29
30 1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27

Kérlek jelentkezz be

Regisztráció
Elfelejtett jelszó
Suzuki Inazuma 400 750 1200
Következő oldal

Kovacspeter 2251 2011. augusztus 15. 10:42   Válasz erre: 2240
Szép helyek! Az Öreg-Túrnál nem voltatok? Nagyon vadregényes.
    

Kovacspeter 2250 2011. augusztus 15. 10:40   Válasz erre: 2240
Ezek szerint megtalált Szücsi. Kérdezte a számod mikor még Szoboszlón voltak, de nekem nincs meg.
    

Kovacspeter 2249 2011. augusztus 15. 10:37   Válasz erre: 2240
Hello Laci! Jól sikerült, idõjárás is jó volt, (csak visszafelé Nagyváradnál volt egy kis esõ).
Péntek hajnalban indultunk, Ártánd, Nagyvárad-elkerülõ, Élesd, Bánffyhunyad, majd lekanyarodás jobbra az 1R jelzésû útra, át a Bihar-hegység, és a Gyalui-havasok között, (hihetetlen szép! egyszer végig kell járni, Inazumával teljesíthetõ) Fehérvölgy, balra a 75-ösön Torda felé, majd Borrévnél lekanyarodás Torockó felé.
Az egységes sorházas falukép (XIX. sz. második felében épült) magával ragadó, úgy néz ki hogy a Világörökség része lesz.
A Székelykõ látványa lenyûgözõ! Légvonalban kb 2 kilométerre van a csúcs Torockótól, de a falu 500 m-en fekszik, a Székelykõ viszont 1120 m magas. Kis szusszanás, és a Welcome pálesz után nekigyürkõztünk, irány a csúcs. Elég komoly kaptató volt felfelé, odafenn csavarni lehetett volna a pólóból a vizet de megérte, mert gyönyörû a panoráma. Kb. 4 órás túra oda vissza, átlagos, jó karban lévõ ember számára teljesíthetõ, + kell egy jó túracipõ, és ivóvíz.
Másnap elindultunk, Székelykeresztúrra, lecuccoltunk majd mentünk tovább Libán-tetõn keresztül a Békás-szorosba, majd vissza Bucsin-tetõn keresztül.
Harmadik nap megnéztük Székelykeresztúr nevezetességeit, egy székelykeresztúri tanárnõ idegenvezetésének köszönhetõen, majd a legrövidebb úton elindultunk haza.
Visszafelé kipróbáltuk az Észak-erdélyi autópályát, (azt az 50 km-t ami kész van) nagyon szokatlan érzés volt Erdélyben autópályán menni, és közben látni a Tordai-hasadékot.
Szóval Torockót mindenkinek ajánlom, (a Székelyföld az természetes) mindenképpen tervezem a visszatérést.
És még valami. Aki járt arra az tudja hogy a székely vendégszeretet párját ritkítja, úgy gondolom hogy sehol sem vagyunk hozzájuk képest. Az történt hogy amikor visszaértünk Békásról, a szomszéd épületben összejövetel volt. Még le sem szálltunk a motorról, már hozták oda a meggypálinkát, és hívtak hogy menjünk be vacsorázni, beszélgetni! Teljesen ismeretlenül... Szabadkoztunk de persze az lett a vége hogy becsatlakoztunk, szerencsére akadt még az oldaltáskámban egy-két üveg villányi.
    

Kovacspeter 2248 2011. augusztus 15. 09:43   Válasz erre: 2239
Adjisten! Hátha kiderül ez a kérdés a következõ találkozón.
    

Kovacspeter 2247 2011. augusztus 15. 09:40   Válasz erre: 2238
Bármit ellopnak az szentigaz. Mint pl. a magánnyugdíj pénztári kifizetések. (mondjuk az nem az apeh) Ki lett számolva hogy mennyit fognak fizetni, de aztán "átértékelték" és jött egy sokkal karcsúbb összeg. Rohadnának meg, követ a nyakukba, bele a Dunába!
    

Kovacspeter 2246 2011. augusztus 15. 09:33   Válasz erre: 2237
Üdv! Esetleg egy terrortámadás az Apeh székház ellen nem jutott eszedbe? :-) Amúgy majdnem így jártam két éve, de idõben észrevettük a galibát, úgyhogy egy sárga csekken megkapták még a bevallás elõtt a 'jussukat'.
    

cblaci 2245 2011. augusztus 14. 23:51   Válasz erre: 2244
Szerencsénk volt az idõt illetõen, elõzõ este találtam ki az utat, a Google Earth ilyenkor a segítségem a domborzati térképet sasolom. A Holt-Szamos kanyargóira lettem figyelmes és a kis településekre amik majdnem egymást érik ill. van amelyiket kettészeli a Szamos.
Most megint nyugi lesz egy darabig az ügyelet miatt, muszáj vagyok kihasználni a hírtelen jövõ alkalmakat, fõleg, hogy tervezni sem igazán tudok mert mindig jön közbe valami.
    

hacse 2244 2011. augusztus 14. 21:58   Válasz erre: 2243
Kösz. Látom szép helyeken jártatok, szép idõben.
    

cblaci 2243 2011. augusztus 14. 21:52   Válasz erre: 2242
:-)))) Nem semmi, hogy találtad el?
Végülis így is lehetett volna, de nem egészen így volt, a lakhelyemet tudta csak és a munkámat, így navigálták el hozzám.

Nézegessél képeket :

http://www.sportmotor.hu/motoros_kepek/motoros_tura/?dr=59051
    

hacse 2242 2011. augusztus 14. 21:29   Válasz erre: 2240
Szeva Lackó! Má' megem motoroztá' ? Jó neked..:-)) Ja , Szücsi bement Földesen a kocsmába érdeklõdni, hogy hol laksz, aztán pont téged kérdezett meg, nem tudod e, hogy hol lakik M. L. De hát kit is kérdezett vóna, munkaidõben nemigen tartózkodik más az italboltban..:-))))) Nem így vót? ....nem....Sebaj.
    

hacse 2241 2011. augusztus 14. 21:21   Válasz erre: 2238
Én is ellopok bármit, azon még sosem fogtak meg, de adócsalásban még nincs rutinom.:-))) Apróm maradt , csak nem benzinre...
    

Billigpeter 2239 2011. augusztus 14. 20:15   Válasz erre: 2235
Szevasz Peti!

Erre csak az tudna válaszolni, aki ment mindkét motorral. Ilyen ember nem létezik, ezért azt gondolom, hogy az enyém a kényelmesebb. Nyilván Feri is ezt gondolja a sajátjáról, úgyhogy egyelõre ez a kérdés megválaszolatlan marad. (smiley)
üdv
    

Billigpeter 2238 2011. augusztus 14. 20:10   Válasz erre: 2233
Látod, látod, a hazug embert hamarabb utolérik, ha sánta..... :-)

Egyébként sajnálom, hogy ez történt, ezek a mocskok bármit ellophatnak, (el is lopnak), téged meg nem hagynak.

azért remélem, maradt egy kis apró benzinre :-)
    

hacse 2237 2011. augusztus 14. 20:07   Válasz erre: 2236
Tsá Kápeti! Állítólag igen. Kirakatok üvegtábláinak téglával való bezúzására is érzek késztetést...

Szép napokat!
    

Kovacspeter 2236 2011. augusztus 14. 13:54   Válasz erre: 2233
Borzasztó, ezt nem gondoltam volna Rólad! Lopsz, csalsz... :-)
    

Kovacspeter 2235 2011. augusztus 14. 13:51   Válasz erre: 2225
Sziasztok! Szép munka! Lehet hogy be kéne ruháznom egy ülés átalakításba? Már csak egyet kellene megtudni, hogy melyik a kényelmesebb, Feri vagy Peti ülése?
    

hacse 2234 2011. augusztus 13. 12:51   Válasz erre: 2231
Na, ugyanezt mondtam én is csak máshogy fejeztem ki magamat! Ugye , hogy ez az igazság, majd mások is rádöbb.....?:-)
    

hacse 2233 2011. augusztus 13. 12:48   Válasz erre: 2232
Köszönöm a biztatást Billig bácsi, de nekem most semmi nem elérhetõ. Kaptam egy bírságot az adóhatóságtól, mert napvilágot látott , hogy 40000 Ft-tal többet igényeltem vissza jogtalan módon az adómból 2007-2008 években, és ezt vissza kellett perkálnom + 20000 Forint bünti. Így hát az életem motoros oldala most kissé hanyagolva lesz. Jó hír, viszont akkor - általad is megerõsítve -, hogy emberközeli áron készíttethetõ jó nyereg. Sok élménydús kilométert kívánok !

Aláírás: A Rothadék Adócsaló Tahó (RAT = Patkány)
    

Billigpeter 2232 2011. augusztus 13. 01:31  
Ja ,a hozzászólások nem úgy születnek, hogy rátámaszkodok a billentyûzetre?

Hacse, az ülés rettentõen jól mûködik, mentem vele egy 300-ast, nekem kényelmesebb volt, nem ült mögöttem senki, úgyhogy arról nem tudok nyilatkozni. egyébként a postai szolgáltatás neked is elérhetõ, úgyhogy ne irigykedj, hanem cselekedj!

üdv: Peti
    

Billigpeter 2231 2011. augusztus 13. 01:23   Válasz erre: 2230
absdhdkeuroprfhnsvzmtaphj,mxcxcxcxcxcxcbvzagfuwpaeiowqõpdfbdmfnejféanjshreuwrperrtzweruipacbdfhaslkdjjjjjjagzeupoerthjjlésahsdjdjdjghasgasrtiojuhsriu
    

hacse 2230 2011. augusztus 10. 22:24   Válasz erre: 2229
Szia Laci! Te nagyon jól tudod, hogy az a hozzászólás humoros formában íródott, és én sem tudom megoldani magamnak a bõrözés témakörét sajnos. (..sírás+ szomorú arc..)
riheuhhgerhjpwwéwdéléqoeiljmsqlwpkorjtijerghwhhgurthljwqqéqleiktijwqoqkjkkpoek
    

cblaci 2229 2011. augusztus 10. 21:52   Válasz erre: 2228
#2180 hsz: "Ülésgyártás meg nem nagy kunszt, bárki képes rá...."
ebbõl kiindulva Te biztosan megoldod magadnak :-) nekem sajnos nem megy...:-)
    

hacse 2228 2011. augusztus 10. 20:41   Válasz erre: 2226
Tudtam vazze...átszabatja...Nekem meg csak a nyálam csorog, hogy milyen bõr cuccokkal
tuningoljátok a gépeket. Na, de majd egyszer talán én is....
    

hacse 2227 2011. augusztus 10. 20:34   Válasz erre: 2225
Gratula az új foteledhez Peti! 10-bõl 10 a forma, a kényelmességet meg majd elmeséled.
    

cblaci 2226 2011. augusztus 10. 18:48   Válasz erre: 2225
Nekem tetszik!
Használd egészséggel! Kezdek én is arrafelé hajlani, hogy átszabassam. Kicsit vetetnék ki a szivacsbõl és keményebbre csináltatnám de úgy ahogy a tied is van hátul megemelve, hogy a derekamat is megtámassza.
Majd csak télen természetesen, nem most mikor még motorozós szezon van :-)
    

Billigpeter 2225 2011. augusztus 10. 16:12  
Üdv Mindenkinek!

Hazaérkezett az ülésem, szerintem fasza lett.
Teszek fel képet, hogy lehessen lepontozni :-)

sajnos, kipróbálni még nem tudtam, mert most ért ide az ügyeletes monszun, de ami késik, az nem a gyorsvonat! :-)

Laci, még egyszer köszönöm a közbenjárást, Andornak pedig a profi munkát!

üdv:
Peti
    

Billigpeter 2224 2011. augusztus 7. 21:00   Válasz erre: 2223
Szia Laci!

köszi a képet, alig várom a jövõ hetet, hogy készen láthassam! :-)

üdv
    

hacse 2222 2011. augusztus 7. 12:52   Válasz erre: 2210
Egyik motor jobb, mint a másik. Ezt én mondom.:-))
    

hacse 2221 2011. augusztus 7. 12:47   Válasz erre: 2220
Üdvözöllek B.Peti bácsi! Itt a nyááár aztán ritkábban ülök a computer elé, => , hogy ritkábban ír rock. (pl.: U2). Szerintem mindenki így van vele, ha teheti inkább a szabadban van, vagy ne adj Isten motorozik.:-)) Egyébként elmondanám, hogy Inazumát csak nagyon magas felárért, opcionálisan árusítottak színre fújva újonnan.
Lehetett hozzá kapni egy színkatalógust, ami tartalmazta a bordó néhány árnyalatát és ez alapján a boldog tulaj lefest(et)hette a gépét. Namármost , abban a katalógusban a gyártó a bordó színt jelöli meg egyetlen eredeti színként, ugyanis a tervezõgárda ebben a színben álmodta meg a masinát , így vetették papírra és a 0 szériás példányok is ilyen színben pompáztak. Terjedtek el olyan szóbeszédek is, ami szerint gördültek le a szalagról barnás- vöröses példányok is, de amint kiderült ezt az "árnyalatot" csak a felületkezelés nélkül kiadott gépeken megülõ vakrozsda okozta. :-) Ezek cáfolhatatlan tények. ....asszem.....vagy hát ....legalábbis...én nemmm..izé, hogy más színek is ...na . Esetleg a sárvédõ, de az meg....akko' hogy nézne....nikkelezés?...vagy a tankot...
    

Billigpeter 2220 2011. augusztus 5. 21:42   Válasz erre: 2219
Szevasz Csabi!

Olyan hallgatag vagy mostanában, mint mindenki más, nem ehhez szoktunk hozzá ;-)

remélem jól vagytok a "bordó ördöggel" együtt, amilyen színben egyébként motort nem is gyártottak! :-)
    

hacse 2219 2011. augusztus 4. 21:07   Válasz erre: 2213
Szia P.! Én nem azért írtam azt az idétlen "hozzászólást", mert félreértettelek, hanem csak úgy. Nem jutott eszembe épkézláb gondolat oszt azé'. Errefelé rendszeres a csattanás, azután a buszos után már volt kettõ kamionos- személyautós is. Csak mészárszéknek hívják már ezt a szakaszt. Sok pozitív élményt kívánok a túrához!
    

Kovacspeter 2218 2011. augusztus 4. 15:53   Válasz erre: 2217
Megoldható, mert lehet hogy megyünk Marosfõre is:)
    

Csaba250 2217 2011. augusztus 4. 15:44   Válasz erre: 2215
Szia Péter! Nagyon szerettem volna csatlakozni, de még sajna nem jött el az idõ számomra Erdélybe utazni.
Nektek kellemes kirándulást kívánok, szerencsés visszatéréssel!!
Én vasárnap a Maroson leszek a kis magyar szakaszon, ha küldtök palackpostát, azt kihalászom és elolvasom.

    

Kovacspeter 2215 2011. augusztus 4. 15:35  
Holnap indulunk Erdélybe, három nap lett végül is, aki esetleg meggondolta magát...
    

Kovacspeter 2214 2011. augusztus 4. 15:33   Válasz erre: 2212
Egyezik az ízlésünk, szintén traktorlámpás Cb 1.3-ast vennék, vagy Gsx 1.4-est, ha lenne hozzá 'tehetségem', igaz hogy már egyiket sem gyártják. Már csak az Xjr 1.3-t forgalmazzák ebben a stílusban-kategóriában, de az nem sokkal modernebb ám mint az Inazuma, injektor, és az elektronika amiben modernebb.
Mondjuk az a veszély nem áll fenn hogy új motort vegyek, de ha esetleg egyszer mégis, az Ina akkor is megmarad.

    

Kovacspeter 2213 2011. augusztus 4. 15:23   Válasz erre: 2211
Lehet hogy félreérthetõ voltam, meg vagyok elégedve az Inával, csak irigylem a Bmw-seket, hogy nem kell foglalkozniuk láncokkal, meg hogy 10 ezret mennek egy olajjal.
Hallom felétek volt nagy csattanás megint a 70-esen, a román kamion meg a mikrobusz...
    

hacse 2211 2011. július 31. 13:17  
?......
    

Kovacspeter 2209 2011. július 30. 08:48   Válasz erre: 2207
Nem is gondoltam hogy ennyire pörgõs motor a Cb. Viszont a fogaskerekes vezérlés az Inazumához képest praktikusabb, ha minden jól megy, ahhoz soha nem kell hozzányúlni. Már csak egy kardántengely kéne mellé, de akkor azt a motort úgy hívják hogy Bmw, amin 10000-ként cserélnek olajat. Nagyjából ezzel a három dologgal nem vagyok kibékülve, de nem érdekel, mert nem találkoztam még olyan Bmw-vel ami jobban tetszett volna mint az Ina, fõleg a mostaniak között.
    

Kovacspeter 2208 2011. július 30. 08:36   Válasz erre: 2206
Szia Peti! A bárka nem rossz ötlet! Kinéztem reggel itt Szoboszlón az ablakon, és a játszótér helyén kialakult egy tó... Asszem kihagyom a mai gurulást, ebbõl max. vízitúra lett volna.
    

cblaci 2207 2011. július 29. 23:27   Válasz erre: 2203
A CB-1 89-es évjáratú volt (89-92-ig gyártották), fogaskerekes vezérlésû mint a VFR, 58 lóerõ amihez 13500 max fordulat párosult . Amikor legelsõnek kipróbáltam egyszerûen nem akartam elhinni, hogy "csak" 400-as a blokkja, iszonyatosan pörgött, igazi kis élményrakéta volt. Egyetlen hátránya a pakolhatóság volt, pl. oldaldobozhoz túl rövid a hátulja és utassal együtt kivitelezhetetlen, kisebb méretû oldaltáskákkal tudtam csak felszerelni rá. Miért adtam el? Mert megláttam az Inazumát amit tõlünk 30km-re árultak. Amikor legelõször megnéztem eldöntöttem, hogy nekem Inazuma kell! Ha errõl lemaradtam volna akkor egy másik, de mindenképpen Inazuma!
Vasárnap este felraktam a hirdetések közé a Hondát, szerdán este elvitte az elsõ érdeklõdõ, de már Sopronból jöttek volna szintén aznap.. nagyon rendben volt a gép. Aztán egy darabig majdnem megevett a fene, hogy eladtam egy Hondát és most egy Suzukira ûltem át amirõl mindefélét mondanak. Az elsõ ezer km után elszállt a bizalmatlanságom, pedig az elején azzal nyugtattam magam, hogy eladom ha rakoncátlankodik és majd lesz megint Honda! Azóta túl vagyunk néhány olajcserén és számtalan boldog kilóméteren és eszemben sincs megválni tõle, szeretem a böszme hangját a blokknak, a széles 170-es hátsó tappancsát, a csinos vonalait, a takarékosságát, a 6-os váltót, a nyomatékot amin most Ti az 1,2-esek biztosan mosolyogtok :-)
Szóval egy arany középút és egy igazi motor formájú klasszikus gyönyörûség, azt hiszem ez elég indok ;-)
    

Billigpeter 2206 2011. július 29. 22:57   Válasz erre: 2205
Szia Peti!

Ráérni éppen ráérek, egyetlen problémám, hogy túl száraz a bõröm. Meg hogy ma adtam fel postára az arany ülésemet a mester részére átalakítás céljából.

Az idõjárás elõrejelzést figyelve azt gondoltam, hogy ezen a hétvégén elkezdem építeni a bárkát, utána pedig gyûjtöm az állatokat. (név szerint.) Javaslatokat még elfogadok.:-)

    

Kovacspeter 2205 2011. július 29. 22:43   Válasz erre: 2204
Szia Péter! Tervezek holnap Bükkszentre menni motorral, ha ráérsz csapathatunk valamerre. Bár az idõjárás nem sok jóval kecsegtet... Na majd kialakul.
    

Kovacspeter 2204 2011. július 29. 22:40   Válasz erre: 2201
Feltûnt a múltkor ez a lilás beütés, akartam is kérdezni, de úgy látszik rövid volt ez a találkozó.
UI: Ha így halad a szakmai elõremeneteled, akkor rövidesen 'góré' leszel!
    

Kovacspeter 2203 2011. július 29. 22:31  
Ez a Cb-1 is túl szép állapotú motor:) Igen modern gép volt a maga korában, ha jól emlékszem, olyan 90 körül gyártották õket? Miért is adtad el?
    

hacse 2202 2011. július 28. 21:47  
Így is van, mindegy milyen színû a gép csak.....bordó legyen..ehe..eheh
    

sinyus 2201 2011. július 27. 20:49  
Hali újra itt!
Kissé megsokasodtak a feladataim a munkahelyen,projectmanager-csaodatevõvé lettem idõközben...Szabadidõmben meg igyekszem barátnõzni,motorozni...Csakhát legutóbbi idõkben inkább csak áztatom a motort:)
A szín-szavazáshoz annyit fûznék hozzá,hogy nekem is bejön a kék szín,de az enyém az nem pont gyári kék...Van benne vmi lilás árnyalat,vagy mi,amitõl kissé mélyebbnek hat a szín.
Egyébként a találkozón jöttem rá,h majd mindegy milyen szín,csak mély legyen...Volt ott olyan ápolt fekete,hogy majd megszólalt,meg a két bordó 1200es is adták egymás mellett...Szóval POLÍÍÍR:):)

Egy kép,talán látszik hogy nem az a kifejezett suzuki-kék:
    

cblaci 2199 2011. július 26. 19:09   Válasz erre: 2196
Szia Szücsi!
Ezt a kérdésedet nem igazán értem: "mennyire jobb, vagy esetleg rosszabb a kényelem egy átépített ülésnél!?"
Több ismerõsöm is átszabatta az ülését, az egyik azért mert az utasa állandóan rácsúszott menet közben és ez mindkettõjüknek kényelmetlen volt, a másik cimborám aki kis termetû a túraenduró ülését szabatta át úgy, hogy a szivacsból is kiszedtek, így valamelyest könnyebben kezeli az egyébként magas építésû motort. Volt olyan is akinek zsibbadt az ülepe egy kisebb túra után is ezért döntött a "kagylós" kialakítás mellett és azóta lényegesen komfortosabbá vált számára a motorozás. Persze lehet olyan is aki pusztán az esztétikum miatt áldoz rá, viszont ha tapasztalt mesterre bízza akkor nem gondolnám, hogy a kényelem rovására menne az átalakítás.
    

Kovacspeter 2198 2011. július 26. 17:31  
De a Feri ülése is nagyon patent, ha emlékeztek rá, szép a hímzés is rajta. Ha jól emlékszem 20e volt, talán Üllõn csinálták?
    

Kovacspeter 2197 2011. július 26. 17:28   Válasz erre: 2193
Szia Laci! Az nagyon jó ár.
    

szucsizu 2196 2011. július 25. 18:52  
Hali Inasok!
Ulessel kapcsolatban en is lattam mar 1-2 Inat, kivancsi vagyok mennyire jobb, vagy esetleg rosszabb a kenyelem egy atepitett ulesnel!? Persze az ar sem mindegy, de azert ne legyek olcso husnak...
    

cblaci 2195 2011. július 25. 18:21   Válasz erre: 2194
Szóra sem érdemes, kicsit lenne viseltesebb az ülésem már régen átszabattam volna én is, de még hibátlan gyári állapotú és nem akarok hozzányulni.
Andor maga is motorozik és motorosként tudja milyennek kell lennie egy egyedi ülésnek, de azt is, hogy az esztétikum sem mehet a kényelem rovására. Jó fej, fordulj hozzá bizalommal.
Az E-mail címe: andor72@citromail.hu
küldd el neki a fotót milyenre szeretnéd, a többit bízd rá.

    

Billigpeter 2194 2011. július 25. 17:26   Válasz erre: 2193
Szia Laci!

Komolyan gondolom, úgyhogy add már meg valamilyen elérhetõségét.

egyébként köszönöm a "protekciót" :-)
    

cblaci 2193 2011. július 25. 16:23   Válasz erre: 2176
Megkérdeztem kb.12ezer, ha komolyan gondolod küldesz neki mail-ben egy képet arról milyet szeretnél, majd beszéltek telefonon és elküldöd az ülést, a többit megoldja.
    

Kovacspeter 2192 2011. július 24. 23:12   Válasz erre: 2191
Köszönöm, mit iszol?
    

Billigpeter 2191 2011. július 24. 22:38   Válasz erre: 2190
JA, de megbocsátok! :-)
    

Kovacspeter 2190 2011. július 24. 22:34   Válasz erre: 2188
Tudom, degetzi vagyok.
    

Kovacspeter 2189 2011. július 24. 22:33  
Ez nem semmi túra, a 66-os úton végig. Már ha van valakinek hozzá "tehetsége" hogy kimenjen, béreljen egy V2-est oszt gázt...
http://www.motorozz.hu/main.pl?menupage=tour&t_id=4035&session_id=SESSION_ID.15581
    

Billigpeter 2188 2011. július 24. 22:28   Válasz erre: 2183
OK, szívd a vérem, döfd bele az ezüst karót a szívembe! .-(

Ha még egyszer túrát akarsz oda szervezni, az legyen többnapos, arra hátha odaérek!
:-)
egyébként nagyon sajnálom, hogy lemaradtam, de legközelebb bepótoljuk!
    

Kovacspeter 2187 2011. július 24. 22:24   Válasz erre: 2180
Amelyik nem bordó, az akkor a kínai licensz?
    

Kovacspeter 2186 2011. július 24. 22:22   Válasz erre: 2184
Igaz ami igaz, útközben a legszebb:
    

Kovacspeter 2185 2011. július 24. 22:14   Válasz erre: 2175
Szóra sem érdemes! A láncnak min. 25 ezret le kell futnia, ha ápolják akkor többet is. A jelenlegi láncomban most van 22-23 ezer és eddig csak egyszer volt utánaállítva 20 ezernél. Mondjuk fújom mint a kisangyal.
    

cblaci 2184 2011. július 24. 22:08   Válasz erre: 2182
Köszi! Igyekszem vigyázni rá és most már a tankbõr is védi ;-)
Egyébként tudod mikor a legszebbek az inák?
Amikor fel vannak pakolva és kinyilik elõttük a horizont.. :-)
    

Kovacspeter 2183 2011. július 24. 22:08   Válasz erre: 2172
Csak összejön egyszer egy túra, ha más nem akkor valami egynapos vállalkozás.
No igen, pénz és idõ...
Csak hogy fájdítsam még a szíved: az õrségi diópálinka nagyon finom...
    

Kovacspeter 2182 2011. július 24. 21:59   Válasz erre: 2168
Hi Laci! Túl szép állapotban van a géped még mindig:)
    

Kovacspeter 2181 2011. július 24. 21:55   Válasz erre: 2166
Szia Péter!
Emlékszem a bolyhosra, azt megnézném hogy mutat egy kiadós ázás után, valószínûleg átmenne ratbike-ba. A fekete-króm összeállítás valóban tetszetõs. Szép még a vajszínû is, talán ez volt az egyetlen színárnyalat, ami nem volt jelen a találkozón.
    

hacse 2180 2011. július 24. 21:26  
BORDÓ!!!! Más színben nem is gyártottak a Japcsik, ami más színû az már nem eredeti! Ülésgyártás meg nem nagy kunszt, bárki képes rá.... Lehet lepontozni! .........ja ez nem a s...tmotor.hu?...... :-)))
    

cblaci 2179 2011. július 24. 20:46   Válasz erre: 2176
Abban biztos vagyok, hogy nem fogna ki rajta, ma már késõ van és nem akarom zavarni, de holnap rácsörgök és majd megkérdezem az árat.
Ezeket is õ csinálta:
    

Billigpeter 2178 2011. július 24. 20:44   Válasz erre: 2175
És nézz bele a tankba a betöltõnyíláson keresztül, ha ott rozsda nyomát látod, akkor a következményeket kipucolod a a karbulátorból, a tank belülról fényes, és tiszta!
üdv:
peti
    

Billigpeter 2177 2011. július 24. 20:32   Válasz erre: 2175
Szevasz Magas Péter!

Ne felejts el alkudni!
    

Billigpeter 2176 2011. július 24. 20:25  
szevasz Laci!

kérdezd már meg az ismerõsöd, hogy ezt az ülést létre tudná-e hozni, meg mennyiért?
    

Zsíros B. Ödön 2175 2011. július 24. 20:00  
Kedves Péterek (Kovacspeter és Billigpeter)!

Köszönöm az eligazítást, ezek szerint nincs olyan típusbaj, amit érdemes különösebben megvizslatni, csak annyi, amennyit egy használt motornál amúgy is alaposan meg kell nézni. Az a helyzet, hogy szerintem is gyanúsan kevés 13, és - nem fogjátok elhinni - második tulajtól, az elsõ egy olasz öregúr volt.... Már a felsorolásban is benne van, hogy az eladó D.I.D. láncra cserélte az eredetit.
Istenek vagytok, köszönöm a segítséget, remélem hamarosan csatlakozhatok valamelyik túrához!

Ödön, aki tulajdonképpen magas is Péter

    

Billigpeter 2174 2011. július 24. 19:51   Válasz erre: 2173
Hát a forgalmimban a szín bejegyzése "BARNA"
a motorra sok mindent el tudnék mondani, de azt, hogy barna, azt nem.
nem fogom átfestetni, ebben a színben fog pompázni jövõre is!

    

cblaci 2173 2011. július 24. 19:32   Válasz erre: 2171
Nem is szabad hozzányulni, hiszen a szinváltozás lepapírozása pofátlanul sokba kerül, amit inkább érdemesebb túrázásra költeni. Mindegyik szép a maga valóságában, az inazuma tali elõtt nem nagyon láttam élõben szineseket ezért is volt felemelõ érzés az inás szinkavalkád.
Majd jövõre újra megszervezzük és hátha addigra még duzzad a létszám is, majd jó elõre kitûzzük az idõpontot ami olyan értékû lesz mint a szentírás :-)
    

Billigpeter 2172 2011. július 24. 19:24   Válasz erre: 2139
Szia Peti!

Megnéztem a képeket, és kisírtam magam a sarokban. sajnálom, hogy nem tudtam ott lenni, de ilyen az élet.
" C'est La Vie" - mondaná a mûvelt angol, ha jól beszél franciául, de rettenetesen sajnálom, az erdélyi túrára meg esélyem sincs :-(

Szar, hogy pénzbõl kell élni!

üdv:Peti
    

Billigpeter 2171 2011. július 24. 19:17   Válasz erre: 2168
szevasz Laci!

azért az általad feltöltött fejidomos inának is gyári bézs színe van, mint az enyimnek!
nekem ez a szín is bejön, úgyhogy nem fogom átfestetni feketére! :-)

de nem baj az, hogy nem vagyunk egyformák! ;-)


    

Billigpeter 2170 2011. július 24. 18:23   Válasz erre: 2168
ugye, hogy ugye!
    

Billigpeter 2169 2011. július 24. 18:22   Válasz erre: 2155
Szevasz Ödön!

Használt motort vásárolni mindig lutri volt. A legjobb az, hogyha magaddal tudsz vinni olyan embert, aki ért a motorokhoz (mûszakilag). Mindenképpen hidegen indítsátok be a motort, hogy lássátok, mennyire indul könnyen! figyelni kell az olajfolyásokat a motorblokkon, hengerfej, hengertalp, szelepfedél, stb., a lánc, a lánckerék féktárcsák , gumik állapotát, mert ezek mélyen a pénztárcádat érintõ problémák lehetnek késõbb.

Én is úgy gondolom, hogy a nagyobb motorkereskedõknél elvégzett diagnosztika sok mindent el tud mondani a motorról, ami késõbb súlyos forintokba fog kerülni.

üdv:
Peti

U.i.: én se nagyon hiszek a tíz éven felüli, húszezer Km alatti motorok tulajdonosainak, különösen ha az olasz import.

    

Billigpeter 2167 2011. július 24. 18:00   Válasz erre: 2164
Szia Laci!

velem beszélgettél egyszer a kék túrával kapcsolatos érzéseidrõl, és én akkor elhatároztam, hogy ezt nekem is át kell élni!
Úgyhogy ha addig nem lesz atomháború, akkor az idei túrán én is részt szeretnék venni.
remélem, sikerülni fog.
Üdv:
Peti
    

Billigpeter 2166 2011. július 24. 17:54   Válasz erre: 2153
Üdv Mindenkinek!

Én a Motogirl által korábban feltöltött rózsaszín bolyhos szõrrel tudnám elképzelni a tárgyi motort. :-)
Bár ez nem igaz, és mielõtt mindenki azt hiszi, hogy az életem hátralévõ részét azonos nemûekkel képzelem el, szeretnék helyesbíteni: a találkozón láttam egymás mellett állni két fekete csatakancát, (cblaci, Zolibácsi) az volt az igazi!
lehet, hogy ebbõl kiderült hogy nekem meg a fekete inák jönnek be. (a fekete jól kiemeli a rozsdamentes/alu/króm részeket)
De ha jól látom, senki nem elégedett (Hacsén kívül) a saját motorja színével, akkor cserélgessünk! :-)

üdv:
Peti
    

Kovacspeter 2165 2011. július 24. 15:20   Válasz erre: 2164
Sajnos nem vagyok itthon akkor.
    

cblaci 2164 2011. július 24. 15:16   Válasz erre: 2162
Akkor ezek szerint nem veled beszéltünk róla... lehet Szücsivel, már nem ugrik be, de inazumás volt az tuti! Immáron ez lesz a 4. és eddig még mindegyiken ott voltam, a tavalyi nagyon esõs napon zajlott mégis sokan voltunk.
http://motorozz.hu/main.pl?menupage=tour&t_id=3864&session_id=
    

Kovacspeter 2163 2011. július 24. 14:45   Válasz erre: 2158
Meg szürke vezérmûtengellyel.
    

Kovacspeter 2162 2011. július 24. 14:44   Válasz erre: 2156
Kék túra? Miko?
    

Kovacspeter 2161 2011. július 24. 14:43   Válasz erre: 2155
Azt érdemes megnézni amit általában más motornál: a blokkon van-e olajszivárgás a tömítéseknél (szelepfedél, kuplungfedél, alsó rész, stb) nekem kb 50000-nél lett cserélve a szelep és a kuplungfedél tömítés, a szelepfedél csavaroknál nem gáz ha van egy kis könnyezés, ha hengerfej vagy hengertalp tömítésnél van valami, akkor az már nagyon nem jó.
Kormánycsapágyat sem árt megnézni, valaki lenyomja a motor hátulját, aztán óvatosan meg kell forgatni a kormányt, ne legyen holtjáték, vagy középállásban érezhetõ kopás (ilyenkor finoman be szeret állni középre).
Elsõ-hátsó kereket is érdemes megmozgatni kézzel oldalra, elõre hátra, hogy nincs-e kopás a csapágyaknál, teleszkópnál, lengõvillánál.
A féktárcsákat is meg kell nézni, ha komolyabb válla van akkor meg kéne mérni, méretni, ha közeledik a kopáshatár az sok km-re utal.
Blokk szépen, egyenletesen, zörejmentesen járjon, ha alapjáraton hidegen van egy kis tüsszögés az nem baj, elõfordul ennél a típusnál ha szegény keveréket kap.
Ha nincs rajta a gyári lánc, akkor a 13 és a 23 ezer km megdõlt!
A legmegnyugtatóbb dolog a megvétel elõtt egy teljes diagnosztikára beáldozni valamelyik nagyobb kereskedésben, ha van ilyen a közelben. (fék, vázgeometria, kompresszió, fékpadi mérés, féktárcsára rámérni) Erre többen legyintenek, de sok szopást lehet kikerülni vele, persze ez sem mindenre garancia.
Üdv!
    

Kovacspeter 2160 2011. július 24. 14:08   Válasz erre: 2155
Kedves Ödön!
A 13 ezer elég nehezen képzelhetõ el egy 10 év körüli gépnél, a 23 talán, fõleg ha figyelembe vesszük, hogy az a motor akkor éves szinten ment olyan 1200 km-t. Bár nem lehetetlen az ilyen kevés futásteljesítmény, de szerintem 20 motorból jó ha egy ilyen akad, viszont a hirdetések tele vannak hasonló korú, állítólag 15 ezer körül futott gépekkel... Legjobb lenne elsõ tulajos motort találni, könnyebb utánanézni az elõéletének.
    

Kovacspeter 2159 2011. július 24. 13:51   Válasz erre: 2154
Lehetséges hogy a Transzfogaras is benne lesz, de valahogy úgy kéne csinálni hogy ne a hétvégére essen, mert akkor k. sokan vannak odafenn. Eredetileg kétnaposra lett tervezve, de Keresztapám most volt Erdélyben valami buszos kiránduláson, aztán nagyon bestenkelõdött. Eddig egy fix dolog van, Torockó és a Székelykõ megmászása. (ez utóbbi motor nélkül:)
    

hacse 2158 2011. július 22. 21:54   Válasz erre: 2153
Bordó, szürke hajtókarcsapágyakkal.

    

cblaci 2156 2011. július 22. 17:05   Válasz erre: 2149
Két héttel elõtte semmi esély nincs arra, hogy bármit is ígérjek, fõleg azért mert már 6.-án elígérkeztem egy csapathoz túravezetõnek, de még azt se terveztem meg teljesen. A szabadságolások miatt a meló is szoros, így jó ha az elõre tervezett túrák összajönnek.
Ha elõbb nem is, de Kék túrán találkozunk... remélem.
    

Zsíros B. Ödön 2155 2011. július 22. 15:59  
Hölgyeim és Uraim!

Segítséget kérnék, Inazumát (750-est) szeretnék vásárolni. A nem túl bõséges választékban van egy Veszprémben, valahol a Nyírségben, egy Bázakerettyén Zalában meg egy itt a szomszédban Vecsésen. Ismeri valaki õket személyesen. Ti el tudjátok képzelni, hogy egy 1999-es gépben 13 ezer km van? Vagy akár azt, hogy 23 ezer? Hol vannak a 750-es gyenge pontjai? Mit érdemes jobban megnézni rajta?
Köszönöm!

Ödön

    

Csaba250 2154 2011. július 22. 10:08  
Jó napot kívánok a tisztelt Inazumás Motorostársaknak.
A találkozón nem látottak alapján részemrõl is a bordó 1.2-es viszi el a pálmát
((((((fõleg ha van rajta még egy Bandit felirat)))))).
A négynapos Biharos-Székelyföldi túrába a Transzofagaras is beleértendõ?
    

Kovacspeter 2153 2011. július 21. 22:42  
Körkérdés: Kinek milyen színben tetszik legjobban az Inazuma? A találkozón látottak alapján részemrõl a bordó 1.2-esek, és az ezüstmetál 400-as vitték a pálmát. Formára bejött még a Cb1000 is, kissé masszívabb benyomást keltett mint az Ina.
    

Kovacspeter 2152 2011. július 21. 22:31   Válasz erre: 2151
Azért hátha...
    

hacse 2151 2011. július 21. 13:28   Válasz erre: 2149
Köszönjük a meghívást! Részemrõl esély nem sok van rá..:-(
    


Kovacspeter 2149 2011. július 21. 13:01  
Úgy néz ki hogy alakul egy négynapos túra Erdélybe, ami a jelenlegi állás szerint augusztus 4-7-ig tartana, csütörtöktõl vasárnapig. Eddig két motor van, a Bihar hegységgel kezdenénk aztán irány a Székelyföld.
Tessenek csatlakozni!
    

Kovacspeter 2148 2011. július 21. 12:55   Válasz erre: 2147
Köszi az infót!

    

cblaci 2147 2011. július 18. 22:37   Válasz erre: 2146
Azt hiszem Tesco, vagy Cora, már régóta megvan, lassan kell egy másik mert kopik a szõre. Küllõtisztító kefe a neve, vagy valami ilyesmi...
    

Kovacspeter 2146 2011. július 18. 22:13   Válasz erre: 2145
Zenész nem kell a mesternek? Kiváló jazzt tudok produkálni 4 fõs zenekarral:)
Viccet félretéve az valóban jó ár.
Viszont kérdezek még egyet: a görbíthetõ blokktisztító kefét hol vetted?
Szép túraútvonalat választottál, régebben én is bejártam.
    

cblaci 2145 2011. július 18. 21:45   Válasz erre: 2142
Üdv Neked is!
Persze, hogy publikus, átalakította a lakását és kellett neki egy villanyszerelõ aki az új elrendezést villamosítja. Megcsináltam és mivel nagyon jó barátom ezért pénzt nem kértem, viszon cserébe megcsinálta a bõrt :-)
No de mivel ez nem kielégítõ válasz ezért megkérdeztem Nektek és azt mondta anyaggal együtt 20 ezer, ami szerintem nem sok fõleg mivel tényleg profi, legyen ûlés vagy bõrdzseki bármit megcsinál.

    

hacse 2144 2011. július 18. 21:40   Válasz erre: 2136
Na , ilyen mennyiségû málhához kellenek is azok a hosszú nyelû tükrök.:-)
    

ELőző oldal
Felhokep

Tagok száma: 22118
5 621 Eddigi túrák
14 221 826 km
34071 Eddigi túra-résztvevők