jimy_L | 15838 | 2018. július 8. 13:13 | Válasz erre: 15818 |
Lacinak tök igaza van! Végül is a legzseniálisabban oldotta meg a tuningot, vett egy HONDÁT ! ;)) |
inazuma400 | 15837 | 2018. július 8. 12:38 | Válasz erre: 15831 |
Arra használom, de kéne egykis plussz erő... Nem sok pénz és nem sok idő... Az én motoromra 30ezer a fogaskerek szett, és abból a lánc 20, mert csak didet veszek, a fogaskerekek meg nem drágák, plussz jövőre úgyis láncszett csere lenne, akkor meg mind1 milyet veszek rá, legalább lesz tapasztalatom ebbe is! ;)
|
inazuma400 | 15836 | 2018. július 8. 12:35 | Válasz erre: 15830 |
Hat igen, a kis motorok átka, forgatni kell őket, és úgy se tudnak annyit mint egy fél gázon tekergő 600as :D
|
inazuma400 | 15835 | 2018. július 8. 12:32 | Válasz erre: 15829 |
Hat sportgepeket szoktak leginkább attetelezni, és 600tol, én kisebbekrol nem hallottam, de nyilván nekem is az a végső megoldás h nagyobb motor, dehát sok múlik az Anyegin, a kicsi ina meg marad úgyhogy úgy nehéz, ha eladnam pikk pakk lehetne nagyobb motor, de nem akarom. Elöl - 1 hátuk +1 v 2 ha találok egyáltalán rá nagyobbat a gyárnál.. Tietekhez találtam, de enyémnek más a felfogatasa.... Azt mondják lehet h nem is veszít a vegsebessegebol mert lehet kicsit többet tud forogni és ott vissza nyerni, de nem is érdekel 160nal többet nem akarok úgyse menni, de óra szerint mentem már vele 190et is.... Szóval majd meglatjuk, elvileg ártani nem árt neki, csak javít rajta az áttétel, persze csak ha ügyesen csinálod, nyilván nem lehet 4-5 fog eltérés, nem Stunt motort akarok építeni belőle, bár oda nyilván kevés lenne még 4-5 fog is :D
|
inazuma400 | 15834 | 2018. július 8. 12:25 | Válasz erre: 15827 |
A 400as 100nal 6ba gyárilag is annyit forog, nem pontosan de kb v 5800, amúgy az 1000sv is annyit forgott, de azt nemtom h 5 v 6 sebességes e
|
hacse | 15832 | 2018. július 8. 11:56 | Válasz erre: 15827 |
.. sok esetben meg még nagyobb üzemanyag fogyasztással.
|
hacse | 15831 | 2018. július 8. 11:54 | Válasz erre: 15824 |
Nekem olyan tapasztalataim vannak , hogy ha TÚRÁZÁSRA és KÖZLEKEDÉSRE használod , akkor kidobott idő és pénz nekiállni, henger űrtartalomtól függetlenül.
|
cblaci | 15830 | 2018. július 8. 10:38 | Válasz erre: 15827 |
A CB-1 (CB 400 F) gyári áttétellel 6. fokozatban, kereken 100km/h-nál majdnem 7ezret forgott, a könyve szerint 13500-nál tiltott, igazából sose tudtam megszokni, hogy ilyen magas fordulaton él, pedig tisztában voltam azzal, hogy nagyon megbízható konstrukció. Akkor én is gondolkodtam az áttételezésen, nyilván nem a fordulatszám javára :-)
|
cblaci | 15829 | 2018. július 8. 10:30 | Válasz erre: 15824 |
600-tól felfelé? én inkább a 600 ccm-től kisebb gépek tulajaitól hallottam ezeket a törekvéseket, aztán vesznek egy nagyobb motort az lesz a vége. Arról nem is beszélve, hogy az áttételezéssel nyert "nagyobb erő" oltárán feláldozódik a tartósság. A menetdinamika is sokat változik, amennyivel alól több lesz, az fentről fog hiányozni, vagy fordítva, kérdés hogy melyik irányba módosítod az áttételt. Egy-két fogat esetleg, de nagyon nem érdemes belenyúlni ebbe se, szerintem.
|
cblaci | 15828 | 2018. július 8. 10:18 | Válasz erre: 15823 |
Hű de friss felvétel, nem tudom mennyivel készült hamarabb mint a közzététel ideje, talán egy kis szerencsével mi is integethettünk volna a drónnak a Podman tetejéről :-) Azt hittem reggel indultál, úgy tűnik ez most villám kicsapás volt. |
lecso | 15827 | 2018. július 8. 09:53 | Válasz erre: 15824 |
Így lehet majd 100-nál 4000 helyett 6000-es fordulaton utazni. Én úgy áttételezem le a motorom, hogy visszaváltok :-) |
lecso | 15826 | 2018. július 8. 09:15 | Válasz erre: 15822 |
Bocs, pont vezettem, autópályán. Így tervezem, igen. Eső nem lesz. :-) |
inazuma400 | 15825 | 2018. július 8. 04:16 | Válasz erre: 15820 |
Erre már tavaly is akartam menni, de nem jött össze.. Idén talán... De volt még egy másik féle is vmi hasonló nem? V rosszul emlékszem? Ám innen megy még vki?
|
inazuma400 | 15824 | 2018. július 8. 04:09 | Válasz erre: 15818 |
Nem is tudom kinek írjam, úgyhogy erre reagálok, aztán majd úgyis elolvassa mindneki, csak épp ez volt az utolsó gondolatmenet a tuningrol. Szóval ezt annyival egeszitenem ki h áttétel módosítás! Rendbe kell rakni a motor meg karban tartani ahogy Laci mondja, azután nem kell fúrni faragni, egyszerűen csak le kell attetelezni és kész! Jövőre enise le fogom az enyémet, nemtom egy 400asnak mennyit számít, de 600tol felfelé azt mondják iszonyatosan megbolonditja a motort!
|
Kovacspeter | 15823 | 2018. július 7. 23:01 |
Végezetül, de nem utolsó sorban: https://www.youtube.com/watch?v=SE7HmnMLb0Y |
Kovacspeter | 15822 | 2018. július 7. 23:00 | Válasz erre: 15820 |
Így már értem, akkor a vasárnap már szabad az onródos' túra szempontjából. Szombat délután tudnék elindulni Kecskemétről, azért zörögtem ma hogy hogyan tervezed. Viszont kedd délután már dolgom van. Elvileg a felmenés akkor vasárnap lenne? Mert a szállásotokról (Tárkány vagy Fenes, már nem emlékszem) az ok lehet. Ha össze tudjuk hozni, akkor biztos hogy TKC80-al megyek. Időjárás miatt lehet imádkozni, mert ha leereszkedés előtt nagyobb eső lesz, úgy akkorát szopunk mint ide Lacháza:-)))
|
Kovacspeter | 15821 | 2018. július 7. 22:49 | Válasz erre: 15816 |
Amerre jobb időjárást láttam:-) A Pádison át terveztem átkelni az Ördöngös-völgybe (Aranyosfői jégbarlang) azon a többeket érdeklő kérdéses, rossz útszakaszon, de arrafelé nagyon fekete esőfelhők voltak, így lett belőle Királyerdő. Gyorgye bácsi a malom előtt ült, de nem álltam meg, mert csak délben sikerült elinduljak, kevés volt az idő, az meg biztos lett volna közel egy óra...Felderítettem egy cérnavékony kis új aszfaltutat, ahonnan pazar kilátás nyílik a Bihar-hegységre és a Vlegyászára. Aztán hazafelé még lefordultam az 1H tüköraszfaltjára Sólyomkővár irányába, hogy majd elkanyarodok a Feketeerdei Üveggyár felé, de arra is esett, így kanyarogtam tovább az 1H-n Szilágynagyfaluig, majd hazadöcögés a 19B-n. Alig voltak a sólyomkővári szerpentinen. |
lecso | 15820 | 2018. július 7. 21:19 | Válasz erre: 15808 |
Köszönöm! http://www.motorun.eu/esemenyek/onroad-hu-48h-motoros-teljesitmenytura-2018/ Erről beszéltünk. Utána mennék fel. Nem jössz? |
cblaci | 15819 | 2018. július 7. 19:54 | Válasz erre: 15817 |
Bocsánat, egy sorral elnéztem a képet, erre a sisakra gondoltam:
![]() |
cblaci | 15818 | 2018. július 7. 19:35 | Válasz erre: 15814 |
Ezeknél a motoroknál tudod mi a legjobb tunning Rick? Ha időben cserélsz olajat és a gyárilag kitalált szűrőket valamint a gyertyákat, figyelsz a szelephézagra, valamint a szinkronra. Akkor biztosan ott jön a nyomaték ahol kell, nem fog torpanni és nem érdekli hogy 4 vagy 34°C van. Sőt, amikor végre sikerült gyári dobot szerezni, akkor éreztem igazán, hogy mennyivel másabb alsó-közép fordulattartományban a motor, vagyis ott ahol én a legtöbbet használtam. Lehet persze hegyezni, de az tuti hogy valaminek a rovására megy, felejtős lesz a szép alapjárat és a kellemes motorkarakterisztika is. Ja és ez egy klasszikus motor aminek értékét az állapota határozza meg, aki ezt nem látja be az rossz lóra tett! |
cblaci | 15817 | 2018. július 7. 19:25 | Válasz erre: 15812 |
cblaci | 15816 | 2018. július 7. 19:16 | Válasz erre: 15805 |
Gondoltam rád és szurkoltam hogy jó legyen az idő. A kép alapján úgy tűnik bejött! Merre vitt az utad?
|
jimy_L | 15815 | 2018. július 7. 18:41 | Válasz erre: 15814 |
Ha lesz is belőle valami csak télen, ha leesik a hó, vagy nagy a hideg, akkor szétkapom, mert nem használom. Most még menni keeeeell..... |
kantorbalu | 15813 | 2018. július 7. 10:39 | Válasz erre: 15811 |
Nagyon komoly ez a galéria! Gratulálok hozzá, meg hát az úthoz is! Eszembe juttatja azt a mondatot, amit a székely ácsok mondtak, amikor a házunkat építették: ...te Balázs...nem is tudjátok, mit veszítettetek! Persze a Kárpát-medence megbonthatatlan egység, határok nem léteznek. Azok csak fikciók. Szépen átgurul az első, majd a hátsó kerék rajtuk. Szóval szép volt a Tátra, mesésen motorozhatók a hegyi utak. De Erdély varázslatos! |
kantorbalu | 15812 | 2018. július 6. 23:42 | Válasz erre: 15803 |
Hát igen... Nyitható sisak még macerásabb, legalábbis nekem! Ma végigjártam az “összes” lehetőséget. Ha szép gömbölyű koponyám lenne (mármint sisak szempontból), megvehettem volna én is a Nox-ot, mert az olcsók között igen figyelemreméltó. De az ilyen “csúcs” fejeknek mint én, ez és a hasonlók nem adatnak meg. Egyre inkább beletörődtem, hogy nem úszom meg olcsón. Amíg egy zárt bukónál elmegy, ill. működik a gagyibb anyag, kidolgozás, addig a nyitható állú sisakok azonnal megbosszúlják az előző hiányosságokat. A recsegős anyag recsegni fog, ha az illesztések nem professzionálisak, nehézkesen működik az egész koncepció. Ami a tükör előtt bonyolult és macerás, az a paripán még kétségbeejtőbb lesz. Most azt nem részletezem, hogy a nyitható sisakok 90%-a nem működik a fejemen, de ennyit még nem tököltem vásárlással. Kb. 30 féle sisak volt a fejemen, ebből 3 jöhetett szóba. egy nagyon népszerű ( az aminél teljesen a tarkóra lehet tolni az állrészt Shark), tulajdonképpen ennek egy távol-keleti változata ( simán lenyúlták a koncepciót, fizettek érte...?LS2), valamint egy ismert, de a presztízs márkák között nem jegyzett prémium minőségű sisak (HJC). Nem a sznobságom vezérelt ezekre a vizekre, pusztán annyi történt, hogy a többi sisak (Nolan, X-Lite, Schuberth, Caberg, Scorpio, MT, Lazer, Nox... és még ki tudja, mi minden) egyike sem jött fel a fejemre. Általában ha felül passzol, lecsukás után-közben vagy a bogárhálót nyelem le, és/vagy az állrész belseje a fogsoromat radírozza. Laci által aposztrofált “tök fejet” finomítanám körte fejre. Na igen... mindig is az volt a nyakamon. Igen ám... de akármennyire szeretjük a Shark és azLS2 tarkós koncepcióját, de minőségben és mínusz súlyban meg se közelítik a HJC legújabb sisakját. Természetesen ami a fejemre feljött az az adott márka legdrágábbika. Naná... Vagy ne akarjak nyitható sisakot.... De a Tátrában is szenvedtem a mostani zárt sisakkal. Itt sem írom le és itthon sem mondom meg, mennyibe fáj a HJC RPHA90. Szerintem koncepcióban, anyagminőségben simán veri a Nolan-t, Shark-ot. Holnap rendelem meg és kb. 10 nap. |
Kovacspeter | 15811 | 2018. július 6. 23:23 |
Laci galériája két héttel ezelőttről: https://www.sportmotor.hu/album/MuyaoeuM8DN |
Kovacspeter | 15810 | 2018. július 6. 23:21 | Válasz erre: 15809 |
A nyíllal jelzett helyen volt a parkírozóhely:
![]() |
Kovacspeter | 15807 | 2018. július 6. 23:10 | Válasz erre: 15800 |
Az nem teljesen a csúcs volt hanem a két szikla közti nyereg, onnan a csúcs kb 10-15 perc gyalog. Kb tavaly okt. legvégén tettem fel ide képeket. A Nagy-Biharról is készült akkor kép, az a csúcs volt, ott már kétszer is járt a gép. Említetted ezt az onroados bulit a múltkor, meg is néztem csak elfelejtettem visszajelezni. 4-én van egy jazzfesztivál Kecskeméten, ahol délután végzek. Elméletileg összejöhet, kérdés hogy vasárnapra mennyire erős még a program. Zörgök majd. |
Kovacspeter | 15806 | 2018. július 6. 22:59 | Válasz erre: 15783 |
Két óra eső nem is rossz arány, pár éve jártam úgy hogy Szoboszlón elkezdett ömleni az eső, majd Zakopane-ba érkezve elállt:-) A motoros csizma sem annyira gáz ahhoz képest, hogy a magyar vasárnapi turista a Tátrában arról ismerszik meg hogy papucsban és bevásárlószatyorral a kézben nyomja a Vöröstorony-hágót :-o))) |
cblaci | 15803 | 2018. július 5. 22:57 | Válasz erre: 15801 |
Az elsőre bugyutának tűnő megfogalmazásom nem kevés valóságtartalommal bír. A sisakvásárlás nem egyszerű dolog, de úgy általában a motorosruházat sem. Egy egyszerűnek mondható esőruhával is meg lehet szívni a nagy paszulyt, először neten akartam rendelni, de végül inkább motorosboltban néztem meg, ez volt a szerencsém, két számmal kellett nagyobb mint a kordurám mérete...
|
cblaci | 15802 | 2018. július 5. 22:53 | Válasz erre: 15800 |
Szia Lecsó! Jó pár oldalt visszalapoztam, de nem találtam, pedig úgy rémlik itt láttam az ezzel kapcsolatos képet. Majd ha Peti előkerül segít ebben. A linkben szereplő helyszínek tetszenek, de épp elég időkényszer van a hétköznapok során, a motorozásban inkább a nyugalmat keresem, bár a legutóbbi Erdély túra nem éppen a pihenésről szólt :-) |
kantorbalu | 15801 | 2018. július 5. 21:45 | Válasz erre: 15797 |
Holnap tervezem a Kelomotort meglátogatni. A Nox náluk az olcsóbb márka. A drágább a HJC. Ma felpróbáltam jópár felnyitható állút. Nolan 91, 104 áll része olyan közel van az államhoz, hogy még kis ütésnél is kiverné a fogaim. Schuberth C4-et be se tudtam csukni, olyan szűkös az áll rész. Caberg napszemüveg az orromat verte. Szóval nem fenyeget a drága sisak! Ami tökéletes volt:MThelmet. Holnap Ls2, Shark, HJC, próba lesz. Ezek szerint ilyen abnormális fejformám van... Valahogy így jártam a motoros farmerekkel is. Valami baj van velem... |
lecso | 15800 | 2018. július 5. 21:36 |
Sziasztok! Kovács Peti rakott fel valahová képeket, amelyen fenn áll a Parancsnokival a Székelykő csúcsán. Nem emlékeztek, mikor tette fel a képet? Egyáltalán ide? Az OnRoad Pádis után http://onroad.hu/2018/02/02/motokviz-aegon-motorun-es-onroad-hu-48h-elindult-jelentkezes/2/ azt tervezem, hogy fenn töltök egy éjszakát. Valaki? |
cblaci | 15799 | 2018. július 5. 20:48 | Válasz erre: 15797 |
Neked szép kerek fejed van Fenyő, arra könnyű kupakot találni, az enyém kicsit hosszúkásabb, hasonlít a laskatökre, az még hagyján is, de most gondolj bele akinek olyan a feje mint az ausztráliai kék tök, vagy mint a turbántök... azok mit csináljanak? küldjenek fotót a netes rendeléshez, hogy erre az alkotásra szeretnék olyan sisakot ami csendes... ez hülyeség! legalább akkora mint a térfogatleves! Vannak nagyon szerencsés emberek, azoknak sisakbelső formájú fejük van, csak azoknak szabad netről rendelni sisakot, a többiek jobb ha felpróbálják a bukósisak boltba és akkor kisebb eséllyel nyúlnak mellé. Egyébként a sisak maszk sokat csendesít a helyzeten, én nyáron is használom, nem melegebb mint az a sisak amelyik pontosan illeszkedik pl. a görögdinnye formára, arról nem is beszélve mennyivel könnyebb a maszkot kimosni mint a sisak bélését. |
fenyooldrider | 15798 | 2018. július 5. 17:45 |
Ha valaki érdekel, innen rendeltem: https://www.kelomotor.hu/nox_n965_matt.html Ja, próbáltam a Nolan N104 felnyíló állút is, ez volt a tesztek győztese, de szerintem nagyon hangos (legalábbis nekem) Még a Schubert C3 volt a célkeresztben, de így már nem aktuális, ráadásul 4X ennyibe kerül! |
fenyooldrider | 15797 | 2018. július 5. 17:40 | Válasz erre: 15795 |
Most vettem egy felnyíló állú NOX-ot, napszemcsivel, orrvédővel, bogárhálóval, meg gyári pinlockjával együtt 35-ért! A hangja először nem nagyon tetszett, de érdekes, hogy csak a bal fülemnél volt hangosabb a kelleténél! Sokat gondolkodtam, rajta, hogy mi legyen, visszaküldjem-e (mivel webáruházas vásárlás volt élhettem volna a 14 napos elállási jogommal), de aztán hál istennek jobban átgondoltam és rájöttem, hogy mivel pont a bal fülem alatt van a napszemcsi kezelő szerve, valószínűleg az lehet a hunyó! Na kikaptam a bal arcpárnát, aztán szabtam a mechanikát eltömítendő szivacsot oda, ahol ezt hiányosnak véltem! Lássatok csodát, elhallgatott a buksi, sőt megkockáztatom, hang szigetelésben simán az élbolyba került! Nem szól sem az Inazumán, sem a Burgmanomon, pedig az nagy szó, mert azon pont a fél fejemre csapja a plexi a szelet, a turbulenciák meg szépnek nem nevezhető hangon muzsikálnak! Tehát azt kell mondjam, hogy simán vehető bukó, mind az ára, mind a felszereltsége, mind az utólagos hangszigetelésnek köszönhetően a csendességénél fogva! |
cblaci | 15795 | 2018. július 5. 08:30 | Válasz erre: 15784 |
Sisakkal kapcsolatban nincs ötletem, mint korábban kiderült mindenki azt hiszi hogy ért hozzá, de igazából a használat mutatja meg azt hogy milyen. Nekem is tetszik a felnyílós, talán a 100 ezres kategória még csendes is lehet, de ahogy hallom általában zajosabbak mint a sima szkafi. Na meg a fejforma is lényeges, akinek idétlen feje van és nem tölti ki a sisakot annak zúgni fog a drága sisak is, a szép kerek fejjel megáldott emberek viszont csendesebben utaznak, szerintem ilyen egyszerű ez a dolog :-)
|
cblaci | 15794 | 2018. július 5. 08:17 | Válasz erre: 15793 |
Utólag is köszönöm a képeket Ricsi, valami kóbor rosszbaj megmarhította a gépemet, még csak most tudtam megnézni.
|
inazuma400 | 15793 | 2018. július 4. 13:19 | Válasz erre: 15790 |
Bármikor bárhova! :D ahogy sikerül össze rántani a társaságot, illetve h teljes létszámmal dolgozunk e v ahogy sikerül... Lehet ötletetek bedobni, helyszíneket meg h ki mikor ér rá! Volt szó Hollókő, Visegrád, királyrét, Márianosztra, Nagymaros, akármi! :)
|
cblaci | 15792 | 2018. július 4. 10:51 | Válasz erre: 15791 |
Sajnos nem mindegyik új szűrőben van szivacsbetét, ezért én eltettem a régieket. Szűrő szerepe a papírnak van, ez csak a nagyobb koszt fogja meg, de az áramlásba durván beleszól, vagyis pont annyira ami kell a normális motorműködéshez. Óvatosan mosható egyébként ez is. Lehet jó a megoldásod, de akkor lesz ez teljesen egyértelmű ha hidegebb időben se lesz vele probléma. Nálam nagyjából 4ezres fordulatnál hiányolta a betétet, amikor először találkoztam ezzel a problémával. |
jimy_L | 15791 | 2018. július 4. 08:48 | Válasz erre: 15790 |
Juteszembe, megoldódott a 110 környéki torpanás, amiről ebédnél beszéltünk. Kibeleztem a gyári papír légszűrőt. Kiszedtem a papírfiltert a fémszövet hálóból, és tettem a helyére Twin Air kétrétegű mosható szivacsot. Érezhetően jobb lett. És nem torpan. És nem szívja össze még 12500-as tiltáson sem. |
inazuma400 | 15789 | 2018. július 3. 22:29 | Válasz erre: 15784 |
wow a jó kis jawak! hát mindeképp legyen pinlock szerintem az sokat segít... sokan veszik az ls2őt, szerintem nem lehet rossz... amúgy jövőre énis akarok egy állfelnyílós túrasisakot venni, mert az airohom már öreg, és amúgy is zárt, néhány hónapja vettem egy k5öst, nagyon imádom, de nem akarom össze ragacsolni a kommunikációval, plussz túrákra jobb az állfelnyílós. én azt tanácsolnám neked, van hála istennek sok teszt, olvasgass, érdeklődj motoros csoportokban, és a nagy márkákat se hanyagold, inkább azt javaslom nézz körül külföldi oldalakon, mert kint jóval olcsóbbak, próbáld fel itthon egy üzletben és rendeld meg kintről!
|
inazuma400 | 15788 | 2018. július 3. 22:23 | Válasz erre: 15783 |
Szép hely a Tátra, tavaly mi is megjártuk Zakopanet, de nekünk jó időnk volt, meg nem megyünk motorral olyan helyekre ahol 3 fok van, mert nekem már 15 alatt nem adja.... én fázós vagyok! :D szép képek amúgy!
|
kantorbalu | 15784 | 2018. július 3. 21:40 |
kantorbalu | 15783 | 2018. július 3. 21:31 |
cblaci | 15782 | 2018. július 3. 21:27 | Válasz erre: 15777 |
Némi lelkiismeret furdalást érzek a sorok között.
|
kantorbalu | 15779 | 2018. július 3. 21:11 | Válasz erre: 15778 |
Akkor jól láttam! A kábaság nálam is megvolt, csak később ocsúdtam a nap folyamán.
|
inazuma400 | 15778 | 2018. július 3. 20:17 | Válasz erre: 15777 |
Igen igen mi voltunk! :) a bordóval voltam én! Annyira kába voltam reggel h arra sem emlékszem h találkoztunk motorosokkal ott! :D amúgy azt találtuk ki a többiekkel ha már így itt vagyunk 5-6an egy kupacba, h mi gyakrabban is össze járhatunk! Jimy ez neked is szól! :D vasárnap délután Aszódon hamburgerezes közben jött az ötlet! Rick, Penge, meg fater volt ott, plussz még lennétek Ti ketten az már egész jó kis létszám! :)
|
kantorbalu | 15777 | 2018. július 3. 19:36 |
Örömmel olvasom, hogy jól sikerült a konferencia! Nagyon meg lett kavarva az a hétvége...egy kicsit mentegetőzöm... Be kell valljam, hogy pénteken-szombaton úgy volt, hogy dolgozom, vasárnap-hétfő meg Szlovák Paradicsom-Alacsony Tátra-Magas Tátra túra. Na erre lemondták a munkát a hét elején, a társaim meg rávettek, hogy induljunk akkor már szombaton. Még a szállás is necces volt szombatra... Szóval komoly választás elé állítottam magam és hát így sikerült a választás. Azért még egy kérdés: Szombaton valamikor reggel 8-körül Galgagyörk felé mintha két Inazuma húzott volna el mellettünk. Igazából nem láttam tisztán, mert igen keskeny az út és gyorsan mentünk mindannyian. Az elsőt bordónak véltem. Nem Közületek igyekezett valaki? |
Kovacspeter | 15773 | 2018. július 2. 21:45 | Válasz erre: 15768 |
Szombat reggeltől vasárnap reggelig 0.5 bar, vasárnap reggeltől 2.7-ről 1.9-re lement.
|
Kovacspeter | 15772 | 2018. július 2. 21:42 | Válasz erre: 15764 |
Kerék már kivéve, a holnapi próba előtt viszem a Strauszgumihoz a XVII-be. Így még nem jártam, szóba jöhető külsérelmi nyom nincs, felni ok, szeleptű cserélve. Még pénteken a perem és a szelepház is ellenőrizve lett szappanos lével, de mégis ez utóbbi kettőre tippelnék. Van egy fura féloldalas kopása, valami nem kerek. |
Kovacspeter | 15771 | 2018. július 2. 21:35 | Válasz erre: 15756 |
Egy dolgot hiányoltam, hogy a kamionos találkozón az öreg V12 nem lett beindítva. https://www.youtube.com/watch?v=jvofGnTuGfs |
Kovacspeter | 15770 | 2018. július 2. 21:31 |
Jól sikerült az összeröffenés. Jövőre nyugatabbra tehetnénk a bulit, mint ahogy fel is merült a kérdés:-) |
Rick | 15769 | 2018. július 2. 21:18 | Válasz erre: 15768 |
0.5 bar esés volt, vagy több, és nem emlékszem, hogy puszit adtál volna, amikor elmentetek... :-)
|
cblaci | 15768 | 2018. július 2. 21:07 | Válasz erre: 15764 |
Tudtommal a szelepcsere után megoldódott a defekt még pénteken. Vagy történt más is vasárnap délelőtt, miután eljöttünk?
|
Rick | 15764 | 2018. július 2. 19:03 | Válasz erre: 15753 |
Felhívtam Pengét. Nagyon őrzi a szöcskéket, így nem ér rá ilyen úri hóbortra, mint a netezés. Azt mondta, hogy Ő is megérkezett épségben. Tanár úr műszaki gondja még mindig érdekel....
|
inazuma400 | 15762 | 2018. július 2. 13:00 | Válasz erre: 15760 |
Oks! elküldtem! :) bocs h csak most, de telóról vmiért nem tudok se emailbe képet feltölteni se ide a weboldalra, mert tallózásnál a kamerát adja be, mappából nem enged, nemtom miért van ez... a gép is szarakodott.. de elvileg sikerült! :D
|
inazuma400 | 15761 | 2018. július 2. 12:04 | Válasz erre: 15758 |
Jövőre én szeretném elhozni az oklevelet! :D
|
inazuma400 | 15757 | 2018. július 1. 19:54 | Válasz erre: 15756 |
Akkor jó! Hát igen! Ami szép az szép! Lehetne Gyakrabban ilyen! :D mire magamhoz tértem a fél csapat lelepett... Mondjuk az is igaz h mi húztuk a legtovább! :D sajnos a leömlős dolgot nem sikerült végül megvitatni... :(
|
cblaci | 15756 | 2018. július 1. 19:32 |
Mi már kétszer is hazaértünk, mert azóta már egy másik helyről is, ahova reggel siettünk, sőt még egyszer elmegyek itthonról, hogy haza tudjak jönni, így a mai napon én leszek a legtöbbször hazaérő ember... Amúgy jók voltak a poGramok, a legénybúcsú egy kicsit hangos volt, viszont barók voltak a kamionok és még mindig szépek az Inazumák, sőt a Szép kártya is szép, Csabi megmonta! :-))) |
inazuma400 | 15754 | 2018. július 1. 18:16 |
A találkozón készült képeket a frankfire@freemail.hu emailcimre várom! Aki igényt tart a képekre amiket én csináltam küldjön emalilcimet és széjjel küldözgetem en is, köszönöm! :)
|
inazuma400 | 15753 | 2018. július 1. 18:14 | Válasz erre: 15750 |
Üdv! Mi igen! Akkor gondolom te is! :) penge is?
|
hacse | 15751 | 2018. július 1. 16:51 | Válasz erre: 15750 |
Sziasztok! A zalai különítmény eseménymentes motorozás után 16.00 -kor épségben hazaért . Remélem mindenkinek szerencsés sikerült a hazaút ! Maradandó élmény volt , köszönöm mindenkinek ! |
Rick | 15750 | 2018. július 1. 16:37 | Válasz erre: 15749 |
Majd írd le, hogy végül mi volt a probléma oka. Mindenki épségben hazaért?
|
inazuma400 | 15748 | 2018. június 28. 17:32 | Válasz erre: 15745 |
:D hát enis kihagynam a nevezést idén, talán majd jövőre... :D
|
inazuma400 | 15746 | 2018. június 28. 17:21 | Válasz erre: 15741 |
Hat nekem is úgy volt kb 700 km után a kabát, de aztán megkaptuk a nagy zuhét és tiszta lett! XD
|
cblaci | 15745 | 2018. június 28. 11:35 | Válasz erre: 15744 |
Speciális roncsolásmentes vizsgálati módszereim vannak amivel nagy pontossággal megállapítom, hogy csak az aznapi 400km-es út pora, esetleg a csapadék okozta szennyeződés látszik rajta, ezek nem zárják ki az oklevelet. Természetesen a 3 éves szikkadt tehénszart is felismerem és a rozsdakrátereket is, ha ilyet látok az általában nagyon megvisel. :) Egyébként nem én hanem a többségi szavazat dönt. |
hacse | 15744 | 2018. június 28. 10:21 | Válasz erre: 15733 |
Kiváló ötlet Laci , csak egy kicsit későn írtad ki. ..nekem esélyem sincs...:o))
|
hacse | 15743 | 2018. június 28. 10:19 | Válasz erre: 15740 |
Több , mint 400 km - ről megyünk , kizárólag plexit tisztítunk ..
|
hacse | 15742 | 2018. június 28. 10:17 | Válasz erre: 15738 |
Nem lesz annyira jellemző a szobamotor jelző ...
|
jimy_L | 15741 | 2018. június 28. 09:07 | Válasz erre: 15740 |
Mi egyszer elkaptunk Agárd környékén egy lepkerajt, bőven 230 felett mentünk. Mint amikor megdobálnak tojásrántottával... |
inazuma400 | 15740 | 2018. június 28. 08:16 | Válasz erre: 15739 |
Akkor jól van! :D de azért a találkozóra megprobalom kihozni belőle a legtöbbet! Bár azért 130km... Azalatt akár megint tele lehet bogárral... Mielőtt mentem egy kicsi 50es karikákat, azelőtt takarítottam meg a dzsekimet, de nagyon gyalázatosan néz ki már most annyitól is....
|