Please log in

Registration Forgot password






Yamaha TDM
Comment
Előző oldal
Kilos (msg) 115713 May 28, 2017, 10:29 p.m.   reply to: 115712 x
Mikor lesztek ott? Mi 15.-én megyünk Csíkszeredára és 16.-án már tovább is állunk. 22.-én megyünk a Transzfogarasra és a Transalpinára.
     Reply to this


Fido71 (msg) 115712 May 28, 2017, 10:15 p.m.   x
Úgy gondoltam, hogy a Fogarason vagy valami nevezetes helyen.
Nem tervezett program egész nap a szálláson ülni... ;)
     Reply to this


Kilos (msg) 115711 May 28, 2017, 9:57 p.m.   reply to: 115710 x
Most Gyergyószentmiklósra nem megyünk, Csíkszeredán foglaltam szállást. Korondon, Székelyudvarhelyen, Gyimesbükön előfordulunk, de onnan már lefelé megyünk a Duna-deltába.
     Reply to this


Fido71 (msg) 115710 May 28, 2017, 9:20 p.m.   reply to: 115705 x
Akkor még össze is futhatunk, Mi Gyergyószentmiklóson foglaltunk szállást.
     Reply to this


csokabi (msg) 115709 May 28, 2017, 7:30 p.m.   x
Szia Angol!

Dezső említette ma, hogy küldtél matricákat. Köszönöm.
Neked is Pista!
     Reply to this


kawa550 (msg) 115708 May 28, 2017, 7:26 p.m.   reply to: 115707 x
Biztos valami tudatmódosítót ittál. A kawa flamingók megvannak a fák tövében?:)))))))))))))
     Reply to this


lendvai (msg) 115707 May 28, 2017, 7:16 p.m.   reply to: 115704 x
Nekem tetszik. Akkor én most perverz vagyok? :-)
     Reply to this


mex64 (msg) 115706 May 28, 2017, 6:54 p.m.   reply to: 115703 x
Helló!
Nincs még kész, szabadidő-deficites ez a tavasz. De nagyon igyekszem!
     Reply to this


mex64 (msg) 115706 May 28, 2017, 6:54 p.m.   reply to: 115703 x
Helló!
Nincs még kész, szabadidő-deficites ez a tavasz. De nagyon igyekszem!
     Reply to this


Kilos (msg) 115705 May 28, 2017, 4:16 p.m.   x
Sziasztok! Szervezek egy 10 napos erdélyi motoros túrát, 07.14. - 07.24.-ig. Lemegyünk a Duna-deltába, elmegyünk Konstancába, visszafelé megjárjuk a Transfogarast vagy a Transalpinát - lehet, hogy mind a kettőt, a Vaskapunál átmegyünk Szerbiába és a Duna szerb oldalán jövünk haza.
Sajnos felszabadult 2 hely. Volna-e kedve valakinek (egy motor, 2 fő vagy 2 motor) csatlakozni?
Lényeg, hogy 2 fő jöhetne, akik végig a túra során egy szobában lesznek elszállásolva. A túra várható költsége - 2 fő/egy motor részére - szállás és a legtöbb helyen félpanziós ellátás, belépődíjjak és a Duna-delta hajókirándulás ára 150 - 160 eFt + üzemanyag.
Lefoglaltam a szállásokat, mindenhol 2 ágyas, fürdőszobás szobák lesznek, és nem szeretném visszamondani, ha nem muszáj. További részleteket priviben az érdeklődőknek.
     Reply to this


kawa550 (msg) 115704 May 28, 2017, 10:03 a.m.   x
Ezt csak úgy elrettentésnek, hogy van olyan akinek ez a doboz is tetszik....:))))))))))))))
     Reply to this


sospeti (msg) 115703 May 27, 2017, 5:45 p.m.   x
mex64!

Sikerült a LED lámpából kiherélni a villogást?
Most érkezett meg az enyém (U5), természetesen ez egy x-edik panel változat :(
A Tiedhez nagyon hasonlít...
     Reply to this


csokabi (msg) 115702 May 27, 2017, 2:10 p.m.   x
Van valakinek eladó ülése 900-asra? ABS-es verzió érdekelne.
     Reply to this


csokabi (msg) 115701 May 27, 2017, 1:51 p.m.   reply to: 115700 x
Jól van, kösz az infót!
     Reply to this


Tomchy (msg) 115700 May 27, 2017, 12:16 p.m.   reply to: 115699 x
Szasztok!

Nincs elfelejtve, csak nem értem még utól a maestrot.
Jelentkezem, ha van infóm
     Reply to this


csokabi (msg) 115699 May 27, 2017, 6:06 a.m.   x
Jó reggelt az uraknak! Lesz tükörtoldó vagy stornó a történet?
     Reply to this


Robi70 (msg) 115698 May 26, 2017, 10:38 a.m.   x
Tegnap este megrendeltem, hétfőn érkezik a futár a cíp új Pirelli Angyalkával. A pünkösdi hétvégét még ki kell bírnia a pr4-nek utána csere és műszaki vizsga.
     Reply to this


csanesz (msg) 115697 May 26, 2017, 12:17 a.m.   reply to: 115696 x
Szal, ha PR4, akkor PR4. :)))
     Reply to this


csanesz (msg) 115696 May 25, 2017, 8:27 p.m.   reply to: 115695 x
Nekem az kell amit a tapasztalat diktál!
Ha a PR4 rendben van akkor az lesz. :)
Nem kötődöm ahhoz, hogy újszerű állapotban dobjam ki mint a Tourance Next -et.
Had kopjon azért van.
A vizes gumi jellege tetszik. Azt ki tudnám használni, ezért is kattantam rá.
     Reply to this


Robi70 (msg) 115695 May 25, 2017, 8:15 p.m.   reply to: 115691 x
Csanesz, a PR3-ról kérdeztél. Ha ajánlani kellene akkó máá PR4. Újabb, továbbfejlesztett, vizes tapadása jobb a PR3-nál. Az árkülönbség 3-4e ft. Tartósságra egyformán muzsikáltak. Nálam a PR3 és a PR4Trail is 12e km-t ment el. Most sima PR4 van fent, 10e-nél járok jelenleg és kb 2e km lehet még benne. Ez mind hátsó kerékre értendő.
De ha a 3-at szemelted ki, hát hajrá!
     Reply to this


MadBob (msg) 115694 May 25, 2017, 8:14 p.m.   x
Sziasztok!
Meghirdettem a GPS-em: http://www.motorozz.hu/forum/296
TDM-esnek kedvezményt adok! :)
     Reply to this


csanesz (msg) 115693 May 25, 2017, 12:52 p.m.   reply to: 115692 x
Változó, hogy mennyit megyek. volt 15e, 5e 10e Km.
Nálam a tárolás nem gond. Relatíve hűvös, de mindenképp árnyékos helyen van. Inkább a napközbeni tárolás teszi meg a hatását a munkahelyen, mert ott rendesen éri a nap 8 órán keresztül.
Ebben a hátsó abroncsban 20e Km van és még 15e beleférne.
     Reply to this


Levi990 (msg) 115692 May 25, 2017, 10:27 a.m.   reply to: 115691 x
Hivatalosan 5évig jó a gumi ha megfelelően tárolták. Én régebb rendszeresen 3évesnél öregebb gumikat vettem. 50ezer/szett volt postával, most már nagyon ritka az ilyen ajánlat, most ha minden igaz m3+s20-at kapok 35ezerért. Ennyiért szerintem korrekt, nekem soha semmi bajom nem volt a túltárolt gumikkal. Most egyszer reklamáltam a 2014es gumit, az r17küldte, kicseréltettem velük frissebbre ha már új akkor legyen új...
Na meg kérdés hogy mennyit mész vele, nekem egy szezonban van hogy 1,5szett elkopik.
     Reply to this


csanesz (msg) 115691 May 25, 2017, 9:30 a.m.   reply to: 115687 x
Mongyuk a Tourance Next hozta az elvárást (csak a hátsóval van bajom). Hűvösebb időben vizes úton kanyarban meg sem rezzent. Csak eljárt felette az idő és mostanság, ha nincs kellően bemelegedve, akkor csúszik mint a takony. Driftelni még bőven jó annak, aki műveli a műfajt.

A PR3 misit ajánlottátok és arra is pályázok.
     Reply to this


csanesz (msg) 115690 May 25, 2017, 9:20 a.m.   reply to: 115688 x
Bár 17 éve ismerkedem a szakmával - tényleg csak ismerkedem -, de biztos van olyan helyzet amire nem tudom a választ. Ezért lenne jó látni egy ilyen tételsort. A szakmai oldal egy dolog.
     Reply to this


csanesz (msg) 115689 May 25, 2017, 9:18 a.m.   reply to: 115688 x
Ez pontosan így van! :)
     Reply to this


evdem (msg) 115688 May 25, 2017, 7:39 a.m.   reply to: 115679 x
Munkavédelem szóbelin a "baleset" fogalma a lényeg, meg, hogy tudd mikor mi számít munkahelyi balesetnek. A második kérdés meg a szakmádhoz kapcsolóodó valamilyen speckó munkavédelmi eset.
     Reply to this


Robi70 (msg) 115687 May 25, 2017, 6:25 a.m.   reply to: 115678 x
Nekem 1 évet (10e km) bírt a hátsó, 2 évet (20e km) az első. Talán a rendszeres 2 személy és időnként a feldobozolt kétszemélyes használat miatt, eddig 2 hátsó gumit szolgált ki egy első.
     Reply to this


csanesz (msg) 115686 May 24, 2017, 10:44 p.m.   reply to: 115681 x
Ok privátban átküldöm a teljes tételsort. Hátha ismerős lesz valami.
     Reply to this


csanesz (msg) 115685 May 24, 2017, 10:41 p.m.   reply to: 115683 x
Enyém 4 éves Tourance Next és van még rajta olyan 8mm koptatni való. Nagyon vastag a kopófelülete. A tapadásából pedig sokat veszített. Idén csere érett lesz.
     Reply to this


kawa550 (msg) 115683 May 24, 2017, 10:02 p.m.   reply to: 115682 x
Úgy értem hogy még soha nem vót ideje megöregedni. Előbb szoktak elkopni, minthogy megérjék a bölcsődés kort. :))))))))
     Reply to this


kawa70 (msg) 115682 May 24, 2017, 8:22 p.m.   reply to: 115680 x
Nem is a felrakott uj gumi szokott öreg lenni :)
Hanem amit szerez-vesz-kap az ember occsóér :)
     Reply to this


kawa70 (msg) 115681 May 24, 2017, 8:21 p.m.   reply to: 115679 x
Eddig minden tételem amiket kidolgoztam megtartottam. Persze a régiek már nem annyira aktuálisak, de tavaly is vizsgáztam pár dologból. Ha gondolod dobd át a kérdéseket, hátha valamire van készen is válasz.
     Reply to this


kawa550 (msg) 115680 May 24, 2017, 8:19 p.m.   reply to: 115678 x
Öregedés? Ammi? Az elmúlt 8 évben nem volt olyan gumim, ami kibírt volna 1 évet. :)))))))
     Reply to this


csanesz (msg) 115679 May 24, 2017, 8:14 p.m.   reply to: 115677 x
Szóbelivel vagyok gondban. Kevés az időm és 40 tételt kell kidolgoznom, aminek a fele munkavédelem. Az esti felnőttképzés hátránya a hiányos anyag leadása. Így a munkavédelem kimaradt...
Neten próbálok keresgélni nem nagy sikerrel...
     Reply to this


csanesz (msg) 115678 May 24, 2017, 8:11 p.m.   x
A misiből a PR3 kinek hány évet bírt? Öregedés érdekelne...
     Reply to this


kawa70 (msg) 115677 May 24, 2017, 8:11 p.m.   reply to: 115676 x
Ha esetleg tudok segiteni valamiben a vizsgádhoz, szólj.
     Reply to this


csanesz (msg) 115676 May 24, 2017, 8:10 p.m.   reply to: 115674 x
:)) Nekem is olcsó egyszerű masinám van egy Mastech, pont az általad vázolt okokból. Tudja amit kell.
Igen a váltó áram érdekes műfaj. :)
Mostanság vizsgázom erősáramból. Jövőhéten gyakorlat jön. :)
     Reply to this


kawa70 (msg) 115675 May 24, 2017, 7:02 p.m.   reply to: 115665 x
Nekem az van most fenn. Igaz, a motoron volt amikor megvettem, igy nem sok tapasztalatom van még vele, de eddig nagyon jónak tünik. Holnap megyünk egy közel kétezer km-es útra, akkor majd többet tudok mondani róla.
     Reply to this


kawa70 (msg) 115674 May 24, 2017, 6:52 p.m.   reply to: 115664 x
Ez igaz, de a pontosság is sokmindentől függ. Egyenáramot a legkönnyebb pontosan mérni. Váltót sem olyan bonyolult már. A nehézség a felharmonikusokkal tüzdelt tartományokban van. Amit viszont kevés műszer tud, és ott már sajnos van az árnak jelentősége, az pont ez a terület, kiváltképp a frekiváltós hajtások. Ahol a szinusz nem teljesen szinusz, ott csak a drága eszközök jöhetnek szóba sajnos......De tény és való, a hétköznapi életbe egy nem tuldrága, jó minőségű mérőeszköz bőven jó. Átlagos felhasználásra én is tizenezres műszereket használok, már csak azért is mert ha leesik vagy éri valami kevésbé gond.
     Reply to this


Robi70 (msg) 115673 May 24, 2017, 5:46 p.m.   reply to: 115669 x
Hát... nálam is így van, a gumi többet tud, mint én.
Finoman feszegetem a határokat, de csak finoman.
     Reply to this


yamaszaki (msg) 115671 May 24, 2017, 4:58 p.m.   reply to: 115635 x
Írtam PÜ-t!
     Reply to this


csokabi (msg) 115670 May 24, 2017, 4:39 p.m.   reply to: 115669 x
Nem azt mondtam, hogy csak a gumi érdeme, de maximálisan partnere volt az öregnek.
     Reply to this


lendvai (msg) 115669 May 24, 2017, 4:17 p.m.   reply to: 115667 x
Azt azért snki ne feledje, hogy egy jó gumi még nem garantálja a sikeres lábtartókarcolgatást. :-) Szerintem a PR4 is tudja, de nálam a záróizmok húzzák meg a határt. :-)
     Reply to this


Robi70 (msg) 115668 May 24, 2017, 3:44 p.m.   reply to: 115667 x
Akkor lehet, hogy bele kóstolok.
Köszönöm!
     Reply to this


csokabi (msg) 115667 May 24, 2017, 2:04 p.m.   reply to: 115665 x
A tavalyi szezon végén láttam 3 motort az utcán parkolni az egyik faluban. Éjjel már belenézett a hőmérő higanyszála a nulla alatti tartományba. Egy órával később pont előttem indultak el és rá 20 másodpercre már jött is a kanyargós rész. A csóka a triumph-val, csomagokkal és az asszonnyal előttem húzta a bal lábtartóját végig a kanyaríven. Nagyon durva volt mögüle végignézni. Nem gondoltam volna, hogy megtapad neki. A következő faluban tankoltak és megálltam megkérdezni, hogy mivan neki a felnikre húzva. Pirelli Angel GT volt. Egyszer azt is kipróbálom majd.
     Reply to this


kawa550 (msg) 115666 May 24, 2017, 1:54 p.m.   reply to: 115665 x
Személyes nincs de sokan dícsérik, és még nem hallottam hogy szidnák.
     Reply to this


Robi70 (msg) 115665 May 24, 2017, 12:35 p.m.   x
A hátsó gumim már nem sokáig húzza. Keresgélem az utódját. Bevállt a misi pr4, de érdekelne milyen lehet pirelliék angel-je. Van valakinek tapasztalata?
     Reply to this


csanesz (msg) 115664 May 24, 2017, 12:03 p.m.   reply to: 115660 x
Voltcraft régóta van a piacon, vagyis van rá kereslet. Amúgy a Fuke -t tartják az etalonnak és hozzá képest a Voltcraft nem sokkal marad el a mérési pontosságban (uV, uA).

Nem az ár szabja meg a minőséget, hanem a pontosság.
     Reply to this


kawa550 (msg) 115663 May 23, 2017, 11:18 p.m.   reply to: 115659 x
Hát azt így meg nem mondom mi a márkája, de ugyan így néz ki , még a színe is. Azt hívom a ruszki töltőnek.:)))))
Ami most gallyra ment, az pl fordított polaritás védett, semmi sem történik ha fordítva teszed fel. Csak ha fordítva dobod le...:))))))))))
     Reply to this


Tibcsike68 (msg) 115662 May 23, 2017, 11:05 p.m.   x
Sziasztok, az lenne a kérdésem, hogy van valaki, aki ilyen túra plexit használ, mi a véleménye róla?
http://www.ebay.com/itm/192107521774
     Reply to this


kawa70 (msg) 115661 May 23, 2017, 9:35 p.m.   reply to: 115657 x
Lehet felügyelet nélkül hagyni. Csak megbizható töltő kell hozzá, meg azért éghetőanyagtól biztos ami biztos távolabb tenni. Sajnos nekem sikerült hazavágnom az egyik trafós töltőm, elmentem otthonról ugy hogy a kapkodásban forditva csatlakoztattam az akkut. 5A töltő fél nap alatt lefőtt, a tirisztor kibirta, a trafó nem. Persze biztos, hogy szerencsém is volt. A mai félvezetősek meg pukkannak egy diszkrétet, aztán megnémulnak. A cellazárlatos akksi már problémásabb lehet.
     Reply to this


kawa70 (msg) 115660 May 23, 2017, 9:28 p.m.   reply to: 115655 x
A Voltcraft nem komoly márka:)

De valóban nem kinai vacak. Az első normálisabb multiméterem ez a márka, megvan asszem harminc éve. Még müködik. Az is igaz, nem preciz dolgokra használom, arra ott a többi. De mondjuk egy akku méregetéshez nem veszem elő a 300ezres fluke-t.
Otthoni célokra teljesen jó bármilyen akár tízezer alatt multiméter. Nagy hibákat nem vét egyiksem normál körülmények közt, különösen nem egyenfeszültségnél.
A töltőből meg nekem ami bevált az a lidlis automata töltő, de az csak állapot fenntartásra meg normál töltésre jó. De van a konnektorbadugós adapterszerű csepptöltőm is, azzal tökéletesen át lehet teleltetni az akkut. Amit az akku kedvel, az a lüktető egyenáram, az meg trafó plusz kétutas egyenirányitás a legegyszerűbben. Erre a régi ruszki töltők voltak a legjobbak, egy lekapcsoló automatikával kiegészítve. Ilyen is van még a polcomon, mert a mai töltők a mélykisült akkuk töltését meg nem inditják. Biztos jók a mindenféle processzorvezérelt szupertöltők, de a fizikát azok sem tudják felülirni. Sajnos a mai akkuk olomlemezei nem a legjobbak, ami egyrészt a gyártási technológiának másrészt az ólom minőségének köszönhető. Amelyik 4évnél tovább birja az már jónak számit, szemben a gyáriak 7-9 évével.
     Reply to this


csanesz (msg) 115659 May 23, 2017, 9:26 p.m.   reply to: 115658 x
Vagyis Absaar?
     Reply to this


csanesz (msg) 115658 May 23, 2017, 9:16 p.m.   reply to: 115656 x
Melyik az Abbsar?
     Reply to this


csanesz (msg) 115657 May 23, 2017, 9:15 p.m.   reply to: 115651 x
Igazság az, hogy én nem hagynék felügyelet nélkül semmilyen akksitöltőt magára.
Hiába van benne biztosíték.
6volt 2amperral is lehet házat égetni. ...vagy sufnit motorral...
Havonta rátöltesz 1 nap pár órát. Bőven elég neki. Amúgy csepptöltéssel nem melegíted az akksit. Ha fagy van az rossz neki. Esetleg pince, garázs, spejz vagy putri?

Az én személyes tapasztalatom az, hogy nem árt neki, ha kicsit tornáztatod a töltésszintet. A regeneráló töltés ugyanezt csinálja csak gyorsabban. És ott nem a sebesség számít, hanem a folyamat.
     Reply to this


kawa550 (msg) 115656 May 23, 2017, 9:07 p.m.   reply to: 115655 x
Baccki, ilyen van itthon.:)))))))))
     Reply to this


csanesz (msg) 115655 May 23, 2017, 9 p.m.   reply to: 115652 x
Az atombiztos ez:
https://www.conrad.at/de/werkstattladegeraet-absaar-moto-8a-612v-77911-77911-6-v-12-v-8-a-842128.html

Igaz ez is kapcsolóüzemű táppal rendelkezik, de egy elég komoly márka, ha már a multimétereiből indulok ki:
https://www.conrad.at/de/automatikladegeraet-voltcraft-chargeur-automatique-vc-612v-1a-vc-612v-1a-6-v-12-v-1-a-1-a-1347118.html
     Reply to this


kawa550 (msg) 115654 May 23, 2017, 7:38 p.m.   reply to: 115653 x
Aki ért hozzá, annak biztos jó ötlet, én inkább maradok valami célszerszámnál ez ügyben a barkácsolás helyett.
     Reply to this


Tizedes (msg) 115653 May 23, 2017, 7:20 p.m.   x
Má' bocsi,hogy bele vaú, de! PC-bontókban olcsón lehet kapni működő képes szünetmentes tápot akksi nélkül. Motor akksihoz a legjobb! Álandó 13,8V-on tartja a feszültséget és a megfelelő áramerősséggel tölt. Minden féle védelemmel elvan látva. Csepptöltőnek is kiváló. Ilyenkor néhány mA-rel lölt folyamatosan. Téli leálláskor folyamatosan rajta van az akksin. Én évek óta használon és megvagyok vele elégedve!
     Reply to this


kawa550 (msg) 115652 May 23, 2017, 5:27 p.m.   reply to: 115649 x
Merakkó melyik nem süt csirkét belü:)))))))))
https://www.conrad.at/de/kfz-lkw-batterieladegeraete-o0310070.html?sort=Price-asc
     Reply to this


kawa550 (msg) 115651 May 23, 2017, 5:21 p.m.   reply to: 115648 x
Az osztrák conrad olcsóbb mindig mint a magyar. Igazából csak az az igényem hogy egész télen rajt hagyhassam fagyvédelemnek.
Ehhez meg még mondanám: a tacsi 4 éve rohad a kert végében, szóval legalább 3 telet vészelt már át az akkuja tökre lemerülve a szabad ég alatt. És a kajak 5Ah-s akksi ezek után egy napos töltéssel( a repülős töltővel, miután a meglévő 6 voltot egy ruszki kőkorival negyed óra alatt felnyomtam 12-re) simán 20x is indít egymás után, úgy, hogy a lámpa is egyfolytában ég ezen a buzi motoron közben. És idén voltak -24 fokok is.
     Reply to this


csanesz (msg) 115650 May 23, 2017, 5:20 p.m.   reply to: 115646 x
Az a gond, hogy én most vagyok kilépős formában a cégnél és ott a TME -től 2000 -ért vettem a motorkerékpáros töltőt. Polaritás védett, túltöltés védett. Nagyobb tenyérbe elfér.
     Reply to this


csanesz (msg) 115649 May 23, 2017, 5:17 p.m.   reply to: 115646 x
Ez egy kapcsolóüzemű csoda. Ha eldurran a 400V -os kondi és letestel na az mókás lessz!
Rexike beérik egyhamar és piros lesz! :)))
     Reply to this


csanesz (msg) 115648 May 23, 2017, 5:13 p.m.   reply to: 115646 x
A legolcsóbb boltot szúrtad ki... :)))
     Reply to this


csanesz (msg) 115647 May 23, 2017, 5:12 p.m.   reply to: 115645 x
A mutatós műszer tartalmazza a töltő elektronikát. Ahogy nő a töltésszint úgy csökken a töltő áram. Fölös ide procivezérelt agymenés. Ha meg az akksi döglik cserélni kell. De erről volt szó korábban.
     Reply to this


kawa550 (msg) 115646 May 23, 2017, 5:09 p.m.   reply to: 115644 x
A kukához fog ez kötődni asszem...:)))))))))))
Veszek a pitsába egy ilyent, ez nem műjjanyag meg vízálló is. :D
https://www.conrad.at/de/automatikladegeraet-batterie-ladungsausgleicher-batterieueberwachung-ladegeraet-dino-136303-075-a-075-a-1525314.html
Úgyis mennem kell valamikor bécsbe mert a túra előtt fékbetétet kell még cserélni, ne a horvát tengerparton kopjon vasra.
     Reply to this


csanesz (msg) 115645 May 23, 2017, 5:09 p.m.   reply to: 115642 x
Praktiker vagy hasonló? Én egykor Baumaxban vettem. Semmi extra, trafó, grates híd, mutatós műszer sönt ellenállással és egy váltó kapcsoló, gyors vagy lassú töltésre ennyi. Tudja amit kell 6 000 és néhány száz Ft.
     Reply to this


csanesz (msg) 115644 May 23, 2017, 5:03 p.m.   reply to: 115642 x
No igen, ha nem nőtt a szívedhez vágd ki a francba. Nem ér annyit.
Aszittem érzelmileg kötődsz a töltőhöz... :)))
     Reply to this


csanesz (msg) 115643 May 23, 2017, 5:01 p.m.   reply to: 115640 x
Forraszd végig kis ón hozzáadásával az összes forrpontot.
Lehet, hogy nem látszik, de attól még hibás lehet egy forrpont.
Ha nincs változás, vannak egyebek: Ellenállás el tud törni, A nagy kondik lábát nagyon könnyű kihúzni, ha így sérült a kondi az okozhat ilyet. Az ok a gerjedés. Valamiért gerjed a töltőd.
Mérj egy töltő áramot, ha van több állás akkor mindegyikben mérj töltést.
     Reply to this


kawa550 (msg) 115642 May 23, 2017, 4:59 p.m.   reply to: 115641 x
Az a legszebb, hogy ez a szar most éppen végkiárusítással kapható a lajosban szaros 15 euróért, de persze egyik osztrák boltban sincs belőle, postával meg 2x annyi. Meg kő várni míg lesz aldi lidl akcijjóban megint, de persze a hétvégén kéne ha indítani akarjuk a tacsit.
     Reply to this


csanesz (msg) 115641 May 23, 2017, 4:53 p.m.   reply to: 115640 x
A folyásnyom a szűrő tekercs alatt töltő esetében lehet normális. A tekercset hivatott megtartani. A feladata, hogy ne lökésszerű legyen az elektronika áramfelvétele az akksira csatlakoztatás, majd táp aláhelyezés során.
     Reply to this


kawa550 (msg) 115640 May 23, 2017, 4:27 p.m.   x
Vasárnap sikerült úgy elindulni a kismocival hogy közben rá volt csiptetve az akkura a töltő, ami így repült egy kicsit, azóta nem jól működ.
Bedugom, kigyullad a bekapcsolást jelző led, ráteszem az akksit, kigyullad a 12v led, átáll töltésre, tölt kb fél percig, aztán hibavillogással leáll. 2 akkun is próbáltam, nehogy az akku legyen a baj. Az alkatrészek lábai nem törtek, a forrasztások nem lötyögnek, a trafó vezetékei is erősen tartanak.
Melegedésre, égésre utaló jelet nem látok, a kis tekercs alatt van valami barna folyásnyom, de abból asszem nincs ami kifolyjon.
kapcsolókat kifújtam kontaktspével meg wd-vel.
Valakinek 5let hogy még minek árthatott e rövid de tartalmas szárnyalás?
     Reply to this


kawa550 (msg) 115639 May 23, 2017, 4:22 p.m.   reply to: 115637 x
Ja! Csak emlékeztem valamire oszt látom hogy itt hiányzik egy sorszám.... :))))))))))
     Reply to this


kellerzs (msg) 115638 May 23, 2017, 2:51 p.m.   reply to: 115594 x
Szia, küldenél egy linket a bukógomba szerzési helyéről?
Üdv
kellerzs
     Reply to this


lendvai (msg) 115637 May 23, 2017, 1:31 p.m.   reply to: 115636 x
Ide be se írtam, az indexesen van fenn. :-)
     Reply to this


kawa550 (msg) 115636 May 23, 2017, 10:42 a.m.   reply to: 115633 x
Na mevan apukám, törűted az osztrákgyalázást? :))))))))
     Reply to this


hrtyan (msg) 115635 May 23, 2017, 9:50 a.m.   x
Sziasztok!
Érdeklődni szeretnék, hogy nincs-e valakinek olyan 4TX-hez való normál méretű gyári plexije, amitől szívesen megválna? Kb. egy éve van nálam a motor magas plexivel vettem, de 80km/h felett élvezhetetlen (190 magas vagyok). Próbáltam a tesóm normál méretű plexijét, igaz hogy van szél, de legalább nem rázza a sisakot.
     Reply to this


Flenegen (msg) 115634 May 23, 2017, 8:59 a.m.   reply to: 115633 x
A kipufogó csak engem zavar, mert esztétikailag hibás.

Az első körben a kuplung hiba volt a probléma, garanciába megcsinálta a RedBaron. Most a TPS adta meg magát. Mondjuk ez ugye típushiba, több fórumon vagy Yamaha oldalon is megvan az infó a visszahívásról, még a JBX-en is írnak róla.

Viszont így a 2 egymást követő probléma már nagyon bosszant, mégha nem is összefüggő a hiba. Úgyhogy most várakozó állásponton vagyok......
     Reply to this


lendvai (msg) 115633 May 23, 2017, 8:41 a.m.   reply to: 115631 x
Hát úgy tűnik csak a te gépeden van ilyen rontás. :-) TPS, kipufogó meg hasonlók. :-)
Ha lesz új dobod a horpadtat átvenném tanulmányozásra, amennyiben nincs vele semmi egyéb szándékod.
     Reply to this


Flenegen (msg) 115631 May 22, 2017, 8:45 p.m.   x
Elég reg nem olvastam senkitől, de

Volt már valaki ek TPS hibás a gépe? Mennyi idő alatt jött meg az új szenzor?

Sajnos én beleestem ebbe a hibába... Most várom az üj szenzort mert beleesik a gép a visszahívásba, garanciába cserélik.
     Reply to this


kawa70 (msg) 115630 May 21, 2017, 10:04 p.m.   reply to: 115629 x
Köcc :)
     Reply to this


kawa550 (msg) 115629 May 21, 2017, 9:55 p.m.   x
Kawa kartársnak, mondtam hogy nem kamu! :D
     Reply to this


jobbkormanyos (msg) 115628 May 21, 2017, 9:21 p.m.   reply to: 115607 x
Nekem bevált !
Saito II.
A markolat keményebb, meg vastagabb, mint a gyári, meg lehet szokni.
     Reply to this


csokabi (msg) 115627 May 21, 2017, 4:11 p.m.   reply to: 115625 x
Kell egy jó szerelő?:))
     Reply to this


yamaszaki (msg) 115626 May 21, 2017, 2:41 p.m.   reply to: 115625 x
Ez nem jó hír Lacikám!!
     Reply to this


VVLaci (msg) 115625 May 21, 2017, 2:32 p.m.   reply to: 115616 x
Azt már tudom, hogy 4 dl hűtőfolyadékom hiányzott. Lehet, hogy a tervezett motorgenerál hamarabb lesz???
     Reply to this


yamaszaki (msg) 115624 May 21, 2017, 2:31 p.m.   x
Flenegen!
András dobjál már egy telószámot priviben.
Hyundai-s kérdésem lenne!
     Reply to this


venmoto (msg) 115623 May 21, 2017, 1:04 p.m.   reply to: 115622 x
Köszi ismét.

Közben beszéltem egy tulajjal, aki megerősített abban, hogy ilyen motorra van szükségem:)

Nem azért kérdeztem az állva motorozást, mert offroadozni akarok, csak egy kis seggpihentetés miatt. SV-n gyönyörűen tudtam pucsítani, amikor próbáltam állva pihentetni az ülepem. A láb előrerakás is pihentetés miatt lényeges.
     Reply to this


kawa550 (msg) 115622 May 21, 2017, 12:25 p.m.   reply to: 115621 x
Ez nem enduró, így felesleges kiállva motorozni,meg kanyarban előre tenni a lábat, a futómű a rossz utat jobban viseli az átlagnál, de nem való terepre, túl lágy, felüt mindenhol keményebb igénybevételnél. Másrészt én nem gyári kormánnyal használtam, hanem egy laposabb és szélesebb LSL streetbar kormányom volt. Néha hosszú túrákon ilyen kicsit felállva seggpihentető haladást szoktam csinálni, az gond nélkül megy, meg a lábamat is néha fel szoktam tenni a bukógombára. Elég magas építésű, az ülés is magasan van, elférsz rajt hosszú lábakkal is.
     Reply to this


venmoto (msg) 115621 May 21, 2017, 12:17 p.m.   reply to: 115620 x
Köszi az infót.
Sajna akkor a próbáról lecsúsztam :(

Kiállva tudtál motorozni, illetve előre kinyújtani a lábad?
     Reply to this


kawa550 (msg) 115620 May 21, 2017, 12:12 p.m.   reply to: 115618 x
Ja és a soproni üléspróbáról pont lemaradtál, tavasszal szétszedtem és eladtam darabokban. :))))))
     Reply to this


kawa550 (msg) 115619 May 21, 2017, 12:10 p.m.   reply to: 115618 x
195 vagyok és 105 kiló. Simán elfértem kényelmesen a tádén, abba bele kell nyugodni hogy a szélvédelme alapvetően rossz. Lehet emelni, akkor örvényeket kelt és hangos, vagy hagyni ahogy van, én ebben maradtam. Méretprobléma nem lesz.
     Reply to this


venmoto (msg) 115618 May 21, 2017, 10:51 a.m.   x
Sziasztok!

Segítségre volna szükségem!
Szeretnék venni egy túramotort és a TDM 850 2000 körüli évjárat is szóba került.
A legnagyobb dilemmám, hogy 195 centi vagyok, és nem tudom, hogy mennyire kellene hajtogatnom magam. Van aki hasonló méretekkel rendelkezik? Kíváncsi lennék a véleményére, tapasztalataira, hogy ekkora cula embernek mennyire megfelelő egy ilyen moci.
Eddig Sv650S-el túráztam, inkább nem részletezem, volt pár 1000+km-es napom vele, sírás kerülgetett.
Amire használnám: szinte kizárólag 1000-5000km-es túrák, sokszor gyenge útburkolaton (Albánia...)
Esetleg ha valaki jár Sopron környékén, vagy gy-m-s megyében tartózkodik, és lenne rá lehetőségem, akkor szívesen ráülnék, a mocira. Cserébe sört, pálinkát, vagy egyéb csecsebecsét tudok biztosítani. :D
(kontaktom: vengtti kukac gmail.com)

Elég nehéz a döntés, mert 500-800k körül keresek leginkább túraendúrót, de eléggé kicsi a választék a 2000 utáni példányokból, ellenben a TDM-el "dunát lehet rekeszteni"

Előre is köszönöm a segítséget!
     Reply to this


Robi70 (msg) 115617 May 21, 2017, 10:02 a.m.   reply to: 115613 x
Laci, ha Lillafüreden foglaltatok szállást, akkor persze hogy nem visz haza.
Reggeli után add le a szobakulcsot és pattanj a Tádéra. Haza fog vinni!:)))
     Reply to this


Kilos (msg) 115616 May 21, 2017, 9:47 a.m.   reply to: 115613 x
Mi történt Laci?
     Reply to this


kawa550 (msg) 115615 May 21, 2017, 12:30 a.m.   reply to: 115613 x
Vagy feltankolod! :) Tibike tud segíteni, már van gyakorlata benn. :))))))))))
     Reply to this


lendvai (msg) 115614 May 20, 2017, 11:49 p.m.   reply to: 115613 x
Megjavítod, ennyi. :-)
     Reply to this


VVLaci (msg) 115613 May 20, 2017, 11:46 p.m.   x
Ma nem hozott haza a Tádé....
Csak 5 km hiányzott....


Hogyan tovább????????
     Reply to this


csanesz (msg) 115612 May 20, 2017, 8:16 p.m.   reply to: 115607 x
Ha jó kesztyűd van nem kell markolatfűtés.
     Reply to this


Felhokep
Hirdetések




Member count: 26354