18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15

Kérlek jelentkezz be

Regisztráció
Elfelejtett jelszó
Suzuki Inazuma 400 750 1200
Következő oldal

Mikky 9075 2013. december 31. 13:23   Válasz erre: 9072
Amen....
    

hacse 9074 2013. december 31. 11:09   Válasz erre: 9073
Na, jóvan na , ez nem csak viccnek vót gyenge részemrõl.. :-)
    

Billigpeter 9073 2013. december 31. 00:24   Válasz erre: 9070
Hát,,mit rejtegessem, röntgenszemed van
    

cblaci 9072 2013. december 30. 23:06  
Ez az év elég küzdelmes volt nekem is, történtek benne jó dolgok, de sajnos olyanokban is bõvelkedett amelyeknek korábban még a gondolata se foglalkoztatott. Elmúltam 40, erre persze a 60-asok nevetve azt mondanák, hogy az még csak kölyök kor... na igen, de mégis másabb mint tíz éve. Volt idõ amikor csak gyûltek a fellegek, sokszor nem is voltak valósak, csak fantomok ami egyfajta félelem volt a holnapoktól. Aztán rájöttem, hogy a segítség saját magunkban rejlik, bár nem mindig könnyû megtalálni, de ha sikerül még betegséget is gyógyít. Nagyjából november közepére rendezõdtek körülöttem a dolgok és azóta más szemmel nézem a világot. Sokszor olyan könnyû másoknak tanácsokat adni, saját magával meg valahogy nem mindig boldogul az ember. Így év végével én azt szeretném kívánni mindenkinek, hogy találja meg a saját lelki békéjét, lássa meg az értelmet a holnapokban, vegye észre azok szépségeit és ne menjen el mellettük vakon a rohanó hétköznapokban.
Mindenkinek Boldog Új Évet Kívánok!
    

hacse 9071 2013. december 30. 22:52  
Na, joccaka, meg BÚÉK, ha addig nem olvasnánk egymástól valamit! :-]
    

hacse 9070 2013. december 30. 22:47   Válasz erre: 9066
Csak nem azt akarod mondani, hogy racsnis szár is van hozzá ott a vidámszínpadon ? ;o]
    

Kovacspeter 9069 2013. december 30. 22:46   Válasz erre: 9066
Mint pl?
    

hacse 9068 2013. december 30. 22:44   Válasz erre: 9064
Mer' szótak nekik ( a kínai mérnökök) , hogy mast má' elég a hanyagságból...;-)
    

hacse 9067 2013. december 30. 22:41   Válasz erre: 9063
Nemigen értenek ezek a motorkonstruáláshoz , egy két dolgot lemásolnak , leegyszerûsítik a látottakat, oszt valamit összedobnak, a lényeges dolgok meg lemaradnak ... ;-) ...mondjuk így is kitûnõen mûködnek, de az nem tom mér' van. ;o)
    

Billigpeter 9066 2013. december 30. 22:40  
És még nem is gondolnád, hogy mi fér be a vidámszínpadra:-)

    

Kovacspeter 9065 2013. december 30. 22:36   Válasz erre: 9061
Gépészmérnöknek alap hogy van ilyene;-)
    

Kovacspeter 9064 2013. december 30. 22:34   Válasz erre: 9063
Igaz a Gsx 1.4-nél már gondoltak.
    

Kovacspeter 9063 2013. december 30. 22:33   Válasz erre: 9060
Az lehet. Mondjuk ventilátor elég kevés olajhûtésesen van gyárilag, meglehet hogy arra nem gondoltak Hamamatsuban;-)
    

Billigpeter 9062 2013. december 30. 22:29   Válasz erre: 9059
Hát, csak kutyát etettem benne, azzal nem. a többivel meg jövõhéten:-)

    

Billigpeter 9061 2013. december 30. 22:27   Válasz erre: 9055
Ne szarjál be, az ujjad begyógyul. mondjuk nekem van ilyen hosszú krovaszemem, de nem adom oda :-) csak ha eljössz idáig:-)

    

hacse 9060 2013. december 30. 22:26   Válasz erre: 9056
Ha gyárilag rajta lettek volna azok a cuccok, amiket te újítottál rá , akkor az új ára legalább fél millával több lett volna . :-)
    

Kovacspeter 9059 2013. december 30. 22:26   Válasz erre: 9039
A pinlock kerete nem zavaró?
    

Kovacspeter 9058 2013. december 30. 22:24   Válasz erre: 9054
Ja, de ha mégis lehetne kapni akkor lenne két k. jó ülés. Na majd kialakul.
    

Billigpeter 9057 2013. december 30. 22:23   Válasz erre: 9053
Nem csak nektek volt az, de én sem szeretném kifejteni. Köszönöm a jókívánságokat, hasonlóakat. remélem, ránk talál a jószerencse, ha nem akkor meg teljesen mindegy, mit kívánunk egymásnak.
Minden jót neked, és Mindenkinek!
    

Kovacspeter 9056 2013. december 30. 22:20   Válasz erre: 9043
Kép
Ha így haladunk, akkor a végén még túl jó motor lesz ez az Inazuma;-)
    

Kovacspeter 9055 2013. december 30. 22:17   Válasz erre: 9043
1 bar-ra ezer százalék hogy nem lesz szükség. 0.2 vel próbáltam eddig, és nagyon pozitív tûnik az ügy, csak hát nem olyan egyszerû a teszt télen. De az eddigi tapasztalat alapján 0.5 bar fölé szinte biztos hogy nem kell menni.
Bõven elfér a kupak, csak betenni volt nehéz. A csõkulcsot nem lehetett rátenni a szelep hossza miatt, (gondolom valami speciális, hosszabbított fejû kéne hozzá), úgyhogy csillaggal szenvedtem vele, vigyázva a menetre. Szétnyúztam az ujjaimat rendesen.
    

hacse 9054 2013. december 30. 22:15   Válasz erre: 9051
Itt asszem egyértelmû a válasz: ha a bontottnak jobbak a tartógumijai, akkor azt kell szétfaragni , mer ' utána úgyis azt fogod használni és akkor nem kell szerezned tartógumikat egy jó darabig. Az eredeti maradjon eredeti nem ?
    

hacse 9053 2013. december 30. 22:08   Válasz erre: 9047
Tiszta szégyen, de semmilyen épkézláb dolgot nem tudtam intézni a család ügyes bajos dolgain kívül. Ez az év úgy ahogy volt egy horror volt nekünk, inkább nem részletezném , egészségügyi problémák tucatja látogatott el hozzánk , és sajnos még nincs vége, de bízunk a jövõben. Amúgy meg mindenkinek boldog , erõtõl duzzadó, szeretetteljes napokat kívánok én is !
    

Billigpeter 9052 2013. december 30. 22:08   Válasz erre: 9051
Nem olyan bonyolult ez Peti Bá, amelyik szarabb, az megy a levesbe, a többi marad, én tavaly ezt eljátszottam blokk szinten, nehogy má az ülés megfogjon:-)
    

Kovacspeter 9051 2013. december 30. 22:04   Válasz erre: 9041
Nem bírtam õt se felhívni karácsony elõtt. Aztán az a helyzet hogy nem tudom melyik ülés legyen szétfaragva. Eredetileg a bontottat akartam, de annyira hibátlan az állapota hogy kár lenne érte. Viszont az eredeti ülésnek a tartógumijai helyenként kezdenek elporladni, (sokat kibír még, de elõbb utóbb csinálni kell vele vmit) elõször szerezni kéne olyanokat ha lehet egyáltalán külön kapni. Bár sanszos hogy nem.
    

Billigpeter 9050 2013. december 30. 22:03   Válasz erre: 9045
Kicsit töri a fényt a fényforrások körül, de az elõbb kimentem bukóban kutyát etetni... majdnerm megharapott, mert nem ismerte meg a falkavezért, de a plexi nem lett párás: szerintem mûködik :-)

    

Billigpeter 9049 2013. december 30. 21:59   Válasz erre: 9046
És jobb, mint a légköri? erre csak te tudsz válaszolni!

    

Kovacspeter 9048 2013. december 30. 21:56   Válasz erre: 9038
Köszi a segítséget, de inkább veszek egy motorkulit, abban el lehet húzogatni a kompresszort;-)
    

Billigpeter 9047 2013. december 30. 21:55   Válasz erre: 9045
Szasz Csabi, jó hogy látlak, de egyébként mégse:-) mi újság a végeken? Mi lesz a Kovácstanár Pálinkájával? Intézkedtél már? miért nem?
Viccet félretéve Boldog karácsonyt, valamint sikerekben gazdagot. jobbat mint ez volt.
    

Kovacspeter 9046 2013. december 30. 21:55   Válasz erre: 9037
Most 0.2 van benne, ez a kezdés, szeretném próbálgatni egy tizedenként felfelé.
    

hacse 9045 2013. december 30. 21:44   Válasz erre: 9039
Hát ha ellátja a feladatát rendesen, akkor nem számít hogy mutat. Ez inkább túl univerzális, szerintem még SZTK keretes szemüvegre is jó átalakítás nélkül . :o)
    

hacse 9044 2013. december 30. 21:33  
Jóes!

Nekem se benzincsap, se pumpa problémám nem volt soha, sõt igazából semmilyen problémám nem volt még ezzel a motorral, úgyhogy nem tudok semmi konkrét okosságot mondani, csak általánosat. De azt meg minek? Amúgy itt vagyok! De látom vannak itt mások is ... ;o) Júújjj, bocsánat, hazudtam , mer' egyszer brutálisan elveszett a km nullázómnak a visszatekerõkéje , és most 400-as Bandikájé van rajta assszem . Emlékszem ez nagyon megviselt akkoriban...
    

lecso 9043 2013. december 30. 21:10   Válasz erre: 9036
Pumpát bontottat... lehet, persze, ha van valami kevés kilométeres. Nyomást az enyémen 0,3 bart ír a Honda, de valószínûleg elöregedtek a rugók, és ez kevés, 0,5-re szoktam megpakolva 2 személlyel. 1 bar fölé ne nagyon menj szerintem. Kupak elfér?
    

cblaci 9042 2013. december 30. 21:08   Válasz erre: 9040
A tanbá egy fél órája írt, nem vetted észre? :-)
    

cblaci 9041 2013. december 30. 21:01   Válasz erre: 9034
Beszéltél már Andorral ülés ügyben Peti? Holnap együtt szilveszterezünk Laciéknál, ami azért is jó mert régen volt így együtt a társaság.
    

Billigpeter 9040 2013. december 30. 20:54  
Mi mán itt vagyunk, de hol van a Hacse, meg a kovácstanár? hiányoztok...

    

Billigpeter 9039 2013. december 30. 20:43  
Pinlock beépítés: nem túl univerzális:-(
    

cblaci 9038 2013. december 30. 20:42   Válasz erre: 9037
Ha kell segítek vinni a kompresszort! :-)))
    

Billigpeter 9037 2013. december 30. 20:40   Válasz erre: 9036
Mennyit szeretnél?

    

Kovacspeter 9036 2013. december 30. 20:18   Válasz erre: 9028
Ok, akkor nem erõltetem;-)
Értem, ez azért megnyugtató hogy gravitációs úton is mûködik a dolog ha van elég benzin. A csõ hossza ha emlékeim nem csalnak bõven eléri a karburátorokat. Pumpából érdemes bontottat venni tartaléknak? Mostanában szoktam kukázni ezt azt.
Az elsõ teleszkópot max. mennyire szabad felfújni?
    

Kovacspeter 9035 2013. december 30. 20:11   Válasz erre: 9027
Hátöö, azt hiszem de. Ott ha jól emlékszem Off nincs, az Inazumán meg Proximate nincs, asszem összekevertem a kettõt.
    

Kovacspeter 9034 2013. december 30. 20:07   Válasz erre: 9023
Az rendben van, de a 750-es sem belpiacos, (csak a 400-as) azért furcsa ez a megoldás.
    

Billigpeter 9033 2013. december 30. 17:06   Válasz erre: 9032
Na ez itt a lényeg :-) Boldog Új Évet minden motorosnak!
    

VVLaci 9032 2013. december 30. 12:38   Válasz erre: 9024
Bocsánat, hogy nem reagáltam, OK! :-)))))))

És boldog új évet aZinazumásoknak!!!! :-)))))))))
    

Mikky 9031 2013. december 29. 11:58   Válasz erre: 9030
Meg volt a probakor. Mennei bododsag!!! Tulajdonkeppen eleg siman gyorsit. Nincs megtorpanas. Nem durrog vissza. Kiforogja a 11 000-et. Jo taknyos az ut. A parasztok jol felkentek sarral. Majdnem olyan jo,mintha gepzsirt hasznaltak volna mototorosok es egyeb kozlekedok megolesere,csak ez sokkal olcsobb. Amikor 120-nal tulporog a kerek gyorsitasnal,hat a kanyarban nem illik Marquez stilusban(ez kisse azert tulzas) menni. Ugyhogy befejeztem egy idore. Maradok szabadidomben a jo oreg bevalt szatmari szilvanal. Jobb az telen,mint az aszfalton fetrenges. A Bregyoekkal atbeszeltem a gondom,de hozzam ide,megnezzuk,volt a valasz. Arra gondoltam,hogy mint azert nem teljesen hulye a motorhoz,nemi informacio gyujtessel megoldom egyedul-veletek. Ezzel megsporolok vagy 600 km autopalyazast. Oda a kocsi valo. Ugyhogy szegeny a muhelyben szenderul teli alomra. Boldog Ujevet Kivanok mindegyikotoknek!!!
    

cblaci 9030 2013. december 29. 11:02   Válasz erre: 9025
A tûszeleppel volt egy két embernek gondja, volt akinek az új se vált be, csak egy második garnitúra. Szerencsére az ezzel járó kellemetlenségekrõl csak hallomásból tudok, ezek között lehetett hallani a tüsszögésrõl is, ami önmagában nem sok mindenre enged következtetni, még olyat is írt valaki hogy hidegen ez természetes. A hajtókar elhajlás azért nem olyan sûrûn fordul elõ, legalábbis én nem sokról hallottam, olyankor nagyon komoly ellenállásba ütközik a dugattyú és talán észre vehetõ mekkorát fog a motoron, de ezt csak gondolom nem biztos hogy így is van. Az egyenletes járást be lehet állítani, persze egy "vizes" Hondához nem lehet hasonlítani a jó öreg lég-olajost. Biztosan van a régi motoros ismerõseid között olyan szerelõ aki átnézi neked, bármennyire is szeretnék segíteni a jó akarat is csak találgatás így monitoron keresztül. Pénteken én is megszellõztettem a motort, szelepállítás óta nem is ment pedig az legalább 2hónapja volt, elõzõ nap feltöltöttem a karbikat (akkor amikor neked készítettem a fotót) és másnap egybõl indult, mi több, szinte harapta a levegõt:-) de hiába a kétkomponensû gumi az sem a téli aszfaltra való így jobb helye van még most a takaró alatt. Írd meg ha megjavult a motor, úgy gyûlik a tapasztalatunk amit majd tovább adhatunk az újonnan érkezõknek.
    

cblaci 9029 2013. december 29. 10:56   Válasz erre: 9026
Igazából én is a korábbi rossz tapasztalatok miatt reagáltam nem ide illõ módon, pedig elsõre tudtam, hogy a motorok világában nagyon elismert emberrel állok szemben, ezért nem is éreztem jól magam utána. Ne haragudj és a többiek se, nem így akartam visszatérni.
    

lecso 9028 2013. december 29. 10:31   Válasz erre: 9017
Elõfordul, és elég kellemetlen tud lenni. Ha elég benzin van a tankban, mûködik pumpa nélkül is, de ahhoz ki kell iktatni a pumpát, mert nem enged át benzint. Ehhez elõször szét kell húzni az elektromos csatit, majd a tankot közvetlenül a karbira csatlakoztatni, a csövek átkombinálásával. Ezt a janibázást meg ne erõltesd... :-)
    

lecso 9027 2013. december 29. 10:23   Válasz erre: 9015
Öööö, nem csak 3 állás van?
    

lecso 9026 2013. december 29. 10:21   Válasz erre: 9014
Rég csináltan ilyet, nem emlékeztem. És nem szokásos megoldás... Tájékozatlan, userekbõl meg rogyásig van a topikokban, a fûnyíró elvet alkalmaztam, BOCSÁNATOT KÉREK.

    

Mikky 9025 2013. december 29. 09:32   Válasz erre: 9024
Jujujj,nem veszekedni!!! En reszemrol nagyon halas vagyok minden segito szandekkal leutott betuert. Amugy erre a topic-ra tenyleg nem jellemzo a civakodas,kioktatas. Fasza gyerekek(nalunk meg igy mondjak) vannak itt. Par nap utan ujra beinditottam. Pocc-roff indult,de hidegen eleg betegesen jar. Szivatoval nem lehet egyenletes fordulatot beallitani. Hullamzik. Kicsit betusszog. Aztan par perc melegites utan tisztul a jarasa. Sovany keverek? Valaki egyszer azt mondta,hogy ezeknek sohase lesz szep egyenletes jarasa. Ez igaz lehet? Sut a nap. Megvarom,hogy melegedjen az ido kicsit es menetkozben is megprobalom. Csak ne irta volna valaki,hogy ha befolyik a benzin(egyszer mar tele volt a legszurohaz benzinnel,nehany perc jaratas utan),akkor kepes a fotengelyt is elgorbiteni. Na azota be vagyok szarva,nehogy ez tortenjen.
    

cblaci 9024 2013. december 29. 02:09   Válasz erre: 9022
Már miért is lennénk? Csak furán jött ki amikor tanácsot adtam egy 750-es inazumásnak és meg lett magyarázva a PRI állás... amikor olyan nincs is ezen a típuson, hiszen akkor én se baszakodnék a fecskendõvel... persze nem ismertek és éppen lehetnék olyan hülye is :-) A 750-es GSXF-en mondjuk van, de az meg nem Inazuma.

Más: üzentem én neked nemrég Billig Peti cimborámmal szinkron ügyben. Legtöbb mindent magam csinálok a motoron, kitakarítom a karbit, gyertyát, olajat, szûrõket cserélek és szelepet is állítok...stb Legutóbb úgy jártam, hogy alapjáraton nem ment egy henger, igaz egy fél napba telt de alaposan kitakarítottam a karbit. Most szépen jár és könnyen is indul, a pilot csavarokat gyári értékre állítottam és azóta a gyertyaképet is ellenõriztem ami olyan mint a nagykönyvben. Ettõl függetlenül nyugodtabb lennék ha egy szinkron teszteres ellenörzés is megtörténne, mert a pillangókhoz nem nyultam. Ha kitavaszodik egyeztethetnénk egy idõpontot amit terészetesen nem ingyen kérek! Eddig csak egy szerelõt engedtem közel a motorhoz, de õ külföldön vállalt munkát így sajnos nem elérhetõ már, rólad meg jókat hallottam Petitõl. Arra is gondoltam veszek egy tesztert, de abból meg állítólag nem szerencsés a 10ezer ft-ost megvenni, drágábbat meg nem akarok hiszen én nem azzal keresem a kenyerem. Szóval tavasszal ha megkezdem a csavargást nem okoz gondot Miskolcig elmenni ezügyben, feltéve ha vállalod, aztán még az is lehet, hogy másabb lesz az a kép is amit a fórumos félmondatos hozzászólásokra való hirtelen reagálásaim mutatnak :-)
    

VVLaci 9023 2013. december 28. 22:56   Válasz erre: 9018
Nem, csak arrafelé nem oldószerezik-alkoholozzák a BENZINT, így nem párolog annyira. És valóban, más a klíma is.
    

VVLaci 9022 2013. december 28. 22:53   Válasz erre: 9012
Laci, ebben tökéletesen igazad van. Nem vagyunk egyformák, de miért legyünk ellenségek????
    

Billigpeter 9021 2013. december 28. 21:34   Válasz erre: 9015
hát a 750-esen nincs, viszont van tartalék jelzõ lámpa (szegénységjelzõ :-) a mûszerfalban.
    

Imre215 9020 2013. december 28. 21:00   Válasz erre: 9015
Az XJR-en is ilyen van.A vákuum miatt, 'on' állásban sem marad nyitva,ha leállítom.
    

gellen92 9019 2013. december 28. 19:18  
Urak(esetleg Hölgyek) valakit hátha érdekel.

http://www.kepesmotor.hu/suzuki-tura_sporttura/p1304560
    

Kovacspeter 9018 2013. december 28. 14:58   Válasz erre: 9011
Biztos azt hitték a japók hogy a 750-es Inazuma tulajoknál nincs holtszezon, mert azok folyamatosan mennek;-)
    

Kovacspeter 9017 2013. december 28. 14:56   Válasz erre: 9009
Janibá, errõl jut eszembe, a benzinpompára mennyire jellemzõ hogy megadja magát?
Az elsõ teleszkópban max. hány tized bárig próbálkozhatok a nyomással?
    

Kovacspeter 9016 2013. december 28. 14:52   Válasz erre: 9008
Hy Csiszi! Az ezerkettesen pumpa van, (vagy ahogy Hajdúban mondják, "pompa";-)) én is úgy tapasztaltam hogy az elég jó hatásfokkal belenyomja a benyát a karburátorokba. Egy-másfélhavonta megyek vele télen is egy kört ha jó az idõ, pöcc-röff.
    

Kovacspeter 9015 2013. december 28. 14:47   Válasz erre: 9007
Ez érdekes, mert a Bandik is vákuumosak, de ott van Pri, on, off, rizörv állás.
    

cblaci 9014 2013. december 28. 11:47   Válasz erre: 9009
Kézi "off" nincs, csak a vákum mûködteti és ennyit látsz belõle:
    

cblaci 9013 2013. december 28. 10:58   Válasz erre: 9011
Akkor ne adjuk el? :-)
Na jó... marad!
    

cblaci 9012 2013. december 28. 10:56   Válasz erre: 9010
Meg olyanok is vannak akik hülyének nézik a másikat mielõtt tájékozódnának :-))))
    

Billigpeter 9011 2013. december 28. 10:46   Válasz erre: 9010
Még szerencse, hogy a japán mérnökök kételkedtek a 750- es tulajok mentális képességeiben, így semmilyen kezelõszervet nem raktak a benzincsapra. vannak elõnyei is, Pl. nem felejtem el kinyitni, ha megállok, nem kell elzárni, nem kell utánaolvasni, hogy kell kezelni, meg ilyenek :-)
Hátránya az, hogy bûvészkedni kell, ha sokáig áll, oszt kiszárad a karbi. Egyébként megvolt az életrehívás, két rövid indítózás, és némi prüszkölés után dorombolt, mint egy jóllakott házimacska. Jó ez a motor, nem is értem, minek akarok másikat :-)
    

VVLaci 9010 2013. december 28. 09:47   Válasz erre: 9006
:-)))))))

Valóban sokan nem tudják, hogy mit is jelentenek a jelölések. Én is így voltam vele, míg alaposan utána nem olvastam!
    

lecso 9009 2013. december 28. 09:31   Válasz erre: 9007
hmm... off van?
    

Csiszi 9008 2013. december 28. 08:29  
Sziasztok! Az én jelszavam is meglett!:-) Mindenkinek , természetesen elsõsorban minden inazumásnak nagyon boldog, sikerekben és motorosélményekben gazdag boldog új évet kívánok! Nekem 1200-as van , de soha nem volt gondom a hidegindítással. Most is(szégyenszemre) október 24. óta nem ment, de a harmadik rövid indítózás után indult!
    

cblaci 9007 2013. december 28. 08:14   Válasz erre: 9006
Kár hogy a 750-esen nincs...

    

lecso 9006 2013. december 28. 08:04   Válasz erre: 8998
Erre találták ki a PRI állást...
    

Kovacspeter 9005 2013. december 28. 00:02   Válasz erre: 9001
Imre, találkozóval kapcsolatban semmiképp sem adjuk alább a színvonalat;-)
    

Kovacspeter 9004 2013. december 27. 23:54   Válasz erre: 8999
Részemrõl életre keltettem, Karácsony elsõ napján kerültem egy egészségügyi kört a jó idõben. Alig egy fõtengelyfordulat, és már duruzsolt is. Ahogy szokta.
    

Kovacspeter 9003 2013. december 27. 23:44  
Amúgy a 750-eseknél ha régen volt indítva nem szokott segìteni a Pri állás?
    

Kovacspeter 9002 2013. december 27. 23:39   Válasz erre: 8993
Esetleg az akkura se árt ránézni, a biztonság kedvéért, ha öregebb akkor elõfordul hogy teker ugyan, de már csak félgõzzel, az indítóáram nem az igazi.
Mi volt, beröffent ma rendesen?

    

Imre215 9001 2013. december 27. 20:40  
Sziasztok Kedves Fórumtársak! Mindenkinek boldog Új Évet kívánok, mentesen minden kellemtlen és rossz dologtól. Remélem a következõ találkozó legalább olyan jól sikerü lmajd, mint az eddigiek, ha nem jobban :) Imre
    

Billigpeter 9000 2013. december 27. 20:11  
Kellemes ünnepeket, és egy sokkal boldogabb újévet kívánok minden kedves, valamint kedvetlen (remélem, mindenkire gondoltam) motoros társamnak ezúton is. Széles utat, olcsó benyzint, gumi fákat!


    

Billigpeter 8999 2013. december 27. 19:50   Válasz erre: 8998
Örülök, Laci, hogy meglett az a jelszó, és még nem is rozsdás :-)
Holnap életre keltem az enyémet is, hadd guruljon. majd beszámolok, hogy indult.
U.I. a fecskendõs jó ötlet:-).
    

cblaci 8998 2013. december 26. 18:28   Válasz erre: 8997
Szivesen! Nem tudom mennyire természetes de hosszabb leállás után létezik sajnos. Mutatok egy trükköt, elég hozzá egy 10ml-es fecskendõ aminek a végét vastagabbra kell tekerni szig szalaggal annyira, hogy a karbiról lehúzott vákumcsõbe egy kicsit megszoruljon. A fecskendõt ha kifele húzod keletkezik annyi vákum amitõl kinyit a csap és fél perc alatt telefolynak a karbicsészék, aztán visszarakod a vákumcsövet a helyére és sokkal rövidebb indítózásra is elindul a motor, ha enélkül csinálod akkor folyamatosan indítózni kell amíg megtelnek a csészék. A vákumos benzincsapnak ennyi hátránya van és ez is csak akkor mutatkozik ha sokat állt a motor, amúgy meg nem rosszabb a kézihez képest.
    

Mikky 8997 2013. december 26. 16:58   Válasz erre: 8996
Koszi. Tehat,ha mondjuk kiszaradnak a karbik,akkor termeszetes ez a jelenseg. Jo sokat oninditoztam,mire egyaltalan roffent egyet.
    

cblaci 8996 2013. december 26. 15:55   Válasz erre: 8995
A 4.henger és a karburátora közötti szívócsonkról megy egy gumicsõ a vákumcsapra. Ez a vákumcsap csak akkor nyit ha teker az önindító és vákum keletkezik a szívócsatornában. Hosszabb állás után csökken a karbik benzinszintje és nem biztos, hogy indítózáskor egyformán érik el az úszószintet, ilyenkor egy hosszabb idítózáskor elõfordulhat, hogy valamelyik henger hamarabb kap üzemanyagot, míg egy másik lemarad. Ha az elõzõleg leírt megoldással kinyitod a vákumcsapot akkor az indítási feltételek jobbak lesznek már az indítózás elsõ pillanatában és hamarabb életre kel a motor.
    

Mikky 8995 2013. december 26. 15:36   Válasz erre: 8994
Koszi. Elgondolkodtato a tipped. Hogy mukodik az a vakumos benzincsap?
    

cblaci 8994 2013. december 26. 15:26   Válasz erre: 8993
Arra tudok gondolni, hogy a 750-esek vákumcsapja miatt nem egyidõben telnek meg a karbicsészék indítózáskor ezért valamelyik henger hamarabb "bezabál", ez okozhat durrogást és nehézkesebb indítást. Hosszabb állás utáni indításkor érdemes a vákumcsap csövét lehúzni és megszívni kb. fél percig, akkor egyformán meglesznek a szintek a karbikban és könnyebben indul a motor, én leglábbis ezt tapasztaltam.
    

Mikky 8993 2013. december 26. 12:24   Válasz erre: 8992
Beindult. Eloszor durrogott,de atforgattam es most jo. Kozben bevagtam egy felest duhomben. Most meg igy nem megyek sehova. Majd holnap. Azert varom az otleteket,hogy mi a fene lehetett ez? Koszi.
    

Mikky 8992 2013. december 26. 09:50  
Uraim gondom van. Kb. 1 honapja tokeletes allapotban letettem a gepet. Ma erot vett rajtam a motorozas,erre nem akar beindulni. Szivatoval,gaz nelkul inditom. Meg se nyekken. Az onindito forgat,enyhe benzin szag van. Probaltam szivato nelkul full gazzal is,de semmi. Most toltom az akksit. Otlet? Elore is koszonom.
    

Kovacspeter 8991 2013. december 25. 22:08   Válasz erre: 8987
Jól hangolt a futómû de sportosabb is. A Cb az Inazumához képest is többet forog, nyilván ez sok összetevõs dolog hogy miért, de hát jó motor mindegyik, gondolom azért a mérnök-csapatok tudnak "valamit" a gyárakban. Kicsi az üléspozíciók között a különbség, de nekem a Cb-n jobban elõre kellett dõlni mint az 1,4-esen. Az Xjr-en tetszett a lineáris teljesítményeadása, küllemre az jön be a legjobban. Részemrõl nemigen gyorsulgatok, na jó, nagy ritkán húzok egy kövéret ahol nem zavarok senkit.
    

Kovacspeter 8990 2013. december 25. 21:54   Válasz erre: 8985
Ezek szerint mûködik Laci. Volt itt bármilyen problem?;-)
    

Kovacspeter 8989 2013. december 25. 21:50   Válasz erre: 8984
Sõt valószínû hogy a küllõs verzió még drágább is, abból kiindulva hogy azoknál az enduróknál ahol lehet öntvény és küllõs felni között választani ott az utóbbiért kell többet fizetni. Nem kevés a 3,2 millió, de az európai gépek még ennél is drágábbak. Japánban ez max. 2 millióból utcán van, de az is lehet hogy kevesebb.
    

Kovacspeter 8988 2013. december 25. 21:41  
Boldog Karácsonyt!
    

szappy 8987 2013. december 24. 21:16   Válasz erre: 8979
A GSX-et és a CB-t kellene házasítani!
A gsx nyomatékból mindent megold, a CB pedig a jól hangolt futómûvével viszi a primet. Szerintem is hiányzik a váltóból valami a CB-bõl mert a 1400-hoz képest sokat pörög. Az üléspozícióban nem érzek nagy különbséget! Egyébként örömmotorozásra kanyargásra a Cb jobb, de a szívem csücske az 1400-as mert azzal meg vadulni lehet a nagy nyomaték miatt. sok kisebb 600,750-est ott lehet hagyni vele már a lámpánál, ha mered neki húzni.
A fogyasztások nagyjából egyenlõek csak a jobb kéz kérdése.


    

Satancica 8986 2013. december 24. 16:32  
mindenkinek:
    

cblaci 8985 2013. december 24. 16:25  
Gondoltam megnézem már mûködik-e még a belépõ jelszó... és láss csodát nem romlott meg február óta :-)
Boldog Karácsonyt és eredményekben gazdag új évet kívánok mindenkinek!
    

Mikky 8984 2013. december 24. 12:36   Válasz erre: 8983
Gyonyoru a gep,meg hat hogy Honda,ezert biztos jo is. Azert a 3.2 millio nem semmi. Adhat is erte a szepsegen kivul meg valamit.
    

Kovacspeter 8983 2013. december 24. 00:00  
Ez egy álom:

    

Kovacspeter 8982 2013. december 23. 23:57  
Egy Cb 1100-at kéne még kipróbálni, vajon milyen lehet. Az valami álomszép, igazi retró, fõleg hogy most kihozták a küllõs kerekes verziót.
    

Kovacspeter 8981 2013. december 23. 23:43   Válasz erre: 8977
Nagyon minimális törést tapasztaltam csak, és csak idõnként.
    

Kovacspeter 8980 2013. december 23. 23:41   Válasz erre: 8978
Az igaz, de részemrõl nem szeretem nagyon forgatni.
    

Kovacspeter 8979 2013. december 23. 23:39   Válasz erre: 8953
És hát van olyan hogy az ember nagyobbra vágyik. Nálam is volt de elmúlt. Valamelyik nagy klasszikus naked volt a végsõ cél, Gsx 1.4, Xjr, vagy Cb1300. Próbáltam õket, nagyon jó motor mindegyik, de igazából egyik sem csoda, nem nyújtottak többletet az Inazumához képest. Az Xjr-nek a fogyasztása nem tetszett, meg a futómûve, pedig az 1.3-as már modernebbet kapott, de hiába Öhlins ide vagy oda. A Cb-nél meg eléggé sportos az üléspozíció, és ami fura volt hogy adott fordulaton kissé sokat forog. A Gsx 1.4 tetszett a legjobban, a súlya ellenére úgy tûnt hogy az a legkezesebb.
De aztán elgondolkodtam, többet fogyaszt az is, nehezebb, még kevesebb helyre tudok vele eljutni mint az Inával. Persze, egyértelmû hogy nem kéne aszfaltmotorral aszfaltnélküli helyekre menni, de hát ez van;-)
    

VVLaci 8978 2013. december 23. 23:32   Válasz erre: 8976
Próbáltam 600-as Banditát, forgatni kell és semmi problem!
    

VVLaci 8977 2013. december 23. 23:30   Válasz erre: 8975
Szia Péter!
Este még nem próbáltam! Ha rossz lesz, nyárra kiveszem! Vagy veszek egy másik sisakot.
    

Kovacspeter 8976 2013. december 23. 23:17   Válasz erre: 8953
Nem sokkal lassúbb a 750-es, egyértelmû hogy annak is bõven elég az ereje, nem is ez a lényeg, de valamennyivel többet kell váltogatni. Bár nem olyan vészes, nincs akkora különbség, mint a Banditoknál, ott mindenképp az 1,2-est érdemes választani a 600-as helyett. No de úgy tûnik hogy Feró 1200-esre vágyik.
    

ELőző oldal
Felhokep

Tagok száma: 22118