Please log in

Registration Forgot password






Suzuki Inazuma 400 750 1200
Comment
Előző oldal
inazuma400 (msg) 14124 July 28, 2017, 12:14 a.m.   reply to: 14115 x
Azt hittem amúgy h motoroztok meg dolgoztok, bár nekem mindig volt pár szabad percem bekukkantani h mi folyik itt, de nagy volt a csend...
Lehet a sok dinnyemagtól van! :D
     Reply to this


Rick (msg) 14123 July 27, 2017, 9:15 p.m.   reply to: 14122 x
Ezen gondolkodtam, hogy szombaton becsiccsentenék és akkor ott aludnék. Csak nem szeretek úgy motorozni, hogy előtte nap sokat ittam. Majd megpróbálok kevesebbet inni.......Szombat este aludnék ott max. Pénteken még meló van. Nem baj, hogy ha melegek vagytok. Ez a harmadik évezred. De azért ez ne zavarjon senkit össze. Heteró vagyok. A mocizást szeretem.
     Reply to this


cblaci (msg) 14122 July 27, 2017, 7:55 p.m.   reply to: 14120 x
Alhatsz velünk nyugodtan, nem vagyunk homárok, Billig csak viccelt :-)
     Reply to this


cblaci (msg) 14121 July 27, 2017, 7:54 p.m.   reply to: 14119 x
Szerintem örülne :-) ígérd meg neki hogy jól viselkedünk!
     Reply to this


Rick (msg) 14120 July 27, 2017, 6:59 p.m.   reply to: 14093 x
26-27 megfelel, lehet bárhol. Nem kérek szállást. Cblaci megrázott az áram? Szerintem nem érdemes beszélgetni Pataki Attilával, tuti azt sem tudja mi fán terem az Inazuma.
     Reply to this


Billigpeter (msg) 14119 July 27, 2017, 3:17 p.m.   reply to: 14113 x
beszélek Csabival, hogy aludhatunk-e náluk, akkor legalább nem kell szállást intézni :-)
     Reply to this


Billigpeter (msg) 14118 July 27, 2017, 3:12 p.m.   reply to: 14116 x
Öregszünk, melegszünk :-)
     Reply to this


Billigpeter (msg) 14117 July 27, 2017, 3:11 p.m.   reply to: 14112 x
Csak 10 millió lehetőség, egy darabig el lettél volna vele :-)
     Reply to this


cblaci (msg) 14116 July 27, 2017, 12:15 p.m.   reply to: 14111 x
Fiú, vagy mindegy? :-)))
     Reply to this


cblaci (msg) 14115 July 27, 2017, 12:12 p.m.   reply to: 14110 x
Ja, beindult, ha ezt a sok mindent (pedig felét még törölte is) elosztotta volna az elmúlt 3 hónapra akkor nem haldoklott volna a fórum.
Nem szedek amúgy semmit, mondjuk idén 3 alkalommal kaptam dinnyemérgezést, lehet annak van valami mellékhatása.
     Reply to this


inazuma400 (msg) 14114 July 27, 2017, 12:09 p.m.   reply to: 14111 x
Nagyszerű! Szeretnék már énis részt venni egy konferencián! :)
     Reply to this


cblaci (msg) 14113 July 27, 2017, 12:07 p.m.   reply to: 14107 x
Nekem Pécs környéke is jó, Zala környéke Csabiéknak túl közel van, nehogy emiatt biciklivel jöjjenek és haza menjenek aludni, ilyenre is kell gondolni szervező úr :-)
     Reply to this


cblaci (msg) 14112 July 27, 2017, 12:03 p.m.   reply to: 14103 x
Átírtam, csak az utolsó 7 számjegy hibádzott, ugyanúgy 20-as volt a régi is, akár ki is találhattam volna.
     Reply to this


Billigpeter (msg) 14111 July 26, 2017, 11:32 p.m.   x
Ha majd lesz cél, felszedlek :-)
     Reply to this


inazuma400 (msg) 14110 July 26, 2017, 11:22 p.m.   x
Nah, belendültünk! :D azok az írások! :D ez már hiányzott Laci! Nem akarom elhinni h nem fogyasztasz vmi tiltott szert! XD ám a tali engem is érdekelne, még az időpont is jó lehet akár, még a helyszín is, csak találjak le oda! :D bár ha jönne vki innen a környékről (Nógrád megye) akkor az nagyban megkönnyítené a dolgot! :D ugyanis azt tudni kell rólam h a tájékozódás nem az erősségem! :D
     Reply to this


Billigpeter (msg) 14107 July 26, 2017, 8:18 p.m.   reply to: 14105 x
Őriszentpéteren van egy tuti szállásom, mert ismernek. messze van nekem, de legalább senkinek nincs közel. azt is ajánlom: https://szallas.hu/fazekas-vendeghaz-es-kemping-oriszentpeter?gclid=Cj0KCQjw--DLBRCNARIsAFIwR27nPZkdjQW6fGXVl9hk_DlmMnRztPaPQYXM_D8pQlLX2Ou
     Reply to this


Billigpeter (msg) 14105 July 26, 2017, 7:12 p.m.   x
Mivel a tavalyi helyszín kuka volt az idő és minden más körülmény miatt, nem próbáljuk meg megint Pécs környékét? akár Kozármislenyt, vagy Orfűt, Imiék úgy is segítenek, mint tavaly, de nem szeretnék egyedül dönteni, beszéljük meg :-)
     Reply to this


Billigpeter (msg) 14104 July 26, 2017, 7:01 p.m.   reply to: 14088 x
a vezérműlánc csere blokkbontás nélkül nem annyira kis dolog. mivel a vezérműlánc pont a négy henger között liheg, és csak végtelenített vezérműláncokat lehet kapni. (vannak egyes motorszerelők, akik kapnak nittelőszemet lánccal együtt, de ez nem általános, ki kell érdemelni.)Meg kell nézni, a láncfeszítő hol jár, tapasztalatok alapján ezek a vasak akár 100- ezret is elmennek egy lánccal, az enyém nem ment annyit.
     Reply to this


Billigpeter (msg) 14103 July 26, 2017, 5:56 p.m.   reply to: 14102 x
Oké, persze. nyomhatnám a púl dumát, nem volt időm, elfoglalt voltam, stb. bármikor lehetett volna két perc, abban az időszakban, amikor magamat sajnáltam, hogy felhívjalak, ez nem történt meg, borzasztóan sajnálom, és remélem emiatt még nem utálsz :-) Hogy elmented-e a számom, vagy nem- a te döntésed - de nekem a tiéd még megvan :-)
     Reply to this


cblaci (msg) 14102 July 26, 2017, 5:42 p.m.   reply to: 14099 x
Éppen tudhatnám mert a tanárbá meg akarta adni, de mivel nekem nem válaszoltál arra bizonyos májusi face üzenetre, így nem tartottam fontosnak hogy elmentsem... merhogy én senkire nem erőltetem magam, ismerhetsz!
Na jó... lehet mégis elmentem, de egy kicsit még zsörtölődök előtte :-)
A konferencia időpontját viszont feljegyeztem, hátha összejön!
     Reply to this


Billigpeter (msg) 14100 July 26, 2017, 5:41 p.m.   x
Bocsánat, de megjöttem :-) elnézést a szótlanságért, volt dolgom számtalan, de befejeztem.a konferencián majd elmesélem az érintetteknek, mi volt a sztori.
     Reply to this


Billigpeter (msg) 14099 July 26, 2017, 5:35 p.m.   reply to: 14093 x
-Te tudod az enyémet? mesélem: 20/277-6799
csak mesélem:-)
     Reply to this


Billigpeter (msg) 14098 July 26, 2017, 5:27 p.m.   reply to: 14095 x
Dehonnem ...
     Reply to this


Billigpeter (msg) 14096 July 26, 2017, 5:25 p.m.   reply to: 14089 x
Hát igen, Testvéremé a fórum, többször lemondott, többször feléledt, olyan, amilyenné a környezete teszi.A konferencia nem az Ő dóga, azt (régebben) a Péterek a saját szárnyuk alá vették.És én egy hónapja (mikor a saját pólóimat kézhez vettem) hosszabban beszéltem a tanárbával, és Ő azt Ígérte, kézbeveszi a dolgot. De nem tette, mert biztos vót egy kis dolga.
Mivel nem csinált semmit, és mivel póló is van, nem szeretném, ha ez az év is elmúlna konferencia nélkül,szeretném kijelölni az augusztus 25-26-27-i hétvégét, kérek véleményeket, és helyszín ajánlásokat mindenkitől, aki részt kíván venni a rendezvényen.
     Reply to this


cblaci (msg) 14095 July 26, 2017, 5:23 p.m.   reply to: 14092 x
Szevasz Péter!
Nem szégyelled azt a ronda okleveles pofádat? :-D
     Reply to this


cblaci (msg) 14094 July 26, 2017, 5:21 p.m.   reply to: 14088 x
Érdemes összejelölni a külső váltómechanika ricnis végét a tengellyel, merthogy azt is le kell venni hozzá. Belül a váltórúd dekni felőli végét kend be egy kis zsírral mielőtt összerakod. A csavarok hosszúsága eltérő, tedd le úgy ahogy következnek, az összerakást megkönnyíti. Kuplung bovdent nem kell emiatt szétszedni, annyit enged hogy felkösd valahova oldalra a deknit, hogy ne legyen útba amíg kitakarítod a kislánckerék környezetét.
     Reply to this


cblaci (msg) 14093 July 26, 2017, 5:19 p.m.   reply to: 14089 x
Kedves Rick!
A konferencia időpontját és helyszínét a képviselőtársakkal együtt, itt a virtuális parlamentben szoktuk volt eldönteni. Tehát nem egy felsőbb erő, vagy egy távoli magasabb rendű civilizáció határozza meg aki engem nagykövetnek tekint és éjjel elrabol az ágyamból, majd a következő pillanatban már egy kozmikus váróterem információs ablakánál várat a soromra, ahol mondjuk éppen Pataki Attila előtt húzok sorszámot, aki ráadásul még meg is szólít: "Na mi van cébés te is az éves beszámoló miatt vagy itt a bolygók közötti invázióval kapcsolatban?" - "Á dehogy Atis! én csak az idei Inazuma konferenciához kérnék időpontot a világmindenség urától..." Ez hülyeség! Legalább akkora mint a kőolajfinomító... az se lesz finom soha! Bár lehet mégis egyszerűbb lenne mintha az itteni véleményekre várnék, a megfelelő döntéshez elégtelen létszámú képviselőtársaimtól, akik között olyan is akad akinek még májusban írtam üzenetet a facebook-on (aznap el is olvasta) de azóta se válaszolt, ezzel olyan sebet ejtett a lelkemen, hogy már a harmadik tetanusz injekciót is megkaptam de mégis mérgezi a közérzetemet...
Ilyeneket írtok nekem basszus: "Laci, nem biztos hogy a beleszarás van a dologban, előfordul hogy ritkán jár erre az ember." Oszt én ezzel mit kezdjek? Hogy lesz a nem beleszarásból mégis konferencia? Rajtam múlik gyerekek? Aki ismeri a számomat az bármikor hívhat és én bármikor szívesen találkozok vele, de amikor hónapok telnek el úgy, hogy szinte 2-3 ember kivételével mindenki baszik a fórumra én ott kevés vagyok mint lopótökben a bűnözési hajlam. Vagy kezdjek el telefonálgatni? Minek? Ez a felület miért nem jó? Egy ideje a betűk is magyarrá változtak... mert ugye volt akinek ez bántotta a magyarságtudatát. Konferencia akkor lesz ha lesz rá igény, részemről volna rá igény, de mivel egy ideje azt érzem hogy ezzel egyedül vagyok így arra külön időpontot nem terveztem, merhogy anélkül is találkozhatok magammal, bármikor...
     Reply to this


Billigpeter (msg) 14091 July 26, 2017, 5:12 p.m.   x
szevasztok!
Péter vagyok( a nicknév miatt meglepően), 43 éves okleveles gépészmérnök, 2009- ben vásároltam egy gsx 750-es robogót, és kérdezném, lehet-e eztet segédmotoros jogsival hajtani? :-)
     Reply to this


inazuma400 (msg) 14090 July 26, 2017, 12:21 p.m.   reply to: 14088 x
Persze, ott csak egy halom dzsuvát fogsz találni, ilyen olajos, kicsit kásás, massza szerű dolgot, ami a láncspray és egyéb utcai mocsok elegye :D
     Reply to this


Rick (msg) 14089 July 26, 2017, 7:44 a.m.   reply to: 14084 x
Kedves CBlaci! Ha majd benézel, írhatnál valamit a konferenciáról is. Idén nem lesz?
     Reply to this


Retekszisz (msg) 14088 July 26, 2017, 12:13 a.m.   reply to: 14087 x
Még nem beszéltem a szerelővel, légszűrőcsere sokat dobott a járgányon(előző tulaja nem cserélte 8 év alatt mint ma kiderült).
Viszont a karbibeállítás miatt majd mindenképp fel kell keresnem. CbLaci megoldása nagyon jópofa a rugóelőfeszítés megoldására, nekiesek egyik nap após esztergájának, és készítek egy hasonlót, és lecserélem az olajat. Ma egy "öreg motoros" barát figyelmeztetett, hogy a vezérműláncom csörög, kicsit el is szontyolodtam, de állítólag nem vészes, a dolog. Egy dologban még a segítségeteket kérném. A meghajtó kicsi lánckerék borító lemezét büntetlenül levehetem? Gondolok arra, hogy nem fog a nyakamba fojni minden olaj? Ugye a takarólemez illesztésénél csatlakozik a kuplunk bowden.
Helló Rick:)
     Reply to this


inazuma400 (msg) 14087 July 25, 2017, 11:43 p.m.   reply to: 14084 x
Azt enis észre vettem h eléggé ki van halva a fórum, ugyanis én minden nap ránézek h mi a helyzet... Amúgy a visszaolvasósdi még rosszabb lett. Mert folyamatos ahogy írunk tűnnek el azok az irományok is amit a szerver "restart" óta írtunk, csak bizonyos mennyiséget jelenít meg...
     Reply to this


inazuma400 (msg) 14086 July 25, 2017, 11:40 p.m.   reply to: 14080 x
Nemtudom beszéltél e már a szerelővel, de nyugodtan említsd meg neki, biztosan tud vele vmit kezdeni! :)
     Reply to this


inazuma400 (msg) 14085 July 25, 2017, 11:36 p.m.   reply to: 14081 x
Szia Rick! :)
     Reply to this


cblaci (msg) 14084 July 25, 2017, 5:19 p.m.   reply to: 14080 x
Üdv!
A 400-as típushoz meglehetősen kevés az információ, legyen az feltöltési mennyiség, kopóalkatrészek, vagy akár a manuál letöltésének helye. Ránézésre ugyanaz a 400-as mint a nagyobb testvérei, de mivel belpiacos így lehetnek és vannak is eltérések. Az első teló lágysága nem csak nálad probléma, van aki az olaj sűrűségével játszott, van aki változó menetemelkedésű (progresszív) rugóra cserélte a gyárit, sőt azt kiegészítve egy szelepet épített a teló felső kupakjába amin keresztül levegővel tudja szabályozni a keménységet. Az én megoldásom egy olyan közdarab ami a felső zárókupak alá van illesztve és állítható, vagyis hasonló elven működik mint a hátsó. Valahol olvastam hogy 10év alatt átlagosan 1centit ül össze a rugó az első telókban, vagyis folyamatosan fárad, nálam ez a hézagolós megoldás 9mm-ről indul és akár 25mm-ig feszíthetném, egyelőre alapon van de már így is sokkal jobb. Olajból 10W-t használok, tavaly cseréltem és a következő év tavaszán lesz újra esedékes, 2-3 évente nem árt a csere a kopadék okozta minőségromlás miatt, hozzáteszem nálam a futómű használva van rendesen, ezért a rendszeres karbantartás elengedhetetlen.
Régebben amíg pörgött a fórum sok okosság leíródott, sajnos volt egy nagy szerverhiba ami után csak valameddig lehetett visszalapozni, ez nem tudom változott-e, igazából már én is csak nagyon ritkán nézek be ide.
Sok örömet a vashoz!
     Reply to this


Rick (msg) 14083 July 25, 2017, 3:12 p.m.   reply to: 14081 x
Az előzőt a 14058-ra írtam. Úgy látszik a sör nincs jó hatással rám.
     Reply to this


Rick (msg) 14082 July 25, 2017, 3:12 p.m.   reply to: 14081 x
Az előzőt a 14058-ra írtam. Úgy látszik a sör nincs jó hatással rám.
     Reply to this


Rick (msg) 14081 July 25, 2017, 3:06 p.m.   reply to: 14060 x
Direkt írtam, hogy előítéletes vagyok. Tamáskodó, hitetlen. Azért köszönöm, hogy próbálsz segíteni eligazodni. Lehet, hogy tényleg rám férne. Üdv. a 400-asoknak! :-)
     Reply to this


Retekszisz (msg) 14080 July 24, 2017, 11:59 p.m.   reply to: 14079 x
Tudnátok abban segíteni, hogy mennyi olaj kell az első telókba? És milyen viszkozitású? Kicsit puhának találom(legtöbbször két személlyel utazunk rajta). Le lehet tölteni valahonnan egy gépkönyvet?
     Reply to this


inazuma400 (msg) 14079 July 20, 2017, 9:54 p.m.   reply to: 14078 x
Szívesen! :)
     Reply to this


Retekszisz (msg) 14078 July 17, 2017, 8:59 p.m.   reply to: 14077 x
Nagyon szépen köszönöm az infót!
     Reply to this


inazuma400 (msg) 14077 July 16, 2017, 10:09 p.m.   reply to: 14076 x
*időm, csak lemaradt az i a dőmről! :D
     Reply to this


inazuma400 (msg) 14076 July 16, 2017, 10:08 p.m.   reply to: 14072 x
Szia! Bocsi h csak most írok, de nem volt dőm! A telo számot elküldtem privátba, amúgy Gödöllőn van helyileg! Gyertyát pedig ilyet tett nekem a motorba NGK 3478 CR8EK
     Reply to this


fenyooldrider (msg) 14074 July 16, 2017, 9:02 p.m.   x
Ma voltunk Balatonfüreden a FINA VB-n, ilyenek vannak a bokorba 'elbújva:-)))
     Reply to this


cblaci (msg) 14073 July 13, 2017, 6:55 p.m.   reply to: 14068 x
Megvan az csak keresni kell, elsőre mi is elmentünk mellette mert a parti fák tökéletesen eltakarják az út felőli szögből. Egészen le kell sétálni a partra, itt írtam arról is:
https://www.sportmotor.hu/album/G8kqDns5-QW
     Reply to this


Retekszisz (msg) 14072 July 12, 2017, 10:59 p.m.   reply to: 14071 x
Rendben, köszönöm szépen. :)
     Reply to this


inazuma400 (msg) 14071 July 12, 2017, 3:51 p.m.   reply to: 14059 x
Pénteken megyek a sajátomért. Majd konzultálok a szerelőmmel h el e vállal, oszt majd adok számot! Csak amíg nem beszéltem vele nem akarok kavarni... Nem mintha lenne bármi para is.... Csak na! :) nem akarom h megharadjugon! :D
     Reply to this


inazuma400 (msg) 14070 July 12, 2017, 3:48 p.m.   reply to: 14065 x
No para, enyém is gyári... Semmi probléma nem volt... Volt aki a folyton világító indexek miatt nyűglődött h majd megszívom vele... De se a vizsgáztatót, se a rendőröket nem érdekelte...
     Reply to this


inazuma400 (msg) 14069 July 12, 2017, 3:44 p.m.   reply to: 14061 x
Hat azért sok dolog megegyezik, a nagyobb tesókkal, plussz ugye ott a Bandit 600tol felfelé, arról is lehet át tenni, ezt azt! Amúgy nem necces. Csak tudni kell hol kell keresni, inkább borsos! De ha vigyázol rá, igazából kopó alkatrészek vannak hozzá...
     Reply to this


Penge (msg) 14068 July 12, 2017, 8:42 a.m.   reply to: 14060 x
Múlt héten arra vitt a motoros túránk és szívszorító volt a látvány. Mi sajnos a templomot meg sem találtuk.
     Reply to this


Penge (msg) 14067 July 12, 2017, 8:31 a.m.   reply to: 14065 x
Szia! Az én motoromnak is ilyen baja volt. A szerelő karbi jav. (javítókészlet),gyertya csere (NGK CR9EK), benzincsap csere, majd szinkron . Most szívató nélkül indul. Rá két napra háromnapos erdélyi túra volt a próba utam, napi 400 km, és minden rendben.
     Reply to this


vkami (msg) 14066 July 12, 2017, 8:28 a.m.   x
Van egy gyertya-átváltó, talán segít, ha beírod a gépedben lévő típusát.

http://hu.sparkplug-crossreference.com/
     Reply to this


Retekszisz (msg) 14065 July 11, 2017, 11:45 p.m.   reply to: 14062 x
Gyári Japán dob van rajta, kicsit tartok is a vizsgától.
     Reply to this


Retekszisz (msg) 14064 July 11, 2017, 11:28 p.m.   reply to: 14061 x
Nagyon elégedett vagyok a kis masinával, több mint elég első mocinak. Csak karbiszinkron előtt dinamikusabb volt a felsőbb tartományokban. És azóta hidegen nagyobb gázadásra kicsit füstöl(mintha sok anyagot kapna). Egyik ismerős "öreg Banditos" ismerőse csinálta a karbiszinkront jutányos áron, de nem vagyok benne biztos, hogy jól sikerült. Az Inazuma karbija azt hiszem eltér a banditétól, többek közt torok ármérőben.
     Reply to this


Kovacspeter (msg) 14063 July 11, 2017, 11:23 p.m.   reply to: 14053 x
Sejthető volt, az NGK katalógus nem hoz hozzá gyertyát: http://ngkntk.co.uk/wp-content/uploads/2016/02/MotorcycleCat2016.pdf
Esetleg ha nem lesz infó akkor a nemváltozó vezérlésű 400-as Gsf gyertyájával érdemes próbálkozni.
     Reply to this


Kovacspeter (msg) 14062 July 11, 2017, 11:19 p.m.   reply to: 14053 x
Sportdob van-e rajta?
     Reply to this


Kovacspeter (msg) 14061 July 11, 2017, 11:17 p.m.   reply to: 14053 x
Üdv!
Kamionmotorral azért ne hasonlítsd össze. Amúgy jó kis gép a 400-as, egy baj van vele hogy az alkatrészbeszerzés a necces hozzá mert japán belpiacos volt a gép.
     Reply to this


Kovacspeter (msg) 14060 July 11, 2017, 10:38 p.m.   reply to: 14058 x
A videó kb öt éve készült, de azóta is emelkedett a kénsavas zagy- iszap magassága, jelenleg kb 30 méter.
A kép két napja készült, Laci gondolom nem bánja ha közzéteszem:

Valószínű galéria is lesz.
     Reply to this


Retekszisz (msg) 14059 July 11, 2017, 10:35 p.m.   reply to: 14055 x
Köszönöm a segítséget. Élnék a gyanúperrel miszerint a karbiszinkron nem sikerült maradéktalanul, mert előtte sokal dinamikusabb volt. Budapest környékén tudsz esetleg egy megbízható szerelőt, akihez odavihetem egy karbiszinkronra?
     Reply to this


Kovacspeter (msg) 14058 July 11, 2017, 10:33 p.m.   reply to: 14050 x
Ez a kisfilm az itthoni médiában is többször emlegetett Verespatakkal kapcsolatban próbálta meg felhívni a figyelmet, egy kevésbé ismert település, Szászavinc példája kapcsán. Szászavinc teljesen román település volt az Érchegységben, a 80-as évek elején kezdték el elárasztani a rézbánya kénsavas zagyával.
A felnőtt férfi egy temesvári fogorvos, aki visszatér a szülőföldjére, legalább is ami abból megmaradt...
https://www.youtube.com/watch?v=vaL_NmVBU4k
     Reply to this


Kovacspeter (msg) 14057 July 11, 2017, 10:18 p.m.   reply to: 14050 x
Nem a bizonygatás miatt linkeltem be a cikket és a videót, hanem hogy milyen üzenete van ennek a tragédiának...hogy egy település a különböző vallási felekezetekre való tekintet nélkül milyen harmóniában és összetartásban tud együttélni.
A tárlatvezető is csak tanulta, hátöö, ebbe belemenni túlmutat egy ilyen fórum keretein belül. Amit állít az egyértelműen helytálló, hogy a falurombolások nem elsősorban a magyarság ellen irányultak. Volt bőven sok dolog Erdélyben a 20. században amivel kapcsolatban kifejezetten a magyarság volt a célpont...
     Reply to this


Kovacspeter (msg) 14056 July 11, 2017, 9:56 p.m.   reply to: 14048 x
Azért az izlandi fiatalok nem voltak szívbajosak, gondolom a benzinmennyiségre nem árthatott odafigyelni.
Ja, az elvet értem hogy fékspray-vel csináltad ugyanezt. Méghozzá rámentél a minőségre, jóféle Würth vót'az.:-)
Vicces volt ahogy macska megpucolt a végén:-D
A Jeep-et ahogy elnézem rendesebben bele kellett nyúlni a gumizásához a bugyellárisba.
     Reply to this


inazuma400 (msg) 14055 July 11, 2017, 4:27 p.m.   reply to: 14053 x
Szia! Ha egy kicsit tudsz várni a gyertya témával akkor hétvégén talán megtudom neked mondani h milyen kell bele. Az enyém ugyanis most van szerelőnél gyertya csere, karbi pucolas, át nézés, mivel jövő héten 4 napos túrára készülünk lengyelbe! Én nem tapasztaltam semmi ilyesmit, szal tuti nem normális, hát ha ez a 2 dolog meg van rajta csinálva akkor, passz, nem vagyok szerelő, szal lehet hülyeség, gyertya eselteg V dugulás van a karbiba, v rosszul van beállítva a levegő keverék?! Nemtom... Majd az okosabbak megmondjak! :)
     Reply to this


fenyooldrider (msg) 14054 July 11, 2017, 3:15 p.m.   reply to: 14053 x
Hali, üdvözöllek közöttünk, sajnos kicsit kihalt ilyenkor a fórum, de ez nem lesz mindig így!
Van egy jó pár ügyes, hozzáértő srác, majd ha kimotorozták magukat visszatalálnak ide is:-)
Tudtommal csak egy 400-as Ina van itt a fórumon, vele tapasztalatot cserélhetsz a típus sajátosságairól!
     Reply to this


Retekszisz (msg) 14053 July 10, 2017, 12:50 a.m.   x
Sziasztok,
Kezdő motoros vagyok, és egy 400as Inazuma lett az első paripám. Ugyan jobban szeretem ha olajos a kezem, mintha tintás lenne, de a 16ezres V8-as dízel után óvatos vagyok az aprócska sornégyessel. Első sorban abban szeretném a segítségeteket kérni, hogy milyen gyertyát tegyek bele?(olajcseréhez beszereztem a dolgokat, Motul5100+szűrők)
Másfelől olyat tapasztaltam, hogy 2-3500 között néha torpan a masina, főleg 2 személlyel. 3500 fölött már húz, de néha 3.ban akarok kigördülni egy kanyarból, és mintha fulladozna.(nincs erő, hörög, és üresben fel kell pörgetnem). Ez vajon normális, vagy valami gubanc van?
Karbiszinkront, szelep állítást megcsináltattam, biztos ami ziher.
Vaálszotokat előre is köszönöm.
     Reply to this


Retekszisz (msg) 14052 July 10, 2017, 12:50 a.m.   x
Sziasztok,
Kezdő motoros vagyok, és egy 400as Inazuma lett az első paripám. Ugyan jobban szeretem ha olajos a kezem, mintha tintás lenne, de a 16ezres V8-as dízel után óvatos vagyok az aprócska sornégyessel. Első sorban abban szeretném a segítségeteket kérni, hogy milyen gyertyát tegyek bele?(olajcseréhez beszereztem a dolgokat, Motul5100+szűrők)
Másfelől olyat tapasztaltam, hogy 2-3500 között néha torpan a masina, főleg 2 személlyel. 3500 fölött már húz, de néha 3.ban akarok kigördülni egy kanyarból, és mintha fulladozna.(nincs erő, hörög, és üresben fel kell pörgetnem). Ez vajon normális, vagy valami gubanc van?
Karbiszinkront, szelep állítást megcsináltattam, biztos ami ziher.
Vaálszotokat előre is köszönöm.
     Reply to this


Rick (msg) 14051 July 9, 2017, 10:18 a.m.   reply to: 14050 x
Konferencia?
     Reply to this


Rick (msg) 14050 July 9, 2017, 10:15 a.m.   reply to: 14046 x
Hát elég sok előítélet van bennem, ezt kár is lenne tagadni. Csak temetőről volt szó, zsinagógáról nem, de elhiszem, hogy volt, ha mondod (írod). Szombatosokról hallottam már régebben. Megnéztem a videókat. A tárlatvezető objektívnak tűnt, de fiatal volt, Ő is csak tanulta a történelmet. ( Már ha érted, hogy mire gondolok. ) Talán azok akik hallották a dédszülőktől, nagyszülőktől a velük történt eseményeket, nehezebben fogadják el, az akkori időkről készült könyveket. Velem beszéltek a dédszüleim... :-)
     Reply to this


fenyooldrider (msg) 14049 July 8, 2017, 8:02 p.m.   x
Ma 'tankolni" (Tigris) voltunk :
     Reply to this


fenyooldrider (msg) 14048 July 6, 2017, 4:01 p.m.   reply to: 14047 x
Ez onnan ered,hogy a 2.VH után a szövetségesek által otthagyott némely haditechnikát (pld: a Willys Jeep is ilyen) a helyi fiatalok magukévá tették és nekiálltak hójárókat építgetni belőlük, nagy motorokkal szerelték fel, mint a benzines V-8 5.2L V-8 6.5L és a hónjárás érdekében óriási, 36-40" balonos gumikkal szerelték őket! Ezeket kint a jegesmedvék birodalmában egyéb eszközök híján csak úgy lehetett szerelni, hogy a frissen megjavított gumit felrakták a felnire, de felfújni nem tudták ,mert a felni és a nem rávaló óriási gumik között kb 10-20 cm rés volt! Na erre találták ki azt a megoldást, hogy benzint permeteztek a gumi belsejébe, majd gyufát dobtak rá és a benya berobbant, mint a videómon, csak én féksprayval csináltam ugyanezt a fűnyíróm kerekével, itt is a 10" széles felnire egy 7,5" széles gumit szereltem így:-))
Szeretünk veszélyesen élni:-)

https://www.youtube.com/watch?v=Q-3U-TRkJx8
Amúgy a régi szép időkben nekem is volt hasonlókkal dolgom:-))
Jeep CJ-7 V-8 6.2 benzin, automata:
     Reply to this


Kovacspeter (msg) 14047 July 3, 2017, 7:29 p.m.   reply to: 14028 x
Ez de jó:-)
De miért izlandi a módszer?
     Reply to this


Kovacspeter (msg) 14046 July 3, 2017, 7:28 p.m.   reply to: 14023 x
http://index.indavideo.hu/video/Bozodujfalu_1
     Reply to this


Kovacspeter (msg) 14045 July 3, 2017, 7:26 p.m.   reply to: 14023 x
Rick, az az a helyzet, hogy volt zsinagóga a faluban... Én sem akarok politizálni, de szerintem azt mindenki elismeri hogy egy település elpusztítása származás és vallásra való tekintet nélkül mindenkinek fáj.
Egyébként Bözödújfalu volt az egyik utolsó település ahol fennmaradt az erdélyi szombatosok egy csoportja. Ők az unitárius vallásból váltak ki a 16.-17.sz fordulóján, ez egy nagyon érdekes dolog, érdemes ennek utánaolvasni. A szombatos székelyek egy része később izraelita hitre tért. A történelem is az egyik hobbim, erre sehol máshol nem találtam példát.
Pletykaszinten hallottuk hogy a katolikus templomot fel akarják építeni, nyilván valahol a közelben, ha igaz.
https://szekelyhon.ro/magazin/izraelben-bozodujfalusiakkal-talalkoztama/print
     Reply to this


Kovacspeter (msg) 14044 July 3, 2017, 7:04 p.m.   reply to: 14001 x
" Néha igyekeznék értékes dolgokat is felrakni ide, legtöbbször a kutya se foglalkozik vele, pedig egy egy ábra nem is hiszed mekkora segítség, nemrég a hátsó fék robbantott ábráját mutattam meg"
Laci, nem biztos hogy a beleszarás van a dologban, előfordul hogy ritkán jár erre az ember. A gyári Suzuki manuálban benne lett volna, de amikor erre jártam már találtál róla leírást.
     Reply to this


Kovacspeter (msg) 14043 July 3, 2017, 6:44 p.m.   reply to: 13999 x
Igen...ha még esedékes...
     Reply to this


Kovacspeter (msg) 14042 July 3, 2017, 6:43 p.m.   reply to: 13995 x
Szó sincs arról hogy 100 fokra asszociálnék, az még bőven kiváló hőmérséklet.
Igazából egy laboratóriumi olajvizsgálattal lehetne kideríteni részleteket...node, amit eddig tapasztaltam: Ha a 6000 km-es olajcsereciklus alatt többször-viszonylag sokszor előfordult hogy tartós, 130-140 fokos hőmérsékleten üzemelt az olaj, akkor elkezdte fogyasztani. Ha csak 1x-2x karcolt bele a 130 fokba, az még nem volt probléma ebből a szempontból, az olajfogyasztás ekkor alig volt mérhető. Ez az 50-es végű olajra is igaz volt, de még hatványozottabban a 40-esre. (ezért is hanyagoltam a 40-es olajat)
A legnagyobb olajfogyasztás a legrosszabb körülmények között 50-es olajjal történő üzemeltetésnél kb 1.7-1.8l/6000 km volt, ez kb 3 dl/1000 km-re jön ki, ennyi egyszer fordult elő.
De pl. most mögöttünk a tél, a tavasz, igazán meleg még nem is volt, 5500 km körül jár az olaj, gyakorlatilag nincs olajfogyasztás. A Frecska-féle ventilátor 1x kapcsolt be, amikor elfelejtettem kivenni a hűtőtakarót. Nyilván ez már nem az a színtiszta olaj, de az már más kérdés.
Még egy dolog: a többször nagyobb hőt kapott olaj a későbbiekben ugyanazon körülmények között, (ugyanazon út, hőmérsékleti és sebességi viszonyok között) magasabb hőmérsékleten üzemelt. Amíg a "nem főzött" olaj nem változott ebből a szempontból, ezt többször megfigyeltem. Teljesen mindegy hogy Castrol, Motul, vagy más volt.
Szóval, ahogy viselkedik, az alapján úgy tűnik hogy az az olaj már nem az az olaj. Nyilván egy olajvizsgálat tudna biztosat mondani.
     Reply to this


harleytom (msg) 14041 July 1, 2017, 8:37 a.m.   reply to: 14040 x
Oké! Ez így szerintem is jó, s akkor a műv. háznál a busz végállomásnál. Üdv
     Reply to this


inazuma400 (msg) 14040 June 30, 2017, 4:37 p.m.   reply to: 14039 x
Oké! Persze! Akkor maradjunk ennyiben, aztán ha változna, akkor hívlak! Legyen a tali a művelődés központnal v mi az, ott a buszmegállóban mellett, a parkolóban!
     Reply to this


harleytom (msg) 14039 June 30, 2017, 9:20 a.m.   reply to: 14038 x
Szombat délután 5 óra nekem jó lehet. Mielőtt Gödöllőre érnél, előtte kb negyed órával megcsörgetnél?
     Reply to this


inazuma400 (msg) 14038 June 30, 2017, 7:16 a.m.   reply to: 14037 x
Hát szombat jó lenne, de időjárás függő, mert nincs kedvem elázni, kocsim meg behalt, szerintem kb olyan 5 óra környéke, ha neked is jó úgy...
     Reply to this


harleytom (msg) 14037 June 29, 2017, 8:23 p.m.   reply to: 14036 x
Igen, az a számom ami ott van. Azt esetleg meg tudod mondani, hogy melyik nap és kb mikor tudnál jönni? Üdv, Tamás
     Reply to this


inazuma400 (msg) 14036 June 29, 2017, 5:21 p.m.   reply to: 14035 x
Ha nem szakad le az ég akkor ja! :) elküldöm privátban a számom. Ami az adatlapodon van szám az aktuális?
     Reply to this


harleytom (msg) 14035 June 29, 2017, 2:27 p.m.   reply to: 14034 x
Természetesen, meg tudom oldani. Hétvégén esetleg jó lenne? Előtte tudunk telefonon egyeztetni? Üdv, Tamás
     Reply to this


inazuma400 (msg) 14034 June 28, 2017, 2:41 p.m.   reply to: 14033 x
Köszönöm! :) megoldhato lenne Gödöllőn a talin?
     Reply to this


harleytom (msg) 14033 June 28, 2017, 9:31 a.m.   reply to: 14032 x
Helló!
Jobb szerettem volna párban, de csak itt darabra is oda adom. Üdv
     Reply to this


inazuma400 (msg) 14032 June 27, 2017, 2:31 p.m.   reply to: 14031 x
Fú! Index csak párba eladó? Kéne a bal hátsó! :)
     Reply to this


harleytom (msg) 14031 June 27, 2017, 9:13 a.m.   x
Helló!

Motorom eladása miatt eladóvá váltak megmaradt alkatrészeim, hátsó idom 10.000.-Ft, gyári kormány 7.500.- Ft, indexek 2.500.-Ft /db ( a hátsó lámpa és az indexek lámpa lakkal voltak megfújva, ez látszik rajtuk, ettől függetlenül teljesen jól működnek ).
Személyes átvétel és postázás megoldható.
Az árak minimálisan alku képesek.

Üdv, Tamás
     Reply to this


hacse (msg) 14030 June 21, 2017, 9:31 a.m.   reply to: 14026 x
Szerintem érzi az a múzsa is , hogy kinek a homlokát kell csókolgatni ahhoz , hogy efféle lebilincselő tartalmakat láthassunk.
     Reply to this


hacse (msg) 14029 June 21, 2017, 9:25 a.m.   reply to: 14028 x
Én afrikai meg ázsiai "szakműhelyekben" láttam először ezt a metodikát , nem tudtam , hogy izlandi módszernek nevezik. Én a kicsit unalmasabb tűzmentes technikával operálok. :o)
     Reply to this


fenyooldrider (msg) 14028 June 20, 2017, 7:25 p.m.   x
Quad gumit szereltem robbantással ( Izlandi módszer)
https://www.youtube.com/watch?v=Gt9JMy1h9Qg
     Reply to this


inazuma400 (msg) 14027 June 11, 2017, 3:44 p.m.   reply to: 14026 x
El is hiszem! Hát jövőre remélem h mi is kijutunk! :) szép cselekedet! :)
     Reply to this


cblaci (msg) 14026 June 11, 2017, 7:51 a.m.   reply to: 14025 x
Köszönöm! Abban a környezetben ha nem vigyáz az ember hamar homlokon csókolja a múzsa :-)
Anyám imádja Erdélyt és a hegyeket, de őt már mindenféle mozgásszervi problémák korlátozzák. Amikor hazajövünk egy túrából mindig várja a beszámolót, egy ideje a SportMotor oldalra feltöltött galériák linkjét is elküldöm neki, most is úgy volt, ő meg elsírta magát...
     Reply to this


inazuma400 (msg) 14025 June 10, 2017, 10:14 p.m.   reply to: 14022 x
Jó képek lettek! :) és milyen szépen ki tudod egészíteni szöveggel a látottakat. Én nem tudnék ilyen szépen fogalmazni! :)
     Reply to this


cblaci (msg) 14024 June 9, 2017, 10:09 p.m.   reply to: 14023 x
A múlt tele van tragédiákkal, elhiszem hogy lehetnek ennek haszonélvezői is, de általában nem az egyszerű embert kárpótolják.
Ha egyszer újra találkozunk szívesen kifejtem az ezzel kapcsolatos véleményem, itt én sem szeretnék politizálni, inkább legyen békés csend, mint elmélkedő okoskodás.
     Reply to this


Rick (msg) 14023 June 9, 2017, 3:51 p.m.   reply to: 14022 x
Most nem akarok politizálni, de kíváncsi lennék, hogy ha egy zsinagóga lett volna a faluban, akkor is elárasztják-e..? És ha igen, akkor mostanra, nem kellene-e hármat építeni helyette? Most csak ennyit jut eszembe erről. Elnézést. Nem vagyok vallásos, de ez mocskos munka volt.
     Reply to this


cblaci (msg) 14022 June 8, 2017, 9:29 p.m.   x
Egy kis képnézegetős olvasnivaló:
https://www.sportmotor.hu/album/SSsWcsjpDNJ
     Reply to this


inazuma400 (msg) 14021 June 7, 2017, 8:34 p.m.   reply to: 14020 x
Szarul indul. És mivel új az aksi, ezért a gyertyara gyanakszom, plusz ugye tavaly volt minden megcsinálva (szelephezag, karbi szinkron) kitakaritva komplett üzemanyag elláto rendszer! Amikor kicsereltem az aksit akkor jó volt, kb addig amíg egyszer menet közben ki nem fogyott a benzin, vhogy nekem úgy rémlik h nem sokkal utána kezdett buziskodni, és halottam olyat h ez nem annyira jó a gyertyának, és mivel a 12ezer is lassan meglesz (pár száz km) úgyis cserélni fogom őket... Pöc röffre kéne indulnia...
     Reply to this


cblaci (msg) 14020 June 7, 2017, 5:46 p.m.   reply to: 14019 x
Mi az a tünet amit érzel rajta? Mert én még eddig csak azért cseréltem gyertyát mert úgy gondoltam eljött az ideje, de hibát nem tapasztaltam és abban is biztos vagyok hogy még ugyanannyit elment volna...
     Reply to this


inazuma400 (msg) 14019 June 7, 2017, 4:50 p.m.   reply to: 14018 x
Értem! Enis mindent komolyan veszek ha a motoromról van szó! Még a fékolajak és telo olaj téren is! Amit amúgy nagyon sokan elhanyagolnak... Mondjuk hozzám 16evesen került, szóval én már nem fogom megváltani a világot. De mindent megadok neki és a legjobb tudásom szerint járok el karbantartás terén! Nem akkor van javítva ha tönkre megy... Tény h egy fényezés rá férne. De az inkább csak esztétika... Ettől még jól működik! A gyertyat is csak kíváncsiságból kérdeztem. Mert mindjárt csere érett lesz... De ezt érezteti is.... Mert haveromnak is ugyan ez volt a tünet a hornetnél....
     Reply to this


cblaci (msg) 14018 June 6, 2017, 10:31 p.m.   reply to: 14016 x
Egyszer majdnem 20ezret mentem egy garnitúra gyertyával, legutóbb 15-öt, de azok olyan szépek voltak hogy sajnáltam őket eldobni és biztonsági tartalékként azóta is hordozom a nyereg alatt, pedig tuti nem lesznek visszatéve soha. 12ezrenként légszűrőt, 6ezrenként olajat cserélek a szűrőjével együtt, ezeket viszont komolyan veszem.
     Reply to this


Hoterkep
Hirdetések




Member count: 26419