4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 1 2

Kérlek jelentkezz be

Regisztráció
Elfelejtett jelszó
KAWASAKI GPZ 500
Következő oldal

picike 2673 2015. június 10. 15:02  
Üdv mindenkinek!Az a problémám hogy a mocim 100nál hatodikban kövérgáznál nem akar menni meg érzõdik hogy rángat a karbi,valakinek volt e már ilyen tapasztalata?ha huzatom és váltok felfelé semmi gond????!!!!91ES GPZ 500S

    

kawa550 2672 2015. június 10. 11:23   Válasz erre: 2670
A gericke saját márkás cuccai nagyon jó minõségû tartós cuccok, simán verik a "neves" cuccokat az árkategórián belül, és még afelett is. Amikor meg akcióban vannak, akkor verhetetlen az ár/érték arányuk. Volt már kesztyûm, kabátom, csizmám, kizárólag balesettel lehet kivégezni õket.
    

Kawakarika 2671 2015. június 10. 10:32   Válasz erre: 2670
Voltak akcios cuccok.
Ezt a sisakot nem tudtam otthagyni.50%kal le volt àrazva.
Aztàn àtugrottunk Pozsonyba is.
    

Kawakarika 2670 2015. június 10. 10:27  
Tegnap meglàtogattuk a bècsi Luoist,meg Hein Gerickèt is.Vannak jo cuccok.Hagytunk ott nèhàny euròt...
    

Kovácsmisi 2669 2015. június 9. 11:56  
köszönöm - ez pedig az elsõ túra tavasszal
    

Kawakarika 2668 2015. június 8. 17:15   Válasz erre: 2667

Ûgyes!:)))
    

Kovácsmisi 2667 2015. június 8. 16:02  
Tanultunk motorozni . . .

üdv mindenkinek

Misi
    

morgen 2666 2015. június 7. 11:26   Válasz erre: 2663
Ez talán jobban sikerül.
    

morgen 2664 2015. június 7. 11:15   Válasz erre: 2663
Sajnos elég sok a különbség, ha komplett motorról van szó.
    

kawa550 2663 2015. június 7. 10:35   Válasz erre: 2662
Kérdés hogy a hátsó részen mennyi a különbség, szerintem nem sok.
http://www.willhaben.at/iad/gebrauchtwagen/motorrad/kawasaki-gpz-500s-ex500a-122034200/?
http://www.willhaben.at/iad/gebrauchtwagen/motorrad/kawasaki-gpz-500s-122006925/?
    

morgen 2662 2015. június 7. 06:31  
Üdv Mindenkinek!
Sajnálatos módon 97-es évjáratú KAWASAKI GPZ 500S A2-es kategóriáju tanulómotoromnak leégett a hátulja, a kerék kivételével a blokktól a rendszámig. Sürgõsen szükségem lenne egy donorra, vagy az elolvadt alkatrészekre. Tud valaki segíteni?
Üdv: Zoli
    

Kawakarika 2661 2015. május 28. 20:21   Válasz erre: 2660
Szia!
Ha komolyan érdekel,holnap megkérdezem.
Esetleg küldj privátban egy telefonszámot,hogy egyszerûbb legyen kommunikálni.
    

picike 2660 2015. május 28. 17:32   Válasz erre: 2650
Szia Tudnál segíteni a beszerzésben nagyon kellene csaptömítés szett nekem is?
    

KawaDani 2659 2015. május 20. 22:01  
A piszkálni, bütykölni, ügyködni, szerelni szavak helyett lett volna. Mivel hétvégén vagyok általában apámnál ahol minden szerszám meg van ehhez a mûvelet sor elvégzéséhez, valahogy nekem és a motornak is valahogy oda kell varázsolodnom addigra örülök hogy újra fut ahogy kell és oda fog juttatni. :D
    

Kawakarika 2658 2015. május 20. 20:58   Válasz erre: 2657
Te Dani!
A karbit nem piszkálni kell ám!:)))))))))
Gondosan ki kell tisztítani,tûszelep zárást ,benzinszintet,membránt,tömítettséget ellenõrizni,szinkront beállítani kell,és kimehetsz vele a világból:)))

Sokáig szolgáljon még a "vén lány"!
    

KawaDani 2657 2015. május 20. 18:24  
Üdv újra a motor ismét megy mint a szél. Karbi meg lettpiszkálva , át nézve lehet hogy csak szorult, a membrán hibamentes a szelepek mozognak. Köszönöm a segítséget. Remélem jó sokáig szolgál még a vén lány.
    

Kawakarika 2656 2015. május 19. 22:26   Válasz erre: 2655
Köszi!
    

kawa550 2655 2015. május 19. 22:18   Válasz erre: 2654
Neked szerintem a güssingi közelebb van, másrészt az unger már yamaha kereskedõ, bár attól még nem kizárt hogy kawához is tud rendelni.

Mex Motos
Neustift 42
7540 - Güssing
Burgenland
    

Kawakarika 2654 2015. május 19. 21:57   Válasz erre: 2653
A Nagyvastól én is rendeltem már.De pl.az általad is említett szívócsõ ott 7ezer/db volt...
Az oberpullendorfi kawa szervizben személyesen rendeltél?
Nem gond kiugrani,120km tõlünk.


    

kawa550 2653 2015. május 19. 21:30   Válasz erre: 2652
Nem, ott csak sima kopó alkatrészek vannak, vezlánc pl tuti nincs. Szelepszár szimering, lánc, lánckerék ilyesmi a nagyvason is van én onnan veszem az ilyesmit, és asszem már vezlánc is van, de az pl a gyári eredeti a yamahánál olcsóbb mint a nagyvason az utángyártott.
Kawához anno elég sok mindent vettem ausztriában az oberpullendorfi kawa szervizben, pestrõl 80 rugós ajánlatot kaptam(primer lánc, tömítések stb) elõlegfizetéssel és 2 hetes szállítással, ugyan az ausztriában 2 nap alatt megjött, elõleg nélkül, 20(!!!!!) ezerért.

    

Kawakarika 2652 2015. május 19. 20:37   Válasz erre: 2645
Gyula!
Ausztriából az alkatrészbeszerzés lehetséges személyesen,hol?(LOUIS,HEIN GERICKE ?)vagy inkább ott is a neten kell rendelni?
/Vezérmûlánc,szelepszár szimering,tömítések,meghajtólánc fogaskerekek,stb./
    

Kawakarika 2651 2015. május 19. 20:24   Válasz erre: 2650
Ja ne tévesszen meg,a csomagolásban a régi van:)))))
Az új azóta is jól szuperál a helyén.
    

Kawakarika 2650 2015. május 19. 20:22   Válasz erre: 2649
Akkor enyhén szólva lehúztak egy kicsit:(((

Japánból rendelve,igaz 2hét alatt ért ide,de alig több mint a fele volt árban,mint a Tiéd.
Kerüld õket!

    

KawaDani 2649 2015. május 19. 19:44  
Akkor ennek a 2 cégnek nincs jó alkatrész ellátottsága. A benzincsap javító készlet 9e ft volt. Akkor a hétvégén szerelés lesz :D
    

kawa550 2648 2015. május 19. 18:57   Válasz erre: 2646
Ja és a gpz500 mióta belpiacos? 20 éven keresztül forgalmazták európa összes országában.....
    

kawa550 2647 2015. május 19. 18:56   Válasz erre: 2646
Asszem mégiscsak jól sejtetem én a múltkor, lehet hogy szerelgettél már, de még sokat kell tanulnod.:)))
"ha a karbival van baj akkor nem menne a motor de az enyém megy de 5 ezres fordulatnál mintha be huzott fékekkel mennék. "
Nézd át még1x azt a membránt, a fény felé fordítva, finoman kihúzva. Ha még úgy is egészséges, akkor a membrán feletti vákuumtér csatornáit kell alaposan kifújkálni sûrített levegõvel. Ahogy itt leírod, az teljesen olyan mint amikor nem nyit a síber rendesen mert nem húzza fel eléggé. Nézd meg ezt a videót, a vége felé a középsõ zöld dolog az amit a vákuum emelget ha rendben van a membrán, ha nem emeli fel eléggé, akkor van az, hogy simán indul a motor és alacsony fordulaton meg szivatóval teljesen jó, mert ilyenkor az alapjárati rendszeren keresztül is kap elég anyagot, de nem lehet kiforgatni hiába húzol teljes gázt.
https://www.youtube.com/watch?v=v79yInHZOlA
    

KawaDani 2646 2015. május 19. 16:59  
Itt Szolnokon nagyon drága arra hivatkozva hogy Japán belpiacos gép és japánból kell megrendelni.. A jó múltkorában hátsó rugóstagot rendeltem volna amikor meg kérdeztem mennyibe kerülne azt mondták '' nem akarod te azt tudni''. Egyébként ha a karbival van baj akkor nem menne a motor de az enyém megy de 5 ezres fordulatnál mintha be huzott fékekkel mennék.
    

kawa550 2645 2015. május 18. 21:26   Válasz erre: 2644
Az attól függ. Kopó dolgot nem érdemes bontóból, kawasakinál én azt tapasztaltam(ausztriában) hogy a gyári alkatrész sem túl drága, fõleg a yamaha áraihoz képest.
    

KawaDani 2644 2015. május 18. 21:03  
Köszönöm a segítséget, a szerelésben jártas vagyok gyermekkorom óta szereltük a mezõgazdasági gépeket, a motor mechanikai részét vágom de úgy gondoltam hogy volt már rá példa valakinél. A membrán nem sérült de tovább ma nem bontottam, fel keresek egy szakit. Ha esetleg alkatrészre lenne szükségem akkor hol érdemesebb utánna néznem? Ebay, vagy Bajai bontó ha cserélni kéne 1-2 dolgot? (itt még jó volt a világítás :D)
    

Kawakarika 2643 2015. május 18. 12:47   Válasz erre: 2641
Ahogy Gyula is irja a legvalòszinübb hiba a karburàtor kõrnyèkèn keresendõ.Bàr èn megnèznèm a szìvòcsõ èpsègèt is.Nekem is durrogott,a csövet kicserèltem,megszûnt a hiba.
Jàrò motornàl körbe fùjod hideginditò spray-vel,ès ha a fordulat emelkedik,cserès a cucc.
    

kawa550 2642 2015. május 18. 12:37   Válasz erre: 2641
Dani, az írásod alapján a legjobb szándékkal mondom, az a segítség ha elviszed egy szerelõhöz, mert úgy tûnik nincs jártasságod a szerelésben.
A világítási problémának sok oka lehet, biztosíték, hibás csatlakozó, kábelszakadás, vagy akár a kapcsolótömb érintkezõi is megkophattak, a helyzetjelzõ és a rendszámvilágítás(meg a hátsólámpa) egy vezetéken van, ugyan azon a kapcsolón, ha az égõt kiveszed (a rendszám világitáshoz könnyen hozzáférsz) és kipróbálod az akkuról és jó, akkor biztos hogy valahol a kapcsoló és az akku közti részen van a hiba.
A másiknál a karburátor problémája a legvalószínûbb, vagy valami dugulás vagy esetleg még membránszakadás, ami miatt nem nyit ki a gáztolattyú, hiába húzod neki. Ezeknél a karburátoroknál nem a tolattyút húzod fel közvetlenül mint a szoci motoroknál, hanem csak egy pillangószelepet nyitsz, és a szívócsõben lévõ vákuum húzza fel a tolattyút, ha szakadt a membrán vagy lyukas, nincs elég vákuum hogy teljesen felemelje, bármennyire is húzod a gázt. Meg ha már úgyis meg van bontva, ne spórolj 2 új gyertyán se.
De egy karburátor kiszedés és tisztítás még gyakorlott kézzel is komoly szentségelésekre ad okot, gyakorlatlanul neki se kezdj.
    

KawaDani 2641 2015. május 18. 10:47  
Üdvözletem. Tulajdonosa vagyok egy 88 as gpz 500 s paripának, az utóbbi idõben semmi gond nem volt vele de most már betegeskedik. Tulajdonképpen tanácsot kérnék mivel a motor be indul de elsõ körben a helyzetjelzõ világítás a rendszám világítás nem világít de a fék lámpa meg a többi jó a biztosítékok mind ki vannak cserélve de semmi. Aztán volt olyan is hogy néha elõzésnél nem gyorsult be ált egy fordulatra es onnan nem ment fentebb most már 5ezres fordulatnál nem megy fentebb max 90 el tud menni és erõlködik, üres járatban túráztatva a gázt vissza engedem ilyen csattogosan durrog... Fogalmam sincs mi baja lehet. Kérem segítsetek
    

kawa550 2640 2015. május 18. 09:35   Válasz erre: 2639
Azé nyomorba ne döntsön az a 12 eur, amibe kerül egy pár az ebay.de-n......:))))))))))
    

Kawakarika 2639 2015. május 18. 09:16   Válasz erre: 2638
Akkor maradt a zsebedben egy kis zsè:)))
Èn cserèltem màr,nem kis összeg.:((
    

Barbarous 2638 2015. május 17. 22:10  
ha arra gondolsz nem repedés
gumi öntési hiba:D
    

Kawakarika 2637 2015. május 15. 04:49   Válasz erre: 2636
Rosszul làtom a jobb oldali szivòcsövet?
Csak remèlni merem hogy nem az aminek làtszik...
    

Barbarous 2636 2015. május 14. 22:35  
Kis beszámoló:D most kapott a motorom szelephézag állítást, szelepfedél tömítést, karbi komplett pucolás + szinkron.(nagyon retkes volt) elsõ teleszkóp szimeringet és friss olajata telszkópba, Motorolaj + olajszûrõ. Komolyan mondom nagyon megéri felújítani az elsõ teleszkópot sokkal másabb sokkal stabilabb igazán meglepõ olyan szépen megy a kanyarban fúú... szinkron miatt egyenletesebben jár és megy. de legjobban mégis a telszkóp lepett meg.
    

Kawakarika 2635 2015. május 12. 21:29   Válasz erre: 2633
Végül is azért van,nemde?
Sok sikert hozzá!:)))
    

Kawakarika 2634 2015. május 12. 21:27   Válasz erre: 2632
Sok sikert!
Mit szervizeltetsz amúgy?Csak a szokásos?
    

Zseni 2633 2015. május 12. 13:30   Válasz erre: 2629
Örülök, hogy sikerült egy hosszabb út :)
Most úgy cirka 900 km-nél tartok, de a következõ egy hónapban már tervben kb ugyan ennyi, ha így folytatom idén is meg lesz a 10 ezer :)
    

Barbarous 2632 2015. május 12. 12:58  
Köszönöm a választ!:D minél hamarabb akarok énis venni épp most van szervízen:D úgyhogy nagyon baba lessz:D

    

Kawakarika 2631 2015. május 11. 20:24   Válasz erre: 2630
Szia!
Eredetileg radiált akartam venni én is,de miután az R17szakértõjével telefonon beszéltem,mégis a Michelin Pilot Street diagonál mellett döntöttem.
A tapadást illetõen kedvezõ tulajdonságú,a tartósságról még nem tudok beszámolni,hiszen még csak a szombati osztrák út van benne.
Szerintem nagyon nem nyúlsz mellé.Árban csekély a különbség.
    

Barbarous 2630 2015. május 10. 21:46  
Kawakarika érkedlõdni szeretnék hogy te a Michelin Pilot street Radialt vetted a kawára? és hogy mennnyire vagy vele elégedett mert nagyon szemezek vele egy ideje.
    

Kawakarika 2629 2015. május 10. 14:57  
Megvolt az idei elsõ kiruccanásunk a szomszédokhoz.
A Michelin jól bírja a szerpentineket,szerencsére esõben nem volt mód kihasználni.
Fokozatkijelzõ,akárki akármit mond jó dolog:))

    

Kawakarika 2628 2015. április 28. 12:16   Válasz erre: 2627
Köszi "alakulok"!
Màr a fülèszeten kötöttem ki.:(((
Àllitòlag a nàthàtòl van hallàsproblèmàm.
Sajna hètvègère nem tùl jò idõt jòsolnak vszinû Neked is marad a kocsi.
Majd csak jön àm a jò idõ is,csak nehèz kivàrni.
    

Zseni 2627 2015. április 27. 19:38   Válasz erre: 2625
Jobbulást!
Végül csak sikerült egy jó kis motoros találkozóra eljutni és Gyöngyösre is a hétvégén. Most is tervben van, hogy megyünk, csak még kérdéses hogy kocsi lesz e a vége...
    

ZRXRUDI 2626 2015. április 24. 20:56  
Rájöttem: a fõtengely végén lévõ "excenter" el volt forgatva 180 fokkal, ezért volt az alaplap teljesen az egyik véghelyzetben, a megszakító hézagok minimálisra állítva.Így is mûködött a gép: egy kawa akkor megy, ha szarul rakják össze!
    

Kawakarika 2625 2015. április 23. 21:53   Válasz erre: 2624
Nagyon ki akart szabadulni a karámból az enyém is,de sajna elkapott valami nyavalya,pocsékul érzem magam.Nem akarom tetézni a bajt:(((


    

Zseni 2624 2015. április 23. 20:46   Válasz erre: 2623
Még jobban is :) Ma nem is bírtam ki, motorral mentem dolgozni :)
Szép kis kör ez a 600 km, mi egyelõre csak motorozgatunk .
    

Kawakarika 2623 2015. április 22. 23:14   Válasz erre: 2619
Megy ahogy kell?

Nem is az üres kijelzéssel van a gond,hanem a "7. seb.fokozat kereséssel".:)))))))

Egyébként Angliából kaptam ajándékba.

Nekünk 2hét múlva lesz egy 550-600km-es egy napos szezonnyitónk,a nyugati szomszédba.
    

ZRXRUDI 2622 2015. április 22. 18:40  
Valóban, KZ 650. Idõközben letöltöttem ezt a gépkönyvet. Az angollal még valahogy elboldogulok, de a képek nagyon gyengék, használhatatlanok. Különben az az érdekes, hogy a jeleket és a hozzátartozó megszakítót mérve úgy néz ki, mintha fordítva mûködne. Tehát ha a 2-3 hengerhez tartozó F jelet állítom be, akkor az 1-4 henger megszakítója "vált", éppen zár vagy nyit. De a motor mûködik, én vagyok a béna!
    

kawa550 2621 2015. április 22. 17:40  
Szerintem a kz650 lesz a tiéd:

    

kawa550 2620 2015. április 22. 17:36   Válasz erre: 2618
Itt nézd meg hogy a kz vagy zl sorozat valamelyik tagja nem jó-e neked:
http://www.manualedereparatie.info/categorii/kawasaki.html
    

Zseni 2619 2015. április 22. 11:01   Válasz erre: 2615
Hasznos dolog néha ez a fokozat kijelzõ, bár én nem nagyon nézném, elég az üres kijelzése :)
Megjárattam egyébként a masinát (250 km-t sikerült), most hétvégén meg lesz 400 km pluszban :)
    

ZRXRUDI 2618 2015. április 22. 07:53  
Üdv!
Van itt valakinek megszakítós kawája( z650,z900)? Gyújtás kéne állítanom a Z 650-en, de a netrõl nagyon rossz minõségû képeket tudtam csak leszedni. Minden segítséget megköszönök!
    

Kawakarika 2617 2015. április 19. 20:57   Válasz erre: 2616
Köszi,bár én legközelebb júl.15.én szándékozom arrafelé menni,ráérek még izgulni:)))
Az enyém osztrákból behozott gép,de nem találok rajt olyan matricát,amit Csabi is említett.
Zsuzsién van?
A kipufogón sincs "E" jelölés,akkor mûszakin gond lesz?Amúgy nem ordítós a hangja,de ezek szerint nem gyári.Naná hogy nem hiszen 21éves a kicsike:)))

Te nagyon hasítottál biztos azért vadászták le a "hótehénkét":)))
    

kawa550 2616 2015. április 19. 19:57  
Kis érdekesség: Ma levadásztak az osztrák zsaruk egy zajmérõvel meg füstgázelemzõvel, szóval nem csak városi legenda, tényleg vadásznak a túl hangos kipuffokra. Monnyuk baxhatják, enyém gyári, meg végül a mérés is elmaradt mert a magyar motorokon nincs plakett a zajkibocsátásról. De azért jobb nem piszkálni a bajszukat ha arrafelé túrázol...
    

Kawakarika 2615 2015. április 18. 19:44  
Megjött a fokozatkijelzõm.
A bekötés/elhelyezés nem olyan egyszerû,de megoldom.
    

benarivo 2614 2015. április 15. 16:08   Válasz erre: 2612
�Koszi :)
    

tudike 2613 2015. április 14. 23:03   Válasz erre: 2601
Tanulómotornak elég fürge...:)
    

Zseni 2612 2015. április 14. 14:32   Válasz erre: 2611
Igen, fényezve lett :)
Mi sem tudtuk a színkódot, ezért Honda ezüst lett.
    

benarivo 2611 2015. április 14. 11:00  
�Zseni, jol ertettem h fenyeztek a tiedet ? esetleg az ezust szinkodja megvan?
en most javitattam a fejidomom es most csak foltosnak hivom ;)
    

T.GY. 2610 2015. április 6. 15:31   Válasz erre: 2609
Köszi ezt kerestem
    

kawa550 2609 2015. április 6. 10:42   Válasz erre: 2608
Ha a cdi-re gondolsz, akkor azt legközelebb mikor motor közelben leszel, ki kell szedned és megnézni magadnak melyik van benn, mert 2 féle van, az egyiknek 1 csatlakozója van a másiknak 2.
http://www.ebay.de/sch/i.html?_from=R40&_trksid=p2047675.m570.l1313.TR0.TRC0.H0.Xgpz+500s+cdi.TRS0&_nkw=gpz+500s+cdi&_sacat=0
    

T.GY. 2608 2015. április 6. 07:54   Válasz erre: 2607
Nem Vagyok vas közelébe a képrõl nem tudom beazonosítani. nekem az az elektronika kellene amibe a motorvezérlõ chip van, ez kapja a jelet a motorfordulatról és szabályozza az elõgyujtást A segítséget elõre is köszönöm
    

kawa550 2607 2015. április 5. 12:44   Válasz erre: 2606
Ha az akku feletti fekete dobozra gondolsz, amiben a biztosítékok is vannak, az a miénken 26021-1070
http://www.ebay.com/itm/KAWASAKI-GPZ500S-A-88-93-FUSE-JUNCTION-BOX-26021-1070-/171062275325
    

T.GY. 2606 2015. április 5. 07:41  
Segítséget szeretnék kérni!!
meg tudná adni valaki a 48KW-os GPZ motorelektronika tipusszámát amivel tudnék rendelni
a segítséget elõre is köszönöm
    

Kawakarika 2605 2015. április 4. 21:16  
�Kellemes ünnepeket minden Fórumozónak!
    

Zseni 2604 2015. március 30. 08:44   Válasz erre: 2600
Blokkhoz nem nyúltunk nagyon, ezt a szezont még így járatom, télen meg lesz nézve az is.
A felnik a donorról vannak, de majd megkérdezem mivel van tisztítva (egyébként ilyen kékes szürkés a festése). A fénnyel egy icipici szépséghiba van csak, nem volt sablon a fényezõnek (külföldön él, csak hazaugrott és akkor csinálta meg) de nem zavar :)
    

morgen 2603 2015. március 29. 22:22   Válasz erre: 2602
Kössz a képeket, ilyet fogok csinálni.
    

kawa550 2602 2015. március 29. 10:00  
Miénken bukógomba van, házi készítésû, az idom alatt a vázhoz meg a blokktartó csavarokhoz rögzítve, sportmotorhoz mégis csak ez illik jobban, nem a bukókeret, az olyan endúrós.

    

morgen 2601 2015. március 29. 07:51  
Üdv Mindenkinek!
A napokban került a tulajdonomba egy '97-es 500S. A2-es kategóriájú tanulómotor lesz belõle. Létezik erre a típusra valamilyen bukócsõ vagy bukógomba? Ha igen, esetleg Valakinek felesleges és eladó?
Üdv: Zoli
    

Kawakarika 2600 2015. március 28. 21:01   Válasz erre: 2599
Szerintem ezek "alapból" táltosak:)))
De tényleg pillanatok alatt gyorsul.Jó nem megy 200at,de nem is kell.
Tényleg fura hogy hátrébb van a lábtartó,nagyon kényelmetlen?
A fényezése viszont nagyon jó lett,nem hiszem hogy csak a képen látszik annak.
Felniket mivel tisztítottad?
A vezérmû feszítõpatron néztétek,mennyit bír még?
    

Zseni 2599 2015. március 28. 13:09   Válasz erre: 2598
Megjárattam én is :) Elég táltos most a paripa (lehet csak azért mert tavaly mentem vele utoljára).
Nagyon fújt a szél, és a sportosabb lábtartó kényelmetlen (mellesleg annyival van hátrébb, hogy mindig a teszem a lábam), így ezt visszacseréljük a gyárira, jövõhéten meg hozom haza :)
Bemelegítésnek teszek egy jó 160 km-es utat :)
    

Kawakarika 2598 2015. március 26. 16:28   Válasz erre: 2597
�Akkor bizony már hûvös van.
Mentem helyetted is:))))
    

Zseni 2597 2015. március 26. 12:48   Válasz erre: 2596
Sajnos ma nincs rá lehetõségem... Este 8ra érnék ki érte és még tesztkört is kell mennem vele.
    

Kawakarika 2596 2015. március 26. 11:56   Válasz erre: 2595
Ma kell hihasznàlni a jò idõt!
Hnap lehûlès jön:(((
    

Zseni 2595 2015. március 26. 10:19   Válasz erre: 2594
Nekem is friss gumi került rá, de még nem mentem vele :(
Talán holnap elkap a láz és hazaviszem :)
    

Kawakarika 2594 2015. március 25. 21:30  
Ma megvolt a gumi csere.Ha ez is elmegy annyit/vagy többet/mint a Bridgestone,akkor elégedett leszek.:)))
20km-es próbaút után korai lenne nyilatkozni,de a kormány nem ráz!
Egyúttal kicseréltem a kerékcsapágyakat is.
    

Kawakarika 2593 2015. március 24. 08:43   Válasz erre: 2592
Azt a Kawàt csak azèrt nem hoztam el mert èppen nem volt nàlam 2.4milla:))))
De tedtam volna a bemutatò motorok közt is vàlogatni.
Mondjuk a"fotelos"nekem nem igazàn kellene.
    

Zseni 2592 2015. március 24. 06:12  
A Kawa standnál mi nem tudtunk fényképezni, sõt, a pulthoz nem jutottunk el, annyian voltak.
Az épített motoroknál szintén. Örülök, hogy neked sikerült :)
    

Kawakarika 2591 2015. március 22. 21:10  
Akinek volt P-20asa,annak valószínû megdobban a szíve.
No és az egyedi építésû 4hengeres sem semmi.
De volt még sok más is.
    

Kawakarika 2590 2015. március 22. 15:44  
Volt tömeg.
    

Kawakarika 2589 2015. március 21. 21:12   Válasz erre: 2588
A Fogarasit nèztem ki èn is.
Este màr nagyon virgonc volt a sràc,remèlem összejön a dolog:)))

    

Zseni 2588 2015. március 21. 18:59   Válasz erre: 2587
Gyereknek mindenképp jó program, már ha nem beteg.
Mi a Fogarasin raktuk le az autót, onnan egy kellemes sétával elérhetõ. Fõleg ha ilyen jó idõ lesz holnap is :-)
    

Kawakarika 2587 2015. március 21. 18:05   Válasz erre: 2586
Köszi a"helyzetjelentèst"!
Rokonlàtogatàson vagyunk itt Pest mellett.A kissràc belàzasodott,nem tudom holnapra milyen àllapitban lesz,pedig nagyon kèszül rà.
Gondolom nagy a" tömegnyomor".Màr az M7en is folyamatos kocsisor volt,kerülve a vàrost az M0-st vàlasztottam.Fura mòd egèsz tempòsan lehetett haladni.
    

Zseni 2586 2015. március 21. 17:41   Válasz erre: 2585
Nem nagyon fényképeztem, tele volt minden.
Majdnem bevásároltam én is, de nincsenek olyan akciók amik az eddigi években.
Megint van vezetéstechnikai mini tréning (kb 2 perc egy kör), van stuntrider show, épített motorok. Ha ezek így érdekelnek, akkor érdemes kinézni, mi is lófráltunk 4 órát, úgy hogy az autós részén nem is voltunk igazán.
    

Kawakarika 2585 2015. március 21. 14:00   Válasz erre: 2583
Kèpes beszàmolò lesz?
Êrdemes kimenni?
    

Kawakarika 2584 2015. március 21. 09:26   Válasz erre: 2583
Mi holnap megyünk.
Parkolàst majd megoldom valahogy
    

Zseni 2583 2015. március 21. 08:45   Válasz erre: 2580
Mi megyünk :) Nemsokára indulunk is, de a parkolás horror... Inkább sétálunk negyed órát.
    

Kawakarika 2582 2015. március 21. 06:55   Válasz erre: 2581
Hàt tudod jobban hiszek a szememnek,mint az M1nek.
Jelen pillanatban 3fokot mutat a kinti hòmèrò.
Cseszhetem ha napközben 15 is lesz,nem dèlben akarok indulni.
    

tudike 2581 2015. március 20. 23:06   Válasz erre: 2580
Látszik hogy nem az m1 idõjárás jelentésén hupálódsz...:D
    

Kawakarika 2580 2015. március 20. 22:38   Válasz erre: 2579
Motorozás 10fokban nekem még nem az igazi.Inkább ide,de ide is kocsival:
http://motorshow.hu/
    

Barbarous 2579 2015. március 20. 22:27  
nem jön esteleg valaki? http://www.motorozz.hu/main.pl?menupage=tour&t_id=5375&session_id=/N3lrCPd4nI20190
    

Zseni 2578 2015. március 12. 12:29   Válasz erre: 2577
Inkább megoldom úgy, hogy olyan motort nézek amirõl leér a lábam :)
Nem úgy, mint régen a KLR-rel (érdekesen néztem ki a pirosnál, annyi szent).
    

Kawakarika 2577 2015. március 11. 22:17   Válasz erre: 2576
Mindenre van ám megoldás:))))
    

Zseni 2576 2015. március 11. 08:45   Válasz erre: 2575
Jó, nem felemelni szeretném, csak a pirosnál ne dõljek már el :)
Mondjuk szép lenne ha fejem fölé emelném :D
    

Kawakarika 2575 2015. március 11. 08:38   Válasz erre: 2574
A 198kiilòt sem birod el...:)))
Nem is kell
    

Zseni 2574 2015. március 11. 08:36   Válasz erre: 2573
Hát az szép lenne, mert akkor vihetném az övét, az meg egy laza 270 kiló. Nem biztos, hogy elbírnám :)
    

Kawakarika 2573 2015. március 10. 22:05   Válasz erre: 2572
Aztàn majd annyira megtetszik neki hogy vissza sem kapod:))))
    

ELőző oldal
Hoterkep

Tagok száma: 22125
5 621 Eddigi túrák
14 221 826 km
34071 Eddigi túra-résztvevők