Please log in

Registration Forgot password






Suzuki Inazuma 400 750 1200
Comment
Előző oldal
kantorbalu (msg) 18323 April 23, 2019, 12:06 a.m.   reply to: 18320 x
Köszi Peti,
ne fáradj, a héten megyek ki Gödre (motoralkatresz) fékkarért is, kell vegyek láncszettet is, addig robesz lesz befogva. A kapcsolót meg össze buheráltam, kitart, amíg veszek egy újat. Vagy így marad...
     Reply to this


inazuma400 (msg) 18322 April 22, 2019, 11:51 p.m.   reply to: 18317 x
Hát nemtudom, elvileg a Trail túra endurokra való, és más a szerkezete, meg állítólag a minta is, (de ezt nem ellenőriztem)
Az nagyon jó lenne, köszi! Kíváncsi vagyok mit mondanak Neked.

Nekem mindig maradt fél centi majrecsikom, persze az igen kevés ha keksz van, meg ugye nem attól leszel gyors ha lapon mész, csak jól néz ki.

Egyébként Neked eddig mik voltak fent? Mi volt az ami tetszett és melyik volt az amivel nem voltál megelégedve, v gyengébben teljesített?
     Reply to this


Kovacspeter (msg) 18321 April 22, 2019, 11:51 p.m.   reply to: 18276 x
Ja, gondolom a kuplungkarnál a kis mikrokapcsoló? Az is van, gyáriban, vihetem, de azt gyáriban kérem vissza:-)
     Reply to this


Kovacspeter (msg) 18320 April 22, 2019, 11:48 p.m.   reply to: 18276 x
Túlélőcsomagomban van egy pár ugy. kuplung és fékkar, a motoralkatresz.eu-tól. Ha sürgős vegyem magamhoz holnapra? Aztán majd megrendeled tőlük, és alkalmasint visszaadod. Gyárit a Nagykőrősi útról tudsz rendelni, Motorrad.
Gyújtáskapcsoló, azt mire érted?
     Reply to this


Kovacspeter (msg) 18319 April 22, 2019, 11:39 p.m.   reply to: 18314 x
Jah, azt nem tudtam hogy nem kapni...
Előző hsz-ban a válasz.
     Reply to this


kantorbalu (msg) 18318 April 22, 2019, 11:38 p.m.   reply to: 18315 x
Nekem az a szett van. Kiváló!
     Reply to this


Kovacspeter (msg) 18317 April 22, 2019, 11:38 p.m.   reply to: 18311 x
A Pl Road Trail és Gt mintázata kép alapján totál ugyanaz mint a "sima". Övszerkezet, karkasz, stb szempontjából biztos közelebb áll a Trail a 'simához' a Gt-nél, ott nehezebb, merevebb lesz a karkasz. Biztos nem lesz vele bajod, bármit is mondott az R17-es csávó, simán mehet a Trail. 4-esből első blikkre V-s indexűt látok, (240-ig), simán mehet az is, a W-s asszem 270-ig, tök mindegy, abból van 5-ös. De ha gondolod megkérdezem neked holnapra olyantól aki ért hozzá.
http://www.kekhold.hu/pilot-road-17060-mctl-trail-p-4230.html
http://www.kekhold.hu/road-trail-p-6482.html
Pár szó a traktor TKC-80-ról: Sokan mondták hogy aszfalton szar lesz, ez szerencsére nem jött be. (csökkentett guminyomással kell használni) A majrécsíkot azon is el lehet tüntetni hátul 0-ra, elől fél centire. Persze az ember ne a határon motorozzon, mert akkor ha váratlan fejlemény adódik, akkor nincs már tartalék...
     Reply to this


inazuma400 (msg) 18316 April 22, 2019, 11:01 p.m.   reply to: 18315 x
Ja, má látom h metzeler, mind1, pirelli lesz most.
     Reply to this


inazuma400 (msg) 18315 April 22, 2019, 10:58 p.m.   reply to: 18313 x
Az conti nem?! Amúgy szerintem angel gt lesz ebből....
     Reply to this


inazuma400 (msg) 18314 April 22, 2019, 10:56 p.m.   reply to: 18312 x
Vennék én, de már nem kapni... Van road 4-5 sima is, de csak 180asba....
     Reply to this


Kovacspeter (msg) 18313 April 22, 2019, 10:50 p.m.   reply to: 18311 x
Vagy vegyél Roadtec 01-et, azzal nem lesz bajod.
     Reply to this


Kovacspeter (msg) 18312 April 22, 2019, 10:49 p.m.   x
Ricsi, vazze, nehezen követhető a csapongásod a gumiválasztást illetően. Ha bevált a Pl Road 3 akkor miért nem veszed azt újra? Futásteljesítményben kiváló, esőben kiváló, száraz tapadásban is jó, bár szárazon találkoztam már jobbal, de közútra az is bőven jó. Road 4-5 egyértelműen kevesebbet fut el.
Nem tudtam hogy 4-5-re csak GT van meg Trail.
     Reply to this


inazuma400 (msg) 18311 April 22, 2019, 5:27 p.m.   reply to: 18310 x
És ott is van a Szócska, hypersport, nekem meg ugye túragumi kell :) jobb a Battlax mint egy power rs v Rosso 3?!
     Reply to this


fenyooldrider (msg) 18310 April 22, 2019, 5:21 p.m.   reply to: 18299 x
Nem szimpi? Pedig a szegmens magasan legjobb gumija, nekem is volt, vízen is úgy tapad, hogy nem tudtam kimotorozni, szerintem semmi nem közelíti meg vízen és hidegben sem, gyorsan melegszik, élettartama is jó!
Ezt használtam :https://www.maxigumi.hu/motor-gumi/bridgestone/battlax-hypersport-s22/
     Reply to this


inazuma400 (msg) 18309 April 22, 2019, 2:59 p.m.   reply to: 18308 x
Akkor megnyugodtam :D

Aham. Nekem a road3 úgy bírt 16 ezret h kockára koptattam... Viszont horvátba rohadt nagy esőbe futottunk bele, meg nagy átfolyásokba, de semmiféle problémám nem volt a gumival, ami aggodalomra adott volna okot, semmi ijesztő nem volt a viselkedésében.
     Reply to this


jimy_L (msg) 18308 April 22, 2019, 12:16 p.m.   reply to: 18307 x
A sisak csak vicc volt.

Háát vagy sport, vagy sport túra. Az a helyzet, hogy esőben nagyon bevált, szárazon meg még jobban. Nem bírtam gumit füstölni, mert állandóan betapadt. A zx9-r -en a hátsó tényleg hatezret bírt, az első kb. tízet. Kíváncsi lennék a suzukin meddig bírja. Me szerintem 16-18 ezret is.
De amíg ez lenem kopik addig marad. Nagy esőben még nem tudtam kipróbálni. Az ilyen kis locspocsokon meg jó volt.
     Reply to this


inazuma400 (msg) 18307 April 22, 2019, 11:59 a.m.   reply to: 18306 x
Dunlop mit? Te sport gumit fogsz mi?

Kajak sisak nélkül voltal?
     Reply to this


jimy_L (msg) 18306 April 22, 2019, 11:54 a.m.   reply to: 18304 x
Ezzel vettem, még szőrös volt az oldala.
Én dunloppot veszek rá.

Tegnap rákellet jönnöm, hogy engem minden motoros ismer, már messziről integettek ahogy megláttak.
Mondjuk nagyban segíthette őket, hogy megismerjenek, nem volt a fejemen a sisak.
     Reply to this


inazuma400 (msg) 18305 April 22, 2019, 11:06 a.m.   reply to: 18303 x
Szerintem nem, mer a felni méret se stimmel! :) a 600as Bandi keskenyebb felniken gurul, a 2000res évekig biztos, az 1,2esnek van 5,5os felnije.
     Reply to this


inazuma400 (msg) 18304 April 22, 2019, 11:03 a.m.   reply to: 18302 x
Ezzel vetted v ez a Te választásod?
     Reply to this


jimy_L (msg) 18303 April 22, 2019, 8:04 a.m.   reply to: 18295 x
Pálinkás jó reggelt!
Akkor úgy történhetett, hogy a suzukis főnök szólt a titkárnőjének Icuka Magacukinak, hogy fogytán a 160-as gumiabroncs, ugyan rendeljen már. Lévén jön az inazuma friss modell. Szegény csaj meg azokkal a kis keskeny szemeivel elnézte a megrendelést, és 170-es gumit rendelt. Oszt ha mán az vót azt rakták fel.

De nembiztos.
     Reply to this


jimy_L (msg) 18302 April 21, 2019, 11:06 p.m.   reply to: 18301 x
No, kérdezted a gumit. Micheli radial pilot road.
     Reply to this


inazuma400 (msg) 18301 April 21, 2019, 8:47 p.m.   reply to: 18300 x
Én sem ajánlom senkinek, mert sok értelem nincs, de én márkabuzi vagyok, régen is amikor még csak almodhattam róla, és nézegettem a képeket, meg jobban belefolytam a motorozas világába, már akkor is az agv dainese kombora buktam, ami nem mellesleg kurvajó is, de tény h meg kell fizetni a felárat, de amúgy teljesen emberi áron is lehet venni normális cuccokat. De nekem a dizájn meg a forma nagyon bejön. Persze még ígyis éveket kellett várom mire meg tudtam venni, de most végre megvan a teljes szett, úgyhogy van öröm! :D

Egyébként ja, boldog nyulat mindenkinek! :)
     Reply to this


kokrno (msg) 18300 April 21, 2019, 7:38 p.m.   reply to: 18299 x
Sisaknál tudást, árat, biztonságot néztem árkeret erejéig. Netet néztem, tesztértékeket. A márka nem volt szempont, bár sejtettem, jó tudást valamivel nevesebb márkától kapok.Ruhát eleve nem terveztem márkásat venni. Motorgumikról fogalmam sincsen, így skrupulusaim sincsenek. Vettem egy szettet, csak jobb lesz, mint a tízévesek, amikkel vettem. Szóval engem így motoros téren a márkanevek nem befolyásoltak, ha nem ismerem őket, nem is fogok egyeseket ignorálni.
     Reply to this


inazuma400 (msg) 18299 April 21, 2019, 7:31 p.m.   reply to: 18298 x
Nemtom, nekem vhogy nem szimpatikus, pedig nincs vele semmilyen tapasztalatom... De én inkább Michelin, pirellit, v dunlopot vennék... Van aki amúgy meg pont a misit szidja, persze nem a gumi fog múlni, meg túl nagy különbségek nincsenek közte, ez is inkább vallás kérdése... Mint a motor márka, ruha márka, sisak, stb...
     Reply to this


kokrno (msg) 18298 April 21, 2019, 6:02 p.m.   reply to: 18291 x
Mivel én sem tudtam, mivel jó a motor, én is maradtam a Bridgestone-nál. Abban nem volt a gyári mérettel, mondtam a gumisomnak, ez a gyárija, mondta, hogy 016-osat tud hozzá szettet ötvenvalamennyiért, szerelve hatvan felett nem sokkal. 63 körül volt?
     Reply to this


kokrno (msg) 18297 April 21, 2019, 5:58 p.m.   reply to: 18284 x
Az egyik iskola tréningjére Kecskeméten

https://m.facebook.com/furediautosiskola/#!/furediautosiskola/photos/a.198970973462172/3078345388858035/?type=3&source=48&__tn__=EH-R

Korábbi évek leírásai alapján ez is olyan bemelegítő tréning inkább. Majd megpróbálom felhívni a szervezőjét, hogy zöldfülűekre is készülnek, vagy csak rutinos motorosok visszarázására.
Neked a gyakorlat fokozatosságának hiánya mellett csak az új motor volt a gond, hogy még nem voltál hozzászokva?
     Reply to this


inazuma400 (msg) 18296 April 21, 2019, 2:20 p.m.   reply to: 18293 x
Ebben egyet értek Veled. Nem szabad kínai szart venni, az után gyártott se lesz soha olyan mint a gyári, gyári bontottatt kell keresni, ha nem tudod vissza egyengetni, egyébként én fekkarom is el votlal görbülve, de tiszta Cafe racer stílusban előre felé :D
     Reply to this


inazuma400 (msg) 18295 April 21, 2019, 2:16 p.m.   reply to: 18292 x
Akarok áttétel módosítást is, de nembiztos h lehet... Szerelőm aszonta h 13 eszi a láncot, de gyárilag 14 van elöl, a hátsó az meg v 49es gyárilag, annál meg nem láttam nagyobbat, mert a felfogatasa más mint a 750ese, rádasul most 47es van rajta, mert amikor cseréltem nem kaptad se hol 49est....
Lehet amúgy azt kéne, mert 170es már volt zsír újba fent, és mivel remélhetőleg csak 1 v max másfél szezonra kell lehet érdemes lenne megprobalni... A Bandit inkább a boci rokona, az is gurul v 150-160as gumin...úgyhogy az most nem nyert.
     Reply to this


jimy_L (msg) 18294 April 21, 2019, 1:42 p.m.   x
No, megyek frászthozni az autósokra a szédítő tempómmal. DZSÍÍÍÍÍÍ....
     Reply to this


jimy_L (msg) 18293 April 21, 2019, 1:27 p.m.   reply to: 18290 x
Hú, ezt szomorúan olvastam. Részvétem.
Ilyen kapcsolóm van valahol szerintem, megnézem.
Bocsánat a példálózásért, viszont ami legutóbb nálam volt yamaha szervizen, azon után gyártott kuplungkar volt. És hát nem volt tökéletes, ebből kifolyólag a huzalt állandóan kiszőrözte mert nem volt jól megvezetve ahogy az állító csavarból kijött. A kuplung érzékelő kapcsolót nem engedte érintkezni, így sebességben nem indult a motor. (az üresben indításhoz nem kell behúzni a kuplungot ezen a típusú yamahán)
Pár év használat után oválisra kopott a tengely furat, így néha befeszült a kar.
Én inkább gyárit vennék. Fékkarból is a gyárira voksolok, mert egy vészfékezésnél az nem fog eltörni.

Történt ecce egy kedves ismerősömmel, hogy átvizsgálásra, meg olajcserére, be esett hozzá egy motoros. Mondta a fickó, ha már itt van felszerelne-e két kart amiket az ebayon vett, a kuplung és a fékkarról lenne szó. Cimborám mondta, hogy a kuplungot csak csak, de a féket nem. A fickó erősködőt, hogy péznemszámít, neki nincs szerszáma, stb... Felszerelte. A fickó hazafelé lerombolta a BVSC előtti részt a M3-on.
Mert vészfékeznie kellett, a kar meg eltört. A cimborámnak az volt a szerencséje, hogy felvezette a munkalapra, a cserét amit a vevőkért, és adta hozzá az alkatrészt. Így erre semmilyen garancia nincs. A fickó meg aláírta. Mikó a rendőrök szorongatták a tökeit, ő elővette a papírt, hogy az ő felelőssége csekély ebben a balesetben.
Szóval megfontolandó ér e annyit az egész, hogy ne gyári legyen.

De, ha csak elgörbült, azt simán kilehet egyengetni melegen. Attól nem változik semmi, az anyagszerkezetben. Dobj fel képet. Az enyimék is görbék voltak, de gyáriak, sajnáltam volna kidobni őket,
a bal lábtartó konzolomat is egyengetnem kellett. (ezeket nem én okoztam)
Küttem privátot.
     Reply to this


jimy_L (msg) 18292 April 21, 2019, 12:45 p.m.   reply to: 18275 x
No, szevasztok!
Bocsi, hogy csak most reagálok, de eddig a betonkeverő duruzsolását hallgattam, amihez a sörös doboz szisszenése adta az aláfestőzenét.
200-as ról tért át a 190-re, úgy lett jobb.
3000 km alatt megetetni egy gumit a motorral az már művészet.
Persze szíved joga olyan gumit használni amilyet akarsz. Viszont nem lesz reális összehasonlítási alapod. Van egy 170-es kopott szarod, amitől bármi jobb.
Felteszel egy új 180-ast persze, hogy jobb lesz. Azt nemtom me lusta vagyok megnézni, hogy a menetteljesítményt a nagyobb kerületi sebesség, hogyan befolyásolja. Habár ezt lánckerék cserével módosíthatod. Szerintem cseréld le 180-ra mert, ha nem teszed akkor ezen fogsz agyalni, míg be nem kattansz. Ha meg lecseréled és beválik, mindenki örülni fog az örömödnek, me nem vagyunk irigyek. A banditon milyen gumi van? Inkább az a rokon mint a boci.
     Reply to this


inazuma400 (msg) 18291 April 21, 2019, 12:06 p.m.   reply to: 18289 x
Akkor lehet nem zaklatott Őt. Nem, mert majd kedden meg akarom kérdezni a gumist h tud e hozni, akkor nem kell mást bevonnom, (h figyelje a futárt stb) eddig úgyis volt h ok, amíg Fenyő nem huzakodott elő a témával. Csak aztán kicsit elbizonytalanitott...
Petinek se lehetett egyszerű élete a 170es választékkal, bár úgy tudom h Ti előszeretettel használtátok a Bridgestonet, amit egyébként a Suzuki még mindig gyárilag szerel a motorjaira, nemtudom miért, de nekem nem szimpatikus az a márka, de a contival vagyok úgy leginkább h biztos h nem tenném fel...
     Reply to this


kantorbalu (msg) 18290 April 21, 2019, 11:59 a.m.   reply to: 18288 x
Nagyon köszönöm Laci!
Én is ránéztem már: az első tárcsák húzós áron vannak. Erre a kapcsolóra még nem bukkantam rá sehol. Nincs valami tipped, hol kaphatok, milyen típussal kompatibilis? Ez az a kapcsoló, ami önindítózáskor kapcsol, amikor behúzom hozzá a kuplungkart.
Áldott ünnepet!
     Reply to this


cblaci (msg) 18289 April 21, 2019, 7:30 a.m.   reply to: 18286 x
Peti mindegyikőnknél többet motorozott Inazumával, tudtommal mindig a gyári mérethez igazodott, még akkor is amikor a gumiszörnyet vette, így neked is a 170-es gumit fogja ajánlani.
Azt hittem túl vagyunk már ezen és megrendelted, legalábbis annyira biztosra mondtad pár napja.
     Reply to this


cblaci (msg) 18288 April 21, 2019, 7:27 a.m.   reply to: 18282 x
Megkerestem a "motoralkatresz.eu-t", amit a múltkor már említettem neked. 1200-as Inához szinte minden van. A féktárcsa lesz húzósabb, a két első minimum egy százas, a láncból érdemes az erősített ZVMX-et megvenni, mert a mozdony kinyújtja a VX-et mint a bugyigumit. Fékkar is van 4400-ért.
https://motoralkatresz.eu/motorok/suzuki/1200/GSX1200_Inazuma/2000/
     Reply to this


inazuma400 (msg) 18287 April 20, 2019, 11:26 p.m.   reply to: 18282 x
Lánc az D.I.D. Ez szerintem mindenkitől egyöntetű lesz... A többit nemtudom, fogaskerékkel szerintem nem nagyon lehet mellé fogni, (nekem amúgy sunstar van, mert épp olyan volt raktáron és azt küldték...) de majd a többiek megmondjak, a tárcsárol végképp nincs fogalmam mert még sose cseréltem.
     Reply to this


inazuma400 (msg) 18286 April 20, 2019, 11:20 p.m.   reply to: 18281 x
Kint van a száma?! Majd megnézem. Lehet konzultalok vele is, Ő ment a legtöbbet közülünk az inaval. Kíváncsi vagyok az Ő tapasztalataira is.

Laci, azért remélem nem érzed úgy h nem hiszek Neked vagy ilyesmi, v akár Fenyőnek, csak próbálnék több embertől is tájékozódni, h a nagy többség mit mond. Persze ez az egész hülyeség ahogy van, csak én lihegem túl... Mert igazából rossz választás itt nem létezik szerintem, csak nálam most ez a gumi méret buzeria vmiért nagyon kijott....
     Reply to this


inazuma400 (msg) 18285 April 20, 2019, 11:16 p.m.   reply to: 18280 x
Értem. Oda kell a pilóta is, meg futómű is, amúgy az nem baj ha nincs majrecsik, de nem szabad határon motorozni mert nincs tartalék ha el lett kottázva az ív.
Keddig kigondolom mi legyen, hátha addig ír még vki vmit, ami elmozdit erre v arra, mert jelenleg tényleg nemtudom mi lenne a legjobb... De annak örülök h próbálsz segíteni a tapasztalataiddal! :)
     Reply to this


kantorbalu (msg) 18284 April 20, 2019, 9:41 p.m.   reply to: 18283 x
Szerintem nincs mitől félni! Nem tudom, hova jelentkeztél? Ez az un. bemotorozás náluk a visszajáró motorosoknak van kitalálva. Én még csak tavaly kezdtem náluk a kurzusokat, általában nálam csak tapasztaltabbak jöttek. 7-8 éve visszajárók. Itt nekem kell felzárkózni a többiekhez, de ez nem rossz, mert inspirál.
Biztos, hogy más helyeken nem ilyenek a gyakorlatok, ha első alkalmas jelentkezőknek tartják, mivel nem tudhatják, ki-hogy motorozik. Ezért biztos, hogy az alapokat tanítják, ami jó! Nem lesznek kihegyezve a gyakorlatok.
     Reply to this


kokrno (msg) 18283 April 20, 2019, 8:42 p.m.   reply to: 18282 x
Remélem, hamar rendbe sikerül rakni.
Viszont most elbizonytalanítottál, hogy menjek én arra? Én is béna vagyok a lassú mnőverekhez. Ha így kezdik, fokoztosság nélkül, akkor sanszos a bukta.
     Reply to this


kantorbalu (msg) 18282 April 20, 2019, 7:53 p.m.   reply to: 18279 x
Köszönet a biztatásért. Szerencsére közel van a “pálya” hozzánk, ki fogok járni. Nem lett nagy baj, szerencsére. Fékkart cserélem, az a bizbasz kapcsoló meg lehet, hogy nem is ezért ment tönkre, mert törés nem volt. Még szét kell szedjem a bal oldalt ( kuplung kar és környéke), megnézni, miért nem kapcsol. Úgy tudtam indítani, hogy a két vezetéket a csatlakozóban össze kötöttem. A bukócsövet meg megápolom fekete festékkel.
Amúgy valószínűleg láncszett csere előtt is állok, esetleg erre nézve is kérnék tippet. Milyen márkát válasszak? Lassacskán féktárcsa csere is lesz. Ugyanez a kérdés...
Ezek nem olcsó beruházások.
Engem nem zavart a néző közönség a tréningen. Annyi van csak, hogy a gyakorlatok “élére vannak állítva”. Nekem az tett volna jót, ha fokozatosan szűkítjük a rendelkezésre álló teret, hogy ne kelljen már az elején görcsölni. De meg fogom tanulni... És el fogok menni a terep motorozásra is meg a gyorsasági oktatásra is. Muszáj tanulni, hogy ott derüljön ki, ne az úton.
Fiúk, köszi a biztatást!
     Reply to this


kantorbalu (msg) 18281 April 20, 2019, 7:24 p.m.   reply to: 18277 x
Szerintem hívd fel Kovács Tanár Urat! Ő a világ legkészségesebb embere. Szerintem egyszerűen csak nem ér rá fórumozni. Mindig kampányszerűen jelenik meg, ami erre utal. Nekem is nagyon sokat segített privát.
     Reply to this


cblaci (msg) 18280 April 20, 2019, 6:10 p.m.   reply to: 18277 x
Amikor gumit cseréltem, akkor az új mindig nagyságrendekkel jobb volt mint a régi, legyen az 170-es vagy 180-as. Nem motorozok határon, mert ahhoz se elég csak a jó gumi, mint ahogy azt sokan képzelik, út is kell hozzá és időjárás, ezek az összetevők ritkán optimálisak. Aki pedig arra élvez, hogy eltűnt a majrécsík, az előbb utóbb olyan mélyre dönti ahonnan már nem egyenesedik vissza...
     Reply to this


cblaci (msg) 18279 April 20, 2019, 6:05 p.m.   reply to: 18276 x
Nekem nincs kedvem röhögni, sőt nagyon sajnálom. Talán feltűnt, hogy a vezetéstechnikai tréningekkel kapcsolatban én egy kicsit mindig is tartózkodó voltam. Hasznos dolognak tartom, de nem nézőközönség mellett, azonos pályán, eltérő típusú gépekkel. Sokan ledermednek mert úgy érzik bizonyítani kell, vagy egyszerűen csak nem akarnak bénának tűnni, ez emberi tulajdonság. Volt olyan tanulóm aki simán tudta az elvárásokat az alpintechnikát igénylő munkáknál, amikor meg vizsgázott annyira parázott, hogy rossz volt nézni, pedig nem a magasságtól félt, hanem a nézőközönségtől...
Továbbra is azt gondolom -a Te eseted ezt még jobban megerősítette- hogy egyénileg kell ezt begyakorolni, persze kiinduló pontnak jó az ha a gyakorlatokat tudjuk, de a biztonságos motorkezelés nem csak a bóják távolságán múlik, főleg ha ez lesz a vége. Sokat gyakoroltam az utóbbi időben, többet mint eddig bármelyik szezon elején, mert már a csapból is a vezetéstechnikai tréningek folynak és az emberbe szinte belebeszélik. Persze nem volt felesleges, mert én is éreztem a téli berozsdásodást a végtagjaimban, de a fokozatokat nem más határozta meg, hanem én magamnak, olyan helyen ahol nem volt külső zavaró körülmény.
Tényleg sajnálom a gépet, ha pedig az önbizalom is csorbult azt még jobban!
Nehogy benned maradjon bármi is, két motoros létezik, az egyik már esett, a másik meg majd fog, ezen már én is túl vagyok.

Motoralkatrész.eu, ott típusra találsz karokat, ha nincs külön Inazuma akkor a bociét próbáld meg, úgy emlékszem a kezelőszervek, karok, kapcsolók ugyanazok.
     Reply to this


inazuma400 (msg) 18278 April 20, 2019, 5:36 p.m.   reply to: 18276 x
Nincs ezen semmi röhögös, ez iylen... Azért vannak a tréningek h motorkezelest tanuljunk... Szerintem ezek univerzális termékek, kell érdeklődni bontókban. Nem akarok okos lenni, mert tényleg nehéz, de a motor a megfelelő pilótával tudja, ettől sokkal nagyobb nehezebb vasakkal nyomják a motoros rendőreink. Szóval csak gyakorlás kérdése, így legalább tudja az ember h hányadán áll a motorozassal illetve saját motorjával, de szerintem nagyon sokunk hasonlóképpen járt volna, gondolom nem Te voltál az egyetlen aki elhasalt... :)
     Reply to this


inazuma400 (msg) 18277 April 20, 2019, 5:30 p.m.   reply to: 18274 x
Szó sincs ilyenről, csak tényleg jó lett volna ha előbb ír! :) tudom h írtad, csak jó lett volna ha mindenki le írja a tapasztalatát. Egyébként Te hogy érzed? Melyikkel feküdt jobban? 170 v 180? Kár h szinte csak mi tartjuk fent a fórumot, és a régiek nem nagyon szólnak hozzá még ilyenkor sem...
     Reply to this


kantorbalu (msg) 18276 April 20, 2019, 5:01 p.m.   x
Skacok,

Ma kétszer is eldobtam a vasat a tréningen (lehet röhögni... ;-)))) fékkar, kuplung-gyújtás kapcsoló... kérek szépen tippet, hol szerezzem be. Főleg a kapcsolót.
B...meg le vagyok törve, mint a bili füle. Ez a csiga lassú manőverezés, szűk bóják között az 1200-esnek nem való. Vagy inkább nekem nem. Még alapjárat környékén is alig tudom visszatartani a gépet, ha meg leveszem az alapjáratot, dadog, mint a főnököm. Hogy az a... van mit tanuljak, az biztos, de nem adom fel!
     Reply to this


inazuma400 (msg) 18275 April 20, 2019, 11:40 a.m.   reply to: 18272 x
Báár... Ha azt mondod jobban fordul 180anassal.. Akkor megint kezdődik elölről az egész :D mondjuk akkor vehetek road5öt. Mert az tuti h sporttura kell, mivel lesz benne 2ezer km autópálya, meg a túra is annyi lesz mint máskor fél szezonom.. És már ígyis elszórtam egy csomó pénzt cuccokra, és még a motor sincs kész....
De jó lenne kipróbálni mást is, de a road széria jó volt, most nagyon elbizonytalanítottal ezzel a 180as jobban fordul dologgal, meg h 170est jobban szét húzza, így megdől az a teória miszerint a 170nek lenne hegyesebb a profilja..

Aki használt inan 170est és váltott 180ra, annak mi a tapasztalata?

Az a baj egyre tanácstalanabb vagyok, tegnap is mondtam, minnel többet tudsz, annál rosszabb... Mi van Jimy teóriajaval, v ne keverem össze a 190 VS 180at, a 180 VS 170nel, meg hát ugye mostanaban tényleg mindnet 180nal szerelnek...
Néztem a tripleket is, elöl 120/80nal szereltek őket 15ig, abból sincs választék utána tértek át 120/70re.

Lehet idén kiserleteznem kéne és 180as angelt tenni hátra... Nemtom.....
     Reply to this


cblaci (msg) 18274 April 20, 2019, 11:37 a.m.   reply to: 18273 x
Le ne baszd már Fenyőt! Írtam hányan használtunk 180-ast minden gond nélkül, az egy dolog, hogy sokan eltűntek a fórumról, de én itt vagyok a kezdetektől és ilyesmivel nem szoktam viccelni.

Boldog nyulat mindenkinek!
     Reply to this


inazuma400 (msg) 18273 April 20, 2019, 11:26 a.m.   reply to: 18272 x
Teljesen igazad van, de ezt írhattad volna előbb is, mert tényleg úgy tűnt h tojik bele mindenki.
Hát mivel mindenes gumi nincs, de vannak jók, ezért ugye a sporttura szegmensben keresgéltem, a road3 tökéletesen kielégítette az igenyeimet, persze tudom h egy supersport gumi tapadna mint az állat, de nincs minden évben egy gurigam másik papucsra sajna, meg kell a nagyobb futásteljesitmeny a hosszú túrák miatt és mivel barmi megeshet, jó legyen a vizkiszoritasi képessége is.
Ez egy újabb szempont amit a méretről írsz, ezt nem gondoltam volna, de szerintem mostmàr maradok a 170es angelnél, tegnap nézelődtem, és az a fura h a vfr is 170es pacskeron gurul...
Amíg nem lesz street triplem addig sportgumit se fogok venni, de azon tuti ki fogom próbálni h milyen is amikor csak a tapadás számít, és semmi más! :D
     Reply to this


fenyooldrider (msg) 18272 April 20, 2019, 8:34 a.m.   reply to: 18257 x
Ne hogy azt hidd, hogy nem akarunk tanácsot adni gumiválasztásban, csakhogy ez sokkal komplexebb kérdés, mint gondolod!
Először is pontosan mit szeretnél, sportosan, vagy túrásan motorozni? Ha sportosan, akkor ezért feláldozod az élettartam jelentős részét?
Ha olvasol teszteket akkor tudod, hogy olyan gumi nincs, ami mindent tud, esetleg bizonyos körülmények között hogyan viselkedik, pld mennyire jó vízen, hidegben, mennyire gyorsan melegszik és mennyire tartja melegen magát? Azt, hogy hogyan viselkedik meleg száraz aszfalton, azt felejtsd el mint szempontot, mert ott mindegyik többszörösét tudja mint Te!

A méretben nyugodtan eltérhetsz attól az agyrém 170-es mérettől a 180 irányába, nem fogod észrevenni azt az eltérést, viszont ott már iszonyat nagy kínálat van minden irányban!
Az Inákon hátul 5,5"felni van, amit mindenhol a 180-as gumával szerelnek és mivel szélesebb, mint a 170-es gumi igénye, ezért kissé széjjelebb húzza azt, míg a 180-ast kissé hegyesebb geometriában tartja, amitől az jobban is fordul!
Nyilván másként motorozunk és mások a szempontjaink gumiválasztásnál, Én előre az elérhető legjobb tapadású soft super sportsport gumit szoktam venni, míg hátra inkább médium keménységű túrásabbat, esetleg 2komponensűt! Ezt azért, mert elöl tapadjon mint a barom, viszont Én szeretem, ha visszaváltáskor bepattog a hátulja és kissé csúszkál, persze kontrollálhatóan!
Na most már érted, hogy miért nem adtam (tunk) tanácsokat? Mert nincs két egyforma motoros, ugyanazokkal a szempontokkal!
Legjobb példa erre, hogy akik járnak Erdélybe, stb földes kavicsos utakon is, Ők nem választhatnak szupersport gumit előre mint Én , mert azt képes a kavics kibökni!!!!
Tehát mindenképpen kompromisszumokat kell kötni valamilyen irányban!
     Reply to this


inazuma400 (msg) 18271 April 19, 2019, 9:42 p.m.   reply to: 18270 x
Hat ezaz h közepén.... Oldalakon lenne még minta.. De h védjem magam, dodor tanításai szerint nem attól lesz vki gyors mert lapon megy... Persze én gyors se vagyok, meg lapon se megyek, meg krumpliszsak is vagyok, szóval van még mit tanulni... De minél inkább elmélyed az ember a motorozás világában annál inkább jön rá h mennyire nem tud semmit.... Persze csak az akinek engedi az egoja, mert vannak akik mindenkinél mindent jobban tudnak....
De talán idén először érzem azt h másabban megyek mint előtte, de majd kiderül, meg majd a kopáskép megmutatja az Angel-ön :D mondjuk az a nagy helyzet h anno a szar gumijaimat mélyebbre döntöttem mint a misit, de akkor nagyon vadparaszt voltam, meg azért nem volt sok a 2 gumi kopasa közt, kb fél centi, de a szarokat mégis jobban fektettem, azóta gondolkodom is, meg ugye úgy kéne kanyarodni h mozogni a motoron és nem lapra tenni, h minél stabilabb legyen kanyarba, de ezt még gyakorolni kell... Életemben egyszer ültem ki, azt is reflexből, mert túl gyorsan mentem és máshogy nem jött volna össze a kanyar, de azóta se mozdultam annyit motoron :D
     Reply to this


kokrno (msg) 18270 April 19, 2019, 9:04 p.m.   reply to: 18269 x
Vagy hozzájuk képest túl sokat is. Bár lehet, hogy rosszul emlékszem, de ez a road3 nem ilyen kombinált keverék? Középen kopásállóbb réteg, széleken puhább, kanyarban tapadósabb? Aminél a koncepció szerintem, hogy a túrázó nyugodtabb stílusban megy, sok felegyenesedve, kevés nagyon bedöntve. Tehát a puhább rész kevesebb igénybevételt kap, így kb. ugyanaddg tart, mint a kemény, sokára elkopó
Te meg szeretsz döntögetni, és hamarabb elfogy a puha a kemény réteg mellől, ezért kockás?
De persze ez fotelokoskodás, nem tudom, hol kopott erősebben a gumid, középen? Mert akkor visszaszívom az egészet, hehe.
     Reply to this


inazuma400 (msg) 18269 April 19, 2019, 8:28 p.m.   reply to: 18267 x
Én vmit nagyon rosszul csináltam, mondjuk látom is a kopásképen... 400as motoron 16000kmert ment el a road3, de kocka mint a szar... :/ Ti meg itt irkaltok 1,2es meg 1,4es motorokon sokkal nagyobb futásteljesitmenyeket.... Úgy latom keveset döntögetem, meg keveset vagyok kanyarok közelébe... Pedig itt akad bőven, szóval nem is értem...
     Reply to this


kokrno (msg) 18268 April 19, 2019, 7:51 p.m.   reply to: 18266 x
Sajna a bakterházból már csak az átjáró van meg, hiszen leomlott. De azért egyszer oda is el szeretnék menni. Bár másodikos korom óta ronggyá olvastam a bakterházat. Mire jóval ezután láttam a filmet, nekem kicsit csalódás volt. Pl. a Csapd le csacsit jobban szeretem.

A másik két településen melyik részleteket forgatták?
     Reply to this


desiderus (msg) 18267 April 19, 2019, 6:53 p.m.   reply to: 18260 x
Én Pirelli Angel Gt Grand Turismo gumit használok. Tapad mint a rágógumi és eddig 15375 km-t futott és még ezt a szezont kibírja.
A legrosszabb gumiválasztásom a Metzeler Z8-as volt, igaz elment 18000 km-t de nem tapadt rendesen, kb a felétől.
     Reply to this


desiderus (msg) 18266 April 19, 2019, 6:49 p.m.   reply to: 18265 x
Helyesbítek : Dágon, Gyermelyen és Gyarmatpusztán forgatták a filmet. Az Indul a bakterház mellett a másik nagy filmem. :-))))
     Reply to this


inazuma400 (msg) 18264 April 19, 2019, 2:32 p.m.   reply to: 18263 x
Nem láttam. Amúgy mi lesz? Fog vki jönni? Belinkeljem az eseményt?!

És a Suzuki fesztre jön vki? Május 4 Hungaroring.
     Reply to this


kokrno (msg) 18263 April 19, 2019, 12:56 p.m.   reply to: 18262 x
Tinnye-Pilisjászfalutól már nem esik messze egy másik magyar kultfilm helyszíne: Gyermely. Bár fiatal vagy, nem tudom, láttad már a Legényanyát? Sajnos a kocsmának már csak a hűlt helye van, de a templom, meg a mellette lévő épület, ahonnan Józsi indult, pár éve még megvolt.
     Reply to this


inazuma400 (msg) 18262 April 18, 2019, 11:24 p.m.   reply to: 18261 x
Tudok, azért esett rá a választásom! :D hát azt nem ártana... Az a baj h a jövőhèt szerda is kérdéses az ünnepek miatt... Pedig nekem is kell 2 nap mire elkezdhetem összerakni a friss festés miatt... Félek nem saját motor lesz az üvegtigrishez való guruláshoz...
     Reply to this


cblaci (msg) 18261 April 18, 2019, 5:58 p.m.   reply to: 18260 x
Nekem még ezzel a típussal nem volt dogom, de biztos vagyok benne, hogy nem lesz vele semmi gond, amit az Inazuma tud ahhoz bőven elég lesz. Ha meg ebből tudsz 170-est rendelni, az külön megnyugvás lesz számomra :)
Már csak a festőt kellene seggbe billenteni...
     Reply to this


inazuma400 (msg) 18260 April 18, 2019, 12:02 a.m.   x
Nah de akkor mostmà le írom azt is mi lett a gumi sztory vége, ha már itt picsogok napok óta a fórumon.
Tegnap nézegettem a kínálatot kétségbe esve, ami egyébként nagyon gyatra. Aztán találtam egy szimpatikus gumit, amiről elkezdtem olvasgatni, és tesztek alapján is arra jutottam h felmehet a motorra, de a biztonság kedvéért ma felhívtam az r17et megint h ott mit mondanak, és azt a választ kaptam amire számítottam az iromanyok alapján, mégpedig h a gt ennél a típusnál csak a nevet jelöli, nem pedig azt h nehéz motorokra való.
Szoval a választásom a pirelli angel gt-re esett. Kíváncsian várom h milyen lesz. De azért szívesen fogadom a tapasztalatokat, ha esetleg van vkinek vele.
     Reply to this


inazuma400 (msg) 18259 April 17, 2019, 11:57 p.m.   reply to: 18253 x
A szerelőm is v a pirellit v a dunlopot dicsérte nagyon, h ragad mint a takony, de 3 ezer km alatt el is fogy :D
Am jó h írtad ezeket a gumis sztorykat, és ha már úgyis témánál vagyunk, ki mire esküszik? Márka, típus, mi az ami nem vált be stb?! Nekem ugye kevés a tapasztalatom, azt tudom elmondani h a motort avon meg heidenauval vettem, de ezeket inkább hagyjuk is, a road 3mat újonnan vettem rá, de az meg nem releváns, mert már nem kapni, viszont teljes mértékben meg voltam vele elégedve!
Neked Jimy amúgy most milyen Misi van fent? Kurvajok lennének ám a sport gumik, de nekem kell a nagyobb futás teljesítmény, de egyszer majd ha elérem a street triplet, 1-2,szezon után tuti veszek rá vmi über durva sport gumit h azzal mit tudhat! :D
     Reply to this


inazuma400 (msg) 18258 April 17, 2019, 11:51 p.m.   reply to: 18252 x
Nah, akkor csak jól emlékeztem h a boci az egy gyenge motor. (mmimt nem teljesítmenybe, hanem amúgy) Jó h van köztünk aki alá tudja támasztani tapasztalatokkal is.
     Reply to this


inazuma400 (msg) 18257 April 17, 2019, 11:46 p.m.   reply to: 18251 x
Jó, nyilván, ebben amúgy teljesen igazad van, azt azért nem mondanám, h annyira pro vagyok, csak kell a tudatomnak az h 170 legyen fent, meg ugye gyári mérete az, és azt is írja a szakzsargon és sok hozzá értő h ne térjünk el a gyári mérettől, mert h a mérnökök azt nem véletlenül találták úgy ki ahogy... És ugye ami még mellette szól az élesebb profil, könyebb dönthetőség. Egyébként a 180as is gond nélkül felmenne, és nem is lenne vele semmi baj, a mai motorok szinte mind 180as hátsó papuccsal jönnek ki, persze nem az 500as sor2es kategóriában, hanem mondjuk egy normál 600astol, ami amúgy nagyon a 180 mellett szólna az a választék, mert sajna 170 ből tényleg alig van, persze ez is olyan dolog h nem a gumin fog múlni, v nem főleg azon...
Hát igen, azt enis bánom, jó lenne a vén rókák tanácsa, dehát Kovács Tanár Úr se szagolt hozzá a témához... Pedig ő gondolom érdemben hozzá tudott volna szólni a Trailes gumihoz. A végén úgyis én döntök, csak érdekelt volna a véleményetek.
Szó sincs ilyesmiről, hol vagyok én a dodorhoz.... De pl ezért is mondom h igazából ez csak az én agymenésem, pl h 180 helyett 170 v Michelin road 5 helyett mondjuk csak egy dunlop roadsmartot kap a motor.... Csak azért szerettem volna road 5 mert a road 3 nekem bevalt, és úgy gondoltam h az 5 csak jobb lehet.
Nekem abszolút bevállt ez a 170/60 szóval az Inanal ragaszkodom hozzá, amennyiben ez lehetséges, és kiderült az, csak el kell engednem most a Michelint, de ez már úgyis hosszú lett, egy másik hszben megirom h mi lett a sztory vége.
     Reply to this


inazuma400 (msg) 18256 April 17, 2019, 11:34 p.m.   reply to: 18250 x
Hat szerintem a 2 köszönő viszonyban sincs, de nemtudok pontosat, sose jártam utána...
     Reply to this


inazuma400 (msg) 18255 April 17, 2019, 11:32 p.m.   reply to: 18249 x
Ja, értem, így már más, dehát ja, azé kerék ki be, gumi fel le... Az nem gyerebe
     Reply to this


kokrno (msg) 18254 April 17, 2019, 11:10 p.m.   reply to: 18252 x
Amúgy nekem sem tetszik az eleje, azt is nézegettem anno, hogy miket írnak róla. De úgy sem kellett. Egyik ne közvetlen kollégának volt 600, nem tudom, árulja-e még, eladta?
     Reply to this


jimy_L (msg) 18253 April 17, 2019, 10:41 p.m.   reply to: 18250 x
Egyik barátom vett feleségének, bocit.
Én mentem szakérteni, meg alkudni. Próbaúton nem vagánykodtam nem volt kedvem megvenni, nem is jön be a formája.
Eleve más a futóműve hátul mint az inának.
Mivel nem ért le a lába a csajnak, így ment a futómű faragás a motoron. Kutyacsont csere hátul, elöl ültetés, nem próbáltam mikor kész lett, aszonták tökéletes lett. Viszont mikor gurultunk, látszott, hogy küzd a motorral kanyarban. Arra már nem emlékszem mekkora gumi volt rajta. Viszont egyik cimborám vett a gépére 190/55 helyett, 190/65, kanyarba a könyöke is lent volt.
Ami nekem márkák közül a legjobb tapadást adta az a dunlop sport túra, vagy sport gumijai voltak, esőben is stabil. A mostani michelin meg kanyarban, ha odahúzom neki, sodródik kifelé, teccik ez is, de csak ésszeee.
     Reply to this


cblaci (msg) 18252 April 17, 2019, 9 p.m.   reply to: 18250 x
A blokk ugyanaz, csak ezerrel kitolták a max fordulatot és nyert néhány lóerőt, a többi része köszönő viszonyban sincs. Volt dolgom egyszer egy bocival, egyik ismerősöm csúszott alá egy autónak vétlenül, szerencsére nem nagy sebességgel. Törtek az idomok, cserélni, festeni kellett, a motort szervizben javították meg, fizette a biztosító. Miután kész lett a gép nagyon bizonytalannak érezte a srác, elhozta hozzám én pedig a régi bevált módon párhuzamléccel kimértem, több mint egy centi eltérés volt. Ezután visszavitte és végül a hátsó lengővillát is kicserélték, aztán lett jó a motor. Az inának robusztusabb, vastagabb falú villája van, ráadásul sokkal szebb mint a boci egyszerű zártszelvény villája, a boci eleje is nehéz, meglepődnél az Inazuma után milyen szarul kanyarodik, ráadásul eléggé hasalós az üléspozíció is. Nem sok motorra mondom hogy nem kéne, de ez közte van.
     Reply to this


cblaci (msg) 18251 April 17, 2019, 8:51 p.m.   reply to: 18248 x
Volt itt vita a 170 Vs 180-as gumival kapcsolatban, sokan vettünk rá a 180-ast, nem az határozta meg a motor kanyarodási képességeit, aki meg annyira határon motorozik annak nem Inazumát kell venni.
Az a baj, hogy ilyenkor se szólnak hozzá azok a régebbi tagok akik tudnának a tapasztalataikkal segíteni, én meg egyedül nem szeretnélek befolyásolni, nem marad más, döntsd el te magad. Az meg hogy a sportmotoros fenegyerek (nem jut eszembe a neve) mit mond, az csak egy dolog, főleg amikor 200 feletti kanyarsebességekről beszél... sokan akartak rá hasonlítani és fizettek érte súlyos árat.
Ha eddig 170-es volt és bevált, akkor vegyél olyat, ha típusra is bejött akkor maradj annál.
     Reply to this


kokrno (msg) 18250 April 17, 2019, 5:30 p.m.   reply to: 18248 x
Azt gondoltam, a ruha alatt nagyjából azonos a GSX/F az Inával. Abból a német szerelési könyvből, amiben együtt van a kettő. Azután, hogy valójában mi a közös bennük?
     Reply to this


kokrno (msg) 18249 April 17, 2019, 5:26 p.m.   reply to: 18248 x
Használtgumira mint próbára gondoltam, hogy megnézni, milyen más mérettel. De ami nem kerül pénzbe, mert már olyan kopott, írtam, hogy nem biztos, hogy egzaktan meg tudja mutatni, milyen lenne vele új gumival. Persze a szerelés miatt sem egyszerű., csak addig felrakatni, leszedeni, hogy kicsit kipróbáld, milyennek érzed vele.
     Reply to this


inazuma400 (msg) 18248 April 17, 2019, 11:43 a.m.   reply to: 18246 x
Amúgy azt olvastam elég buta motor az a boci, arra határozottan emlékszem h a futóműve gyenge, de talán a motor is nehéz, a fékek sem az igaziak, meg az iranyithstosaga se, vmi teszt volt róla....
A használtgumirol már lentebb kifejtettem a véleményem...
Az h a 180as gumi túlzás, nem a motor ccmje határozza meg, hanem a felni mérete, és abszulot nem lenne túlzás rá, mivel ugye 5,5os a felni.
Haverom anno kínlódott 400as kawan 170es gumival, de keskeny volt neki a felni, és hülyén állt rajta a gumi, plussz nagyon szar volt neki vele kanyarodni a deformalodott gumi miatt...
     Reply to this


inazuma400 (msg) 18247 April 17, 2019, 11:37 a.m.   reply to: 18244 x
Most tuti kell a sport túra, lesz benne 2ezer km autópálya...
     Reply to this


kokrno (msg) 18246 April 17, 2019, 8:08 a.m.   reply to: 18241 x
Gondloom, hogy más. a felnnii, csak érdekes a koncepció, hogy azonos műszaki alapra egy sport-túra 150 gumit kap, a retro naked meg 170-et. Sajna a használt gumi megint nem azt mutatja, milyen az új, hogy pl. kipróbálnád a gumistól egy levetett 160-at, hogy azzal milyen. 400-ra 180 már túlzásnak tűnik. Szemre végül az a szebb.
     Reply to this


kokrno (msg) 18245 April 17, 2019, 8:02 a.m.   reply to: 18238 x
Szarvast csak aszfaltutakról ismerem, ezek akkor mind a földutak mentén vannak.
     Reply to this


kokrno (msg) 18244 April 17, 2019, 8 a.m.   reply to: 18240 x
Nekem sport gumi van rajta, de a 2000 km meg sem látszik. Így túrázós üzemmódban legalábbis.
     Reply to this


inazuma400 (msg) 18243 April 17, 2019, 12:51 a.m.   reply to: 18232 x
Csak nem bírtam ki h ne írjak, tényleg alig van választék 170 ből.... Lenne egy még ami igazán szimpatikus, de sztem az se lesz jó, mert ott van h gt, de majd utána olvasok... Úgyse bírok aludni, mer idegel....
     Reply to this


inazuma400 (msg) 18242 April 16, 2019, 11:41 p.m.   reply to: 18235 x
Azta! Köszönjük a képeket! :) szépek! Jók lettek!
     Reply to this


inazuma400 (msg) 18241 April 16, 2019, 11:39 p.m.   reply to: 18234 x
Mert a gsxf nek keskenyebb a felnie, amúgy régen enis a széles gumira izgultam, de hozzá értők azt mondják jobb pl egy 150-160as gumi mint pl a 180as, mert a keskenyebb gumit könyebb ide oda csapkodni kanyarbol kanyarba, tudom h itt azért már a jó részének benőtt a feje lágya, és már nem biztos h ezt a fajta motorozási élményt keresi, de engem még ezt hajt.
     Reply to this


inazuma400 (msg) 18240 April 16, 2019, 11:26 p.m.   reply to: 18233 x
Igen, azt, meg azt h nem a gumim múlik, meg ő utálja a Michelint, mert neki csak az csúszott meg amikor egykerekezni akart :D
Amúgy tudom h keskenyebb gumival jobb kanyarodni, ezért nem akarok 180ast, meg ugye mindig mondják h ne térjünk el a gyáritól, de mint az előbb is írtam megnézem mit lehet kapni 170be, aztán meglátom mi lesz.... Úgyse ártana mást is kipróbálni h legyen több tapasztalatom, de nagyon szerettem a road 3mat, azért akartam az utódot...
Nah ez viszont egy nagy hülyeség, a használt gumi, más kockára koptatott szarján kínlódni...

Amúgy ha full full tapadásra mennék pirellit v dunlopot vennék, motorszerelőm nagyon dicsérte, de az ugye sport gumi, meg 3 ezret bír :D nekem meg nincs szezononkent 2-3szazam új gumira, meg ugye amugyis kell a sporttura a sok km miatt...
     Reply to this


inazuma400 (msg) 18239 April 16, 2019, 11:18 p.m.   reply to: 18232 x
Azt nem tudtam h Ti sem a gyári méreten gurigáztatok! :) ja tudom h ezek így jól párba szoktak lenni akcióban, és azt is h felmenne a felnire, csak én gondolom túl a dolgokat, mintha akkor király lennék h az az 1 centi számít... Mert amúgy ugye bármit veszek ezután (motort) azon úgyis 180as lesz a gyari méret... Amúgy eddig nem tűnt fel h a 170/60ra ennyire nem lehet kapni semmit... Mert a road3 oké volt. Körül nézek mi a választék aztán lehet az lesz amit Te mondasz h 180 és heló! :)
Bocsi h szétzsibbasztom ilyennel a fórumot, de nagyon szőrszálhasogató tudok lenni...
     Reply to this


cblaci (msg) 18238 April 16, 2019, 9:39 p.m.   reply to: 18237 x
Nem emlékszem hogy jártam volna ott, pedig ismerősen hangzik. 2015-ben Szarvas környékén kerestem fel néhány malmot, de azok között is a legtöbb az utolsó óráit éli. Egyedül voltam, jó kis emlékezetes offroad-os utakon:
https://www.sportmotor.hu/album/uUP8Xedawba
     Reply to this




kokrno (msg) 18236 April 16, 2019, 8:55 p.m.   reply to: 18235 x
Jó képek, van pár túraötlet.
Annyi, hogy nekem mindig bagimajori volt a szélmalom. Most néztem meg, hogy közigazgatásilag Kengyel része. Csak aki Kengyelen keresi, nem fogja találni, hehe.
Olyan tíz éve jártam benne. Akkor még Esztergomban laktam, és szüleimhez látogatva mentem el exnejemmel ode. Röhejes, hogy a közeli Földvárról soha nem álltunk meg megnézni, csak elmentünk mellette. Akkor a szomszédos iskolában volt galéria, és a gondnoka nyitotta ki a malmot megnézni. Jó darabon járda vezetett át.
Egy időben próbálkoztak a Szabadságtelep névvel, de utána visszatértek a Bagimajorhoz.
     Reply to this


cblaci (msg) 18235 April 16, 2019, 7:28 p.m.   x
Egy kis nézegetni való:
https://www.sportmotor.hu/album/fm-RpMgdqcB
     Reply to this


kokrno (msg) 18234 April 16, 2019, 3:02 p.m.   reply to: 18231 x
Amúgy érdekes, hogy a műszaki testvér "sportos" GSX-F gyári gumimérete hátul 150. Olyan tulajok vívtak, hogy jó a160 is, más, hogy azzal nehézkesebb lett, de gyárira visszatérve milyen jó. Ez a naked meg 170-et kap.
     Reply to this


jimy_L (msg) 18233 April 16, 2019, 2:37 p.m.   reply to: 18231 x
Mit mondott a Dodr?
"Ne legyé márka buzi!"
Szélesebb gumival, szarabb kanyarodni.
A zx12r-es kawán gyári gumi hátul 200-as, küzdős kanyarban, 190-es sokkal jobb volt.
Meg ha kísérletezni akarsz, vegyél használt gumit ócsóé. És nincs pénzkidobás.
https://youtu.be/t4i4f837MMk
     Reply to this


cblaci (msg) 18232 April 16, 2019, 1:05 p.m.   reply to: 18230 x
Azért nem tudok segíteni, mert én simán megvenném a 120-180 párost, mint ahogy azt sokan az elmúlt évek alatt és használták minden gond nélkül. Abban a méretben legalább van választék, ha hegyes kell akkor olyan is, ráadásul a páros akciókra is érdemes odafigyelni.
     Reply to this


inazuma400 (msg) 18231 April 16, 2019, 12:47 p.m.   x
Hát komolyan mondom ezt nem hiszem el... Road 4 sincs normálba erre a méretre csak gt meg Trail... Úgy latom másik típus után kell néznem...
     Reply to this


inazuma400 (msg) 18230 April 16, 2019, 12:32 p.m.   x
A kékholdat hiába hívogattan bármelyik számon, nem veszik fel, viszont az r17 felvette, még van is külön direkt ilyen opció h tanácsadás v vmi hasonló, beszéltem a csavoval, aszonta nem ajánlja rá a Trailt. De csak ennyit kérdeztem, ő azt javasolta tegyek fel 180ast ha a felni engedi, az meg engedné mert 5,5os. Mondjuk én ragaszkodom a 170/60 élesebb profiljához, úgyhogy mostmàr csak 2 variáció maradt. Szerintetek melyik legyen? Hátra road4, előre road5, v vegyek road4 párost?!
     Reply to this


inazuma400 (msg) 18229 April 16, 2019, 11:37 a.m.   reply to: 18228 x
A neve ismerős, szerintem régen néztem neten ezt az oldalt.
Hmm ezt jó tudni!

Ma beszéltem a fenyezovel, nekem is csak tolódik a motor, nemtom mikor lesz belőle vmi.... :(
     Reply to this


kantorbalu (msg) 18228 April 16, 2019, 7:58 a.m.   reply to: 18211 x
Gábor Csizma Budapest Nagykörút
http://www.gaborcsizmak.hu/
Én itt veszem a méhviaszos bőrápolót. 1000 pénz körül van egy tégely. Amúgy csizmákat és cipőket is csináltattam itt, meg javíttattam a mesterrel. Csak megosztom Veletek: azt mondta, hogy méhviaszos ápolón kívül mással (olajok, zsírok, stb...) nem szabad a bőr holmikat kezelni, mert amíg a méhviaszos ápoló a bőr legfelső rétegébe hatol csupán be, a többi anyag beszívódik mélyebbre és felpuhítja, nyúlóssá teszi az anyagot, ami ettől tényleg megnyúlik, deformálódik.
Amúgy mindenkinek ajánlom, első osztályú csizmákat gyárt! Méretre is.
     Reply to this


inazuma400 (msg) 18227 April 15, 2019, 11:20 p.m.   reply to: 18224 x
Ezek is szépek!
Nah pont az első kép az amit mutatni akartam amikor ez volt a téma, de nem találtam.
     Reply to this


inazuma400 (msg) 18226 April 15, 2019, 11:18 p.m.   reply to: 18223 x
Ja, fasza!
     Reply to this


kokrno (msg) 18225 April 15, 2019, 9:47 p.m.   reply to: 18224 x
A bal eléggé hasonlít. Az jól néz ki. Fémszínben pláne jók a sárvédők. A jobb nyerge az talán kényelmesebb, de jellegtelen.
     Reply to this


jimy_L (msg) 18224 April 15, 2019, 9:34 p.m.   reply to: 18223 x
Nekem ezek jönnek be.
     Reply to this


kokrno (msg) 18223 April 15, 2019, 9:02 p.m.   x
Hozzám az Ina átalakítások közül legközelebb ez áll. Semmi durva, ennek a gyári kormány is jól állna. Szép lett a modern szerű sárvédők leváltása retróra, és velük az ülésidom is ki lett váltva egy szép formájú, lehúzott, de azért még kétszemélyes nyeregre. A szokásos félkerek végű, rövid caferacer nyergek nem tetszenek, ezen formás van.
Már csak két drótküllős kerék hiányzik nekem róla.

http://www.bikeexif.com/suzuki-gsx750
     Reply to this


Felhokep
Hirdetések




Member count: 26848