szucsizu | 1436 | 2011. május 6. 22:55 |
A bratyomat multkor felvettem fenykepezo geppel egy 350bakkugraton, feltoltenem csak sajna atkene valahogy konvertalnom a videot, mert mts formatumba nem tudom. |
Kovacspeter | 1434 | 2011. május 6. 22:51 | Válasz erre: 1424 |
Nagyon jó! De az 1400-es már nem Inazuma. Bár lesz egy 1,4-esünk, Szappy.
|
hacse | 1433 | 2011. május 6. 22:51 | Válasz erre: 1430 |
Üdvözlégy! Én régimódi fajta ember vagyok, lefotózom több részletben, majd összeragasztom TIXO szalaggal a részleteket...amúgy nincs gondom...jól vagyok:))
|
szucsizu | 1432 | 2011. május 6. 22:50 |
Ok, majd jelez. Ird ossze mi kellene, raerdeklodok es az arakra is.
|
Billigpeter | 1431 | 2011. május 6. 22:50 | Válasz erre: 1429 |
www.mofaker.hu néhány alkatrész még ott is fellelhetõ, én onnan tartom életben az etz 250-est.
|
Billigpeter | 1430 | 2011. május 6. 22:46 | Válasz erre: 1428 |
Szia Csabi! hát veszünk a gépedre egy panorámaoptikát. vagy hozzál videokamerát! |
Kovacspeter | 1429 | 2011. május 6. 22:44 | Válasz erre: 1420 |
Ez jó hír, mert Magyarországon már évekkel ezelõtt kezdtek elapadni a készletek. Olyan 90 %-os állapotban van. Összeírom hogy mi kellene pontosan, régen néztem már rá, aztán jelzek, mert ha van minden, akkor esetleg útba ejtem ha arra járok.
|
hacse | 1428 | 2011. május 6. 22:42 | Válasz erre: 1424 |
Most meg majd annyian leszünk, hogy nem férünk rá a csoportképre ..:o)
|
Billigpeter | 1424 | 2011. május 6. 22:38 |
üdv Mindenkinek! Most már fent van a találkozó a sportmotoron is. |
szucsizu | 1422 | 2011. május 6. 22:32 |
En csak a szinevel nem vagyok kibekulve, de hat nem az en gepem ha a tulajnak igy tetszik! :o))
|
Kovacspeter | 1421 | 2011. május 6. 22:32 | Válasz erre: 1416 |
Feltétlen! Addig azért csak elkészül az a gép.
|
szucsizu | 1420 | 2011. május 6. 22:28 |
Jawara meg kaphatok alkatreszek, Szencen es Nyitran van uzlet rajuk ha jo tudom es ezek kozel vannak hozzam. Mi kene az oreg jaffara?
|
Kovacspeter | 1419 | 2011. május 6. 22:28 | Válasz erre: 1417 |
Aha! Szép nagyon. Hasonló blokk volt annak idején a Katanákban.
|
Kovacspeter | 1418 | 2011. május 6. 22:26 | Válasz erre: 1414 |
Lehetséges hogy Gsx 750 ES? Mert akkor sejtem hogy melyik motorról van szó.
|
hacse | 1416 | 2011. május 6. 22:24 | Válasz erre: 1395 |
Ismerõsöm. Szomszéd falu, együtt is szoktunk gurulni, de õ már kb. 2 éve ZZR 600 tulaj. Nem tom hova adta el.. Viszont az az ismerõsöm, akinek szintén 400-asa van nem biztos, hogy tud jönni, jelenleg javítás alatt van a gépe, meg még valami van vele, de majd megpróbálom rászedni, hogy jöjjön.
|
Kovacspeter | 1415 | 2011. május 6. 22:23 | Válasz erre: 1408 |
Semmi, csak érdekelt, mert nem ismertem eddig. Legalább ma is tanultam valamit. Nálatok mennyire kaphatóak még 350-es Jawa alkatrészek (638-as), mert nekem olyanom is van. Igaz hogy most már csak egy.
|
szucsizu | 1414 | 2011. május 6. 22:20 |
kb. 20 eves a vas, ket kipuffancsos- most szerelik, mert szetrohadt a veguk, original muszerfalan meg sebessegfokozat kijelzo is van. Amulni fogtok, ha jon! :o))
|
Billigpeter | 1413 | 2011. május 6. 22:20 | Válasz erre: 1410 |
Ez hét ember, de ebbõl az egyik olyan lelkes, hogy háromszor regelt különbözõ nevekkel
|
szucsizu | 1412 | 2011. május 6. 22:17 |
NSK tipusu csapagyak voltak benne s az volt erdekes, hogy csak az egyik oldaluk volt zart. Az finn csapagy mindket oldala zart, amugy Koyo markaju akartunk bele tenni, de olyan meretben nem gyartjak, amilyenre szuksegunk volt.
|
Kovacspeter | 1411 | 2011. május 6. 22:16 | Válasz erre: 1407 |
Nagyon jó! Erre kíváncsi leszek, olyat még nem láttam.
|
Kovacspeter | 1409 | 2011. május 6. 22:14 | Válasz erre: 1404 |
Ok, remélem sikerül. Be lett rakva a túrák közzé a találkozónk.
|
szucsizu | 1407 | 2011. május 6. 22:12 |
Ha minden igaz, lehet jon velem egy ismim is. Neki is GSX 750 van, de full levego hutesu, vagyis nincs rajta olajhuto.
|
Kovacspeter | 1405 | 2011. május 6. 22:12 | Válasz erre: 1402 |
Ha a kerék centírozás is rendben van, akkor elvileg jónak kéne lenni. Milyen márkájú a finn csapágy?
|
szucsizu | 1404 | 2011. május 6. 22:10 |
A tali be van jelolva a naptaromba, de nem tudok 100%-ra tutit mondani. A tali elott 1-2hettel tutira tudatni fogom a helyzetemet. :o)
|
Kovacspeter | 1403 | 2011. május 6. 22:07 | Válasz erre: 1399 |
Péter, nagyobb hányaduknak van telefonszáma, akinek nincs, azoknak vállalom az üzenet elküldését. Küldj Csiszinek is sms-t, Alexandernek nincsen megadva száma, de neki már dobtam üzit.
|
szucsizu | 1402 | 2011. május 6. 22:06 |
Szoval ezek mind cserelve lettek, kereben finn csapagy forog a kormanycsapagy viszont japan markaju es kupgorgos. E heten lett kesz a moci, de meg nem volt alkalmam kiprobalni. En is kivancsi vagyok ezek okoztak-e a pumpalast.hm
|
Kovacspeter | 1401 | 2011. május 6. 22:05 | Válasz erre: 1400 |
Ezek szerint már csapágycsere is volt? Találkozóval hogy állsz?
|
szucsizu | 1400 | 2011. május 6. 22:03 |
Kovacspeter! A fektarcsam nem hullamos, viszont a kerekcsapagy mar kotyogott mind ket oldalon es a kormanycsapagy is kockasan jart. |
Billigpeter | 1399 | 2011. május 6. 21:57 | Válasz erre: 1398 |
az aktivitásból ítélve ketten vagyunk, de én jó ötletnek tartom!
|
Kovacspeter | 1398 | 2011. május 6. 21:56 | Válasz erre: 1396 |
Nagyon jó ötlet szerintem! Többiek, mit szóltok hozzá?
|
Kovacspeter | 1397 | 2011. május 6. 21:53 |
Van egy tulaj Albertirsán is, neki nem kéne messzire menni. Kemény 10 km.
|
Billigpeter | 1396 | 2011. május 6. 21:48 | Válasz erre: 1393 |
szerintem akinek van megadva telefonszáma, annak holnap küldök sms-t, hogy nézzen be a találkozó miatt az oldalra. ja mer céges a telefonom! |
Kovacspeter | 1395 | 2011. május 6. 21:47 | Válasz erre: 1394 |
Közben rájöttem. Ha jól látom lenne még itt vagy 10 tag. Csabi, van egy 400-as tulaj Lovásziban, õ az ismerõsöd?
|
Billigpeter | 1394 | 2011. május 6. 21:40 | Válasz erre: 1392 |
a tagok között lehet válogatni típus alapján.
|
Kovacspeter | 1393 | 2011. május 6. 21:40 | Válasz erre: 1390 |
Megtaláltam, basszus, vagyunk még egy páran...
|
Kovacspeter | 1392 | 2011. május 6. 21:38 | Válasz erre: 1390 |
Feltétlen! Én a teszteknél nézelõdtem, egy 750-es tulajt még találtam, de kb. 3-4 éve lépett be utoljára... Hol találtál rájuk?
|
Kovacspeter | 1391 | 2011. május 6. 21:34 | Válasz erre: 1258 |
Szucsizu, sikerült megtalálni a pumpálás okát?
|
Billigpeter | 1390 | 2011. május 6. 21:33 | Válasz erre: 1389 |
stét! a tagok között vannak még olyan emberek, akiket eddig még nem láttam itt a fórumon, de ilyen motorjuk van. Ne szólítsuk-e meg õket is? |
Kovacspeter | 1389 | 2011. május 6. 21:26 | Válasz erre: 1388 |
Estét! Jó elképzelés! Valakinek van ötlete, hogy hová lenne még érdemes feltenni?
|
Billigpeter | 1388 | 2011. május 6. 20:03 | Válasz erre: 1376 |
Szia Peti! Én meg felraktam a köpönyeg.hu- ra a fesztiválok közé, hátha ott is látja valaki. lusta voltam fogalmazni, úgyhogy a te leírásodat használtam http://www.koponyeg.hu/fesztivalok.php?feszid=3500 üdv: Peti |
cblaci | 1387 | 2011. május 6. 16:54 | Válasz erre: 1383 |
Nem tüntetni megyünk :-) csak egymás gépét megcsodálni :-)
|
sinyus | 1384 | 2011. május 6. 07:18 |
Jah és ha jól emlékszem volt szó a "másfajta" motoros vendégekrõl is.GSX600F-es barátom is csatlakozna...
|
sinyus | 1383 | 2011. május 6. 07:14 |
Legjobb esetben 16 fõ (eddig)! Nagyon tetszik!:) viszont! Nem okostojáskodás,de ennyi ember gyülekezése nem bejelentés köteles? |
cblaci | 1382 | 2011. május 6. 05:33 | Válasz erre: 1381 |
Zoli bácsi lenne a +egy fõ akit beírtam, sajnos nem netezik az öreg így nincs regiszrálva itt. Bár ha majd összefut az a sok Inazuma talán még a netezésre is rá tudjuk beszélni :-)
|
Kovacspeter | 1381 | 2011. május 5. 23:59 |
Számoljunk újra: 1.Hacse 2.Billig Péter 3-4-5.Cblaci feleségével + egy fõ 6. Motorgirl Andi 7.Szegaimi 8-9.Sinyus+egy fõ 10.Szucsizu 11.Gabbe 12.Zoli bácsi 13.Szappy 14.én 15.Alexander? (régen járt erre, küldtem neki üzenetet) 16.Csiszi?? (egyszer csak olvassa azt az üzit) |
Kovacspeter | 1379 | 2011. május 5. 22:57 | Válasz erre: 1378 |
Legfeljebb gyorsan klónoztuk volna magunkat. Vagy inkább az osztódással való szaporodás?;)
|
Billigpeter | 1378 | 2011. május 5. 22:41 | Válasz erre: 1376 |
pedig hagyhattad volna mindkettõt, és egyben megtartottuk volna a második találkozót is! :)
|
Kovacspeter | 1376 | 2011. május 5. 22:34 |
Jó éjt Csabi! Sikerült a találkozót kétszer feltenni. Ez mondjuk jobb, mint ha egyszer sem lett volna felrakva, de vajon hogyan tudom törölni az egyiket?
|
hacse | 1374 | 2011. május 5. 22:30 | Válasz erre: 1372 |
Sze. László! És egyben szép álmokat kívánok mindenkinek, Jocc....
|
cblaci | 1372 | 2011. május 5. 22:27 |
Üdv Inazumások! Már én fel is íratkoztam, ami az idõpontot illeti részemrõl rendben! |
Billigpeter | 1371 | 2011. május 5. 22:13 | Válasz erre: 1369 |
Üdv Mindenkinek! Akkor összefoglalva tehát: I. Országos Inazumádé 2011. június 18. 11 óra Pusztavacs Hát megszületett! |
hacse | 1370 | 2011. május 5. 21:55 | Válasz erre: 1369 |
Én marha , megint magam ellen vagyok....mondhattam volna 11.25-öt..:-)
|
Kovacspeter | 1369 | 2011. május 5. 21:49 | Válasz erre: 1368 |
Tegezz nyugodtan. Te jössz a legmesszebbrõl, akkor ez eldöntött kérdés sztem.
|
hacse | 1368 | 2011. május 5. 21:40 | Válasz erre: 1367 |
Szervusz Péter!...vagy Kovács? Én a magam nevében azt mondom jó a 11h.
|
Kovacspeter | 1364 | 2011. május 4. 20:54 | Válasz erre: 1362 |
Most néztem, még nem olvasta. Ezen az oldalon küldtem neki üzenetet, nem tudom hogy be van-e állítva neki, hogy kapjon róla emilt. Ok, túrák közzé berakom. |
GABBE | 1363 | 2011. május 4. 20:21 | Válasz erre: 1358 |
Ha jól sejtem akkor ma nála jártam....???? :-) :-) |
cblaci | 1362 | 2011. május 4. 19:26 | Válasz erre: 1360 |
Üdv Mindenkinek! Miért ne!? Rakd be nyugodtan, jó ötletnek tartom. Csiszi válaszolt már az üzenetedre? |
Kovacspeter | 1361 | 2011. május 4. 18:00 | Válasz erre: 1356 |
Mondjuk, ha szimmering, akkor füstölni kéne elvileg, vagy mi. Azért egy kompressziót érdemes lenne megmérni, bár ha az a baj, akkor szopás. Szóval: sportmotor-motorszerelés-lecso.
|
Kovacspeter | 1360 | 2011. május 4. 17:56 |
Szia Cblaci! Mit gondolsz, nem kéne berakni a találkozónkat a 'túrák' rovatba? Hátha lennénk még páran.
|
Kovacspeter | 1358 | 2011. május 4. 17:21 | Válasz erre: 1356 |
Egy ötlet: Regisztrálj be a sportmotor.hu-ra, lépj be a motorszerelés fórumra, keresd meg a 'lecso' nevû felhasználó utolsó hozzászólását, klikkelj a hozzászólásánál található 'válasz erre' linkre, és írd le neki részletesen a problémát. Kiváló szakember.
|
Kovacspeter | 1357 | 2011. május 4. 17:13 | Válasz erre: 1356 |
Szelepszár szimmeringre tippelek, de olyan ez mint a lottósorsolás. Sztem mutasd meg szakembernek.
|
misii | 1356 | 2011. május 4. 15:42 | Válasz erre: 1354 |
misii | 1355 | 2011. május 4. 15:29 | Válasz erre: 1353 |
50 ezer van a blokkban, 95-ös évjárat, felújítva még nem volt. Az a baj, hogy én sem értek hozzá.
|
Kovacspeter | 1354 | 2011. május 4. 14:39 | Válasz erre: 1351 |
Te Misii, azt hogyan csinálod, hogy a három képen három különbözõ motor van?
|
Kovacspeter | 1353 | 2011. május 4. 14:37 | Válasz erre: 1351 |
Üdv Misii! Bár én nem értek hozzá, Szegaiminek szerintem igaza van, szinte biztos hogy belsõ tömítetlenség van és a kartergáz hozza magával az olajat. Felújított a blokk? Hány km van benne? Az utángyártott szimmeringek siralmasan szarok.
|
szegaimi | 1352 | 2011. május 4. 11:45 | Válasz erre: 1351 |
A magas kartergáz viszont gyûrûtörésre, kopott motorra vagy felkeményedett szelepszár szimeringekre utal. Ha a motor futásteljesítménye nem indokolja akkor a szimeringeket vedd szemügyre elõször. Persze egy gyûrûtöréshez nem kell sok kilométer. |
misii | 1351 | 2011. május 4. 11:03 | Válasz erre: 1348 |
sinyus | 1350 | 2011. május 4. 08:30 |
Köszi a logót,én is ezt találtam,ennek alapján valami ilyesmi lesz:
![]() |
szegaimi | 1348 | 2011. május 3. 23:59 | Válasz erre: 1344 |
Szia! Az általam összerakott Inazuma kapcsán merült fel ez a tûszelepes kérdés. Egyébként nálam nem ez volt a probléma, mert: 1. ha nem zár a tûszelep, akkor az AC nem áll meg, 2. nálam alapjáraton ill. kisebb fordulaton "fulladt" benzinbe az egyes henger, amikor gázt adtam és kapott megfelelõ mennyiségû levegõt a henger akkor minden rendben volt. Tehát ha Te is azt tapasztalod, hogy nem áll le az AC a gyújtás ráadása után akkor kezdheted megrendelni a tûszelepsort. Ettõl függetlenül én még mindig nem látom tisztán mit keres és hogyan került az olaj a levegõszûrõ házba, mert a Neked magyarázatként felsoroltak ezt nem indokolják. Ha kopott az olajlehúzó gyûrû, akkor sem a szívó szelepeken keresztül távozik az olaj. Már pedig a légszûrõ ezen az oldalon van. (mármint a szívó oldalon) Nem szokott "visszabeszélni" a motorod? Mondjuk hidegen, ill. alapjáraton. |
Billigpeter | 1346 | 2011. május 3. 18:36 | Válasz erre: 1344 |
Szia Misü! Nem tudom, milyen szaktanácsadásra gondolsz, én leírom, mit tapasztaltam: Úgy kezdõdött, hogy a motor hidegen indítva egyenetlenül járt, és a leömlõket tapogatva azt vettem észre, hogy egy henger nem mûködik. az érdekes az volt, hogy mindig másik henger volt szabin. No sebaj, biztos retkes a karbi, meg szarok a gyertyák, ezért karbitakarítás, gyertyasorcsere, a probléma megszûnt, öröm, boldogság, de ez nem volt hosszú. a következõ jelenség az volt, hogy ha sokáig mentem alacsony fordulaton (pl: felvonulás, sétálóutca, stb) a motor lefulladt, és rettenetesen nehezen indult vissza, (többen is mondták, hogy biztos jó messzire megyek, ha ennyire fel kell húzni:-)) és amikor végre beindult, ordenáré benzinszag lengte be a levegõt. egyszer ebben az állapotában kivettem a gyertyákat, és önindítóval forgatva erõs benzingõzsugár, az egyik hengerbõl pedig tömény benzin spriccelt kifelé. A következõ állomás az volt, hogy próbáltam indítani, de az önindító nem bírta a motort körbeforgatni, valamint az önindító szabadonfutója két alkalommal is lelazult. akkumulátortöltés, csavar visszahúzása, de a probléma csak nem akart szûnni. A történet akkor derült ki, amikor elvittem a vasat karbiszinkronra. a srác rákötötte a mûszer benzintankját a karburátorra, a benzincsapot megnyitotta, lehúzta a szívótorok mérõcsonkjáról a gumisapkákat, és amíg a megfelelõ toldalékot kereste, két mérõcsonk elkezdett rotyogni, majd pedig folyni belõle a benzin. természetesen egybõl mondta, hogy szarok a tûszelepek, és felsorolta az összes jelenséget, amivel hetek óta küzdöttem. Azt mondta, szerencsém van, hogy nem a GSXR-bõl származik az INA blokkja, mert akkor már az önindítóval meghajtogattam volna a hajtókarokat, õ már látott ilyen balesetet. meg az olajat is cseréljem le villámgyorsan, mert abba is jutott benzin vastagon. A megoldás az volt, hogy a szelepsort meg az olajat kicseréltem, azóta a probléma megszûnt. amikor a régi olajat leengedtem, erõs benzinszaga volt, (meg minden szaga, egyedül motorolajra nem hasonlított) én azonban olajfolyást sem a levegõszûrõn, sem a túlfolyón nem láttam. (igaz, nem is nagyon figyeltem, de ha cseppent volna, azt észreveszem, mert greslap van a garázsban.) hát nem tudom ezzel mennyit segítettem, esetleg a kollégák tesznek még hozzá ezt-azt. üdv: Peti |
sinyus | 1345 | 2011. május 3. 11:44 | Válasz erre: 1344 |
Üdv! Ugyan a problémádra nem tudom a megoldást,de a motorod gyönyörû! |
misii | 1344 | 2011. május 3. 11:03 |
sinyus | 1342 | 2011. május 3. 07:24 | Válasz erre: 1340 |
Nem poló,hanem felvarró.Asszem marhajól mutatna a hátamon. Nem tudom mi lesz belõle,de egy próbát megér.Écsanyám bevállalta a himzést. |
Kovacspeter | 1341 | 2011. május 3. 00:15 | Válasz erre: 1339 |
Ez igaz, ép darabot valóban kár lenne feláldozni Café Racernek, már csak a viszonylagos ritkasága miatt is.
|
cblaci | 1339 | 2011. május 2. 20:49 | Válasz erre: 1338 |
Szép munkák valóban, viszont kell hozzá egy donor, ami törött vagy esetleg papírtalan, épkézláb darabot biztosan nem áldoznék fel a café racer irányzat oltárán bármennyire is tetszenek az igényesen átépített darabok. Az Ina klasszikus vonalai ötvözve a viszonylag mainak mondható futómûvével, valamint magasra húzott faridomával, széles 170-es hátsó tappancsával, gyönyörû rajzolatú motorblokkjával annak leömlõivel és még számtalan olyan külsõ jegyével aminek összessége babonázott meg... bármiféle átalakításból hiányolnám ezt a harmóniát. Viszont azok a fordított elsõ telók...! azt hiszem jót tennének a motor megjelenésének, de se több se kevesebb! Nem tehetek róla... Inazuma én így szeretlek! :-) |
Kovacspeter | 1338 | 2011. május 2. 18:02 | Válasz erre: 1335 |
Szép munkák. Nem bírom ki, de a második képen jobbra félig egy AJS látható. Az utolsó elõtti kép is finom, négy kipufogó, és "dupla légzsák" befigyel:-) |
sinyus | 1336 | 2011. május 2. 13:24 |
Nincs valakinek egy jó képe az Inazuma logóról?Magáról a feliratról kellene.
|