hacse | 9074 | 2013. december 31. 11:09 | Válasz erre: 9073 |
Na, jóvan na , ez nem csak viccnek vót gyenge részemrõl.. :-)
|
cblaci | 9072 | 2013. december 30. 23:06 |
Ez az év elég küzdelmes volt nekem is, történtek benne jó dolgok, de sajnos olyanokban is bõvelkedett amelyeknek korábban még a gondolata se foglalkoztatott. Elmúltam 40, erre persze a 60-asok nevetve azt mondanák, hogy az még csak kölyök kor... na igen, de mégis másabb mint tíz éve. Volt idõ amikor csak gyûltek a fellegek, sokszor nem is voltak valósak, csak fantomok ami egyfajta félelem volt a holnapoktól. Aztán rájöttem, hogy a segítség saját magunkban rejlik, bár nem mindig könnyû megtalálni, de ha sikerül még betegséget is gyógyít. Nagyjából november közepére rendezõdtek körülöttem a dolgok és azóta más szemmel nézem a világot. Sokszor olyan könnyû másoknak tanácsokat adni, saját magával meg valahogy nem mindig boldogul az ember. Így év végével én azt szeretném kívánni mindenkinek, hogy találja meg a saját lelki békéjét, lássa meg az értelmet a holnapokban, vegye észre azok szépségeit és ne menjen el mellettük vakon a rohanó hétköznapokban. Mindenkinek Boldog Új Évet Kívánok! |
hacse | 9071 | 2013. december 30. 22:52 |
Na, joccaka, meg BÚÉK, ha addig nem olvasnánk egymástól valamit! :-]
|
hacse | 9070 | 2013. december 30. 22:47 | Válasz erre: 9066 |
Csak nem azt akarod mondani, hogy racsnis szár is van hozzá ott a vidámszínpadon ? ;o]
|
hacse | 9068 | 2013. december 30. 22:44 | Válasz erre: 9064 |
Mer' szótak nekik ( a kínai mérnökök) , hogy mast má' elég a hanyagságból...;-)
|
hacse | 9067 | 2013. december 30. 22:41 | Válasz erre: 9063 |
Nemigen értenek ezek a motorkonstruáláshoz , egy két dolgot lemásolnak , leegyszerûsítik a látottakat, oszt valamit összedobnak, a lényeges dolgok meg lemaradnak ... ;-) ...mondjuk így is kitûnõen mûködnek, de az nem tom mér' van. ;o)
|
Billigpeter | 9066 | 2013. december 30. 22:40 |
És még nem is gondolnád, hogy mi fér be a vidámszínpadra:-) |
Kovacspeter | 9063 | 2013. december 30. 22:33 | Válasz erre: 9060 |
Az lehet. Mondjuk ventilátor elég kevés olajhûtésesen van gyárilag, meglehet hogy arra nem gondoltak Hamamatsuban;-)
|
Billigpeter | 9062 | 2013. december 30. 22:29 | Válasz erre: 9059 |
Hát, csak kutyát etettem benne, azzal nem. a többivel meg jövõhéten:-) |
Billigpeter | 9061 | 2013. december 30. 22:27 | Válasz erre: 9055 |
Ne szarjál be, az ujjad begyógyul. mondjuk nekem van ilyen hosszú krovaszemem, de nem adom oda :-) csak ha eljössz idáig:-) |
hacse | 9060 | 2013. december 30. 22:26 | Válasz erre: 9056 |
Ha gyárilag rajta lettek volna azok a cuccok, amiket te újítottál rá , akkor az új ára legalább fél millával több lett volna . :-)
|
Kovacspeter | 9058 | 2013. december 30. 22:24 | Válasz erre: 9054 |
Ja, de ha mégis lehetne kapni akkor lenne két k. jó ülés. Na majd kialakul.
|
Billigpeter | 9057 | 2013. december 30. 22:23 | Válasz erre: 9053 |
Nem csak nektek volt az, de én sem szeretném kifejteni. Köszönöm a jókívánságokat, hasonlóakat. remélem, ránk talál a jószerencse, ha nem akkor meg teljesen mindegy, mit kívánunk egymásnak. Minden jót neked, és Mindenkinek! |
Kovacspeter | 9056 | 2013. december 30. 22:20 | Válasz erre: 9043 |
Kép Ha így haladunk, akkor a végén még túl jó motor lesz ez az Inazuma;-) ![]() |
Kovacspeter | 9055 | 2013. december 30. 22:17 | Válasz erre: 9043 |
1 bar-ra ezer százalék hogy nem lesz szükség. 0.2 vel próbáltam eddig, és nagyon pozitív tûnik az ügy, csak hát nem olyan egyszerû a teszt télen. De az eddigi tapasztalat alapján 0.5 bar fölé szinte biztos hogy nem kell menni. Bõven elfér a kupak, csak betenni volt nehéz. A csõkulcsot nem lehetett rátenni a szelep hossza miatt, (gondolom valami speciális, hosszabbított fejû kéne hozzá), úgyhogy csillaggal szenvedtem vele, vigyázva a menetre. Szétnyúztam az ujjaimat rendesen. |
hacse | 9054 | 2013. december 30. 22:15 | Válasz erre: 9051 |
Itt asszem egyértelmû a válasz: ha a bontottnak jobbak a tartógumijai, akkor azt kell szétfaragni , mer ' utána úgyis azt fogod használni és akkor nem kell szerezned tartógumikat egy jó darabig. Az eredeti maradjon eredeti nem ?
|
hacse | 9053 | 2013. december 30. 22:08 | Válasz erre: 9047 |
Tiszta szégyen, de semmilyen épkézláb dolgot nem tudtam intézni a család ügyes bajos dolgain kívül. Ez az év úgy ahogy volt egy horror volt nekünk, inkább nem részletezném , egészségügyi problémák tucatja látogatott el hozzánk , és sajnos még nincs vége, de bízunk a jövõben. Amúgy meg mindenkinek boldog , erõtõl duzzadó, szeretetteljes napokat kívánok én is !
|
Billigpeter | 9052 | 2013. december 30. 22:08 | Válasz erre: 9051 |
Nem olyan bonyolult ez Peti Bá, amelyik szarabb, az megy a levesbe, a többi marad, én tavaly ezt eljátszottam blokk szinten, nehogy má az ülés megfogjon:-)
|
Kovacspeter | 9051 | 2013. december 30. 22:04 | Válasz erre: 9041 |
Nem bírtam õt se felhívni karácsony elõtt. Aztán az a helyzet hogy nem tudom melyik ülés legyen szétfaragva. Eredetileg a bontottat akartam, de annyira hibátlan az állapota hogy kár lenne érte. Viszont az eredeti ülésnek a tartógumijai helyenként kezdenek elporladni, (sokat kibír még, de elõbb utóbb csinálni kell vele vmit) elõször szerezni kéne olyanokat ha lehet egyáltalán külön kapni. Bár sanszos hogy nem.
|
Billigpeter | 9050 | 2013. december 30. 22:03 | Válasz erre: 9045 |
Kicsit töri a fényt a fényforrások körül, de az elõbb kimentem bukóban kutyát etetni... majdnerm megharapott, mert nem ismerte meg a falkavezért, de a plexi nem lett párás: szerintem mûködik :-) |
Billigpeter | 9049 | 2013. december 30. 21:59 | Válasz erre: 9046 |
És jobb, mint a légköri? erre csak te tudsz válaszolni! |
Kovacspeter | 9048 | 2013. december 30. 21:56 | Válasz erre: 9038 |
Köszi a segítséget, de inkább veszek egy motorkulit, abban el lehet húzogatni a kompresszort;-)
|
Billigpeter | 9047 | 2013. december 30. 21:55 | Válasz erre: 9045 |
Szasz Csabi, jó hogy látlak, de egyébként mégse:-) mi újság a végeken? Mi lesz a Kovácstanár Pálinkájával? Intézkedtél már? miért nem? Viccet félretéve Boldog karácsonyt, valamint sikerekben gazdagot. jobbat mint ez volt. |
Kovacspeter | 9046 | 2013. december 30. 21:55 | Válasz erre: 9037 |
Most 0.2 van benne, ez a kezdés, szeretném próbálgatni egy tizedenként felfelé.
|
hacse | 9045 | 2013. december 30. 21:44 | Válasz erre: 9039 |
Hát ha ellátja a feladatát rendesen, akkor nem számít hogy mutat. Ez inkább túl univerzális, szerintem még SZTK keretes szemüvegre is jó átalakítás nélkül . :o)
|
hacse | 9044 | 2013. december 30. 21:33 |
Jóes! Nekem se benzincsap, se pumpa problémám nem volt soha, sõt igazából semmilyen problémám nem volt még ezzel a motorral, úgyhogy nem tudok semmi konkrét okosságot mondani, csak általánosat. De azt meg minek? Amúgy itt vagyok! De látom vannak itt mások is ... ;o) Júújjj, bocsánat, hazudtam , mer' egyszer brutálisan elveszett a km nullázómnak a visszatekerõkéje , és most 400-as Bandikájé van rajta assszem . Emlékszem ez nagyon megviselt akkoriban... |
lecso | 9043 | 2013. december 30. 21:10 | Válasz erre: 9036 |
Pumpát bontottat... lehet, persze, ha van valami kevés kilométeres. Nyomást az enyémen 0,3 bart ír a Honda, de valószínûleg elöregedtek a rugók, és ez kevés, 0,5-re szoktam megpakolva 2 személlyel. 1 bar fölé ne nagyon menj szerintem. Kupak elfér?
|
cblaci | 9042 | 2013. december 30. 21:08 | Válasz erre: 9040 |
A tanbá egy fél órája írt, nem vetted észre? :-)
|
cblaci | 9041 | 2013. december 30. 21:01 | Válasz erre: 9034 |
Beszéltél már Andorral ülés ügyben Peti? Holnap együtt szilveszterezünk Laciéknál, ami azért is jó mert régen volt így együtt a társaság.
|
Billigpeter | 9040 | 2013. december 30. 20:54 |
Mi mán itt vagyunk, de hol van a Hacse, meg a kovácstanár? hiányoztok... |
Kovacspeter | 9036 | 2013. december 30. 20:18 | Válasz erre: 9028 |
Ok, akkor nem erõltetem;-) Értem, ez azért megnyugtató hogy gravitációs úton is mûködik a dolog ha van elég benzin. A csõ hossza ha emlékeim nem csalnak bõven eléri a karburátorokat. Pumpából érdemes bontottat venni tartaléknak? Mostanában szoktam kukázni ezt azt. Az elsõ teleszkópot max. mennyire szabad felfújni? |
Kovacspeter | 9035 | 2013. december 30. 20:11 | Válasz erre: 9027 |
Hátöö, azt hiszem de. Ott ha jól emlékszem Off nincs, az Inazumán meg Proximate nincs, asszem összekevertem a kettõt.
|
Kovacspeter | 9034 | 2013. december 30. 20:07 | Válasz erre: 9023 |
Az rendben van, de a 750-es sem belpiacos, (csak a 400-as) azért furcsa ez a megoldás.
|
Billigpeter | 9033 | 2013. december 30. 17:06 | Válasz erre: 9032 |
Na ez itt a lényeg :-) Boldog Új Évet minden motorosnak!
|
VVLaci | 9032 | 2013. december 30. 12:38 | Válasz erre: 9024 |
Bocsánat, hogy nem reagáltam, OK! :-))))))) És boldog új évet aZinazumásoknak!!!! :-))))))))) |
Mikky | 9031 | 2013. december 29. 11:58 | Válasz erre: 9030 |
Meg volt a probakor. Mennei bododsag!!! Tulajdonkeppen eleg siman gyorsit. Nincs megtorpanas. Nem durrog vissza. Kiforogja a 11 000-et. Jo taknyos az ut. A parasztok jol felkentek sarral. Majdnem olyan jo,mintha gepzsirt hasznaltak volna mototorosok es egyeb kozlekedok megolesere,csak ez sokkal olcsobb. Amikor 120-nal tulporog a kerek gyorsitasnal,hat a kanyarban nem illik Marquez stilusban(ez kisse azert tulzas) menni. Ugyhogy befejeztem egy idore. Maradok szabadidomben a jo oreg bevalt szatmari szilvanal. Jobb az telen,mint az aszfalton fetrenges. A Bregyoekkal atbeszeltem a gondom,de hozzam ide,megnezzuk,volt a valasz. Arra gondoltam,hogy mint azert nem teljesen hulye a motorhoz,nemi informacio gyujtessel megoldom egyedul-veletek. Ezzel megsporolok vagy 600 km autopalyazast. Oda a kocsi valo. Ugyhogy szegeny a muhelyben szenderul teli alomra. Boldog Ujevet Kivanok mindegyikotoknek!!!
|
cblaci | 9030 | 2013. december 29. 11:02 | Válasz erre: 9025 |
A tûszeleppel volt egy két embernek gondja, volt akinek az új se vált be, csak egy második garnitúra. Szerencsére az ezzel járó kellemetlenségekrõl csak hallomásból tudok, ezek között lehetett hallani a tüsszögésrõl is, ami önmagában nem sok mindenre enged következtetni, még olyat is írt valaki hogy hidegen ez természetes. A hajtókar elhajlás azért nem olyan sûrûn fordul elõ, legalábbis én nem sokról hallottam, olyankor nagyon komoly ellenállásba ütközik a dugattyú és talán észre vehetõ mekkorát fog a motoron, de ezt csak gondolom nem biztos hogy így is van. Az egyenletes járást be lehet állítani, persze egy "vizes" Hondához nem lehet hasonlítani a jó öreg lég-olajost. Biztosan van a régi motoros ismerõseid között olyan szerelõ aki átnézi neked, bármennyire is szeretnék segíteni a jó akarat is csak találgatás így monitoron keresztül. Pénteken én is megszellõztettem a motort, szelepállítás óta nem is ment pedig az legalább 2hónapja volt, elõzõ nap feltöltöttem a karbikat (akkor amikor neked készítettem a fotót) és másnap egybõl indult, mi több, szinte harapta a levegõt:-) de hiába a kétkomponensû gumi az sem a téli aszfaltra való így jobb helye van még most a takaró alatt. Írd meg ha megjavult a motor, úgy gyûlik a tapasztalatunk amit majd tovább adhatunk az újonnan érkezõknek.
|
cblaci | 9029 | 2013. december 29. 10:56 | Válasz erre: 9026 |
Igazából én is a korábbi rossz tapasztalatok miatt reagáltam nem ide illõ módon, pedig elsõre tudtam, hogy a motorok világában nagyon elismert emberrel állok szemben, ezért nem is éreztem jól magam utána. Ne haragudj és a többiek se, nem így akartam visszatérni.
|
lecso | 9028 | 2013. december 29. 10:31 | Válasz erre: 9017 |
Elõfordul, és elég kellemetlen tud lenni. Ha elég benzin van a tankban, mûködik pumpa nélkül is, de ahhoz ki kell iktatni a pumpát, mert nem enged át benzint. Ehhez elõször szét kell húzni az elektromos csatit, majd a tankot közvetlenül a karbira csatlakoztatni, a csövek átkombinálásával. Ezt a janibázást meg ne erõltesd... :-)
|
lecso | 9026 | 2013. december 29. 10:21 | Válasz erre: 9014 |
Rég csináltan ilyet, nem emlékeztem. És nem szokásos megoldás... Tájékozatlan, userekbõl meg rogyásig van a topikokban, a fûnyíró elvet alkalmaztam, BOCSÁNATOT KÉREK. |
Mikky | 9025 | 2013. december 29. 09:32 | Válasz erre: 9024 |
Jujujj,nem veszekedni!!! En reszemrol nagyon halas vagyok minden segito szandekkal leutott betuert. Amugy erre a topic-ra tenyleg nem jellemzo a civakodas,kioktatas. Fasza gyerekek(nalunk meg igy mondjak) vannak itt. Par nap utan ujra beinditottam. Pocc-roff indult,de hidegen eleg betegesen jar. Szivatoval nem lehet egyenletes fordulatot beallitani. Hullamzik. Kicsit betusszog. Aztan par perc melegites utan tisztul a jarasa. Sovany keverek? Valaki egyszer azt mondta,hogy ezeknek sohase lesz szep egyenletes jarasa. Ez igaz lehet? Sut a nap. Megvarom,hogy melegedjen az ido kicsit es menetkozben is megprobalom. Csak ne irta volna valaki,hogy ha befolyik a benzin(egyszer mar tele volt a legszurohaz benzinnel,nehany perc jaratas utan),akkor kepes a fotengelyt is elgorbiteni. Na azota be vagyok szarva,nehogy ez tortenjen.
|
cblaci | 9024 | 2013. december 29. 02:09 | Válasz erre: 9022 |
Már miért is lennénk? Csak furán jött ki amikor tanácsot adtam egy 750-es inazumásnak és meg lett magyarázva a PRI állás... amikor olyan nincs is ezen a típuson, hiszen akkor én se baszakodnék a fecskendõvel... persze nem ismertek és éppen lehetnék olyan hülye is :-) A 750-es GSXF-en mondjuk van, de az meg nem Inazuma. Más: üzentem én neked nemrég Billig Peti cimborámmal szinkron ügyben. Legtöbb mindent magam csinálok a motoron, kitakarítom a karbit, gyertyát, olajat, szûrõket cserélek és szelepet is állítok...stb Legutóbb úgy jártam, hogy alapjáraton nem ment egy henger, igaz egy fél napba telt de alaposan kitakarítottam a karbit. Most szépen jár és könnyen is indul, a pilot csavarokat gyári értékre állítottam és azóta a gyertyaképet is ellenõriztem ami olyan mint a nagykönyvben. Ettõl függetlenül nyugodtabb lennék ha egy szinkron teszteres ellenörzés is megtörténne, mert a pillangókhoz nem nyultam. Ha kitavaszodik egyeztethetnénk egy idõpontot amit terészetesen nem ingyen kérek! Eddig csak egy szerelõt engedtem közel a motorhoz, de õ külföldön vállalt munkát így sajnos nem elérhetõ már, rólad meg jókat hallottam Petitõl. Arra is gondoltam veszek egy tesztert, de abból meg állítólag nem szerencsés a 10ezer ft-ost megvenni, drágábbat meg nem akarok hiszen én nem azzal keresem a kenyerem. Szóval tavasszal ha megkezdem a csavargást nem okoz gondot Miskolcig elmenni ezügyben, feltéve ha vállalod, aztán még az is lehet, hogy másabb lesz az a kép is amit a fórumos félmondatos hozzászólásokra való hirtelen reagálásaim mutatnak :-) |
VVLaci | 9023 | 2013. december 28. 22:56 | Válasz erre: 9018 |
Nem, csak arrafelé nem oldószerezik-alkoholozzák a BENZINT, így nem párolog annyira. És valóban, más a klíma is.
|
VVLaci | 9022 | 2013. december 28. 22:53 | Válasz erre: 9012 |
Laci, ebben tökéletesen igazad van. Nem vagyunk egyformák, de miért legyünk ellenségek????
|
Billigpeter | 9021 | 2013. december 28. 21:34 | Válasz erre: 9015 |
hát a 750-esen nincs, viszont van tartalék jelzõ lámpa (szegénységjelzõ :-) a mûszerfalban.
|
Imre215 | 9020 | 2013. december 28. 21:00 | Válasz erre: 9015 |
Az XJR-en is ilyen van.A vákuum miatt, 'on' állásban sem marad nyitva,ha leállítom.
|
gellen92 | 9019 | 2013. december 28. 19:18 |
Urak(esetleg Hölgyek) valakit hátha érdekel. http://www.kepesmotor.hu/suzuki-tura_sporttura/p1304560 |
Kovacspeter | 9018 | 2013. december 28. 14:58 | Válasz erre: 9011 |
Biztos azt hitték a japók hogy a 750-es Inazuma tulajoknál nincs holtszezon, mert azok folyamatosan mennek;-)
|
Kovacspeter | 9017 | 2013. december 28. 14:56 | Válasz erre: 9009 |
Janibá, errõl jut eszembe, a benzinpompára mennyire jellemzõ hogy megadja magát? Az elsõ teleszkópban max. hány tized bárig próbálkozhatok a nyomással? |
Kovacspeter | 9016 | 2013. december 28. 14:52 | Válasz erre: 9008 |
Hy Csiszi! Az ezerkettesen pumpa van, (vagy ahogy Hajdúban mondják, "pompa";-)) én is úgy tapasztaltam hogy az elég jó hatásfokkal belenyomja a benyát a karburátorokba. Egy-másfélhavonta megyek vele télen is egy kört ha jó az idõ, pöcc-röff.
|
Kovacspeter | 9015 | 2013. december 28. 14:47 | Válasz erre: 9007 |
Ez érdekes, mert a Bandik is vákuumosak, de ott van Pri, on, off, rizörv állás.
|
cblaci | 9014 | 2013. december 28. 11:47 | Válasz erre: 9009 |
Kézi "off" nincs, csak a vákum mûködteti és ennyit látsz belõle:
![]() |
cblaci | 9012 | 2013. december 28. 10:56 | Válasz erre: 9010 |
Meg olyanok is vannak akik hülyének nézik a másikat mielõtt tájékozódnának :-))))
|
Billigpeter | 9011 | 2013. december 28. 10:46 | Válasz erre: 9010 |
Még szerencse, hogy a japán mérnökök kételkedtek a 750- es tulajok mentális képességeiben, így semmilyen kezelõszervet nem raktak a benzincsapra. vannak elõnyei is, Pl. nem felejtem el kinyitni, ha megállok, nem kell elzárni, nem kell utánaolvasni, hogy kell kezelni, meg ilyenek :-) Hátránya az, hogy bûvészkedni kell, ha sokáig áll, oszt kiszárad a karbi. Egyébként megvolt az életrehívás, két rövid indítózás, és némi prüszkölés után dorombolt, mint egy jóllakott házimacska. Jó ez a motor, nem is értem, minek akarok másikat :-) |
VVLaci | 9010 | 2013. december 28. 09:47 | Válasz erre: 9006 |
:-))))))) Valóban sokan nem tudják, hogy mit is jelentenek a jelölések. Én is így voltam vele, míg alaposan utána nem olvastam! |
Csiszi | 9008 | 2013. december 28. 08:29 |
Sziasztok! Az én jelszavam is meglett!:-) Mindenkinek , természetesen elsõsorban minden inazumásnak nagyon boldog, sikerekben és motorosélményekben gazdag boldog új évet kívánok! Nekem 1200-as van , de soha nem volt gondom a hidegindítással. Most is(szégyenszemre) október 24. óta nem ment, de a harmadik rövid indítózás után indult!
|
Kovacspeter | 9005 | 2013. december 28. 00:02 | Válasz erre: 9001 |
Imre, találkozóval kapcsolatban semmiképp sem adjuk alább a színvonalat;-)
|
Kovacspeter | 9004 | 2013. december 27. 23:54 | Válasz erre: 8999 |
Részemrõl életre keltettem, Karácsony elsõ napján kerültem egy egészségügyi kört a jó idõben. Alig egy fõtengelyfordulat, és már duruzsolt is. Ahogy szokta.
|
Kovacspeter | 9003 | 2013. december 27. 23:44 |
Amúgy a 750-eseknél ha régen volt indítva nem szokott segìteni a Pri állás?
|
Kovacspeter | 9002 | 2013. december 27. 23:39 | Válasz erre: 8993 |
Esetleg az akkura se árt ránézni, a biztonság kedvéért, ha öregebb akkor elõfordul hogy teker ugyan, de már csak félgõzzel, az indítóáram nem az igazi. Mi volt, beröffent ma rendesen? |
Imre215 | 9001 | 2013. december 27. 20:40 |
Sziasztok Kedves Fórumtársak! Mindenkinek boldog Új Évet kívánok, mentesen minden kellemtlen és rossz dologtól. Remélem a következõ találkozó legalább olyan jól sikerü lmajd, mint az eddigiek, ha nem jobban :) Imre
|
Billigpeter | 9000 | 2013. december 27. 20:11 |
Kellemes ünnepeket, és egy sokkal boldogabb újévet kívánok minden kedves, valamint kedvetlen (remélem, mindenkire gondoltam) motoros társamnak ezúton is. Széles utat, olcsó benyzint, gumi fákat! |
Billigpeter | 8999 | 2013. december 27. 19:50 | Válasz erre: 8998 |
Örülök, Laci, hogy meglett az a jelszó, és még nem is rozsdás :-) Holnap életre keltem az enyémet is, hadd guruljon. majd beszámolok, hogy indult. U.I. a fecskendõs jó ötlet:-). |
cblaci | 8998 | 2013. december 26. 18:28 | Válasz erre: 8997 |
Mikky | 8997 | 2013. december 26. 16:58 | Válasz erre: 8996 |
Koszi. Tehat,ha mondjuk kiszaradnak a karbik,akkor termeszetes ez a jelenseg. Jo sokat oninditoztam,mire egyaltalan roffent egyet.
|
cblaci | 8996 | 2013. december 26. 15:55 | Válasz erre: 8995 |
A 4.henger és a karburátora közötti szívócsonkról megy egy gumicsõ a vákumcsapra. Ez a vákumcsap csak akkor nyit ha teker az önindító és vákum keletkezik a szívócsatornában. Hosszabb állás után csökken a karbik benzinszintje és nem biztos, hogy indítózáskor egyformán érik el az úszószintet, ilyenkor egy hosszabb idítózáskor elõfordulhat, hogy valamelyik henger hamarabb kap üzemanyagot, míg egy másik lemarad. Ha az elõzõleg leírt megoldással kinyitod a vákumcsapot akkor az indítási feltételek jobbak lesznek már az indítózás elsõ pillanatában és hamarabb életre kel a motor.
|
Mikky | 8995 | 2013. december 26. 15:36 | Válasz erre: 8994 |
Koszi. Elgondolkodtato a tipped. Hogy mukodik az a vakumos benzincsap?
|
cblaci | 8994 | 2013. december 26. 15:26 | Válasz erre: 8993 |
Arra tudok gondolni, hogy a 750-esek vákumcsapja miatt nem egyidõben telnek meg a karbicsészék indítózáskor ezért valamelyik henger hamarabb "bezabál", ez okozhat durrogást és nehézkesebb indítást. Hosszabb állás utáni indításkor érdemes a vákumcsap csövét lehúzni és megszívni kb. fél percig, akkor egyformán meglesznek a szintek a karbikban és könnyebben indul a motor, én leglábbis ezt tapasztaltam.
|
Mikky | 8993 | 2013. december 26. 12:24 | Válasz erre: 8992 |
Beindult. Eloszor durrogott,de atforgattam es most jo. Kozben bevagtam egy felest duhomben. Most meg igy nem megyek sehova. Majd holnap. Azert varom az otleteket,hogy mi a fene lehetett ez? Koszi.
|
Mikky | 8992 | 2013. december 26. 09:50 |
Uraim gondom van. Kb. 1 honapja tokeletes allapotban letettem a gepet. Ma erot vett rajtam a motorozas,erre nem akar beindulni. Szivatoval,gaz nelkul inditom. Meg se nyekken. Az onindito forgat,enyhe benzin szag van. Probaltam szivato nelkul full gazzal is,de semmi. Most toltom az akksit. Otlet? Elore is koszonom.
|
Kovacspeter | 8991 | 2013. december 25. 22:08 | Válasz erre: 8987 |
Jól hangolt a futómû de sportosabb is. A Cb az Inazumához képest is többet forog, nyilván ez sok összetevõs dolog hogy miért, de hát jó motor mindegyik, gondolom azért a mérnök-csapatok tudnak "valamit" a gyárakban. Kicsi az üléspozíciók között a különbség, de nekem a Cb-n jobban elõre kellett dõlni mint az 1,4-esen. Az Xjr-en tetszett a lineáris teljesítményeadása, küllemre az jön be a legjobban. Részemrõl nemigen gyorsulgatok, na jó, nagy ritkán húzok egy kövéret ahol nem zavarok senkit.
|
Kovacspeter | 8990 | 2013. december 25. 21:54 | Válasz erre: 8985 |
Ezek szerint mûködik Laci. Volt itt bármilyen problem?;-)
|
Kovacspeter | 8989 | 2013. december 25. 21:50 | Válasz erre: 8984 |
Sõt valószínû hogy a küllõs verzió még drágább is, abból kiindulva hogy azoknál az enduróknál ahol lehet öntvény és küllõs felni között választani ott az utóbbiért kell többet fizetni. Nem kevés a 3,2 millió, de az európai gépek még ennél is drágábbak. Japánban ez max. 2 millióból utcán van, de az is lehet hogy kevesebb.
|
szappy | 8987 | 2013. december 24. 21:16 | Válasz erre: 8979 |
A GSX-et és a CB-t kellene házasítani! A gsx nyomatékból mindent megold, a CB pedig a jól hangolt futómûvével viszi a primet. Szerintem is hiányzik a váltóból valami a CB-bõl mert a 1400-hoz képest sokat pörög. Az üléspozícióban nem érzek nagy különbséget! Egyébként örömmotorozásra kanyargásra a Cb jobb, de a szívem csücske az 1400-as mert azzal meg vadulni lehet a nagy nyomaték miatt. sok kisebb 600,750-est ott lehet hagyni vele már a lámpánál, ha mered neki húzni. A fogyasztások nagyjából egyenlõek csak a jobb kéz kérdése. |
cblaci | 8985 | 2013. december 24. 16:25 |
Gondoltam megnézem már mûködik-e még a belépõ jelszó... és láss csodát nem romlott meg február óta :-) Boldog Karácsonyt és eredményekben gazdag új évet kívánok mindenkinek! |
Mikky | 8984 | 2013. december 24. 12:36 | Válasz erre: 8983 |
Gyonyoru a gep,meg hat hogy Honda,ezert biztos jo is. Azert a 3.2 millio nem semmi. Adhat is erte a szepsegen kivul meg valamit.
|
Kovacspeter | 8982 | 2013. december 23. 23:57 |
Egy Cb 1100-at kéne még kipróbálni, vajon milyen lehet. Az valami álomszép, igazi retró, fõleg hogy most kihozták a küllõs kerekes verziót.
|
Kovacspeter | 8981 | 2013. december 23. 23:43 | Válasz erre: 8977 |
Nagyon minimális törést tapasztaltam csak, és csak idõnként.
|
Kovacspeter | 8980 | 2013. december 23. 23:41 | Válasz erre: 8978 |
Az igaz, de részemrõl nem szeretem nagyon forgatni.
|
Kovacspeter | 8979 | 2013. december 23. 23:39 | Válasz erre: 8953 |
És hát van olyan hogy az ember nagyobbra vágyik. Nálam is volt de elmúlt. Valamelyik nagy klasszikus naked volt a végsõ cél, Gsx 1.4, Xjr, vagy Cb1300. Próbáltam õket, nagyon jó motor mindegyik, de igazából egyik sem csoda, nem nyújtottak többletet az Inazumához képest. Az Xjr-nek a fogyasztása nem tetszett, meg a futómûve, pedig az 1.3-as már modernebbet kapott, de hiába Öhlins ide vagy oda. A Cb-nél meg eléggé sportos az üléspozíció, és ami fura volt hogy adott fordulaton kissé sokat forog. A Gsx 1.4 tetszett a legjobban, a súlya ellenére úgy tûnt hogy az a legkezesebb. De aztán elgondolkodtam, többet fogyaszt az is, nehezebb, még kevesebb helyre tudok vele eljutni mint az Inával. Persze, egyértelmû hogy nem kéne aszfaltmotorral aszfaltnélküli helyekre menni, de hát ez van;-) |
VVLaci | 8978 | 2013. december 23. 23:32 | Válasz erre: 8976 |
Próbáltam 600-as Banditát, forgatni kell és semmi problem!
|
VVLaci | 8977 | 2013. december 23. 23:30 | Válasz erre: 8975 |
Szia Péter! Este még nem próbáltam! Ha rossz lesz, nyárra kiveszem! Vagy veszek egy másik sisakot. |
Kovacspeter | 8976 | 2013. december 23. 23:17 | Válasz erre: 8953 |
Nem sokkal lassúbb a 750-es, egyértelmû hogy annak is bõven elég az ereje, nem is ez a lényeg, de valamennyivel többet kell váltogatni. Bár nem olyan vészes, nincs akkora különbség, mint a Banditoknál, ott mindenképp az 1,2-est érdemes választani a 600-as helyett. No de úgy tûnik hogy Feró 1200-esre vágyik.
|