| Satancica | 1967 | 2014. január 2. 20:12 |
|
Esetleg ha valaki szeretne jót bulizni a Facebookon kérem jelölje be a következõ oldalt!! Mi megyünk!! https://www.facebook.com/pages/Delta-Retro-Music-Factory/185800264768505 |
| Kawakarika | 1966 | 2014. január 2. 18:04 | Válasz erre: 1965 |
|
Az enyém is alig ért le anno szegény Apám Danuviájáról...nem is gyõzte hegesztgetni a lábtartókat.... Úgy hogy ez nem kifogás...i |
| Kawakarika | 1964 | 2014. január 2. 15:31 | Válasz erre: 1963 |
|
Ezt még nézni is félelmetes!De ha ilyen ügyes a srác akkor már igazán melegíthetnéd neki Tehénkét is...:)))
|
| Kawakarika | 1961 | 2014. január 1. 21:15 | Válasz erre: 1960 |
|
Jól emlékszem hogy valamelyik gyerkõcötök vonzódik a krosszhoz??Kezdhettek komolyan aggódni...:))
|
| tudike | 1960 | 2014. január 1. 20:35 |
|
Az új év alkalmából: http://tesztmotor.someday.hu/filmek/ujevi_vilagrekord |
| Kawakarika | 1958 | 2014. január 1. 18:50 | Válasz erre: 1957 |
|
Nem értek a motorokhoz,nem is tudok motorozni,de legalább szeretek...
|
| Satancica | 1955 | 2014. január 1. 18:46 | Válasz erre: 1954 |
|
Drága Kawakarika nekem a mocin más a méret:))
|
| Kawakarika | 1954 | 2014. január 1. 18:45 | Válasz erre: 1953 |
|
Van egy pár kinõtt segédkerekem annó a gyerekek bicaján volt...Az segítene a mocidra szerelve?
|
| Satancica | 1953 | 2014. január 1. 18:41 | Válasz erre: 1952 |
|
Addig sokat kell tanulnom és ha lenne aki segitene,,,,,szívessen megcsinálnám!!!!!
|
| Kawakarika | 1952 | 2014. január 1. 18:40 | Válasz erre: 1951 |
|
ZZR-rel egy hasonló mutatvány?:)))Na jó motorosruhában....
|
| Kawakarika | 1950 | 2014. január 1. 18:36 | Válasz erre: 1949 |
|
BUÉK! http://www.youtube.com/watch?v=4Zp_BWAcxnE |
| Satancica | 1949 | 2014. január 1. 18:26 |
|
Buék! szegények. http://auta.jenpromuze.cz/video/4137-blbci-blbky-na-motorkach-skutrech-neskutecna-kompilace-co-vam-potrha-branici |
| Kawakarika | 1948 | 2013. december 31. 22:52 |
|
Boldog ùjèvet kivànok kedves motoros tàrsaimnak!
|
| Satancica | 1944 | 2013. december 29. 19:11 | Válasz erre: 1943 |
|
Még nem teljesen kész a terv,de ha beférek hozzátok,megyek,ha sikerül megoldanom.Hány napos lenne?
|
| Kawakarika | 1943 | 2013. december 29. 19:06 | Válasz erre: 1942 |
|
Igazán nincs mit! Nyári túra szervezés alatt?Megvan már az idõpont? |
| Satancica | 1942 | 2013. december 29. 19:03 | Válasz erre: 1940 |
|
Köszi szépen, és igyekszem pozítív lenni! Kedves Tõled! :)
|
| KawaÉvi | 1941 | 2013. december 29. 18:39 | Válasz erre: 1939 |
|
Nagyon szívesen segítettem (ha egyáltalán segítség volt), bár Kawakarika szerint a hozzászólásom "ész osztás" volt (errõl pü-ben próbált meggyõzni), nem annak szántam, csupán tanácsnak. Örülök, hogy megoldódik a problémád! A fejleményekrõl képeket tegyél fel :-) |
| Kawakarika | 1940 | 2013. december 29. 12:46 | Válasz erre: 1939 |
|
Örülök h.megoldódik a problémàd.Mondtam h.csak pozitivan!:-)
|
| Satancica | 1939 | 2013. december 29. 10:45 |
|
Ma jó napom van!! Végre.,, sikerült megtalálnom a falumban aki megcsinálja a tartót a kis Kawámra.... Igy akkor már kereshetem a túradobozt magamnak...... Nagyon köszönöm Mindenkinek aki segíteni próbált, remélem egyszer személyesen is sikerûl találkozni!! :) |
| Zseni | 1938 | 2013. december 28. 23:32 | Válasz erre: 1936 |
|
A Bukócsövek, háttámlák fórumon is tudsz érdeklõdni. Petya89 ott is figyel, vagy esetleg más is segíthet neked. Van olyan dolog a motorokhoz, amiért sok kört kell futni, de megéri, ne add fel :) |
| KawaÉvi | 1937 | 2013. december 28. 23:01 | Válasz erre: 1936 |
|
Szia! Az én motorom is öreg már, gyári doboztartót nem lehet hozzá kapni, és az igazság, hogy a felfogatás sincs igazán kialakítva. Egy Szolnok környéki motoros barátom készített nekem is a doboz platnijához csõbõl hajlított feketére színterezett konzolt. Maga gondolta a ki a felfogatás helyét és a komplett megvalósítást. Jobb lett mint ha gyári lenne! Tanácsom, hogy válassz egy ízlésednek/igényednek/pénztárcádnak megfelelõ dobozt, és a platnit vidd el egy szakemberhez aki elkészíti neked a konzolt. Széles utat és mielõbbi motoros idõt! |
| Satancica | 1936 | 2013. december 28. 22:01 |
|
Tényleg köszönöm a segítséget....... Le vagyok kötelezve.......Megfogom cirogatni. de még futok egy kört------- |
| kawa550 | 1935 | 2013. december 28. 21:55 | Válasz erre: 1934 |
|
Ennél többet nem tudunk segíteni szerintem. Keresd meg a tagok között petya89, küldj neki egy privát üzenetet hogy mi a gond és mit szeretnél. Õ ezzel foglalkozik, csomagtartókat meg középsztendereket gyárt motorokra, akár a gyárit lemásolva, vagy ha olyan nincs, akkor kitalálja saját maga és le is gyártja neked, természetesen pénzért, Krisztus koporsóját sem õrizték ingyen. Én már láttam pár munkáját, szépen dolgozik. Ha messze van neked, akkor meg a környékeden kell valami lakatost keresni aki hajlandó ilyesmire. A neten ránéztem, de 250-re nem láttam én sem készen kaphatót.
|
| Satancica | 1934 | 2013. december 28. 19:37 |
|
De amikor teljesen negatívan álltak hozzám......azt gondolták. nem értek a dolgokhoz. Igaz bellintem nõies szerkóban.....hu és kérdem Én? |
| Kawakarika | 1933 | 2013. december 28. 19:05 | Válasz erre: 1932 |
|
Ejnye-bejnye...csak pozitivan a dolgokhoz!A szezon még messze van...
|
| Satancica | 1932 | 2013. december 28. 18:56 |
|
Köszönöm A semmit......megint oldhatom a gondjaimat egyedûl....
|
| Kawakarika | 1931 | 2013. december 28. 17:49 | Válasz erre: 1930 |
|
Gyula ajánlotta Petya89-et. Volt szó itt még a fórum kezdetén errõl.Nagyon szépen dolgozik a srác,de én sajnáltam érte annyit kiadni,igy csináltam egyet sk.Nem olyan esztétikus mint az övé,de a funkcióját tökéletesen ellátja.És gyakorlatilag a garázsban talált anyagból+egy doboz festék árából kihoztam. |
| Satancica | 1930 | 2013. december 28. 17:33 |
|
Drága mocisok, ma megkérdeztem a Kawasakimra a túra dobozt..doboz még lenne.......de a konzol-tartó a nehéz téma, ezért szeretném akkor megkérdezni tudna valaki segíteni a témában??
|
| Kawakarika | 1929 | 2013. december 27. 21:02 | Válasz erre: 1928 |
|
Nekem is a vezetéstechnikai tréningen tûnt fel elõször,mikor állva,és egy kézzel kormányozva kellett szlalomozni.... Dolomitokban meg kapaszkodtam mint állat,ott nem tûnt fel:))) |
| Zseni | 1928 | 2013. december 27. 20:59 | Válasz erre: 1927 |
|
Akkor nem is hiba! :) Nekem fel sem tûnne ha a szerelõ nem mondta volna. |
| Kawakarika | 1925 | 2013. december 27. 20:56 | Válasz erre: 1924 |
|
3-4óra?Ne viccelj már!Tolatva levezetnék vele annyit,ha lenne benne rükverc:))
|
| Zseni | 1924 | 2013. december 27. 20:51 | Válasz erre: 1923 |
|
Szerintem egy 650es SV-nek sokkal jobban ráz a kormánya. Nekem alig érzékelhetõ, simán levezetek vele 3-4 órát is egyhuzamban.
|
| Kawakarika | 1923 | 2013. december 27. 20:50 | Válasz erre: 1922 |
|
Na nekem is ez jutott az eszembe:)))Az a rohadt anyagi... De lehet hogy nekünk azért ráz a kormányunk,nem gondolod?:))) |
| Zseni | 1922 | 2013. december 27. 20:47 | Válasz erre: 1916 |
|
Enyém is sima egy tárcsás. Örültem is neki, amikor fékbetétet kellett venni :)
|
| Kawakarika | 1921 | 2013. december 27. 20:47 | Válasz erre: 1917 |
|
Az én párom a cipõje talpát szokta "megperzselni"elég volt levakarászni....Ja és mindig jobbról száll fel....
|
| Zseni | 1920 | 2013. december 27. 20:44 |
|
Szerintem senki nem fikázta senkiét, például én is csak észrevettem hogy nem kettõ kipufogó van rajt és érdekelt az is, hogy ez a megoldás mennyiben befolyásolja a teljesítményt :) Ha a németek csinálták és megy, akkor nincs is gond :) Az S már nem sokat számított a dolgon. Igaz, az ER 5-el is kacérkodtam, de az meg majdnem ugyan az. |
| Kawakarika | 1919 | 2013. december 27. 20:44 | Válasz erre: 1916 |
|
Enyémen egy van.1994.márciusi.Akkor volt a ráncfelvarrás,a hátsó már nekem is tárcsafékes.Elõtte dobfékesek voltak.
|
| Kawakarika | 1918 | 2013. december 27. 20:41 | Válasz erre: 1914 |
|
Ebben tökéletesen igazad van!!!Nincs is jobb!Csak óvatosan ám a dicsérettel,mert olvassa ám a "túloldal"is,és õk többen vannak....:)))
|
| zx636 | 1917 | 2013. december 27. 20:40 |
|
�Alátámaszthatom hogy élõben nagyon jó hangja van teljesítménybõl sem hiszem hogy visszavesz próbáltam a folytás miatt ahol mennie kellene tétovázik de érezhetõen van benne erõ! Egyébként nem biztos hogy az utas megégeti a lábát fele anyi az esély rá mint pl az én ZZR emnél :) Volt barátnõm meg is égette mikor leszált! itt ugye ha bal oldat szál le gyakorlatilag esélytelen hogy megégesse :)
|
| Barbarous | 1916 | 2013. december 27. 20:39 | Válasz erre: 1913 |
|
tideden egy van? de azt hogy hogy? mikori évjárat? |
| Barbarous | 1914 | 2013. december 27. 20:38 |
|
Igazat megvallva 400 asokat néztem megnéztem egy suzuki Rf 400 at de nagyon szar volt és elis ment a kedvem tõle akivel mentem a "nagy szaki" õ mondta h nézzük meg mindenképp belefér a napba elmentünk megláttam... szerelem beteljesedett kipróbáltam aztán megis alkudtunk:D de Nagyon örülök neki hogy GPz lett!! ennél jobbat nemkaphattam volna:D
|
| Kawakarika | 1913 | 2013. december 27. 20:37 | Válasz erre: 1911 |
|
Jaj,nehogy lefikázva érezd már magad!Pöpec kis gép! Irigylem a dupla tárcsafékedet!Bár semmi bajom az enyémmel,de a dupla az pofásabb,na meg hatásosabb is biztos. |
| Zseni | 1912 | 2013. december 27. 20:35 | Válasz erre: 1910 |
|
Nekem választásnál szempont volt: GPZ 500, GPZ 500, GPZ 500 :D
|
| Barbarous | 1911 | 2013. december 27. 20:34 |
|
igen a kép ugyan az volt(mármint a tiéd) vettem 3 litert csak már nem fotózgattam le:D de ugyan ilyen . a kipufogótól nemhiszem hogy veszítene nem ien agyon kibelezett valami rendes E13 as jelzés van benne tömhetõ meg rendszer van alatta németbe rakták fel annyira csaknemszar:D ahogy néztük rozsdamentes acél a többi része |
| Kawakarika | 1910 | 2013. december 27. 20:33 | Válasz erre: 1909 |
|
Nekem választásnál szempont volt:4ütem,2henger,2kipuff,vízhûtés,6gang.min500ccm
|
| Zseni | 1909 | 2013. december 27. 20:30 | Válasz erre: 1908 |
|
Nekem jobban tetszik, hogy kettõ van, így tuti megégeti a lábát az utas! :D
|
| Kawakarika | 1908 | 2013. december 27. 20:29 | Válasz erre: 1906 |
|
Nekem olyan fura volt,csak késõbb tûnt fel hogy nincs bal kipuff. Azt hittem krómozni vitték:))) Látod Edina ha a Tiéd is ilyen lenne,csak egyet kéne vinned Csepelre:))) |
| Kawakarika | 1907 | 2013. december 27. 20:02 | Válasz erre: 1902 |
|
Meghallgattam,de így vidin azt hiszem nem adja vissza azt a hangot amit Te hallasz "élõben". Megjegyzem én sem halottam még az enyémet"kívülrõl"...Úgy hogy nagy összehasonlítási alapom sincs,de szívesen meghallgatnám. |
| Zseni | 1906 | 2013. december 27. 20:02 |
|
Félre értés ne essék, nem mondtam, hogy nem szép, csak fura. :) A hangja nem rossz, de vajon nem veszít a teljesítménybõl? Az olaj jó választás, évek óta én is Motult használok, idén 10ezer km alatt megzabált belõle 1-2 dl-t! |
| Kawakarika | 1905 | 2013. december 27. 19:50 | Válasz erre: 1904 |
|
Ja most látom:mintha egy,és uaz lenne a kép:)))
|
| Kawakarika | 1904 | 2013. december 27. 19:49 | Válasz erre: 1903 |
|
Jó választás!:)) A enyém is megvan már,tavasszal lecserélem. |
| Barbarous | 1903 | 2013. december 27. 18:27 |
|
http://www.motorozz.hu/img/forum/1425072_1.jpg ezt az olajat láttam h írtátok énis ilyet vettem vélemény róla?
|
| Barbarous | 1902 | 2013. december 27. 17:52 |
|
Fura de nekem teccik:D meg szépen szól nagyon durva hangja van nem ordítós menetközben isteni:D nemtudom mennyi hallatszik ki: http://www.youtube.com/watch?v=uxv3ctp4RRA
|
| kawa550 | 1901 | 2013. december 27. 10:43 |
|
Ha már odahaza úgyis szóba került, innen lehet tölteni manualaokat meg alkatrészábrákat gpz-hez meg a kis zizihez is: http://www.manualedereparatie.info/categorii/kawasaki.html |
| Barbarous | 1898 | 2013. december 27. 00:22 |
| kawa550 | 1897 | 2013. december 27. 00:03 | Válasz erre: 1895 |
|
Dobozt találni egyszerû inkább a tartó a gond de Petya89 segíteni fog keresd õt.
|
| Kawakarika | 1896 | 2013. december 26. 22:30 | Válasz erre: 1895 |
|
Neten rengeteget hirdetnek.Èn is ott vettem.Csak éppen Pestre kellett érte menni,de nem bàntam meg.
|
| Satancica | 1892 | 2013. december 26. 21:24 |
|
Szia! Hozzátok ki csatlakozhat? Nekem csak 25o es ZZR.-em van..... |
| Zseni | 1891 | 2013. december 26. 21:14 | Válasz erre: 1884 |
|
Légy üdvözölve minálunk! Lassan gyûlik a Gépezetes csapat :) Enyém papíron is 60 paci, mégsem fizetek sokat. |
| kawa550 | 1890 | 2013. december 26. 19:58 | Válasz erre: 1888 |
| Kawakarika | 1889 | 2013. december 26. 12:58 | Válasz erre: 1888 |
|
Elõzõ motor? Az enyém osztrákból behozott volt és a forgalmiban 20Kw szerepel,ami anyagi szempontból nem egy hátrány:)) |
| Barbarous | 1888 | 2013. december 26. 12:47 |
|
Köszönöm hát sztem megért az ár 375 átírással....:D a fojtás meg azért mondtam hogy ott van mert a német forgalmiba az volt írva mert lefordíttattam:D Km óra állást azért írtam mert ahogy néztük az állapotot pl féktárcsák lánc láncfogaskerék h végülis a gyári van rajta hitelesnek néz ki.. |
| Kawakarika | 1887 | 2013. december 26. 12:01 | Válasz erre: 1886 |
|
Grat a géphez! A leírás alapján jó vételnek tûnik(bár vételárról nem esett szó)A km adat mint tudjuk csak"tájékoztató"jellegû,sok jelentõsége nincs. Kiegészítésképpen annyit,hogy az a bizonyos fojtás nem a kipufogóban,hanem a henger-karburátor közti szívócsõben van egy szûkítõ alátét,amit nemes egyszerûséggel hajítsd ki a francba,ha még nem tetted meg! Sok-sok balesetmenteset hozzá! |
| Barbarous | 1886 | 2013. december 26. 11:23 |
|
Heves megyében lakom Eger mellett Debreceni egyetem mûszaki karán tanulok , a Motorom egy Németországból behozott 1998 as gpz 31000 km -el két szõrös Michelin pilot gumi van rajta,fékek kitûnõek, lánc láncfogaskerék is szinte új, 25 Kw -os papírokkal van van a kipufogóban egy karika folytásnak(ez volt írva a német forgalmiban) , a kipufogón egy sport dob van E Betûs kettõ helyett egy kipufogó aludobos (ahogy néztük tömhetõ tehát hangolható). megvételkor egy hibát találtam ha lehet annak nevezni megvolt a vízpumpánál az egyik bilincs szakadva és csöppent a víz de egy gyors csere orvosolta , ezenkívül a természetes cserék kellenek rá :olaj,olajszûrõ, a levegõ szûrõt és a gyertya kilett cserélve miután megvettem ,csak az olajat tavaszra tartogatom:D , kaptam hozzá még egy sötétített plexit is ,gyári könyvet(német), ezenkívül még annyi hogy kis indexek vannak rajta de rendesen villog nem úgy mint aki ráteszi ellenállás nélkül mert jobban néz ki csak nemjól villog...Kb ennyi ami eszembejutott:D |
| Kawakarika | 1885 | 2013. december 25. 21:47 | Válasz erre: 1884 |
|
Szia! Boldog Karácsonyt,és légy üdvözölve a GPZ-sek nem túl népes táborában!Esetleg valami bõvebb bemutatkozás?Akár Rólad,akár a motorodról?Évjárat,állapot,stb? |
| Barbarous | 1884 | 2013. december 25. 18:57 |
|
Helló most regisztráltam mert láttam hogy itt van GPz 500 as fórum nemrég vettem eggyet és eddig nagyon tetszik!:D
|
| Kawakarika | 1883 | 2013. december 18. 22:15 |
|
Szükségmegoldás,bár én már kicseréltem egy újra:http://doktorchopper.blog.hu/2009/07/18/title_96954
|
| Kawakarika | 1882 | 2013. december 16. 20:55 | Válasz erre: 1881 |
|
Kicseréltem a szívócsövet,és a gyertyákat,beállítottam a szinkront,és egyenletesebb,finomabb lett a motor járása. Úgy hogy Gyulának is igaza volt,nem érdemes buherálni:))) |
| Kawakarika | 1880 | 2013. december 13. 23:53 |
|
Meghozta a futàr a Karácsonyi ajándékom,holnap szerelés lesz:-) |
| Zseni | 1879 | 2013. december 9. 13:28 | Válasz erre: 1878 |
|
Nekem semmi nincs ott, de majd lesz! Szép lassan összerakom :)
|
| Kawakarika | 1878 | 2013. december 6. 14:03 | Válasz erre: 1877 |
|
Legyártottam a hiányzó idomot,messze nem tökéletes,de a funkcióját betölti: |
| Zseni | 1877 | 2013. december 6. 09:43 | Válasz erre: 1876 |
|
Speciel nekem fogalmam nincs, hogy mi a sajátja meg mi nem.... Kicsit kókler volt az elõzõ tulaj, még nem értem a két keze "gyümölcsének" végére.... |
| Kawakarika | 1876 | 2013. december 4. 18:21 | Válasz erre: 1874 |
|
Megcsináltam próbaképp,mûxik is,nem szív falsot,de valóban igazad van,a tartósságot megbízhatóságot szem elõtt tartva,mégis csak megrendelem a gyárit./No nem a Tataynál:)/ Még az is elképzelhetõ hogy valóban az eredeti volt rajta az elöregedésbõl ítélve,az meg már ugyan csak 19év... |
| Zseni | 1875 | 2013. december 4. 08:01 | Válasz erre: 1872 |
|
Nekem fedett helyen van, de nem fûtött, így rádobtam két takarót, meg egy ponyvát. A tankot levettem, az akksit ki és le a pincébe. Meg befújtam a láncot. Szerintem ennyi bõven elég.
|
| kawa550 | 1874 | 2013. december 3. 22:41 | Válasz erre: 1873 |
|
Kérdés hogy mennyire sikerül eltalálni annak a gumicsõnek az anyagát, hogy bírja a hõt meg a benzint is. Ezek a cuccok nem olcsók ahhoz képest hogy csak egy gumidarab, de az a gumidarab pont olyan amilyen kell, és kb 15 évenként kell. Megéri házilag gányolni? Te örülnél ha már egy ilyent házilag gyártottat találtál volna odabenn?
|
| kawa550 | 1872 | 2013. december 3. 18:25 | Válasz erre: 1868 |
|
A téli tárolás nálam egy teli tank meg egy csepptöltõ a szivargyújtóba oszt kécc. Néha még ráugrik egy rossz lepedõ a por meg a barkácsolás közben repkedõ flex szikrák ellen.:) Az a bécsi bolt már nem volt meg mikor utoljára arra jártam, a Vösendorfi Metro áruház melletti utcácskában volt. http://goo.gl/maps/gNDP0 |
| Zseni | 1871 | 2013. december 2. 20:33 | Válasz erre: 1870 |
|
Hiába akarom én :) Régen használtam télen motort, ezt meg félek hogy összetöröm a csúszós úton. Nem ér annyit az egész. Majd a schwalbeval :)
|
| Kawakarika | 1868 | 2013. december 2. 20:06 | Válasz erre: 1866 |
|
Szerintem egy kicsit túl van lihegve ez a téli tárolás dolog.Én speciel évszaktól független általában tele tankkal állok be a garázsba,tehát ez kipipálva.A lánckenés úgyszintén,Guminyomás dettó.Az aksit szoktam kivenni,de lehet hogy azt sem kéne,rárakom csepptöltõre és kész.Nem fog hónapokat állni,mert tél ide tél oda,közben azért mindig szokott motorozásra alkalmas idõ lenni....
|
| Kawakarika | 1867 | 2013. december 2. 19:59 | Válasz erre: 1863 |
|
Gyula!Megkérdeztem a Veszprémi Kawasaki Tataynál:7ezer huf/db!!!! Mondom a csávónak ez vicc,ugye?Nem a 2db ennyi?Nem,és vigyorogva mondja a szemembe hogy ez teljesen jó ár,és nekem csak kettõ kell,képzeljem el a 4hengereseknek 4x7ezer! Na ide sem kell többet mennem. Nem csodálom hogy még csak lõdörgõ embert sem láttam az üzlet környékén. |
| Zseni | 1866 | 2013. december 2. 12:04 |
|
Majdnem így csináltam http://hegylakok.hu/2013/11/cikkek/kiemelt_cikk/teli-felkeszites-egyszeruen/ |