qqriq64 | 20486 | 2012. február 22. 21:13 | Válasz erre: 20484 |
Baszod. Megnyitottam a metrón és úgy röhögtem mint egy ló:)))))))))))))))))))))))) Kettõ után be kellett csuknom mert már furcsán néztek rám:)))))))) |
Hadvezér | 20485 | 2012. február 22. 19:31 |
Elnézést uram, tudna valamilyen sportot ajánlani? - Igen! - És mit? - Futás a kombájn után! - Valami extrémebb?? - Futás a kombájn elõl!!!! ---------- ---------- ---------- - Jó napot, az álláshirdetésre jöttem. Ugye Önök keresnek új fõpénztárost?!? - Igen, de a régit is keressük még... |
lendvai | 20484 | 2012. február 22. 19:27 |
Sõt, el se hinnéd mennyi jóga gyakorlatot láthatsz ilyen helyeken: http://katonadavid.com/blog/reszeg-joga |
lendvai | 20483 | 2012. február 22. 19:23 | Válasz erre: 20482 |
Ezt nevezik a nirvána állapotának. Kocsmákban gyakoriak az ilyen állapotok :-))))))
|
galoscsabus | 20482 | 2012. február 22. 19:21 |
Cogito, ergo sum. Gondolkodom, tehát vagyok.......de ha nem gondolkodom, sokkal jobban vagyok! :-))) |
klimas | 20481 | 2012. február 22. 18:43 |
Ezeket a mondatokat iskolai dolgozatokban találták: A hajó jéghegynek ütközött és elsüllyedt a Duna közepén. Innen gyalog folytatták útjukat. Amíg Madách a börtönben sínylõdött, felesége romlásnak indult. A janicsárok felmentek Budára, elszaporodtak és elfoglalták a várat. IV. Béla a tatárjárás után a kihalt nép pótlásáról személyesen gondoskodott. IV. Béla várromokat épített. A hõs várkatonák általában nem érték meg a haláluk napját, mert már korábban elestek a csatában. Dugovics Titusz hátsóját a falnak támasztotta, és azon felmászott. A századfordulón Ady termékenyítette meg a tudósokat. Radnóti Miklós fasiszta építõtáborban halt meg. Móricz Zsigmond késõbb megnõsül, és elveszi feleségét. A néma Katrin hallgatag lett... Arany János 1817-tól 1822-ig született. A Hunyadi László olyan ballada, amelyben a fõhõst feldolgozzák. Rákóczi Ferenc úgy halt meg, hogy belefulladt a Rodostóba. Arany János velszi bárdokkal sújtott le a Habsburg-házra. Leonardo da Vinci két olasz földbirtokos volt a középkorban. Zrínyi Miklóst a bécsi kamara által feltüzelt vadkan ölte meg. Petõfi egy szegény cselédlány és a magyar nép fia. Petõfi mindent megtenne a nemzet érdekében, csakhogy õ is hõsi halott legyen. Petõfi úgy rohant a csatába, hogy jobb kezében a vers, bal kezében pedig a kard volt. Kölcsey 1815. januárjától 1816. tavaszáig nem írt verset. Ebbõl az idõszakból 3 verse maradt ránk. Zrínyinek csak fél szeme volt, ám ez nagyon zavarta a csatákban. A katonák életüket és halálukat kockáztatták. A hõs holtan esett össze. Ezt késõbb nagyon sajnálta, de akkor már nem volt mit tenni. A víz oxigénbõl és folyadékból áll. A mocsári vész 1526-ban volt. A Szent Jobb István király bal keze. Janus Pannonius 15 éves korában elterjedt Európában. Szemünk közepén van egy nyílás, amely mindenkinek fekete, mivel a fejünk belül sötét. A föníciaiak kereskedtek és iparkodtak. A gesztenyesütögetõ néni kiáll a sarokra, és odacsalogatja az embereket a szagával. Arábiában a vizet cisztercitákban gyûjtik. Sok régi kõzetben megtalálhatóak az õskori halak lábnyomai. Döbrögi a harmadik levonásban két púppal gyarapodik. A középkorban a várakat katakombákkal lõtték. Kanada területe egyenlõ Európa lakosságával. A kenguru kicsinye fészeklakó. A ménes egy nagy lócsomó. Toldi a csónak felé indult, mikor a cseh vitéz elõvette a kardját és majdnem lelõtte Toldi Miklóst, õ azonban észrevette a fondorlatostervet. Boldog Margit az erény útját követte. Ártatlan életét és elsõszülött gyermekét az Úrnak ajánlotta. Szulimánt a szigeti ostromnál megölték, ezért egyelõre felhagyott azzal a szándékával, hogy Magyarországot meghódítsa. Kolombusz háromszor indult útnak, bár a második útján meghalt. Az õserdõ olyan terület, ahova emberi kéz még nem tette be a lábát. Zrínyit a bécsi kamarilla által felbérelt ólmozott vadkan ölte meg. Lincoln anyja már csecsemõ korában meghalt. És akkor a költõ megírta a Szundi két apródja címû verset. Julius Ceasart a márciusi Idusok ölték meg. Egyiptom õslakói a múmiák. A Magna Charta Libertatum kimondta, hogy ugyanazért a bûnért senkit nem lehet kétszer megölni. A kutatók az õshazában megtaláltak az õsmagyarok hátrahagyott részeit. A Bibliát Guttenberg találta fel. Anonymus III. Béla névtelen jegyese volt. A XVIII. századi fõurak palotakertjei tele voltak szépen nyírt szökõkutakkal. A baktériumokról: Van mikroszkopikus, ami kicsit nagyobb, mint ami mikroszkóppal látható. A középkorú lovagok a lovagi tornákon mindig egy hölgyet tûztek magukelé. A nemzetiségi iskolákba több ajkú diákok járnak. Nyáron nõ a kalapos gomba, télen a kucsmagomba. Villon fõ mûve az Ótestamentum. A görög ábécé kezdete: alfa, béta, céda... II. József, a vaskalapos király Mária és Terézia fia volt. <BR> <BR>A fecske egy költözõ madár olyan, mint a gólya, csak sokkal kisebb és nem hasonlít rá. <BR> <BR>Barbarossa seregében kitört a pestis, amely elõl maga a császár is csak álruhában tudott menekülni. <BR> <BR>Ady Boncza Bertalant vette feleségül. <BR> <BR>Bombay éghajlata olyan egészségtelen, hogy lakosai máshol laknak. <BR> <BR>A kõolajat kövekbõl sajtolták. <BR> <BR>Eötvös József többek között Budán született. <BR> <BR>Csapadékfajta: lisztharmat. <BR> <BR>A cápa jellemzése: Embert nem eszik, de nem lehet benne bízni |
CJKrisz | 20480 | 2012. február 22. 09:45 | Válasz erre: 20478 |
A felsõrõl eszembe jut az a vicc, amikor az ember elmegy egy látóhoz és hogy az bizonyítsa neki szakértelmét, elkezdni mondani: - Látom, hogy magának két gyönyörû gyermeke van... - Azt maga csak hiszi! Nekem három gyönyörû gyermekem van! - Azt maga csak hiszi... |
berdogabor | 20477 | 2012. február 22. 07:32 |
Szántás. http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=BcBTdQdABTQ |
Spapa | 20474 | 2012. február 21. 22:02 | Válasz erre: 20461 |
Most nézem, hogy falusi autóversenyzõ vagyok a negyed 11-emml. :-)
|
olika | 20472 | 2012. február 21. 19:50 | Válasz erre: 20471 |
Rossz magnóm nekem is van.De ami a lényeg,hogy úr voltál és elsõ szóra nekem adnád!! Mi lenne ha cserélnénk???Adok cserébe törött villás kulcsot. |
eröt | 20471 | 2012. február 21. 19:43 | Válasz erre: 20469 |
Én azzal írom a számlákat mert vastagon fog.De a magnót neked adom.Úgyis megdöglött lejátszója vagy két éve.Írószertartónak még jó.Pont kéznél van a firka.
|
oszika | 20470 | 2012. február 21. 19:33 |
Régi vicc, kis motoros beütéssel. :-) http://videa.hu/videok/felnott/mennyi-a-pontos-ido-xDKzCyZh70PjeWEf |
olika | 20469 | 2012. február 21. 19:25 | Válasz erre: 20461 |
A magnó nem eladó az autóból???Rengeteg ácsceruzám van itthon és szívesen meghallgatnám õket. :):):):) |
ekowob | 20468 | 2012. február 21. 19:22 |
Ha valaki nem tudná: http://divany.hu/eletmod/2012/02/21/mitol_fingik_a_no_ibs_terhesseg_allergiak/?rnd=427 |
Macko | 20467 | 2012. február 21. 18:46 | Válasz erre: 20466 |
Meg kell szokni. Aztán hidd el, hogy tök kényelmes. Pl. õ is ott fogja: http://www.youtube.com/watch?v=8pmkJCnXxzE Ja, van veztech topic, ezt ott kellene! :-))) |
eröt | 20466 | 2012. február 21. 18:37 | Válasz erre: 20463 |
Akassza be a hóhér.Kipróbáltam.Ha az a tuti fogás akkor én gnóm vagyok.Tíz kilométert nem tudnék úgy vezetni.
|
vlevi | 20465 | 2012. február 21. 18:14 | Válasz erre: 20449 |
Nekem ezekrõl mindíg ez jut eszembe :D http://www.youtube.com/watch?v=CPAwYQ7ZEi4 |
kocosfater | 20464 | 2012. február 21. 17:46 | Válasz erre: 20461 |
Most látom hogy be van rajzolva rajta az ujjak helye.Bocs az elõzõ hozzászóláshoz.
|
kocosfater | 20463 | 2012. február 21. 17:44 | Válasz erre: 20461 |
Beakasztod a hüvejkujjad,vagy vasfûrésszel csinálsz nagyobb helyet. /flexel vigyázz,nehogy tüzet okozz!/
|
eröt | 20461 | 2012. február 21. 17:37 | Válasz erre: 20401 |
Ezt hogy fogjam? Mert a küllõnél rohadt kényelmetlen.
![]() |
qqriq64 | 20460 | 2012. február 21. 17:27 | Válasz erre: 20456 |
Volt egy ismerösöm akinek hát mondjuk úgy hogy hátul a dereka alá volt tetoválva egy kolibri. Úristen hogy tudott az verdesni a szárnyaival:)))))))))
|
fakerekû | 20457 | 2012. február 21. 16:38 | Válasz erre: 20456 |
Ismerõs a tetkója.Nem szabadna ennyit innom.
|
ekowob | 20453 | 2012. február 21. 13:05 |
Qrvajó! :-)) Illetve: :-(( Schmitt Pál bekerült a nemzetközi netes szótárba http://www.nyest.hu/hirek/schmitt-pal-bekerult-a-nemzetkozi-netes-szotarba |
szabcsab | 20452 | 2012. február 21. 08:52 |
Az ír férfi bemegy egy dublini bárba, rendel három korsó Guinness-t és leül a helyiség hátsó részében, iszik egy-egy kortyot mindegyikbõl egymás után. Miután imigyen mindhármat kiissza, visszamegy a pulthoz és még hármat rendel. A csapos így szól hozzá: - Tudja, miután kiengedek egy korsóval, az hamarosan elveszti az aromáját; jobb lenne az íze, ha egyszerre csak egyet venne. Az ír úriember így felel erre: - Nos, tudnia kell, hogy nekem van két fivérem. Az egyik Amerikában, a másik Ausztráliában, és én meg itt Dublinban. Amikor elmentünk otthonról megígértük, hogy mindig így fogunk inni, hogy emlékezzünk arra az idõre, amikor még mind együtt ittunk. A csapos elismeri, hogy ez egy szép szokás, és annyiban hagyja a dolgot. Az ír férfi törzsvendég lesz a bárban és mindig ugyanígy iszik: rendel három korsóval, és ezeket úgy issza meg, hogy mindegyikbõl egy-egy kortyot iszik sorban egymás után. Az egyik nap bejön és csak két korsóval rendel. Az összes többi törzsvendég észreveszi ezt és elcsendesedik. Amikor visszajön a pulthoz a második körért, a csapos megszólal: - Nem akarom megzavarni gyászát, de ki akarom fejezni részvétemet az önt ért nagy veszteség miatt. Az ír férfi egy pillanatig zavartnak tûnik, de aztán fény gyúl a szemében és nevetni kezd: - Ó, nem arról van szó - mondja. Mindenki jól van, csak én abbahagytam az ivást. :-)))) |
Macko | 20450 | 2012. február 21. 08:38 | Válasz erre: 20447 |
Aha, persze hogy az alatta levõre, amit Krisz írt be. Nem baj, legalább gondolkoztatok kicsit. :-) |
Geeza | 20447 | 2012. február 20. 19:14 | Válasz erre: 20438 |
Mackó! te is hasonlóan mentél fel a mozgólépcsõn? Biztos, hogy erre akartál válaszolni?:) |
tsanyi | 20446 | 2012. február 20. 18:57 |
Végignézni:) http://www.youtube.com/watch?v=4Am7oKBD3PU&feature=player_embedded |
CJKrisz | 20444 | 2012. február 20. 16:03 | Válasz erre: 20439 |
Ennyire futotta a használók által az útalapba befizetett adókból. :)) (na, most álltam ki Bronxban egy "utálom a niggereket" táblával a nyakamban) :)))))))))) |
Macko | 20443 | 2012. február 20. 16:00 | Válasz erre: 20441 |
Azért ez nem biztos. Bitangul nem volt tapadása, anélkül meg csoda nincsen. :-)
|
CJKrisz | 20441 | 2012. február 20. 15:58 | Válasz erre: 20438 |
Gyanítom, hogy fazon ilyen körülmények között is jobb idõt ment azzal a kis "berregõvel", mint egy átlag utcai autóval ideális száraz körülmények között egy úrvezetõ. :))
|
Macko | 20440 | 2012. február 20. 15:57 | Válasz erre: 20439 |
Tanulja meg az a büdös biciklista, hogy "oda mész, ahova nézel"! :-D
|
Macko | 20438 | 2012. február 20. 15:33 | Válasz erre: 20437 |
Király a Kolléga! :-))) 2009-ben mentem ilyen autóval, csak kicsit jobb körülmények között. :-) Mondjuk nagyjából alapjáraton mozgatta a motort, gondolom sokkal többnek nem lett volna értelme. :-) |
Bedouin | 20437 | 2012. február 20. 15:18 |
Hát ez kész: http://www.youtube.com/watch?NR=1&feature=endscreen&v=wmAcna7a1fg
|
CJKrisz | 20436 | 2012. február 20. 14:48 |
Nem vicces, viszont állat! Kellene egy ilyen havas futam! :))) http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=KfOEJ-HZ1-Q#! |
Geeza | 20432 | 2012. február 20. 05:29 | Válasz erre: 20371 |
Gyerekkoromban pedig úgy csináltam. Mostanra megtanultam tükörbõl tolatni.
|
Macko | 20431 | 2012. február 19. 22:27 | Válasz erre: 20430 |
:-))) A 180 fok a kormányzási szögre értendõ, de ezt nyilván pontosan tudod. :-) Ha nem fulladt ki a téma, akkor tényleg a veztech topicban folytassuk. :-) |
Audimania | 20430 | 2012. február 19. 22:07 | Válasz erre: 20410 |
Macko, sokan szeretnének egy-egy vészhelyzetben 180 fokot kormányozni, de valahogy nehéz kivitelezni, abban inkább a kézifék segíthet :)
|
qqriq64 | 20429 | 2012. február 19. 21:50 | Válasz erre: 20423 |
A szerkesztési lehetõség nem azért van hogy kiegészítsd a mondandódat amíg én írom a választ hanem az esetleges hibák korrigálására. Na jó ez csak vicc volt:)))))))))))) |
Macko | 20428 | 2012. február 19. 21:49 | Válasz erre: 20424 |
Van vezetéstechnikás topic. De ez a téma csak kifullad lassan itt e helyütt. :-) |
Macko | 20427 | 2012. február 19. 21:48 | Válasz erre: 20425 |
És ha vészhelyzetbe kerülünk, összetörjük magunkat, ahogy sikerül... :-(
|
Macko | 20426 | 2012. február 19. 21:47 | Válasz erre: 20419 |
"Nagyon jó dolog az ABS, de ha egyszer elromlik, mégiscsak jól jönne, ha az ember tudná, hol kezd fogni a fék, és nem csak nyomni afékpedált ameddig birom, mert az elektronika teszi a dolgát." Ha vészfékezésrõl beszélünk (egyenes vonalban a lehetõ legrövidebb úton meg kell állítanod az autót), semmi különbség nincs az ABS-es és az ABS nélküli autóval való vészfékezési technika között. Ez a rossz hírem... :-) |
qqriq64 | 20425 | 2012. február 19. 21:47 | Válasz erre: 20423 |
OK. Akkor ebben meg is egyezhetünk. Az átlagember ritkán jut el tréningekre. Vezetünk ahogy tudunk, tolatunk ahogy tudunk. |
olika | 20424 | 2012. február 19. 21:46 | Válasz erre: 20422 |
Szerintem keressünk egy régi eltûnt topikot a süllyesztõben és ott folytassuk a tolatás rejtelmeit.Ezt a mókás topikot pedig ne offoljuk:):)
|
Macko | 20423 | 2012. február 19. 21:44 | Válasz erre: 20414 |
Persze. Pontosan erre vannak a tréningek. Mert ott nem nekem vagy bárki másnak kell elhinned. Mi csak azt kérjük, hogy próbáld ki így is úgy is. Aztán döntsd el te magad, hogy melyik a jobb. De eddig még nem volt ember, aki azt mondta, hogy köszöni szépen, de marad a megszokottnál. :-) Szóval nyilván te döntesz, mi csak szeretnénk segíteni, hogy jól dönts! És nem a saját érdekünkben, hanem a tiedben. Ja, és a "Még jó hogy a való világ az nem tréning. " mondathoz! Nem a való világ olyan, mint a tréning, hanem a tréning olyan, mint a való világ. Mert a feladatok a legjellemzõbb baleseti helyzeteket modellezik. Egyetlen különbség, hogy a bójának nem fáj, amikor nem jön össze. Ha a gyalogoson próbálod elõször élesben, akkor neki sajnos fáj... |
kawa70 | 20422 | 2012. február 19. 21:43 | Válasz erre: 20421 |
Erre gondoltam én is, de én nem merek......Nyiss Te.
|
olika | 20421 | 2012. február 19. 21:41 | Válasz erre: 20420 |
nyissunk egy tolatós topikot könyörgöm:))))))))))))))))))
|
kawa70 | 20419 | 2012. február 19. 21:39 | Válasz erre: 20415 |
Ez a baj a sok kütyüvel, nagyon jók, nagyon segitenek, de megtanitják az embert arra, hogy teljesen rájuk hagyatkozzanak. Nagyon jó dolog az ABS, de ha egyszer elromlik, mégiscsak jól jönne, ha az ember tudná, hol kezd fogni a fék, és nem csak nyomni afékpedált ameddig birom, mert az elektronika teszi a dolgát. Ugyanez a szervó, az ASR, meg a többiek. És máris érvényét veszti egy csomó dolog, amire az embert megtanitották a tréningeken, mert a régi nem jó. Ettõl függetlenül nagyon hasznos a továbbképzés, az új dolgok elsajátitása, mert azzal a háttérrel amivel az autónk is rendelkezik, lehet fokozni a képességeinket az adott technikával. De én azt gondolom, ami elromolhat el is romlik, és akkor is tudni kell boldogulni.
|
qqriq64 | 20417 | 2012. február 19. 21:31 | Válasz erre: 20405 |
Nem olyan szar elég jól eléldegélek ebben az állapotomban.
|
qqriq64 | 20416 | 2012. február 19. 21:31 | Válasz erre: 20405 |
Nem olyan szar elég jól eléldegélek ebben az állapotomban.
|
Izike86 | 20415 | 2012. február 19. 21:30 |
A tolatóradarral nem lehet tolatni. 20 centinél már vinnyog és halálra idegesíti az embert, mert nincs rajta mute gomb. A park asszisztens meg beszari, persze, engedd el a kormányt, engedj el minden pedált és majd õ beparkol. Az a baj, hogy a tolatóradar a barátja :)
|
qqriq64 | 20414 | 2012. február 19. 21:27 | Válasz erre: 20409 |
Még jó hogy a való világ az nem tréning. Egy szóval sem mondtam hogy jobban tudom. Csak azt hogy úgy csinálom ahogy én AKAROM. Talán lehet annyi személyes szabadségom hogy eldöntsem hogy hol fogjam a kormányt meg hogyan tolassak meg hogy mit higgyek el és mit nem. Amit itt leírok az az én véleményem nem akarom rátukmálni senkire és nem akarom megmondani senkinek hogyan csinálja. Tisztelem és becsülöm amit a közlekedésbiztonság érdekében teszel nagyon köszönöm szivesen meghallgatom, elolvasom de a végkövetkeztetést hadd vonjam le én. |
kawa70 | 20413 | 2012. február 19. 21:19 | Válasz erre: 20410 |
Nem vitatom az igazságod, de odaadom a melós autónak tartott tizensokéves Gaz gyár remekmûvét, na azon tekerj 9 vagy 3 órás fogással vészhelyzetben egy embereset...... Ha nem szakad le a fél karod, vagy nem ugrik ki a vállad, nyertél :-) Aztán próbáld meg a 10 órást majd - ugrásszerû lesz a fejlõdés..........
|
Izike86 | 20412 | 2012. február 19. 21:19 |
Én tudok tolatni. Volt olyan, nem is egyszer, hogy megálltak (természetesen pasik, apukák, taták) megnézni, hogy "Na ebbõl mi lesz..." És nem egyszer elismerõ pillantásokat kaptam, sõt, utoljára a Pólus parkolójában egy hapsi még meg is tapsolt :) De, ami megy hátra, az nem megy elõre. Hiába érzem az autót, egyszerûen pancser vagyok, ha orral kell beállni. Tolatni viszont imádok :) És éppen csak annyira forgatom a fejem amennyire kell, visszapillantó, bal tükör, jobb tükör... A barátnõmet is én tanítottam tolatni, tükörbõl!!! :)
|
olika | 20411 | 2012. február 19. 21:16 |
Kérdezzétek meg Chuck Norrist.Õ biztos tudja a választ.De szerintem Fekete Pákó is megmondaná a frankót :):):) |
Macko | 20410 | 2012. február 19. 21:15 | Válasz erre: 20408 |
De hogy egy vészhelyzetben elkerüléskor mekkorát tudsz kormányozni (150 vagy 180 fok), az nagyon-nagyon nem mindegy... Sok nem múlik rajta, csak mondjuk egy gyalogos élete. |
Macko | 20409 | 2012. február 19. 21:13 | Válasz erre: 20402 |
Amúgy egy tréningen akkor is nagyon hamar belátnád a tévedésedet, ha baromi magabiztos lennél az elején. Tudod, hány ilyen embert láttam? Aki az elméleten még vadul vitatkozik, majd ebédszünetben kijelenti, hogy akkor most el is felejti az elmúlt 30 évet, és elkezdi elõrõl? :-))) Az a helyzet tudod, hogy nálunk sokkal okosabb emberek több évtizedes munkájának eredményére azt mondani, hogy "én akkor is jobban tudom" meglehetõsen vicces. :-) |
kawa70 | 20408 | 2012. február 19. 21:13 | Válasz erre: 20401 |
Ebbõl egyet ismerek feltétel nélkül, hogy fárasztó, kormányzás közben meg ne kezeld a multifunkciós szarokat, mert az árokba kötsz ki :)
|
olika | 20407 | 2012. február 19. 21:12 | Válasz erre: 20403 |
Nekem egy skodám volt (120L) ami kidobálta rükit.Egyszer kitolta vele és bent tartottam.Azonnal elgörbült a váltó rudazat és soha nem lehetett betenni rükibe.Ezért okosan kellett megállni mindíg:))))))))))
|
kawa70 | 20406 | 2012. február 19. 21:11 | Válasz erre: 20397 |
Igen, ezzel én is igy vagyok........Viszont jelenelg is használok szervónélküli autót, amin meglehetõsen keserves a tekergetés, és automatikusan ott fogom meg a kormányt, ha körbe kell tekerni.......Az elején, ha megfeledkeztem róla, hamar eszembe jutott, mert vagy avállam, vagy a csuklóm sajdult bele. Úgyhogy lehet tudományos alapokra helyezni a kormányfogást meg a tolatási technikát, de a mai kényelmi eszközök nélkül el mehet a sóhivatalba a legnevesebb autógyár tréningje is.
|
qqriq64 | 20404 | 2012. február 19. 21:11 | Válasz erre: 20399 |
Nem. Négykézláb viszont ahhhhhhhh...:)))))))))))))))))
|
Macko | 20403 | 2012. február 19. 21:10 | Válasz erre: 20400 |
Az egyik barátom (Tunguska néven régen itt is fórumozott) egy évig járt olyan 26 éves Honda Prelude-del, aminek az automatájából elveszett a rüki. Nagyon elõrelátó volt, és megoldotta a helyzeteket. :-) |
qqriq64 | 20402 | 2012. február 19. 21:09 | Válasz erre: 20398 |
Lehet hogy nem tudom jobban de de a világ ÖSSZES vezetéstechnikai tréningje enyhén szólva nem érdekel. És akkor nagyon finoman fogalmaztam. Tudod mikor tv adásban olyat hallok HOZZÁÉRTÕ embertõl hogy egy cd lemez balesetkor megskalpolja az embert onnan kezdve igen szkeptikus vagyok. |
Macko | 20401 | 2012. február 19. 21:09 | Válasz erre: 20395 |
Akkor elmesélem a hátrányait: - kisebb elforgatási lehetõség fogásváltoztatás nélkül - egyetlen átfogásból nem tudsz végállásig kormányozni - nem tudod kezelni egy multifunkciós kormány gombjait, vagy a kormány mögötti kezelõszerveket, bajuszkapcsolókat, tempomatot, satöbbi - hosszú távon fárasztó A 9 óra 3 óra fogás (amit lentebb autóversenyzõknek titulált a grafika, holott ez kellene mindenkinek minden méteren használni) az összes fenti szempontból elõnyösebb. Persze a nem tökéletes, vagy éppen rossz fogások közül még mindig az egyik legjobb a 10 óra 10 perc. Viszont van nála jobb, és épkézláb ember mindig törekedjen a tökéletesre. |
olika | 20400 | 2012. február 19. 21:09 |
Az én oktatóm anno ,úgy tanított,hogy igyekezni kell elkerülni a tolatást.Tehát én minden esetben úgy állok meg,hogy ne kelljen tolatni.Az oktatóm Csák Norisz volt :)))))))))))))
|
papamaci54 | 20399 | 2012. február 19. 21:08 |
Látszik, hogy ez férfi fórum. Mindenki tud tolatni, csak mindenki máshogy szeret. Ismer valaki nõt, aki tud tolatni? (Kocsival.......) |
Macko | 20398 | 2012. február 19. 21:04 | Válasz erre: 20396 |
:-))) A világ ÖSSZES vezetéstechnikai tréningje szerint ez nem igaz. De te nyilván és biztosan jobban tudod. ;-) |
tsanyi | 20397 | 2012. február 19. 21:04 | Válasz erre: 20393 |
Kíváncsi vagyok, hogy a mostani trend szerint melyik a jó?...én fogom ahogy épp esik....esetleg ráborulok......,de legalább tudni jó lenne, hogy kellett volna..:)
|
qqriq64 | 20396 | 2012. február 19. 21:00 | Válasz erre: 20393 |
Igen NEKEM az. Aztán innen kezdve mindenki azt mond amit akar.
|
kawa70 | 20395 | 2012. február 19. 20:58 | Válasz erre: 20393 |
Nem biztos, de nem is tévedtek tul nagyot vele. Persze, a mai szervós világban nincs akkor a jelentõsége, de nagyjából arról a helyrõl lehetett a legnagyobb nyomatékkal inditani a kormánytekerést, jobb kézzel jobbra, bal kézzel balra.....
|
kawa70 | 20394 | 2012. február 19. 20:55 | Válasz erre: 20391 |
Értem én, hogy meg lehet tanulni, meg lehet a nyakad nyujtogatni, hogy annyit láss abból a kisméretû tükörbõl amennyit szeretnél, de egy normális, nagy jármûre kitalált tükörhöz képest töredékét látod egy szgk tükörbõl. Persze, hogy lehet vele tolatni, pláne egyenesvonalban vagy nagyiven aránylag könnyen. A kocsi oldalán meg a mellette lévö szûk sávon kivül nem sokat látsz.
|
Macko | 20393 | 2012. február 19. 20:46 | Válasz erre: 20392 |
Miért, szerinted a 10 óra 10 perc a legjobb kormányfogás? :-)
|
qqriq64 | 20392 | 2012. február 19. 20:42 | Válasz erre: 20386 |
Persze. Minden felett eljár az idõ és aztán kiderül hogy az új szart se ér.
|
Macko | 20391 | 2012. február 19. 20:37 | Válasz erre: 20389 |
Lehet jönni sajáttal. Játszottuk különben ezt a BMW-kkel úgy, hogy amikor már elfogadhatóan ment tükörbõl, becsuktuk a tükröket és tolatókamerából kellett végigmenni. Volt akkora kínlódás! :-))) Pedig megismerve a logikáját az is könnyû. |
tsanyi | 20390 | 2012. február 19. 20:35 | Válasz erre: 20386 |
Az az oktató tanított minket gumiszerelésre is.....aszonta(és mutatta), hogy tegyük a földre a kereket, üssük le körbe a gumit kalapáccsal és a szerelõvassal elhúzva a gumit fogjuk meg kézzel és húzzuk ki körbe egy határozott mozdulattal(és csinálta).......hááát, nem nagyon jött össze:))))...igaz a fószer vagy 150kg és 2m körüli volt nagyon büdös szájjal viszont hatalmasa tenyerekkel....:))
|
kawa70 | 20389 | 2012. február 19. 20:34 | Válasz erre: 20386 |
Ez érdekelne.........De ne Ducatot hozz.........:)
|