Please log in

Registration Forgot password






Yamaha TDM
Comment
Előző oldal
csanesz (msg) 119569 Feb. 22, 2018, 11:54 p.m.   reply to: 119568 x
Nekem egy cimborám évente szokott hozni saját páleszéből kóstolót. Mindig alkatrész mosó lesz belőle. Belehalsz, ha megiszod...
     Reply to this


lendvai (msg) 119568 Feb. 22, 2018, 9:56 p.m.   reply to: 119567 x
Kiegészítésként: ami pálinkából megütötte nálam a mércémet, az Endruz tavalyi szilvóriuma volt és egy ismeretlen szegedi főzet Irsai Olivér, amit 2014-ben pusztított el a fehérnép nagy örömmel. :-) De rászokni azokra se tudnék. :-)
     Reply to this


lendvai (msg) 119567 Feb. 22, 2018, 9:53 p.m.   reply to: 119566 x
Ha pálinkára gondolsz, olyannal már többen próbálkoztak: a sokak által istenített, elismert márkák is mind elvéreztek. :-) Ne fáraszd magad, de a többiek biztos értékelik majd. :-) Én maradok a nőies körömlakkoknál, borból is csak az édes fehérek és a portói jön be, a sokak által "az egyetlen igazi bor"-nak mondott száraz vörös is érthetetlen savanyú cucc. :-) Pedig legutóbb Pannonhalmi Infusio-t ittunk a barátokkal, ami állítólag év bora kategória és kapkodják, mint a cukrot. Hát, próbálom értékelni, de nem megy. :-)
     Reply to this


Itil900 (msg) 119566 Feb. 22, 2018, 9:37 p.m.   reply to: 119565 x
Viszek olyat,hogy az üveg alját is kinyalod!
     Reply to this


lendvai (msg) 119565 Feb. 22, 2018, 8:24 p.m.   reply to: 119563 x
Állítólag szokott, de én inkább Baileys-t vagy Jagermeistert fogok szopogatni, mert kiábrándultam a pálinkákból, kevés kivételtől eltekintve a hideg futkos a hátamon az ízüktől. :-)
     Reply to this


cizi (msg) 119563 Feb. 22, 2018, 7:57 p.m.   reply to: 119559 x
Miért? Szokott lenni pálinkázás is?:)
     Reply to this


Fido71 (msg) 119562 Feb. 22, 2018, 7:52 p.m.   x
Kompletten.
De nekünk majd csak jövőre.
     Reply to this


lendvai (msg) 119561 Feb. 22, 2018, 7:41 p.m.   reply to: 119560 x
A pálinkázás ötlete, vagy a blues? Esetleg mindkettő? :-)
     Reply to this


Fido71 (msg) 119560 Feb. 22, 2018, 6:03 p.m.   x
Ez nekem tetszik!
     Reply to this


lendvai (msg) 119559 Feb. 22, 2018, 4:39 p.m.   x
Egy közelgő laza szajoli pálinkázáshoz egy kis aláfestő zene ötlet. Nekem leesett az állam a vége felé. :-)

https://www.youtube.com/watch?v=J_Ks-WaAC2g
     Reply to this


lendvai (msg) 119558 Feb. 22, 2018, 10:03 a.m.   reply to: 119552 x
Egy ilyen szíp ülés az én eddigi információim alapján 30-80 ezer között van, helytől függ, de ha fáj, akkor nem érdemes átalakíttatni.:-)
     Reply to this


kawa550 (msg) 119557 Feb. 22, 2018, 9:12 a.m.   reply to: 119556 x
Ahogy vesszük. :))) A kópházi kárpitost senkinek sem ajánlom, mert az ülés még csak nem is hasonlított arra amit kértem, és a piros díszcsík is a megkérdezésem nélkül került bele. Monnyuk nem sokáig, mert kb 2 év alatt lekopott a szuper anyagról a piros borítás. :)))))
     Reply to this


lendvai (msg) 119556 Feb. 22, 2018, 8:50 a.m.   reply to: 119555 x
De átszabattad csicsásra! :-)))))
     Reply to this


kawa550 (msg) 119555 Feb. 22, 2018, 8:49 a.m.   reply to: 119554 x
Pontosan akkor, amikor kiszakadt vagy 20 centi hosszan. :)))))))
     Reply to this


lendvai (msg) 119554 Feb. 22, 2018, 8:21 a.m.   reply to: 119553 x
Ne hantázz itt, Tehénke nyergét is átszabattad. :-)))))
     Reply to this


kawa550 (msg) 119553 Feb. 21, 2018, 10:38 p.m.   reply to: 119549 x
Há én nem tom. Az ótómban van háttámla deréktámasszal, a seggemnél nagyobb, térdhajlatig alátámasztó fűthető ülés, bal kezem a könyöklőn, jobb a kartámaszon, felváltva fogom a kormányt, se huzat se semmi, klima, hőfok beállítva, baszni bele szól a zene, oszt mégis, milyen jól esik 2-300km után kiszállni nyújtózni.
El nem tom képzelni, minek akarna bárki is 6-800km-eket motorozni egyben. Hát egyáltalán milyen vidék az, ahol ekkora távon nincs miért megállni nézelődni meg fényképezni? Meg hát a rexivel még ha akarnék se tudnék, 300km-en csontra szíjja a tankot.
Szóval én ezt az ülésalakítási mizériát se értem, míg a huzat el nem szakad oszt azt kell pótolni. Már előre be vagyok szarva, mi lesz ha a rexié kireped, hogy fogok ugyan ilyent csináltatni maszekba. Merthogy ilyen felcsicsázott üléssel nem rontom el a klasszikus vonalait, az hétszentség. :)))))))))))))))
     Reply to this


furfarag (msg) 119552 Feb. 21, 2018, 10:06 p.m.   reply to: 119535 x
Mibe fáj egy ilyen szíp ülés:-)
     Reply to this


lendvai (msg) 119551 Feb. 21, 2018, 9:36 p.m.   x
Na, meg is halt a buli. :-) Fotelről ennyi. :-)
     Reply to this


Itil900 (msg) 119550 Feb. 21, 2018, 2:21 p.m.   reply to: 119545 x
Megnő a valagam ráapikálok egy fotelt. Zselé...! :)))))))
     Reply to this


lendvai (msg) 119549 Feb. 21, 2018, 1:19 p.m.   reply to: 119547 x
Én ha napi 6-800km-t kell megtenni napokig, akkor autóval megyek, a motorozást én élvezni szeretem, nincs kilométerkomplexusom, inkább megállok többször. :-))))
     Reply to this


lendvai (msg) 119548 Feb. 21, 2018, 1:15 p.m.   reply to: 119546 x
Ismerem az emberek észjárását, én ha viszem az szezonban lesz, akkor már mindenki motorozni akar, nem nyeregre várni. :-))
     Reply to this


night-rider (msg) 119547 Feb. 21, 2018, 10:08 a.m.   reply to: 119545 x
"professzorom" az ember toppon van nyeregügyileg ...de anatomiai ismeretekből még vanak hiányosságok...most újra ell kell mennem a bejáratott kárpitosomhoz /annak nem volt 2cm vastag zseléje/ +1km,és új menetben neki állitom az űlésnek...zselé vagy nem zselé nekem olyan kell ami +15-+40 fokig kényelmes a napi 6-800km megtételéhez /a vara ülést annó 5x szedettem szét mire jó lett/
     Reply to this


ati5995 (msg) 119546 Feb. 21, 2018, 9:08 a.m.   x
Tibi.Gyorsan ballagj, tudod ,az én pár napja beadottamra is 5 hetet mondott, annyi a megrendelés, és ahogy jön a szezon több lesz !!
     Reply to this


lendvai (msg) 119545 Feb. 21, 2018, 8:03 a.m.   reply to: 119543 x
Nagy valag alá nagy zselézés kell, de ha túl nagy, akkor nem lesz megfelelő vastagságú, lehet ez volt a probléma. :-)))))))) 18mm-t mondanak ideálisnak.
Mivel hosszabb úton az én hátsóm is hajlamos elérzéketlenedni, a szivacs meg már kezd elöregedni ezért valószínűleg én is átballagok a Tamási Áron utcába és rendbeszedetem a nyerget a közeljövőben. :-)
     Reply to this


Itil900 (msg) 119544 Feb. 20, 2018, 8:54 p.m.   reply to: 119543 x
Mi ez a nagy zselézés??? Enni kell rendesen,osz ki lesz párnázva a valagad! Fiatalok...ccc
     Reply to this


night-rider (msg) 119543 Feb. 20, 2018, 5:33 p.m.   reply to: 119542 x
ott rakattam én is zselét a valagam alá..meg is várhattam profin dolgozik a srác...csak éppen a NAGY ZSELÉZÉS egy nagy csalódás volt 30ezerért ..
     Reply to this


lendvai (msg) 119542 Feb. 20, 2018, 4:28 p.m.   reply to: 119541 x
Mondtam én, hogy Tamási Áron, ott van a szomszéd utcában. :-))))))
     Reply to this


MentoL (msg) 119541 Feb. 20, 2018, 3:19 p.m.   reply to: 119539 x
Üllőn (Berger Motor) készült.
Nincs benne zselé, meg fűtés, így volt 50ezer Ft körül.
     Reply to this


lendvai (msg) 119540 Feb. 20, 2018, 3:09 p.m.   reply to: 119539 x
Gondolom Tamási Áron. :-) Ott van egy jó kárpitos. :-)
     Reply to this


Flenegen (msg) 119539 Feb. 20, 2018, 2:52 p.m.   reply to: 119535 x
Hol csináltattad, és milyen áron?
     Reply to this


lendvai (msg) 119538 Feb. 20, 2018, 11:20 a.m.   reply to: 119537 x
Ne sziggyad, attó' nem lesz jobb. :-)))) Még tudjuk egymást írásban savazni, tehát működik. :-)))
     Reply to this


kawa550 (msg) 119537 Feb. 20, 2018, 9:10 a.m.   reply to: 119536 x
Mifelénk ezt úgy mondják hogy igénytelen szar, nem úgy hogy érdekes.....:)))))))))))))))
     Reply to this


MentoL (msg) 119536 Feb. 20, 2018, 9:07 a.m.   reply to: 119535 x
Fú, ez a fórummotor elég érdekes...
     Reply to this


MentoL (msg) 119535 Feb. 20, 2018, 9:06 a.m.   x
Nyereg
Előtte:

Utána:
     Reply to this


MentoL (msg) 119534 Feb. 20, 2018, 9:06 a.m.   x
Nyereg
Előtte:

Utána:
     Reply to this


VVLaci (msg) 119533 Feb. 20, 2018, 7:56 a.m.   reply to: 119514 x
Na most egy kicsit irígykedek! :)

Használd sokáig épségben, egészségben!
     Reply to this


Flenegen (msg) 119532 Feb. 20, 2018, 7:33 a.m.   reply to: 119531 x
Alvázszám
     Reply to this


Itil900 (msg) 119531 Feb. 20, 2018, 6:12 a.m.   x
Lehet bugyuta a kérdés,azért segíthettek:
Honnan tudom meg,hogy Umyka melyik széria?
(RN08)
(RN111)
(RN18)
???
     Reply to this


Itil900 (msg) 119530 Feb. 19, 2018, 9:46 p.m.   reply to: 119517 x
Abból a T-34-esből nekem is hajtathatnál csövet,mert igen szegényes a választék!
Tetszik a vas,
Alattad legyen avas...:)!
     Reply to this


lendvai (msg) 119529 Feb. 19, 2018, 8:50 p.m.   reply to: 119528 x
Ha erre jársz beugorhatsz egy kávéra, amennyiben itthon vagyunk, ha jól sejtem a Tamási Áron (vagy Tamás Áron, ez van a táblán, de őt nem ismerem) utcába hozod, az meg itt van mellettünk. :-)
     Reply to this


ati5995 (msg) 119528 Feb. 19, 2018, 8:10 p.m.   x
Köszi a gratulációkat.Hát még ha kész lesz kényelmesebb zselés ülés az ÜLLŐI mesternél(és ez nem a Tibi)Igen én is olv.az FJR fórumon h. többen elhagyták a szép gyári dobozt,v. ezt megelőzvén lecserélték-mint én is fogom, csak meg kell venni az SW moteches közdarabot és mehet a Givi platni+az 52 literes Tekker!
     Reply to this


Kilos (msg) 119527 Feb. 19, 2018, 8:03 p.m.   x
Már közeledik! :D :D :D
Yamaha TDM 850-900 Találkozó
2018.05.25. - 27. Szajol
https://docs.google.com/spreadsheets/d/1qxJirH2QsVgNXgoH51Ih_AxamDFabAcT1mxEL22Zj_k/edit#gid=0
     Reply to this


PalmBela (msg) 119526 Feb. 19, 2018, 7:51 p.m.   reply to: 119520 x
Atti nak sok örömöt az új géphez.

Fidó! Ez a hűtődoboz remek ötlet! Büfére kötelező lehetne, bár én másképp oldottam meg.... ;)
     Reply to this


fazakas66 (msg) 119525 Feb. 19, 2018, 7 p.m.   reply to: 119514 x
Grat az új géphez !
Az a szélvédelem király lehet,lehet még a mögötted közlekedő is védve lessz :))))
     Reply to this


Englishman (msg) 119524 Feb. 19, 2018, 6:50 p.m.   reply to: 119514 x
Gratulálok Atti!
     Reply to this


Flenegen (msg) 119523 Feb. 19, 2018, 5:21 p.m.   x
Szép vas, sok örömet.
     Reply to this


dinnyemag (msg) 119522 Feb. 19, 2018, 4:52 p.m.   reply to: 119514 x
Gratula!!!!! Nagyon cííííííp:-)))
     Reply to this


Robi70 (msg) 119521 Feb. 19, 2018, 3:54 p.m.   reply to: 119514 x
Gratula Ati!
Szép masina!
     Reply to this


Fido71 (msg) 119520 Feb. 19, 2018, 3:51 p.m.   reply to: 119519 x
Nagyon szép motor!

Nekem is ilyen hátsó doboz volt fent, ami leesett. Azóta karcosan a padláson pihen. Ha a két fal között kifújod purhabbal, kiváló hűtődoboz lehet belőle... :)
     Reply to this


lendvai (msg) 119519 Feb. 19, 2018, 3:31 p.m.   reply to: 119517 x
Én ugyanilyen Yamaha dobozzal vettem a TDM-et. A próbaúton úgy elhagytam a konzolról, lezárva, mint a szart, csupa karist lett, eladtam egy robogóra. Rá is került a jó öreg Givi. :-) Dupla fal ide, vagy oda, a szimpla héj nekem teljesen megfelelő, meg hely is több van benne.
     Reply to this


kawa550 (msg) 119518 Feb. 19, 2018, 2:42 p.m.   reply to: 119517 x
A z tuti hogy ölég masszivnak tűnik. :))))))) Csinos verda, mikor csapatunk? Megvárjuk a pünkösdöt?
     Reply to this


ati5995 (msg) 119517 Feb. 19, 2018, 2:38 p.m.   x
Igen a dobozok voltak hozzá-de a kinézet egy dolog-a méretük kicsi-a hátsót (1 siasak fér bele-a fal vastagsága2,5 cm) le is cserélem a régi Givire!! A bukócső+gomba kombó-orosz gyártmány....valószínűleg egy T34-es ről!
     Reply to this


lendvai (msg) 119516 Feb. 19, 2018, 2:35 p.m.   reply to: 119515 x
A kérdőjeleket látva: igen, tudjuk romlik már a szemed, de jól látod, ezek tényleg azok. :-))))))))
     Reply to this


kawa550 (msg) 119515 Feb. 19, 2018, 2:27 p.m.   reply to: 119514 x
Hoppácska! Gyári doboz szett is befigyelt? Az bukócső is meg gomba is egyben?
     Reply to this


ati5995 (msg) 119514 Feb. 19, 2018, 2:07 p.m.   x
A ki nem mondható-helyett!!
     Reply to this


Itil900 (msg) 119513 Feb. 19, 2018, 12:17 p.m.   x
Hátha valaki nem ismer! Nagy Öregek! Van benne új?
https://hegylakok.hu/2016/01/motor-tavaszi-felkeszites/
     Reply to this


MentoL (msg) 119512 Feb. 19, 2018, 11:56 a.m.   reply to: 119508 x
De jó, hogy mondod! A Tracer nekem is nagyon tetszik, de eddig csak képen láttam, még nem ültem rajta.
Ami még érdekes lenne (nekem) a Ducati MultiStrada 950 (?), illetve a BMW S1000XR - csak mindkettő qrvadrága.
     Reply to this


lendvai (msg) 119511 Feb. 19, 2018, 9:44 a.m.   x
Olvasgattam a totalcaron a dízel Hondás cikket meg a hozzászólásokat, hát elég érdekes az a szemléletmód, ami szerintem Európa-szerte a dízelek körüli őrületet jellemzi. Valaki megemlítette, hogy a 90-es években a dízelmotorok keresztbe-hosszába megették a benzinmotorokat. Én itt némi zavart érzek az erőben, mert azok a dízelek mind turbósak és szívó benzinesekkel hasonlítgatják össze őket. Ne tessék már igazságtalannak lenni, tessék a turbós dízeleket turbós benzinesekkel hasonlítgatni! Ott van például a BMW szerintem agyonfetisizált 3 literes dízele. Állítsuk mellé pl a Toyota Supra MK4 szintén 3 literes turbós benzinesét. Ott szerintem nem kétséges melyik eszi meg keresztbe-hosszába a másikat. :-) De lehet japán dízelt is német benzineshez hasonlítani, nekem most ez jutott eszembe.
Vagy a Kia Stinger 3.3 turbós benzinese, ami azért megszorongatta a Panamerát meg a 6 Grancoupe-t is, mert jóval kevesebbért tudta azt az élményt adni.
Fenntartási költségek más téma, azt látom, hogy én a "bontószökevény" szívó benzinesemmel 2.4 literrel tudom azt a fogyasztást produkálni, mint a "modern" dízelek ugyanazzal a lökettérfogattal, vagy a "downsizing" turbós benzinesek. Cserébe vállalom, hogy jobban szennyezem a környezetet. :-)
Csak hogy off téma is legyen ismét. :-)))
     Reply to this


lendvai (msg) 119510 Feb. 19, 2018, 9:37 a.m.   reply to: 119509 x
A javíttatások minden bizonnyal. :-) Árban ugyanott van, mint a Ducati, így ez nem mérvadó.
     Reply to this


night-rider (msg) 119509 Feb. 19, 2018, 9:20 a.m.   reply to: 119507 x
de az pénzbe kerül)))))
     Reply to this


Sander67 (msg) 119508 Feb. 19, 2018, 8:59 a.m.   reply to: 119507 x
Nálam a motorválasztás eddig mindig ülés- és menetpróba alapján dőltek el.Hiába tetszik a Yamaha Tracer sorozat,mikor olyan érzés volt velük a próbamotorozás,mintha összezsugorodtak volna alattam.Talán az AT hozta az elvárhatót a Tádéhoz viszonyítva,de az árcéduláját nem hozzám szabták.
     Reply to this


lendvai (msg) 119507 Feb. 19, 2018, 8:16 a.m.   reply to: 119506 x
Más az ízlésem, ez van. :-) A BMW S1000XR például hárombetűs ide, vagy oda, tetszik. Az egyetlen dolog, ami a Ducati felé billenti a mérleg nyelvét, hogy én a két henger hangjára gerjedek. :-) Amúgy a BMW lenne a következő. :-) Gyalázat, mi? :-))))))
     Reply to this


kawa550 (msg) 119506 Feb. 18, 2018, 9:55 p.m.   reply to: 119505 x
Akkor nem csak a fejeddel van gond, hanem a szemeddel is. :))))
     Reply to this


lendvai (msg) 119505 Feb. 18, 2018, 9:51 p.m.   reply to: 119504 x
Ez így,van, de a Versys nem tetszik.:-))))
     Reply to this


kawa550 (msg) 119504 Feb. 18, 2018, 9:46 p.m.   reply to: 119503 x
Tényleg nem értem mire gondolsz. Csak nem arra, hogy a kawa meg Rea bekötött szemmel, fél kezét a seggébe dugva is lenyomja az egész mezőnyt évek óta? :)))))))))
     Reply to this


lendvai (msg) 119503 Feb. 18, 2018, 9:32 p.m.   reply to: 119499 x
Hát, ilyen gyorsulásos tesztet még nem láttam köztük. Amit látok az, hogy áll a két márka pl a Superbike-ban, így csak tippelni tudnék, de most nem teszem, mert Séf bácsi azonnal széttrollkodná ezt a Superbike-os témát.:-)))
     Reply to this


lendvai (msg) 119502 Feb. 18, 2018, 9:23 p.m.   reply to: 119500 x
Értem a zármosást, köszönöm. :-)
     Reply to this


lendvai (msg) 119501 Feb. 18, 2018, 9:22 p.m.   reply to: 119498 x
3 kerekűt írtál? Azt is akartál írni? :-) Ha igen, akkor ez valami péniszirigység féle lehet.:-) Ha nem, akkor értem.:-)
     Reply to this


csanesz (msg) 119500 Feb. 18, 2018, 9:16 p.m.   reply to: 119493 x
A milis fecskendő tűt betudod tolni a zárszerkezet végéig, hogy a befújt olajat kiszippantsa. Így nem fog úszni a zárszerkezet alja a szutykos olajtól, mert azt egyből kiszívatod a fecskendő tű segítségével. Lényegében kimosod a zárszerkezetet. Úgy működik, mint egy vizes porszívó. Ha nem érted holnap talán meg csinálom és készítek videjót vagy képeket.
     Reply to this


Sander67 (msg) 119499 Feb. 18, 2018, 8:54 p.m.   reply to: 119492 x
Nem egy kategória a kettő, talán a sportúra fajtából a hárombetűs S1000 XR lett volna az egyenrangú kihívója, és szerintem nem kérdés hogy melyik kerülne előrébb.
     Reply to this


kawa550 (msg) 119498 Feb. 18, 2018, 8:46 p.m.   reply to: 119497 x
Má hogy felejteném?! Nagycenkről! Ott voltam kis pisis, aztán meg klottgatyás kisgyerek, de aztán megnőttem és férfi lettem, megfelelő méretű szerszámmal! Persze vannak az örök gyerekek, a kis 3 kerekű biciklijükkel.....:))))))))))))
     Reply to this


lendvai (msg) 119497 Feb. 18, 2018, 8:37 p.m.   reply to: 119496 x
De könnyen elfelejti kee' honnan jött. :-))))))
     Reply to this


kawa550 (msg) 119496 Feb. 18, 2018, 8:33 p.m.   x
De mostantól akkor Ati is beszáll, mikor ekézzük a bömösöket?......:)))))))))))))
De milyen cíííp is lesz! Repesztünk majd által lefele szembe a nappal a tengerpartnak, elől a rexi minta zállat, kicsit lemaradva az efjéer, azt ott, valahol egész hátul meg jön majd a Tibike a gyerekeknek való 1000ccm alatti gyerekmotorral......:)))))))))))))
     Reply to this


kawa550 (msg) 119495 Feb. 18, 2018, 8:22 p.m.   x

     Reply to this


kawa550 (msg) 119494 Feb. 18, 2018, 8:22 p.m.   x
Faxom vár holnapig, beugrottam hozzájjuk, itten van a gépsárkány. Rajság királyság, kéne ilyen nekem is egy. A rexi mellé.:))))))))))
     Reply to this


lendvai (msg) 119493 Feb. 18, 2018, 8:05 p.m.   reply to: 119490 x
Ez most nem állt össze, mit fűzök hova és miért kell fecskendő a végére? Hacsak nem a fecskendő dugattyú nélkül és a tűt tolom be a zárba?
     Reply to this


lendvai (msg) 119492 Feb. 18, 2018, 8:02 p.m.   reply to: 119491 x
Inkább megalázó volt az, nem sértő. :-)))
     Reply to this


csanesz (msg) 119491 Feb. 18, 2018, 7:49 p.m.   reply to: 119483 x
Az a 3 betűs az...
Írhattad volna, hogy sértő képek következnek! :)
     Reply to this


csanesz (msg) 119490 Feb. 18, 2018, 7:43 p.m.   reply to: 119475 x
És zármosásra is naon jó az a vákuumos cucc! Milis fecskendő a vákuumos végére, befűz monyuk a slusz kapcsolóba beindítod az elszívást és WD-40 -et mellé beküld.

Nekem vastagfalú szilikon csöves a vákuumos cucc.
     Reply to this


lendvai (msg) 119489 Feb. 18, 2018, 7:32 p.m.   reply to: 119487 x
Ha van lealacsonyít, akkor értelmezhető a ledegradál is. Alacsonyítani is csak lefelé lehet, felfelé nem. :-) A nyelvet meg mint tudjuk nem Lőrincze Lajos és tudományos kollégái művelik és formálják, hanem akik használják. Én pedig ezennel létező szóként használom a ledegradál-t, punktum! :-)))
     Reply to this


csanesz (msg) 119488 Feb. 18, 2018, 7:06 p.m.   reply to: 119469 x
Háttt őőő...
Nem fért be! :)))
     Reply to this


kawa550 (msg) 119487 Feb. 18, 2018, 5:59 p.m.   reply to: 119485 x
Csak olyan van hogy lealacsonyít, az elé már nam tesszük oda hogy LEdegradál. :))))
     Reply to this


ati5995 (msg) 119486 Feb. 18, 2018, 5:21 p.m.   x
1:Hr-be a 13 éves aksi döglött meg.-2:utána ugyan olyan (nevű tipusú) új 1 hét után(gyári hibás)-helyette Banner jó lett, 3:igen Gyula-olyan 4:eszembe sincs bosszantani-Rexikénél nincs jobb!!( szerinte) Kép nincs mert az ex. tulaj már levette a hirdetést, tegnap megnéztem, ma melózok,de ma házhoz vitte a gépet-és fotó majd holnap!
     Reply to this


lendvai (msg) 119485 Feb. 18, 2018, 5:19 p.m.   reply to: 119484 x
Te most ledegradáltál engemet? :-))))
Van még pár évem, hogy felnőjek a dagadt kacsához, addig meg te se fiatalodni fogsz. :-)))
     Reply to this


kawa550 (msg) 119484 Feb. 18, 2018, 4:56 p.m.   reply to: 119483 x
Csak jelzem kisfiam, hogy az 1200Lc gs-t is simán lenyomja rexike széria állapotban is. Egyrészt.
Másrészt kéne még valami embör is arra a dagadt kacsára, aki előz is vele ugyebár.....:)))))))))))))
     Reply to this


lendvai (msg) 119483 Feb. 18, 2018, 4:51 p.m.   reply to: 119482 x
Igaz ez csak egy GS, bár hasonló teljesítménnyel, de szíves figyelmedbe ajánlom 6:55-nél az előzési manővert. :-)))

https://www.youtube.com/watch?v=Qsg1Szgiodo
     Reply to this


lendvai (msg) 119482 Feb. 18, 2018, 4:48 p.m.   reply to: 119481 x
Hogy fogsz te sírni a negyed mérföldes kilométerkő mellett, ha meglesz végre a Multistrada. :-)))))
     Reply to this


kawa550 (msg) 119481 Feb. 18, 2018, 4:45 p.m.   x
De mekkora cseresznye, hogy kicsit megtuningoltuk a télen a rexikét, mert különben ezzel a rakétával már rámvert volna a nyáron negyed mérföldön 2 tized másodpercet. Na de most nem tud! :)))))))))))
     Reply to this


kawa550 (msg) 119480 Feb. 18, 2018, 4:39 p.m.   reply to: 119477 x
Ilyen-e? Ilyen mi, hogy a rák enné ki a beled, há még cíííííííííp hogy tetszik, igen szép motor!:)))))))))
     Reply to this


kawa550 (msg) 119479 Feb. 18, 2018, 4:37 p.m.   reply to: 119476 x
Kép bammeg, az nincs vagy mifaxom?! :)))))))))))
     Reply to this


lendvai (msg) 119478 Feb. 18, 2018, 4:13 p.m.   reply to: 119476 x
Amúgy meg ne hantázz itt, a vadonatúj Exide akkud adta be a kulcsot emlékeim szerint. :-))))
     Reply to this


lendvai (msg) 119477 Feb. 18, 2018, 4:05 p.m.   reply to: 119476 x
Na, gratulálok, véleményem szerint jobb választás. :-) Azért valld be, valahol Kawát is bosszantani akarod ezzel az orfűi találkozó után. :-)))) Mert ott nagyon tetszett neki az FJR. :-)))
Mondd, hogy bosszantani akarod vele, lécci-lécci! :-)))))
     Reply to this


ati5995 (msg) 119476 Feb. 18, 2018, 3:44 p.m.   x
Na de az a BMW-s aksi még a gyári volt 13 éves-megszolgálta.....csak ne ott döglött volna meg....de hát Kawa ott is toppon volt és megoldotta!! Ja ..és nem is kell BMW...FJR tulaj lettem!! ( Ez lett a Triumph-ból)
     Reply to this


lendvai (msg) 119475 Feb. 18, 2018, 3:41 p.m.   x
Most már van új akksi meg új fékfolyadék is, igazán csak a jó idő hiányzik már. :-))))
A Lajosos vákuumos fékfolyadék cserélő szett feltételesen bevált. Folyadékot cserélni jó, mert van ugye vákuum, ami szíjja a cuccot, így levegő nem nagyon tud visszakerülni a rendszerbe. Légtelenítéshez viszont nem igazán jó, mert a vákuum nem olyan erős, hogy megtöltse a csövet a folyadékkal, így vagy csak csordogál benne, vagy felhabosodik, így egy levegős fékrendszernél nem lát semmit az ember, nem tudnám mikor lett buborékmentes. Egy módon tudnám elképzelni vele a kontrollált légtelenítést: a féknyergen lévő csavartól a vákuumpumpa tartályáig függőleges csőszakasz kell, ahol mindig teli van a cső folyadékkal. A csövet magát valószínűleg cserélem valami puhára, mert ez kemény, így elég nehéz volt pozicionálni, a végén lévő gumipipa hajlamos lefordulni a csavarról, ha nincs elég vákuum és nem figyel az ember.
Cserébe egy személyes művelet lehet a fékfolyadék csere, nem kell pumpálni semmit. :-))))
     Reply to this


lendvai (msg) 119474 Feb. 18, 2018, 3:35 p.m.   reply to: 119470 x
1998-ban követték el a vezetékfalazást, nem tudom akkoriban divat volt-e még népgazdasági hasznosítás céljából lopni kábelt. :-)))) Bár lopni errefelé minden korszakban mindent tudtak. :-))) Lehet 2,5-ös, nem néztem meg közelebbről. Kötődobozok részben méricskéléssel, részben kopogtatással kerültek elő, meg vannak fotók is vakolás előtti állapotról, de a fürdőszobát pont kihagyták, így ott kevés a valószínűsége, hogy megtalálom a kötést.
     Reply to this


lendvai (msg) 119473 Feb. 18, 2018, 3:30 p.m.   reply to: 119464 x
Tengerparti túrára semmiképp ne indulj el problémás akkuval! Akkor se, ha nem BMW-ben, hanem Kawasakiban teljesít szolgálatot. Emlékezz tavaly mi történt! :-))))))
Egy kis vérszívás ugye sosem árt. :-)))))
     Reply to this


kawa550 (msg) 119472 Feb. 18, 2018, 2:39 p.m.   reply to: 119467 x
Néztem, de nem látom az akciót, a legjobb ajánlat a saito 50eur, de az tényleg a legalja, és ahhoz képest drága is. A delo meg már többe kerülne, mint egy yuasa házhozszállítva.
https://www.louis.at/katalog/suche/produkte?search_term=YTX14-BS&searchButton=
     Reply to this


kawa70 (msg) 119471 Feb. 18, 2018, 2:33 p.m.   reply to: 119463 x
A táblázathoz annyit fűznék hozzá, hogy a C csoportot lakások fogy.mérő utáni vezetékein se alkalmazzuk. Anno, amikor nem volt ennyi tartós fogyasztó, elment. De ott is kivették a fűtést, mert hosszútávon nem birja. Kizárólag szabadon szerelt esetben lesz megfelelő.
     Reply to this


kawa70 (msg) 119470 Feb. 18, 2018, 2:27 p.m.   reply to: 119463 x
Kettő okból gondolom látatlanban, hogy 2,5 - no meg a 30év tapasztalása - , az egyik hogy a régi MT kábel vastagabbnak tűnik és az is, mint a mostaniak. A másik, hogy a szerelés technologiájából ítélve a beszerzés forrása a mentés, másként volt. Anno könnyen hozzáfértek sok mt 3*2,5 kábelhez és sok helyen előfordul népgazdasági hasznosításként.
Sajnos manapság egyik vezeték keresztmetszete se annyi, amennyi a szabványos érték. Ebből már volt több szakmai vita oirgalmazókkal, gyártókkal. Az volt a válasz, hogy vezetékek esetén a vezetőképességet vizsgálják, az pedig megfelel a szabványoknak. Ennek ellenére bevezették a 13A-es kismegszakítót, célzottan az MBCu 1.5 okán.
     Reply to this


kawa70 (msg) 119469 Feb. 18, 2018, 2:17 p.m.   reply to: 119468 x
Nagyobb nem volt az OBO doboznál?:))
     Reply to this


Felhokep
Hirdetések




Member count: 26605