Please log in

Registration Forgot password






Suzuki Inazuma 400 750 1200
Comment
Előző oldal Következő oldal
cblaci (msg) 16046 Aug. 5, 2018, 9:21 p.m.   reply to: 16045 x
Hú basszus! vicsorítok mint a sarki róka...
     Reply to this


inazuma400 (msg) 16045 Aug. 5, 2018, 9:11 p.m.   reply to: 16042 x
Elküldtem a képeket emailben, óriás levélhez hiába írok szöveget,nem mutatja nálam amikor vissza nézem az elküldött üzeneteket, szóval majd küld már el őket légyszi te is! köszi! a második kép amúgy jó lett, az én egyik kedvenc képem is ott készült. a másik meg a tónál :D egy jól elkapott pillanat, Laci bácsi koncentrál :D
     Reply to this


inazuma400 (msg) 16043 Aug. 5, 2018, 8:25 p.m.   reply to: 16042 x
Én nem tudom, nem próbáltam, én bevállalom márka buzi vagyok... Szóval nem hiszem h lesz másmilyen sisakom, régi vágyálom volt az agv, imádom a formáját, meg a színeit, ha mást vennék az shoei lenne, de az még drágább XD az airoh csak azért volt h legyen vmi a tök fejemen... Bár emlékszem egy 2006os sztoryra amikor először jártam az rmc-be aszodon, airoh miro color, szerelem votl első látásra, hófehér, allfelnyilos, olyat akartam csak nem volt rá pénzem, 50 papír volt...
Ember a pályán! Ember a pályán! :D ki az a nagy fehér bálna?! :D nemtom miért de én telorol nem tudok képet feltenni.. De mindja beizzotom a gépet, és felpakolok párat! Rólad is van ám lesifoto :D
     Reply to this


cblaci (msg) 16042 Aug. 5, 2018, 8:07 p.m.   reply to: 16041 x
Nekem is tetszett, bár könnyebb feljutásra számítottam. A sisak elviselhető, csak hangosan gondolkodtam hogyan lehetne jobbá tenni, de lehet nem is foglalkozok vele.
     Reply to this


inazuma400 (msg) 16041 Aug. 5, 2018, 7:25 p.m.   reply to: 16040 x
Rendben! :) akkor egész jól megúsztuk a mai napot ahhoz képest h milyen felhős volt! :) jó ötlet volt ez a tengerszem! :)
Lentebb enis emlegettem az ősanyát, erre gondoltam! :)
Meg eszembe jutott mégegy szösszenet a hangos sisak nyomán, dodor van nagyon rá izgulva a scorpion pumpalhatos sisakjaira, tudom h az nem ott durrantja be a bukót ahol mondtad, de nem lehet h az is vesz el a szélzajból ha jobban zár az arc környékén?!
     Reply to this


cblaci (msg) 16040 Aug. 5, 2018, 7:18 p.m.   reply to: 16039 x
Mi is hazaértünk néhány perce, egy kis esőt kaptunk de nem volt vészes.
Emlegetve voltak itt a kávé versenyzők és a scrambler-ek... persze van ami jól sikerül, de az én szívemet még mindig az eredeti retro gépek dobogtatják meg igazán. Mondjuk egy 73-as CB 750.
Ja hogy az is Honda? nyilván csak véletlen :-D
     Reply to this


inazuma400 (msg) 16039 Aug. 5, 2018, 6:01 p.m.   x
Mi kicsivel 3/4 6 előtt értünk haza, bejottunk a házba és pár perc múlva leszakadt az ég...
Amúgy triumphra vissza térve, mert hát nem hagyott nyugodni, és jól is emlékeztem a thruxton alatt is sokkal jobb futómű van mint az Ina alatt, elöl fordított showa telo, hátul ohlins rugostag, persze ez csak az R verzió alatt. :)
Amire meg nekem fáj a fogam az street triple, 2013 tol.. Ódákat zengenek róla :D
A képeket majd csak gépről tudom küldeni, de addig üzenetben küldök egy linket a kamera minőségéről.
     Reply to this


kantorbalu (msg) 16038 Aug. 5, 2018, 12:52 p.m.   reply to: 16036 x
És sírok, mert olyan minőségű szerpentinek vannak, hogy belesápadna a magyar közbeszerzés! Pedig itt aztán van erózió!
A motor meg otthon...
     Reply to this


inazuma400 (msg) 16037 Aug. 5, 2018, 9:06 a.m.   reply to: 16034 x
Motorokbol sosem elég! :D szép gép! Én nem írom le 126x-ra h melyik a kedvenc! :D
Az újak nemtom milyenek a regiekrol olvastam h egy rakás szar volt az ilyen hengerelrendezessel gyártott motorjuk.
     Reply to this


inazuma400 (msg) 16036 Aug. 5, 2018, 9:03 a.m.   reply to: 16033 x
Sebaj, ha haza jöttél majd gurulnk eggyet! ;)
Azért így sem panaszkodhatsz, jó képek! Bár tény h motorral az igazi! :)
     Reply to this


kantorbalu (msg) 16035 Aug. 5, 2018, 1:07 a.m.   reply to: 16021 x
Én közel 3000-re mentem fel a képen látható gumikkal. Vibram. És keveset fogyaszt: 3 szendvics, két alma és úgy 2 liter víz.
     Reply to this


kantorbalu (msg) 16034 Aug. 5, 2018, 12:55 a.m.   reply to: 15998 x
Lehet, hogy ez már sok a retróból, de ez az egyik kedvencem! Azért is, mert egy kedves barátom ilyet birtokol. Moto Guzzi V7 anniversario
Sérót igazítani ott a tank...
     Reply to this


kantorbalu (msg) 16033 Aug. 5, 2018, 12:44 a.m.   reply to: 16003 x
Én még bő egy hétig öregbítem az Ungár nevet messze a hegyek között. Előttem még vagy öt zeneművészeti megmozdulás és két gigászi túra a szabadnapokon.
Mi hiányzik a képekről?
Segítek:
a motorom...:-(((
     Reply to this


inazuma400 (msg) 16032 Aug. 4, 2018, 11:26 p.m.   reply to: 16031 x
Inkább scrambler :) a kávé gépekre nem jellemző ez a fajta gumi :)
     Reply to this


jimy_L (msg) 16031 Aug. 4, 2018, 9:53 p.m.   reply to: 16010 x
Hali!
Kicsit olyan cafe receres, nekem teccik.
Milyen löhet ez itt pöstön, a villamossínem? Vagy a macskakövön?
     Reply to this


inazuma400 (msg) 16030 Aug. 4, 2018, 7:48 p.m.   reply to: 16029 x
Rendben! :)
     Reply to this


cblaci (msg) 16029 Aug. 4, 2018, 7:16 p.m.   reply to: 16027 x
Nem késtél, akkor ott találkozunk, a többi az én dolgom.
     Reply to this


inazuma400 (msg) 16028 Aug. 4, 2018, 6:53 p.m.   reply to: 16027 x
jaj elnézést, az időpont lemaradt, 11 óra shell kút! :)
     Reply to this


inazuma400 (msg) 16027 Aug. 4, 2018, 6:31 p.m.   reply to: 16024 x
Találkozási pont Gyöngyös Shell kút, jöjjön más is! :)
bocs h eddig tartott, de telóról nem enged képet feltöteni... meg h kicsit szájba rágós de nem értek én ehhez! :) de erről a kútról van szó, mert amúgy arrébb van egy másik shell is.
     Reply to this


cblaci (msg) 16025 Aug. 4, 2018, 5:45 p.m.   reply to: 16022 x
Erőt, egészséget!
Minden érdekes, legalábbis régebben az is az volt ha nem történt semmi, mert még arról is tudtunk beszélgetni :-)
     Reply to this


cblaci (msg) 16024 Aug. 4, 2018, 5:43 p.m.   reply to: 16015 x
Nagyjából összeállítottam a tervet, tőlünk ~180km-re van Galyatető, nagyjából az indulástól számolva 11-12h között leszünk ott. Mi Gyöngyös felől érkezünk, a lényeg az Apc melletti tengerszem lenne, mert azt még nem láttuk. Nézegesd át a kört és ha kitaláltad hol szeretnél csatlakozni akkor jelezd.
Ha más is kedvet kapott az se baj.
     Reply to this


hacse (msg) 16023 Aug. 4, 2018, 5:13 p.m.   reply to: 16021 x
Százhúsz per 60 tizen7-es van e belőle ? Én most lusta vagyok utánanézni.
     Reply to this


hacse (msg) 16022 Aug. 4, 2018, 4:55 p.m.   reply to: 16012 x
Én minden áldott nap elolvasom a fórumot , de nem történnek velem mostanában olyan érdekes dolgok , amik idevalók lennének. Mindenkinek jó egészséget kívánok!
     Reply to this


fenyooldrider (msg) 16021 Aug. 4, 2018, 4:47 a.m.   reply to: 16010 x
Kovács úr, mi ez a rettenetes gumi? Ha már enduró, akkor vannak ennél sokkal komolyabb gumik, amik aszfalton is jók, de terepen is verik ezt a kockás nyavalyát:-))))), ez kb a 80-90" évek mintája!
Ez pld sokkal jobban tapad terepen is, meg aszfalton is és nem a mina miatt:-)) Dunlop Trailmax D604
     Reply to this


inazuma400 (msg) 16020 Aug. 3, 2018, 10:18 p.m.   reply to: 16018 x
Hmmm, érdekes h a régi a könnyű az új a nehéz, hát abban a szegmensben nem faragnak a súlyokból csak hízlalják őket?? :D
     Reply to this


inazuma400 (msg) 16019 Aug. 3, 2018, 10:17 p.m.   reply to: 16017 x
:D olyan bütykökkel nem is csoda :D
     Reply to this


Kovacspeter (msg) 16018 Aug. 3, 2018, 10:10 p.m.   reply to: 16016 x
Csak nem nagyon egyszerű, ha két henger. 21-es első kerék az igazi, csak ami viszonylag fiatal, az szervizigényes, drága, meg nehéz. Ami könnyű, az meg öreg, és általában leharcolt...
     Reply to this


Kovacspeter (msg) 16017 Aug. 3, 2018, 10:04 p.m.   reply to: 16014 x
Kezdetnek meg kéne találni az optimális guminyomást, mert a gyári érték, 2.5 hidegen úgy tűnik sok.
Egyelőre nem nagyon tudok kanyarodni aszfalton, meg ilyen apróságok:-)))
     Reply to this


inazuma400 (msg) 16016 Aug. 3, 2018, 9:46 p.m.   reply to: 16014 x
Azt hiszem a Tanár Úr vmi túra endurot fog beújítani az 1200es mellé :D ha már úgyis mindenki így bele jött! :D
     Reply to this


inazuma400 (msg) 16015 Aug. 3, 2018, 9:44 p.m.   reply to: 16013 x
Okés! Rendben! Komolyan hát! :) Google térkép szerint 68 km meg 1 óra 15 perc, valóságában nemtom, mert nem gyakran járok arra és az is kérdés h egyedül megyek e vagy fater is jön, mert az is befolyásolja mennyi idő alatt érek oda :D holnap beszélek vele h ő is jön e v neme... Késő délután este felé írok h mivan, részemről ő én mindképp megyek! :)
     Reply to this


cblaci (msg) 16014 Aug. 3, 2018, 9:02 p.m.   reply to: 16010 x
Húha! Következő lépés a nagyobb rugóút, aztán irány a Dakar! :-)
     Reply to this


cblaci (msg) 16013 Aug. 3, 2018, 8:59 p.m.   reply to: 16006 x
Feljegyeztem a számod, részemről biztosabb a vasárnap reggeli indulás. Galyatetőre Neked mennyi idő eljutni? Holnap több időm lesz tervezni, kitalálok egy helyet ahol esetleg találkozhatunk, ha tényleg komolyan gondolod.
     Reply to this


cblaci (msg) 16012 Aug. 3, 2018, 8:56 p.m.   reply to: 16005 x
Bizony Fenyő, mert ez még így csendesen is jó társaság, nem véletlenül fúj minket össze a szél minden évben egyszer. Nem akarom azt a bizonyos másik nagy motoros oldalt bírálni, mert nem az oldal tehet arról, hogy kik alkotják a krémjét. Ha viszont oda téved valaki és beleolvas, akkor csak abban bízok, hogy nem az alapján általánosítja a magyar motorosokat. Pedig jó az oldal, átlátható, jók a cikkek, tényleg profik az üzemeltetők, de az a rengeteg negatív kritika, egymás piszkálása, szinte láthatóan elmarta a régebbi aktív társaság legnagyobb részét.
Itt meg sajnos az oldal működése lett egy kicsit elanyátlanodva, mégse tudtam elszakadni, talán pont amiatt az évi egy kérész életű találkozó miatt, ahol hozzám hasonló egyszerű emberek találkoznak, akik nem akarnak különbnek látszani a másiknál, egyszerűen csak szeretnek motorozni.
     Reply to this


inazuma400 (msg) 16011 Aug. 3, 2018, 7:47 p.m.   reply to: 16008 x
Foh! Azok a traktor gumik! :D
     Reply to this


Kovacspeter (msg) 16010 Aug. 3, 2018, 7:16 p.m.   x
Borzalmas
     Reply to this


Kovacspeter (msg) 16009 Aug. 3, 2018, 7:13 p.m.   x
Hard!
     Reply to this


Kovacspeter (msg) 16008 Aug. 3, 2018, 7:12 p.m.   x
Ez van:
     Reply to this


inazuma400 (msg) 16007 Aug. 3, 2018, 6:29 p.m.   reply to: 16005 x
"lájk" :(
     Reply to this


inazuma400 (msg) 16006 Aug. 3, 2018, 6:26 p.m.   reply to: 16004 x
Igen igen, örültem is h végül nem hagytál itt minket, meg aztán a tali után azt hittem feléled a fórum, az elején úgy is tűnt... De végül csak csend van... Pedig én találkozó óta szinte majdnem minden nap felnezek a fórumra, nagyon ritka az amikor nem, az is azért van mert olyankor tenyleg nincs időm... Ha nem is írok legalább ránézek h mivan... Szerintem lenne rá mindekinek naponta 5 perce ha érdekelné a dolog, ha masnem azért, mert sokat vissza olvasni meg szar, leglabbis én nem szeretek, meg így nem maradok le semmiről.
Elküldöm üzenetben a számom, ha gondolod vasárnap hívj fel, akár össze is futhatunk a Mátrába, ha nem veszem fel akkor válaszínűleg motoron ülök, mert egyébként mindig telo közelben vagyok, kivétel melóba, mert ott térerő se nagyon van meg a zaj miatt sem hallom....
     Reply to this


fenyooldrider (msg) 16005 Aug. 3, 2018, 6:25 p.m.   reply to: 16004 x
"""
Minél jobban megismersz egy jó társaságot annál rosszabbul esik a csend..""""

Ez 100%-osan így van!!!!
     Reply to this


cblaci (msg) 16004 Aug. 3, 2018, 6:10 p.m.   reply to: 16003 x
Minél jobban megismersz egy jó társaságot annál rosszabbul esik a csend... lassan majd megérted miért hisztiztem nem is olyan régen.
A Mátrába leszünk, de nem feltétlen vágyunk magányra. Még nem találtam ki a teljes útvonalat, de szeretnék felfedezni egy olyan helyet ami kevésbé ismert.
     Reply to this


inazuma400 (msg) 16003 Aug. 3, 2018, 5:57 p.m.   reply to: 16002 x
Rendben! :) ahogy gondolod, ha mégis társaságra vágynátok, esetleg erre felé tekeregtek szólj nyugodtan.
ha masnem azért agusztus második felében mikor Balu is itthon lesz össze hozhatnank vmit! :) bár azért úgy látom elég nagy a csend a fórumon, 2-3 ember viszi a boltot :D bár nemtom ki mennyire van betablazva, nekünk elméletileg a 20dikai hét szabad, leállás címszó alatt, előtte való héten már tudok biztosat mondani, mert varjalnak h "le vagyunk maradva" és lehet kötelező lesz bemenni, ha nem is végig, 1-2 napot, de talán jövő héten eldől h mit akarnak...
     Reply to this


cblaci (msg) 16002 Aug. 3, 2018, 5:48 p.m.   reply to: 16001 x
Dehogy haragszok, lehetett érezni a bizonytalanságot, úgyhogy nem szerveztem rá.
Holnap reggelig még ügyelek és délelőtt is dolgom van, a szombat délután lesz szabad, de lehet csak vasárnap motorozok egy hosszabbat Cébésné társaságában.
     Reply to this


inazuma400 (msg) 16001 Aug. 3, 2018, 4:27 p.m.   reply to: 15994 x
Sajnálom ha emiatt átverve érzed magad, amiben egyébként teljesen igazad is van. Remélem azért nincs harag?! Ígérem nem csinálok többet ilyet!
Bár nyilván nem kellett volna leírnom azt h csak "próba" volt, de őszinte embernek tartom magam... Bár ahogy öregszem egyre inkább veszem észre h többször nem válik haszomra mint igen, de legalább tiszta a lelkiismeretem.
     Reply to this


inazuma400 (msg) 16000 Aug. 3, 2018, 3:55 p.m.   reply to: 15996 x
Az igen, az nem annyira itt van :D oda most nem tartok veled ha nem haragszol! :D nem egy napos túra lesz igaz? Mert tőlünk az azt jelentené h 900 km oda vissza :D
     Reply to this


inazuma400 (msg) 15999 Aug. 3, 2018, 3:51 p.m.   x
És amiért most megfognak kövezni :D szerintem még mindig a thruxton a legjobb retro gép, amit kínálnak! :D
     Reply to this


inazuma400 (msg) 15998 Aug. 3, 2018, 3:48 p.m.   reply to: 15995 x
Fú a z900rs gyönyörű let!!! Egy olyat enis elfogadnek! :) a hondaek jószága nekem nem jön át, zavar a kocka a tankja, aztán némileg javítottak rajta, de nekem v hogy mégsem az igazi, bezzeg az ősanya, a cb750 super four, az még mindig gyönyörű! :) megmondom én hogy kellett volna kinezni a cb1100nak, pont úgy mint a cb400 nc36 - nak, nah az vmi gyönyörűség!
Ám a Yamahat kihagytad, az is tolja a retro vonalat az xsrrel v srxel v nemtom mi a neve... Meg nemtom kapható e még a w800 az egy gyönyörű motor, mondjuk teljesítményre karcsú, meg futóműre is, de legalábbis gyönyörű, nah arról a motorról el lehet hinni h 50 éves.
Ám a suzuki is tolja a retro vonalat az sv képében ami elég gyenge, szóval ja, igazad van, ők már nem fognak mást tenni az ügy érdekében... :(
     Reply to this


inazuma400 (msg) 15997 Aug. 3, 2018, 3:41 p.m.   reply to: 15994 x
Nem ez most igazi, a múlt hétben ensem voltam biztos, de ez a hétvége okés, akár szombat akár vasárnap.
Ezért nem is írtam se helyet se időpontot h senki ne érezze magát átverve, így a legtisztabb sztem, szól aki ráér és utána megdumaljuk! :)
Meg azért se a szombati munka se a vasárnapi családi látogatás nem volt bele kalkulalva a múlt héten, pont csak egy napot hagytam ki a fórumra nézésből és te akkor írtál. Másnapra meg már késő volt.
De nem akarok mentegetōzni, amolyan kíváncsiságból nyögtem be a múlt hetet, h mégis mennyire lenne rá egyáltalán igény.
Ami biztos én hétvégén motorozni fogok, akár egyedül akár csapatban! :D
     Reply to this


Kovacspeter (msg) 15996 Aug. 3, 2018, 1:10 p.m.   reply to: 15993 x
Vasárnap Székelykő:-)
     Reply to this


Kovacspeter (msg) 15995 Aug. 3, 2018, 1:09 p.m.   reply to: 15992 x
Retro fronton nagy a hallgatás Suzukiéknál. A Kawa kihozta a Z-t, a Hondának már egy ideje megvan a drótküllős CB1.1. Ebből már nemigen lesz semmi.
     Reply to this


cblaci (msg) 15994 Aug. 3, 2018, 8:10 a.m.   reply to: 15993 x
Na és ez most mennyire komoly Ricsi úr?
Legalább annyira mint a múlt hétvégén? :-)
"azért nyögtem be a most hétvégét mert sejtettem h ugyse lesz belőle semmi..."
     Reply to this


inazuma400 (msg) 15993 Aug. 3, 2018, 7:19 a.m.   x
Hétvégén vki vmerre?! Ha lenne jelentkező szóljatok aztán kitalalunk vmit, ez a hétvége szabad, szóval benne vagyok akármibe is! :D
     Reply to this


inazuma400 (msg) 15992 Aug. 2, 2018, 6:10 p.m.   reply to: 15991 x
Értem! Hát jó úgy nem öreg, de annak azért meg is kérik az árát... Bár nemtom mennyi a keret.... Az első példányok 1misirol indulnak egy 10 éves már 2 milla közelétől indul... A csúcs is 8 éves és vmi 2,6m azért az nem kevés lóvé... (csak a hahun néztem) Akkor már a bmwknek sem a 2000 előtti példányait nézné, azért mondtam h öreg a busa is...
Az enyémet enis pont ezért akarom megtartani, azt hiszem egy jó példányt fogtam ki, jó lesz ez öreg koromra amikor alacsony motor kell, meg megelegszem ezzel a teljesítménnyel! :) de ha másnem veteranozni jó lesz. Gyönyörűszep időtálló forma! Kár h már nem gyárt ilyet a szuszka... Pedig ebben a nagy retro örületben igazán leporolhattak volna az Ina terveit...
     Reply to this


Kovacspeter (msg) 15991 Aug. 1, 2018, 9:44 p.m.   reply to: 15986 x
A gyártás elején akadtak visszahívások, vezláncfeszítő és környéke, hamarabb elfáradó kuplungok, stb, annyira nem vészes.
Hájasbusa mitől lenne öreg, nyilván nem az eleje évjáratokat kell venni... Pár éves, kevés kilométeres példányokat is ki lehet fogni.

" meg az inak is öregek :D"
Ez kétségtelen. Egyre kevesebb a szép és jó példány, a felhozatalt figyelgetve az utóbbi 6-8 évben alaposan el is fáradt a 80%-uk...
     Reply to this


cblaci (msg) 15990 Aug. 1, 2018, 9:21 p.m.   x
A motorozás újrakezdésének idején én is sok tanácsot kaptam. Vegyek Kawát, igaz hogy egy kicsit zajosabbak mint az átlag, de azok azért jók mert gyorsak. Volt aki olaszt ajánlott, talán egy kicsit több törődést igényel, de azok meg azért jók mert szépek. Aztán volt aki a Suzukit javasolta, ami lehet nem a legmodernebb, de az meg azért jó mert megbízható.
Rendesen elbizonytalanodtam akkor, mert valahol mindenkinek igaza volt. Végül vettem egy Hondát, ami -mint kiderült- azért jó, mert jó.
Azóta ez már a harmadik... de közben teltek múltak az évek, a lényeg viszont nem változott, mert ami jó, az jó.
     Reply to this


inazuma400 (msg) 15989 Aug. 1, 2018, 5:31 p.m.   reply to: 15965 x
Sokszorosat hozta volna vissza, a csávó egy komentbe azt írta "800 pénz" a motor, amúgy meg kurva gáz h ilyen megtörténhet egy motoros talin... Hallottam már tavalyról is sirokról h sisakokra meg kabátokra utaztak, és nyúltak is le.... Vhogy el is vette a kedvem siroktol... Mondjuk én amúgy se vagyok híve az ilyeneknek, jobban szeretem az egy napost, v ami közel van és el lehet ugrani, aztán este a saját ágyamban aludni :D
     Reply to this


inazuma400 (msg) 15988 Aug. 1, 2018, 5:26 p.m.   reply to: 15987 x
Értem! Ezt nem tudtam! Hát akkor cseréld le 1200esre :D bár nem értem hogyan lehet egy 750es motor kevés :D szerintem ha van az embernek utcára 80 lova, az bőven elég mindenre, hacsak nem egyfolytában utasa van, meg felpakolva a fél motor. Nemtudom h h motorozol, de az is szokott segíteni ha elkezdi az ember a felső fordulatszám tartományban használni a motort :) bár ez csak a teljesítményre megoldás, azt elhiszem h a futómű kevés, enis gondolkodtam h babrálkodom vele, de mivel csak 400as hagyom a francba...
     Reply to this


fenyooldrider (msg) 15987 Aug. 1, 2018, 3:56 p.m.   reply to: 15984 x
A Falconak nem sok köze van az olaszokhoz, a blokk rotax, ami szinte hibátlan az önindító bendix lánc szabadon futóját kivéve, a futómű meg a fékek az inához képest űrtechnológia!
De természetesen tisztában vagyok azzal, hogy a légolajos gixxer blokkot kevesen tudják felülmúlni megbízhatóságban és ha 1200-as lenne, akkor valószínűleg maradnék a pcsámon:-))
     Reply to this


inazuma400 (msg) 15986 Aug. 1, 2018, 8:19 a.m.   reply to: 15980 x
Hat nemtom, lehet hülyeség, de az első szériás busakkal nem volt vmi gebasz?! Meg azokat széthajtottak mind nem? Meg pláne össze csuktak őket... Nemtom találna e értelmes példányt... Plussz h az előtte lévő kommentre reagáljak az is öreg, mint a többi! :) meg az inak is öregek :D azokat csak 2002ig gyártottak, (meg szerintem ezek az "öreg"
motorok tovább fogják bírni mint a mostani újak) azért svből 2006-7 esetleg 8, kb 800 száz és egy milla között mozog, bár nemtom mi a keret, de én továbbra is azt mondom h ezek közül azzal járna a legjobban ha már váltani akar, nem igazán hallottam rosszat róluk, talán annyit egy teszt kapcsán h a 650es ügyesebb, az 1000 meg kicsit esetlen mert nehéz v nemtom, vmi ilyen rémlik, de meghibásodásról nem nagyon hallottam, de javítsatok ki ha nem így van.
     Reply to this


inazuma400 (msg) 15985 Aug. 1, 2018, 8:03 a.m.   reply to: 15984 x
Azon kívül h kínpad az "s" kivitel*
     Reply to this


inazuma400 (msg) 15984 Aug. 1, 2018, 8:01 a.m.   reply to: 15975 x
Az az r1100r nekem mindig nagyon fura volt összképre, szerintem bután néz ki, az rt jobb, de az se az igazi, ha már bmw akkor hp4, vagy az abszolút kedvenc, az első szériás r ninet! Annak nem hiszem h baj lenne a megbízhatóságaval és a vezethetősegevel, csak gondolom annak meg az áraval van baj! :D a falcot sejtettem h ez, biztos h kuriózum lenne, dehat olasz.... :D az sv valszeg nem lenne melléfogas, azon kívül h egy kínpad az a kivitel.... Bár vki a csutkara bukik, nekem is bejön, csak épp nem tudom elviselni :D
     Reply to this


fenyooldrider (msg) 15983 Aug. 1, 2018, 4:46 a.m.   reply to: 15978 x
Nem akarta érteni szép beszédem, meg hát mindkettőnk ablaka fel volt húzva:-))
De Te azt nem látod a videón ami mögöttem történt, mert akiknek még szopni kellett emiatt a jóember miatt az mindkét kocsi német volt és az egyik kocsiból kiszállva egy nő igen emelkedett hangnem adta tudtára nemzettársának nemtetszését!
Amennyit értek németül, valamint a hangerő és hangsúly, az pont elég volt ennek megértéséhez:-)))
     Reply to this


Kovacspeter (msg) 15982 July 31, 2018, 11:40 p.m.   x
De van aki nem motrot vesz, hanem gumit:-) Az egyetlen gyártó aki ilyen mintával hajlandó gyártani előre 17-es robogókerék-méretben:-) TKC80
Már csak az a kérdés hogy befér-e előre, és ha igen akkor hogyan lehet vele kanyarodni aszfalton:-)
     Reply to this


Kovacspeter (msg) 15981 July 31, 2018, 11:36 p.m.   reply to: 15968 x
Viszont igaz hogy van ám több előnye, pl a futómű. A japán gyártók futóművei azért sehol sincsenek a Bömberhez képest.
     Reply to this


Kovacspeter (msg) 15980 July 31, 2018, 11:32 p.m.   reply to: 15966 x
Ja hogy Hájasbusa is szóba jöhet, hát az lenne a legésszerűbb választás amivel a legkevesebb esély aknára futni.
     Reply to this


Kovacspeter (msg) 15979 July 31, 2018, 11:29 p.m.   reply to: 15975 x
Hátöö van kockázati tényező mindháromnál, öreg Aprilia Falco, öreg R1100R RT, öreg SV... Bömbinél jórészt a 2000 előtti gyártásúak vannak eladók, ezekből korosat megvenni...hm, mindenképp a gyártás végéről érdemes mazsolázni a kisebb szopásfaktor miatt.
Falco elég ritka gép. Tökös V2-es, hasonlóan az SV-hez, bár maradjunk annyiban hogy a Suzukit nem az SV miatt szeretjük:-)
     Reply to this


cblaci (msg) 15978 July 31, 2018, 10:37 p.m.   reply to: 15977 x
Megnéztem mindkét vidit, de inkább most nem idéznék :-) Az első végén jól megmondtad a németnek tesvírem, jól is van az, hadd tudja hol terem a kutyafitty!
     Reply to this


fenyooldrider (msg) 15977 July 31, 2018, 9:56 p.m.   x
Itt a belépés (3X50 kuna:-) , de ennyi adrenalin nem terem minden bokorban, bár a korlátépítők unott pofáját látva elbizonytalanodtam:-))
https://www.youtube.com/watch?v=gkzBh_FIdD8
     Reply to this


fenyooldrider (msg) 15976 July 31, 2018, 9:51 p.m.   x
Na, itten vagyon, nem túl míves beszéddel, de hát a körülmények.......(meg ritkán tolatok 20%-os lejtőn, szakadék szélén, bár itt volt némi szalagkorlát nyomokban:-)

https://www.youtube.com/watch?v=O2ML1HCjEBY
     Reply to this


fenyooldrider (msg) 15975 July 31, 2018, 9:46 p.m.   reply to: 15974 x
BMW R1100R , vagy R1100RT 99"-2005 körüliek, vagy a Aprilia Falco V2 SV-1000, stb...
     Reply to this


inazuma400 (msg) 15974 July 31, 2018, 9:30 p.m.   reply to: 15966 x
Pontosan melyikek a szóban forgó motorok? Tudnál képet küldeni? V esetleg évjáratot mondani?
     Reply to this


inazuma400 (msg) 15973 July 31, 2018, 9:27 p.m.   reply to: 15964 x
Hát az első gumival nem játszanák, jó nagy köcsögség volt az előző tulaj részéről....
Amikor én vettem engem tájékoztattak h a.hátsó javítva van kukaccal.
     Reply to this


inazuma400 (msg) 15970 July 31, 2018, 9:19 p.m.   reply to: 15963 x
Értem! Nem csak w-s gumit nem lehet ragasztani, hanem hivatalosan semmilyen motorgumit sem. szerelőm azt mondta csavarjak bele lemezcsavart és vigyem fel lábon hozzá (40km) de én inkább kivettem a kereket, ő Balatonról úgy ment haza Gödöllőre r6tal :D
Nem vagy semmi Peti bácsi :D ám jövőre úgyis cserélem, bár még Elment volna pár ezret sztem, de kukacos gumival nem akarom elhagyni az országot.
     Reply to this


cblaci (msg) 15969 July 31, 2018, 9:16 p.m.   reply to: 15967 x
Jöhet a videó, de a hangot azon is hagyd rajta! :-)
     Reply to this


cblaci (msg) 15968 July 31, 2018, 9:14 p.m.   reply to: 15966 x
Csak fura volt hogy a streetfighter-es múlt után, egy viszonylag eleven sor4-es jelenből, egy nehéz és nem túl jó hírű motorra vágysz. Nyilván meleg van, meg huzatot kaphat az ember, vagy belázasodhat... gondoltam majd kialszod és elmúlik :-)
A forma egyébként nekem is tetszik, sőt az ára is eléggé lent van (a szerintem túlzó presztízshez képest), de azért gondold ezt át még egyszer, vagy ha teheted hagyd meg az Inát, amellett lehet próbálgatni az egyéb motorokat, ha viszont egy jó motorozásra vágysz az Ina ott lesz neked mindig aranytartaléknak ;-)
     Reply to this


fenyooldrider (msg) 15967 July 31, 2018, 9:05 p.m.   reply to: 15959 x
:-))) nem véletlen hagytam meg alatta a szöveget! A kép nem adja vissza, de az az emelkedő első, max második sebesség végig felfelé padlógázon! Persze lehet, hogy az én autóm a gyenge ehhez a hegyhez és kevés a 110 lovas Peugeot Partner:-))))) Amúgy a sebesség látszik a kamera bal alsó sarkában!
A szakadék értelmezéséhez azt sem árt tudni, hogy a kamera a középen, a tükör alatt van, tehát én a szakadék szélén szédölögtem........ Bevallom férfiasan, néha igen be voltam szarva, az adrenalinom fullon volt, mert hát síkvidéki vadmotorosként ritkán járok ilyen helyeken:)!
Hogy miért volt ki a f@szom a tolatástól? Majd felteszek egy videót az előzményról is, amikor vissza kellett tolatnom a szakadék szélén vagy 150-200 métert egy idióta miatt.....
     Reply to this


fenyooldrider (msg) 15966 July 31, 2018, 8:53 p.m.   reply to: 15964 x
Igen, kis kitérő japó s4-ről, de nem biztos..... Az a helyzet, hogy nem én vagyok a vasért, hanem az van értem, nem vagyok hűséges fajta! Most éppen egy ilyen tapogatódzás zajlik, olyanon gondolkodtam, ami még nem volt a boxer nagyon bejön, de sok szarságot hallottam a váltójáról, meg a szöghajtásról! Játszik még a V2 is, de a hájasbusán is esz a penész:-)))) , majd még kiforrja magát! Persze egyik variáns sem jelenti azt, hogy eladom az Inát, de azt sem, hogy nem! Attól függ, mennyi az annyi:-)
     Reply to this


cblaci (msg) 15965 July 31, 2018, 8:49 p.m.   x
Szeretnék a napokban emlegetett nevetségesen olcsó kínai riasztóra visszatérni egy pillanatra. Szerintetek az árának hányszorosát hozta volna vissza, ha akkor abban a helyzetben megszólal?
https://www.sportmotor.hu/magazin/sirok-lopott-motor
Persze, ezt is lehet hatástalanítani, de ahhoz hozzá kell nyúlni a motorhoz. A sajátomat se tudnám elnémítani, pedig én szereltem be, vagyis eltudnám, de közben szólna egy darabig. Az meg már elég tökös gyerek aki abban a zajban szerelget, nyilván azzal a tudattal, hogy bármelyik pillanatban hátba ba..hatja valaki!
Egy dologtól tartottam egy kicsit, emiatt napok óta méregetem az akku feszültségesését nyugalmi állapotban, hála az égnek nem viselkedik a kütyü fantomfogyasztóként, úgyhogy teljesen jó annyi pénzért!
     Reply to this


cblaci (msg) 15964 July 31, 2018, 9:04 a.m.   reply to: 15962 x
Ha jól értesültem akkor R1100 R vagy RT, de majd az érintett elmeséli nekünk ha akarja.

Más, egyik gumisműhelyben történt egy eset amikor gumicserekor derült ki, hogy 2 kukac is van az első gumiban! A tulajdonos nem is tudta... szóval olyanok már a gumik is mint pl. a szílva, férgesedik.
A teljes igazság persze az, hogy vett egy motort szinte új gumikkal, csak már korábban volt két defekt elől, amit elhallgatott a régi tulaj, ő meg szépen elhasználta azzal a tudattal hogy teljesértékű abroncsokon fut...
     Reply to this


Kovacspeter (msg) 15963 July 30, 2018, 11:04 p.m.   reply to: 15939 x
Igen, tettek rá egy foltot, centír, meg biztonság kedvéért új szelep. W-s gumit elméletileg nem lehetne ragasztani, de még nem volt bent a góré, úgyhogy mondtam a gumiszerelőnek hogy gyorsan tegyen rá egy foltot aztán slussz:-)
Egyik se tragédia, ilyen kis sérüléssel naponta fújkálva lehet még menni (Alpok túrát is abszolváltam már hogy hasonlóan rá kellett fújni naponta) ha nagyobb szög, csavar csinál bajt, azt meg lehet kukacolni az út mellett defektjavító készlettel. Akkor van baj ha valami nagyobb tárgy kivágja, azt már nem lehet megoldani az út mellett.
     Reply to this


Kovacspeter (msg) 15962 July 30, 2018, 10:55 p.m.   reply to: 15959 x
EEfogyott a cérnája:-)
BMW mi, GS?
     Reply to this


Kovacspeter (msg) 15961 July 30, 2018, 10:53 p.m.   reply to: 15958 x
Hűha, itt se voltam még.
Motorral azért jobb lehet, ahogy nézem kb elférni a szembejövő autók mellett.
     Reply to this


Kovacspeter (msg) 15960 July 30, 2018, 10:47 p.m.   x
Meleg volt ma a pusztában:
     Reply to this


cblaci (msg) 15959 July 30, 2018, 10:24 p.m.   reply to: 15958 x
"Mosmá' remélem nem jön semmi, mer' a faszom má' ki van a tolatással"
Micsoda költői gondolatokat ébreszt egy ilyen szép táj... teljesen meghatódtam :-)
Na és mi van a BMW-s törekvésekkel? Japán motorról akarsz átülni.... hát nooormális? :-)))
     Reply to this


fenyooldrider (msg) 15958 July 30, 2018, 9 p.m.   x
Igaz családdal tele kocsival, de nem rossz:-)))
Biokovo nemzeti park, Sveti Jure , Horvátország legmagasabb pontja és második legmagasabb hegycsúcsára vezető látvány (és félelem) út:-))) amúgy 22Km, de majdnem két óra kocsival......
https://www.youtube.com/watch?v=wFXUYn-sxLE
     Reply to this


inazuma400 (msg) 15957 July 29, 2018, 10:44 p.m.   reply to: 15956 x
Naggyon kemény! :D 2006os gsr-be is már van hiss.

énis úgy gondoltam h kb annyi lehet. jó lenne ha 50 körül kijönne...
     Reply to this


cblaci (msg) 15956 July 29, 2018, 6:41 p.m.   reply to: 15953 x
Ez egy olcsó 5 ezer Ft-os mozgásérzékelős riasztó, hogy őszinte legyek nem is nagyon bíztam benne. Igazából a távkapcsolót és a mozgásérzékelőt akartam belőle felhasználni, aztán relével bonyolítani egy kicsit és tovább hangosítani. Akkor lepődtem meg amikor a bolt udvarán egy személyautó akkumulátoráról kipróbálás céljából megszólaltattuk, basszus olyat szólt hogy a gatya majdnem leesett rólam... így aztán nem bonyolítottam a dolgot hanem egy az egybe szereltem be, jól eldugva a vezetékeit. Csináltam egy rövid videót róla, nagyon érzékeny, az első riasztásnál csak egy rövidet szól, ha tovább matatják akkor ő is cifrázza a szólamot. Egy koppintás elég ahhoz hogy megszólaljon, így nyugodtabban hagyom ott a motort ha sétálni akarok egy kicsit, idegen helyen hallótávolságnál úgy se megyek messzebb tőle, ez a 125dB meg elég messzire elhallatszik.
A Hondába egyébként nagyon szuper indításgátló rendszer van (HISS), ami megakadályozza, hogy az eredeti kulcson kívül bármi mással beindítsák a motort. A gyári kulcsok egy programozott jeladót tartalmaznak, a kulcsfelismerő rendszer jelet ad a gyújtás és a befecskendező rendszer elektronikájának, ahol a két kódnak szintén egyeznie kell, csak ekkor indítható a motor. Ha ez nem jön létre bénítja a gyújtást, amit nem lehet megkerülni semmilyen módon. Ha viszont valaki babrálja a motort -netalán el szeretné tolni- arra legalább ez a hangjelzés felhívja a figyelmet, így a kettő együtt már egy kicsit megnyugtatóbb.
https://www.youtube.com/watch?v=bFGeX_O-3Rc&feature=youtu.be

Egy kombinált túlfeszvédelem (ami ér is valamit) nem filléres dolog. Ezt jobb ha felméri egy szaki, mert függ a lakás belső hálózatától és az igényektől is. Nézegetve az árakat ez nálam anyagköltségben olyan 50+-os lenne, úgy hogy nem is kellene nagy átalakítás mert van hely a mérőszekrényben.
     Reply to this


inazuma400 (msg) 15955 July 29, 2018, 5:57 p.m.   reply to: 15954 x
Azért annyira énse voltam biztos a dolgomban, azért nyögtem be a most hétvégét mert sejtettem h ugyse lesz belőle semmi...
viszont ezt a zárójelben lévő dolgot nem értem, vagy hülye vagyok v meleg van v mind2 :D bár érzek benne utalást a pestel kapcsolatos gondolataimra...
     Reply to this


Rick (msg) 15954 July 29, 2018, 4:51 p.m.   reply to: 15953 x
Na még jó, hogy nem jelentkeztem. Milyen kiábrándult lennék most. ( nem érdekel, hogy értik, szeretik-e, pesti vagyok;)
     Reply to this


inazuma400 (msg) 15953 July 28, 2018, 9:59 p.m.   reply to: 15952 x
Értem! Honnan és milyet? Mennyi votl? :D szerintem nekem ez a hétvége off lesz motorozás szempontjából, de még nemtudom hogy alakul a vasárnap délután.

Értem! Köszönöm! És mi a véleményed a villany órába szerelhető cuccrol? És azt esetleg nem tudod h az menyibe fáj?
     Reply to this


cblaci (msg) 15952 July 27, 2018, 10:30 p.m.   reply to: 15951 x
A holnapi Galyatető nekem is elmarad, de a motorozás az nem. Rendeltem egy riasztót a motorhoz, azért kell elmenni, aztán meg beszerelni. Vasárnap még nem tudom pontosan merre lesz a menet, de valamerre biztosan.

Annyiféle túlfeszvédő kütyü van mint utcán a bolond, úgyhogy így látatlanban nehéz okosnak lenni. Általában egy változó ellenállású rendszerből áll ami magasabb feszültségnél szigetelőként működik, ezt egy komolyabb túlfesz simán kinyírhatja, illetve idővel a sok kicsi is. A lednek üzemállapot jelző funkciója van, ha nem világít az jelenthet üzemképtelenséget is. Legtöbb szart se ér de ez maradjon köztünk.
     Reply to this


inazuma400 (msg) 15951 July 27, 2018, 9:13 p.m.   reply to: 15950 x
Örülök h írtál, de sajnos szombaton dolgozom, vasárnapra meg csináltak pogramot... Mivel nem volt jelentkező motorozni, nem nagyon ellenkeztem.. Sofőrködnön kell, családi ügyben... Bár vasárnap akár a délután jó lehet...

Amúgy jövő héten hétvégén 3 napos motoros rendezvény lesz Balassagyarmaton, ha érdekel vkit! :)
Laci, Te mint villanyász, lenne egy kérdésem ezekkel a túlfeszültség védelmes elosztókkal kapcsolatban.
Néhány napja feltűnt h már nem világít, ez mit jelent? Túláramot kapott és megadta magát? Mert volt rajta egy zöld led ami egyfolytában világított eddig.... Meg ezek egyszer használatosak? Működik amúgy, v az nem jelent semmit?! A védelmi feladatát már nem látja el? Választ köszi! Aki vágja ezt a témát írjon nyugodtan! Mert én nem értek hozza...
     Reply to this


cblaci (msg) 15950 July 26, 2018, 8:14 p.m.   reply to: 15944 x
Van már terv Ricsi? Nekem a szombat ígérkezik jobbnak, egy Galyatető környéki kanyarra.
     Reply to this


Kovacspeter (msg) 15949 July 23, 2018, 10:57 p.m.   reply to: 15943 x
Most hogy így írod, rémlik.
Szép történet volt, amikor a Fogaras és Brassó közötti főúton a tükörbe nézve csak annyit láttam hogy egy vadbarom előzésnél majdnem elsodorja a mögöttem motrozó cimbit asszonyostól VFRestül. Utólag mondta hogy azt kívánta neki a sisak alatt hogy szállna bele valamibe az autójával. Kérése meghallgatásra talált... vagy 10 km múlva kezdődő torlódás, baleset, az iménti autó beleszállva egy másik hátuljába, amiben gábor cigányok utaztak négyen-öten. Már kiszállt mind és hevesen gesztikuláltak annak a fejét fogó fiatal hülyegyereknek aki vezetett hogy mit csinált az autójukkal, miközben a hülyegyerek utasai próbálták lecsillapítani a háborgó gáborokat.
Bevallom nem szép dolog -de bizony az történt- mikor kikerültük őket, felhajtottuk a sisakrostélyt és hatalmasat ordítottunk feléjük: Bravó fiúk!
     Reply to this


Kovacspeter (msg) 15948 July 23, 2018, 10:42 p.m.   reply to: 15941 x
Nem jellemző:-)
Nem volt még vészfékezés, no de azért olyan szép kényelmesen, ráérősen, szőkenősen kanyarodott ki, tehát magyarul 'csak' béna, arról meg nem tehet.
Másik kategória ha valaki vadbarom módjára vezet, arról azért általában tehetnek az ombrék.
     Reply to this


inazuma400 (msg) 15947 July 23, 2018, 6:25 p.m.   reply to: 15946 x
Rendben, nincs semmi akadálya! vmit majd csak összehozunk! :)
     Reply to this


kantorbalu (msg) 15946 July 22, 2018, 10:47 p.m.   reply to: 15944 x
A kutya mindenit..
Én még 3 hétig cizellálom a zeneművészeti turnét Svájcban. Pedig szeretnélek Benneteket személyesen is megismerni. Augusztus második felétől már itthon leszek, egy jó kis gurulásban benne vagyok!
     Reply to this


inazuma400 (msg) 15945 July 22, 2018, 7:54 p.m.   reply to: 15943 x
Sajnos enis sok rosszat hallok a románok vezetési stílusáról.... :( a tanár úr részéről meg ez a minimum! :D Énis bőszen szoktam integetni a középső ujjammal, amikor oylan a szitu... Sajnos velem is előfordult már nem egyszer h majdnem kivasaltak....
     Reply to this


inazuma400 (msg) 15944 July 22, 2018, 7:50 p.m.   reply to: 15942 x
Köszönöm! Megfogadom! :) akkor részemről, jövőhét vasárnap! :D úticél még nincs, csak a motorozás fix!
     Reply to this


cblaci (msg) 15943 July 22, 2018, 6:51 p.m.   reply to: 15941 x
Egyszer Erdélyben mintha láttam volna egy ilyen mutogatást. Egy román autós hajmeresztő előzése komoly veszélybe sodorta a Tanár urat, sőt egy kicsit engem is. Szemből is jöttek, de ennek ellenére előzésbe kezdett az autós, sőt be is fejezte azt, velünk persze nem törődve. Necces szituáció volt, csak vészfékezéssel és komoly kormánymanőverrel lehetett kivédeni... engem ez eléggé felidegesített, sőt először úgy láttam sikerült felhúzni a mindig úrként viselkedő zeneművész barátomat is.
Persze nem ez történt, ő csak azért tartotta fel a középső ujját kinyújtott karral, mert jelezte, hogy esőfelhők gyülekeznek, ugyanis ott a Bihar-hg környékén sűrűn előfordulnak efféle meteorológiai jelenségek.
     Reply to this


Hoterkep
Hirdetések




Member count: 26743