Please log in

Registration Forgot password






Yamaha TDM
Comment
Előző oldal Következő oldal
1Laciapu (msg) 121179 June 12, 2018, 8:56 p.m.   reply to: 121177 x
Ez ismerős, járt az előbb nálunk is! Maradt benne víz bőven míg idáig ért, a szele sem fáradt el :) Napközben meg 31 fok volt, tiszta trópus! Még mindig folyamatosan villámlik, dörög és esik.
     Reply to this


Fido71 (msg) 121178 June 12, 2018, 8:31 p.m.   x
Ezért jó a domb legtetején lakni...
Tőlünk csak kifelé folyhat.
A pécsiek már csónakáznak, nekem még akkor is száraz marad a lábam.
     Reply to this


kawa550 (msg) 121177 June 12, 2018, 8 p.m.   x
Megjött a második félidő baszki, fák félbehajolva, szakad mint az állat, dörög villámlik, és a sár amit egy órája lapátoltam el az udvarról, már megint egy patakkal együtt folyik rajtunk keresztül. K anyját már ennek az időnek.
     Reply to this


lendvai (msg) 121176 June 12, 2018, 7:40 p.m.   reply to: 121169 x
Élettartam garanciát a rácsra én is könnyedén adnék. Sőt, a komplett blokkra, nem veszíthetek: ha fél éven belül tönkreteszi a kosz, akkor ennyi volt az élettartama, nincs tovább garancia. :-)
     Reply to this


kawa550 (msg) 121175 June 12, 2018, 6:40 p.m.   reply to: 121173 x
Ja, láttam pár képet, pont a kópházi oldalt kapta el leginkább, akkor alig 1-2 km-re került el minket, itt csak víz volt hegyekben meg szél.
     Reply to this


Fido71 (msg) 121174 June 12, 2018, 6:16 p.m.   reply to: 121169 x
A kisScarára én is vettem egy tunning légszűrőt ezeröccázé.
A gyárinak elszakadt az összekötő gumija, amivel a karbira illeszkedik.
Annyi levegőt kapott tőle, hogy csak max szivatón akart menni.
Ha visszaengedtem és ráhúztam a gázt menet közben már fulladt is.
A hangjáról ne is beszéljünk.... :(
Nem mertem vele melózni menni, mert felvertem volna az egész utcát.

Le kellett ragasztanom ragtapasszal /az van olcsón/ úgy, hogy az 5-6 cm-es hosszból csak fél centi hosszan kapjon levegőt.
Most megy rendesen, de így is rojadt hangos. A héten megjön a gyári szűrőhöz a cucc, 3ezerért.
Hasonló a tunningos szűrő:
     Reply to this


1Laciapu (msg) 121173 June 12, 2018, 5:38 p.m.   reply to: 121170 x
Menj át Nagycenkre, meglátod mi volt ott! Jégvihar a javából! Háztetők autók összetörve áll a víz mindenütt. Rengeteg tűzoltó, rendőr az utcákon. Nem irigylem őket... Borzasztó károk vannak.
     Reply to this


kawa550 (msg) 121172 June 12, 2018, 4:36 p.m.   reply to: 121171 x
Ez, de még ez is kellene valakinek baszod. Ma hoztam haza, kis szerviz meg ne álljon ott még 3 hétig. A lezáró fejét el lehet tekerni egy 3/4 fordulattal(szoros, magától egy milit se tud elfordulni), és akkor egy kis fedél lezárja a kulcs nyílást, hogy ne menjen bele a víz, de ezt én még sose tekergettem, faxom játszik vele. Ma viszont teljesen zárva volt, egyértelműen valaki hozzányúlt, gondolom látták hogy hetek óta mozdulatlan.
     Reply to this


Robi70 (msg) 121171 June 12, 2018, 4:30 p.m.   reply to: 121170 x
De csinos az a drótszamár az esxét hátulján!
Ez az a keró, ami az oszi bringa tolvajoknak sem kell?:)))
     Reply to this


kawa550 (msg) 121170 June 12, 2018, 4:23 p.m.   x
Esett kicsit az eső míg én ósztriában voltam.
     Reply to this


kawa550 (msg) 121169 June 12, 2018, 4:21 p.m.   reply to: 121166 x
De baszki, a legjobb még az, hogy amikor az 1-2 épeszű megkérdi hogy döglött madáron kívül még mit fog meg ez a rács, és hogy mennyire egészséges a por a motornak, akkor jönnek a fejfogós gif-ek hogy már megint ezek a kérdések, semmi baja se lesz a motornak, a tuningmájszter aki eladta neki a karbikat, élettartam garanciát ad és garantálja hogy ez miatt sose romlik el a moci, stb. És különben is, neki már évek óta így van és még mindig semmi baja a motornak, pedig minden félévben egyszer elmegy a városszéli cars&caféra oda vissza 3 mérföldet. :)))))))))
     Reply to this


lendvai (msg) 121168 June 12, 2018, 2:46 p.m.   reply to: 121167 x
Ha nem romlik el, akkor elkopik és azért cseréljük, ezt hívják nem elbaszott fogyasztói társadalomnak. :-)
     Reply to this


Flenegen (msg) 121167 June 12, 2018, 1:45 p.m.   reply to: 121166 x
Ezt hívják fogyasztói társadalomnak!!! Ne legyetek ilyenek. Aztán ha sose romlik el, meg mindenki mindent otthon megjavít, megold stb akkor mi lesz velünk!?
     Reply to this


lendvai (msg) 121166 June 12, 2018, 1:07 p.m.   reply to: 121165 x
Mint tudjuk az amerikaiak választhatnak a büszkeség és az ész fiókokból és a büszkeség hosszabb szó, ennélfogva komolyabban hangzik. :-))))
Ez azért odabasz, ezek ilyen rövid távú felhasználásra alakított blokkok lehetnek. Csirkerács légszűrő helyett, 10 ezer mérföldig gyűljön a dzsuva az olajban, közben koptassa amit ér, a gázlengések meg hadd égessék a szelepeket. :-) Feltételezem annyi eszük nincs, hogy rendesen beállítsanak mindent. :-)))
     Reply to this


kawa550 (msg) 121165 June 12, 2018, 11:26 a.m.   x
Na bazz, az amcsi csávók nem tökölnek! Rexi fórumban egy nyúkomer érdeklődik hogy mire figyeljen, az első jótanács, hogy minden 10.000 mérföld(!!! 16.000km!) után cseréljen olajat, amin némelyek fennakadnak, hogy minek olyan sűrűn.....:)))))))))))
Ez pedig szerintük egy légszűrő, de van aki szerint ez is felesleges, a tuning karbija telitorokból szív egyenesen a nagyvilágból. :D
     Reply to this


lendvai (msg) 121164 June 12, 2018, 9:05 a.m.   reply to: 121163 x
Nekem is van ám savazós képem. :-)
Aki angolból nem jó, a szöveg alatta:
- Minek kellett neked integetni? Mondtam, hogy a BMW motorosok barátságtalan népség!
     Reply to this


Fido71 (msg) 121163 June 12, 2018, 8:34 a.m.   reply to: 121154 x
De jó! :)
     Reply to this


mati12 (msg) 121163 June 12, 2018, 8:34 a.m.   x
Ti jutottatok eszembe...
     Reply to this


kawa550 (msg) 121162 June 11, 2018, 11:15 p.m.   reply to: 121161 x
Hát lényeg a lényeg, ha az alacsony súlypont szempont volt a tervezésnél, akkor az nem igazán sikerült, az más kérdés hogy talán pont emiatt olyan könnyű dobálni a nagyobb ívű tempós kanyarokban. V motoron én még csak 1x ültem, akkor meg pont nem a sütögetésre figyeltem csak téptem a száját(vf 1000). :)))))))
de hogy nyáron városban mindegyik kegyetlenül löki a meleget az tuti, meg az is hogy nem szivesen bokáznék egy boxerral.
     Reply to this


Englishman (msg) 121161 June 11, 2018, 10:45 p.m.   reply to: 121158 x
Nem a TDM magas súlypontját vitatom. Arról beszélek, hogy száraz karter nélkül ez még feljebb lenne.
Mellesleg az előredöntött sor kettő-három-négy nekem még mindig szimpatikusabb, mint a V2, vagy a boxer. Biztos kellemesek a hidegben, amikor a tulajaik 80 %-fel sem ül motorra, de azért nyáron, beszorulni egy autópálya dugóba, vagy egy forgalmas városba, mikor a tökeit sütögeti a V2 hátsó hengerfeje, vagy a lábát epillálja a boxer, nagy élmény lehet. :)
     Reply to this


Itil900 (msg) 121160 June 11, 2018, 10:35 p.m.   x
Skacok! Tölem szokatlan módon: komolyan!
Kawa ZZR-hez keresek gyújtáskapcsolót. Mondjatok jó tippet, nem Krőzusnak való helyet!
     Reply to this


kawa550 (msg) 121159 June 11, 2018, 10:28 p.m.   reply to: 121157 x
Ez nekem nyomtatva van meg a motorolaj kalauzzal együtt. : D
     Reply to this


kawa550 (msg) 121158 June 11, 2018, 10:26 p.m.   reply to: 121156 x
Hát szerintem a hosszú löket miatt nem igen jönne azok le, a karbik meg 20 centivel feljebb vannak mint pld a rexin, épp ezért számít a Tádé magas súlypontúnak, de ezen nem fogunk összeveszni. :)))))
     Reply to this


Englishman (msg) 121157 June 11, 2018, 10:25 p.m.   reply to: 121155 x
Itt van még infó:
http://tribologic.hu/images/upload/file/Motorolajkalauz/Motorolaj_kalauz_11_03(1).pdf
1. fejezet (3/37 oldal)
     Reply to this


Englishman (msg) 121156 June 11, 2018, 10:04 p.m.   reply to: 121155 x
A tisztességes öntvény karter magasságából vegyünk el hat centit! Mondjuk 2-t adjunk a szabad hasmagasságnak! A maradék 4 centivel jön lefelé blokk, főtengely, dugók, hengerfej, veztengelyek, plussz a rájuk épített összes hóbelevanc ( karbik, leömlők).
Innen a lőtéri kutyát nem érdekli, hogy felmegy 1-2 liter olaj (üzem közben szerintem még annyi sem), meg egy préselt lemez, vagy műhanyag olajtartály. De csak szerintem.
     Reply to this


kawa550 (msg) 121155 June 11, 2018, 9:45 p.m.   reply to: 121152 x
Érdekes az a cikk, még sose láttam, teljesen új nekem.
De ennek a súlypont magasság csökkentésnek fuss neki mégeccer szerintem!:D
Elhagyjuk az olajtartályt, nyerünk némi hasmagasságot, ez ok. De a karter elhagyását ellensúlyozza egy semmivel sem könnyebb tartály, benne a 2 liter olajjal, jó magasra az ülés alá téve(3vd, az első tdm), tehát a súly és vele együtt a súlypont is éppen hogy felfelé vándorol, még magasabbra kerül.
     Reply to this




dinnyemag (msg) 121153 June 11, 2018, 9:19 p.m.   reply to: 121143 x
A 4tx-ben több hely volt, annak is benyelte a 4 litert, aki nem engedte le csak egyik oldalon az olajat. A 900 as nálam vissza lökött kb másfél decit a 4 literből....megállás nélkül töltöttem bele:-)
     Reply to this


Englishman (msg) 121152 June 11, 2018, 9:07 p.m.   reply to: 121150 x
A hivatalos, gyári szándék az első TDM generációnál egy, az akkori korhoz mérten erős "hegyi felfutó" gép megalkotása volt. Látták az Alpokban az akkori endurókat reszelgető fiatalokat a hegyi szerpentineken fel-alá motorozni. Erre a célra készült eredetileg az első generációs TDM. A száraz karteres olajzás, az olajteknő "elhagyásával" jelentősen csökkenti a motor súlypontjának magasságát, némi "endurós" hasmagasság megtartása mellett.
Ami a külső szűrőket illeti, én kifejezettem elborzadva nézem, néha milyen helyekre tudják rakni a motorokon. Igaz, így már tudjuk, hogy mire lehet jó egy alumínium italos doboz: sérült külső szűrő provizor javítására :)
     Reply to this


Fido71 (msg) 121151 June 11, 2018, 9:01 p.m.   reply to: 121147 x
Most, hogy így mondod, nekem is kibuggyant egyszer vagy fél deci.
De mire alaposan letörölgettem, már ment is bele egyben a maradék.
Én egy vékony kis csövön és pici tölcséren keresztül töltöm fel, úgy látszik, akkor szép lassan átereszt...
     Reply to this


Levi990 (msg) 121150 June 11, 2018, 7:59 p.m.   reply to: 121147 x
Nekem se fért bele egyben a 3,8loter a 900-asba és nagyon szar utána kapkodni és törölgetni :D
Az meg mégszarabb amikor az xt-be töltöd, a tulaj beszél hozzád és egy nagy buborék után fél liter power1 van a szerelőpadon :D
     Reply to this


lendvai (msg) 121150 June 11, 2018, 7:59 p.m.   reply to: 121148 x
Hát nem egy felhasználóbarát rendszer, annyi bizonyos. Egy Yamaha mérnököt szívesen megkérdeztem volna, hogy miért így alakították ki az olajozási rendszert, a belső "nyakigolajosleszek" olajszűrővel együtt. :-)
Mindemellett nem egy rakétatudomány megjegyezni, ha már az ember maga akar olajat cserélni. :-))
     Reply to this


kawa550 (msg) 121148 June 11, 2018, 7:45 p.m.   reply to: 121146 x
A 4tx olajszint ellenőrzése meg ez a 2felé engedjük/külön tartályos hülyeség egy alapvetően elbaszott rendszer, szerintem ez az egyik oka a tádékkal előforduló főtengely mizériáknak. Annyira logikátlan, hogy már találkoztam a facsén olyan hülyével, aki a másik hülyét oktatta arról, hogy járó motornál kell nézni a szintet 4tx-en.....
     Reply to this


lendvai (msg) 121147 June 11, 2018, 7:45 p.m.   reply to: 121146 x
Mind a 4TX-nél, mind a 900-nál két lépésben javasolja elvégezni az olajbetöltést. 4tx-nél 3,2l, 900-nál 3l először, pár másodpercet járatni, majd utánatölteni a maradékot. Én egyszer nem figyeltem erre, jött is vissza a betöltőnyíláson a vége.
A valószínűsíthető ok a képen látható "olajszivattyútól" nyíl végén lévő rugóval támogatott golyós szelep lehet, ami alapesetben nem engedi lefolyni az olajtartályból az összes olajat a forgattyúsházba az olajszivattyún keresztül. Vagy nem engedi visszafelé. Bár valami záró funkciója a szivattyúnak is lehet, még nem próbáltam. Ha egyben be lehet önteni az olajtartályba a 4 liter olajat, akkor vagy a szervizkönyv óvatoskodik (de akkor nem értem nekem miért folyt túl), vagy nem zár rendesen az a golyós szelep. Itt most a többi kolléga tapasztalata számít, ha mindenkinek belemegy egyszerre a 4 liter, akkor az én motorom kakukktojás. :-)
     Reply to this


Fido71 (msg) 121146 June 11, 2018, 6:58 p.m.   reply to: 121140 x
Nem értem én ezt az "egyszerre utánatölteni nem lehet"-et....
Olajcserekor leengedek mindent, be az új szűrő, majd töltöm bele a 4 litert.
Soha nem volt még gondom.
Kis járatás után, meg utána eddig bármikor nézem, a max alatt 1 cm van a szint. 6-8ezrenként cserélek olajat, talán egy fél centi fogy le a nívópálca szerint.
     Reply to this


lendvai (msg) 121145 June 11, 2018, 6:28 p.m.   reply to: 121144 x
Én 80 lóval is ki tudnám nyírni magam, de ez itt egyszerűen SZÉP. :-) Az "amikor megy" meg már az eddigi visszajelzések alapján a múlté, amióta Audi tulajdon. De azért még figyelem pár évig. :-)
     Reply to this


kawa550 (msg) 121144 June 11, 2018, 3:46 p.m.   reply to: 121135 x
Azzal nehéz lenne vitatkozni hogy a dagadt kacsa szebb meg dögösebb is. Valszeg a futómű meg a fék is okosabb a ducin. AMIKOR MEGY, akkor biztos jobb mint a versys, de ez az amikor, ez nekem bőven elég lenne hogy ne őt válasszam. :))))))) A +30 ló persze faxa, de én a versys 120 lovával is simán ki tudom nyírni magam. :D
     Reply to this


Bimmer1 (msg) 121143 June 11, 2018, 3:14 p.m.   reply to: 121140 x
Fullon van az ablakban.

Mentem vele sok km rögtön utanna is fullon volt illetve valemennyi varakozas utan ranezve szinten tele az ablaknal.

4tx egyébként
     Reply to this


Levi990 (msg) 121142 June 11, 2018, 3:03 p.m.   reply to: 121141 x
Van belőle S-T-R, nekem sem a legszimpibb az eleje, de szélvédelem szempontjából biztos hogy jó.
De hát nem lehet mindene tökéletes :)
     Reply to this


lendvai (msg) 121141 June 11, 2018, 2:59 p.m.   reply to: 121139 x
Való igaz három dobozzal és utassal autópályán bizonytalanabb a TDM eleje.
Így megnyugodtam, jó választás lehet a Multistrada. :-) Az új 1290SA nekem randa, mint a föld azzal a buta LED ábrázattal. :-)
     Reply to this


lendvai (msg) 121140 June 11, 2018, 2:53 p.m.   reply to: 121138 x
Az attól függ hogyan ellenőrzöd. A legjobb, ha valamilyen etap után leállítod (fölösleges csak azért helyben járatni), leszállsz, vízszintes helyzetben megnézed. Száraz karteres kenés, előfordulhat, hogy csalóka amit látsz az ablakban. Ezért nem lehet pl a teljes olajmennyiséget egyszerre utántölteni (legalábbis 900-nál).
     Reply to this


Levi990 (msg) 121139 June 11, 2018, 2:44 p.m.   reply to: 121137 x
Versysnek hátsótengelye jóformán a vezető segge alatt van. Ha felülsz te, az utasod és még teszel fel egy dobozt is, a súlypont hátra mászik nagyon. Nézd meg a multistrada, 1000xr, 1290S, smt ezeknek mind az első tengely felé vitték el a súlypontot.

A 650-es versysnek is ez a baja, rajta ülsz a hátsókeréken míg pl egy f800gs-nek hátrébb van a tengely, be tud támasztani a kanyarban.

Ez a baj a 900-asal is.
A tracer900-nak is idén meghosszabbították a hátsó villáját.
     Reply to this


Bimmer1 (msg) 121138 June 11, 2018, 2:26 p.m.   x
Sziasztok!

Túl vagyok az idei olajcserén, de a szerelő valószínűleg tultoltotta (szerinte leengedte az osszes olajat mindket helyen es annyit toltott bele ami elovan írva, mellesleg evek ota hozza hordom eddig nem volt gond).

Ennek ellenere az ellenorzo ablakban fullon van es szinte vizszintesbe kell donteni a motort ahhoz hogy megjelenjen a szint.

Mi lehet a gond? Valahova nem folyik le és s ezert van fent tulsok olaj?

Vagy ha tulontotte valahogy akkor okozhat-e gondot a sok olaj vagy majd elfogyogat?
     Reply to this


lendvai (msg) 121137 June 11, 2018, 2:22 p.m.   reply to: 121136 x
Ööö...erre nem is gondoltam, miért? Azért, mert lehagyták a képről a tükröt, esetleg a villaszög miatt? :-)
     Reply to this


Levi990 (msg) 121136 June 11, 2018, 2:12 p.m.   reply to: 121135 x
A kép meg is mutatja hogy miért jobb a geometriája a ducinak :)
     Reply to this


lendvai (msg) 121135 June 11, 2018, 11:08 a.m.   reply to: 121131 x
Az én ízlésem különbözik, nekem az olasz ribanc még mindig nagyobbat üt. :-) Különösen ezzel a matricázással.
     Reply to this


lendvai (msg) 121134 June 11, 2018, 10:05 a.m.   x
Én csak egy zöld kerítésdarabot tudok felmutatni. :-) De hogy ez milyen dögletes meló nyáridőben, 15 óra munkával 15 méter trapézlemezt tudtam a helyére csavarozni. Utána úgy éreztem mintha kilapátoltam volna egy komplett szénszállító tehervonatot.
     Reply to this


Sander67 (msg) 121133 June 11, 2018, 8:25 a.m.   x
Csatlakozom a Versys green fanok táborához.
     Reply to this


lendvai (msg) 121132 June 11, 2018, 8:25 a.m.   reply to: 121130 x
Nekem úgy tűnt fölötte van, de elég kényelmtlen a pozíció, nem tudom 350-ről fékezve mennyire lehet átnyúlni oda versenykörülmények között. Más gépen szintén bovdenesnek tűnő tekerőgombot láttam, de persze az nem biztos, hogy bovden, de a köpenye úgy nézett ki. Viszont a Movistar Yamahák kis karja körül is nagy titkolózás van, a cikk nagyjából találgatás volt a csöpögtetett infók alapján. Lehet hogy Cal Crutchlow motorja volt, talán ő volt nem megszokott dobogós egyszer talán, de sajnos nem emlékszem rá, de ha megint meglátom csinálok képet róla.
     Reply to this


kawa550 (msg) 121131 June 11, 2018, 12:14 a.m.   reply to: 121129 x
Azon én is szeretnék jól mutatni. :)))))))))
     Reply to this


kawa550 (msg) 121130 June 11, 2018, 12:13 a.m.   reply to: 121128 x
Nem a kuplungkar alatt van egy másik kar a hátsóféknek hogy kézzel is lehessen fékezni mint a stunt motoroknál?
     Reply to this


Robi70 (msg) 121129 June 10, 2018, 9:34 p.m.   reply to: 121121 x
A ződ egy szép szín. Az 1000es versysen is nagyon jól mutat. Én meg az 1000es versysen mutatnék jól!:) Talán. De, hogy vágyom rá, az biztos.:)
     Reply to this


lendvai (msg) 121128 June 10, 2018, 8:55 p.m.   x
Valaki rajtam kívül észrevette már, hogy bizonyos versenymotorokon a kuplungkar fölött egy ugyanakkora másik kar van? Más típusnál egy tekerőgomb. Pontosan nem emlékszem, hogy SBK vagy MotoGP volt, idén láttam amikor körbekamerázták a dobogósok gépeit. Tudja valaki mire való az az extra kar? A MotoGP Yamahának van, ennyit találtam a neten, de az kicsi és a kuplungkar alatt található, állítólag a váltóhoz van köze, de ez meg ugyanakkora volt, mint a kuplungkar.
     Reply to this


kormi1313 (msg) 121126 June 10, 2018, 8:16 p.m.   x
Hát már megint felborultam mint a büdösbogár. Az indexemnek annyi. Álló helyzetben. Jobbra lejtett az asztalt. Három doboz meg a párom elhúzott. Még jó hogy füves puha részen landoltunk. Hazajövök horvátoktól és eladom a gyalázatost!
Nem való nekem. Valami kabrió kéne. Az nem borul olyan könnyen.
     Reply to this


camerafire (msg) 121125 June 10, 2018, 8:48 a.m.   x

     Reply to this


camerafire (msg) 121124 June 10, 2018, 8:46 a.m.   x
Sziasztok!
Valakit érdekel ez a doboztarto szett? Tavaly jól átvertek vele mert össze-vissza meg van deformálódva, de biztos van használható része.
     Reply to this


Itil900 (msg) 121123 June 9, 2018, 9:15 p.m.   reply to: 121121 x
Szuperződ! ;)))
     Reply to this


lendvai (msg) 121122 June 9, 2018, 9:10 p.m.   reply to: 121119 x
Piros-fehér nem volt, azért. :-)))))
     Reply to this


kawa550 (msg) 121121 June 9, 2018, 8:52 p.m.   reply to: 121119 x
Mert látens kawabuzi ő is, azér'. Most nem azé', de tessenek Robi pólójára koncentrálni...:))))))))))))) A rossz szeműeknek fordítok: i love limeride
     Reply to this


Flenegen (msg) 121120 June 9, 2018, 8:41 p.m.   reply to: 121119 x
:)))))))))))
     Reply to this


Flenegen (msg) 121119 June 9, 2018, 8:41 p.m.   reply to: 121117 x
De mééé pont ződ????
     Reply to this


kawa550 (msg) 121118 June 9, 2018, 8:36 p.m.   reply to: 121117 x
A hegesztés nem szupermodell, nem kő szépnek lennie, csak tartson! :))))))))))
     Reply to this


lendvai (msg) 121117 June 9, 2018, 8:01 p.m.   x
Mivel délelőtt esett nálunk, így csak délután tudtam elkezdeni a kerítést. Az alap egyenetlensége miatt sajnos egyelőre kicsit lépcsősen tudtam elkezdeni, de majd kiegyenesedik. A horganyzott szelvény hegesztése szépen lassan alakul, egyelőre két-háromszor át kell varrni, de ha megcsiszolnám a felületet és leszedném a horganyt lehet jobban tapadna, majd holnap kipróbálom. A végén szerintem majdnem olyan szépen tudok majd kerítést hegeszteni, mint Séf bácsi lábtartót. :-))))
     Reply to this


Fido71 (msg) 121116 June 9, 2018, 5:02 p.m.   reply to: 121111 x
Azért ott már rohadtul kell kapaszkodni....
     Reply to this


kawa550 (msg) 121115 June 9, 2018, 2:04 p.m.   reply to: 121113 x
Ja, valami ánglius a csávó, meg is szólták a többiek, hogy túl sok árnyalata van a zöldnek a képen, át kéne festeni az ajtót meg a fát....:)))))))
     Reply to this


kawa550 (msg) 121114 June 9, 2018, 2:03 p.m.   reply to: 121112 x
Ó! Ezt is ki lehet próbálni ha majd levették a gipszemet? Nyugodtan ideadhatod, baromi ügyesen fékezek! :)))))))))))))
     Reply to this


lendvai (msg) 121113 June 9, 2018, 1:30 p.m.   reply to: 121111 x
Igen, ilyet, ugyanilyen kis fejidommal, arra nem emlékszem, hogy a lámpa kerek volt vagy szögletes. Az biztos, hogy nem ez volt, mert ez a környék inkább tűnik angolnak, mint Heves megyeinek. :-)
     Reply to this


Flenegen (msg) 121112 June 9, 2018, 1:13 p.m.   reply to: 121111 x
Mi érkezett tegnap:)
     Reply to this


kawa550 (msg) 121111 June 9, 2018, 12:03 p.m.   reply to: 121100 x
Ilyent láttál Tibike? Ezt a cípséget konkrétan szolid 200 lóra húzták fel, a tulaj szerint 314 a vége. :)))))))
     Reply to this


kawa550 (msg) 121110 June 9, 2018, 11:49 a.m.   x
A mai nap unaloműzéseként lekaptam a tankot meg kivettem a gyertyákat, hogy utána járjak a múltkori nagy esőben motorozásnál tapasztalt bedadogásnak. A gyertyák körül sehol nem látszik víznyom, gumikupakok szépek, jól zárnak, kábeleknél se látok problémát. Abból ítélve hogy az erővesztés jelentősnek tűnt, arra gondolok hogy esetleg a trafóknál kaphatott vizet és egyszerre 2 henger akadozott, mert 1 henger kiesése alig észrevehető normál közlekedés közben, azokat a kábelnél körbekenem loctite pasztával, biztos ami ziher, meg ugyan ezért a pipák kupakjait is ilyen melegtűrő szilikonzsírral. Oszt vak is aszonta, meglássuk.
Hamárhomár alapon mértem egy kompressziót is a kínai csoda főpróbájaként mivel úgyis kinn vannak a gyertyák, örömmel jelenthetem, hogy a nagykorú rexike gyári 9-13bar értéke még mindig 12 felett van minden hengerben, gyaníthatóan nincs szarrá kopva. :))))))))))
     Reply to this


kawa550 (msg) 121109 June 9, 2018, 11:37 a.m.   reply to: 121107 x
A minap Szajolon szóba kerültél (nem éppen dicsérőleg) és egy általam kedvelt és megbecsült kolléga, akinek adok a véleményére, azt mondta hogy nem vagy te akkora fax mint azt mi gondoljuk, és kétkedve bár, de megfordult a fejemben hogy talán mi tévedünk a kevés információ miatt. Aztán mindig jössz, és megerősíted a véleményem, mert nem zörög a haraszt ha nem rúgja a paraszt.
Szóval erről a vicces képről nekem egyből te ugrottál be. :))))))))
     Reply to this


lendvai (msg) 121108 June 9, 2018, 10:57 a.m.   reply to: 121107 x
Szeretném felhívni a tisztelt kolléga figyelmét, hogy már sokadszor fejezi ki abbéli kívánságát itteni motorosok felé, hogy valami baj érje őket. Ez itt nem szokás, ezért azt javaslom ha csak ilyen módon tud kapcsolatot teremteni másokkal akkor talán egy másik topikba kellene beleszólni kéretlenül. Én alapvetően asszertív módon igyekszem az adott társaságban nem elfogadott módon módon megnyilvánulókat kezelni, de van az a határ, amikor ez a fajta módszer már nem alkalmazható. Mivel a kolléga már a szűkebb, számomra fontos és szociálisan érzékenyebb társaságban is kiverte a biztosítékot az ilyen megnyilvánulásaival ezért arra kérem gondolja ezt át és tegye meg a szükséges lépéseket a változtatás felé, vagy viselje a következményeket.
     Reply to this


night-rider (msg) 121107 June 9, 2018, 10:17 a.m.   reply to: 121106 x
Itt a neked való tibike..ezzel boritékolt a pofára esés..
     Reply to this


lendvai (msg) 121106 June 9, 2018, 9:08 a.m.   reply to: 121105 x
A méregetéstől nem lesz nagyobb, a fejlődés a lelkiekre vonatkozott. :-)
Az időjárásra való tekintettel nem ezen a hétvégén lesz kipróbálva a Multistrada. Marad a horganyzott zárt szelvény hegesztés. :-)
     Reply to this


kawa550 (msg) 121105 June 8, 2018, 11:10 p.m.   reply to: 121104 x
Ezt a részét a Ritával beszéld meg, ha ő elégedett, miattam maradhat akkora amekkora....:))))))))))))
     Reply to this


lendvai (msg) 121104 June 8, 2018, 11:06 p.m.   reply to: 121103 x
Na, belerántottál egy pöcsméregetésbe. :-) Fejlődnöm kell még. :-)
     Reply to this


kawa550 (msg) 121103 June 8, 2018, 10:50 p.m.   reply to: 121102 x
Fogok. Majd. Eccer. Valamikor. Talán....:))))))))
Bár addigra már zzr1400 lesz, oszt csak röhögök az ilyen 1.3 alatti bicikliken....:D
     Reply to this


lendvai (msg) 121102 June 8, 2018, 10:48 p.m.   reply to: 121101 x
Mondtam már, fogsz te még egy 1260-as Ducati mellett sírdogálni. :-)))))
     Reply to this


kawa550 (msg) 121101 June 8, 2018, 10:40 p.m.   reply to: 121099 x
Valami dereng, csak ezzel az injektoros MOTOR képzavarral nem tok mit kezdeni. Az ilyen ezres alatti karácsonyfa díszeket nem robogónak híjják? :))))))))))))))
     Reply to this


lendvai (msg) 121100 June 8, 2018, 10:28 p.m.   x
Jut eszembe, ma Hatvanban jött szembe egy ZRX ha jól tudom azzal a Lawson-féle trikolor fényezéssel. Szép vas ez a ZRX, na. :-)
     Reply to this


lendvai (msg) 121099 June 8, 2018, 9:21 p.m.   reply to: 121096 x
Emlékszem, amikor a tanulatlan kolléga az elmaradott injektoros motorja szívócsőszinkronjához hébe-hóba használt manométerét akasztottuk a hipermodern karburátorsorra, de ez a ZRX annyira űrtechnika, hogy elsőre nem is sikerült behangolni. :-)))))?
     Reply to this


kawa550 (msg) 121098 June 8, 2018, 7:29 p.m.   reply to: 121097 x
Ammég hagyján, de mindennap kaszálok és az esixen is csináltam közben egy komplett alváz és üregvédelmet. :))))))
Nem kötöm ki, inkább megtanulok fékezni. Lófaxt, ha eddig nem sikerült, ezután se fogok, inkább cserélek gumit. :D
     Reply to this


ati5995 (msg) 121097 June 8, 2018, 7:20 p.m.   x
És mindezt gipszelt kézzel....lassan már indulhatsz is vele..
Első féket kösd ki...
     Reply to this


kawa550 (msg) 121096 June 8, 2018, 7:01 p.m.   reply to: 121094 x
Mindig meglepődök, hogy még a (ezek szerint nem eléggé) tanult kollégák is abból a téveszméből indulnak ki, hogy minden motor olyan elmaradott és hanyagul megtervezett mint az övék. :)))))))))
Természetesen rexinek a nyitott generátora ahogy kell, szellős helyen a hengerek mögött van a váltó felett, fújogat rajta át a szél, hogy ne kelljen az embernek mindenféle tekercseket vadászni meg cserélgetni mikor zárt térben szépen megsül. Tehát a gyújtásjeladó fedele, amire kend gondol, egy kis flexes meg csiszológépes igazítás után régi fekete fényében tündökölve ül a helyén.
Há most komolyan így néz ki egy sérült motor, hát így?! :))))))))
     Reply to this


Itil900 (msg) 121095 June 8, 2018, 6:43 p.m.   x
Szombaton megyünk egy kisebb körre. Bp- Kesztölc T.bánya Csákvár Szfvár Bp. Nyugis túra, minimális vadulással. Csatlakozik valaki?
     Reply to this


lendvai (msg) 121094 June 8, 2018, 2:55 p.m.   reply to: 121092 x
És a generátorfedél? Azzal mi lesz? :-)
     Reply to this


Itil900 (msg) 121093 June 8, 2018, 2:02 p.m.   reply to: 121092 x
Eltört egy bögrém, fülét felajánlom pótlására
     Reply to this


kawa550 (msg) 121092 June 8, 2018, 1:57 p.m.   reply to: 121091 x
Békaphassák kendtek!:))))))) Sárvédő a helyén, egész jó lett, az élein ahol függőlegesen állt mikor lefújtam, ott nem annyira szép, de ma kapott oda még egy réteget, aztán 1-2 hét múlva elsimítom mikor már keményre kötött. Plexi javítva a helyén, gyújtásfedél szépen lefestve a helyén, új víztiszta indexek a helyükön, még egy helyzetjelő izzó kell és a lámpa is mehet vissza. Utána már csak a doboz fülét kell valami okossággal pótolni.
     Reply to this


Fido71 (msg) 121091 June 8, 2018, 9:52 a.m.   x
Ki van hegyezve a nyele? ;)
     Reply to this


Itil900 (msg) 121090 June 8, 2018, 8:36 a.m.   reply to: 121089 x
Én pont ilyen célra tartok magamnál egy beszáradt ecsetet, de szívesen kölcsönadom! :))
     Reply to this


Fido71 (msg) 121089 June 7, 2018, 9:06 p.m.   reply to: 121087 x
Én élvezettel fogatok mindenféle szerszámot bárkiben. Van bennem némi szadizmus. Szólj, ha segíthetek... ;)
     Reply to this


jobbkormanyos (msg) 121088 June 7, 2018, 8:57 p.m.   reply to: 121086 x
Polírral ki fog jönni !
A festő először felpolírozta az egészet normál pasztával, azután valami finomabbal fényezte.
     Reply to this


kawa550 (msg) 121087 June 7, 2018, 8:12 p.m.   reply to: 121085 x
A jobbot tényleg nem lenne egyszerű, a balt meg nem tom, mert a gipsztől nem tudom megfogni a kést, satuba fogott késsel meg nem alázom magam önygyilokilag. Asszem kénytelen leszek sztéjin'alájv hogy tovább boldogíthassalak benneteket. :)))))))
     Reply to this


kawa550 (msg) 121086 June 7, 2018, 8:09 p.m.   reply to: 121084 x
Mivel komoly embernek ismerlek, és úgy tűnik tudod miről beszélsz, így hallgattam rád, telibefújtam cípen az egészet. Ha nem lesz jó, te vagy a hibás! :))))))))
A sokadik réteg után szépen elkezdett terülni meg tükrösödni, már visszatükröződik benne a környezet ahogy tankon is, szerintem jó lesz. Persze a háztáji baleset nem maradhatott el, a legvégén csak beleszállt egy apró szösz, meg az olcsó pisztoly is beletüsszentett egy különálló cseppet, de azokat szerintem egy jó kis polír kiveszi 1-2 hét múlva ha már keményre kötött. Mosmá megyen lefelé a nap, majd holnap csinálok képet.
     Reply to this


cizi (msg) 121085 June 7, 2018, 7:18 p.m.   reply to: 121083 x
...persze, felvágom! Könnyen mondod, ha a gipsz véd!:)
     Reply to this


jobbkormanyos (msg) 121084 June 7, 2018, 6:28 p.m.   reply to: 121083 x
Metál festéket én nem csiszolnám, hanem egyből rá a lakk.
     Reply to this


kawa550 (msg) 121083 June 7, 2018, 3:59 p.m.   x
Alakul a molekula. Már csak a lakk hiányzik róla, szereztem faxa 2 komponenses akril lakkot meg hozzá akril hígítót is, ha ez megszáradt kap egy kis vizes papírt aztán a lakkot, ha úgy se lesz jó, felvágom a ereimet. :))))))))
     Reply to this


Itil900 (msg) 121082 June 7, 2018, 1:37 p.m.   reply to: 121081 x
Szerintem bevonul katujának, de nem tud szabadulni a vastól...
     Reply to this


MentoL (msg) 121081 June 7, 2018, 8:38 a.m.   reply to: 121079 x
Jó, de ilyen színt akartál? (valami erdészmotor lesz?)
     Reply to this


Fido71 (msg) 121080 June 6, 2018, 5:48 p.m.   x
Azt hittem elb@sztad a képfeltöltést... :)
     Reply to this


Hoterkep
Hirdetések




Member count: 26692