MaxKrisz | 941 | 2020. augusztus 10. 20:40 |
Sziasztok eladtam motorom és a maradék dolgait eladnám. Givi Doboz szett 3 darabos hozzá való konzollal. Eredeti szélvédő plexi. Motor emelő univerzális Akit érdekel írjon: küldök fotót és árat bkriszb@vipmail.hu-ra SZéles utat mindenkinek Sziasztok |
Powerslave | 940 | 2020. március 21. 10:25 |
A jelek szerint elnémultunk. Magam speciel eléggé el vagyok havazva, és a Kawicskám is romokban hever, de előbb-utóbb azért tervezek visszatérni. Hogy a többieket mi lelhette, azt nem tudom :) |
fenyooldrider | 939 | 2020. január 3. 19:50 |
Sziasztok, létezik még ez a topic? Lenne pár kérdésem hozzátok karbikkal kapcsolatban!
|
D.Zoli | 938 | 2018. szeptember 16. 16:45 |
Mindenképpen olyan sebességűt és terhelhetőségűt szeretnék, mint ami a gyári. Azzal ijesztgetnek, hogy balesetnél a biztosító kihúzhatja magát a fizetés alól, ha nem egyezik meg a gyárival. Nem tudom mi igaz belőle, meg nem is szeretném megtudni, de inkább nem kockáztatok. Beszéltem egy gumissal, ő azt mondta hogy nyugodtan tehetek rá tömlő nélkülit tömlővel. Ezzel még nincs is bajom, nyilván géppel simán felteszik rá a gumit, de én az úti kerékszerelő vasaimmal egy defektnél nem tudom hogyan fogom megszerelni a keményebb peremű gumit. |
Powerslave | 937 | 2018. szeptember 12. 19:34 | Válasz erre: 935 |
Az R-es abroncs egyébként 170-ig jó, úgyhogy szerintem elégnek kéne lennie.
|
Powerslave | 936 | 2018. szeptember 12. 19:21 | Válasz erre: 935 |
Conti TrailAttack van fent. Közútra remek.
|
D.Zoli | 935 | 2018. szeptember 12. 10:47 |
Ti milyen gumikat használtok a KLE-n? Heidenau K60 Scout-ra akartam cserélni, de 130/80-17 méretben csak tömlőset gyártanak. Michelin Anakee Wildból pedig csak R-es a sebesség index amit találtam. :( |
dr650 | 932 | 2018. augusztus 24. 16:47 | Válasz erre: 931 |
...csak a felsoroltak..az is lehetőleg egyben...
|
D.Zoli | 931 | 2018. augusztus 23. 10:26 | Válasz erre: 930 |
Engem érdekelne középtámasz és bukókeret, ha az is van eladó.
|
dr650 | 930 | 2018. augusztus 22. 17:00 |
Szevasztok!Megmaradt KLE alkatrészeimet szeretném eladni egyben,ha valakinek érdekes.A motor 2006-os volt,tehát már az új idomos...oldal sztender,gyári plexi,tűszelepek,kuplungkar,indexek,gyári kormány,jobbos kézvédő,alkatrész katalógus,és szerelési útmutató, Budapest Xv.ker napközben,hétvégén Pilisvörösvár. Érdeklődni gyorgy.schaffer@gmail.com Üdv,dr650 |
Tomi1 | 929 | 2018. augusztus 16. 07:33 | Válasz erre: 926 |
Szia! Itt megpróbálhatod: https://www.kepesmotor.hu/motorblokk/p1937022 |
D.Zoli | 928 | 2018. augusztus 10. 06:55 |
Valaki le tudná fényképezni, hogy a gyári szerszámos készletben milyen szerszámok találhatóak? Bontóban vettem egy gpz-s csomagot, de szerintem ebben már valaki megcserélgette a dolgokat.
![]() |
Tomi1 | 927 | 2018. augusztus 9. 08:00 | Válasz erre: 926 |
Szia! A jófogáson találtuk, Kawasaki alkatrészek között. |
Tomi1 | 925 | 2018. augusztus 8. 14:44 |
Sziasztok! A fiam KLE 500 as ára vettünk bontottan bukócsövet, 15 ezer Ft volt. Egy festés után mehetett a helyére, tökéletes volt. |
D.Zoli | 924 | 2018. augusztus 8. 09:36 | Válasz erre: 923 |
Beszéltem vele, de erre a típusra még nem készített, így valóban csak úgy tudna kitalálni valamit, ha ott van nála egy ideig a motor. De idénre már tele van munkával, szóval egyelőre ez a vonal nem működik... Kár, mert a korábbi motoromra jól megcsinálta a bukókeretet és a középtámaszt.
|
Mecsekkawa | 923 | 2018. augusztus 7. 08:38 | Válasz erre: 916 |
Petya89 nevű felhasználó készít ilyen csöveket
|
poki | 921 | 2018. augusztus 5. 11:06 |
a középsztendert nem lehet nehéz csinálni hasonlíthat a mz-re csak a méreteket kéne tudni?
|
poki | 920 | 2018. augusztus 5. 11:06 |
a középsztendert nem lehet nehéz csinálni hasonlíthat a mz-re csak a méreteket kéne tudni?
|
poki | 919 | 2018. augusztus 5. 11:06 |
a középsztendert nem lehet nehéz csinálni hasonlíthat a mz-re csak a méreteket kéne tudni?
|
Mecsekkawa | 917 | 2018. augusztus 4. 20:49 | Válasz erre: 916 |
Szia! Én érdeklődtem egy szegedi srácnál, aki gyárt csöveket, ő mondta, hogy ott kéne hagyni a motort, mert ilyenhez nincs sablonja. Aztán nem forszíroztam a dolgot, mai napig cső nélkül van a motor, pedig azóta egyszer sikerül elfektetnem már. |
D.Zoli | 916 | 2018. augusztus 4. 12:02 |
Köszönöm, közben több motort is kipróbáltam, mindnek ilyen volt a váltója. Végül sikerült találni egy kevesett futott, szép állapotút, amelyet megvásároltam. Középtámasszal és bukócsővel kapcsolatban van valakinek tapasztalata? Milyet érdemes rá venni? Olvastam itt a fórumon korábban, hogy valaki gyártott volna, csak minta kellett neki. Lett valami belőle? |
poki | 915 | 2018. augusztus 3. 14:34 | Válasz erre: 908 |
szia.d.zoli nekemse veszi 2-est álló helyzetbe de nem jáwa ez 1kell!
|
poki | 913 | 2018. augusztus 3. 14:34 | Válasz erre: 908 |
szia.d.zoli nekemse veszi 2-est álló helyzetbe de nem jáwa ez 1kell!
|
kawa550 | 912 | 2018. július 26. 18:40 | Válasz erre: 910 |
https://www.ebay.com/itm/MS-Fuel-Tap-Petcock-Repair-Kit-KAWASAKI-EN-500-C-KLE-500-A-KLR-650-C-/162029025941
|
poki | 910 | 2018. július 25. 17:24 |
Benzin csap problémám van hol találok felújító készletet 1993as kawa kle500 hoz?
|
Mecsekkawa | 909 | 2018. június 18. 19:26 | Válasz erre: 908 |
Na, ma én is kipróbáltam, valóban nem lehet járó motornál felhúzni kettesbe :)
|
D.Zoli | 908 | 2018. június 4. 12:19 |
Sziasztok! Mindegyik KLE-n olyan a váltó, hogy álló helyzetben csak 1-esbe illetve üresbe lehet betenni? Felfelé hiába húzom a kart, nem veszi be a másodikat, csak már menet közben egy bizonyos sebesség felett. Ez így normális? Eddig egyik motornál sem tapasztaltam ilyet. |
Pama | 907 | 2018. május 14. 11:49 |
Sziasztok KLE tulajok! Nagy bajban vagyok, kezdek komolyan kétségbeesni. Csöpög az a fránya benzin a karbiból (a jobb oldali karbi kis fütyijéből illetve a karbi aljáról) Már két hibát orvosoltunk apukámmal: a benzincsap volt rossz és egy benzincső el volt repedve, eddig emiatt állóhelyzetben, leállított motorral csöpögött a benzin. Most ezek jók, viszont ezúttal járó motorral csöpög. Van valakinek tippje? Tűszelep lesz? |
Mecsekkawa | 906 | 2018. március 7. 20:51 | Válasz erre: 904 |
Vagy innen választhatsz: http://www.jtsprockets.com/catalogue/model/1161/ |
kawa550 | 905 | 2018. március 7. 19:53 | Válasz erre: 904 |
Nagyvasról tudsz rendelni lánckereket, a katalógusban jelölve van lánckerekeknél hogy gyári fogszám. A tiéd 16-44 Többi adathoz ott van a net. https://en.wikipedia.org/wiki/Kawasaki_KLE500 |
Maxitecho | 904 | 2018. március 7. 18:55 |
Sziasztok! Ősszel vettem egy 94-es KLE 500-ast. Osztrákból behozva. Nagyon jó állapotú gép, nem igényelt túl sok folgalkozást. Viszont nagy bánatomra az előző tulaja próbálta átalakítani Supermotóvá. Ami nekem nem a nagy kedvencem. Ebben szeretném a segítégeteket kérni. Volt a motorban egy lánckerék csere amit szeretnék visszaállítani eredetire. Esetleg tudtok gyári lánckerék méretet? És hogy honnan tudom beszerezni? Valamit a felnik se gyáriak elől egy 18 colos van hátul pedig egy 17-es. Esetleg tudtok gyári adatokat a kerekekről? Méret szélesség. Gumi típus, terepen is szeretném használni, nem aszfalt gépnek. Előre is köszönöm a segítségetek! |
Mecsekkawa | 903 | 2018. február 24. 10:17 |
Powerslave | 901 | 2017. október 19. 16:12 | Válasz erre: 900 |
18V már tényleg soknak tűnik. Alkatrész tekintetében sajnos nem nagyon tudok okosat mondani. Ha fel tudsz hajtani egy aranykezű villanyászt, az talán meg tudja neked javítani a meglevőt; cserélni ugye nem kifejezetten olcsó. |
manncsa | 900 | 2017. október 18. 15:16 | Válasz erre: 899 |
Ma rámértem megint felugrott 18V-ra is. Nincs valakinek esetleg eladó feszültség szabályozója?
|
manncsa | 898 | 2017. október 17. 20:26 |
Halló! 14,5 V körül mérek visszatöltést, állítólag lehet, hogy ez sok. Tud valaki segíteni? |
kawa550 | 897 | 2017. október 3. 21:09 | Válasz erre: 893 |
http://xn--motorszervz-xcb.hu/tag/motor-teleszkop-javitas
|
kawa550 | 895 | 2017. október 3. 21:04 | Válasz erre: 893 |
https://hu-hu.facebook.com/D%C3%A9czi-Suspension-Service-135600799855997/
|
Powerslave | 894 | 2017. október 3. 19:04 | Válasz erre: 893 |
Híííí feladtad a leckét. Kawasaki Magyarországnál kérdezted már, mennyire rabolnának ki? |
Mecsekkawa | 893 | 2017. október 1. 20:08 |
Sziasztok! Tud valaki olyan céget ajánlani, akik vállalnák a hátsó rugóstag felújítását? Köszi |
Mecsekkawa | 892 | 2017. július 20. 19:21 | Válasz erre: 891 |
Helló! Már fenn is van az új konzol, valóban az hajlott el, de két munkanap alatt meglett egy ötezresért. Elég szűk kanyar volt és valószínűleg ott rontottam el, hogy kiengedtem a padka felé és ott már nagyon csúszós volt. De estem el már kb 2 km/h-val is, úgy látszik nálam a sebesség annyira nem is fontos. Sisak, kabát, térdvédő, kesztyű, bakancs volt rajtam, szóval szerencsére bajom nem lett, a kabát ujján meg a térdvédőn látszik kicsit a csúszás. És tényleg ennyin múlik, hogy az ember a 30 fokban is legalább egy nyári kabátban legyen, valószínűleg ha pólóban meg rövidnaciban lettem volna, akkor a kültakaróm egy része is ott maradt volna az aszfalton. |
Powerslave | 891 | 2017. július 19. 20:34 | Válasz erre: 890 |
Jól sejtem, hogy a lábtartónak a konzolja hajlott el? Nekem az adta meg magát anno, óriási szívás volt beszerezni. Kissé meglep, hogy 40-nél ilyen történt, mert ahhoz azért elég porosnak kellett akkor - gyanúm szerint - lennie, hogy észrevedd. Gumi okés? Mindenesetre remélem, hogy (ahogyan elmondásodból kivehető) nem lett komolyabb bajod. Ha valami esetleg hiányozna, pingeld meg a CMA Motort is, mindig van náluk valami KLE-csetresz, magam is részben tőlük szerelkeztem fel, amikor az oldalsztenderem feladta a földi létet, illetve cmsnl-ről vadásztam cikkszámokat (náluk csak gyári új alkatrész van, annak meg hadd ne ecseteljem az árát). |
Mecsekkawa | 890 | 2017. július 14. 18:40 |
Sziasztok! Tegnap sikerült elfektetnem a Kawasakit, ráadásul egy olyan kanyarban, amit naponta kétszer is abszolválok. Nemes egyszerűséggel a bedöntött motor hátulja kicsúszott, utána néztem, hogy elég poros volt az út és talán ezt nem vettem észre a kanyar elején. Olyan 40 körül mehettem, elég szépet csúszott a gép, de egy elgörbült lábtartóval, sebességváltó pedállal meg a bal hátsó index elvesztésével megúszta, már meg is rendeltem hozzá a a vasárut. Meg persze lett pár új karc az idomon is, de ahhoz képest, hogy mennyit csúszott az aszfalton mielőtt benézett az árokba meglepően kevéssel megúszta. Ja, a kormányvéget reszeltem még le, szóval valahogy szerencsés a felépítése, hogy nem tört darabokra. |
Mecsekkawa | 889 | 2017. június 28. 16:52 | Válasz erre: 888 |
Kilométeróra kihajtása, ha nincs kenve eltörhet és az elszabaduló fémmorzsák az agyat is tönkretehetik. Ki kell venni a kereket és az óra kihajtásnál megkenni a fogaskerekeket.
|
manncsa | 888 | 2017. június 27. 10:32 |
Ne paráztassatok!! Mire kell figyelni az első keréknél? Micsoda megy tönkre benne? + Sportdobot témában merre induljak el, mi éri meg mi az optimális megoldás nekem a gyári dob vérszegény. |
Powerslave | 887 | 2017. június 11. 19:51 | Válasz erre: 886 |
cmamotornál érdemes lehet utánakérdezni, gyakran bomlik náluk egy-két KLE
|
ptys | 886 | 2017. június 9. 10:50 |
Első kereket keresek. Nekem is tönkre ment a belseje...:( Valaki tud eladót jelezze már nekem!
|
Mecsekkawa | 885 | 2017. június 8. 22:48 |
Meghegesztették, de kéne fényezni is. Most visszaraktam így, majd télen, szezonon kívül megy a fényezőhöz.
|
Powerslave | 884 | 2017. június 6. 20:23 | Válasz erre: 883 |
Nekem a kulcsos van szétrepedve, sajnos egyszer már hegesztve volt és a vibrációval már nem bírt megbékülni. Egyelőre keresni kell, hogy az ember észrevegye, de már terjedésnek indult. Majd lecserélem, és talán beiktatok egy átfényezést is, mert ez a mostani amúgy is elég hülye egy árnyalat. |
Mecsekkawa | 883 | 2017. május 31. 21:08 |
Holnap inkább műanyaghegesztőhöz megyek. A 20 év rezgés megtette a hatását és elrepedt a faridomom (jobban mondva a motoré) ott ahol a rendszámtábla tartó rész fel van fogatva. Remélem hegeszthető, ha nem akkor jön a barkácsolás.
|
Powerslave | 882 | 2017. május 31. 16:09 | Válasz erre: 881 |
Hát ez lehet, hogy engem is érdekelne valamikor :)
|
Mecsekkawa | 881 | 2017. május 25. 19:38 | Válasz erre: 880 |
Nekem ez a jó minőségű, száraz mezőgazdasági út valahol a dunántúli dombok között.
|
Powerslave | 880 | 2017. május 24. 12:22 | Válasz erre: 879 |
Most épp az bírt szöget ütni a fejemben, hogy keressek egy olyan útvonalat, ahol van látnivaló, és nincs komoly forgalom, nyugodtan lehet akár 30-40-nel is csorogni. :D
|
manncsa | 879 | 2017. május 24. 09:39 | Válasz erre: 878 |
Még szép! én is 100-110-el utazom kanyarsebesség 70-80 :P nagyon jó vele kódorogni, imádom |
Powerslave | 878 | 2017. május 24. 00:56 | Válasz erre: 874 |
Afölött valóban kellemetlenül üvölt (legalábbis az enyém biztosan), de elvileg 8000-nél van a nyomaték-, 9-nél a teljesítménycsúcs, így nagyjából ki is jön a 170 körüli végsebesség. Én speciel jobbszeretem a laza, kényelmes, kódorgós tempót, pláne ha van időm (és van mit) nézelődni is. |
manncsa | 877 | 2017. május 23. 20:07 | Válasz erre: 876 |
Oké, megvan a fura a kormányban a csöccsel viszont bajok vannak. Van egy csap ami kifele kiáll befelé csak a vége látszik, próbáltam beütni de nem forszíroztam anyag törést, nem moccan. Gyanakodtam is rá, h valami nem az igazi. majd egyszer lefotózom
|
kawa550 | 876 | 2017. május 23. 19:35 | Válasz erre: 872 |
Tomi1 | 875 | 2017. május 23. 15:04 |
Sziasztok! Kicseréltük a gyerek gépében a két (valószínüleg barkácsolás útján belekerült) 112-es fúvókáját 95-ösre, és a fogyasztása mindjárt visszaesett 1 literrel :-) |
manncsa | 874 | 2017. május 23. 10:22 |
az normális, hogy 130 as óraállásnál (ami a valóságban szerintem 10-15-el kevesebb) már 6-7000-et forog hatodikban a motor? nem is volt szívem tovább bőgetni pedig kiváncsi lennék a végsebességre is egyszer :P
|
manncsa | 873 | 2017. május 16. 17:23 |
Még egy dolog: http://www.kepesmotor.hu/kipufogo_dob/p1708950 ez a gpr sportdob kompatibilis lehet a kle-vel? szeretném sportdobra cserélni a gyárit a közeljövőben. köszi |
manncsa | 872 | 2017. május 16. 17:19 |
Azt hiszem tartalék állásban próbáltam leengedni a karbikat, csurgott de nekem úgy tűnt sose áll el kb 3dl engedtem le a kettőből. A pri állás folyamatos nyitott állást jelent ha jól tudom. Kimostam a légszűrőszivacsot vettem kettő ngk dr9ae gyertyát dr8-asok voltak benne. Most jár mindkettő henger eddig nem jött elő újra a hiba ha holnap az éjszakai állás után is elindul akkor lehet, hogy orvosolva lett a baj. Az öninditóm nem az igazi még néha csak kattanik a relé meg kell tologatnom sebességben és akkor tudok indítózni, a gázkarral vagyok még bajban valaki segítsen: hiába húzom meg a csavarokat elforog az egész ház valaki tapasztalt ilyesmit már? |
Powerslave | 871 | 2017. május 15. 01:09 | Válasz erre: 870 |
Ich bin nyet szakértő, de nekem ez inkább koksznak tűnik. Azt mondod, a másik egy merő benzin volt. Próbáld meg leereszteni a karbikat, lehet, hogy túlszaladt az állás alatt. "ON" vagy "PRI" állásban van a benzincsap? |
manncsa | 870 | 2017. május 14. 20:44 |
így nézett ki: a jobb oldali hengerben lévő meg tiszta benzin volt, gondolom az indítózástól ![]() |
Mecsekkawa | 869 | 2017. május 14. 20:38 |
Kérdés lehet, hogy a fekete "dzsuva" pontosan mit takar, koksz vagy olaj. A drótkeféből gondoltam, hogy nem olajos szennyeződésről volt szó. Az új/másik gyertya nem csak javítás, hanem diagnosztika is lehet és egyszerűbb otthoni körülmények közt gyertyát cseréni mint karburátort állítani, főleg kettőt.
|
manncsa | 868 | 2017. május 14. 20:28 |
ősszel még nem csinálta ezt, most, hogy a tavasszal elővettem kezdte csinálni. fűtött garázsban volt télen meg be is indítgattam hetente kéthetente. megpróbálkozom egy légszűrő tisztítással első körben. köszi, majd kiabálok ha van valami.
|
Powerslave | 867 | 2017. május 14. 18:12 | Válasz erre: 866 |
Quick reference: http://komplexauto.hu/tudta_e/hogy_hogyan_is_nez_ki_egy__0_15 Ha nem találsz árulkodó problémát sem a benzinellátással, sem a levegőrendszerben, akkor cseréld le a gyertyákat, és ha az sem válik be, mindenképpen fordulj szerelőhöz. Pánikolni azonban egyelőre nem kell, valószínűleg a légszűrő koszos, vagy el lett tekergetve a keverékcsavar. |
Powerslave | 866 | 2017. május 14. 18:07 | Válasz erre: 865 |
Ne vedd félvállról, mert a gyertya dzsuvázódása azt is jelezheti, hogy olaj kerül az égéstérbe, az meg nem játék. Talán az lesz a legjobb, ha megbízható szakemberrel átnézeted.
|
Powerslave | 865 | 2017. május 14. 18:05 | Válasz erre: 863 |
Azért ezt nem érdemes lerendezni egy gyertyacserével. "Root cause analysis" - a gyertya kormolódása nem maga a hiba, hanem tünet. Azt tessék kideríteni, hogy mitől. Az első tippem, hogy túl dús a keverék. Lamdaszondával ellenőrizhető, de gyanítom, hogy nincs ilyen kéznél. Csekkold le a szivatót, hogy rendesen visszamegy-e a helyére, illetve a nézd meg, nem akadályozza-e valami a levegő útját (elkoszolódott légszűrő, falsot szív valahol, stb.). Gondolom, eddig jó volt ezekkel a gyertyákkal... |
Mecsekkawa | 864 | 2017. május 14. 16:12 | Válasz erre: 863 |
Én elsőnek kipróbálnám két új gyertyával. Az, hogy kormos volt a régi jelenteti azt is, hogy nem a megfelelő hőértékű van benne. NGK DR9EA
|
manncsa | 863 | 2017. május 14. 11:11 |
Köszi. Sikerült kiszednem olyan csőkulcsal amit ajánlottál. Tiszta feketék voltak a gyertyák , megdrótkeféztem egyből be is röffent. Két napig járkáltam vele, viszont ismét nem indul. Először leáll a bal henger néha bepöfög és elkapja de ma már megint egyáltalán nem nem indul el. Véleményetek? |
Mecsekkawa | 862 | 2017. május 7. 20:29 | Válasz erre: 861 |
Szia! Ha jól emlékszem 18-as (?) csőkulccsal, vékonyabb falú kell, hogy elférjen. ilyesmi: http://www.emag.hu/6-reszes-keszlet-gyertyakulcs/pd/DDXPRYBBM/?gclid=COnTor603tMCFQ-UsgodBwQPvQ&ref_cmp=ps&emagi_click_id=1ae7cacf75875c1ed4a5dfc467d26857 |
manncsa | 861 | 2017. május 7. 16:11 |
Sziasztok! Hogyan tudnám kiszedni a gyertyákat? a gyári kulcsom nincs meg, ami van azzal meg nem férek hozzá :/
|
Hr.Geiger | 859 | 2017. április 20. 21:21 | Válasz erre: 858 |
Ennek a kereke is jó lenne nektek ( az agy rész 100% ua ) https://www.willhaben.at/iad/kaufen-und-verkaufen/d/kawasaki-klr-650-ersatzteile-200670214/ |
Hr.Geiger | 858 | 2017. április 20. 21:14 | Válasz erre: 855 |
Szia Tomi! Bécsben bontják ezt a táltost, érdemes lenne felhívnotok és rákérdezni a kerékre. https://www.willhaben.at/iad/kaufen-und-verkaufen/d/billigst-kle-500-rahmen-und-alle-teile-billigst-schlachtung-schlachtung-schlachten-schlachte-78784425/ Ha nincs komplett kerék, talán még az agyat is érdemes lenne kifűzni és csak azt beszerezni- bár az új ára horror. |
Mecsekkawa | 857 | 2017. április 20. 20:25 | Válasz erre: 855 |
Szia! 355-ös kommentnél írtam, hogy én is valami ilyesmi miatt cseréltem kereket. Nálam az volt a baj, hogy az előző tulaj nem zsírozta a kilométerspirál meghajtót és -sajnos-nekem sem jutott eszemben idejében :( Azóta kapja a grafitosat... Nem tudom, hogy lehet-e helyettesíteni, elég nagy kerék egy nehéz motorhoz. Én a bakonymotor.com -tól vettem egy bontottat, nem emlékszem az árára, de nem volt olcsó... :( |
vkami | 856 | 2017. április 20. 07:50 |
http://www.ebay.com/itm/Kawasaki-KLE-500-Front-Wheel-1992-/272616646706?hash=item3f7937e832:g:~RMAAOSwDmBY4lSW&vxp=mtr Talán megfelelő |
Tomi1 | 855 | 2017. április 19. 20:26 |
Sziasztok! A fiam '94-es KLE 500-as gépének az első kereke eltört :-( A jobb oldalán, a Km spirál meghajtó alatt, a csapágyat lezáró seeger gyűrű mentén apró darabokra. Valaki találkozott már ilyen jelenséggel? Esetleg orvosolta más típusú gép kerekével? Ha igen, milyen kerékkel lehet kiváltani? Vagy ha van felesleges kerék valakinek, kérem ne titkolja! További szép estét! |
Powerslave | 854 | 2017. április 1. 00:36 | Válasz erre: 851 |
Szia! Örülök, hogy tetszett. Remekjó igás. Melyikünk az utód? :) |
Powerslave | 853 | 2017. április 1. 00:35 | Válasz erre: 852 |
Hát nem semmi. Én csak videón láttam ilyesmit, de a sz*r is megállt bennem. Oktathatnak bármit, elmehetsz vezetéstechnikai tréningre is 20-ra, ha úgy jön ki, kivédhetetlen. Örülök, hogy jól végződött. https://www.youtube.com/watch?v=h2eSo6eQwVc&t=55s |
ptys | 852 | 2017. március 30. 22:52 | Válasz erre: 850 |
Ebből a szempontból is szerencsésnek mondhatom magam, akitől vettem a motort hivatásos biztosítós fényező. Mivel az ő motorja volt, így a 3 idomot 30 ezerért csinálta meg. Mondom nektek egy ilyen őz ütés után, csak szerencsém volt, egyáltalán azzal hogy nem estem el és nem lett semmi bajom. A motort lehet pótolni, viszont az egészséget nem.
|
Tomi1 | 851 | 2017. március 30. 21:20 |
Sziasztok! Ma mentem egy kört a gyerek KLE 500-asával, hatalmas élmény volt. Nem gondoltam volna, hogy ilyen szuper a gép. Sportkipufogója van nagyon dögös hanggal, hát nem csökkent az átlagfogyasztása az biztos :-) |
Powerslave | 847 | 2017. március 19. 21:01 | Válasz erre: 846 |
Tényleg! Idomot vettél, vagy hegesztve volt?
|
ptys | 846 | 2017. március 19. 20:11 | Válasz erre: 844 |
Köszi szépen! Szerencsém volt 3 évvel ezelőtt amikor vettem, tény és való. Kicsit alakítottam rajta az én szájízem szerint. Kipufogó, visszapillantó tükör, meg index búra, meg matrica cserén esett át. Festésen is átesett az eleje, de az nem volt tervez, egy őzet ütöttem vele telibe.
|
Powerslave | 845 | 2017. március 17. 15:18 | Válasz erre: 844 |
Csatlakozom, nagyon tip-top a masina, meg is irigyeltem, de így kitatarozni a Kawicskát még eléggé a jövő zenéje... :)
|
Powerslave | 843 | 2017. március 11. 16:00 | Válasz erre: 842 |
Én egyelőre semennyit. Mostanában elviszem valamikor a Kawicsot wellnessre, ahogy a naptár és a keret kiadja, aztán útrakelünk valamerre.
|
Powerslave | 841 | 2017. január 26. 17:40 |
...ejj, de nagy a csend, bajtársak! :) Azt ne mondjátok, hogy találtatok valahol jó id?t :D
|