fogom nyilvánosan megmutatni mert a nagy rácsodálkozás közben csúnya szavak is elhangzottak abban a pillanatnyi idejű tudati másállapotban. Ezután még két ilyet gyorsultunk amit már élveztem és nem ugrottam le túl hamar a gázról :-)
Aztán jött egy kis önvezetés, fura megbízni egy autóban miközben elképesztő látni ahogy teszi a dolgát önállóan.
A középkonzol ha akarod jegyzet (utolsó kép), vagy a tetőablak kezelője, meg aztán annyiféle funkció hogy azt mind idő lenne megtanulni. Nincs kuplung és váltó, a jobboldali bajuszkapcsoló a kézifék és az előre-hátra funkciót kapcsolja. Hátul több mint 400 lovat visznek a motorok a kerekekre, elől kicsivel több mint 300, összesen 762 paci és 930 Nm-es forgatónyomaték, amit úgy visz át az aszfaltra hogy semmi nyikkanás. A kocsi 2 tonna, 5m hosszú és 2m széles megközelítőleg, a hatótáv akár 500km is lehet de el lehet fonnyasztani 300km alatt is az akkumulátorokat, hangalapú multimédia meg mit tudom én... nagyon kevés volt félóra mindent megismerni, viszont az a 2G-s gyorsulás amíg meg leszek eszembe fog jutni. A fiam 2,8-as benzines sorhatos E46-os bömöse is mocskos egy vadállat, de ez... ez maga az ördög! Lőttem néhány fotót, de nézzétek meg a linket is, egy kicsit olyan úri huncutság, ha nincs ez a lehetőség akkor valószínűleg soha nem találkozok vele, így viszont azt tudom mondani mint amit az elején, felejthetetlen élmény volt!
http://teslaelmeny.hu/?gclid=CPf6l6bwp9YCFcWdGwodNk4KNg
     Reply to this


Kovacspeter (msg) 14504 Sept. 15, 2017, 10 p.m.   reply to: 14502 x
Akinek nem inge:-)
Peti, itt van a csodaizzó, amiről beszéltünk a múltkor. Sokat szórakoztam ezekkel, a legjobb amit eddig próbáltam. Próbáld ki, van még egy db, neked adom.
     Reply to this


Kovacspeter (msg) 14503 Sept. 15, 2017, 9:54 p.m.   reply to: 14493 x
Derék: gyere át Szoboszlóra, Dr Oláh Mihály, +36309983838, kérj egy időpontot. Reumatológus főorvos aki természetes úton is gyógyít.

Inazuma a Székelykőn projekt még az idén? Azt hiszem említettem a találkozón hogy kijártam egy utat a másik oldalon Hidas felől. Ki kéne használni még a jó időt. Persze jövőre a Hornet a Székelykőn sem tűnik rossznak.
     Reply to this


Billigpeter (msg) 14502 Sept. 15, 2017, 9:46 p.m.   reply to: 14500 x
Én nem akartam hasonlítgatni, csak egy olyat IS szeretnék :-)
     Reply to this


Kovacspeter (msg) 14501 Sept. 15, 2017, 9:43 p.m.   reply to: 14437 x
Ájjáj, csoffadt 198 lóerő, nagyon gyenge:-)
     Reply to this


Kovacspeter (msg) 14500 Sept. 15, 2017, 9:40 p.m.   x
Uraim, Fenyő is pedzegette, miszerint nem sok értelme van hozzáméregetni a Hornetet az Inazumához. Egy vízhűtéses-befecskendezős motort, amit fejlesztettek az idők folyamán, egy léghűtéses karburátoroshoz, amit lényegében nem fejlesztettek, ami gyakorlatilag az 1980-as évek első felének a technikája. Igaz hogy igen megbízható technikája. 1984-ben mutatták be az első gixert... tehát 30 évvel ezelőtti fejlesztés, nyilván a sportmotorokból aztán lett túra, de a technika az nemigen változott.
     Reply to this


Kovacspeter (msg) 14499 Sept. 15, 2017, 9:26 p.m.   reply to: 14409 x
Ja és a fedélnek érdemes utánanézni.
Ricsibontó pl. Bár ha jó állapotú a féknyereg akkor nem valószínű hogy odaadják külön a fedelet, esetleg ha van neki valami szénné rohadt akkor szerencséd lehet.
     Reply to this


Kovacspeter (msg) 14498 Sept. 15, 2017, 9:22 p.m.   reply to: 14409 x
Szuper.
Ha legközelebb is befog akkor valószínűleg a féknyereg felújítására lesz szükség. Ha majd szervizben jársz akkor azért érdemes lesz a tárcsa ütését is megméretni.
Ez érdekes, az 1.2-esnél nincs semmi plusz szivacs a szűrőben gyárilag.
     Reply to this


Kovacspeter (msg) 14497 Sept. 15, 2017, 9:16 p.m.   reply to: 14386 x
Az a baj hogy már csak a kép maradt... oldaldoboztartót nem lehet kapni hozzá jópár éve.
Csak akad a környékeden vasmunkához értő ember, aki elvállalja. A Laci-féle oldaltartót szezon végén tervezem leszedni szinterezésre. Ha gondolod körbefotózom minta végett, járt úton már könnyebb lesz haladni.
Dobozokból Kappát vegyél, ugyanaz mint a Givi, csak olcsóbb és kevésbé dizájnos. Kifutó darabokra is érdemes rámenni, azokra jobban van akció.
     Reply to this


fenyooldrider (msg) 14496 Sept. 15, 2017, 9:04 p.m.   reply to: 14493 x
Tavaly láttam egy videót, ott is a Tesla csúcsmodellje volt a főszereplő, egy motor fékpadon akarták lemérni, aztán csúnya vége lett, mert széttépte a fékpadot, pedig az elvileg 1500 lóerőig mért, csak nem volt felkészülve arra, hogy gyakorlatilag az első km-től kezdve rendelkezésre állt az a nyomaték, ami a belsőégésű társainál, csak nagyon magas fordulattól! Ez lepte meg a fékpadot, ami ettől elemeire hullott!
Na mi az ábra Laci, lesz holnap vártúra?
     Reply to this


Billigpeter (msg) 14495 Sept. 15, 2017, 8:31 p.m.   reply to: 14493 x
Egyszer én is vezettem egy elektromos targoncát, az fel bírt emelni vagy 2,5 tonnát :-) Gondolom, ettől nagyobb élmény volt, kíváncsian várom a történetet :-)
     Reply to this


Billigpeter (msg) 14494 Sept. 15, 2017, 8:27 p.m.   reply to: 14491 x
Te nem táltos is vagy, hanem multifunkciós ;-)
     Reply to this


cblaci (msg) 14493 Sept. 15, 2017, 4:56 p.m.   reply to: 14491 x
Egyelőre még nem érzem a rúnamágiát de köszönöm a próbálkozást!
Tudom hogy sorhatosok vannak a vidin, nekem viszont hengeráradat nélkül pusztán csak a H betű is elég az erekcióhoz :-)

Ma volt egy 30perces időtartam amikor elfelejtettem a derekamat, kipróbáltam a 760 lóerős (930Nm!) Teslát, brutális élmény volt. Még dolog van de később mesélek ;)
     Reply to this


cblaci (msg) 14492 Sept. 15, 2017, 4:51 p.m.   reply to: 14490 x
Lehet nem sokat segít de ettől függetlenül jólesett, köszi!
     Reply to this


fenyooldrider (msg) 14491 Sept. 15, 2017, 7:13 a.m.   reply to: 14489 x
Küldök neked gyógyító rúnát, így digitális formában, vagy azt nem mondtam még, hogy táltos (is) :-) vagyok?
Na de az elbizonytalanításra visszatérve, azon a videón a Honda CBX sor-6 épített vasak vannak, aminek az alja is egy jól felszerelt vidéki ház ára, a teteje meg a csillagos ég, nem hiszem, hogy ilyenen kell gondolkodj! Ha kapnék egy ilyet, azonnal felvenném Én is a Honda sapkát:-)
     Reply to this


Billigpeter (msg) 14490 Sept. 14, 2017, 10:12 p.m.   reply to: 14489 x
Szar ügy ez a becsípőzés, és nehezen is múlik terhelés alatt. Tudom, hogy sokat nem segít, de jobbulást kívànok!
Az én H beszerzési ambícióm is alábbhagyott, inkább csak féktárcsát veszek az ételhordóra.
     Reply to this


cblaci (msg) 14489 Sept. 14, 2017, 9:47 p.m.   reply to: 14488 x
Előzmények:
Nagy a hajtás mostanában, egy másik kolléga helyett is én ügyelek, ráadásul nem a saját területemen. A derekam két napja becsípődött, bűzlök a Flektortól, nehezemre esik még a menés is, főleg a reggel nehéz, ingerült vagyok de legjobban magamat utálom. Meló után beindítottam a motort, merhogy a napját se tudom mikor hallottam utoljára a hangját, na meg a karbiba se kéne hogy belepimpósodjon a nafta. Egyet fordult a gép és már dorombolt is! Elmerengtem ezen a cserés dolgon, nézegetem mostanában a kínálatot, jó a szemem ehhez. A mérce viszont magas, de itt is velem van a baj mert azt várnám el amit az én 99-es évjáratú motoromnál természetesnek veszek... képek alapján is látom hogy túl sok lenne a kompromisszum, elbizonytalanodok, talán nem is kéne még erre a cserére áldozni. Gondosan visszarakom a takarókat az Inára, olyan beletörődős megnyugvással, hiszen ha ott most egy Honda lenne akkor se bírnám kitolni... úgy éreztem az se baj ha marad, különben is olyan szép!

Este van, Kriszti hozott valami fürdősót, merhogy az majd jó lesz a béna derekamra... levendula illatú, amíg benne ültem jó volt, de kiszállni már alig bírtam a kádból, az illatom meg olyan tőle mint egy buzinak... Bekapcsoltam a gépet, de most nem volt kedvem hirdetéseket böngészni, látom írt Fenyő, annak viszont örültem. Elindítom az első videót... a torkom összeszorul, újra rám nehezedik a keserédes vágyakozás a H után miközben tudom milyen nehéz lesz a Suzukival töltött közel 10 évet elengedni... újra térdig járok a kételyben, köszi Fenyő!
Azt hiszem lefekszek aludni, persze előtte kenek még egy kis Flektort a levendulára... szerintem virágoskertről fogok álmodni, közepén egy trágyacsomóval...
     Reply to this


fenyooldrider (msg) 14488 Sept. 14, 2017, 8:37 p.m.   x
Egy kis OFF,de szerintem nem bánjátok, főleg cblacinak címezve, mikor még büszke vasakat gyártottak és senki nem akart a másikra hasonlítani:
https://www.youtube.com/watch?v=4JMHnkdtMQA

Itt meg a hangja, ami fenomenális, semmihez nem hasonlítható:
https://www.youtube.com/watch?v=SKa0hrq6X-c
     Reply to this


fenyooldrider (msg) 14487 Sept. 13, 2017, 8:02 p.m.   reply to: 14486 x
Egyetértek, nekem is fent van az IGO10 a telómon, sokkal jobb navigáció, mint a vazze, viszont azért használom mégis ez utóbbit, mert online látom a rendőrt (meg jelentem is), a torlódást, meg minden számomra negatív dolgot!
Ha ezt a két rendszert összegyúrnák, szerintem agyonvernék vele a világ összes naviját, de sajnos még nem tartunk ott!
     Reply to this


cblaci (msg) 14486 Sept. 13, 2017, 7:09 p.m.   reply to: 14485 x
Nincs összehasonlítási alapom, az Igo-t viszont nagyon szeretem, az volt az első Mio C710-es navimon ami még most is megvan de már nem használom. Jó pár éve már a telefonos Igo Primo-t használom, eddig még mindig megtaláltam amit akartam. A Google Earth műholdasán megkeresem a célpontot (akár földutak mentén, vagy az utolsó aszfaltos lehetőségnél), kurzort ráviszem, lent mutatja a koordinátát amit feljegyzek, ha több van akkor nyomok egy optimális tervezést az meg szépen sorba szedi. Biztos vannak jobbak de én ezt már úgy ismerem mint a tenyeremet és elég hozzá a fél szemem ha módosítani akarok az útvonalon vagy a beállításokon. Melóban is használom, óriási segítség, főleg a súlyhatáros hidak és utak miatti tervezésnél amikor a 25Tonnás emelőkosarassal vagyok.
     Reply to this


fenyooldrider (msg) 14485 Sept. 13, 2017, 7:28 a.m.   reply to: 14484 x
A vicc az, hogy a vazze először engem is bevitt Dobára, ott kérdeztem meg a helyieket, hogy merre is keressem a várat! Persze Én a 8-as ról fordultam be Somlószőllős irányába, majd arról Dobára, csak ott a Doba tábla előtt kb 20 méterre el kellett volna fordulni jobbra! Ott mihelyt elfordulsz látszik egy csomó információs tábla, hogy merre, van az arra:-)
     Reply to this


cblaci (msg) 14484 Sept. 11, 2017, 8:56 p.m.   reply to: 14483 x
Köszönöm a tájékoztatást! Az szívatott meg hogy Doba ellenkező oldalán az Erdődy-kastélyparkban is fel van tüntetve Somló vára, de ott a műholdason nem láttam még csak olyat se ami hasonlítana egy várromhoz. Az a baj hogy az Earth utcaképei valamikor 2011-ben voltak utoljára frissítve, azóta már biztosan jobban ki van táblázva, de szerintem meg lesz. Annak a pontnak a koordinátáit jegyeztem fel ahonnan a szaggatott vonal kezdődik, onnan már biztosan megtaláljuk.
     Reply to this


fenyooldrider (msg) 14483 Sept. 11, 2017, 8:13 p.m.   reply to: 14482 x
Szia Laci! Az irányzék Doba falu nyugati bejárata , ott a helységnév táblánál megállsz, pár méterre ki van táblázva a vár rom is! Jobbra fordulsz, végig mész amerre a táblák mutatják, nem tudsz eltévedni!
Viszont a hegy fele magasságában kb van egy pihenő parkoló, itt már le kell támasztani a vasat, mert tiltják a járművel való behajtást és sorompó is van!
Innen gyalogolni kell a tanösvényen, ez kb pár száz méter,nem sok! Ott is információs táblák vannak, csak azt kell követni, végig aszfaltos a gyalogjáró is a hegy tetejéig!
Ez meg a tanösvény:
     Reply to this


cblaci (msg) 14482 Sept. 11, 2017, 7:20 p.m.   x
Fenyő! Szombaton Bakonyszentlászló közelében leszek, úgy néz ki én is látni fogom a Somlói várat, hogy jutok oda? Írnak valami tanösvényféleséget a 8-as út felől ami 3km, ebből gondolom hogy csak gyalogosan lehet bejutni. Te hogy jutottál oda?
     Reply to this


cblaci (msg) 14481 Sept. 11, 2017, 7:18 p.m.   reply to: 14480 x
A könyvek háttérbeszorulásának az is lehet az oka, hogy egy film átlagosan csak 1,5-2 órát vesz el az életünkből, a könyvhöz ennél jóval több idő kell, időből meg általában kevés van. Aztán szépen butul is az ember, a telefon már okosabb mint mi, így aztán feleslegesnek tűnik használni az agyunkat, dolgoznak "gondolkodnak" helyettünk és már nem is tűnik olyan lehetetlennek amit James Cameron megálmodott a 80-as években a közeli jövőről, amikor majd a mesterséges intelligencia irányít...
Tudnám én is ragozni csak nekem már túl sok van a rovásomon, nemrég még a Hondával voltam megakadva, most meg a filmektől lódult meg a képzeletem, félek hogy kihúzom a gyufát... neked könnyű mert téged itt nem ismernek de én évente egyszer biztos hogy találkozok velük :D
     Reply to this


Jam Clerk (msg) 14480 Sept. 11, 2017, 2:38 p.m.   reply to: 14476 x
Igen, igazad van, hasonlóan gondoltam én is, de általánosságban még mindig úgy vagyok vele, hogy nem nagyon tudok olyan filmet mondani, amit könyvön alapul, előbb néztem meg, mint olvastam volna az alapjául szolgáló könyvet, és még utána is jobbnak gondoltam volna a filmet (talán a Forrest Gump, de főleg azért, mert a könyv, hát az valami értékelhetetlen darab). Valahogy számomra sosem ugyanaz a két élmény, és a könyvé az elsődlegesség.
Mindegy, túlragoztam :)
     Reply to this


cblaci (msg) 14479 Sept. 9, 2017, 4:36 p.m.   reply to: 14475 x
Láttam róla galériát nem is olyan rég, meg fogom nézni élőben is az már tuti!
     Reply to this


cblaci (msg) 14478 Sept. 9, 2017, 4:33 p.m.   reply to: 14474 x
Hú de hosszú 3 és fél perc volt... de legalább igazat dalolt az az erős felépítésű gyermek.
     Reply to this


cblaci (msg) 14477 Sept. 9, 2017, 4:29 p.m.   reply to: 14472 x
Szép vár, egyszer viszont megijedtem ahogy lapozgattam, volt egy fotó ahol belenézett egy marcona alak napszemüvegben, az egy kicsit megviselt :-)
     Reply to this


cblaci (msg) 14476 Sept. 9, 2017, 4:26 p.m.   reply to: 14471 x
Pont ez volt az én mondandóm lényege is, ha előtte elolvasom talán nem tetszett volna ennyire a film, mert könyv alapján nem biztos hogy így képzeltem volna el, volt rá példa nem is egy.
     Reply to this


fenyooldrider (msg) 14475 Sept. 9, 2017, 2:54 p.m.   reply to: 14473 x
Ez konkrétan mai, most értem haza onnan:-) !
Nekem nagyon tetszik, hála istennek foglalkoztak vele, mentették a menthetőt!
     Reply to this


fenyooldrider (msg) 14474 Sept. 9, 2017, 2:52 p.m.   x
cblaci új dala:-) :https://www.youtube.com/watch?v=_Vp5yYXKEt0
     Reply to this


Rick (msg) 14473 Sept. 9, 2017, 2:50 p.m.   reply to: 14472 x
Ez most a felújított állapot?
     Reply to this


fenyooldrider (msg) 14472 Sept. 9, 2017, 2:28 p.m.   x
Somlói várrom túra: https://photos.app.goo.gl/BibzVmcnhbgNnlet1
     Reply to this


Jam Clerk (msg) 14471 Sept. 9, 2017, 12:22 p.m.   reply to: 14468 x
Én fordítva vagyok bekötve, a Stephen King írásokból a többségét jobbnak tartom megírva, mint filmben. Van persze kivétel, Halálsoron, A remény rabjai, de a többiből nem tudok jót mondani. Igaz, hogy egyébként is inkább olvasós vagyok és voltam.
     Reply to this


cblaci (msg) 14470 Sept. 8, 2017, 9:04 p.m.   reply to: 14469 x
Pedig még nem is tudsz mindent, a rossz nyelvek szerint "az egy mérges japán ember" :-) A következő konferencián elmesélem.
     Reply to this


Rick (msg) 14469 Sept. 8, 2017, 8:19 p.m.   reply to: 14468 x
Bakker! Akkor mekkora mák már, hogy le-Hondáztam az Inazumádat. :-)
     Reply to this


cblaci (msg) 14468 Sept. 8, 2017, 6:38 p.m.   reply to: 14467 x
Szerencsére én nem olvastam, mondom ezt azért mert amiket viszont elolvastam azok filmesítve általában csalódást okoztak. Nem állítom hogy világszenzáció a lassan már 35 éves film, de nekem valamiért nagyon tetszik. Erre talán az a legjobb bizonyíték, hogy amikor meghallom a Bad To The Bone-t, nem a Terminátor 2-ből közismert "Szükségem van a ruhádra, a csizmádra és a motorodra!" jelenet utáni betétdal jut az eszembe, hanem Christine, ahogy egyke tűzpiros színben feltűnik a gyártósoron szintén erre a zenére. Lehet azért van mert fiatalon hasonlítottam egy kicsit Arnie-ra, mindig ócskavasaim voltak amelyek aztán rendjén megszépültek és lelkük lett, én meg marhára begurultam ha valaki még csak véletlenül is rossz szemmel nézett rájuk :-)
     Reply to this


Jam Clerk (msg) 14467 Sept. 8, 2017, 10:24 a.m.   reply to: 14466 x
Meg kell mondanom, én csak a könyv elolvasása után kerestem rá neten erre a Fury típusra, és most úgy érzem, ha még az olvasás előtt megtudom, hogyan néz ki valójában a kocsi, akkor nem lett volna annyira hatásos a könyv :)
     Reply to this


cblaci (msg) 14466 Sept. 7, 2017, 8:10 p.m.   reply to: 14465 x
Szerintem is, ha viszont Hacse nem emlegeti azt se tudtam volna hogy létezik. Nekem is van kedvencem az 50-es évek autói között, egy Plymouth Fury akinek Christine volt a neve. Stephen King álmodta meg, én meg még szinte gyerekként láttam legelőször a regényből készült filmet, na meg azóta megnéztem többször is.
     Reply to this


fenyooldrider (msg) 14465 Sept. 7, 2017, 3:53 p.m.   reply to: 14463 x
Hú bakker, ez nagyon ott van!
     Reply to this


Billigpeter (msg) 14464 Sept. 6, 2017, 7:11 p.m.   reply to: 14460 x
Ha majd lesz ára, megmondom, érdekel-e, de köszönet a fáradozásért.
     Reply to this


cblaci (msg) 14463 Sept. 6, 2017, 6:47 p.m.   reply to: 14461 x
Ő is csak azt a Hudson járgányt akarta feltölteni amit Te is, csak neki se sikerült, én viszont ügyesebb vagyok :-)
Ollé:
     Reply to this


cblaci (msg) 14462 Sept. 6, 2017, 6:43 p.m.   reply to: 14460 x
Rendes tőled hogy rákérdezel, kétségtelenül hasznos dolog, két évvel ezelőtt még érdekelt volna de most már nem. Néhány kopóalkatrészre még költenem kell készülve a márciusi műszaki vizsgára, de az azutáni időszakot már nem valószínű hogy együtt töltjük.
     Reply to this


hacse (msg) 14461 Sept. 6, 2017, 6:11 p.m.   reply to: 14458 x
Fenyő, tájékozott embernek ismertelek meg, de ebben most mocskos nagyot tévedsz ! :o))
     Reply to this


hacse (msg) 14460 Sept. 6, 2017, 6:07 p.m.   x
Ha valamelyikőtöket érdekel esetleg még az az Inazuma első sárvédő toldat amiről annak idején írogattunk itten , akkor jelezzétek majd , mert úgy néz ki , hogy egy ilyesféle rendelésekben jártas ismerősöm meghozatja , ha van rá igény. Neki egy Yamaha Vmax -a van és azon láttam , tűrhető minőségűnek mutatja magát. Az árát még nem tom pontosan majd megírom.
     Reply to this


hacse (msg) 14459 Sept. 6, 2017, 5:58 p.m.   reply to: 14457 x
Abba a hsz -ba be kívántam illeszteni egy Hudson Hornet fotóját , mondván , hogy nekem az a kedvenc Hornetem , de nemösszejött... Aztán hagytam a p...ába az egészet. Ennyi benne a titokzatosság meg az ideológia.
     Reply to this


fenyooldrider (msg) 14458 Sept. 6, 2017, 2:47 p.m.   reply to: 14456 x

     Reply to this


cblaci (msg) 14457 Sept. 6, 2017, 6:08 a.m.   reply to: 14456 x
Titokzatos vagy Csabi :-)
     Reply to this


hacse (msg) 14456 Sept. 5, 2017, 10:56 p.m.   x

     Reply to this


fenyooldrider (msg) 14455 Sept. 5, 2017, 9:32 p.m.   reply to: 14454 x
Csak egy reklám: https://www.youtube.com/watch?v=BPJKHRPrnPQ
     Reply to this


cblaci (msg) 14454 Sept. 5, 2017, 8:55 p.m.   reply to: 14451 x
Biztosan igazad van, mert sem a Gixxer sem a CBR típustörténetét nem ismerem, így azt se tudom hogy abban a kategóriában melyik vitte a pálmát. Nem kell nekem hájtek és nincs nagy lóerő igényem se, viszonylag könnyű legyen, erejéhez képest takarékos, igazából az Inazuma is ilyen. Valószínűleg ott csesztem el hogy előtte volt két Hondám és azóta is hiányzik az a valami amit most nem szeretnék magyarázni mert úgyis csak egy másik olyan hülye hondás értené meg mint én. Abban is igazad van hogy erről viszont nem itt kellene állandóan nyálazni, nem is akarok én erről többet írni.
Ha tényleg cserére adom a fejem lesz még más dolog is amivel meg kell birkózni, lassan 9 év telt el közösen az Inazumával, az több idő mint amit a két Hondával együtt átéltem, nem lesz egyszerű elszakadni ezt elhiheted.
     Reply to this


inazuma400 (msg) 14453 Sept. 5, 2017, 8:20 p.m.   reply to: 14449 x
Mit értesz matrac alatt?
     Reply to this


fenyooldrider (msg) 14452 Sept. 5, 2017, 8:17 p.m.   x
Ha kell a fájdalom, miért nem néztek Gixxer 1000 K5-öt, az a legdurvább évjárat!
Abban minden megvan, játszós, agyoncsaphatatlan, viszonylag olcsó is, milla alatt elérhetőek!
Minden high-tech benne van már!
De ha kell megöl, ne aggódj:-))) (meg ha nem kell, akkor is:-)
     Reply to this


fenyooldrider (msg) 14451 Sept. 5, 2017, 8 p.m.   x
Ej, kicsit lelépek a fórumról, már csak ezt hallom: Honda,Honda,Honda...........
Laci, már megint a CBR-900 RR blokkját (hornet 900) hasonlítod az olajos suzukikhoz!
Annak anno a GSX-R 750/1100 volt az ellenfele,(konkurense) az meg minden körülmények között más dimenzió volt, nem csak lovakban, hanem műszaki tartalomban is! Nyugi, ott sem hallasz motorhangot és a váltója+kuplungja is sokkal jobb volt mint azé:-))) Mikor a gixxerek már régen fordított titán nitrid bevonatos telókon szaladgáltak és radiális nissinek markolták a 320mm-es tárcsákat akkor a Honda 900RR még hagyományos telókon támasztotta a csumpi 16"-os első kerekét (99"-ig) :-))))) sőt az azonos évjáratú 750-es gixxer is pariban volt vele:-),főleg 2000 után!
     Reply to this


Billigpeter (msg) 14450 Sept. 5, 2017, 5:59 p.m.   reply to: 14447 x
Ha lesz váltás, annak biztos nem az lesz az oka, hogy a jelenlegi motorom kihasználatlan :-) Sőt, azt tervezem, hogy az ételhordó megmarad, csak mellé lesz egy kicsit izmosabb traktor is :-) úgyhogy -legalábbis nekem- egy ideig még lesz lehetőségem nézegetni az én nagykorú inazumám :-)
     Reply to this


Billigpeter (msg) 14449 Sept. 5, 2017, 5:49 p.m.   reply to: 14448 x
Van eladó matrac is :-)
     Reply to this


inazuma400 (msg) 14448 Sept. 5, 2017, 5:29 p.m.   reply to: 14447 x
Ja, enis észre vettem! Én tuti nem válok meg az enyémtől! :D majd max kap egy alvótársat :D
     Reply to this


Jam Clerk (msg) 14447 Sept. 5, 2017, 2:41 p.m.   x
Valahogy most mintha több Ina lenne fönt a hahu-n, aminél úgy kezdődik a hirdetés, hogy "kihasználatlanság miatt..." Látva, hogy többen is váltanátok, elgondolkodtam a dolgon, hogy esetleg én is lecserélném a jelenlegi motoromat, de aztán rájöttem, hogy a mostanit is hasonló felütéssel tenném be a hirdetésre :( Akkor meg minek... de azért jó volt ismét - legalább képeken - nézegetni ezt a fajtát :)
     Reply to this


inazuma400 (msg) 14446 Sept. 5, 2017, 11:05 a.m.   x
Kicsit elkalandoztam, épp most láttam a cikket. Ha ez tényleg így fog kinezni, az akkor király lesz! Legalábbis nekem nagyon adja! :D
http://www.motorrevu.hu/cikkek/53036-friss_hirek_a_kawasaki_z_900_rs_rol
     Reply to this


hacse (msg) 14445 Sept. 5, 2017, 9:15 a.m.   reply to: 14444 x
A lényeg az , hogy hogyan érzed magad azon a motoron ....
     Reply to this


inazuma400 (msg) 14444 Sept. 4, 2017, 9:36 p.m.   reply to: 14443 x
Tudom, azért is mondtam h nem a lóerő hanem a nyomatek a lényeg. Félek is én az ilyen nagy dögöktől mint az 1,2es ina és társai! :D nem nekem való az... Az már túl sok, legalábbis még ilyen fejjel, talán ha benől a fejem lágya... Ha egyáltalán van ilyen motoros viszonylatban?! :D Azt viszont tényleg nem tudtam h csak 110lo a 900zas hornet.
     Reply to this


cblaci (msg) 14443 Sept. 4, 2017, 9:24 p.m.   reply to: 14442 x
Pedig annyi, nézz utána, de ezzel a szemlélettel szerinted akkor az 1,2-es Ina is "csak" 100 ló... de azt azért ne felejtsd el hogy azokat a lovakat majdnem ugyanannyi Nm csibészeli, az meg már nem játék! Ilyen tekintetben a nagy darázs is szépen áll. Hidd el ezek már nagyvadak, tartom magam ahhoz hogy utcára bőven sok is. Nemrég hívtam fel az egyik CBF600-as cimborámat, néhány dolog érdekelt ami a leírásokból nem egyértelmű, ő meg már régi motoros akinek adok a szavára. Szóval az egy igazi jó kis túragép, minden tekintetben, sőt a fejidomos lenne a legjobb, de én meg pont a körlámpásokat szeretem... aztán ha már CBF600 jobb lenne az újabb, ami injektoros... de az meg má' megen ott van hogy milla fölött mozog... jaj hát annyiból már megvan a 900-as Hornet, ami körlámpás és injektoros és baromira tetszik...
Ördögi kör, tele dilemmákkal, lesz majd miről agyalni a télen :-)
     Reply to this


inazuma400 (msg) 14442 Sept. 4, 2017, 8:47 p.m.   reply to: 14441 x
Tudom, de azt nem tudtam h a 900zas hornet az csak 110lo... V nem értem azt a mondatot : D
     Reply to this


cblaci (msg) 14441 Sept. 4, 2017, 5:57 p.m.   reply to: 14440 x
Azt ugye vágod hogy nem a 600-as kategóriáról volt szó?
     Reply to this


Hoterkep
Hirdetések




Member count: 26466