Please log in

Registration Forgot password






Suzuki Inazuma 400 750 1200
Comment
Előző oldal
inazuma400 (msg) 15598 May 26, 2018, 6:07 p.m.   reply to: 15597 x
Lemaradtam a válaszadasról de enis pontosan ezt akartam írni! A mostani sisakok megfelelnek az eus alapnormanak, meg írjak is h a mai sisakok kibírjak az ütközést, azzal van a baj h az agyad szetkenődik belül a koponyádon.... De már dolgoznak ezen is, most hirtelen nemtom melyik márka kísérletezik vele, de csináltak a héjon belül még egy héjat ami között van vmi anyag ami oldaliranyba is mozog h ezzel a becsapodas erejét kibillentve még plusz mozgási energiává alakítsa azt... Bocsi a szakszavak hianyaert, de kicsit kész vagyok, a lényeg ígyis érhető sztem. A másik meg h volt az rmc oldalán régen, biztos most is meg lehet találni a YouTubenon h miylen kísérletek alá vetettek 18ezer forintos mt bukókat, dobálták emeletről, lancfűrésszel kínálgatták, kalapáccsal verték meg ilyenek... Talán még lőtték is légpuskaval v ilyesmi.... De állta a sarat! Nah igen, aztán ott a sharp teszt, a régi bukóm is 4 csillagos volt, a mostani is annyi, mégis jóval többe került.... És igen ott jön ki a név, meg a kényelmi extrak amit fenyő is mondott! Szal faszság az h 100ft alatt nincs jó buko... Bocs h ide írom ezt is, de Laci, arra meg h mivel védi az álla alatt magát... Igen, egy dainese egyberuha fel milla.... Egy dainese kabát 3 kiló, arra lennék kíváncsi a légzsákos dainese mennyi lehet :D bár amúgy asszem pont az előző motorrevube láttam ilyen légzsákos cuccokat különböző márkáktol, nem akarok hülyeséget mondani de nekem úgy rémlik h vmi 100 volt az alja, és az csak vmi mellény! :D szóval aki igazán drágán öltözik fel, annak egy milla is kevés, mert ugye most a legdragabb bukó amit én láttam eddig az az agv gp Pista v mi, vmi ilyesmik 4 kiló.... :D
     Reply to this


fenyooldrider (msg) 15597 May 26, 2018, 3:39 p.m.   reply to: 15596 x
A mostani sisakok biztonságáról annyit,hogy szerintem mind jóval többet bír,mint az ember feje,mert azért nem kellene elfelejteni, hogy az emberi agynak milyen az állaga, ráadásul egy vizes kocsonya védi attól, hogy a koponyának ütközzön és sérüljön!
Mondtam, hogy íjász versenyző (is:-) vagyok és ezzel kapcsolatban szoktam magamnak felszerelést és mindenféle kütyüket csinálni, tehát röviden: kellett egy gyors záras csat, olyan mint a bukóké!
A bolhapiacon direkt ezért vettem egy echte kínai használt bukót 1000Ft-ért, amiről levágtam az áll csatot, a bukó ment a szemétbe!
Vagyis a kazán házba,ahol ősszel újra előkerült,de mivel éppen tele volt a kuka,gondoltam eltüzelem a kazánban:-) !
Persze nem fért be az ajtaján,ezért gondoltam szétcsapom fejszével és ekkor jött a brutális meglepetés: gondoltam, hogy nehézkesen fogja elvinni, ezért fej fölül, tiszta izomból rácsaptam, de az nemhogy szétesett volna,de még csak meg sem repedt, viszont a fejszét olyan rugalmasan visszarúgta, hogy az a fejem mellett centikkel húzott el!
A végén dekopír fűrésszel vágtam ketté:-)
Szóval arról, hogy melyik mit bír, kb ennyit lehet elmondani!
Amúgy minden EU-ba kerülő bukó típusnak men kell felelnie a SHARP teszten, ami garantálja a maximális védelmet!
Természetesen a nagy neveknek és áraknak is van létjogosultsága,de ez a némi plusz biztonságon kívül inkább a kényelemben, szélzajban, tartósságban könnyebb súlyban érhető tetten!
Részemről a mostani buksimat tartom az egyik legjobbnak X-Lite, ez a Nolan bukógyár kiemelt külön osztálya, olyan, mint a Toyotánál a Lexus!
Részemről még a Shoei, Arai, AGV vagy normálisabb árúak közül a LS-2, Shark, Scorpion, KBC, Roof bukók érdekelnének! Ha jól emlékszem neked Caberged van,na azt sem kedvelem túlzottan,ez én fejemen zajos!
     Reply to this


cblaci (msg) 15596 May 25, 2018, 10:50 p.m.   reply to: 15595 x
Biztosan van olyan márka amit favorizálsz, azért mert... mindössze erre gondoltam.
Nekem volt egy komolyabb balesetem 250es ETZ-vel 1990-ben. Egy Nisa kisbusz fordult elém. Akkor még csak Kiskörösi szkafikat lehetett kapni, főleg itt faluhelyen a szatócs bótba. Biztosan emlékszel rá te is, a külső héj két darabból volt valahogy összeforrasztva, ez látszott is a középen futó illesztési vonal miatt. Ez úgy hasadt ketté a fejemen mint a rothadt tök, ettől függetlenül megvédett, pedig a Nisa ajtaját nem lehetett kinyitni úgy benyomtam.
Tudom hogy nem szabad ezen spórolni, de egy kicsit ez is túl van lihegve, mert a fejem ugyan kibírta, de talán ha 5-el többel megyek kitörik a nyakam... mert olyan szinten kibicsaklott, hogy hetekig derékból fordulva néztem oldalra. Ez a mostani sisakom nagyjából alsó-közép kategóriás lehet, 47 ezerért vettem 10 éve, le volt árazva, új volt de egy évvel korábbi grafikával. Akkor se voltam gazdag de pont volt egy olyan munkám amivel 3 nap alatt megkerestem az árát, azért vettem meg. Szerencsére tesztelve még nem volt élesben, de a tartóssága bizonyított, mert hiába vigyáz rá az ember ha belül szétfoszlik, ez meg még most is olyan majdnem mint új korában. Ezzel szemben azt olvastam az egyik fórumon, hogy 100ezer alatt nincs jó sisak, meg hogy hülye aki a fején spórol... a bajom ezzel csak az, hogy a sisak alsó vonalától lefelé, vajon milyen védelemben bízik az ilyen kijelentésű ember? Bár ha belegondolok erre is biztosan lenne válasz, úgy kb. egy 500 ezres kerettel...
     Reply to this


fenyooldrider (msg) 15595 May 25, 2018, 8:50 p.m.   reply to: 15594 x
Neeeee, ezt nem vállalom!
Amúgy némely cikk jól írja, amit jónak érzel, az jó is!
Srácok, nincs jó megoldás, mindenkinek a magára szabott,méretezett cucc a legjobb!

Itt leírok egy jó megoldást bukó vásárlásra: Ha tetszik, próbáld fel, ekkor a szíj becsatolása nélkül fejre véve, rázd meg a fejed jobbra-balra, ekkor nem mozdulhat el a fejeden a bukó!! ez nem kényelmes ekkor még,de előbb-utóbb beidomulnak az arcpárnák és a többi bélés elem!
     Reply to this


cblaci (msg) 15594 May 25, 2018, 5:42 p.m.   reply to: 15592 x
A gyártástechnológiáról és az anyagösszetételről hiába hablatyolok egy eladónak, mert az valószínűleg ugyan olyan hülye hozzá mint én. Talán egyszerűbb lenne ha konkrét márkákat és azon belül annak típusait ajánlanád, ami szerinted biztonságos és ár-érték arányban is jó.
     Reply to this


hacse (msg) 15593 May 25, 2018, 5:03 p.m.   reply to: 15592 x
Ezért zártam idézőjelek közé a hamisítás szót.
     Reply to this


fenyooldrider (msg) 15592 May 25, 2018, 4:04 p.m.   reply to: 15591 x
Tévedés, ez nem hamisítás, ez modernizálás és a gyártás brutális gyorsítása, tehát gazdaságosabbá tétele!
A két eljárás lényege:
A karbon, üvegszál,aramid, lexan szálak szövete nehezen húzható rá egy bukósisak formára, illetve kézi segítség kell hozzá, valamint a műgyanta, vagy egyéb hordozó anyag szintén nehezen vihető fel, illetve ez is igényel kézi segítséget, valamint a kikötés utáni körbe formázás is nehézkes a szálak sérülése elkerülésével és ha tényleg komoly minőség kell, akkor mindezt egy vákuum kemencében sütik készre!
Így készül az igazi kompozit bukó, de ez nem is olcsó, inkább csak már a felső kategóriákban alkalmazzák!

A második kompozit bukó amit említettem úgy készül,hogy egy gép ledarálja az alapanyagokat: üveg, szén, stb,aztán ezt elkeverik a hőre lágyuló ABS műanyag granulátummal, majd ezt a fröccsöntő gép (ez nem a kocsmai csöcsös-csapos:-) egy csigán keresztül, amely felmelegíti 300 C környékére és mire a csiga csúcspontjához ér az anyag, már 1500-1800 bar középnyomásra emeli ezt a 'masszát" majd beinjektálja egy forma üregbe,mely ezred pontosan a bukó héj formája és nem igényel semmiféle utó munkálást sem fúrást,sem színezést, minden kész automatikusan a művelet végére!
Ez a bukó lesz a középkategóriás kompozit bukó, kissé gyengébb kivitelben mint az előbb említett kézzel és szálakból 'szőtt",de még mindig kategóriákkal meghaladja az ABS anyagú,netán a sima termoplaszt"- ként emlegetett műanyag olcsó buksit!

Amiért egyre inkább így (fröccstechnológia) gyártják a kompozit buksikat azt egyetlen mondatba foglalható és azonnal megértitek:
Az anyag igényük nagyjából egyforma, viszont
ha a bukók gyártási idejét összeszámoljuk, akkor az első kategória összesen 45-90 perc+ emberi munka,míg a második 12-16 MÁSODPERC emberi érintés nélkül!!!!!!
Tehát nem hamis, csak egy icipicit 5-8%-al gyengébb a második,de a gyártási összköltsége töredéke az elsőnek, így mind az időintervallum töredékére csökkentése, mind a második fő dolog,emberi kéz érintése nélkül készül!
     Reply to this


hacse (msg) 15591 May 25, 2018, 10:43 a.m.   reply to: 15586 x
Az egyik ismerősöm műanyag hegesztéssel foglalkozik , elsősorban járművek műanyag alkatrészeinek felújításával , és pár évvel ezelőtt tett valami hasonló kijelentéseket homályosan árnyalva , mondván ; nem tudjátok ti hogy mennyi sz.rt rátok sóznak üveg meg szénszálas anyagként , meg hogy különféle eljárásokkal "hamisítják" ezeket.
Meglepő a párhuzam Fenyő által leírtakkal .
     Reply to this


kantorbalu (msg) 15590 May 25, 2018, 12:05 a.m.   reply to: 15586 x
Azta...
Azt hittem, hű de okos vagyok, oszt’ kiderül legjobb, ha csomagolok és maradok a szárazfánál. Na sebaj, legalább tudom, kihez kell fordulni, ha tökfödő tanács kell...
     Reply to this


fenyooldrider (msg) 15589 May 24, 2018, 7:36 p.m.   reply to: 15588 x
Szerintem foggalma sem lesz ezekről a dolgokról :-), Ő valószínűleg csak egy eladó,de biztosan az Ő saját portékáját fogja legjobbként említeni:-)!
     Reply to this


cblaci (msg) 15588 May 24, 2018, 6:54 p.m.   reply to: 15586 x
Hű vazze Fenyő, most nagyot nőttél a szememben! Micsoda lexikális tudás, akrilnitril-butadién-sztirén, lexan, aramid... először azt hittem telugu nyelven káromkodsz. Mindenesetre jól ki vagyok most okosítva, ha úgy alakul hogy sisakot kell vennem akkor ezeket betanulom és falhoz állítom vele a sisakbótos embert :-)
     Reply to this


inazuma400 (msg) 15587 May 24, 2018, 5:18 p.m.   reply to: 15585 x
Azért mondják h úgy kell sisakot venni h el kell menni megpróbálni egy csomót, és meg kell találni mindenkinek a saját fejformájához legjobban passzolót, mint mondottam volt, nekem az első sisakom már az elején kicsit nagy volt rám, de az eggyel kisebb meg túlságosan is szorított és ott ahol már nem fog tágulni.. vannak gyártók akik ezt kétféle héjmérettel oldják meg, mint pl a jelenlegi sisakom is ami egyébként fogja a fejem körbe ahogy kell! ja és utána néztem az anyagának is, ezt írja: CAF karbon-üvegszál kompozit héj, szal gondolom ennek se nagyon árt az uv.
     Reply to this


fenyooldrider (msg) 15586 May 24, 2018, 4:15 p.m.   x
Amúgy tényleg elévülnek a bukók, de főleg csak az olcsó , polikarbonátból vagy ABS-ből (akrilnitril-butadién-sztirén) készültek, mivel ezek nem UV állóak! Amúgy ebben a formában ez sem igaz, mert ezeket is lakkozzák UV álló lakkal, ami azért jelentősen kitolja az élettartamukat!
A többi bukó alapanyaga pld a Lexan, a karbon, az üvegszál az aramid szál és ezek kompozitjai, gyártótól függően nagyrészt ellenálló az UV-vel szemben, azért ott az időszakos csere már nem játszik, sokkal inkább az állapotát kell figyelembe venni!
Amúgy szándékosan nem használtam eddig a Kevlar kifejezést, mert ez nem egy anyag, hanem egy gyártó neve, amit Kevlar név alatt vesztek, annak a pontos neve: aramid!
Legtöbben tudjátok, hogy műanyag fröccs szerszámok lézer hegesztésével foglalkozok, ezért elég jól ismerem ezeket az anyagokat! Főleg az új kompozit bukók vásárlásával kapcsolatban hívnám fel a figyelmeteket, hogy ezek már nem üvegszövet és karbonszövetből állnak valamiféle aramid, vagy műgyanta hordozóban, hanem ezek a műanyag gyártás új termékei!
A karbont és az üveget ledarálják, szinte mikroszkopikus méretekre és ezt adagolva bármelyik műanyaghoz adalékolható sajnos egészen komoly 15-30% arányig!
Ebben nekünk az a szomorú, hogy míg a régi karbonszövet és üvegszövet nem tűrt meg maga körül más hordozó komponenst mint az aramid=(Kevlar) vagy a 2k műgyanta, a mostani összetételben bármilyen thermoplast lehet a hordozó anyag!
Ezt azért hangsúlyoztam ki,mert az első (régebbi) csoport 100%-ban UV álló már anyagában is az utóbbi csoportra ez nem igaz sajnos!
Viszont a felirat mindkét bukótípuson azonos, karbon/üvegszál kompozit! Igaz a héj belsején ez jelölve van,de senki nem szedi szét az új bukót ezért! Ha ezt látod ott: GF, (Glass Fiber)vagy CF,(Carbon Fiber) akkor erről az anyagról van szó!

Na srácok,van miről gondolkodni bukóügyileg? :-)
     Reply to this


hacse (msg) 15585 May 24, 2018, 1:41 p.m.   reply to: 15583 x
Én azér' nem kapargatom le róla a festékréteget , hogy megnézzem miből van a sityak , ahhoz túl szép állapotban van még .
Szerintem ezekkel a műanyag vödrökkel az a
baj , hogy elég hézagos a méretválaszték . :o))
     Reply to this


hacse (msg) 15584 May 24, 2018, 1:32 p.m.   reply to: 15582 x
Sőt, akárki ! Csakhogy ezt én mondtam . ..de ennek sincs semmi jelentősége ...
     Reply to this


cblaci (msg) 15583 May 24, 2018, 6:14 a.m.   reply to: 15581 x
Oszt milyen a héja? mer'az a nem mindegy! Városi embér mondta, lehet hangszertok az alapanyag, vagy blokkolásgátlós vagy mi, esetleg diszperzites veder... de az lehet nem a legbiztonságosabb :-)
     Reply to this


inazuma400 (msg) 15582 May 24, 2018, 12:27 a.m.   reply to: 15581 x
:D azt bárki mondhassa!
     Reply to this


hacse (msg) 15581 May 24, 2018, 12:25 a.m.   reply to: 15578 x
Nekem is van bukósisakom ..
     Reply to this


inazuma400 (msg) 15580 May 23, 2018, 8:15 p.m.   reply to: 15578 x
Persze, ez mindekinek szíve joga, csak egy útmutató, azért ense hiszek mindnet vakon, de tampontnak jó... Ha neked a hély jó anyagból van, és a belseje se málik szét, akkor oké, használd egészséggel! Nincs ezzel baj, és minden elismerésem az állapotát illetoen! :)
     Reply to this


cblaci (msg) 15579 May 23, 2018, 7:09 p.m.   reply to: 15577 x
A nulladik óra nem új dolog, akkor is volt amikor én voltam gyerek. Nem is igen látogattam azokat a korai kezdés miatt, értelmetlennek tartottam mint a nullával való osztást. A baj akkor kezdődött amikor az első és a második órára se mentem be, amiből az következett, hogy akkor meg már minek a többire. Sajnos nem sokáig játszhattam a titkos ügynököt mert Anyámat behívták, az meg beköpött Apámnál, Apám meg erősebb volt mint én...
Azóta viszont precíz vagyok és pontos, de a nulladik óra az akkor is hülyeség, nekem majdnem attól siklott ki az életem :-)
Kínozza a szülőt és a gyereket is, azt az első ökröt kellett volna főbe lőni amelyik kitalálta.
     Reply to this


cblaci (msg) 15578 May 23, 2018, 7:01 p.m.   reply to: 15575 x
Az a helyzet, hogy én már a felét sem hiszem el annak amit a neten leírnak, pedig valamikor hithű asztalveregető voltam, pl. olajkérdésben... Ma már azt tartom jónak ami nálam bizonyított, vagy amit én tapasztaltam, még akkor is ha 20 másik ember mond mást, legfeljebb megtartom magamnak a véleményem. A sisakot is addig használom amíg az jó állapotnak örvend, ha majd jelentkeznek az amortizáció jelei (elkezd foszlani a szövet, kopik a fényezés, karcosodik a plexi, ne adj Isten lefejelek egy kombájnt...) akkor majd kicserélem ha úgy alakul.
     Reply to this


kantorbalu (msg) 15577 May 23, 2018, 5:11 p.m.   reply to: 15573 x
Igyekszik az ember, ha már felkel, mert a leány gyereknek 0. órája van...
     Reply to this


kantorbalu (msg) 15576 May 23, 2018, 5:11 p.m.   reply to: 15573 x
Igyekszik az ember, ha már felkel, mert a leány gyereknek 0. órája van...
     Reply to this


inazuma400 (msg) 15575 May 23, 2018, 3:58 p.m.   reply to: 15571 x
Nem, akkor nyilván nem, mivel nem éri uv, szóval ami 10 éves sisak és sose votl rajtad az is zsír új, és bevetestol számít az 5 év, de erre is azt mondjak h lehet h 7 is v 3 attól függ milyen sisak, ki hogy használja, mennyire vigyáz rá, mennyire strapabíró, mennyit megy egy évben stb, én az enyémre hiába vigyáztam, hátul a sisak alján van körbe ilyen műbőr, az a szivacsozas alja, nah az már szét repedezett réges rég, de mondom alapból amikor megvettem kicsit nagy volt, próbáltam eggyel kisebbet is, de az meg nagyon szorított, a 2 közti méret lett volna jó belőle nekem, de megvettem, akkor még nem vágtam ennyire a dolgokat, meg igazabol akkoriban sok választásom nem volt, se anyagilag se máshogy....
     Reply to this


inazuma400 (msg) 15574 May 23, 2018, 3:50 p.m.   reply to: 15570 x
Igen igen, helyes meglatas, enis így tudtam, olvastam, csak fogalmi gondjaim vannak! :D azt írták a kevlar és üvegeszalas sisakot csak azért kell cserélni mert a belseje használodik el! Azt már nem teszi tökre az uv!
     Reply to this


cblaci (msg) 15573 May 23, 2018, 11:17 a.m.   reply to: 15572 x
Hinnye de vicces vót Kend ződhajnalban, a vasvella bökje ódalba :-)
     Reply to this


kantorbalu (msg) 15572 May 23, 2018, 6:31 a.m.   reply to: 15571 x
A sisakzsákot? Azt cserélheted...;-)))
     Reply to this


cblaci (msg) 15571 May 23, 2018, 6:06 a.m.   reply to: 15570 x
Az én "öreg" sisakom üvegszál-spectra-kevlár anyag, kétrétegű héjszerkezettel, gyakorlatilag újszerű. Ha nem használom sisakzsákban van, annak is lejár az ideje 5 évente? Mert akkor most idén kellene másodszor cseréni, én meg még most se akarom.
     Reply to this


kantorbalu (msg) 15570 May 22, 2018, 11:14 p.m.   reply to: 15568 x
Amikor ősszel sisakot kerestem, vizslattam a piacot, olvastam ezt-azt...
A munkámból adódóan egy csöppet képben vagyok: a hangszer tokokat ismerve levontam bizonyos következtetéseket. Alapvetően két gyártási technológia létezik. Az egyik a formára készítés/öntés. Ez úgy néz ki, hogy fogják a héj formát, körbe rakják (vagy kibélelik) valamilyen szövet szerű anyaggal (üvegszál, szénszál/kevlár, ilyesmi), majd kikenik valamilyen ragasztó anyaggal. Ez általában valamilyen műgyanta. Minél erősebb a szövet (pl. kevlar), annál kevesebb ragasztó anyag kell hozza, annál könnyebbre lehet csinálni a héjat. Ez után még csiszolás, fényezés, stb... viszonylag macerás a technológia.
A másik, hogy fognak valamilyen sajtolható anyagot (pl ABS) és egy sajtoló géppel formára nyomják. Itt az eljárás látszólag olcsóbb lehet, de gondolom a sajtolás gépesítése nem két fillér. Viszont ha megvan, tényleg másodpercek alatt kész a héj. Itt csak az a bibi, hogy mivel ez nem réteges anyag, ezért a stabilitásért az anyag vastagsággal kell operálni, ami ugye súly. Ezért stabilitás kontra súly bűvészkedés indul el. A tapasztalataim azt mutatják, hogy ezen a harctéren mindig a súly győz. Vagyis az ABS héjakat a lehető legkönnyebbre gyártják a stabilitás rovására. Láttam tokra rácsukódó metró ajtót. Az ABS meggyűrődött. Az üvegszálas sose. Az is tapasztalat, hogy ezek az anyagok valóban öregednek. Az ABS tokok elhasználódnak. Nekem van 30 éves üvegszál tokom. A kezdetektől én használom, nincs hibája most sem!
Vagyis megpróbáltam üvegszálas sisakot venni (azért ez még mindig olcsóbb, mint a kevlar). És találtam is
egy nagyon puritán felszereltségű olcsó sisakot kiváló “törésteszttel”. Nekem a design is tetszik...
Ugyanazon márka kevlar sisakja kétszer annyiba került volna. Viszont ugyanabban a boltban egy sokkal gazdagabban felszerelt (nekem úgy tűnik, hogy a Nolan egy réges-régi modelljét gyártják tovább más néven) ABS modell olcsóbb volt az üvegszálasnál. Én a boltban csak oldalról nyomkodtam meg a kétfajta héjat. Az üvegszál stabilabb volt. Sokkal! És könnyebb is, bár ez a felszereltségnek is betudható. A kevlar volt a legkönnyebb és nyomkodásra a legstabilabb. Ja... és messze a legdrágább.
De akkor miért adnak ABS tökfedőt drágán? Márka... design... ezeket kell megfizetni.
Ebből csak annyit szeretnék kihozni, hogy szerintem az üvegszál vagy kevlar technológiával készült héjakat nem kell cserélni. Legalábbis UV és korosodás miatt. Szerintem...
     Reply to this


fenyooldrider (msg) 15569 May 21, 2018, 7 p.m.   reply to: 15568 x
:-)
     Reply to this


inazuma400 (msg) 15568 May 21, 2018, 6:34 p.m.   reply to: 15565 x
Az szép kor! Nekem az első sisakom most 7 éves, igaz elég olcsó sisak volt, (26e) airoh, néztem sharp tesztet amúgy jól végzett, 4 csillag, a mostani sisakom se kapott jobb pontozás biztonság szempontjabol, pedig kicsit többet került, de nyilván nevet fizet az ember, tisztában is vagyok vele h igazából nem ér annyit amennyit adtam érte, de régi álmom volt, mondjuk a szellőzés az brutal! :D nah de vissza kanyarodva, az airoh már elhasznalodott és nem mostaban... Hanem pár éve... Meg ám se volt az igazi, nah de ugye mondják h azért kell cserélni mert az uv tökre teszi a héjat, öregszik és veszít az ütéselnyelő képességéből, nyilván senki nem úgy motorozik, meg senki nem akarja kipróbálni, de ha arra kerül a sor ne ezen múljon... De mondják h vannak már az új drága sisakokba olyanok is amit már nem tud megenni a nap, de h azért mégis elhasznalodik a Sisak egy idő után stb... Meghat ugye azért csak jobbak, könnyebbek lesznek stb ahogy fejlődik a technika.....
Azt lehet rossz helyre írtam (plexis dolog) az fenyonek szolt, mert ő van ellene.
     Reply to this


cblaci (msg) 15567 May 21, 2018, 4:19 p.m.   reply to: 15564 x
Azt gondolom Balázs mivel ez az első igazán nagy motorod, talán nem is igazán tudod mi az amit elvárhatsz tőle. Majd kirajzolódik idővel, de hidd el ezeken a nagy csupasz motorokon el kell viselni a szelet, javítani lehet rajta trükkökkel, pl. hogy ne egy helyre jöjjön az összes, de a szél az fújni fog rajta bármit is csinálsz.
     Reply to this


cblaci (msg) 15566 May 21, 2018, 4:16 p.m.   reply to: 15559 x
Szép a GSX 1400 és biztosan komoly teljesítményeket lehet kicsalni belőle. Az ilyen nagy vasakról mindig az X4 jut az eszembe amit volt szerencsém testközelből is megízlelni. Egyik barátomnak volt ilyen motorja, brutális bestia 120Nm-es nyomatékkal, a CB 1300 szívével.
A negatívum a váltó volt, egy kicsit lehetett volna rövidebb az 1-es, ha viszont elindult teljesen mindegy hányadik fokozatba volt mert elemi erővel akarta kitépni mindkét kezemet tőből... a másik pedig az üléspozíció, alacsony volt de olyan széles, hogy úgy ültem rajta mint egy szülő nő... kanyarodni se tudott úgy mint ahogy egy filigránabb motor, de mégis volt benne valami szerethető, ha más nem az hogy gyönyörű volt! Ahogy hallottam a GSX 1400 sem egy kanyarvadász típus, persze hosszabb és kevésbé technikás túrákra biztosan jó, de ahhoz meg túlságosan Naked...
     Reply to this


cblaci (msg) 15565 May 21, 2018, 4:12 p.m.   reply to: 15561 x
Nem veszem kötekedésnek. Idén 10éves lesz a sisakom, még a CB-1 hez vettem újonnan, nem kevés pénzért. Mint mindenemre erre is nagyon vigyázok és kényes vagyok az állapotára, még a plexi se volt rajta cserélve, de nem is karcos, kétszer voltak mosva az arcpárnái mert általában maszkot veszek alá, van egy nagyon vékony és egy vastag maszkom is a hidegebb időkre. Egyelőre még nem cserélem le mert nem a sisak rossz, ugyanis van összehasonlítási alapom. A fiaim bukóját is volt szerencsém kipróbálni, amelyek jóval újabbak mint az enyém de nem jobb egyik sem, sőt!
Egyébként a 15560-as hozzászólás végén leírtad, hogy a gyártók se véletlen szerelnek az újabb naked gépekre is szélterelő plexiket, akkor nem értem miért nem fogadod el hogy nekem is egy ilyen kis plexi oldotta meg azt, hogy ne a nyakamra kapjam a szelet.
     Reply to this


kantorbalu (msg) 15564 May 21, 2018, 3:54 p.m.   reply to: 15563 x
Azért még egy dolog és nem fárasztalak Benneteket ezzel tovább: tudjátok mazsola vagyok, a saját naked-emen kívül nem is hajtottam mást (kivétel azt a túraendurót) Nekem ebben (és amúgy a motorozasban) az a “szép”, hogy részese vagyok a dolognak, szóval úgy benne vagyok, mint a lovagolásban. Hogy van feladat, koncentrálni kell, ki vagyok szolgáltatva az elemeknek. Vagyis nem is értem, miért kifogásolom, ha cibál a szél? A Versys-en kifejezetten zavart, hogy mindent a plexi mögül látok. Igaz, hogy szél az nem volt.
Na megyek és ledobom a plexit és Göd felé igyekszem vigyorogni, hogy legyen miért fogat mosni.
     Reply to this


kantorbalu (msg) 15563 May 21, 2018, 3:31 p.m.   reply to: 15562 x
Bocsi rosszul írtam: ha magam fele döntöm, akkor szaggatja a mellkast. Mint az köztudott...
     Reply to this


kantorbalu (msg) 15562 May 21, 2018, 3:29 p.m.   reply to: 15561 x
Félreértitek...
Nekem nem a zajjal van bajom, hanem hogy azzal a kis plexivel ha fel van állítva, akkor a fejemet tépi le a szél. Komolyan 120-nál már nem tudom elfordítani, hogy a holttérbe nézzek, mert hátra csavarja a turbulencia. Ha meg megdöntöm a plexit előre (úgymond felállítom) akkor a váll magasságában ér ugyanez az erő, ami azért elviselhetőbb. Amikor kiállok a nyeregből, nem ér sehol ilyen koncentrált cibálás. Végülis összegezve még mindig ez a legjobb. Úgyhogy ki is megyek oszt’ ledobom azt a műanyagot. Délután megyek az M2-n, kipróbálom. A dolog csak azért izgat, mert a Versys-t kipróbálva (ami ugye eredetileg is egy túraenduró, a gyári plexivel kalibrálva) a menetszél probléma nem létezett. Ezért gondoltam, hogy valami jó magas túraplexi a fejem fölé terelné a levegőt. De csak akkor tenném fel, amikor túrára megyek, vagy autópályára. Viszonylag olcsón a Puig gyárt olyat, aminek a magassága 40cm fölött van.
     Reply to this


inazuma400 (msg) 15561 May 21, 2018, 1:28 p.m.   reply to: 15557 x
Nem kötekedni akarok, de sztem fenyonek igaza van és rossz a sisakod... Nekem is ez volt az első gondolatom, csak közbe tovább olvastam a fórumot, az előző sisakom nekem is gyász volt... A mostani hozzá képest egy álom, bár halkabbra számítottam, de aztán mentem egy kört a régivel és ég és föld, plussz ugye nem árt időnként lecserelni a tökfedőt sem, mondjuk úgy 5 évente...
     Reply to this


inazuma400 (msg) 15560 May 21, 2018, 1:22 p.m.   reply to: 15555 x
Én valóban plexivel vettem, nem is tulajdonítottam neki nagy dolgot, amíg nem hoztam haveromnak egy plexi nélküli Banditot, ott már 120nal kezdődik h kapaszkodnak kell, és 160nal az istennek se bírtam többet menni mert szaggatott le a menetszél, hiába hasaltam a tankon... Úgyhogy én azt vallom h van létjogosultsága a plexinek egy naked bikeon, bár tény h a sajátomat nem próbáltam nélküle, meg egyéb variációkat sem, de nekem így megfelel ahogy van, meg sztem nem véletlenül kapott egy kis legterelőt a hornet is 2005tol, meg azért mostanában sok nakedbike jön ki egy kis terelővel, v legalábbis lehet hozzá kapni gyári kieget, bár tény h az Ina és egyéb klasszikus formák jobban néznek ki nélküle, de sztem hasznos!
     Reply to this


jimy_L (msg) 15559 May 21, 2018, 10:03 a.m.   x
Köszönöm!

Szombaton barátom vett egy gsx1400-at.
Én hoztam el keréken, kb 230km távot mentem vele. A szélvédelem 220km/h-val elég gyatra. rá kell hasalni a tankra, akkor jobb, de az már olyan tartás mint a sportgépeken. Úgyhogy ez a plexi dolog, attól is függ ki mire használja a gépét. Én kaptam az enyémhez, fejdísznek randa volt, szélvédelemnek gyenge, nem is került a motorra. Ha gyorsan kell mennem, hasalok a tankon. De inkább nem sietek....
     Reply to this


fenyooldrider (msg) 15558 May 21, 2018, 9:57 a.m.   reply to: 15557 x
Na igen, ezt mondtam én is: meg kell találni a megfelelő, magadhoz illő sisakot!
Ugyanolyan Shubertem volt, mint Kovács tanár úrnak, Ő dicsőítette, hogy milyen csendes (a hivatalos teszteredmények is Őt igazolták) de ha emlékeztek, akkor mondtam is a kápolnásnyekki konferencián, hogy nekem nagyon nem jön be, sőt nekem kifejezetten hangos volt bogárháló, meg orrmaszk nélkül, velük meg nem szellőzik!
Viszont a mostani sisakom Nolan X-lite sokkal csendesebb rajtam!
Ebből is látszik, hogy mindenkinek ki kell járnia ezt az iskolát, míg megtalálja a neki valót!
     Reply to this


cblaci (msg) 15557 May 21, 2018, 9:01 a.m.   reply to: 15555 x
100-110-ig én se éreztem a hiányát, aztán a múlt héten 5 másik társammal (akik jobban húzzák a gépeknek) elmentünk 2 napra motorozni, a sisakot már teljesen lefordítottam, az álla majdnem érte a nyakamat és amennyire tudtam előre döntöttem a fejem, mert 120 felett alá kapott a szél a sisaknak, volt pedig maszkom és kendőm is és a bogárhálós sisak is kellene hogy védjen valamennyit. Most ez a kis Givi plexi letereli a szelet a nyakamról, nem lettem persze szélvédett de legalább nem emelgeti a sisakomat a szél.
     Reply to this


cblaci (msg) 15556 May 21, 2018, 8:56 a.m.   reply to: 15554 x
Jó, csak Fenyő kolléga azt elfelejtette, hogy a motor is tereli a szelet, az hogy felálltál a lábtartón és csak szemből ért a szél nem egyenértékű azzal amikor a motoron ülsz és különböző -a motor általi- turbulenciák keletkeznek. Mondanám hogy lekapom a saját pleximet és menj vele egy kört, aztán visszarakom és úgy is próbáld ki, de ezzel csak az a baj hogy én alacsonyabb vagyok ezért nem biztos hogy ugyanolyan eredmény születne, ráadásul rajtam kívül nem ülhet rá senki más.
     Reply to this


fenyooldrider (msg) 15555 May 21, 2018, 8:40 a.m.   reply to: 15554 x
Látod, most már megérted, hogy miért nincs nekem plexim ezen a motoron: mert nem kell rá, sőt csak ront a helyzeten!
Amúgy nekem van rá eredeti Inazuma kis idomom, sőt színre is van fújva, de pont ezért nem raktam fel, úgy jó ez a motor, ahogy van!
Amúgy a 'teszt módszert" ne nevesd ki, ez a való világ:-)!
Amúgy nekem 120-130 utazónál szinte semmi zavaró dolog nincs hosszú távon sem, a menetszél kellemes a zaj viszont így a legkisebb!
Amúgy akinek plexije van ezeken a gépeken, az vagy már úgy vette, vagy ha saját vásárlású plexi, akkor nem akarja elismerni magának sem, hogy kidobott pénz:-))))
Nem vagyok plexi ellenes, sok motoromon volt, sőt magam is sokat faragtam, de szerintem a nakedek 90%-ra nem való, legalábbis azokra nem amelyeken nincs gyárilag!
     Reply to this


kantorbalu (msg) 15554 May 21, 2018, 7:51 a.m.   reply to: 15551 x
Na, tegnap a túrán kipróbáltam nagy sebességnél is. Így a sisak jóval kevesebbet kap. A mellkasra tereli a levegőt, ami miatt a sisak így nem zúg, de a felsőtestre úgy 140-nél olyan erő zúdul, hogy rettenet. De ahogy Fenyö kolléga javasolta (az “ilyen egyszerű” próbát), ki-kiálltam a lábtartóra. Be kell valljam, így volt a legjobb. Ma leszerelem a plexit, amíg egy igazi túrát nem veszek.
     Reply to this


cblaci (msg) 15553 May 20, 2018, 1:24 p.m.   reply to: 15546 x
Az én motoromnak ezért volt "Csühös" a neve, nincs annak attól semmi baja, a himbás szelepmechanizmus az ilyen zajos, na meg az illesztési hézagok se olyanok mint egy vízhűtésesnél. Sose fogod megszokni a Honda után, nekem se sikerült a 9 év alatt, azért (is) tértem vissza a Hondához. Ettől függetlenül nagyon üzembiztos motor az Inazuma, szinte el se tud romlani!
     Reply to this


cblaci (msg) 15552 May 20, 2018, 1:20 p.m.   reply to: 15545 x
15-42 rémlik, de csak emlékezetből mert nem néztem utána.
     Reply to this


cblaci (msg) 15551 May 20, 2018, 1:19 p.m.   reply to: 15543 x
Ugye, hogy ugye? Akkor most én, Cébé László, aki vagyok, elárulom itten, sőt, inkább állítom, továbbá az igazamat aerodinamikai szempontból is alátámasztom, mert megint úgy van az, ahogy korábban volt, amikor egyszer már bevált, mint ahogy most is! Szóval nem a méret számít (ennél a tételnél legalábbis), hanem a dőlés szöge és a menetszél megtörése, amire képes a homorú felső él, amire képes a bubi is, mert a bubis plexi se véletlen lett kitalálva. Nekem a homorú forma jött be és most is működik, legalábbis olyan szinten, hogy nem a sisakom alá jön a szél, hanem valahogy szétterelődik, vagyis határozottan jobb!
A háttérben Pamacs elnevezésű házi cicánk látható, fej nélkül, de amúgy van neki mert az előbb még ebédelt vele.
     Reply to this


hacse (msg) 15550 May 20, 2018, 12:58 p.m.   reply to: 15546 x
Lényegesen zajosabb , mint a vízhűtéses gépek .
     Reply to this


hacse (msg) 15549 May 20, 2018, 12:56 p.m.   reply to: 15545 x
1200 - asé 15 - 44.
     Reply to this


hacse (msg) 15548 May 20, 2018, 12:54 p.m.   reply to: 15543 x
Így csendesebb is lett ?
     Reply to this


Uncledave (msg) 15546 May 20, 2018, 12:52 p.m.   x
Hali! Nemrég jutottam hozzá egy régen kiszemelt motorhoz, egy GSX 1200 Inazumához. Amikor hozzám került elég durván szelephangja volt, így az első dolgom volt beállítani a szelephézagot. Na már most összerakás után amíg hideg a motor továbbra is hangos, majd ahogy bemelegszik ez a hang jóval veszít az erejéből. Viszont továbbra is hallani hangokat a szelepfedél alól. A lánc, és a szelephézag ok. Az előző motorom az egy Honda CBF600 volt (vizes), ami elindítva teljesen halk volt, szóval elképzelhető hogy csak nekem tűnik fel. Esetleg ha valaki megosztaná tapasztalatát a motor zajával kapcsolatban, nagyon megköszönném!
     Reply to this


jimy_L (msg) 15545 May 20, 2018, 12:34 p.m.   x
Sziasztok! Szakmai kérdésem lenne, az első, és hátsó lánckerék fogszáma érdekelne. Nem összesen, hanem első mennyi, hátsó mennyi.

Köszi!
     Reply to this


kantorbalu (msg) 15544 May 19, 2018, 6:23 p.m.   x
Holnap Gerecse-Pilis nyolcas
Kawa Versys, Honda NC750, Inazuma trió.
     Reply to this


kantorbalu (msg) 15543 May 19, 2018, 3:45 p.m.   reply to: 15542 x
Lejjebb állítottam a plexit és megdöntöttem magam felé. Hát sokkal jobb a helyzet. Nagy sebbességnél még nem volt módom kipróbálni, de határozottan jobb így.
     Reply to this


fenyooldrider (msg) 15542 May 18, 2018, 8:48 p.m.   reply to: 15541 x
A próba valóban ilyen egyszerű:-))))
     Reply to this


hacse (msg) 15541 May 17, 2018, 9:04 p.m.   reply to: 15539 x
Bárcsak ilyen egyszerű lenne ... :o)
     Reply to this


hacse (msg) 15540 May 17, 2018, 8:56 p.m.   reply to: 15533 x
Igen , szeretném ha így lenne , de ahhoz , hogy a véglegeshez közelítsen még több visszajelzést várunk.
     Reply to this


fenyooldrider (msg) 15539 May 17, 2018, 4:56 p.m.   reply to: 15538 x
Tesztelni borzasztóan egyszerűen tudod, csak simán kiállsz a lábtartóra, akkor a menetszél gyári 'naked" állásban van, ha visszaülsz akkor tudni fogod mit értél el :-)
     Reply to this


kantorbalu (msg) 15538 May 17, 2018, 8:40 a.m.   reply to: 15537 x
Köszönet Mindenkinek a válaszért!!! Próbálkozom...
     Reply to this


fenyooldrider (msg) 15537 May 17, 2018, 4:57 a.m.   reply to: 15534 x
Vedd le a mostanit, meg fogod látni,mennyivel jobb nélküle!
Nekem semmi nincs rajta, pont azért, mert anno egy túra endúrómon (Freewind) annyit szoptam vele, hogy azt elmondani nem lehet!
Fűzfőn a Szatuna egyszer kiárusította nagyon olcsón az összes plexijét, ekkor vetem 4 db különböző túra motorra való fajtát, ezeket formáztam így, vagdaltam úgy,de komoly eredmény akkor született, mikor egy általatok is említett kicsi plexitoldót rábiggyesztettem!
Ez is azért hatékony,mert van közötte és a főplexi között egy kb 2-3cm-es hézag és ez diffúzorként működik, megszüntetve a vákuumot a nagy plekó mögött!
Ha plekó nélkül is zajos, akkor javaslom egy normális, csendes bukó beszerzését, ezzel sokkal jobban jársz!
     Reply to this


hacse (msg) 15536 May 16, 2018, 11:46 p.m.   reply to: 15535 x
Szeva !
Én az idei szezonban vettem ezt a GIVI A660-ast . Az a tapasztalatom vele , hogy akkor lenne a legjobb , ha még egy 10 cm -el magasabb lenne , 182 centis vagyok és ha a tenyeremet fölé teszem rendes tempónál akkor elcsendesedik .( Már 60-70 től hangos. ) Egyébként nem a szélvédelemmel van gond , ahhoz már elég magas - amennyire lehet függőlegesre kell állítani , lásd ; túraendúrók - hanem a turbulencia által keltett nagy zajjal . Egy naked gép hangosabb fajta sisakban felüdítő élmény a plexizajhoz képest. A Laci által említett kis túraplexi volt fenn nekem is egy rövid ideig , sokat állítgattam de a műszerek takarásán kívűl más előnyét nem láttam . Elkezdtem "faragni" aztán egyszer kiesett a kezemből , pont bele a kukába ,én meg már nem nyúltam utána.... Ha nincs olyan szerencséje az embernek, hogy rögtön kifog egy jót akkor kísérletezgetni kell . Én azt javaslom , hogy minél magasabbat válassz , szerintem a GIVI A660-as biztos , hogy neked alacsony, egyébként én meg fogom toldani kultúráltan , lehet ugyan kapni szakszerű pleximagasítókat de majdnem annyiba fáj , mint maga a szélvédő.
     Reply to this


cblaci (msg) 15535 May 16, 2018, 10:06 p.m.   reply to: 15534 x
Nem egyszerű dolog mert sok mindentől függ, a plexi formája, dőlésszöge, magassága, pilóta mérete, sisak típusa. Nekem víztiszta Puig Mini volt az Inazumán, de először rosszabb volt mintha nem lett volna rajta. Úgy kell elképzelni mintha összegyűjtötte volna a szelet és az egy keskeny szélcsatornát alkotva pont a sisakomra terelődött volna, vagyis erőlködni kellett hogy egyenesen tartsam a fejem, mert vagy jobbra, vagy balra lökte a sisakot ha kicsit is kimozdultam a középpontból. Ezt végül úgy oldottam meg, hogy egy Givi fejidomról lemásoltam a mintát és a felső élét homorúra vágtam, nyilván rövidebb lett így, de mégis megoldódott a probléma. A szélvédelem nem lett teljesen megoldott, de a zavaró turbulenciák megszűntek és attól is jobb volt mintha nem lett volna rajta semmi, sőt egyszerűbb volt azt letisztítani a bogaraktól mint a műszeregységet és a GPS-t is védte. Elvágni sem volt egyszerű, illetve vízpapírral a gyári élének megfelelő állapotot visszaállítani sem, de aztán elégedett voltam az eredménnyel.
Először azt gondoltam nem teszek a Hornetre semmit, aztán ahogy gyűlnek a km-ek mégis csak gondolkodok valamiféle megoldáson, bár jóval alacsonyabban van a lámpa mint az Inán volt, ezért nem biztos hogy ugyanaz a megoldás jó lesz.
Kerestem képeket az Inazumára átalakított Plexiről, de én alacsonyabb vagyok ezért nem biztos hogy ez a homorítás neked is beválna. Variálni, kísérletezni kell, saját méreted és igényednek megfelelően, de az biztos hogy Naked motoron nem lesz soha teljesen megfelelő szélvédelem.
Az első 3 képen a faragott állapot látszik, a 4. képen pedig az eredeti állapot, ami ránézésre úgy tűnik mintha jobb szélvédelmet biztosított volna, pedig érdekes módon pont a homorúra faragott felső ívvel lett jobb.
     Reply to this


kantorbalu (msg) 15534 May 16, 2018, 7:12 p.m.   x
Szeretném kérdezni Tőletek: Inazuma-val mi a tapasztalat? Vennem kellene egy túraplexit, mert 130-as pálya tempónál kapaszkodok rendesen. Magasságom olyan 185-körül van, a mostani plexiről küldök képet. De egyértelműen kicsi. Nektek milyen van/volt, ami jól működött? Az a baj, hogy csak próbálás közben derül ki, működik-e a szél csillapítás,annyi pénzem meg nincs, hogy cserélgessem. Esetleg ezzel a meglévő pleximmel van-e valami furmányos beállítás, ötlet, ami működik? Köszönet...
     Reply to this


kantorbalu (msg) 15533 May 16, 2018, 7:01 p.m.   reply to: 15499 x
Akkor megállapodtunk valamiben? Ott a június-július fordulón?
     Reply to this


kantorbalu (msg) 15532 May 16, 2018, 6:57 p.m.   reply to: 15531 x
Majdnem a legjobb, majdnem a legszebb, de szeretjük, mert valami van benne, amitől... nem is tudom...
Talán az a legfontosabb, hogy nem racionális választás, hanem inkább érzelmi. Vagy nem is...?
     Reply to this


cblaci (msg) 15531 May 16, 2018, 4:15 p.m.   reply to: 15529 x
Ezt be, rendesen! :-)
Mindössze egyszer volt márkaszédelgés az első két CB Honda után, ami viszont azt bizonyítja, hogy egyetlen motor létezett csak ami csalfává tette a szívemet, az pedig nem más mint az Inazuma. Ezért óvjátok becsüljétek, mert igenis szép és jó motor az Inazuma, majdnem a legjobb...
     Reply to this


fenyooldrider (msg) 15530 May 16, 2018, 3:16 p.m.   reply to: 15528 x
Ez kényelmetlen?
Próbáld meg azt a 3-4 hektárt kézi kaszával, aztán megtudod mi a kényelmetlen:-)))!
     Reply to this


fenyooldrider (msg) 15529 May 16, 2018, 3:15 p.m.   reply to: 15527 x
:-) bizony-bizony Lacikám, ezt beszíttad tesa:-)))))
De ha visszaolvasol, minden szavam igaz és persze abban is biztos voltam, hogy ráharapsz a csalira :-)!
De azért remélem a konferenciára nem Kawás sapiban jössz,mert akkor sirathatnak a Hondások is, Te márkaszédelgő:-))))))))
     Reply to this


jimy_L (msg) 15528 May 16, 2018, 6:59 a.m.   reply to: 15524 x
Az a hátsógumi lassan cserés.
Egy kényelmes túrakormánnyal, és sportdobbal, egész jó lehet.
Habár nem túl optimális az üléspozíció, szerintem 5-6 hektár megtétele után a kormány rezgés is kellemetlen lehet. ;))
     Reply to this


cblaci (msg) 15527 May 16, 2018, 6:05 a.m.   reply to: 15524 x
Akkor én ezt bevettem kanyar nélkül...
"2003-as, kulturált járás, de az Inazuma marad stb..." én meg mindjárt a 600-as Hornetra asszociáltam, ami az egyik legszebb a Hornet családban, hegyesebb faridom de még analóg órák...
Rossi viszont nem tévedett ;-)
https://www.youtube.com/watch?v=3k19EM2pfM8
     Reply to this


fenyooldrider (msg) 15526 May 16, 2018, 4:45 a.m.   x
De,hogy szó ne érje a ház elejét, bemutatom nektek az elődjét, a Partner felirat senkit ne tévesszen meg, ez vérbeli Honda!
Sajnos mennie kellett a háztól,mert nem tudtam kihasználni a teljesítményét, sajnos csak 300m2 füvem van:-))))
     Reply to this


fenyooldrider (msg) 15524 May 16, 2018, 4:42 a.m.   reply to: 15522 x
Cblaci! Tudhatnád,hogy a vér nem válik vízzé, én mindig is szerettem a Hondákat, íme egy fotó az új vasról (csak nekem új, amúgy használt:-) szervizelés közben készült! Amúgy tényleg szépen dolgozik karbis létére és már kész a kuplungja is, így szépen veszi a sebességeket is!
     Reply to this


Retekszisz (msg) 15523 May 15, 2018, 10:51 p.m.   x
Sziasztok,
úgy döntöttem nagyobbra cserélném a 400as zümit, így ha tudtok valakit akit érdekelne, ne tartsátok magatokban.
Dióhéjban: Új vezérlés, felújított karbi, új gyertyasor, új michelim pilot power 2ct papucsok, és lánc.
     Reply to this


cblaci (msg) 15522 May 15, 2018, 9:10 p.m.   reply to: 15480 x
Na mi lesz azokkal a képekkel Fenyő? Hadd lássam azt a Hondát, amit egy antihondás vett :-)
     Reply to this


cblaci (msg) 15520 May 15, 2018, 9:05 p.m.   reply to: 15519 x
Sose tudtam megszokni azt a gumit ott... végül ezért adtam el a motort :D
     Reply to this


hacse (msg) 15519 May 15, 2018, 8:42 p.m.   reply to: 15507 x
Ez egy szégyenteljesen gyalázatos megoldás , de gyári és ellátja a feladatát .
     Reply to this


kantorbalu (msg) 15518 May 15, 2018, 8:37 p.m.   reply to: 15513 x
Végülis nem néztük meg...
     Reply to this


cblaci (msg) 15517 May 15, 2018, 12:22 p.m.   reply to: 15516 x
Gondolom függ a képek méretétől is, bár én ezekben a dolgokban nem vagyok professzionista.
     Reply to this


inazuma400 (msg) 15516 May 15, 2018, 12:30 a.m.   reply to: 15513 x
De csak 4 képet engem nem?
     Reply to this


jimy_L (msg) 15515 May 14, 2018, 10:33 p.m.   reply to: 15513 x
Kösz! Azt hittem egyenként is belehet illeszteni.
Ja, egy haveromé volt, vett egy busát mert ezt "kinőtte". Azóta visszaraktam a gyári dobot, mert azzal jobban megy. Az első sárvédőt akarom még megoldani, de nem sürge.
     Reply to this


robeeka (msg) 15514 May 14, 2018, 9:51 p.m.   x
Sziasztok!
Innen volt valaki egy szép fekete 750essel a Dob utcában?
     Reply to this


cblaci (msg) 15513 May 14, 2018, 9:48 p.m.   reply to: 15511 x
Egy mappából több képet is ki tudsz jelölni, majd a "megnyitás"-ra kattintva beilleszti a "Fájlok kiválasztása" mezőbe.
Ez az R1 elejű fordított első telós GSX 750-es? Ha igen akkor a hirdetése kapcsán volt itt róla szó, talán még Balázs is megnézte, de ebbe nem vagyok biztos.
     Reply to this


jimy_L (msg) 15511 May 14, 2018, 12:30 p.m.   x
Mért csak egy képet enged!?
     Reply to this


jimy_L (msg) 15510 May 14, 2018, 12:25 p.m.   x
No, pár kép a géprű.
És az ominózus gumilemez.
     Reply to this


jimy_L (msg) 15509 May 14, 2018, 12:21 p.m.   reply to: 15508 x
Igen, azok.
Köszi!
     Reply to this


cblaci (msg) 15508 May 14, 2018, 9:08 a.m.   reply to: 15507 x
Gyári, az enyémen is megvolt, oldható műanyag bilincsek fogták.
     Reply to this


jimy_L (msg) 15507 May 14, 2018, 9:04 a.m.   x
Sziasztok!
Technikai kérdésem lenne.
A tank alatt van egy gumi lemez ami elől rátakar a hengerfejre a vezérműlánc vonalában. Pár videót megnéztem és sehol nem láttam ezt a gumit. Ez gyári, vagy barkácsolás?
     Reply to this


fenyooldrider (msg) 15506 May 14, 2018, 4:45 a.m.   reply to: 15499 x
Júni vége nekem is jó,bár mint tudjátok a melóm miatt bizonytalan az ottalvás! De ennek csak örülhettek, hisz nem horkolom ki a konyhába a kedves kollégákat:-))))!
     Reply to this


inazuma400 (msg) 15505 May 13, 2018, 10:50 p.m.   reply to: 15497 x
Jó most "egy seggel" 6-700 km, értem én h tankolni kell, de az semmit nem jelent kb... Egy seggelt én úgy értelmezem h mondjuk tankolás, pisi kaki, kaja, azé úgyis húzós szerintem... Jó az nem egy segg az igazi, de elsiklottam felette, plussz azé az is Hard kategóriában szerintem....
     Reply to this


cblaci (msg) 15504 May 13, 2018, 9:27 p.m.   reply to: 15503 x
Annyit tudok esetleg tenni, ha nem az ország túlsó felén lesz, hogy 1-én vasárnap kora reggel hazaindulok, mert délre szeretném tiszteletemet tenni, az meg azért fontos mert az Anyámról van szó.
Ez nyilván önmérsékletet jelent alkoholfogyasztás terén előző este, de ez szerencsére nem okoz problémát.
Ja, az újdonsült Kawasakist nem lehet telefonon elérni, egy éve körül változott a telefonszáma, de aztán mégis maradt neki a régi, én meg már nem tudom melyik van meg... de az ami nekem van meg nem elérhető.
Lehet túl aktív a Vulcan, vagy nem tudom mi van vele hogy megint eltűnt... komolyan, ha nem lenne a testvérem (meg kétszer akkora mint én) ígérnék neki egy nyaklevest :-)
     Reply to this


hacse (msg) 15503 May 13, 2018, 9 p.m.   reply to: 15501 x
Hát majd alakítjuk, tologatjuk amennyire lehet. Mindenkit nagy szeretettel várunk , de azér' Hornetek, Kawasakik , meg egyéb nyalánkságok ide vagy oda , van pár "bútordarab" , akinek a jelenléte fontos lenne.
     Reply to this


hacse (msg) 15502 May 13, 2018, 8:43 p.m.   reply to: 15500 x
Nem is olyan hihetetlen .
     Reply to this


cblaci (msg) 15501 May 13, 2018, 8:37 p.m.   reply to: 15499 x
Kedves Csabi!
Örömmel vettem az ötletet az időponttal kapcsolatban, de sajnos nekem a július első napja biztos hogy foglalt. Így én ott és akkor (hol?) nem tudok megjelenni.
     Reply to this


cblaci (msg) 15500 May 13, 2018, 8:33 p.m.   reply to: 15498 x
Személyesen beszéltem ezzel kapcsolatban Takeo Fukui-val, aki elmondta, hogy elsősorban olyan precíz és igényes embereknek tervezték a Hornet 900-at akik képesek órákon át leömlőt polírozni. Na most ha mindenféle takaróelemekkel védenék a fent említett alkatrészt, akkor értelmetlen és unalmas lenne az ápolási folyamat. Így legalább mindig akad rajta egy-két ragadósabb bogár, némi mart aszfalt és különböző színű beazonosíthatatlan lerakódás... vagyis értelmet nyer a polírozás.
Egyébként hűtési jelentősége van a dolognak, bármennyire is hihetetlen.
     Reply to this


hacse (msg) 15499 May 13, 2018, 8:20 p.m.   x
Kedves Emberek !
Én személy szerint a Június 29 - Július 1 -ei hétvégét szeretném javasolni az idei konferencia megrendezésére. Eddig úgy látszik , hogy az megfelel nekem . Persze csak egy dolog , hogy nekem mi a jó, de pár visszajelzést írjatok , hogy kinek hogyan , és akkor ki lehetne már tenni a Túrákhoz !
     Reply to this


hacse (msg) 15498 May 13, 2018, 8:11 p.m.   reply to: 15497 x
Pedig azér' igazán nem érdemes megállni , ha már az Egy Felüléssel a Legnagyobb Távolságot Lemotorozó Embert akarod megformálni . Motoron minden megszárad..

Azt látom , hogy a Hornet 900 - ra is elég kurta első sárvédőt szereltek , talán még az Ináénál is rövidebb . A design oltárán feláldoznak mindent , ami hasznos lehet .
     Reply to this


cblaci (msg) 15497 May 13, 2018, 7:30 p.m.   reply to: 15496 x
Márpedig igaz, jó hát tudom egy tankkal nem megy 700km-t, de azt úgy oldom meg, hogy rajta maradok a motoron miközben tankolok, aztán valakivel beküldöm a pénzt a kasszához, mer' akko' eltudom mondani mennyire kemény vagyok. Sőt mivel mindig így tankolok bármekkorát tudok hazudni, ma pl. egy seggel 1678km motoroztam :-)
Tegnap csináltam egy fotót, mert elfelejtettem mekkora macsó vagyok és véletlenül megálltam vizelni...
     Reply to this


inazuma400 (msg) 15496 May 13, 2018, 2:33 p.m.   reply to: 15495 x
Ja, nem :D aszittem igaz, hát tényleg vannak olyan betegek akik ennyit nyomnak le! :D nah akkor, az a helyzet h napi 250-350 kmtereket tettünk meg, és a 3dik nap már úgy indult h fájt a nemesebbik felem, utolsó nap hazafelé már álltam, ültem fent az utas helyén, már mindent csináltam....
     Reply to this


hacse (msg) 15495 May 13, 2018, 12:10 p.m.   reply to: 15493 x
Azt tudod , hogy a 6-700 az kamu ...?
     Reply to this


Hoterkep
Hirdetések




Member count: 26683