Please log in

Registration Forgot password






Suzuki Inazuma 400 750 1200
Comment
Előző oldal
fenyooldrider (msg) 14825 Nov. 23, 2017, 4:51 a.m.   reply to: 14824 x
Már nem túrázom, ezek csak olyan 'gurulok egy kört" típusú rövidtávú elvonási tünet csökkentő gurulások!
Tudod, olyan mint a téli napsütés D-vitamin tartalma, van, d nem az igazi:-)))
     Reply to this


cblaci (msg) 14824 Nov. 22, 2017, 9:20 p.m.   reply to: 14823 x
Az aszfalt viszont hideg, úgyhogy csak óvatosan ;-)
     Reply to this


fenyooldrider (msg) 14823 Nov. 22, 2017, 9:01 p.m.   reply to: 14821 x
Nincs vége még......
     Reply to this


cblaci (msg) 14821 Nov. 22, 2017, 8:52 p.m.   reply to: 14820 x
Kárörvendő az semmiképp, inkább kicsit irigy, nem rossz az a +4liter benya, amennyivel az 1,4-es tankja többet befogad, mellesleg jól is mutat.
     Reply to this


fenyooldrider (msg) 14820 Nov. 22, 2017, 4:53 a.m.   reply to: 14817 x
A közmondás örök: Legszebb öröm a káröröm,abban nincs semmi irigység:-)))
Amúgy az enyémnek már nem felújító, hanem fémpótló készlet kellett volna:-)!
     Reply to this


indiszogye (msg) 14819 Nov. 21, 2017, 10:12 p.m.   reply to: 14815 x
Szia Peti. Utána nézek ennek a csoda szernek. Köszi a tippet.
     Reply to this


indiszogye (msg) 14818 Nov. 21, 2017, 10:03 p.m.   reply to: 14815 x
Nyilván az üvegtank nem görbül, úgy ahogy nem rozsdásodik. Kontra törés esetén roppant gyorsan javítható. Nem azért írom ezt , mert én találtam esetleges megoldást egy problémára.
Az én tankom nyüge talán megoldásra talált.
     Reply to this


cblaci (msg) 14817 Nov. 21, 2017, 5:57 p.m.   reply to: 14816 x
Még szerencse, testvérem, hogy egyikőnk sem irigy típus :D
(csak egy kicsit gonosz...)
     Reply to this


Billigpeter (msg) 14816 Nov. 21, 2017, 5:35 p.m.   reply to: 14814 x
Pláne, ha a négyből három a tied. :-)
Az élethez kell egy kis szerencse is :-)
     Reply to this


Billigpeter (msg) 14815 Nov. 21, 2017, 5:32 p.m.   reply to: 14807 x
Ha csak a rozsdásodás a probléma, lehet olcsóbb ez a készlet:
http://oldtimerperfekt.hu/termek/por-15-motorkerekpar-uzemanyagtank-felujito-keszlet-25l/
Nekem lennének aggodalmaim az üvegszálas tank szilárdsága miatt, mert mi van ha eldől a motor, vagy ne adj isten balesetet szenved?
De az is lehet, hogy nincs igazam.
     Reply to this


cblaci (msg) 14814 Nov. 21, 2017, 5:27 p.m.   reply to: 14813 x
Az attól függ, mert ha pont én vettem volna meg az egyiket, akkor tutira azt mondanám hogy az nagyon sok :)
     Reply to this


Billigpeter (msg) 14813 Nov. 21, 2017, 5:21 p.m.   reply to: 14812 x
És lehet, hogy jutott egy Szőgyére is, de még a négy is kevés :-)
     Reply to this


cblaci (msg) 14812 Nov. 21, 2017, 5:17 p.m.   reply to: 14811 x
Ezzel kapcsolatban is felhívtam Ina Zu bácsit Hamamatsuban :)
Azt mondta az öreg hogy tudomása szerint összesen 3 hibás Inazuma tank készült (ez azért nem olyan rossz hibaszázalék), az egyik ilyen hibás tankkal szerelt motor Enyingre került, a másik kettőről meg csak annyit tud hogy bontókba végezték...
Mondtam is az öregnek hogy akkor én meg valószínűleg tudom hogy kinek sikerült begyűjteni az összeset :D
     Reply to this


fenyooldrider (msg) 14811 Nov. 21, 2017, 4:51 a.m.   reply to: 14810 x
Anno raktam fel fotókat, elég siralmas látvány volt! Nem tudom, hogy a többieké milyen, érint-e más évjáratokat, az enyém 2000-évj 750, ez rohad,az biztos, nekem a műhelyben 3db tank van az enyémről leszedettel együtt, mindhárom egységesen siralmas! Ezért adtam fel a gyári verziót! Ja persze lettvolna új, fényezetlen tank Angliából 800 fontért..........köszike:-(
     Reply to this


lecso (msg) 14810 Nov. 19, 2017, 8:50 p.m.   reply to: 14809 x
Aha.
Köszi.
     Reply to this


cblaci (msg) 14809 Nov. 19, 2017, 8:46 p.m.   reply to: 14808 x
Volt egy sorozat aminek erősen korrodált belülről a tankja, Fenyő konkrétan ezért cserélt tankot, sőt amit bontottan vásárolt az is olyan lett homokszórás után mint a szita... nem véletlen hogy végül az 1,4-es tankját tette fel.
Engem szerencsére nem érint ez a probléma de biztos van akinek segítség lehet ez az üvegszálas megoldás.
     Reply to this


lecso (msg) 14808 Nov. 19, 2017, 8:24 p.m.   reply to: 14807 x
Minek?
     Reply to this


indiszogye (msg) 14807 Nov. 19, 2017, 8:12 p.m.   x
Tisztelt Inazuma tulajdonosok. Mint a tavasszal említettem az üvegszálas tank lehetőségét, mostanra megvan az árképzés. Megfelelő mennyiség esetén 50-70 ezer Ft/db. Akit esetleg érdekel, kérem jelezze.
     Reply to this


indiszogye (msg) 14807 Nov. 19, 2017, 8:12 p.m.   x
Tisztelt Inazuma tulajdonosok. Mint a tavasszal említettem az üvegszálas tank lehetőségét, mostanra megvan az árképzés. Megfelelő mennyiség esetén 50-70 ezer Ft/db. Akit esetleg érdekel, kérem jelezze.
     Reply to this


indiszogye (msg) 14807 Nov. 19, 2017, 8:12 p.m.   x
Tisztelt Inazuma tulajdonosok. Mint a tavasszal említettem az üvegszálas tank lehetőségét, mostanra megvan az árképzés. Megfelelő mennyiség esetén 50-70 ezer Ft/db. Akit esetleg érdekel, kérem jelezze.
     Reply to this


indiszogye (msg) 14806 Nov. 19, 2017, 8:12 p.m.   x
Tisztelt Inazuma tulajdonosok. Mint a tavasszal említettem az üvegszálas tank lehetőségét, mostanra megvan az árképzés. Megfelelő mennyiség esetén 50-70 ezer Ft/db. Akit esetleg érdekel, kérem jelezze.
     Reply to this


indiszogye (msg) 14805 Nov. 19, 2017, 8:12 p.m.   x
Tisztelt Inazuma tulajdonosok. Mint a tavasszal említettem az üvegszálas tank lehetőségét, mostanra megvan az árképzés. Megfelelő mennyiség esetén 50-70 ezer Ft/db. Akit esetleg érdekel, kérem jelezze.
     Reply to this


fenyooldrider (msg) 14804 Nov. 19, 2017, 6:58 p.m.   reply to: 14802 x
Arra lettem volna kíváncsi, hogy valaki használ-e ilyet, eléggé specifikusnak tűnik!
     Reply to this


cblaci (msg) 14803 Nov. 19, 2017, 9:08 a.m.   x
Ha esetleg nem tudnátok mi az a foszforeszkás lajbi :-)

https://www.youtube.com/watch?v=sVcvYYBBcfI
     Reply to this


cblaci (msg) 14802 Nov. 19, 2017, 8:34 a.m.   reply to: 14801 x
Ezzel van tapasztalatod, vagy arra vagy kíváncsi hogy valaki használ-e ilyet?
Nálam a spuri látja el ezt a feladatot, már több mint 10-éve, ettől függetlenül tavaly és idén is leengedtem a karbikat.
Érdekes hogy ezt tegnap is leírtam mobilról, de valamiért nem jelent meg.
     Reply to this




fenyooldrider (msg) 14800 Nov. 17, 2017, 7:05 p.m.   x
Itt az ősz, sárgulnak a levelek :-)))
     Reply to this


kantorbalu (msg) 14799 Nov. 16, 2017, 8:39 p.m.   reply to: 14795 x
No, azért amiket leírtál jó tudni! Köszönöm, nem kellene, hogy rosszul erőltessem a hajtást! Betartom!
     Reply to this


cblaci (msg) 14798 Nov. 16, 2017, 6:39 p.m.   reply to: 14796 x
Nagyon szép videó, köszi!
     Reply to this


Kovacspeter (msg) 14797 Nov. 15, 2017, 9:06 p.m.   x
De aki nem járt arra, annak meg kedvcsinálásnak. Út is van már...
     Reply to this


Kovacspeter (msg) 14796 Nov. 15, 2017, 9:03 p.m.   reply to: 14791 x
Tessék Laci, azt hiszem tetszeni fog ez az őszi videó:
https://www.youtube.com/watch?v=6DFGUvowaB4
Frecska tanár úrnak is ajánlom.
     Reply to this


Kovacspeter (msg) 14795 Nov. 15, 2017, 8:59 p.m.   reply to: 14794 x
Tökéletesen eleget tud a 750-es is. Kb. csak arra akartam kilyukadni hogy azt kell venni ami jó, függetlenül attól hogy 750-es vagy 1.2-es, ahogy a példád is mutatja. Azért vigyázz, step by step.
Valóban, egészen alacsony fordulaton sem rángat, azonban 70km/h alatt ne tedd 5-be, és alacsony fordulaton kerüld a nagy gázadást.
Biztos vagyok benne hogy sok örömöd lesz benne.
     Reply to this


kantorbalu (msg) 14794 Nov. 14, 2017, 6:50 p.m.   reply to: 14793 x
Köszönöm!
Én is örülök, hogy 1.2-es! Bár fogalmam sincs, a 750-es mit tud...
Amennyit tudok még motorozok a hideg és víz-hó-jég beállta előtt. Hát Péter, tökéletesen igazad volt! Olyan kedvesen kezes tud lenni ez az 1.2-es, semmi agresszió, kiszámítható, mégis sejteni lehet azért a mosolygós gyilkost, mert ha odatekerek neki, megmutatja az erejét, rendesen kapaszkodni kell a szarvába. Ahogy a nagy színészek viselkednek a színpadon: nem mutatják, csak sejtetik az erejüket. Imádom, hogy tulajdonképpen bármelyik fokozatban szinte bármikor motorozható. Elképesztő gyorsan megtaláltam vele a harmóniát. Kezdő pilótaként is biztonságban érzem magam. Nem vonja el a figyelmem dadogás, rángatás, gáz adáskor,-elvételkor nem jön a rántás, blokkolás, csúszás. Nagyon yeah...!
Szóval még reménykedem pár száraz, napos, enyhe napszakban, utána megy a ponyva alá.
Köszönet a segítségért, a bíztatásért és a jókívánságokért!
Üdvök
     Reply to this


Kovacspeter (msg) 14793 Nov. 13, 2017, 11:30 p.m.   reply to: 14790 x
Hello Balázs!

Sok élményt, és balesetmentes közlekedést kívánok a géphez.
Látod csak bejött amit ajánlottam, hogy az 1.2-es felé is érdemes nyitni. Főképp így hogy az egyetlen eladó példány magasan jobb állapotú mint az itthon elérhető 75O-esek.
Amely típusokat elsoroltál, azok közül a Cb75O áll a legközelebb az Inazumához, csak hát még régebbi gép, idehaza lottó négyessel ér fel az esélye hogy belátható időn belül vállalható példányra leljen az ember. De mint a mellékelt ábra mutatja, ha Csiszi nem hirdeti meg a motort, akkor az Inazumánál sem lett volna egyszerű a helyzet. Az Sv eléggé 'fekvős' motor, gerinckímélés szempontjából aligha lett volna jó választás. Egyébként a Spitzernek volt egy zsírgyári, karcmentes, kevés km-es 1OOO-rese, jól járt aki megvette tőle.
     Reply to this


inazuma400 (msg) 14792 Nov. 13, 2017, 8:54 p.m.   reply to: 14789 x
Értem! Az szép! Wow, jó fotó! Jövőre már enis úgy intézem h mindképp ott tudjak lenni! :)
     Reply to this


cblaci (msg) 14791 Nov. 13, 2017, 7:09 p.m.   reply to: 14790 x
Az én "szerelmi" történetem ridegebben indult az Inazumával, kb annyi romantika volt benne mint Camping sajban a sátorvas. A második Honda után kellett egy nagyobb, vagy ha nem is nagyobb, inkább egy olyan ami pakolhatóbb és persze Honda... A Big One nagyon tetszett és akkor még nem is voltak annyira öregek, mint ahogy Sevenfifty-ből is lehetett találni 2008-2009 környékén szép darabokat. Ezt a két típust nézegettem leginkább, az Inazumáról azt se tudtam hogy létezik, akkor még internet se volt minden bokorban, kis falucska a miénk 2008-ban jutott el hozzánk az első internet szolgáltató és vele együtt a felvilágosodás.
Képes hírdető újságban láttam meg, először tovább is lapoztam, aztán később megint beleakadt a szemem. A forma olyan volt hogy rajzolni se lehetett szebbet, de hát Suzuki... aztán volt ott egy telefonszám is, annyit gondoltam megér. Felhívtam és kiderült hogy tőlem 30km-re hirdetik, még annyit is megért hogy megnézzem, pedig akkor még a CB400-at meg se hirdettem. Szombat volt amikor átmotoroztam, egy fillér se volt nálam csak a kíváncsiság hajtott, a tulaj is megnyerő volt és levontam egyéb következtetéseket is, mint pl. a rendezett udvar. Ki is próbálhattam a motort, hú de nagyon tetszett, közben arra gondoltam, ha a kereszt nem is fordul meg otthon a templomban de az ismerőseim biztosan kiakadnak ha cblaci Suzukival állít haza...
Vasárnap este hirdettem meg a Hondát a hahun, hétfőn hívott az első komoly vevő, kedden el is vitte a motort, én meg akkor már azért nem tudtam aludni mert attól féltem elviszik előlem az Inazumát.
Innen indult a szerelem ami számtalan galérián át követhető, soha nem volt váratlan műszaki hiba, vagy olyan dolog ami megkérdőjelezte volna a megbízhatóságát. Élményekben gazdag 9 évet húztunk le eddig együtt, olyat amiről álmodni sem tudnék szebbet.
Ha mondani kellene egy helyet ami a legközelebb áll a szívemhez akkor az Erdély lenne, Erdélyről pedig mindig eszembe jut majd az Inazuma, hiszen a vele töltött időszakban ismertem meg belőle a legtöbbet ami örök és felejthetetlen emlék marad.
     Reply to this


kantorbalu (msg) 14790 Nov. 13, 2017, 12:29 a.m.   reply to: 14786 x
Jól látod, mivel a motorozást csak most kezdtem, nem voltak praktikusnak, vagy ésszerűnek nevezhető terveim. Fél éven keresztül gondolkodtam azon, miért és hogy szeretnék motorozni. Azért néhány “praktikus” szempont meghatározó lett: figyelembe kellett vennem a magasságom, azt hogy alsó gerincproblémám van, tehát a chopper, sport, túra-sport kiesett. Az enduro, cross biztosan nem az én világom, a túra-endurók pedig egyszerűen nem tetszenek és hallgatva egy öreg motoros barátomra, elvetettem minden olyan típust, ami mint “járműiparművészeti termék” nem tetszik. Bevallom, szóba jött még az SV650, a CB750, VX800, ZR7, de rengetegszer nekifutva mindig csak az Inazuma jött ki dobogósnak! Az egyik kicsi, a másik tényleg korszerűtlen, vagy öregecske, vagy unalmas...
Amire célzol, hogy az álom teljesül, annyiban igaz, miszerint az én szempontjaim inkább “romantikusak”, mint praktikusak. De hát ilyen vagyok... Még szerencse, mert a munkámhoz elengedhetetlen az effajta hozzáállás. Ezt a motort Csiszitől úgy vettem meg, hogy ki se próbáltam (az időjárás miatt), csak alaposan átnéztem, már amennyire én érthetek ehhez az egészhez. A cimborám, aki velem jött (ugyebár azért is visszük magunkkal, hogy a szerelembe esés pillanatában legyen, aki reálisan látja a helyzetet helyettünk és lebeszél a hülyeségről), már értetlenül csak azt kérdezte: Balu, Te most min is gondolkodsz? Itt egy ilyen motor, mi kell még?
Tegnap Csiszi leszállította a gépet nekem házhoz (azért ez nem semmi Tőle!!!), délben ráültem, és egy félóra múlva már csak azt mondtam magamban: én pontosan ezt várom a motoromtól, meg hogy örülök, hogy 1200-es lett az Inazuma. Ma szerencsésen kikerülve minden hátrányos időjárási tényezőt Dunabogdányba kerekeztünk, és tovább erősödött ez az érzés. Még utószóként (mert nevetségesen hosszúra nyúlt a romantikus kisregényem) annyit, hogy mikor ma a benzinkútnál várakozó másik motoros cimborám mellé begurultam, az első mondat, ami kijött a száján az volt, hogy: Balu ez gyönyörű!!!
Üdvözlök Mindenkit
     Reply to this


cblaci (msg) 14789 Nov. 12, 2017, 6:13 p.m.   reply to: 14788 x
2015-ben Kápolnásnyéken is sokan összejöttünk, de ha csak az Inazumákat számolom akkor azóta se gyült össze annyi mint 2011-ben Pusztavacson, az első találkozón.
2012-ben a Szelidi-tó volt a helyszin, akkor már csak 7 Inazuma volt jelen, aztán azokból is fogytak, de lettek új tulajok is, Miki motorját megvette Penge, majd csatlakozott hozzánk Fenyő, ők idén is voltak.
Ez a fotó a 2012-es találkozón készült:
     Reply to this


inazuma400 (msg) 14788 Nov. 12, 2017, 2:44 p.m.   reply to: 14787 x
Azigen! Azóta nem nagyon volt akkor létszámmal találkozó v igen?!
     Reply to this


cblaci (msg) 14787 Nov. 11, 2017, 10:52 p.m.   reply to: 14785 x
Ha jól rémlik 14 Inazuma volt, pontosabban 13 mert volt egy 400-as Impulse is, de voltak még egyéb kísérő motorok, a barátok motorjai.
     Reply to this


cblaci (msg) 14786 Nov. 11, 2017, 10:42 p.m.   reply to: 14784 x
Jó azt látni amikor sikerül egy álom! Petivel mi is beszéltünk, még mielőtt megvetted, tőle tudom hogy nem nagyon volt más alternatíva annyira elragadott az Inazuma. Ez példaértékű, ami bennem is azt erősíti, hogy ne adjam lejjebb attól amire igazán vágyok. Ha eljön az idő már csak abban reménykedem, hogy én is megtaláljam azt a hozzád hasonló új tulajdonost, aki legalább úgy szereti majd mint ahogy én szerettem az együtt töltött 9 év alatt.
     Reply to this


inazuma400 (msg) 14785 Nov. 11, 2017, 9:58 p.m.   reply to: 14780 x
Wow, jó sokan voltatok! :) a fórumról meg csak annyit h van h minden nap felnezek, de ha nincs is időm pár naponta azért ránézek, megha nem is írok semmit azért ittvagyok, de nemigazan tudok érdemben hozzászolni a dolgokhoz, max kérdezni! :D
     Reply to this


kantorbalu (msg) 14784 Nov. 11, 2017, 6:57 p.m.   reply to: 14778 x
Köszi!
Netrisk-en megkötöttem!
Csiszinek átadtam üdvözleted, nem jár a fórumon régóta, mert elfelejtette a jelszavát, de kitalál valamit.
Csaptam egy 1 órás ismerkedő kört itt a környéken és első tapasztalatom, hogy pont ezt a stílust várom el egy motortól. Főleg a nyomaték ugyebár! Szépen jár a váltó, de imádom, hogy nyomatékból is lehet motorozni. Még kihasználom ezt a pár napot (amennyiben nem fog esni az eső), hogy kisebb motorozásokat csapjak, de lassan fájó szívvel kell majd téli vackába küldeni a gépet. Csiszi lelkemre kötötte, hogy hidegben ne motorozzak... Öreg motoros, úgyhogy hiszek Neki.
     Reply to this


cblaci (msg) 14783 Nov. 11, 2017, 6:49 p.m.   reply to: 14782 x
Volna ötletem a helyszínt illetően, akár még a házigazda szerepét is vállalnám mert nincs messze tőlünk. Igazából ez már az idén is gondolat volt csak eléggé összeszaladtak akkoriban a dolgok én meg nem szeretek felelőtlenül ígérgetni. Ez egy szabadidő központ faházakkal és stranddal, a volt osztályfőnököm a létesítmény vezetője, ha eljön az ideje feldobom a labdát, aztán közösen eldöntjük.
     Reply to this


Billigpeter (msg) 14782 Nov. 11, 2017, midnight   reply to: 14776 x
nem részletezném, személyesen megbeszéljük a következőn, mert hogy lesz, az biztos.......
     Reply to this


Billigpeter (msg) 14780 Nov. 10, 2017, 11:29 p.m.   x
Na most:
     Reply to this


Billigpeter (msg) 14779 Nov. 10, 2017, 11:27 p.m.   x
nálam az első inás jamboree néven fut, de mellékelem:
     Reply to this


cblaci (msg) 14778 Nov. 10, 2017, 11:14 p.m.   reply to: 14773 x
Várjuk a képet az új szerzeményről, bár nekem van róla fotóm, még az első találkozón készült, elől volt a sorban. Nem tudom Csiszi olvas-e bennünket mert régen jelentkezett, ha találkozol vele légyszíves add át az üdvözletemet.
Hivatalosan a vásárlás után közvetlenül kellene rá biztosítást kötni, főleg ha a lábán hozod haza.
     Reply to this


Billigpeter (msg) 14777 Nov. 10, 2017, 11:12 p.m.   reply to: 14775 x
számtalan oldal alkalmas erre, netrisk, biztositas, pba...mikor vizsgára viszed, érvényes biztosításodnak kell lenni. nem baj, ha még nem fizettél érte, a biztosítas onnan él, amikor rányomsz az ajjánlatra, hogy elfogadod
     Reply to this


cblaci (msg) 14776 Nov. 10, 2017, 11:11 p.m.   reply to: 14772 x
Jólesett ez a pár sor, azt hiszem Verhovinával is elmennék, legyen bárhol is megtartva az a konferencia ;-)
     Reply to this


Billigpeter (msg) 14775 Nov. 10, 2017, 11:01 p.m.   reply to: 14773 x
amikor megvetted.
     Reply to this


Billigpeter (msg) 14774 Nov. 10, 2017, 10:58 p.m.   reply to: 14772 x
Persze, a többiek helyett nem tudok semmit ígérni, de ha naponta csak annyi időt töltök a fórumozással, mint a magam sajnálásával, egész jó kis fórum lehetne, olyan, mint a tdm-eseké :-)
de egy fecske nem csinál nyarat...............................
     Reply to this


kantorbalu (msg) 14773 Nov. 10, 2017, 10:39 p.m.   reply to: 14760 x
Nagyon köszönöm a jókívánságokat is, meg az információkat is! (Beszéltem Péterrel azóta) Én a mostani tulajról is csak jókat tudok mondani! Remélem, a gép is olyan, mint ő (meg a háza, a kertje...), rendezett és gondos. Megfogadom a tanácsot, fél év után sem tegezem le a kék villámot, mert perecet inkább csak a majálison szeretnék kóstolni (oda meg nem is járok)! Ha megérkezik a kétkerekű, teszek fel képet is, de a kertem nem lesz rajta, mert az (még!) nem olyan, mint az előző tulajé.
Holnap-holnapután teszek pár ismerkedős karikát, mert hétfőn eredetvizsgára kellene gurulni.
Kérdés: a biztosítást mikor kell megkötni az én nevemre? Még előtte?
Üdvök
     Reply to this


Billigpeter (msg) 14772 Nov. 10, 2017, 10:37 p.m.   reply to: 14768 x
Az az igazság, hogy erről mit gondolok, úgyis tudod.Ha nincs a CBlaci, nincs ez a fórum sem, és számtalan másik sem.
Olvastam, lehet típust váltasz, engem nem érdekel, hogy Cblaci milyen motorral jön a következő inazuma találkozóra, csak jöjjön el.
     Reply to this


cblaci (msg) 14770 Nov. 10, 2017, 7:50 p.m.   x
Valami hasonlót csinálni kellene jövőre, egy időben videózgattam de aztán valahogy elmaradt, pedig később milyen jó lenne visszanézni.
https://www.youtube.com/watch?v=rCW_ceOcimw
     Reply to this


cblaci (msg) 14769 Nov. 10, 2017, 7:48 p.m.   reply to: 14763 x
Akkor még elég fiatal ahhoz hogy behúzódjon a tudás fája alá és buzgón falja annak gyümölcseit. :-)
     Reply to this


cblaci (msg) 14768 Nov. 10, 2017, 7:47 p.m.   reply to: 14764 x
Ez az "effektus" engem is sokszor a hatalmába kerít, csak nekem nem belülről fakad, hanem valami generálja, pl. a közöny, vagy akár a törölgetések amiről te is írtál. Eddig még sikerült ezen túltenni magam, bár volt már amikor úgy gondoltam végleg bezárom ezt az ablakot. Sikerült már máshol is, amit te pontosan tudsz és talán még ez az idézet is rémlik:
"Furcsa mód az önmagunkhoz vagy másokhoz fűződő kapcsolatról azt feltételezzük, hogy egyedül, üzemanyag, szabályozás és karbantartás nélkül működni fog. Nem csoda, ha elhasználódik, kimerül, vagy olyan sokszor tönkremegy, hiszen nem gondozzuk."
/Thomas D`Ansembourg/
     Reply to this


Billigpeter (msg) 14767 Nov. 10, 2017, 6:20 p.m.   reply to: 14766 x
Éljen az okoskodó telefon!
szóval egy fél év múlva :-)
     Reply to this


Billigpeter (msg) 14766 Nov. 10, 2017, 6:18 p.m.   reply to: 14758 x
használd egészséggel, sokáig, sok balelsetmentest:-)
Nem most kell magadra vigyázni, hanem akkor félév, mikor már érzed a motort egy kicsit, és már besikerült néhány kanyar úgy, Talmácsi már csak tanácsért járhatna. ilyenkor jön az első perec.
     Reply to this


Billigpeter (msg) 14765 Nov. 10, 2017, 6:07 p.m.   reply to: 14761 x
nem.
     Reply to this


Billigpeter (msg) 14764 Nov. 10, 2017, 6:05 p.m.   x
Bocsánatot kívánok, elkapott a HÁCSÉ effektus, magammal sem szívesen állok szóba. többször írtam hozzászólást, de töröltem, mert humoros sem volt, meg érdemi információt se tartalmazott. a reklámozott új telefonszámomat tartalmazó telefon megdöglött, a régi még él, ha ez bárkit érdekel. engem már ez se.
     Reply to this


hacse (msg) 14763 Nov. 10, 2017, 5:09 p.m.   reply to: 14762 x
Vendéglátóipari végzettségű huszonegy-két éves fiatalember , mostanában kezdte el foglalkoztatni a motorozás meg az avval kapcsolatos dolgok és érdeklődik a belsőégésű motorok működéséről. Egyébként nagyon tehetséges és ügyes targoncás egy cégnél. Jelenlegi tudásszintjén még kérdez meglepő dolgokat, de fejlődőképes ...
     Reply to this


cblaci (msg) 14762 Nov. 10, 2017, 3:52 p.m.   reply to: 14761 x
Az okleveles gépészünk megint fogalmazási kedvetlenségtől szenved, helyette kénytelen voltam felhívni és megkérdezni Ina Zu bácsit Hamamatsuban :-)
Az öreg először dobott egy hátast a kérdéstől, nekem meg gyűlt a telefonszámlám mert Japán nincs benne a roaming díjzónában. Amikor végre magához tért azt mondta hogy ez egy meglehetősen hülye kérdés, én meg nem győztem magyarázkodni hogy nem tőlem származik és nem is inazumás volt az aki feltette, csak vélhetően olvasta valahol.
Honnan van ez a gyöngyszem Hacse? ígérem nem mondom el senkinek :-)
     Reply to this


hacse (msg) 14761 Nov. 10, 2017, 11:46 a.m.   x
A hónap kérdése : "Ha a motoron szelephézagot állítasz , akkor az ott gyorsabban átengedi a cuccot ?"
     Reply to this


hacse (msg) 14760 Nov. 10, 2017, 11:32 a.m.   reply to: 14758 x
Gratula! Peti tanárbá'- val megbeszéltük telefonon, amit megtudakoltam a géppel kapcsolatban , remélem már tájékoztatott róla. Akit én ismerek az gondos gazdája volt a gépnek, (aki eladta annak akitől megvásároltad). Sok szerencsét hozzá!
     Reply to this


cblaci (msg) 14759 Nov. 10, 2017, 8:07 a.m.   reply to: 14758 x
Használd egészséggel és balesetmentesen!
     Reply to this


kantorbalu (msg) 14758 Nov. 10, 2017, 5:36 a.m.   reply to: 14731 x
Kedves Fiúk,
végül is 1200-es lett belőle. Talán ismeritek is a példányt, volt találkozón is.
Péterrel szerda reggel megnéztünk egy 750-est. Azzal kapcsolatban vegyes érzelmeink voltak. A chopperes cimborámmal tegnap elgurultunk Zalába.Amikor lekerült a ponyva az 1200-esről, azonnal éreztük, hogy ez más világ. Nem mondom, hogy nincs hibája, de ég és föld a kettő. Nem sokáig gondolkodtam... előkerült a buksza...
Csak egy adalék a történethez: Mikor kedden Péterrel találkoztunk, rám nézett és az első kérdés: “nem ismerjük egymást?” Nos gyorsan kiderült, hogy igen, sőt közös munkahelyünk is volt. Na kicsi a világ...
Köszönöm mindenkinek a segítséget!
Szombaton érkezik a bicikli, nekem még egyelőre “kezét csókolommal” kell köszönteni és “alázatos szolgája” elköszönni, akkor talán nem harap meg, de igyekszem megtanulni a műfajt. Tegnap még az is problémát jelentett, hogy középsztenderre húzzam... aztán csak sikerült! Step by step...
No, remélem találkozunk majd motorostul is a jövőben! Üdvözlök mindenkit!
     Reply to this


kantorbalu (msg) 14757 Nov. 10, 2017, 5:36 a.m.   reply to: 14731 x
Kedves Fiúk,
végül is 1200-es lett belőle. Talán ismeritek is a példányt, volt találkozón is.
Péterrel szerda reggel megnéztünk egy 750-est. Azzal kapcsolatban vegyes érzelmeink voltak. A chopperes cimborámmal tegnap elgurultunk Zalába.Amikor lekerült a ponyva az 1200-esről, azonnal éreztük, hogy ez más világ. Nem mondom, hogy nincs hibája, de ég és föld a kettő. Nem sokáig gondolkodtam... előkerült a buksza...
Csak egy adalék a történethez: Mikor kedden Péterrel találkoztunk, rám nézett és az első kérdés: “nem ismerjük egymást?” Nos gyorsan kiderült, hogy igen, sőt közös munkahelyünk is volt. Na kicsi a világ...
Köszönöm mindenkinek a segítséget!
Szombaton érkezik a bicikli, nekem még egyelőre “kezét csókolommal” kell köszönteni és “alázatos szolgája” elköszönni, akkor talán nem harap meg, de igyekszem megtanulni a műfajt. Tegnap még az is problémát jelentett, hogy középsztenderre húzzam... aztán csak sikerült! Step by step...
No, remélem találkozunk majd motorostul is a jövőben! Üdvözlök mindenkit!
     Reply to this


inazuma400 (msg) 14756 Nov. 7, 2017, 12:48 p.m.   reply to: 14754 x
Hmm, legalább akkor tényleg meglepi lesz! :D mind1, a közepe telitalálat! :D
     Reply to this


cblaci (msg) 14755 Nov. 7, 2017, 8:52 a.m.   reply to: 14752 x
Aha, akkor a tavalyihoz hasonló kimozdulás. jó szórakozást!
     Reply to this


cblaci (msg) 14754 Nov. 7, 2017, 8:49 a.m.   reply to: 14753 x
Az eleje nagyon mellé ment, de a vége se pontos, ráadásul még változhat is.
     Reply to this


inazuma400 (msg) 14753 Nov. 7, 2017, 12:19 a.m.   reply to: 14739 x
Nah h enis beledumaljak, meg azé nem néztem már ide v egy hete, meg így látom h hol tartok a fórumba! :D
Tulajdonképpen ezzel mindet elmondtal! :D
Azért eléggé sejthető h a no1 az 1300 cb, a 2dik az 600zas hornet, az 100, nekem is nagy kedvenc, és sztem is a 2003-05 a legszebb, és igen, utána kapott digitális műszeregyseget és fordított telót, és 2007ben jött a rovarfejes, ezt enis vágom betevve! :D talán a 3dik is vmi cbf600n lehet de az passz....
     Reply to this


Kovacspeter (msg) 14752 Nov. 6, 2017, 7:12 p.m.   reply to: 14751 x
Kétütemű blokk toszítja:-)
     Reply to this


cblaci (msg) 14751 Nov. 6, 2017, 5:26 p.m.   reply to: 14749 x
A következő két hétben biztos nem. Egyébként mi húzza a szánt? Vagy talán motoros szán lesz?
     Reply to this


fenyooldrider (msg) 14750 Nov. 5, 2017, 6:26 p.m.   reply to: 14747 x
Az ivó palackomból :-))
     Reply to this


Kovacspeter (msg) 14749 Nov. 5, 2017, 5:13 p.m.   reply to: 14745 x
Egyébként egy jó hószán-túra Erdélyben?
     Reply to this


Kovacspeter (msg) 14748 Nov. 5, 2017, 5:12 p.m.   reply to: 14745 x
Rövidebb kutyacsont, ülésátalakítás, és már okés is lehet.:-)
Ja és a blokkja is olyan finoman vajszerűen muzsikál a gyári dobbal, amit az Inazumából hiányolsz. Mármint a 65O-es. És akkor tényleg lehet menni bárhova.
     Reply to this


Kovacspeter (msg) 14747 Nov. 5, 2017, 5:08 p.m.   reply to: 14742 x
Te Fenyő, víz miből lett leengedve, a Balatonból?:-)
     Reply to this


Kovacspeter (msg) 14746 Nov. 5, 2017, 5:05 p.m.   reply to: 14739 x
Jaja, értem a dolgot, én csak arra gondoltam hogy a fiatalítás is cél lehet.
     Reply to this


cblaci (msg) 14745 Nov. 5, 2017, 5:03 p.m.   reply to: 14743 x
Tetszik az is, de nagyjából 10centi hiányzik hozzá (a lábamból) :-)
     Reply to this


cblaci (msg) 14744 Nov. 5, 2017, 5 p.m.   reply to: 14741 x
Nekem már a kezdetekben is volt kantáros bőrgatyám, olyan szoci korhű, de igazi motoros, fekete színű az oldalán piros csíkkal. Az igazsághoz az is hozzátartozik, hogy összesen kétszer volt rajtam, először 1989 november 25.-én amikor a motoros forgalmi vizsgára mentem Debrecenbe (akkor már megvolt a 250-es ETZ-m), kurva nagy hideg volt. A sikeres vizsga után egy másik alkalommal elkapott egy akkora eső amihez hasonlót talán azóta se éltem át, vastag béléses bőrgatya volt, jól megszívta magát vízzel, akkor még jó ha voltam 60kiló, a gatya meg lett vagy 40, mikor hazaértem majdnem csak segítséggel tudtam leszállni a motorról :-)
Egy hónapig száradt, aztán soha többet nem vettem fel.
     Reply to this


lecso (msg) 14743 Nov. 5, 2017, 9:21 a.m.   reply to: 14739 x
Még a végén kénytelen leszel egy V-Stromot venni :-)
     Reply to this


fenyooldrider (msg) 14742 Nov. 5, 2017, 7:10 a.m.   x
Téliesítünk, már le is engedtem a vizet, nehogy belefagyjon! Tegnap gurigáztam egyet egyedül, tök jó volt!
     Reply to this


fenyooldrider (msg) 14741 Nov. 5, 2017, 7:04 a.m.   reply to: 14740 x
Azért nincs térded (velem együtt),mert farmergatyában motoroztál! Azért a mostani cuccok egy más dimenzióban vannak ilyen szempontból is!
     Reply to this


cblaci (msg) 14740 Nov. 4, 2017, 6:57 p.m.   reply to: 14737 x
Azok a faszagyerekek, én is az voltam régen, azért nincs most térdem :-)
     Reply to this


cblaci (msg) 14739 Nov. 4, 2017, 6:55 p.m.   reply to: 14736 x
Nem olyan egyszerű erre a válasz Peti, nekem is szimpatikusabb az FI, János válasza után azt is leírtam hogy miért. Igazából összesen 3 motor jöhet szóba, de szándékosan nem írok típust, a No.1 az már befecskendezéses, hordozza a klasszikus jegyeket, kerek lámpája van, nagy ccm és baromira tetszik. Ugyanakkor kevés van belőle, de abból a kevésből is sok a "kinti" kétes előéletű, ami akkor is drága ha szar...
A második lehetőség kicsivel kisebb, de mondjuk ahhoz képest jól megy, az is hordozza a klasszikus jegyeket és szerintem a 2003-2005 között gyártottak a legszebbek, esetleg a 2005-2007 közöttiek amik még kerek lámpával vannak szerelve, viszont eltünt róluk a két órából álló klasszikus műszeregység sajnos és bár már fordított telóval szerelték de még mindig csak karburátor eteti őket. Abból a 2007-től gyártottak injektorosak de attól meg hányingerem van, nem elég hogy nincs hátulja, ráadásul úgy néznek ki mint egy fantasy filmből kilépő transformers imádkozó sáska...
A harmadik lehetőség szinte ugyanazzal a motorral van szerelve mint a második csak le van butítva, persze arra amire nekem kell bőven elég lenne (külön tetszik hogy állítható az ülésmagassága), de összkép tekintetében ez tetszik a legkevésbé a három közül. Ebből a típusból a 2008-után gyártottak vannak injektorral szerelve, de az meg még nagyon drága, olyannyira hogy abból a pénzből a legutolsó gyártású No.1-et is megvehetném ami a legközelebb áll a szívemhez... vagyis zárul az ördögi kör. Hosszú a tél, lesz idő gondolkodni ezen.
     Reply to this


Kovacspeter (msg) 14738 Nov. 4, 2017, 4:20 p.m.   reply to: 14737 x
Azazhogy megszabadul ettől az eszmecserétől:-)
     Reply to this


Kovacspeter (msg) 14737 Nov. 4, 2017, 4:19 p.m.   reply to: 14734 x
Viszont aki télen is megy, annak nem kell eltennie:-)
     Reply to this


Kovacspeter (msg) 14736 Nov. 4, 2017, 4:18 p.m.   reply to: 14708 x
Már bocs hogy belevau, de miért nem nézel újabb évjáratokat, legalábbis a karburátor-befecskendezésre váltás környékétől újabbakat?
     Reply to this


Kovacspeter (msg) 14735 Nov. 4, 2017, 4:14 p.m.   reply to: 14723 x
Jaja:-)
De véginéztem az egészet, jó kis videó. A gyalogtúrás Szamos-Bazár nem lehetett a legkényelmesebb krosszcsizmában.
     Reply to this


cblaci (msg) 14734 Nov. 2, 2017, 9:44 p.m.   x
Ebben az időszakban aktuális szokott lenni a "hogyan tegyük el télire a motort" című eszmecsere. Nálam ez most nagyon egyszerűen történt, megjárattam egy kicsit, feltankoltam, aztán leengedtem a karbikat, kivettem az akkumulátort, végül bedugtam a légszűrőt és a kipufogót. Szerintem majd csak jövő március környékén fogom újra hallani a hangját.
     Reply to this


cblaci (msg) 14733 Nov. 2, 2017, 9:35 p.m.   reply to: 14724 x
Szívesen, máskor is!
     Reply to this


lecso (msg) 14732 Nov. 2, 2017, 11:05 a.m.   reply to: 14726 x
Nem, bocs 3:32 től :-)
     Reply to this


Kovacspeter (msg) 14731 Nov. 1, 2017, 11:22 p.m.   reply to: 14730 x
Telszámom+emil az adatlapomon elvileg, ha nem jelenik meg akkor: 309149514.
Küldtem az előbb p.ü-t is de lehet nem ért célba, kevés dolog működik már ezen az oldalon...
     Reply to this


kantorbalu (msg) 14730 Nov. 1, 2017, 11:14 p.m.   reply to: 14728 x
Nagyon köszönöm!
Milyen felületen cseréljünk telefonszámot? Küldjek
email címet, mi a javaslatod?
     Reply to this


Kovacspeter (msg) 14729 Nov. 1, 2017, 11:10 p.m.   reply to: 14727 x
Az a helyzet hogy 750-ből nagyon sok volt a behozott motor, ezért is nehezebb beazonosítani az előéletet. Szinte biztos hogy ez is behozott motor a 2004-esnek mondott évjárat a behozatal dátuma lehet.
CB 750, az még régebbi eresztés, még nagyobb kérdőjelekkel...
     Reply to this


Kovacspeter (msg) 14728 Nov. 1, 2017, 11:03 p.m.   reply to: 14725 x
Megnéztem az elfoglaltságokat, kedd reggel jó lehet. Szerda-péntek csak nagyon korai időpont jöhet szóba.
Egy bizonytalanság van, hétfőn vagy kedden reggel fel kéne zörögnöm az Inazumával Pestre, ez hamarosan kiderül. A most hétvége is jó lehet, ezt holnapra meg tudom mondani pontosan. Egyeztessünk telefonon vagy sms-ben.
     Reply to this


kantorbalu (msg) 14727 Nov. 1, 2017, 10:38 p.m.   reply to: 14725 x
Ja igen:
Gyakorlatilag nem leltem fel további példányokat itthon...
Ami még szóba jöhet az egy hasonló típus a Hondától (CB 750), de ennél is kb. 3-4 ajánlat mutat elfogadható arcot. Első helyen az Inazuma van, ha a téli szezonban nem találok megfelelőt, akkor marad a tavasz. Nem sürget igazából semmi. De valahogy úgy érzem, Inazumából nem bukkan fel túl gyakran elfogadható.
     Reply to this


Kovacspeter (msg) 14726 Nov. 1, 2017, 10:37 p.m.   reply to: 14723 x
Gondolom inkább 7:50-től akartad írni.
08:24-től 08:40-ig: "Nagyon sok időnk van, csak semmi stressz, minden lehetséges" :-)
Láthatóan már nem az első kő volt:-)
     Reply to this


kantorbalu (msg) 14725 Nov. 1, 2017, 10:28 p.m.   reply to: 14693 x
Kedves Péter!
Az eladónak a reggelek a legjobbak, de meg tud oldani más időpontot is, ha előre jelezzük.
Na akkor: nekem a november 6.-i héten a hétfő kivételével minden nap reggel jó kora délutánig (úgy fél 2-ig). Szombat, vasárnap egész nap (de gondolom az a családé). A másik motor (a fordított első teleszkópos) Ecseren van, de ha megkapom a kiképzést Tőled, azt már meg tudom nézni egy cimborámmal. Persze örömmel veszem a segítséged ott is, de nem akarok visszaélni vele.
Kérlek, írd meg, mikor alkalmas Neked!
És mitiszol?
Üdv
     Reply to this


Hoterkep
Hirdetések




Member count: 26528