Kawakarika | 2168 | 2014. március 27. 11:11 | Válasz erre: 2167 |
Minden kivansagod igy teljesuljon! Ime a 130as:Bàr teloval kèszitettem csak most,csak Neked!:)))) ![]() ![]() |
kissmiklos90 | 2167 | 2014. március 27. 10:40 |
Egyszerûen nem értem nekem a 141 mm helyett a motoron 105mm van, lehet nem a gyári féknyereg van rajta?! Köszi a képeket, de úgy lett volna az igazi ha mind a két kép ugyanabból a szögbõl lett volna fotózva, hogy kiadja a különbséget:) de amúgy lehet maradok a 130nál, úgy is az a gyári..:)
|
ZRXRUDI | 2166 | 2014. március 27. 06:56 |
Köszönöm az ötleteket, hétvégén megalkotok egy egész dugókulcs sorozatot! A szimeringnek utána néztem már,kétféle szélességû létezik hozzá, tehát elõször szét kell kapnom, hogy megtudjam a jó méretet. |
Kawakarika | 2165 | 2014. március 26. 22:43 | Válasz erre: 2164 |
Most esett le!!! Hogy Neked milyen perverz gondolataid vannak:))))))) Pedig én csak egy szerszámról beszéltem...no nem arról amire ezek után Te gondolsz!!:))) |
Kawakarika | 2163 | 2014. március 26. 22:25 | Válasz erre: 2162 |
De nevezhetnénk egyszerûen dugókulcsnak is,nem?:)))))
|
kawa550 | 2162 | 2014. március 26. 22:20 | Válasz erre: 2161 |
Jó lesz az a gróva crova-nak is(chrome-vanadium). :)))))
|
opesz | 2161 | 2014. március 26. 21:41 | Válasz erre: 2156 |
gróva szár tökéletes a négyszögbe elvileg, nekem legalábbis jó bele, gondolom nálad is ilyesmi a dolog... (ez mondjuk egy gpz750-es telója) ha megvan a szimering, és gondolod írd meg, hátha tudok vmi jó árút szerezni... (ilyen területen dolgozom... szimering és egyéb tömítés...) |
kawa550 | 2160 | 2014. március 26. 19:32 | Válasz erre: 2156 |
Én kimennék a kert végébe a rosszvasgyüjteményemhez és egy klinkervasból köszörülnék valamit, te meg mondjuk kimész egy vastelepre és vehetsz 8-10-12-14-16-os méretekben mondjuk 1 métert, az biztos elég lesz.:) http://www.timarvasker.hu/negyzetacel/k |
Kawakarika | 2158 | 2014. március 26. 18:57 | Válasz erre: 2154 |
Igen,ezt annak idején épp Veled elemeztük ki,hogy tulajdonképpen nem szerencsés eltérni a gyári mérettõl,a nevezett okok miatt.
|
Kawakarika | 2157 | 2014. március 26. 18:51 | Válasz erre: 2155 |
Nekem az elsõ fékbetét 141,illetve 95mm-es: A második kép:140es gumi A harmadikon 130-as ![]() ![]() ![]() |
ZRXRUDI | 2156 | 2014. március 26. 18:47 |
Én is segítségeteket kérem: telószimeringet cserélnék a Z 650-ben. A felsõ szár lezáró csavarjában kb 10X10 mm négyszög kulcsnyílás van, ilyen szerszámom viszont nincs. Hol tudnék beszerezni ilyent vagy ti hogyan oldottátok meg ezt a feladatot?
|
kissmiklos90 | 2155 | 2014. március 26. 18:32 |
na voltam a fékbetétért és képzeljétek el nagyobb mint ami az enyémbe volt...ebayen is nézegettem és ott is nagyobb volt a méret, ahol megadták azt a paramétert is...nektek mekkora a fékbetét elõl (dupla tárcsafék elõl)? nekem 105mm a leghosszabb területen...amit láttam neten az meg 141 mm
|
kawa550 | 2154 | 2014. március 26. 14:59 | Válasz erre: 2153 |
A felninél nem lesz szélesebb, ahogy mondani szokták ott összehúzza felni, viszont épp ezért a keresztmetszeti profilja megváltozik a gyárilag tervezetthez képest "hegyesebb" lesz, ezért nem ajánlott a gyári méretnél szélesebbet használni. Persze nem nagy tragédia, nekem is volt már szélesebb gumim, nem történt semmi különös vele.
|
Kawakarika | 2153 | 2014. március 26. 12:04 | Válasz erre: 2152 |
A szelephimba és szelepszàr közti hèzagot. Szivòszelepnèl:0.13-0.18 vagyis 0.15 Kipufogòszelep:0.18-0.23 " 0.20mm A szelepdekni tömitèssel òvatosan! Gumibòl van de el lehet szakitani.Az ùj egy vagyon... Komfortèrzrtben nem igen van különbsèg a szèlesebb gumival hiszen ugyanarra a felnire "paszirozod"tehàt gyakorlatilag ott nem lesz szèlesebb. |
kissmiklos90 | 2152 | 2014. március 26. 11:05 | Válasz erre: 2151 |
Természetesen párban cserélném. A képet megköszönném, mert a napokban tervezem a gumit is megvenni és segítene dönteni a választásban. Vezethetõségben nem ront a szélesebb gumi? mivel azzal változik az ilyesmi is elvileg. Majd megnézem a szelephézagot is, azon mit kell kimondottan nézni? :D nem vagyok egy mûszaki beállítottságú sajnos, de ezen szeretnék változtatni :)
|
Kawakarika | 2151 | 2014. március 26. 10:44 | Válasz erre: 2150 |
Ha màr a dekni lennt van,nem àrt szelephèzagot ellenõrizni sem. Van valahol kèpem 140es gumival majd megkeresem ès rakok fel.Egyèbkènt menet közben csak az utànad menõ làtja...;)))) Fèktàrcsàt pàrban illik cserèlni.Az enyèm egytàrcsàs. |
kissmiklos90 | 2150 | 2014. március 26. 09:53 |
oké akkor hétvégén nagy motorszerelések lesznek :D amúgy azért kérdeztem, hogy megvan-e mivel azt hittem elõször, hogy nem megy rá a gyárira a 140es gumi.. :) nézegettem gumiárakat tényleg nagy különbség van a 130 és 140 közt.. majdnem duplája..de szerintem sokkal szebb lehet vele, bár nem láttam még úgy. Zavar, hogy olyan virsli hátul..igaz egy centi sem nagy cucc méretben, de optikailag sokat dob rajta véleményem szerint. féktárcsát elõre cserélt már valaki? nekem a dupla tárcsafékes változat van..tárcsát is kellene venni jó árban, mert az egyik elég hullámos ...
|
Kawakarika | 2149 | 2014. március 26. 09:35 | Válasz erre: 2148 |
A hàtso kerèk alatt gumit èrtesz,nem?Az megvan persze. Elol 110es van most akarom lecserèlni.Nem kopott mèg annyira csak beràz/Heidenau:(((/ Egyèbkènt a km òra àllàsra ne nagyon adj! Szelepdekni le,ès szemrevètelezed a làncot. |
kissmiklos90 | 2147 | 2014. március 26. 09:23 |
vagy a gyári felnire felmegy a 140es gumi is?! nem vagyok jártas ebben annyira :D
|
kissmiklos90 | 2146 | 2014. március 26. 08:58 |
Még nem kell csak km állás alapján aktuális lehet bármikor.. neked megvan még a 140/70/17 hátsó kerék? elõl ugyanúgy 110 volt vele? sokkal drágább a 140esre a gumi?
|
Kawakarika | 2145 | 2014. március 26. 08:24 | Válasz erre: 2144 |
En 140/70/17es Bridgestone hàtsoval vettem.Cserekor a gyàri 130ast rakattam râ,semmi különbsèget nem tapasztaltam. A szèlesebb kicsit pofàsabb esztètikailag,viszont dràgàbb. Mibõl gondolod hogy vezèrmûlàncot kène cserèlni? Nem kell àm azt elkapkodni!:)) Alkatrèsz ügyben bogaràssz a "Nagyvas"-on.V.a "Motoralkatrèsz.eu-"n. |
kissmiklos90 | 2144 | 2014. március 26. 08:03 |
Megtanulni motorozni így is jó volt, és most jött el az ideje. Majd meló után otthon rakok fel. Most rendeltem rá elõre fékbetéteket. Az enyém '99-es modell. Valakinek olyan ötlete van, hogy szélesebb kerekeket hátulra meg elõre? Sportkipufogós tapasztalat? Motorikus alkatrészeket honnan szoktatok beszerezni? 51.000 km van benne és lehet kezd aktuális lenni a vezérmûlánc, de az UNIXBA olyan árat mondtak, hogy csak pislogtam. Nyíregyháza környékén lakik valaki? :)
|
Kawakarika | 2143 | 2014. március 25. 20:46 | Válasz erre: 2140 |
Szia Miki! Hogy bírtad idáig a fojtott üzemmódot?:))) Meglátod mennyit jelent az a két kis"karika"kiiktatása.... Milyen a gép?Esetleg fotó? |
kawa550 | 2142 | 2014. március 25. 19:41 | Válasz erre: 2140 |
Pedig tényleg ennyi.:)) Nem fogadnék az egyik golyómra hogy nincsenek más fúvókák benn, de azokhoz mi sem nyúltunk oszt mégis megy mint az állat a mûtét óta.
![]() |
Barbarous | 2141 | 2014. március 25. 16:44 |
ennyi nekemis németbõl van a motor ènis itt kaptam a tippet és ottvolt a gumicsonkban nemnagycucc kimûteni... de nagyonfasza lett:D
|
kissmiklos90 | 2140 | 2014. március 25. 15:52 |
ennyi lenne a fojtás?! szinte hihetetlen... nekem fuvokákat mondtak.
|
Barbarous | 2139 | 2014. március 25. 15:44 |
igen tudok:D épp 2 hete vettem ki belõle leszeded a tankot levegõszûrõházat , a karbit leszeded a gumicsonkról belenyúlsz és van benne egy egy alátét:D kiveszed visszateszed és kész:D
![]() |
kissmiklos90 | 2138 | 2014. március 25. 15:40 |
Sziasztok! Szeretnék segitséget kérni tõletek. Már 4. éve használom a motort, külföldrõl lett behozva és fojtott verzió. Idén már kiszeretném használni a motor mind a 60 lóerõjét és olvastam, hogy a karburátorba kell valamit csinálni. Valakinek van ilyesféle tapasztalata? A választ nagyon megköszönném vagy itt vagy emailben. (kissmiklos90@freemail.hu)
|
Barbarous | 2137 | 2014. március 24. 20:30 |
Nekem Michelin pilot activ van rajta elõl hátul hétvégén a mátrába nagyon fasza volt megvagyok vele elégedve
|
Zseni | 2136 | 2014. március 24. 15:57 | Válasz erre: 2133 |
97es. De igen, egy féktárcsa van elöl. Nekem is Dunlop Arrowmaxom van, párban, bevált. Nem csúszik. |
Kawakarika | 2135 | 2014. március 24. 14:11 | Válasz erre: 2134 |
Nèzem az R17-nèl van Dunlop GT501 54H-s akciosan 22èrt.Lehet h nem èppen friss a DOT,azèrt olcsòbb egy tizessel az eredeti àrnàl?Sajnos 16"-os mèretben kisebb a vàlasztèk.
|
kawa550 | 2134 | 2014. március 24. 13:46 | Válasz erre: 2133 |
Sok lehet arrafelé a szinesfémgyûjtõ rétinéger. Mifelénk hálisten nincs.:))) De sajna most hogy ránéztem a gumikra, hát nekünk is vennünk kell mert 2002-es gumik vannak a gépezeten, de eccerûen nincs már olyan méret ami most van rajta, elõl csak /90 hátul meg csak/80 kivitelû kombinációt találtam 16"-ban. Ráadásul a P-s(150km/h-ig) csak 10-12 rugó, a V-s viszont már 23-25 hogy rohadna meg.... |
Kawakarika | 2133 | 2014. március 24. 13:03 | Válasz erre: 2132 |
Ha jol làtom a kèpen,Zseniè is egytàrcsàs,pedig az övè 96 os.Akko ez mostannèk hogy is van????;)
|
Kawakarika | 2132 | 2014. március 24. 12:56 | Válasz erre: 2131 |
Ez nekem is feltûnt màr....Hogy olcsòbban cserèlem a fèkbetètet mint Te a Tudikèèn...:)))) A fèkhatàs meg igy is kivàlò:)))) |
kawa550 | 2131 | 2014. március 24. 12:24 | Válasz erre: 2130 |
Akkó ellopták az egyik féktárcsádat elölrõl vazze!:))))))))))) De télleg 17" csak 94 után volt, viszont 89-tõl meg már dupla az elsõ fék, a miénken is már, akkor hogy? |
kawa550 | 2129 | 2014. március 24. 11:54 | Válasz erre: 2128 |
És ha meglesz akkor letámasztod dísznek a 16"-os felnid mellé vagy mi?:)))))))))))
|
Kawakarika | 2128 | 2014. március 24. 10:57 | Válasz erre: 2127 |
Nekem meg egy jo 110/70/17es gumira fàj a fogam.;)
|
Zseni | 2127 | 2014. március 24. 10:12 | Válasz erre: 2126 |
Szívesebben szerelgetném hajnalig a motort, mint hogy a fogorvosnál legyek akár egy percet is, de most ez így jött ki sajnos.
|
Kawakarika | 2126 | 2014. március 24. 09:54 | Válasz erre: 2125 |
Huha,az nem jò.:((( Inkàbb a szerelès,mint a fogorvos.... Nem surgõs,mert ugysem bàntom.Amig nem èri el a deknit,nincs baj.Azt meg hallanàm;) |
Zseni | 2125 | 2014. március 24. 09:35 | Válasz erre: 2124 |
Gondoltam úgy csinálom, ahogy volt, mert nem csöpögött. :) De tegnap amikor összeraktuk kétségek gyötörtek. Csak 9 csavar, nem a világ, paszta van, a kivágás 5 perc. Nem öntöttük bele, biztos ami biztos alapon, kössön meg a paszta. Persze, csinálok képet, de nem biztos, hogy ma, mert fogorvoshoz kell mennem és tartok tõle, hogy húzás lesz.... |
Kawakarika | 2124 | 2014. március 24. 09:30 | Válasz erre: 2123 |
Mièrt nem kèrdeztèl mielött cselekedtèl?:))))))))) De ismètlès a tudàs anyja:))) Nèzd a jò oldalàt:az olajat nem kell leengedni.... De ha màr leszeded,nem fènykèpeznèd le nekem h.mekkora"logàsa"van az öninditò läncnak?Az enyèm lazànak tûnik,vettem rà ùjat,de azzal ugyanakkora lògàsa volt,igy a règivel raktam össze. |
Zseni | 2123 | 2014. március 24. 09:09 | Válasz erre: 2122 |
FBS-el dolgoztunk. De inkább leszedem ma, még könnyen lejön. Meg tegnap még vaciláltam, hogy rakjak e bele, eddig sem volt, nem csöpögött, de nem tudom mivel tömítettek elõtte. |
Kawakarika | 2122 | 2014. március 24. 08:53 | Válasz erre: 2121 |
Elvileg a jo minõsègi tömitõpaszta is elèg lenne,de èn jobban bizom a hagyomànyos mòdszerben. Maceràs visszabontani ha mègis szivàrgàs van...Nekem csont szàraz a dekni,bàr gondolom a Tièd is az volt. |
Zseni | 2121 | 2014. március 24. 07:08 | Válasz erre: 2119 |
Csak paszta van. Akkor lehet ma leszedem, mert olajat még nem öntöttünk bele, így próbakör sem volt. Az indító meg pörget szépen. |
Kawakarika | 2119 | 2014. március 23. 19:20 | Válasz erre: 2118 |
Nekem volt ott tömítés,és azzal is raktam vissza...Tudod:tömítéspapír(rajzpapír)golyó a "furatokhoz"kis kalapács,és már kész is.Hõálló tömítõpasztával összerakva. Önindító ok?Kalapács mér nem kell?:))) Próbakör ezen az esõs napon? |
Zseni | 2118 | 2014. március 23. 19:15 | Válasz erre: 2117 |
Köszi, megvolt :) Az oldaldekninél neked volt tömítés? Nekem csak paszta volt. |
Zseni | 2116 | 2014. március 23. 10:03 | Válasz erre: 2111 |
Nem voltam, mert a többiek ma mennek, de ma csináljuk a motort.
|
Barbarous | 2114 | 2014. március 22. 21:54 |
Barbarous | 2112 | 2014. március 22. 21:33 |
A túra remek volt!:D voltunk vagy 40 en:D És Igen Kawakarika! Sikerült:D már rajta van egy 3 -4 hete:D 2800 ért találtam postával:D miért?:D
|
Kawakarika | 2111 | 2014. március 22. 19:28 | Válasz erre: 2110 |
Én az olajat cseréltem le. Voltál a motorkiállításon? Barbarous! Sikerült szerezned hasidom tartót? ![]() ![]() |
Zseni | 2110 | 2014. március 22. 13:22 |
Nálam holnap nagy szerelés lesz. Ma már betettem az akksit köhögött is hármat. Amit vettem Auchanban motorhoz való zsírtalanítót teszi a dolgát. Szépen lehoz mindent. :-) |
Barbarous | 2109 | 2014. március 21. 21:48 |
Valaki holnap esetleg? http://www.motorozz.hu/main.pl?menupage=tour&t_id=5150&session_id=SESSION_ID
|
Kawakarika | 2108 | 2014. március 20. 13:10 | Válasz erre: 2107 |
Na ugye mégis a karbi körül volt a hiba.... Lényeg hogy jò lett! Legközelebb tessèk figyelmesebb lenni!:)))) Ez KAWASAKI!:)))) Nem romolhat el csak ùgy.....;)))) |
kawa550 | 2107 | 2014. március 19. 22:14 | Válasz erre: 2106 |
Franc tudja. Nem méricskéltem mert azt hittem nincs vele gond. Majd megnézem.
|
Kawakarika | 2106 | 2014. március 19. 22:04 | Válasz erre: 2105 |
�Gyertyakábel-trafócsatlakozás rendben?
|
kawa550 | 2105 | 2014. március 19. 21:45 | Válasz erre: 2104 |
Zavarszûrõt kivettem, arra hogy a régi gyertyák is rosszak meg az újak is, azért elég kevés az esély. Azért hajlok inkább a gyújtáshiba felé, mert nagyon élesen jön meg a második henger, ütésszerûen, nincs köhögés, vagy megy vagy nem. A benzinszinteket azért majd még megnézem. Ha a membrán lenne rossz, akkor az a mérésnél egyértelmûen el kéne hogy másszon a másikhoz képest. |
Kawakarika | 2104 | 2014. március 19. 20:47 | Válasz erre: 2103 |
Nekem is volt hasonló gondom,de nekem durrogott is,ami a szívõcsõ csere után megszûnt. Viszont a jelenség,ami nálad is van megmaradt.3X szedtem szét a karburátort,a tûszelep alatt mindig találtam valami koszt.De gondolom ezt már Te is végig zongoráztad.Nem gyanakodnék gyújtás problémára inkább a karbi körül kutakodnék.A membrán biztos hogy jó lett?Esetleg a gyertyák leadják a szikrát rendesen nyomás alatt is?Kivetted a zavarszûrõt a pipából? |
kawa550 | 2103 | 2014. március 19. 17:51 |
Vagy mégse. :(( Álló helyben szépen jár, pöccre indul, gázt is egybõl veszi, de ahogy ráülök elszáll belõle az erõ és csak 6000 felett tér magához, addig csak kinlódik. Most akkor majd kezdõdhet a trafók meg a gyújtókábelek nézegetése, még jó hogy lövésem sincs az elektronikához.... |
kawa550 | 2102 | 2014. március 19. 12:24 |
Úgy néz ki sikerült megúszni vagy legalábbis elodázni a membrán cserét. Egész este a radiátoron száradt így egész jól visszanyerte az eredeti méretét, már pontosan belepasszol a vájatba, a becsípõdést ami volt a szélén, körömollóval kezeltem, a repedés meg szerencsére egész a szélén van, talán még az is lehet hogy a perem alatt mikor rajt a fedél, biztos ami ziher loktite tömítõszilikonnal bekencéztem a repedésnél. Összeraktam szépen jár, a szinkron tökéletes kis és nagy gáznál is, tehát nem ereszt a membrán, állítani sem kellett rajt annyira pontos volt. A karbit is kipucoltam, most már a visszarakásával se szenvedtem annyit, hiába a gyakorlat ugye....:))) Viszont azt a gyertyapipa hekkelést asszem én is megcsinálom, az egyik gyertya hidegen nem nagyon akart mûködni, 4000 alatt meg ne menjen tönkre egy ngk gyertya vazze. Szóval teszek be én is a zavarszûrõ helyett egy rézdarabot a pipába. A lényeg hogy már megy rendesen, igen zorall hangja volt szinkronmérés közben, légszûrõ nélkül olyanokat horkant gázra hogy elszaladnak a kutyák.:))))) A futómû nekem nem ráz semmilyen sebességnél, inkább kicsit lustának érzem a tádéhoz képest, az szinte magától dõl be a kanyarba, ezt be kell tenni. Viszont nagyon szépen tartja az íveket, igen stabil érzést ad kanyarodás közben. A gumi nekünk is dunlop, egy kalap szar, körforgalmakban tolja az orrát mélyre döntve, és hidegebb idõben már egy nem túl kemény fékezés is elég hogy sikítson az elsõgumi. De az a baj hogy ebben a buzi 16-os méretben senki sem gyárt rendes gumit csak ilyen szarokat, tökmindegy hogy pirelli vagy dunlop. |
Zseni | 2101 | 2014. március 19. 08:20 | Válasz erre: 2100 |
Nekem egy minimálisan beráz, engem nem zavar. Elöl hátul Dunlop-om van. Nem tudom, hogy a csapágy csere orvosolná-e nem is értek hozzá, így nem vauzok bele ebbe a részébe. |
Kawakarika | 2100 | 2014. március 18. 21:16 | Válasz erre: 2099 |
Én is 1200ért vettem az NGK pipát,de a zavarszûrõt kidobtam belõle, miután két gyertyámat rövid idõ alatt"megevett" http://www.virago.ro/wp-content/uploads/2011/06/XV_gyertya.pdf azóta nincs vele gond. Más:Nektek is beráz a GPZ-kormánya lassú tempónál? Azt mondják a gumitól.Pirelli volt elõl lecseréltem igaz a sokak által legagyizott Heidenaura,de semmi változás.Húztam a kormánycsapágyon,semmi.Szétszedtem,bezsíroztam,ugyanaz.Az enyémbe még golyós csapágy van.Kicseréljem kúpgörgõsre,vagy tetessek rá valami normálisabb gumit az elejére?(Hátul Bridgestone van) |
kawa550 | 2099 | 2014. március 18. 20:23 | Válasz erre: 2098 |
Jópofa csávók ezek. Tádéhoz akartam gyertyapipát venni, 10 rugót akartak érte kérni a yamaha-honda szalonban. Mondom ti normálisak vagytok?! 10 rugó egy pipáért?! Mit akarok, az elõbb rendelt valaki varaderohoz, az 17.000, örüljek a 10-nek. Nem örültem, vettem inkább egy NGK hasonló formájút 1200-ért. Csak sajnos membránnál nincs mit tenni, egy órát túrtam a netet de olcsóbban nem találtam.
|
Kawakarika | 2098 | 2014. március 18. 18:42 | Válasz erre: 2097 |
�Hajaj,kezdhetem a beszerzést?Bár nekem van egy tartalék komplett karbim. De tudod mit mondtak nekem,mikor a szívócsövet A híres Kawasaki kereskedõ valami tizen akárhányezerért akarta DARABJÁT megrendelni? Szerencse hogy nekem csak kettõ kell belõle!Ha 4hengeres lenne,dupla ennyit kéne venni....Egyszerû számtan.....:)))) |
kawa550 | 2097 | 2014. március 18. 18:08 |
Na, szétkaptam a karbikat mert egyhengerezett alacsonyabb fordulatokon a kiskawász. Persze hogy a membrán van elszakadva a pereménél. 39eur darabja...
|
Zseni | 2096 | 2014. március 18. 16:20 | Válasz erre: 2095 |
A lidliben szoktak jó cuccok lenni, ezt tudom. De ha bukóról van szó, sosem jutott eszembe, hogy ott vegyem meg. Egyszer láttam, de akkor is 3 volt otthon, így nem néztem meg alaposan. De ez egészen jól hangzik, ha hazamennék még egy bukóval (már az 5. lenne) sztem kidobnának azzal együtt :) Amúgy az "ósanos" bukót vizsgálgattam egyszer... Már a dobozból repedten került elõ. |
kawa550 | 2095 | 2014. március 18. 13:52 | Válasz erre: 2093 |
Nem vagy ezzel egyedül, csak hát elõször meg kéne alaposan nézni, nem a sok hülyére hallgatni hogy "nehogymálidlibõlvegyemabukót!" Átment a TÜV biztonsági és kényelmi vizsgáján meg persze a kötelezõ ECE szabványvizsgálaton, szóval aki szerint nem véd, az hülye. 5 év alkatrész és 3 év teljeskörû garancia van rá, ami szintén nem a kínai gagyi jellemzõje, nézz utána hogy melyik "ismertebb" bukómárkához jár még ilyesmi. Hát nem sokhoz. És abban sem vagyok biztos hogy pl egy caberghez vagy lazerhez vagy stb otthon a fotelbõl tudsz rendelni 4.5eur-ért pl egy komplett pleximozgató mechanikát, mert ehhez tudsz ha kell.... http://www.delta-sport.info/ ![]() |
Kawakarika | 2094 | 2014. március 18. 11:01 | Válasz erre: 2093 |
Igen,az!Nèzd meg a "szomszèdfòrumon"hànyan vettek.Pedig õk nem kispàlyàsok...
|
Zseni | 2093 | 2014. március 18. 10:25 | Válasz erre: 2092 |
Ez a lidlis bukó? Valahogy sose bíztam benne...
|
Kawakarika | 2092 | 2014. március 17. 22:02 | Válasz erre: 2089 |
Csavart beragasztottam. Megvolt a teszt:kényelmes,jó a napszemüveg is,kesztyûben is könnyen kezelhetõ a fel nyítás,viszont 180 km/ó nál zajosabb mint a másik,de van hozzá akusztikai párnázat azzal még nem próbáltam..:))) |
Zseni | 2091 | 2014. március 17. 13:59 | Válasz erre: 2086 |
Nem volt még idõm rá, sok volt a dolog, otthon se voltam. Ha az idõjárás kegyes hozzám, akkor pénteken megcsinálom. |
Barbarous | 2090 | 2014. március 16. 22:15 |
meglett a folytás ottvolt ahol írtátok:D és kész is a 60 paci:D
![]() |
Kawakarika | 2089 | 2014. március 16. 13:42 | Válasz erre: 2088 |
Ok.Köszi. Tényleg jo,bàr a menetproba még visszavan.... |
Kawakarika | 2087 | 2014. március 16. 09:08 |
Màtòl a Lidlben:felnyithatòs,napszemcsis.Csak pàr darab volt.
![]() ![]() |
Kawakarika | 2086 | 2014. március 14. 19:59 | Válasz erre: 2085 |
Lepróbáltad kiváncsiság képpen,beszerlés elõtt? Olaj is megvan? |
Zseni | 2085 | 2014. március 14. 12:05 | Válasz erre: 2084 |
Igen, tegnap már meg is kaptam :) Olajért ma megyek, de azt nem tudom mikor állok neki, mert csak vasárnap érnék rá, de rossz idõ lesz.... |
Barbarous | 2084 | 2014. március 13. 18:47 |
Na örülök hogy sikerült rendelni tõle neked is:D rendes volt velem is megegyeztünk postázta 3adnapra megis jött :D Énmár túlvagyok az olaj, olajszûrõ, levegõszûrõ,gyertya és fékolaj cserén :D igaz enyémben nemtudni hányévesek voltak az olajak de nagyon szutyok volt mind a kettõ a fékem sokkal jobblett a blokkom meg mégcsendesebb úgyhogy hnap felkerekedek és megyek motorozgatni fel a bükkfelé:D
|
Zseni | 2083 | 2014. március 12. 16:15 | Válasz erre: 2082 |
Ez jogos. Erre azért nem gondoltam, mert nekem ki lett iktatva. |
Kawakarika | 2082 | 2014. március 12. 13:55 | Válasz erre: 2081 |
Ha jó a vákumos benzincsap akkor hiába várok hogy megteljen az úszóház.....
|
Zseni | 2081 | 2014. március 12. 09:04 | Válasz erre: 2080 |
Igen, Motul. Bevált. Be kell indulnia, de szokott velem szórakozni az elsõ indításnál. Általában pár perc alatt meg lehet oldani, de volt h fél órát szórakoztam vele, mire meglett a hiba (biztosíték). Szivatót ilyenkor nem nagyon kívánja, szoktam várni pár percet, hogy a karbi megteljen. |
Kawakarika | 2080 | 2014. március 11. 21:23 | Válasz erre: 2079 |
Motul? Miért ne indulna be? Karbiból kijárattad a benzint,ugye?Irják a "szomszédban",hogy be kell iktatni a benzincsõbe egy T idomot,és azon keresztül fel tudod tölteni.Én nem tudom érdemes-e?Feltöltött akkuval nem sokat köszörültem és könnyen indult.Pár másodperc egy hengerezés,aztán már "sok"is volt a teljes szívató... |
Zseni | 2079 | 2014. március 11. 21:16 | Válasz erre: 2078 |
Ma rendeltem meg az olajat meg az olajszûrõt. Ha beindul viszem szervizbe, április elején már csak esztétikai javításra szorul majd :)
|
Kawakarika | 2078 | 2014. március 11. 16:52 | Válasz erre: 2077 |
Nekem is megvan màr az olajam hamarosan lecserélem és kap egy karbiszinkron ellenõrzést,aztàn gooo....:)))))
|
Zseni | 2077 | 2014. március 11. 13:23 | Válasz erre: 2076 |
Persze. Kicserélem az önindítót, olajat, olajszûrõt és már menetkész. Egyéb apróságokat kell még csinálni rajta, de teljes mértékben használható. |
Zseni | 2075 | 2014. március 11. 10:32 |
Siker! Ma már postázza is. Következõ hónapban leugrom megnézni a mûszerfalat meg a körülötte lévõ takaró idomot :) Jó kis karika lesz így bemelegítésnek! |
Zseni | 2073 | 2014. március 11. 06:02 |
Köszönöm! A Horváthnak már írtam, nem válaszolt. A másikat felhívom, örök hála ha sikerül :) |
Barbarous | 2072 | 2014. március 10. 23:57 |
http://www.kepesmotor.hu/kawasaki-tura_sporttura/p1335236&st=Gpz tõle rendeltem középstendert pl érdemes megkérdezni. |
Kawakarika | 2071 | 2014. március 10. 22:20 | Válasz erre: 2070 |
Aki keres talál....http://webshop.horvathmotor.com/component/virtuemart/?page=shop.product_details&product_id=1836&flypage=flypage-ask.tpl&pop=0
|
Zseni | 2070 | 2014. március 10. 15:02 | Válasz erre: 2069 |
Igen. Vagy egy újra csapok le. Még nem tudom. Ártól függ.
|