Kovacspeter | 11476 | 2015. december 13. 20:55 | Válasz erre: 11471 |
Ezzel aztán biztos lehetett terepezni. Megbízható volt a szerkezet?
|
Kovacspeter | 11475 | 2015. december 13. 20:53 | Válasz erre: 11468 |
Aki hosszabb távon gondolkodik hogy megtartja a 750-esét annak jó vétel lehet. Amikor rámentem volna anno a törött 1.2-esre, addigra már Tipós lecsapott rá;-)
|
fenyooldrider | 11473 | 2015. december 13. 15:53 | Válasz erre: 11472 |
Igen,tényleg tud úszni,ezt teszteltem! :))) |
cblaci | 11472 | 2015. december 13. 08:30 | Válasz erre: 11471 |
Na ezzel már lehetne müvellõdni a mélyszántásban :-) de még tán a vizen is járna azokkal a ballonos gumikkal... sõt, ezzel még az ilyen magamfajta isten markából szép mértékkel kinõtt ember is kényelmesen galopírozna, hiszen nincs olyan félelmetesen magas mint a terepmotorok általában, mondjuk ez se alacsony de legalább nem borul fel ha megáll :-) Beterjesztem a fõnökeimnek mert bizony jó lenne ez azokon az elhagyatott vidékeken ahova a madarak is csak megdögleni járnak.
|
fenyooldrider | 11471 | 2015. december 13. 05:06 | Válasz erre: 11469 |
Ha sár,akkor neked kellett volna az én volt brutálkám:![]() ![]() ![]() |
cblaci | 11470 | 2015. december 12. 18:58 | Válasz erre: 11468 |
Annyiért ajándék, feltéve ha tényleg jó, szerencsére nekem még nem kell blokkcserén gondolkodnom.
|
cblaci | 11469 | 2015. december 12. 18:56 | Válasz erre: 11467 |
Az üzemzavarok elenyészõ százalékában volt olyan hó ami megfelelõ élettere lenne ennek a csodagépnek, viszont annál több sár és dagonya jutott... oda inkább valami sármotor lenne a megfelelõ :-) Viszont olvastam olyat hogy drónokat tesztel a cég amivel hálózatfelméréseket lehet csinálni, na az lesz csak a jó móka, fõleg hogy már nemsokára megjön a saját is, amivel addigra profi drónpilótává képzem magam :-)
|
fenyooldrider | 11468 | 2015. december 12. 18:22 |
SUZUKI GSX 750 Inazuma blokk - 85.000 Ft : http://www.kepesmotor.hu/motorblokk/p1586335 Ha esetleg valakit érdekel,de szerintem van ott még más cucc is! |
fenyooldrider | 11467 | 2015. december 12. 18:10 | Válasz erre: 11466 |
Pedig a távvezetékek ellenõreinek is jól jönne egy ilyen járgány:))) ! Ezzel hamar kiérnél, (211mph) : https://www.youtube.com/watch?v=93c0cWCou-k De épül egy 3000Le vas is :) :https://www.youtube.com/watch?v=zaR-KVnYrfA |
cblaci | 11466 | 2015. december 12. 06:21 | Válasz erre: 11464 |
A szilveszter betáblázva, 30-31-01 ügyelet. Pedig a hómotort kipróbáltam volna :-)
|
Kovacspeter | 11464 | 2015. december 11. 22:40 | Válasz erre: 11461 |
Meg kéne nézni milyen sztráda kerekedett oda, úgy tûnt hogy útalapig leküldték a régi rossz aszfaltot. Amúgy ott fent Sólyomkõvár és környéke azon kevés érdekes helye a világnak ahol a szlovákok igen kedvelik a magyarokat;-) (Bánffyak telepítették le õket a Felvidékrõl a XIX sz. elején) Erdélyi szilveszter motor nélkül? |
Billigpeter | 11463 | 2015. december 11. 21:51 | Válasz erre: 11459 |
hát ez a gumi nekem biztos nem lenne jó, nem volt még olyan négykerekû jármûvem, aminek ne lett volna hátsó kereke. Érdekelne ez a sornégyes kerékelrendezés, csinálj már róla képet légyszíves ;-)
|
cblaci | 11461 | 2015. december 11. 20:33 | Válasz erre: 11460 |
Ráadásul rendesen ránk is esteledett... :-) Azóta már sztráda van ott, de legjobb lesz ha megnézzük, nagyon hiányzik Erdély, fõleg hogy az õszi kicsapás is elmaradt. ![]() |
Kovacspeter | 11460 | 2015. december 11. 18:48 | Válasz erre: 11446 |
Jaj, erre a képre emlékszem, amikor felszedték az utat a Réz-hegységben;-) Gondoltam hogy kerüljünk inkább a Feketeerdei Üveggyár felé, de aztán kitartottunk. Meg kéne nézni mi a helyzet arra. |
Kovacspeter | 11459 | 2015. december 11. 18:45 | Válasz erre: 11441 |
A németeknél tényleg ki lehet fogni a használtban is jókat, gondolom a jobb anyagi helyzet miatt, idehaza meg az égetnivaló hulladékokat is meghirdetik. Téli-nyáriról jut eszembe, négykerekûn kipróbáltam a Michelin egyik legújabb fejlesztésû gumeszát a Crossclimate-ot, és meg vagyok vele elégedve. Kerülték a négyévszakos megnevezést, pedig az. +40 és mínusz pár fok között volt használva eddig, szépen teljesített. Hátravan a havas teszt. Persze elõfordult hogy fórumokon osztották hogy így szar-úgy szar, anélkül hogy lett volna vele gyakorlati tapasztalat. Mindenesetre kicsivel többet tud mint egy két garnitúrás téli-nyári középkategóriás szett, Hankook és hasonlók. Futásban nem valószínû, bár meglepõ hogy mennyire keveset fogyott, rosszabbra számítottam. Nyilván hátsókerekes járgányra eszembe nem jutott volna felrakatni. |
Kovacspeter | 11458 | 2015. december 11. 18:16 | Válasz erre: 11440 |
Igaz hogy sokan a dot számmal vannak megáldva, de az ember azért szeret egy évnél nem sokkal régebbi gumit felrakatni. Azt nem nagyon bírom megérteni hogy több gumis kereskedés kínál/kínált 3-4-5 éves gumikat gyakorlatilag teljes áron. Azokra azért illene kézzelfogható kedvezményt adni. Értem én hogy valószínû betáraztak belõle, de akkor is... Ha bemegyek a boltba és ugyanazon az áron vásárolok négynapos meg egynapos kenyeret, akkor nem kérdés hogy a frissebbet választom. |
Kovacspeter | 11457 | 2015. december 11. 18:06 | Válasz erre: 11439 |
Ha megyek az Inazumáért Frecska úrhoz akkor remélhetõleg a nitelõszem is ott lesz.
|
cblaci | 11454 | 2015. december 9. 21:13 | Válasz erre: 11452 |
Kiegészítettem hogy mindenki értse. Amúgy a Vadi abroncson még most is röhögök :-) sõt eldöntöttem hogy nekem is olyan lesz a következõ mert néha én is vadul indulok, még szerencse hogy eddig nem történt komolyabb baj a sima nem erre a célra fejlesztett abroncsokkal :-D |
hacse | 11453 | 2015. december 9. 21:07 | Válasz erre: 11451 |
Szerencséje volt , hogy megfelelõ abroncsot választott a motorkerékpárjára az a férfi... :o))
|
hacse | 11452 | 2015. december 9. 21:00 | Válasz erre: 11450 |
Arra számitottam, hogy csak ennyit írsz : DE. ;o]
|
cblaci | 11451 | 2015. december 9. 20:58 | Válasz erre: 11449 |
A piros túraendúrón az volt, azért tudta tartani velünk a lépést :-)))
|
cblaci | 11450 | 2015. december 9. 20:57 | Válasz erre: 11448 |
De, csak mittudomén... más most nem jutott az eszembe.
|
hacse | 11449 | 2015. december 9. 20:57 | Válasz erre: 11446 |
Arra a vidékre enduró gummancsok is elkelnének néha .
|
hacse | 11448 | 2015. december 9. 20:50 | Válasz erre: 11446 |
Régebben is erre a következtetésre jutottunk nem ?
|
hacse | 11447 | 2015. december 9. 20:47 | Válasz erre: 11444 |
Nekem az Inazumán most van elõször új gumi a hátsó kerékpántomon , az elsõn még sosem volt mióta nálam szenved ez a gép. Talán tavasszal lesz rajta egy new tire elöl is. Ebben a hátsóban kábé 10000 kilométer van és mm-ben nem mérhetõ kopás rajta (Pilot Road II). Tapasztalatom olyan irányban van - nem is kevés, mert volt olyan szezon , hogy 3x is cseréltem gumit - , hogy a HASZNÁLT sport gumik, függetlenül attól,hogy hány komponensûek 2-2,5 mm közötti futófelülettel bámulatosan hamar elfogynak , ezalatt 3000-3500 km közötti futást értek. A túrásabb társaik egy ezressel tovább bírják , az említett kiindulási értékek és használat mellett. Állítólag az újak esetében a túra abroncsok lényegesen hosszabb életûek. Vadi ? Vad , durva indulásokat a világon legnagyobb mértékben toleráló abroncs. Na... ;o))))
|
cblaci | 11446 | 2015. december 9. 20:45 | Válasz erre: 11445 |
Konklúzió: akkor erre is igaz az arany középút, vagyis egy jó túra gumi ami új! Mert bizony néha rögös útra is térünk :-) http://www.sportmotor.hu/motoros_videok/motoros_tura/amikor-erdemes-rogos-utra-terni-103764 ![]() |
fenyooldrider | 11445 | 2015. december 9. 19:38 | Válasz erre: 11442 |
A 'szupersport" igazából a legjobb utcai,gyorsabban melegszik mint bármi más és jobban is tartja az üzemi hõfokot!! Ez pedig a biztonság záloga! Ha ez több komponensû, az akár túrán sem kopik jobban,mint a sima túragumi! A 3-5 komponensû gumiknál is van több verzió, a közepe hard/medium/soft legyen, de közútra természetesen az elsõ kettõ ajánlott! Nem akarok nevet említeni,de a legjobb vízen járó és ott legjobban tapadó utcai gumi is 3K szupersport gumi! (ez van nekem is elöl :) ! Természetesen nem olyan gazdaságosak ezek mint a túragumik, ezek kb 1/3 résszel kevesebbet mennek el, viszont sokkal biztonságosabbak! VISZONT a fent írottak csak és kizárólag viszonylag normális aszfaltos útra vonatkoznak és motoros tempóra értendõek!! Amint lemész sokad rendû útra,netán kavicsra abban a pillanatban megfordul a történet,sõt az éles kövek szerencsétlen esetben a szupersport gumit akár ki is bökhetik/vághatják, míg a kemény túra gumi ezt simán tolerálja!!! |
cblaci | 11444 | 2015. december 9. 18:50 | Válasz erre: 11443 |
Milyen márka az a "Vadi" ? :-D Olyanom még nem volt, de ha új akkor biztos fasza. |
cblaci | 11442 | 2015. december 9. 17:28 | Válasz erre: 11441 |
Sajnos nekem nincsenek Németországi forrásaim, a hazai levetett kínálatok pedig még a képek alapján sem igazán vonzóak, az esetleges rejtet sérülések kockázatáról nem is beszélve. Biztos van a használtak között is jó vétel, csak azok árban is olyanok, az meg már nem biztos hogy akkora különbözetet jelent ami miatt érdemes lenne megvenni a zsír új helyett. Az viszont nekem még mindig talány (de errõl már írtam régebben) hogy van-e értelme adott esetben Inazumára a legdrágább prémium szupersport gumit felrakni? A szupersport gumik pályára születtek, profiljuk hegyesebb hiszen ott a kanyarteljesítmény lényeges kritérium, vagyis "lapon" fordulva is szükség van a megfelelõ tapadó felületre. Anyagát tekintve lágy mint a rágógumi, nyilván jobban kopik de az alakját megtartja feltéve ha arra van használva amire született, vagyis a versenypályára. Ugyanez a gumi vajon hogyan viselkedik túrakörülmények között, ahol még az arra kitalált sport-túra gumik is hajlamosak kockásra kopni, még akkor is ha többféle keverékbõl áll és a közepe keményebb keverék. Szóval õszintén kíváncsi vagyok hogy egy szupersport gumival túrakörülmények között mennyit mész el úgy, hogy annak alakja nem változik számottevõen. |
fenyooldrider | 11441 | 2015. december 9. 05:08 | Válasz erre: 11440 |
Elárulom, hogy nekem sem volt soha egyetlen új gumim sem, sem autón, sem motoron! Azt is hozzáfûzném, hogy még nem nagyon nyúltam mellé a használt gumi választásnál! Ez úgy kezdõdött, hogy a 90-es években egyszerûen nem volt pénz sem az autó új téli gumijára, sem a motorgumikra, viszont igény volt rá! Már akkor téli gumiztam az autóimat,minor még 10-bõl 7-8 ember nyári gumikkal telelt, így aztán kialakult a gumi választáshoz a megfelelõ tudás és rutin is! Aztán az évek folyamán egyre több és több tapasztalat jött hozzá a fentiek miatt, ma már elmondhatom nagyképûség nélkül, hogy jobban ismerem a gumikat mint némelyik gumis! Persze ehhez az is kell,hogy az új teszteket folyamatosan nézzem, olvassam, meg nyilván a használt gumi beszerzési csatornáim is kialakultak, fõleg Németországból! Ezért vannak nekem fent mindig a top típusok a gépeimen, eddig a legdrágább prémium szupersport gumim is 10 alatt maradt, de ez már tárgyévi, szinte érintetlen felületû,3komponensû tesztgyõztes gumi volt! |
cblaci | 11440 | 2015. december 8. 17:56 | Válasz erre: 11436 |
Billigpeter | 11439 | 2015. december 7. 22:11 | Válasz erre: 11438 |
Fogjuk rá. Nittelõszemmel mizu? Csak kérdezem.
|
Kovacspeter | 11438 | 2015. december 7. 21:47 | Válasz erre: 11433 |
Mi a helyzet, javul már a közérzet, idegállapot, ilyesmi?
|
Kovacspeter | 11437 | 2015. december 7. 21:46 | Válasz erre: 11432 |
Kár, mert lassan meg kell álmodni hogy mi legyen a következõ garnitúra, valamennyit még elmegy a jelenlegi, de hát már 25 ezer van belehazudva.
|
Kovacspeter | 11436 | 2015. december 7. 21:44 | Válasz erre: 11431 |
Kíváncsiságból belekukkantottam ebbe az ömlesztett gumis oldalba, kemény azért, hogy emberek milyen cuccokért képesek pénzt elkérni.
|
Billigpeter | 11435 | 2015. december 6. 10:39 | Válasz erre: 11434 |
Hát igen, olyat bármelyik gyógyszertárban lehet kapni :-)
|
fenyooldrider | 11434 | 2015. december 6. 09:30 | Válasz erre: 11433 |
Nekem meg 180/55 van fent hátul, az meg van minden bokorban... :))!
|
Billigpeter | 11433 | 2015. december 5. 19:42 |
Pedig itt volt Miskolcon, még szerencse, hogy az elsõ meg a hátsó is trendben van a gépen :-)
|
fenyooldrider | 11432 | 2015. december 5. 16:16 | Válasz erre: 11427 |
Bocs, de cblaci mondta meg a frankót,közeben levették a hirdetést sajnos!
|
cblaci | 11431 | 2015. december 5. 07:50 | Válasz erre: 11427 |
Jó áron voltak a 170-es gumik Fenyõ linkjében, viszont idõközben levették a hirdetést és emiatt jelenik meg az ömlesztett oldal.
|
Kovacspeter | 11429 | 2015. december 4. 23:18 | Válasz erre: 11419 |
Hát ja, csak szerintem Sanyánál sem lenne lényegesen olcsóbb. Ott a sok-sok munkaóra miatt lenne magas az ár, a Cnc-nél meg a 3d-s modell elkészítése miatt. |
Kovacspeter | 11428 | 2015. december 4. 23:14 | Válasz erre: 11424 |
Már mondtam hogy hívd a Strauszékat, ha valaki gyárt valahol ilyen méretet, akkor felkajtatják.
|
Kovacspeter | 11427 | 2015. december 4. 23:12 | Válasz erre: 11421 |
Fenyõ, hol van itt az Inazuma méret okosba? Az összes gumis hirdetés jelenik meg ömlesztve. |
szegaimi | 11425 | 2015. december 1. 17:52 | Válasz erre: 11419 |
Így van, ha nincs annyira cizellálva, a funkcióját akkor is ellátja. |
hacse | 11422 | 2015. december 1. 09:32 | Válasz erre: 11421 |
Úgy tudom Imiéknek 15-ös méretre lenne szükségük .
|
fenyooldrider | 11421 | 2015. december 1. 04:42 | Válasz erre: 11262 |
Szia szegaimi ,na itt a 16"-os gumi,igaz 2.75 -ös,de szerintem van itt más méret is ha utánaérdeklõdsz! Még a minta is retró! :))) http://www.kepesmotor.hu/robogo_gumi/p1578987 De van itt Iazuma méret is okosba: http://www.kepesmotor.hu/sport_gumi/p1582266 |
cblaci | 11420 | 2015. november 30. 22:16 | Válasz erre: 11419 |
Nekem is van egy ilyen Sanyi ismerõsöm, csak õt pont nem így hívják, de ugyanúgy esztergályos és a szemüveg is stimmel. Hozzá akkor megyek ha nagyon bonyolult a dolog, ilyenkor ez a varázsmondat: "Ezt senki nem vállalta!", onnantól felcsillanni látom szemeiben a rá váró dicsõséget és miután hatszor körbehümmögi a munkadarabot már rántja is elõ a tolómérõt. Jó hogy vannak ilyen Sanyik, csak az a baj hogy az igazán jók tényleg nagyon elfoglaltak. |
hacse | 11419 | 2015. november 30. 20:22 | Válasz erre: 11417 |
Németh Sándor , egyszerûbben Sanya, helyi forgácsoló vállalkozó , az Inazuma konferenciák oszlopos tagja ennél kacifántosabb dolgokat is ki szokott faragni mindenféle programozott vezérlések nélkül. Ilyen "eszetlenségekbe" azonban csak akkor fogna bele , ha legalább 1 hétig nem lenne semmi más munkája , vagy lenne ugyan neki , de ezt a projektet valaki kiemelkedõen busásan rendezné anyagilag. Amúgy elsõ ránézésre a könnyítéses megoldás miatt néz ki bonyolultnak ez a cucc szerintem. |
hacse | 11418 | 2015. november 30. 20:07 | Válasz erre: 11397 |
Ez egy nagymértékben gyönyörûségesen formás ,szemfacsaró látnivaló. A napra lehet nézni , de minek ... ( privát vélemény )
|
cblaci | 11417 | 2015. november 28. 16:50 | Válasz erre: 11415 |
Legyártani kissé bonyolult, de funkcióját tekintve nem több mint egy tartókonzol, nem láttam mihez rögzül ezért agyaltam azon, hogy talán egyszerûbb formával is megoldható lenne. A bilincsek és az alaplap nem kíván cnc-t és készülhetne vasból is, a belsõ menetes csõszerû végzõdéseket egy esztergályos pillanatok alatt legyártja, sõt akár fészket is mar az alaplapba ami fogadja azt, ha pedig a helyén van hegeszteni is lehet. Szerintem több megoldás is van, persze a cnc tûnik a legegyszerûbbnek, az viszont nem lesz olcsó.
|
cblaci | 11416 | 2015. november 28. 16:47 | Válasz erre: 11414 |
A népámítás az emberrel egyidõs, a média ehhez kiváló eszköz a mai világban, legyen az nyomtatott vagy elektronikus, de a hibát nem csak ott kell keresni... "Az emberek azt hallják, amit hallani akarnak. Abban hisznek, amiben hinni akarnak." /J.L.P/ |
szegaimi | 11415 | 2015. november 28. 10:57 | Válasz erre: 11400 |
Ha marad a motor akkor tavaszra visszarakom a túrakormányt, akkor majd lefotózom a "keretet". Felvettem a kapcsolatot a bajai cnc-s emberrel, szeretné látni a minta darabot, aztán mond rá valamit. Az ár nem engem fog érzékenyen érinteni, mert nekem nincs rá szükségem, aztán majd a többi motoros társ eldönti, hogy mennyire fontos neki az alkatrész. Ja' Az öreg Honda már a hét közepén elkelt, úgy látszik tényleg ritka és keresett darab volt. |
fenyooldrider | 11414 | 2015. november 28. 08:16 | Válasz erre: 11413 |
Igen ezeket is láttam,az igazat megvallva a valódiságának egyik legékesebb bizonyítéka az, hogy a média agyonhallgatja! Hová lenne az általuk felépített rengeteg baromság,pld Finnugor õsök és társaik története, ha ez bebizonyosodna? Sõt mi lenne az általuk eddig történelemnek hívott agytompítással? Itt is igaz a napóleoni mondás, hogy mit is tegyenek a Magyarokkal, hogy gyõzhetõek le: ´Foszd meg uram õket a múltjuktól,nem lesz jövõjük" Most itt tartunk,jól mûködik az agyelszívás-butítás, hová lettek a feltalálóink,ma miért nincs egy sem? De van helyette f@szbuk+Google és társai, hogy ne kelljen gondolkodnunk!! Szép új Orweili világ...... |
cblaci | 11413 | 2015. november 27. 19:58 | Válasz erre: 11412 |
Ha nagyon körbejártad akkor szinte biztos hogy nem tudok neked plusz infóval szolgálni. 4-5éve hallottam errõl, akkor megnéztem de azóta se foglalkoztam ezzel. Kicsit hasonlít a filmek alatti komment kultúra a SportMotor oldalon megszokott agyhalottak társalgási szintjéhez -tisztelet a kivételnek- de maga a történet érdekes, még akkor is ha sokan tagadják a valódiságát. https://www.youtube.com/watch?v=ZVq8u5SkrHs https://www.youtube.com/watch?v=807XXHZ6YzE https://www.youtube.com/watch?v=dRgYoGxbi4E |
fenyooldrider | 11412 | 2015. november 27. 19:10 | Válasz erre: 11411 |
Én már nagyon" körbejártam ezt a kérdéskört, évek óta érdeklõdök,tájékozódok,olvasok róla,ha van plusz infód róla akár priviben is írd meg légyszi! Nagyon érdekel a kérdés!!! |
cblaci | 11411 | 2015. november 27. 13:28 | Válasz erre: 11410 |
Olvastam róla régebben, a youtube-on van sorozat is amiben Szakácsék bemennek a piramis gyomrába. Hozzád nincs is annyira messze ~500km.
|
fenyooldrider | 11410 | 2015. november 27. 04:49 |
Jövõre beterveztem egy túrát ide:http://www.sokkaljobb.hu/content/vil%C3%A1gszenz%C3%A1ci%C3%B3-boszniai-nap-piramisokr%C3%B3l
|
fenyooldrider | 11409 | 2015. november 24. 15:33 | Válasz erre: 11404 |
A fotón szereplõ darabon is látszik,hogy nc,vagy cnc maróval készült! Egy biztos,hogy ebbõl az elsõ rohadt drága a Cadcam-os meló miatt mire elkészül a 3D modell,de a sokadik alkatrész sem olcsó az tuti! |
Kovacspeter | 11407 | 2015. november 24. 01:50 |
Megy ez. Igaz hogy nem drón, hanem egy Cessnából fényképeztem;-) |
Kovacspeter | 11404 | 2015. november 24. 01:46 | Válasz erre: 11392 |
Hátö, ezt cnc-vel lehetne, de az a baj hogy egyetlen darabnál elég drága lenne a vállalási díj.
|
Kovacspeter | 11403 | 2015. november 24. 01:43 | Válasz erre: 11390 |
A múltkor a Kõközi-szorosban megállt egy autó, kiszállt két ember, az egyik volt a fotós, a másik a drónkezelõ, beélesítették a kütyüket, majd várakoztak. Kisvártatva Nagyenyed felõl közeledett egy esküvõi menet, a drón kamerázott, a fotós nyomta a sorozatokat. Ilyet se láttam még a Kõközi-szorosban.
|
Kovacspeter | 11401 | 2015. november 24. 01:37 | Válasz erre: 11379 |
Adjisten! Megkérdezem, a legutóbbi rendelés paksamétából nekem is lemaradt egysmás, azt úgyis is el kéne rendezni. |
cblaci | 11400 | 2015. november 23. 20:22 | Válasz erre: 11398 |
Nyilván nem akartam hogy szedd szét, de ha van megoldás annak örülök!
|
cblaci | 11399 | 2015. november 23. 20:21 | Válasz erre: 11397 |
Hú basszus de gyönyörû! Hatvanas évek vége, hetvenes eleje, az enyém 74-es volt de már tárcsafékes elõl, CB 250 G modell, ez egy pár évvel korábbi lehet. Nagyon szép!
|
szegaimi | 11398 | 2015. november 23. 19:54 | Válasz erre: 11395 |
Nem fotóztam le, mert fél nap mire addig lebontom a motort, hogy látsszon amire kíváncsi vagy. :) Ma beszéltem egy emberrel aki ilyesmivel foglalkozik, azt mondta a képek alapján, hogy nem veszett fejsze nyele, de kézbe kell vennie. Hát majd meglátjuk. |
cblaci | 11395 | 2015. november 23. 06:19 | Válasz erre: 11392 |
Egy kicsit el kell vonatkoztatni a hagyományos motoroktól, a GTS felfüggesztése elõl teljesen más mint a telókat befogó "kiflis" megoldások. Az alap sablont se egyszerû kivágni, a lézeres vágás nem új dolog de olyan ismerõsöm sajnos nincs, aztán a kormány befogón kívül van még 4db menetes csonk is az alján amit be lehet méretezni de amihez csatlakozik azt nem fotóztad le, annak a kialakítása is okozhat további nehézségeket. Nem egyszerû, most már értem miért olyan kapós.
|
cblaci | 11394 | 2015. november 23. 06:16 | Válasz erre: 11391 |
Logikus, sõt ha visszaolvasol az induló állapot az lett volna hogy vigye el a már meglévõ kütyüt. Azóta viszont olvasgattam és bizony ez nem olyan egyszerû, még sokat kell olvasgatni :-)
|
fenyooldrider | 11391 | 2015. november 23. 04:57 | Válasz erre: 11388 |
Miért nem olyat keresel ami elvisz egy Go-Prot? Azért azzal komolyabb videókat lehetne csinálni! Lehet,hogy hülye kérdés,de ez nekem logikusabbnak tûnik,már én is gondolkodtam ilyen kütyün! |
cblaci | 11390 | 2015. november 22. 20:07 | Válasz erre: 11389 |
Ok. válaszoltam, így legalább nem csinálunk az Inazumából drón fórumot :-)
|
cblaci | 11388 | 2015. november 22. 19:51 | Válasz erre: 11387 |
Teljesen érthetõ hogy szabályozzák, én se szeretném ha az udvar felett repkednének kamerával. A legutóbbi túrán Kiscsákón a vadászkastélynál jól jött volna, sajnos már az az épület is utolsó éveit éli, ráadásul elvadult dzsungel veszi körül, be se tudtam menni. Ha lett volna egy drón az többet látott volna, de nyilván olyan épületeknél ami magántulajdon -netalán még lakják is- nem lenne szerencsés... engem viszont valami furcsa okból kifolyólag a régi gazdátlan romok vonzanak, úgyhogy ott senkinek nem sértem a territóriumát, legfeljebb egy két szellemnek :-) Vagy említhetném amikor Kovács Petiékkel Erdély eldugott természeti szépségeit keresgéljük a vadregényes tájakon... na ott lehetne még csodákat filmezni. Ha lesz elõrelépés drón ügyben keresni foglak, köszönöm az eddigi tanácsokat! |
Rick | 11387 | 2015. november 22. 19:27 | Válasz erre: 11383 |
Látom közben írtál. Az enyém 7 perc + bír. A videók ilyen hosszúak. A Hornet tesztre azt írnám, hogy pont ez az amiért rommá fogják szabályozni a reptetését. Senki nem kíváncsi arra, hogy benézzenek a kertjébe, vagy ráessen a gyerek fejére egy drón... :-) Kedvenc reptetési helyem vasárnap valamelyik szupermarket parkolója. Tök üresek. Por, homok ne kerüljön a gépbe, nem vízálló. Az akksi 2 rugóba kerül az enyémbe. 250-260 mAh-s.
|
cblaci | 11386 | 2015. november 22. 19:24 | Válasz erre: 11385 |
Köszi a tanácsokat! Szeretném kézbe venni és látni hogy milyen, neten olyat nem rendelek amit csak képen látok. Debrecen van hozzám közel ami elég nagy város, ott biztosan találok megfelelõt. Milyen jó is az, vége a motoros szezonnak, kezdõdik a copteres :-) tavaszra profi pilótává képzem magam, aztán jön velem a túrákra! |
Rick | 11385 | 2015. november 22. 19:18 | Válasz erre: 11384 |
+ adalék: A videó minõsége nem lesz olyan mintha GoPro 3 kamerával csinálnád. A kamera AVI-ban rögzít. Otthoni PC-re kell egy XMEDIA RECODE progi (ingyenes) ami MKV-t csinál belõle. Ha csak nincs Terabyte-nyi felesleges tárolóhelyed, muszáj lesz az AVI fájlt átkonvertálni. Más most nem jut eszembe. Vegyél mindenképpen!!
|
Rick | 11384 | 2015. november 22. 19:11 | Válasz erre: 11382 |
Nekem Syma X11 C-m van. Azt tudom mondani, hogy egy kezdõnek kiváló. Amit kinéztél már nagyobb méretû. A fickó akinél a plusz akksikat vettem drón õrült és drón árus, azt mondta, hogy az x11 a legjobb. De Õ a tunningolhatósága miatt mondta. Õ egy kamera nélküli x11-et tunningolt meg aránylag olcsón. Úgy gyorsul mint a mi motorjaink. Az enyém nem tunningolt és bõven élvezem. Szebb az X5, és nagyobb. Most az az idõ jön, amikor a szobában fogod reptetni. Tehát gond lehet a nagysága. Én nem csalódtam a Syma x11-ben. Nagyon strapabíró. Ajándékba kaptam (20 eFt:) 25-ért az x5 jó vételnek tûnik. Láttam már 11-15 körül is a sajátomat más oldalon. Alanyi jogon minden férfiembernek jár egy ilyen kütyü szerintem, úgyhogy különösebb indokolás nélkül vedd meg amelyik megtetszik. :-) Még annyit, hogy a videón egy profi repteti. Egy ideig tanulni kell az irányítását.
|
cblaci | 11383 | 2015. november 22. 18:59 | Válasz erre: 11381 |
Sõt, van itt egy aminek két akkumulátora van, ami nem árt mert úgy látom eléggé rövid repülési idõket bírnak, bár ez még nem is olyan rossz a 8-10 perces idejével. http://kisautok.hu/taviranyitos-jatekok/carrera-dronok-quadrocopterek/hornet-2-4ghz-kamer%C3%A1s-dr%C3%B3n-detail |
cblaci | 11382 | 2015. november 22. 18:18 | Válasz erre: 11381 |
Nekem kell egy ilyen repcsi! Nézd már meg ezt az oldalt, te mégis jobban értesz hozzá. Van ott közöttük egy HD-s Syma X5 SC. Az jó választás lehet? A paraméterek és egy próbavideó is van a leírásban ha rákattintasz. Köszi! http://kisautok.hu/carrera-rc-dronok |
Rick | 11381 | 2015. november 22. 16:38 | Válasz erre: 11380 |
Igen, alacsony mert nem volt szükség nagyobb magasságra és a cél a jó perspektívából készített videó volt. De az a drón ami elviszi ezt a kamerát és az ahhoz tartozó konzolt az nem 70 métert tud, hanem akár 700-at is, de akár 2,5 km-t is tudnak egyes elvetemültebb darabok. Lám: https://www.youtube.com/watch?v=e4dCvwIjvo0 |
hacse | 11380 | 2015. november 22. 16:24 | Válasz erre: 11378 |
Méghozzá jelentõsen, inkább mély , mint alacsony. ;o)))
|
hacse | 11379 | 2015. november 22. 16:21 | Válasz erre: 11359 |
Szesz Peti ! Könnyezik 2db szelepfedél csavar alatt is,meg ugye iyenkor , mivel ennek nem illik (meg nem is igen lehet) utánahúzni megindult a perem tömítés sarka alól is az oil. A macifül tömítésekkel nincs még probléma , de arra gondoltam lehet hogy jobb lenne cakom-pakk ezeket cserélni , mer' ugye az új az nem 15,5 éves. Majd kereslek telegrácson is, ha esetleg lenne valami tipped , vagy rákérdeznél valahol azt megköszönném. Tiszta fúvókákat kívánok! |
szegaimi | 11378 | 2015. november 22. 15:05 | Válasz erre: 11374 |
Én a kép alapján kicsit alacsonyabbnak látom.
|
Rick | 11377 | 2015. november 22. 12:09 | Válasz erre: 11376 |
Ez a youtube-os quadrocopter kicsit komolyabb mint ami nekem van. Sõt nem is kicsit. Én elsõ sorban technikázáshoz használom a sajátomat. Szobában kerülgetni asztal lábat, szék lábat, kint pedig landoltatom utcai lámpa tetején, meg felküldöm ameddig bírja (kb. 70 méter). Ilyen videóhoz (youtube) már profi cucc kell. De ez a kis játék-copter is ami nekem van, rengeteg élményt tud adni. Jövõre már valami konkrét szabályozás lesz, mert jogilag repülésnek számít a legkisebb drónnal való ügyködés is.
|