18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15

Kérlek jelentkezz be

Regisztráció
Elfelejtett jelszó
Suzuki Inazuma 400 750 1200
Következő oldal

Billigpeter 1437 2011. május 6. 22:55   Válasz erre: 1433
Õszintén örülök :))
    

szucsizu 1436 2011. május 6. 22:55  
A bratyomat multkor felvettem fenykepezo geppel egy 350bakkugraton, feltoltenem csak sajna atkene valahogy konvertalnom a videot, mert mts formatumba nem tudom.

    

Billigpeter 1435 2011. május 6. 22:54   Válasz erre: 1434
akkor hadd jöjjenek a többiek is!
    

Kovacspeter 1434 2011. május 6. 22:51   Válasz erre: 1424
Nagyon jó! De az 1400-es már nem Inazuma. Bár lesz egy 1,4-esünk, Szappy.
    

hacse 1433 2011. május 6. 22:51   Válasz erre: 1430
Üdvözlégy! Én régimódi fajta ember vagyok, lefotózom több részletben, majd összeragasztom TIXO szalaggal a részleteket...amúgy nincs gondom...jól vagyok:))
    

szucsizu 1432 2011. május 6. 22:50  
Ok, majd jelez. Ird ossze mi kellene, raerdeklodok es az arakra is.
    

Billigpeter 1431 2011. május 6. 22:50   Válasz erre: 1429
www.mofaker.hu néhány alkatrész még ott is fellelhetõ, én onnan tartom életben az etz 250-est.
    

Billigpeter 1430 2011. május 6. 22:46   Válasz erre: 1428
Szia Csabi!

hát veszünk a gépedre egy panorámaoptikát.

vagy hozzál videokamerát!
    

Kovacspeter 1429 2011. május 6. 22:44   Válasz erre: 1420
Ez jó hír, mert Magyarországon már évekkel ezelõtt kezdtek elapadni a készletek. Olyan 90 %-os állapotban van. Összeírom hogy mi kellene pontosan, régen néztem már rá, aztán jelzek, mert ha van minden, akkor esetleg útba ejtem ha arra járok.
    

hacse 1428 2011. május 6. 22:42   Válasz erre: 1424
Most meg majd annyian leszünk, hogy nem férünk rá a csoportképre ..:o)
    

hacse 1427 2011. május 6. 22:40   Válasz erre: 1425
Hogy tetszik e a tulajnak..? :-)
    

hacse 1426 2011. május 6. 22:39   Válasz erre: 1423
NAVAZZE'!! pont ezt akartam én is felvetni!
    

Billigpeter 1425 2011. május 6. 22:38   Válasz erre: 1422
majd kiderül!
    

Billigpeter 1424 2011. május 6. 22:38  
üdv Mindenkinek!

Most már fent van a találkozó a sportmotoron is.
    

szucsizu 1423 2011. május 6. 22:35  
A tali az egynapos lesz, vagy ott alvos?
    

szucsizu 1422 2011. május 6. 22:32  
En csak a szinevel nem vagyok kibekulve, de hat nem az en gepem ha a tulajnak igy tetszik! :o))
    

Kovacspeter 1421 2011. május 6. 22:32   Válasz erre: 1416
Feltétlen! Addig azért csak elkészül az a gép.
    

szucsizu 1420 2011. május 6. 22:28  
Jawara meg kaphatok alkatreszek, Szencen es Nyitran van uzlet rajuk ha jo tudom es ezek kozel vannak hozzam. Mi kene az oreg jaffara?
    

Kovacspeter 1419 2011. május 6. 22:28   Válasz erre: 1417
Aha! Szép nagyon. Hasonló blokk volt annak idején a Katanákban.
    

Kovacspeter 1418 2011. május 6. 22:26   Válasz erre: 1414
Lehetséges hogy Gsx 750 ES? Mert akkor sejtem hogy melyik motorról van szó.
    

szucsizu 1417 2011. május 6. 22:26  
Errol beszeltem!
    

hacse 1416 2011. május 6. 22:24   Válasz erre: 1395
Ismerõsöm. Szomszéd falu, együtt is szoktunk gurulni, de õ már kb. 2 éve ZZR 600 tulaj. Nem tom hova adta el.. Viszont az az ismerõsöm, akinek szintén 400-asa van nem biztos, hogy tud jönni, jelenleg javítás alatt van a gépe, meg még valami van vele, de majd megpróbálom rászedni, hogy jöjjön.
    

Kovacspeter 1415 2011. május 6. 22:23   Válasz erre: 1408
Semmi, csak érdekelt, mert nem ismertem eddig. Legalább ma is tanultam valamit. Nálatok mennyire kaphatóak még 350-es Jawa alkatrészek (638-as), mert nekem olyanom is van. Igaz hogy most már csak egy.
    

szucsizu 1414 2011. május 6. 22:20  
kb. 20 eves a vas, ket kipuffancsos- most szerelik, mert szetrohadt a veguk, original muszerfalan meg sebessegfokozat kijelzo is van. Amulni fogtok, ha jon! :o))
    

Billigpeter 1413 2011. május 6. 22:20   Válasz erre: 1410
Ez hét ember, de ebbõl az egyik olyan lelkes, hogy háromszor regelt különbözõ nevekkel
    

szucsizu 1412 2011. május 6. 22:17  
NSK tipusu csapagyak voltak benne s az volt erdekes, hogy csak az egyik oldaluk volt zart. Az finn csapagy mindket oldala zart, amugy Koyo markaju akartunk bele tenni, de olyan meretben nem gyartjak, amilyenre szuksegunk volt.
    

Kovacspeter 1411 2011. május 6. 22:16   Válasz erre: 1407
Nagyon jó! Erre kíváncsi leszek, olyat még nem láttam.
    

Kovacspeter 1410 2011. május 6. 22:14   Válasz erre: 1406
Zsír!
    

Kovacspeter 1409 2011. május 6. 22:14   Válasz erre: 1404
Ok, remélem sikerül. Be lett rakva a túrák közzé a találkozónk.
    

szucsizu 1408 2011. május 6. 22:13  
Ha jo emlekszem Issa, miert?
    

szucsizu 1407 2011. május 6. 22:12  
Ha minden igaz, lehet jon velem egy ismim is. Neki is GSX 750 van, de full levego hutesu, vagyis nincs rajta olajhuto.
    

Billigpeter 1406 2011. május 6. 22:12   Válasz erre: 1403
akinek van száma, annak megy az üzenet!
    

Kovacspeter 1405 2011. május 6. 22:12   Válasz erre: 1402
Ha a kerék centírozás is rendben van, akkor elvileg jónak kéne lenni. Milyen márkájú a finn csapágy?
    

szucsizu 1404 2011. május 6. 22:10  
A tali be van jelolva a naptaromba, de nem tudok 100%-ra tutit mondani. A tali elott 1-2hettel tutira tudatni fogom a helyzetemet. :o)
    

Kovacspeter 1403 2011. május 6. 22:07   Válasz erre: 1399
Péter, nagyobb hányaduknak van telefonszáma, akinek nincs, azoknak vállalom az üzenet elküldését. Küldj Csiszinek is sms-t, Alexandernek nincsen megadva száma, de neki már dobtam üzit.
    

szucsizu 1402 2011. május 6. 22:06  
Szoval ezek mind cserelve lettek, kereben finn csapagy forog a kormanycsapagy viszont japan markaju es kupgorgos. E heten lett kesz a moci, de meg nem volt alkalmam kiprobalni. En is kivancsi vagyok ezek okoztak-e a pumpalast.hm
    

Kovacspeter 1401 2011. május 6. 22:05   Válasz erre: 1400
Ezek szerint már csapágycsere is volt? Találkozóval hogy állsz?
    

szucsizu 1400 2011. május 6. 22:03  
Kovacspeter!

A fektarcsam nem hullamos, viszont a kerekcsapagy mar kotyogott mind ket oldalon es a kormanycsapagy is kockasan jart.
    

Billigpeter 1399 2011. május 6. 21:57   Válasz erre: 1398
az aktivitásból ítélve ketten vagyunk, de én jó ötletnek tartom!
    

Kovacspeter 1398 2011. május 6. 21:56   Válasz erre: 1396
Nagyon jó ötlet szerintem! Többiek, mit szóltok hozzá?
    

Kovacspeter 1397 2011. május 6. 21:53  
Van egy tulaj Albertirsán is, neki nem kéne messzire menni. Kemény 10 km.
    

Billigpeter 1396 2011. május 6. 21:48   Válasz erre: 1393
szerintem akinek van megadva telefonszáma, annak holnap küldök sms-t, hogy nézzen be a találkozó miatt az oldalra.

ja mer céges a telefonom!
    

Kovacspeter 1395 2011. május 6. 21:47   Válasz erre: 1394
Közben rájöttem. Ha jól látom lenne még itt vagy 10 tag. Csabi, van egy 400-as tulaj Lovásziban, õ az ismerõsöd?
    

Billigpeter 1394 2011. május 6. 21:40   Válasz erre: 1392
a tagok között lehet válogatni típus alapján.
    

Kovacspeter 1393 2011. május 6. 21:40   Válasz erre: 1390
Megtaláltam, basszus, vagyunk még egy páran...
    

Kovacspeter 1392 2011. május 6. 21:38   Válasz erre: 1390
Feltétlen! Én a teszteknél nézelõdtem, egy 750-es tulajt még találtam, de kb. 3-4 éve lépett be utoljára... Hol találtál rájuk?
    

Kovacspeter 1391 2011. május 6. 21:34   Válasz erre: 1258
Szucsizu, sikerült megtalálni a pumpálás okát?
    

Billigpeter 1390 2011. május 6. 21:33   Válasz erre: 1389
stét!

a tagok között vannak még olyan emberek, akiket eddig még nem láttam itt a fórumon, de ilyen motorjuk van. Ne szólítsuk-e meg õket is?
    

Kovacspeter 1389 2011. május 6. 21:26   Válasz erre: 1388
Estét! Jó elképzelés! Valakinek van ötlete, hogy hová lenne még érdemes feltenni?
    

Billigpeter 1388 2011. május 6. 20:03   Válasz erre: 1376
Szia Peti!

Én meg felraktam a köpönyeg.hu- ra a fesztiválok közé, hátha ott is látja valaki.
lusta voltam fogalmazni, úgyhogy a te leírásodat használtam

http://www.koponyeg.hu/fesztivalok.php?feszid=3500

üdv: Peti
    

cblaci 1387 2011. május 6. 16:54   Válasz erre: 1383
Nem tüntetni megyünk :-) csak egymás gépét megcsodálni :-)
    

Kovacspeter 1386 2011. május 6. 16:19   Válasz erre: 1383
Á dehogy, már nem a szocializmust építjük:)
    

Kovacspeter 1385 2011. május 6. 16:18   Válasz erre: 1384
Sziasztok! Sinyus, sztem ez természetes.
    

sinyus 1384 2011. május 6. 07:18  
Jah és ha jól emlékszem volt szó a "másfajta" motoros vendégekrõl is.GSX600F-es barátom is csatlakozna...
    

sinyus 1383 2011. május 6. 07:14  
Legjobb esetben 16 fõ (eddig)!
Nagyon tetszik!:)

viszont! Nem okostojáskodás,de ennyi ember gyülekezése nem bejelentés köteles?
    

cblaci 1382 2011. május 6. 05:33   Válasz erre: 1381
Zoli bácsi lenne a +egy fõ akit beírtam, sajnos nem netezik az öreg így nincs regiszrálva itt. Bár ha majd összefut az a sok Inazuma talán még a netezésre is rá tudjuk beszélni :-)
    

Kovacspeter 1381 2011. május 5. 23:59  
Számoljunk újra:
1.Hacse
2.Billig Péter
3-4-5.Cblaci feleségével + egy fõ
6. Motorgirl Andi
7.Szegaimi
8-9.Sinyus+egy fõ
10.Szucsizu
11.Gabbe
12.Zoli bácsi
13.Szappy
14.én
15.Alexander? (régen járt erre, küldtem neki üzenetet)
16.Csiszi?? (egyszer csak olvassa azt az üzit)
    

Kovacspeter 1380 2011. május 5. 23:00  
Alexanderrel mi van, régen járt erre. Alexander, hahó!
    

Kovacspeter 1379 2011. május 5. 22:57   Válasz erre: 1378
Legfeljebb gyorsan klónoztuk volna magunkat. Vagy inkább az osztódással való szaporodás?;)
    

Billigpeter 1378 2011. május 5. 22:41   Válasz erre: 1376
pedig hagyhattad volna mindkettõt, és egyben megtartottuk volna a második találkozót is! :)
    

Kovacspeter 1377 2011. május 5. 22:39  
Sikerült.
    

Kovacspeter 1376 2011. május 5. 22:34  
Jó éjt Csabi! Sikerült a találkozót kétszer feltenni. Ez mondjuk jobb, mint ha egyszer sem lett volna felrakva, de vajon hogyan tudom törölni az egyiket?
    

cblaci 1375 2011. május 5. 22:33  
Jó éjt!
    

hacse 1374 2011. május 5. 22:30   Válasz erre: 1372
Sze. László! És egyben szép álmokat kívánok mindenkinek, Jocc....
    

hacse 1373 2011. május 5. 22:29   Válasz erre: 1371
Jóes! Úgy legyen!
    

cblaci 1372 2011. május 5. 22:27  
Üdv Inazumások!
Már én fel is íratkoztam, ami az idõpontot illeti részemrõl rendben!
    

Billigpeter 1371 2011. május 5. 22:13   Válasz erre: 1369
Üdv Mindenkinek!

Akkor összefoglalva tehát:

I. Országos Inazumádé 2011. június 18. 11 óra Pusztavacs

Hát megszületett!
    

hacse 1370 2011. május 5. 21:55   Válasz erre: 1369
Én marha , megint magam ellen vagyok....mondhattam volna 11.25-öt..:-)
    

Kovacspeter 1369 2011. május 5. 21:49   Válasz erre: 1368
Tegezz nyugodtan. Te jössz a legmesszebbrõl, akkor ez eldöntött kérdés sztem.
    

hacse 1368 2011. május 5. 21:40   Válasz erre: 1367
Szervusz Péter!...vagy Kovács? Én a magam nevében azt mondom jó a 11h.
    

Kovacspeter 1367 2011. május 5. 21:21  
Jó estét! Laci, jó lesz találkozási idõpontnak a 11 óra?
    

GABBE 1366 2011. május 4. 21:49   Válasz erre: 1365
Igen !
Köszönet érte ismételten !
Csupa + !!!!
    

Kovacspeter 1365 2011. május 4. 20:55   Válasz erre: 1363
Abszolút:-) Ezek szerint sikerült.
    

Kovacspeter 1364 2011. május 4. 20:54   Válasz erre: 1362
Most néztem, még nem olvasta. Ezen az oldalon küldtem neki üzenetet, nem tudom hogy be van-e állítva neki, hogy kapjon róla emilt.
Ok, túrák közzé berakom.
    

GABBE 1363 2011. május 4. 20:21   Válasz erre: 1358
Ha jól sejtem akkor ma nála jártam....????
:-) :-)
    

cblaci 1362 2011. május 4. 19:26   Válasz erre: 1360
Üdv Mindenkinek!
Miért ne!? Rakd be nyugodtan, jó ötletnek tartom.
Csiszi válaszolt már az üzenetedre?
    

Kovacspeter 1361 2011. május 4. 18:00   Válasz erre: 1356
Mondjuk, ha szimmering, akkor füstölni kéne elvileg, vagy mi. Azért egy kompressziót érdemes lenne megmérni, bár ha az a baj, akkor szopás. Szóval: sportmotor-motorszerelés-lecso.
    

Kovacspeter 1360 2011. május 4. 17:56  
Szia Cblaci! Mit gondolsz, nem kéne berakni a találkozónkat a 'túrák' rovatba? Hátha lennénk még páran.
    

Kovacspeter 1359 2011. május 4. 17:37   Válasz erre: 1356
Ja, és jelezz lécci, hogy mire jutottál.
    

Kovacspeter 1358 2011. május 4. 17:21   Válasz erre: 1356
Egy ötlet: Regisztrálj be a sportmotor.hu-ra, lépj be a motorszerelés fórumra, keresd meg a 'lecso' nevû felhasználó utolsó hozzászólását, klikkelj a hozzászólásánál található 'válasz erre' linkre, és írd le neki részletesen a problémát. Kiváló szakember.
    

Kovacspeter 1357 2011. május 4. 17:13   Válasz erre: 1356
Szelepszár szimmeringre tippelek, de olyan ez mint a lottósorsolás. Sztem mutasd meg szakembernek.
    

misii 1356 2011. május 4. 15:42   Válasz erre: 1354
Az elsõ képen az én motorom van, éppen Ausztriába mentünk egy veterán hegyi felfutó versenyre. A másik két képet a versenyen készítettem, még ha nem is látszik, de ugyanarról a motorról, ami ha jól emlékszem egy 1960 valahányas Triumph Tiger. Csak azért fényképeztem le, mert nekem nagyon bejön a klasszikus forma, némi hasonlóságot látok a Tiger és az én motorom között. Csatolok még pár képet az ott látottakról, én egy napig tátottam a szám ott. :)
    

misii 1355 2011. május 4. 15:29   Válasz erre: 1353
50 ezer van a blokkban, 95-ös évjárat, felújítva még nem volt. Az a baj, hogy én sem értek hozzá.
    

Kovacspeter 1354 2011. május 4. 14:39   Válasz erre: 1351
Te Misii, azt hogyan csinálod, hogy a három képen három különbözõ motor van?
    

Kovacspeter 1353 2011. május 4. 14:37   Válasz erre: 1351
Üdv Misii! Bár én nem értek hozzá, Szegaiminek szerintem igaza van, szinte biztos hogy belsõ tömítetlenség van és a kartergáz hozza magával az olajat. Felújított a blokk? Hány km van benne? Az utángyártott szimmeringek siralmasan szarok.
    

szegaimi 1352 2011. május 4. 11:45   Válasz erre: 1351
A magas kartergáz viszont gyûrûtörésre, kopott motorra vagy felkeményedett szelepszár szimeringekre utal.
Ha a motor futásteljesítménye nem indokolja akkor a szimeringeket vedd szemügyre elõször. Persze egy gyûrûtöréshez nem kell sok kilométer.
    

misii 1351 2011. május 4. 11:03   Válasz erre: 1348
Köszönöm a segítséget, azt gondolom, hogy a tûszelep hibája az általatok leírtak alapján kizárható. Nekem nem fullad, nincs benzinszag, indul hidegen, melegen. A pontos hibajelenség az, hogy a kartergáz kivezetõ csõ a légszûrõházba van vezetve, ezen a csövön jut be a légszûrõhöz a kartergázban levõ jelentõs mennyiségû olaj, a légszûrõházon alul levõ, a motor alá vezetõ szellõzõcsövön távozik. Hozzátartozik még, hogy autópályás, tartós 130-140-es haladás után vettem észre. Máskor is voltam már autópályán, de ilyen még nem fordult elõ, valami gond biztosan lehet.
    

sinyus 1350 2011. május 4. 08:30  
Köszi a logót,én is ezt találtam,ennek alapján valami ilyesmi lesz:
    

szegaimi 1348 2011. május 3. 23:59   Válasz erre: 1344
Szia!
Az általam összerakott Inazuma kapcsán merült fel ez a tûszelepes kérdés.
Egyébként nálam nem ez volt a probléma, mert:
1. ha nem zár a tûszelep, akkor az AC nem áll meg,
2. nálam alapjáraton ill. kisebb fordulaton "fulladt" benzinbe az egyes henger, amikor gázt adtam és kapott megfelelõ mennyiségû levegõt a henger akkor minden rendben volt.
Tehát ha Te is azt tapasztalod, hogy nem áll le az AC a gyújtás ráadása után akkor kezdheted megrendelni a tûszelepsort.
Ettõl függetlenül én még mindig nem látom tisztán mit keres és hogyan került az olaj a levegõszûrõ házba, mert a Neked magyarázatként felsoroltak ezt nem indokolják.
Ha kopott az olajlehúzó gyûrû, akkor sem a szívó szelepeken keresztül távozik az olaj. Már pedig a légszûrõ ezen az oldalon van. (mármint a szívó oldalon)
Nem szokott "visszabeszélni" a motorod? Mondjuk hidegen, ill. alapjáraton.
    

Billigpeter 1347 2011. május 3. 20:28   Válasz erre: 1336
hát nem tudom mennyire jó, de íme:
    

Billigpeter 1346 2011. május 3. 18:36   Válasz erre: 1344
Szia Misü!

Nem tudom, milyen szaktanácsadásra gondolsz, én leírom, mit tapasztaltam:

Úgy kezdõdött, hogy a motor hidegen indítva egyenetlenül járt, és a leömlõket tapogatva azt vettem észre, hogy egy henger nem mûködik. az érdekes az volt, hogy mindig másik henger volt szabin. No sebaj, biztos retkes a karbi, meg szarok a gyertyák, ezért karbitakarítás, gyertyasorcsere, a probléma megszûnt, öröm, boldogság, de ez nem volt hosszú.
a következõ jelenség az volt, hogy ha sokáig mentem alacsony fordulaton (pl: felvonulás, sétálóutca, stb) a motor lefulladt, és rettenetesen nehezen indult vissza, (többen is mondták, hogy biztos jó messzire megyek, ha ennyire fel kell húzni:-)) és amikor végre beindult, ordenáré benzinszag lengte be a levegõt. egyszer ebben az állapotában kivettem a gyertyákat, és önindítóval forgatva erõs benzingõzsugár, az egyik hengerbõl pedig tömény benzin spriccelt kifelé.

A következõ állomás az volt, hogy próbáltam indítani, de az önindító nem bírta a motort körbeforgatni, valamint az önindító szabadonfutója két alkalommal is lelazult.

akkumulátortöltés, csavar visszahúzása, de a probléma csak nem akart szûnni.

A történet akkor derült ki, amikor elvittem a vasat karbiszinkronra. a srác rákötötte a mûszer benzintankját a karburátorra, a benzincsapot megnyitotta, lehúzta a szívótorok mérõcsonkjáról a gumisapkákat, és amíg a megfelelõ toldalékot kereste, két mérõcsonk elkezdett rotyogni, majd pedig folyni belõle a benzin.
természetesen egybõl mondta, hogy szarok a tûszelepek, és felsorolta az összes jelenséget, amivel hetek óta küzdöttem. Azt mondta, szerencsém van, hogy nem a GSXR-bõl származik az INA blokkja, mert akkor már az önindítóval meghajtogattam volna a hajtókarokat, õ már látott ilyen balesetet. meg az olajat is cseréljem le villámgyorsan, mert abba is jutott benzin vastagon.

A megoldás az volt, hogy a szelepsort meg az olajat kicseréltem, azóta a probléma megszûnt. amikor a régi olajat leengedtem, erõs benzinszaga volt, (meg minden szaga, egyedül motorolajra nem hasonlított) én azonban olajfolyást sem a levegõszûrõn, sem a túlfolyón nem láttam. (igaz, nem is nagyon figyeltem, de ha cseppent volna, azt észreveszem, mert greslap van a garázsban.)

hát nem tudom ezzel mennyit segítettem, esetleg a kollégák tesznek még hozzá ezt-azt.

üdv: Peti

    

sinyus 1345 2011. május 3. 11:44   Válasz erre: 1344
Üdv!
Ugyan a problémádra nem tudom a megoldást,de a motorod gyönyörû!
    

misii 1344 2011. május 3. 11:03  
Sziasztok így ismeretlenül! Ugyan nem Inazumám van, de szeretnék segítséget kérni. Kb. egy hónapja olvastam valamelyikõtök hozzászólását, hogy egy hibás tûszelep milyen komoly próblémát tud okozni. Úgy tûnik, hogy én is hasonló gonndal küzdök, szaktanácsra lenne szükségem. Konkrétan: a levegõszûrõn keresztül és a túlfolyócsövön folyik az olaj, hozzáértõk szerint vagy kopott dugattyúgyûrû (nem valószínû, viszonylag kevés kilométer), vagy pedig az egyik karburátor tûszelepe nem zár jól, túlfolyik, a benzin bejut az olajba, felhígítja, az olajlehúzó nem tudja lehúzni.
Elõre is köszönöma segítséget!
    

sinyus 1342 2011. május 3. 07:24   Válasz erre: 1340
Nem poló,hanem felvarró.Asszem marhajól mutatna a hátamon.
Nem tudom mi lesz belõle,de egy próbát megér.Écsanyám bevállalta a himzést.
    

Kovacspeter 1341 2011. május 3. 00:15   Válasz erre: 1339
Ez igaz, ép darabot valóban kár lenne feláldozni Café Racernek, már csak a viszonylagos ritkasága miatt is.
    

Kovacspeter 1340 2011. május 3. 00:10   Válasz erre: 1336
Csak nem pólót akarsz gyártani Sinyus?
    

cblaci 1339 2011. május 2. 20:49   Válasz erre: 1338
Szép munkák valóban, viszont kell hozzá egy donor, ami törött vagy esetleg papírtalan, épkézláb darabot biztosan nem áldoznék fel a café racer irányzat oltárán bármennyire is tetszenek az igényesen átépített darabok. Az Ina klasszikus vonalai ötvözve a viszonylag mainak mondható futómûvével, valamint magasra húzott faridomával, széles 170-es hátsó tappancsával, gyönyörû rajzolatú motorblokkjával annak leömlõivel és még számtalan olyan külsõ jegyével aminek összessége babonázott meg... bármiféle átalakításból hiányolnám ezt a harmóniát.
Viszont azok a fordított elsõ telók...! azt hiszem jót tennének a motor megjelenésének, de se több se kevesebb!
Nem tehetek róla... Inazuma én így szeretlek! :-)
    

Kovacspeter 1338 2011. május 2. 18:02   Válasz erre: 1335
Szép munkák. Nem bírom ki, de a második képen jobbra félig egy AJS látható.
Az utolsó elõtti kép is finom, négy kipufogó, és "dupla légzsák" befigyel:-)
    

sinyus 1337 2011. május 2. 13:29  
Inazuma Cafe Racer oldal:
http://inazumacafe.blogspot.com/
    

sinyus 1336 2011. május 2. 13:24  
Nincs valakinek egy jó képe az Inazuma logóról?Magáról a feliratról kellene.
    

ELőző oldal
Hoterkep

Tagok száma: 22118