28 29 30 1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26

Kérlek jelentkezz be

Regisztráció
Elfelejtett jelszó
KAWASAKI KLE 500

MaxKrisz 941 2020. augusztus 10. 20:40  
Sziasztok eladtam motorom és a maradék dolgait eladnám.
Givi Doboz szett 3 darabos hozzá való konzollal.
Eredeti szélvédő plexi.
Motor emelő univerzális
Akit érdekel írjon:
küldök fotót és árat
bkriszb@vipmail.hu-ra
SZéles utat mindenkinek
Sziasztok
    

Powerslave 940 2020. március 21. 10:25  
A jelek szerint elnémultunk.
Magam speciel eléggé el vagyok havazva, és a Kawicskám is romokban hever, de előbb-utóbb azért tervezek visszatérni.
Hogy a többieket mi lelhette, azt nem tudom :)
    

fenyooldrider 939 2020. január 3. 19:50  
Sziasztok, létezik még ez a topic? Lenne pár kérdésem hozzátok karbikkal kapcsolatban!
    

D.Zoli 938 2018. szeptember 16. 16:45  
Mindenképpen olyan sebességűt és terhelhetőségűt szeretnék, mint ami a gyári. Azzal ijesztgetnek, hogy balesetnél a biztosító kihúzhatja magát a fizetés alól, ha nem egyezik meg a gyárival. Nem tudom mi igaz belőle, meg nem is szeretném megtudni, de inkább nem kockáztatok.
Beszéltem egy gumissal, ő azt mondta hogy nyugodtan tehetek rá tömlő nélkülit tömlővel. Ezzel még nincs is bajom, nyilván géppel simán felteszik rá a gumit, de én az úti kerékszerelő vasaimmal egy defektnél nem tudom hogyan fogom megszerelni a keményebb peremű gumit.
    

Powerslave 937 2018. szeptember 12. 19:34   Válasz erre: 935
Az R-es abroncs egyébként 170-ig jó, úgyhogy szerintem elégnek kéne lennie.
    

Powerslave 936 2018. szeptember 12. 19:21   Válasz erre: 935
Conti TrailAttack van fent. Közútra remek.
    

D.Zoli 935 2018. szeptember 12. 10:47  
Ti milyen gumikat használtok a KLE-n?
Heidenau K60 Scout-ra akartam cserélni, de 130/80-17 méretben csak tömlőset gyártanak. Michelin Anakee Wildból pedig csak R-es a sebesség index amit találtam. :(
    

Gábor 63 934 2018. szeptember 11. 20:58  
.
    

Gábor 63 933 2018. szeptember 11. 20:58  
.
    

dr650 932 2018. augusztus 24. 16:47   Válasz erre: 931
...csak a felsoroltak..az is lehetőleg egyben...
    

D.Zoli 931 2018. augusztus 23. 10:26   Válasz erre: 930
Engem érdekelne középtámasz és bukókeret, ha az is van eladó.
    

dr650 930 2018. augusztus 22. 17:00  
Szevasztok!Megmaradt KLE alkatrészeimet szeretném eladni egyben,ha valakinek érdekes.A motor 2006-os volt,tehát már az új idomos...oldal sztender,gyári plexi,tűszelepek,kuplungkar,indexek,gyári kormány,jobbos kézvédő,alkatrész katalógus,és szerelési útmutató,
Budapest Xv.ker napközben,hétvégén Pilisvörösvár.
Érdeklődni gyorgy.schaffer@gmail.com
Üdv,dr650
    

Tomi1 929 2018. augusztus 16. 07:33   Válasz erre: 926
Szia!
Itt megpróbálhatod:
https://www.kepesmotor.hu/motorblokk/p1937022
    

D.Zoli 928 2018. augusztus 10. 06:55  
Valaki le tudná fényképezni, hogy a gyári szerszámos készletben milyen szerszámok találhatóak? Bontóban vettem egy gpz-s csomagot, de szerintem ebben már valaki megcserélgette a dolgokat.
    

Tomi1 927 2018. augusztus 9. 08:00   Válasz erre: 926
Szia!

A jófogáson találtuk, Kawasaki alkatrészek között.
    

D.Zoli 926 2018. augusztus 8. 16:18   Válasz erre: 925
Na jó, de hol vettétek? :)
    

Tomi1 925 2018. augusztus 8. 14:44  
Sziasztok!

A fiam KLE 500 as ára vettünk bontottan bukócsövet, 15 ezer Ft volt.
Egy festés után mehetett a helyére, tökéletes volt.
    

D.Zoli 924 2018. augusztus 8. 09:36   Válasz erre: 923
Beszéltem vele, de erre a típusra még nem készített, így valóban csak úgy tudna kitalálni valamit, ha ott van nála egy ideig a motor. De idénre már tele van munkával, szóval egyelőre ez a vonal nem működik... Kár, mert a korábbi motoromra jól megcsinálta a bukókeretet és a középtámaszt.
    

Mecsekkawa 923 2018. augusztus 7. 08:38   Válasz erre: 916
Petya89 nevű felhasználó készít ilyen csöveket
    

poki 921 2018. augusztus 5. 11:06  
a középsztendert nem lehet nehéz csinálni hasonlíthat a mz-re csak a méreteket kéne tudni?
    

poki 920 2018. augusztus 5. 11:06  
a középsztendert nem lehet nehéz csinálni hasonlíthat a mz-re csak a méreteket kéne tudni?
    

poki 919 2018. augusztus 5. 11:06  
a középsztendert nem lehet nehéz csinálni hasonlíthat a mz-re csak a méreteket kéne tudni?
    

poki 918 2018. augusztus 5. 11:01  
hát nagyon drága a gyári bukócső valami 160euró+szállítás
    

Mecsekkawa 917 2018. augusztus 4. 20:49   Válasz erre: 916
Szia!
Én érdeklődtem egy szegedi srácnál, aki gyárt csöveket, ő mondta, hogy ott kéne hagyni a motort, mert ilyenhez nincs sablonja. Aztán nem forszíroztam a dolgot, mai napig cső nélkül van a motor, pedig azóta egyszer sikerül elfektetnem már.
    

D.Zoli 916 2018. augusztus 4. 12:02  
Köszönöm, közben több motort is kipróbáltam, mindnek ilyen volt a váltója. Végül sikerült találni egy kevesett futott, szép állapotút, amelyet megvásároltam.
Középtámasszal és bukócsővel kapcsolatban van valakinek tapasztalata? Milyet érdemes rá venni? Olvastam itt a fórumon korábban, hogy valaki gyártott volna, csak minta kellett neki. Lett valami belőle?
    

poki 915 2018. augusztus 3. 14:34   Válasz erre: 908
szia.d.zoli nekemse veszi 2-est álló helyzetbe de nem jáwa ez 1kell!
    

poki 913 2018. augusztus 3. 14:34   Válasz erre: 908
szia.d.zoli nekemse veszi 2-est álló helyzetbe de nem jáwa ez 1kell!
    


poki 911 2018. július 26. 18:22   Válasz erre: 846
szia.hol találtál kipufogót?
    

poki 910 2018. július 25. 17:24  
Benzin csap problémám van hol találok felújító készletet 1993as kawa kle500 hoz?
    

Mecsekkawa 909 2018. június 18. 19:26   Válasz erre: 908
Na, ma én is kipróbáltam, valóban nem lehet járó motornál felhúzni kettesbe :)
    

D.Zoli 908 2018. június 4. 12:19  
Sziasztok!

Mindegyik KLE-n olyan a váltó, hogy álló helyzetben csak 1-esbe illetve üresbe lehet betenni? Felfelé hiába húzom a kart, nem veszi be a másodikat, csak már menet közben egy bizonyos sebesség felett. Ez így normális? Eddig egyik motornál sem tapasztaltam ilyet.
    

Pama 907 2018. május 14. 11:49  
Sziasztok KLE tulajok!

Nagy bajban vagyok, kezdek komolyan kétségbeesni. Csöpög az a fránya benzin a karbiból (a jobb oldali karbi kis fütyijéből illetve a karbi aljáról) Már két hibát orvosoltunk apukámmal: a benzincsap volt rossz és egy benzincső el volt repedve, eddig emiatt állóhelyzetben, leállított motorral csöpögött a benzin. Most ezek jók, viszont ezúttal járó motorral csöpög. Van valakinek tippje? Tűszelep lesz?
    

Mecsekkawa 906 2018. március 7. 20:51   Válasz erre: 904
Vagy innen választhatsz:

http://www.jtsprockets.com/catalogue/model/1161/
    

kawa550 905 2018. március 7. 19:53   Válasz erre: 904
Nagyvasról tudsz rendelni lánckereket, a
katalógusban jelölve van lánckerekeknél hogy gyári fogszám. A tiéd 16-44
Többi adathoz ott van a net.
https://en.wikipedia.org/wiki/Kawasaki_KLE500
    

Maxitecho 904 2018. március 7. 18:55  
Sziasztok!
Ősszel vettem egy 94-es KLE 500-ast. Osztrákból behozva. Nagyon jó állapotú gép, nem igényelt túl sok folgalkozást.
Viszont nagy bánatomra az előző tulaja próbálta átalakítani Supermotóvá. Ami nekem nem a nagy kedvencem. Ebben szeretném a segítégeteket kérni. Volt a motorban egy lánckerék csere amit szeretnék visszaállítani eredetire. Esetleg tudtok gyári lánckerék méretet? És hogy honnan tudom beszerezni? Valamit a felnik se gyáriak elől egy 18 colos van hátul pedig egy 17-es. Esetleg tudtok gyári adatokat a kerekekről? Méret szélesség. Gumi típus, terepen is szeretném használni, nem aszfalt gépnek.

Előre is köszönöm a segítségetek!
    

Mecsekkawa 903 2018. február 24. 10:17  
Sziasztok!

Egy kis történet arról, hogy mi a hátulütője egy öreg KLE-nek, meg talán úgy az idősebb motoroknak általában. Még a tél elején elvittem szerelőhöz a 94-es kiadású motort olajcserére, szelephézag állításra meg hogy úgy általában nézzen kicsit rá. Ellenőrizte a hézagot, lecserélte az olajat és felhívott, hogy kis műanyag darabkák voltak az olajban, megbeszéltük, hogy vegye le a gyújtás oldali deklit, hátha onnan jött valami. Onnan jött. A lendkerékben lévő mágnesek el kezdet leválni és az azt ragasztó darabkák kerültek be az olajba. Utána néztem pár fórumon, többen is írták, hogy sajnos ez típushiba... Lekerült a szabadonfutó is, amin korábban észrevettem, hogy hidegben időnként nem forgatja át a motort. Egyrészt látszott kopás is a szabadonfutón, másrészt a korább javításból származó valamiféle köszörülés nyoma, de a legérdekesebb az volt, hogy az egyik görgőt valami csapszeg darabokkal pótolhatták. ami el is volt törve. A további gányolgatás helyett a csere mellet döntöttünk és mivel mindkét alkatrész fogyóeszköz az ilyen öreg motorokban nem volt egyszerű bontottan beszerezni. Szabadonfutóból egy új, tajvani darab lett, ez sem volt drágább mint amennyiért bontottat ígértek. A lendkerék esetében a bontott volt jóval olcsóbb, igaz több egy hónapot várt rá a szerelő. Érdekesség, hogy az új lendkerék valószínűleg egy ER-5-é, ezen a mágneseken beül van egy gyűrű, így azok nem tudnak leválni, viszont a külsején kellet igazítani, hogy jó legyen a KLE-be (a külső palástra kellet hegeszteni három bütyköt, amit elég profinak tűnő módon oldottak meg. Szóval kész lett, indul szépen, majd ha nem lesz ilyen hideg akkor alaposabban is kipróbálom, de amíg a szerelőtől hazahoztam azon a 15 kilóméteren a fagyhatáron motoroztam, úgyhogy nem nagyon feszegettem a dolgot. A tanulság anyagilag azért elég zsebbemarkoló volt, 90-et fizettem érte, ami egyrészt nem olyan vészes, mondjuk egy stadionhoz képet, viszont ha úgy veszem, hogy a motor értékének a harmadát kiadtam most két, nem túl nagy vasdarab cseréjéért, akkor annyira nem esik jól.
    

Powerslave 901 2017. október 19. 16:12   Válasz erre: 900
18V már tényleg soknak tűnik.
Alkatrész tekintetében sajnos nem nagyon tudok okosat mondani.
Ha fel tudsz hajtani egy aranykezű villanyászt, az talán meg tudja neked javítani a meglevőt; cserélni ugye nem kifejezetten olcsó.
    

manncsa 900 2017. október 18. 15:16   Válasz erre: 899
Ma rámértem megint felugrott 18V-ra is. Nincs valakinek esetleg eladó feszültség szabályozója?
    

Powerslave 899 2017. október 17. 21:03   Válasz erre: 898
Tudtommal az teljesen normális.
    

manncsa 898 2017. október 17. 20:26  
Halló!
14,5 V körül mérek visszatöltést, állítólag lehet, hogy ez sok. Tud valaki segíteni?
    

kawa550 897 2017. október 3. 21:09   Válasz erre: 893
http://xn--motorszervz-xcb.hu/tag/motor-teleszkop-javitas
    

kawa550 896 2017. október 3. 21:07   Válasz erre: 893
http://classicmotorcycles.hu/galeria/
    

kawa550 895 2017. október 3. 21:04   Válasz erre: 893
https://hu-hu.facebook.com/D%C3%A9czi-Suspension-Service-135600799855997/
    

Powerslave 894 2017. október 3. 19:04   Válasz erre: 893
Híííí feladtad a leckét.
Kawasaki Magyarországnál kérdezted már, mennyire rabolnának ki?
    

Mecsekkawa 893 2017. október 1. 20:08  
Sziasztok!

Tud valaki olyan céget ajánlani, akik vállalnák a hátsó rugóstag felújítását?

Köszi
    

Mecsekkawa 892 2017. július 20. 19:21   Válasz erre: 891
Helló!

Már fenn is van az új konzol, valóban az hajlott el, de két munkanap alatt meglett egy ötezresért. Elég szűk kanyar volt és valószínűleg ott rontottam el, hogy kiengedtem a padka felé és ott már nagyon csúszós volt. De estem el már kb 2 km/h-val is, úgy látszik nálam a sebesség annyira nem is fontos.

Sisak, kabát, térdvédő, kesztyű, bakancs volt rajtam, szóval szerencsére bajom nem lett, a kabát ujján meg a térdvédőn látszik kicsit a csúszás. És tényleg ennyin múlik, hogy az ember a 30 fokban is legalább egy nyári kabátban legyen, valószínűleg ha pólóban meg rövidnaciban lettem volna, akkor a kültakaróm egy része is ott maradt volna az aszfalton.
    

Powerslave 891 2017. július 19. 20:34   Válasz erre: 890
Jól sejtem, hogy a lábtartónak a konzolja hajlott el? Nekem az adta meg magát anno, óriási szívás volt beszerezni.

Kissé meglep, hogy 40-nél ilyen történt, mert ahhoz azért elég porosnak kellett akkor - gyanúm szerint - lennie, hogy észrevedd. Gumi okés?

Mindenesetre remélem, hogy (ahogyan elmondásodból kivehető) nem lett komolyabb bajod.

Ha valami esetleg hiányozna, pingeld meg a CMA Motort is, mindig van náluk valami KLE-csetresz, magam is részben tőlük szerelkeztem fel, amikor az oldalsztenderem feladta a földi létet, illetve cmsnl-ről vadásztam cikkszámokat (náluk csak gyári új alkatrész van, annak meg hadd ne ecseteljem az árát).
    

Mecsekkawa 890 2017. július 14. 18:40  
Sziasztok!
Tegnap sikerült elfektetnem a Kawasakit, ráadásul egy olyan kanyarban, amit naponta kétszer is abszolválok. Nemes egyszerűséggel a bedöntött motor hátulja kicsúszott, utána néztem, hogy elég poros volt az út és talán ezt nem vettem észre a kanyar elején. Olyan 40 körül mehettem, elég szépet csúszott a gép, de egy elgörbült lábtartóval, sebességváltó pedállal meg a bal hátsó index elvesztésével megúszta, már meg is rendeltem hozzá a a vasárut. Meg persze lett pár új karc az idomon is, de ahhoz képest, hogy mennyit csúszott az aszfalton mielőtt benézett az árokba meglepően kevéssel megúszta. Ja, a kormányvéget reszeltem még le, szóval valahogy szerencsés a felépítése, hogy nem tört darabokra.
    

Mecsekkawa 889 2017. június 28. 16:52   Válasz erre: 888
Kilométeróra kihajtása, ha nincs kenve eltörhet és az elszabaduló fémmorzsák az agyat is tönkretehetik. Ki kell venni a kereket és az óra kihajtásnál megkenni a fogaskerekeket.
    

manncsa 888 2017. június 27. 10:32  
Ne paráztassatok!! Mire kell figyelni az első keréknél? Micsoda megy tönkre benne?
+
Sportdobot témában merre induljak el, mi éri meg mi az optimális megoldás nekem a gyári dob vérszegény.
    

Powerslave 887 2017. június 11. 19:51   Válasz erre: 886
cmamotornál érdemes lehet utánakérdezni, gyakran bomlik náluk egy-két KLE
    

ptys 886 2017. június 9. 10:50  
Első kereket keresek. Nekem is tönkre ment a belseje...:( Valaki tud eladót jelezze már nekem!
    

Mecsekkawa 885 2017. június 8. 22:48  
Meghegesztették, de kéne fényezni is. Most visszaraktam így, majd télen, szezonon kívül megy a fényezőhöz.
    

Powerslave 884 2017. június 6. 20:23   Válasz erre: 883
Nekem a kulcsos van szétrepedve, sajnos egyszer már hegesztve volt és a vibrációval már nem bírt megbékülni. Egyelőre keresni kell, hogy az ember észrevegye, de már terjedésnek indult.

Majd lecserélem, és talán beiktatok egy átfényezést is, mert ez a mostani amúgy is elég hülye egy árnyalat.
    

Mecsekkawa 883 2017. május 31. 21:08  
Holnap inkább műanyaghegesztőhöz megyek. A 20 év rezgés megtette a hatását és elrepedt a faridomom (jobban mondva a motoré) ott ahol a rendszámtábla tartó rész fel van fogatva. Remélem hegeszthető, ha nem akkor jön a barkácsolás.
    

Powerslave 882 2017. május 31. 16:09   Válasz erre: 881
Hát ez lehet, hogy engem is érdekelne valamikor :)
    

Mecsekkawa 881 2017. május 25. 19:38   Válasz erre: 880
Nekem ez a jó minőségű, száraz mezőgazdasági út valahol a dunántúli dombok között.
    

Powerslave 880 2017. május 24. 12:22   Válasz erre: 879
Most épp az bírt szöget ütni a fejemben, hogy keressek egy olyan útvonalat, ahol van látnivaló, és nincs komoly forgalom, nyugodtan lehet akár 30-40-nel is csorogni. :D
    

manncsa 879 2017. május 24. 09:39   Válasz erre: 878
Még szép! én is 100-110-el utazom kanyarsebesség 70-80 :P
nagyon jó vele kódorogni, imádom
    

Powerslave 878 2017. május 24. 00:56   Válasz erre: 874
Afölött valóban kellemetlenül üvölt (legalábbis az enyém biztosan), de elvileg 8000-nél van a nyomaték-, 9-nél a teljesítménycsúcs, így nagyjából ki is jön a 170 körüli végsebesség.

Én speciel jobbszeretem a laza, kényelmes, kódorgós tempót, pláne ha van időm (és van mit) nézelődni is.
    

manncsa 877 2017. május 23. 20:07   Válasz erre: 876
Oké, megvan a fura a kormányban a csöccsel viszont bajok vannak. Van egy csap ami kifele kiáll befelé csak a vége látszik, próbáltam beütni de nem forszíroztam anyag törést, nem moccan. Gyanakodtam is rá, h valami nem az igazi. majd egyszer lefotózom
    

kawa550 876 2017. május 23. 19:35   Válasz erre: 872
Ez ugyan egy zrx kormány, de attól a lényeg még látszik. Van rajta egy furat a kapcsolótömbnek, annak a belső részén van egy ide illeszkedő csöcs, ami megakadályozza az elfordulást. Vagy valaki nem figyelt és rosszul rakta vissza aztán mikor meghúzta a csavarokat letörte a csöcsöt, vagy esetleg nem eredeti a kormány és nincs rajta furat.
    

Tomi1 875 2017. május 23. 15:04  
Sziasztok!

Kicseréltük a gyerek gépében a két (valószínüleg barkácsolás útján belekerült) 112-es fúvókáját 95-ösre, és a fogyasztása mindjárt visszaesett 1 literrel :-)
    

manncsa 874 2017. május 23. 10:22  
az normális, hogy 130 as óraállásnál (ami a valóságban szerintem 10-15-el kevesebb) már 6-7000-et forog hatodikban a motor? nem is volt szívem tovább bőgetni pedig kiváncsi lennék a végsebességre is egyszer :P
    

manncsa 873 2017. május 16. 17:23  
Még egy dolog:
http://www.kepesmotor.hu/kipufogo_dob/p1708950
ez a gpr sportdob kompatibilis lehet a kle-vel?
szeretném sportdobra cserélni a gyárit a közeljövőben. köszi
    

manncsa 872 2017. május 16. 17:19  
Azt hiszem tartalék állásban próbáltam leengedni a karbikat, csurgott de nekem úgy tűnt sose áll el kb 3dl engedtem le a kettőből. A pri állás folyamatos nyitott állást jelent ha jól tudom.
Kimostam a légszűrőszivacsot vettem kettő ngk dr9ae gyertyát dr8-asok voltak benne. Most jár mindkettő henger eddig nem jött elő újra a hiba ha holnap az éjszakai állás után is elindul akkor lehet, hogy orvosolva lett a baj.
Az öninditóm nem az igazi még néha csak kattanik a relé meg kell tologatnom sebességben és akkor tudok indítózni, a gázkarral vagyok még bajban valaki segítsen: hiába húzom meg a csavarokat elforog az egész ház valaki tapasztalt ilyesmit már?
    

Powerslave 871 2017. május 15. 01:09   Válasz erre: 870
Ich bin nyet szakértő, de nekem ez inkább koksznak tűnik.
Azt mondod, a másik egy merő benzin volt. Próbáld meg leereszteni a karbikat, lehet, hogy túlszaladt az állás alatt. "ON" vagy "PRI" állásban van a benzincsap?
    

manncsa 870 2017. május 14. 20:44  
így nézett ki:
a jobb oldali hengerben lévő meg tiszta benzin volt, gondolom az indítózástól
    

Mecsekkawa 869 2017. május 14. 20:38  
Kérdés lehet, hogy a fekete "dzsuva" pontosan mit takar, koksz vagy olaj. A drótkeféből gondoltam, hogy nem olajos szennyeződésről volt szó. Az új/másik gyertya nem csak javítás, hanem diagnosztika is lehet és egyszerűbb otthoni körülmények közt gyertyát cseréni mint karburátort állítani, főleg kettőt.
    

manncsa 868 2017. május 14. 20:28  
ősszel még nem csinálta ezt, most, hogy a tavasszal elővettem kezdte csinálni. fűtött garázsban volt télen meg be is indítgattam hetente kéthetente. megpróbálkozom egy légszűrő tisztítással első körben. köszi, majd kiabálok ha van valami.
    

Powerslave 867 2017. május 14. 18:12   Válasz erre: 866
Quick reference:

http://komplexauto.hu/tudta_e/hogy_hogyan_is_nez_ki_egy__0_15

Ha nem találsz árulkodó problémát sem a benzinellátással, sem a levegőrendszerben, akkor cseréld le a gyertyákat, és ha az sem válik be, mindenképpen fordulj szerelőhöz.

Pánikolni azonban egyelőre nem kell, valószínűleg a légszűrő koszos, vagy el lett tekergetve a keverékcsavar.
    

Powerslave 866 2017. május 14. 18:07   Válasz erre: 865
Ne vedd félvállról, mert a gyertya dzsuvázódása azt is jelezheti, hogy olaj kerül az égéstérbe, az meg nem játék. Talán az lesz a legjobb, ha megbízható szakemberrel átnézeted.
    

Powerslave 865 2017. május 14. 18:05   Válasz erre: 863
Azért ezt nem érdemes lerendezni egy gyertyacserével. "Root cause analysis" - a gyertya kormolódása nem maga a hiba, hanem tünet. Azt tessék kideríteni, hogy mitől.

Az első tippem, hogy túl dús a keverék. Lamdaszondával ellenőrizhető, de gyanítom, hogy nincs ilyen kéznél. Csekkold le a szivatót, hogy rendesen visszamegy-e a helyére, illetve a nézd meg, nem akadályozza-e valami a levegő útját (elkoszolódott légszűrő, falsot szív valahol, stb.).

Gondolom, eddig jó volt ezekkel a gyertyákkal...
    

Mecsekkawa 864 2017. május 14. 16:12   Válasz erre: 863
Én elsőnek kipróbálnám két új gyertyával. Az, hogy kormos volt a régi jelenteti azt is, hogy nem a megfelelő hőértékű van benne. NGK DR9EA
    

manncsa 863 2017. május 14. 11:11  
Köszi. Sikerült kiszednem olyan csőkulcsal amit ajánlottál. Tiszta feketék voltak a gyertyák , megdrótkeféztem egyből be is röffent. Két napig járkáltam vele, viszont ismét nem indul.
Először leáll a bal henger néha bepöfög és elkapja de ma már megint egyáltalán nem nem indul el. Véleményetek?
    

Mecsekkawa 862 2017. május 7. 20:29   Válasz erre: 861
Szia!
Ha jól emlékszem 18-as (?) csőkulccsal, vékonyabb falú kell, hogy elférjen.
ilyesmi: http://www.emag.hu/6-reszes-keszlet-gyertyakulcs/pd/DDXPRYBBM/?gclid=COnTor603tMCFQ-UsgodBwQPvQ&ref_cmp=ps&emagi_click_id=1ae7cacf75875c1ed4a5dfc467d26857
    

manncsa 861 2017. május 7. 16:11  
Sziasztok! Hogyan tudnám kiszedni a gyertyákat? a gyári kulcsom nincs meg, ami van azzal meg nem férek hozzá :/
    

Mecsekkawa 860 2017. április 22. 22:05  
Április :)
    

Hr.Geiger 859 2017. április 20. 21:21   Válasz erre: 858
Ennek a kereke is jó lenne nektek ( az agy rész 100% ua )
https://www.willhaben.at/iad/kaufen-und-verkaufen/d/kawasaki-klr-650-ersatzteile-200670214/
    

Hr.Geiger 858 2017. április 20. 21:14   Válasz erre: 855
Szia Tomi!
Bécsben bontják ezt a táltost, érdemes lenne felhívnotok és rákérdezni a kerékre.
https://www.willhaben.at/iad/kaufen-und-verkaufen/d/billigst-kle-500-rahmen-und-alle-teile-billigst-schlachtung-schlachtung-schlachten-schlachte-78784425/

Ha nincs komplett kerék, talán még az agyat is érdemes lenne kifűzni és csak azt beszerezni- bár az új ára horror.
    

Mecsekkawa 857 2017. április 20. 20:25   Válasz erre: 855
Szia!
355-ös kommentnél írtam, hogy én is valami ilyesmi miatt cseréltem kereket. Nálam az volt a baj, hogy az előző tulaj nem zsírozta a kilométerspirál meghajtót és -sajnos-nekem sem jutott eszemben idejében :( Azóta kapja a grafitosat... Nem tudom, hogy lehet-e helyettesíteni, elég nagy kerék egy nehéz motorhoz. Én a bakonymotor.com -tól vettem egy bontottat, nem emlékszem az árára, de nem volt olcsó... :(
    


Tomi1 855 2017. április 19. 20:26  
Sziasztok!
A fiam '94-es KLE 500-as gépének az első kereke eltört :-(
A jobb oldalán, a Km spirál meghajtó alatt, a csapágyat lezáró seeger gyűrű mentén apró darabokra.
Valaki találkozott már ilyen jelenséggel?
Esetleg orvosolta más típusú gép kerekével?
Ha igen, milyen kerékkel lehet kiváltani?
Vagy ha van felesleges kerék valakinek, kérem ne titkolja!
További szép estét!
    

Powerslave 854 2017. április 1. 00:36   Válasz erre: 851
Szia!

Örülök, hogy tetszett. Remekjó igás. Melyikünk az utód? :)
    

Powerslave 853 2017. április 1. 00:35   Válasz erre: 852
Hát nem semmi. Én csak videón láttam ilyesmit, de a sz*r is megállt bennem. Oktathatnak bármit, elmehetsz vezetéstechnikai tréningre is 20-ra, ha úgy jön ki, kivédhetetlen. Örülök, hogy jól végződött.

https://www.youtube.com/watch?v=h2eSo6eQwVc&t=55s
    

ptys 852 2017. március 30. 22:52   Válasz erre: 850
Ebből a szempontból is szerencsésnek mondhatom magam, akitől vettem a motort hivatásos biztosítós fényező. Mivel az ő motorja volt, így a 3 idomot 30 ezerért csinálta meg. Mondom nektek egy ilyen őz ütés után, csak szerencsém volt, egyáltalán azzal hogy nem estem el és nem lett semmi bajom. A motort lehet pótolni, viszont az egészséget nem.
    

Tomi1 851 2017. március 30. 21:20  
Sziasztok!
Ma mentem egy kört a gyerek KLE 500-asával, hatalmas élmény volt.
Nem gondoltam volna, hogy ilyen szuper a gép.
Sportkipufogója van nagyon dögös hanggal, hát nem csökkent az átlagfogyasztása az biztos :-)
    

Powerslave 850 2017. március 29. 17:17   Válasz erre: 849
Hogyér mérték? No és a fényezés?
    

ptys 849 2017. március 20. 06:59   Válasz erre: 847
Vettem idomot, találtam egyből.
    

Powerslave 847 2017. március 19. 21:01   Válasz erre: 846
Tényleg! Idomot vettél, vagy hegesztve volt?
    

ptys 846 2017. március 19. 20:11   Válasz erre: 844
Köszi szépen! Szerencsém volt 3 évvel ezelőtt amikor vettem, tény és való. Kicsit alakítottam rajta az én szájízem szerint. Kipufogó, visszapillantó tükör, meg index búra, meg matrica cserén esett át. Festésen is átesett az eleje, de az nem volt tervez, egy őzet ütöttem vele telibe.
    

Powerslave 845 2017. március 17. 15:18   Válasz erre: 844
Csatlakozom, nagyon tip-top a masina, meg is irigyeltem, de így kitatarozni a Kawicskát még eléggé a jövő zenéje... :)
    

1Laciapu 844 2017. március 15. 21:03   Válasz erre: 842
Hú de szép ez a gép!
Gratula!
    

Powerslave 843 2017. március 11. 16:00   Válasz erre: 842
Én egyelőre semennyit. Mostanában elviszem valamikor a Kawicsot wellnessre, ahogy a naptár és a keret kiadja, aztán útrakelünk valamerre.
    

ptys 842 2017. március 11. 06:37  
Törjem meg a csendet. Mennyit gurultatok már idén? (700km)
    

Powerslave 841 2017. január 26. 17:40  
...ejj, de nagy a csend, bajtársak! :) Azt ne mondjátok, hogy találtatok valahol jó id?t :D
    

Powerslave 840 2016. december 25. 18:05  
Boldog Kawácsonyt!
    

petya89 839 2016. december 3. 18:45   Válasz erre: 836
Szia
Én meg tudom oldani. Írtam privátba.
    

Tomi1 838 2016. december 2. 07:27   Válasz erre: 837
Köszönöm!
    

ELőző oldal
Felhokep

Tagok száma: 22123
5 621 Eddigi túrák
14 221 826 km
34071 Eddigi túra-résztvevők