Please log in

Registration Forgot password






Yamaha TDM
Comment
Előző oldal
lendvai (msg) 116588 July 27, 2017, 2:52 p.m.   reply to: 116587 x
Hát az, hogy mekkora lesz a hangja a dobtól(doboktól) függ. Ahogy az is, hogy a blokk karakterisztikája hogyan változik. Van, aki érez változást, van, aki nem.
     Reply to this


levio (msg) 116587 July 27, 2017, 8:13 a.m.   x
Sziasztok
2000-es TDM re szeretnék sportdobot rakni.
Ha kiiktatom a középső dobot, túl nagy lesz a hangja ?
Ill. fojtáshiány miatt erőtlenebb lesz-e a moci?

Valakinek tapasztalat ?
     Reply to this


kawa70 (msg) 116586 July 26, 2017, 9:34 p.m.   reply to: 116582 x
Az meg hogy? Tudomásom szerint a karbi szinkronnak csak alapjárat közeli tartományban van jelentősége, utánna ugyis annyit nyit hogy már tökmindegy. De lehet rosszul tudom.
     Reply to this


ati5995 (msg) 116584 July 26, 2017, 7:54 p.m.   x
Teló javító!!Profi! Déczi
Máriássy utca 8
Budapest H-1095
Highlights info row image
(30) 409 9518
     Reply to this


csokabi (msg) 116583 July 26, 2017, 7:44 p.m.   reply to: 116582 x
A deszkát kivetted a középállvány alól?:)
     Reply to this


cxkopi (msg) 116582 July 26, 2017, 7:36 p.m.   x
Karb szinkron!

Sikeres szinkron után 1l, + kicsi-vel csökkent a fogyasztás szolid, (100-130),as seb. mellet.
Ettől fejebb csak akkor, ha elgurul a gyógyszerem, azt pedig nem szedek!

Más!
teló karbantartás, rendbetételhez javaslat Debren - Nyiregyháza -BPest vonalon.
Mintha jobban hintázna mint eddig!
     Reply to this


cxkopi (msg) 116581 July 26, 2017, 7:27 p.m.   x
Üdv. Mindenkinek!
Márkatársunk hátsó sárvédő toldatáról!
Eredeti vágatlan méretben tettem fel. teljes megelégedéssel.
Lánckerék csere miatt ki akartam venni a hátsó kereket, de nem fért ki.
1" deszka a középálvány alá, és rendben kijött.
Marad az eredeti méret!
Csak ezért, hogy nehogy meglepődjetek ha váratlan kerékszerelés lenne szükséges.
     Reply to this


kawa550 (msg) 116580 July 26, 2017, 5:19 p.m.   x
Tökkkéletes lett. :)
     Reply to this


kawa550 (msg) 116579 July 26, 2017, 3:41 p.m.   reply to: 116578 x
Hogy további okot adjak látens irigységekre, lánckerék fenn, erős masszív darab, nem olyan sima mint a tádé, agyrészben vastagabb, a fogai kiscit hegyesebbek mint a gyári, lehet könnyebben talál a helyére, majd minnyá meglássuk. Próbaút on!. :)
     Reply to this


lendvai (msg) 116578 July 26, 2017, 8:11 a.m.   reply to: 116573 x
Ez az újmotor fetisizmus valami kapuzárás előtti (vagy utáni) pánik lehet. :-) De részünkről ez természetesen csak látens irigység. :-)
     Reply to this


kawa550 (msg) 116577 July 26, 2017, 6:28 a.m.   x
Az ujjad befér közéjük normál esetben.
     Reply to this


kawa550 (msg) 116576 July 26, 2017, 6:21 a.m.   reply to: 116574 x
Ha az egy 3vd olajtartálya, akkor valami nincs a helyén. Nem érhet hozzá.
     Reply to this


Maltheus (msg) 116575 July 25, 2017, 11:54 p.m.   reply to: 116574 x
a kérdés persze, hogy mitől lehet. köszi
     Reply to this


Maltheus (msg) 116574 July 25, 2017, 11:39 p.m.   x
Ilyet már láttatok? A rugóstag kisurolta..
     Reply to this


kawa550 (msg) 116573 July 25, 2017, 9:04 p.m.   reply to: 116571 x
Az hogy zölt, azt milyen szín? És az ijjász az olyan mint az íjász, csak külföldiül írva?
     Reply to this


kawa550 (msg) 116572 July 25, 2017, 9:02 p.m.   reply to: 116570 x
Jó, nálad már rezeg a léc, majdnem megugrottad. :))))))))
     Reply to this


night-rider (msg) 116571 July 25, 2017, 8:41 p.m.   reply to: 116570 x
Bocs nem inkább közlekedési múzeumot akartál mondani a zöltség piac helyett..vagy zöld ijjászt amit még hirohito császár alkotott..)))))))
     Reply to this


Muju (msg) 116570 July 25, 2017, 8:15 p.m.   reply to: 116563 x
Lengetem a kezemet a magasban, mert igaz ami igaz nem jutott több mint 700 km a múlthéten, csak 650 km , de legalább a fórumhoz illően a TDM-el. Nem a ződségpijacon vagyunk mi itten. Ja, és azért ez minden héten meg van ha jó a zidő.
Mer ugye melóba csak kell járni valamivel.
:)
     Reply to this


kawa550 (msg) 116569 July 25, 2017, 6:21 p.m.   x
Annyira nem szép, a zajcsillapítóból is lepattant egy darab. De legalább ésszel volt meghúzva, simán lejött a légkulccsal, még be se kellett fékezni.
     Reply to this


kawa550 (msg) 116568 July 25, 2017, 6:17 p.m.   reply to: 116566 x
Te is. :)))))))
     Reply to this


kawa550 (msg) 116567 July 25, 2017, 6:16 p.m.   reply to: 116565 x
Akkor vedd le a kezed, és olvasd el még1x a zárójeles részt. :))))))))
     Reply to this


Fido71 (msg) 116566 July 25, 2017, 5:11 p.m.   x
Nekünk is volt közel 3000. Transzfogaras, Gyímesek, Békás-szoros, Parajd, Hargita meg a szokásos helyek.
De hát ez 9 napos volt...
     Reply to this


Kawakarika (msg) 116565 July 25, 2017, 4:05 p.m.   reply to: 116563 x
Magasban a kéz:))))
A múlt héten :Ausztria,Németország,Liechtenstein,Svájc,Olaszország,Livigno,Szlovénia.2852km
És ezúttal 103000km-t mutat a km óra...
     Reply to this


lendvai (msg) 116564 July 25, 2017, 4 p.m.   reply to: 116563 x
Mivel én nem vezethettem a zőccséget ezért nekem ebből egy méter se jutott. :-)
     Reply to this


kawa550 (msg) 116563 July 25, 2017, 3:19 p.m.   x
És mindenki nyugodjon le a pitsába, most írt a GLS hogy holnap hozza a cuccot, mire hazaérek itt lesz, úhhogy köbö 4 órakor fenn lesz az új lánckerék oszt mehet a próbaút.
Ezen felül megjegyezném, hogy csak a múlt héten(túra nélkül) 700km-került a zőccségbe, az lóbálja a kezét a magasban, akinek ennél több jutott. :))))))
     Reply to this


kawa550 (msg) 116562 July 25, 2017, 3:16 p.m.   reply to: 116560 x
Kend inkább arra koncentráljon, hogy a tökmagnak nemsokára lesz koptatott tádé lábtartója, nehogy inkább még neki kelljen kendre várni a hosszú úton állandóan....:))))))
     Reply to this


lendvai (msg) 116561 July 25, 2017, 2:02 p.m.   reply to: 116560 x
Hát tudod így van ez, van, aki öregszik, van, aki lesérül néhány évente. :-)
     Reply to this


fazakas66 (msg) 116560 July 25, 2017, 12:45 p.m.   reply to: 116559 x
:)) Nem gondoltátok hogy a tenger kellene hozzátok jöjjön,menyi kifogás.....nem is mennék veletek motorozni még a végén kiderül hogy be kell várjalak a kanyaros rész után :)))))))))))))))))))))))
     Reply to this


lendvai (msg) 116559 July 25, 2017, 11:55 a.m.   reply to: 116557 x
Akkor most ketten várunk valamire: te a lánckerékre, én meg hogy rendbejöjjön a derekam annyira, hogy fel tudjak ülni a motorra. :-)
     Reply to this


lendvai (msg) 116558 July 25, 2017, 11:54 a.m.   reply to: 116557 x
Felmálháztad oszt' kiderült, hogy nincs lánckerék? :-) Kellemetlen... :-)
     Reply to this


kawa550 (msg) 116557 July 25, 2017, 10:15 a.m.   reply to: 116556 x
Lánckereket várom, addig már nem nagyon mek vele. :)
     Reply to this


ati5995 (msg) 116556 July 25, 2017, 7:46 a.m.   x
Nem röhögnek a kollégák hogy így jársz melózni??
     Reply to this


kawa550 (msg) 116555 July 24, 2017, 10:23 p.m.   reply to: 116553 x
Csak mondom öcsém, én má be vagyok pakolva meg föl vagyok málházva..... :)))))))
     Reply to this


kawa550 (msg) 116554 July 24, 2017, 10:19 p.m.   reply to: 116553 x
Teszek be szöget meg kalapácsot a dobozba, legyen mit a deszka hasába verni. :))))))))))))))
     Reply to this


ati5995 (msg) 116553 July 24, 2017, 9:22 p.m.   x
Gyula.ne hagyd magad....mi majd kényelmesen fekszünk hason matrac nélkül is a parton!
     Reply to this


lendvai (msg) 116552 July 24, 2017, 8:37 p.m.   reply to: 116551 x
És pont egy jókora sisakkal kell elfedni a gúnya alatt? :-)
     Reply to this


kawa550 (msg) 116551 July 24, 2017, 7:12 p.m.   reply to: 116550 x
Nekem apukám olyan hasizmom van, hogy el kell fednem, mert különben sárgulnátok az irigységtől, és mi lennénk a 10.000.000 kínai országa. :))))))))
     Reply to this


lendvai (msg) 116550 July 24, 2017, 6:32 p.m.   reply to: 116549 x
Nem azt mondtam, hogy most lenne könnyű, normál körülmények között viszont igen. De ne károgjá' itten, most jövök a garázsból, sikerült kicserélnem a kompresszor pumpa adapter nyomásmérőjét. Szóval néhány nap és újból fitt leszek. :-) A hasizmaimnak határozottan jót tesz ez a néhány nap nyomorgás, majd megnézem a tiédet mennyit fejlődött az utolsó találkozásunk óta. Most megyek és nézek egy kis Star Wars-t, az engem gyógyít. :-)
     Reply to this


kawa550 (msg) 116549 July 24, 2017, 6:19 p.m.   reply to: 116548 x
Egy 5 forintosért nem tudsz lehajolni, oszt te dumálsz? :))))))))
     Reply to this


lendvai (msg) 116548 July 24, 2017, 2:16 p.m.   reply to: 116542 x
Kicsit túl van lihegve ez a 4TX akkucsere, nekem anno simán ki lehetett forgatni, a rugóstag kiszerelős baromságokat nyugodtan el lehet felejteni, csak a főfékhengert kell leszerelni és odébb tolni.
     Reply to this


Tizedes (msg) 116547 July 24, 2017, 12:49 p.m.   reply to: 116541 x
Nem! 40 év a bányában. Na, az a szívás! :-)
     Reply to this


nferro (msg) 116546 July 24, 2017, 11:52 a.m.   reply to: 116544 x
Jó ötlet, köszi.
     Reply to this


nferro (msg) 116545 July 24, 2017, 11:52 a.m.   reply to: 116544 x
Jó ötlet, köszi.
     Reply to this


Maltheus (msg) 116544 July 24, 2017, 11:46 a.m.   reply to: 116538 x
Szia, a TDM-et nem ismerem, de ha már megbontod, egy töltő feszültséget ha tudsz mérj olyan 13-14,4 V DC nek kell lennie. Lehet az akksi szar, de lehet hogy nincs töltésed és azért merült le szép lassan
     Reply to this


Maltheus (msg) 116543 July 24, 2017, 11:05 a.m.   x
Sziasztok!

Tegnap vettem a kollégától a TDM-et és gondoltam felnézek ide is szívni a tudást. :)
     Reply to this


nferro (msg) 116542 July 24, 2017, 10 a.m.   reply to: 116541 x
Igen, tudom. Már kerestem hozzá nőgyógyászt.
     Reply to this


Tomchy (msg) 116541 July 24, 2017, 9:53 a.m.   reply to: 116540 x
Nem ez a szívás, ez csak mókás lehetett...
Kicserélni az akksit! Na, AZ szívás lesz! :D
     Reply to this


nferro (msg) 116540 July 23, 2017, 10:20 p.m.   reply to: 116539 x
Hát mindenesetre szívás. Szétültem az összes seggem a haverom mögött. Szépek lehettünk.
:)
     Reply to this


Nmiki (msg) 116539 July 23, 2017, 9:03 p.m.   reply to: 116538 x
Motoroknál elég gyakran előfordul, hogy így, egyik pillanatról a másikra adja meg magát az akksi.
     Reply to this


nferro (msg) 116538 July 23, 2017, 8:35 p.m.   x
Sziasztok!
Kíváncsi vagyok a véleményetekre.
Ma lerohadt alattam a 4 tx-em. Minden átmenet, előjel nélkül az egyik pihenő (5 perc) után csak hunyorogtak a visszajelzők, nem volt elég a szufla. Amikor a gyújtást ráadtam, mintha az üzemanyag szivattyú ketyegett volna irgalmatlan sebességgel (bár lóf..nyi akksi kapacitással nem tudom, hogy). Utána néma csönd. Lejtőn lefelé pillanat alatt beröffent. Gond nélkül bírta az utat, lámpát nem nyomtam rá. Sajna bíztam abban, hogy újra be tudjuk tolni és f.sz módon leállítottam, amikor megálltunk legközelebb.
Sehogy sem sikerült, visszajelzők parázslottak csak, beröffent, de csak egy hengerrel, nem ugrott be. Benzinszag, puffogás, durrogás, konyec. Gondolom alaposan megszívta magát.
Az akksi kinyúlhat így, egyik pillanatról a másikra vagy lehet más gebasz is?
     Reply to this


lendvai (msg) 116537 July 23, 2017, 7:23 p.m.   reply to: 116536 x
Az a beállítási lehetőség többek között azért van, mert nincs két egyforma konstrukció. Sőt, általában a két henger értéke sem ugyanaz. Az érték -128 és +128 között állítható. A mínusz a szegény, a plusz a dús keverék. Ha aggaszt a túl kék leömlő, ami szegény keverékre utalhat (vagy sportosan használod a blokkot :-) ) akkor növeld a jelenlegi értékeket pozitív irányba, de ne feledd el feljegyezni az eredeti számokat, hogy ha nem válik be, akkor vissza tudd állítani.
     Reply to this


csokabi (msg) 116536 July 23, 2017, 6:04 p.m.   x
Értem, kösz a válaszokat. Azzal én is tisztában vagyok, hogy fogalmam sem lehet a kipufogógázok összetételéről a megfelelő mérőberendezés nélkül. Igazából arra lennék kíváncsi, hogy a kijelzőn beállítható értékeknél van-e valamilyen aranyközépút? Vagy minden gépnél egyedi az ideális érték? Az előző TáDéMhoz képest a mostaninak sokkal kékebbek voltak a leömlői és többet is eszik egy kicsivel. Most állítgattam rajta és a kékülés már nem vészes. Viszont az feltűnt, hogy hazaérkezéskor pattog az egész kipufogó rendszer.
     Reply to this


lendvai (msg) 116535 July 23, 2017, 1:18 p.m.   reply to: 116533 x
Én játszottam, de amit a műszerfalon állítasz az csak egy számpár, az értékről nem mond semmit. Ahhoz a két leömlőbe be kell csatlakoztatni a megfelelő műszert és utána lehet állítgatni. Nekem csak annyira volt jó, hogy most egyforma színű a két leömlő. Egy pontos infrás hőmérő még segíthet, hogy pontosabban összehangold a két oldalt, de hogy mekkora a valós CO érték azt ebből nem tudod megállapítani.
     Reply to this


piratson (msg) 116534 July 23, 2017, 11:44 a.m.   reply to: 116533 x
Hali!
A CO önmagában semmit nem mond :-( Jó ha van hozzá CO2 és HC érték is. Mi valami ilyesmivel méricskélünk
     Reply to this


csokabi (msg) 116533 July 23, 2017, 10:11 a.m.   x
CO-val senki más nem játszott?
     Reply to this


csokabi (msg) 116532 July 22, 2017, 1:17 p.m.   reply to: 116531 x
Szerinted kire gondoltam?:)))
     Reply to this


Levi990 (msg) 116531 July 21, 2017, 9:09 p.m.   reply to: 116528 x
Dinnyemag ennek a szakértője :D tavaly beállította nekem, most korrigáltam egy picit mert kékült a jobbos. Lehet már kellene neki egy szelephézag ellenőrzés is, 32000km van benne és biztos hogy nem volt még hozzányúlva.
     Reply to this


csokabi (msg) 116530 July 21, 2017, 4:51 p.m.   reply to: 116529 x
Még alakítok a végeken egy kicsit, aztán lesz belőle karácsonyi ajándék Dezsőnek:)))
     Reply to this


Robi70 (msg) 116529 July 21, 2017, 3:59 p.m.   reply to: 116527 x
Csabi, így könnyebb karcolni a lábtartóval!
Lehet, még a teszkó parkolóban is leérne.:)
     Reply to this


csokabi (msg) 116528 July 21, 2017, 2:59 p.m.   x
Akik állítottak a CO értékeken, azok mennyiről mennyire változtattak? És főleg mi alapján. A főmérnököm szerint túl kékek a leömlők...
     Reply to this


csokabi (msg) 116527 July 21, 2017, 2:37 p.m.   x
Raktam fel gyári sztendert amihez volt a csomagban koptató is. Bakker, ez olyan hosszú, hogyha fixre rögzíteném a lábtartót, akkor még oldalsztendernek is beválna! Szerencsére megvannak az eredetiek is.
     Reply to this


tiberius (msg) 116526 July 21, 2017, 2:11 p.m.   x
Szia Marci!
Mennyi a nézők belépőjegyének az ára?
     Reply to this


kawa550 (msg) 116525 July 21, 2017, 9:12 a.m.   reply to: 116521 x
Vágom, megnéztem, nincs semmi ilyesmi.
     Reply to this


abel92 (msg) 116524 July 21, 2017, 12:12 a.m.   x
Sziasztok!

Akinek esetleg még nincs konkrét programja hétvégére, annak tudok ajánlani egyet.

http://videk.ma/2017/07/versenyzo-es-technika-allokepessegenek-probara-tetele-24-oras-veteran-kihivas-kunmadarason/

Én jelen leszek a csapatommal (#17-es rajtszámmal) egy öreg 1975-ös Honda CB250G járgánnyal.

A verseny célja röviden tömören, veterán gépekkel 24 óra alatt a lehető legtöbb kört megtenni! Helyszín: Kunmadaras, régi katonai reptér (Drag/Gyorsulás pálya)
Rajt 07.22. 14:00 óra.

Üdv mindenkinek,
Marci
     Reply to this


kawa70 (msg) 116523 July 20, 2017, 11:54 p.m.   reply to: 116522 x
Ja, és leginkább a viseletes kislánckerék elhajlott fogai tördelik amikor bele akar kapaszkodni. Mz-n mindig volt egy jópár a deklibe az olajsárba ragadva, az kimondottan láncgyilkos volt:)
     Reply to this


kawa70 (msg) 116522 July 20, 2017, 11:49 p.m.   reply to: 116520 x
Van valami szabály is rá emlékeim szerint, hogy a teljes láncon hány görgő lehet törött (talán 5-6)illetve egymás mellett nem lehet törött görgő.
     Reply to this


kawa70 (msg) 116521 July 20, 2017, 11:31 p.m.   reply to: 116520 x
A láncnak a csapja marad meg, ha a hátsó lánckeréknél nézed a láncot, akkor a többitől valamelyest véknyabb, kisebb átmérőjű a láncszem közepe (ami kifényesedik ha nem fujkálod rendesen). Nem biztos hogy érthetően irtam le, de most nem tudom lefényképezni a láncot.
     Reply to this


kawa550 (msg) 116520 July 20, 2017, 11 p.m.   reply to: 116518 x
Görgő törés miből látszik? Olyanom még szerintem sose volt.
     Reply to this


Flenegen (msg) 116519 July 20, 2017, 10:07 p.m.   reply to: 116514 x
Szerintem csak irígy vagy!
     Reply to this


kawa70 (msg) 116518 July 20, 2017, 10:06 p.m.   reply to: 116516 x
Nem biztos..... ezeken a lánc hamarabb mutat egyenetlen nyulást meg görgő törést mint hogy annyit nyuljon hogy,ne lehessen állitani. Én a zzr-en cseréltem 45ezernél láncot, amit még egy csopperte felraktak nyomban, annak.is csak az egyenlőtlen nyulás volt a baja meg vagy hat görgő törés de állitva még féluton volt.
     Reply to this


lendvai (msg) 116517 July 20, 2017, 10:03 p.m.   reply to: 116516 x
Hát ne is kelljen aggódni a zöld szemű szörny miatt a horvát szerpentineken. :-)
Lánckerék téma: fillérbaszás esete lehet. Vagy mész, mint az állat és elgörbítetted a fogakat. :-)
     Reply to this


kawa550 (msg) 116516 July 20, 2017, 9:53 p.m.   reply to: 116515 x
Én is el maceráltam ma délután. Vettem friss fékolajat, oszt lecseréltem elől hátul, ne a horvát szerpentineken forrjon fel ha lehet, mikor fel vagyon málházva az égig. :)))
Felugrott az új hátsógumi is. Oszt ha már amúgy is lógott a lánc hátsó kerék nélkül, akkor szépen lesikáltam egy edényke petróleumba merítve. Most cíííp!:))))) Viszont egyből rendelnem kellett egy kis lánckereket is. Levettem a deknit is hogy mögötte is kipucoljam a trutyit, hát b+ ezen még a gyári lánckerék van elől 44.000km-nél. Úgy is néz ki, kopott, a végei a fogaknak még meg is hajoltak kicsit így szemre. Eközben a lánc még a feszítő útjának a felénél se jár, olyan 1/3 környékén van. Lehet hogy valami barom ezen akart spórolni oszt csak a láncot cserélte.
     Reply to this


lendvai (msg) 116515 July 20, 2017, 9:35 p.m.   reply to: 116514 x
Ez is egy életmód, én szeretek szöszmötölni a gépekkel, addig sem a TV előtt heverve baszom el az időt. :-)
     Reply to this


night-rider (msg) 116514 July 20, 2017, 9:30 p.m.   reply to: 116512 x
a redbaronban bérel szerelőállása van
     Reply to this


lendvai (msg) 116513 July 20, 2017, 9:29 p.m.   reply to: 116510 x
Én anno még kb 25 éve kaptam ajándékba egy valódi szovjet egydugattyús lábpumpát. Azóta is hiba nélkül működik, mivel szerintem harckocsipáncélból vágták ki az alkotóelemeit, csak a manométert cseréltem le egy normálisra. De az igaz, hogy elég unalmas míg egy autógumit felpumpál vele az ember. :-)
     Reply to this


lendvai (msg) 116512 July 20, 2017, 9:26 p.m.   reply to: 116511 x
Fizikum kérdése. :-) De szerintem te látens irigy vagy. :-) Majd egyszer talán te is megteheted, hogy veszel szerszámokat. :-) Mondjuk ha olyan motort veszel, amihez sűrűbben kell is, nehogy koffeinmérgezést kapj, míg a haverok kurvaanyjáznak a szerszámokkal. :-)))
     Reply to this


Flenegen (msg) 116511 July 20, 2017, 8:11 p.m.   reply to: 116508 x
Olcsóbb pár kv meg üdítő mint a szerszàm és még el sem fáradok:)
     Reply to this


csokabi (msg) 116510 July 20, 2017, 7:45 p.m.   reply to: 116505 x
A "csináld magad!" gumicserélgetős akció keretében vettem. A bicó pumpájával eltartana egy darabig a két motorgumit nyomás alá helyezni:) Nincsennek vele kapcsolatban mázolgatós ambícióim.
     Reply to this


sagipet (msg) 116509 July 20, 2017, 5:35 p.m.   x
Feldobtam a gépest, hátha valaki megint keres pont ilyet. Nincs vele tényleg semmi gond, nem azért eladó!
https://www.hasznaltauto.hu/motor/yamaha/yamaha_tdm_850_4tx2-11763709
     Reply to this


lendvai (msg) 116508 July 20, 2017, 5 p.m.   reply to: 116507 x
Kinek mi a perverziója. :-) Nekem a móka kedvéért vannak szerszámaim. Meg néha terápiás céllal szerelgetek. :-)
     Reply to this


Flenegen (msg) 116507 July 20, 2017, 4:53 p.m.   x
Nekem meg van pár kollégám akik:

fényeznek
jégkkár és karosszéria javítást végeznek,
műszakiztatnak
szervizelnek
szerelnek
káromkodnak

:)

Minek nekem szerszám:)
     Reply to this


kawa550 (msg) 116506 July 20, 2017, 3:54 p.m.   reply to: 116505 x
Tortákat festettünk ilyennel bécsben vazzeg. :)))))
     Reply to this


lendvai (msg) 116505 July 20, 2017, 1:58 p.m.   reply to: 116504 x
Nekem van egy ilyen Aldi-s csodám is, anno mikor megvettem úgy gondoltam hogy a zegzugos eresz lazúrozáshoz elég precíz lesz. Aztán mikor kicsomagoltam láttam, hogy precíznek precíz de ítéletnapig sziszeghetek fenn a létrán mire végzek vele. :-) Így azóta is pihen, autós-motoros fényezésjavításhoz talán jó lesz. Vagy ha elkezdem újra építgetni a modelljeimet. :-)
     Reply to this


csokabi (msg) 116504 July 20, 2017, 10:41 a.m.   reply to: 116501 x
Azt hiszem a " parázsdédelgetős" jelző az én pumpámra jobban illik:)
https://www.bauhaus.info/kompressoren/kompressor-air-forcescheppach/p/24886185
     Reply to this


Jani55 (msg) 116503 July 20, 2017, 10:06 a.m.   x
A kompresszor-légtartály témához, csak egy ötlet: Nekem is Csepel egyhengeresem van, 2kW-os 220-as motorral, 50l-es tartállyal. Mindenhez jó, de festéshez kevés. Viszont, vannak 22kg-os pb alu tartályaim, már mind felesleges, eladni sem lehet, nem kell senkinek. Készítettem a balmenetes csapra egységcsatlakozót, ami egy autószelepből és egy 3/8-os kiállásból áll. Én bátran odaállok a benzinkúthoz és mind a négyet megtöltöm 12 bar nyomással, (korán reggel, hűvösben), az kitéve a napra 14 bar lesz és 4x50liter mennyiségben. A gázpalack saját csapja zárva van, hónapokig ott a nyomás, reduktoron keresztül bármire, bármikor, csendben, nem fogyaszt villanyt... Egyébként ez a mennyiség elegendő egy 6m-es konténer két oldalának fújásához, úgy, hogy nem kell állandóan a kompresszorra várni, mire feltermeli a tartályokat. Aztán megyek a kútra levegőért...
     Reply to this


lendvai (msg) 116502 July 20, 2017, 8:54 a.m.   reply to: 116501 x
Hát azért én keresztül nem húzom a házon. :-) A tűzhely pont az átellenes végén van a portának. :-)
Nézegettem ezt a HVLP témát, hát nem tudom így első blikkre, hogy milyen pisztolyt adtak hozzá. Van rajta regulátor, így le tudom csökkenteni a nyomást, így lehet használni vele. Amúgy van egy Wagner elektromos HVLP festékszóróm, de gyalázatos szórásképe van, eddig a kerti tűzhelyet fújtam be vele impregnálóval, de ezen kívül maximum vizes lazúrhoz használnám.
A pumpán viszont ki akartam cserélni a manométert, mert 12Barig van skálázva, ennélfogva elég sűrű az osztás. A kompresszor tud 8 Bart, én meg 3,5Barnál keményebbre nem fújtam még semmit, így hát mivel van egy 6 Baros manométerem erre akartam átcserélni. De úgy tűnik Metaboéknál beleragasztották a menetet a pisztolyba, így még egy melegítéses sztorival megpróbálkozom, aztán ha nem megy akkor marad ami rajta van.
     Reply to this


fazakas66 (msg) 116501 July 20, 2017, 8:23 a.m.   reply to: 116500 x
Jó az még a szunnyadó parazsat feléleszteni grillezéskor :)))))
     Reply to this


kawa550 (msg) 116500 July 19, 2017, 10:41 p.m.   reply to: 116499 x
Akkora tartálykával meg normál pisztollyal max egy bukósisakot tudsz átfújni. De majd beszerzel egy kis HVLP-t oszt azzal már folyamatosan lehet festeni. Légkulcsot elbírja, én is azzal cserélek kerekeket évente 4x, most hogy már van a gyereknek is kocsi, 6x. :))))) Tűzőgéphez hibátlan, véséshez viszont tényleg kevés, 20 másodperc munka, 5 perc várakozás míg újratölt. Festéshez kell még rá egy vízleválasztó.
     Reply to this


lendvai (msg) 116499 July 19, 2017, 10:20 p.m.   reply to: 116497 x
24 literes, de ha bepötyögöd a típusát a google-ba megkapsz minden adatot, amire csak szükséged van. :-) Légkulcsra nincs szükségem, van egy 330Nm-es elektromos ütvecsavarozóm. Na meg fogalmam nincs megforgatná-e tisztességesen. :-) Ezt csak hobbi célra szereztem be, adtak hozzá festékszórót meg nyomásmérős pumpa adaptert vagy mi a kórságnak nevezik. Komolyabb melóra a 24 liter kevés lenne, de én komolytalan vagyok, így nekem tökéletes lesz. :-) Még néhány kütyü jöhet majd hozzá.
Séf bácsinak mondom: Senj után útnak indul egy 2l-es ultrahangos tisztító is, mert hát minden rendes férfiember garázsában van egy ultrahangos tisztító is. :-)
Ha már az Akrapovic elúszott... :-)
     Reply to this


kawa70 (msg) 116498 July 19, 2017, 10:02 p.m.   reply to: 116497 x
Ahhoz még a 60 literes is kevés, nekem kb. annyi a légtartály, meg egy kicsit komolyabb, kéthengeres Rába kompresszor tölti.
     Reply to this


Levi990 (msg) 116497 July 19, 2017, 8:55 p.m.   reply to: 116495 x
A 24 az a 24literre utal vagy nagyobb a tartálya? Légkulcsot bírja ?
     Reply to this


kawa550 (msg) 116496 July 19, 2017, 8:44 p.m.   reply to: 116495 x
Reggel úgy éreztem, végre férfi lettem, mondtam az öcsémnek, milyen nagyot tettem.........:))))))))
     Reply to this


lendvai (msg) 116495 July 19, 2017, 8:01 p.m.   x
Mert minden rendes férfiember garázsában van egy kompresszor (Séf bácsi után szabadon) :-).
Hegeszteni még nem tudok olyan szépen, mint ő, ezért nem hegesztőkészüléket vettem. :-)
     Reply to this


Levi990 (msg) 116494 July 19, 2017, 7:15 p.m.   reply to: 116493 x
Sokat javít a sűrübb olaj pláne ha még soha sem volt benne cserélve,nem is kerül annyi pénzbe és nem csak mese...
     Reply to this


levio (msg) 116493 July 19, 2017, 11:39 a.m.   reply to: 116492 x
Köszi.
     Reply to this


night-rider (msg) 116492 July 19, 2017, 11:13 a.m.   reply to: 116491 x
Vegyél bele progressziv rugókat wilbers hyperpro öhlins a többi az csak mese kategória ...
     Reply to this


levio (msg) 116491 July 19, 2017, 11:03 a.m.   x
Sziasztok !
Most lettem TDM tulaj.
Tudnátok-e segíteni, az első telóban olajat kell cseréljek.
Ha jól tudom 10W jár bele.
Érdemesebb-e a tapasztalatok szerint valami másra cserélni? pl 15 W, vagy 10 és 15 keveréke ha egy kicsit feszesebbet szeretnék kihozni belőle.
     Reply to this


Levi990 (msg) 116490 July 19, 2017, 7:44 a.m.   reply to: 116473 x
Ezt a videóban is mutatja a srác...
     Reply to this


nferro (msg) 116489 July 19, 2017, 6:30 a.m.   reply to: 116488 x
Hát ezt az életben nem vettem volna êszre.:)
Köszi.
     Reply to this


nferro (msg) 116489 July 19, 2017, 6:30 a.m.   reply to: 116488 x
Hát ezt az életben nem vettem volna êszre.:)
Köszi.
     Reply to this


Felhokep
Hirdetések




Member count: 26419